Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dit haalt niks uit, want zo heb ik het ook ingesteld maar smsjes blijven soms gewoon hangen.Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 09:12:
voor het SMS probleem lijkt dit ook te helpen :
1. Kies Start > Instellingen > Menu > Meer > Verbindingen > Netwerk geavanceerd.
2. Ga naar het tabblad SMS dienst.
3. Als daar voorkeur GSM staat, verander dit dan in GSM.
4. Kies Ok en sluiten tot u terug bent in het begin scherm.
5. Zet het toestel uit en dan weer aan om de nieuwe instellingen te activeren.
Thanks to http://www.htcforum.nl/forum/viewforum.php?f=133
ROM: Xannytech Revo 1.0 final
Provider: KPN
Radio: 2.06.51.07
Settings: GSM (staat standaard op "Bij voorkeur GSM")
Heeft iemand al de radio 2.07.51.05 geprobeerd uit de 1.66 ROM?
Is hier te vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=611787
[ Voor 60% gewijzigd door vr6-only op 24-01-2010 13:42 ]
It ain't stupid if it works!
Ja zoals ik al vooraf aan gaf, ik doe telefoons testen voor HTC, Sony Ericsson en Acer.
Had de HD2 ook getest, de toestel hete toen HTC PRO.THREE.

Al sinds vorig week donderdag. Heel goede battery life, en een hele snelle GPS fix!vr6-only schreef op zondag 24 januari 2010 @ 13:39:
Heeft iemand al de radio 2.07.51.05 geprobeerd uit de 1.66 ROM?
Is hier te vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=611787
Is bij mij ook, Zowel de HD2 als de PRO.THREEeelkevdbos schreef op zondag 24 januari 2010 @ 01:28:
Beste Tweakers,
Sinds vandaag in het bezit van mijn HD2. Heb aan de onderkant van het scherm, waar de soft-keys Telefoon en Menu zitten een klein beetje backlight bleeding. Dit kun je zien als je er vanaf de bovenkant van het toesten schuin naar de onderkant kijkt. Best te zien op een volledig wit scherm.
Wanneer geen van jullie dit heeft.. Terugsturen maar?
Welke applicaties heb je extra erbij geinstaleert???Tanakiam schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:09:
Beste Tweakers, volgende gedurende 2 dagen gaat mijn display om de 3 á 5 seconden aan en uit!!!
Toestel is ook vergrendeld.
Wie kan mij helpen of herkent dit voor mij nieuwe fenomeen?!
25 FPS dacht ik zo uit m'n hoofd.EbOoZ schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:05:
Wat ik even niet kan vinden: Hoe is de FPS van de camera als je in een ruimte bent waar het vrij donker is?
Zolang de Bootloader wel bereikbaar is, kan alles.erik23 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 16:56:
ff een vraag over updaten.
ze zeggen dat als je telefoon kapot is en je stuurt hem op ze kijken naar spl,
en je gewoon een originele kunt flashen.
maar wat als hij zo kapot is dat je geen originele kunt flashen.
zou hij dan ook zo kapot zijn dat htc het iet kan zien?
erik
Verwijderd
Je moet niet al te veel vertrouwen hebben in hun klantenservice en verwacht al helemaal geen update op hun site. Enige optie voor updates is je telefoon inleveren bij een vodafone shop en na 10 dagen terug krijgen.Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 00:24:
Betreft vodafone branded toestellen:
Heb een mailtje gestuurd naar vodafone over de updates voor de HD2. Ik kreeg in het antwoord een link van vodafone waar updates te dowloaden zijn wanneer vodafone ze uitbrengt. Dus mensen met een branded HD2 kunnen via deze link updates downloaden wanneer deze beschikbaar zijn. ( ff toevoegen in favo
http://www.vodafone.nl/za...port/windows_mobile_email
Het zou een unicum zijn als ze ineens updates op hun site zouden gooien. Want toen ik ze belde kreeg ik te horen dat ze gewoon te downloaden waren op site van HTC zelf...
Iemand?!DaFreakR schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:25:
Na installatie van de radio hotfix werd mijn batterijduur echt enorm verbeterd. Waar ik eerst om 19.00 uur 's avonds een batterijlevel van 30% had, had ik na de installatie nog 75% batterij.
Nu, na 2 weken en geen extra geinstalleerde apps, merk ik dat mijn batterij weer veel sneller leeg loopt. Het is nu 11.25 uur en ik heb nog maar 75%. Ik heb 2 smsjes ontvangen en 1 verzonden, niet gebeld..
Meer mensen hier die hier last van hebben?
Verwijderd
Ik de HD gisteren gekregen en had na een beetje spelen met het toestel na 6 uur nog maar 25% over van mijn accu en heb het gevoel dat ik GPS aan heb staan en krijg deze ook niet uit?
G staat voor GPRS, Internet verbinding, als je een G met de signaalbar erin ziet, dan ben je verbonden met het internet.Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 17:28:
Misschien is de vraag al wel eerder gesteld en misschien is het ook wel een domme vraag maar wat is de grote G boven in het scherm?
Ik de HD gisteren gekregen en had na een beetje spelen met het toestel na 6 uur nog maar 25% over van mijn accu en heb het gevoel dat ik GPS aan heb staan en krijg deze ook niet uit?
Gebruik de task manager, om te kijken of je een GPS gerelateerde applicatie open hebt staan.
http://qelp.hi.nl/files/M...II_Gebruiksaanwijzing.pdf hier staan alle icoontjes uitgelegt op pagina 39 en 40, je moet zelf maar even kijken welke je bedoeld.
Nu heb ik ook nog een vraag ik zit met een vreemd probleem dat ik niks hoor als ik bel. Terwijl de andere kant mij wel gewoon kan horen. Ik hoor hem niet eens over gaan wat al vreemd is (geluid is zeker niet gemute). Het vreemde is dat als ik hem op luidspreker zet dat het wel werkt dus dan zou je al bijna gaan denken dat het aan de hardware ligt.
Nu had ik dit probleem op een of andere manier opgelost een week geleden door wat te spelen met de instellingen van mijn telefoon zoals network / band. Maar nu heb ik een andere rom erop gezet (energy) en heb ik weer hetzelfde probleem. Ik geloof dus niet dat het aan deze rom kan liggen omdat ik het ook al had met de standaard rom. En aangezien ik het toen op een of andere manier gefixt had zou je ook denken dat het niet aan de hardware ligt maar gewoon een instelling. Ik heb dus echt al van alles geprobeerd, mezelf al 100x gebeld om te testen maar het wil me niet meer lukken.
Best vervelend een telefoon waar je niet mee kan bellen
[ Voor 75% gewijzigd door h4y0 op 24-01-2010 17:42 ]
wow lijkt me bestwel vet.Xmoo schreef op zondag 24 januari 2010 @ 16:42:
[...]
Ja zoals ik al vooraf aan gaf, ik doe telefoons testen voor HTC, Sony Ericsson en Acer.Had de HD2 ook getest, de toestel hete toen HTC PRO.THREE.
hoe heet dat werk dan
mms://pctv.chello.com/NL1
mms://pctv.chello.com/NL2
mms://pctv.chello.com/NL3
mms://pctv.chello.com/BBC1
mms://pctv.chello.com/BBC2
mms://pctv.chello.com/NationalGeograpfic
mms://pctv.chello.com/CNN
mms://pctv.chello.com/EuroSport
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Hihi, een on-officiele medewerker.erik23 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 17:57:
[...]
wow lijkt me bestwel vet.
hoe heet dat werk dan
Ik krijg geen loon of zo, alleen toestellen, testen, rapport maken, en toestel houden
Hier nog een extra video, niet voor hier, maar op sommige website's geloven ze niet dat er een andere 1.66 ROM beschikbaar is, die volledig WWE is.
http://www.youtube.com/watch?v=PhOXb7iDXwo
waarom loon als je telefoons krijgt.
en dan nog een baan.
Dan heb je niet goed getestXmoo schreef op zondag 24 januari 2010 @ 16:42:
[...]
Ja zoals ik al vooraf aan gaf, ik doe telefoons testen voor HTC, Sony Ericsson en Acer.
Had de HD2 ook getest, de toestel hete toen HTC PRO.THREE.
ivm de sms bug
[ Voor 39% gewijzigd door Barfman op 24-01-2010 18:12 ]
Nou welke bug, want ik heb er geen last van, ongeacht HD2 of PRO.THREE, zit op telfort.
Verwijderd
Voor mijn part slaan ze wm6.6 over en eind van het jaar wm7
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2010 19:00 ]
Weet ik nog niet, Ik werk met de hoofdkantoren.Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:54:
wanneer mogen wij de rom 1.66 in NL verwachten dan?
Voor mijn part slaan ze wm6.6 over en eind van het jaar wm7
Als je bv mijn naam in HTC Nederland dropt kennen ze mij niet eens.
Ik denk eind Januari begin Februari.
Verwijderd
Ik vraag mij af waarom ik dan de zo snel de accu leeg had. Had wel wat gesms't, gebeld, geinternet en wat met de instellingen aan het stoeien geweest.
Ik heb de HD2 gisteren gekregen maar dat viel mij wel tegen als je een Nokia E71/72 gewend bent.
Hoe lang doen jullie met een volle accu?
h4y0 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 17:33:
@ Markelo
http://qelp.hi.nl/files/M...II_Gebruiksaanwijzing.pdf hier staan alle icoontjes uitgelegt op pagina 39 en 40, je moet zelf maar even kijken welke je bedoeld.
Nu heb ik ook nog een vraag ik zit met een vreemd probleem dat ik niks hoor als ik bel. Terwijl de andere kant mij wel gewoon kan horen. Ik hoor hem niet eens over gaan wat al vreemd is (geluid is zeker niet gemute). Het vreemde is dat als ik hem op luidspreker zet dat het wel werkt dus dan zou je al bijna gaan denken dat het aan de hardware ligt.
Nu had ik dit probleem op een of andere manier opgelost een week geleden door wat te spelen met de instellingen van mijn telefoon zoals network / band. Maar nu heb ik een andere rom erop gezet (energy) en heb ik weer hetzelfde probleem. Ik geloof dus niet dat het aan deze rom kan liggen omdat ik het ook al had met de standaard rom. En aangezien ik het toen op een of andere manier gefixt had zou je ook denken dat het niet aan de hardware ligt maar gewoon een instelling. Ik heb dus echt al van alles geprobeerd, mezelf al 100x gebeld om te testen maar het wil me niet meer lukken.
Best vervelend een telefoon waar je niet mee kan bellen. Ik weet haast zeker dat het aan een instelling ligt dus ik hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen.
Verwijderd
Vandaag heb ik mijn mail ingesteld (exchange server) en dit werkt naar behoren, echter als ik nu de HD2 uit de standby stand wil halen moet ik een wachtwoord invoeren ( Dit wil ik dus niet ).
De HD2 vraagt dus om een wachtwoord, als ik in Sense naar Instellingen -> Beveiliging -> Telefoonblokkering ga, staat er een vinkje bij "bericht indien telefoon niet wordt gebruikt gedurende" deze moet volgens mij weggehaald worden alleen is deze greyed out.
Wie kan mij hierbij helpen?
Thanks!
Ik heb 1 keer een gebrand toestel gehad en sindsdien doe ik dat nooit meer! Updates die vreselijk achterlopen of misschien zelfs nooit worden uitgebracht. Ik hou het tot nu toe bij unbranded toestellen.Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 17:00:
[...]
Je moet niet al te veel vertrouwen hebben in hun klantenservice en verwacht al helemaal geen update op hun site. Enige optie voor updates is je telefoon inleveren bij een vodafone shop en na 10 dagen terug krijgen.
Het zou een unicum zijn als ze ineens updates op hun site zouden gooien. Want toen ik ze belde kreeg ik te horen dat ze gewoon te downloaden waren op site van HTC zelf...
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Zover ik weet gaat Vodafone helemaal geen updates/roms uitbrengen voor de HD2.XTREEMRaGE schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:05:
[...]
Ik heb 1 keer een gebrand toestel gehad en sindsdien doe ik dat nooit meer! Updates die vreselijk achterlopen of misschien zelfs nooit worden uitgebracht. Ik hou het tot nu toe bij unbranded toestellen.
Verschillend aan ROM/Radio/Internet (3g vreet minder batterij als gprs) etc etc.. Met die shipped stock rom dus 1.43 heb ik met vrij veel gebruik 20 uur volgehouden.Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 19:45:
Bedankt. Dan is het toch GPRS.
Ik vraag mij af waarom ik dan de zo snel de accu leeg had. Had wel wat gesms't, gebeld, geinternet en wat met de instellingen aan het stoeien geweest.
Ik heb de HD2 gisteren gekregen maar dat viel mij wel tegen als je een Nokia E71/72 gewend bent.
Hoe lang doen jullie met een volle accu?
[...]
Gaat het hier om Windows lock, of Exchange?Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 19:45:
Ik zit met een probleem, namelijk:
Vandaag heb ik mijn mail ingesteld (exchange server) en dit werkt naar behoren, echter als ik nu de HD2 uit de standby stand wil halen moet ik een wachtwoord invoeren ( Dit wil ik dus niet ).
De HD2 vraagt dus om een wachtwoord, als ik in Sense naar Instellingen -> Beveiliging -> Telefoonblokkering ga, staat er een vinkje bij "bericht indien telefoon niet wordt gebruikt gedurende" deze moet volgens mij weggehaald worden alleen is deze greyed out.
Wie kan mij hierbij helpen?
Thanks!
Bij Exchange kun je aangeven wachtwoord onthouden.
With 1GB of ROM and 576 of RAM, a boost over the international edition's 512 and 448MB. What's more,
it looks like a bigger 16GB microSD card will come in the box, a big jump over the 2GB stick currently bundled overseas.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Volgens mij gaat het hier om een windows lock, het is wel ontstaan na het instellen van de E-mail.Gaat het hier om Windows lock, of Exchange?
Bij Exchange kun je aangeven wachtwoord onthouden.
Thanks!
Geloof het niet echt, Meestal krijgt u.s.a. slechtere specs van hetzelfde product....CLB schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:42:
US krijgt een nog snellere versie van de HD2:
With 1GB of ROM and 576 of RAM, a boost over the international edition's 512 and 448MB. What's more,
it looks like a bigger 16GB microSD card will come in the box, a big jump over the 2GB stick currently bundled overseas.
Op de site van HTC US staat het ook: http://www.htc.com/us/pro...ew=0-12&sort=0#tech-specs Zou het wel raar vinden als ze dit doen, het kan natuurlijk ook te maken hebben met de windows 7 update ?Xmoo schreef op zondag 24 januari 2010 @ 21:19:
[...]
Geloof het niet echt, Meestal krijgt u.s.a. slechtere specs van hetzelfde product....
Synchroniseren gaat prima, via syncmate met apple zelf. en in XP via parallels gebruik ik gewoon active sync. Maar ik krijg bijvoorbeeld niet de sim contacts / radio update geinstalleerd. Hij verbreekt de verbinding met active sync, zodra de update moet beginnen. Ook HSPL instaleerde niet.
Ook krijg ik Tethering niet werkend via bluetooth op mijn macbook.
Heb gezocht hiernaar, maar kan weinig vinden over de combinatie macbook HD2. Denk dat de meeste apple gebruikers vinden dat ze een Iphone moeten hebben ofzo....
Wat een naaistreek. Ze blijven het ook gewoon HTC HD2 noemen en niet HD2.5 ofsoBarfman schreef op zondag 24 januari 2010 @ 21:39:
[...]
Op de site van HTC US staat het ook: http://www.htc.com/us/pro...ew=0-12&sort=0#tech-specs Zou het wel raar vinden als ze dit doen, het kan natuurlijk ook te maken hebben met de windows 7 update ?
Ben deze nu aan het downloaden!Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 13:15:
Draai nu Duttys rom maar denk dat deze rom het gaat worden!
Artemis HD2 ROM Ver 2.7
Release date: ETA 24-1-2010
Artemis for HD2 is HIGH-TECH ROM.
Combines the latest WM 6.5.5 version with latest Manila 2.5.1922 user interface.
This ROM is stable , fast and very close to stock ROM philosophy.
Is for Every Day Use.
I test ALL ROM versions with my HD2 phone, before the final release (look at screenshots).
I am NOT making “VIRTUAL or BLIND COOKING” …
Languages Versions:
-SPA Spanish
-WWE English
-GER German
-FRA French
-ITA Italian
-ELL Greek
-PTG Portugese
-NLD Dutch
More Languages on request...
ROM INFO FOR ALL LAG Versions
-HTC Manila: 2.5.19222911.0 (LEO 2.02)
Extra Applications for ALL versions
Stock ROM Applications PLUS:
(+).NET Compact Framework 3.5.
(+) NoData connection.
(+) BsB Tweaks 1.6
(+) X2 TaskManager
(+) Office Mobile 10
(+) Reset.
(+) Sun Java Micro Edition v3.1
(+) Google Maps Mobile v3.3.1
(+) Artemis Green Black WM 6.5.x Theme v1
More applications on request...
--------------------------------------------------------------------------------
Changes-Log
[24-01-2010] Ver 2.7
-Add default stock ROM folders Icons to Start menu
-Add more programs to “Start menu\Tools” folder
-Add Bing App (working fantastic)
-Update Digital Compass App
-Update Facebook App
-Update Appointment Editor App
-Update HTC Messaging Client App
-Update Camera App
-Update zlibce compression library
-Update GPS drivers (Extreme GPS performance need reports for this).
-Update FM Radio drivers (need reports for this).
-Update Some OS Drivers
-Small Tweak to manila interface for speed (I think is fast)
-Fix Footprints crash (a lot of work here)
-Fix Email Sort graphic problem (manila hack)
-Extend/Hack the HTC “Documents Tab” from Leo 2.02, with Translation of all Documents Tab strings for versions SPA-GER-FRA-ITA-PTG-NLD (this is unique). Only ELL version has English menus.
Of moet ik nu ook een custom radio flashen?
PSN: Mondaatje
Verwijderd
http://pocketnow.com/hard...have-record-amount-of-ram
Het begint zo langzamerhand chaotisch te worden. Betekent dat er 2 hardware versies bestaan van de HD2
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2010 22:12 ]
Geen idee, mn eerste custom rom. Heb HSPL al wel geinstalleerd voor zekerheid (stond op xda topic voor eerste keer flashen).Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:08:
heb je daar de hspl voor nodig of kan je die via RUU doen ?
Heb net binnen en zie idd een SSPL_RUU.exe. Maakt dat uit dan?
Weet je deze ook voor internet van KPN e.d.?Possible schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:05:
Voor de mensen die Manila TV op hun telefoon hebben geinstalleerd en internet hebben van UPC, kun je deze links gaan gebruiken/toevoegen aan het xml bestand:
mms://pctv.chello.com/NL1
mms://pctv.chello.com/NL2
mms://pctv.chello.com/NL3
mms://pctv.chello.com/BBC1
mms://pctv.chello.com/BBC2
mms://pctv.chello.com/NationalGeograpfic
mms://pctv.chello.com/CNN
mms://pctv.chello.com/EuroSport
Verwijderd
Ook dit is al diverse malen voorbij gekomen, zoek naar zenyee stay unlock.Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:51:
[...]
Volgens mij gaat het hier om een windows lock, het is wel ontstaan na het instellen van de E-mail.
Thanks!
Ik heb al gezocht met google en de zoekfunctie maar kan nergens iets vinden.
Gewoon op 'handmatig' zetten bij de instellingen. Dan vervolgens in de email tab onderaan op 'Menu' drukken en vervolgens op 'Verzenden/ontvangen' drukken. That's it!glennvho schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:27:
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn e-mail handmatig kan laten ophalen? Daarmee bedoel ik dus nie de instelling ma echt dus gewoon handmatig op een knop duwen om mijn mail te vernieuwen.
Verwijderd
Nee, dat hoeft niet, de versie die je nu kan downloaden is Artemis HD2 ROM Ver 2.7.1, daar zit alles in.Monda schreef op zondag 24 januari 2010 @ 21:47:
[...]
Ben deze nu aan het downloaden!NLD staat er net op. Ik zei er bij staan dat het niet nodig is om officieele HTC hotfixes te installeren. Maar zie ook bij radio versie staan: 2.05... en heb nu (na htc hotfix) 2.06... Betekent dit dat ik die dus nog wel moet updaten? Deze zat volgens mij in de Update voor HTC HD2 SIM-contacten...
Of moet ik nu ook een custom radio flashen?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad, lijkt zeker goed en snel. Heb ook de cab geinstalleerd voor full manilla landscape.Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 23:15:
geen hspl nodig voor artemis heb hem net van 1.48 geupdate naar de 2. versie. lijk goed / snel
http://www.pilotlogic.com...able_Manila_Landscape.cab
Voor de mensen die hun HD2 wat extra willen verkennen
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=622849
Gebruik op eigen risico!
Verwijderd
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=611433Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 23:17:
hoe werkt dat updaten nou? snap er geen dr** van. moet je eerst iets installeren voordat je zo een update kan installeren? zie allemaal mensen die die nieuwe van xda nogwat gaan installeren. is dat gewoon hd2 koppelen en bestand erheen kopieeren of zoiets??
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=609477
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2010 23:54 ]
Bovenstaande heb ik ook allemaal gedaan, kreeg al die tips ook van HTC, ook al had ik ze soms zelf al uitgevondenSmarron schreef op zondag 24 januari 2010 @ 13:23:
[...]
Daarom. De 1 heeft geen probleem, de ander wel. Bij de 1 is de SMS-fix wel goed, bij de ander weer niet. En het vreemde is, is dat die post door CRXed geplaatst is uit deel 4, maar hij nog steeds last lijkt te hebben sindsdien. Zie deze post: CRXed in "HTC HD2 - Deel 6"
Ik heb nu geprobeerd:
-SMS-fix
-0031 ipv +31
-voorkeur GSM naar GSM.
Het lijkt na de laatste wijziging wel te werken, dus in mijn geval zou dat de oplossing zijn. Even afwachten hoe dat vandaag verder gaat.
Ja dit heb ik ook.DaFreakR schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:25:
Na installatie van de radio hotfix werd mijn batterijduur echt enorm verbeterd. Waar ik eerst om 19.00 uur 's avonds een batterijlevel van 30% had, had ik na de installatie nog 75% batterij.
Nu, na 2 weken en geen extra geinstalleerde apps, merk ik dat mijn batterij weer veel sneller leeg loopt. Het is nu 11.25 uur en ik heb nog maar 75%. Ik heb 2 smsjes ontvangen en 1 verzonden, niet gebeld..
Meer mensen hier die hier last van hebben?
Enige programma wat ik extra heb geinstalleerd is SPB Time, dus dat ga ik binnenkort weer eens deinstalleren. Ik haal tegenwoordig maar net 1 dag.
8u opstaan en met 100% volle batterij van de lader gehaald, 23u savonds nog 8 % over.
Tip van HTC om de batterij te "resetten":
-gebruik de telefoon totdat deze helemaal leeg is en uitvalt.
-laadt de telefoon op met de bijgeleverde lader, dus niet aan een USB aansluiting.
-herhaal dit 3 tot 4 keer.
Ik heb dit nog niet kunnen testen, maar misschien helpt het.
Heb je wel een handleidingglennvho schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:27:
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn e-mail handmatig kan laten ophalen? Daarmee bedoel ik dus nie de instelling ma echt dus gewoon handmatig op een knop duwen om mijn mail te vernieuwen.
Verwijderd
Ok, sorry..Barfman schreef op maandag 25 januari 2010 @ 01:21:
Mensen, niet linken naar custom roms, lees even de faq wat wel en niet mag.
Ik wil dus een van die hotfixes voor mijn HD2 installeren, en als ik die installer open krijg je mooi dat balkje met het kan tot 10 minuten duren. Vervolgens zet hij je telefoon in die tri-color modus of hoe ze dat ook noemen en gaat hij die qualcomm drivers installeren.
Nu mijn probleem, bij mij stopt hier elke keer op. Er komt dan te staan in dat windows nieuwe hardware schermpje "Installatie mislukt" en even later timed die update uit omdat hij die drivers dus niet heeft geinstalleerd. Ik heb alle poorten op mijn pc inmiddels al gehad.
Ik draai verder op Windows 7 ultimate 64-bit, misschien ligt daar het probleem? Ik weet het niet meer.
Hmz ik draai het zelfde, maar wel op bootcamp macbook. En het werkt perfect... Welke ROM zit je??jimmy87 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 02:19:
Ok ik heb dus het volgende probleem waar ik niet meer uitkom, ik heb overal gezocht zowel hier als google maar volgens de meeste moet het gewoon werken.
Ik wil dus een van die hotfixes voor mijn HD2 installeren, en als ik die installer open krijg je mooi dat balkje met het kan tot 10 minuten duren. Vervolgens zet hij je telefoon in die tri-color modus of hoe ze dat ook noemen en gaat hij die qualcomm drivers installeren.
Nu mijn probleem, bij mij stopt hier elke keer op. Er komt dan te staan in dat windows nieuwe hardware schermpje "Installatie mislukt" en even later timed die update uit omdat hij die drivers dus niet heeft geinstalleerd. Ik heb alle poorten op mijn pc inmiddels al gehad.
Ik draai verder op Windows 7 ultimate 64-bit, misschien ligt daar het probleem? Ik weet het niet meer.
Verwijderd
Ik heb nu HSDPA uitgezet en heb nu alleen verbinding via GPRS. Dit werkt nu gelukkig wel, alleen is HSDPA volgens mij veel sneller.. en daaraast kan ik twitter niet handmatig verversen omdat deze kennelijk gebruik maakt van HSDPA..
(PS storen jullie je soms ook aan de puntjes op het scherm??)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2010 09:51 ]
Verwijderd
Las net dit bericht op tweakers.net:
nieuws: HTC verhoogt hoeveelheid rom en ram voor Amerikaanse HD2
Zal dit straks ook met de europese HD2 gebeuren?
Las in het artikel dat het waarschijnlijk met WM7 te maken heeft.
Welke hotfix ben je aan het installeren en welke ROM/Taal draai je nu?jimmy87 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 02:19:
Ok ik heb dus het volgende probleem waar ik niet meer uitkom, ik heb overal gezocht zowel hier als google maar volgens de meeste moet het gewoon werken.
Een hotfix installeer je op de telefoon en niet op de computer. Het lijkt er nu op dat je je ROM aan het updaten/flashen bent. Dat zal ik geen hotfix noemen. Voor NL (en WWE) ROM is geen hotfix beschikbaar waarbij je je hele telefoon moet flashen.
Misscien iets meer info opzoeken voordat je iemand antwoord geeft, want er is wel degelijk een hotfix die je via je PC moet installeren (LEO_07662_20091217).neevedr schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:57:
[...]
Welke hotfix ben je aan het installeren en welke ROM/Taal draai je nu?
Een hotfix installeer je op de telefoon en niet op de computer. Het lijkt er nu op dat je je ROM aan het updaten/flashen bent. Dat zal ik geen hotfix noemen. Voor NL (en WWE) ROM is geen hotfix beschikbaar waarbij je je hele telefoon moet flashen.
@jimmy87, ik kan je helaas niet helpen, het enige wat ik kan bedenken is dat je een branded toestel hebt.
Verwijderd
- klopt, heb BsB teruggezet en het werkt nog steedsmattrob schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:10:
[...]
Ik denk niet dat het aan BsB lag hoor. Overigens, ook van klassiek naar standaard is denk ik stapje te ver. Gewoon locken op 'aan' en dan eenmalig via WIndows Start Button het toestel 'locken' rechtsonderin. En dan staat hij als het goed is aan. Succes
- klopt niet, eenmalig via windows start blokkeren kreeg ik dus de "klassieke" blokkering. Ik denk dus toch dat het daar aan lag. Als ik nu op Start druk en blokkeren kies krijg ik gewoon de standaard blokkering
Het externe geheugen zou ook onderhanden worden genomen, even van 2gb naar 16 gb!Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:56:
Heren,
Las net dit bericht op tweakers.net:
nieuws: HTC verhoogt hoeveelheid rom en ram voor Amerikaanse HD2
Zal dit straks ook met de europese HD2 gebeuren?
Las in het artikel dat het waarschijnlijk met WM7 te maken heeft.

boehoe dat zijn de kosten niet.Novadecasa schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:36:
[...]
Het externe geheugen zou ook onderhanden worden genomen, even van 2gb naar 16 gb!
Aap!
Verwijderd
http://www.siue.edu/~jvot...picts/super_blackbird.jpg
Email instellen van eigen webprovider, inlognaam is iemand@email.com maar de mailserver is server.ietsanders.com. Server vereist compleet email adres als username en een wachtwoord.
Als dit account is ingesteld en ik kijk weer naar de instellingen is de username inplaatst van iemand@email.com gestript naar alleen 'iemand' het hele @email.com is gevlogen.
Heb inmiddeld wel 6x het zooitje geprobeerd in te stellen, pop en imap.
Iemand een oplossing? Tnx
Verwijderd
Klopt, hier zelfde verhaal...Paullezzz007 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:25:
Hebben jullie het volgende probleem al eens meegemaakt?
Email instellen van eigen webprovider, inlognaam is iemand@email.com maar de mailserver is server.ietsanders.com. Server vereist compleet email adres als username en een wachtwoord.
Als dit account is ingesteld en ik kijk weer naar de instellingen is de username inplaatst van iemand@email.com gestript naar alleen 'iemand' het hele @email.com is gevlogen.
Instellen met compleet email adres en wachtwoord, als je later terugkijkt is je adres gestript...en check de tekens van je wachtwoord, zijn er ook meer...
De email (casema) werkt verder gewoon goed hier

Hmm ok, best zuur dus. Ik gebruik alleen die mail die dus gestript is haha. Het langere wachtwoord heb ik ook gezien. Ben benieuwd en hoop dat er snel een fix komt. Dit is echt best onhandig zegmaar.Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:28:
[...]
Klopt, hier zelfde verhaal...
Instellen met compleet email adres en wachtwoord, als je later terugkijkt is je adres gestript...en check de tekens van je wachtwoord, zijn er ook meer...
De email (casema) werkt verder gewoon goed hier
Verwijderd
Ik heb het volgende probleem;
M'n HD 2 wil niet synchroniseren met mijn werk pc (Vista Business) middels bluetooth.
Thuis doet 'ie het direct op een laptop van Dell ( Vista Home).
Op mijn werk pc maakt hij wel verbinding maar blijft hangen bij het scherm
"verbinden met
BluetoothActiveSync
Status : verbinden met host
Met daaronder twee buttons met Annuleren & Status vebergen
Ik kan dus niet synchroniseren Outlook 2007
Ik heb de nieuwste drivers voor het bluetooth stickje geinstalleerd (bluesoleil 2.7.0.13)
versie van HD2:
ROM 1.48.404.2
radio: 2.05.51.05_2
Manilla: 2.5.19211619.0
Verder een prachtig toestel maar als dit niet gaat werken accepteer ik biedingen.
Ik heb al gezocht op google, maar kom niet veel verder.
Is al eerder langsgekomen:Paullezzz007 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:25:
Ga naar tab Mail
Kies > meer > menu > extra > opties (om ingestelde accounts te controleren en te bewerken)
of:
Kies > meer > menu > extra > nieuwe account
Het is nou eenmaal zo.
Verwijderd
Gister kwam mijn HD2 voor de ZOVEELSTE KEER niet meer uit de gelockte staat. De slider werkte erg traag en wachtwoord invoeren werd onmogelijk gemaakt doordat het scherm weer op zwart sprong (locked). Na herhaaldelijk proberen hebben we de batterij er maar uitgetrokken..en opnieuw opgestart. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat een HTC/WM toestel frequent keer gereboot moet worden om enigszins te kunnen gebruiken ??
Naast het feit dat mijn kritieke/belangrijke smsjes NIET of pas een dag later aankomen bij de ontvangers, vind ik dit een enorm kwalijke zaak, waar niet snel genoeg op wordt gereageerd door HTC.
Duur toestel..en te veel problemen (vragen/onzekerheden/klachten) >> 6 topic-delen @ GOT inmiddels!!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2010 12:30 ]
Je zou met een battery logger (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=444920) kunnen loggen of je kan zien waar je batterij verbruik aan op gaat?
Ik had op een gegeven moment wmlonglife geinstalleerd wat blijkbaar extra verbruik met zich meebracht.
Tja, er zijn veel vragen die meer dan één keer worden gesteld. Daarnaast is er nogal veel in te stellen en staat het niet altijd op een logische plek. Dat ligt aan Windows Mobile en niet aan de telefoon. Dus dan lopen de verschillende topic-delen snel vol.Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:25:
Duur toestel..en te veel problemen (vragen/onzekerheden/klachten) >> 6 topic-delen @ GOT inmiddels!!
Tuurlijk zijn er wel wat problemen, maar ik heb inmiddels de ervaring dat als je bij de early adopters van een telefoon wil horen dat dat er min of meer bijhoort. Ik heb zelf ook wel wat probleemjes, maar als ik opnieuw een keuze voor een nieuwe telefoon mocht maken zou ik zo weer de HD2 kiezen.
Dit heb ik gezien en ook al geprobeerd. Ik heb de mail account inmiddels al 7x opnieuw ingesteld en gecontrolleerd. Bij het bewerken wat jij aangeeft zie ik dan weer dat de username gestript is.efd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:16:
[...]
Is al eerder langsgekomen:
Ga naar tab Mail
Kies > meer > menu > extra > opties (om ingestelde accounts te controleren en te bewerken)
of:
Kies > meer > menu > extra > nieuwe account
Hetgeen met de SMSjes gebeurt bij mij ook, ik krijg regelmatig een belletje of ik een bericht binnen heb gehad waar ik allang op gereageerd had.
Misschien heb ik een update gemist of zo?
Mensen met apparte ROMs en updates: Hebben jullie hier ook last van?
En gewoon een populair toestel, wat ook de nodige discussie oplevert.Valleyman schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:12:
[...]
Tja, er zijn veel vragen die meer dan één keer worden gesteld. Daarnaast is er nogal veel in te stellen en staat het niet altijd op een logische plek. Dat ligt aan Windows Mobile en niet aan de telefoon. Dus dan lopen de verschillende topic-delen snel vol.
Tuurlijk zijn er wel wat problemen, maar ik heb inmiddels de ervaring dat als je bij de early adopters van een telefoon wil horen dat dat er min of meer bijhoort. Ik heb zelf ook wel wat probleemjes, maar als ik opnieuw een keuze voor een nieuwe telefoon mocht maken zou ik zo weer de HD2 kiezen.
Ook zaken als hoe je bepaalde content geschikt kan maken ervoor is al veelvuldig langsgekomen en niet iedereen vindt dezelfde applicatie het prettigst werken, dus ook daar komen dan vaak meerdere posts over hetzelfde onderwerp op.
Dat heb ik al meerdere keren gedaan, helaas zonder succes....CRXed schreef op maandag 25 januari 2010 @ 00:19:
[...]
Ja dit heb ik ook.
Enige programma wat ik extra heb geinstalleerd is SPB Time, dus dat ga ik binnenkort weer eens deinstalleren. Ik haal tegenwoordig maar net 1 dag.
8u opstaan en met 100% volle batterij van de lader gehaald, 23u savonds nog 8 % over.
Tip van HTC om de batterij te "resetten":
-gebruik de telefoon totdat deze helemaal leeg is en uitvalt.
-laadt de telefoon op met de bijgeleverde lader, dus niet aan een USB aansluiting.
-herhaal dit 3 tot 4 keer.
Ik heb dit nog niet kunnen testen, maar misschien helpt het.
En ik weet zeker dat het geen branded toestel is, HD2 van Telfort dus unbranded.
Zal het vanmiddag eens op een andere pc proberen.
Ha eindelijk een macbook gebruiker. Heb je ook wel eens met parallels gewerkt in combinatie met de HD2. Ik krijg de hotfixes niet geinstalleerd. En ook krijg ik tethering via bluetooth niet aan de praat. Werkt dat bij jou wel?Xmoo schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:15:
[...]
Hmz ik draai het zelfde, maar wel op bootcamp macbook. En het werkt perfect... Welke ROM zit je??
[...]
Het touchscreen issue zou dus hardware matig zijn?
Is het eerste wat ik daarover hoor...
http://forum.xda-develope...read.php?t=622734&page=27
Wat een toeval toch he:) We zijn gewoon beta-tester. De camera module is ook gewoon niet goed. Dat een patch de scherpste kantjes eraf haalt dmv wat postprocessing betekend niet dat hij goed in elkaar steekt. Het is toch veelzeggend dat ze zo snel een hele nieuwe revisie op de markt brengen? Dat doe je alleen als je weet dat je de zaak flink verknalt hebt
1.Wanneer ik met stokrom 1.48 verbinding maakte met pc via usb, werd er gevraagd wat voor verbinding ik wilde maken, Activesync of snelle data, of gedeeld internet of zo. Nu krijg ik dat nooit meer te zien, maar kiest direct voor active sync. Iemand een idee hoe ik dit terug krijg?
2. X2 TaskManager is aan deze rom toegevoegd. Ik merk echter dat, wanneer ik comm manager gebruikt heb, deze na sluiten niet bij actieve take staat. Als ik dan in Instellingen > Meer > Systeem > Taakbeheer kijk, staat Comm manager daar wel nog open. Weet iemand of het mogelijk is X2 TaskManager te verwijderen (ben bang van niet), zodat ik bijv. Duttys Task Manager kan installeren, die wel alle actieve taken weergeeft...?
Ik draai ook Win7 64b, dus dat is het probleem niet.jimmy87 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 02:19:
Waar het mis gaat, is die "Installatie mislukt" , want windows moet namelijk eerst een USB driver installeren, voordat de verbinding met je telefoon gemaakt kan worden. Bij mij is die installatie goed gegaan.
De driver heet iets met HTC USB ofzo. Kijk eens in je logboeken van Windows wat er mis gaat?
Ik gebruikte XP Parralel voor het testen van de Acer Liquid.Techno-Basje schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:26:
[...]
Ha eindelijk een macbook gebruiker. Heb je ook wel eens met parallels gewerkt in combinatie met de HD2. Ik krijg de hotfixes niet geinstalleerd. En ook krijg ik tethering via bluetooth niet aan de praat. Werkt dat bij jou wel?
Maar verder gebruik ik Windows 7 x64 Bootcamp i.v.m. VMWARE voor school.
Tethering via bluetooth heb ik niet geprobeert, ik die gwoon telefoon instellen als wifirouter, werkt te minste simpel en altijd.
Hmm... maar wat heeft dat te maken met mijn qoute?Mgear schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:53:
[quote]Novadecasa schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 12:39:
[...]
Wat een toeval toch he:) We zijn gewoon beta-tester. De camera module is ook gewoon niet goed. Dat een patch de scherpste kantjes eraf haalt dmv wat postprocessing betekend niet dat hij goed in elkaar steekt. Het is toch veelzeggend dat ze zo snel een hele nieuwe revisie op de markt brengen? Dat doe je alleen als je weet dat je de zaak flink verknalt hebt
Uhm nee.Mgear schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:53:
[quote]Novadecasa schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 12:39:
[...]
T-Mobile US besteld een exclusieve versie van de HD2 en wil daar wat meer in. Dan doet HTC dit wel voor hen.
De HD2 komt daar pas rond mei uit en alleen voor het T-Mobile US netwerk.
Ik durf er aardig op in te zetten dat dit serieus een nieuwe revisie is met:Vincentio schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:06:
[...]
Uhm nee.
T-Mobile US besteld een exclusieve versie van de HD2 en wil daar wat meer in. Dan doet HTC dit wel voor hen.
De HD2 komt daar pas rond mei uit en alleen voor het T-Mobile US netwerk.
1. andere foutloze cameramodule
2. Foutloze rom (immers wij als europeanen en aziaten zijn goede beta-testers)
3. Upgrade naar wm7 voor ons is dat nog maar de vraag (vanwaar andere die kleine rom/ram aanpassing?
4. Diverse andere kleine hardwarefoutjes nu definitief verwijderd want door de beta testers in de rest
van europa al netjes aangetoond. (zoals het scherm ?)
5. Scherpe aanwijzing is hiervoor ook dat mij verteld werd dat er momenteel een onderdelen tekort heerste bij de htc reparatie centra omdat er zoveel gerepareerd moesten worden (door htc klantenservice zelf)
Feit is en blijft, als een toestel verder perfect is en/of zou zijn waarom zou je het dan aanpassen?
Overigens zijn diverse revisies geen heel apart verschijnsel. Wat wel appart is is dat het zo snel gebeurd, vermoedelijk omdat men ook geschrokken is van de enorme hoeveelheden klachten/bugs/hardeware foutjes.
Het motto if it aint broken dont fix is is voor veel hardwarefabrikanten heilig, tenzij ze uiteraard kunnen besparen.
Start - instellingen - meer - verbindingen - usb aan pc - vinkje aanzetten bij "Vraag me..."Monda schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:57:
Ik heb net Artemis HD2 ROM Ver 2.7 er op gezet. Draait heerlijk, erg snel en stabiel. Heb echter 2 dingen.
1.Wanneer ik met stokrom 1.48 verbinding maakte met pc via usb, werd er gevraagd wat voor verbinding ik wilde maken, Activesync of snelle data, of gedeeld internet of zo. Nu krijg ik dat nooit meer te zien, maar kiest direct voor active sync. Iemand een idee hoe ik dit terug krijg?
Ik heb dit ook steeds vaker, dan lijkt het of Sense helemaal vastlooptVerwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:25:
Wellicht is dit probleem ook eerder vermeld - :
Gister kwam mijn HD2 voor de ZOVEELSTE KEER niet meer uit de gelockte staat. De slider werkte erg traag en wachtwoord invoeren werd onmogelijk gemaakt doordat het scherm weer op zwart sprong (locked). Na herhaaldelijk proberen hebben we de batterij er maar uitgetrokken..en opnieuw opgestart. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat een HTC/WM toestel frequent keer gereboot moet worden om enigszins te kunnen gebruiken??[/b]
Sartmenu werk dan nog wel nadat je de slider gebruikt , dus windows doet het gewoon, maar alles wat je daarna kiest wat met Sense te maken heeft werk niet.
(tijdens dat ik dit typ, hangt mijn telefoon ook vast

Ik heb een Soft-resetcab-je erop staan dus kan ik nog naar het startmenu en Soft-reset kiezen, zodat ik niet steeds de telefoon open hoef te maken.
Snel? Hij komt 6 maanden later uit in de VS, voor een telefoon is dat bijna de tijd dat de opvolger uitkomt.Mgear schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:13:
[...]
...
Feit is en blijft, als een toestel verder perfect is en/of zou zijn waarom zou je het dan aanpassen?
Overigens zijn diverse revisies geen heel apart verschijnsel. Wat wel appart is is dat het zo snel gebeurd, vermoedelijk omdat men ook geschrokken is van de enorme hoeveelheden klachten/bugs/hardeware foutjes.
Het motto if it aint broken dont fix is is voor veel hardwarefabrikanten heilig, tenzij ze uiteraard kunnen besparen.
...
Ze besparen er niet op, ze verdienen erop. Deze telefoon komt exclusief voor T-Mobile VS uit.
Ik heb dat probleem ook. Ik heb het opgelost door mijn mail door te laten sturen naar mijn gmail account. Hetgeen voor mij prima is aangezien het e-mailadres toch zal komen te vervallen, maar ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen geldt.Paullezzz007 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:25:
Misschien een domme vraag he (ik kon geen sluitend antwoord vinden, men sprak elkaar tegen of ik begreep het simpelweg niet), maar kan je zonder problemen (met garantie of verzekering) een custom rom installeren? Ik vind het ergens wel een uitdaging om te proberen, maar wil niet tegen de voorwaarden van mijn abonnement, verzekering en garantiebepalingen ingaan.
[ Voor 17% gewijzigd door bazzemans op 25-01-2010 15:28 ]
Door HSPL te gebruiken en een custom ROM verlies je wel officieel je garantie.bazzemans schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:27:
[...]
Ik heb dat probleem ook. Ik heb het opgelost door mijn mail door te laten sturen naar mijn gmail account. Hetgeen voor mij prima is aangezien het e-mailadres toch zal komen te vervallen, maar ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen geldt.
Misschien een domme vraag he (ik kon geen sluitend antwoord vinden, men sprak elkaar tegen of ik begreep het simpelweg niet), maar kan je zonder problemen (met garantie of verzekering) een custom rom installeren? Ik vind het ergens wel een uitdaging om te proberen, maar wil niet tegen de voorwaarden van mijn abonnement, verzekering en garantiebepalingen ingaan.
Indien deze niet totaal kapot is kan je voor insturen voor garantie de HSPL verwijderen en een originele ROM installeren, alleen ben je dan natuurlijk wel de zaak aan het belazeren.
Bedankt maar deze stond al aangevinkt, vreemd...CRXed schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:16:
[...]
Start - instellingen - meer - verbindingen - usb aan pc - vinkje aanzetten bij "Vraag me..."
Nog iets, heb niet heel veel veranderd, maar sinds kort wanneer ik softreset doe, kom ik niet eerst bij het scherm waar ik mn wachtwoord voor sim kan geven. Dit slaat ie over en kom gelijk in home scherm. Natuurlijk kan ik dit handmatig even doen bij telefoon, maar is makkelijker als dit bij opstarten gelijk kan...
Garantie intrekken op hardware omdat je een aanpassing doet in software, dat is de zaak belazeren.Vincentio schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:48:
[...]
Door HSPL te gebruiken en een custom ROM verlies je wel officieel je garantie.
Indien deze niet totaal kapot is kan je voor insturen voor garantie de HSPL verwijderen en een originele ROM installeren, alleen ben je dan natuurlijk wel de zaak aan het belazeren.
Kapot flashen even uitgezonderd. Maar je bent ook een
Overigens hoor ik dat T-mobile redelijk coullant is met HSPL bij een garantie aanvraag. Je krijgt hem overigens wel met een stockrom en zonder HSPL weer terug.
[ Voor 12% gewijzigd door PROnline op 25-01-2010 16:40 ]
Dat van het langere wachtwoord is normaal. Komt omdat ie encrypted wordt opgeslagen.Paullezzz007 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:38:
[...]
Hmm ok, best zuur dus. Ik gebruik alleen die mail die dus gestript is haha. Het langere wachtwoord heb ik ook gezien. Ben benieuwd en hoop dat er snel een fix komt. Dit is echt best onhandig zegmaar.
Hehe, eindelijk iemand met een gezonde kijk op de zaken. Als je het topic op XDA hierover leest zijn er toch een hoop mensen over de zeik. Eergisteren was onze HD2 nog The Godphone, maar na het bericht over die T-mobile versie lijkt het wel of alle levensvreugde volkomen is vergald door HTC. Hou toch op, 6 maanden verschil in release datum is een eeuwigheid. Ik kan er niet mee zitten en blijf een tevreden user.Vincentio schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:26:
[...]
Snel? Hij komt 6 maanden later uit in de VS, voor een telefoon is dat bijna de tijd dat de opvolger uitkomt.
Ze besparen er niet op, ze verdienen erop. Deze telefoon komt exclusief voor T-Mobile VS uit.
Nu vroeg ik me af. Ik luister veel naar Shoutcasts op mijn pc. Is het mogelijk om deze ook te beluisteren op deze telefoon. Via een programmaatje ofzo? (mobile winamp is die er?)
De volgende FAQ-vraag staat dubbel in de ts: Q: Hoe kan ik de verborgen standaard Windows games zien?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
http://tinyurl.com/ycc3j99Rakkerzero schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:54:
Ik heb een vraagje. Over een maandje verloopt mijn telefoon abbonement bij Vodafone. Nu wil ik dus mijn abbo verlengen met deze HTC HD2 telefoon erbij inclusief mobiel internet.
Nu vroeg ik me af. Ik luister veel naar Shoutcasts op mijn pc. Is het mogelijk om deze ook te beluisteren op deze telefoon. Via een programmaatje ofzo? (mobile winamp is die er?)
offtopic:
De volgende FAQ-vraag staat dubbel in de ts: Q: Hoe kan ik de verborgen standaard Windows games zien?
6e linkje op die site was t voor mij
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:58:
[...]
http://tinyurl.com/ycc3j99
6e linkje op die site was t voor mij
Maar werkt dat ook goed met mobiel internet in Nederland? Niet dat de Shoutcast radio constant zit te bufferen enzo.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Kan ik je uit de praktijk niet vertellen, maar als je je bedenkt dat de meeste zenders tussen de 128 en 192kbit/sec streaming zitten is het even een kwestie van uitzoeken wat je gemiddeld mag verwachten in Nederland qua minimumsnelheid op UMTS.Rakkerzero schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:03:
[...]
Ja ok.
Maar werkt dat ook goed met mobiel internet in Nederland? Niet dat de Shoutcast radio constant zit te bufferen enzo.
Verder kun je nog ff checken of er misschien wat te tweaken valt aan de grootte van de buffer. Dat je de eerst 20/30 seconden ff niets hoort maar dat ie dan iig voldoende gebuffered heeft.
Hey sorry dat ik mezelf quote maar ik denk dat er overheen gelezen is, of heeft niemand hier ervaring mee?h4y0 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 17:33:
Best vervelend een telefoon waar je niet mee kan bellen. Ik weet haast zeker dat het aan een instelling ligt dus ik hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen.
Behoorlijk iritant dat ik niet kan bellen atm.
Ik heb dit vastlopen ook geregeld. Welk cabje bedoel je??CRXed schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:26:
[...]
Ik heb een Soft-resetcab-je erop staan dus kan ik nog naar het startmenu en Soft-reset kiezen, zodat ik niet steeds de telefoon open hoef te maken.
Thnx
Geniet ervan op XDA.
Verwijderd
At the moment is available on Denmark, Sverige, Norway, Spain.
Carefully look at HTC support sites
nu nog een goed werkende mirrorXmoo schreef op maandag 25 januari 2010 @ 18:01:
Heb Leo HTC WWE 1.66.405.1 Radio 2.06.51.07 online gegooid.
Geniet ervan op XDA.
[ Voor 6% gewijzigd door Convoy op 25-01-2010 18:36 ]
- tomtom; vind ik iig ruk, omdat deze een aardig stukje achterloopt.
- Navigon; werkt al mooier
Co-pilot en Sygic staan op het punt om uitgeprobeerd te worden, Igo en Garmin heb ik nog niet binnen kunnen halen.
Verwijderd
Ik draai zelf Sygic Mobile Maps 2009 en vind deze erg fijn werken icm deze telefoon. Wat mij betreft een aanrader.rjvisje schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:03:
Welke navigatiesoftware vinden jullie het fijnst werken op de HD2?
- tomtom; vind ik iig ruk, omdat deze een aardig stukje achterloopt.
- Navigon; werkt al mooier
Co-pilot en Sygic staan op het punt om uitgeprobeerd te worden, Igo en Garmin heb ik nog niet binnen kunnen halen.
Waarom pak je niet gewoon de official rom die uit gekomen is voor Asia?freekweb schreef op maandag 25 januari 2010 @ 18:36:
[...]
nu nog een goed werkende mirrorwil deze ROM graag proberen...
RUU_Leo_HTC_Asia_WWE_1.66.707.1_Radio_Signed_15.30.50.07U_2.06.51.07_Ship.exe
Lijkt nog nieuwer ook en is te downloaden vanaf de HTC website
[ Voor 5% gewijzigd door Chutney op 25-01-2010 19:55 ]
Inderdaad sygic mcguider werkt uitmuntend op WM!!Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:54:
[...]
Ik draai zelf Sygic Mobile Maps 2009 en vind deze erg fijn werken icm deze telefoon. Wat mij betreft een aanrader.
Dit topic is gesloten.
Lees de FAQ van de topicstart als je wat toe wil laten voegen aan de topicstart (tip: zoek naar 'Gegevens toevoegen aan de FAQ').