• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-10 08:54
-Cyril- schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:08:
[...]

Dat mag misschien zo wezen maar wat Lupo zegt is zeker geen ongefundeerde onzin.. Als je dat zo gaat roepen zal ik me er niet over verbazen dat je zelf ook zo gehandeld hebt!! Niet dat ik zeg dat het zo is, maar het moge toch duidelijk zijn dat deze verzekeringen (niet alleen proassist) duidelijk misbruikt worden..
Tuurlijk worden ze misbruikt! Maar het gaat me te ver dat er gezegd wordt dat iedereen dat doet. Deze verzekeringsmaatschappijen weten zelf ook wel dat het gebeurt, stemmen daar hun premie op af, royeren te onrendabele klanten. Wij hebben allemaal te weinig harde informatie om gefundeerde uitspraken hierover te doen.

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
T7D_Sneezy schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:24:
[...]

Tuurlijk worden ze misbruikt! Maar het gaat me te ver dat er gezegd wordt dat iedereen dat doet. Deze verzekeringsmaatschappijen weten zelf ook wel dat het gebeurt, stemmen daar hun premie op af, royeren te onrendabele klanten. Wij hebben allemaal te weinig harde informatie om gefundeerde uitspraken hierover te doen.
Agreed :)

In retrospect, it was inevitable

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:13
T7D_Sneezy schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:24:
[...]

Lees m'n post nog even een keer zou ik zeggen.

Als je mijn verhaal goéd had gelezen had je gezien dat ik niet iedereen over één kam scheer. Ik beperk me tot de mensen die zich aangesproken voelen. Blijkbaar voel jij je toch wel aangesproken aangezien je erop reageert. Tevens begin ik mijn post met de woorden dat niet iedereen hier de boel belazert. Wel goed lezen dus. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Verwijderd

ze zijn gewoon weer niet geweest! :(
als ik een klacht in wil dienen word de hoorn erop geflikkerd!

wat is dit voor bullshit!?

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:22
Net ook maar weer eens gebeld hoe het er voor staat, word er niet echt blij van....
Ze hebben geen idee hoelang het nog gaat duren voordat ik mijn nieuwe iPhone krijg.
Word er een beetje moe van...

Verwijderd

Na mijn HEULE boze gesprek met de manager, zijn ze ineens tóch nog gekomen.
Iemand anders hier thuis heeft 'm voor mij aangenomen, en wat blijkt bij mijn thuiskomst: NIKS gerepareerd :') !!!! Ik word zoooooo moe van die mongolen...

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-10 08:54
LuPo schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:44:
[...]

Lees m'n post nog even een keer zou ik zeggen.

Als je mijn verhaal goéd had gelezen had je gezien dat ik niet iedereen over één kam scheer. Ik beperk me tot de mensen die zich aangesproken voelen. Blijkbaar voel jij je toch wel aangesproken aangezien je erop reageert. Tevens begin ik mijn post met de woorden dat niet iedereen hier de boel belazert. Wel goed lezen dus. :)
Nee maar jij doet net of pro assist niks fout doet. En dat doen ze in veel gevallen wel. Blijkbaar heb jij daar geen ervaring mee dus kan je er ook niet over oordelen

Verwijderd

Beste, Wij hebben uw klacht gelezen en willen graag uw klacht in behandeling nemen. Wij willen u vriendelijk verzoeken om uw contactgegevens te mailen naar webcare@proassist.nl ovv van "Hazzz-E". Alvast vriendelijk bedankt. Met vriendelijke groet, Bianca Webcare ProAssist.
Hazzz-E schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:52:
Mijn Pro-Assist ellende tot nu toe...

Vrijdag 28 mei: Toestel opgehaald. Dit ivm met barst in scherm omdat toestel was gevallen.
Vrijdag 11 juni: Toestel afgeleverd.

Zaterdag 19 juni: Melding dat mute-knopje kapot is. Dit was voor reparatie van het scherm niet zo.
Maandag 21 juni: Toestel opgehaald
Woensdag 07 juli: 1520 Toestel weer afgeleverd. Accu leeg, hierdoor niet kunnen testen. Na toestel geladen te hebben bleek knop nog steeds niet proper te werken. Probleem zit duidelijk aan binnenkant van toestel. Op knop was een druppel lijn aangebracht. Dit loste het probleem duidelijk niet op. (Tevens wilde ze 30 euro rekenen voor eigen risico, dit kon er na nogmaals de klacht voorleggen wel vanaf)

Woensdag 07 juli: 1900 Toestel opgehaald.
Vrijdag 23 juli: 0845 Toestel afgeleverd. Gelijk getest, knop bleek nog steeds niet goed te werken. Door telefoniste op maandag verteld dat onderdelen waren vervangen. Bij eerst inspectie zag ik de druppel lijm nog zitten. Na aanzetten van toestel bleek probleem met de mute knop nog steeds aanwezig. Toestel meteen weer mee terug gestuurd met koerier.

Vrijdag 23 juli: 0845 Toestel opgehaald.
Vrijdag 23 juli: Klantenservice Pro-Assist gebeld > Melding gemaakt, ik word terug gebeld met informatie
Dinsdag 27 juli: Klantenservice Pro-Assist gebeld > Wederom melding gemaakt > word teruggebeld als toestel binnen is. (??)
Vrijdag 30 juli: Klantenservice Pro-Assist gebeld > Toestel is al bij reparatiecentrum
Dinsdag 3 augustus: Aftersales T-Mobile gebeld > Wilde Klachtmelding maken, mevr. ging afdeling bellen voor meer info, kwam terug met melding dat ik deze reparatie moest afwachten, als het weer fout is, via hun bellen dan kom ik gelijk bij klacht afdeling uit van Pro-Assist.

Maandag 9 augustus: Klantenservice Pro-Assist gebeld > Status navraag. Telefoon bleek stuk teruggekomen te zijn van reparatiecentrum. Hadden nieuw toestel besteld voor mij. Alleen probleem: Onbekende levertijd op alle iPhone producten. Konden me wel een 3GS 8GB aanbieden als vervangend toestel. Hier moest ik over nadenken. Mocht terugbellen. Bij het terugbellen om in te gaan op het aanbod bleken ze ook al voor hun voorraad 3GS-en te zijn. Ik mocht ter compensatie een willekeurig ander toestel uitzoeken. Deze zou dat voor mij besteld worden. Heb hierop een HTC Desire besteld. Deze is besteld.

Dinsdag 24 augustus: Klantenservice Pro-Assist gebeld > Navraag levertijd HTC Desire. Dit ivm met persberichten over slechte levertijden. Persoon wist van niets, maar ging navragen. Mijn verhaal klopte, ik kon mijn Desire in oktober (!!) verwachten. Besloot hierop om een Blackberry Bold 9700 te bestellen, mits te levertijd geen probleem was. Konden ze mijn niet vertellen. Zouden mij terugbellen. Dit is niet gebeurd.

Woensdag 25 augustus: Klantenservice Pro-Assist gebeld > Navraag levertijd BB Bold 9700. In systeem was hij blijkbaar besteld. Mij is toegezegd dat er geen leverproblemen waren. Binnen een week zou ik het toestel hebben.

In weken tot 5 september: Klantenservice Pro-Assist meedere malen gebeld > Navraag levering: Konden ze mij iedere keer niet melden.

Dinsdag 7 september: Klantenservice Pro-Assist gebeld > Navraag levertijd. Ze konden mij melden dat er nu ook een onbekende levertijd is voor de Blackberry Bold 9700.

Maandag 13 september: Klantenservice Pro-Assist gebeld > Navraag. Nog steeds onbekende levertijd.

Ondertussen via twitter ook @proassistwbcare proberen te benaderen... Maar daar komt ook niet goeds vandaan...

Verwijderd

Beste, Wij hebben uw klacht gelezen en willen u vragen om uw contactgegevens te mailen naar webcare@proassist.nl ovv "Koploper". Alvast vriendelijk bedankt. Met vriendelijke groet, Bianca Webcare ProAssist.
Koploper schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 19:55:
Mijn iPhone 3GS kwam vandaag terug van reparatie (scherm was gebroken en een haarscheur in de backcover), maar nu heb ik totaal geen bereik meer met m'n iPhone (ook niet als ik buiten sta), en de trilmotor maakt een hard geluid.
Dus heeft een van jullie toevallig het nummer van die ophaaldienst van Proassist? M'n brief met dat nummer ligt momenteel bij m'n ouderlijk huis, dus daar kan ik niet bij. :)

Edit: inmiddels heb ik het nummer van iemand gekregen. Morgen komen ze hem weer ophalen, dus ik ben benieuwd of hij nu wel volledig gerepareerd wordt. :)

Verwijderd

Beste Bjorg, Graag vernemen wij op webcare@proassist.nl op welk tijdstip wij je op donderdag telefonisch kunnen benaderen. Met vriendelijke groet, Bianca Webcare ProAssist.
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:54:
Na mijn HEULE boze gesprek met de manager, zijn ze ineens tóch nog gekomen.
Iemand anders hier thuis heeft 'm voor mij aangenomen, en wat blijkt bij mijn thuiskomst: NIKS gerepareerd :') !!!! Ik word zoooooo moe van die mongolen...

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:10
Zo, Webcare zit er aardig bovenop!
Vind ik toch heel erg positief!

Bianca is ook degene waarmee ik gemaild heb.

[ Voor 7% gewijzigd door smoken op 22-09-2010 21:08 . Reden: typo's ]

Verwijderd

Webcare zit er inderdaad goed bovenop, en ik begrijp het goed wanneer mensen dingen gaan roepen als "Wat een mongolen" en andere krachttermen die de naam van het bedrijf door het slijk halen.

Helaas heb ik nog niks van webcare mogen vernemen nadat ik een mail stuurde waarin ik vroeg wat het inhield als iemand zei dat er met spoed aan de telefoon werd gewerkt, ik had hem namelijk net terug toen hij ontzettend heet werd en meteen ook defect was. In mijn ogen is het dan nog steeds dezelfde case, maar helaas, zodra je een telefoon hebt wordt schijnbaar (en misschien logisch) je case afgesloten, en een nieuwe aangemaakt als de ontvangen telefoon ook defect blijkt te zijn.

Nu hoop ik dat ik snel weer van een telefoon word voorzien, anders kan het wel heel lang gaan duren, en dat is wel het laatste dat ik kan gebruiken. En van de mensen aan de telefoon word ik ook niks wijzer :S.

Verwijderd

Beste Kiefler, Helaas begrijpen wij uit uw bericht dat u nog niks van ons heeft mogen vernemen. Bij deze willen wij u vriendelijk verzoeken om nogmaals uw klacht en contactgegevens te mailen naar webcare@proassist.nl ovv "Kiefler". Wij gaan zo snel mogelijk contact met u opnemen. Alvast vriendelijk bedankt. Bianca, Webcare ProAssist.
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:26:
Webcare zit er inderdaad goed bovenop, en ik begrijp het goed wanneer mensen dingen gaan roepen als "Wat een mongolen" en andere krachttermen die de naam van het bedrijf door het slijk halen.

Helaas heb ik nog niks van webcare mogen vernemen nadat ik een mail stuurde waarin ik vroeg wat het inhield als iemand zei dat er met spoed aan de telefoon werd gewerkt, ik had hem namelijk net terug toen hij ontzettend heet werd en meteen ook defect was. In mijn ogen is het dan nog steeds dezelfde case, maar helaas, zodra je een telefoon hebt wordt schijnbaar (en misschien logisch) je case afgesloten, en een nieuwe aangemaakt als de ontvangen telefoon ook defect blijkt te zijn.

Nu hoop ik dat ik snel weer van een telefoon word voorzien, anders kan het wel heel lang gaan duren, en dat is wel het laatste dat ik kan gebruiken. En van de mensen aan de telefoon word ik ook niks wijzer :S.

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:01
Ja lekker handig dit met die mails, straks gaat Webcare ook nog accountgegevens posten zoals T-Mobile via Twitter deed :F

Verwijderd

Ik heb al zooooo vak contact gehad met jullie WebCare :') En het heeft allemaal niets geholpen!
Bianca, vraag maar na bij Francis!

Verwijderd

Beste Bjorg, Ondanks je bericht willen wij u toch vragen om per e-mail de tijden waarop u telefonisch bereikbaar bent aan ons door te geven. Nog een fijne avond gewenst. Met vriendelijke groet, Bianca Webcare ProAssist.
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:51:
Ik heb al zooooo vak contact gehad met jullie WebCare :') En het heeft allemaal niets geholpen!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-10 20:20
Vorige week had ik een medewerker van de webcare aan de lijn zoals in mijn vorige post vermeld is, mijn iPhone was met spoed naar het reparatie centrum gestuurd en ik zou binnen enkele dagen iets horen.

Het is nu al ruim één week later en nog steeds niks gehoord, ik wacht nog enkele dagen anders ga ik zelf maar weer eens contact zoeken...

Er was me nog zo beloofd om op de hoogte gehouden worden via email...
Beloftes die niet na worden gekomen.. :-(

Verwijderd

Dat was een snelle reactie! :D

Meteen maar even naar webcare gemaild, haal toch een nachtje door, ben benieuwd.

• robin84
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:14
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:51:
Same here, ze wisten van elkaar niet eens dat ze contact hadden opgenomen. Ik heb maar contact opgenomen met de T-mobile webcare. Het verhaal van Pro-Assist ken ik nu wel, en zie ik enkel nog als reputatie management. Terwijl iedereen in dit topic op een oplossing zit te wachten, we wachten allemaal nu al minimaal 8 weken op een vervangende iPhone.

Ondertussen krijgen sommige mensen een iPhone 4 aangeboden, maar dit is niet ter compensatie voor het lange wachten, dit is simpelweg omdat je hier recht op hebt. Op het moment dat het type telefoon niet beschikbaar is hoor je een vergelijkbaar type te krijgen, wat voor ons een telefoon voorzien met een bepaalde geheugen capaciteit en iOS is (voor iedereen met >16GB dus een iPhone 4).

Daarnaast mogen ze zich in dit forum ook wel aan de regels houden, voor een x aantal posts in een korte tijd is er de edit knop. Maar dat is mijn mening.

Verwijderd

lekker is dit, iedereen hier krijgt een berichtje van PA terwijl ik al twee dagen op een belletje of mail wacht.. Pfff

Verwijderd

Zojuist een bericht gehad van webcare, erg netjes dus.

• smoken
Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:26:
Zojuist een bericht gehad van webcare, erg netjes dus.
En wat is de status nu na het bericht?

Verwijderd

Vanmiddag ben ik gebeld door de WebCare van Pro Assist.
Ze gaan er nu met man en macht aan werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste, we hebben uw klacht gelezen en willen u vriendelijk vragen om uw contactgegevens te mailen naar webcare@proassist.nl Alvast vriendelijk bedankt. Mvg, Bianca Webcare ProAssist.
Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:53:
lekker is dit, iedereen hier krijgt een berichtje van PA terwijl ik al twee dagen op een belletje of mail wacht.. Pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Zojuist even met Solid Vision gebeld.
Vervangende telefoon is reeds naar ProAssist verzonden, dus als het goed is hem ik hem dan ook snel in mijn bezit!

Ben benieuwd, heb maar meteen even een mail naar Webcare verzonden met de vraag of ze me meer kunnen vertellen......hoop dat ik hem snel weer heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madnessy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09 12:16
Ook even mijn klacht kenbaar maken :)
heb had een n97 die in de wasmachine heeft gezeten (niet het slimste om te doen nee)
Maar goed daarvoor ben je verzekert bij mij speelt de ellende al vanaf 5-7 , toestel is opgehaalt en na het eerste telefoontje (3 weken later) werd gezegd : er is een nieuwe besteld. Heel mooi alleen tot op heden kan niemand bij proassist vertellen wanneer er een toestel komt. Zowieso vind ik het schofterig dat er ook gewoon geen enkel bericht vanuit proassist komt wat er gaat gebeuren. Het enige wat ze doen is dingen beloven zonder iets te doen. Het toppunt was echter net. Nadat ik een van "fijne" dames van proassist vraag wat de status is wordt ik doodleuk door verbonden met de service desk van tmobile. Na nogmaals bellen , alleen deze keer niet naar de speciale lijn voor tmobile kreeg ik iemand die heel verassend zei : ja het duurt wel lang , ik ga het weer na-vragen.
Kort gezegd ben ik het spuugzat met deze toko en totzelfs klachten beantwoorden of behandelen ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 10:18
Al met al is het toch een leuke soap om te lezen zo, ook als is het nogal vervelend. ;) Tijd voor een aflevering kassa of radar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
Ik word ook gek van dit bedrijf. Eerst wordt ik gebeld op 15 september door Francis van het webcare team. Zij bied haar excuses aan en veronschuldigd zich hoe de zaken zijn gelopen. Zij heeft mij toegezegd dat mijn dossier nu in behandeling is van webcare en beloofd me op de hoogte te houden via email, mijn telefoon was met spoed naar het reparatie centrum gestuurd en Francis heeft me beloofd dat ik er binnen enkele dagen iets over zou horen. Mocht zij er niet zijn dan zou ik iets horen van haar collega Bianca.

Nu bijna 1,5 week later nog steeds niks gehoord, heb zelf maar weer eens een email gestuurd en tot op heden geen reactie op gehad. :(
Webcare komt beloftes niet na ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Net toch ook maar even met PA gebeld na het telefoontje met Solid Vision.
Begin volgende week moet ik gebeld worden voor een aflever afspraak.

Krijg een nieuwe (of refurbished) 3Gs 16 GB, zelfde als wat ik had dus!

Nou, nu ik dit weet ga ik genieten van mijn weekend :-)

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:03
Achja, gisteren iPhone 3GS terug gekregen van PA, bleek er een scheurtje te zijn in de backcover en mien iPhone deed het Nietzsche. Naja zal volgende week bellen, hoe het ervoor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook wij hebben al heel wat ellende met Pro-Assist gehad. De ellende begon nadat de IPhone was gevallen en het scherm gebroken was. Deze zou gemaakt worden onder garantie. Toen het toestel terug kwam bleek het glas er niet meer goed op te liggen en ook de home knop functioneerde niet meer naar behoren.

Toestel weer terug gestuurd net voor we op vakantie gingen. Na de vakantie hadden we bericht dat het toestel klaar was maar het zou nog een week duren voor er een chauffeur beschikbaar zou zijn, we hebben toen afgesproken het toestel op te halen. Na een dikke honderd kilometer rijden bleek echter dat er niks aan het toestel gedaan was, nou ja ze hadden wel een firmware upgrade gedaan maar die had ik zelf ook kunnen doen. Toestel maar weer achter gelaten en een dikke honderd kilometer terug gereden.

Weken later, en na meerdere telefoontjes, bleek dat het toestel aan een tijdje terug was maar ze hadden niet gebeld, en niet goed gekeken. Nog een week moeten wachten tot de chauffeur tijd had en sinds deze week weer terug. Nog steeds ligt het glas niet lekker en ook de home knop ligt zo diep dat hij niet lekker reageert. Ik heb het nu wel een beetje gehad met deze incompetente tent en beraad mij op de volgende stappen. Toestel is inmiddels al een kleine 2 maanden onderweg of niet goed werkend en je blijft natuurlijk gewoon door betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen zal ik gebeld worden, als het goed is, met de status van mijn case.
Nu hoop ik dat er goed nieuws is, en hoop dus dat ook mijn lader wordt vergoed, aangezien deze de vorige keer defect raakte toen de telefoon heet werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:35
Is de verzekering van ProAssist ook af te sluiten bij een geïmporteerde iPhone 4/iPhone 4 via XLvoordeel/Vodafone?

Waar zou dit af te sluiten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Flieger schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:13:
Is de verzekering van ProAssist ook af te sluiten bij een geïmporteerde iPhone 4/iPhone 4 via XLvoordeel/Vodafone?

Waar zou dit af te sluiten zijn?
Nee kan niet, ze verzekeren geen "buitenlandse iPhones" helaas.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Ik heb ergens gelezen dat XLVoordeel de iPhone 4 uit Italië haalt, maar voor mij is het een toestel uit/geleverd in Nederland. Ook dan dus geen mogelijkheden bij ProAssist? Als het goed is, krijg je dus een Nederlandse factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik zou zeggen informeer eens bij ProAssist en meldt het hier ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Slasher op 27-09-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Bij ProAssist kan je rechtstreeks niet terecht, zo lijkt het. Ik weet alleen dat de verzekering via een T-Mobile shop af te sluiten is, maar ik kan niet op korte termijn bij een TM Shop informeren. Vandaar mijn vraag hier. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Zojuist gebeld door Bianca van Webcare.
Vanmiddag nog gaat iemand me bellen om een afleverafspraak te maken voor donderdag a.s. om mij een nieuwe (of refurbished) 3gs 16GB te overhandigen!

Dan heb ik dus met 2 weken + 1 dag weer een iPhone!
Helemaal super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-10 14:49
Wegens bepaalde redenen verwijdert

[ Voor 95% gewijzigd door Martin0 op 30-09-2010 15:50 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Maar ik koop niets bij de T-Mobile Shop, Dixons of It's. Ik zou gewoon een iPhone 4 die elders gekocht is (wel met Nederlandse factuur) willen verzekeren. Waar moet ik dan zijn?

De telefoon wordt opgehaald bij een claim, dus het is alleen het afsluiten dat ergens moet gebeuren, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Dan kan je bellen naar de helpdesk, moet je even op de website zoeken, ik zal even kijken of ik het kan vinden voor je.
http://www.proassist.nl/page/7/contactformulier.html als je dit formuliertje invult krijg je informatie over wat je wilt en als je het callcenter belt zullen deze je verder helpen.

Greetz

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Gisteren nog gebeld door PA!
Donderdag tussen 15 en 19 wordt mij een nieuwe (of refubished) 16GB 3Gs overhandigd!

Dus 2 weken + 1 dag

[ Voor 79% gewijzigd door smoken op 28-09-2010 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
Trajact tot nu toe:

17 augustus ingeleverd bij PA
10 september iPhone terug gekregen
14 september iPhone nog steeds defect, weer laten ophalen door PA, tevens is mijn dossier in behandeling genomen door webcare

Zaterdag 26 september

Maar eens opgebeld, zou op de hoogte worden gehouden door webcare maar na 1,5 week niks gehoord te hebben en 4 dagen later nog steeds geen reactie op email te hebben ontvangen.

Kreeg de mededeling dat mijn iPhone nog steeds in het reparatie centrum is, en zij een berichtje zou sturen naar Francis zodat zij eens snel contact met mij opneemt.

Zondag 27 september

Tot mijn verbazing is er een email terug van de webcare, met een korte reactie dat mijn iPhone nu in behandeling is door het reparatie centrum. Tevens had ze me proberen te bellen, raar dat ik geen oproep gemist heb of een voicemail bericht ontvangen heb. O-)

Maandag 28 september

Weer gebeld met proassist, moest nog iets regelen, tevens weer even gevraagd naar de status van mijn iPhone.
Medewerker verteld mij dat de telefoon nu naar een extern reparatie centrum is gestuurd, welk centrum dit is wist ze me niet te vertellen. Ze adviseerde me om volgende week maar weer eens terug te bellen 8)7

Hopelijk komt hier snel een einde aan ;w

[ Voor 4% gewijzigd door Agaron op 28-09-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Ik had een probleem met de camera van m'n iPhone 4 en kreeg meteen een vervanger via t-mobile. Nu hoor ik net dat dat via pro-assist geregeld wordt, ik denk dat ik dan wel heeeel goed ga kijken of ik niet per ongeluk een refurbished toestel krijg, want repareren kunnen ze daar niet echt als ik het allemaal lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een Iphone precies 6 weken geleden op laten halen. Begrijp niet dat sommige hier veel sneller een Iphone terugkrijgen. Heb nu een leentoestel waar ik niets mee kan. Niet internetten, mailen en kan zelfs niet op mijn Parrot aangesloten worden (bluetooth werkt niet)....
Heb al een aantal keer gebeld. De een zegt dat ik een 3g terugkrijg en de ander zegt weer dat ik een 4g krijg. Ik weet het niet! Het interesseert me ook niet ik wil gewoon heel graag mijn Iphone terug welke dan ook!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madnessy
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:49:
Heb een Iphone precies 6 weken geleden op laten halen. Begrijp niet dat sommige hier veel sneller een Iphone terugkrijgen. Heb nu een leentoestel waar ik niets mee kan. Niet internetten, mailen en kan zelfs niet op mijn Parrot aangesloten worden (bluetooth werkt niet)....
Heb al een aantal keer gebeld. De een zegt dat ik een 3g terugkrijg en de ander zegt weer dat ik een 4g krijg. Ik weet het niet! Het interesseert me ook niet ik wil gewoon heel graag mijn Iphone terug welke dan ook!!!
6 weken valt nog wel mee , kzit zelf al 2,5 maand te wachten op een nieuwe n97 :X
begin PA echt behoorlijk zat te worden , tot zelfs op klachten reageren ze niet eens ;w
@ Webcare : misschien handig om vaker hier te kijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Wegens bepaalde redenen verwijderd

[ Voor 89% gewijzigd door Martin0 op 30-09-2010 15:52 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madnessy
Martin0 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:26:
Jongens en meisjes,

Ik weet het, ik weet het.
Ik werk bij pro-assit maar ik heb niets met het call center of met de helpdesk te maken en ook niet met PA, al werk ik er naast, Het meeste licht aan het externe repair center, wij bij proassist repareren niets zelf, wij zijn een distributiecentrum (teminste de locatie waar ik werk(zit een deel PA).
Ik weet hoe rottig dit is voor jullie maar er is niets anders dan erachter aan jagen, klagen en wachten.

Het spijt me
eh k snap dat niet alles aan PA ligt , maar het niet nakomen van afspraken en niet reageren op klachten kan je moeilijk afschuiven op een reparatie centrum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0

[ Voor 92% gewijzigd door Martin0 op 30-09-2010 15:52 ]

Twitch

• jippe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-02 19:39
Heel leuk allemaal die webcare met online damage-control van Francis en Bianca.
Ben ook gebeld laatst......NA 8-9 WEKEN! En nog geen toestel! sinds juli iphone gaar.
Was alleemaal HEEEL vervelend en Bianca was het allemaal ermee eens. Tuurlijk schat.
Maar we zijn maar een vervoersbedrijf heh? SO WHAT? Er staat 6 weken in de voorwaarden.
Zet die er dan niet in of maak er 6 maanden van.

Bottom line wordt er geen stap harder gelopen. Een nieuwe staat al sinds begin aug in bestelling.

Er zal door Bianca of Francis heel vaak worden gezegd: "ik ga even wat uitleggen....."
"ik ga even wat uitleggen....." "ik ga even wat uitleggen....." "ik ga even wat uitleggen....."
bla bla bla....

Ik zeg complete BS. Bij bijna iedere webshop kan ik elke versie van de iPhone bestellen.
ALs ik een iCentre binnenloop liggen er ook toestellen. WAAROM is het dan voor PA zo moelijk?

Gewoon uitstellen, mensen tot het randje duwen, premie incasseren, hopen dat ze uit wanhoop maar een simpele HTC of andere rommel kiezen ( zo'n zwartebessen ding met 729 knopjes)

Restitutie van premie of in ieder geval opschorting van de betaling zolang PA hun zijde van
de verzekeringsovereenkomst niet nakomt? Beginnen ze niet eens aan.

Wat mij bederft is ProAssist echt de allerslechtste verzekering die je kunt nemen.
Het bedrijf heeft werkelijk volledig lak aan klanten.

• jippe
  • Laatst online: 10-02 19:39
Vraag trouwens maar eens of Bianca of Francis een belofte op de mail wil zetten zodat je het zwart op wit hebt....en dan aan de lijn blijven tot je het wel/niet hebt.....tadaaaaa

"Oh dat doet ie anders nooit?" "Mailt loopt even vast"
"Ik stuur hem straks nog een keertje"

NOT

• Martin0

[ Voor 97% gewijzigd door Martin0 op 30-09-2010 15:52 ]

Twitch

• Madnessy
jippe schreef op donderdag 30 september 2010 @ 01:03:
Vraag trouwens maar eens of Bianca of Francis een belofte op de mail wil zetten zodat je het zwart op wit hebt....en dan aan de lijn blijven tot je het wel/niet hebt.....tadaaaaa

"Oh dat doet ie anders nooit?" "Mailt loopt even vast"
"Ik stuur hem straks nog een keertje"

NOT
ik denk dat het al genoeg zegt dat ze hier niet eens meer reageren. :F
Maar goed , is er al iemand die een nieuwe / gerepareerde telefoon terug heeft?

• Madnessy
Martin0 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:36:
[...]

Gast ik snap dat je kwaad bent, maar wij zijn alleen een distributiecentrum, wij repareren niets zelf, alles gaat naar externe reparatiecentrums, en als wij status opvragen duurt het meestal een dag voordat wij iets terug krijgen, in de vorm van een mail.
over het algemeen kunnen wij er weinig aan doen, meeste iphone en andere apple meuk gaan naar engeland, omdat ze heel vaak zwaar beschadigd binnen komen.
Hierdoor gaat het gewoon lang duren, hierdoor duurt het status opvragen ook langer en zo wordt dit proces vertraagt 8)7.
Ik snap dat jullie kwaad zijn, maar wij van pro-assist kunnen er ook weinig aan doen... :F
K snap ook dat jij je werkgever wilt verdedigen , maar met sommige dingen kom je gewoon niet weg.
Wat iedereen denk ik wel beetje aangeeft : PA maakt afspraken die ze niet na kunnen komen.
Als PA uberhaupt een datum door geeft ben ik al een stuk minder zeikerig dan nu. T enige wat ze nu vertellen : hij staat in bestelling, meer kunnen we niet vertellen. En dat houden ze al voor mij gewoon nu 2 maanden vol. 8)7

• Slasher
  • Niet online

Slasher

jippe schreef op donderdag 30 september 2010 @ 00:57:
Maar we zijn maar een vervoersbedrijf heh? SO WHAT? Er staat 6 weken in de voorwaarden.
Als die 6 weken volgens jou zo hard in de voorwaarden staat dan kun je ze daar op afrekenen, want ze rekenen de klant ook af op de voorwaarden.

• robin84
@Martin0, ik snap dat je bij ProAssist werkt en zo te zien een goede relatie hebt met het bedrijf. Ik denk alleen niet dat je hier namens het bedrijf dient te spreken, het komt nogal onprofessioneel over en gezien je antwoord heb je (helaas) geen functie waarin je in staat bent mee te werken aan een oplossing. (Daarnaast is mijn ervaring dat werkgevers er niet echt van gediend zijn als je op eigen houtje namens het bedrijf gaat spreken, ik zou hier altijd mee oppassen.)

Het punt waar we momenteel mee te maken hebben is dat ProAssist zich 'schuil houd' achter overmacht vanwege de slechte beschikbaarheid van iPhone's.
9. AANSPRAKELIJKHEID EN OVERMACHT
9.1 Noch T-Mobile noch ProAssist is aansprakelijk voor schade ontstaan door niet tijdige levering van een vervangende telefoon als gevolg van overmacht.
9.2 Onder overmacht in de zin van deze overeenkomst wordt in ieder geval verstaan: • Extreme weer- en verkeersomstandigheden die onverantwoorde risico’s met zich meebrengen voor deelname aan het verkeer; • Oorlog, oorlogsgeweld, andere omstandigheden zoals genoemd in art. 6.9 en 6.10.
9.3 Indien door overmacht een vervangend toestel niet kan worden geleverd wordt nakoming van de verplichtingen aan de zijde van zowel T-Mobile als ProAssist opgeschort voor de duur van de overmacht.
Het is een valide punt aangezien T-Mobile momenteel ook nog steeds aangeeft dat de iPhone slecht beschikbaar is. Dit is de melding die nog steeds op de T-Mobile site staat.
Vanwege de beperkte voorraad van de iPhone 4 16GB en 32GB zwart geldt er een levertijd 6-8 weken.
Hier op Tweakers hebben we gelukkig het levertijden topic en hieruit kunnen we opmaken dat het op dit moment 4-5 weken duurt voordat je de iPhone hebt wanneer je hem bij T-Mobile besteld. Echter wanneer we gaan kijken naar verschillende winkels als Belcompany hebben ze deze direct voorraad, hetzelfde geld momenteel voor PDAshop. En bij winkels als studentmobiel en The Phone House wacht je gemiddeld 2 weken.

Daarnaast is er nog de mogelijkheid om de stad in te lopen en je hebt een grote kans dat je binnen een uurtje een iPhone (met abonnement) hebt.

Momenteel heeft ProAssist helemaal gelijk dat het langer duurt, het is alleen een verhaal wat ontkracht wordt door de ervaringen met andere leveranciers. Daarnaast hebben wij geen enkel inzicht wanneer we nu eindelijk aan de beurt zijn, we weten dat er meerdere mensen aan het wachten zijn op een iPhone, maar zijn er nog 10 of 1000 mensen voor me? Hierdoor zou het begrip voor de situatie in mijn geval vergroot kunnen worden. Ook het feit dat er op geen enkele manier tegemoet gekomen wordt naar ons is iets wat mij dwars zit. Helaas is de iPhone een van de duurste mobiele telefoons op de markt, hierdoor is het begrijpelijk dat deze niet gebruikt zullen worden als leentoestel.

Echter kunnen wij nu al minimaal 2 maanden geen gebruik maken van de verschillende applicaties waarvoor we het toestel gebruiken. In mijn geval gebruik ik de TomTom houder in de auto waardoor ik momenteel geen navigatie en bluetooth in de auto heb. Om nog maar te zwijgen van de internet en mail apps die vele malen beter werken op de iPhone dan op de verschillende leentoestellen.

Dat er in de tussentijd is aangeboden om voor een ander toestel te kiezen is ook vermeld in de voorwaarden.
8.5. Indien het merk en type toestel van verzekerde definitief niet meer leverbaar is, zal in overleg met verzekerde een in functie en kwaliteit gelijkwaardige mobiele telefoon worden verstrekt.
Een 3G is er niet meer en hierdoor zal er altijd contact worden opgenomen om overeen te stemmen wat het vervangende toestel zal zijn. Hierbij hebben we echter de keuze tussen iedere telefoon of een iPhone. Momenteel zijn er echter iPhone 4's waarbij niemand in staat is om een afspraak te maken welk toestel exact voor hem in bestelling staat.

Ik snap dat ProAssist zich aan de voorwaarde houd, ik vind het alleen ontzettend knullig dat er niets extra gedaan lijkt te worden voor ons. We zijn toch klant bij het bedrijf en op deze manier laten ze niet zien dat ze ook maar een enkel ding doen om ons als klant te behouden. We staan in de rij en zij werken op hun eigen tempo door.

• Martin0

[ Voor 92% gewijzigd door Martin0 op 30-09-2010 15:52 ]

Twitch

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:05
Martin0 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:28:
ik wil mijn werknemer niet verdedigen, ik vertel mijn mening erover, ik vertel hoe ik denk dat het gaat.
Ik moet zeggen het is geen goed bedrijf, veel fouten en zo, ik loop me meestal ook te ergeren en niet z'n klein beetje ook.
Maar idd je hebt gelijk klinkt onproffessioneel.
Ik heb niet echt een goede functie maar ik kan veel aankaarten in het bedrijf aangezien ik een van de langst werkende werknemer ben, naar mij luisteren de leidinggevende meestal wel.

Wat ook goed kan helpen om problemen op te lossen is een klacht brief, aankaarten bij de rijdende rechter of kassa of radar(voor de 2e keer) want het verbeterd niet op deze manier.
Sommige mensen snappen niet hoe het is om bij een klantenservice etc te zitten. Tegenwoordig de dag. Zeuren/zeiken ze eerder dan bv 10 jaar geleden. Ik geef persoonlijk nooit een korte levertijd op. Ik hou het juist heel ruim aan. En wat schep mijn verbazing: Het is nog niet goed.

Ps: Ik geef dit als voorbeeld aan. Hoe tegenwoordig de mensen zijn. Ik zit al meer dan 10 jaar in de zakenwereld (faniliebedrijf) en merk hoe de mensen veranderd zijn.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Madnessy
pinokkia schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:56:
[...]

Sommige mensen snappen niet hoe het is om bij een klantenservice etc te zitten. Tegenwoordig de dag. Zeuren/zeiken ze eerder dan bv 10 jaar geleden. Ik geef persoonlijk nooit een korte levertijd op. Ik hou het juist heel ruim aan. En wat schep mijn verbazing: Het is nog niet goed.

Ps: Ik geef dit als voorbeeld aan. Hoe tegenwoordig de mensen zijn. Ik zit al meer dan 10 jaar in de zakenwereld (faniliebedrijf) en merk hoe de mensen veranderd zijn.
Tuurlijk snap ik wel dat een helpdesk ook er niets aan doen kan . Maar het is gewoon bagger dat PA helemaal geen levertijd (in mijn geval dan) aan geeft. En maar toezeggingen doen dat je gebeld gaat worden zodra ze meer weten. Het zou voor PA al enorm schelen als ze per maand even een telefoontje doen wat de status is. Dan hoef ik er niet achteraan te zitten en krijgen ze vanzelf het rustiger

• Martin0

[ Voor 97% gewijzigd door Martin0 op 30-09-2010 15:56 ]

Twitch

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:05
Madnessy schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:00:
[...]

Tuurlijk snap ik wel een helpdesk , die kunnen er ook niets aan doen. Maar het is gewoon bagger dat PA helemaal geen levertijd (in mijn geval dan) aan geeft. En maar toezeggingen doen dat je gebeld gaat worden zodra ze meer weten. Het zou voor PA al enorm schelen als ze per maand even een telefoontje doen wat de status is. Dan hoef ik er niet achteraan te zitten en krijgen ze vanzelf het rustiger
Daar heb je voor 100% gelijk in. Een mailtje of een belletje is al voldoende. Maar ik merk toch nog aan klanten (bij mij familiebedrijf) dat het nog niet goed is. Klanten willen tegenwoordig een vaste datum/aantal weken. Maar dat gaat/kan niet altijd en dat snappen klanten dan niet. Ze denken er heel makkelijk over tegenwoordig.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• robin84
pinokkia schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:05:
[...]

Daar heb je voor 100% gelijk in. Een mailtje of een belletje is al voldoende. Maar ik merk toch nog aan klanten (bij mij familiebedrijf) dat het nog niet goed is. Klanten willen tegenwoordig een vaste datum/aantal weken. Maar dat gaat/kan niet altijd en dat snappen klanten dan niet. Ze denken er heel makkelijk over tegenwoordig.
Ik heb nu zelf ook al ruim 6-7 jaar op verschillende helpdesk's en telefoonwinkels gewerkt. Misschien ben ik het altijd heel erg gewend geweest dat klanten klagen, maar dit zijn alleen klanten die een probleem hebben. Probeer dit te begrijpen en op te lossen, het percentage dat onnodig klaagt is naar mijn beleving nog geen 1%.

Veel bedrijven zijn de nieuwe wensen van de klant gewoonweg niet gewent. Hierdoor hebben veel bedrijven een zogenaamde webcare afdeling (terwijl iedereen die te maken heeft met klant contacten ook in staat zou moeten zijn om dit online te doen). Het is met behulp van een automatisch e-mailtje niet moeilijk om iemand op de hoogte te houden van ieder probleem, en het is echt niet erg dat deze voor een groot deel automatisch gegenereerd is. In het geval van ProAssist kunnen ze ons het volgende eenvoudig laten weten.

1. Chauffeur onderweg is
2. De telefoon is bij ProAssist aangekomen
3. Mailtje dat de verwerking van iPhone's momenteel vertraging heeft opgelopen
4. Voor onderzoek is telefoon doorgestuurd.
5. Resultaat van onderzoek (nieuwe telefoon)
6. Mogelijkheid om andere telefoon uit te kiezen
7. Excuses voor lange wachttijd (mogelijke indicatie hoelang het nog kan duren)
8. Eventuele tegemoetkoming (maand geen premie, vanwege het lange wachten)
9. Telefoon op voorraad, aangeven wanneer gebeld wordt of mogelijkheid om zelf afspraak te maken
10. Telefoon weer terug bij u, veel geluk hier mee

Door je klanten gewoonweg op de hoogte te houden weet je tenminste dat ze ermee bezig zijn. Wanneer de eerste 6 mailtje binnen 5 weken gemaild waren zouden maar weinig mensen naar ProAssist hebben gebeld om te "klagen".

• Martin0

[ Voor 97% gewijzigd door Martin0 op 30-09-2010 15:56 ]

Twitch

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-10 21:48

Flappiewappie

Hier nog meer

Martin0 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:54:
[...]

Ik snap dat je een oplossing wilt bedenken, maar alle telefoons gaan naar externe reparatiecentrums, de meeste liggen in belgië of in engeland, hierdoor meoten ze eerst naar engeland of naar belgie, engeland duurt twee dagen geloof ik en belgië 1, daar worden ze onderzocht daar en mogelijk gerepareerd/ vervangen, dit kan een tijdje duren omdat er op dit moment veel iphones en ipods stuk gaan, op een dag wel meer dan 250, dus iedere dag moeten deze opgestuurd worden en als er dan heel veel komen, duurt het ook langer.
Vrij logisch lijkt mij, maar ik snap ook dat iedere klant ook gefrustreerd raakt maar het is niet anders |:(
Gozer je kan wel gaan uitleggen dat het logistiek allemaal heel erg ingewikkeld is. Maar feit is gewoon dat dat niet zoveel uit maakt voor de eind gebruiker.

En in dat verhaal van jou zie ik al drie oplossingen om dit te voorkomen, maar die (ik denk door bezuinigingen/korten van uitgave ed.) niet worden gedaan.

Bijvoorbeeld;
Een site waarbij je de status kan traceren
Een voorraad van ipods/iphones e.d. (zeker bij zulke getallen lijkt me dat rendabel)
Niet meer uitbesteden aan het buitenland (versturen kost ook geld)

Maar goed, ik zou als ik jou was even ingaan op de tip van hierboven, je hebt voor Pro Assist de situatie alleen maar lastiger gemaakt omdat je gewoon knetterhard zegt dat ze hun zaakjes niet in orde hebben. Denk dat je baas daar niet blij mee gaat zijn...

Hier staat wat

• Martin0

[ Voor 97% gewijzigd door Martin0 op 30-09-2010 15:57 ]

Twitch

• robin84
@Martin0 Ik verzin geen oplossing, ik beschrijf hoe ProAssist beter kan omgaan met de informatie waarover zij beschikken. Daarnaast is een aantal van 250 reparaties per dag naar mijn mening helemaal niet veel, en ik ga er ook van uit dat ProAssist geen enkel probleem heeft met het versturen van deze spullen naar de reparateur. Dit lijkt me ook niet aangezien jullie hiermee iedere dag tot 24:00 uur mee bezig zijn.

- Edit i.v.m risico's voor Martin0

[ Voor 47% gewijzigd door robin84 op 30-09-2010 16:10 ]

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 23:58

Hazzz-E

Que?

Topic paar dagen niet bijgehouden... Maar de hebben me ondertussen ook al via twitter weten te vinden... Heb een telefonische afspraak met ze voor maandag... We zullen zien wat er uit komt...

• Martin0
Sterkte mensen die nog last hebben, ik ga proberen wat voor te leggen maar meer kan ik niet betekenen

Twitch

Verwijderd

Precies twee weken en 1 dag geleden mijn Iphone 3g oplaten halen door PA.
Vandaag netjes gerepareerd terug gekregen.

Totaal geen problemen ondervonden, dinsdag netjes gebeld om een aflever afspraak te maken
en twee dagen daarna geleverd.

Koerier van PA vertelde wel dat hij vandaag ook wat mensen had die inderdaad al 2 of 3 maanden wachten op hun telefoon.

Maar heb meer het gevoel dat dit incidenteel is dan structureel ;)
Als ik hier op het forum lees zijn het ook maar een handje vol mensen die echt problemen hebben met PA.
Al met al natuurlijk wel erg vervelend voor die mensen, en hopen dat het snel opgelost wordt.

• vgroenewold
Nou gelukkig, ik heb een nieuwe iPhone 4 gekregen binnen die 8 dagen van T-Mobile via Pro Assist. Dat laatste was ik wat bang voor, straks zat ik met een refurbished geval oid.

Verwijderd

Beste, Wij hebben uw klacht gelezen. Graag ontvangen wij uw contactgegevens op webcare@proassist.nl ovv van Ïwan M Met vriendelijke groet, Bianca Webcare ProAssist.
Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 17:53:
Ook wij hebben al heel wat ellende met Pro-Assist gehad. De ellende begon nadat de IPhone was gevallen en het scherm gebroken was. Deze zou gemaakt worden onder garantie. Toen het toestel terug kwam bleek het glas er niet meer goed op te liggen en ook de home knop functioneerde niet meer naar behoren.

Toestel weer terug gestuurd net voor we op vakantie gingen. Na de vakantie hadden we bericht dat het toestel klaar was maar het zou nog een week duren voor er een chauffeur beschikbaar zou zijn, we hebben toen afgesproken het toestel op te halen. Na een dikke honderd kilometer rijden bleek echter dat er niks aan het toestel gedaan was, nou ja ze hadden wel een firmware upgrade gedaan maar die had ik zelf ook kunnen doen. Toestel maar weer achter gelaten en een dikke honderd kilometer terug gereden.

Weken later, en na meerdere telefoontjes, bleek dat het toestel aan een tijdje terug was maar ze hadden niet gebeld, en niet goed gekeken. Nog een week moeten wachten tot de chauffeur tijd had en sinds deze week weer terug. Nog steeds ligt het glas niet lekker en ook de home knop ligt zo diep dat hij niet lekker reageert. Ik heb het nu wel een beetje gehad met deze incompetente tent en beraad mij op de volgende stappen. Toestel is inmiddels al een kleine 2 maanden onderweg of niet goed werkend en je blijft natuurlijk gewoon door betalen.

Verwijderd

Beste, Wij hebben uw klacht gelezen. Graag ontvangen wij uw contactgegevens op webcare@proassist.nl. ovv van "elpaso". Met vriendelijke groet, Bianca Webcare ProAssist.
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:01:
Precies twee weken en 1 dag geleden mijn Iphone 3g oplaten halen door PA.
Vandaag netjes gerepareerd terug gekregen.

Totaal geen problemen ondervonden, dinsdag netjes gebeld om een aflever afspraak te maken
en twee dagen daarna geleverd.

Koerier van PA vertelde wel dat hij vandaag ook wat mensen had die inderdaad al 2 of 3 maanden wachten op hun telefoon.

Maar heb meer het gevoel dat dit incidenteel is dan structureel ;)
Als ik hier op het forum lees zijn het ook maar een handje vol mensen die echt problemen hebben met PA.
Al met al natuurlijk wel erg vervelend voor die mensen, en hopen dat het snel opgelost wordt.

Verwijderd

Beste, Namens het webcareteam willen wij u graag meer duidelijkheid geven m.b.t. uw vraag. Indien u contact wenst, dan ontvangen wij graag uw gegevens op webcare@proassist.nl ovv Flappiewappie. Alvast vriendelijk bedankt. Met vriendelijke groet, Bianca Webcare ProAssist.
Flappiewappie schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:07:
[...]

Gozer je kan wel gaan uitleggen dat het logistiek allemaal heel erg ingewikkeld is. Maar feit is gewoon dat dat niet zoveel uit maakt voor de eind gebruiker.

En in dat verhaal van jou zie ik al drie oplossingen om dit te voorkomen, maar die (ik denk door bezuinigingen/korten van uitgave ed.) niet worden gedaan.

Bijvoorbeeld;
Een site waarbij je de status kan traceren
Een voorraad van ipods/iphones e.d. (zeker bij zulke getallen lijkt me dat rendabel)
Niet meer uitbesteden aan het buitenland (versturen kost ook geld)

Maar goed, ik zou als ik jou was even ingaan op de tip van hierboven, je hebt voor Pro Assist de situatie alleen maar lastiger gemaakt omdat je gewoon knetterhard zegt dat ze hun zaakjes niet in orde hebben. Denk dat je baas daar niet blij mee gaat zijn...

Verwijderd

Beste, Wij hebben uw klacht gelezen. Graag ontvangen wij uw contactgegevens op webcare@proassist.nl ovv Madnessy. Met vriendelijke groet, Bianca Webcare ProAssist.
Madnessy schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:00:
[...]

Tuurlijk snap ik wel dat een helpdesk ook er niets aan doen kan . Maar het is gewoon bagger dat PA helemaal geen levertijd (in mijn geval dan) aan geeft. En maar toezeggingen doen dat je gebeld gaat worden zodra ze meer weten. Het zou voor PA al enorm schelen als ze per maand even een telefoontje doen wat de status is. Dan hoef ik er niet achteraan te zitten en krijgen ze vanzelf het rustiger

Verwijderd

Beste, Hoogstwaarschijnlijk is er tussen de communicatiestroom iets verkeerd gelopen. Graag ontvang ik nogmaals uw gegevens ovv Agron op webcare@proassist.nl. Alvast vriendelijk bedankt. Met vriendelijke groet, Bianca Webcare ProAssist.
Agaron schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:44:
Ik word ook gek van dit bedrijf. Eerst wordt ik gebeld op 15 september door Francis van het webcare team. Zij bied haar excuses aan en veronschuldigd zich hoe de zaken zijn gelopen. Zij heeft mij toegezegd dat mijn dossier nu in behandeling is van webcare en beloofd me op de hoogte te houden via email, mijn telefoon was met spoed naar het reparatie centrum gestuurd en Francis heeft me beloofd dat ik er binnen enkele dagen iets over zou horen. Mocht zij er niet zijn dan zou ik iets horen van haar collega Bianca.

Nu bijna 1,5 week later nog steeds niks gehoord, heb zelf maar weer eens een email gestuurd en tot op heden geen reactie op gehad. :(
Webcare komt beloftes niet na ;w

Verwijderd

Ook weer nachtdienst Bianca? :D

Ik ben solidair, moet ook een nacht doorhalen, en hoop dat ik morgen gebeld word dat er uitsluitsel is over mijn telefoon.

Het grootste probleem van/voor ProAssist is ook het gebrek aan geduld bij de klanten (ja, ik ben ook schuldig). En aan de andere kant vallen de problemen misschien wel mee, er zijn maar twee fora (waar ik van weet) waar mensen klagen over de service betreffende de iPhones.

Verwijderd

Beste, Wij hebben uw klacht gelezen. Graag ontvangen wij uw contactgegevens op webcare@proassist.nl ovv Isengrim. Met vriendelijke groet, Bianca Webcare ProAssist.
Isengrim schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:35:
Net ook maar weer eens gebeld hoe het er voor staat, word er niet echt blij van....
Ze hebben geen idee hoelang het nog gaat duren voordat ik mijn nieuwe iPhone krijg.
Word er een beetje moe van...

Verwijderd

Beste, Wij hebben uw klacht gelezen. Graag ontvangen wij uw contactgegevens op webcare@proassist.nl ovv vgroenewold. Met vriendelijke groet, Bianca Webcare ProAssist.
vgroenewold schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:49:
Ik had een probleem met de camera van m'n iPhone 4 en kreeg meteen een vervanger via t-mobile. Nu hoor ik net dat dat via pro-assist geregeld wordt, ik denk dat ik dan wel heeeel goed ga kijken of ik niet per ongeluk een refurbished toestel krijg, want repareren kunnen ze daar niet echt als ik het allemaal lees.

Verwijderd

Beste, Wij hebben uw klacht gelezen. Graag ontvangen wij uw contactgegevens op webcare@proassist.nl ovv melisje84. Met vriendelijke groet, Bianca Webcare ProAssist.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:49:

Verwijderd

Beste, Wij hebben uw klacht gelezen. Graag ontvangen wij, nogmaals uw contactgegevens op webcare@proassist.nl ovv Jippe. Met vriendelijke groet, Bianca Webcare ProAssist.
jippe schreef op donderdag 30 september 2010 @ 00:57:
Heel leuk allemaal die webcare met online damage-control van Francis en Bianca.
Ben ook gebeld laatst......NA 8-9 WEKEN! En nog geen toestel! sinds juli iphone gaar.
Was alleemaal HEEEL vervelend en Bianca was het allemaal ermee eens. Tuurlijk schat.

Bottom line wordt er geen stap harder gelopen. Een nieuwe staat al sinds begin aug in bestelling.

Er zal door Bianca of Francis heel vaak worden gezegd: "ik ga even wat uitleggen....."
"ik ga even wat uitleggen....." "ik ga even wat uitleggen....." "ik ga even wat uitleggen....."
bla bla bla....

Ik zeg complete BS. Bij bijna iedere webshop kan ik elke versie van de iPhone bestellen.
ALs ik een iCentre binnenloop liggen er ook toestellen. WAAROM is het dan voor PA zo moelijk?

Gewoon uitstellen, mensen tot het randje duwen, premie incasseren, hopen dat ze uit wanhoop maar een simpele HTC of andere rommel kiezen ( zo'n zwartebessen ding met 729 knopjes)

Restitutie van premie of in ieder geval opschorting van de betaling zolang PA hun zijde van
de verzekeringsovereenkomst niet nakomt? Beginnen ze niet eens aan.

Wat mij bederft is ProAssist echt de allerslechtste verzekering die je kunt nemen.
Het bedrijf heeft werkelijk volledig lak aan klanten.

• vgroenewold
Dit is bijna spam lijkt het wel, een charme offensief. :) Het helpt dan alleen niet dat het dezelfde berichtjes zijn die de bovenstaande mensen eerder ook al kregen en waar dus geen reactie op komt, te bizar voor woorden dat PA gewoon niet kan informeren wat de stand van zaken is, dat zou alles oplossen, op de wachttijden na dan. Tot nu toe zie ik als ex-klant geen enkele reden weer een verzekering af te sluiten.

Verwijderd

vgroenewold schreef op donderdag 30 september 2010 @ 23:02:
Dit is bijna spam lijkt het wel, een charme offensief. :) Het helpt dan alleen niet dat het dezelfde berichtjes zijn die de bovenstaande mensen eerder ook al kregen en waar dus geen reactie op komt, te bizar voor woorden dat PA gewoon niet kan informeren wat de stand van zaken is, dat zou alles oplossen, op de wachttijden na dan. Tot nu toe zie ik als ex-klant geen enkele reden weer een verzekering af te sluiten.
Ik kreeg anders binnen 12 uur reactie de vorige keer dat mij gevraagd werd contact op te nemen met de Webcare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Vanwege het hoge claimgedrag van iPhone bezitters is er sinds vandaag een speciale iPhone verzekering van ProAssist. De maandpremie bedraagt 10,95 in plaats van 6,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Flieger schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:09:
Vanwege het hoge claimgedrag van iPhone bezitters is er sinds vandaag een speciale iPhone verzekering van ProAssist. De maandpremie bedraagt 10,95 in plaats van 6,95.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madnessy
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 22:44:
Ook weer nachtdienst Bianca? :D

Ik ben solidair, moet ook een nacht doorhalen, en hoop dat ik morgen gebeld word dat er uitsluitsel is over mijn telefoon.

Het grootste probleem van/voor ProAssist is ook het gebrek aan geduld bij de klanten (ja, ik ben ook schuldig). En aan de andere kant vallen de problemen misschien wel mee, er zijn maar twee fora (waar ik van weet) waar mensen klagen over de service betreffende de iPhones.
T probleem bij mij is niet het gebrek aan geduld. Maar het gebrek aan informatie. Er wordt gewoon geen reden gegeven waarom ik zo lang wacht en waarop ik wacht (en ook waarom er niet op mijn klacht wordt gereageerd) Maar goed mailtje is (weer) verstuurd naar webcare. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben tot nu toe niet zo happy met ProAssist. Ze reageren niet of heel erg laat op mailtjes. Toen ik belde om te vragen wat de stand van zaken was, reageerde de mevrouw aan de telefoon heel onvriendelijk: 'Ja maar hier heeft u gisteren al over gemaild'.... En nu weet ik dus nog niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flieger schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:09:
Ik denk door de relatief hoge 2e hands waarde van iPhones dat er zovaak zeg maar misbruik van de situatie wordt gemaakt. Dit is normaal bij verzekeringen. Maar bij de iPhone is dat veel erger als bij andere telefoons vanwege de 2e handse markt waarde van die dingen. Het volgende kom je vaak tegen:

-Leuk een iPhone aangeschaft.
-Aan het einde van je contract flink beschadigt.
-Verzekering aanspreken omdat de telefoon "kapot" is gegaan.
-Nieuwe of refurbished telefoon terug krijgen.(of soms een nieuwere model)
-2e hands verkopen. (een nieuwe of één zonder krassen en dergelijke is veel meer waard)
-Geld van verkoop investeren in het nieuwste model.

Logische dat iPhone bezitters meer gaan betalen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 19:38:
Ik denk door de relatief hoge 2e hands waarde van iPhones dat er zovaak zeg maar misbruik van de situatie wordt gemaakt. Dit is normaal bij verzekeringen. Maar bij de iPhone is dat veel erger als bij andere telefoons vanwege de 2e handse markt waarde van die dingen. Het volgende kom je vaak tegen:

-Leuk een iPhone aangeschaft.
-Aan het einde van je contract flink beschadigt.
-Verzekering aanspreken omdat de telefoon "kapot" is gegaan.
-Nieuwe of refurbished telefoon terug krijgen.(of soms een nieuwere model)
-2e hands verkopen. (een nieuwe of één zonder krassen en dergelijke is veel meer waard)
-Geld van verkoop investeren in het nieuwste model.

Logische dat iPhone bezitters meer gaan betalen.
Bovenstaande geldt eigenlijk voor alle telefoons. In verhouding is de nieuwste iPhone weer een stuk duurder. Daardoor is de prijs van een gebruikte ook nog hoog. Als argument voor het speciale iPhone tarief zijn ook de duurdere onderdeel- en reparatiekosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een horror verhalen de laatste tijd toch..

Ik heb al een jaar of 5 een Pro Assist rekening lopen, en ben tot begin dit jaar eigenlijk altijd wel te spreken geweest. Maar sinds de iPhone uit is hoor ik eigenlijk niets anders dan kritiek. En sinds begin dit jaar (toen mijn iPhone voor de 4e keer ofzo stuk was) heb ik ook problemen PA.

In Juni gebeld dat mijn iPhone niet goed werkt, of ze mij op de lijst wilden zetten zodra er weer een iPhone leentoestel beschikbaar is, want zonder kan ik intussen ook niet meer. Zouden ze doen. Het is nu Oktober, niets gehoord.

Intussen is mijn case wéér bij de bodem gescheurd (standaard garantie fout) en wil ik hem dus op laten sturen, maarja, tenzij ik genoegen neem met 1 of ander waardeloos toestel gaat het niet goed komen vrees ik. En als ik er al genoegen mee neem, moet ik dan na alle verhalen hier ook nog eens een half jaar wachten op een nieuwe iPhone? Ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb, maar ik wil ook niet met mijn huidige iPhone doorbellen, want die hoort gewoon onder garantie gemaakt te worden...

Blegh.

Ik hou dit topic nog wel een tijdje in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Laatst online: 24-10 16:15
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 15:04:
Wat een horror verhalen de laatste tijd toch..

Ik heb al een jaar of 5 een Pro Assist rekening lopen, en ben tot begin dit jaar eigenlijk altijd wel te spreken geweest. Maar sinds de iPhone uit is hoor ik eigenlijk niets anders dan kritiek. En sinds begin dit jaar (toen mijn iPhone voor de 4e keer ofzo stuk was) heb ik ook problemen PA.

In Juni gebeld dat mijn iPhone niet goed werkt, of ze mij op de lijst wilden zetten zodra er weer een iPhone leentoestel beschikbaar is, want zonder kan ik intussen ook niet meer. Zouden ze doen. Het is nu Oktober, niets gehoord.

Intussen is mijn case wéér bij de bodem gescheurd (standaard garantie fout) en wil ik hem dus op laten sturen, maarja, tenzij ik genoegen neem met 1 of ander waardeloos toestel gaat het niet goed komen vrees ik. En als ik er al genoegen mee neem, moet ik dan na alle verhalen hier ook nog eens een half jaar wachten op een nieuwe iPhone? Ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb, maar ik wil ook niet met mijn huidige iPhone doorbellen, want die hoort gewoon onder garantie gemaakt te worden...

Blegh.

Ik hou dit topic nog wel een tijdje in de gaten.
Dan had je nog geluk dat ze je op een lijst wilden zetten, ik had er ook niet heel veel haast mee, aantal dode pixels in het scherm, maar ik kreeg de eerste keer aan de telefoon te horen dat ik maar moest afwachten wat voor telefoon ik zou krijgen en als het me niet beviel hem weigeren. Uiteindelijk de bezorger gemist omdat ik niet thuis was (bezorger was te vroeg).
Maar bij de tweede afspraak die ik maakte kreeg ik gelijk te horen dat ik deze keer de telefoon maar niet moest weigeren omdat de bezorgers niet terug blijven komen. Dus ik zit hier nu al bijna 3 weken met een Nokia 2610, had ik toch liever nog een paar maanden met dode pixels blijven lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ouch, dat is wel heel erg balen. Dat geeft ook wel wat aan wat voor organisatorische chaos het binnen Pro Assist is momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga me hier, na 3 weken te hebben meegelezen, ook maar eens melden en mijn gal spuien over het serviceniveau van PA.

28 augustus iphone door PA laten ophalen vanwege waterschade, mijn -gelijkwaardig, mijn reet- vervangtoestel werd de kekke nokia 6021.
Vanaf die datum heb ik (voor het eerst na ong. 2 weken) minimaal wekelijks contact opgenomen met PA om te informeren naar de status van mijn dossier. Ook ik word net als iedereen hier (meestal onvriendelijk en al zuchtend) afgescheept met de melding dat het onbekend is wanneer er een nieuwe telefoon geleverd zal worden - van een compensatie of een of andere tegemoetkoming is geen enkele sprake. Ondertussen moet ik het maar doen met nokia 6021 "want alle [alle ja!] leentoestellen zijn in gebruik". Ik ben van mening dat PA moet compeseren voor het gebruiksgenot/-gemak van de Iphone wat ik nu al 5 weken en een nog onbekend aantal toekomstige weken misloop en waarvoor ik mij in eerst instantie heb verzekerd!

Wordt het niet eens tijd dat we collectief ons ongenoegen (bijvoorbeeld bij het Verbond van verzekeraars) kenbaar gaan maken. Want deze manier van handelen door PA schaadt de goede naam van het verzekeringswezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madnessy
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:59:
Ga me hier, na 3 weken te hebben meegelezen, ook maar eens melden en mijn gal spuien over het serviceniveau van PA.

28 augustus iphone door PA laten ophalen vanwege waterschade, mijn -gelijkwaardig, mijn reet- vervangtoestel werd de kekke nokia 6021.
Vanaf die datum heb ik (voor het eerst na ong. 2 weken) minimaal wekelijks contact opgenomen met PA om te informeren naar de status van mijn dossier. Ook ik word net als iedereen hier (meestal onvriendelijk en al zuchtend) afgescheept met de melding dat het onbekend is wanneer er een nieuwe telefoon geleverd zal worden - van een compensatie of een of andere tegemoetkoming is geen enkele sprake. Ondertussen moet ik het maar doen met nokia 6021 "want alle [alle ja!] leentoestellen zijn in gebruik". Ik ben van mening dat PA moet compeseren voor het gebruiksgenot/-gemak van de Iphone wat ik nu al 5 weken en een nog onbekend aantal toekomstige weken misloop en waarvoor ik mij in eerst instantie heb verzekerd!

Wordt het niet eens tijd dat we collectief ons ongenoegen (bijvoorbeeld bij het Verbond van verzekeraars) kenbaar gaan maken. Want deze manier van handelen door PA schaadt de goede naam van het verzekeringswezen.
hmm , er gingen al stemmen op voor kassa / radar. Denk dat we wel genoeg klachten er in middels voor hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madnessy schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:57:
[...]

hmm , er gingen al stemmen op voor kassa / radar. Denk dat we wel genoeg klachten er in middels voor hebben
Kassa/radar... weet niet of het daar interessant genoeg voor is. Denk dat het probleem daar te kleinschalig voor is.
We zouden kunnen overwegen ons beklag collectief doen te bij Kifid.

"Mensen met klachten over hun telefoonverzekering kunnen terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Het Kifid is een onafhankelijke loket voor het beslechten van geschillen tussen consumenten en financiële dienstverleners. Telefoonnummer: 070-333 8 999."

Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zed_no1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-10 12:59
Na weken volgen van dit topic ook maar een reactie geven..

Op 18 Augustus is mijn telefoon opgehaald. (iPhone 3G 16gb wit)omdat hij waterschade had. De jongen die hem kwam ophalen hield een zakje open.. ik laat hem er in glijden en pats hij valt door het zakje ! op de grond.. scherm ook nog eens kapot..

Na 3 weken maar eens gebeld.. want had natuurlijk niets gehoord. De telefoniste melde mij dat hij niet meer te repareren was en dat er een "nieuwe" in bestelling stond.

Vervolgens niets meer gehoord dus gisteravond maar nog maar eens bellen want we zijn inmiddels 6 weken verder. De telefoniste gaf aan dat de 3G niet meer geproduceerd werd en dat het zeer waarschijnlijk een nieuwer toestel zou worden. En dat ze niets kon vertellen over de levertijden. Als ik dat zou willen weten moest ik maar naar de administratie bellen? omdat deze zicht had op wanneer bestellingen geleverd werden.
Nou vervolgens geprobeerd deze administratie te bellen.. blijkt deze alleen werkzaam te zijn tijdens kantoor uren :| Dus uiteindelijk nog niets opgeschoten.. Moet er wel eerlijk bij vertellen dat de telefoniste gisteravond aardig overkwam en dat ik snel (binnen 3 min) iemand aan de lijn had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Zelf vandaag mijn defecte iPhone 3GS 32 GB op laten halen. Eerst contact gehad met T-Mobile ivm mogelijke garantie maar daar werd mij verteld dat als ik een ProAssist verzekering had dat ik het toestel beter door hun op kon laten halen omdat dat makkelijker was en omdat ik dan ook geholpen zou worden wanneer een reparatie niet onder de garantie zou vallen, wat volgens die persoon niet onwaarschijnlijk was. Met enige aarzeling (door het lezen van deze thread) ben ik voor de ProAssist optie gegaan..

Uiteraard heb ik een zwaar gehavende Nokia 2610 (lees met meerdere krassen van 1-2 milimeter diep en deuken) als leentoestel aangeboden gekregen die ik geweigerd heb (geen bluetooth... geen exchange support... waardeloos dus). Volgens de courier was het al een tijdje druk en waren alle smartphones al weggegeven.

Ik ben benieuwd hoe lang het gaat lopen voordat ik mijn iPhone terug krijg.

Grtzzzz Roel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koploper
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-10 16:12
Nou m'n huisgenoot werd zojuist gebeld door ProAssist dat m'n iPhone 3GS donderdag terug komt. Ten eerste vraag ik (en hij ook) me af hoe ze aan zijn nummer komen, en niet mij hebben gebeld. Eerst werd ik namelijk wel op m'n eigen nummer gebeld. 8)7 Ten tweede hoop ik wel dat ze hem echt gemaakt hebben, en niet net als de vorige keer een andere chip gemold hebben. :/
Maar ik ben allang blij dat hij weer terug komt, dan heb ik na ongeveer 7 weken eindelijk weer een (werkende) iPhone ipv een Nokia 2323! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin84
Ik ben vanmiddag dan eindelijk ook gebeld, heb dan 10 weken gewacht. Ik krijg een iPhone 4, weet iemand hoe het zit met de sim-lock? Ik verwacht dat er betaald moet worden als deze verwijderd dient te worden (oud toestel had deze ook niet meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madnessy
robin84 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:24:
Ik ben vanmiddag dan eindelijk ook gebeld, heb dan 10 weken gewacht. Ik krijg een iPhone 4, weet iemand hoe het zit met de sim-lock? Ik verwacht dat er betaald moet worden als deze verwijderd dient te worden (oud toestel had deze ook niet meer).
ik ben gister ook gebeld door Bianca en wat later meteen om een afspraak te maken om een n900 te laten komen brengen. Op de kop af 3 maanden zitten wachten
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste