HTC HD2 - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 81.560 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:53
Barfman schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 20:55:
[...]

Ga naar de shop en bekijk daar het promo filmpje.
Ben bij de mediamarkt geweest, maar geen promo filmpje en echt overal gekeken. Alleen een stuk of 8 demo foto's. Helaas ken ik verder niemand ben zo'n toestel. :(

Iemand die van films houd hier? Hoe is de kwaliteit als je kritisch kijkt?

Misschien maar gewoon kopen, maar kun je een abonnement na een jaar afkopen als er een beter toestel uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
De winkels van PDA-shop hebben werkende demo modellen in al hun winkels, weet niet waar je woont..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:37
rjvisje schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:03:
Welke navigatiesoftware vinden jullie het fijnst werken op de HD2?

- tomtom; vind ik iig ruk, omdat deze een aardig stukje achterloopt.
- Navigon; werkt al mooier

Co-pilot en Sygic staan op het punt om uitgeprobeerd te worden, Igo en Garmin heb ik nog niet binnen kunnen halen.
Op nummer 1 staat bij toch wel iGO 8, video's en screenshots, werkt uittstekend op de HD2

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
honey schreef op maandag 25 januari 2010 @ 20:08:
[...]

Ben bij de mediamarkt geweest, maar geen promo filmpje en echt overal gekeken. Alleen een stuk of 8 demo foto's. Helaas ken ik verder niemand ben zo'n toestel. :(

Misschien maar gewoon kopen, maar kun je een abonnement na een jaar afkopen als er een beter toestel uitkomt?
Ik heb de IMAX serie op mijn phone staan in 720p formaat, en speelt prachtig af. Kwaliteit is ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:35
honey schreef op maandag 25 januari 2010 @ 20:08:
[...]

Ik heb al eenmaal een film bekeken op mijn hd2. Had de film avi naar mp4 geconverteerd en ik dezelfde film afgespeeld op mijn psp en op de hd2 en ik moet zeggen dat het beeld echt veel veel beter is dan op de psp hoor. En dat het scherm maar 65 000 kleuren kan weergeven zie je echt niet hoor.
Dit is mijn persoonlijke mening, maar natuurlijk is het beter dat je het eens met je eigen ogen ziet natuurlijk. Al kan ik je vertellen da je zeker niet teleurgesteld kunt zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

Chutney schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:55:
[...]

Waarom pak je niet gewoon de official rom die uit gekomen is voor Asia?

RUU_Leo_HTC_Asia_WWE_1.66.707.1_Radio_Signed_15.30.50.07U_2.06.51.07_Ship.exe

Lijkt nog nieuwer ook en is te downloaden vanaf de HTC website :)
Ben toch maar voor de L26 gegaan:

Laurentius26 HD2 [LEO] V3.0 FRE|GER|WWE Ultimate serie

OS version 5.2.21889 (21889.5.0.87)
Manila version 2.5.19211619.0 (CFC)
ROM version 1.66.707.1 (New jan 25)
Radio version 2.07.51.05 (New jan 25)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Laatst online: 30-08 12:55
thepr schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:21:
[...]

Ik heb dit vastlopen ook geregeld. Welk cabje bedoel je??
Thnx
Deze: http://hd2sr.jdbp.mobi/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Monda schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:20:
[...]

Bedankt maar deze stond al aangevinkt, vreemd...

Nog iets, heb niet heel veel veranderd, maar sinds kort wanneer ik softreset doe, kom ik niet eerst bij het scherm waar ik mn wachtwoord voor sim kan geven. Dit slaat ie over en kom gelijk in home scherm. Natuurlijk kan ik dit handmatig even doen bij telefoon, maar is makkelijker als dit bij opstarten gelijk kan...
Aangezien je een custom ROM hebt geinstalleerd kun je beter je vragen of het forum stellen waar je die ROM vandaan hebt, dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:22
Xmoo schreef op zondag 24 januari 2010 @ 16:42:
[...]

25 FPS dacht ik zo uit m'n hoofd.
Mooi! :) Dus een soepel beeld en niet 2 FPS zoals m'n HTC Touch Cruise (oldskool... weet ik :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38
freekweb schreef op maandag 25 januari 2010 @ 18:36:
[...]

nu nog een goed werkende mirror ;) wil deze ROM graag proberen...
Sorry, alleen rapidshare, Punten nodig (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Watv denken jullie hier van http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=622964 Er is een HD2 te zien, ook later in het topic van een engelsman met een usa beta rom 2.02 blablabla, die heeft 576 ram geheugen, wat dus ook de nieuwe HD2 krijgt. De screens zijn voordat het bekend werdt dat de USA versie meer ram krijgt gemaakt voordat dat bekend werd. Nu gaan er dus verhalen rond dat er misschien wel meer ram op zit dan dat wij hebben :D Er is ook een filmpje waar dat getoond wordt, is erg goed tezien dat er meer ram aanwezig is.

[ Voor 9% gewijzigd door Barfman op 25-01-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
rjvisje schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:03:
Welke navigatiesoftware vinden jullie het fijnst werken op de HD2?

- tomtom; vind ik iig ruk, omdat deze een aardig stukje achterloopt.
- Navigon; werkt al mooier

Co-pilot en Sygic staan op het punt om uitgeprobeerd te worden, Igo en Garmin heb ik nog niet binnen kunnen halen.
Mijn voorkeur gaat uit naar iGO. Heel fraai beeld, loopt heel soepel, heerlijk die 'lane assist' met borden boven de snelweg en afritten die netjes worden aangegeven. Ook leuk dat op lange ritten een plattegrond verschijnt. Jammer dat TMC nog niet werkend is op de HD2, maar voor mij een echte winnaar. Alleen de interface is even wennen, die is knap moeilijk gemaakt.

TomTom ziet er aftands uit, maar heeft wel de meest intuïtieve interface, daar kan de rest wat van leren. Loopt heel soepel op een HD2, maar de brakke graphics worden nog brakker op zo'n groot scherm. Niet mooi, wel functioneel. Staat er daarom toch maar op bij mij (eerder bij een PDA gekocht, en ja, dan weggooien is ook zo zonde)

Navigon vond ik iets mooier dan tomtom, maar is weer teveel bezig met mooi wezen dat ie niet meer echt functioneel is naar mijn smaak. Ik wil onderweg snel kunnen wisselen, alternatieve route, nieuw adres invoeren, dichtstbijzijnde hotel opzoeken oid. Ik kwam er niet goed uit met Navigon, maar dat zal een kwestie van smaak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op maandag 25 januari 2010 @ 20:25:
[...]

Op nummer 1 staat bij toch wel iGO 8, video's en screenshots, werkt uittstekend op de HD2
Barfman, Welke versie precies gebruik jij op de HD2 ? Mij lukt het niet om het aan de praat te krijgen.
Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Jongens, hier wat extra leuk info.

Ik zat vanmiddag de T-Mobile 2.02 rom weer te testen en kwam tegen iets aan wat mij eigenlijk is nooit opgevallen.

De RAM staat daar aangegeven als 567mb.
Nu heeft een vriend van mij een coocked rom gemaakt, gebasseerd op 2.02, en die krijgt ook 567mb ram te zien...

http://www.youtube.com/watch?v=Ad0z8sXDEuU

Dus mayb heeft de HD2 nu al meer RAM als wat wij denken.

Voor de mensen die het zelf willen proberen.
de 2.02 heeft een beveiliging en kan maar 1x geboot worden, of je moet een security unlocked hd2 hebben of een pro.three.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Xmoo schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:29:

Ik zat vanmiddag de T-Mobile 2.02 rom weer te testen en kwam tegen iets aan wat mij eigenlijk is nooit opgevallen.

Nu heeft een vriend van mij een coocked rom gemaakt, gebasseerd op 2.02, en die krijgt ook 567mb ram te zien...

http://www.youtube.com/watch?v=Ad0z8sXDEuU

Dus mayb heeft de HD2 nu al meer RAM als wat wij denken.

Voor de mensen die het zelf willen proberen.
de 2.02 heeft een beveiliging en kan maar 1x geboot worden, of je moet een security unlocked hd2 hebben of een pro.three.
LOL, zie 2 post boven jouw post, zat net in dat topic te kijken, en user fards http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=5451712&postcount=103 gebruikt exact het zelfde filmpje wat van hem is (beweerd hij).

[ Voor 4% gewijzigd door Barfman op 25-01-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Misschien is Fards wel die vriend van Xmoo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Hetzelfde fenomeen is al 3 posts boven jouw post aangekaart, maar is inderdaad wel interessant. Mij boeit het niet veel, het apparaatje doet het nu toch naar behoren. Natuurlijk zou het leuk zijn als het waar bijkt te zijn, maar ik zou er niet vanuit gaan. Waarschijnlijk is het gewoon iets softwarematigs, waardoor nu 567MB als 100% wordt beschouwd ipv 448MB. Waarom zou HTC in de eerste instantie mindere specs opgeven dan er daadwerkelijk in het toestel zitten?

Edit: Te laat met Xmoo op de vingers te tikken. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Cache op 25-01-2010 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Die Video is ook van hem ja.

We zijn al een aantal daagjes bezig met die 2.x roms.

Zit meer interessante spul in als wat we dachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Cache schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:40:
Hetzelfde fenomeen is al 3 posts boven jouw post aangekaart, maar is inderdaad wel interessant. Mij boeit het niet veel, het apparaatje doet het nu toch naar behoren. Natuurlijk zou het leuk zijn als het waar bijkt te zijn, maar ik zou er niet vanuit gaan. Waarschijnlijk is het gewoon iets softwarematigs, waardoor nu 567MB als 100% wordt beschouwd ipv 448MB. Waarom zou HTC in de eerste instantie mindere specs opgeven dan er daadwerkelijk in het toestel zitten?

Edit: Te laat met Xmoo op de vingers te tikken. :P
Dit wordt stiekem vaker gedaan als je denkt.
Ook bij HTC, bv FM Radio bij de Touch Pro 2, stock staat hij niet aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Xmoo schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:43:
[...]

Ok, dat wist ik niet. Maar dan nog, dat zijn software dingetjes. Het gaat hier over hardware, dat lijkt mij toch wel iets belangrijker op papier. Beetje vage marktstrategie, maar we zullen zien, ik houd in ieder geval mijn hart niet vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
[...]

Kan je ook een reden geven waarom ze dit dan zouden doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over navigatie,

Heb zelf Sygic en TT erop staan...beide werken goed :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Waarom wordt er trouwens bij mij 336.99 MB aangegeven, of is dat weer wat anders :P

[ Voor 95% gewijzigd door Barfman op 25-01-2010 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Novadecasa schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:46:
[...]

Kan je ook een reden geven waarom ze dit dan zouden doen?
Makkelijk, om zo minder info over WM 7 te vrijgeven.

En nu is HTC bezig om sommige lekkers van speciale roms te pakken, door ze confidential te maken.
Maarja pakken ze ook verkeerd aan.

De leaker geeft het aan een ROM chef, die extract de bestanden, haalt de confidentials eruit, en zet het op internet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:16:
[...]

Barfman, Welke versie precies gebruik jij op de HD2 ? Mij lukt het niet om het aan de praat te krijgen.
Alvast dank.
Ik heb zelf versie iGO8 v8.3.4.117940, die werkt goed met de HD2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Xmoo schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:49:
[...]

Makkelijk, om zo minder info over WM 7 te vrijgeven.

En nu is HTC bezig om sommige lekkers van speciale roms te pakken, door ze confidential te maken.
Maarja pakken ze ook verkeerd aan.

De leaker geeft het aan een ROM chef, die extract de bestanden, haalt de confidentials eruit, en zet het op internet.....
Het is nog helemaal niet officieel of de HD2 WM7 krijgt. Het toestel kan dan wel twee keer zo goede specificaties hebben dan nodig is voor WM7, maar tot het moment van een officiele verklaring geven die specificaties nog helemaal geen concrete informatie over WM7. Alles blijft dan nog bij speculatie en speculeren doen mensen sowieso al, ongeacht de exacte specificaties.

HTC zou zich alleen maar in de vingers snijden met zo'n houding, ze verliezen er naar mijn mening potentiele klanten mee. Maar goed, economie e.d. is totaal niet mijn vakgebied, dus misschien dat ik een aantal dingen over het hoofd zie. In ieder geval vind ik "om minder info over WM7 vrij te geven" wat magertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Cache schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:59:
[...]HTC zou zich alleen maar in de vingers snijden met zo'n houding, ze verliezen er naar mijn mening potentiele klanten mee. Maar goed, economie e.d. is totaal niet mijn vakgebied, dus misschien dat ik een aantal dingen over het hoofd zie. In ieder geval vind ik "om minder info over WM7 vrij te geven" wat magertjes.
Je moet het zo zien, als HTC zoiets doet.... winnen ze meer klanten mee.

Nu wordt deze ontdekking groot niews, en dan willen opeens vele mensen een HD2.

WM7 komt zkr ;) HTC heeft 2 HD2 toestellen met WM 7 draaien, wel op hun Chinees vestiging, en hij mag niet mee na huis :P Om zo leaks te voorkomen.

Ik ben slapen, good night all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 12:26

Dav0s

Hr?

Xmoo schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:10:
[...]

WM7 komt zkr ;) HTC heeft 2 HD2 toestellen met WM 7 draaien, wel op hun Chinees vestiging, en hij mag niet mee na huis :P Om zo leaks te voorkomen.

Het feit dat ze hem daar hebben draaien, betekent natuurlijk niet dat wij, huidige bezitters van de telefoon, deze ook (legaal) zullen krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Xmoo schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:10:
[...]

Nou ja, winnen ze klanten mee... Ze winnen de klanten die ze in de eerste instantie al hadden kunnen overhalen door meteen de volledige specs vrij te geven. Waarschijnlijk zelfs nog meer klanten (die bijvoorbeeld nu een N900 hebben).

Wat betreft WM7, ben eigenlijk best wel benieuwd waar je die inside informatie vandaan haalt. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Cache schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:14:
[...]

Nou ja, winnen ze klanten mee... Ze winnen de klanten die ze in de eerste instantie al hadden kunnen overhalen door meteen de volledige specs vrij te geven. Waarschijnlijk zelfs nog meer klanten (die bijvoorbeeld nu een N900 hebben).

Wat betreft WM7, ben eigenlijk best wel benieuwd waar je die inside informatie vandaan haalt. :o
Lees dan even wat andere posts van hem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Novadecasa schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:16:
[...]

Dan word ik nog niet echt wijzer, alleen dat hij toestellen test. Vraag ik me toch nog steeds af waarom ze zulke informatie doorspelen aan een "onofficiele" medewerker, al helemaal als HTC blijkbaar moet liegen over specs om WM7 info niet vrij te geven. 8)7

Wil niet zeggen dat ik hem niet geloof, maar ik ben er nogal sceptisch over, vooral in dit soort gevallen. Kijk bijvoorbeeld op XDA en iedereen kent wel een mannetje die toevallig bij HTC HQ werkt oid. Iedereen roept iets, totdat iemand "per ongeluk" goed heeft gegokt. :P Totdat er een officiele bevestiging van microsoft en HTC zelf komt, ga ik er niet vanuit. Mocht het toch gebeuren dan is het natuurlijk een leuke meevaller.

Edit:
@ hieronder
Ex Nunc schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:27:
[...]

Ik weet ook niet waarom het wordt gedaan, maar ook bij de HD2 gebeurt het op meer vlakken. De officiele specs van de HD2 geven Wireless B/G aan, maar op XDA is het toch al gelukt om een aanwezig stuk hardware zo te krijgen dat het Wireless N accepteert en ook de snelheden kan halen.
Dat vind ik inderdaad wel een beter argument. Toch zijn qua hardware o.a. ROM en RAM twee specificaties die alle blikken stelen, om het zo maar te verwoorden. Blijf het toch enigszins vreemd vinden.

[ Voor 26% gewijzigd door Cache op 25-01-2010 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Cache schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:45:
[...]

Ok, dat wist ik niet. Maar dan nog, dat zijn software dingetjes. Het gaat hier over hardware, dat lijkt mij toch wel iets belangrijker op papier. Beetje vage marktstrategie, maar we zullen zien, ik houd in ieder geval mijn hart niet vast.
Ik weet ook niet waarom het wordt gedaan, maar ook bij de HD2 gebeurt het op meer vlakken. De officiele specs van de HD2 geven Wireless B/G aan, maar op XDA is het toch al gelukt om een aanwezig stuk hardware zo te krijgen dat het Wireless N accepteert en ook de snelheden kan halen.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Cache schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:27:
[...]Wil niet zeggen dat ik hem niet geloof, maar ik ben er nogal sceptisch over, vooral in dit soort gevallen. Kijk bijvoorbeeld op XDA en iedereen kent wel een mannetje die toevallig bij HTC HQ werkt oid. Iedereen roept iets, totdat iemand "per ongeluk" goed heeft gegokt. :P Totdat er een officiele bevestiging van microsoft en HTC zelf komt, ga ik er niet vanuit. Mocht het toch gebeuren dan is het natuurlijk een leuke meevaller.
Je mag geloven wie je wilt geloven. Ik denk meer als de helft van de HTC medewerkers is lid van XDA, kijk bijvoorbeeld naar die B3ler3fonte. Die gast heeft zelfs documenten van HTC die hij online plaatst... Duidelijk voorbeeld van een echte medewerker toch :)
Ex Nunc schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:27:
[...]Ik weet ook niet waarom het wordt gedaan, maar ook bij de HD2 gebeurt het op meer vlakken. De officiele specs van de HD2 geven Wireless B/G aan, maar op XDA is het toch al gelukt om een aanwezig stuk hardware zo te krijgen dat het Wireless N accepteert en ook de snelheden kan halen.
Dit heeft te maken met het woord "Superphone".
Als HTC 1 toestel maakt die alles heeft, waarom zou je dan een andere toestel van HTC kopen??
Ze moeten de gebruikers blijven verassen.

En nu echt slapen dan.
Truste all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:02

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Topicstarter
Over de Navi's op de HD2.
Copilot heb ik volledig uit het systeem kunnen verwijderen.

Copilot werkt wel leuk, maar moet je kopen, waar ik geen zin in heb.

Garmin: werkt tijdelijk, daarna weer zo'n error dat ie de GPS antenne niet kan vinden (had ik met de N82 ook)

iGo8: staat er nu op, volledig euro dekking. Na een hoop modden en kloten heb ik hem nu in landscape 800x480 draaien, met bijna alle dingen ook op 800x480
Moet nog gaan testen of deze fijn werkt

Mcguider: Gebruikt op de N82, is een fijn navigatie systeem, mist helaas PIO's met telefoonnummers.

TomTom: Vind dit persoonlijk een wat minder navigatie systeem, hebben zelf een 720T maar te veel gekloot om het netjes draaiend te houden met al die verschillende versies.

Weet iemand een Navi welke (autorotate) zowel landscape als portait op de 800x480 resolutie werkt, dus mooie grapics, waar je via 3G/H/gprs live info van oa files en flitsers binnen kan halen? en eventueel info over restaurants (menu kaart, telefoon nummer)?
Met volledige deur tot deur europa dekking, en uiteraard via usenet te vinden ;)

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:00

Pinobigbird

doesn't share food!

Novadecasa schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:16:
[...]

Precies. Ik denk dat Xmoo meer credits verdient dan de meeste tweakers hier in dit topic. Laat je niet misleiden door de nog lage postcount; Ik hoop dat we nog veel inside info krijgen. ;)

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Wat betreft navigatie bevalt mij zelf TomTom goed, werkt gewoon duidelijk ( ook voor m'n vriendin ;) )
Vooral met de autorotate (van Pinobigbird) werkt het extra fijn, nu nog een mooie houder voor in de auto om
te gebruiken voor lange ritten.
Pinobigbird schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:45:
[...]

Precies. Ik denk dat Xmoo meer credits verdient dan de meeste tweakers hier in dit topic. Laat je niet misleiden door de nog lage postcount; Ik hoop dat we nog veel inside info krijgen. ;)
Dat denk ik ook, en iemand die veel actief is op XDA ook hier zijn verhaal, bevindingen en tweaks toont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Dav0s schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:14:
[...]
Het feit dat ze hem daar hebben draaien, betekent natuurlijk niet dat wij, huidige bezitters van de telefoon, deze ook (legaal) zullen krijgen ;)
Klopt, maar hiermee word dus wel bevestigd dat WM7 op de HD2 kan draaien ;)
En idd, misschien komt hij niet "Legaal" uit voor de huidige bezitters, maar waarom zit je op dit forum denk je ;)

Fijn om te horen van een bron inside dat ze WM7 al testen op de HD2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:44
[...]

Of GPS wat niet aanstaat, of SDHC drivers die niet in de originele rom zitten, etc...wat dat betreft niets nieuws onder de zon. Maar dat doen zoveel fabrikanten. (Denk aan netwerkrouters, camera's en zo) Het is immers goedkoper om 1 moederbord te ontwerpen, en dat dan later met software op te leuken. Grootste kostenpost is immers het design van dat board, de productie valt uiteindelijk verhoudingsgewijs wel mee.

Maar ik las ook dat de US versie toch weer 2 mm groter wordt. Dat tweak je er niet zomaar even bij.
Ik wacht in elk geval nog eventjes met aanschaffen. Vanaf vandaag ga ik trouw meelezen hier.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphfx
  • Laatst online: 12-09 21:43
Mistraller schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 00:23:
[...]
...Maar ik las ook dat de US versie toch weer 2 mm groter wordt...
Inderdaad, nu je het zegt.. Het lijkt overigens wel dat de rand (bezel) aan de onderkant net wat dikker is bij de US versie dan bij onze versie (tenminste als ik de gefotoshopte foto's vergelijk, al is het plaatje op de US site wel erg klein..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:51:
Wat betreft navigatie bevalt mij zelf TomTom goed, werkt gewoon duidelijk ( ook voor m'n vriendin ;) )
Vooral met de autorotate (van Pinobigbird) werkt het extra fijn, nu nog een mooie houder voor in de auto om
te gebruiken voor lange ritten.

[...]

Dat denk ik ook, en iemand die veel actief is op XDA ook hier zijn verhaal, bevindingen en tweaks toont.
Navigatie gebruik ik van TomTom. Niet omdat het zo mooi is als de IGO maar omdat je bij TT flitsnav 1.5 als POI kan instellen. Dus tijdens navigatie krijg je de mobiele flitsmeldingen op tijd door.

Xmoo schijnt nogal veel te weten. Ik lees tussen de regels door dat de HD2 wel een upgrade krijgt. We moeten echt tot 15 feb afwachten. Nog ff

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2010 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:49
Groentenman schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 20:03:
Soms wanneer ik een sms heb gekregen of een telefoontje heb gemist komt er een slide button bij op het lockscreen, nu vind ik dit wel gemakkelijk want je bent direct waar je wezen moet. Ondanks dat ik al een hoop sms'jes en gemiste oproepen heb, heb ik deze extra slideknop nog maar een paar keer gezien. Is dit op te lossen, een instelling of gewoon een bug?
kickje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:50:
[...]

Ik heb zelf versie iGO8 v8.3.4.117940, die werkt goed met de HD2
Thanks, zal het nogmaals proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellStorm666 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:43:
Over de Navi's op de HD2.
Copilot heb ik volledig uit het systeem kunnen verwijderen.

Copilot werkt wel leuk, maar moet je kopen, waar ik geen zin in heb.
hoe heb je dat gedaan? bij de touch pro2 stond ie gewoon bij de te verwijderen programma's. nu niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 13:55
Voor igo8 vragen PM mij maar even... draait als een zonnetje. De versie van nov 2009. Binnenkort komt er een hele nieuwe igo reeks uit; helaas voortgaand op de Amigo versie... :(

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
  • Laatst online: 19-10-2021
Eindelijk klaar met lezen! Wat een posts weer na 2 dagen niet lezen.

Ik heb Nav4All geinstalleerd op mijn HD2, via het alternatief voor Marketplace zeg maar. Maar als ik dat opstart krijg ik steeds de melding dat hij geen gps kan vinden. Ligt dit aan een instelling ofzo? Bedankt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Bedoel je niet het standaard lock scherm? Probeer is of deze blijvend is als je op de "power off" button drukt en dan vergrendelen kiest.

Soms repareert dit het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Sonneman
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 15:33
Staat in de handleiding: het slidertje aantikken. Dan komt er een slider onder.

[ Voor 20% gewijzigd door De Sonneman op 26-01-2010 10:03 ]

www.vvijsselmeervogels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 06:58:
[...]

hoe heb je dat gedaan? bij de touch pro2 stond ie gewoon bij de te verwijderen programma's. nu niet
Ik heb met resco explorer gewoon alles wat copilot hete verwijderd.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Topicstarter
Heb zelf ook een raar probleem.
Als ik een SMS of Mail krijg, gaat de ingestelde beltoon niet af.
Hij trilt wel.
Het geluid staat gesplits, systeem staat op 20% en telefoon op 80%

Heb hem al eens uit en aan gezet, ook de instellingen een keer uit en aan gezet, maar niets helpt.

Ik heb wel de LED mod ingesteld, dat je ledje knippert bij nieuwe mail en nieuwe sms.

Wie o wie kan mij helpen?

Daarbij, hoe kan ik een mp3 gebruiken als beltoon (desnoods omzetten)?

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb S2U2 geinstalleerd en met de cab van xda de originele lock er af gehaald. (als ik een berichtje kreeg tijdens het bellen, ging de lock er af en zette mijn oor de telefoon regelmatig uit)

Nu heb ik alleen dat ik het scherm eerst moet unlocken voor ik mijn telefoon uit kan zetten. Erg omslachtig en irritant!

Ik heb alle instellingen gecheckt, maar kan niet vinden of ik de telefoon ook direct uit kan zetten tijdens het bellen. Wie kan mij hiermee verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
HellStorm666 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:05:
Hij trilt wel.

Heb hem al eens uit en aan gezet, ook de instellingen een keer uit en aan gezet, maar niets helpt.

Ik heb wel de LED mod ingesteld, dat je ledje knippert bij nieuwe mail en nieuwe sms.

Over die mp3 als beltoon, dat is al vaker voorbij gekomen :9
Maar met je verkenner naar de mp3 file gaan, en dan ingedrukt houden, wanneer het popup menu komt instellen als beltoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Topicstarter
Barfman schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:14:
[...]

Over die mp3 als beltoon, dat is al vaker voorbij gekomen :9
Maar met je verkenner naar de mp3 file gaan, en dan ingedrukt houden, wanneer het popup menu komt instellen als beltoon.
Thnx, dat is gelukt.

Nu de sms en mail tonen nog aan krijgen.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Volgende maand kan ik mijn abbonement verlengen, ik was al verliefd op de HD2, toen zag ik de X10, ook verliefd op, maar die komt te laat voor het verlengen van mijn abbonement, op de X10 draait Android. Ik weet dat er genoeg iPhone fanboys zijn, etc, en dat WM snel afgekraakt wordt, kunnen jullie mij de doorslag geven een HD2 te nemen? :) Vind dat massive scherm zo *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Gewoon doen! Topding. Ik vind een Iphone maar ouderwets gezien de HD2 :D

[ Voor 54% gewijzigd door Jan888 op 26-01-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Ohja, als ik met mijn HD2 een filmpje op (bijvoorbeeld) Dumpert.nl wil bekijken komt er te staan dat er een flash player geinstalleerd moet zijn. Nu heb ik via de site van Adobe (http://www.adobe.com/prod...tpc/downloads/player.html) de Flash player voor mobile gedownload, maar krijg ik nog steeds de melding dat ik een flash player moet installeren. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

nieuws: HTC verhoogt hoeveelheid rom en ram voor Amerikaanse HD2

Ga nu hard twijfelen of ik de hd2 nog wel gaat aanschaffen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:50
Cablekevin schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:24:
Volgende maand kan ik mijn abbonement verlengen, ik was al verliefd op de HD2, toen zag ik de X10, ook verliefd op, maar die komt te laat voor het verlengen van mijn abbonement, op de X10 draait Android. Ik weet dat er genoeg iPhone fanboys zijn, etc, en dat WM snel afgekraakt wordt, kunnen jullie mij de doorslag geven een HD2 te nemen? :) Vind dat massive scherm zo *;
*Zucht* Of je leest gewoon verschillende reviews en bladert de topics door om een idee te krijgen van de problemen en pluspunten? Wat voor ons ideaal is hoeft voor jou niet ideaal te zijn.

Het komt op het volgende neer:

Hou je van tweaken, spelen en customizen: WM is super en de HD2 een van de beste (zo niet DE beste) WM toestellen.

Voordelen:

Snelheid, scherm, wat mij betreft WM, custom roms van xda.

Sommige mensen hebben problemen met:

* SMSjes die in de outbox blijven hangen. Zelf nog nooit last van gehad en misschien met de nieuwste firmwares verholpen?
* Langzaam ladende smsjes in conversation view. Had ik ook last van, verholpen met laatste hotfix die ondertussen verwijderd is maar misschien ook weer in de nieuwste firmware update(s) verholpen.
* Overgevoelig scherm/lastig onscreen toetsenbord. Er is een tweak te downloaden om gevoeligheid te verlagen, dit heeft bij mij alles verholpen.
* Vast meer...

Wil je een toestel dat simpelweg werkt en waar je nooit naar om hoeft te kijken dan is dit waarschijnlijk niet helemaal het perfecte toestel voor jou. Wil je een toestel waar je een hele hoop mee kan maar waarbij het wel helpt om bereid te zijn er redelijk wat moeite en tijd in stoppen. Ga ervoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

HTC heeft de hoeveelheid rom en ram in de Amerikaanse versie van de HD2 flink verhoogd. De variant voor T-Mobile krijgt 1GB intern opslaggeheugen en 576MB werkgeheugen, tegenover 512MB en 448MB voor de Europese versie van het toestel.
Xmoo schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:29:

Om Xmoo maar even te quoten :)
m0ridin schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:03:
[...]

*Zucht* Of je leest gewoon verschillende reviews en bladert de topics door om een idee te krijgen van de problemen en pluspunten? Wat voor ons ideaal is hoeft voor jou niet ideaal te zijn.

Het komt op het volgende neer:

Hou je van tweaken, spelen en customizen: WM is super en de HD2 een van de beste (zo niet DE beste) WM toestellen.

Voordelen:

Snelheid, scherm, wat mij betreft WM, custom roms van xda.

Sommige mensen hebben problemen met:

* SMSjes die in de outbox blijven hangen. Zelf nog nooit last van gehad en misschien met de nieuwste firmwares verholpen?
* Langzaam ladende smsjes in conversation view. Had ik ook last van, verholpen met laatste hotfix die ondertussen verwijderd is maar misschien ook weer in de nieuwste firmware update(s) verholpen.
* Overgevoelig scherm/lastig onscreen toetsenbord. Er is een tweak te downloaden om gevoeligheid te verlagen, dit heeft bij mij alles verholpen.
* Vast meer...

Wil je een toestel dat simpelweg werkt en waar je nooit naar om hoeft te kijken dan is dit waarschijnlijk niet helemaal het perfecte toestel voor jou. Wil je een toestel waar je een hele hoop mee kan maar waarbij het wel helpt om bereid te zijn er redelijk wat moeite en tijd in stoppen. Ga ervoor!
Denk dat het dan toch echt de HD2 gaat worden, steek altijd een hoop tijd in mijn telefoon, maar was niet zo zeker over de WM ervaring, maar dat is een questie van wennen denk ik. Ook de degelijkheid van het toestel op de filmpjes is verbazingwekkend! :) Ik ben zo goed als om voor de HD2 O+

[ Voor 4% gewijzigd door Cablekevin op 26-01-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Beter dit topic bijhouden, want ik had je allang antwoord gegeven!

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33333941

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bijna niet bij te houden, dat nalezen hier.

Mooi die discussie en emoties, al dan niet onderbouwd.
Ik ben een zeer blijde gebruiker, die realistisch genoeg is om te zien, dat het een wereldapparaat is, waar wel het nodige aan ontbreekt. Bugvrij is hij in ieder geval niet, en dat is jammer, maar helaas. Toch ben ik zeer tevreden . En dat er nu een update in Amerika komt is een goed teken, want dat betekent dat het apparaat niet gelijk afgeschreven wordt voor een nieuw model, maar men erop doorhamert. Welke editie is de i-phone tenslotte al bezig ? Dat men gelijk roept dat men zich een beta tester voelt, vind ik jammer, en niet helemaal realistisch. En dat men klaagt dat het volgende model dus betere specificaties heeft, vind ik al helemaal niet realistisch, want elk apparaat ten heden dage is op het moment dat je het koopt alweer achterhaald door het heden. Gewoon accepteren dat we in een weggooi maatschappij leven, met elke dag nieuwe ontdekkingen, die de ontdekkingen van gisteren achterhalen. En er gewoon van genieten, dat er steeds meer kan op steeds minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
HellStorm666 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:05:
Hij trilt wel.

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33281956

Had ik al eens opgelost, hopelijk werkt dat voor jou ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Leuk om te zien hoe die laatste Windows Mobile build (als ik het goed zeg?) richting de Zune HD gaat.
Afbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/6677/zunevswindowsmobile.jpg
MW links, Zune rechts...
offtopic:
Ben zelf een trots Zune HD gebruiker :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Cablekevin op 26-01-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
m0ridin, welke cab had je tegen de gevoeligheid van het scherm gedownload, Bsb Tweaks?

Die looks van WM7 vind ik zo verschrikkenlijk lelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Dat wil ik ook weleens weten. Heb tijdens het typen van een sms nog weleens last van 'ghost typing' of hoe dat ook mag heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
rechter dat zwarte, vind ik gewoon gemaakt voor de HD2, linker gedeelte met dat blauwe, is... moaw niet al te aantrekkelijk :P

Iemand anders ook last van dat je je hd2 aanzet, je pincode invoert, en daarna de melding krijgt van "Er is een probleem opgetroden met drive.exe" of "Er is een probleem opgetreden met serivces.exe" (vooral die laatste krijg ik altijd als ik de HD2 herstart.... (alles werkt daarna gewoon...),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Is dat BsB Tweaks ook gewoon een soort van App die je makkelijk weer kunt verwijderen? Ik zag m op XDA staan. Ff Googlen en je vindt m.

[ Voor 22% gewijzigd door Jan888 op 26-01-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ga nu hard twijfelen of ik hem niet laat importeren vanuit de USA :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Rakkerzero schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:11:
[...]

Inderdaad, ik denk daar nu ook over na... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
freekweb schreef op maandag 25 januari 2010 @ 20:44:
[...]

Ben toch maar voor de L26 gegaan:

Laurentius26 HD2 [LEO] V3.0 FRE|GER|WWE Ultimate serie

OS version 5.2.21889 (21889.5.0.87)
Manila version 2.5.19211619.0 (CFC)
ROM version 1.66.707.1 (New jan 25)
Radio version 2.07.51.05 (New jan 25)
Mag ik vragen waarom je specefiek voor deze rom gekozen hebt en niet bijv voor Artemis HD2 ROM Ver 2.7.1 NLD (deze heb ik er nu op).

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Monda schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:35:
[...]

Mag ik vragen waarom je specefiek voor deze rom gekozen hebt en niet bijv voor Artemis HD2 ROM Ver 2.7.1 NLD (deze heb ik er nu op).
omdat ik de Artemis niet fijn vond werken t.o.v. de L26. De Artemis voelt erg laggy aan en voldeed niet aan mijn wensen. De L26 daar integen wel.... ;) Tevens vind ik de knoppen en indeling van WM 6.5.5 erg lelijk die gebruikt worden in de Artemis ROM.

[ Voor 11% gewijzigd door Convoy op 26-01-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Windkracht13 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:14:
[...]

Inderdaad, ik denk daar nu ook over na... 8)
Los van het feit dat er meer opslaggeheugen in zit, en rom, wat zou de HD2 uit de US nogmeer verschillen van (mogelijk): Cablekevin in "HTC HD2 - Deel 6"

[ Voor 1% gewijzigd door Cablekevin op 26-01-2010 12:42 . Reden: en rom... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders ook last van dat je je hd2 aanzet, je pincode invoert, en daarna de melding krijgt van "Er is een probleem opgetroden met drive.exe" of "Er is een probleem opgetreden met serivces.exe" (vooral die laatste krijg ik altijd als ik de HD2 herstart.... (alles werkt daarna gewoon...),

Heb ik ook gehad dat probleem, heb nieuw chip gehaald bij KPN, toen was het probleem meteen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Rakkerzero schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:11:
[...]

Dan is dit misschien ook nog een mooie optie:
nieuws: Foto's Android-toestel HTC Supersonic met 4,3"-scherm duiken op

Trouwens die witte cover vind ik echt mooi, die cases e.d. zijn niet in het wit te verkrijgen voor de HD2 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
freekweb schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:37:
[...]

omdat ik de Artemis niet fijn vond werken t.o.v. de L26. De Artemis voelt erg laggy aan en voldeed niet aan mijn wensen. De L26 daar integen wel.... ;) Tevens vind ik de knoppen en indeling van WM 6.5.5 erg lelijk die gebruikt worden in de Artemis ROM.
Oke duidelijk. :) Ik vind m persoonlijk wel lkkr draaien, juist rap en merk geen lag ofzo. Knoppen van 6.5.5 zijn idd wel wat minder, maar heb de standaard knoppen al aangepast, zodat het er weer wat beter uitziet.

Ik kon trouwens niet terug vinden op welke ROM de Artemis gebaseerd is, 1.61?
L26 op 1.66 zag ik. Misschien ga ik deze eens proberen, maar vind wel belangrijk dat ik alles in NL heb. Heb al genoeg oplossingen voorbij zien komen daarvoor, maar ook gelezen dat niet alles goed vertaald wordt en XT9 ook niet helemaal werkt. Hoe zijn jou bevindingen hierin, of werk je in engels?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend buiten een hele tijd ghostyping gedoe op het scherm toen ik een 5 woord smsje wilde typen, en toen vroeg ik me af of het wellicht met temperatuur te maken heeft, waardoor het scherm dat op warmte reageert verstoord raakt?

Slide It is heel fijn als het werkt, maar vaak is het buggy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
En mn batterij staat alweer op 54% :(

Vanmorgen rond 7 uur uit de lader gehaald en amper gebruikt vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:30

SilencerNL

No remorse

Monda schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:53:
[...]

Oke duidelijk. :) Ik vind m persoonlijk wel lkkr draaien, juist rap en merk geen lag ofzo. Knoppen van 6.5.5 zijn idd wel wat minder, maar heb de standaard knoppen al aangepast, zodat het er weer wat beter uitziet.
Hoe heb jij die knoppen van 6.5.5 aangepast? Ik vind ze namelijk ook niet zo heel erg mooi. Ik heb zitten zoeken op google, maar kan geen antwoord vinden...

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
DaFreakR schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:33:
En mn batterij staat alweer op 54% :(

Vanmorgen rond 7 uur uit de lader gehaald en amper gebruikt vandaag!
Misschien handig als je ook wat instellingen post en welke radio en ROM versie je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook mijn batterij is binnen de kortste keren leeg.. maximaal 12 uur..

Ik draai de standaard ROM en radio van HTC. Alleen de laatste ROM update van de HTC NL website geinstalleerd. Hoop dat HTC snel met een officiele update komt op de website...

P.S. ook zit ik nog steeds met problemen in de internetverbinding. Met GPRS alleen werkt t prima alleen is internet ook trager.. icm met HSDPA valt internetverbinding na een tijdje uit (soms kwartier, soms uur).. alsof er iets vastloopt. Probleem is nu ook dat ik Twitter niet kan updaten omdat deze kennelijk gebruik moet maken van HSDPA?? Krijg namelijk melding dat updaten niet mogelijk is. Weer/Mail/etc. werken wel onder alleen GPRS

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:48:
Ook mijn batterij is binnen de kortste keren leeg.. maximaal 12 uur..

Ik draai de standaard ROM en radio van HTC. Alleen de laatste ROM update van de HTC NL website geinstalleerd. Hoop dat HTC snel met een officiele update komt op de website...

P.S. ook zit ik nog steeds met problemen in de internetverbinding. Met GPRS alleen werkt t prima alleen is internet ook trager.. icm met HSDPA valt internetverbinding na een tijdje uit (soms kwartier, soms uur).. alsof er iets vastloopt. Probleem is nu ook dat ik Twitter niet kan updaten omdat deze kennelijk gebruik moet maken van HSDPA?? Krijg namelijk melding dat updaten niet mogelijk is. Weer/Mail/etc. werken wel onder alleen GPRS
Dus niet de radio update gedaan? Je draait dus ROM 1.48?
Heb je het zoeken naar HSDPA etc allemaal uit staan? Bluetooth en WIFI is allemaal uit?
Updates voor weer, aandelen email etc op handmatig o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle updates zoals op de HTC website staan geinstalleerd.. hier zit geen radio update bij (naar mijn weten). Ik draai nu idd ROM 1.48

Doordat mijn internet vastliep heb ik het zoeken en gebruik maken van HSDPA uit gezet. Bluetooth en WIFI staan uit.. updates voor weer en mail heb ik wel op automatisch staan (mail om de 5 minuten)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:35
SilencerNL schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:38:
[...]

Hoe heb jij die knoppen van 6.5.5 aangepast? Ik vind ze namelijk ook niet zo heel erg mooi. Ik heb zitten zoeken op google, maar kan geen antwoord vinden...
Ik heb mijn knoppen aangepast door een ander Thema te installeren. Ik vind de knoppen van het Condor GT thema (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=615905). Momenteel volg ik de ontwikkelingen van de gekleurde knoppen de DJC taskbar ook op de voet (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=622235). Naast coole taskbar icons (had bij 6.5 deze altijd draaien) zijn ook de knoppen aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:00:
Ik heb alle updates zoals op de HTC website staan geinstalleerd.. hier zit geen radio update bij (naar mijn weten). Ik draai nu idd ROM 1.48

Doordat mijn internet vastliep heb ik het zoeken en gebruik maken van HSDPA uit gezet. Bluetooth en WIFI staan uit.. updates voor weer en mail heb ik wel op automatisch staan (mail om de 5 minuten)..
Je kan de SIM Contacten o.i.d. gebruiken, als je leest zie je dat daarmee de Radio geupdate wordt.
Het automatisch (om de 5 min.) ophalen van de email en de weersgegevens zorgen voor een nagenoeg constante verbinding (mist je deze niet elke 5 min. gaat verbreken), dat vreet batterij. Zat dat soort dingen eens op handmatig of op lagere frequentie. Dat zal zeker schelen.

Zelf doe ik momenteel al meer dan 24 uur met m'n accu (circa 26 uur nu) en staat nu op 8%, heb dan ook totaal ongeveer 12 minuten gebeld, circa 100 smsjes verstuurd, 5 x handmatig mijn email gecontroleerd, een aantal x de telegraaf gelezen en geinternet via Opera.
Daarnaast stond vannacht nog ongeveer 7 uur lang perongeluk nog de internet verbinding aan, zonder deze met een applicatie te hebben gebruikt.

De telefoon is ingesteld op beltoon en sms geluidstonen, dus niet op trilstand.
Het scherm staat ingesteld op 30% qua helderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SIM contacten heb ik inderdaad al geinstalleerd.. ik zal de frequentie aanpassen qua updaten van weer etc.. kijken hoeveel dit gaat schelen.

Heb je trouwens geen last van het vastlopen van internet met gebruik van HSDPA? En kan ik trouwens alle nieuwe radio versies zoals bijvoorbeeld op XDA installeren? zoals bijvoorbeeld Leo_RADIO_15.28.50.07U_2.05.51.05_2(from* HTC **1.48)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Monda schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:53:
[...]

Ik kon trouwens niet terug vinden op welke ROM de Artemis gebaseerd is, 1.61?
L26 op 1.66 zag ik. Misschien ga ik deze eens proberen, maar vind wel belangrijk dat ik alles in NL heb. Heb al genoeg oplossingen voorbij zien komen daarvoor, maar ook gelezen dat niet alles goed vertaald wordt en XT9 ook niet helemaal werkt. Hoe zijn jou bevindingen hierin, of werk je in engels?
ik werk het liefst in engels met XT9 op NL. Werkt vlekkeloos en nog geen probs tegen gekomen aangezien de NL XT9 gewoon in de WWE ROM ingebakken zit ;) Artemis is gebaseerd op de 2.02 ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:19:
SIM contacten heb ik inderdaad al geinstalleerd.. ik zal de frequentie aanpassen qua updaten van weer etc.. kijken hoeveel dit gaat schelen.

Heb je trouwens geen last van het vastlopen van internet met gebruik van HSDPA? En kan ik trouwens alle nieuwe radio versies zoals bijvoorbeeld op XDA installeren? zoals bijvoorbeeld Leo_RADIO_15.28.50.07U_2.05.51.05_2(from* HTC **1.48)?
HSDPA gebruik ik nu niet, wel jammer soms maar weet nog niet of ik het nu specifiek kan instellen om dat te gebruiken. Nu heb ik het uitstaan en alleen gebruik van 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik ben bijna toe aan verlenging en zit dus te overwegen om me een nieuw toestel aan te schaffen.
Op dit moment tevreden gebruiker van een HTC Touch Pro.

Ik ben een grote gebruiker van het uitschuifbaar QWERTY-toetsenbord, maar vind een groot scherm ook een belangrijk iets.
Dus ik kwam dit juweeltje tegen, echter zonder toetsenbord :( ..

Hoop deze eens in handen te krijgen om te zien hoe ik met het virtuele toetsenbord overweg kan :O ..
Maar deze heeft iig mijn interesse opgewekt :D

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkfreak schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:48:
Ik ben bijna toe aan verlenging en zit dus te overwegen om me een nieuw toestel aan te schaffen.
Op dit moment tevreden gebruiker van een HTC Touch Pro.

Ik ben een grote gebruiker van het uitschuifbaar QWERTY-toetsenbord, maar vind een groot scherm ook een belangrijk iets.
Dus ik kwam dit juweeltje tegen, echter zonder toetsenbord :( ..

Hoop deze eens in handen te krijgen om te zien hoe ik met het virtuele toetsenbord overweg kan :O ..
Maar deze heeft iig mijn interesse opgewekt :D
Ik zeg doen!!!

Ik was ook gebruiker van de Touch Pro en gebruikte het uitschuifbare toetsenbord ook gigantisch veel. Dus ik was ook erg benieuwd naar het on-screen toetsenbord, maar het is echt subliem. Wel ff wennen, maar daarna gaat het prima, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Daar verschillen de meningen dus wel over :P Ik heb de HD2 nu een maandje of 2, maar ik kots nog steeds gigantisch op het onscreen keyboard, ik probeer nu zelfs zo min mogelijk te moeten typen, want ik raak alleen maar gefrustreerd erdoor.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Mute schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:53:
Daar verschillen de meningen dus wel over :P Ik heb de HD2 nu een maandje of 2, maar ik kots nog steeds gigantisch op het onscreen keyboard, ik probeer nu zelfs zo min mogelijk te moeten typen, want ik raak alleen maar gefrustreerd erdoor.
Typen met de wijsvinger op het volledige qwerty toetsenbord is de enige optie om redelijk foutloos te typen.
Maar ook dat moet men zeker verbeteren bij HTC vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Ik heb net dat BsB tweaks geinstalleerd en eigenlijk alles op standaard laten staan. Heb namelijk geen idee waar het allemaal voor is. Heb wel de scherm gevoeligheid op 'on' gezet. Dus nu is ie iets minder gevoelig en dat werkt een stuk beter met smsjes typen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Mute schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:53:
Daar verschillen de meningen dus wel over :P
Precies!

Dat is dus ook wat ik ervaar als ik navraag/lees..
De een zegt dat de implementatie en het gebruik van het virtuele toetsenbord zeer goed is als je er eenmaal aan gewend bent (als physiek-gebruiker).
De andere zegt dat die er helemaal niet aan kan wennen.

Vandaar dat ik hoop hem eerst ergens zelf in handen te krijgen en even een beetje kan typen.
Dan kan ik in ieder geval zelf een eerste persoonlijke inschatting maken hoe ik zelf denk eraan te kunnen wennen (of juist niet)

Maar verder schijnt deze echt een mooie topper te zijn.
Snel, groot scherm, windows.

Ik ben echt niet van mac (dont flame me please, eigen mening en keuze :( ).
Heb al vaker een iphone in handen gehad en vind het niet fijn gewoon. Doe mij maar een WM-toestel.
En deze schijnt alles mooi bij elkaar te brengen:
groot scherm, multitouch, windows mobile, snelheid.

Almost to good to be true :P ..
Ik zoek het addertje onder het gras hier :O

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10-2024

efd

Ik heb al flink ge-Google-d maar ben het nog niet tegengekomen:

Ik wil graag controleren of de gps aanstaat dmv een icoontje in de taskbar (ja, net als H G 3G et cetera). Heeft iemand ergens een cab-je voorbij zien komen?

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Darkfreak schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:08:
Ik zoek het addertje onder het gras hier :O
Je vergeet Android...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik heb me om eerlijk te zijn nog niet ZO in android verdiept.
Een maat van me heeft android op zijn HTC'je.
Heeft zijn pro's en con's vind ik. Brengt leuk de voor (en na-)delen van zowel mac en win samen.
Maar het heeft me niet zover getrokken dat voor android zou gaan.

Op dit moment ligt mijn voorkeur:
WM > Android > Mac

Maar, misschien en domme vraag dan nou ..
Hoezo "Android" als ik het over het addertje onder het gras van dit toestel heb :P?

[ Voor 12% gewijzigd door Darkfreak op 26-01-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb een HD2 met de 1.61 software. Het was een vodafone branded toestel (hoe verzinnen ze het!!). Ik heb een vodafone abo.
Als ik een mms wil versturen, dan krijg ik de volgende melding:

Dialed: Cannot connect for an unknown reason. To check your connecxtion settings and change them if needed, tap. Settings. bla bla bla.

Ik heb de Vodafone Live! (waarvan ik overigens het wachtwoord niet zeker weet: heb nu 'vodafone') veranderd in Vodafone MMS. Dit helpt niet.

Verbinding staat op 3G vodafone NL. Ik zie ook af en toe de H verschijnen en ik kan gewoon internetten (met Wifi uit).

Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
intruder1400 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:45:
Ik heb een HD2 met de 1.61 software. Het was een vodafone branded toestel (hoe verzinnen ze het!!). Ik heb een vodafone abo.

Dialed: Cannot connect for an unknown reason. To check your connecxtion settings and change them if needed, tap. Settings. bla bla bla.

Ik heb de Vodafone Live! (waarvan ik overigens het wachtwoord niet zeker weet: heb nu 'vodafone') veranderd in Vodafone MMS. Dit helpt niet.

Verbinding staat op 3G vodafone NL. Ik zie ook af en toe de H verschijnen en ik kan gewoon internetten (met Wifi uit).

Wie kan mij helpen?
1.61 ROM?
Welke Radio versie zit daarbij dan?

De H waar je het over hebt is van HSDPA.
Bij het verzenden van een MMS heb ik dat in het begin ook wel eens gehad, maar hierover zijn al wel eens vragen geweest in eerdere delen als ik het goed herriner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intruder1400 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:45:

Wie kan mij helpen?
probeer eens via de vodafone site die mms instellingen , en dan even helemaal langslopen. dat kan volgens mij werken. weet het niet helemaal zeker.

Moet je wel op je telefoon bij instellingen naar meer gaan en dan moet je bij verbindingen kijken. succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10-2024

efd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 01:04:
[...]
... maar omdat je bij TT flitsnav 1.5 als POI kan instellen. Dus tijdens navigatie krijg je de mobiele flitsmeldingen op tijd door.
Briljant! Geïnstalleerd, bij de quicklinks geplaatst en hi-res icoon van TT via register toegewezen. *blij* :)

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

efd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:09:
[...]

Briljant! Geïnstalleerd, bij de quicklinks geplaatst en hi-res icoon van TT via register toegewezen. *blij* :)
Ik heb de quicklink van flitsnav geplaatst en aangegeven dat bij opstarten ook tomtom opgestart wordt.
Wel de icoon van FN vervangen door een high res icoon met programma csmi op xda.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2010 16:16 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees de FAQ van de topicstart als je wat toe wil laten voegen aan de topicstart (tip: zoek naar 'Gegevens toevoegen aan de FAQ').