Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:05
Alekz87 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:28:
heb nog steeds me iphone 3G op 3.1.3 spirit. mis tot nu toe helemaal niets!
Oke, ik denk dat ik zelf al een antwoord heb op de Touch 8Gb, 3G vraag. Tot nu toe lijkt het me niet te luken, krijg geen lemera icoontje erbij. Al enkele malen geprobeerd.

edit. ; oke, iets lijkt wel te lukken.
Heb geen Cydia icoon, maar als ik hem aan Itunes hang kan ik apps erop zetten die eerder niet konden. Lijkt dus toch ge-JB'ed te zijn. Is nu aan het synchroniseren, ik ben benieuwd.

Oke, eea lijkt idd te werken, heb nu wat spul erop staan.
Nu nog Cydia zien te krijgen.

edit 2; nu lijkt het weer niet te zijn gelukt.

edit 3 ; na een hoopo geklooi lijkt het echt niet te lukken ; Ergo de 3G 8Gb wordt dus echt gezien als de 2G (wat het natuurlijk ook is). Jammer.

[ Voor 42% gewijzigd door maartend op 10-10-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Iemand een oplossing voor het volgende;

Ik heb 4.0 op mijn iPhone 4 staan, en wil updaten naar 4.1 met behoud van baseband. Moet ik nu eerst mbv TinyUmbrella eerst updaten naar 4.0.2 (hiervan heb ik alleen de shsh blobs bewaard via cydia) om vervolgens te kunnen updaten naar 4.1 ??

Ik heb dus geen shsh blobs van 4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-07 23:13
SYQ schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 14:16:
Iemand een oplossing voor het volgende;

Ik heb 4.0 op mijn iPhone 4 staan, en wil updaten naar 4.1 met behoud van baseband.
Ik zou wachten op de nieuwe Pwnagetool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Neuh, die van vriendin is gelukt zonder problemen (orgineel tmobile toestel) en ben nu met de mijne bezig. De mijne is met simlock dus vandaar wat meer werk.

Maar ik heb dus goed gegokt, eerst updaten naar 4.0.2 met behoud van baseband via tinyumbrella. Dit heb ik nu net afgerond, en is nu net begonnen met updaten naar 4.1 (ook met tinyumbrella). Was wel even billen knijpen omdat toestel niet terug kwam uit recovery mode :P

en gelukt !

[ Voor 3% gewijzigd door SYQ op 10-10-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-07 19:36

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Ik heb zojuist een aantal reacties leeg geëdit. Schelden, trollen, of reageren op trollen is absoluut niet nodig. Als je toch iets wil doen tegen trolls, maak dan een TR aan :)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Iemad al gelukt om een ipad 3g te jailbreaken?
Heb het hier meerdere malen geprobeerd maar wil niet, erger nog na 5x kreeg ik alleen nog maar een error 1015 in itunes.
Gelukkig na even zoeken op het internet heb ik hem hier uit gekregen, nu staat de ipad te restoren.
Heb het eerst gehad met deze jailbreak, wacht even een paar dagen af op de andere jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-05-2024
SYQ schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 14:41:
Neuh, die van vriendin is gelukt zonder problemen (orgineel tmobile toestel) en ben nu met de mijne bezig. De mijne is met simlock dus vandaar wat meer werk.

Maar ik heb dus goed gegokt, eerst updaten naar 4.0.2 met behoud van baseband via tinyumbrella. Dit heb ik nu net afgerond, en is nu net begonnen met updaten naar 4.1 (ook met tinyumbrella). Was wel even billen knijpen omdat toestel niet terug kwam uit recovery mode :P

en gelukt !
Jij hebt nu dus een iPhone 4 op 4.1 met jailbreak + unlock?

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Happy2000 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 15:46:
Iemad al gelukt om een ipad 3g te jailbreaken?
Heb het hier meerdere malen geprobeerd maar wil niet, erger nog na 5x kreeg ik alleen nog maar een error 1015 in itunes.
Gelukkig na even zoeken op het internet heb ik hem hier uit gekregen, nu staat de ipad te restoren.
Heb het eerst gehad met deze jailbreak, wacht even een paar dagen af op de andere jailbreak.
Ik heb mijn IPad 16GB wifi met 3.2.2 wel kunnen jailbreaken. Helaas dus niet met 3G ;)

Moest wel rebooten om cydia zichtbaar te krijgen, maar verder geen issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:26
Ik heb mn ipad vandaag gedowngrade van 4.2 beta naar 3.2.2 en gelijk met limerain gejailbreakt. Cydia werkt prima, maar mn appstore doet t niet meer...hij crasht heletijd. Installous doet t wel perfect maar wil nog steeds in mn appstore kunnen bladeren.

Any suggestions?

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:23

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Rainesh schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 16:34:
Ik heb mn ipad vandaag gedowngrade van 4.2 beta naar 3.2.2 en gelijk met limerain gejailbreakt. Cydia werkt prima, maar mn appstore doet t niet meer...hij crasht heletijd. Installous doet t wel perfect maar wil nog steeds in mn appstore kunnen bladeren.

Any suggestions?
Herstellen naar 3.2.2 en gewoon wachten op andere tools dan de huidige, brakke Limera1n?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Laatst online: 15-07 16:18
Ik ben aan het twijfelen om te gaan upgraden, ik heb een simlockvrije iPhone 4 met 4.1 firmware, als ik deze met limera1n jailbreak, wat kan er mis gaan en is het nog te repareren?

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-06 17:45
Waarom wachten ze niet tot 1 november als 4.2 uitkomt? Is toch logischer of niet? Nu is er een grote kans dat Apple het lek repareert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Nou net hersteld naar 3.2.2 en mn appstore doet het nog steeds niet!!!

Ik hoop dat ie met nieuwe firmware wel gaat doen anders weet ik ook niet hoe ik dit moet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:29
IK heb het nu ook een paar uur geprobeerd om mijn iPad met OS 3.2.2 te Jailbreaken, maar het lukt mij niet. Steeds als ik in DFU modus zit springt de iPad er weer uit voordat limera1n iets kan doen. Ik heb al UAC uitgezet, Windows XP (virtual) geprobeerd, niets helpt.... Ik geef het op voor vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Wat voor os gebruik je? Compabiliteitsmodus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-03 18:15
Lol van de twitter van een vent (een tweaker?) en chronic dev team:
@chronicdevteam im not all into it but why do the Dev team and Geohot not combine there skills? #wondering
@Coldiex He is impossible to work with, we have tried.
En nog van de chronic dev blog:
Thanks to the irresponsible antics of geohot, we will have to delay the release of greenpois0n (new ETA = as soon as possible), so that we have time to clean up his little mess and integrate the exploit he uses in limera1n into greenpois0n. This way, we can save SHAtter for future devices that may still be vulnerable to it.

We know that this is not what some people want to hear, but due to geohot needing to feed his ego (as usual) and revealing his limera1n exploit, we do not have any other responsible options.
Volgens mij mogen ze hem niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
lol,

maar anyway mn appstore doet t weer. Heb em geupdate naar 4.2 beta 2, dan maar geen jailbreak. Ik wil wel dat alles het goed blijft doen en ik vind multitasken echt een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:25
ik heb mijn ipad 3.2.2 gejailbreakt met limera1n tenminste hij zegt dat het succesvol is, maar cydia is verdwenen ook na een herstart?

edit: ah cydia is terug doormiddel van de limera1n app had ik ff gemist.

[ Voor 22% gewijzigd door Michel242186 op 10-10-2010 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Cydia is wel pauper traag zeg (online queries)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 13:19
Iemand die een 3G iPad wél al succesvol heeft gejailbreaked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Executor16 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:16:
Cydia is wel pauper traag zeg (online queries)
Tuurlijk, is altijd zo na een verse jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:02
net mn eerste jailbreak uitgevoerd op mn iphone 4 :D
fijn systeem, lekker makkelijk. nu frash erop zetten en nog wat andere apps in cydia uitproberen _/-\o_

ik kan alleen geen backspace doen in cydia, iemand enig idee?

[ Voor 17% gewijzigd door Byte_Me op 10-10-2010 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:05

Scrummie

Think different

Absoluut geen succes hier met de iPad op 3.2.2. Krijg het niet voor elkaar de groene druppel op het scherm te toveren, het lijkt erop alsof de DFU mode niet bereikt word, want als ik het goed begrijp is het scherm waar je je iPad op iTunes moet aansluiten de recovery mode. Ik zal vast iets fout doen maar brrrr, wat word ik er gek van.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Laatst online: 14:05
hardware.tom schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 18:26:
Lol van de twitter van een vent (een tweaker?) en chronic dev team:

[...]

[...]

En nog van de chronic dev blog:

[...]

Volgens mij mogen ze hem niet :P
GeoHot was ooit onderdeel van het iPhone Dev Team, maar zijn met 'ruzie' uit elkaar gegaan.
Goeie oude tijd, toen was Zibri er ook nog met ZiPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07 23:48
Hmmz, wat gebeurd er precies met de iPhone apps op je huidige iOS 4.1 installatie? En als ik de jailbreak weer verwijder door hem te recoveren, kan ik dan weer die iPhone apps erop terugzetten? :p

Lijkt me overigens een redelijk risky jailbreak gezien de "bugs"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kunnen jullie eens testen of je bij het filesystem kunt komen met DiskAid (Mac) of met IphoneExplorer (Mac). Mijn iPhone 4 (firmware 4.1) wordt met deze apps niet meer gezien na de jailbreak.
Edit: Heb afc2add geinstalleerd via Cydia en gereboot. Werkt hier nog steeds niet :(

Heb net ook meteen BiteSMS geïnstalleerd, maar deze start op en sluit daarna gelijk weer af...
Edit: Hier de oplossing voor BiteSMS: http://www.iphoneclub.nl/...esms-werkt-niet-meer.html

[ Voor 58% gewijzigd door Executor16 op 10-10-2010 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Accesteam schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:42:
Hmmz, wat gebeurd er precies met de iPhone apps op je huidige iOS 4.1 installatie? En als ik de jailbreak weer verwijder door hem te recoveren, kan ik dan weer die iPhone apps erop terugzetten? :p

Lijkt me overigens een redelijk risky jailbreak gezien de "bugs"
Een jailbreak opent simpelweg je FS, het verwijdert niet data van je iPhone. Waarom denk je dat?

Een backup kun je ook gewoon nog steeds maken, en die na een recovery terugzetten. Al dit soort vragen zijn echt wel eens vaker gesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
thaan schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:46:
[...]

Een jailbreak opent simpelweg je FS, het verwijdert niet data van je iPhone. Waarom denk je dat?

Een backup kun je ook gewoon nog steeds maken, en die na een recovery terugzetten. Al dit soort vragen zijn echt wel eens vaker gesteld ;)
Haha, thanks. Komt omdat ik net een nieuwe Apple klant ben en uiteraard niet wil dat ik ruim 30 euro aan apps kwijt raak. Ik had verder ook geen idee wat iTunes met de jailbroken iPhone. Maar als ik het goed begrijp kan je gewoon iTunes gebruiken met een jailbroken iPhone zoals je deed voordat je hem jailbreakte?

Staat overal wel vaag naartoe gehint, maar nergens direct. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:40

kronolith

[EDIT]

Accesteam schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:51:
[...]

Haha, thanks. Komt omdat ik net een nieuwe Apple klant ben en uiteraard niet wil dat ik ruim 30 euro aan apps kwijt raak. Ik had verder ook geen idee wat iTunes met de jailbroken iPhone. Maar als ik het goed begrijp kan je gewoon iTunes gebruiken met een jailbroken iPhone zoals je deed voordat je hem jailbreakte?

Ja kan alles gewoon nog gebruiken als voor de jailbreak. Ook apps kopen in AppStore gaat nog perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:16

Jack

MHz Matters

HMaar als ik het goed begrijp kan je gewoon iTunes gebruiken met een jailbroken iPhone zoals je deed voordat je hem jailbreakte?
Ja, geen probleem. Voor iTunes maakt het niet uit of je iPhone wel of niet gejailbreakt is.

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Op de frontpage staat dat de limerain jailbreak werkt voor iPod touch 3G (in verband met bootrom) Dat betekend dus MC-model, right ? Ik ben 3.1.3 zat en wil wel eens naar 4.1, een die complete wis kan ook geen kwaad.
Jack schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:56:
[...]

Ja, geen probleem. Voor iTunes maakt het niet uit of je iPhone wel of niet gejailbreakt is.
Is dat zo, bij wilde hij altijd mijn jailbreak apps wissen (Nee geen cracked apps, gewoon dingen als make it mine etc.)

[ Voor 43% gewijzigd door Cornelisjuh op 10-10-2010 20:32 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
[...]

Inderdaad.

Gekochte apps ben je overigens nooit kwijt. Zodra je ze eenmaal gekocht hebt, zit dat gelinkt aan je account. Dus zodra je de app verwijderd van je iPhone en uit iTunes, kun je hem nogmaals downloaden en nadat je je wachtwoord hebt ingevoerd krijg je de melding dat je de app al eerder hebt gekocht, en hij nu dus gratis is.

Met een jailbreak verlies je niets aan mogelijkheden, je krijgt er enkel mogelijkheden bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
thaan schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 20:32:
[...]

Inderdaad.

Gekochte apps ben je overigens nooit kwijt. Zodra je ze eenmaal gekocht hebt, zit dat gelinkt aan je account. Dus zodra je de app verwijderd van je iPhone en uit iTunes, kun je hem nogmaals downloaden en nadat je je wachtwoord hebt ingevoerd krijg je de melding dat je de app al eerder hebt gekocht, en hij nu dus gratis is.

Met een jailbreak verlies je niets aan mogelijkheden, je krijgt er enkel mogelijkheden bij.
Hmmz, behalve dan m'n WiFi. Had al gelezen dat sommige users daar problemen mee hadden. Krijg nu "Failed to join Network" melding als ik probeer te connecten met m'n WiFi hier... :?

EDIT: Doet het nu plotseling weer. Geen idee of het aan mijn iPhone of aan mijn WiFi verbinding hier lag :P

[ Voor 6% gewijzigd door Accesteam op 10-10-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Accesteam schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 20:40:
[...]

Hmmz, behalve dan m'n WiFi. Had al gelezen dat sommige users daar problemen mee hadden. Krijg nu "Failed to join Network" melding als ik probeer te connecten met m'n WiFi hier... :?

EDIT: Doet het nu plotseling weer. Geen idee of het aan mijn iPhone of aan mijn WiFi verbinding hier lag :P
Het kan zijn dat een buggy jailbreaktool je MAC adres opfokt oid. Dat deed ZiPhone bijvoorbeeld ten tijde van 1.1.3

Limera1n is absoluut buggy, dus het kan best zijn dat er nog wat meer problemen naar boven komen. Daarom zou ik wachten op tools van het iPhone Dev Team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Laatst online: 22:29
Rainesh schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:37:
Wat voor os gebruik je? Compabiliteitsmodus?
Sorry Windows 7 Pro 32 Bit (op twee verschillende systemen). Run as admin gedaan, UAC uitgezet en uiteindelijk dus Windows XP erbij gepakt.
Scrummie schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:31:
Absoluut geen succes hier met de iPad op 3.2.2. Krijg het niet voor elkaar de groene druppel op het scherm te toveren, het lijkt erop alsof de DFU mode niet bereikt word, want als ik het goed begrijp is het scherm waar je je iPad op iTunes moet aansluiten de recovery mode. Ik zal vast iets fout doen maar brrrr, wat word ik er gek van.
Dat is precies hetzelfde als wat ik heb, ook een iPad 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Even overzichtje wat ik vandaag gedaan heb qua jalbreaks:

1x iPad 16gb - wifi - Windows 7 x64 - Limera1n gedraaid in admin mode: werkt
1x iPad 16gb - wifi - 3G - Windows XP Pro - Limera1n normaal gestart: werkt
2x iPhone 4 - 4.1 - Windows XP Pro - Limera1n normaal gestart : werkt

Dus.. geen problemen aan deze kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 00:57
Zojuist de iPhone 4 met iOS 4.1 gejailbreaked, het werkt perfect!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Ipad 16gb Wifi op Windows 7 x64 op admin modus geen problemen mee gehad, maar na jailbreaken deed appstore het niet meer. Dus uiteindelijk toch maar geupdate naar 4.2 beta 2, dan maar geen jailbreak. Wacht wel rustig op jailbreak tool van devteam.

Over warez mag dus niet worden gesproken.

[ Voor 14% gewijzigd door Hoedje op 12-10-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Jailbreak was gelukt op iPad 3G 32gb met 3.2.2. Cydia enz werkte prima. Toen ik SBSettings probeerde te installeren, liep iPad vast (draaiend logo) en sindsdien krijg ik iPad niet meer aan de praat. Heb nu restore gestart maar op pc lukt die niet (error 3014) en via Macbook lijkt het niks te doen (waiting for iPad...). HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-07 23:48
lapino schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:38:
Jailbreak was gelukt op iPad 3G 32gb met 3.2.2. Cydia enz werkte prima. Toen ik SBSettings probeerde te installeren, liep iPad vast (draaiend logo) en sindsdien krijg ik iPad niet meer aan de praat. Heb nu restore gestart maar op pc lukt die niet (error 3014) en via Macbook lijkt het niks te doen (waiting for iPad...). HELP!
Heb je geprobeerd om de iPad in DFU mode te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Jawel. Je bedoelt toch met power+home ingedrukt te houden hé? Er staat op mijn iPad een schermpje met usb kabel>itunes. Itunes zegt dat restore nodig is, maar hangt op windows pc op verifying. Op de Macbook geraakt ie verder maar stopt nadien ook.

Heb wel log gevonden:
2010-10-10 23:44:26.461 [5100:13dc]: restore library built Aug 6 2010 at 11:14:46
2010-10-10 23:44:26.461 [5100:13dc]: iTunes: iTunes 10.0.1.22
2010-10-10 23:44:26.461 [5100:13dc]: iTunes: Software payload version: 7B500
2010-10-10 23:44:35.526 [5100:efc]: iTunes: Specifying UOI boot image
2010-10-10 23:44:35.527 [5100:efc]: requested restore behavior: Erase
2010-10-10 23:44:35.535 [5100:efc]: amai: AMAuthInstallPlatformCreateDataFromFileURL: can't resolve file
2010-10-10 23:44:35.538 [5100:efc]: amai: AMAuthInstallDebugWriteObject: debug object written: C:\Users\HANSVO~1\AppData\Local\Temp\Per8D24.tmp\amai\debug\tss-request.plist
2010-10-10 23:45:35.987 [5100:efc]: amai: tss_submit_job: invalid response
2010-10-10 23:45:35.987 [5100:efc]: amai: AMAuthInstallRequestSendSync: failed tss submission: Internal error
2010-10-10 23:45:35.987 [5100:efc]: amai: AMAuthInstallBundlePersonalizePartial: server request error: Internal error
2010-10-10 23:45:35.987 [5100:efc]: failed to personalize the restore bundle: Internal error
2010-10-10 23:45:35.988 [5100:efc]: AMRAuthInstallDeletePersonalizedBundle
2010-10-10 23:45:36.014 [5100:efc]: removed personalized bundle
2010-10-10 23:45:36.014 [5100:efc]: AMRecoveryModeDeviceCopyAuthInstallPreflightOptions: failed to personalize bundle
2010-10-10 23:45:36.154 [5100:13dc]: iTunes: Restore error 3014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:01
Scrummie schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:31:
Precies hetzelfde hier, ook veel users op ModMyi.com die hetzelfde probleem hebben. Verschillende dingen geprobeerd (home-button ingedrukt houden na power-button loslaten, beta3, beta4, restoren naar verse firmware, windows xp 32bit, windows vista 64bit).

Ik geef het op, ik wacht wel op GreenPois0n. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Denk dat recovery gelukt is. Alleen, waarom is mijn gejailbreakte iPad dan kapot gegaan na installatie SBSettings?? Cydia en andere werkte perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362484

ik had een vraag ivm al die theme's die je kan downloaden op Cydia. Maakt dat je iphone 4 soms wat trager? want sommige themes, die vaak ook de mooiste en populairste zijn, zien er wel vrij "zwaar" uit, qua icons/graphics keuze enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Anoniem: 362484 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 00:07:
ik had een vraag ivm al die theme's die je kan downloaden op Cydia. Maakt dat je iphone 4 soms wat trager? want sommige themes, die vaak ook de mooiste en populairste zijn, zien er wel vrij "zwaar" uit, qua icons/graphics keuze enzo...
Minimaal, merk je volgens mij weinig van. Het zorgt er volgens mij alleen voor dat je batterij wat sneller op raakt.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317701

Ik heb een iPhone 4 met 4.0.2, 01.59.00. Ik wil hem jailbreaken en later ook unlocken, maar als ik het goed begrijp is het in deze fase nog verstandig om te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Voor wat het waard is:

Ik draai mijn iPad nog steeds op de laatste? JB te weten OS 3.2.1?
Hoe bevallen de laatste JB's en zijn die betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-07 17:58

Bellerophon

Persona non grata

Wat kan ik nu het beste doen om mijn iPhone 3G te unlocken? Momenteel heeft hij al een jailbreak op FW 3.1.3 en ik wil wel graag naar 4.1 toe :)

Iemand daar een idee over? En greenpoison trekt mij nog niet zo (ivm beta enzo)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 16-07 12:49

Maxow

Hidden Sound System

Je kunt je iPhone 3G gewoon met redsn0w jailbreaken van het dev-team. Is ondertussen ook een Windows variant van uitgekomen. Werkt prima, heb het hier ook op m'n 3G draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317701 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:18:
Ik heb een iPhone 4 met 4.0.2, 01.59.00. Ik wil hem jailbreaken en later ook unlocken, maar als ik het goed begrijp is het in deze fase nog verstandig om te wachten?
Ondertussen draai ik 4.1 op 01.59.00. Dat was nog even schrikken ik vergat Start TSS Server aan te zetten in Umbrella, maar uiteindelijk dus wel nog gelukt. Maar ik wacht alsnog even een dagje totdat er een goede tool uit is.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 317701 op 11-10-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Maxow schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:03:
Je kunt je iPhone 3G gewoon met redsn0w jailbreaken van het dev-team. Is ondertussen ook een Windows variant van uitgekomen. Werkt prima, heb het hier ook op m'n 3G draaien :)
Ik doe alles op mijn mac. Maar is dat alleen dan een jailbreak of ook meteen een unlock? Want ik wil namelijk wel beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 16-07 12:49

Maxow

Hidden Sound System

Ah nee, dat is alleen jailbreak. Als je ook unlock wilt moet je wachten op pwnagetool denk ik.. En redsn0w is er uiteraard ook voor de mac, alleen krijgt je baseband dan ook een update..

Bij de weg... als je een 3G hebt is die denk ik al wel ouder dan een jaar? Dan kun je 'm gewoon gratis laten unlocken.

[ Voor 24% gewijzigd door Maxow op 11-10-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Maxow schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:14:
Ah nee, dat is alleen jailbreak. Als je ook unlock wilt moet je wachten op pwnagetool denk ik.. En redsn0w is er uiteraard ook voor de mac, alleen krijgt je baseband dan ook een update..

Bij de weg... als je een 3G hebt is die denk ik al wel ouder dan een jaar? Dan kun je 'm gewoon gratis laten unlocken.
Ja ik heb hem nu al langer dan een jaar :) Bij t-mobile dan wel te verstaan.

En jailbreaken kan toch ook gewoon online? Dmv die website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik kan eigenlijk nog nergens een concreet antwoorden vinden of de iPad 4.2 beta 2 ook te jailbreaken valt met limera1n. Sommige sites zeggen van wel, sommige weer niet. Zijn er hier misschien mensen die het getest hebben of een bron hebben die het wel heeft getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-07 08:58

Ypho

Allround Nerd

Bellerophon schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:32:
[...]En jailbreaken kan toch ook gewoon online? Dmv die website?
Dit kan t/m 4.0.1 als ik me niet vergis. 4.0.2 en hoger kan via limera1n of de nog uit te komen greenpois0n (afhankelijk van je model dan)
Ik heb zojuist mijn iPhone 4 4.1 met limera1n gejailbeaked, zonder problemen, na de install even reboot, en het limera1n icoontje was een druppel ipv wit vlakje.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bellerophon schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:12:
[...]

Ik doe alles op mijn mac. Maar is dat alleen dan een jailbreak of ook meteen een unlock? Want ik wil namelijk wel beide.
Unlocken via ultrasn0w; http://www.iphoneclub.nl/...e-iphone-4-uit-jailbreak/

Je moet dus wel modemfirmware 01.59.00 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een korte vraag, moet er een simkaart in je iPhone zitten wil je hem unlocken via ultrasn0w?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:55

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Bellerophon schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:32:
[...]

Ja ik heb hem nu al langer dan een jaar :) Bij t-mobile dan wel te verstaan.

En jailbreaken kan toch ook gewoon online? Dmv die website?
Wat ik gedaan heb met mijn 3g toen, is gewoon even met t-mobile bellen en aangeven dat je je telefoon simlock vrij wilt maken. Zij sturen dan een berichtje naar de apple server ofzo en de eerst volgende keer dat je hem aan itunes hangt gaat itunes je telefoon unlocken :).
Is dus niet nodig hem te jailbreaken daarvoor.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Anoniem: 317701 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:42:
[...]

Unlocken via ultrasn0w; http://www.iphoneclub.nl/...e-iphone-4-uit-jailbreak/

Je moet dus wel modemfirmware 01.59.00 hebben.
Dit gaat al dus niet meer op voor mij, heb al modemfirmware 05.12.01
Nomad schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:44:
[...]

Wat ik gedaan heb met mijn 3g toen, is gewoon even met t-mobile bellen en aangeven dat je je telefoon simlock vrij wilt maken. Zij sturen dan een berichtje naar de apple server ofzo en de eerst volgende keer dat je hem aan itunes hangt gaat itunes je telefoon unlocken :).
Is dus niet nodig hem te jailbreaken daarvoor.
Hey kijk dat is nog eens handig, ik denk dat ik dan ook maar even met mijn "vrienden" van t-mobile ga bellen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 00:57
Anoniem: 317701 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:18:
Met een iPhone 4 moet het goed gaan. Met een iPad zou ik nog even wachten. Mij is het exact volgens de te volgen stappen gelukt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Laatst online: 00:06
Ik heb de Beta2 JB afgelopen zaterdag gedraaid en dit is gewoon goed gelukt zonder enige tegenslagen maar nu vraag ik me af of ik Beta4 gewoon eroverheen kan doen, aangezien dit de uninstall e.d. fixed. heeft iemand dit al gedaan?

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

dat uninstallen stelt niets voor..
gewoon blackra1n.app verwijderen uit je /applications/ map

(ja hij heet blackra1n.app bij beta2, van beta4 weet ik niet hoe hij heet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 22:48
mag binnenkort mn iphone 4 halen. Heb nu een 3G spirit 3.1.3. Kan ik dan gewoon mij iPhone 4 aan de PC hangen en itunes en syncen? of meot ik iets machtigen ivm apps enzo?

[ Voor 3% gewijzigd door Alekz87 op 11-10-2010 12:36 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje

Murzeltje

MrOizo2005 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:50:
Ik heb de Beta2 JB afgelopen zaterdag gedraaid en dit is gewoon goed gelukt zonder enige tegenslagen maar nu vraag ik me af of ik Beta4 gewoon eroverheen kan doen, aangezien dit de uninstall e.d. fixed. heeft iemand dit al gedaan?
Ik heb beta4 zonder problemen over beta2 gegooid, Ipad 16gb-wifi..

enige probleem wat ik tot nu toe (1x) ben tegengekomen is dat SBSettings na installatie bleef hangen, iPad gereset en toen werkte alles prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Laatst online: 00:06
Murzeltje schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:42:
[...]

Net ook even gedaan , het gaat prima inderdaad :D geen problemen

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:56
Ik heb het hele topic doorgelezen maar kom er nog steeds niet uit mijn jailbroken iPhone 3G met OS 3.1.3 te voorzien van iOS 4.1 met jailbreak.

Reeds geprobeerd met redsn0w 0.9.6b1 onder OSX. iPhone1,2_4.1_8B117_Restore.ipsw geselecteerd, iPhone in DFU gezet. Jailbreak werkt, ramdisk laadt, geen probleem maar de melding Downloading Jailbroken bla bla blijft op de iPhone staan en naar een paar minuten herstart de iPhone vanzelf en staat 3.1.3 er nog steeds op.

3x geprobeerd... opgegeven.

Volgende poging met PwnageTool 4.01;
1e probleem, mijn iPhone 3G staat niet in het lijstje. Alleen een 3G[S] en een iPod Touch...
Toch maar 3G[S] geselecteerd en reeds eerdere firmware iPhone1,2_4.1_8B117_Restore.ipsw geprobeerd. Firmware wordt niet herkend...

Ook maar opgegeven.

Hier nog even het Jailbreak topic doorgelezen en niks nuttigs gevonden.

In de beginpost staat er inderdaad dat een eerder jailbroken iPhone makkelijk voorzien kan worden door de ipsw te patchen met PwnageTool maar die spuugt de firmware 4.1 voor de 3G uit...

Ik kom er niet meer uit. Iemand dus enig idee hoe een jailbroken iPhone 3G te updaten naar 4.1 en voorzien van een jailbreak?

Ik heb alleen OSX tot mijn beschikking b.t.w.

grtz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvandervelde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-07 15:28
vj_slof schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:33:
Ik heb het hele topic doorgelezen maar kom er nog steeds niet uit mijn jailbroken iPhone 3G met OS 3.1.3 te voorzien van iOS 4.1 met jailbreak.

Reeds geprobeerd met redsn0w 0.9.6b1 onder OSX. iPhone1,2_4.1_8B117_Restore.ipsw geselecteerd, iPhone in DFU gezet. Jailbreak werkt, ramdisk laadt, geen probleem maar de melding Downloading Jailbroken bla bla blijft op de iPhone staan en naar een paar minuten herstart de iPhone vanzelf en staat 3.1.3 er nog steeds op.

3x geprobeerd... opgegeven.

Volgende poging met PwnageTool 4.01;
1e probleem, mijn iPhone 3G staat niet in het lijstje. Alleen een 3G[S] en een iPod Touch...
Toch maar 3G[S] geselecteerd en reeds eerdere firmware iPhone1,2_4.1_8B117_Restore.ipsw geprobeerd. Firmware wordt niet herkend...

Ook maar opgegeven.

Hier nog even het Jailbreak topic doorgelezen en niks nuttigs gevonden.

In de beginpost staat er inderdaad dat een eerder jailbroken iPhone makkelijk voorzien kan worden door de ipsw te patchen met PwnageTool maar die spuugt de firmware 4.1 voor de 3G uit...

Ik kom er niet meer uit. Iemand dus enig idee hoe een jailbroken iPhone 3G te updaten naar 4.1 en voorzien van een jailbreak?

Ik heb alleen OSX tot mijn beschikking b.t.w.

grtz!
Ik had precies zelfde probleem, ik heb toen snowbreeze gebruikt en die werkte gewoon (helaas voor jou is dit alleen windows.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

mvandervelde schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:56:
[...]

Ik had precies zelfde probleem, ik heb toen snowbreeze gebruikt en die werkte gewoon (helaas voor jou is dit alleen windows.)
Snowbreeze kan dit wel? Want ik zou dat namelijk ook willen :) Draai momenteel ook een 3G met FW 3.1 en zou ook wel naar 4.1 willen gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Murzeltje schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:42:
[...]

enige probleem wat ik tot nu toe (1x) ben tegengekomen is dat SBSettings na installatie bleef hangen, iPad gereset en toen werkte alles prima
Sbsettings bleef ook hangen maar na reboot home+power zat mijn iPad vast op Apple logo en moest recovey doen. Bij jou lukte dat dan wel? Wat gedaan na installatie sbsettings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSjors
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-07 09:40
succes met Jailbraiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:36
Ik heb mijn iPhone 4 zojuist via deze handleiding geupdate naar 4.1 mét de juiste foutcode 1004 in iTunes. Nu blijft de iPhone in iTunes-activatie modus. iTunes zelf geeft aan te moeten herstellen. Maar het lijkt mij als ik voor die optie ga, mijn baseband toch zal worden geupgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --help
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01-07 10:59
Ik heb een iPhone 4 en draai hier IOS 4.1 op met baseband 1.5.9 (voorlaatste) Nu heb ik momenteel T-Mobile met een tijdelijk nummer, maar ook nog een vodafone simkaart met mijn echte nummer. Wat ik zou willen is mijn vodafone simkaart tijdelijk in mn iPhone 4 doen. Dit kan echter helaas niet door de simlock, dus zou het mogelijk zijn om:
1) IOS 4.1 te jailbreaken
2) de oude baseband te unlocken
3) hier een maand mee te werken zodat ik gewoon bereikbaar ben op mijn echte nummer via mijn iPhone 4

Het lijkt me wel, echter zou ik een bevestiging willen wat google mij niet helemaal kan bieden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287231

Ondervind iemand ook dit probleem: na jailbreak 4.1 limerain is auto dimlicht actief, als ik een applicatie een minuut niet de beeldscherm aanraak dim hij uit het niets, best irritant als je wat aan het lezen bent.
Kan iemand mij vertellen hoe ik het disable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
me_mrtn schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:34:
Ik heb mijn iPhone 4 zojuist via deze handleiding geupdate naar 4.1 mét de juiste foutcode 1004 in iTunes. Nu blijft de iPhone in iTunes-activatie modus. iTunes zelf geeft aan te moeten herstellen. Maar het lijkt mij als ik voor die optie ga, mijn baseband toch zal worden geupgrade?
Heb het al gefixed door middel van RecBoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
FiXeR.nl schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:40:
Ik kan eigenlijk nog nergens een concreet antwoorden vinden of de iPad 4.2 beta 2 ook te jailbreaken valt met limera1n. Sommige sites zeggen van wel, sommige weer niet. Zijn er hier misschien mensen die het getest hebben of een bron hebben die het wel heeft getest?
Ik heb het geprobeerd en het is niet gelukt. Ik wacht ook netjes af totdat Greenpoison uitkomt en het misschien dan wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
lapino schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 00:02:
Denk dat recovery gelukt is. Alleen, waarom is mijn gejailbreakte iPad dan kapot gegaan na installatie SBSettings?? Cydia en andere werkte perfect.
Dat je ipad bleef hangen na sbssettings had ik ook last van, maar ik had gewoon gelijk een hard reset gedaan (home+power knop) en daarna herstarte hij en deed ie het inc sbssettings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje

Murzeltje

Rainesh schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:58:
[...]

Dat je ipad bleef hangen na sbssettings had ik ook last van, maar ik had gewoon gelijk een hard reset gedaan (home+power knop) en daarna herstarte hij en deed ie het inc sbssettings.
Ik had precies hetzelfde, maar na de harde reset geen vuiltje meer aan de lucht.. Overigens had ik het alleen met de wifi-only versie.. de 3g+wifi had geen 'probleem' met SBSettings..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Mia ben er niet gerust meer op, vind het toch raar dat harde reset nodig is na installatie. Ergens meer info over te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
Hallo, het is me nogsteeds niet gelukt om hem jailbroken te krijgen :(

Ik heb een Ipodtouch V3 8GB, al verscheidenmalen geprobeerd met limera1n. Heeft iemand hier een oplossing op? (ios 4.1)

MVG Patryk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
gangstahh schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:51:
Hallo, het is me nogsteeds niet gelukt om hem jailbroken te krijgen :(

Ik heb een Ipodtouch V3 8GB, al verscheidenmalen geprobeerd met limera1n. Heeft iemand hier een oplossing op? (ios 4.1)

MVG Patryk.
Een 3G 8GB heeft de hardware van een oude 2G, je zult moeten wachten op een nieuwe versie van limerain, of greenpoison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:56
Bellerophon schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:01:
[...]

Snowbreeze kan dit wel? Want ik zou dat namelijk ook willen :) Draai momenteel ook een 3G met FW 3.1 en zou ook wel naar 4.1 willen gaan
Ik heb tijdelijk Windows geinstalleerd en het via Snowbreeze 2.0.2 geprobeerd... Dikke pech, iPhone niet meer uit herstelmodus gekregen. Via iTunes op OSX via de legale weg iOS4.1 gedownload en geinstalleerd. Jailbreak was ik dus kwijt.

Hetzelfde als voorheen met redsn0w de jailbreak maar weer uitgevoerd. Nu werkte redsn0w wel.
Moet nog even de backup terugzetten maar zoals het er nu uitziet werkt de jailbreak 4.1 via redsn0w prima.

grtz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
hardware.tom schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:00:
[...]

Een 3G 8GB heeft de hardware van een oude 2G, je zult moeten wachten op een nieuwe versie van limerain, of greenpoison
aaaa:( iig bedankt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284936

Zojuist mijn Iphone 4 gejailbreakt met Limer1a, binnen 2 minuten voor elkaar en werkt perfect.

Nu heb ik een AT&T lock dus meteen via Cydia ultrasnow geinstalleerd, helaas werkt het niet.
Ik heb softwareversie 4.02 met baseband 01.59.00

Iemand enig idee waarom dit niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Anoniem: 284936 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:24:
Zojuist mijn Iphone 4 gejailbreakt met Limer1a, binnen 2 minuten voor elkaar en werkt perfect.

Nu heb ik een AT&T lock dus meteen via Cydia ultrasnow geinstalleerd, helaas werkt het niet.
Ik heb softwareversie 4.02 met baseband 01.59.00

Iemand enig idee waarom dit niet werkt?
Welke firmware heb je nu dan? Want Limera1n werkt niet op 4.02 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284936

me_mrtn schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:27:
[...]

Welke firmware heb je nu dan? Want Limera1n werkt niet op 4.02 toch?
Firmware 01.59.00 met 4.02. Limer1a werkt verder perfect!
Alleen de unlock niet, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Anoniem: 284936 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:39:
[...]

Waarom update je niet naar 4.1 met behoudt van de baseband en dan met ultrasn0w?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Anoniem: 284936 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:39:
[...]

http://www.iphoneclub.nl/...baseband-jailbreakunlock/

dit heb ik gedaan, werkt perfect. op eigen risico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Gisteren heel wat keren geprobeerd mijn iPad 64gb 3G te jailbreaken en het werkte maar niet, ook gaf iTunes steeds onder het jailbreaken aan dat hij in recovery mode stond. Hoewel ik exact deed wat er op het scherm stond.
Goed ik was toevalig even op een ander forum aan het lezen waar mensen hun ervaringen deelden waarvan de jailbreak wel gelukt was en dat ook met een 64gb 3G, ik dacht dan moet het bij mij toch ook lukken?
En inderdaad na 1x was hij gejailbreakt!!!

Oké waarom ging het nu wel en gisteren maar niet? Omdat ik me nu niet aan de regels heb gehouden wat er op het scherm stond wat betreft de knoppen indrukken en los laten.

Hoe heb ik het nu gedaan.

1 ik hem mijn gast account aangezet en daarop ingelogt (weet niet als dit echt nodig was)
2 plug de iPad in de computer en wacht op sync enz totdat iTunes klaar is (of druk op het x zodat alles stopt)
3 start limera1n beta 4 en druk op let me ra1n (was het niet)
4 nu vraagt hij om je home + power knop in te drukken doe dit, maar laat de power knop niet los als limera1n het zegt maar na exact 10 seconden los laten. (dus een klok erbij pakken)
5 houd nu nog 10 seconden de home knop vast en laat die dan ook los.
6 en toen kreeg ik weer die stekker met het snoertje in beeld en daarna de groene druppel.

Dit alles gedaan op Windows 7 64bit.
Als je bij het insteken van de USB de malding krijgt van 'dit apparaat kan sneller werken...' laat dit maar zo.

Hoop dat het voor jullie ook zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Nu zie ik op limera1n.com dit:

limera1n, 6 months in the making
iPhone 3GS, iPod Touch 3G, iPad, iPhone 4, iPod Touch 4G
4.0-4.1 and beyond+++

Maar het lukt me niet met ipod touch 2G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-07 13:44
RC1 is uit. We zijn uit de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Laatst online: 15-07 12:30
Zit zelf op beta4, nog de moeite waard om hem te upgraden? En zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
s1ck schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:25:
[...]

Zit zelf op beta4, nog de moeite waard om hem te upgraden? En zo ja hoe?
gewoon nog een keer draaien alleen emt de RC1 limera1n, opnieuw downloaden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 03-06 15:43
Kan iemand mij uitleggen of deze jailbreak veilig is? En of er iets mis kan gaan waardoor mijn nieuwe ipod naar de kloten zou gaan?

Want dan wil ik het wel gaan doen, maar heb wel eens gelezen dat het gevaarlijk kan zijn en dat je je ipod/iphone niet meer aan kan krijgen e.d. Of is dit bangmakerij?

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Laatst online: 15-07 12:30
bangmakerij

[ Voor 34% gewijzigd door s1ck op 11-10-2010 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Hehehe sja als je hem al hebt gejb'ed heb je er niet veel aan natuurlijk.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
Never mind! Lezen is ook een vak....

[ Voor 95% gewijzigd door Valderrama op 11-10-2010 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
Iemand enig idee wanneer de oude 3G op 4.1 te jailbreaken is? Wil mijn vriendin er graag blij mee maken.

[ Voor 183% gewijzigd door Valderrama op 11-10-2010 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Is er een manier om icab browser de standaard browser te maken op iPad? Jailbreak is hier overigens gelukt met beta4, heeft het dan zin de rc1 nog te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Kun je met de RC1 nu ook de 4.2 beta's jailbreaken? Ik wacht anders liever op een jailbreak voor die versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:27
lapino schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 21:09:
Is er een manier om icab browser de standaard browser te maken op iPad? Jailbreak is hier overigens gelukt met beta4, heeft het dan zin de rc1 nog te installeren?
Gejailbreakt is gejailbreakt. RC1 is vooral gunstig voor mensen met een Apple TV2.
Als alles werkt op je gejb'te iPhone zou ik het lekker zo laten :)

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock!, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods