HTC HD2 - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 81.563 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Novadecasa schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:41:
Laat even weten of het allemaal beter is, niet alleen het verzenden maar ook het laden van de conversaties e.d.
Toch vind ik het wat vreemd, zou betekenen dat ze dan toch nog wel wat willen sleutelen aan de 1.66 ROM anders hadden ze die er toch wel bij in gebakken als de 1.66 morgen of komende week online komt? :?
This update is only applicable to ROM version is less than 1.66.XXX.X.

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCroezing
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:53
Hoezo verwarrend... Als ik kijk naar de volgende urls:
GB: http://www.htc.com/europe...spx?dl_id=812&news_id=508
NL: http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=297&cat=0&dl_id=812

Dan zie ik:
Naam GB: Update for HTC HD2 – New SMS Function Update
Naam NL: Update voor HTC HD2 – update voor nieuwe sms-functie
Dat is ok maar:
Release Date GB: 2010-01-29
Release Date NL: 2010-01-24
En:
Note GB: This update is only applicable to ROM version is less than 1.66.XXX.X.
Opm NL: Deze update is alleen van toepassing op de rom-versie 1.66.XXX.X of lager.

Duzz GB < 1.66 en NL <= 1.66. Terwijl het precies dezelfde updatesoftware betreft... |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10-2024

efd

TCroezing schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:42:
[..]
Opm NL: Deze update is alleen van toepassing op de rom-versie 1.66.XXX.X of lager.

Duzz GB < 1.66 en NL <= 1.66. Terwijl het precies dezelfde updatesoftware betreft... |:( 8)7
Dat is idd verwarrend :(

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

TCroezing schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:42:

Lol kennelijk heeft NL een aparte rom... :/
Zal waarschijnlijk verkeerd vertaalt zijn....i hope ;)

[ Voor 6% gewijzigd door XTREEMRaGE op 29-01-2010 16:01 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij versrpingt ie nog steeds naar t laatste smsje als ik aan t typen ben :@
kan ik ergens ook zien dat die laatste hotfix is geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:02:
kan ik ergens ook zien dat die laatste hotfix is geinstalleerd?
Ik mag hopen dat je je nog kan herinneren of je hem vandaag hebt geinstalleerd of niet :X

Hotfixes staan als t goed is bij de geinstalleerde programma's (Engelstalige telefoon: Tab Settings --> Application --> Remove Programs. Als je de hotfix geinstalleerd hebt moet hij er tussen staan volgens mij. Heb hem nog niet geinstalleerd dus ik kan het niet voor je controleren.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:08:
[...]

Ik mag hopen dat je je nog kan herinneren of je hem vandaag hebt geinstalleerd of niet :X

Hotfixes staan als t goed is bij de geinstalleerde programma's (Engelstalige telefoon: Tab Settings --> Application --> Remove Programs. Als je de hotfix geinstalleerd hebt moet hij er tussen staan volgens mij. Heb hem nog niet geinstalleerd dus ik kan het niet voor je controleren.
heb em wel geinstalleerd maar t ging niet echt soepel en ik kan em niet zien bij te verwijderen applicaties dus vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:09:
[...]

heb em wel geinstalleerd maar t ging niet echt soepel en ik kan em niet zien bij te verwijderen applicaties dus vandaar...
Probeer je t nog een keer (installeren bedoel ik)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:11:
[...]

Probeer je t nog een keer (installeren bedoel ik)?
as we speak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-02-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:09:
[...]

Ik kan 'm ook niet vinden bij te verwijderen applicaties.. Installatie ging ook anders dan normaal.. Hij startte zelf opnieuw op..

Edit; en m'n smsjes gaan in een keer tergend langzaam wanneer je naar een ander berichtje 'veegt'...

[ Voor 12% gewijzigd door creatif op 29-01-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

creatif schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:18:
[...]

Ik kan 'm ook niet vinden bij te verwijderen applicaties.. Installatie ging ook anders dan normaal.. Hij startte zelf opnieuw op..

Edit; en m'n smsjes gaan in een keer tergend langzaam wanneer je naar een ander berichtje 'veegt'...
nu ik er over nadenk, hotfixes kan je niet verwijderen vandaar dat ze er niet bij staan |:(

alleen waar kan ik t wel zien dan, dat ie geinstalleerd is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn mensen die op de NL website van HTC de nieuwe ROM upgrade naar 1.66 al hebben zien staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:21:
[...]

nu ik er over nadenk, hotfixes kan je niet verwijderen vandaar dat ze er niet bij staan |:(

alleen waar kan ik t wel zien dan, dat ie geinstalleerd is 8)7
Ik heb net drie andere hotfixes geinstalleerd (had ik nog niet gedaan) en die staan wel bij de te verwijderen programma's.. alleen die smsfix dus niet! Maar ik ben ook wel benieuwd waar dat dan wel staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Texelcabrio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-07 19:29
Is er iemand die mij kan helpen (linkje) naar een .cab file van de youtube applicatie die standaard in de HD2 aanwezig is. Heb wat zitten klooien met mijn HD2 (wie doet dat nu niet.....) en heb nu de standaard versie welke van m.google.com te downloaden is. Deze wil ik niet ! Heb wat zitten surfen her en der, maar tot op heden zonder resultaat.
Alvast dank !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetHooft
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-09 21:25
Ik snap het nu ff niet meer :P . De 1.66 rom is al beschikbaar geweest als download op de NL site van HTC.com maar is er nu van af? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
MaartenBrok schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:41:
Ik snap het nu ff niet meer :P . De 1.66 rom is al beschikbaar geweest als download op de NL site van HTC.com maar is er nu van af? :(
Nee, hij is er nog niet geweest.. we wachten met smart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:40

Pinobigbird

doesn't share food!

MaartenBrok schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:41:
Nee hoor,je hebt niks gemist ;)
De nieuwe sms-update van vandaag was wel een halfuurtje offline.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetHooft
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-09 21:25
Pinobigbird schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:48:
[...]

Oh oke, bedankt in ieder geval :)

[ Voor 6% gewijzigd door HetHooft op 29-01-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:48:
[...]

Ik zorgde even voor verwarring.. las eerder in dit topic dat de nieuwe ROM online stond.. maar dit bleek niet de NL versie te zijn.
Wanneer ik trouwens naar de NL HTC site ga zie ik geen update voor SMS.. laatste update is van 7 januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de sms hotfix opgestart, maar mn HTC meldt nu al een kwartier lang : Installing Hotfix.
Volgens mij duurde mijn laatste rom upgrade (1.48)nog maar iets langer ..
batt 36 % inmiddels.. en ik begin em een beetje te knijpen ..

Kan het kwaad als ik de acculader (stroomnet) gebruik..anyone ??

edit> sms hotfix nu al half uur bezig inmiddels :/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:55:
Ik heb de sms hotfix opgestart, maar mn HTC meldt nu al een kwartier lang : Installing Hotfix.

De fix duurde bij mij ook lang, maar niet geen halfuur! Ook vreemd dat ik niet op 'ok' kon klikken om de telefoon opnieuw op te starten, dat deed hij zelf. Misschien ligt het er aan hoeveel smsjes je op je telefoon hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Begint te lijken op een chatbox hiero, leest niet prettig, maarja...

Ik zou 'm zeker aan de lader hangen,als je dat nog niet gedaan had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:53

Bij mij duurde het ongeveer een kwartier voordat hij klaar was. Heb ongeveer een 200 tal berichtjes staan. Misschien dat het inderdaad daar aan kan liggen zoals hierboven al gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Bij mij bleef ie eerste keer ook hangen, zelf opnieuw opgestart en alles was er nog. Ik vermoed zelf dat ie hing omdat ik de sms-hotfix met opera van de site afhaalde en meteen runde zonder m eerst naar de storage card weg te schrijven. Daarna heb ik bij de tweede try dus alsnog de fix eerst netjes gedownload en vanuit de explorer gestart en was hij in een minuut of 5 - 10 klaar (duurde ook lang dus maar geen half uur); ik moest wel op OK drukken voordat hij opnieuw opstartte. WWE-rom met de fix van HTC.com/uk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weird..
nu is de hotfix klaar, laat hij erna mijn wallpaper zien. HTC Sense wordt niet meer geladen. Na reboot dus OOK niet meer ..

edit >> Nog maar eens de hotfix geprobeerd. NU was hij in en minuut klaar. Na reboot kwam HTC Sense weer tevoorschijn

vaagheid

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:37
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:25:
Er zijn mensen die op de NL website van HTC de nieuwe ROM upgrade naar 1.66 al hebben zien staan?
Je bedoeld deze:
http://94.136.51.200/download/RomCode/%5CHTC%20HD2%5CRUU_Leo_HTC_NLD_1.66.404.2_Radio_Signed_15.30.50.07U_2.06.51.07_Ship.exe

[ Voor 16% gewijzigd door Barfman op 29-01-2010 17:20 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkoorevaar
  • Laatst online: 19-06-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:15:
Weird..
nu is de hotfix klaar, laat hij erna mijn wallpaper zien. HTC Sense wordt niet meer geladen. Na reboot dus OOK niet meer ..

edit >> Nog maar eens de hotfix geprobeerd. NU was hij in en minuut klaar. Na reboot kwam HTC Sense weer tevoorschijn

vaagheid
ik had ook zoiets, bleef hangen tijdens de fix.
tel. opnieuw opgestart, kreeg idd ook dat beginplaatje van je opstartscherm.
met de hand sense aangezet in todayscherm, daarna weer de fix gestart en was na een paar minuten klaar.
vroeg toen om opnieuw opstarten en toen ging het allemaal goed..

beetje vreemd dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Weird..

vaagheid
Ik denk dat je gewoon te ongeduldig bent en veel smsjes in je foon hebt staan?

Ik heb gemerkt dat het woordje "-GSM" uit al mijn smsjes is verdwenen en de Conversatiemodus is nu erg snel.
Hij moest wel de eerste keer daarvoor de database updaten denk ik, want na de herstart was hij even traag, maar nu niet meer.

[ Voor 0% gewijzigd door CRXed op 29-01-2010 17:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Link werkt niet maar dat is een Custom ROM zeker? Dan mag je die hier niet plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:01
Ik merk dat na het installeren van de SMS hotfix via XDA, dat hij nu bij het schuifgedeelte moeite heeft om deze weer te geven. Eerst de Sense omgeving, en 2 sec. later pas de standby met de schuifknop. Voor de update was dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
@Smirnoff...laat m ff rommelen en geef het wat tijd, waarschijnlijk istie bezig op de achtergrond.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:02:
-Springt bij mij ook naar de sms vanwaar je hebt gereageerd uit Sense (niet perse de laatste)
-En de bug dat je daarna niet meer ziet wat je typt, behalve als je op Enter drukt, is er ook nog steeds.....
-Het Font is in Traditionele modus ook nog heel klein

Dat wordt weer HTC mailen :(

[ Voor 19% gewijzigd door CRXed op 29-01-2010 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
CRXed schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:29:
[...]

Link werkt niet maar dat is een Custom ROM zeker? Dan mag je die hier niet plaatsen.
Is gewoon een originele hoor van HTC zelf, alleen via het IP adress. Hij werkte half uurtje terug nog, maar, mijn download werd afgebroken, dus denk ik dat hij er heel snel op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Zou tijd worden :*)

Dan weer eens n verse start maken, kijken wat voor bugs erin zitten en kijken welke fixes er dan nog nodig zijn.
Ben benieuwd of het Font probleem een overblijfsel is van een oude fix, of dat ie er toch weer inzit, net zoals de verspringende schermen in Convo modus bij sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
CRXed schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:39:
@Smirnoff...laat m ff rommelen en geef het wat tijd, waarschijnlijk istie bezig op de achtergrond.
[...]
offtopic:
Het lijkt me vriendin wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Net mijn foon alweer moeten resetten met het rode reset knopje omdat ie bleef hangen in de SMS Convo mode. Scherm ging op standby en ik kon de foon niet meer unlocken, alleen de hardware knoppen lichtten op, verder niks.

[ Voor 0% gewijzigd door CRXed op 29-01-2010 19:33 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee waarom het programma Qik (www.qik.com) waarmee je kan filmen, en anderen rechtstreeks on internet mee kunnen kijken voor bijna alle htc telefoons te downloaden is, maar niet voor de HD2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• panikiniki
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-05-2021
CRXed schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 19:32:
Net mijn foon alweer moeten resetten met het rode reset knopje omdat ie bleef hangen in de SMS Convo mode. Scherm ging op standby en ik kon de foon niet meer unlocken, alleen de hardware knoppen lichtten op, verder niks.
Heb ik ook vaak gehad toen ik het Weer en de Stocks van het automatisch updaten had gezet aanzienlijk minder.
Ik heb hier thuis alleen een 'G' verbinding met 2 streepjes zodra ik overigens de voordeur opent knalt ie naar 'H' met 5 streepjes naar het schijnt woon ik in een bunker.
Hiermee heb ik dus het vermoeden dat wanneer meerdere applicaties verschillende processen opstarten in stand-by mode welke om verbindingen vragen de HD2 doen freezen.

Wel zijn we nog aan het testen om wat dichter bij de oorzaak te komen.
Ik haal overigens de batterij eruit en in voor de reset werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 12:57
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 19:54:
iemand een idee waarom het programma Qik (www.qik.com) waarmee je kan filmen, en anderen rechtstreeks on internet mee kunnen kijken voor bijna alle htc telefoons te downloaden is, maar niet voor de HD2 ?
Al geprobeerd met een download van een ander HTC Windows Mobile toestel? De downloads zijn nl. allemaal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canard schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:13:
[...]

Al geprobeerd met een download van een ander HTC Windows Mobile toestel? De downloads zijn nl. allemaal hetzelfde.
geprobeerd, maar het werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem als ik wil internetten via wlan, opera geeft dan een foutmelding en werkt niet. Skyfire werkt dan wel. Mis ik een bepaalde instelling of zijn er vaker problemen met Opera ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• panikiniki
Naar mate de tijd vordert en we langzaam richting de openbaring van Winmo 7 komen wil ik toch even dit kwijt.
Ik heb de HD2 vanaf het begin en moet zeggen helemaal top. Aangezien we steeds meer capaciteit ontdekken zoals meer RAM, Wifi-N en zelfs nog een scherm wat meer kleuren aan kan dan de specs doen beweren zullen er vast in de toekomst nog meer verborgen talenten ontpoppen uit dit beestje.

Onlangs heb ik Sense uitgezet en de standaard Windows Item aangezet en hiermee zitten spelen en ik moet zeggen dat je dan een wel hele andere ervaring beleefd t.o.v. werken via Sense. Mijn gevoel hierbij is dan ook dat ik vind dat Winmo 6.5 een dermate zwak opgelapt product is wat eigenlijk nauwelijks naar behoren kan werken met een capacitive scherm. Het lijkt mij een quickfixed Winmo 6.3 omdat 7 nog niet klaar was.

Ik vraag me nu af had ik het toestel gekocht als ik niet was overtuigd door de schil van HTC met de gelikte animaties van het weer, stocks enz. ik denk het niet. Dat wist Microsoft en HTC ook en daarom zal de upgrade naar Winmo 7 inevitable zijn omdat het apparaat nu niet naar capaciteit wordt gebruikt.

En ja stiekem hoop ik op Winmo 7 gewoon omdat de HD2 ervoor klaar is en mij de verwachte beleving kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:53
panikiniki schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:25:
Naar mate de tijd vordert en we langzaam richting de openbaring van Winmo 7 komen wil ik toch even dit kwijt.
Ik heb de HD2 vanaf het begin en moet zeggen helemaal top. Aangezien we steeds meer capaciteit ontdekken zoals meer RAM, Wifi-N en zelfs nog een scherm wat meer kleuren aan kan dan de specs doen beweren zullen er vast in de toekomst nog meer verborgen talenten ontpoppen uit dit beestje.
Een scherm dat meer kleuren aankan dan de specs? Dat is het eerste wat ik daarvan hoor. :) En hoe kun je dit dan benutten? Of is het standaard al? Want als ik een film bekijk op mijn hd2 dan zou je echt niet zeggen dat hij maar 65000 kleuren kan weergeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
glennvho schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:47:
[...]

Een scherm dat meer kleuren aankan dan de specs? Dat is het eerste wat ik daarvan hoor. :) En hoe kun je dit dan benutten? Of is het standaard al? Want als ik een film bekijk op mijn hd2 dan zou je echt niet zeggen dat hij maar 65000 kleuren kan weergeven. :)
Windows kan niet meer dan 65k kleuren laten zien, dat wordt pas bij windows 7 anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• panikiniki
glennvho schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:47:
[...]

De specs gegeven door HTC zijn volledig in de lijn van Winmo 6.5 dit zal ongetwijfeld een vereiste zijn vanuit Microsoft. Marketing technisch wil je natuurlijk niet laten zien dat de smartphone verder is dan het OS.

Grappig trouwens dat de hardware verder is dan het OS.

Vergelijk de Iphone met z'n 16 miljoen kleuren met de HD2...... I rest my case. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

panikiniki schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:28:
[...]

De specs gegeven door HTC zijn volledig in de lijn van Winmo 6.5 dit zal ongetwijfeld een vereiste zijn vanuit Microsoft. Marketing technisch wil je natuurlijk niet laten zien dat de smartphone verder is dan het OS.

Grappig trouwens dat de hardware verder is dan het OS.
Vergelijk de Iphone met z'n 16 miljoen kleuren met de HD2...... I rest my case. _/-\o_
Welkom in de wereld genaamd IT :)

Hardware en software lopen nóóit gelijk en zullen dit ook nooit gaan doen. 32 vs. 64 Bit is een leuk voorbeeld :)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weird..

vaagheid
Het vinkje bij "sense" was weg.
Terug gezet en het laadt weer gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah godver. :( Ik dacht dat ik geen last had van de bekende 'SMS-postvak-uit' bug. Maar toch wel. 3 SMSjes die pas na een reboot en een smsje naar mijzelf wilde verzenden.

1.66 kom alsjeblieft snel uit en fix dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
panikiniki schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:28:
[...]
Vergelijk de Iphone met z'n 16 miljoen kleuren met de HD2...... I rest my case.
Jij denkt dat de iFöhn 24-bit kleuren kan weergeven? :>

Die zijn voorzien van 18-bit paneeltjes. Daarnaast 'ditherd' een (semi-)hoge resolutie veel beter dan die antieke HVGA rommel.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
HTC HD2 in 2 verschillende versies.
de versie die in de VS uit komt/is heeft meer geheugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mgear
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 21:31
Tanakiam schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 05:42:
HTC HD2 in 2 verschillende versies.
de versie die in de VS uit komt/is heeft meer geheugen!
Voor zover het zich laat zien hebben ook wij 576mb eom, schijnt te zijn dat een deel van het geheugen nu nog verstopt wordt door de radio/rom combinatie. mensen op xda developers hebben dit ontdekt. Alleen qua rom-flash en interne opslag lijken ze te verschillen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 19:59
Nee hoor, de versie die wij hebben heeft net zoveel geheugen ;) alleen bij die van ons hebben ze een deel uitgeschakeld welke je door een radio update en een register wijziging kunt aanzetten. Dan hebben wij ook 576MB net als de VS versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 17:19

Contagio

Vullend

Hey mensen,

Kan iemand mij de goede richting opduwen, met bijv. een linkje, hoe ik het voor elkaar krijg om via tethering & mijn HD2 op het internet kan surfen? (Laptop) Abbo is van KPN, is het überhaupt wel mogelijk om dat te doen?

Danke!

[ Voor 4% gewijzigd door Contagio op 30-01-2010 10:06 . Reden: Zinsopbouw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe begon ik bij een nieuwe ROM altijd met een schone lei, d.w.z. alles opnieuw instellen en installeren.
Nu wil ik graag, wanneer HTC eindelijk met de nieuwe NL-ROM op de proppen komt, met SPB-backup alles in 1 keer terugzetten. Wat ik me alleen afvraag, overschrijf ik hiermee geen verbeteringen die in de nieuwe ROM zitten? M.a.w. lekker snel klaar maar dan met settings die geen verbetering opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Contagio schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 10:04:
Hey mensen,

Kan iemand mij de goede richting opduwen, met bijv. een linkje, hoe ik het voor elkaar krijg om via tethering & mijn HD2 op het internet kan surfen? (Laptop) Abbo is van KPN, is het überhaupt wel mogelijk om dat te doen?

Danke!
Contagio, wat in de handleiding is niet duidelijk voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1100
  • Laatst online: 16-08 08:24
mensen, de sms update staat(weer) op de htc site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

red1100 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 10:23:
mensen, de sms update staat(weer) op de htc site :)
Opmerking: Deze update is uitsluitend voor rom-versies gelijk aan of lager dan 1.59.XXX.X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1100
laat maar ze hebben hem alweer verwijderd wat zijn ze toch aan het doen daar bij HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 21:40

Pinobigbird

doesn't share food!

red1100 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 10:29:
laat maar ze hebben hem alweer verwijderd wat zijn ze toch aan het doen daar bij HTC?
Dat was gister ook al zo. Geen flauw idee wat er aan de hand is. De ene keer staat hij wel in de lijst, dan weer niet, dan doet de directe link het niet, dan weer wel...

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1100
ja,jouw link doet het nu wel maar deze heeft een datum van 29-01 de fix die er net op stond had een datum van 25-01????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

red1100 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 10:54:
ja,jouw link doet het nu wel maar deze heeft een datum van 29-01 de fix die er net op stond had een datum van 25-01????
en een andere opmerking....
Opmerking: Deze update is alleen van toepassing op de rom-versie 1.66.XXX.X of lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Dat ze nou maar eens opschieten met die ROM update.... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 10:11:
Tot nu toe begon ik bij een nieuwe ROM altijd met een schone lei, d.w.z. alles opnieuw instellen en installeren.
Nu wil ik graag, wanneer HTC eindelijk met de nieuwe NL-ROM op de proppen komt, met SPB-backup alles in 1 keer terugzetten. Wat ik me alleen afvraag, overschrijf ik hiermee geen verbeteringen die in de nieuwe ROM zitten? M.a.w. lekker snel klaar maar dan met settings die geen verbetering opleveren?
Je hebt bij SPB Backup een optie ROM-upgradestand afdwingen. Ik zou zeggen probeer het, en vertel je bevindingen aan ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
Pinobigbird schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 10:47:
[...]

Dat was gister ook al zo. Geen flauw idee wat er aan de hand is. De ene keer staat hij wel in de lijst, dan weer niet, dan doet de directe link het niet, dan weer wel...
Volgens mij laten ze hem "lekken" en kijken ze snel op verschillende fora's of het probleem is opgelost of niet.
Dan kunnen ze hem misschien nog aanpassen en tweaken, anders staat de hele updatelijst vol met sms patches.
Dat willen ze denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 09:35

RaJitsu

B.S.U.R.

CRXed schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:23:
Even iets anders:

Mijn telefoon geeft de laatste 2 dagen NEW DELHI aan als mijn lokatie!
De klok heeft daardoor ook al eens op een hele andere tijd gestaan.

Meer mensen met Vodafone die daar last van hebben?
Nope, mijn Vodafone HTC HD2 erkent nog steeds dat ik in Den Bosch ben.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
De SMS-update heeft voor mij geen windeieren gelegd, alleen maar ellende.
Voor de update echt nergens last van, en nu lopen soms *exe bestanden vast.
Waardoor de standby / uitknop niet meer te bedienen is, ook sommige functies van het scherm zijn niet meer te 'touchen'. Pas na een softreset weer.

[ Voor 13% gewijzigd door Smirnoff op 30-01-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 09:35

RaJitsu

B.S.U.R.

Gebruikt hier iemand trouwens iets van internetradio? Op de standaardradio van de HD2 krijg ik thuis maar twee zenders (buiten gebruik ik geen radio, dus daar heb ik het niet getest) op. Via internet zouden er meer moeten zijn, maar er is vreemd genoeg geen internetradio-oplossing (met Nederlandse zenders) standaard aanwezig op de HD2. Daarbij is de kwaliteit van intenetradio natuurlijk ook beter.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terugkomend op het niet kunen verwijderen van de bt-bestandjes.. Ik kwam erachter dat er helemaal geen bt-bestandjes in mijn installatie van tomtom zat... De bestandjes die er staan, stonden er dus al.
Probleem was dat ik niet kan connecten met mijn Parrot (3200). Waarschijnlijk moet ik de firmware van mijn Parrot dus gewoon updaten...
Anders probleem: het is al meerdre keren voorgekomen dat mijn telefoon niet overgaat als iemand belt (heb hem pas 2 dagen...): laatste keer dat ik testte en hij niet verging, reageerde hij ook helemaal nergens meer op. Na een softreset deed-ie het weer, maar ik hoop toch wel dat deze telefoon een beetje betruwbaar is kwa telefoongebruik. Iemand enig idee?

Versies die draaien:
Manila: 2.5.19211619.0
Rom: 1.48.404.2 (NLD)
Radio: 2.05.51.05_2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smirnoff schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 11:51:
De SMS-update heeft voor mij geen windeieren gelegd, alleen maar ellende.
Voor de update echt nergens last van, en nu lopen soms *exe bestanden vast.
Waardoor de standby / uitknop niet meer te bedienen is, ook sommige functies van het scherm zijn niet meer te 'touchen'. Pas na een softreset weer.
bij mij ook, en die hotfix staat niet bij de te verwijderende programma's, enige oplossing zou zijn een harde reset, en weer van vooraan beginnen alles erop te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je het beginscherm ook zo instellen dat deze ook verandert in een landscape screen als je 'm draait. Ik vond dit er wel aardig uitzien en handig zeker bij gebruik in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Texelcabrio
  • Laatst online: 27-07 19:29
Is er iemand die tv kijken via vodafone live al aan de praat gekregen heeft. Ik kom inmiddels wel op de site (dank aan Tebbes), maar de tv stream krijg ik niet werkend. Net even contact gehad met de Vodafone klantenservice, nou weinig service...... Antwoord: bij ons werkt alles prima, we hebben geen storingen, het ligt aan je toestel, neem contact op met je leverancier ! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwmook
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-06 08:47
Beste,

Heb sinds gisteren mijn HTC HD2 werkt top. Echter 1 probleem, na het synchroniseren met mijn MAC geeft hij alle contacten weer met de achternaam eerst. Ik zou dit graag veranderen door het op Voornaam weer te geven. Wie kan mij helpen dit voor elkaar te krijgen? Vind hier helaas geen optie in in de menu's of zie ik deze over het hoofd?

Voor de duidelijkheid ik maak dus geen gebruik van Oulook, ook niet van een Windows PC. Ik weet dat je met Oulook kan aangeven hoe je ze gesorteerd wil hebben. Dit heb ik in AdressBook ook aangegeven. Helaas synct hij dit niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Laatst online: 12-09 12:26

Dav0s

Hr?

Zijn er meer mensen met problemen met de SMS hotfix? Twijfel of ik hem zal installeren. Heb een 2.06 radio-rom, dus extra twijfel of dat geen problemen samen oplevert..

Daarnaast, weet iemand waarom ze het design van de S400 autolader hebben veranderd?
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=188277

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fhmsknt
  • Laatst online: 27-08 19:20
red1100 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 10:54:
LEO08007-07.exe

hij staat er weer net gedownload via de link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 17:19

Contagio

Vullend

Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 10:18:
[...]

Contagio, wat in de handleiding is niet duidelijk voor jou?
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik deze informatie opvraag voor een vriend, die de eigenlijke eigenaar is van de HD2 :P
Hij heeft door brand zijn huis moeten verlaten, net zoals alle aparatuur die schoongemaakt moet worden. Hij zit nu in een tijdelijk onderkomen, waar geen internet is.
Het enige wat hij nog heeft is een laptop en zijn HD2.
En aangezien hij zelf niet zo een tweaker is, vraag ik het even.

Mijn enige echt vraag is dan eigenlijk, als ik de werking van tethering kan opzoeken in zijn handleiding, is of het mogelijk is met een internet abbo van KPN.
Ik heb zelf geen smartphone en daar dus ook geen ervaring mee. Maar wat ik las in het nieuws is dat sommige providers het blokkeren/niet toestaan, etc.
Iemand met een KPN abbo die hier ervaring mee heeft?

Ik ga de handleiding induiken, sorry voor de wat voorbarige vraag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:41

HollovVpo1nt

I like gadgets

Heren ik heb een vraagje, ik heb de 1.48 ROM en ik heb Touch X longpress sendkey taskmanager geinstalleerd.
Hij is te vinden op XDA. Alleen heb ik geen idee hoe ik na de installatie het programma moet gebruiken. Iemand enig idee :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:45:
Heren ik heb een vraagje, ik heb de 1.48 ROM en ik heb Touch X longpress sendkey taskmanager geinstalleerd.
Hij is te vinden op XDA. Alleen heb ik geen idee hoe ik na de installatie het programma moet gebruiken. Iemand enig idee :P?
Gewoon de sendkey ingedrukt houden een paar seconde :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Dav0s schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:37:
Zijn er meer mensen met problemen met de SMS hotfix? Twijfel of ik hem zal installeren. Heb een 2.06 radio-rom, dus extra twijfel of dat geen problemen samen oplevert..
Als je problemen met de sms functie hebt, gewoon installeren. Heb je geen problemen (zoals ik) dan niet installeren.
Dav0s schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:37:
Daarnaast, weet iemand waarom ze het design van de S400 autolader hebben veranderd?
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=188277
Denk dat ze dat hier wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Laatst online: 12-09 12:26

Dav0s

Hr?

Barfman schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:53:
[...]

Als je problemen met de sms functie hebt, gewoon installeren. Heb je geen problemen (zoals ik) dan niet installeren.

[...]

Denk dat ze dat hier wel weten.
De SMS-historie laadt traag als er veel smsjes in staan. Deze fix zou dat oplossen. Maar als ik daardoor een shitload aan bugs ervoor terugkrijg, liever niet.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 17:41

HollovVpo1nt

I like gadgets

Barfman schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:49:
[...]

Gewoon de sendkey ingedrukt houden een paar seconde :?
En nu weet ik wat de sendkey is, dankje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caphex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:26
iemand al de 1.66 getest hij staat nu op de site van htc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Contagio schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:42:
[...]

Mijn enige echt vraag is dan eigenlijk, als ik de werking van tethering kan opzoeken in zijn handleiding, is of het mogelijk is met een internet abbo van KPN.
Ik heb een Vodafone abbo, daar mag het niet maar het kan wel, en goed ook
Heb hierdoor m`n laptop internet abbo opgezegd..... scheelt weer een hoop pegels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fhmsknt
  • Laatst online: 27-08 19:20
caphex schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 16:05:
Bij mij niet 8)7 heb je misschien een linkje neem aan dat het de NL versie is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Ben wat aan het rondkijken voor custom rom. Heb nu Artemis 2.71 draaien. Draait snel, maar niet zonder bugs. Nu is inmiddels 2.9 uit.

Ik twijfel tussen

1. Artemis 2.9
2. Duttys Leo Sense 2.5 Multi-Lang
3. Laurentius26_LEOV3.1

Iemand die deze toevallig al getest heeft?

[ Voor 37% gewijzigd door Monda op 30-01-2010 17:43 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:26:
net 2 dagen screenprotector er af dit omdat er toch wat luchtbelletjes onderzaten en het scherm kras bestendig zou zijn en wat denk je? eerste krasje is ontdekt! weet niet waarvan maar waarschijnlijk knoopje van mijn spijkerbroek of zo. dus toch maar weer een screenpotector aanschaffen!
kan je hier een foto van posten? voorkom je dat veel mensen geen screenprotector nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
@RaJitsu: ik gebruik soms Windows mediaplayer om daar een link in te plakken van een internetradio station en dat werkt prima.
Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 13:59:
Kan je het beginscherm ook zo instellen dat deze ook verandert in een landscape screen als je 'm draait. Ik vond dit er wel aardig uitzien en handig zeker bij gebruik in de auto.
Dit komt pas bij de nieuwe versie van Sense of je moet op XDA zoeken of ze dat al gefixt hebben.

[...]
Bij mij niet 8)7 heb je misschien een linkje neem aan dat het de NL versie is :P
De NL versie staat er nog niet, dit is alweer de zoveelste vals-alarm melding ;)

Mijn telefoon herkent mn lokatie wel als ik op mn werk of thuis ben, maar mijn vriendin woont volgens mijn foon tegenwoordig in New Delhi :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Mijn telefoon herkent mn lokatie wel als ik op mn werk of thuis ben, maar mijn vriendin woont volgens mijn foon tegenwoordig in New Delhi :S
PS: via Wifi krijg ik wel de goede lokatie, zet ik dan wifi weer uit en doe een update (via 3g) dan krjg ik weer New Delhi.
Ligt het dan aan HTC, de Google Lokatiedienst of aan Vodafone?? Wie weet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
CRXed schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:07:
[...]

PS: via Wifi krijg ik wel de goede lokatie, zet ik dan wifi weer uit en doe een update (via 3g) dan krjg ik weer New Delhi.
ik zou sowieso een mailtje aan vodafone wagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
CRXed schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:07:
[...]

Ligt aan vodafone, als je met wifi wel de goede locatie krijgt, dan kan het niet aan HTC en google liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24

Wildfire

Joy to the world!

Barfman schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:53:
[...]

Ligt aan vodafone, als je met wifi wel de goede locatie krijgt, dan kan het niet aan HTC en google liggen ;)
Ik heb zelf Vodafone (prepaid) en mijn HTC HD2 geeft via 3G gewoon netjes Tilburg aan.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno-Basje
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:15
hwmook schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:15:
Beste,
Echter 1 probleem, na het synchroniseren met mijn MAC geeft hij alle contacten weer met de achternaam eerst
Eindelijk een mac gebruiker. Ik gebruik het programma syncmate. Om direct met apple te synchroniseren. Er is een gratis versie die alleen contacten en agenda en smsjes synchroniseerd. En een betaalde versie die alles doet. Geen problemen met achternamen bij mij.Voor alle andere noodzakelijkheden en programma's installeren gebruik ik active sync in XP parallels. Heb dus ook geen outlook in XP staan

Zou jij eens willen proberen of je tethering, wifirouter en de updates van de HTC site (met name de sim contacts / radio update) werkend krijgt via windows op de apple? Dit werkt bij mij niet nl.

thx

Edit, ik bedoel tethering en wifi router gewoon in de apple omgeving en de updates via windows.

[ Voor 5% gewijzigd door Techno-Basje op 30-01-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno-Basje
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:15
caphex schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 16:05:
De nederlandse? ik zie hem niet staan nl. alleen de 1,48 rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Laatst online: 03-08-2022
grappig, als ik met me HD2 naar ondersteuning ga op de htc site krijg ik met skyfire wel de sms fix te zien en met de opera 10 beta en standaard opera niet. kijk met beiden toch echt op de nederlandse sites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Wildfire schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:57:
[...]

Ik heb zelf Vodafone (prepaid) en mijn HTC HD2 geeft via 3G gewoon netjes Tilburg aan.
Kan regionaal zijn he :)
Heb er zelf ook geen last van, maar wat ik wil zeggen is dat HTC en Google goed zijn, omdat je anders met wifi ook een verkeerd adres zou krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door Barfman op 30-01-2010 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 16:53:
Ben wat aan het rondkijken voor custom rom. Heb nu Artemis 2.71 draaien. Draait snel, maar niet zonder bugs. Nu is inmiddels 2.9 uit.

Ik twijfel tussen

1. Artemis 2.9
3. Laurentius26_LEOV3.1

Ik heb de beste ervaring met Artemis, Dutty loopt hier niet echt lekker, Laurentius ken ik niet.
Wat ook een mooie ROM is, is de Xannytech.

Overigens wat anders, ik heb net mijn Nexus ONE binnen, dat bevalt toch wel heel wat beter dan de HD2.
Ik heb heel wat smartphones liggen hier:
Iphone 3G (ik ben geen apple fan maar het is en blijft een prima ding!)
HTC Hero ( super telefoon maar ik vind hem wat te klein, zal nog beter worden met Android 2.1)
HTC HD2 ( Hardware super maar Nexus is wel veel ergonomischer)
Google Nexus ONE (qua snelheid vergelijkbaar met de HD2 scherm iets kleiner maar wel scherper)

Voor mij is de "winnaar" toch echt wel Android (2.1) en dan qua hardware de Nexus ONE.
Ik ben wel benieuwd wat de HD2 doet met Android 2.1 dit zal vast nog wel een keer komen denk ik zo kijkend op XDA.
HTC Sense werkt goed maar Winmo is toch niet mijn ding denk ik.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2010 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

weet iemand hoe ik in hemelsnaam mijn contactenlijst weer gewoon op voornaam achternaam kan krijgen, ipv achternaam, voornaam?

als ik het aanpas in outlook en dan sync blijft het lekker hetzelfde staan.
ik begin er nu redelijk loco van te worden...

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 18:44:
[...]

Ik heb de beste ervaring met Artemis, Dutty loopt hier niet echt lekker, Laurentius ken ik niet.
Wat ook een mooie ROM is, is de Xannytech.

Overigens wat anders, ik heb net mijn Nexus ONE binnen, dat bevalt toch wel heel wat beter dan de HD2.
Ik heb heel wat smartphones liggen hier:
Iphone 3G (ik ben geen apple fan maar het is en blijft een prima ding!)
HTC Hero ( super telefoon maar ik vind hem wat te klein, zal nog beter worden met Android 2.1)
HTC HD2 ( Hardware super maar Nexus is wel veel ergonomischer)
Google Nexus ONE (qua snelheid vergelijkbaar met de HD2 scherm iets kleiner maar wel scherper)

Voor mij is de "winnaar" toch echt wel Android (2.1) en dan qua hardware de Nexus ONE.
Ik ben wel benieuwd wat de HD2 doet met Android 2.1 dit zal vast nog wel een keer komen denk ik zo kijkend op XDA.
HTC Sense werkt goed maar Winmo is toch niet mijn ding denk ik.
Waar heb je die Nexus One vandaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mgear
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 21:31
fhmsknt schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:39:
[...]

LEO08007-07.exe

hij staat er weer net gedownload via de link :)
Dat is voor de sms update, niet de 1.66 rom update helaas... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Laatst online: 08-09 13:55
Monda schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 16:53:

Ik twijfel tussen

1. Artemis 2.9
3. Laurentius26_LEOV3.1

Heb de artemis 2.9 en dutty getest vandaag... Dutty loopt stukken rapper... Laurentius heb ik de eerste rom van gehad; was bagger.. Blijf weer bij Dutty; net zoals op mijn Touch Cruise, Diamond & Diamond2

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Barfman schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 18:42:
[...]

Kan regionaal zijn he :)
Heb er zelf ook geen last van, maar wat ik wil zeggen is dat HTC en Google goed zijn, omdat je anders met wifi ook een verkeerd adres zou krijgen.
Das niet helemaal waar, want er zijn verschillende databases, de Wifi database en de GSM database, zie hier:
http://mobile.google.com/...er.py?hl=en&answer=146524

Heb Vodafone gemaild of ik een nieuwe SIM kan krijgen, heb nog een oude Libertel simkaart. Vind het alleen zo gek dat het een maand goed is gegaan en nu niet meer. En de ene plaats is wel goed, maar dus Gorinchem kent ie niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
tzeunis schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 19:59:
[...]

Heb de artemis 2.9 en dutty getest vandaag... Dutty loopt stukken rapper... Laurentius heb ik de eerste rom van gehad; was bagger.. Blijf weer bij Dutty; net zoals op mijn Touch Cruise, Diamond & Diamond2
Bedankt ! Ik stond op het punt om die van Artemis te updaten, maar ga nu toch eens Dutty proberen denk ik. Raar dat Dutty dan weer niet lekker loopt bij nwolsink...

PSN: Mondaatje

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees de FAQ van de topicstart als je wat toe wil laten voegen aan de topicstart (tip: zoek naar 'Gegevens toevoegen aan de FAQ').