Mijn ervaring is dat HTC supersnel reageert, dat vind ik erg goed van ze! Ik denk alleen dat ze weinig aan Statusrapporten kunnen doen, want dat is iets wat de provider regelt.
Apart, het zou nu toch echt opgelost moeten zijn! Weet je zeker dat je op dat moment voldoende bereik had?
Ik heb nu geen problemen meer met sms
1: Had ik vandeweek (zie paar posts terug, woon ik opeens in New Delhi). Het is niet iets waar we wat aan kunnen doen denk ik
2: Mijne loopt wel vaker vast, maar waar het aan ligt? Kan ook doordat je programma's op de achtergrond aan laat staan, maar ik heb het idee dat het aan Sense ligt. Vaak kan k nog wel op Start kiezen en door Windows startmenu bladeren.
3: Mijne heeft dat ook altijd (Vodafone) en ik druk ook altijd maar op negeren.
Anoniem: 316042 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:03:
[...]
Kan je me wat meer vertellen over je instellingen van internet? Wanneer ik onder geavanceerder netwerkverbinding HSDPA aanzet werkt t prima.. maar na verloop van tijd loopt de verbinding vast.. Ik maak ook gebruik van Vodafone (particulier)
Instellingen allemaal standaard, met HSDPA aan. Wel de Proxy uitzetten.
Vastlopen van de verbinding hebben meer mensen last van als je dit topic doorspit en nog geen oplossing voor. Gegevensverbinding uit- en weer aanzetten is enige oplossing op dit moment.
Ja dat had ik al door, vandaar ook mijn link naar Robtex, waar je precies kan zien op welke blocklist je staat.
Ik heb mijn telefoon al meerdere keren opnieuw opgestart om een ander IP te krijgen, maar ook die was meteen weer geblokkeerd.
Lijkt wel of een hele Vodafone reeks IP-adressen gebokkeerd is op het moment.....
Wel raar, kan me niet voorstellen dat er vanaf mijn foon gespammed is, of iemand moet die IP adressen spoofen
Als je zo vaak automatsiche updates doet vind ik het eerlijk gezegd niet vreemd.
Ik heb alle updates langer gezet, 3 of 5 uur (behalve mail) en dat scheelt.
Mijn foon heeft het 30 uur volgehouden en ligt nu aan de lader,
[
Voor 8% gewijzigd door
CRXed op 01-02-2010 20:03
]