3 maanden op een n900... holy crapMadnessy schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:57:
[...]
ik ben gister ook gebeld door Bianca en wat later meteen om een afspraak te maken om een n900 te laten komen brengen. Op de kop af 3 maanden zitten wachten
Tering. iPhone 3G een maandje geleden laten ophalen vanwege krassen op 't scherm en een scheur in de back cover. Nu is 'ie gerepareerd en nu tikt er iets binnenin. Van die dingetjes waar je achterkomt wanneer de bezorger net weg is
If it aint fixed, it's broken.
Heb je misschien met de telefoon van je huisgenoot ProAssist gebeld? Dan kunnen ze zijn nummer aan jouw account hebben gekoppeld.Koploper schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 15:12:
Nou m'n huisgenoot werd zojuist gebeld door ProAssist dat m'n iPhone 3GS donderdag terug komt. Ten eerste vraag ik (en hij ook) me af hoe ze aan zijn nummer komen, en niet mij hebben gebeld. Eerst werd ik namelijk wel op m'n eigen nummer gebeld.
Handelt proassist ook de garantie af? of is dit weer een andere instelling en is proassist alleen als je een verzekering hebt afgesloten?. Ik heb namelijk gebruik gemaakt van garantie en daar staat in dat ik binnen 10 dagen bericht krijg omtrent de situatie.
vraag me eigenlijk ook af hoe het zit met simlocks? als deze er officieel al af zijn gegaan, krijg je dan eentje terug met of zonder lock?
mijn 3g leest geen sim kaarten meer (gewoon geen een van de 10 die ik geprobeert heb) en die wordt dus morgen gehaald door pro assist, ik hou mijn hart vast!
een nokia 3510 is ook niets meer..
mijn 3g leest geen sim kaarten meer (gewoon geen een van de 10 die ik geprobeert heb) en die wordt dus morgen gehaald door pro assist, ik hou mijn hart vast!
een nokia 3510 is ook niets meer..
Heel veel lurken, heel weinig posten..
Ik moest ook nog even terugkomen op mijn ervaring met Pro-Assist.
Op zich hebben ze bij mij zeer goede zaken gedaan, heb ik niet te klagen over de communicatie en wachttijden. Het enig wat tegenvalt is het toestel dat ik als vervanger voor mijn 3Gs heb gekregen.
Ik heb met 2 weken en 1 dag een vervangende iPhone geleverd gekregen.
3Gs 16 GB Wit ingeleverd en een 16 GB wit refurbished toestel retour gekregen.
Nu is het enige "probleem" dat het scherm van die iPhone die ik gekregen heb er "scheef"in ligt.
Wat bedoel ik hiermee: aan de linkerkant van het toestel ligt het scherm boven de chromen rand en aan de rechterkant ligt het scherm eronder ..... met het toestel bedienen schaaf ik dus steeds over die rand heen!
Daarbij zit de powerbutton ook niet recht, links valt hij in de backcover, rechts steekt hij er netjes boven.
Home-button, zelfde verhaal.......
Wat is nu wijsheid?
Speel ik dit via Pro-Assist (ergo; weer een paar weken de iPhone kwijt) of kan ik dit via Apple / T-Mobile spelen en het toestel gewoon omruilen of zo? Iemand ervaring?
Op zich hebben ze bij mij zeer goede zaken gedaan, heb ik niet te klagen over de communicatie en wachttijden. Het enig wat tegenvalt is het toestel dat ik als vervanger voor mijn 3Gs heb gekregen.
Ik heb met 2 weken en 1 dag een vervangende iPhone geleverd gekregen.
3Gs 16 GB Wit ingeleverd en een 16 GB wit refurbished toestel retour gekregen.
Nu is het enige "probleem" dat het scherm van die iPhone die ik gekregen heb er "scheef"in ligt.
Wat bedoel ik hiermee: aan de linkerkant van het toestel ligt het scherm boven de chromen rand en aan de rechterkant ligt het scherm eronder ..... met het toestel bedienen schaaf ik dus steeds over die rand heen!
Daarbij zit de powerbutton ook niet recht, links valt hij in de backcover, rechts steekt hij er netjes boven.
Wat is nu wijsheid?
Speel ik dit via Pro-Assist (ergo; weer een paar weken de iPhone kwijt) of kan ik dit via Apple / T-Mobile spelen en het toestel gewoon omruilen of zo? Iemand ervaring?
Tikje zit niet binnenin, is het volumeknopje.Bakkert schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:00:
Tering. iPhone 3G een maandje geleden laten ophalen vanwege krassen op 't scherm en een scheur in de back cover. Nu is 'ie gerepareerd en nu tikt er iets binnenin. Van die dingetjes waar je achterkomt wanneer de bezorger net weg is
If it aint fixed, it's broken.
Nou, het stoorde me dus wel .... veel zelfs :-)smoken schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 20:57:
Wat is nu wijsheid?
Dus had ik al een mail gestuurd naar webcare en vanmorgen werd ik gebeld door Bianca (met excuses voor de late reactie!) dat ze de iPhone vandaag weer komen ophalen en met spoed gaan behandelen (geen onderzoekskosten). Verwachting is 1, max 2 weken. Ik ben benieuwd, maar heb er vertrouwen in!
Wederom ben ik tevreden over de manier waarop webcare dit oppakt. Natuurlijk baal ik dat ik mijn iPhone weer even kwijt ben, maar ja .... ik stoor me dan ook aan die rand.....
Het is overigens niet alleen de rand, de powerknop valt aan 1 kant ook in de backcover en aan de andere kant niet en de homebutton steekt ook deels boven de glasplaat, het is nog geen mm maar er blijft wel vuil (huidcellen :-) ) achter hangen.
Ik lees dat nogal vaak hier en heb het idee dat de reparatiecentra gewoon weinig ervaren mensen in dienst hebben, die eerder een soort guide volgen dan echt weten hoe het moet. Voor mij weer de zoveelste reden om het eerst zelf te proberen, via iFixit.com heb ik al menig Apple apparaatje (ogenschijnlijk niet open te krijgen) getweaked. De iPhone 4 inmiddels ook geprobeerd te fixen, vrij simpel om binnen te komen en ik hoopte dat de camera, die niet werkte, te fixen was door kabels eruit en erin te jassen... dat was helaas deze keer niet het geval.smoken schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:35:
[...]
Het is overigens niet alleen de rand, de powerknop valt aan 1 kant ook in de backcover en aan de andere kant niet en de homebutton steekt ook deels boven de glasplaat, het is nog geen mm maar er blijft wel vuil (huidcellen :-) ) achter hangen.
Als ik enigsinds handig zou zijn dan zou ik er misschien nog aan durven te beginnen .... echter ....vgroenewold schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:38:
[...]
Ik lees dat nogal vaak hier en heb het idee dat de reparatiecentra gewoon weinig ervaren mensen in dienst hebben, die eerder een soort guide volgen dan echt weten hoe het moet. Voor mij weer de zoveelste reden om het eerst zelf te proberen, via iFixit.com heb ik al menig Apple apparaatje (ogenschijnlijk niet open te krijgen) getweaked. De iPhone 4 inmiddels ook geprobeerd te fixen, vrij simpel om binnen te komen en ik hoopte dat de camera, die niet werkte, te fixen was door kabels eruit en erin te jassen... dat was helaas deze keer niet het geval.Gelukkig zat ik in de 8 dagen nog, maar het kan nooit kwaad het zelf te doen.
Maar; ik heb een refubished toestel gekregen niet mijn eigen dat gerepareerd is. Aangezien ik een enquete van Apple moest invullen verwacht ik eigenlijk dat het refubishen (is dat een woord?) door Apple zelf wordt gedaan? In ieders geval, vanavond tussen 18 en 22 komen ze hem halen en ik hoop dat ik dat snel weer een iPhone in handen heb!
-----
Edit; intussen is hij opgehaald. Geen leen toestel want hij had geen smarthphones meer.
Wel netjes dat hij 10 min van te voren belde om te zeggen dat hij onderweg was!
[ Voor 6% gewijzigd door smoken op 07-10-2010 20:46 . Reden: update ]
Ik heb ook wat nare ervaringen gehad met ProAssist.
5 Oktober werd mijn Iphone 3GS 16gb opgehaald met een defect aan de simkaartloader.
Hierbij kreeg ik een Nokia 2600 als leen toestel.
Ik heb dat ding geen 2e blik waardig gegunt en dacht ik doe alles op mijn blackberry.
De volgende ochtend besloot ik toch maar dat ding te gebruiken want bellen deed ik vaak met mijn t-mobile abbonement.
Ik deed dat ding aan en vond 2 smsjes van de vorige eigenaar ( overigens gelijk verwijderd, andersom wil ik dat ook), een gedownloade ringtone en een lading oorsmeer onder de hoorn.
Ik gelijk gebeld natuurlijk en de situatie uitgelegd, toen hebben ze natuurlijk hun excuses aangeboden en mij een smartphone opgestuurd als goedmakertje.
Dit ''goedmakertje'' was een Nokia e63.
Ik doe de smartphone aan en hij doet het! Totdat ik hem wou opladen.
Opladen werkte niet dus ik PA weer bellen.
De volgende ochtend kwamen ze hem ophalen en gaven mij een nieuw leentoestel een smartphone volgens hun.
Ik kreegn van hun een Nokia uit het jaar 0!
Het is natuurlijk niet eerlijk om tegen de chauffeur tekeer te gaan maar t had maar een haartje gescheeld.
Ik gelijk weer PA gebeld en ze zouden hem de volgende ochtend komen ophalen en mij een nieuw toestel brengen, ook gaven ze aan bij de laatste discussie die ik daar heb gevoerd dat ik mijn telefoon 2 tot 3 maanden kwijt zou zijn. Hier ging ik natuurlijk niet mee akkoord en als excuus hebben ze me nu een nieuwe HTC snap gestuurd om de 3 maanden mee uit te zingen.
EDIT!
Blijkbaar te vroeg gejuicht
Volgens hun een nieuw toestel ( HTC SNAP )
Probleemtoestel
Trilfunctie werkt 9/10 x niet
Apparaat loopt om de haverklap vast
Bounced mijn mailinstellingen
Bounced mijn wifi instellingen
Morgen maar weer AP bellen....
5 Oktober werd mijn Iphone 3GS 16gb opgehaald met een defect aan de simkaartloader.
Hierbij kreeg ik een Nokia 2600 als leen toestel.
Ik heb dat ding geen 2e blik waardig gegunt en dacht ik doe alles op mijn blackberry.
De volgende ochtend besloot ik toch maar dat ding te gebruiken want bellen deed ik vaak met mijn t-mobile abbonement.
Ik deed dat ding aan en vond 2 smsjes van de vorige eigenaar ( overigens gelijk verwijderd, andersom wil ik dat ook), een gedownloade ringtone en een lading oorsmeer onder de hoorn.
Ik gelijk gebeld natuurlijk en de situatie uitgelegd, toen hebben ze natuurlijk hun excuses aangeboden en mij een smartphone opgestuurd als goedmakertje.
Dit ''goedmakertje'' was een Nokia e63.
Ik doe de smartphone aan en hij doet het! Totdat ik hem wou opladen.
Opladen werkte niet dus ik PA weer bellen.
De volgende ochtend kwamen ze hem ophalen en gaven mij een nieuw leentoestel een smartphone volgens hun.
Ik kreegn van hun een Nokia uit het jaar 0!
Het is natuurlijk niet eerlijk om tegen de chauffeur tekeer te gaan maar t had maar een haartje gescheeld.
Ik gelijk weer PA gebeld en ze zouden hem de volgende ochtend komen ophalen en mij een nieuw toestel brengen, ook gaven ze aan bij de laatste discussie die ik daar heb gevoerd dat ik mijn telefoon 2 tot 3 maanden kwijt zou zijn. Hier ging ik natuurlijk niet mee akkoord en als excuus hebben ze me nu een nieuwe HTC snap gestuurd om de 3 maanden mee uit te zingen.
EDIT!
Blijkbaar te vroeg gejuicht

Volgens hun een nieuw toestel ( HTC SNAP )
Probleemtoestel
Trilfunctie werkt 9/10 x niet
Apparaat loopt om de haverklap vast
Bounced mijn mailinstellingen
Bounced mijn wifi instellingen
Morgen maar weer AP bellen....
[ Voor 8% gewijzigd door MonkeySee89 op 08-10-2010 19:41 . Reden: nog meer problemen ]
jeej , na 3 maanden een nieuw toestel
hijs vanmorgen afgeleverd

hijs vanmorgen afgeleverd
Ze beloven bij de nieuwe verzekering per 1 okt dat je altijd een iphone als leen toestel krijgt?
Rapapa...
is dat zo?LosGieros schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:02:
Ze beloven bij de nieuwe verzekering per 1 okt dat je altijd een iphone als leen toestel krijgt?
Elect a clown, expect a circus.
Eind juli mijn iPhone 3G laten repareren vanwege een scheur in de achterkant. Hij kon niet gerepareerd worden dus heb ik nu een iPhone 4 als vervang gekregen. Op een paar fora las ik dat toestellen van Pro Assist altijd simlock vrij zijn, iemand daar ervaring mee ?
Hij zit nog mooi in gesealde verpakking en wil dat ivm verkoopwaarde ook ff zo laten
Hij zit nog mooi in gesealde verpakking en wil dat ivm verkoopwaarde ook ff zo laten
De iPhone 3GS 32GB van mijn vriendin begint kuren te vertonen. Geen geluid meer wanneer ze het toestel locked of unlocked, ook geen geluidjes als de toetsen worden "ingedrukt" terwijl ze dit wel heeft ingesteld. Factory defaults geladen (iOS 4.1, niet jailbreaked, niet unlocked) dan nog niks.
Ze klaagt ook al een hele tijd over het feit dat ze geen 3G bereik heeft (nee we wonen niet in de Randstad en het werkt echt gewoon NERGENS).
Als ik zo deze verhalen lees dan vrees ik met grote vrezen wanneer ze de ProAssist garantie moet gaan gebruiken.
Klopt het dat, indien het ding niet meer te repareren zou zijn, er geen 3GS 32GB geleverd word maar een ander toestel en dan niet eens een iPhone? Of kan je met heel lang wachten tot een iPhone 4 oid krijgen?
Ze klaagt ook al een hele tijd over het feit dat ze geen 3G bereik heeft (nee we wonen niet in de Randstad en het werkt echt gewoon NERGENS).
Als ik zo deze verhalen lees dan vrees ik met grote vrezen wanneer ze de ProAssist garantie moet gaan gebruiken.
Klopt het dat, indien het ding niet meer te repareren zou zijn, er geen 3GS 32GB geleverd word maar een ander toestel en dan niet eens een iPhone? Of kan je met heel lang wachten tot een iPhone 4 oid krijgen?
[ Voor 4% gewijzigd door redfoxert op 08-10-2010 23:53 ]
Repareren doen ze bijna niet volgens mij.... een nieuwe backcover is zo geplaatst. Maar waarschijnlijk waren je vochtindicatoren al verkleurd.thies schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 23:37:
Eind juli mijn iPhone 3G laten repareren vanwege een scheur in de achterkant. Hij kon niet gerepareerd worden dus heb ik nu een iPhone 4 als vervang gekregen. Op een paar fora las ik dat toestellen van Pro Assist altijd simlock vrij zijn, iemand daar ervaring mee ?
Ik ben ook wel benieuwd of het toestel simlockvrij is, ik heb namelijk ook een iphone 4 van pro-assist.
@ redfoxert ; 3gs komen ook nog wel eens binnen, maar iphone 4 ook. Ligt er maar aan wat er beschikbaar is.
[ Voor 7% gewijzigd door T7D_Sneezy op 09-10-2010 14:49 ]
Mijn iPhone 3G was 27 juli opgehaald door ProAssist, 8 oktober heb ik hem (naja, een iphone 4) teruggekregen. Duurt dus wel even...redfoxert schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 23:53:
wie trekt als eerst het cellofaan eraf en test hetT7D_Sneezy schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 14:48:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd of het toestel simlockvrij is, ik heb namelijk ook een iphone 4 van pro-assist.
ik heb hem al sinds ontvangst in gebruik, maar ik heb niet zomaar een micro sim van KPN bijv liggen.....thies schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 14:52:
[...]
wie trekt als eerst het cellofaan eraf en test het
Iedereen die ik ken met een iphone 4 heeft T-mobile
Nou,
Maandag telefoontje gehad van Bianca. Ze had een Bold 9700 voor me geregeld. En zou erna gebeld worden voor een aflever afspraak op donderdag. Nogmaals dr excuses aangeboden. De situatie had nooit zo uit de hand mogen lopen.
Uurtje later werd ik inderdaad gebeld om een afleverafspraak te maken. Dit kon dinsdag al. Positief !! Maar helaas was ik de hele dag van huis/kantoor. Dus een afspraak voor woensdag gemaakt.
Woensdag stonden ze bij mij op kantoor. Duurde ff voor ik het toestel daadwerkelijk kreeg. Hun dachten dat ik een leen toestel had... Nadat ik de vorige keer een Nokia 16** kreeg... Besloot ik maar een leentoestel te weigeren bij de volgende keer. Vraag het mannetje doodleuk of ik de blauwe bon nog heb... Ik zei nee... Laatste keer dat ik iemand van jullie heb gezien is 3 maanden geleden. Ga je toch neit verwachten dat ik de blauwe bon continu bij me ga bewaren. Maw, ze konden niet verifiëren dat ik geen leentoestel had. Moest ie gaan bellen met PA. Duurde maar 15 mins... Zei nog tussendoor dat dat wachten vrij normaal was als je ze moet bellen... Hij keek me raar aan... Van binnen gniffelde ik.
Uiteindelijk kwam het erop neer dat het allemaal klopte en ik kon mn Bold 9700 in gebruik gaan nemen.
Nu nog ff wachten tot 2 november. Dan kan ik mn abo verlengen en een iPhone 4 bestellen
Maandag telefoontje gehad van Bianca. Ze had een Bold 9700 voor me geregeld. En zou erna gebeld worden voor een aflever afspraak op donderdag. Nogmaals dr excuses aangeboden. De situatie had nooit zo uit de hand mogen lopen.
Uurtje later werd ik inderdaad gebeld om een afleverafspraak te maken. Dit kon dinsdag al. Positief !! Maar helaas was ik de hele dag van huis/kantoor. Dus een afspraak voor woensdag gemaakt.
Woensdag stonden ze bij mij op kantoor. Duurde ff voor ik het toestel daadwerkelijk kreeg. Hun dachten dat ik een leen toestel had... Nadat ik de vorige keer een Nokia 16** kreeg... Besloot ik maar een leentoestel te weigeren bij de volgende keer. Vraag het mannetje doodleuk of ik de blauwe bon nog heb... Ik zei nee... Laatste keer dat ik iemand van jullie heb gezien is 3 maanden geleden. Ga je toch neit verwachten dat ik de blauwe bon continu bij me ga bewaren. Maw, ze konden niet verifiëren dat ik geen leentoestel had. Moest ie gaan bellen met PA. Duurde maar 15 mins... Zei nog tussendoor dat dat wachten vrij normaal was als je ze moet bellen... Hij keek me raar aan... Van binnen gniffelde ik.
Uiteindelijk kwam het erop neer dat het allemaal klopte en ik kon mn Bold 9700 in gebruik gaan nemen.
Nu nog ff wachten tot 2 november. Dan kan ik mn abo verlengen en een iPhone 4 bestellen
Ik zit nu met een dilemma.
Ik heb een scheur van mijn dock connector tot bijna aan het Apple logo aan de achterkant van mijn iPhone 3G.
Hij is jailbreaked en sinds een paar dagen crashed alles gewoon bijna meteen na het opstarten, soms kan ik het opstarten maar dan is het bijv. na 2 minuut afgelopen en gaat ie weer terug naar Home.
Heb ook vandaag gewoon alles opgeslagen en mijn iPhone 3G weer op schone 3.1.3 FW gezet maar alsnog, alles loopt vast en gaat terug naar Home.
Mijn dock connector zit los/scheef want ik kan de kabel gewoon door te blazen los halen terwijl hij er eerst altijd gewoon goed inzat, hij laad niet meer goed op en wil ook niet meer goed in mijn Pure Fi Speakers.
Rand van de scherm zit los, scherm zelf heeft scheurtjes rechtsonder, scherm reageert slecht, batterij is soms zomaar leeg of ik lig te slapen en de volgende dag word ik lekker laat wakker voor school/werk omdat me telefoon zomaar uit is terwijl de batterij vol is en dan wil ie ook niet aan omdat ie dan aangeeft batterij is leeg.
Kort samengevat mijn iPhone 3G is in een goeie conditie na anderhalf jaar.
Mijn vraag is dus, hoe lang denk je dat ik mijn iPhone kwijt ben voor reparatie?
En als ik hem laat ophalen krijg ik dan wel een telefoontje waar mee ik kan internetten en dergelijke? Geen zin dat ik afgesloten ben van het internet door zo'n prepaid Nokia 3100 ofzo.
Want ik lees al die verhalen en dan denk ik van ik wil me iPhone niet opsturen maar ik kan er ook niet veel mee omdat alles 99 van de 100 keer crashed.
Ik heb een scheur van mijn dock connector tot bijna aan het Apple logo aan de achterkant van mijn iPhone 3G.
Hij is jailbreaked en sinds een paar dagen crashed alles gewoon bijna meteen na het opstarten, soms kan ik het opstarten maar dan is het bijv. na 2 minuut afgelopen en gaat ie weer terug naar Home.
Heb ook vandaag gewoon alles opgeslagen en mijn iPhone 3G weer op schone 3.1.3 FW gezet maar alsnog, alles loopt vast en gaat terug naar Home.
Mijn dock connector zit los/scheef want ik kan de kabel gewoon door te blazen los halen terwijl hij er eerst altijd gewoon goed inzat, hij laad niet meer goed op en wil ook niet meer goed in mijn Pure Fi Speakers.
Rand van de scherm zit los, scherm zelf heeft scheurtjes rechtsonder, scherm reageert slecht, batterij is soms zomaar leeg of ik lig te slapen en de volgende dag word ik lekker laat wakker voor school/werk omdat me telefoon zomaar uit is terwijl de batterij vol is en dan wil ie ook niet aan omdat ie dan aangeeft batterij is leeg.
Kort samengevat mijn iPhone 3G is in een goeie conditie na anderhalf jaar.
Mijn vraag is dus, hoe lang denk je dat ik mijn iPhone kwijt ben voor reparatie?
En als ik hem laat ophalen krijg ik dan wel een telefoontje waar mee ik kan internetten en dergelijke? Geen zin dat ik afgesloten ben van het internet door zo'n prepaid Nokia 3100 ofzo.
Want ik lees al die verhalen en dan denk ik van ik wil me iPhone niet opsturen maar ik kan er ook niet veel mee omdat alles 99 van de 100 keer crashed.
[ Voor 6% gewijzigd door RoyalMess op 09-10-2010 21:07 ]
dus nu heb je heel je abbo moeten veranderen om een BB te kunnen nemen?Hazzz-E schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 19:05:
Nou,
Je hebt toch Blackberry internet service nodig, en dat is niet mogelijk met iphone abbo.....
Verwijderd
Beste, Wij hebben uw klacht gelezen en willen u vriendelijk vragen om uw contactgegevens te mailen naar webcare@proassist.nl ovv Stef. Alvast bedankt, met vriendelijke groet, Bianca Webcare ProAssist.
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 15:04:
Wat een horror verhalen de laatste tijd toch..
Ik heb al een jaar of 5 een Pro Assist rekening lopen, en ben tot begin dit jaar eigenlijk altijd wel te spreken geweest. Maar sinds de iPhone uit is hoor ik eigenlijk niets anders dan kritiek. En sinds begin dit jaar (toen mijn iPhone voor de 4e keer ofzo stuk was) heb ik ook problemen PA.
In Juni gebeld dat mijn iPhone niet goed werkt, of ze mij op de lijst wilden zetten zodra er weer een iPhone leentoestel beschikbaar is, want zonder kan ik intussen ook niet meer. Zouden ze doen. Het is nu Oktober, niets gehoord.
Intussen is mijn case wéér bij de bodem gescheurd (standaard garantie fout) en wil ik hem dus op laten sturen, maarja, tenzij ik genoegen neem met 1 of ander waardeloos toestel gaat het niet goed komen vrees ik. En als ik er al genoegen mee neem, moet ik dan na alle verhalen hier ook nog eens een half jaar wachten op een nieuwe iPhone? Ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb, maar ik wil ook niet met mijn huidige iPhone doorbellen, want die hoort gewoon onder garantie gemaakt te worden...
Blegh.
Ik hou dit topic nog wel een tijdje in de gaten.
Verwijderd
Beste, Wij hebben uw klacht gelezen en willen u vragen om uw contactgegevens te mailen naar webcare@proassist.nl ovv Jeroen Sack. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Bianca Webcare ProAssist.
Jeroen Sack schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 16:00:
[...]
Dan had je nog geluk dat ze je op een lijst wilden zetten, ik had er ook niet heel veel haast mee, aantal dode pixels in het scherm, maar ik kreeg de eerste keer aan de telefoon te horen dat ik maar moest afwachten wat voor telefoon ik zou krijgen en als het me niet beviel hem weigeren. Uiteindelijk de bezorger gemist omdat ik niet thuis was (bezorger was te vroeg).
Maar bij de tweede afspraak die ik maakte kreeg ik gelijk te horen dat ik deze keer de telefoon maar niet moest weigeren omdat de bezorgers niet terug blijven komen. Dus ik zit hier nu al bijna 3 weken met een Nokia 2610, had ik toch liever nog een paar maanden met dode pixels blijven lopen.
Verwijderd
Beste, wij hebben uw klacht gelezen en willen u vriendelijk vragen om uw contactgegevens te mailen naar webcare@proassist.nl ovv dennis220783. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Bianca Webcare ProAssist.
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:59:
Ga me hier, na 3 weken te hebben meegelezen, ook maar eens melden en mijn gal spuien over het serviceniveau van PA.
28 augustus iphone door PA laten ophalen vanwege waterschade, mijn -gelijkwaardig, mijn reet- vervangtoestel werd de kekke nokia 6021.
Vanaf die datum heb ik (voor het eerst na ong. 2 weken) minimaal wekelijks contact opgenomen met PA om te informeren naar de status van mijn dossier. Ook ik word net als iedereen hier (meestal onvriendelijk en al zuchtend) afgescheept met de melding dat het onbekend is wanneer er een nieuwe telefoon geleverd zal worden - van een compensatie of een of andere tegemoetkoming is geen enkele sprake. Ondertussen moet ik het maar doen met nokia 6021 "want alle [alle ja!] leentoestellen zijn in gebruik". Ik ben van mening dat PA moet compeseren voor het gebruiksgenot/-gemak van de Iphone wat ik nu al 5 weken en een nog onbekend aantal toekomstige weken misloop en waarvoor ik mij in eerst instantie heb verzekerd!
Wordt het niet eens tijd dat we collectief ons ongenoegen (bijvoorbeeld bij het Verbond van verzekeraars) kenbaar gaan maken. Want deze manier van handelen door PA schaadt de goede naam van het verzekeringswezen.
Verwijderd
Beste, Wij hebben uw klacht gelezen en willen u vragen om uw contactgegevens te mailen naar webcare@proassist.nl ovv Zed_no1. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Bianca Webcare ProAssist.
Zed_no1 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 08:02:
Na weken volgen van dit topic ook maar een reactie geven..
Op 18 Augustus is mijn telefoon opgehaald. (iPhone 3G 16gb wit)omdat hij waterschade had. De jongen die hem kwam ophalen hield een zakje open.. ik laat hem er in glijden en pats hij valt door het zakje ! op de grond.. scherm ook nog eens kapot..
Na 3 weken maar eens gebeld.. want had natuurlijk niets gehoord. De telefoniste melde mij dat hij niet meer te repareren was en dat er een "nieuwe" in bestelling stond.
Vervolgens niets meer gehoord dus gisteravond maar nog maar eens bellen want we zijn inmiddels 6 weken verder. De telefoniste gaf aan dat de 3G niet meer geproduceerd werd en dat het zeer waarschijnlijk een nieuwer toestel zou worden. En dat ze niets kon vertellen over de levertijden. Als ik dat zou willen weten moest ik maar naar de administratie bellen? omdat deze zicht had op wanneer bestellingen geleverd werden.
Nou vervolgens geprobeerd deze administratie te bellen.. blijkt deze alleen werkzaam te zijn tijdens kantoor urenDus uiteindelijk nog niets opgeschoten.. Moet er wel eerlijk bij vertellen dat de telefoniste gisteravond aardig overkwam en dat ik snel (binnen 3 min) iemand aan de lijn had.
Verwijderd
Beste, Wij hebben uw klacht gelezen en willen u vragen om uw contactgegvens te mailen naar webcare@proassist.nl ovv sparcling. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Bianca Webcare ProAssist.
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:50:
Hi,
Zelf vandaag mijn defecte iPhone 3GS 32 GB op laten halen. Eerst contact gehad met T-Mobile ivm mogelijke garantie maar daar werd mij verteld dat als ik een ProAssist verzekering had dat ik het toestel beter door hun op kon laten halen omdat dat makkelijker was en omdat ik dan ook geholpen zou worden wanneer een reparatie niet onder de garantie zou vallen, wat volgens die persoon niet onwaarschijnlijk was. Met enige aarzeling (door het lezen van deze thread) ben ik voor de ProAssist optie gegaan..
Uiteraard heb ik een zwaar gehavende Nokia 2610 (lees met meerdere krassen van 1-2 milimeter diep en deuken) als leentoestel aangeboden gekregen die ik geweigerd heb (geen bluetooth... geen exchange support... waardeloos dus). Volgens de courier was het al een tijdje druk en waren alle smartphones al weggegeven.
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat lopen voordat ik mijn iPhone terug krijg.
Grtzzzz Roel..
Verwijderd
Heb het volgende probleem met pro-assist. Ben mijn Iphone 3 al maanden kwijt, ingeleverd wegens een defect aan het scherm, wat buiten mijn schuld om gebeurd is, en dus onder de garantie zou vallen (dacht ik). Tussendoor vaak contact gezocht. De telefoon bleek niet te repareren, en ik werd verzekerd dat ik een Iphone 4 ter vervanging zou krijgen, alleen wanneer was nog niet bekend. Twee weken later werd ik gebeld dat het toch opeens een iphone 3 zou worden, en dat het me ook mijn eigen risico zou kosten. Omdat ik het op basis van het defect en eerdere gesprekken niet eens was met beide mededelingen heb ik een klacht gestuurd, op advies van de telefoniste van Proassist. Omdat hier niet op werd gereageerd heb ik de mail gedurende de volgende weken nog een aantal keer gestuurd, ook naar verschillende emailadressen. Na nu al bijna een maand heb ik nog steeds geen reactie, denk dat ik dit maar op een andere manier moet gaan proberen op te lossen. Iemand advies?
Via Bianca (zie boven) of een aangetekende brief met sommatie, je hebt telefonisch waarschijnlijk afgesproken dat je de iPhone 4 kreeg en dat het niet voor jouw rekening was, die gesprekken worden vaak ook opgenomen overigens.Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:54:
Heb het volgende probleem met pro-assist. Ben mijn Iphone 3 al maanden kwijt, ingeleverd wegens een defect aan het scherm, wat buiten mijn schuld om gebeurd is, en dus onder de garantie zou vallen (dacht ik). Tussendoor vaak contact gezocht. De telefoon bleek niet te repareren, en ik werd verzekerd dat ik een Iphone 4 ter vervanging zou krijgen, alleen wanneer was nog niet bekend. Twee weken later werd ik gebeld dat het toch opeens een iphone 3 zou worden, en dat het me ook mijn eigen risico zou kosten. Omdat ik het op basis van het defect en eerdere gesprekken niet eens was met beide mededelingen heb ik een klacht gestuurd, op advies van de telefoniste van Proassist. Omdat hier niet op werd gereageerd heb ik de mail gedurende de volgende weken nog een aantal keer gestuurd, ook naar verschillende emailadressen. Na nu al bijna een maand heb ik nog steeds geen reactie, denk dat ik dit maar op een andere manier moet gaan proberen op te lossen. Iemand advies?
Verwijderd
Zojuist gebeld met Pro assist, smartphone vervanging is gereserveerd en daarom wordt morgen mijn iPhone opgehaald op mijn werk.
Beste webcare, tijdens het gesprek met een medewerker van Pro assist is mij toegezegd dat of mijn telefoon gerepareerd wordt of vervangen wordt door een andere iPhone. Ze hebben echter toegegeven leverproblemen te hebben met deze toestellen. Kan ik van jullie informatie krijgen over de situatie? Ik lees namelijk hier op het forum dat mensen deze week wel gewoon iPhones uitgeleverd krijgen (zelfs iPhone 4).
Gr. Iris
Beste webcare, tijdens het gesprek met een medewerker van Pro assist is mij toegezegd dat of mijn telefoon gerepareerd wordt of vervangen wordt door een andere iPhone. Ze hebben echter toegegeven leverproblemen te hebben met deze toestellen. Kan ik van jullie informatie krijgen over de situatie? Ik lees namelijk hier op het forum dat mensen deze week wel gewoon iPhones uitgeleverd krijgen (zelfs iPhone 4).
Gr. Iris
update
iPhone weg sinds 17 augustus, staat een nieuwe in bestelling, elke week neem ik contact met PA op hierover, krijg steeds te horen dat er leveringsproblemen zijn en een nieuwe iPhone in bestelling staat. Ik ben het wachten meer dan zat. Mocht ik deze week niks horen, dan ga ik volgende week maar zelf weer eens bellen en wens ik een manager te spreken.
Ook al contact gehad met webcare, dossier is in behandeling bij hun, maar ze doen ook niks extra's, ook al is me in het telefonisch contact beloofd dat mijn dossier met spoed behandeld wordt.
iPhone weg sinds 17 augustus, staat een nieuwe in bestelling, elke week neem ik contact met PA op hierover, krijg steeds te horen dat er leveringsproblemen zijn en een nieuwe iPhone in bestelling staat. Ik ben het wachten meer dan zat. Mocht ik deze week niks horen, dan ga ik volgende week maar zelf weer eens bellen en wens ik een manager te spreken.
Ook al contact gehad met webcare, dossier is in behandeling bij hun, maar ze doen ook niks extra's, ook al is me in het telefonisch contact beloofd dat mijn dossier met spoed behandeld wordt.
[ Voor 21% gewijzigd door Agaron op 13-10-2010 12:58 ]
Verwijderd
Telefoon: iPhone 3GS 32GB Zwart
Ingestuurd: 22 september 2010
Probleem: Als hij op mute staat (knopje aan de zijkant) en op het scherm duw gaat hij naar unmute. Als ik hem los laat gaat hij weer op mute en trilt hij (zoals normaal). Dit trillen is alleen knap lastig want het unmute/mute probleem gebeurt ook als hij in mijn zak zit.
Status: Ik zit nu in week 3 met een oude afgeragte nokia. Ik kreeg eerst een leentoestel die iets nieuwer was maar kwam er achter dat het achterklepje niet op de telefoon paste dus kreeg dit oude ding. Met dit ding is het bijna onmogelijk om te smsen. Dus bel wat vaker, maar moet nu ineens oppassen dat ik niet over mijn bundel ga. De vrouw aan de telefoon en de koerier vertelde mij dat het max 4 weken kon duren, maar waarschijnlijk eerder.
Update: Ik heb net gebeld omdat het me toch te lang duurde. Krijg hem dinsdag 19 oktober terug, gelijk een afspraak gemaakt.
Werd toch een beetje onrustig door al die bericht hier. Maar binnen hun gezegde 4 weken afgehandeld.
Probleem: Als hij op mute staat (knopje aan de zijkant) en op het scherm duw gaat hij naar unmute. Als ik hem los laat gaat hij weer op mute en trilt hij (zoals normaal). Dit trillen is alleen knap lastig want het unmute/mute probleem gebeurt ook als hij in mijn zak zit.
Status: Ik zit nu in week 3 met een oude afgeragte nokia. Ik kreeg eerst een leentoestel die iets nieuwer was maar kwam er achter dat het achterklepje niet op de telefoon paste dus kreeg dit oude ding. Met dit ding is het bijna onmogelijk om te smsen. Dus bel wat vaker, maar moet nu ineens oppassen dat ik niet over mijn bundel ga. De vrouw aan de telefoon en de koerier vertelde mij dat het max 4 weken kon duren, maar waarschijnlijk eerder.
Update: Ik heb net gebeld omdat het me toch te lang duurde. Krijg hem dinsdag 19 oktober terug, gelijk een afspraak gemaakt.
Werd toch een beetje onrustig door al die bericht hier. Maar binnen hun gezegde 4 weken afgehandeld.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2010 12:47 ]
Ik heb mijn Iphone 4 die een vriend van me had laten vallen na een aantal weken gerepareerd teruggekregen. Prima service, maar heeft toch een aantal weken geduurd! Vervelend genoeg is de WIFI ontvangst sinds de reparatie enorm slecht. Waar mijn vriendin op straat makkelijk 15 netwerken ontvangt, vind ik niets! Binnenshuis kan ik ook niet meer dan zo'n 8 meter van de router staan! Zit er over te twijfelen om hem weer op te laten halen, maar heb er niet zo'n zin in om weer weken te moeten wachten!
Afgelopen week is mijn toestel opgehaald met bovenstaande klachten.smoken schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 20:57:
Ik moest ook nog even terugkomen op mijn ervaring met Pro-Assist.
Vandaag heb ik zelf met Solid Vision gebeld (ongeduldig, ik weet het) en deze gaven aan dat het toestel terug is naar Proassist, maar dat ze hebben er niets aan hebben gedaan!!
Solid Vision is namelijk van mening dat er niets mis is met het toestel!
Ben benieuwd wat ik volgende week van Proassist te horen krijg......
Verwijderd
Dat klinkt goed - maar dan moeten jullie wel bellenVerwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 22:14:
Beste, Wij hebben uw klacht gelezen. Graag ontvangen wij uw contactgegevens op webcare@proassist.nl ovv van Ïwan M Met vriendelijke groet, Bianca Webcare ProAssist.
[...]
Verwijderd
Ik ben al 8 weken (sinds 23 augustus) op een nieuwe iphone.. vind het helemaal nergens op slaan! iedere keer als ik bel krijg ik te horen dat de telefoon in bestelling staat.
Toestraks ook even gebeld met ProAssist. De trilfunctie-knop van mijn 3GS werkt niet meer, de telefoon kan daardoor niet meer op stil. Een medewerker van ProAssist vertelde dat een reparatie vier weken zou kunnen duren. Vervanging zelfs langer, maar er zou bij vervanging wel een nieuwe 3GS komen.
Al die tijd opgescheept zitten met een waardeloos leentoestel leek me geen goed idee, dat heb ik in april al meegemaakt. Daarom laat ik hem nu niet repareren, dan maar even zonder de stil-knop verder. Jammer dat het zo moet gaan bij ProAssist.
Al die tijd opgescheept zitten met een waardeloos leentoestel leek me geen goed idee, dat heb ik in april al meegemaakt. Daarom laat ik hem nu niet repareren, dan maar even zonder de stil-knop verder. Jammer dat het zo moet gaan bij ProAssist.
Hoppa, zoals ik al eerder zei... het herhaalt zich weer. En dan krijgen we zometeen weer een rits Bianca berichtjes... en dan? Meer actie lijkt mij toch verstandiger, met z'n allen aangetekende brieven gaan sturen oid.Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:25:
[...]
Dat klinkt goed - maar dan moeten jullie wel bellenInmiddels is het een week geleden sinds ik een mail gestuurd he ..
Verwijderd
[quote]vgroenewold schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:20:vgroenewold schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:20:
[...]
Hoppa, zoals ik al eerder zei... het herhaalt zich weer. En dan krijgen we zometeen weer een rits Bianca berichtjes... en dan? Meer actie lijkt mij toch verstandiger, met z'n allen aangetekende brieven gaan sturen oid.
[...]
Ik word er helemaal MOE-DE-LOOS van... Wat een bedrijf... Webcare doet helemaal niets, behalve mensen om hun contactgegevens vragen, waar ze vervolgens weer niets mee doen....
Ben groot voorstander van meer actie, collectief.... Een aangetekende brief o.i.d.?
opzeggen is wat ik al een tijdje in gedachten heb nav dit topic.Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:50:
Ben groot voorstander van meer actie, collectief.... Een aangetekende brief o.i.d.?
Elect a clown, expect a circus.
Ben mijn iPhone ook al vanaf 17 augustus kwijt, steeds wordt maar verteld dat er een nieuwe in bestelling staat en ik moet afwachten. Heb ook al contact gehad met webcare, mijn dossier is bij hun in behandeling, en ik zou persoonlijk op de hoogte worden gehouden door Francis als zij niet aanwezig is zal haar collega Bianca mijn dossier behandelen.
Nou heb in al die tijd wel geteld 1 telefoontje gehad van Francis, en 2 email berichten, maar dat was een antwoord op een email die ik naar haar heb verstuurd. Dat noem ik niet mij op de hoogte houden.
Bel elke week ongeveer 2 keer met dit bedrijf, klachten worden niet serieus genomen, ook al vaker meegemaakt dat medewerkers gewoon de verbinding verbreken.
Heb vandaag ook geklaagd hierover in de T-Mobile shop, maar deze kunnen ook niks voor me betekenen, dit terwijl T-mobile me deze verzekering heeft aangesmeerd.
Vorige week ook nog gevraagd of Francis nog eens telefonisch contact met me kan opnemen, medewerkster heeft haar een bericht gestuurd. Tot op heden heb ik nog niks van Francis vernomen.
Nou heb in al die tijd wel geteld 1 telefoontje gehad van Francis, en 2 email berichten, maar dat was een antwoord op een email die ik naar haar heb verstuurd. Dat noem ik niet mij op de hoogte houden.
Bel elke week ongeveer 2 keer met dit bedrijf, klachten worden niet serieus genomen, ook al vaker meegemaakt dat medewerkers gewoon de verbinding verbreken.
Heb vandaag ook geklaagd hierover in de T-Mobile shop, maar deze kunnen ook niks voor me betekenen, dit terwijl T-mobile me deze verzekering heeft aangesmeerd.
Vorige week ook nog gevraagd of Francis nog eens telefonisch contact met me kan opnemen, medewerkster heeft haar een bericht gestuurd. Tot op heden heb ik nog niks van Francis vernomen.

[ Voor 10% gewijzigd door Agaron op 18-10-2010 20:41 ]
Ben mijn iPhone heel wat maanden Al kwijt.
[ Voor 85% gewijzigd door Peaky op 19-10-2010 13:28 ]
Verwijderd
Nadat ik meer dan een maand heb moeten wachten op een reactie van mijn klacht dat ik de beloofde iphone 4 niet kreeg en het me mijn eigen risico zou kosten, toch maar besloten om de Iphone 3 met betalen van eigen risico te accepteren, omdat ik inmiddels al een paar maanden aan die leen-htc vast zit en er helemaal gek van wordt. Komen ze vandaag, heb ik zo dom als ik ben, getekend voor ontvangst voordat ik alles gecontroleerd had. Toen de bezorger weg was, zette ik hem aan, scherm geeft strepen en alle kleuren van de regenboog en kan op geen enkele manier bediend worden. Gelijk gebeld, moet weer 4 uur wachten voor ze hem op komen halen, waar hij vervolgens volgens de reguliere reparatieprocedure weer gemaakt zal worden. Ben er zeer voorstander van om iets met al deze klachten op dit topic te doen. Maar wat?
En uiteindelijk heeft klagen in dit forum ook geen enkel effect, als we nu een inventarisatie zouden maken van alle mensen die echte problemen hebben zijn we al een stap dichterbij. Dan stuur je gezamenlijk een aangetekende brief met sommatie over de gevallen de zowiezo al heel lang in de wacht staan en als daar geen gehoor aan wordt gegeven, dan worden er verdere stappen ondernomen. Je kan dan bij je rechtsbijstands-verzekering als groep gebruik maken van een advocaat bijv. of in ieder geval daar informatie inwinnen.
[ Voor 48% gewijzigd door vgroenewold op 19-10-2010 11:06 ]
Verwijderd
Nou jongens ik heb hem binnen gekregen. Je gelooft het niet, maar hij is NIET gerepareerd. En er zat een brief bij van Solid Vision met daarin beschreven dat ze het probleem niet hebben kunnen vinden. Opzich kan dat gebeuren omdat het een vrij specifiek probleem is. Maar het alle raarste vind ik nog wel dat de brief die er bij zit dateerd van 29 september 2010 dus heeft hij gewoon 21 dagen bij pro-assist gelegen en omdat ik zelf gebeld heb werd hij dus verstuurd. Ze moeten echt even hun zaakjes op orde zetten bij pro-assist, wat een waardeloos bedrijf.Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:15:
iphone 4 van pro-assist is dus wel gesimlockt.....thies schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 14:52:
[...]
wie trekt als eerst het cellofaan eraf en test het
maar wel mooi laten unlocken door t-mobile, kostte niks omdat abo al langer dan een jaar liep!
[ Voor 18% gewijzigd door T7D_Sneezy op 19-10-2010 15:03 ]
Ben mijn Iphone ook alweer geruime tijd kwijt, de medewerkers van ProAssist reageren niet erg vriendelijk en het indienen van klachten word ook niet serieus genomen. Dit stelt mij ook erg teleur.
Mijn Iphone 3Gs werd op 14 augustus opgehaald en staat volgens ProAssist al sinds 27/8 op "vervangen" (al heb ik nog niets mogen ontvangen). Heb gelukkig wel een redelijk leentoestel (nieuwe Nokia E71)
Maar mocht er hier een grootschalige klacht/actie ondernomen worden, ben ik van de partij.
Mijn Iphone 3Gs werd op 14 augustus opgehaald en staat volgens ProAssist al sinds 27/8 op "vervangen" (al heb ik nog niets mogen ontvangen). Heb gelukkig wel een redelijk leentoestel (nieuwe Nokia E71)
Maar mocht er hier een grootschalige klacht/actie ondernomen worden, ben ik van de partij.
Verwijderd
Als het goed is zal ik gebeld worden door ProAssist.
Wat mij een beetje dwars zit, is dat ik nog geen enkele keer de telefoon terug heb moeten sturen door defecten waar ik schuld aan heb. Het zijn altijd defecten die voortkomen uit refurbished toestellen of productiefouten.
Nu is het bij deze laatste keer erg vervelend verlopen, een defect refurbished gekregen, waarna ik een nieuwe kreeg die ook niet naar behoren werkt.
Ik blijf toestellen terugsturen en allemaal buiten mijn schuld om.
Het is zelfs zo ver dat ik bij een klein defect, waar ik zelf een keer schuld aan heb, niet eens meer durf te bellen, ze zouden gaan denken dat ik de boel probeer te besodemieteren.
Dat je voor krasjes niet belt dat snap ik, en dat een deukje in de metalen rand de functionaliteit niet beinvloedt ook, maar bij defecten moet je toch zonder schuldgevoel het toestel moeten kunnen laten repareren?
Doordat ik dus al zo vaak verkeerde toestellen gekregen heb, durf ik dat niet eens meer aan, alleen al omdat ik me bezwaard voel dat ik zo vaak een toestel terugstuur... buiten mijn schuld om.
Wat mij een beetje dwars zit, is dat ik nog geen enkele keer de telefoon terug heb moeten sturen door defecten waar ik schuld aan heb. Het zijn altijd defecten die voortkomen uit refurbished toestellen of productiefouten.
Nu is het bij deze laatste keer erg vervelend verlopen, een defect refurbished gekregen, waarna ik een nieuwe kreeg die ook niet naar behoren werkt.
Het is zelfs zo ver dat ik bij een klein defect, waar ik zelf een keer schuld aan heb, niet eens meer durf te bellen, ze zouden gaan denken dat ik de boel probeer te besodemieteren.
Dat je voor krasjes niet belt dat snap ik, en dat een deukje in de metalen rand de functionaliteit niet beinvloedt ook, maar bij defecten moet je toch zonder schuldgevoel het toestel moeten kunnen laten repareren?
Doordat ik dus al zo vaak verkeerde toestellen gekregen heb, durf ik dat niet eens meer aan, alleen al omdat ik me bezwaard voel dat ik zo vaak een toestel terugstuur... buiten mijn schuld om.
Verwijderd
Vandaag gebeld met pro-assist. Wat een onbeschoftheid zeg. Kreeg Wendy van Eck aan de telefoon, die is echt met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag. Ik vraag om een referentie nummer van Solid Vision omdat mijn probleem moeilijk te vinden is. Geven ze dat niet door. Niet bepaald handig dus. Ik vraag de status van mijn iPhone. Die hebben we niet die krijgen we pas over 2 weken. Tussendoor in het gesprek kwam ik dus achter de status dat hij net bij de reparateur ligt. Zeg dat dan gelijk als ik om een status vraag. Toen ik een week geleden belde naar Solid Vision belde over het probleem met mijn telefoon waren ze blij dat ik belde om meer info over het probleem te krijgen. Ik denk nu alleen dat mijn telefoon een ander referentie nummer heeft gekregen. Maar goed die krijg ik dus pas weer als ze het probleem weer niet kunnen vinden. Handig. Ik sta echt versteld van de anti-klantvriendelijkheid van pro-assist. De gasten die het de telefoons ophalen zeggen zelfs dat pro-assist een drama bedrijf is. Haha goed bezig pro-assist!
De volgende keer sla ik trouwens gewoon met een hamer op me iPhone dan weet ik zeker dat ik gelijk een nieuwe krijg.
De volgende keer sla ik trouwens gewoon met een hamer op me iPhone dan weet ik zeker dat ik gelijk een nieuwe krijg.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2010 16:21 ]
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn 3GS 16 GB. Val nog binnen de garantie en zal hem dus naar de T-Mobile shop moeten brengen. Hoop alleen niet dat ik hem ook zo lang kwijt ben.Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:15:
Ben trouwens wel benieuwd of je je eigen iPhone terug hebt gekregen, bij T-Mobile vertelde ze me dat als het probleem niet mijn eigen schuld is dat ik dan een andere iPhone krijg?
Zal wel geen iPhone 4 zijn denk maar we wachten af.
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2010 20:26 ]
Ik heb vanmiddag een mail verstuurd om m'n verzekering op te zeggen. De recente slechte service die hier in het topic staat plus de commotie rond Youp van 't Hek (die ook een stukje over Pro Assist vertelde) hebben me hiertoe doen besluiten.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Hey WhyayemanVerwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:24:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn 3GS 16 GB. Val nog binnen de garantie en zal hem dus naar de T-Mobile shop moeten brengen. Hoop alleen niet dat ik hem ook zo lang kwijt ben.
Ben trouwens wel benieuwd of je je eigen iPhone terug hebt gekregen, bij T-Mobile vertelde ze me dat als het probleem niet mijn eigen schuld is dat ik dan een andere iPhone krijg?
Ik heb exact dezelfde terug gekregen alleen was nog niet gemaakt omdat ze het probleem niet konden vinden. Bekijk mijn vorige post maar. Het kan nu weer 2-6 weken duren. Als je hem verzekerd hebt sla hem dan a.u.b doormidden. Dan weet je zeker dat ze het probleem wel vinden.
Ik heb het gisteren gedaan, mailtje gestuurd naar verzekering@proassist.nl...Gunner schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:26:
Ik heb vanmiddag een mail verstuurd om m'n verzekering op te zeggen. De recente slechte service die hier in het topic staat plus de commotie rond Youp van 't Hek (die ook een stukje over Pro Assist vertelde) hebben me hiertoe doen besluiten.
Moest je ook documenten meesturen?
Verwijderd
Ik weet wat je bedoelt!Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:51:
Als het goed is zal ik gebeld worden door ProAssist.
Ook ik had een iPhone die perfect werkte. Tot hij op een dag ineens niet meer oplaadde. Helaas, stuk. Pro-Assist gebeld met toestel van een vriend en na een paar weken een refurb terug gekregen. En toen begon de ellende. Ben nu aan mijn 4de of 5de refurb bezig, en begon me ook lullig te voelen. Maar het waren continue problemen die ik nooit had met mijn originele iPhone, alleen met de refurb modellen.
Ook nu, loop er alweer drie maanden mee rond en durf eigenlijk niet te bellen omdat ik bang ben bekend te komen staan als zeur.
Zojuist toch maar gebeld en mijn toestel op laten halen, en stuur dalijk nog wel een mailtje naar webcare omdat ik het wel netjes vind dat ze een dossier voor mij aangemaakt hebben.
Kreeg te horen dat ik evt eigen risico a 30e moest betalen. Krijg ik mijn toestel gerepareerd terug, no way. Is niet mijn schuld dat ik nu buiten de 3 maanden garantie geholpen wordt, had maanden geleden al opgepikt moeten worden. Krijg ik een vervangende iPhone (al dan niet een upgrade) dan zal ik misschien het eigen risico overwegen omdat ik wel continue aan de gang blijf, wat eigenlijk ook weer van de zotte is.
Nee, ik heb gewoon een mail gestuurd dat ik op wilde zeggen, ook naar dat adres inderdaad. Heb er nog geen reactie op gehad (behalve een ontvangstbevestiging). Welke documenten zou je dan nodig moeten zijn? Ik heb alleen een nota.T7D_Sneezy schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:51:
[...]
Ik heb het gisteren gedaan, mailtje gestuurd naar verzekering@proassist.nl...
Moest je ook documenten meesturen?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Weer eens gebeld vandaag, ze kunnen nog steeds niets melden.
Vind het toch wel knap, dat als je nu een nieuwe iPhone wilt kopen, dat je dan geen week hoeft te wachten. Tot het ze geld kost. Ze zeggen heel nadrukkelijk dat het maximaal 6 weken zal duren, tot het ertoe komt.
Begin steeds bozer te worden, gelukkig komt vodafone ook met de iPhone binnenkort, en Pro Assist wil ik al helemaal nooit meer wat mee te maken te hebben.
Vind het toch wel knap, dat als je nu een nieuwe iPhone wilt kopen, dat je dan geen week hoeft te wachten. Tot het ze geld kost. Ze zeggen heel nadrukkelijk dat het maximaal 6 weken zal duren, tot het ertoe komt.
Begin steeds bozer te worden, gelukkig komt vodafone ook met de iPhone binnenkort, en Pro Assist wil ik al helemaal nooit meer wat mee te maken te hebben.
Verwijderd
Hallo ik zie veel staan over dat je heel lang moet wachten op je nieuwe iphone maar is er iemand die inmiddels al geholpen is .En zoja hoelang heb je moeten wachten. Wacht nu al 9 weken.
Ik wacht al 11 weken
maandag vertelden ze mij dat juni en juli uitgeleverd zijn en dat ze nu gaan beginnen met augustus
Ik heb ook maar weer eens met dit waardeloos bedrijf contact opgenomen. Ik vroeg de medewerkster wanneer ik eens terug gebeld word door Francis. De medewerkster die ik op 13 oktober gesproken had zou haar een bericht sturen dat ze mij zou terugbellen. Heb deze medewerkster weer een bericht laten sturen met de hoop dat Francis die mijn dossier in behandeling heeft mij eens opbelt.
Tevens weer eens naar de status gevraagd van mijn iPhone in bestelling, meer informatie dan "er staat nog steeds een nieuwe in bestelling meneer" kwam er niet uit, wat ze me dus al vertellen vanaf 17 augustus. Op mijn vraag of dit nog weken of maanden gaat duren wist ze me geen zinnig antwoord op te geven.
Ondertussen heb ik mijn klachten ook al neergelegd bij T-Mobile klanten service, deze medewerker begreep mijn situatie en heeft mij verzocht mijn klacht per brief naar T-Mobile te versturen. Dit heb ik inmiddels gedaan op 24 oktober en heb van T-Mobile webcare vernomen dat mijn klacht in behandeling is en ik hier binnen 10 werkdagen bericht over krijg.
T-Mobile gaat met Pro Assist in zee, deze verzekering maatschappij lost haar zaken niet op, laat klanten maanden wachten, word geen informatie geboden over levertijden en op klachten wordt niet gereageerd of geen oplossing geboden. Tevens worden beloftes die medewerkers/webcare van Pro Assist maakt totaal niet nagekomen.
Hopelijk bied T-Mobile mij wel een oplossing
Tevens weer eens naar de status gevraagd van mijn iPhone in bestelling, meer informatie dan "er staat nog steeds een nieuwe in bestelling meneer" kwam er niet uit, wat ze me dus al vertellen vanaf 17 augustus. Op mijn vraag of dit nog weken of maanden gaat duren wist ze me geen zinnig antwoord op te geven.
Ondertussen heb ik mijn klachten ook al neergelegd bij T-Mobile klanten service, deze medewerker begreep mijn situatie en heeft mij verzocht mijn klacht per brief naar T-Mobile te versturen. Dit heb ik inmiddels gedaan op 24 oktober en heb van T-Mobile webcare vernomen dat mijn klacht in behandeling is en ik hier binnen 10 werkdagen bericht over krijg.
T-Mobile gaat met Pro Assist in zee, deze verzekering maatschappij lost haar zaken niet op, laat klanten maanden wachten, word geen informatie geboden over levertijden en op klachten wordt niet gereageerd of geen oplossing geboden. Tevens worden beloftes die medewerkers/webcare van Pro Assist maakt totaal niet nagekomen.
Hopelijk bied T-Mobile mij wel een oplossing

Wachten jullie allemaal op een iPhone 4???
Ik sinds deze week dus ook... Het is al week 3 voor mij
Hoe lang nog???
Ik sinds deze week dus ook... Het is al week 3 voor mij
Hoe lang nog???
Verwijderd
Mijn geduld met ProAssist is nu echt tot een einde gekomen.
Na vele refurbished toestellen gekregen te hebben zit ik nu met een onwerkbaar exemplaar.
Dit laatste toestel heeft de nieuwste firmware, en werkt gewoon niet meer zoals een iPhone 3G hoort te werken. Hij is zeer traag, oproepen komen niet allemaal door en de home-knop klikt bij het indrukken.
Het schijnt normaal te zijn dat telefoons van de nieuwste firmware worden voorzien, wat niet wenselijk is bij de oudste iPhone modellen.
Het advies van zowel T-Mobile als van Proassist: Ga naar de Apple website en download daar de oudere firmware. Hieruit blijkt wel dat zowel T-Mobile als ProAssist niet weten waar het over gaat.
Mijn vertrouwen in ProAssist is bij deze ook totaal verdwenen.
Er wordt een brief opgesteld met al mijn problemen met de service en zal gestuurd worden naar alle betrokken partijen, en naar Kassa en Radar.
Of het helpt weet ik niet, maar als we niks doen dan gebeurt er ook niks.
Na vele refurbished toestellen gekregen te hebben zit ik nu met een onwerkbaar exemplaar.
Dit laatste toestel heeft de nieuwste firmware, en werkt gewoon niet meer zoals een iPhone 3G hoort te werken. Hij is zeer traag, oproepen komen niet allemaal door en de home-knop klikt bij het indrukken.
Het schijnt normaal te zijn dat telefoons van de nieuwste firmware worden voorzien, wat niet wenselijk is bij de oudste iPhone modellen.
Het advies van zowel T-Mobile als van Proassist: Ga naar de Apple website en download daar de oudere firmware. Hieruit blijkt wel dat zowel T-Mobile als ProAssist niet weten waar het over gaat.
Mijn vertrouwen in ProAssist is bij deze ook totaal verdwenen.
Er wordt een brief opgesteld met al mijn problemen met de service en zal gestuurd worden naar alle betrokken partijen, en naar Kassa en Radar.
Of het helpt weet ik niet, maar als we niks doen dan gebeurt er ook niks.
Wat een verhalen hier zeg... Ik heb nooit een verzekering afgesloten, onlangs mijn iPhone defect geraakt. Ineens error 1002 in iTunes. Heb gebruik gemaakt van de garantie-afhandeling van T-Mobile en uiteindelijk na twee weken lag er een gloednieuwe, niks refurbished, 3GS 16GB op deurmat. Volgens mij kunnen jullie dit beter doen als ik dit allemaal zo leesVerwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:24:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn 3GS 16 GB. Val nog binnen de garantie en zal hem dus naar de T-Mobile shop moeten brengen. Hoop alleen niet dat ik hem ook zo lang kwijt ben.

Verwijderd
Ik denk dat het tijd is eens wat klachten te gaan verzamelen en deze gebundeld in te leveren bij een programma als kassa of bijvoorbeeld aan meneer v 't Hek te sturen als koren op zijn molen rond zijn tirade tegen de belabberde service rond T-Mobile.
Ik heb namelijk het sterke vermoeden dat Proassist het vertraagd uitleveren van toestellen en het leveren van ondergemiddelde service gebruikt als strategie om het aantal claims laag te houden. Immers: als je weet dat je je toestel weken, misschien wel maanden kwijt bent en je vooraf weet dat deze procedure erg moeizaam verloopt, denk je wel driemaal na voordat je je telefoon door Proassist laat ophalen. Je doet dit dan alleen in het uiterste geval en dit reduceert derhalve het aantal claims.
Aangezien dit uiteraard geen nette manier van zaken doen is van deze verzekeraar en het als individuele consument bijzonder lastig is hier iets tegen te doen stel ik voor zoveel mogelijk klachten te verzamelen en deze collectief aan de kaak te laten stellen. Wie weet gebeurt er dan eindelijk wel eens wat en verbetert Proassist haar dienstverlening aan haar klanten die hier toch netjes voor betalen.
Graag ontvang ik klachtverhalen op klachtproassist@gmail.com. Ik zal dit bericht ook op de andere relevante fora plaatsen.
Vriendelijke groet,
T. Kuijper
Ik heb namelijk het sterke vermoeden dat Proassist het vertraagd uitleveren van toestellen en het leveren van ondergemiddelde service gebruikt als strategie om het aantal claims laag te houden. Immers: als je weet dat je je toestel weken, misschien wel maanden kwijt bent en je vooraf weet dat deze procedure erg moeizaam verloopt, denk je wel driemaal na voordat je je telefoon door Proassist laat ophalen. Je doet dit dan alleen in het uiterste geval en dit reduceert derhalve het aantal claims.
Aangezien dit uiteraard geen nette manier van zaken doen is van deze verzekeraar en het als individuele consument bijzonder lastig is hier iets tegen te doen stel ik voor zoveel mogelijk klachten te verzamelen en deze collectief aan de kaak te laten stellen. Wie weet gebeurt er dan eindelijk wel eens wat en verbetert Proassist haar dienstverlening aan haar klanten die hier toch netjes voor betalen.
Graag ontvang ik klachtverhalen op klachtproassist@gmail.com. Ik zal dit bericht ook op de andere relevante fora plaatsen.
Vriendelijke groet,
T. Kuijper
allemachtig....ik zit hier de verhalen te lezen met grote ogen...wat een bedrijf dat PA.
hoe doen KPN/Vodafone etc dat allemaal dan met verzekeringen.gaat dat ook allemaal naar PA?
hoe doen KPN/Vodafone etc dat allemaal dan met verzekeringen.gaat dat ook allemaal naar PA?
Ik wil mijn iPhone 4 gaan verzekeren. Mag m in December ophalen. Als ik dit allemaal zo lees ben ik niet van plan hem te verzekeren bij PA. Wat is een goed alternatief?
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik heb alleen maar goede ervaringen met ProAssist eigenlijk op de, misschien iets wat lange levertijden na dan.
Ik had een 3G 8GB, die was kapot en kreeg een nieuwe 3GS 16GB terug vorig jaar. Daarna die 3GS nog een keer kapot gegaan en kreeg weer een nieuwe 3GS 16GB..
Ik had een 3G 8GB, die was kapot en kreeg een nieuwe 3GS 16GB terug vorig jaar. Daarna die 3GS nog een keer kapot gegaan en kreeg weer een nieuwe 3GS 16GB..
Nou eindelijk opheldering bij ProAssist! Heb maar weer eens opgebeld, kreeg een aardige mevrouw eraan die zich verontschuldigden voor alles wat mis is gelopen met mijn dossier. er word nu naar een oplossing gezocht
[ Voor 72% gewijzigd door Agaron op 02-11-2010 15:30 ]
Verwijderd
Wacht inmiddels al 11 weken!!! En kan helemaal niets doen alleen maar netjes wachten!!
Heb ook het idee dat de mensen die klagen minder snel worden geholpen dan mensen die maar gewoon wachten.
Wat kun je hiertegen doen?? Wat is een redelijke termijn?? Weet iemand of er ergens in de voorwaarden een termijn wordt genoemd voor het leveren van een nieuw toestel??
Ik ben het nu echt spuug en spuugzat.............. maar sta volledig machteloos in wat proassist wel of niet doet.
En van elke week bellen word ik inmiddels ook steed bozer. Ja mevrouw wij weten ook niet wanneer ze geleverd worden, nee kan u niets vertellen..........
Heb ook het idee dat de mensen die klagen minder snel worden geholpen dan mensen die maar gewoon wachten.
Wat kun je hiertegen doen?? Wat is een redelijke termijn?? Weet iemand of er ergens in de voorwaarden een termijn wordt genoemd voor het leveren van een nieuw toestel??
Ik ben het nu echt spuug en spuugzat.............. maar sta volledig machteloos in wat proassist wel of niet doet.
En van elke week bellen word ik inmiddels ook steed bozer. Ja mevrouw wij weten ook niet wanneer ze geleverd worden, nee kan u niets vertellen..........
Wanneer is jou telefoon opgehaald? En gaat het hier om een nieuwe iPhone?
Ik moet zeggen dat Bianca ook niet echt actief in op die webcare, het laaste mailtje van haar dateert van 12 oktober....
Ik moet zeggen dat Bianca ook niet echt actief in op die webcare, het laaste mailtje van haar dateert van 12 oktober....
Verwijderd
@ Isengrim
Mijn Iphone is 17 augustus opgehaald! Dus morgen precies 11 weken.
Ik had een Iphone 3g 16gb
Wanneer is die van jou opgehaald dan?? en had jij een andere?
Mijn Iphone is 17 augustus opgehaald! Dus morgen precies 11 weken.
Ik had een Iphone 3g 16gb
Wanneer is die van jou opgehaald dan?? en had jij een andere?
11 Augustus een 3gs 16gb.... Misschien moet ik maar eens ff gaan bellen....
pfff wat een gedoe zeg bij PA! Heb echt medelijden met jullie! Enige wat dan leuk is als je een 3G hebt en een 3GS ervoor terugkrijgt. Ga je er iig op vooruit. Maar 11 weken wachten!
Kan echt niet

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Vandaag hoopvol gebeld na het bericht dat eraan gewerkt wordt, wacht ook al sinds 14 Augustus. Maar nee, de telefoondoos kon weer niets vertellen. Alleen dat ze nu bezig waren met Augustus, dus het eind is wellicht in zicht.
Verwijderd
Hoor van een hoop mensen die een nieuwe Iphone krijgen dat ze een 4g krijgen omdat PA al helemaal niet aan de oude toestellen kan komen.
Als ik hem dan (hopelijk) binnen een paar weken krijg dan hoop ik wel op een 4g of een 3gs maar wel met 16g. Ik zie het wel.... maar voorlopig zie ik helemaal niets!! hahaha
Ik vandaag nog eens gebeld en gevraagd om een vergoeding. Ik word deze week teruggebeld! Nu nog maar kijken of dat echt zo is!?!?!?!?!?!
Maar ik ga voor mijn volgende telefoon in ieder geval een andere verzekering afsluiten en nooit meer bij PA.
Als ik hem dan (hopelijk) binnen een paar weken krijg dan hoop ik wel op een 4g of een 3gs maar wel met 16g. Ik zie het wel.... maar voorlopig zie ik helemaal niets!! hahaha
Ik vandaag nog eens gebeld en gevraagd om een vergoeding. Ik word deze week teruggebeld! Nu nog maar kijken of dat echt zo is!?!?!?!?!?!
Maar ik ga voor mijn volgende telefoon in ieder geval een andere verzekering afsluiten en nooit meer bij PA.
Op 17 augustus heb ik mijn iPhone ingeleverdIsengrim schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:46:
Agaron wanneer is jouw iPhone opgehaald?

Ik krijg een 3G of een 3GS 16GB terug ligt eraan wat ze binnen krijgen.
[ Voor 15% gewijzigd door Agaron op 01-11-2010 20:48 ]
Worden er nog 3g's uitgeleverd dan?
Ik heb dus ook gebeld, maar mij konden ze nog niets vertellen wanneer ik die van mij kan verwachten..... Gaat lekker op willekeur daar dus.... Heb de webcare een mail gestuurd, hopelijk komen die met een zinnige opmerking hierover
Ik heb dus ook gebeld, maar mij konden ze nog niets vertellen wanneer ik die van mij kan verwachten..... Gaat lekker op willekeur daar dus.... Heb de webcare een mail gestuurd, hopelijk komen die met een zinnige opmerking hierover
@Isengrim
Ik dacht ook dat deze niet meer geproduceerd werden, maar volgens de medewerkster die ik heb gesproken kunnen ze die nog steeds uithalen....
Ik dacht ook dat deze niet meer geproduceerd werden, maar volgens de medewerkster die ik heb gesproken kunnen ze die nog steeds uithalen....
[ Voor 66% gewijzigd door Agaron op 02-11-2010 23:41 ]
ik heb dan geluk gehad met de iphone 4 die ik terug kreeg voor mijn 3g 16gbAgaron schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 00:29:
@Isengrim
Zo staat het in de mail die ik heb ontvangen
"In de loop van volgende week, verwachten wij het vervangende toestel.
Dit betekend dat wij voor een T-Mobile I-Phone 3G 16GB wederom een T-Mobile iPhone 3G 16-GB uit gaan leveren.
Indien wij geen vervangende T-Mobile I-Phone 3G 16GB kunnen leveren, dan zal de opvolger hiervan worden uitgeleverd. Een T-Mobile Iphone 3GS 16GB."
Zie het volgende week wel, een 3GS zou een leuke compensatie zijn voor de lange wacht tijd.
Verwijderd
Dat zou dan ook mooi voor mij zijn!! Want dat zou betekenen dat ik ook al bijna een nieuwe iphone krijg!!
En anders ga ik echt stampij maken!! ahaha
Maar Ageron jouw toestel moest toch ook vervangen worden?? Vanaf het begin af aan?? Ik ben erg benieuwd wat er deze week gaat gebeuren. Gisteren gebeld en wordt deze week als het goed is door bianca teruggebeld!!
Maar ik zou wel graag willen weten wanneer jij hem krijgt en welke je krijgt!!! Laat maar even weten please!
Maar Ageron jouw toestel moest toch ook vervangen worden?? Vanaf het begin af aan?? Ik ben erg benieuwd wat er deze week gaat gebeuren. Gisteren gebeld en wordt deze week als het goed is door bianca teruggebeld!!
Maar ik zou wel graag willen weten wanneer jij hem krijgt en welke je krijgt!!! Laat maar even weten please!
Misschien!! kun!! je!! even!! iets!! minder!! uitroeptekens!! en vraagtekens?? gebruiken??Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:17:
Dat zou dan ook mooi voor mij zijn!! Want dat zou betekenen dat ik ook al bijna een nieuwe iphone krijg!!En anders ga ik echt stampij maken!! ahaha
Dat leest namelijk heel vervelend. Alvast bedankt.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
@melisje84
Ik krijg een iPhone 3G 16GB terug, als ze die niet binnen krijgen dan wordt het een 3GS. (staat toch ook in mijn vorige bericht?
)
Dus een iPhone 4 zal er helaas niet inzitten...
Ik krijg een iPhone 3G 16GB terug, als ze die niet binnen krijgen dan wordt het een 3GS. (staat toch ook in mijn vorige bericht?

Dus een iPhone 4 zal er helaas niet inzitten...
[ Voor 65% gewijzigd door Agaron op 02-11-2010 23:40 ]
Bianca heeft mij gister ook benaderd, helaas zonder concreet antwoord en voor de rest met het bekende riedeltje. Maarja, als volgende week 17 augustus aan de beurt is, zal ik ook rond die tijd zijn, hopelijk..
Hebben jullie wel een leentoestel gekregen? iets wat dichtbij een iPhone komt?
Een mooie (gelukkig toentertijd nieuwe) Nokia E71, Helaas geen social media, angry birds, coin doizer, whatsapp etc. Maar wel Snake en 9292ov+gps, dus opzich wel te doen.
Ik zit al sinds 17 augustus met een Nokia E63, kan ermee bellen en smsen, internet is niet te doen op dat apparaat.
Helaas is een telefoon uit 2008 geen toestel dat dichtbij een iPhone komt.

Helaas is een telefoon uit 2008 geen toestel dat dichtbij een iPhone komt.

Ach ik heb maanden met een 3310 gelopen omdat ik even aan niets anders kon komen. Dat is pas erg (wel lange batterijduur, dat wel)
Verwijderd
Hoe lang heb je uiteindelijk moeten wachten voor een nieuwe iphone danmusiqman schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:40:
Ach ik heb maanden met een 3310 gelopen omdat ik even aan niets anders kon komen. Dat is pas erg (wel lange batterijduur, dat wel)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2010 11:00 ]
Verwijderd
Na lang aandringen heb ik een Samsung Omnia 2 gekregen. Heeft een touchscreen maar daar blijft het dan ook wel bij . Heel erg traag. In iedergeval wel een vooruitgang op een nokia e63.Alekz87 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:16:
Hebben jullie wel een leentoestel gekregen? iets wat dichtbij een iPhone komt?
Verwijderd
Ik heb ipv mijn 3G wit 16 GB een 4 zwart 16 GB gekregen! Was volgens T-mobile niet standaard dat ze dat deden. 2 weken later kreeg ik ook nog de 4 voor het verlengen van mijn abbo. Heb nu in 1 klap 2 iphone 4 waarvan die van PA ook nog simlock vrij is.
Die heb je simlockvrij laten maken door t-mob neem ik aan? Want die van pro assist had bij mij een simlockVerwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:14:
Ik heb ipv mijn 3G wit 16 GB een 4 zwart 16 GB gekregen! Was volgens T-mobile niet standaard dat ze dat deden. 2 weken later kreeg ik ook nog de 4 voor het verlengen van mijn abbo. Heb nu in 1 klap 2 iphone 4 waarvan die van PA ook nog simlock vrij is.
Pro assist haalt voorraden waar ze maar kunnen halen, dus als dit een partij SIMLOCK vrije toestellen zijn, worden deze ook gewoon ingekocht. Hij heeft dus mazzel gehad. Ik had een vergelijkbare situatie met Studentmobiel, de iphone 3gs voor mijn moeder werd geleverd zonder Simlock, en er zat een instructieboekje bij van KPN. Deze bedrijven proberen gewoon op elke manier een iphone in te kopen om te kunnen leveren, op zich een prima iets toch als de koper er voordeel van heeft?T7D_Sneezy schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:04:
[...]
Die heb je simlockvrij laten maken door t-mob neem ik aan? Want die van pro assist had bij mij een simlock
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Verwijderd
Hoelang heb je gewacht op de iphone ?Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:14: