HTC HD2 - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 81.566 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:31:
[...]

Je wil de originele taksmanager gebruiken?
Lees zoals hier voor werd beschreven, je moet inderdaad kopieren en vervolgens dan onderaan in op Bewerken en vervolgens op Plakken drukken in de map die eerder werd genoemd. Of snelkoppeling maken, gebruiken. ("Windows\Startmenu\Programmas" )

Ik probeerde zojuist een email te verzenden naar HTC via de website, maar krijg problemen bij het verzenden.
Zijn er meer mensen die dat hebben, of komt het omdat het iets meer dan 1 a4tje met tekst is? 8)7
gelukt, toppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit toch al een tijdje te F5'en op de HTC support site voor de ROM upgrade.. helaas nog zonder resultaat :-(

Er was iemand die beweerde dat de update gisteravond of anders vandaag online komt.. ik wil die persoon graag aan z'n uitspraak houden! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
superspinnie schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:07:
[afbeelding]

Ik heb een vlek in mijn beeldscherm. Het is geen stoot beschadiging ofzo maar het zat er van de ene op de andere dag ineens op. Het lijkt wel een soort vocht of lijm vlek o.i.d.

Ik heb het idee dat het niet echt op of in het scherm zelf zit maar ergens tussen de bovenste glasplaat en het scherm. Dit denk ik omdat het scherm (onder de vlek) nog wel helemaal goed werkt en scherp is.

Garantie kwestie neem ik aan?

Zijn er nog meer mensen die dit hebben?

Groeten Vincent
lijkt erop dat je lcd lek is als dit al niet vanaf de productie was.
de foto die je hebt is niet helemaal duidelijk, lijkt zo ook wel wat op een breuk.
als het lcd lek is dan is dan is het in principe garantie. wat je dan ervaart is een beetje vloeistof van lcd tussen de lcd en de touch screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:46:
Zit toch al een tijdje te F5'en op de HTC support site voor de ROM upgrade.. helaas nog zonder resultaat :-(

Er was iemand die beweerde dat de update gisteravond of anders vandaag online komt.. ik wil die persoon graag aan z'n uitspraak houden! :-)
Dat klopt inderdaad. Dat was Barfman die wel verwachte dat die gisteravond of anders vandaag wel zou komen aangezien die voor meerdere landen al beschikbaar was. Maar hij heeft niks beweerd dat het zou komen, maar gewoon een logisch verwachtingspatroon op basis van zijn bevinding van de andere landen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:00:
[...]

Dat klopt inderdaad. Dat was Barfman die wel verwachte dat die gisteravond of anders vandaag wel zou komen aangezien die voor meerdere landen al beschikbaar was. Maar hij heeft niks beweerd dat het zou komen, maar gewoon een logisch verwachtingspatroon op basis van zijn bevinding van de andere landen ;)
i know.. neem m ook niets kwalijk hoor.. maar ja, je gaat er dan toch vanuit dat de update vandaag online komt (kan nog komen natuurlijk).
Wat met opvalt op de UK site is dat er Norway:1.66.409.1,Spain :1.66.412.1,Denmark:1.66.403.1,France :1.66.406.1,Sweden:1.66.413.2,Italy:1.66.408.1,WWE:1.66.405.2 bij staat en dan NL hier (nog) niet tussen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Wat zijn nu de voordelen van 1.66 t.o.v. 1.48 wwe? Heb nooit problemen met sms gehad (even afkloppen!) en dat is het enige wat in de omschrijving van de rom door HTC genoemd wordt. Ik wacht denk ik toch nog even met flashen, tenzij mensen duidelijke verbeteringen opmerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
misschien een raar vraagje maar indien ik een franstalige hd2 koop, kan ik dan via htc gewoon een andere taal erop zetten? of moet ik echt zo'n customized rom gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Yokidrink schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:14:
misschien een raar vraagje maar indien ik een franstalige hd2 koop, kan ik dan via htc gewoon een andere taal erop zetten? of moet ik echt zo'n customized rom gebruiken.
Nee dit hoefd niet, dit in verband met dat xda een paar serials erop heeft gezet van nederlandse etc dus je kan altijd een andere rom erop zetten.

als deze vlieger niet op gaat dan kan je nog altijd een programma gebruiken, (weet niet hoe het zo heet, heb het op mijn thuis pc staan.) om de taal te wijzigen zodat je wel gewoon een franse erop hebt staan maar dan wel de nederlandse taal hebt. (dan is je kernel eigenlijk gewoon franse. :).)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:05:
[...]

i know.. neem m ook niets kwalijk hoor.. maar ja, je gaat er dan toch vanuit dat de update vandaag online komt (kan nog komen natuurlijk).
Wat met opvalt op de UK site is dat er Norway:1.66.409.1,Spain :1.66.412.1,Denmark:1.66.403.1,France :1.66.406.1,Sweden:1.66.413.2,Italy:1.66.408.1,WWE:1.66.405.2 bij staat en dan NL hier (nog) niet tussen staat.
hehe oké. ja misschien komt het nog, zou wel mooi zijn. Volgens mij zijn dat de landen waar de update al voor beschikbaar is onder europe.

laten we gewoon duimen voor nl versie vanavond en anders morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Prom1se schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:19:
[...]

Nee dit hoefd niet, dit in verband met dat xda een paar serials erop heeft gezet van nederlandse etc dus je kan altijd een andere rom erop zetten.

als deze vlieger niet op gaat dan kan je nog altijd een programma gebruiken, (weet niet hoe het zo heet, heb het op mijn thuis pc staan.) om de taal te wijzigen zodat je wel gewoon een franse erop hebt staan maar dan wel de nederlandse taal hebt. (dan is je kernel eigenlijk gewoon franse. :).)
Okido, mogelijkheden zijn er dus en dat is het belangrijkste. ik zit momenteel nog heftig te twijfelen tussen de hd2 en nokia n900. Ik weet van de nokia als ik die in frankrijk bestel, dat ik gewoon de taal kan instellen maar met windows was ik hier niet zeker van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Yokidrink schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:26:
[...]

Okido, mogelijkheden zijn er dus en dat is het belangrijkste. ik zit momenteel nog heftig te twijfelen tussen de hd2 en nokia n900. Ik weet van de nokia als ik die in frankrijk bestel, dat ik gewoon de taal kan instellen maar met windows was ik hier niet zeker van
Wat is het voordeel van een HD2 in Frankrijk bestellen? Goedkoper?

Nvm, ik zie in je profiel dat je er woont 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 27-01-2010 16:30 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
al beantwoord

[ Voor 94% gewijzigd door erik23 op 27-01-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:30
323 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:15:
[...]

Het gaat direct in het abbo Ik kan hem nu verlengen ik het direct er bij gedaan
Alvast bedankt
Ik heb nog een vraag als je een nieuwe htc hd2 van de winkel (De winkel heeft hem niet in voorraad)
zijn die fix en en update al op het toestel of moet ik het zelf doen
of je geeft bij je provider aan, zodra je je telefoon ontvangen hebt dat je graag voor die laatste maanden van de abbo ook graag nog dat internetabbo erbij op wil (zo heb ik het iig gedaan, dan heb ik tenminste direct wat aan de telefoon).

Ik kreeg van gsmweb ongeveer een week terug m'n HD2 met daarop iig al de 1.48 rom, heb voor de zekerheid de updates die daarna zijn gekomen nog maar even geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Novadecasa schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:57:
[...]

Typen met de wijsvinger op het volledige qwerty toetsenbord is de enige optie om redelijk foutloos te typen.
Maar ook dat moet men zeker verbeteren bij HTC vind ik.
zou me nix verbazen als dat ook deels aan gevoeligheid ligt...
als ik lopend type, werkt dat goed genoeg (had hiervoor een tytn2 met het beste toetsenbord nogsteeds), als ik hem neerleg en met beide wijsvingers type, type ik bijna net zo snel als met me tytn2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:39:
ik ben op zoek naar een programma, waarbvij ik makkelijk allerlei voetbaluitslagen kan vinden, zoiets als football 2 op de i-phone

iemand ?
Ik gebruik het programmaatje teamsstats. Werkt echt super! Is gratis en je kan vrijwel elke competitie op deze aardbol toevoegen en updaten, ook het WK! Moet maar ff googelen, had ik ook gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
veejee schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:57:
Voor iedereen die flash willen kijken: installeer skyfire, het werkt prachtig (natuurlijk helemaal met wifi). Zitten nog een paar bugjes in, maar zijn sporadisch en niet bijzonder significant.
ik heb altijd Skyfire op mijn TYTN2 gebruikt, geweldig, maar op me HD2 werkt ie heel slecht (ligt denk ik aan de nieuwste versie inc. bugs ofso)
maar idd voor flash/filmpies, perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
efd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:25:
[...]

Er zijn veel apps die gebruik kunnen maken van GPS. Ik wil graag kunnen controleren of GPS aanstaat. Met een icoon gaat dat het makkelijkst (is hetzelfde als het ledje op Touch Cruise, toch?).

Ik vind het raar dat voor elke vorm van communicatie er een icoon is, behalve voor GPS. Ok, dit is eenzijdige communicatie maar toch.

Ik kan me haast niet voorstellen dat ik de enige ben die er zo over denkt? :)
er is nog niet zo heel veel wat met GPS werkt qua apps die je altijd open houdt...
als je google maps of tomtom of een sport app of een tracker open heb staan, weet je dat vaak wel :)
maar dit zal vast idd wel steeds gewilder worden als GPS eindelijk een beetje mainstream wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
hstoker schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:08:
[...]

Volgens mij is het zo:

scherm aan -> GPS aan
scherm uit -> GPS uit

Tenminste, dat is wat ik met mijn (beperkte) programmeer ervaring heb ondervonden... als het scherm aanstaat kun je gewoon de juiste seriele poort aanspreken en heb je contact met de GPS ontvanger, zet je het scherm uit dan verliest hij de verbinding (of niet, in ieder geval geen GPS fix meer).
dat hangt van het programma af, zo kan je bv. in SportyPal aangeven dat ie door moet gaan als t scherm uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:01

sanook

_/-\o_

veejee schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:57:
Voor iedereen die flash willen kijken: installeer skyfire, het werkt prachtig (natuurlijk helemaal met wifi). Zitten nog een paar bugjes in, maar zijn sporadisch en niet bijzonder significant.
Jammer dat je met Skyfire niet met je eigen IP browst. Nu kan ik het thuis niet gebruiken om TV te kijken via de website van UPC want UPC ziet een ander IP adres en dan werkt TV via internet niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

sanook schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:38:
[...]

Jammer dat je met Skyfire niet met je eigen IP browst. Nu kan ik het thuis niet gebruiken om TV te kijken via de website van UPC want UPC ziet een ander IP adres en dan werkt TV via internet niet...
Adobe heeft toch gewoon Flash voor Mobile ?

Ben m'n HD2 óók pas nét (1 dag) aan het verkennen nadat ik qua "mobile" eigenlijk altijd nokia/symbian devices gehad heb maar in de "normale" MS wereld ben ik redelijk goed thuis, kan dus zijn dat m'n reply als een "***" op een drumstel slaat :+

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfft, nog langer wachten tot de ROM-update. :P Ik ben echt ongeduld als het komt op dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:41:
Hoi, ik ben nieuw hier op het forum en probeer een indruk te krijgen van de HD2 daar ook ik mijn abonnement mag verlengen !!! Ik twijfel tussen de Iphone en de HD2.
Maar ik denk dat de HD2 gaat winnen.
Nu heb ik de volgende vraag. Vandaag heb ik mijn Volkswagen Touch Adapter binnen gekregen http://www.udenhout.nl/sh...C0%20051%20435%20TA_2.jpg

Heeft er al iemand de HD2 via deze VW bluetooth touch adapter kunnen gebruiken.

Gr. Pascal
Wat word er veel gepost na 1 dag _/-\o_ daarom dat ik mijn vraagje nog eens naar voor haal.

Gr. Pascal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
Gelukkig heb ik een WWE :)
Nederlandse windows is niets voor mij.
Programma bestanden
Opslagkaart
Etc :')

[ Voor 3% gewijzigd door harmageddon op 27-01-2010 19:57 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaPenT
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-09 20:48
dezejongeman schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:55:
[...]

de foto die je hebt is niet helemaal duidelijk, lijkt zo ook wel wat op een breuk.
als het lcd lek is dan is dan is het in principe garantie. wat je dan ervaart is een beetje vloeistof van lcd tussen de lcd en de touch screen
Ik had vandaag ook zo'n vlekje 8mm2, nadat ik erop gezeten had(broekzak) maar toen ik er op drukte was het weg :? wel geluk dus, hoop dat het niet terug komt..

Verder ben ik al een tijdje trotse bezitter van een HD2 (na een dramatische ervaring met een N97, was een trouwe nokiafan).
De Sense schil kan mij eigelijk weinig bekoren. je moet allemaal dingen tweaken voor dat het wat is.
Nu heb ik Spb Mobile Shell v3.5.2. en dat maakt het af, mooi,snel,helemaal zelf in te richten, een aanrader.
Je kan hem naast je sense schil zetten dus je kan makkelijk switchen als het je toch niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

harmageddon schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:57:
Gelukkig heb ik een WWE :)
Nederlandse windows is niets voor mij.
Programma bestanden
Opslagkaart
Etc :')
Ik zeg: MUI for WiMo ... maar da's denk ik een utopie omdat daar een (groot) gedeelte van de "markt" mee onderuit gehaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphfx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:33
Op XDA heeft iemand, meegulthwarp, zijn HD2 open gemaakt. Foto's komen eraan. Verzoekjes kunnen (misschien) nog geplaatst worden!!

Linkje: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624331

[ Voor 3% gewijzigd door Ralphfx op 27-01-2010 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Novadecasa schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 08:24:
[...]Dat wist ik, maar ik bedoelde via bluetooth, sorry vorige x stond het er wel bij.
Toch bedankt.
Als je naar Instellingen - meer - bluetooth gaat, dan kan je daar wel kiezen voor "Objecten via BT verzenden" maar ik zou ook liever zien dat het direct kan vanuit een album

Wat ik ook mis, is de optie om direct een foto te twitteren! Ik zag dat dat met de Hero wel kan.
Novadecasa schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:31:
[...]Ik probeerde zojuist een email te verzenden naar HTC via de website, maar krijg problemen bij het verzenden.
Zijn er meer mensen die dat hebben, of komt het omdat het iets meer dan 1 a4tje met tekst is? 8)7
Dan moet je in het dropdown menuutje kiezen voor Reply, anders krijg je inderdaad een foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:53
Misschien een oude rumor:
The Official HTC HD3 Specifications from HTC Workers: Available: November 2010
- Processor: 1.5 GHz Qualcomm Snapdragon: 1080p Video Ready
- RAM Memory: 1 GB
- ROM Memory: 1 GB
- Internal Memory: 16 GB
- External Memory: microSD Card Up to 32 GB
- Screen: 4,5-inch 1280 x 800 pixel 16 million color Multi-touch
- Camera: 8 megapixel Xenon flash, With HD Video Recording 1280 x 720 pixel
- Front Camera: Video Call And Chat
- 4G: Up to 100 Mbps
- WLAN: WiMAX And Wi-Fi
- Bluetooth: v2.1 with A2DP
- Ports: HDMI, USB 2.0, 3.5 mm audio Jack
- Video Support: Windows Media Video, HD Video, DivX, MPEG4, DVR-MS4
- Battery: 1800 mAH
- Talk Time: Up to 8 hours: Standby Time: Up to 300 hours, Internet-WiFi And 4G: Up to 7 Hours.
Misschien toch maar een 1 jaar abbo, tenminste als de FUP van de providers wat beter worden. Ziet er wel goed uit. .. en meer dan 65000 kleuren scherm _/-\o_

Tijdpad klopt iedergeval wel Nov 2008: HD; Nov 2009 HD2; Nov 2010 HD3?

[ Voor 20% gewijzigd door honey op 27-01-2010 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaRaPenT schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:13:
[...]

Nu heb ik Spb Mobile Shell v3.5.2. en dat maakt het af, mooi,snel,helemaal zelf in te richten, een aanrader.
Je kan hem naast je sense schil zetten dus je kan makkelijk switchen als het je toch niet bevalt.
Bedankt voor de tip! Heb Mobile Shell net ook maar is geinstalleerd.
Op het eerste gezicht echt een super mooie skin! Heel veel mogelijkheden en hierdoor hoef ik mogelijk ook geen custom rom te installeren! Ik ga het maar is verder uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar weken geleden de HD2 besteld op gsmweb ivm verlenging. Deze bleek pas vanaf 23 jan. te kunnen, maar vandaag toch reeds het toestel binnen, super! Heb alleen het probleem dat-ie soms vanzelf een data-verbinding gaat maken met mijn provider via gprs, terwijl ik dat uitgezet heb (heb (nog) geen data-pakket erbij, maar wel wi-fi hier), heel vreemd, maar zal wel eens zoeken hier, vast al eens voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
CRXed schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 21:23:
[...]

Wat ik ook mis, is de optie om direct een foto te twitteren! Ik zag dat dat met de Hero wel kan.

[...]
Ik weet niet precies hoe je dit bedoelt, maar ik kan dat wel ? Als ik naar HTC Peep ga, kan ik bij de tekst op foto drukken, een foto maken en die wordt dan gelijk ingeladen ? Of bedoel je dit anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Geweldig die discussie @ xda:
quote: bulanula;5474630
Haha, you are lying too !!! I caught you out the BCM chip is here :

Afbeeldingslocatie: http://img685.imageshack.us/img685/1920/bcm4329onhd2.jpg

You never even opened it !!! No wonder you won't take picture. Similar on Nexus One :

Afbeeldingslocatie: http://img6.imageshack.us/img6/7594/nexusone.png
Mensen willen hem niet geloven, wat is het nu uit eindelijk heeft de HD2 nu "meer geheugen dan aangegeven is" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
mattrob schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 22:24:
[...]

Ik weet niet precies hoe je dit bedoelt, maar ik kan dat wel ? Als ik naar HTC Peep ga, kan ik bij de tekst op foto drukken, een foto maken en die wordt dan gelijk ingeladen ? Of bedoel je dit anders ?
Ik bedoel het inderdaad anders: een foto uit je Album kiezen en die twitteren. Ik weet niet vantevoren dat ik een bepaalde foto wil twitteren, laat staan dat ik m eerst moet maken :P

/EDIT: je hebt gelijk!!!!!!!! Je hoeft dan niet persee een foto te maken, je kan er ook 1 kiezen uit je albums! Nice!
Ik had verwacht dat je eerst een foto moest kiezen en dan delen op twitter, maar het is andersom, eerst twitteren en dan foto kiezen, thanks!

[ Voor 20% gewijzigd door CRXed op 27-01-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphfx
Dat hou je altijd op een forum als dat he :P Het doel is in ieder geval om aan te tonen of de HD2 het volgende heeft (of niet):
- BCM4329 broadcom chip met wifi N en FM transmitter
- 576MB RAM
- 1GB ROM

En dat zaniken wat sommigen doen.. Ik zou m'n HD2 niet open draaien in ieder geval, en die foto's met z'n naam op een blaadje erbij is zeker gefotoshopt? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Ralphfx schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 22:56:
Dat hou je altijd op een forum als dat he :P Het doel is in ieder geval om aan te tonen of de HD2 het volgende heeft (of niet):
- BCM4329 broadcom chip met wifi N en FM transmitter
- 576MB RAM
- 1GB ROM

En dat zaniken wat sommigen doen.. Ik zou m'n HD2 niet open draaien in ieder geval, en die foto's met z'n naam op een blaadje erbij is zeker gefotoshopt? :S
Haha, ja geweldig, mensen interpeteerde mijn zin nogal verkeerd. Tja, ben benieuwd... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik nou navipanel geactiveerd? Ik heb volgens mij alles goed ingesteld en de handleiding gelezen. Ik heb deze carkit en wil graag dat navipanel wordt ingeschakeld zodra er verbinding is gemaakt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
De Wifi-N chip zit er in ieder in, maar of deze ook ondersteund wordt verder door drivers etc, is maar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 13:44
efd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:25:
[...]

Er zijn veel apps die gebruik kunnen maken van GPS. Ik wil graag kunnen controleren of GPS aanstaat. Met een icoon gaat dat het makkelijkst (is hetzelfde als het ledje op Touch Cruise, toch?).

Ik vind het raar dat voor elke vorm van communicatie er een icoon is, behalve voor GPS. Ok, dit is eenzijdige communicatie maar toch.

Ik kan me haast niet voorstellen dat ik de enige ben die er zo over denkt? :)
Bij mijn HTC Artemis (P3300) knippert er naast het oor-speakertje een oranje ledje mee als de GPS aanstaat. Blauw voor Bluetooth, en Groen voor WIFI. Een 2e ledje geeft GSM statussen en accu status aan.
Ik dacht dat dat voor alle HTC modellen zo was.

Ik had overigens wel gehoopt dat je de GPS aan kan laten als het toestel "uit" staat. Met een externe GPS kon ik dat namelijk wel, en zodoende met minimaal stroomverbruik toch een tracklog bijhouden met OziExplorer, om later in te lezen in de PC.

Wat betreft GPS, iemand iets gemerkt wat lijkt op static navigation? (Dwz bij lage snelheden (< 4km/h) geen updates; leuk voor in de auto, maar bijzonder lastig tijdens wandelen en geocachen)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphfx
CRXed schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 23:03:
De Wifi-N chip zit er in ieder in, maar of deze ook ondersteund wordt verder door drivers etc, is maar de vraag.
Stimmt genau! 't is natuurlijk maar de vraag of het met een beetje hocus pocus en reverse engineering lukt om uit te dokteren hoe de chip aangestuurd moet worden. Mij zal het in ieder geval niet lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38
Ergens volgend week HD2 release in USA als alles op schema loopt.
Dan kunnen wij eens eindelijk gaan profiteren van de 2.05 ROMS.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10-2024

efd

Xmoo schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 23:18:
Ergens volgend week HD2 release in USA als alles op schema loopt.
Dan kunnen wij eens eindelijk gaan profiteren van de 2.05 ROMS.....
Bedoel je met 'wij' wij?

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 13:26
honey schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 22:06:
Misschien een oude rumor:

[...]

Misschien toch maar een 1 jaar abbo, tenminste als de FUP van de providers wat beter worden. Ziet er wel goed uit. .. en meer dan 65000 kleuren scherm _/-\o_

Tijdpad klopt iedergeval wel Nov 2008: HD; Nov 2009 HD2; Nov 2010 HD3?
Ik denk..2 good 2 be true. Zijn namelijk wel echt perfecte specs.
Maar de HD2 heeft toch ook meer dan 65000 kleuren? Het is windows die maar 65000 heeft. or am i wrong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 11-09 22:38
efd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 23:24:
[...]

Bedoel je met 'wij' wij?
Wij als in Developers en gebruikers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boer95 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:32:
[...]

Ik gebruik het programmaatje teamsstats. Werkt echt super! Is gratis en je kan vrijwel elke competitie op deze aardbol toevoegen en updaten, ook het WK! Moet maar ff googelen, had ik ook gedaan....
en wederom toppie, werkt prima

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2010 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kebabkever
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-05-2024
Hebben meer mensen hier last van de traagheid waarmee een sms kan worden getypt. Wanneer ik naar mijn inbox ga, en vervolgens op een persoon klik om een sms te maken duurt het erg lang voor dat alles ingeladen wordt. Hebben meer mensen hier last van? En zoja; is dit op te lossen? De smsfix op XDA werkt bij mij niet...

Live by the drop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Kebabkever schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 00:47:
Hebben meer mensen hier last van de traagheid waarmee een sms kan worden getypt. Wanneer ik naar mijn inbox ga, en vervolgens op een persoon klik om een sms te maken duurt het erg lang voor dat alles ingeladen wordt. Hebben meer mensen hier last van? En zoja; is dit op te lossen? De smsfix op XDA werkt bij mij niet...
De tweede officiele SMS fix van HTC lost dit op, maar die is alweer van de site gehaald omdat er meerdere bugs in zaten. Het is wachten op een nieuwe fix of ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 17:19

Contagio

Vullend

De volgende reactie kreeg ik van de HTC support afdeling, na een wat fellere klacht van mij, nadat ze mij eerst simpel afscheepte met 'stuur de telefoon maar op, we kijken wel', omtremt het sms-probleem (verzonden smsjes -> postvak uit):
Geachte ***,

Hartelijk dank voor uw email. U geeft aan dat u niet uw toestel wilt opsturen voor reparatie ivm met sms probleem. HTC zal tegen het einde van deze maand/ begin volgende maand een update hiervoor op de website plaatsen en wat u nog kan doen is kijken of de telefoonnummers bij de contacten staat als 003120 etc en niet +3120.

Ook het volgende aanpassen kan alvast een oplossing zijn: Start, settings, menu, all settings, connections, advanced network, sms.
Set this option to "GSM", not "gsm preferred".

Vriendelijke groet,
Dimphy
HTC
We zullen zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een krappe maand heeft mijn HD2 het denk ik echt begeven. Ik moet een keer of 4 tot 10 per dag een soft reset doen, omdat ie zichzelf vast zet. Hij doet echt niks meer. als ik 'm van 't lockscherm af wil halen, loopt ie vast. als ik 'n ander liedje aan wil zetten, loopt ie vast. als ik 'n sms wil sturen, loopt ie vast. als ik opera aan wil zetten, of juist af wil sluiten, loopt ie vast.

Ik heb geprobeerd een andere ROM erop te zetten, en nu wil 'ie niet meer aan, en een harde reset 'snapt' ie niet, dan komt ie uit op dat scherm met al die kleurtjes, en verder niks. bij het aanzetten komt ie niet verder dan (en dit is de boosdoener) het vodafone logo.

simlocken/branden is denk ik de boosdoener van de kwalen. als ie dat niet was geweest, had ie de nieuwe ROM gewoon gepakt, en was er niks aan 't handje geweest. Als de telefoon werkt, werkt ie fijn, niet perfect, maar goed. maar dit is heel, heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:30
CRXed schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 23:03:
Dan zou hij ook moeten beschikken over de FM-transmitter, maar hiervoor is iig ook nog geen driver aanwezig in de 1.48 rom.

567MB ram is in mijn ogen ook al wel aangetoond (met nieuwere rom's), maar wordt dus door de 1.48 rom nog beperkt.
Dan ben ik alleen nog benieuwd naar de 1GB ROM??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 02:50:
Na een krappe maand heeft mijn HD2 het denk ik echt begeven. Ik moet een keer of 4 tot 10 per dag een soft reset doen, omdat ie zichzelf vast zet. Hij doet echt niks meer. als ik 'm van 't lockscherm af wil halen, loopt ie vast. als ik 'n ander liedje aan wil zetten, loopt ie vast. als ik 'n sms wil sturen, loopt ie vast. als ik opera aan wil zetten, of juist af wil sluiten, loopt ie vast.

Ik heb geprobeerd een andere ROM erop te zetten, en nu wil 'ie niet meer aan, en een harde reset 'snapt' ie niet, dan komt ie uit op dat scherm met al die kleurtjes, en verder niks. bij het aanzetten komt ie niet verder dan (en dit is de boosdoener) het vodafone logo.

simlocken/branden is denk ik de boosdoener van de kwalen. als ie dat niet was geweest, had ie de nieuwe ROM gewoon gepakt, en was er niks aan 't handje geweest. Als de telefoon werkt, werkt ie fijn, niet perfect, maar goed. maar dit is heel, heel vervelend.
Balen :o Hoop dat Vodafone coulant is want het zou zomaar kunnen dat het flashen van een niet-door-Vodafone-uitgebrachte ROM je garantie verprutst. Die "andere ROM" die je geprobeerd hebt erop te zetten, is dat er wel een die officieel door HTC is uitgebracht? Dan maak je bij HTC misschein nog kans op frabrieksgarantie.

PS op het uitbrengen van branded smartphones zou de doodstraf moeten staan. Je telefoon mag misschien een paar euro goedkoper zijn maar alle kinderziektes blijven er tot in de eeuwigheid in zitten omdat er geen of nauwelijks updates uitkomen, en als het gebeurt zijn ze veeeeeeeel later, of je moet bereid zijn afstand te doen van garantie. Hoe dan ook word je genaaid en ik snap totaal niet waarom mensen nog een smartphone kopen van toko's als Vodafone of T-Mobile.

[ Voor 14% gewijzigd door SnoeiKoei op 28-01-2010 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:47
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 02:50:

"
Probeer eens de ROM te flashen als de telefoon "het scherm met al die kleurtjes"weergeeft .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
  • Laatst online: 09-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 22:20:
Paar weken geleden de HD2 besteld op gsmweb ivm verlenging. Deze bleek pas vanaf 23 jan. te kunnen, maar vandaag toch reeds het toestel binnen, super! Heb alleen het probleem dat-ie soms vanzelf een data-verbinding gaat maken met mijn provider via gprs, terwijl ik dat uitgezet heb (heb (nog) geen data-pakket erbij, maar wel wi-fi hier), heel vreemd, maar zal wel eens zoeken hier, vast al eens voorbij gekomen.
Dit is al eenpaar keer eerder herhaald in de vorige forums maar voor jou zal ik het nog ff herhalen.

Download van modaco het porgramma nodata daar kan je instellen waar hij verbinding mee moet maken de ja of nee.

Verder kan je van spb wireles monitor downloaden en kijken hoeveel je verbruikt, je kan zelfs nog meldingen aan zetten als je eroverheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superspinnie
  • Laatst online: 20-03-2023
dezejongeman schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:55:
[...]

Er zit geen kras oid op. Dus aan op het glasplaatje is helemaal niets te zien! Ik heb ook niet het idee dat ik er op ben gaan zitten ofzo.. Het lijkt soms wel dat je het vlekje iets 'weg kunt drukken' maar krijg hem niet helemaal naar de rand om hem weg te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor NL komt die 1.66 ROM er ook aan. zoals op de volgende site http://www.winmo.nl/1-66-rom-voor-de-htc-hd2-nederlandse-versie-onderweg/ gevonden:

Het meest storende en meest besproken probleem van de HTC HD2 is (helaas als vanzelfsprekend) het SMS-probleem. Want zeg nu zelf, smsjes die blijven hangen in de outbox en nooit verzonden worden, daar zit toch niemand op te wachten? Na twee hotfixes waarvan er zelfs één weer is ingetrokken zijn HD2-gebruikers nog altijd niet van dit probleem verlost, maar wellicht dat deze nieuwe ROM-upgrade (versie 1.66.405.2) daar voorgoed verandering in gaat brengen. De update is nu al te krijgen voor Engelse (WWE) toestellen. De Nederlandse HD2 krijgt hem nog deze week

Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:44:
Voor NL komt die 1.66 ROM er ook aan. zoals op de volgende site http://www.winmo.nl/1-66-rom-voor-de-htc-hd2-nederlandse-versie-onderweg/ gevonden:

Het meest storende en meest besproken probleem van de HTC HD2 is (helaas als vanzelfsprekend) het SMS-probleem. Want zeg nu zelf, smsjes die blijven hangen in de outbox en nooit verzonden worden, daar zit toch niemand op te wachten? Na twee hotfixes waarvan er zelfs één weer is ingetrokken zijn HD2-gebruikers nog altijd niet van dit probleem verlost, maar wellicht dat deze nieuwe ROM-upgrade (versie 1.66.405.2) daar voorgoed verandering in gaat brengen. De update is nu al te krijgen voor Engelse (WWE) toestellen. De Nederlandse HD2 krijgt hem nog deze week

toch vreemd dat hier veel mensen last hebben van die sms-bug. Heb meerdere orginele en custom roms gedraaid en gelukkig nog geen enkele keer last gehad van die bug terwijl ik toch redelijk veel en vaak sms. Wat ik me afvraag is waar dit mee te maken zou kunnen hebben, hardware misschien? Want software matig lijkt me dit erg sterk aangezien ik meerdere roms heb gedraaid en allemaal zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:47:
[...]

toch vreemd dat hier veel mensen last hebben van die sms-bug. Heb meerdere orginele en custom roms gedraaid en gelukkig nog geen enkele keer last gehad van die bug terwijl ik toch redelijk veel en vaak sms. Wat ik me afvraag is waar dit mee te maken zou kunnen hebben, hardware misschien? Want software matig lijkt me dit erg sterk aangezien ik meerdere roms heb gedraaid en allemaal zonder problemen.
Het is inderdaad erg vreemd. Maar als het hardware matig zou zijn, mogen ze een flinke call-back doen lijkt me, want er zijn heel veel mensen die er last van hebben. Mocht die ROM-upgrade naar 1.66 inderdaad het probleem nog steeds niet verhelpen, dan gaan ze dat misschien ook wel doen.

Ik ben benieuwd waar het ligt in ieder geval en tot dusverre ben jij met een groep anderen de gelukkige dat je er geen problemen mee hebt dat die blijft hangen :). Ik hoop in ieder geval dat er snel iets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat versie 1.66.... iets doet aan de verbindingsproblemen in het algemeen. Het stroort me enorm dat ik 'gegevensverbinding' tig x uit en aan moet zetten om weer elke 5 minuten mijn mail binnen te krijgen. Wellicht dat ook het sms probleem met verbindingsproblemen te maken heeft. Ik snap trouwens niet waarom er bij de ROM niet vermeld staat wat er allemaal in is meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:04
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:44:

Ik heb nu een custom 6.5.x ROM gebaseerd op de 1.66. (Touch-it BL 3.2) en de 2.07x radio. Die laatste lijkt erg lief voor de batterijduur! De vertraging in de htc messaging app is er helemaal uit. Ook in een berichtenthread met 100+ smsjes kan ik nu meteen typen. Verwacht dat dat met de nieuw stock 1.66's niet anders is.

De sms-bug in de zin van berichten die in de outbox blijven staan heb ik nooit ervaren. Niet met de 1.42 en 1.48 stock, en niet met custom roms gebaseerd op 1.48, 2.02 en nu 1.66.
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:55:
Ik hoop dat versie 1.66.... iets doet aan de verbindingsproblemen in het algemeen. Het stroort me enorm dat ik 'gegevensverbinding' tig x uit en aan moet zetten om weer elke 5 minuten mijn mail binnen te krijgen. Wellicht dat ook het sms probleem met verbindingsproblemen te maken heeft. Ik snap trouwens niet waarom er bij de ROM niet vermeld staat wat er allemaal in is meegenomen.
Ervaar ik niet. Ik gebruik push-mail via exchange/gmail en heb dataservices voor weer, facebook en twitter in gebruik. Tot op heden geen uitvallende verbinding gehad. Dat was op de TytnII wel anders.

De 1.66 base voelt overigens veel sneller en 'snappy-er' aan dan de 2.02. Dat kan echter ook door de versie van manila (sense) komen. De 2.02 bevat de 1922xx versie, incl documents tab. De 1.66 di ik nu heb bevat weer de 1921xx versie. Gisteren de Artemis 2.8 NLD geprobeerd, maar veel vertaalbugs (bluetooth is hast onbruikbaar hierdoor) en minder snel.

[ Voor 16% gewijzigd door ToMaSZ op 28-01-2010 09:57 ]

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is echt zoveel over deze telefoon geschreven. Ik mis 99% geloof ik. Ik=simpele telefoongebruiker... Dus mijn excuus alvast als ik misschien erge obvious vragen stel...

Ik heb een probleem met het zien van frontje op mn telefoon. Ik zet alle albums erop dezelfde manier op maar van de ene laat ie t frontje wel zien en van de andere niet. Waar kan dat aanliggen, heeft iemand een idee?

Ook heb ik nog steeds niet gevonden hoe ik mijn verwijderde mails in een keer kan verwijderen. Ik moet dat nu een voor een doen :(

Alvast bedankt!

-Mariska-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
[quote] [b] [message = 33363766, noline] freekweb schreef op vrijdag 28 januari 2010 @ 09:47 [/ message]: [/ b]
[...]

toch vreemd DAT hier veel mensen hebben laatst van die sms-bug. Heb meerdere orginele en custom roms gedraaid en gelukkig nog Geen enkele keer het laatst gehad van die bug Terwijl ik toch redelijk veel nl Vaak sms. Wat ik mij afvraag is waar dit mee te maken zou hebben Kunnen, hardware misschien? Wil je software matig dit lijkt me erg sterk aangezien ik meerdere roms heb gedraaid en allemaal zonder problemen.
[/ quote]
Ik vermoed dat dit wellicht ligt aan het feit dat als de HD2 geen verbinding met netwerk heeft de sms niet kan verzenden. En als dat ook niet lukt binnen de ingestelde automatische herhaalfunctie blijft deze sms in het Postvak Uit gewoon staan. Ik weet het niet zeker maar mij overkwam het toen iemand in mijn omgeving opmerkte dat op die plek de verbinding slecht was.

[ Voor 7% gewijzigd door thepr op 28-01-2010 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Mistraller schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 23:09:
[...]

Bij mijn HTC Artemis (P3300) knippert er naast het oor-speakertje een oranje ledje mee als de GPS aanstaat. Blauw voor Bluetooth, en Groen voor WIFI. Een 2e ledje geeft GSM statussen en accu status aan.
Ik dacht dat dat voor alle HTC modellen zo was.

Ik had overigens wel gehoopt dat je de GPS aan kan laten als het toestel "uit" staat. Met een externe GPS kon ik dat namelijk wel, en zodoende met minimaal stroomverbruik toch een tracklog bijhouden met OziExplorer, om later in te lezen in de PC.

Wat betreft GPS, iemand iets gemerkt wat lijkt op static navigation? (Dwz bij lage snelheden (< 4km/h) geen updates; leuk voor in de auto, maar bijzonder lastig tijdens wandelen en geocachen)
bij mij gaf sygic aan dat k 5km/h aan het lopen was... die doet het goed volgens mij.
thepr schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:05:
[...]

Ik vermoed dat dit wellicht ligt aan het feit dat als de HD2 geen verbinding met netwerk heeft de sms niet kan verzenden. En als dat ook niet lukt binnen de ingestelde automatische herhaalfunctie blijft deze sms in het Postvak Uit gewoon staan. Ik weet het niet zeker maar mij overkwam het toen iemand in mijn omgeving opmerkte dat op die plek de verbinding slecht was.
Zou goed kunnen dat dit het probleem is.

Woon zelf in Heerlen, mijn wijk is de wijk die het dichtste bij een andere gemeente in de buurt ligt, nml Landgraaf, soms geeft het weer ding dan ook aan dat ik ipv in Heerlen in Landgraaf zit.
Snelheden die k thuis haal zijn niet geweldig (wel vaak 3G niet altijd), op me werk in Cadier en Keer (een dorp) Heb ik volgens mij HSDPA snelheden, hier gaat download van files via hd2 lekker snel....

[ Voor 34% gewijzigd door Dutch2007 op 28-01-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Klopt het dat de telefoon zelf maar ene opslaggrootte van 195,92MB heeft.

RAM: 448MB
Flash-geheugengrootte: 512MB (ik dacht dat dit mijn opslagruimte was)

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:46:

als je de htc support pagina gewoon toevoegd op je rss reader, en automatisch berichtje laat tonen als er updates zijn ben je daar vanaf. snap sowieso niet dat je zo dringend een update moet hebben. tuurlijk zijn er verbeteringen maar tis niet alsof je hd2 straks kan vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:30:
[...]

als je de htc support pagina gewoon toevoegd op je rss reader, en automatisch berichtje laat tonen als er updates zijn ben je daar vanaf. snap sowieso niet dat je zo dringend een update moet hebben. tuurlijk zijn er verbeteringen maar tis niet alsof je hd2 straks kan vliegen :)
Dat is wel een handig idee van die rss reader :) thanks.

Waarom snap je dat niet? Als hij nu het sms probleem heeft en het mogelijk met die upgrade wel verholpen is, snap ik dat heel goed. Ik kijk ook uit naar die update, ben namelijk erg benieuwd of het dan eindelijk wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb opeens een perfect werkende volume knop :D
eerst haperde de muziekplayer tijdens het harder/zachter zetten en zag ik het volumebalkje ook niet. maar het allermooiste is, hij doet het nu ook met YouTube :D

heb gewoon stock roms ed btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Als je in de map verijderde e-mails zit kun je met je vinger meerdere mails selecteren en in een keer verwijderen. (zoals je door de linker muisknop ingedrukt houden op een pc kunt doen).
quote]monalisasmiles schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:01:
Er is echt zoveel over deze telefoon geschreven. Ik mis 99% geloof ik. Ik=simpele telefoongebruiker... Dus mijn excuus alvast als ik misschien erge obvious vragen stel...

Ik heb een probleem met het zien van frontje op mn telefoon. Ik zet alle albums erop dezelfde manier op maar van de ene laat ie t frontje wel zien en van de andere niet. Waar kan dat aanliggen, heeft iemand een idee?

Ook heb ik nog steeds niet gevonden hoe ik mijn verwijderde mails in een keer kan verwijderen. Ik moet dat nu een voor een doen :(

Alvast bedankt!

-Mariska-
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
SnoeiKoei schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 08:46:
[...] Hoe dan ook word je genaaid en ik snap totaal niet waarom mensen nog een smartphone kopen van toko's als Vodafone of T-Mobile.
Omdat er ook genoeg mensen zijn die een HD2 hebben van zo'n toko zonder ook maar 1 probleem ermee gehad te hebben.

*Toch even afkloppen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Contagio schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 01:43:
De volgende reactie kreeg ik van de HTC support afdeling, na een wat fellere klacht van mij, nadat ze mij eerst simpel afscheepte met 'stuur de telefoon maar op, we kijken wel', omtremt het sms-probleem (verzonden smsjes -> postvak uit):

[...]

We zullen zien..
Die instellingen werken allebei niet, dat weten ze zelf ook wel. Ze houden je , mijn inziens, gewoon 'zoet'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Novadecasa schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:16:
[...]

Ik weet neit welke instellingen je gebruikt in S2U2 voor wat dat betreft, heb het zelf niet dus kan
evt wat instellingen met je doornemen.
Heb je de FAQ van S2U2 doorgenomen die er bij zit, daar komt dit probleem ook in voor volgens mij, met een oplossing.
Ja heb ik gedaan. Vraag ook gepost bij xda, geen natwoord.... Zodra ik tijd heb ga ik weer verder zoeken. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Pandemic schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:14:
[...]

Omdat er ook genoeg mensen zijn die een HD2 hebben van zo'n toko zonder ook maar 1 probleem ermee gehad te hebben.

*Toch even afkloppen :P .
Iets met 'tikkende tijdbom' :+

Nee serieus ik hoop natuurlijk dat je ook echt geen problemen krijgt maar iedere nieuwe telefoon heeft kinderziektes (zie iphone, zie de verschillende nokia's) dus ook de HD2 en Vodafone / T-Mobile staan er gewoon niet om bekend updates uit te brengen. Ik heb niks tegen die providers (behalve dat ze dus product support door de fabrikant blokkeren) maar als ik al voor 1 van die providers zou kiezen, zou ik altijd mijn telefoon + abo bestellen via bijvoorbeeld GSM-web zodat ik een unbranded toestel kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de HD2 nu vanaf 20 december en nog niet 1 sms is blijven hangen.
Het is een Vodafone branded toestel met softwware versie1.44.172.7(70494)NLD.

In de software lijst zie ik dat er een HTC patch SMSprovider is geinstalleerd.

Eigenlijk wil ik zeggen dat ik super tevreden ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 16:33
Het SMS probleem doet zich bij mij nu ook steeds vaker voor, de afgelopen 3 dagen heb ik m'n HD2 iedere keer moeten resetten voordat de berichten werden verzonden. Wat ik nu doe, ik verzend een SMS, check of hij blijft hangen, als het bericht hangt, dan reset ik m'n telefoon, ik zend opnieuw een SMS aan mezelf en dan wordt alles verzonden. Iedere SMS die ik hierna verzend verlaat gewoon het postvak. Na een paar uur niet SMS'en, heb ik weer hetzelfde probleem, moet ik dus de hele procedure opnieuw doen....

Heb alle 'fixes' er op staan, maar zonder succes.

Ik SMS niet echt heel veel, maar hoop toch echt dat de 1.66 ROM dit probleem oplost! Begint me nu toch wel te vervelen.

draai nu nog de 1.43 ROM

[ Voor 3% gewijzigd door jra2k op 28-01-2010 12:27 ]

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 15:50
jra2k schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:26:
Het SMS probleem doet zich bij mij nu ook steeds vaker voor, de afgelopen 3 dagen heb ik m'n HD2 iedere keer moeten resetten voordat de berichten werden verzonden. Wat ik nu doe, ik verzend een SMS, check of hij blijft hangen, als het bericht hangt, dan reset ik m'n telefoon, ik zend opnieuw een SMS aan mezelf en dan wordt alles verzonden. Iedere SMS die ik hierna verzend verlaat gewoon het postvak. Na een paar uur niet SMS'en, heb ik weer hetzelfde probleem, moet ik dus de hele procedure opnieuw doen....

Heb alle 'fixes' er op staan, maar zonder succes.

Ik SMS niet echt heel veel, maar hoop toch echt dat de 1.66 ROM dit probleem oplost! Begint me nu toch wel te vervelen.

draai nu nog de 1.43 ROM
Heb je deze "tip" al gedaan?

Ik heb het volgende gedaan:
1. Kies Start > Instellingen > Menu > Meer > Verbindingen > Netwerk geavanceerd.
2. Ga naar het tabblad SMS dienst.
3. Als daar voorkeur GSM staat, verander dit dan in GSM.
4. Kies Ok en sluiten tot u terug bent in het begin scherm.
5. Zet het toestel uit en dan weer aan om de nieuwe instellingen te activeren.

Dit werkt bij mij wel namelijk.

Btw draai ook met 1.43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• panikiniki
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-05-2021
OkeOkeOke schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:04:
Als je in de map verijderde e-mails zit kun je met je vinger meerdere mails selecteren en in een keer verwijderen. (zoals je door de linker muisknop ingedrukt houden op een pc kunt doen).
quote]monalisasmiles schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:01:

Alvast bedankt!

-Mariska-
[/quote]
Mariska,

Om meerdere berichten in hotmail te verwijderen ga je naar menu/berichten selecteren hier vind je 3 opties
-Alles
-Alles hieronder
-Meerdere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
SnoeiKoei schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:33:
[...]

Iets met 'tikkende tijdbom' :+

Nee serieus ik hoop natuurlijk dat je ook echt geen problemen krijgt maar iedere nieuwe telefoon heeft kinderziektes (zie iphone, zie de verschillende nokia's) dus ook de HD2 en Vodafone / T-Mobile staan er gewoon niet om bekend updates uit te brengen. Ik heb niks tegen die providers (behalve dat ze dus product support door de fabrikant blokkeren) maar als ik al voor 1 van die providers zou kiezen, zou ik altijd mijn telefoon + abo bestellen via bijvoorbeeld GSM-web zodat ik een unbranded toestel kreeg.
Alleen geld dit niet meer bij de HD2 icm T-Mobile. Daar is deze namelijk unbranded ;) Dus gewoon officiële updates van HTC gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een reactie omstreeks het sms-probleem. Als een sms blijft hangen moet je toestel uit en aanzetten. Kies dan in de outbox op één van de hangende berichten bewerken, en dan verzenden. Zo hoef je niet eerst nog een andere sms sturen en hij zend ze ook allemaal weg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

panikiniki schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:02:
[...]

Mariska,

Om meerdere berichten in hotmail te verwijderen ga je naar menu/berichten selecteren hier vind je 3 opties
-Alles
-Alles hieronder
-Meerdere
Bedankt, maar die optie heb ik niet als ik op menu klik in de map verwijdere items. Ik zie alleen:
nieuw
beantwoorden
allen beantwoorden
doorsturen
verz/ontv.
opvolgen
mark als gelezen
verplaatsen
ga naar

Ik kan dus geen berichten selecteren. Het allemaal selecteren dmv vinger ging gelukkig wel.

Weet iemand waar het aan kan liggen dat mijn menu niet compleet is?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Is de HD2 van KPN branded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• panikiniki
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:17:
[...]

Bedankt, maar die optie heb ik niet als ik op menu klik in de map verwijdere items. Ik zie alleen:
nieuw
beantwoorden
allen beantwoorden
doorsturen
verz/ontv.
opvolgen
mark als gelezen
verplaatsen
ga naar

Ik kan dus geen berichten selecteren. Het allemaal selecteren dmv vinger ging gelukkig wel.

de lijst is langer dan dat je denkt als je met je vinger doorscrolled naar boven dan komen er nog 3 tevoorschijn.
Ik ben het met je eens echt vingervriendelijk is het niet maar dat ligt aan Microsoft hopelijk met Winmo 7 wordt dit verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:30:
[...]

Kan het toestel straks niet vliegen?? Dan ben ik toch verkeerd voorgelicht door HTC helpdesk. Laat ik dan de RSS maar gebruiken.. dan is de update niet meer zo noodzakelijk..

Het continu F5'en is om aan te geven dat ik tegen een aantal problemen aanloop waarvan ik hoop dat deze verholpen zijn met de nieuwe officiele ROM.

Dat ik straks niet kan vliegen met het toestel blijft een gemis... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:17:
[...]

nieuw
beantwoorden
allen beantwoorden
doorsturen
verz/ontv.
opvolgen
mark als gelezen
verplaatsen
ga naar

scroll in dat menu nog eens wat naar beneden, staan nog 3 extra opties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:05
Barfman schreef op maandag 25 januari 2010 @ 21:49:
Watv denken jullie hier van http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=622964 Er is een HD2 te zien, ook later in het topic van een engelsman met een usa beta rom 2.02 blablabla, die heeft 576 ram geheugen, wat dus ook de nieuwe HD2 krijgt. De screens zijn voordat het bekend werdt dat de USA versie meer ram krijgt gemaakt voordat dat bekend werd. Nu gaan er dus verhalen rond dat er misschien wel meer ram op zit dan dat wij hebben :D Er is ook een filmpje waar dat getoond wordt, is erg goed tezien dat er meer ram aanwezig is.
Inmiddels heeft een user een code geschreven om het ram geheugen te vullen en daarmee voor mij toch wel aangetoond dat de HD2 daadwerkelijk over meer ram geheugen beschikt dan in de specs staat aangegeven.

http://forum.xda-develope...p?p=5479086&postcount=368

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• panikiniki
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:30:
[...]

scroll in dat menu nog eens wat naar beneden, staan nog 3 extra opties ;)
wat dacht je het is een vrouw ik leg het nog maar een keer uit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

KPN leverd alléén maar unlocked/unbranded toestellen, maar dat staat ook gewoon op de KPN site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

wimmel_1 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:38:
[...]

KPN leverd alléén maar unlocked/unbranded toestellen, maar dat staat ook gewoon op de KPN site ;)
Weer eens slecht gekeken dus, goed om te horen, 13 Feb kan ik de mijne afhalen! :) Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

panikiniki schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:34:
[...]

wat dacht je het is een vrouw ik leg het nog maar een keer uit |:(
LOL, ach rode wangen heb ik nu wel hoor. Dat ik dat nou niet eerder heb gezien... tsss ;) Bedankt mannen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:49

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:01:

Heb je een windows pc thuis staan? Probeer het dan eerst via Windows Media Player (v12) een plaatje toe tevoegen aan een album, en kopieer daarna je muziek naar je device. Het kan zijn dat ie nog steeds sommige pakt, verwijder de 'oude' (zonder plaatje) muziek files en zet nu de nieuwe erop (met plaatje). Dit werkte voor mij.
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:01:

Alvast bedankt!

-Mariska-
Is boven al beantwoord! GL :D

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adwtje
  • Laatst online: 29-03-2023
[quote]XTREEMRaGE schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:03:
[...]

Heb je een windows pc thuis staan? Probeer het dan eerst via Windows Media Player (v12) een plaatje toe tevoegen aan een album, en kopieer daarna je muziek naar je device. Het kan zijn dat ie nog steeds sommige pakt, verwijder de 'oude' (zonder plaatje) muziek files en zet nu de nieuwe erop (met plaatje). Dit werkte voor mij.

Je kunt ook handmatig afbeeldingen toevoegen aan je albums:

Add Your Own Album Art to Music Folders
Make sure the image you wish to use is 256x256 pixels, 96dpi and save it to your PC. Rename the image to the following format: ~hTC_Album Name.vin . Please note that the change refers also to the file extension as it will now become a vin file. Copy this file to the folder of your specific album on your Storage Card. Example: If the album is called Abba Gold, then your vin file will be ~hTC_Abba Gold.vin .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:49

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Topicstarter
Ik zoek nog een aantal apps voor m'n HD2.
Welke raden jullie mij aan?

1. Grafische rekenmachine (eventueel met vergelijking oplosser)

2. Wachtwoord bewaarder voor ideal, paypal, paspoort ed (vervanger voor de handy safe pro)

3. ander must have programma.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

HellStorm666 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:19:
Ik zoek nog een aantal apps voor m'n HD2.
Welke raden jullie mij aan?

1. Grafische rekenmachine (eventueel met vergelijking oplosser)

2. Wachtwoord bewaarder voor ideal, paypal, paspoort ed (vervanger voor de handy safe pro)

3. ander must have programma.
ik zou zeggen: zoek eens op het XDA forum, genoeg te vinden waar jij om vraagt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:13:
Nog even een reactie omstreeks het sms-probleem. Als een sms blijft hangen moet je toestel uit en aanzetten. Kies dan in de outbox op één van de hangende berichten bewerken, en dan verzenden. Zo hoef je niet eerst nog een andere sms sturen en hij zend ze ook allemaal weg :).
Bij mij niet, ook als ik een sms naar mij zelf verstuurd, pakt ie niet. Ik moet ze echt verwijderen en opnieuw aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

adwtje schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:15:
[quote]XTREEMRaGE schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:03:
[...]

Je kunt ook handmatig afbeeldingen toevoegen aan je albums:

Add Your Own Album Art to Music Folders
Make sure the image you wish to use is 256x256 pixels, 96dpi and save it to your PC. Rename the image to the following format: ~hTC_Album Name.vin . Please note that the change refers also to the file extension as it will now become a vin file. Copy this file to the folder of your specific album on your Storage Card. Example: If the album is called Abba Gold, then your vin file will be ~hTC_Abba Gold.vin .
Yep en dit werkt voor mij juist helemaal niet :/ en ik vond het uiteindelijk makkelijker om het via wmp te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XTREEMRaGE schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:37:
[...]

Bij mij niet, ook als ik een sms naar mij zelf verstuurd, pakt ie niet. Ik moet ze echt verwijderen en opnieuw aanmaken.
hmm dat is klote, dat heb ik nog niet meegemaakt. nou hopelijk komt er snel een oplossing van htc :) heeft nou wel een keer lang genoeg geduurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:49

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Topicstarter
freekweb schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:21:
[...]

ik zou zeggen: zoek eens op het XDA forum, genoeg te vinden waar jij om vraagt ;)
Heb daar al gezocht, zie alleen door de bomen het bos niet meer.
Ook ben ik benieuwd naar gebruikers ervaringen zodat ik de beste/fijnste kan downloaden.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

HellStorm666 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:51:
[...]

Heb daar al gezocht, zie alleen door de bomen het bos niet meer.
Ook ben ik benieuwd naar gebruikers ervaringen zodat ik de beste/fijnste kan downloaden.
gebruik de search daar anders eens, werkt uitstekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 16:33
Sharky_NL schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:01:
[...]

Heb je deze "tip" al gedaan?

Ik heb het volgende gedaan:
1. Kies Start > Instellingen > Menu > Meer > Verbindingen > Netwerk geavanceerd.
2. Ga naar het tabblad SMS dienst.
3. Als daar voorkeur GSM staat, verander dit dan in GSM.
4. Kies Ok en sluiten tot u terug bent in het begin scherm.
5. Zet het toestel uit en dan weer aan om de nieuwe instellingen te activeren.

Dit werkt bij mij wel namelijk.

Btw draai ook met 1.43
Jep, dit heb ik ook al zo staan, werkt dus niet bij mij helaas...
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:13:
Dat kan inderdaad ook, thanks!

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:44:
[...]

hmm dat is klote, dat heb ik nog niet meegemaakt. nou hopelijk komt er snel een oplossing van htc :) heeft nou wel een keer lang genoeg geduurt.
idd, Ik heb gelukkig een unbrandend UK toestel met de officiële WWE 1.48 rom erop. Ik zal dit weekend ff 1.6 erop zetten kijken of het wat uitmaakt (ik heb er goeie dingen over gelezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Klopt het dat de telefoon zelf maar ene opslaggrootte van 195,92MB heeft???

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:35:
Vraagje:

Bedankt alvast!
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Laatst online: 13-09 11:37
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:07:
Vraagje:

Klopt het dat de telefoon zelf maar ene opslaggrootte van 195,92MB heeft.

Bedankt alvast!
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:35:
Vraagje:

Bedankt alvast!
Waarom twee keer hetzelfde vragen, heb geduld.
De specificaties staan toch in het boekje of in de startpost.

System | Racing is in my Blood

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees de FAQ van de topicstart als je wat toe wil laten voegen aan de topicstart (tip: zoek naar 'Gegevens toevoegen aan de FAQ').