HTC HD2 - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 81.565 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10-2024

efd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:14:
[...]
Ik heb de quicklink van flitsnav geplaatst en aangegeven dat bij opstarten ook tomtom opgestart wordt.
Wel de icoon van FN vervangen door een high res icoon.
Uiteraard heb ik dat ook zo ingesteld, vandaar de toewijzing van het TT-icoon. Erg handig. Niet dat ik zo vaak te hard rij, maar toch ;)

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:14:
[...]

Ik heb de quicklink van flitsnav geplaatst en aangegeven dat bij opstarten ook tomtom opgestart wordt.
Wel de icoon van FN vervangen door een high res icoon met programma csmi op xda.
Klinkt als een zeer bruikbare app, hoe heb je overigens aangegeven dat bij starten ook TT opgestart wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oomho
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:46
Heeft er nog iemand een manilatv.xml met werkende nederlandse en engelse zenders?
Is geloof ik al eerder gevraagd maar nooit antwoord op gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

Novadecasa schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:19:
[...]
Klinkt als een zeer bruikbare app, hoe heb je overigens aangegeven dat bij starten ook TT opgestart wordt?
Dat kan in de app zelf :)
Zie flitsservice.nl

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Oomho schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:20:
Heeft er nog iemand een manilatv.xml met werkende nederlandse en engelse zenders?
Is geloof ik al eerder gevraagd maar nooit antwoord op gegeven.
Dat had ik eerder ook gevraagd, maar alleen voor internet via ziggo is, hier althans, te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 11:37
De 1.66.40x.x roms zijn nu officieel, stuk of 8 landen kan je hem al downloaden op HTC support, nu even wachten op de NL rom :) Ik verwacht hem vanavond nog, of anders morgen.

[ Voor 16% gewijzigd door Barfman op 26-01-2010 16:32 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:19:
[...]

In FN programma, selecteer links onder "extra" dan "nav software" en daar moet je het pad aangeven van tomtom. Vink start nav software bij opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Laatst online: 13-09 11:37
Novadecasa schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:28:
[...]

Dat had ik eerder ook gevraagd, maar alleen voor internet via ziggo is, hier althans, te vinden.
Nederlandse Zenders

[ Voor 201% gewijzigd door Barfman op 26-01-2010 16:43 . Reden: Lijst van zenders in text bestand gezet. ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Barfman schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:30:
De 1.66.40x.x roms zijn nu officieel, stuk of 8 landen kan je hem al downloaden op HTC support, nu even wachten op de NL rom :) Ik verwacht hem vanavond nog, of anders morgen.
Nice!
Hierbij zijn nog geen problemen met de SMS ondervonden toch en de batterijduur was ook verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Update staat nog niet op de UK-site maar wel op een aantal andere landen. Maar op de Hong Kong site kom ik wel een patch tegen die ik in andere landen niet zie staan:

"Update for HTC HD2 AGPS Settings
Release Date: 2010-01-12 Category: Update

This update for HTC HD2 updates your phone’s internal AGPS server settings. AGPS uses IP data and cellular tower information to pinpoint your location, speeding up GPS geo-location."

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:30
rjvisje schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:03:
Welke navigatiesoftware vinden jullie het fijnst werken op de HD2?

- tomtom; vind ik iig ruk, omdat deze een aardig stukje achterloopt.
- Navigon; werkt al mooier

Co-pilot en Sygic staan op het punt om uitgeprobeerd te worden, Igo en Garmin heb ik nog niet binnen kunnen halen.
Co-pilot uitgeprobeerd, maar vind het in de praktijk toch vaak irritant dat hij eerst over x meter ....afslaan zegt, vervolgens alleen nog vaag iets in de vorm van over een stukje afslaan en dus niet meer: sla nu af!

Sygic werkt inderdaad zoals hier al aangegeven werd, als een zonnetje. Nu lijkt deze alleen sinds het opnieuw opstarten van m'n HD2 zo af en toe spontaan op te starten..
Heeft iemand hier ervaring mee?

Mooi dat onze HD2 ook gewoon over hetzelfde RAM-geheugen beschikt als de amerikaanse.
Het interne geheugen is altijd nog uit te breiden met geheugenkaartjes.

[ Voor 8% gewijzigd door rjvisje op 26-01-2010 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
[quote1.61 ROM?
Welke Radio versie zit daarbij dan?
[/quote]
2.06.51.07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjvisje schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:12:
[...]

Co-pilot uitgeprobeerd, maar vind het in de praktijk toch vaak irritant dat hij eerst over x meter ....afslaan zegt, vervolgens alleen nog vaag iets in de vorm van over een stukje afslaan en dus niet meer: sla nu af!

Sygic werkt inderdaad zoals hier al aangegeven werd, als een zonnetje. Nu lijkt deze alleen sinds het opnieuw opstarten van m'n HD2 zo af en toe spontaan op te starten..
Heeft iemand hier ervaring mee?

Mooi dat onze HD2 ook gewoon over hetzelfde RAM-geheugen beschikt als de amerikaanse.
Het interne geheugen is altijd nog uit te breiden met geheugenkaartjes.
voor het automatisch starten van sygic, mapje 2577 weghalen uit de root van je sd kaart, dan moet het werken en start die niet meer automatisch op.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2010 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
MMS aan de praat: Bij mms-instellingen stond Vodafone MMS als netwerk. Dit veranderd in Vodafone Life! Vervolgens mms aan mijzelf gestuurd en binnen gekregen. (dit lukte dus eerder niet.)

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
intruder1400 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:07:
Ik heb S2U2 geinstalleerd en met de cab van xda de originele lock er af gehaald. (als ik een berichtje kreeg tijdens het bellen, ging de lock er af en zette mijn oor de telefoon regelmatig uit)

Nu heb ik alleen dat ik het scherm eerst moet unlocken voor ik mijn telefoon uit kan zetten. Erg omslachtig en irritant!

Ik heb alle instellingen gecheckt, maar kan niet vinden of ik de telefoon ook direct uit kan zetten tijdens het bellen. Wie kan mij hiermee verder helpen?
Iemand? (mijzelf gequote omdat mijn vraag volgens mij niet meer in beeld was, gaat supersnel vandaag!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:49

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

efd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:09:
[...]

Briljant! Geïnstalleerd, bij de quicklinks geplaatst en hi-res icoon van TT via register toegewezen. *blij* :)
Ik kon dit niet zo snel terug vinden, hoe heb je dit gedaan?!
Het is al laat O-)

[ Voor 3% gewijzigd door XTREEMRaGE op 26-01-2010 17:45 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 09:35

RaJitsu

B.S.U.R.

Ik vind het irritant dat emails eerst echt geopend moeten worden voordat die melding verdwijnt. Erlangs gaan middels de Sense-interface is niet voldoende. Is daar een oplossing voor? Kan ik ook instellen dat mails gewoon meteen getoond worden in Sense? Dus dat ik niet eerst moet klikken op 'Klik om bericht te bekijken'???

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
intruder1400 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:44:
[...]

Iemand? (mijzelf gequote omdat mijn vraag volgens mij niet meer in beeld was, gaat supersnel vandaag!)
Ik weet neit welke instellingen je gebruikt in S2U2 voor wat dat betreft, heb het zelf niet dus kan
evt wat instellingen met je doornemen.
Heb je de FAQ van S2U2 doorgenomen die er bij zit, daar komt dit probleem ook in voor volgens mij, met een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Novadecasa schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:45:
[...]

Misschien handig als je ook wat instellingen post en welke radio en ROM versie je gebruikt.
Qua instellingen update ik alles (weer, twitter, aandelen) om het half uur.
Bluetooth / Wifi staan standaard uit.

Ik heb ROM 1.48 en de radio uit de SIM contacten update op de HTC site..

Zou dus volgens mij niet moeten kunnen!

[ Voor 4% gewijzigd door DaFreakR op 26-01-2010 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 13-09 09:35

RaJitsu

B.S.U.R.

Barfman schreef op zondag 24 januari 2010 @ 00:57:
[...]

Als er updates komen, in engeland gaat vodafone geen updates uitbrengen voor de HD2.
Ik zie dat er voor de Touch Diamond 2 wel de WinMo 6.5-update kwam. Dus daaruit zou je een kleine hoop kunnen halen omtrent een evt. WinMo 7-update. De klantenservice heb je inderdaad maar weinig aan als het om dit soort zaken gaat. Ik kreeg ook doodleuk een 'het is nog niet bekend'-antwoord terug op een vraag omtrent een update naar Windows 7 en de verschillende ROM-updates en patches die uitgekomen zijn.

Ik denk dat we derhalve kunnen stellen dat we waarschijnlijk géén WinMo 7-update zullen zien als Vodafone-HD2 gebruikers.

Overigens blijft het zelfs maar de vraag of de HD2 überhaupt een update krijgt naar WinMo7. Ik bedoel er wordt gepraat over Windows Mobile 7 alsof het maar even van ons verwijderd is, maar op zijn vroegst zullen we het aan het eind van dit jaar zien. Niet eerder. Tegen die tijd is de HD2 al verouderd, en is het maar de vraag of HTC WinMo7 ter beschikking stelt voor de HD2-gebruikers.

[ Voor 27% gewijzigd door RaJitsu op 26-01-2010 18:41 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
DaFreakR schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:33:
[...]

Qua instellingen update ik alles (weer, twitter, aandelen) om het half uur.
Bluetooth / Wifi staan standaard uit.

Ik heb ROM 1.48 en de radio uit de SIM contacten update op de HTC site..

Zou dus volgens mij niet moeten kunnen!
Verbreek je zelf, of een app, elk half uur de verbinding?
Anders staat dus contstant je internetverbinding aan i.c.m. met een aantal app's waarschijnlijk, dat vermindert
de accuduur aanzienlijk naar mijn weten.
Heb je een taskmanager geinstalleerd? Dan kan je eventuele app's afsluiten die nog op de achtergrond draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik ben nieuw hier op het forum en probeer een indruk te krijgen van de HD2 daar ook ik mijn abonnement mag verlengen !!! Ik twijfel tussen de Iphone en de HD2.
Maar ik denk dat de HD2 gaat winnen.
Nu heb ik de volgende vraag. Vandaag heb ik mijn Volkswagen Touch Adapter binnen gekregen http://www.udenhout.nl/sh...C0%20051%20435%20TA_2.jpg

Heeft er al iemand de HD2 via deze VW bluetooth touch adapter kunnen gebruiken.

Gr. Pascal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:38
Novadecasa schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:53:
m0ridin, welke cab had je tegen de gevoeligheid van het scherm gedownload, Bsb Tweaks?

Die looks van WM7 vind ik zo verschrikkenlijk lelijk!
Nee, ik installeer nu standaard de cab vanaf deze thread:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=604831

Je moet maar even kijken welke van de twee (reduced sensitivity vs normal) voor jou het beste werkt. Maar ik moet zeggen dat het bij mij nu prima tikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Novadecasa schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:38:
[...]

Verbreek je zelf, of een app, elk half uur de verbinding?
Anders staat dus contstant je internetverbinding aan i.c.m. met een aantal app's waarschijnlijk, dat vermindert
de accuduur aanzienlijk naar mijn weten.
Heb je een taskmanager geinstalleerd? Dan kan je eventuele app's afsluiten die nog op de achtergrond draaien.
Verbinding blijft doorlopen. Dit zou echter geen probleem moeten zijn, een tijd terug hield ik het op exact dezelfde wijze zo'n 20 uur vol met een batterij en vrij intensief gebruik..

(Ik sluit overigens altijd al mijn apps af, er draait niets op de achtergrond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:01:
Vanochtend buiten een hele tijd ghostyping gedoe op het scherm toen ik een 5 woord smsje wilde typen, en toen vroeg ik me af of het wellicht met temperatuur te maken heeft, waardoor het scherm dat op warmte reageert verstoord raakt?
Daar ben ik wel zeker van dat het invloed heeft!

Heb ook wel eens gehad in bed, kop onder de dekens en dan smsen, maar dan beslaat het scherm door je adem en dan gebeuren er ook de meest vreemde dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphfx
  • Laatst online: 23:33
Toch zou het in principe niet uit mogen maken of het koud is of niet, een cap. touchscreen werkt doordat je vinger geleidt. Wat denk ik wel zou kunnen is dat er een dun laagje condens (wat geleidt) op het scherm ontstaat waardoor een deel van het touchscreen plaatselijk inderdaad geactiveerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38
Pinobigbird schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:45:
[...]

Precies. Ik denk dat Xmoo meer credits verdient dan de meeste tweakers hier in dit topic. Laat je niet misleiden door de nog lage postcount; Ik hoop dat we nog veel inside info krijgen. ;)
Hahaha danku. Ik ga het proberen ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 01:04:
[...]Xmoo schijnt nogal veel te weten. Ik lees tussen de regels door dat de HD2 wel een upgrade krijgt. We moeten echt tot 15 feb afwachten. Nog ff
Voor de Chinezen onder ons heb ik een nieuwe ROM op XDA gezet, geniet ervan.
Cablekevin schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:24:
Volgende maand kan ik mijn abbonement verlengen, ik was al verliefd op de HD2, toen zag ik de X10, ook verliefd op, maar die komt te laat voor het verlengen van mijn abbonement, op de X10 draait Android. Ik weet dat er genoeg iPhone fanboys zijn, etc, en dat WM snel afgekraakt wordt, kunnen jullie mij de doorslag geven een HD2 te nemen? :) Vind dat massive scherm zo *;
X10 komt sneller als je denkt.
http://twitpic.com/ybgdx
Barfman schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:30:
Zo als ik het al gezegd had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
m0ridin schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:48:
[...]

Nee, ik installeer nu standaard de cab vanaf deze thread:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=604831

Je moet maar even kijken welke van de twee (reduced sensitivity vs normal) voor jou het beste werkt. Maar ik moet zeggen dat het bij mij nu prima tikt!
Super bedankt!
Deze kende ik nog niet, ga ik zeker even proberen.
Denk dat het eerst maar even de normal wordt, welke gebruik je en wat waren jou ervaringen met beiden?

EDIT: @ Xmoo, wat is jouw ervaring met het typen op zowel de Pro Three (zo was het toch?) en de HD2, hoe reageert men daar op bij HTC bijvoorbeeld?

[ Voor 11% gewijzigd door Novadecasa op 26-01-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Novadecasa schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:47:
[...]

Super bedankt!
Deze kende ik nog niet, ga ik zeker even proberen.
Denk dat het eerst maar even de normal wordt, welke gebruik je en wat waren jou ervaringen met beiden?

EDIT: @ Xmoo, wat is jouw ervaring met het typen op zowel de Pro Three (zo was het toch?) en de HD2, hoe reageert men daar op bij HTC bijvoorbeeld?
Werkt allebei hetzelfde.

HTC...... Werkt het? Ja, ok ga dan door naar andere test. Wordt niet gevraagd hoe werkt het etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Xmoo schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 20:03:
[...]

Werkt allebei hetzelfde.

HTC...... Werkt het? Ja, ok ga dan door naar andere test. Wordt niet gevraagd hoe werkt het etc...
Oke dankje, ja duidelijk.
Jij geeft vervolgens ook niet aan dat het niet optimaal werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Novadecasa schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 20:04:
[...]

Oke dankje, ja duidelijk.
Jij geeft vervolgens ook niet aan dat het niet optimaal werkt?
Soms wel soms niet, Soms krijg je bv 400test, moet je binnen 1 week doen.... Heb je er natuurlijk niet uitgebreid zin in...

Je krijgt soort van Excel sheet, elke excel sheet hoort bij een ROM.
Dan flash je de rom, en begin je te testen.
Je resultaat stuur je op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Laatst online: 18-09-2023

323

efd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:27:
[...]

Dat kan in de app zelf :)
Zie flitsservice.nl
Waar kan ik die vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Op die website, even zoeken.
Onder mobiele diensten en vervolgens in het menu aan de linker zeide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Novadecasa schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 20:14:
[...]

Op die website, even zoeken.
Onder mobiele diensten en vervolgens in het menu aan de linker zeide.
Of je doet het simpel, en volgt hun op Twitter.
Dan heb je geen applicatie meer nodig... HTC Peep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor degene die een nieuwere versie willen proberen
http://www.flitsservice.n...nav-4-1-2-t55269-150.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:20

Sherlock

No Shit

RaJitsu schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:47:
Ik vind het irritant dat emails eerst echt geopend moeten worden voordat die melding verdwijnt. Erlangs gaan middels de Sense-interface is niet voldoende. Is daar een oplossing voor? Kan ik ook instellen dat mails gewoon meteen getoond worden in Sense? Dus dat ik niet eerst moet klikken op 'Klik om bericht te bekijken'???
Hier nog één, dit vind ik best wel jammer eigenlijk! Is hier niks aan te doen, dat als je hem in 'preview' bekijkt dat hij ook als gelezen komt te staan?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

XTREEMRaGE schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:45:
[...]
Ik kon dit niet zo snel terug vinden, hoe heb je dit gedaan?!
Het is al laat O-)
PNG (128x128) via Google Afbeeldingen, url veranderd op de plek die bij tip 28 staat http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638 :)

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

efd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:16:
Ik heb al flink ge-Google-d maar ben het nog niet tegengekomen:
Ik wil graag controleren of de gps aanstaat dmv een icoontje in de taskbar (ja, net als H G 3G et cetera). Heeft iemand ergens een cab-je voorbij zien komen?
Ehm, opnieuw gaat het hard, dus ik quote toch even mijn vraag opnieuw. Iemand?

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Geeft Flitsnav, wanneer je die tegelijk laat opstarten met TT, direct de flitsers weer of moet je dit nog instellen in TT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

efd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 20:58:
[...]

Ehm, opnieuw gaat het hard, dus ik quote toch even mijn vraag opnieuw. Iemand?
GPS staat niet zomaar aan, ik ben zelf ook nooit zo'n programma tegengekomen. GPS staat alleen aan als een programma die gebruikt, en die programma's kun je opsporen door in je Taakbeheer te gaan kijken of Google Maps of Tomtom oid aanstaat.
Volgens mij schakelt TomTom zelfs de GPS uit als het op de achtergrond draait, maar dat weet ik niet zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deacon_tigra
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03-2020
Allen, ik zit met een probleem

Heb een beetje zitten rommelen in de settings en ben nu mijn slide button kwijt :D
Ik zit nu na het indrukken van de end call knop direct in de interface
Tis gekomen sinds bij settings/beveiliging/telefoonblokkering/weergave heb zitten veranderen
van standaard naar klassiek..ook weer terug veranderd,..maar geen slider :/
Zie ik wat over het hoofd?

Ook heb ik issues met fotos en muziek erop zetten, ik sleep ze er gewoon op
Waar moeten ze ergens staan op de gsm? ik zie ze namelijk wel als ik ze erin gezet heb
Echter als ik daarna de usb afkoppel zie ik ze niet in sense staan :?

Thnks

[ Voor 5% gewijzigd door deacon_tigra op 26-01-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
deacon_tigra schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 22:19:
Allen, ik zit met een probleem

Heb een beetje zitten rommelen in de settings en ben nu mijn slide button kwijt :D
Ik zit nu na het indrukken van de end call knop direct in de interface
Tis gekomen sinds bij settings/beveiliging/telefoonblokkering/weergave heb zitten veranderen
van standaard naar klassiek..ook weer terug veranderd,..maar geen slider :/
Zie ik wat over het hoofd?

Ook heb ik issues met fotos en muziek erop zetten, ik sleep ze er gewoon op
Waar moeten ze ergens staan op de gsm? ik zie ze namelijk wel als ik ze erin gezet heb
Echter als ik daarna de usb afkoppel zie ik ze niet in sense staan :?

Thnks
Via Start dan onderaan op vergrendelen, dan zal de slider er wel weer zijn.

Graag wil ik nog weten hoe je vanuit het album foto's kunt verzenden!? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cablekevin schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:43:
Leuk om te zien hoe die laatste Windows Mobile build (als ik het goed zeg?) richting de Zune HD gaat.
[afbeelding]
MW links, Zune rechts...
offtopic:
Ben zelf een trots Zune HD gebruiker :*)
ik weet dat het off topoic is maar ik heb nog wat vragen over zune Hd betreft importeren en marketplace werkend krijgen. misschien via msn of mail ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deacon_tigra
  • Laatst online: 28-03-2020
Held _/-\o_

Nog nog wat foto's en muziek :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Als je de zoekfunctie had gebruikt, of gekeken had in de FAQ in de beginpost, had je het niet hoeven vragen ;)

Omschrijf even waar je ze precies wilt hebben.
Als je de muziek in de map Music van je sd kaart zet komt het bij Sense onder Muziek te staan.
Voor alarmtonen etc zijn andere stappen nodig.

Afbeeldingen die je vanaf je pc onder de Foto's en video's tab wilt hebben kan je onder de storagecard (sd kaart) zetten onder de map DCIM>100Media

Doe dit even uit het hoofd, maar volgens mij klopt het zo.

[ Voor 9% gewijzigd door Novadecasa op 26-01-2010 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Xmoo schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:44:
[...]
X10 komt sneller als je denkt.
http://twitpic.com/ybgdx
Zo als ik het al gezegd had :)
Zoals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:40
Weird probleempje, + oplossing.

Opeens geen wifi meer!
Alles via wifi werkt ineens niet meer, terwijl hij wel verbonden aangeeft....
Wifi start netjes op, vind ook m'n router, en "krijgt" een ip : 192.168.1.1!
Dit is alleen niet het ip wat hij van de router moet krijgen, raar. Een vast ip aangegeven in de router, maar dat geeft ook geen effect. Soft reset, batterij eruit allemaal geen effect.

Instellingen nagelopen, maar zonder effect.
Nu had ik onlangs gespeeld met Wi-Fi router, deze nog maar eens een keer opgestart, en weer uitgezet.
En zie het werkt weer!

Doe er je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Laatst online: 16:40
Ralphfx schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:33:
Toch zou het in principe niet uit mogen maken of het koud is of niet, een cap. touchscreen werkt doordat je vinger geleidt. Wat denk ik wel zou kunnen is dat er een dun laagje condens (wat geleidt) op het scherm ontstaat waardoor een deel van het touchscreen plaatselijk inderdaad geactiveerd wordt.
Had ik onlangs toch ook last van! Al typende van lekker warm naar de vrieskou, en daar ging m'n toetsenbord, alle knoppen flikkerde behalve de juiste. en voorheen nog nooit last van gehad! Duidelijk een gevalletje van de bibbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, al even rondgegoogled maar niet echt duidelijk :/

ls ik Flitsnav installeer krijg ik deze melding: netcf.all.wce4.arm4.cab is missing... moet ik downloaden ergens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Hij staat al in de Internet tijdschriften van Belcompany, en hun gaan niet iets erin zetten wat pas over 4 maanden ofzo gaat komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 22:54:
Hm, al even rondgegoogled maar niet echt duidelijk :/

ls ik Flitsnav installeer krijg ik deze melding: netcf.all.wce4.arm4.cab is missing... moet ik downloaden ergens :?
Had ik ook...ben gewoon door gegaan en krijg vervolgens de melding dat het is geinstalleerd. Zal wel
een bug zijn, heb er niemand over gehoord.
Verder werkt het instellen enzo wel, alleen weet ik nog niet of het dus automatisch aanstaat als je het samen met TomTom laat opstarten of zelf opstart daarna of daar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Xmoo schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 22:54:
[...]

Hij staat al in de Internet tijdschriften van Belcompany, en hun gaan niet iets erin zetten wat pas over 4 maanden ofzo gaat komen....
Tja, dat media-zine van de media markt staan soms ook dingen in die veel later pas beschikbaar zijn, dus ik denk dat dit weinig zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Cablekevin schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:04:
[...]

Tja, dat media-zine van de media markt staan soms ook dingen in die veel later pas beschikbaar zijn, dus ik denk dat dit weinig zegt.
Ik heb er toch vertrouwen in :)

Maarja, on topic blijven. HD2 en niet X10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:04:
[...]

Had ik ook...ben gewoon door gegaan en krijg vervolgens de melding dat het is geinstalleerd. Zal wel
een bug zijn, heb er niemand over gehoord.
Verder werkt het instellen enzo wel, alleen weet ik nog niet of het dus automatisch aanstaat als je het samen met TomTom laat opstarten of zelf opstart daarna of daar voor.
Na installatie en aanzetten moest ik nog een mapje aanmaken om data in te laten zetten..maar data kan ik dan weer niet openen? Kreeg ook niet het bekende schermpje met afstand tot flitsers wat ik gewend ben van mijn Touch Pro...

Misschien hoort dat zo? zal 'm eens koppelen aan TT en kijken wat er gebeurd :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:07:
[...]

Na installatie en aanzetten moest ik nog een mapje aanmaken om data in te laten zetten..maar data kan ik dan weer niet openen? Kreeg ook niet het bekende schermpje met afstand tot flitsers wat ik gewend ben van mijn Touch Pro...

Misschien hoort dat zo? zal 'm eens koppelen aan TT en kijken wat er gebeurd :Y
Dat heb ik ook allemaal niet gehad. Heb ingesteld vanaf waar TT draaide, aangevinkte dat het tegelijk moest starten en het ophalen gestart. Meer mogelijkheden leken er niet te zijn.
Maar heb nog niet het idee dat het zal gaan werken.
Hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:13:
[...]

Dat heb ik ook allemaal niet gehad. Heb ingesteld vanaf waar TT draaide, aangevinkte dat het tegelijk moest starten en het ophalen gestart. Meer mogelijkheden leken er niet te zijn.
Maar heb nog niet het idee dat het zal gaan werken.
Hoor het graag.
Had 'm aan TT gekoppeld maar kreeg niet idee dat het werkte...

Inmiddels verwijderd van de HD2 :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Even voor uidelijkheid.

Je kunt niet van 1.48NLD naar 1.66 WWE gaan officieel, in-officieel kan dat wel!!
Vandaag al 10 pm's gehad van nederlanders die dat geprobeert hebben blablabla.

Oplossing staat hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=623774

Goodnight all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
  • Laatst online: 01:40
Nu ongeveeer 2 maand een trostse bezitter van de HD2. De telefoon bevalt goed. Heb eigenlijk 2 vraagjes:

1) Hebben meer mensen problemen met smsen, na de 2e sms-hotfix (14-01)

2) Is het mogelijk om een internetradio af te spelen op de htc en deze via bluetooth te streamen naar mijn autoradio?

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
korenpc schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:53:
Nu ongeveeer 2 maand een trostse bezitter van de HD2. De telefoon bevalt goed. Heb eigenlijk 2 vraagjes:

1) Hebben meer mensen problemen met smsen, na de 2e sms-hotfix (14-01)

2) Is het mogelijk om een internetradio af te spelen op de htc en deze via bluetooth te streamen naar mijn autoradio?

Groet,
Hier ook een tevreden HD2 bezitter, heb aan jou 1 vraagje:

1) Heb je wel de zoekfunctie gebruikt ? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cablekevin schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:24:
Volgende maand kan ik mijn abbonement verlengen, ik was al verliefd op de HD2, toen zag ik de X10, ook verliefd op, maar die komt te laat voor het verlengen van mijn abbonement, op de X10 draait Android. Ik weet dat er genoeg iPhone fanboys zijn, etc, en dat WM snel afgekraakt wordt, kunnen jullie mij de doorslag geven een HD2 te nemen? :) Vind dat massive scherm zo *;
Ik vraag me alleen af of je nou merkt dat het 4,3" scherm van de HD2 maar 65,000 kleuren ondersteunt. DIt is bottom-range. Mid (265,000 kleuren) en High-End (16 miljoen kleuren). De X10 doet geloof ik ook maar 65k, maar wordt 16miljoen met Android 2.0 (Android 1.6 ondersteunt ook maar max 65k oid; het scherm zelf van de X10 is wel 16miljoen kleuren als ik me niet vergis)...Dus ik vraag me af of je dat nou eigenlijk merkt in de praktijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Qua beeldkwaliteit heb je niks te klagen met de HD2, beeld is prachtig. Of het nou 65.000 of 16 miljoen kleuren zijn, het is me een biet :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
  • Laatst online: 01:40
Novadecasa schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:56:
[...]

Hier ook een tevreden HD2 bezitter, heb aan jou 1 vraagje:

1) Heb je wel de zoekfunctie gebruikt ? |:(
Uhhh, Nee :o .Zal dat de volgende keer eerst doen. Maar kan niet terug vinden of het mogelijk is om een internet radio te streamen via bluetooth naar je autoradio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
korenpc schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 00:49:
[...]

Uhhh, Nee :o .Zal dat de volgende keer eerst doen. Maar kan niet terug vinden of het mogelijk is om een internet radio te streamen via bluetooth naar je autoradio.
Ik doelde ook op je eerste vraag ;)

Iemand die weet hoe het verzenden van afbeeldingen werkt vanuit de sense tab "foto's en video's"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 12:56
Weet iemand misschien een nederlandse (online) winkel waar ze een "Cadle" voor de HD2 verkopen? Kan ze op b.v. pdashop.nl niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clonedonkey schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 00:56:
Weet iemand misschien een nederlandse (online) winkel waar ze een "Cadle" voor de HD2 verkopen? Kan ze op b.v. pdashop.nl niet vinden :(
Moet je niet zoeken op: "Cradle" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

Novadecasa schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 00:54:
[...]
Iemand die weet hoe het verzenden van afbeeldingen werkt vanuit de sense tab "foto's en video's"?
Klik en klik. Kies voor het netwerk-icoon en kies dan voor mail.
Eenvoudig en snel.

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:53:
[...]

Oke duidelijk. :) Ik vind m persoonlijk wel lkkr draaien, juist rap en merk geen lag ofzo. Knoppen van 6.5.5 zijn idd wel wat minder, maar heb de standaard knoppen al aangepast, zodat het er weer wat beter uitziet.

Ik kon trouwens niet terug vinden op welke ROM de Artemis gebaseerd is, 1.61?
L26 op 1.66 zag ik. Misschien ga ik deze eens proberen, maar vind wel belangrijk dat ik alles in NL heb. Heb al genoeg oplossingen voorbij zien komen daarvoor, maar ook gelezen dat niet alles goed vertaald wordt en XT9 ook niet helemaal werkt. Hoe zijn jou bevindingen hierin, of werk je in engels?
Nieuwe rom van Artemis, morgen (27-1) te downloaden.

Artemis HD2 ROM Ver 2.8
Release date: 26-1-2010

Artemis for HD2 is HIGH-TECH ROM.
Combines the latest WM 6.5.5 version with latest Manila 2.5.1922 user interface.
This ROM is stable , fast and very close to stock ROM philosophy.
Is for Every Day Use.

I test ALL ROM versions with my HD2 phone, before the final release (look at screenshots).
I am NOT making “VIRTUAL or BLIND COOKING” …

Languages Versions:

-WWE English
-GER German
-FRA French
-ITA Italian
-ELL Greek
-SPA Spanish
-PTG Portugese
-NLD Dutch

More Languages on request...

ROM INFO FOR ALL LAG Versions

-HTC Manila: 2.5.19222911.0 (LEO 2.02)

Extra Applications for ALL versions
Stock ROM Applications PLUS:
(+).NET Compact Framework 3.5.
(+) NoData connection.
(+) BsB Tweaks 1.6
(+) X2 TaskManager
(+) Office Mobile 10
(+) Reset.
(+) Sun Java Micro Edition v3.1
(+) Google Maps Mobile v3.3.1
(+) Artemis Green Black WM 6.5.x Theme v1

De Rom van Laurentius komt ook in het Nld. , deze is iets wat verlaat..
[JAN 26]L26_LEOV3|GER|FRE|NLD|SPA|WWE|1.66.707.1, Sense_2_5_19211619_0|[NLD Delayed]

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 03:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
efd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 01:08:
[...]

Klik en klik. Kies voor het netwerk-icoon en kies dan voor mail.
Eenvoudig en snel.
Dat wist ik, maar ik bedoelde via bluetooth, sorry vorige x stond het er wel bij.
Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben op zoek naar een programma, waarbvij ik makkelijk allerlei voetbaluitslagen kan vinden, zoiets als football 2 op de i-phone

iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 03:11:
[...]

Nieuwe rom van Artemis, morgen (27-1) te downloaden.

Artemis HD2 ROM Ver 2.8
Release date: 26-1-2010

Artemis for HD2 is HIGH-TECH ROM.
Combines the latest WM 6.5.5 version with latest Manila 2.5.1922 user interface.
This ROM is stable , fast and very close to stock ROM philosophy.
Is for Every Day Use.

I test ALL ROM versions with my HD2 phone, before the final release (look at screenshots).
I am NOT making “VIRTUAL or BLIND COOKING” …

Languages Versions:

-WWE English
-GER German
-FRA French
-ITA Italian
-ELL Greek
-SPA Spanish
-PTG Portugese
-NLD Dutch

More Languages on request...

ROM INFO FOR ALL LAG Versions

-HTC Manila: 2.5.19222911.0 (LEO 2.02)

Extra Applications for ALL versions
Stock ROM Applications PLUS:
(+).NET Compact Framework 3.5.
(+) NoData connection.
(+) BsB Tweaks 1.6
(+) X2 TaskManager
(+) Office Mobile 10
(+) Reset.
(+) Sun Java Micro Edition v3.1
(+) Google Maps Mobile v3.3.1
(+) Artemis Green Black WM 6.5.x Theme v1

De Rom van Laurentius komt ook in het Nld. , deze is iets wat verlaat..
[JAN 26]L26_LEOV3|GER|FRE|NLD|SPA|WWE|1.66.707.1, Sense_2_5_19211619_0|[NLD Delayed]
Ja zag het idd thnx. Heb nu 2.71 van Artemis er op, erg tevreden. Veranderingen in 2.8 lijken niet echt de moeite om naar die versie te flashen...

[26-01-2010] Ver 2.8
-Update and Fix Internet Explorer graphic problem (this version is from WM 28205)
-Fix Help App
-Fix Get Started App
-Fix Mac Address Problem

[ Voor 5% gewijzigd door Monda op 27-01-2010 09:49 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:05
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:39:
ik ben op zoek naar een programma, waarbvij ik makkelijk allerlei voetbaluitslagen kan vinden, zoiets als football 2 op de i-phone

iemand ?
Ik gebruik geen apart programma, maar surf meestal met mijn mobiel browser (Opera, IE werkt niet in dit geval) naar http://iphone.livescore.com/. In portrait is de layout net niet helemaal goed, maar landscape wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Valleyman op 27-01-2010 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Laatst online: 16-04-2021
Nou.. we zijn weer een aantal dagen verder na de HD2 voor de eerste keer aangezet te hebben!

Sooooooh wat is dat weer even wennen na jarenlang Symbian.. maar, zeker niet ontevreden!

Wat ik hier al meer gelezen heb, is het op de achtergrond blijven draaien van programma's terwijl ik ze afsluit (via het 'x' rechts boven). Afsluiten is bij mij afsluiten en dan moet hij ze ook helemaal uit het geheugen gooien. Maar verder nog geen last van gehad. De HD2 is één keer vastgelopen, weet niet of het met een volle taakbeheer te maken had, maar was alleen met een soft-reset op te lossen. Maar Symbian op mijn N95 liep ook een 3/4x per jaar vast dus ga er nog niet over klagen ;-)
Dat gebeurde toen de HD2 op slot stond (scherm zwart) en ik een mail/sms binnen kreeg. Er stond toen een vierkantje met een vinkje erin boven in beeld. De schuif naar rechts schuiven om te on-locken werkte niet. Toen alleen nog maar de soft-reset dus. In de handleiding staat ook geen vinkje beschreven, de rest van de icoontjes wel. Geen idee waar die dus in eens vandaan komt.

Als ik naar taakbeheer wil, moet ik een flink aantal keren klikken. In de FAQ staat dat je dan een snelkoppeling terug moet zetten of een Task-programma installeren. Waar komt dit dan bij 'home' te staan? In de navigatiebalk onderin? Wil het eerst weten namelijk voordat het ergens komt te staan waar ik het eigenlijk niet wil hebben. Is er geen 'snelknop' waardoor je rechtstreeks in de taakbeheer terecht komt?
Dat had Symbian namelijk wel. Gewoon een 'knop' lang ingedrukt houden.

Ik heb Sygic Mobile Maps 2009 geïnstalleerd en man wat draait dat mooi en lekker op de HD2. Binnen 3 seconden een GPS-signaal en route berekenen duurt ook maar 2/3 seconden. Dat duurde bij de N95 soms 1 minuut voor het GPS-signaal en 10 seconden voor het route berekenen.
Wil je tijdens het navigeren iets ander op je phone doen, dan kun je simpel op de home-knop drukken.
Terug naar Sygic wordt dan weer moeilijk. Helemaal terug naar taakbeheer en activeren..
Vandaar dus dat ik taakbeheer vanaf het home-scherm wil kunnen bedienen. Een snelkoppeling bij de favorieten in het home-scherm is niet in te stellen.

Internet via Opera ziet er goed uit. Vind het irritant dat je alleen op een link kunt klikken als je eerst in-zoomed. Krijg een melding over Flash-player of 'Java-script uit' bij het kijken van filmpjes in Youtube via internet. Dat werkt dus niet. Kun je ergens Java-script aan of uit zetten? Dacht dat de HD2 standaard met Flash-player geleverd werd? Tekst van de site van Microsoft: Met Internet Explorer Mobile 6 bekijk je websites op je mobiele telefoon op dezelfde manier als je gewend bent op je PC. Dubbelklik op een website om automatisch in te zoomen en de weergave te verbeteren. Dankzij Flash-ondersteuning bekijk je zelfs video’s op websites.
Het standaard Youtube programma werkt dan wel weer mooi, alleen kan ik daar (tot nog toe) niet mijn eigen account oproepen. Terwijl er bij de installatie wel Youtube gegevens opgevraagd worden.
Edit: Ook Youtube via internet op de standaard Explorer geprobeerd. Daar kan ik niet eens een filmpje openen. Hij doet niets als je op 'watch video' of het filmpje zelf klikt. Er staat ook in beeld: 'download Youtube programma'. Als ik daar op drukt wil hij Youtube.cab opslaan en installeren. Ik ga er even vanuit dat dat het Youtube programma is wat standaard al geïnstalleerd staat en waar ik dus mijn account niet op kan openen.
Jammers allemaal..

De standaard Explorer ziet er niet uit, zo ook Outlook niet. Gelukkig is er Opera en de HD2 agenda.

Het qwerty-toetsenbord is even wennen. Heb nog steeds niet uit kunnen vinden hoe je nou 'caps' aan kunt laten staan, maar dat zal vast ergens in de handleiding staan denk ik. Bij gebruik van telefoon-toetsenbord krijg ik hem niet op losse letters intypen, maar ook dat zal wel ergens in staan. Even de tijd nog voor nemen.

Als je een mail binnen krijgt dan staat er een '1' in het logo. Die gaat pas weg als je ook daadwerkelijk op de mail klikt en hem dus opent. Die moet gewoon weg als ik de mail-functie open vind ik.

Ik had een info-lijn gebeld waarbij ik een computer aan de lijn kreeg en een getal in moest drukken om verder te kunnen gaan.. maar waar kan ik dan een getal indrukken? Geen toetsenbord te voorschijn te halen. Tenminste, niet in mijn paniek-reactie van het niet kunnen vinden. Iemand??

Ik werk zelf bijna niet met Facebook, maar was toch nieuwsgierig. De eerste foto bekijken op het het profiel van iemand is geen probleem, maar naar de tweede gaan wel. Het zoek-icoontje blijft een minuut draaien en er gebeurt verder niets. Ook niet werkend gekregen verder.

Dan de accu. Als ik alleen maar 4x kort bel, een keer op internet kijk, een paar smsjes/mailtjes bekijk en Twitter volg, staat hij na 15 uur gebruik op +/- 5%.. Ik moet dus niets extra's als navigatie gebruiken of iets dergelijks. Valt me tegenover de N95 een beetje tegen. Na gebruik van een functie zet ik hem meteen in stand-by (zwart scherm). Misschien toch iets met het volle taakbeheer te maken?

De signaalsterkte van de provider lijkt hetzelfde als de N95 of soms net iets beter, prima dus!

Verder is het een Vodafone branded telefoon. Nog geen negatieve zaken aan kunnen ontdekken.

Soh.. dat was het wel weer! Natuurlijk heb je het meteen over alleen de negatieve zaken, maar zoals ik al eerder noemen, zeeeeeeeer tevreden over Window Mobile in combinatie met de HD2! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door lithje op 27-01-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:00

SilencerNL

No remorse

Even over dat geklaag van de 16 bit kleuren... Ik heb zelf de HD2, mijn vader de OmniaII i8000, beide draaiende op Windows 6.5. Als ik het Windows opstartscherm (met geel/oranje achtergrond) vergelijk op de HD2 en OmniaII, dan lijkt het toch echt dat de HD2 meer kleuren kan weergeven! Op de OmniaII zie je echt van die scherpe kleurovergangen, terwijl op de HD2 het scherm echt mooi smooth is!

Hoe zou dit te verklaren zijn? OmniaII minder kleuren, HD2 meer kleuren of heeft de HD2 een beter algoritme voor kleurweergave?

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

lithje schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:38:
Nou.. we zijn weer een aantal dagen verder na de HD2 voor de eerste keer aangezet te hebben!

...

Wat ik hier al meer gelezen heb, is het op de achtergrond blijven draaien van programma's terwijl ik ze afsluit (via het 'x' rechts boven). Afsluiten is bij mij afsluiten en dan moet hij ze ook helemaal uit het geheugen gooien. Maar verder nog geen last van gehad. De HD2 is één keer vastgelopen, weet niet of het met een volle taakbeheer te maken had, maar was alleen met een soft-reset op te lossen. Maar Symbian op mijn N95 liep ook een 3/4x per jaar vast dus ga er nog niet over klagen ;-)
Installeer eens Dutty's Task manager (even googlen); da's een task manager die rechtsboven in je scherm komt te staan. Je kunt dan instellen of kruisje = echt afsluiten of (default) kruisje = minimize, lang op kruisje = afsluiten. Is er een programma geminimized, dan kun je daar met een pijltje naar beneden naar dat programma toe navigerern. Handig!!!
...

Als ik naar taakbeheer wil, moet ik een flink aantal keren klikken. In de FAQ staat dat je dan een snelkoppeling terug moet zetten of een Task-programma installeren. Waar komt dit dan bij 'home' te staan? In de navigatiebalk onderin? Wil het eerst weten namelijk voordat het ergens komt te staan waar ik het eigenlijk niet wil hebben. Is er geen 'snelknop' waardoor je rechtstreeks in de taakbeheer terecht komt?

...

Het qwerty-toetsenbord is even wennen. Heb nog steeds niet uit kunnen vinden hoe je nou 'caps' aan kunt laten staan, maar dat zal vast ergens in de handleiding staan denk ik. Bij gebruik van telefoon-toetsenbord krijg ik hem niet op losse letters intypen, maar ook dat zal wel ergens in staan. Even de tijd nog voor nemen.

Als je een mail binnen krijgt dan staat er een '1' in het logo. Die gaat pas weg als je ook daadwerkelijk op de mail klikt en hem dus opent. Die moet gewoon weg als ik de mail-functie open vind ik.
Dat is idd irritant en ik hoop dat daar een oplossing voor is, maar ik heb er nog geen gezien.
Ik had een info-lijn gebeld waarbij ik een computer aan de lijn kreeg en een getal in moest drukken om verder te kunnen gaan.. maar waar kan ik dan een getal indrukken? Geen toetsenbord te voorschijn te halen. Tenminste, niet in mijn paniek-reactie van het niet kunnen vinden. Iemand??
Tijdens het bellen heb je een knop op het scherm "Toetsenblok"; dat geeft een numeriek blok zodat je cijfers kunt toetsen (en geen toetsenvergrendeling dus; beetje verwarrende naam)
...

Dan de accu. Als ik alleen maar 4x kort bel, een keer op internet kijk, een paar smsjes/mailtjes bekijk en Twitter volg, staat hij na 15 uur gebruik op +/- 5%.. Ik moet dus niets extra's als navigatie gebruiken of iets dergelijks. Valt me tegenover de N95 een beetje tegen. Na gebruik van een functie zet ik hem meteen in stand-by (zwart scherm). Misschien toch iets met het volle taakbeheer te maken?
Ik denk het wel dus! Een boel programma's nutteloos laten draaien op de achtergrond = battery drain.

Het updaten van de radio rom (zie HTC-website) verbetert ook al een boel aan de batterijduur, als je dat nog niet hebt gedaan. En verder gaat je batterij hard als je altijd online bent (iedere 5 minuten automatisch mail binnenhalen en weather updates ophalen etc --> internetverbinding wordt niet meer verbroken), als je Wifi altijd aan hebt of bluetooth.

[ Voor 6% gewijzigd door SnoeiKoei op 27-01-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 20:42

hstoker

Yatta!

Het qwerty-toetsenbord is even wennen. Heb nog steeds niet uit kunnen vinden hoe je nou 'caps' aan kunt laten staan, maar dat zal vast ergens in de handleiding staan denk ik.

2x Shift

Toetsenblok knop gebruiken
Verder over de taskmanager: zie hierboven :)

[ Voor 10% gewijzigd door hstoker op 27-01-2010 11:15 ]

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa

Sooooooh wat is dat weer even wennen na jarenlang Symbian.. maar, zeker niet ontevreden!

Dat gebeurde toen de HD2 op slot stond (scherm zwart) en ik een mail/sms binnen kreeg. Er stond toen een vierkantje met een vinkje erin boven in beeld. De schuif naar rechts schuiven om te on-locken werkte niet. Toen alleen nog maar de soft-reset dus. In de handleiding staat ook geen vinkje beschreven, de rest van de icoontjes wel. Geen idee waar die dus in eens vandaan komt.

Installeer ff een taskmanager, daarbij kan je instellen dat het drukken op 'X' inderdaad het programma echt afsluit. (Dutty's taksmanager o.i.d. kijk ff op xda of in andere delen hier)
Deze zal rechts bovenin je homescreen komen te staan.
Je kan ook een snelkoppeling maken naar de quicklinks evt.
Internet via Opera ziet er goed uit. Vind het irritant dat je alleen op een link kunt klikken als je eerst in-zoomed. Krijg een melding over Flash-player of 'Java-script uit' bij het kijken van filmpjes in Youtube via internet. Dat werkt dus niet. Kun je ergens Java-script aan of uit zetten? Dacht dat de HD2 standaard met Flash-player geleverd werd? Tekst van de site van Microsoft: Met Internet Explorer Mobile 6 bekijk je websites op je mobiele telefoon op dezelfde manier als je gewend bent op je PC. Dubbelklik op een website om automatisch in te zoomen en de weergave te verbeteren. Dankzij Flash-ondersteuning bekijk je zelfs video’s op websites.
Het standaard Youtube programma werkt dan wel weer mooi, alleen kan ik daar (tot nog toe) niet mijn eigen account oproepen. Terwijl er bij de installatie wel Youtube gegevens opgevraagd worden.
Edit: Ook Youtube via internet op de standaard Explorer geprobeerd. Daar kan ik niet eens een filmpje openen. Hij doet niets als je op 'watch video' of het filmpje zelf klikt. Er staat ook in beeld: 'download Youtube programma'. Als ik daar op drukt wil hij Youtube.cab opslaan en installeren. Ik ga er even vanuit dat dat het Youtube programma is wat standaard al geïnstalleerd staat en waar ik dus mijn account niet op kan openen.
Jammers allemaal..
Heb je het youtube account ingesteld onder het tabblad instellingen in Sense?
Daar heb onder 'gegevensdiensten' ook Youtube, daar kan je je aanmelden en het aan en uit zetten.
Bij gebruik van telefoontoetsenbord losse letters? Op het toetsenbord van een telefoon heb je juist steeds 3 letters per toets, dat is juist de definitie van een telefoontoetsenbord.
Ja dat vinden meer mensen, daar is volgens mij nog niets aan te doen.
Ff op toetsenblok drukken, is wat verwarrend misschien maar dat geeft de toetsen weer.
Wanneer je applicaties écht gaat afsluiten zal het al beter worden vermoed ik, installeer dus even een taskmanager.
Controleer ook even op je 'standaard' updates van het weer,aandelen, email etc uit staat of op een lage frequentie. Wanneer je deze verbinding dmv van internet wifi o.i.d. laat aan staan beperkt dat de accuduur aanzienlijk.

Heb zelf de HD2 gisteravond om 20.00 uur van de lader gehaald, staat nu (11.15 uur) op 64% en heb het volgende gedaan:
- 10 smsjes verstuurd
- 15 min Telegraaf gelezen
- 10 min gebruik gemaakt van internet
- 3 x email opgehaald
- TomTom 10 min gebruikt
- Bluetooth 4 x gebruikt
- 1 cab bestand geinstalleerd
- Aandelen status vernieuwd.
- 4 x wekker af laten gaan

EDIT: Te laat, iets te lang met het antwoord bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Thanx mensen, hier heb ik wat aan! Zal vanavond die Task-manager eens installeren.

Bluetooth en Wireless staat in principe altijd uit, puur alleen aan wanneer ik het nodig heb zoals met hands-free rijden (1 uur per dag).

Youtube instellen bij Sense?? Waar zit dat Sense? Ik ga meteen even zoeken, vast snel te vinden..

En de radio-ROM updaten klinkt in eerste instantie raar aangezien ik nooit de radio aan heb staan. Of heeft dit totaal niets met de radio te maken? Zal er vanavond ook eens naar kijken.

[ Voor 22% gewijzigd door lithje op 27-01-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
lithje schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:39:
Thanx mensen, hier heb ik wat aan! Zal vanavond die Task-manager eens installeren.

Bluetooth en Wireless staat in principe altijd uit, puur alleen aan wanneer ik het nodig heb zoals met hands-free rijden (1 uur per dag).

Youtube instellen bij Sense?? Waar zit dat Sense? Ik ga meteen even zoeken, vast snel te vinden..

En de radio-ROM updaten klinkt in eerste instantie raar aangezien ik nooit de radio aan heb staan. Of heeft dit totaal niets met de radio te maken? Zal er vanavond ook eens naar kijken.
Sense is het de interface van HTC, vooral te zien aan de sliderbalk onderaan, dat bedoelt men meestal als het over 'Sense' gaat. Staat ook achterop je phone ;)

De radio ROM update, indien je die nieuwste nog niet hebt, weet niet welke ROM je hebt, is een goede optie.
Dat heeft niets met de dagelijkse radio (fm, am etc.) te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in de active sync "contacten" staan deze zou dan de contacten tussen outlook en HD2 synchroniseren. Nu heb ik in Outlook (nog) geen contacten staan, raak ik dan mijn contacten op de HD2 kwijt? Of worden de contacten van de HD2 in outlook gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nftk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 15:59
Vraagje over de programma's die er opstaan standaard.

Hoe kan ik bijvoorbeeld CoPilot verwijderen van de telefoon die ga ik toch nooit gebruiken...
En hoe kan ik facebook verwijderen.
En zo zijn er meer programma's die erop staan die ik nooit ga gebruiken.
Maar als ik dan kijk in de instellingen -----> systeem ---> programma's verwijderen dan staan daar alleen de programma's die ik zelf heb geinstalleerd.
Hoe krijg ik het voor elkaar om de hidden programma's te verwijderen..
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

In plaats van een extra programma te installeren voor het taakbeheer kun je ook gewoon een snelkoppeling naar de aanwezige taskmanager (in de root van "Windows") in de map "Windows\Startmenu\Programmas" neerzetten.

Die snelkoppeling kun je dan weer in je Homescreen plaatsen.

Programma's écht afsluiten met het "X"'je gaat daar niet mee, maar daar is een register aanpassing voor te maken zodat dat wél gebeurt.

[ Voor 20% gewijzigd door Will_M op 27-01-2010 13:43 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 17:14
Voor iedereen die flash willen kijken: installeer skyfire, het werkt prachtig (natuurlijk helemaal met wifi). Zitten nog een paar bugjes in, maar zijn sporadisch en niet bijzonder significant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:45:
Ik heb in de active sync "contacten" staan deze zou dan de contacten tussen outlook en HD2 synchroniseren. Nu heb ik in Outlook (nog) geen contacten staan, raak ik dan mijn contacten op de HD2 kwijt? Of worden de contacten van de HD2 in outlook gezet?
Als je nu ff Myphone gebruikt, maak je online een backup van de gegevens die jij wilt.
Zo raak je nooit gegevens kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Ik heb de instellingen van Youtube gevonden. Die stonden al ingesteld. Nog maar een keer gedaan.
Ga ik nu naar het programma Youtube onder 'start', dan heb ik niet het idee dat ik aangemeld ben.
Waar staan bijvoorbeeld mijn favorieten en abonnementen?

De instellingen van Facebook staan overigens goed (en nog een keer gedaan), maar het aanmelden geeft hij een foutmelding.. raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lukt mij maar niet om taskmanager makkelijker bereikbaar te maken, ik zal dus iets fout doen.

Ik ga via verkenner naar windows, en vind de snelkoppeling van taskmanager, die houd ik lang ingedrukt, en dan klik ik op kopieren.

Maar dan ?

Ik kan hem niet als snelkoppeling plaatsen, want ik heb alleen de keuze uit programma`, waar hij niet tussen staat, bladwijzer of contact. En ook als snelkoppeling onderin beeld krijg ik nergens een optie.

Wat zie ik over het hoofd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty-PK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05-2024
korenpc schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:53:

Groet,
Yup dit werkt goed. Ik gebruik hem samen met een pioneer ontvanger. Het gaat via ad2p oid. Nadeel in mijn setup is dat ik elke keer opnieuw de telefoon moet koppelen omdat ik mijn andere telefoon via bluetooth als headset heb aangesloten (die koppeld zichzelf wel vanzelf). Ik vermoed dat dit een tekort koming is van de pioneer ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 22:07:
[...]
GPS staat niet zomaar aan, ik ben zelf ook nooit zo'n programma tegengekomen. GPS staat alleen aan als een programma die gebruikt, en die programma's kun je opsporen door in je Taakbeheer te gaan kijken of Google Maps of Tomtom oid aanstaat.
Volgens mij schakelt TomTom zelfs de GPS uit als het op de achtergrond draait, maar dat weet ik niet zeker...
Er zijn veel apps die gebruik kunnen maken van GPS. Ik wil graag kunnen controleren of GPS aanstaat. Met een icoon gaat dat het makkelijkst (is hetzelfde als het ledje op Touch Cruise, toch?).

Ik vind het raar dat voor elke vorm van communicatie er een icoon is, behalve voor GPS. Ok, dit is eenzijdige communicatie maar toch.

Ik kan me haast niet voorstellen dat ik de enige ben die er zo over denkt? :)

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:12:
het lukt mij maar niet om taskmanager makkelijker bereikbaar te maken, ik zal dus iets fout doen.

Ik ga via verkenner naar windows, en vind de snelkoppeling van taskmanager, die houd ik lang ingedrukt, en dan klik ik op kopieren.

Maar dan ?

Ik kan hem niet als snelkoppeling plaatsen, want ik heb alleen de keuze uit programma`, waar hij niet tussen staat, bladwijzer of contact. En ook als snelkoppeling onderin beeld krijg ik nergens een optie.

Je wil de originele taksmanager gebruiken?
Lees zoals hier voor werd beschreven, je moet inderdaad kopieren en vervolgens dan onderaan in op Bewerken en vervolgens op Plakken drukken in de map die eerder werd genoemd. Of snelkoppeling maken, gebruiken. ("Windows\Startmenu\Programmas" )

Ik probeerde zojuist een email te verzenden naar HTC via de website, maar krijg problemen bij het verzenden.
Zijn er meer mensen die dat hebben, of komt het omdat het iets meer dan 1 a4tje met tekst is? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkoorevaar
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:12:

Maar dan ?

dan naar windows - startmenu - programma's: rechtsonderin menu - bewerken: snelkoppeling plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superspinnie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-03-2023
Afbeeldingslocatie: http://vincentroelofs.nl/schermhtcklein.jpg

Ik heb een vlek in mijn beeldscherm. Het is geen stoot beschadiging ofzo maar het zat er van de ene op de andere dag ineens op. Het lijkt wel een soort vocht of lijm vlek o.i.d.

Ik heb het idee dat het niet echt op of in het scherm zelf zit maar ergens tussen de bovenste glasplaat en het scherm. Dit denk ik omdat het scherm (onder de vlek) nog wel helemaal goed werkt en scherp is.

Garantie kwestie neem ik aan?

Zijn er nog meer mensen die dit hebben?

Groeten Vincent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 20:42

hstoker

Yatta!

efd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:25:
[...]

Er zijn veel apps die gebruik kunnen maken van GPS. Ik wil graag kunnen controleren of GPS aanstaat. Met een icoon gaat dat het makkelijkst (is hetzelfde als het ledje op Touch Cruise, toch?).

Ik vind het raar dat voor elke vorm van communicatie er een icoon is, behalve voor GPS. Ok, dit is eenzijdige communicatie maar toch.

Ik kan me haast niet voorstellen dat ik de enige ben die er zo over denkt? :)
Volgens mij is het zo:

scherm aan -> GPS aan
scherm uit -> GPS uit

Tenminste, dat is wat ik met mijn (beperkte) programmeer ervaring heb ondervonden... als het scherm aanstaat kun je gewoon de juiste seriele poort aanspreken en heb je contact met de GPS ontvanger, zet je het scherm uit dan verliest hij de verbinding (of niet, in ieder geval geen GPS fix meer).

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
jkoorevaar schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:32:
[...]

dan naar windows - startmenu - programma's: rechtsonderin menu - bewerken: snelkoppeling plakken.
Helemaal geweldig! Thanx, taakbeheer en Bubbles staan erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Rom 1.66 WWE staat inmiddels op de HTC-site (UK).

[ Voor 49% gewijzigd door SnoeiKoei op 27-01-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, hopelijk duur het dan ook niet lang voor de NL versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323

323

Ik heb een verlening gedaan met hd2
Ik heb nu web en walk moet ik die instellen kan het gewoon zo
gaan internetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

hstoker schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:08:
[...]
Volgens mij is het zo:

scherm aan -> GPS aan
scherm uit -> GPS uit

Tenminste, dat is wat ik met mijn (beperkte) programmeer ervaring heb ondervonden... als het scherm aanstaat kun je gewoon de juiste seriele poort aanspreken en heb je contact met de GPS ontvanger, zet je het scherm uit dan verliest hij de verbinding (of niet, in ieder geval geen GPS fix meer).
Ok, dat kan ik wel volgen. Maar het is nog steeds niet wat ik wil ;)

Ik begrijp inmiddels dat het eigenlijk gaat om een controle of de GPS Intermediate Driver wordt gebruikt.
En in zo'n geval mag er een icoon bijkomen in de taskbar. Ik ga de vraag ook maar eens op XDA stellen denk ik :)

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

323 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:48:
Ik heb een verlening gedaan met hd2
Ik heb nu web en walk moet ik die instellen kan het gewoon zo
gaan internetten
Op t moment dat je je telefoon de eerste keer opstart doorloopt ie een setup, vraagt ie je welke provider je hebt (keuzelijstje) en dan haalt ie daarna alle benodigde instellingen automatisch binnen. Daarna moet het werken en kun je gewoon zo gaan internetten inderdaad. Maar let wel even op of je nieuwe abonnement al is ingegaan; anders krijg je alsnog een forse rekening voor je datagebruik.

Afgelopen 1 november liep bijvoorbeeld mijn 2-jarige telfort abo (zonder internet) af, heb in december verlengd en dan gaat je nieuwe abonnement (incl. always online) meteen in. Maar had ik bijvoorbeeld in september of oktober (dus vooraf) verlengd, dan had ik wel meteen mijn nieuwe telefoon gekregen maar was het nieuwe abonnement pas per 1 november ingegaan en dan had ik dus gewoon moeten dokken voor datagebruik in de tijd voorafgaand aan 1 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 12-09 08:47
Vreemd dat je dit ziet zonder dat het scherm gebroken is. Ik heb dit wel vaker gezien bij schermen, maar hierbij de schermen allemaal gebroken.
Geen idee of ze dit onder garantie gaan zien. Ik zou zeggen, bel even met de HTC support, of stuur ze een email en kijk wat ze hierop te zeggen hebben.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:00:
[...]

Als je nu ff Myphone gebruikt, maak je online een backup van de gegevens die jij wilt.
Zo raak je nooit gegevens kwijt.
Dat is inderdaad een optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323

323

SnoeiKoei schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:01:
[...]

Op t moment dat je je telefoon de eerste keer opstart doorloopt ie een setup, vraagt ie je welke provider je hebt (keuzelijstje) en dan haalt ie daarna alle benodigde instellingen automatisch binnen. Daarna moet het werken en kun je gewoon zo gaan internetten inderdaad. Maar let wel even op of je nieuwe abonnement al is ingegaan; anders krijg je alsnog een forse rekening voor je datagebruik.

Afgelopen 1 november liep bijvoorbeeld mijn 2-jarige telfort abo (zonder internet) af, heb in december verlengd en dan gaat je nieuwe abonnement (incl. always online) meteen in. Maar had ik bijvoorbeeld in september of oktober (dus vooraf) verlengd, dan had ik wel meteen mijn nieuwe telefoon gekregen maar was het nieuwe abonnement pas per 1 november ingegaan en dan had ik dus gewoon moeten dokken voor datagebruik in de tijd voorafgaand aan 1 november.
Het gaat direct in het abbo Ik kan hem nu verlengen ik het direct er bij gedaan
Alvast bedankt
Ik heb nog een vraag als je een nieuwe htc hd2 van de winkel (De winkel heeft hem niet in voorraad)
zijn die fix en en update al op het toestel of moet ik het zelf doen

[ Voor 7% gewijzigd door 323 op 27-01-2010 15:20 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees de FAQ van de topicstart als je wat toe wil laten voegen aan de topicstart (tip: zoek naar 'Gegevens toevoegen aan de FAQ').