![]() ![]() Wat wel en niet in dit topic WEL:
De eerste keer dat je de HTC HD2 ziet, zul je verrast zijn door het grote scherm. Als je het toestel nader bekijkt, zul je ontdekken dat de HTC HD2 de beste in zijn klasse is op... eigenlijk alle gebieden. Van hoe het toestel er uit ziet en aanvoelt, tot alles wat je er op wilt doen. De HD2 overtreft alle verwachtingen van een mobiele telefoon. De HTC HD2 geeft een beleving als nooit tevoren. Het mega grote scherm van 4,3 inch is ongelofelijk. Wereld’s eerste capacative touchscreen op een Windows® Phone samen met een 1GHz processor, verzekert een soepel en ultra snelle response op elke vingeraanraking op het scherm. En nog belangrijker, het is de eerste Windows® Phone die de HTC Sense heeft, een totaal ervaring met de focus op de Intuïtieve manier van toestelbediening. HTC Sense is gebaseerd op 3 principes: Make it mine, stay close en discover the unexpected. ![]() Het grote scherm van de HTC HD2 is als een schildersdoek waar je je eigen telefoon-indeling op kunt bepalen. Pas je telefoon aan door belangrijke programma’s als email, agenda, sms en browser zelf in te delen. Ook kun je snelkoppelingen als favoriete website en belangrijke contacten op je home screen plaatsen. Als je nog steeds het gevoel hebt dat je wat mist, kun je Windows® Marketplace bezoeken, en leuke applicaties downloaden. Je telefoon straalt niet alleen jouw persoonlijkheid uit, het weet ook je locatie. De klok past de tijd automatisch aan waar je ook bent. Je kunt het weer op jouw locatie meteen zien. En, als je de wallpaper van het weer kiest, zie je een fantastische animatie die je direct de de weersomstandigheid laat voelen. ![]() De HTC HD2 focust de communicatie rondom contactpersonen, in plaats van op applicaties. Alle email, sms, telefoonoproepen en zelfs Facebook updates vind je terug op één plaats. Precies waar je het eerste kijkt; bij de foto van de contactpersoon waar je mee in contact wilt blijven. Zakelijk gezien kan een telefoontje een ellenlange emailconversatie voorkomen, De HTC HD2 maakt het mogelijk om direct vanuit een email een contactpersoon te bellen. Het enige wat je moet doen is het telefoon-icoontje aanraken, rechts van de email. Als er meerdere mensen bij betrokken moeten worden, raak dan gewoon alle foto’s van de contactpersonen aan die de conference call moeten bijwonen. Vergeet het heen en weer gaan van programma naar programma, terwijl je probeert een telefoonnummer te onthouden. Op de HTC HD2 zullen conference call herinneringen getoond worden met een grote knop om in te bellen, zelfs de PIN code is aanwezig. Je hoeft nooit meer te laat in te bellen omdat je de gegevens van de call zocht. ![]() Sommige features van de HD2 kunnen beter ervaren worden, dan verteld. Zoals de beltoon die automatisch zachter gaat als je het toestel oppakt of het display wat automatisch dimt of feller wordt, en uitgaat als je aan het bellen bent om zo onnodige aanrakingen te voorkomen. De HTC HD2 is gemaakt om met de vinger te bedienen. In- en uitzoomen op foto’s, documenten, websites en emails met slechts een kleine aanraakbeweging. Reageer sneller en acurater met het grote toetsenbord. Met de capacative scherm ervaring gecombineerd met een ruim opgezette indeling van het scherm, kun je eenvoudig de instellingen aanpassen. Maak agenda items, blader door foto’s en navigeer door het menu met simpele korte aanrakingen. Neem de HD2 mee in je zak, en je hoeft je geen zorgen te maken over het vinden van een WiFi spot voor je laptop. Je telefoon wordt jouw persoonlijke WiFi spot, overal en altijd. . De HTC HD2 zorgt ervoor dat je overall foto’s kunt nemen. De 5 megapixel autofocus camera is perfect voor al het moois buiten. En gecombineerd met een dual LED flitser kun je ook prima in schemerlicht fotograferen. Wanneer je klaar bent met foto’s maken, kun je iedereen imponeren met prachtig weergegeven foto’s in de river flow gallery. Bron: HTC website ![]()
Overige hardwarespecificaties van de HTC HD2 zijn:
| ||||||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bron: HTC website ![]() ![]() ![]() Q: Hoe zet ik de standaard WM6.5 lock uit?? A: http://forum.xda-develope...?p=4996782&postcount=2961 Q: Gaat de telefoon aan als de wekker gaat? A: Nee, de telefoon blijft uit en de wekker gaat dus ook niet af. Q: Hoelang van te voren krijg je het volgende agenda item op de homescreen te zien? A: 24 hr. van te voren. Q: Hoeveel agenda items kan je tegelijk zien op de homescreen? A: 1 agenda item. (standaard) meerdere via tweaks. Q: Hoe krijg ik bluetooth weer werkend na installatie van TomTom 7? A: Verwijder de drie bluetooth bestanden die zorgen namelijk voor conflict met de OEM bluetooth drivers, hier vind je hoe je dat voor elkaar krijgt: Chutney in "HTC HD2 - Deel 5" Q: Is er een app welke veel tweaks kan uitvoeren? A: Ja, BSBTweaks is zo'n programma Q: Hoe verander ik de QuickLink namen? A: Ga naar HKLM/Software/HTC/Manila/Home/x en wijzig DispName (x is quicklink positie) Q: Hoe voeg ik andere valuta's toe aan de Stock Tab? A: Voor Euro naar Pond: EURGBP=X, voor Euro naar Dollar: EURUSD=X Q: Kan ik door dubbel te klikken op de spatie een . en een spatie toe voegen (a la Iphone) A: Ja, dit kan met de HD2 Q: Mijn Hi internet verbinding valt dood na tiental minuten. Alleen het aan en uit zetten van de dataverbinding zorgt ervoor dat de verbinding weer tot leven komt. Kan ik dit verhelpen? A: Ja. Door de naam van het toegangspunt te wijzigen van 'mmmportal.nl' naar 'internet', via: (Sense Instellingen->Menu->Meer)->Verbindingen->Verbindingen->"Mijn bestaande verbindingen beheren"->Bewerken->Volgende-> Naam toegangspunt wijzigen van 'mmmportal.nl' naar 'internet' Q: Hoe kan ik de verborgen standaard Windows games zien? A: Ga naar de Windows map en kopieer een snelkoppeling van de games naar Windows\Start menu (unhide system files). Of download de kant en klare CAB file: BubbleBreaker & Patience.cab Q: Hoe krijg ik de Windows Task Manager weer terug op het homescreen? A: Ga naar de Windows map en kopieer de snelkoppeling TaskMgr.lnk naar Windows\Start menu (unhide system files). Of download de kant en klare CAB file: Task Manager.cab Q: Bij de eerste keer opstarten blijft de SIM status op "Bezig met controleren..." staan A: Start het toestel de eerste keer op zónder SIM en wacht tot de "Sense" GUI opgebouwd is, daarna uitschakelen en SIM plaatsen. Gegevens toevoegen aan de FAQ Stuur mij een DM met de volgende opbouw: Onderwerp: FAQ [Vraag] Q: [Vraag] A: [Antwoord op vraag] of [Link naar antwoord op vraag] ![]()
|
[ Voor 15% gewijzigd door HellStorm666 op 29-01-2010 10:57 ]
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1