Hey GoT's,
Na een jaar wachten tot de garantie verlopen is wil ik mijn Iphone 3GS 16GB gaan jailbreaken. Ik ben inmiddels al 2 dagen bezig met deskresearch om zoveel mogelijk informatie te verzamelen zodat het goed gaat want ben hier wat huiverig over.
Wat informatie over mijn iphone:
3GS WIT en 16GB
Model: MC132NF
SN: begint met 88940 (oftewel 40e week van 2009) ?
Firmware versie: 4.0.1 (8A306), nog niet geupgrade i.v.m. jailbreak problemen die ik gelezen heb.
Ik heb heb aangeschaft via Belgie waardoor mijn K P N kaartje er direct in kon, er zit dus géén simlock op vanuit de fabriek.
Nu mijn vragen die rusten:
1) Is het verstandig te upgraden naar 4.0.2 via Itunes en vervolgens jailbreaken of direct jailbreaken zonder upgraden naar 4.0.2?
2) Welke RedSnow en IPSW file versie moet ik nemen?
3) Moet ik Icy nou juist wel of niet installeren.
4) Wat moet ik doen als de jailbreak fout gaat, kan ik dan makkelijk terug, hoe?
5) Kan je makkelijk de RedSnow jailbreak upgraden. Dus als ik nu 4.0.2 krijg en later wil upgraden naar 4.0.3.
6) Wat gebeurt er als ik na de jailbreak via Itunes upgrade ?
*knip*
8 ) Wordt mijn IPhone trager na de jailbreak?
Op GoT verwachten we wat eigen inzet. Als je je al twee dagen aan het inlezen was, dan had je dit topic ook even kunnen doornemen. Dan had je vrijwel al je vragen kunnen beantwoorden. Daarnaast had je in het beleid, de topicstart en de topicwaarschuwing kunnen lezen, dat we je niet gaan helpen met je warez.
[
Voor 16% gewijzigd door
Hoedje op 22-08-2010 23:30
]