HTC HD2 - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 81.562 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
RaJitsu schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:32:
Gebruikt hier iemand trouwens iets van internetradio? Op de standaardradio van de HD2 krijg ik thuis maar twee zenders (buiten gebruik ik geen radio, dus daar heb ik het niet getest) op. Via internet zouden er meer moeten zijn, maar er is vreemd genoeg geen internetradio-oplossing (met Nederlandse zenders) standaard aanwezig op de HD2. Daarbij is de kwaliteit van intenetradio natuurlijk ook beter.
Via internet explorer naar tunin.fm gaan (Wel in iex aangeven dat hij de site als mobile device moet benaderen) en dan heb je in ieder geval een aantal zenders. Het werkt niet perfect, maar zo kun je in ieder geval ook zonder oordopjes radio luisteren.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 20:15:
[...]

Das niet helemaal waar, want er zijn verschillende databases, de Wifi database en de GSM database, zie hier:
http://mobile.google.com/...er.py?hl=en&answer=146524

Heb Vodafone gemaild of ik een nieuwe SIM kan krijgen, heb nog een oude Libertel simkaart. Vind het alleen zo gek dat het een maand goed is gegaan en nu niet meer. En de ene plaats is wel goed, maar dus Gorinchem kent ie niet meer.
Ik gebruik nu ook weer voor een lange tijd Dutty Multilang 1.3. Ik probeer af en toe een andere rom maar ik kom altijd weer terug bij dutty. Het is IMO de beste rom, zonder fratsen, net als de stock ROMs.
Toen ik nog de HD had gebruikte ik altijd Topix, maar bij de HD2 vind ik zijn roms iets minder dan voorheen.

Edit: huh, verkeerd stukje gequote 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag ook in het bezit van de HD2.
Wat is dat ding lekker snel zeg.
Sygic werkt ook super.
Copilot verwijderd in de verkenner, alleen krijg ik het pictogram niet weg van Copilot.
Iemand een idee hoe ik dit wegkrijg in menu ?

Alvast bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Iemand een cab voor 16 quicklinks icm Duttys Leo Sense 2.5 Multi-Lang V1.5?
Santod Mods 16 Quick Links 1922_R2 werkt hier niet mee...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:23:
Sinds vandaag ook in het bezit van de HD2.
Wat is dat ding lekker snel zeg.
Sygic werkt ook super.
Copilot verwijderd in de verkenner, alleen krijg ik het pictogram niet weg van Copilot.
Iemand een idee hoe ik dit wegkrijg in menu ?

Alvast bedankt voor de moeite.
Ga via Windows Verkenner naar de map Windows / Startmenu -> zoek in de map of in een submap naar copilot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:35

RaJitsu

B.S.U.R.

CRXed schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 16:58:
@RaJitsu: ik gebruik soms Windows mediaplayer om daar een link in te plakken van een internetradio station en dat werkt prima.
Thnx, ik zal het eens proberen.
MJ85 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:05:
[...]

Via internet explorer naar tunin.fm gaan (Wel in iex aangeven dat hij de site als mobile device moet benaderen) en dan heb je in ieder geval een aantal zenders. Het werkt niet perfect, maar zo kun je in ieder geval ook zonder oordopjes radio luisteren.
Niet ideaal inderdaad. Bitrate lijkt ook rij laag. Maar het is beter dan niets en het werkt. Hopelijk krijgen 'we' (zegt ie opportunistisch met zijn Vodafone telefoon) een update waar een fatsoenlijke internetradioapplicatie in verwerkt zit...

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Heb sinds vandaag ook de HD2 voor naast mijn Blackberry.

Valt me een klein dingetje op;

Als ik op het scherm bovenin van midden naar helemaal rechts beweeg, voel je het randje van het toestel. Aan de linkerkant is dit niet zo.

Onderaan het scherm is het juist andersom. Daar voel ik het randje van toestel aan de linkerkant en rechts helemaal niets.

Hoort dit zo? Meerdere mensen dit?

Voor de rest; niks dan lof! Ik was nooit echt gecharmeerd van Windows Mobile, maar dit is echt top!

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:20
Monda schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 16:53:
Ben wat aan het rondkijken voor custom rom. Heb nu Artemis 2.71 draaien. Draait snel, maar niet zonder bugs. Nu is inmiddels 2.9 uit.

Ik twijfel tussen

1. Artemis 2.9
2. Duttys Leo Sense 2.5 Multi-Lang
3. Laurentius26_LEOV3.1

Iemand die deze toevallig al getest heeft?
Laurentius is erg, erg, erg snel. Op zijn website heeft hij benchmarks staan, is volgens mij 1 van de snelste rom's die er zijn. heb 3.0 draaien op mijn eigen HD2, en dit gaat zonder problemen.

En volgens mij is de bouwer van die rom een nederlander, wat natuurlijk nooit verkeerd is :P

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:53
Ik vraag me af, hoeveel mensen hebben last van de FUP. De HD2 is een multimedia apparaat bij uitstek en zeer geschikt om op het Internet informatie te zoeken.

Lees even dit

Zijn de limieten een non-issue en heeft bijna niemand last van deze beperking?

Persoonlijk kan ik me het niet echt voorstellen dat niemand daar na enkele dagen al tegen aan loopt, tenzij de HD2 meer een pronk apparaat is en niet echt wordt gebruikt. :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

Ik internet echt elke dag, zit op Youtube, haal mijn email binnen op 2 gmail accounts en gebruik de telefoon af en toe als modem voor mijn werkemail op de laptop. Dus hij wordt echt gebruikt als kleine PC. Tot op heden geen problemen ondervonden bij mijn provider (Overigens geen Hi of KPN).

[ Voor 4% gewijzigd door Smarron op 31-01-2010 09:37 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 09:35

RaJitsu

B.S.U.R.

Barfman schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:53:
[...]

Ligt aan vodafone, als je met wifi wel de goede locatie krijgt, dan kan het niet aan HTC en google liggen ;)
Wellicht inmiddels ten overvloede, maar ik heb ook Vodafone (gewoon abonnement) en nergens last van.
CRXed schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 20:15:
[...]

Das niet helemaal waar, want er zijn verschillende databases, de Wifi database en de GSM database, zie hier:
http://mobile.google.com/...er.py?hl=en&answer=146524

Heb Vodafone gemaild of ik een nieuwe SIM kan krijgen, heb nog een oude Libertel simkaart. Vind het alleen zo gek dat het een maand goed is gegaan en nu niet meer. En de ene plaats is wel goed, maar dus Gorinchem kent ie niet meer.
Heb je het probleem ook als je ergens anders naar toe gaat? Veder is een nieuwe sim bij Vodafone geen probleem. Ga even langs een Vf-winkel (als ik het me goed herinner zit er ook een in Gorinchem) en ze kunnen een een simwissel uitvoeren, en indien nodig ook de gegevens van je oude sim naar je nieuwe sim kopiëren. Vreemd trouwens dat jij nog met zo'n oud libertelkaartje werkt. Altijd via internet je spullen besteld oid?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=625483

hier kun je de cab downloaden voor 16 shortcuts en meer agenda weergave op het homescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super bedankt, het is gelukt.
Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:38:
[...]

Ga via Windows Verkenner naar de map Windows / Startmenu -> zoek in de map of in een submap naar copilot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me zoveel mogelijk pagina's doorgeworsteld en zo goed mogelijk gezocht, maar ik heb het antwoord op mijn vraag nog niet kunnen vinden.

Voordat ik de HD2 aanschaf wil ik graag vrij zeker weten dat de GPS ook goed werkt lopend of op de fiets (dus met lage snelheid). Dit is voor mij nummer 1 eis voor mijn nieuwe telefoontoestel namelijk. Ik heb her en er wel wat informatie gevonden maar nergens nog een harde bevestiging of ontkenning van een daadwerkelijke gebruiker.

Kan iemand met een HD2 en cygic of google maps misschien ff 100m in de straat op een neer lopen en kijken of ie gevolgd wordt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:04
Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 10:39:
Ik heb me zoveel mogelijk pagina's doorgeworsteld en zo goed mogelijk gezocht, maar ik heb het antwoord op mijn vraag nog niet kunnen vinden.

Voordat ik de HD2 aanschaf wil ik graag vrij zeker weten dat de GPS ook goed werkt lopend of op de fiets (dus met lage snelheid). Dit is voor mij nummer 1 eis voor mijn nieuwe telefoontoestel namelijk. Ik heb her en er wel wat informatie gevonden maar nergens nog een harde bevestiging of ontkenning van een daadwerkelijke gebruiker.

Kan iemand met een HD2 en cygic of google maps misschien ff 100m in de straat op een neer lopen en kijken of ie gevolgd wordt? :P
Ja...

Maar: GPS heeft op lage snelheid wat moeite met de richting die je uitloopt. Hier is dan weer een leuke intermediate driver voor (ff zoeken op xda), waarmee je op lage snelheid de richting van het kompas, ipv de gps meekrijgt. En dan werkt het supersoepel op lage snelheden.

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caphex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:26
Techno-Basje schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 18:19:
[...]

De nederlandse? ik zie hem niet staan nl. alleen de 1,48 rom
Excuus.. had helemaal over 't feit heen gekeken dat Nederlands niet bij de talen stond :( , had ook deze download nog niet eerder zien staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:01
Nog een bevinding na de SMSupdate:
Ik haalde altijd standby ca. 2 dagen, geen gekke dingen doen natuurlijk.

Vannacht 00.30: 90% accuduur, op dit moment: 29%.
Alleen HTC berichten en Hotmail stonden aan in taakbeheer.
Na 00:30 telefoon niet meer aangeraakt.
edit:
Hard reset uitgevoerd, ben benieuwd of problemen nu weer weg zijn

[ Voor 13% gewijzigd door Smirnoff op 31-01-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Heeft niemand ook dat randje wat je voelt aan de randen van het scherm??

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=625911

hebben jullie dit gezien ik vind het echt prachtig bedacht.
hopelijk komt er een versie met geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

freddyathlon schreef op zondag 31 januari 2010 @ 12:13:
't scherm ligt "iets" lager dan de randen om 't glasplaatje een beetje te beschermen als je 'm omgekeerd op tafel legt, lijkt me :+

Maar voor de 1.66 ROM bezitters: Zit het Compact Framework 3.5 (.NET) daar al wél in geïntergreerd of blijft dat een handmatige actie qua installatie?

Én nee.... er is momenteel nog geen NL 1.66 ROM, maar de EN ROM zal daar denk ik niet in afwijken.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 17:41

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb een vraagje. Facebook is mooi in Sense geintegreerd, weten jullie of Hyves ook in Sense wordt geintegreerd? Zat gisteren wat contactpersonen toe te voegen en zag staan Facebook koppeling. Als er nou ook een Hyves koppeling gemaakt kan worden ben ik blij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno-Basje
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Is de sms update nu weer weggehaald van de htc site? Ik zie hem niet meer. Had hem wel al gedownload, maar wil hem nu niet meer installeren als er blijkbaar een reden is om hem te verwijderen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra_gdd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 15:09

Ra_gdd

-= Nigga on tha Trigga =-

Ik heb hier een HTC HD2 van iemand in het nederlands.
Persoon wil z'n HTC HD2 in het engels omdat hij niet nederlandstalig is.

Hoe kan ik dit het beste doen? Liefst met officiele roms.

http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:16
Jippie, de HD2 beschikt over een chip die niet alleen b&g class wifi ondersteund, maar ook n! (al is dat natuurlijk net als het ram-geheugen weer ingeperkt door de ROM)
Dat beschikken over n-wifi betekend ook meteen dat de HD2 ook beschikt over een FM-transmitter, helaas wordt dit ook weer beperkt door de ROM...

Genoeg leuke features beschikken we dus over, maar waarom worden we daar dan weer van weerhouden om er ook gebruik van te kunnen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

wimmel_1 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 12:30:
[...]

't scherm ligt "iets" lager dan de randen om 't glasplaatje een beetje te beschermen als je 'm omgekeerd op tafel legt, lijkt me

.
[/quote]

Nou, aan de ene kant van het display is het wel gelijk, aan de linkerkant bij mij. Rechterkant voel je dat randje van de zijkant als je er met je vinger overheen gaat. Vroeg me af of dat zo hoort en of dat bij elke HD2 zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een vraag welke ik ook eerder heb gesteld..

Wanneer ik ook HSDPA aanzet loopt de verbinding vast na een bepaalde tijd. Dit is soms na een kwartier, soms na een paar uur. Het lijkt net of hij ergens in blijft hangen. Na opnieuw opstarten werkt het weer perfect (voor zolang het duurt).

Met alleen 3G heb ik prima verbinding alleen is dit toch een stuk trager..

Is dit met de 1.66 update ook opgelost??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 17:14
Ra_gdd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:22:
Ik heb hier een HTC HD2 van iemand in het nederlands.
Persoon wil z'n HTC HD2 in het engels omdat hij niet nederlandstalig is.

Hoe kan ik dit het beste doen? Liefst met officiele roms.
De handleiding lezen of kan diegene ook niet Nederlands lezen? In dat geval verwijs ik je door naar de zoekfunctie en naar google.

Echt, al die hopeloze vragen hier die zo voor de hand liggend zijn! Ik hoop werkelijk waar dat jullie ooit dit na lezen en beseffen hoe domme vragen hier zijn gesteld. Simpel en alleen omdat er een handeling moet worden verricht die ZOEKEN heet.

Ontopic: Sinds de smsfix van de 29e heb ik geen problemen meer gehad!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
mdbde schreef op zondag 31 januari 2010 @ 10:11:

hier kun je de cab downloaden voor 16 shortcuts en meer agenda weergave op het homescreen
Super! bedankt! Beter dit, irriteerde me ook al aan het feit dat ik niet meer afspraken op mn homescreen kon weergeven, maar nu een mooie oplossing.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:27
Sinds gisteren ben ik ook trots bezitter van de HD2 en ben tot nu toe erg tevreden!
Heb de afgelopen dagen deze topics eens goed gelezen en zal mijn bevindingen hier ook delen.

Dit is de status zoals ik mijn HD2 aantrof in de doos:

Afbeeldingslocatie: http://europret.nl/ottb/hd2/screen_software-informatie_2010-01-31.png

Zie op de HTC site een ROM upgrade met datum 9-12-2009, maar die bevat exact detzelfde versies als die nu op mijn HD2 staan, behalve dat de datum van mijn HD2 dus op 18-11-2009 staat... Voor zover ik het goed heb begrepen is dit dus up to date volgens de HTC site ?! (kan tenminste de 1.66 met mijn S/N nog niet downloaden (NLD))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 21:40

Pinobigbird

doesn't share food!

GeeEs schreef op zondag 31 januari 2010 @ 15:57:
Sinds gisteren ben ik ook trots bezitter van de HD2 en ben tot nu toe erg tevreden!
Heb de afgelopen dagen deze topics eens goed gelezen en zal mijn bevindingen hier ook delen.

Dit is de status zoals ik mijn HD2 aantrof in de doos:

[afbeelding]

Zie op de HTC site een ROM upgrade met datum 9-12-2009, maar die bevat exact detzelfde versies als die nu op mijn HD2 staan, behalve dat de datum van mijn HD2 dus op 18-11-2009 staat... Voor zover ik het goed heb begrepen is dit dus up to date volgens de HTC site ?! (kan tenminste de 1.66 met mijn S/N nog niet downloaden (NLD))
Gefeli met je aankoop :)
Je hebt inderdaad al de laatst beschikbare rom. Je hoeft dus niet te updaten. De volgende update wordt inderdaad 1.66.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:27
Thx! wat een beeld zeg na 2 jaar N95... :D
Gek dingetje ook nog: Heb nu met T-mobile op de HD2 ineens prima 3G verbinding terwijl dit op mijn locatie met de N95 huilen was... Beter dus!

[edit]over 2 maanden ga ik over op KPN btw... HD2 simlockvrij/unbranded volgens belcompanymedewerker

[ Voor 23% gewijzigd door GeeEs op 31-01-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
freddyathlon schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:35:
[...]

[/quote]

Nou, aan de ene kant van het display is het wel gelijk, aan de linkerkant bij mij. Rechterkant voel je dat randje van de zijkant als je er met je vinger overheen gaat. Vroeg me af of dat zo hoort en of dat bij elke HD2 zo is
Niet bij elke, maar het komt redelijk vaak voor. Ik heb het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

4tune schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:16:
[...]

Niet bij elke, maar het komt redelijk vaak voor. Ik heb het ook.
Plus daarbij komt dan dat de ruimte tussen glas en toestel aan de rechterkant wat groter is dan links. Als je goed kijkt zie je het wel. Maar bij normaal gebruik erger ik me er niet aan. Kom toch nooit met de vinger helemaal rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 23:14
Ook ik heb mijn HD2 binnen en ben hem al lekker aan het uitproberen.
Hier loop ik ook tegen het sms probleem op, maar als ik het goed begrijp is er nog geen goede fix.

Ik zou ook graag meer tabs in sense toevoegen maar zie niet of dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

edtbonep schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:44:
Ik zou oom graag meer tabs in sense toevoegen maar zie niet of dat kan.
Volgens mij niet. Ik heb 't nog niet kunnen ontdekken. Kan ze wel verminderen, maar niet vermeerderen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 11:26:
[...]

Je hebt bij SPB Backup een optie ROM-upgradestand afdwingen. Ik zou zeggen probeer het, en vertel je bevindingen aan ons.
ROM-upgradestand? heb ik in spb backup niet kunnen vinden (heb volgens mij trial versie)
waar zou ik dit moeten vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Vraagje,

wie weet hoe ik kan kijken welke programma's ik aan heb staan.
en hoe kan ik deze weer afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

ctrl-shift-esc :)

óf je leest even een paar pagina's terug hier in dit topic.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 3 dagen de HTC HD 2 en qua funcionaliteit en stijl ben ik erg tevreden! (vorige foon was de xperia welke nu wordt gefixed wegens scheurtjes).

Het enige dat me irriteert is dat de batterij erg snel leeg is. Na enig google-werk zie ik dat het een bekend probleem is echter kom ik niet echt oplossingen tegen. (Het zal wellicht al tig keer besproken zijn)
Ik merk dat wanneer er geen gegevens verbinding wordt gebruikt de batterij langer meegaat (logisch). Wanneer ik de gegevensverbinding aanzet zie ik letterlijk dat de batterij om de 5 minuten 2 a 3 % daalt!
Wanneer ik de gegevensverbinding uitzet schiet ie automtisch weer op aan (!?) ik kan HSDPA/3G dus niet uitzetten via de instellingen tab, de enige manier om alle gegevensverbindingen uit te zetten is dmv vliegtuigstatus.
Ook heb ik gecheked of de GPRS uitstond in maps en alle automatische updates (weer, mail,stock etc) uitgezet. Toch blijft de batterijduur erg teleurstellend. Bij de xperia had ik de gegevens verbinding (3g ,H) de hele dag aanstaan (incluis auto update mail/weer), bij normaal gebruik ging deze minimaal 2 dagen mee. De HD2 gaat nu nog geen 24 uur mee. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:33:
[...]

ROM-upgradestand? heb ik in spb backup niet kunnen vinden (heb volgens mij trial versie)
Als je een restore uitvoert moet je een aantal opties doorlopen, waarvan 1 de ROM-upgrade stand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de HD2 nieuwelingen kijk naar onderstaande url als je vragen/verzoeken hebt omtrent je mobiel, scheelt weer een berg dubbele of 3-dubbele vragen en antwoorden.

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=531

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
mdbde schreef op zondag 31 januari 2010 @ 10:11:

Is het probleem met de afbeeldingen van contacten in het homescreen inmiddels opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:08:
[...]

Is het probleem met de afbeeldingen van contacten in het homescreen inmiddels opgelost?
Ik weet niet wat voor probleem je bedoelt. Ik gebruik de 25 shortcuts op mijn HD2 home-screen, sinds vandaag. Nog geen problemen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:42:
[...]

Ik weet niet wat voor probleem je bedoelt. Ik gebruik de 25 shortcuts op mijn HD2 home-screen, sinds vandaag. Nog geen problemen gezien.
Eerder had de Jamvoicerecords cab ofzo dat probleem bij de 16 shortcuts op het homescreen.
Dat de foto's van contacten niet op het homescreen zichtbaar waren, van programma's wel.

Anders is dit een goede oplossing voor 16 of 20 shortcuts icm met oproepen en agenda items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

323 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:36:
Vraagje,

wie weet hoe ik kan kijken welke programma's ik aan heb staan.
en hoe kan ik deze weer afsluiten.
Instellingen -> Overig -> Taakbeheer

Klink op een programma die je wil sluiten en druk vervolgens op "beindigen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Laatst online: 30-08 12:55
RaJitsu schreef op zondag 31 januari 2010 @ 10:08:
Heb je het probleem ook als je ergens anders naar toe gaat?
Vreemd trouwens dat jij nog met zo'n oud libertelkaartje werkt. Altijd via internet je spullen besteld oid?
Heb het tot nu toe alleen in Gorinchem, als ik de snelweg weer oprij dan herkent ie gelijk weer Nederlandse plaatsen :P
Ik heb nog een Libertel kaartje omdat k gewoon altijd mijn abbo heb gehouden en verlengd bij Vodafone, al zo'n 8 jaar gok ik.
freddyathlon schreef op zondag 31 januari 2010 @ 12:13:
Ik heb ook zo'n randje, alleen aan de linkerkant, maar stoor me er niet aan.
Smirnoff schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:47:
Nog een bevinding na de SMSupdate:
Ik haalde altijd standby ca. 2 dagen, geen gekke dingen doen natuurlijk.

Vannacht 00.30: 90% accuduur, op dit moment: 29%.
Ik denk niet dat het aan de SMS update ligt?

Ik heb na de SMS update juist meer profijt van de batterij, maar dat komt ook omdat ik wat automatisch dingen uit heb gezet, scheelt enorm!
-Aandelen, Facebook en Youtube uit
-Weer om de 3 uur ipv 1 uur
-RSS om de 5 uur ipv 1 uur
-Twitter handmatig ipv automatisch
-Mail om het half uur (Hotmail handmatig)

Vandaag van de lader gehaald om 11 uur sochtends en nu om half 1 snachts nog 61%
En ik heb vandaag toch veel getwitterd, ge-internet (google, twitpic enz), paar mailtjes en smsjes verstuurd.
veejee schreef op zondag 31 januari 2010 @ 15:40:
Sinds de smsfix van de 29e heb ik geen problemen meer gehad!!
Ik ook niet!!! :D :D Tig smsjes verstuurd, maar nog niet een daarvan is blijven hangen, ze worden allemaal direct verstuurd!
Of je ze nou typt in Taditionele of Convo modus, het werkt eindelijk!
Vind wel dat in Convo modus het een beetje traag werkt, als je bijv een afleverrapport wist, dan "hangt" de telefoon even.
Ook het draaien van normaal naar landscape gaat traag in Convo modus.
Maargoed....het is nu tenminste een telefoon die kan smsen!

(laatste SMS fix die dus niet makkelijk op de site te vinden is, maar hier wel staat: http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=297&cat=0&dl_id=812)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb een vraag wat betreft volumeregeling. Als ik bijvoorbeeld in wmplayer of de music player het volume van een nummer wil verhogen middels de knoppen op de zijkant van het toestel, dan 'lagt' het nummer. Ik hoor dan even niks. Dus elke keer als ik op het volume knop druk tijdens het afspelen van een nummer hoor ik even niks. Maar als ik naar de homescreen ga en dan de volume regel dan reageert hij wel gelijk. Is hier een fix voor? Herkennen jullie dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Tha schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 18:46:
weet iemand hoe ik in hemelsnaam mijn contactenlijst weer gewoon op voornaam achternaam kan krijgen, ipv achternaam, voornaam?

als ik het aanpas in outlook en dan sync blijft het lekker hetzelfde staan.
ik begin er nu redelijk loco van te worden...
Help :o

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Daar heb je handig gereedschap voor gekregen toen je op de wereld kwam. Weet je hoe dat gereedschap heet?
Handen. juist ja. Als je nu ook nog is je hoofd zou gebruiken had je allang op google gecheckt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik ook alweer bestanden zoeken?
Ik kan het op de HD2 niet vinden en hier ook niet als ik zoeken gebruik ("HD2 bestanden zoeken") terwijl ik weet dat het hier voorbij is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 08:00:
Hoe kan ik ook alweer bestanden zoeken?
Ik kan het op de HD2 niet vinden en hier ook niet als ik zoeken gebruik ("HD2 bestanden zoeken") terwijl ik weet dat het hier voorbij is gekomen.
Start->extra->op telefoon zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:42:
[...]

25 shortcuts? En waar kan ik die cab nu weer vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 15:31:
Nog even een vraag welke ik ook eerder heb gesteld..

Wanneer ik ook HSDPA aanzet loopt de verbinding vast na een bepaalde tijd. Dit is soms na een kwartier, soms na een paar uur. Het lijkt net of hij ergens in blijft hangen. Na opnieuw opstarten werkt het weer perfect (voor zolang het duurt).

Met alleen 3G heb ik prima verbinding alleen is dit toch een stuk trager..

Is dit met de 1.66 update ook opgelost??
Even mezelf quoten.. iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

thepr schreef op maandag 01 februari 2010 @ 08:47:
[...]

1 x google gebruiken met deze woorden; 25 shortcuts manila

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624728

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
ja, dat had ik al gedaan bij xda, maar het ligt er aan op welk niveau en dan zie je door de bomen het bos niet meer en zeker op maandagmorgen. Maar bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
jimmy87 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 08:05:
Nee hoor, de versie die wij hebben heeft net zoveel geheugen ;) alleen bij die van ons hebben ze een deel uitgeschakeld welke je door een radio update en een register wijziging kunt aanzetten. Dan hebben wij ook 576MB net als de VS versie.
En jij hebt die wijziging en update al?
Zou ik graag ook willen dus feel free to post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn HD2 trouwens besteld als verlenging voor mijn contract bij Telfort. Best goeie deal wat mij betreft. Telfort 500 + 100 smsjes, "onbeperkt" internet voor 1 jaar en toestel gratis :) Maandelijkse kosten €48 nogwattes.

Weet iemand zo of de HD2 van telfort op de een of andere manier anders is dan de stock? (branded bijvoorbeeld?) Kan me niet voorstellen, maar toch.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2010 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Ik gebruik deze tool http://shubaroo.com/index.php?module=contact op mijn Touch Pro 1, werkt vast ook op de HD2

[ Voor 10% gewijzigd door JackPoint op 01-02-2010 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Als je een contact bewerkt dan kan je onderin naar Meer. Dan kom je in de Windows layout ipv de Sense layout van een contact persoon en dan bij "Archiv. als:" kan je kiezen hoe je je contactpersoon wilt weergeven.
Das hetzelfde als in Outlook "Opslaan als:".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
quote van HTC helpdesk:
Dank u wel voor uw vraag over de SMS update.
Afgelopen vrijdag was de SMS update 2 maal gepubliceerd op de HTC website en meteen daarna verwijderd. De hoofdpagina www.htc.com heeft wel een ROM upgrade voor de HD2 – lost ook SMS probleem op, maar deze is niet geschikt voor Nederland. De Nederlandse Rom upgrade voor de HD2 kan binnenkort verwacht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Laatst online: 21:01
Zijn de problemen hier dan groter dan in andere landen?
Of is Nederland gewoon geen priority land mbt. het uitbrengen van de ROM update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal..

Even een paar vraagjes

hoe zet ik de spellejtes op hd2 ?
als ik bij me meldingen kijken geeft hij een tijd aan dat loopt op,..,.. van me hi internet, Betekent dit dat inet nog steeds aan staat of ??

en wat betkent HSDPA ??

EN maken jullie ook gebruik van de weer app. De dan constant regen of sneeuw in me beeldscherm aangeeft..?

Bedankt iedereen..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2010 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:07:
hallo allemaal..

Even een paar vraagjes

hoe zet ik de spellejtes op hd2 ?
als ik bij me meldingen kijken geeft hij een tijd aan dat loopt op,..,.. van me hi internet, Betekent dit dat inet nog steeds aan staat of ??

en wat betkent HSDPA ??

EN maken jullie ook gebruik van de weer app. De dan constant regen of sneeuw in me beeldscherm aangeeft..?

Bedankt iedereen..
google is je vriend: HSDPA = High-Speed Downlink Packet Access ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
freekweb schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:18:
[...]

google is je vriend: HSDPA = High-Speed Downlink Packet Access ;)
Offtipic, hoe gaan we de noobs te lijf hahaha :) gaan we hier een competitie van maken :)?

Ontopic, wanneer komt die minderfijne rom van 1.66 uit :S??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

JackPoint schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:17:
[...]

Ik gebruik deze tool http://shubaroo.com/index.php?module=contact op mijn Touch Pro 1, werkt vast ook op de HD2
Toppertje! Held van de dag!~

op xda gaan ze er wat verder op in O-)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=592997

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323

323

Waar kan ik de timer vinden van het gespreksduur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prom1se schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:38:
[...]

Offtipic, hoe gaan we de noobs te lijf hahaha :) gaan we hier een competitie van maken :)?

Niemand anders problemen met het gebruik van HSDPA? internet op 3g werkt prima hoor maar is gewoon langzamer als je bijvoorbeeld kijkt naar het inladen van youtube filmpjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

323 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:44:
Instellingen > Info over telefoon > Software-informatie

Daar staat onderaan je gebruik Inkomend en Uitgaand :). Dit is het totaal.
Als je een timer bij contactpersoon wilt moet je naar het laatste tabje slepen, daar staat de gespreksduur per gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkoorevaar
  • Laatst online: 19-06-2024
323 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:44:
instellingen - meer - systeem - apparaat informatie.

daar zie je de totale bel- en gebeldtijd staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Prom1se schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:38:
[...]

Lees dan zelf ook even goed, want dat heb ik hierboven gepost: "binnenkort"

@Masterz: gaat prima via HSDPA via Vodafone, lekker snel.

Ander probleem: kan sinds vandaag niet meer mailen vanaf mijn foon.
Dit is de melding:

550 5.1.1 <xxx@xxx.xxx> recipient rejected 62.140.137.102 is in RBL

Als mailserver gebruik ik smtp.upcmail.nl met verificatie, geen SSL.
Die 62.140.137 range is een IP adres van Vodafone.

http://www.robtex.com/ip/62.140.137.102.html

Meer mensen met Vodafone hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:56:
[...]

Dit is de melding:

Kan je me wat meer vertellen over je instellingen van internet? Wanneer ik onder geavanceerder netwerkverbinding HSDPA aanzet werkt t prima.. maar na verloop van tijd loopt de verbinding vast.. Ik maak ook gebruik van Vodafone (particulier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkoorevaar
  • Laatst online: 19-06-2024
CRXed schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:56:
[...]

Dit is de melding:

Google vertelt mij dat je dan blacklisted bent, Realtime Black List... daar staat RBL voor.

[ Voor 0% gewijzigd door jkoorevaar op 01-02-2010 12:09 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323

323

Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:56:
[...]

Instellingen > Info over telefoon > Software-informatie

Daar staat onderaan je gebruik Inkomend en Uitgaand :). Dit is het totaal.
Als je een timer bij contactpersoon wilt moet je naar het laatste tabje slepen, daar staat de gespreksduur per gesprek.
Ik ben daar geweest ik daar niks vinden kan het ook wezen dat ik het uit heb staan
ik heb nog een vraagje over de agenda daar zie ik geen weeknummers bij staan klopt dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 08:31
jkoorevaar schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:06:
[...]

Google vertelt mij dat je dan blacklisted bent, Realtime Black List... daar staat RBL voor.
62.140.137.102 listed in bl.spamcop.net
If there are no reports of ongoing objectionable email from this system it will be delisted automatically in approximately 6 hours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Tha schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:40:
[...]
Toppertje! Held van de dag!~
[...]
Danku Danku O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Nog steeds heb ik problemen met het verzenden van een klacht naar HTC via de website, zijn er meer mensen die dit hebben? Niet de reply via de email maar via de website naar de klantenservice.
EDIT: opgelost, de klacht in stukken geknipt, waarschijnlijk was het probleem dat de klachten qua tekst 1 a4tje bevatte toch te groot.

De sms update die CRXed aangaf op de vorige pagina (de laatste sms update) verbeterd dus ook de batterij duur? De update is puur en fix en er verdwijnen geen gegevens zoals eerder wel aangegeven werd bij andere updates?

[ Voor 14% gewijzigd door Novadecasa op 01-02-2010 13:04 . Reden: oplossing email probleem toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
  • Laatst online: 04-02-2023
Novadecasa schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:00:
Nog steeds heb ik problemen met het verzenden van een klacht naar HTC via de website, zijn er meer mensen die dit hebben? Niet de reply via de email maar via de website naar de klantenservice.
EDIT: opgelost, de klacht in stukken geknipt, waarschijnlijk was het probleem dat de klachten qua tekst 1 a4tje bevatte toch te groot.

De sms update die CRXed aangaf op de vorige pagina (de laatste sms update) verbeterd dus ook de batterij duur? De update is puur en fix en er verdwijnen geen gegevens zoals eerder wel aangegeven werd bij andere updates?
Puur een fix, geen data kwijt. M'n HD werkt als een zonnetje, doe ongeveer 2 dagen met de batterij en constant 3g aan.. Het installeren kan echter wel even duren, ligt waarschijnlijk aan je hoeveelheid smsjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:23
Bestaat er eigenlijk een firefox variant voor windows mobile?
Enige die ik kan vinden is deze alpha versie:
http://www.mozilla.org/pr...ec/1.0a3-wm/releasenotes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 15:50
pdebie schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:39:
Bestaat er eigenlijk een firefox variant voor windows mobile?
Enige die ik kan vinden is deze alpha versie:
http://www.mozilla.org/pr...ec/1.0a3-wm/releasenotes/
Je hebt nog Opera erop staan samen met Internet Explorer.

Firefox komt eraan, hij is iig aangekondigd.

Gewoon wachten op de final :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sharky_NL op 01-02-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thepr schreef op maandag 01 februari 2010 @ 08:47:
[...]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624728

Maar eigenlijk is deze nog beter...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

creatif schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:31:
[...]

Puur een fix, geen data kwijt. M'n HD werkt als een zonnetje, doe ongeveer 2 dagen met de batterij en constant 3g aan.. Het installeren kan echter wel even duren, ligt waarschijnlijk aan je hoeveelheid smsjes!
bij mij gaat ie ook als een zonnetje, maar 2 dagen met een batterij?! ik red maar een dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Sharky_NL schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:42:
[...]

Je hebt nog Opera erop staan samen met Internet Explorer.

Firefox komt eraan, hij is iig aangekondigd.

Gewoon wachten op de final :)
Klopt, maar menig site werkt niet fatsoenlijk in opera of IE (dit komt mede door het feit dat menig site nog niet voor mobile geoptimaliseerd is of een mobile versie bevat). Ik wilde alleen een keer een mobile FF versie wel eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

instellingen - meer - systeem - apparaat informatie.

daar zie je de totale bel- en gebeldtijd staan
Jammer dat data verbruik er niet bij staat.
Als in de toekomst onbeperkt internet er af gaat wil je wel weten waar je aan toe bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 11:32
Monda schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 21:13:
[...]

Bedankt ! Ik stond op het punt om die van Artemis te updaten, maar ga nu toch eens Dutty proberen denk ik. Raar dat Dutty dan weer niet lekker loopt bij nwolsink...
Ik heb gekeken op de site van dutty.
Maar daar staan er twee op :
1 - Touch-IT_BTv1_HD2_24001 (eng)
2 - Duttys_Leo_Sense_2.5_5.2.21889.5.0.87_1.66_Multi_Lang_V1.5_NLD

De eerste is mooier van vormgeving, maar helaas in het engels, dacht dat de tweede een pack was ervoor om hem om te zetten naar NL.
Maar dat is een complete install.

Welke bedoel je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 15:50
pdebie schreef op maandag 01 februari 2010 @ 14:03:
[...]

Klopt, maar menig site werkt niet fatsoenlijk in opera of IE (dit komt mede door het feit dat menig site nog niet voor mobile geoptimaliseerd is of een mobile versie bevat). Ik wilde alleen een keer een mobile FF versie wel eens proberen :)
Das idd wel jammer, je bent trouwens niet de enige die firefox wil proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
  • Laatst online: 04-02-2023
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 14:01:
[...]

bij mij gaat ie ook als een zonnetje, maar 2 dagen met een batterij?! ik red maar een dag...
Ik zet 'm 's nachts altijd op Flight mode en ik ben geen zware gebruiker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ik heb net de alpha 3 versie van Fennec gedownload. Ziet er in eerste instantie goed uit, alleen krijg nog geen site in beeld. Dus of er is een instelling niet goed of het is wel heel erg alpha nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:33:
[...]

Ik heb met SPB backup rom upgrade een backup van een Duttys rom overgezet naar een L26 rom allebei Ned. en met best veel programma's.
Werkte als een trein.
Ben wel weer teruggegaan naar de Duttys rom. Deze is voor mij toppie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Nou, we zijn weer een week verder!

- Soms staat mijn weer in eens op 'Calcutta'.. de laatste keer dat ik gekeken heb, woonde ik daar niet.
Waarschijnlijk dat de GPS dan geen fix heeft of zo. Maar dan moet hij hem niet automatisch terug zetten op Calcutta, maar de vorig locatie behouden natuurlijk.
Het nadeel is dat dan ook de tijd niet meer goed staat. Ik moet bij de instelling weer Amsterdam kiezen, en daarna is hij pas terug te zetten. Daarna staat het weer ook weer goed..

- Mijn HD2 is voor de tweede keer vast gelopen. Alleen met de soft-reset knop op te lossen.
Weer bij het verwijderen van de blokkering. Er stond een melding van een mailtje in het lock-scherm. Daar drukte ik op, er gebeurde niets, toen de schuif verschoven.. bleek hij vast te zitten. Net of ik te snel druk of zo..

- Bij het opstarten van de HTC komt er een foutmelding. Geen gegevensverbinding mogelijk of zoiets.
Ik kan kiezen voor 'negeren' en 'instellingen'. Gekozen voor negeren. Ook een keer voor 'instellingen', maar kan me niet meer herinneren waar ik toen terecht kwam. Na de logcode ingetoets te hebben is er gewoon verbinding. Niet zo'n groot probleem. Maar bij gebruik van Sygic krijg ik die melding ook wel eens in beeld. Net alsof de verbinding wel eens verloren gaat bij gebruik van de GPS.

Heeft iemand andere ook last van deze problemen?

[ Voor 10% gewijzigd door lithje op 01-02-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensen, had een vraag over de software-informatie van dit toestel bij mij staat:
Versie van besturingssysteem 5.2.21869
Manilla-versie 2.5.19211619.0
ROM- versie 1.48.404.2 NLD
ROM-datum 11/18/09

Heb alle updates en roms geinstalleerd die er beschikbaar zijn maar het lijkt net of ik geen 6.5 meer heb!!

Alvast bedankt voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Kijk eens bij instellingen --> menu --> meer --> systeem --> info.....

[ Voor 11% gewijzigd door lithje op 01-02-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lithje schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:18:
Kijk eens bij instellingen --> menu --> meer --> systeem --> info.....
Bedankt, hier staat wel 6.5 professional, maar snap die rom-datum niet zo of zijn die andere gegevens in me vorige bericht hetzelfde als bij jouw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:24:
[...]

Bedankt, hier staat wel 6.5 professional, maar snap die rom-datum niet zo of zijn die andere gegevens in me vorige bericht hetzelfde als bij jouw ?
ROM datum is dus 18 november 2009. Dat is de laatste officiële ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
Maar die laatste betreft 20 shortcuts als ik het goed zie. Die eerste werkt toch goed zoals je aangeeft of niet soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:27:
[...]

ROM datum is dus 18 november 2009. Dat is de laatste officiële ROM.
Oke, die 2009-12-09 op de HTC site zegt dus niks.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323

323

Heeft de agenda ook week nummers
Hoe kan ik die krijgen
en hoe krijg ik de nummer in mijn telefoonboek enkel.
dus niet sim en contacten samen, maar alleen 1 van de 2.

[ Voor 49% gewijzigd door 323 op 01-02-2010 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

323 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:36:
Hoe kan ik die krijgen
wat dacht je van de topics over hd2 doorzoeken en anders de handleiding.
als je bij je contacten zit kun je gewoon kiezen dat je alleen contacten wilt weergeven, dus niet sim, dat zou moeten werken.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2010 17:14 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

323 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:36:
Hoe kan ik die krijgen
Vraag je het gewoon op het moment dat de vraag in je opkomt of heb je al wat geprobeerd?

Als ik naar mijn lijst contacts ("all people", softbutton onderaan op de people tab) ga en dan rechtsonder op "menu" zie ik een optie "view >" en daar kan ik kiezen in die lijst alleen SIM of alleen contacts weer te geven, of "all" (default.) Echt verstopt zit het niet ofzo.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Pff.. hoe lang zou het nog duren voordat de nieuwe ROM op de site komt te staan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op maandag 01 februari 2010 @ 17:13:
[...]

Vraag je het gewoon op het moment dat de vraag in je opkomt of heb je al wat geprobeerd?

Als ik naar mijn lijst contacts ("all people", softbutton onderaan op de people tab) ga en dan rechtsonder op "menu" zie ik een optie "view >" en daar kan ik kiezen in die lijst alleen SIM of alleen contacts weer te geven, of "all" (default.) Echt verstopt zit het niet ofzo.
waarschijnlijk zit de zoekfunctie te ver verstopt ;).

ont: ik heb mogelijk een nieuw probleem omstreeks smsen. als ik nog wat zaken heb getest laat ik het hier weten.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees de FAQ van de topicstart als je wat toe wil laten voegen aan de topicstart (tip: zoek naar 'Gegevens toevoegen aan de FAQ').