![]() ![]() Wat wel en niet in dit topic WEL:
![]()
Overige hardwarespecificaties van de HTC HD2 zijn:
| ||||||||||||||||||||||
![]() [ ![]() Toestemming nodig voor bekijken van YouTubeOp deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media. Bekijk op YouTubeAndroid 2.2 (Froyo) on the HTC HD2 | Pocketnow Toestemming nodig voor bekijken van YouTubeOp deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media. Bekijk op YouTubeAndroid Froyo 2.2 on HD2 now with GPS, Video recording, working ... Toestemming nodig voor bekijken van YouTubeOp deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media. Bekijk op YouTubeHTC Desire HD ROM Walkthrough | Pocketnow ![]() HTC FAQ FAQ: Q: Welke Radio moet ik gebruiken? A: Minimaal Radio 2.08 Als je dit niet doet, dan blijft Android bij het opstarten hangen, met zwart beeld of HTC logo. Hier staan de laatste Radio bestanden. Q: Ik heb geen dataverbinding (internet) A: Zorg dat je de juiste APN instellingen hebt. (Instellingen - Draadloos en netwerken - Mobiele netwerken - Namen toegangspunten) Q: Ik heb geen ringtones en alarmgeluiden? A: Download hier (kopieer de link en plak in je browser) en kopieer de folder "media" naar de root van je SD kaart. Handleidingen: NAND versie:
![]()
Met dank aan HellStorm666 voor de layout van deze TS. |
[ Voor 54% gewijzigd door CRXed op 02-01-2011 17:22 . Reden: handleidingen toegevoegd ]