• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
readytoflow schreef op donderdag 23 september 2010 @ 19:21:
Ik heb een iPhone 4 met 'een' jailbreak (via jailbreakme.com)
VIa Cydia heb ik een aantal apps geïnstalleerd. Daarvoor waren een tweetal updates zag ik. Die wilde ik uitvoeren. Dat ging prima tot het moment dat cydia bleef hangen.

Nu zie ik bij het starten van Cydia al 2 dagen het zelfde scherm:
Running
en onderaan staat een downloadbalk met:
Downloading Activator
Deze balk staat dus al 2 dagen stil op +/- 80%.

Alles werkt verder prima, maar ik kan dus geen gebruik maken van cydia.
Hoe kom ik hier vanaf?
Even aan en uit zetten/rebooten?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 21:52

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Of gewoon de home knop gebruiken om Cydia af te sluiten. Blijft 't op de achtergrond draaien, dan twee keer op de home knop drukken om de task list te krijgen, icoon vast houden en dan op die manier afsluiten. En anders kan het altijd nog via SBSettings in Processes, of een respring uitvoeren.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 16:07
Klopt het dat 3.2.2 op de iPad niet te jailbreaken is? Ik lees namelijk verschillende verhalen en zie door de bomen het bus nietmeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenssie
  • Laatst online: 15-08-2024
Daan00 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 19:13:
Klopt het dat 3.2.2 op de iPad niet te jailbreaken is? Ik lees namelijk verschillende verhalen en zie door de bomen het bus nietmeer!
3.2.2 is NIET te jailbreaken.
http://jailbreakmatrix.com/iPhone-iTouch-Jailbreak , bovenaan kijken

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:24
Mijn iPhone draait sinds de release van 4.1 op 4.1, echter had ik op 4.0.1 een jailbreak (met SHSH files stored op Saurik's server).
Nu wil ik dus weer downgraden naar 4.0.1. IPSW gedownload, <ipadres> gs.apple.com toegevoegd in mn hosts en via iTunes de gedownloade IPSW laten installeren.
Het installeren gaat ongeveer tot 3/4, daarna 'crasht' hij en komt hij in de recovery loop.

Ik heb iRecovery en iReb geprobeerd.
Echter geeft iRecovery aan dat hij mijn iPhone niet herkent (op mijn WinXP VM, iPhone is dan verbonden met deze VM). iReb crasht op deze VM met een unhandled exception.
iRecovery heb ik ook op OSX geprobeerd, maar ook deze herkent mijn iPhone niet.

Is er eventueel een andere manier om mijn iPhone uit deze recovery loop te halen? Het is op zich niet zo'n probleem om zonder jailbreak te zitten (nieuwe jailbreak zal gauw genoeg wel komen), maar het was toch wel makkelijk. :)

Edit:
Hmm, net de applicatie 'Recboot' gevonden, eens kijken of dat werkt!

Edit2:
RecBoot did the trick. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mint op 25-09-2010 15:00 . Reden: Nieuwe mogelijkheid gevonden! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje,

is de nieuwe ipod touch al te jailbreaken?(4g)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Nee, alleen de 1G en de 2G. Het MC model van de 2G is alleen tethered te jailbreaken. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door syltheboy op 26-09-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 10:31:
even een vraagje,

is de nieuwe ipod touch al te jailbreaken?(4g)
neen volgens mij niet nee, dus nog een beetje geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

Ik heb nu al 3 dagen achter elkaar dat ik bijv nog 40% ofzo heb 's avonds, en dat als ik wakker wordt mijn telefoon helemaal uit is. Omdat ik dit een beetje eng vind wil ik even een clean 4.0.1 ipv zoals nu via 3.1.2 geupgrade toentertijd. Ik heb die hele saurik spul al omgeleid, kan ik nu dus gewoon shift restoren naar 4.0.1 en dan naar jailbreakme? Of is met terugwerkende kracht 4.0.1 ook niet meer vatbaar hiervoor?

Gaat om een 3GS

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Een 3Gs is gewoon te jailbreaken met jailbreakme op 4.0.1. 4.0.2 en nieuwer hebben de fix voor deze methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGNL
  • Niet online
http://www.mobilesdna.com...-imminent/1612/#more-1612

Veel belovend, kan niet wachten tot ik mijn iPad kan jailbreaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ik kan eigenlijk ook niet wachten tot ik m'n iTouch 3G kan jailbreaken, maar er valt wel mee te leven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:53

kronolith

[EDIT]

Hey da's mooi! Als ik het dus goed begrijp is je iDevice dan dus voor altijd jailbroken? Enige minpuntje is dat het tethered is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

syltheboy schreef op zondag 26 september 2010 @ 17:18:
Ik kan eigenlijk ook niet wachten tot ik m'n iTouch 3G kan jailbreaken, maar er valt wel mee te leven. ;)
Ik HAAT dit!!! Wat is er mis met iPod, Touch,... neen ze moeten altijd iTouch zeggen klinkt ook zo raar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 18:45:
[...]

Ik HAAT dit!!! Wat is er mis met iPod, Touch,... neen ze moeten altijd iTouch zeggen klinkt ook zo raar :X
Scheelt 3 letters typen heah >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kronolith schreef op zondag 26 september 2010 @ 18:48:
[...]

Scheelt 3 letters typen heah >:) ;)
en waarom dan niet iPod of Touch? (scheelt zelfs nog meer letters ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:02:
[...]

en waarom dan niet iPod of Touch? (scheelt zelfs nog meer letters ;) )
Omdat iPod ook een iPod Nano kan zijn. En alleen Touch klinkt zo raar :9

En nu weer ontopic :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salgera
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed om te horen dat de 3G in ieder geval te jailbreaken is. Zal het voor de iPhone 4 nu ook snel beschikbaar zijn? Ik ben wel klaar met die dure iPod Touch, ik wil hem wel is gebruiken... :P

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik heb een theoretisch vraagje over Pre-jail broken firmwares, maar ik weet niet of dat onder warez valt of niet :S
Als ik in overtreding ben lieve mods, wis dit dan maar.

Vraag: Als ik een Pre-jail broken firmware op een reeds gejailbreakte iPhone zet, staan de apps die een jailbreak nodig hebben er dan nog gewoon op of moet je die ook weer vers installeren?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Tijgert, wat denk je zelf wat het geval is? Je hersteld je iDevice met een firmware, heb je dan nog applicaties erop staan? Normaal niet, tenzij je ze hebt aangeschaft in de AppStore en deze ook in je iTunes library staan EN je de backup terug laat zetten.

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Sorry voor mijn vraag, ik wist niet dat ik je er ZO erg mee lastig viel dat je zo sarcastisch moet reageren.
Ik dacht er even niet bij na dat bij een flash alles gewist zou worden en dat iTunes het er zelf weer opzet.
Ik was in de veronderstelling dat enkel de files geupdate werden.
Foutje...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Tja, het is een punt van even (logisch) nadenken. Ik weet dat niet iedereen dat altijd doet, zie 't vaak genoeg op m'n eigen forum. Kan gebeuren. No hard feelings.

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:18
Een leuke uitbreiding voor het gebruik van iPhone-apps voor je iPad: FullForce.

http://www.tipb.com/2010/...pad-jailbreak-app-review/

Hiermee worden iphone-apps gescaled naar de iPad. Het werkt niet overal mee, maar wel een hoop apps die het doen.

Niet aan te raden voor games, maar die hebben het imo ook niet nodig.

Binnenkort maar eens een iPad scoren!

Kan iemand voor me testen of Spotify (goed) scalet? Liefst met een paar screenshots erbij. Dank!

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen hun iPhone 3G al gejailbreakt met redsn0w? Zoja, goede ervaring met deze methode?

Ik wil namelijk met 3G gaan jailbreaken maar heb het nog nooit eerder gedaan. Hierna is namelijk mijn iPhone 4 aan de beurt, en ik hoop dat dit snel mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:53
coptician schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:52:
Een leuke uitbreiding voor het gebruik van iPhone-apps voor je iPad: FullForce.

http://www.tipb.com/2010/...pad-jailbreak-app-review/

Hiermee worden iphone-apps gescaled naar de iPad. Het werkt niet overal mee, maar wel een hoop apps die het doen.

Niet aan te raden voor games, maar die hebben het imo ook niet nodig.

Binnenkort maar eens een iPad scoren!

Kan iemand voor me testen of Spotify (goed) scalet? Liefst met een paar screenshots erbij. Dank!
ik ben niet verder gekomen dan het inlogscherm, omdat ik geen account heb. Maar dat inlogscherm werd op iPhone-groote weergegeven. Ik neem aan dat dat ook voor de rest van de app geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Wanneer is iOS 4.1 op m'n 3e generatie iPod touch nou eens eindelijk te jailbreaken?! Ik wacht er namelijk al zo lang op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
coptician schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:52:

Nee, die schaalt niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
syltheboy schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 09:36:
Wanneer is iOS 4.1 op m'n 3e generatie iPod touch nou eens eindelijk te jailbreaken?! Ik wacht er namelijk al zo lang op.
Op Twitter stond een tweet dat de releasedate staat op september 2012 :+ Is nog niks bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een externe hdd aan een iPad met JB gehangen? Lukt het om bestanden te copieren van hd naar iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Gisteren mijn oude 3G gejailbreakt en geunlockt, met iOS 4.1. Was voor mij niet perse nodig aangezien ik bij t-mobile zat, maar heb hem aan mijn moeder gegeven die zit bij vodafone. Merkte gelijk beter bereik, iphone 4 met vodafone wordt mijn toekomstige combo!

Maar de 3G werkt weer prima op 4.1, 4.0 was een drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 21:42
Siebelouis schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:14:
Gisteren mijn oude 3G gejailbreakt en geunlockt, met iOS 4.1. Was voor mij niet perse nodig aangezien ik bij t-mobile zat, maar heb hem aan mijn moeder gegeven die zit bij vodafone. Merkte gelijk beter bereik, iphone 4 met vodafone wordt mijn toekomstige combo!

alleen jammer dat vodafone datalimieten hanteert

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Siebelouis schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:14:

Ik heb inderdaad ook een sim-only abonnement afgesloten bij Vodafone. Datalimiet is inderdaad jammer, maar ik verwacht daar niet over heen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:35
kronolith schreef op maandag 27 september 2010 @ 07:43:
[...]

Omdat iPod ook een iPod Nano kan zijn. En alleen Touch klinkt zo raar :9

En nu weer ontopic :>
Daarentegen kan een itouch ook leuden naar de ipad,iphone of ipod nano , omdat deze ook alle 3 een touch screen hebben

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
MaD_co schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 08:32:
[...]

Daarentegen kan een itouch ook leuden naar de ipad,iphone of ipod nano , omdat deze ook alle 3 een touch screen hebben
Van de iPad en iPhone is er alleen maar touch. Das hetzelfde zeggen als nat water. iPod daarentegen is er in meerdere varianten.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom is er in het jailbreak topic een discussie over de afkorting van ipod touch? :)

ontopic:
ik hoop wel dat de jailbreak voor 4.1 snel komt maar het mag van mij ook nog 2 weken duren als dat betekend dat het stabieler is. (zoals de eerste versie spirit die foto's verwijderde, met mijn eerdere ipod niet zon zon probleem maar nu ik iTouch 4g heb wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Die hele discussie vind ik ook nogal onzinnig, want er is maar 1 iPod die te jailbreaken is. Alsof je iets kan zien op een shuffle 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
Alekz87 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 22:26:
[...]

alleen jammer dat vodafone datalimieten hanteert
Niet bij alle vodafone abonnementen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Hero Of Time schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:26:
Die hele discussie vind ik ook nogal onzinnig, want er is maar 1 iPod die te jailbreaken is. Alsof je iets kan zien op een shuffle 8)7
Huh?! 8)7

Snap hem niet helemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
:/

Of je hem nu iPod, iPod touch of itouch noemt, een ieder weet over welk apperaat je het hebt.

Er zijn hier mensen die beweren dat iPod verwarring zou veroorzaken in dit topic, maar heb je ooit een gejailbreakte iPod shuffle gezien?

PS: In de toekomst kan dit misschien wel een 'probleem' worden aangezien de nieuwe Ipod nano ook op iOS draait, maar laten we die discussie maar voeren als de tijd rijp is. Nu weer over op iOS jailbreak's n Apps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Siebelouis schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 00:35:
[...]

:/

Of je hem nu iPod, iPod touch of itouch noemt, een ieder weet over welk apperaat je het hebt.

Er zijn hier mensen die beweren dat iPod verwarring zou veroorzaken in dit topic, maar heb je ooit een gejailbreakte iPod shuffle gezien?

PS: In de toekomst kan dit misschien wel een 'probleem' worden aangezien de nieuwe Ipod nano ook op iOS draait, maar laten we die discussie maar voeren als de tijd rijp is. Nu weer over op iOS jailbreak's n Apps!
iPod Nano draait NIET op iOS hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Laatst online: 14-09 21:03
Het blijft heel stil rond het chronic dev team...

Ik heb weinig vertrouwen in die mensen, duurt altijd eeuwen en met weinig resultaat.

Dev-team en Comex zijn tenminste wel lekker snel. Helaas kan het dev-team niks doen omdat Pwnagetool niet bruikbaar is: de online jailbreak zit niet "diep" genoeg in de bootchain. Na de komende "SHAtter" jailbreak kan iedereen wel weer Pwnagetool gebruiken.

Kwestie van wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Vanx schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:22:
Het blijft heel stil rond het chronic dev team...

Ik heb weinig vertrouwen in die mensen, duurt altijd eeuwen en met weinig resultaat.

Dev-team en Comex zijn tenminste wel lekker snel. Helaas kan het dev-team niks doen omdat Pwnagetool niet bruikbaar is: de online jailbreak zit niet "diep" genoeg in de bootchain. Na de komende "SHAtter" jailbreak kan iedereen wel weer Pwnagetool gebruiken.

Kwestie van wachten dus.
Klopt, SHAtter mag van mij wel snel komen. Zoals ik ergens had gelezen, had P0sixninja (of hoe je het ook schrijft) een methode gevonden om via reversed engineering de bootrom van de nieuwe iDevices te ontraadselen, en daar is ie samen met Pod2g druk mee bezig geweest. Het lukte echter eerst niet goed, dus ze zijn in juni of zo gestopt, toen heeft Pod2g een nieuwe poging gewaagd en is het hem toch gelukt om iets te vinden. Ze zijn nu druk bezig, maar nog geen resultaat is naar buiten gekomen. Alleen een aantal screenshots en een paar filmpjes.

Ik vind het tegenvallen, ik ben niet snel ongeduldig, maar nu raakt mn geduld op. Ik zit nu een paar weken al op 4.1 unbroken, aangezien ik problemen had met 4.0 (bekende problemen bij Apple die in 4.1 opgelost zijn), maar ik wil toch echt weer graag een jailbreak! Ik mis LockInfo, MyWi en BiteSMS...

Als er meer info is, breng ik jullie op de hoogte. Trouwens, het retweeten door Comex van zo ongeveer alles is soms wel irritant zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:40
ik snap niet meer welke jailbreak je het beste waarvoor kan gebruiken

je hebt iets van SHAtter, iets van redsn0w, een pwnagetool?

ik kan nergens echt een overzicht vinden in welke situatie je welke jailbreak moet gebruiken.

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruubster schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:21:
[...]

Klopt, SHAtter mag van mij wel snel komen. Zoals ik ergens had gelezen, had P0sixninja (of hoe je het ook schrijft) een methode gevonden om via reversed engineering de bootrom van de nieuwe iDevices te ontraadselen, en daar is ie samen met Pod2g druk mee bezig geweest. Het lukte echter eerst niet goed, dus ze zijn in juni of zo gestopt, toen heeft Pod2g een nieuwe poging gewaagd en is het hem toch gelukt om iets te vinden. Ze zijn nu druk bezig, maar nog geen resultaat is naar buiten gekomen. Alleen een aantal screenshots en een paar filmpjes.

Ik vind het tegenvallen, ik ben niet snel ongeduldig, maar nu raakt mn geduld op. Ik zit nu een paar weken al op 4.1 unbroken, aangezien ik problemen had met 4.0 (bekende problemen bij Apple die in 4.1 opgelost zijn), maar ik wil toch echt weer graag een jailbreak! Ik mis LockInfo, MyWi en BiteSMS...

Als er meer info is, breng ik jullie op de hoogte. Trouwens, het retweeten door Comex van zo ongeveer alles is soms wel irritant zeg...
volgens mij heb je niet echt het recht om ongeduldig te zijn, als je het sneller wilt ga je het zelf maken. ze zeggen ook altijd dat de mogelijkheid bestaat dat er nooit een unlock of jailbreak meer komt.
gewoon geduldig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:09:
[...]

volgens mij heb je niet echt het recht om ongeduldig te zijn, als je het sneller wilt ga je het zelf maken. ze zeggen ook altijd dat de mogelijkheid bestaat dat er nooit een unlock of jailbreak meer komt.
gewoon geduldig zijn...
Ze zeggen dat ze iets gevonden hebben, en ze hebben al een paar keer gezegd 'Het duurt nog maar dagen in plaats van weken'. Dus dan moeten ze dat niet zeggen. Daarnaast is de exploit 'GreenP0ison' al meer dan een jaar bekend, en telkens wordt er gezegd dat deze eraan komt, maar deze is er nog steeds niet. En 'recht' hebben om ongeduldig te zijn heb je in feite nooit als je zelf niets eraan doet nee, maar gezien alles wat er gezegd wordt door de mensen die er wel mee bezig zijn, vind ik dat ze proberen de mensen tevreden te houden door die dingen te zeggen zoals ik net al zei.
Speeddragon schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:31:

ik kan nergens echt een overzicht vinden in welke situatie je welke jailbreak moet gebruiken.
SHAtter is nog niet uit, dus het ligt er een beetje aan welke software je hebt op je iPhone/iPod en wat voor device je hebt.

[ Voor 20% gewijzigd door Ruubster op 07-10-2010 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Laatst online: 14-09 21:03
Speeddragon schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:31:

De jailbreak wereld is ook een kleine chaos op het moment :)

Geef ons even je type iPod touch/iPhone en op welke firmware je zit, dan vertellen we je wat nu het handigst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droned
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11-2023
Vanx schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:50:
[...]

De jailbreak wereld is ook een kleine chaos op het moment :)

Geef ons even je type iPod touch/iPhone en op welke firmware je zit, dan vertellen we je wat nu het handigst is.
Ik gebruik zelf een iPhone 3G met firmware 4.1 en gebruik windows. Iemand hier al een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:37
Droned schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 19:28:
Ik gebruik zelf een iPhone 3G met firmware 4.1 en gebruik windows. Iemand hier al een oplossing voor?
@Vanx, helemaal met je eens, het is een chaos op dit moment.

Nope, er is helaas geen oplossing voor 3G met Windows, alleen Sn0wBreeze werkt op windows met fw 4.1, alleen dat raden wij allemaal af, ik ben eigenwijs geweest en het gebruikt, maar wat een shitty programma, iPhone doet vanaf het moment dat ik de fw heb opgezet vreemd, programma's werken niet, spelletjes slaan hun savegames niet op :( en nog meer shit dat niet goed werkt.

Voor de rest zijn er geen oplossingen voor Windows dacht ik, redsn0w is nog in beta en alleen voor mac.

Een duidelijk overzicht kun je hier vinden:
http://www.iphoneclub.nl/...eak-unlock/f65/jailbreak/

[ Voor 7% gewijzigd door EN-IS op 07-10-2010 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizkid_niels
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 23:30
Zag net op de twitter van de GreenPois0n jailbreak dat deze misschien voor zaterdag uit is. Zou erg mooi zijn, kan ik eindelijk mijn iPad met 3.2.2 jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
wizkid_niels schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:11:
Zag net op de twitter van de GreenPois0n jailbreak dat deze misschien voor zaterdag uit is. Zou erg mooi zijn, kan ik eindelijk mijn iPad met 3.2.2 jailbreaken.
Linkje voor de anderen: http://www.spiritjb.org/2...lbreak-ios-41-may-be.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Heb niet elke pagina gelezen, enkel de eerste en daar staat bij de how-to dat ik naar jailbreakme moet gaan voor alle firmware versies tot 4.0.1 maar gaat dit ook op een 3GS of maakt dit niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

GP komt (misschien!) 10-10-10 om 10:10

bron: http://twitter.com/p0sixninja
en
http://twitter.com/chronicdevteam

ohw jee dat betekent pas zondagavond/maandag of dinsdag JB-en met overbelaste servers enzo :d

[ Voor 10% gewijzigd door randje op 07-10-2010 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Dit betekent iPhone 4 JB? *O*

[ Voor 15% gewijzigd door The Great HooD op 07-10-2010 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Die is er al voor 4.0, dit betekend iOS 4.1 Jailbreak voor mensen die dat op hun iPhone 4 hebben, of iPod Touch 4th gen.
10/10/10 10:10:10AM GMT
Las ik inderdaad ook op twitter.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De makkelijkste jailbreak vind ik gewoon op je iphone/itouch naar jailbreakme.com gaan en sliden. klaar is kees (wel zorgen dat je downgraded naar 4.0.1 of 4.0.0).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

het is trouwens omstreeks 11:10:10 (+1 GMT) :P

[ Voor 15% gewijzigd door randje op 08-10-2010 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij word het dan 12:10:10 omdat er ook nog dat 1e uurtje zomertijd bij komt als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fooraap
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-10-2023
Hopelijk komt het dit weekend nog in orde!
Ik heb nu een week mijn eerste iphone waar ik zeer tevreden over ben, maar toch niet kan wachten om te experimenteren met een jailbreak.

Ik heb echter hier 1 vraag bij.
Moest een jailbreak mislukken, kan ik dan steeds via itunes de Iphone herstellen met een reservekopie of moet dit op een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 01:52:
volgens mij word het dan 12:10:10 omdat er ook nog dat 1e uurtje zomertijd bij komt als ik het goed heb.
ik weet niet of het door de zomertijd komt maar het is inderdaad 12:10:10
fooraap schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 08:30:
Hopelijk komt het dit weekend nog in orde!
Ik heb nu een week mijn eerste iphone waar ik zeer tevreden over ben, maar toch niet kan wachten om te experimenteren met een jailbreak.

Ik heb echter hier 1 vraag bij.
Moest een jailbreak mislukken, kan ik dan steeds via itunes de Iphone herstellen met een reservekopie of moet dit op een andere manier?
ja je kan alles terugzetten, maar het kan niet echt fout gaan hoor, dan moet je wel echt iets geks doen (de iphone verwijderen als er staat niet verwijderen oid.)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:06
hallo,

ik heb een vraagje.
wat is de verschil van greenpoison en jailbrekme.com en hoe moet je dan eigenlijk installeren (greenpoison).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

het is het verschil (grammarnazi >:) )

en het verschil? JBme en GP zijn 2 verschillende toolkits die beiden gebruik maken van een andere exploit.

het gebruik ervan is ook anders, met jailbreakme wordt de code geinjecteerd middels het downloaden van code in een soort pdf jasje en hoe het met GP gaat weet ik 123 niet. Ik denk dat GP net als blackra1n gaat werken. Gewoon een injectie via de computer>usb>iDevice (slechts wat ik denk gebaseerd op.....niks)

maar zoals 1000x gezegd: gewoon het topic doorlezen en voor GP vragen afwachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
n0valyfe schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 22:22:
Heb niet elke pagina gelezen, enkel de eerste en daar staat bij de how-to dat ik naar jailbreakme moet gaan voor alle firmware versies tot 4.0.1 maar gaat dit ook op een 3GS of maakt dit niets uit.
Maakt niks uit, dus is ook voor de 3GS op 4.0.1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:07:
De makkelijkste jailbreak vind ik gewoon op je iphone/itouch naar jailbreakme.com gaan en sliden. klaar is kees (wel zorgen dat je downgraded naar 4.0.1 of 4.0.0).
Downgraden van 4.1 naar 4.0 gaat niet met de iPhone 4, dus helaas.
Rynji schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:01:
Die is er al voor 4.0, dit betekend iOS 4.1 Jailbreak voor mensen die dat op hun iPhone 4 hebben, of iPod Touch 4th gen.
10/10/10 10:10:10AM GMT
Las ik inderdaad ook op twitter.
Dat zou heel mooi zijn zeg! Kan niet wachten, hoop dat er dan ook snel een unlock komt, daar al iets over bekend? Of zou het logisch zijn dat die hier snel op volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Afgelopen zondag zou het ook gaan gebeuren, maar toen bleek het onzin te zijn. Op verschillende sites las ik namelijk het volgende; "Greenpois0n iOS 4.1 Jailbreak Release Not Coming Sunday."

Vooralsnog hoop ik dat hij aankomende zondag toch echt wel komt, maar ik betwijfel het. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door syltheboy op 08-10-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

syltheboy schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:50:
Afgelopen zondag zou het ook gaan gebeuren, maar toen bleek het onzin te zijn. Op verschillende sites las ik namelijk het volgende; "Greenpois0n iOS 4.1 Jailbreak Release Not Coming Sunday."

Vooralsnog hoop ik dat hij aankomende zondag toch echt wel komt, maar ik betwijfel het. ;)
afgelopen zondag was het niet officieel aangekondigd maar hadden sommige sites dat gewoon geroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
syltheboy schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:50:

Het is wel een mooie tijd/datum om hem te releasen, als het meer geen haast werk word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omnia love schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:18:
hallo,

ik heb een vraagje.
wat is de verschil van greenpoison en jailbrekme.com en hoe moet je dan eigenlijk installeren (greenpoison).
jailbreakme is voor alles tot 4.0.1/3.2.1 greenp0ison is voor 4.1, en greenp0ison is nog niet echt uit dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Ik heb (zonder goedkeuring) even een stukje op de TS gezet over Greenp0ison. Weinig info dat 100% zeker is, maar gewoon een paar feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 01:52:
en @Izealia en anderen die het over de tijd hebben:
Dan zou de tijd niet GMT moeten zijn maar UTC. GMT loopt in de zomer een uur voor op UTC. Ja, de Britten doen ook aan zomer/wintertijd. In zo'n geval is de releasetijd dus 10:10:10 UTC, wat voor ons 12:10:10 UTC+2 (GMT+1) betekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Balen dat SHatter alleen op ipod 4g iphone 4, apple tv en iPad werkt... Kan ik mijn iTouch 3g 8gb nog niet jailbreaken. Niet dat ik dat atm wil, maar wil het opzich wel kunnen doen.

BTW weet iemand of het met een JB appleTV ook mogelijk is om data te streamen via een ander programma dan iTunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
Gropah schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 19:44:
Balen dat SHatter alleen op ipod 4g iphone 4, apple tv en iPad werkt... Kan ik mijn iTouch 3g 8gb nog niet jailbreaken. Niet dat ik dat atm wil, maar wil het opzich wel kunnen doen.

BTW weet iemand of het met een JB appleTV ook mogelijk is om data te streamen via een ander programma dan iTunes?
Dat is allemaal nog lang niet bekend :)

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupremeRick
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:02

SupremeRick

Muse Fan

Jailbreak voor 4.1 is uit. kweet zo niet voor welke devices precies mar bij mij werkte die :) ipod touch 2g 4.1
http://blog.iphone-dev.org/

edit:
•iPhone 3G and iPod touch 2G only (for now)

[ Voor 17% gewijzigd door SupremeRick op 08-10-2010 19:47 ]

PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

SupremeRick schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 19:46:
Jailbreak voor 4.1 is uit. kweet zo niet voor welke devices precies mar bij mij werkte die :) ipod touch 2g 4.1
http://blog.iphone-dev.org/

edit:
•iPhone 3G and iPod touch 2G only (for now)
Ehmmm? Ik zie echt niets hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Catz schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 19:45:
[...]

Dat is allemaal nog lang niet bekend :)
jawel... *klik* +(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
BioHazard schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 19:48:
[...]

Ehmmm? Ik zie echt niets hoor.
Scroll es omlaag naar 't tweede artikel, redsn0wier ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwinner
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 14:01
Hallo,

Ik heb een iPod Touch 3g (mc model) 8gb, kan ik deze jailbreaken? Heb het topic doorgelezen maar als iemand zegt dat het wel kan en in de volgende reactie staat dat het niet kan is het vrij moeilijk om een conclusie te trekken.

Alvast bedankt,
Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:40
Wil ik best proberen op mijn 3G 4.01, maar waar haal ik de juiste ispw vandaan die ze bedoelen met stap2:
2. Select your stock 4.1 or 4.0 ipsw (you’ve already used this to update your device to 4.1 or  4.0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
rachez schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:09:
Wil ik best proberen op mijn 3G 4.01, maar waar haal ik de juiste ispw vandaan die ze bedoelen met stap2:
2. Select your stock 4.1 or 4.0 ipsw (you’ve already used this to update your device to 4.1 or  4.0)
Gewoon de stock ipsw die je hebt gedownload via itunes :)

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Gerwinner schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:07:
Hallo,

Ik heb een iPod Touch 3g (mc model) 8gb, kan ik deze jailbreaken? Heb het topic doorgelezen maar als iemand zegt dat het wel kan en in de volgende reactie staat dat het niet kan is het vrij moeilijk om een conclusie te treken.

Alvast bedankt,
Gerwin
Vertel eens welke softwareversie je erop hebt staan? 4.0.2? Dan kan ik zeggen of het mogelijk is of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwinner
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 14:01
Sorry vergeten... 4.0.2 inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 08:43
Upgraden naar 4.1 met behoud baseband : http://www.theapplepress....baseband-unlock-tutorial/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

een hele heibel in JB land

10 oktober komt chronic dev team met Greenpois0n
vervolgens komt er op 11 oktober limera1n van Geohot.
limera1n is voor alle iDevices.

Vind het een akelig ventje die Geohot, maar talent/skills heeft hij zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Het is wel een enorme lul: trekt zich terug, laat nooit meer iets van zich horen. Op het moment dat er een ETA genoemd wordt voor SHAtter/greenpois0n, meldt hij dat hij de dag erna wel ff limerain zal uitbrengen. Voor zijn eigen ego offert hij (misschien) een tweede bootrom exploit op.
Waarom praat hij niet ff normaal met zijn (ex)collega's?

Maar niks dan lof over zijn skills. Dat blijft hij keer op keer bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 08:19:
Het is wel een enorme lul: trekt zich terug, laat nooit meer iets van zich horen. Op het moment dat er een ETA genoemd wordt voor SHAtter/greenpois0n, meldt hij dat hij de dag erna wel ff limerain zal uitbrengen. Voor zijn eigen ego offert hij (misschien) een tweede bootrom exploit op.

QFT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
UltraSub schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 08:19:

Ik altijd maar denken dat ze samenwerken maar blijkbaar ziet hij ze als concurrenten ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hierboven: Inderdaad..

Hoe ironisch eigenlijk, iedereen zit schoonst gezegd al maanden te zagen om een JB, en wanneer er nu eindelijk een ETA is, krijgen we plots in twee dagen tijd twee tools om onze jailbreak te verwezenlijken..
Maar eender wat wil Geohot dus zijn limera1n releasen maandag (precies 1 jaar na zijn release van blackra1n).
Wat echter wel leuk is, is het feit dat zijn tool _alle_ iDevices zal jailbreaken, en dus niet enkel de laatste generaties,
Alleen jammer dat "we" zomaar een extra bootrom exploit gaan gebruiken, die evengoed zou kunnen worden bewaard voor latere jailbreaks.. :-(

Officiële bevestiging van Limera1n (en welke versies het zal jailbreaken) van Geohot is er trouwens ook al:
http://www.redmondpie.com...reak-for-ios-4.1-is-real/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Zijn de jailbreaks voor de bootrom exploit eigenlijk tethered of untethered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware.tom schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 12:31:
Zijn de jailbreaks voor de bootrom exploit eigenlijk tethered of untethered?
Green Pois0n is origineel ontworpen als een tethered exploit, maar door een userland gebaseerde methode heeft Comex erin geslaagd ervoor te zorgen dat Green Pois0n untethered zal zijn. Maar als Apple het stukje van Comex fixed in 4.2 zal Green Pois0n dus in feite tethered zijn.

Daarna zal het wachten zijn op een nieuwe userland methode van Comex, die Green Pois0n opnieuw untethered zou maken op 4.2, en er ook zou moeten voor zorgen dat Green Pois0n oudere iDevices JB't (zoals bv de 3GS)

Over Limera1n weet ik niet precies of hij tethered of untethered zal zijn, maar naar mijn vermoeden (en analogie met Blackra1n) denk ik dat hij (in eerste instantie toch) ook tethered zal zijn.

Maarja, morgen en overmorgen zullen we wel meer weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 12:40:
[...]

Green Pois0n is origineel ontworpen als een tethered exploit, maar door een userland gebaseerde methode heeft Comex erin geslaagd ervoor te zorgen dat Green Pois0n untethered zal zijn. Maar als Apple het stukje van Comex fixed in 4.2 zal Green Pois0n dus in feite tethered zijn.

Daarna zal het wachten zijn op een nieuwe userland methode van Comex, die Green Pois0n opnieuw untethered zou maken op 4.2, en er ook zou moeten voor zorgen dat Green Pois0n oudere iDevices JB't (zoals bv de 3GS)

Over Limera1n weet ik niet precies of hij tethered of untethered zal zijn, maar naar mijn vermoeden (en analogie met Blackra1n) denk ik dat hij (in eerste instantie toch) ook tethered zal zijn.

Maarja, morgen en overmorgen zullen we wel meer weten ;)
Dus als je hem jailbreaked is hij untethered jailbroken, maar als je hem update word hij tethered tenzij er iemand is die weer een exploit vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware.tom schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 12:44:
[...]
Dus als je hem jailbreaked is hij untethered jailbroken, maar als je hem update word hij tethered tenzij er iemand is die weer een exploit vind?
Inderdaad, en die iemand zal hoogstwaarschijnlijk dan opnieuw Comex zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
bizar eigenlijk dat er van alle mensen maar enkelen weet hoe te jailbeaken! En dan doel ik op comex, geohot en dev team etc etc.

[ Voor 26% gewijzigd door Alekz87 op 09-10-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik las ergens dat het ook zou kunnen dat Geohot het zonde vind dat SHAtter gebruikt zal worden, en met zijn userland jailbreak druk probeert te zetten op het devteam om SHAtter (nog) niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:24
Ik begreep dat de meeste uit de scene het zonde vinden dat geohot een extra lek in de bootrom gaat gebruiken. Ik heb de oude bootrom nog steeds op me telefoon (3gs) staan, dus ik vroeg mij af of ik met deze jb overga na de nieuwe of nog steeds de oude blijf houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Je gaat naar de nieuwe. Want toestellen die al met 4.1 geleverd worden hebben een nieuwe bootrom. Als ze die dus kunnen jailbreaken, is er niets waarom je je moeite zou moeten doen om de oude te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

UltraSub schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 15:16:
Ik las ergens dat het ook zou kunnen dat Geohot het zonde vind dat SHAtter gebruikt zal worden, en met zijn userland jailbreak druk probeert te zetten op het devteam om SHAtter (nog) niet te gebruiken.
Pieler schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 16:06:
Ik begreep dat de meeste uit de scene het zonde vinden dat geohot een extra lek in de bootrom gaat gebruiken. Ik heb de oude bootrom nog steeds op me telefoon (3gs) staan, dus ik vroeg mij af of ik met deze jb overga na de nieuwe of nog steeds de oude blijf houden?
Geniaal dat jullie echt allebei precies het tegenovergestelde zeggen.

Het in trouwens wel zonde dat er nu in 1 keer 2 exploits worden gebruikt. Maar er zullen er nog wel meer zijn toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:34
Gaat goed in de JB scene! :+

Afbeeldingslocatie: http://kttns.org/ziy2y

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ach ja, meer concurrentie -> meer gevonden exploits?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock!, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods