Snap er niks van, staat dat ie te downloaden is, maar op de site staat "Download link pending discussion".... (http://www.limera1n.com/) dus
Tjah dat is vrijwel met iedereen die ergens in uitblinkt, die komt vaak op ander vlak behoorlijk te kortrandje schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 07:52:
een hele heibel in JB land
...
Vind het een akelig ventje die Geohot, maar talent/skills heeft hij zeker.
http://www.megaupload.com/?d=Y2UI6Y30
een mirror van limera1n
een mirror van limera1n
Zie net bij een refresh dat het linkje ook op de site geplaatst is van Limera1an.comrandje schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:06:
een mirror van limera1n
Verwijderd
Serieus kut van Geohot om de link een paar minuutjes online te zetten enkel maar om te klooien met de mensen achter Green Pois0n. Het was te verwachten dat er sowieso enkele mensen de download zouden bemachtigen, en die zouden verspreiden, zoals nu dusrandje schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:06:
een mirror van limera1n
En zo vangt (in mijn ogen) Geohot ook een heel deel van de donaties op die normaal gezien richting het team van Green Pois0n zouden moeten gaan.
Het lijken wel een hoopje viswijven ondereen
ik ben zelf voor de greenpois0n, maar snelheid wint het vanavond.
acht komende week zullen er vast wel 'reviews' en user experiences komen van allerlei die beargumenteren welke JB beter is...
volgende week dus overstappen op GP of op limerain blijven.
acht komende week zullen er vast wel 'reviews' en user experiences komen van allerlei die beargumenteren welke JB beter is...
update limera1n niet je bb?randje schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:10:
ik ben zelf voor de greenpois0n, maar snelheid wint het vanavond.
Macbook Pro 15"
Wat is ie nu al te downloaden? Zal ik limera1n gebruiken of wachten op greenpoison?
WACHTENhardware.tom schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:13:
Wat is ie nu al te downloaden? Zal ik limera1n gebruiken of wachten op greenpoison?
Er is teveel onduidelijkheid.
Musclenerd twit net dat je geen limera1n moet gebruiken als je je unlock wilt.
edit: @musclenerd iPhone3GS & iPhone4 ultrasn0w unlockers: stay away from today's limera1n. Wait for PwnageTool, else you'll lose unlock
edit: @musclenerd SHAtter will be held back now, so it's not the worst possible scenario. Who knows, maybe SHAtter can even be improved
[ Voor 30% gewijzigd door Clementine op 09-10-2010 23:15 ]
Macbook Pro 15"
Dat dacht ik ook al, ik heb het programma even geopend en het is dus gewoon een beta. geen unlock is voor mij geen probleem, ik heb namelijk een ipodCatz schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:14:
[...]
WACHTEN
Er is teveel onduidelijkheid.
Musclenerd twit net dat je geen limera1n moet gebruiken als je je unlock wilt.
Maar als greenpoison morgen uitkomt gebruik ik die wel
T is onduidelijk of greenpois0n morgen hierdoor uitkomt of niet. Ik zou sowieso even wachten tot t iphone dev team iets uitbrengt om problemen te voorkomen.hardware.tom schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:15:
[...]
Dat dacht ik ook al, ik heb het programma even geopend en het is dus gewoon een beta. geen unlock is voor mij geen probleem, ik heb namelijk een ipod![]()
Maar als greenpoison morgen uitkomt gebruik ik die wel
Voor mij is dit irritanter aangezien ik een iPhone 4 met een mac heb + ik heb een unlock nodig.
Ik had morgen eindelijk kunnen bellen maar dit gaat nu langer duren hierdoor
Macbook Pro 15"
veel mensen die JB-en zijn afhankelijk van een unlock...
ik niet, heb gewoon tmobile en na een jaar kan ik hem officieel laten unlocken, dat is gewoon onafhankelijk van mn BB.
dus qua BB updates maak het voor mij nooit uit.
Chronic dev is in principe bereid om hun exploit weer in de kast te gooien en die van geohot te gebruiken, ware het niet dat ze een ETA hebben gegeven waar ze zich aan hebben gehouden.
ik niet, heb gewoon tmobile en na een jaar kan ik hem officieel laten unlocken, dat is gewoon onafhankelijk van mn BB.
Chronic dev is in principe bereid om hun exploit weer in de kast te gooien en die van geohot te gebruiken, ware het niet dat ze een ETA hebben gegeven waar ze zich aan hebben gehouden.
Heb nog nooit gejailbreakt, dus veel snap ik er niet van... Begreep dat unlock voor de sim is? (heb een iPad)
Heb het net geprobeerd, was 5 mins werk.. een icoontje van limera1n erbij om Cydia te installen... Dat gedaan maar Cydia is nog niet te vinden :< Nog even googelen hoe het allemaal gaat dan
Edit: tweede keer werkte het wel
Heb het net geprobeerd, was 5 mins werk.. een icoontje van limera1n erbij om Cydia te installen... Dat gedaan maar Cydia is nog niet te vinden :< Nog even googelen hoe het allemaal gaat dan
Edit: tweede keer werkte het wel
[ Voor 6% gewijzigd door wizkid_niels op 09-10-2010 23:22 ]
Tweet van musclenerd:Catz schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:17:
[...]
T is onduidelijk of greenpois0n morgen hierdoor uitkomt of niet. Ik zou sowieso even wachten tot t iphone dev team iets uitbrengt om problemen te voorkomen.
Voor mij is dit irritanter aangezien ik een iPhone 4 met een mac heb + ik heb een unlock nodig.
Ik had morgen eindelijk kunnen bellen maar dit gaat nu langer duren hierdoor
Ik wacht dus wel tot limera1n uit de beta isSHAtter will be held back now, so it's not the worst possible scenario. Who knows, maybe SHAtter can even be improved
Ik heb alle begrip voor chronic als ze nu zeggen screw it, en op dag 1 van 4.2 meteen een uber tool uitbrengen (dat kan namelijk) maar ik wil gewoon een mac based tool + unlock en daar zal ik nu minimaal nog een paar dagen op moeten wachten aangezien limera1n windows is en pwnagetool altijd ff op zich laat wachten.randje schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:20:
veel mensen die JB-en zijn afhankelijk van een unlock...
Macbook Pro 15"
@_geohot #iPhone3GS & #iPhone4 ultrasn0w unlockers: stay away from today's #limera1n. Wait for #PwnageToolhardware.tom schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:22:
Deze moeten jullie maar even volgen:
http://twitter.com/MuscleNerd
http://twitter.com/_Geohot
Oftewel i'm screwed tot pwnagetool uit komt
Macbook Pro 15"
Veel onduidelijkheid vanuit hier, ik heb een iPhone 4 met IOS4.1 simlockvrij. Kan ik nu zonder problemen Limera1n gebruiken of kan ik beter wachten op Greenpois0n dat wellicht lang op zich laat wachten?
Any ideas
?
Any ideas
Zit je op windows of op os x?gxpower schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:26:
Veel onduidelijkheid vanuit hier, ik heb een iPhone 4 met IOS4.1 simlockvrij. Kan ik nu zonder problemen Limera1n gebruiken of kan ik beter wachten op Greenpois0n dat wellicht lang op zich laat wachten?
Any ideas?
Macbook Pro 15"
Komt Greenpois0n morgen niet uit? 10 oktober toch? 10-10-'10gxpower schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:26:
Any ideas?
Je kunt best wel ff een daggie wachten toch?
Natuurlijk kan ik een dagje wachten, maar ik wil hem graag weer een keer geJB'ed hebben.
Hoorde dat het eigenlijk dezelfde jailbreaks waren toch
?
Hoorde dat het eigenlijk dezelfde jailbreaks waren toch
Gok er maar op dat greenpois0n morgen niet uit komt en een hele tijd niet door deze ontwikkelingen.gxpower schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:29:
Natuurlijk kan ik een dagje wachten, maar ik wil hem graag weer een keer geJB'ed hebben.
Hoorde dat het eigenlijk dezelfde jailbreaks waren toch?
En limera1n is dan gewoon prima voor jou gxpower
Macbook Pro 15"
Hmm, wat houdt dit bericht dan weer in Catz?
[ Voor 19% gewijzigd door gxpower op 09-10-2010 23:33 ]
Verwijderd
En hier nu ook, iPhone 4 4.1 en lekker jailbroken door Limera1n. Alles zonder probleem gelukt
bij mij komt het cydia icoontje maar niet.
opnieuw gestart en alles.. maarja heb hem ook geprobeerd vanuit VMware. zo maar even native windows draaien.
opnieuw gestart en alles.. maarja heb hem ook geprobeerd vanuit VMware. zo maar even native windows draaien.
Alles lijkt hier prima te werken op een iPhone 4 met 4.1
Scherm flikkerde wel eerste keer toen ik Cydia opstarte, daar ging even iets fout
Oja, moest 2x Cydia instaleren + iPhone opnieuw opstarten voordat Cydia tevoorschijn kwam. Daarnaast zijn de icoontjes van Limerain en Cydia hier wit.
Scherm flikkerde wel eerste keer toen ik Cydia opstarte, daar ging even iets fout
Oja, moest 2x Cydia instaleren + iPhone opnieuw opstarten voordat Cydia tevoorschijn kwam. Daarnaast zijn de icoontjes van Limerain en Cydia hier wit.
[ Voor 34% gewijzigd door gxpower op 09-10-2010 23:54 ]
Verwijderd
Idem, ook wit hiergxpower schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:53:
Daarnaast zijn de icoontjes van Limerain en Cydia hier wit.
cydia installeren? of bedoel je 2x limera1n draaien?gxpower schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:53:
Witte icoontjes verdwenen bij mij na een reboot.
Cydia, bij nog een herstart zijn inderdaad de icoontjes zichtbaar.randje schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:56:
[...]
cydia installeren? of bedoel je 2x limera1n draaien?
Ik snap er nu ook niks meer van en ga d'r vanavond geen moeite meer in steken (bier drinken in de stad zo) maar volgens geohot is limera1n fake, maar het werkt wel....
Als je geen unlock nodig hebt doe je maar, maar ik wacht mooi op pwnagetool OF greenpois0n.
fijne avond!
Als je geen unlock nodig hebt doe je maar, maar ik wacht mooi op pwnagetool OF greenpois0n.
fijne avond!
Macbook Pro 15"
jaken schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:57:
Kan ik de limera1n icoon ook verwijderen?
limera1n is niet fake...
hij werkt.
bij mij werkte hij net niet omdat ik het via een virtual machine deed (vmware op OSX)
net op native windows uitgevoerd en hij werkt direct!
Nee de limera1n twitter is fake, komt waarschijnlijk door die biertjesCatz schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 00:07:
Ik snap er nu ook niks meer van en ga d'r vanavond geen moeite meer in steken (bier drinken in de stad zo) maar volgens geohot is limera1n fake, maar het werkt wel....
fijne avond!
Hij werkt inderdaad, maar ik wil de icoon (groene druppel) graag verwijderen, maar volgens mij kan dit niet?randje schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 00:17:
[...]
ja
limera1n is niet fake...
hij werkt.
bij mij werkte hij net niet omdat ik het via een virtual machine deed (vmware op OSX)
net op native windows uitgevoerd en hij werkt direct!
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderen kan niet geloof ik maar je kan hem wel verbergen via een app uit cydia... ff de naam kwijt.ken schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 00:22:
[...]
Hij werkt inderdaad, maar ik wil de icoon (groene druppel) graag verwijderen, maar volgens mij kan dit niet?
(als ik toch nog niet weg ben kan ik net zo goed advies geven
p.s. WAT IS JE BASEBAND NU?
[ Voor 4% gewijzigd door Clementine op 10-10-2010 00:27 ]
Macbook Pro 15"
Wachten dus. Laat anderen maar testen 
Voor diegenen die Twitter volgen, het lijkt me duidelijk dat Geohot een serieuze lul is
/edit
Voor diegenen die Twitter volgen, het lijkt me duidelijk dat Geohot een serieuze lul is
/edit
RT @aaronash <chpwn> geohot: dump it on github instead.
<geohot> and miss the donations and the excitement and the line on my wikipedia page?
[ Voor 39% gewijzigd door UltraSub op 10-10-2010 00:44 ]
JB op iPad. Baseband is dan n.v.t. toch?Catz schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 00:25:
[...]
Verwijderen kan niet geloof ik maar je kan hem wel verbergen via een app uit cydia... ff de naam kwijt.
(als ik toch nog niet weg ben kan ik net zo goed advies geven)
p.s. WAT IS JE BASEBAND NU?
Thanks ga het zo testenrandje schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 00:28:
met sbsetting kan je hem onzichtbaar maken.
[ Voor 20% gewijzigd door ken op 10-10-2010 00:31 ]
Had ik overheen gelezen, nvm
Die dusrandje schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 00:28:
met sbsetting kan je hem onzichtbaar maken.
Correct maar goed t maakt mij weinig uit hoe t opgelost wordt als er maar jailbreaks blijven verschijnen zolang ik een iphone hebUltraSub schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 00:30:
Wachten dus. Laat anderen maar testen
[ Voor 15% gewijzigd door Clementine op 10-10-2010 00:32 ]
Macbook Pro 15"
SBSettings kan iconen verbergen. En anders iets van poof! meen ik.
Ik moet nog het een en ander doornemen, maar is er nu ook eindelijk eens een versie van pwngtool voor Windows beschikbaar en komt de nieuwe voor 4.1 er ook voor of niet en zit je dus weer vast aan Mac OSX? Ik wil op zich wel upgraden, maar Limera1n zal bij mij niet werken vanwege VM (heb geen Windows machine op bare metal) en zou op zich wel willen upgraden naar 4.x. Unlock heb ik toch niet nodig. Baal wel dat m'n toetsenbord niet compatible is met iOS4 (iKeyEx + 5-row qwerty).
Ik moet nog het een en ander doornemen, maar is er nu ook eindelijk eens een versie van pwngtool voor Windows beschikbaar en komt de nieuwe voor 4.1 er ook voor of niet en zit je dus weer vast aan Mac OSX? Ik wil op zich wel upgraden, maar Limera1n zal bij mij niet werken vanwege VM (heb geen Windows machine op bare metal) en zou op zich wel willen upgraden naar 4.x. Unlock heb ik toch niet nodig. Baal wel dat m'n toetsenbord niet compatible is met iOS4 (iKeyEx + 5-row qwerty).
Commandline FTW | Tweakt met mate
Nee. Er is een andere bron beschikbaar om apps te kunnen installeren die niet in Apple's AppStore komen.Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 00:44:
Is met de jailbreak alles gratis te bemachtigen nu (de apps e.d.)?
dat (gecrackte apps) gaan we hier dus niet bespreken
maarre in limera1n staat er toch gewoon: Uninstall limera1n ?
of werkt dat niet?
anyways: ik heb sbsetting zo erg gemist! en backgroundremover (alle apps op de achtergrond afsluiten) die ik had gekoppeld aan een swipe (vanuit de statusbalk naar beneden)
of werkt dat niet?
anyways: ik heb sbsetting zo erg gemist! en backgroundremover (alle apps op de achtergrond afsluiten) die ik had gekoppeld aan een swipe (vanuit de statusbalk naar beneden)
Uninstall limera1n werkt niet.randje schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 00:55:
dat (gecrackte apps) gaan we hier dus niet bespreken
of werkt dat niet?
Waar staat ergens hide icon in SBsettings?
Open SBSettings, dan tik je op 'More'. Simpeler en meer voor de hand liggend is er niet. Zal wel aan het tijdstip liggen
Kan je als je Limera1n installed nog wel morgen over naar greenpoison? Of is dat weer heel moeilijk, Wil namelijk wel de unlock doen....
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Ik denk dat je dan je iOS moet restoren.neggix schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 01:36:
Kan je als je Limera1n installed nog wel morgen over naar greenpoison? Of is dat weer heel moeilijk, Wil namelijk wel de unlock doen....
Tevens werkt Limera1n nog niet op 3Gs
Geohot: "uninstall in limera1n app doesn't work, you can just delete the blackra1n.app directory, i need regression testing"
Beetje raar, heb limera1n gedraaid, alles was succesvol en cydia etc staat er niet bij:( Anyone got an idea?
(3GS user)
Komt het misschien omdat ik op 4.0.2 zit?
(3GS user)
[ Voor 15% gewijzigd door s1ck op 10-10-2010 04:48 ]
Gewoon nog een keer limera1n installeren.s1ck schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 04:47:
Beetje raar, heb limera1n gedraaid, alles was succesvol en cydia etc staat er niet bij:( Anyone got an idea?
(3GS user)
En voor die gast hier een paar posts voor; Als jij alleen een jailbreak wilt vanwege gratis apps dan heb je bij deze al mijn respect verloren. Die dingen kosten bijna geen geld en jij wil ook nog eens alles gratis, shame on you!
Macbook Pro 15"
Heeft iemand het al getest op de nieuwe AppleTV. Ik begreep dat je die nu ook kan jailbreaken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mmmm werkt dit niet op een iPod touch 2g? Ik heb limerain al een paar keer gerund, maar limerain zelf verschijnt niet...
EDIT: lees net dat mc model niet ondersteunt wordt.... nou lekker dan
EDIT: lees net dat mc model niet ondersteunt wordt.... nou lekker dan
[ Voor 24% gewijzigd door kronolith op 10-10-2010 07:56 ]
Lees dat het allemaal nog erg buggy is. Nog maar een dagje wachten dan, op zijn minst tot de beta uit de versies is
Verwijderd
Oké, maar kun je zowel betaalde als gecrackte apps tegelijk op je Iphone hebben en gebruiken of niet? Dus komt Apple hier op geen enkele manier achter? Want ben al lid bij Itunes, maar als ik hem jailbreak dan kan dat toch problemen opleveren?Hero Of Time schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 00:45:
[...]
Nee. Er is een andere bron beschikbaar om apps te kunnen installeren die niet in Apple's AppStore komen.
Sorry, ben nieuw met Apple, vandaar deze vragen.
Komen ze niet achter en je kunt de AppStore ook nog gewoon gebruiken. Maar doe niet lame en betaal die 80 cent gewoonVerwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 09:05:
[...]
Oké, maar kun je zowel betaalde als gecrackte apps tegelijk op je Iphone hebben en gebruiken of niet? Dus komt Apple hier op geen enkele manier achter? Want ben al lid bij Itunes, maar als ik hem jailbreak dan kan dat toch problemen opleveren?
Sorry, ben nieuw met Apple, vandaar deze vragen.

Wat is nu het verschil tussen limera1n en greenpois0n?
Omdat ik hier zo lees dat de één hem al gejailbreakt heeft en dan toch nog wil overgaan naar
GreenpoisOn.
Omdat ik hier zo lees dat de één hem al gejailbreakt heeft en dan toch nog wil overgaan naar
GreenpoisOn.
Zojuist een 3GS 16GB met nieuwe bootrom en firmware 4.1 gejailbreakt met limera1n. Geen problemen ondervonden tot nu toe.
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
niet alles is 80 cent hoorkronolith schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 09:06:
[...]
Komen ze niet achter en je kunt de AppStore ook nog gewoon gebruiken. Maar doe niet lame en betaal die 80 cent gewoon
Verwijderd
Even een kleine samenvatting om te vermijden dat we opnieuw twintig keer dezelfde vraag krijgen per pagina:
- Gisteren is Limera1n door Geohot gereleased via http://limera1n.com/
- Deze tool kan iPhone 3GS, iPod Touch 3G, iPad, iPhone 4, iPod Touch 4G JB'en
- DIt is enkel als je op fw 4.0 tot 4.1 zit. (in de toekomst normaal gezien ook 4.2 e.d)
- Wegens deze release is Green Pois0n uitgesteld voor onbepaalde duur
- Als je afhankelijk bent van een softwarematige unlock, dan mag je geen Limera1n gebruiken op 4.1, aangezien je op 4.1 een nieuwe baseband verkrijgt, die momenteel nog niet te unlocken is
Hoe moet je nu Limera1n gebruiken?
- Ga naar de site (http://limera1n.com/)
- Download het bestandje (Momenteel enkel onder Windows!)
- Open het bestandje
- Koppel je toestel
- Volg de instructies
- Voila
Na het "installeren" van Limera1n open je de app op je iDevice en kun je simpelweg Cydia installeren.
Moest je bij de eerste keer proberen niet succesvol zijn, probeer het dan simpelweg opnieuw, soms lukt het niet in één keer!
- DIt is enkel als je op fw 4.0 tot 4.1 zit. (in de toekomst normaal gezien ook 4.2 e.d)
- Als je afhankelijk bent van een softwarematige unlock, dan mag je geen Limera1n gebruiken op 4.1, aangezien je op 4.1 een nieuwe baseband verkrijgt, die momenteel nog niet te unlocken is
- Open het bestandje
- Koppel je toestel
- Volg de instructies
- Voila
Na het "installeren" van Limera1n open je de app op je iDevice en kun je simpelweg Cydia installeren.
Moest je bij de eerste keer proberen niet succesvol zijn, probeer het dan simpelweg opnieuw, soms lukt het niet in één keer!
Verwijderd
Een paar keertjes oké, maar het moet niet teveel worden met die 80 centjes. Daarnaast is niet alles 80 cent, jammer genoeg.kronolith schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 09:06:
[...]
Komen ze niet achter en je kunt de AppStore ook nog gewoon gebruiken. Maar doe niet lame en betaal die 80 cent gewoon
Bedankt voor je reactie.
Word de iPod Touch 8GB MC-model ook ondersteund, aangezien dit eigenlijk een 2G qua hardware is...Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 10:08:
Even een kleine samenvatting om te vermijden dat we opnieuw twintig keer dezelfde vraag krijgen per pagina:
- Open het bestandje
- Koppel je toestel
- Volg de instructies
- Voila
Verwijderd
limera1n icoontje kan je met cydelete verwijderen.
die support komt er.hardware.tom schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 10:13:
[...]
Word de iPod Touch 8GB MC-model ook ondersteund, aangezien dit eigenlijk een 2G qua hardware is...
limera1n is gewoon even snel "in elkaar geknutseld", slordige code etc. waarschijnlijk kan je met greenp0ison ook het bootlogo etc veranderen maar dat zullen we wel zien als het uitkomt.Happy2000 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 09:41:
Wat is nu het verschil tussen limera1n en greenpois0n?
GreenpoisOn.
hij kan gejailbreakt worden ja maar er is nog niks wat je op een apple tv kan draaien. limera1n zal dus niet werken op een apple tvDonstil schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 06:54:
Heeft iemand het al getest op de nieuwe AppleTV. Ik begreep dat je die nu ook kan jailbreaken.
[ Voor 133% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2010 10:18 ]
zojuist ook mn iPad gejailbreakt met Limera1n 
Liep alleen even vast bij de installatie / respring van SBSettings, maar na een harde reset werkte alles prima..
Is er een jailbreak apps om folders aan te maken in 3.2.2?
Liep alleen even vast bij de installatie / respring van SBSettings, maar na een harde reset werkte alles prima..
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Verwijderd
categories en dan categoriesSB erbij installeren voor de beste immitatieMurzeltje schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 10:18:
zojuist ook mn iPad gejailbreakt met Limera1n
Hmm, ik snap geohot niet helemaal, waarom een dag voor de release van een JB waar al heel lang aan gewerkt wordt (GreenPois0n) laten uitstellen door zelf je buggy exploit te releasen... Iemand achtergrondinformatie?
Hij probeerde, en dat is dus gelukt, om het devteam geen SHAtter te laten uitbrengen zodat die bewaard blijft voor latere devices. De manier waarop is echter op zijn zachtst gezegd niet netjes. Er zal behoorlijk wat over en weer zijn geslingerd in hun irc channel zo te ziendtech schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 10:30:
Hmm, ik snap geohot niet helemaal, waarom een dag voor de release van een JB waar al heel lang aan gewerkt wordt (GreenPois0n) laten uitstellen door zelf je buggy exploit te releasen... Iemand achtergrondinformatie?
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 10:09:
[...]
Een paar keertjes oké, maar het moet niet teveel worden met die 80 centjes. Daarnaast is niet alles 80 cent, jammer genoeg.
Bedankt voor je reactie.
Trollen en schelden doen we hier niet

[ Voor 32% gewijzigd door Whieee op 10-10-2010 15:10 ]
Niet happen op trolls
[ Voor 90% gewijzigd door Whieee op 10-10-2010 15:10 ]
graag gedaan?
Ik jailbreak hem daar niet voor hoor, ik jailbreak hem voor de aanpassings mogelijkheden.
[ Voor 2% gewijzigd door Whieee op 10-10-2010 15:13 ]
Ik vind het anders geen probleem om te betalen voor apps, maar heb de JB bijvoorbeeld al wel gebruikt om te kijken welke routeplanner het beste bij mijn rijstijl past. Verrassend ging ik toen voor Sygic terwijl ik al jaren bij TomTom zwoer. Dit bespaarde mij de kosten van 2 maal een routeplanner aanschaffen. (heb nu Sygic aangeschaft zodat ik tenminste gewoon kan inloggen en van de extra diensten gebruik maken.)Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 10:09:
[...]
Een paar keertjes oké, maar het moet niet teveel worden met die 80 centjes. Daarnaast is niet alles 80 cent, jammer genoeg.
Bedankt voor je reactie.
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Bij mij werkt limera1n helaas NIET op een iPad 3g met 3.2.2
Alles ziet er goed uit het is volgens limera ook gelukt.
Kan geen limera1n app icoon te vinden en dus ook geen cydia installeren.
Heb het al z'n 8 keer geprobeerd (met beta 3 en beta 4), Ook met een compleet "lege iPad" (via iTunes hersteld en helemaal leeg)
Heb het al z'n 8 keer geprobeerd (met beta 3 en beta 4), Ook met een compleet "lege iPad" (via iTunes hersteld en helemaal leeg)
[ Voor 26% gewijzigd door TAMW op 10-10-2010 11:30 ]
Gewoon nog een keer proberen, doet geen kwaad en hopelijk doet hij het dan;)
Zelfde probleem met 3GS, aantal keer opnieuw opgestart.TAMW schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 11:19:
Bij mij werkt limera1n helaas NIET op een iPad 3g met 3.2.2
Net nieuwe beta4 gedownload en jailbreak is succesvol. gelijk cydia geïnstalleerd en reboot. Cydia icoontje was er niet dus nogmaals gereboot en daarna stond hij er. Probeer anders nogmaals van limera1n.com de nieuwe versie te downloaden. Gisteren nacht rond 5 uur had ik beta 2 en nu was het beta 4 dus:) Succes
Maakt niet uit heb het al z'n 8 keer geprobeerd(met beta 3 en beta 4), Ook met een compleet "lege" (via iTunes hersteld en helemaal leeg)gxpower schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 11:21:
Gewoon nog een keer proberen, doet geen kwaad en hopelijk doet hij het dan;)
[ Voor 4% gewijzigd door TAMW op 10-10-2010 11:30 ]
Ok, sorry dan.hardware.tom schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 11:03:
[...]
graag gedaan?![]()
Ik jailbreak hem daar niet voor hoor, ik jailbreak hem voor de aanpassings mogelijkheden.
Ik heb de Beta4 van limera1n gedownload, eerst mij jailbroken ipod 4.0 geupdate naar 4.1, daatna gelijk limera1n gedaan, alleen nu heb ik geen cydia of dat limera1n icoontje
?
wat moet ik doen? ik heb al meerdere maalen ge restart.
het gaat trouwens om een ipod touch 3G
Je kan ook gewoon eerst vragen wat z'n doeleinden zijn met het jailbreaken, in plaats van iemand gelijk uit te schelden.
Verwijderd
Hey GoT's.
Ik heb een Iphone 3GS met versie 3.1.3 en wil mijn iphone gaan jailbreaken.
Nu lees ik veel over ervaringen van anderen dat de nieuwe OS4 trager wordt en dat de nieuwste versie nog moeilijk te jailbreaken is. Ik wil hem gaan jailbreaken via jailbreakme.com want dat vind ik een makkelijke methode om te jailbreaken, gewoon naar die website gaan en de rest gebeurd vanzelf.
1) Nu mijn vraag naar welke update ik zou moeten gaan zodat ik TOCH kan blijven jailbreaken via jailbreakme.com. Automatisch updaten naar 4.1.2 gaat dacht ik niet toch, dus zal handmatig moeten?
2) En hoe update ik mijn iphone zodat ik geen data verlies?
Ik heb een Iphone 3GS met versie 3.1.3 en wil mijn iphone gaan jailbreaken.
Nu lees ik veel over ervaringen van anderen dat de nieuwe OS4 trager wordt en dat de nieuwste versie nog moeilijk te jailbreaken is. Ik wil hem gaan jailbreaken via jailbreakme.com want dat vind ik een makkelijke methode om te jailbreaken, gewoon naar die website gaan en de rest gebeurd vanzelf.
1) Nu mijn vraag naar welke update ik zou moeten gaan zodat ik TOCH kan blijven jailbreaken via jailbreakme.com. Automatisch updaten naar 4.1.2 gaat dacht ik niet toch, dus zal handmatig moeten?
2) En hoe update ik mijn iphone zodat ik geen data verlies?
Na de jailbreak moest ik m'n iPod touch 3G herstarten en daarna kon ik Cydia pas installeren. Om Cydia zichtbaar te maken moest ik hem nogmaals herstarten. Cydia installeer je met het Limera1n.gangstahh schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 11:44:
Ik heb de Beta4 van limera1n gedownload, eerst mij jailbroken ipod 4.0 geupdate naar 4.1, daatna gelijk limera1n gedaan, alleen nu heb ik geen cydia of dat limera1n icoontje?
Krijg men iPhone 4 niet geJB (4.1). Ik heb het nu een aantal ker in Parallels Desktop de JB uitgevoerd maar alles blijft nog precies hetzelfde bij mij, achtergrond apps, etc..
Ik zie geen nieuwe icoontjes, wat doe ik fout?
Ik zie geen nieuwe icoontjes, wat doe ik fout?
Best nog even wachten dus tot andere release uit is?
Van de twitter van chronic Dev TeamHopefully we can get geohot's exploit implemented and release greenpois0n tomorrow, cleaning up the mess he made.
Zeggen ze nu dat zijn release vol bugs zit? Ken weinig van jailbreaken maar heb zo gevoel dat ik bestnog even wacht. Wil die jb vooral voor sbsettings. Ben benieuwd..
Kan je een gejailbrealte iPad overigens makkelijk switchen van versies? Of zit je vast eens je er een jb op zet? Kan bijv zijn dat ik er weinig aan heb en gewoon terug off firmware wil.
Kan je een gejailbrealte iPad overigens makkelijk switchen van versies? Of zit je vast eens je er een jb op zet? Kan bijv zijn dat ik er weinig aan heb en gewoon terug off firmware wil.
Reactie op het nieuwsbericht in de FP, heel informatief voor de mensen hier:
"Het verhaal is nou eenmaal zo dat de exploit van Geohot juist makkelijker te patchen was door Apple dan de SHAtter-jailbreak van het Chronic Dev Team. Geohot wilde dus dat ze zijn exploit eerst gebruikten en de SHAtter bewaarden voor een volgend iDevice.
Op zich heeft Geohot daar gelijk in, maar de manier waar op hij zijn wil forceerde, is niet echt netjes. Het Dev Team is wel zo wijs de SHAtter exploit nu niet uit te brengen, maar hun GreenP0ison tool toch uit te brengen met de limera1n exploit. Zij zullen echter wel de exploit optimaal implementeren en testen en niet zo snel mogelijk met bèta status op het internet gooien.
Conclusie: de limera1n-jailbreak van Geohot werkt, zij het niet optimaal. Er kán vanalles misgaan. Het Chronic Dev Team zal een eigen tool met de limera1n-exploit maken, deze goed testen en dán pas uitbrengen.
Wie snel wilt jailbreaken, kiest voor limera1n, wie dus veiligheid wilt, wacht nog even op het Chronic Dev Team."
"Het verhaal is nou eenmaal zo dat de exploit van Geohot juist makkelijker te patchen was door Apple dan de SHAtter-jailbreak van het Chronic Dev Team. Geohot wilde dus dat ze zijn exploit eerst gebruikten en de SHAtter bewaarden voor een volgend iDevice.
Op zich heeft Geohot daar gelijk in, maar de manier waar op hij zijn wil forceerde, is niet echt netjes. Het Dev Team is wel zo wijs de SHAtter exploit nu niet uit te brengen, maar hun GreenP0ison tool toch uit te brengen met de limera1n exploit. Zij zullen echter wel de exploit optimaal implementeren en testen en niet zo snel mogelijk met bèta status op het internet gooien.
Conclusie: de limera1n-jailbreak van Geohot werkt, zij het niet optimaal. Er kán vanalles misgaan. Het Chronic Dev Team zal een eigen tool met de limera1n-exploit maken, deze goed testen en dán pas uitbrengen.
Wie snel wilt jailbreaken, kiest voor limera1n, wie dus veiligheid wilt, wacht nog even op het Chronic Dev Team."
Klopt.Seditiar schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 11:45:
[...]
Je kan ook gewoon eerst vragen wat z'n doeleinden zijn met het jailbreaken, in plaats van iemand gelijk uit te schelden.
Wordt je telefoon met deze beta jailbreak dan ook trager? Ik wil zometeen wel gaan jailbreaken (voor het eerst dat ik het doe), maar zou wel de mogelijkheid willen hebben om de jailbreak te deïnstalleren. Hoe doe ik dit dan?
Master_A
Ik heb de eerste beta er nu op staan en merk nog niets van traagheid... Maar ik heb ook niets bijna geinstalleerd via cydia o.i.d. Dit was voor mij meer om te unlocken, maar helaasAmiet01 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 12:41:
Wordt je telefoon met deze beta jailbreak dan ook trager? Ik wil zometeen wel gaan jailbreaken (voor het eerst dat ik het doe), maar zou wel de mogelijkheid willen hebben om de jailbreak te deïnstalleren. Hoe doe ik dit dan?

Mario Kart FC 1590-4774-1019
heb nog steeds me iphone 3G op 3.1.3 spirit. mis tot nu toe helemaal niets!
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik heb deze vraag dus ook. Ik heb een echte 3G (32gig) en een 8gig 3G (een geupdate 2G dus)hardware.tom schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 10:13:
[...]
Word de iPod Touch 8GB MC-model ook ondersteund, aangezien dit eigenlijk een 2G qua hardware is...
En wat is de volgorde bij een JB? eerst updaten naar de nieuwste FW en dan JB'en of eerst JB'en en dan updaten? De eerste toch? Gaat dan om mijn ge-JBde 3G 32gig.
Dit hele verhaal gaat over de Touch.
[ Voor 4% gewijzigd door maartend op 10-10-2010 13:44 ]
Simpele vraag die heel wat mensen stellen: als je die jailbreak installeert, kan je dan makkelijk terug naar officiële release van ios?
Ja, gewoon restoren.lapino schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:31:
Simpele vraag die heel wat mensen stellen: als je die jailbreak installeert, kan je dan makkelijk terug naar officiële release van ios?
Ik raad iedereen (zeker de mensen die voor het eerst jailbreaken) aan nog even te wachten. GeoHot staat bekend om snel wat flinke bugs uit zijn software te halen, over twee dagen zullen we waarschijnlijk weer een paar beta's/RC verder zijn. Dan werkt het een stuk makkelijker.
Als je Cydia niet ziet, moet je even opnieuw opstarten, dat schijnt te helpen.
Kortom, nog even geduld, in de huidige versie kunnen foutjes zitten die voor beginners niet makkelijk te fixen zijn.
updaten ---> jailbreakenmaartend schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:29:
[...]
Ik heb deze vraag dus ook. Ik heb een echte #G (32gig) en een 8gig 3G (een geupdate 2G dus)
En wat is de volgorde bij een JB? eerst updaten naar de nieuwste FW en dan JB'en of eerst JB'en en dan updaten? De eerste toch? Gaat dan om mijn ge-JBde 3G 32gig.
Kan eigenlijk niet missenHero Of Time schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 01:29:
[...]
Open SBSettings, dan tik je op 'More'. Simpeler en meer voor de hand liggend is er niet. Zal wel aan het tijdstip liggen. Ik ga lekker pitten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.
Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock!, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.
Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock!, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods