Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:06
FrankLe schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:54:
[...]

Heb hetzelfde gehad, ik heb hem hersteld, opnieuw geJB't en nu heb ik geen problemen :)
GeJB`t met dezelfde versio van iOS?

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 13:19
Hoe zit dat met jb voor 4.2? Is bijna klaar, verwacht wordt dat hink volgende week online staat. Gaan limerain en greenpoison bruikbaar zijn of gemaakt worden? Of wordt het terug lange tijd wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
iOS4.2 is nog niet uit, maar dat het snel gejailbreakt zal kunnen worden staat vast. Er zijn genoeg exploit's die bekend zijn om vrijwel onmiddelijk na de lancering de boel te kunnen jailbreaken, wellicht wachten ze echter nog even tot een (paar) weken na de launch.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 13:19
De final version is vandaag uit,normaal dus binnen week voor iedereen. Check news sites maar. Ben benieuwd.

[ Voor 7% gewijzigd door lapino op 02-11-2010 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 17:22

Simkin

Bzzzzz

4.2 GM kan je zonder problemen installeren op de iPad. JB werkt alleen nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:28
Is dat geen beta dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:09
Nee, 4.2 is zo goed als af. :) Alleen nog gereleased worden voor het grote publiek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-07 21:14
4.2GM is te downloaden en daarna te jailbreaken mbv redsn0w.
link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-07 11:05

BioHazard

*\o/*

GM betekend niet dat het af is. Het ZOU zo goed als af moeten zijn. Mocht er nog iets aan het licht komen, krijg je toch een andere release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-06 15:29
Hallo mede-tweakerts, ik heb een vraagje; Ik heb voor het posten van deze vraag al behoorlijk wat gezocht maar echt duidelijkheid vind ik niet. Ik bezit namelijk een iphone 4 en wil deze graag jailbraken.Nu heb ik begrepen dat er een verschil zit in de verschillende type jailbrakes. O.a. het verschil dat sommige jailbrakes niet blijven bestaan na het herstarten van de iphone. Wat mij alleen niet duidelijk is, is het hele umbrella verhaal.. Mijn iphone draait namelijk op ios 4.1. Kan ik nou bijvoorbeeld de iphone jailbraken met limerain? Moet ik dan ergens op letten of zijn er bepaalde nadelen??

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Jaapoes schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:30:
Hallo mede-tweakerts, ik heb een vraagje; Ik heb voor het posten van deze vraag al behoorlijk wat gezocht maar echt duidelijkheid vind ik niet. Ik bezit namelijk een iphone 4 en wil deze graag jailbraken.Nu heb ik begrepen dat er een verschil zit in de verschillende type jailbrakes. O.a. het verschil dat sommige jailbrakes niet blijven bestaan na het herstarten van de iphone. Wat mij alleen niet duidelijk is, is het hele umbrella verhaal.. Mijn iphone draait namelijk op ios 4.1. Kan ik nou bijvoorbeeld de iphone jailbraken met limerain? Moet ik dan ergens op letten of zijn er bepaalde nadelen??
Ja je kan jailbraiken met limerain.
Umbrella maakt eigenlijk een savepoint for je iDevice. Zodat als jij op 4.3 zit (bij wijze van natuurlijk) je weer terug kan naar 4.1. Die "savepoint" is een bestand, en daarom dus belangrijk te backuppen. Dat kan als je in Cydia bent, of met tools zoals tinyumbrella. Gewoon limerain downloaden instructies volgen, simpeler kan niet eigenlijk niet. Voor zover ik weet zijn er geen nadelen, en is de bootrom exploit gewoon blijvend.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Er zijn tethered en untethered jailbreaks. Bij een tethered jailbreak, zal je elke keer dat je je iPhone of iPod Touch wil gebruiken, opnieuw de jailbreak moeten uitvoeren. Bij untethered is dat niet het geval. Wat Umbrella betreft: er bestaat zoiets als een SHSH, een code, uniek aan het apparaat dat je hebt, die je toelaat een downgrade van je firmware te doen. In jouw geval is dat niet nodig, aangezien iOS4.1 gewoon te jailbreaken valt.

Ik zou overigens greenpois0n gebruiken in plaats van limera1n. Het is bekend dat limera1n minder stabiel is (batterij loopt sneller leeg, bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

SYQ schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:06:
Complete herstel gedaan, en nog steeds geen facetime :(
Na herstel mbv TinyUmbrella (baseband behouden) de toestel uit recovery gekickt wat nodig is. Hierna moest ik toestel activeren via iTunes wat niet mogelijk is vanwege simlock, dus het activeren scherm geskipt met limera1n. Ik heb trouwens ook geen push, dit geactiveerd met pushdoctor en ik ben weer bij terugaf... Onder 4.0 had ik trouwens wel facetime, en ook volop gebruikt.. Nu mis ik de optie gewoon onder instellingen - telefoon

herstel netwerkinstellingen of herstel gegevens werkt niet
update...facetime terug kunnen toveren door simpelweg simkaart eruit te halen en weer in te steken.. maar nu wil ie zich niet activeren #@$@#$@#$ staat al een dag lang op wachten op activatie..
zitten zoeken, en volgens velen is mitime de oplossing hiervoor. maar om nou geld te moeten betalen aan een standaard optie van iphone ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 22:25
Petervanakelyen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:20:
Ik zou overigens greenpois0n gebruiken in plaats van limera1n. Het is bekend dat limera1n minder stabiel is (batterij loopt sneller leeg, bijvoorbeeld).
is dat technisch mogelijk?

[ Voor 94% gewijzigd door StanTheMan op 03-11-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-06 15:29
Bedankt voor de uitleg! EDIT: mijn vraag werd al beantwoord in een post die in de tussentijd is gezet!

[ Voor 71% gewijzigd door Jaapoes op 03-11-2010 12:36 ]

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Jazeker. Het gaat hier om een exploit op een lowlevel-niveau, het is perfect mogelijk. Maar met userland-jailbreaks kan het volgens mij ook. Een heel erg eenvoudig voorbeeld zou een process kunnen zijn dat niet juist wordt afgesloten, of een bug die ervoor zorgt dat er wordt gedacht dat er meer in de accu zit dan er werkelijk is.

Uiteraard zijn dit stomme voorbeeldjes, maar technisch is het zeker mogelijk. Ik heb er zelf nog niets van ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
heeft iemand al 4.2 GM op z'n iphone 4 gezet en jailbreak met redsn0w gedaan?

edit: heeft eigenlijk nog geen zin zolang cydia er nog niet op werkt..

[ Voor 33% gewijzigd door StanTheMan op 03-11-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Petervanakelyen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:39:
[...]

Jazeker. Het gaat hier om een exploit op een lowlevel-niveau, het is perfect mogelijk. Maar met userland-jailbreaks kan het volgens mij ook. Een heel erg eenvoudig voorbeeld zou een process kunnen zijn dat niet juist wordt afgesloten, of een bug die ervoor zorgt dat er wordt gedacht dat er meer in de accu zit dan er werkelijk is.

Uiteraard zijn dit stomme voorbeeldjes, maar technisch is het zeker mogelijk. Ik heb er zelf nog niets van ondervonden.
Fock, you sure?

Ik bedoel, me batterij gaat de laatste tijd erg snel, dacht dat het misschien door de JB kwam maar dat leek me erg onwaarschijnlijk. Hoe kan ik limerain eraf halen en greenpoison erop zetten zonder dat alles drastisch veranderd, waarmee ik bedoel: Apps blijven staan, contacten sms etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Petervanakelyen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:20:
Er zijn tethered en untethered jailbreaks. Bij een tethered jailbreak, zal je elke keer dat je je iPhone of iPod Touch wil gebruiken, opnieuw de jailbreak moeten uitvoeren. Bij untethered is dat niet het geval. Wat Umbrella betreft: er bestaat zoiets als een SHSH, een code, uniek aan het apparaat dat je hebt, die je toelaat een downgrade van je firmware te doen. In jouw geval is dat niet nodig, aangezien iOS4.1 gewoon te jailbreaken valt.

Ik heb mijn 3GS gejailbreaked met Limera1n en merk geen verschil in batterij verbruik. Ik had eerst een non-JB 4.1 en nu een JB-4.1 en mijn batterij gaat even snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:06
The Great HooD schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:16:
[...]

Fock, you sure?

Ik bedoel, me batterij gaat de laatste tijd erg snel, dacht dat het misschien door de JB kwam maar dat leek me erg onwaarschijnlijk. Hoe kan ik limerain eraf halen en greenpoison erop zetten zonder dat alles drastisch veranderd, waarmee ik bedoel: Apps blijven staan, contacten sms etc etc.
goede vraag. Mijn batterij gaat ook onwaarschijnlijk snel op, wil het ook wel weer terug draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
The Great HooD schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:16:
[...]

Fock, you sure?

Ik heb zelf nog nooit een backup gemaakt (hoe cleaner hoe liever) maar er bestaan tools zoals AppBackup die dat volgens mij kunnen. Je moet overigens een backup maken, restoren vanuit DFU-mode, en dan jailbreaken met greenpois0n.
magnifor schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:25:
[...]

Ik heb mijn 3GS gejailbreaked met Limera1n en merk geen verschil in batterij verbruik. Ik had eerst een non-JB 4.1 en nu een JB-4.1 en mijn batterij gaat even snel leeg.
Ik merk ook geen verschil op mijn 3GS, maar er zijn blijkbaar redelijk wat mensen op diverse fora die er last zeggen te hebben (en waarbij het met greenpois0n opgelost is). Blijkbaar is de versie van Cydia die greenpois0n installeerd ook recenter dan die van limera1n.

[ Voor 68% gewijzigd door Petervanakelyen op 03-11-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Petervanakelyen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:26:
[...]

Ik heb zelf nog nooit een backup gemaakt (hoe cleaner hoe liever) maar er bestaan tools zoals AppBackup die dat volgens mij kunnen. Je moet overigens een backup maken, restoren vanuit DFU-mode, en dan jailbreaken met greenpois0n.

Ok, ik ben echt een totale noob hierin, wil me iPhone ook niet verneuken, staan namelijk ook echt belangrijke dingen...
Is er ergens een goede tut te vinden of iemand die mij wat wil uitleggen. Mijn iTunes heeft namelijk telkens als ik me iPhone aansloot een backup gemaakt, kan ik die gewoon gebruiken?

[...]

Ik merk ook geen verschil op mijn 3GS, maar er zijn blijkbaar redelijk wat mensen op diverse fora die er last zeggen te hebben (en waarbij het met greenpois0n opgelost is). Blijkbaar is de versie van Cydia die greenpois0n installeerd ook recenter dan die van limera1n.

Dit is voor mij namelijk ook een goede reden om naar greenposion over te stappen, Cydia met limerain crasht ongeveer 9/10 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Als je een andere jailbreak-tool wil gebruiken, zal je echt de software moeten herstellen naar 'schoon', dus zoals je hem ook uit de fabriek krijgt. Er zijn wel apps om te helpen alles te backuppen, maar ik heb ze nog nooit gebruikt. De backup in iTunes kan je gewoon gebruiken om alle settings terug te zetten na herstellen. Ook een aantal instellingen waarvoor je eigenlijk een jailbreak nodig hebt, herstelt ie mee (dus dat is bijvoorbeeld als je de tekst van de provider bovenin hebt veranderd).
Maar het kan zijn dat ie niet alle settings van je jailbreak-tools herstelt. Ik weet toevallig dat er het programma Cyder bestaat, waarmee je een backup op je computer kan maken met alle sources, en dan kan je tijdens dat je software aan het herstellen is alvast alle cydia-apps downloaden. Dan voer je Greenpois0n uit nadat ie herstelt is, en je zet alles met Cyder terug in je AutoInstall-map. Dan is het gewoon je telefoon 2x opnieuw opstarten. Maar dit is vrij omslachtig.

Ik zou verder niet weten of er goeie tools zijn om te backuppen. Meestal begin ik om de zoveel tijd weer met een vers systeem en backup ik alleen sms.db voor mijn smsjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Ok, wat ik ga doen is dus een reset (?) waardoor mijn phone weer terug bij af is. Mijn contacten staan nog in mijn adress book dus dat moet geen probleem zijn. Mijn smsjes zou ik graag willen behouden maar is geen must. Apps staan ook nog in mijn iTunes mede als de muziek, books, ringtones, videos etc. Nu ik dit zo teruglees houdt niet zo heel veel mij tegen om de iPhone te resetten. Ik laat weten hoe het is afgelopen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Doe een restore in DFU-mode, dat is belangrijk. Anders blijft de limera1n-exploit bewaard. Als je niet weet hoe je je iPhone in DFU-mode zet, er staan genoeg tutorials en howto's op internet (zelfs filmpjes op youtube) die het je stap voor stap uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb mijn ipad gejailbroken om video-out via een goedkopere composiet kabel te doen (kom op apple, 50 euro voor zo'n kabeltje is gewoon buitensporig duur).

Nu zit ik rond te kijken op dealextreme, maar bij geen enkel product staat compatibiliteit met de ipad. Heeft een van jullie ervaring met goedkopere kabels icm de ipad? Zoja, welke kabels hebben jullie?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
:O

Ben ik net lekker bezig mijn iPhone te restoren, krij ik een error, 1004...
What to do?

Ok ben eruit, heb TinyUmbrella gebruikt. Alleen nu vraagt iTunes of ik hem moet restoren met de backup van mijn 'vorige' iPhone..
Gewoon Set up als nieuw device toch?
Already did...

[ Voor 68% gewijzigd door The Great HooD op 03-11-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:34
Use google? }:|

Wow fantastisch, meteen eerste resultaat (ik doe een gok) http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=949246
</sarcasme>

[ Voor 97% gewijzigd door EN-IS op 03-11-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Petervanakelyen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:26:
[...]

[...]

Dat greenpois0n een recentere versie van Cydia heeft dan Limera1n is toch geen ramp? Want Cydia checkt naar updates en geeft aan wanneer er updates beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Met oudere versies van Cydia was dat nochtans niet het geval, misschien dat dat sinds de fusie met Rock wel in orde is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Petervanakelyen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:18:
Met oudere versies van Cydia was dat nochtans niet het geval, misschien dat dat sinds de fusie met Rock wel in orde is gekomen.
Elke keer dat ik mijn toestel jailbreak geeft Cydia bij het eerste keer opstarten aan dat er updates zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:34
Petervanakelyen schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:18:
Hij checkt het sinds een half tot een jaar dacht ik, weet ik toevallig omdat ik een oudere firmware gebruik, custom firmware (zelf gemaakt) en telkens als ik restore, checkt cydia eerst of er updates zijn, en krijg ik in elk geval eerst 3 updates, daarna stuk of 6/8 updates die ik moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ah, natuurlijk, het bekende "Essential Update" of "Complete Update" venstertje. Was ik even vergeten. Dan maakt het inderdaad niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Weet iemand of een naar 4.2 geupgrade iPad te JB'en is met limera1n danwel greenpois0n? Ik wil graag upgraden (zodra die uit is althans) maar als ik daardoor de JB kwijtraak is dat wel jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
nu nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287231

een vriend van mij vertelde dat batterijduur langer wordt als jesoftware aanpast, hij ging met mij een weddenschap aan om software zo aan te passen zodat ik mijn iphone zkr 2 dagen kan gebruiken.
mijn eisen waren: altijd 3g aan ivm whatsapp, helderheid minimaal 50%,
hij is een week bezig geweest met ik weet niet wat en ik mocht het deze week testen.
en moet eerlijk zeggen dat hij het niet helemaal geflikt heeft, want als ik de iphone 2 uur lang niet uit standby haal sluit hij automatisch 3g af (gebeurt voornamelijk als ik slaap)
resultaat 8:19 usage en 2 dagen en 6 uur standby, niet verkeerd toch?
heb btw jailbreak van limerain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

dat 3g uit doen als hij in standby is kan met het programma auto3g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Er schijnt een update aan te komen voor Cydia:

http://twitter.com/MuscleNerd/status/455505008922624

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Dat zat er wel aan te komen, aangezien Cydia momenteel niet werkt in de 4.2 GM versie. Hopelijk volgt de officiële release snel, zodat ik 4.2 kan jb'n. Momenteel zit ik nog op 4.1 JB, maar ben echt enorm geërgerd door de problemen met de proximity sensor, jezus hoeveel keer ik niet per ongelijk met m'n kaak de microfoon uit zet. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salgera
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09-2021
randje schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 07:35:
dat 3g uit doen als hij in standby is kan met het programma auto3g.
Handig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329271

Kan je Iphone 3GS 4.1 modemfirmware: 05.14.02 al jailbreaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-07 11:58

ijskonijn

Now MOVE!

Anoniem: 329271 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:40:
Kan je Iphone 3GS 4.1 modemfirmware: 05.14.02 al jailbreaken?
Jailbreaken wel, dan maakt de modemfirmware niet uit, die is alleen van belang als je gaat unlocken (en daar mogen we het hier niet over hebben, of wel?)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329271

ijskonijn schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:42:
[...]

Jailbreaken wel, dan maakt de modemfirmware niet uit, die is alleen van belang als je gaat unlocken (en daar mogen we het hier niet over hebben, of wel?)
Ja ik wil hem juist simlock vrij maken :P?
Misschien mag het hier niet gepraat worden over simlock vrij maken, maar kan je me in ieder geval zeggen of het kan dan kan ik het zoeken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Anoniem: 233180 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:55:
[...]

Dat zat er wel aan te komen, aangezien Cydia momenteel niet werkt in de 4.2 GM versie. Hopelijk volgt de officiële release snel, zodat ik 4.2 kan jb'n. Momenteel zit ik nog op 4.1 JB, maar ben echt enorm geërgerd door de problemen met de proximity sensor, jezus hoeveel keer ik niet per ongelijk met m'n kaak de microfoon uit zet. :|
Huh?

Hoe dan, de Proximity sensor zit toch bovenaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:18

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Anoniem: 329271 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 18:05:
[...]

Ja ik wil hem juist simlock vrij maken :P?
Misschien mag het hier niet gepraat worden over simlock vrij maken, maar kan je me in ieder geval zeggen of het kan dan kan ik het zoeken .
Het mag, maar liever zo min mogelijk zodat dit nog een JB topic blijft en geen unlock topic ;). Als je de baseband (modemfirmware) van 4.1 hebt, heb je pech. Dure iPod touch heb je dan. Wachten tot 4.2 met de JB en unlock. Al kan de JB uiteraard eerder komen dan de unlock. Ze kunnen 4.1 al wel unlocken, maar wachten met de release ervan zodat 't met 4.2 ook kan. Ze willen geen exploit vrijgeven ervoor omdat 't unlocken veel lastiger is.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Deel 6 is net van start gegaan :) Nieuw topic, nieuwe kansen!

[iOS] Jailbreaken - Deel 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

^^ what he said :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock!, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods