HTC HD2 - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 81.564 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:01:
Er is echt zoveel over deze telefoon geschreven. Ik mis 99% geloof ik. Ik=simpele telefoongebruiker... Dus mijn excuus alvast als ik misschien erge obvious vragen stel...

Ik heb een probleem met het zien van frontje op mn telefoon. Ik zet alle albums erop dezelfde manier op maar van de ene laat ie t frontje wel zien en van de andere niet. Waar kan dat aanliggen, heeft iemand een idee?

Ook heb ik nog steeds niet gevonden hoe ik mijn verwijderde mails in een keer kan verwijderen. Ik moet dat nu een voor een doen :(

Alvast bedankt!

-Mariska-
http://www.mp3tag.de/en/

gekregen van iemand op xda voor dezelfde vraag.
werkt echt geweldig (wel opslaand voor je naar de volgende foto gaat deed ik eerst fout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 11:37
erik23 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:33:
[...]

http://www.mp3tag.de/en/

gekregen van iemand op xda voor dezelfde vraag.
werkt echt geweldig (wel opslaand voor je naar de volgende foto gaat deed ik eerst fout)
Ik zet mijn mp3 files erop, en update dan alle hoesjes tegelijk via HTC Muziek. Menu -> album hoes updaten.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Bericht van HTC:
Dank u wel voor uw vraag over de SMS. De informatie over het veranderen van het voorvoegsel en instellen van de GSM is niet de volledige oplossing. Dit heeft bij sommige klanten gewerkt en niet bij andere klanten. De uiteindelijke oplossing hoort binnenkort te worden gepubliceert op de HTC website. U kunt lid worden van HTC e-club indien u van deze updates op de hoogte gehouden wilt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 08:31
Op het forum van XDA-Developers willen ze een Android ROM voor de HD2 laten ontwikkelen.
Zo kun je naast Windows Mobile ook Android op je HD2 laten draaien (dual boot).

In dit topic kan je aangeven dat je bereid bent te doneren aan de ontwikkelaar(s) van de ROM:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624701
Afbeeldingslocatie: http://valentino-kolding.dk/images/HD2_android.jpg

Hello people.
Recently the dual boot software "Gen.Y DualBOOT" for Android/Windows Mobile was released.
The software allows one to pick between the two OS when the phone is turned on.
BUT, the software only works when a Android version is installed to the phone.
For now Android can only be installed into; Diamond/Raphael/Blackstone/Topaz.
And I think "HEY?" "Where is HD2?" - The phone with a crystal clear 4,3" big screen.
The phone with a 1Ghz Snapdragon processor and a capacitive screen like most of the another Android devices.
The Google Nexus One phone is with Android. The specifications between Nexus One and HD2 seems to be fairly similar.
So the question is now: Can we get Android on our beloved HTC HD2? The answer is MAYBE.
Cause we need the developers to work at this. And it seems that our device has not high priority.
So I thought that a donation would speed out the process.

So people please if you want Android on your HD2, and wants it before HTC HD35 is coming, make a donation for the case.
Write in this thread how much you wants to donate, and in which currency.
I will gather the donations in this post and hopefully the development will take a rush!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Bleh, nog steeds geen nieuwe NL ROM beschikbaar op de HTC site ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Ga mijn HD 2 naar 2 weken toch in de verkoop gooien, het toestel weet me niet te bekoren.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prom1se schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 08:56:
[...]

Dit is al eenpaar keer eerder herhaald in de vorige forums maar voor jou zal ik het nog ff herhalen.

Download van modaco het porgramma nodata daar kan je instellen waar hij verbinding mee moet maken de ja of nee.

Verder kan je van spb wireles monitor downloaden en kijken hoeveel je verbruikt, je kan zelfs nog meldingen aan zetten als je eroverheen gaat.
Bedankt voor deze herhaling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:47
DaFreakR schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:27:
Bleh, nog steeds geen nieuwe NL ROM beschikbaar op de HTC site ;-)
Ja! Hij is er!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
Dutch2007 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:07:
[...]
Zou goed kunnen dat dit het probleem is.

Woon zelf in Heerlen, mijn wijk is de wijk die het dichtste bij een andere gemeente in de buurt ligt, nml Landgraaf, soms geeft het weer ding dan ook aan dat ik ipv in Heerlen in Landgraaf zit.
Snelheden die k thuis haal zijn niet geweldig (wel vaak 3G niet altijd), op me werk in Cadier en Keer (een dorp) Heb ik volgens mij HSDPA snelheden, hier gaat download van files via hd2 lekker snel....
Eeuwige discussie over annexatie van die gemeente. vooruitziende blik??? Hahaha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haaa bij mij nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kijk jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:47
HaHaHa..sorry kon het niet laten, zelfde effect als een scheet in een volle trein; allemaal naar 1
plek. Nogmaals sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
basst85 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:05:
Op het forum van XDA-Developers willen ze een Android ROM voor de HD2 laten ontwikkelen.
Zo kun je naast Windows Mobile ook Android op je HD2 laten draaien (dual boot).

In dit topic kan je aangeven dat je bereid bent te doneren aan de ontwikkelaar(s) van de ROM:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624701

[...]
Misschien dat ik er over heen lees of het niet goed begrepen heb, maar dit wordt een custommade op basis van Android of een officiele Andriod ROM?

Momenteel heb ik nog steeds problemen met het versturen van een vraag/opmerking/klacht naar htc via de website. Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:01
OkeOkeOke schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:13:
[...]

HaHaHa..sorry kon het niet laten, zelfde effect als een scheet in een volle trein; allemaal naar 1
plek. Nogmaals sorry!
Ik had je plannetje al door >:) ...... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net 2 dagen screenprotector er af dit omdat er toch wat luchtbelletjes onderzaten en het scherm kras bestendig zou zijn en wat denk je? eerste krasje is ontdekt! weet niet waarvan maar waarschijnlijk knoopje van mijn spijkerbroek of zo. dus toch maar weer een screenpotector aanschaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 08:31
Novadecasa schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:15:
[...]

Misschien dat ik er over heen lees of het niet goed begrepen heb, maar dit wordt een custommade op basis van Android of een officiele Andriod ROM?
Custom made, mogelijk (gedeeltelijk) op basis van een bestaande Android ROM (bijv. van de Nexus One).

[ Voor 3% gewijzigd door basst85 op 28-01-2010 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphfx
  • Laatst online: 23:33
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:26:
net 2 dagen screenprotector er af dit omdat er toch wat luchtbelletjes onderzaten en het scherm kras bestendig zou zijn en wat denk je? eerste krasje is ontdekt! weet niet waarvan maar waarschijnlijk knoopje van mijn spijkerbroek of zo. dus toch maar weer een screenpotector aanschaffen!
Nog extra reden voor mij om nerveus te zijn over hoe mijn HD2 terug zal komen van reparatie... Ik ben echt super zuinig erop en is dan ook opgestuurd met GEEN ENKEL krasje...

[ Voor 4% gewijzigd door Ralphfx op 28-01-2010 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Novadecasa schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:15:
[...]Momenteel heb ik nog steeds problemen met het versturen van een vraag/opmerking/klacht naar htc via de website. Meer mensen dit probleem?
Had ik je al verteld, hier : http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33361601

@Ralphpx....waarom had je 'm opgestuurd?

[ Voor 6% gewijzigd door CRXed op 28-01-2010 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphfx
  • Laatst online: 23:33
Opgestuurd omdat ik zo'n 8 defecte pixels had, waarvan er twee op 2mm afstand van elkaar (altijd aan, de een groen, de ander blauw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Dat had ik wel gelezen, maar dat menu heb ik niet eens in beeld, misschien dat het daar ook mis gaat?
Al eerder een klacht verstuurd en daar stond het ook niet bij namelijk. :?

[ Voor 198% gewijzigd door Novadecasa op 28-01-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Novadecasa schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:37:
[...]

Dat had ik wel gelezen, maar dat menu heb ik niet eens in beeld, misschien dat het daar ook mis gaat?
Al eerder een klacht verstuurd en daar stond het ook niet bij namelijk. :?
Sorry je hebt gelijk, ik was in de war met een antwoord geven als je al een reactie van HTC hebt gehad.
Ik heb ook al meerdere keren klaagmails gestuurd en nooit problemen gehad eigenlijk, wat voor error krijg je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
CRXed schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:49:
[...]

Sorry je hebt gelijk, ik was in de war met een antwoord geven als je al een reactie van HTC hebt gehad.
Ik heb ook al meerdere keren klaagmails gestuurd en nooit problemen gehad eigenlijk, wat voor error krijg je dan?
Klopt dat wilde ik ook wel doen maar die tijd (2 weken) is verstreken en dan verdwijnt de code e.d. had ik begrepen dus is daar de mogelijkheid niet meer voor.
Ik krijg de error: 'The system is experiencing some problem, please try again latter!' :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik weer... met een vraag die ook al heel vaak voorbijgekomen is: Hoe verwijder ik de bluetooth-bestandjes die met tomtom meegeinstalleerd worden? Heb het volgende al geprobeerd:
- total commander, verwijderen en hernoemen lukt niet.
- Activesync:'ben niet gemachtigd om blablabla.
- Dit alles lukt ook niet na een soft-reset..

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:05:
Ben ik weer... met een vraag die ook al heel vaak voorbijgekomen is: Hoe verwijder ik de bluetooth-bestandjes die met tomtom meegeinstalleerd worden? Heb het volgende al geprobeerd:

Iemand een idee?
Misschien de bestanden in gebruik (bluethooth uit)?. Mij lukte het direct met TC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:05:

Iemand een idee?
Heb je al de zoekfunctie gebruikt?
In het vorige deel is het helemaal stap voor stap uitgelegd!

Wat een geluk, binnen 1 minuut had ik het, makkelijk zo'n zoekfunctie!
Hopelijk werkt het nu wel:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33243647

[ Voor 16% gewijzigd door Novadecasa op 28-01-2010 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad heb ik de zoekfunctie gebruikt, anders wist ik niet dat dit al eerder voorbij gekomen was. Helaas had ik die post moeten lezen VOORDAT ik tomtom installeerde, maar het kwaad is reeds geschied en ik krijg de bestanden met geen mogelijkheid weg... Dus als iemand nog een suggestie heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:27:
Inderdaad heb ik de zoekfunctie gebruikt, anders wist ik niet dat dit al eerder voorbij gekomen was. Helaas had ik die post moeten lezen VOORDAT ik tomtom installeerde, maar het kwaad is reeds geschied en ik krijg de bestanden met geen mogelijkheid weg... Dus als iemand nog een suggestie heeft...
Je kan het ook wel doen nadat tomtom geinstalleerd is heb ik begrepen, dat is ook wel voorbij gekomen.
Heb je al een andere versie van TC geprobeerd?

EDIT:
Overigens iedereen last van het 'rare' scrollen in de geschiedenis bij Opera?
Daar gaat het wel erg stotterig!

[ Voor 9% gewijzigd door Novadecasa op 28-01-2010 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:27:
Naam wijzigen lukt ook niet?

Bij mij wilden ze ook niet weg, ik heb er .bak achter gezet en BT probleem was weg :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, naam wijzigen lukt ook niet. Bluetooth staat uit, maar ik zie dat er wel een proces bttray.exe draait, iemand die weet waar of wat dit proces opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 07:16:
Nee, naam wijzigen lukt ook niet. Bluetooth staat uit, maar ik zie dat er wel een proces bttray.exe draait, iemand die weet waar of wat dit proces opstart?
lijkt me een bluetoothprogje. Uitzetten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:01

sanook

_/-\o_

Weet iemand hoe je op de HD2 je outlook contacten kunt importeren in iGo8 (ná de installatie van iGO8) ?
Heb hiervoor al een vraag gesteld in het iGO8 topic (sanook in "Nav N Go iGO 8") maar misschien hier meer resultaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Weet niet of het al voorbij gekomen is, searchfunctie is gaar..
Maar er wordt gezegd dat elke HD2 576MB aan RAM heeft.. (hetzij een deel verborgen)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:06:
Maar er wordt gezegd dat elke HD2 576MB aan RAM heeft.. (hetzij een deel verborgen)
Volgens mij is dit al meerdere keren naar voren gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:38
CLB schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:06:
Op xda zijn ook al een aantal roms die hiervan gebruikmaken... Het is ook al daadwerkelijk bevestigd (niet officieel door HTC maar door iemand die dmv een eigen app de volledige hoeveelheid ram, nou ja... 99% oid, vol heeft weten te krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:40

Pinobigbird

doesn't share food!

Ik had 'm zojuist al geïnstalleerd. Hopelijk is dit wél een goede patch voor het blijven hangen van verzonden sms'jes in de outbox. Fingers crossed.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet eerlijk zeggen, ik heb al sinds eind november geen last meer ervan gehad. Maar we proppen em er uiteraard gewoon in. Hoop dat het voor jou iig helpt Pinobigbird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaan we proberen, thanks. ben benieuwd. word wel een keer tijd dat er iets werkt. en ik wacht ook nog op de 1.66 ROM NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Laat even weten of het allemaal beter is, niet alleen het verzenden maar ook het laden van de conversaties e.d.
Toch vind ik het wat vreemd, zou betekenen dat ze dan toch nog wel wat willen sleutelen aan de 1.66 ROM anders hadden ze die er toch wel bij in gebakken als de 1.66 morgen of komende week online komt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-02-2023
Nieuwe rom staat er nu ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

En die sms-fix van vandaag hoef je alleen te installeren als je de ROM-upgrade naar 1.66 niet doet; sms-fix is voor ROMs met versie lager dan 1.66

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Uhm, nee... :?

[ Voor 30% gewijzigd door Pinobigbird op 29-01-2010 12:59 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:05
SnoeiKoei schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:57:
En die sms-fix van vandaag hoef je alleen te installeren als je de ROM-upgrade naar 1.66 niet doet; sms-fix is voor ROMs met versie lager dan 1.66
Volgens mij ligt dat er een beetje aan, hangt af welke versie van 1.66 (al dan niet custom) je nu draait. Je kunt het het beste even controleren aan de hand van het buildnummer van de smsclient. Alle berichten/All Messages -> Menu -> Info/About. De sms-fix van vandaag heeft build 2011.3631.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Valleyman schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:03:
[...]

Volgens mij ligt dat er een beetje aan, hangt af welke versie van 1.66 (al dan niet custom) je nu draait. Je kunt het het beste even controleren aan de hand van het buildnummer van de smsclient. Alle berichten/All Messages -> Menu -> Info/About. De sms-fix van vandaag heeft build 2011.3631.
Tsja ik heb het natuurlijk gewoon over de officiele ROM 1.66 he, leek me duidelijk. Mensen die met een home brewn ROM zitten, zitten ook niet per se te wachten op een update van HTC lijkt me.

Bovendien was mijn opmerking een reactie op Novadecasa die zich afvroeg waarom HTC deze changes niet zou inbakken in 1.66. Dat doen ze namelijk WEL blijkbaar.

Quote van HTC; over de SMS-fix:
Note: This update is only applicable to ROM version is less than 1.66.XXX.X.

[ Voor 9% gewijzigd door SnoeiKoei op 29-01-2010 13:12 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-02-2023
Hier:
http://www.htc.com/europe...x?p_id=297&act=sd&cat=all

Ik zie 'm gewoon staan :s

Edit:

Woeps, zat bij de Europese site te kijken, bij Nederland staat het inderdaad niet.. Sorry! ;)

[ Voor 13% gewijzigd door creatif op 29-01-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 11:39
Dat is niet de NL versie... En daar is het wachten nu op. Trouwens, er staat 25-1-2010 bij en dat is niet vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
ToMaSZ schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:56:
[...]

Ik heb nu een custom 6.5.x ROM gebaseerd op de 1.66. (Touch-it BL 3.2) en de 2.07x radio. Die laatste lijkt erg lief voor de batterijduur! De vertraging in de htc messaging app is er helemaal uit. Ook in een berichtenthread met 100+ smsjes kan ik nu meteen typen. Verwacht dat dat met de nieuw stock 1.66's niet anders is.

De sms-bug in de zin van berichten die in de outbox blijven staan heb ik nooit ervaren. Niet met de 1.42 en 1.48 stock, en niet met custom roms gebaseerd op 1.48, 2.02 en nu 1.66.

[...]

Ervaar ik niet. Ik gebruik push-mail via exchange/gmail en heb dataservices voor weer, facebook en twitter in gebruik. Tot op heden geen uitvallende verbinding gehad. Dat was op de TytnII wel anders.

De 1.66 base voelt overigens veel sneller en 'snappy-er' aan dan de 2.02. Dat kan echter ook door de versie van manila (sense) komen. De 2.02 bevat de 1922xx versie, incl documents tab. De 1.66 di ik nu heb bevat weer de 1921xx versie. Gisteren de Artemis 2.8 NLD geprobeerd, maar veel vertaalbugs (bluetooth is hast onbruikbaar hierdoor) en minder snel.
Ik heb ook Atemis (2.71) nu. Maar geen vertaalbugs tegen gekomen nog en werk ook met bluetooth, wat bedoel je precies dan? Welke rom draai je nu?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
SnoeiKoei schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:10:
[...]

Tsja ik heb het natuurlijk gewoon over de officiele ROM 1.66 he, leek me duidelijk. Mensen die met een home brewn ROM zitten, zitten ook niet per se te wachten op een update van HTC lijkt me.

Bovendien was mijn opmerking een reactie op Novadecasa die zich afvroeg waarom HTC deze changes niet zou inbakken in 1.66. Dat doen ze namelijk WEL blijkbaar.

Quote van HTC; over de SMS-fix:

[...]
Weet ik, maar dat alleen bij de Engelse (UK) en de Europese site staat lager dan 1.66.XXX.X.
Op de Nederlandse HTC site (en een hoop andere lokale sites) staat 1.66.XXX.X of lager.

http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=297&cat=0&dl_id=812

Edit: Als de NL 1.66 ROM snel uitkomt is de kans aanwezig dat deze sms-fix er dus niet in zit.

[ Voor 54% gewijzigd door Valleyman op 29-01-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie wel in de SMS hotfix dat nu aantal berichten wordt weergegeven achter de naam.
Dus
Pietje Puk (12)
Jan Klaassen (6)
En werk idd wel stuk sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Dat aantal berichten zie je al sinds een paar SMS fixes geleden hoor ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mute schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:31:
Dat aantal berichten zie je al sinds een paar SMS fixes geleden hoor ;)
Eh nee? ik niet en ben gewoon up 2 date met alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10-2024

efd

Via XDA: de Nederlandse versie van deze update is hier te vinden...

LET OP! Deze update is alleen van toepassing op de rom-versie 1.66.XXX.X of lager.

Dus, ook na de komende ROM-update moet je deze hotfix installeren!

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 17:14
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:34:
[...]

Eh nee? ik niet en ben gewoon up 2 date met alles.
Dat lijkt me erg sterk, na de afgelopen update staan het aantal berichten achter de naam van je contact.

Overigens is mijn inbox verbazendwekend snel met laden, ik ga de update niet de hemel in prijzen want ik heb hem pas een uur (tevens weet ik ook niet wat hij nou echt heeft gedaan) afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:53
Even een vraagje over die nieuwe sms hotfix.
Moet ik dan de vorige sms hotfix er eerst afgooien of mag ik de nieuwe gewoon installeren en zal het dan perfect werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veejee schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:46:
[...]

Dat lijkt me erg sterk, na de afgelopen update staan het aantal berichten achter de naam van je contact.

Overigens is mijn inbox verbazendwekend snel met laden, ik ga de update niet de hemel in prijzen want ik heb hem pas een uur (tevens weet ik ook niet wat hij nou echt heeft gedaan) afwachten dus.
Ja na hotfix van vandaag staat het aantal berichten erachter. Voorheen niet.
Vind het laden van berichten ook sneller geworden.

Aantal ontvangers, is geloof ik uitgebreid naar 10, of was dat al zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

Als ik de ROM installeer, dan ben ik neem ik aan alles kwijt?

Kan je ergens een dump maken op je flash van je contacten/instellingen (mail)?

En het is me nog niet duidelijk, geven jullie nou aan dat je na de nieuwe ROM, ook nog de SMS fix moet installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:53:
[...]

Ik heb deze nieuwe sms-fix nog niet geinstalleerd maar de aantallen berichten staan er sinds de vorige sms-update al achter hoor. 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

Mir schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:58:
Als ik de ROM installeer, dan ben ik neem ik aan alles kwijt?

Kan je ergens een dump maken op je flash van je contacten/instellingen (mail)?
Nee, je bent niet alles kwijt, dit is slechts een hotfix.
En het is me nog niet duidelijk, geven jullie nou aan dat je na de nieuwe ROM, ook nog de SMS fix moet installeren?
Lezen blijft een vak:
LET OP! Deze update is alleen van toepassing op de rom-versie 1.66.XXX.X of lager.

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
[...]

Vind het laden van berichten ook sneller geworden.

Aantal berichten stond er al sinds de vorige sms update (die weer snel van de HTC site was afgehaald dus wss heb jij die gemist?)
Tien ontvangers is ook al voor de update

En ik zeg dit, omdat ik de nieuwste update er nog niet op heb, en beide dingen die jij opnoemt al wel op mijn foon aanwezig zijn. Ben je nu overtuigd?

En dit is een hotfix die wel zegt dat je al je gegevens kwijt bent zoals een ROM update, maar dat is (net zoals de vorige fix) niet zo. Alles blijft behouden.

@glennvho: vorige sms hotfix is niet te deinstalleren, dus gewoon deze installeren.

@Mir: backup van sms doe je via MyPhone en van je mail doe je via Outlook.
En anders is er nog zoiets als SPB Backup.

[ Voor 22% gewijzigd door CRXed op 29-01-2010 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af of ik ook een foto van mijzelf kon invoegen...
nu zie ik bij smsjes wel heel leuk een foto van de ander, en staat er bij mij zwart/grijzige foto..
En kan nergens vinden waar ik die moet invoegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Even iets anders:

Mijn telefoon geeft de laatste 2 dagen NEW DELHI aan als mijn lokatie!
De klok heeft daardoor ook al eens op een hele andere tijd gestaan.

Meer mensen met Vodafone die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:18:
nu zie ik bij smsjes wel heel leuk een foto van de ander, en staat er bij mij zwart/grijzige foto..
Contacten -> Ik -> Rechtsboven op het poppetje tikken -> dan je keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je eigen visitekaartje een foto van jezelf neerzetten should do the trick ;)

oops, antwoord is al gegeven op moment dat ik 't ook typte.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2010 14:25 . Reden: was al door iemand geantwoord. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:23:
Even iets anders:

Mijn telefoon geeft de laatste 2 dagen NEW DELHI aan als mijn lokatie!
De klok heeft daardoor ook al eens op een hele andere tijd gestaan.

Meer mensen met Vodafone die daar last van hebben?
Nee nog niet gehad, maar zal het eens in de gaten houden, heb ook vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Ga naar Contacten en bewerk dan je "IK" visitiekaartje.
Bij mij staat daar automatisch mijn facebook foto.

/edit: na 3 keer antwoord is het wel duidelijk nu :9
/edit 2: LOL, nog een 4e antwoord

[ Voor 10% gewijzigd door CRXed op 29-01-2010 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ga naar je contacten en dan de contact "Ik" of in het Engels "Me".
Klik hierbij rechtsbovenin op je afbeelding en je kan deze wijzigen.
Indien je facebook gekoppeld hebt, kan je ook je foto van facebook gebruiken.

edit:
Wat zijn we behulpzaam vandaag, als iemand het nu nog niet weet, dan weet ik het ook niet meer

[ Voor 9% gewijzigd door Vincentio op 29-01-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
[...]

Voorheen wel, want ik heb de laatste hotfix niet en ik zie ook het aantal berichten al.
Uitgebreid? Beperkt, het was eerst meer dan 10.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al zoveel jaar windowsmobile..... en dat kon ik dit niet vinden ik schaam me 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:27:
al zoveel jaar windowsmobile..... en dat kon ik dit niet vinden ik schaam me 8)7
Nou is dit ook niet echt standaard zo. Vorige versie had je nog alleen default owner informatie en was dat dus geen contact in je contacten lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:29:
[...]

Nou is dit ook niet echt standaard zo. Vorige versie had je nog alleen default owner informatie en was dat dus geen contact in je contacten lijst.
daar had ik dus ook zitten zoeken (eerst stond er er nog niet eens bij, dus moest ik dat eerst zichtbaar maken) maar blijkbaar zat ik veel te moeilijk te denken lol. Thx iig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Mute schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:26:
[...]
Voorheen wel, want ik heb de laatste hotfix niet en ik zie ook het aantal berichten al.

[...]
Uitgebreid? Beperkt, het was eerst meer dan 10.
Standaard is het 10, maar je kan het zelf makkelijk verhogen:
Pinobigbird schreef op zondag 27 december 2009 @ 20:00:
[...]
Ik neem aan dat je bedoelt dat je maximaal 10 (niet 6) geadresseerden per sms op kan geven? Daarvoor kan je de volgende registersleutel aanpassen om het te verhogen van 10 naar bijvoorbeeld 50:
code:
1
HKLM\Software\Jataayu\Messaging\MaxRecipients

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
efd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:42:

Wel raar dat ie nog niet op de NL site staat als je er via Productondersteuning naartoe surft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Met deze update hebben ze eindelijk gefixt dat ik gewoon mijn bericht kan typen terwijl hij de sms geschiedenis aan het laden is, ik maakte nu maar steeds een nieuw smsje omdat het wachten langer duurder dan de to even invullen.

nu nog een oplossing voor de mysterieuze crashes als ik aan het bellen ben of probeer te bellen of beld wordt en alles is weer top :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
CRXed schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:35:
[...]

Wel raar dat ie nog niet op de NL site staat als je er via Productondersteuning naartoe surft?
Ze zijn vast vergeten een nieuw nieuwsitem aan te maken. Net als voor de NL ROM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

efd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:42:

Deze verwijst toch naar de site van HTC, waarom staat er op de site van HTC nog niks dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

CRXed schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:35:
[...]

Als je de selectie "updates" maakt wordt hij wel vermeld: http://www.htc.com/nl/Sup...spx?p_id=297&act=sd&cat=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valleyman schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:37:
[...]

Ze zijn vast vergeten een nieuw nieuwsitem aan te maken. Net als voor de NL ROM ;)
was het maar waar, maar ik kan m'n serial invoeren op de europe home, maar dat pikt die niet, helaas ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

Valleyman schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:37:
[...]
:D

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Bij mij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

Hier ook niet.
Behalve de link die ik vond op XDA is er geen enkele manier om die update te zien te krijgen. Vreemd, maar maak er maar gebruik van :)

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rijsbol
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2021
Die sms update is niet compatable met het device. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
efd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:43:
[...]

Hier ook niet.
Behalve de link die ik vond op XDA is er geen enkele manier om die update te zien te krijgen. Vreemd, maar maak er maar gebruik van :)
Dat heb ik geprobeerd maar:
-op Vista machine zegt de .exe file - dit is geen geldige Win32 toepassing
- Win7 machine gebreurt er uberhaupt niks bij aanklikken.

Meerdere keren gedownload, op verschillende pc's dus.
File is 7.756 Kb ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:39:
[...]

Als je de selectie "updates" maakt wordt hij wel vermeld:
Klopt inderdaad, dan staat die sms-fix er wel tussen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

CRXed schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:47:
[...]

File is 7.756 Kb ??
Gewoon uitvoeren vanaf je toestel. (I know, .exe, ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:49:
[...]

Klopt inderdaad, dan staat die sms-fix er wel tussen ja :)
Hier toch echt niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:47:
[...]

File is 7.756 Kb ??
Ja klopt is ongeveer die grootte, gewoon naar je telefoon kopiëren en daar moet je hem starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 14:29
Mensen, als je via ActiveSync bent verbonden, en je krijgt een telefoontje, neem dan niet op, want dan blijft ie hangen. Heb net een softreset moeten doen hierdoor. Ik weet niet wat er gebeurd als je niet opneemt, maar als je wel opneemt, dan blijft je beltoon afgaan, en je kan niet ophangen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
OMG nu voel ik me n00b :o :o
Ging ervan uit dat je deze net zoals de vorige SMS hotfix via je PC moest installeren (zoals n ROM upgrade)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:53:
Ging ervan uit dat je deze net zoals de vorige SMS hotfix via je PC moest installeren (zoals n ROM upgrade)
haha geen probleem hoor ;) kan de beste overkomen zeggen ze altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

:+
Assumption is the mother of all fuck-ups :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

de vorige fix moest je ook via je phone installeren ipv via je pc.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
freekweb schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:59:
[...]

de vorige fix moest je ook via je phone installeren ipv via je pc.... 8)
Je hebt gelijk, ik bedoelde de SIM fix met de radio update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Het lijkt erop dat ze op het moment de site aan het updaten zijn, want nu staat 'ie er inderdaad niet meer bij.
Misschien dat ze meteen de nieuwe 1.66 rom erbij zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wat zijn de bevindingen :) heb mn usb kabeltje niet bij me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:24:
en wat zijn de bevindingen :) heb mn usb kabeltje niet bij me :)
update mailen naar je mailaccount ;) who needs a cable? :p

[ Voor 4% gewijzigd door Convoy op 29-01-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:30:
[...]

update mailen naar je mailaccount ;) who needs a cable? :p
:D ja daar zat ik ook aan te denken, maar mn batt is minder dan 50%, maakt dat heel veel uit? zit nu op 43%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:32:
[...]

:D ja daar zat ik ook aan te denken, maar mn batt is minder dan 50%, maakt dat heel veel uit? zit nu op 43%
alleen voor een ROM update moet je batt meer dan 50% vol zijn ;) dus zou voor de fix geen problemen moeten geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:38:
[...]

alleen voor een ROM update moet je batt meer dan 50% vol zijn ;) dus zou voor de fix geen problemen moeten geven...
Thanks, aan t mailen as we speak :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees de FAQ van de topicstart als je wat toe wil laten voegen aan de topicstart (tip: zoek naar 'Gegevens toevoegen aan de FAQ').