HTC HD2 - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 81.558 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wreckage1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-09 17:44
Kewl, net een bericht van de afleverdienst van KPN..Morgen krijg ik de HD2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

turbojonny schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:56:
Igo werkt zo goed op de HD2, ben er zeer tevreden mee :)
kun je mij een tip ;) geven waar ik een werkende versie 8.3.XXXX kan vinden voor de HD2??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds op zoek naar m'n unlock scherm en heb het vermoeden dat het aan BsB ligt, of er mee te maken heeft.

In BsB (1.6) is een setting Auto Lock (Auto Lock Status): die staat bij mij uit. Zet ik hem aan, vraagt BsB om softreset. dan start de HD2 opnieuw op en is er niets veranderd (geen (un)lock scherm en de setting in BsB staat ook gewoon weer/nog steeds uit).

Wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:52:
[...]

kun je mij een tip ;) geven waar ik een werkende versie 8.3.XXXX kan vinden voor de HD2??
teh interwebz! :X

Volgens mij mag er hier niet heel veel specifieker over warez worden gepraat, zijn al een aantal topic warnings voor geweest.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:54:
Nog steeds op zoek naar m'n unlock scherm en heb het vermoeden dat het aan BsB ligt, of er mee te maken heeft.

In BsB (1.6) is een setting Auto Lock (Auto Lock Status): die staat bij mij uit. Zet ik hem aan, vraagt BsB om softreset. dan start de HD2 opnieuw op en is er niets veranderd (geen (un)lock scherm en de setting in BsB staat ook gewoon weer/nog steeds uit).

Dit is idd door BsB, hoe je het kunt fixen weetik niet, BsB zorgt bij sommige ROMs (had er zelf in 1.48 last van) dat de lockscreen of weg is, of delay heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 18:06
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:52:
[...]

Nee, ik kan je geen tip geven, ten eerste heb ik hem gekocht, en ten tweede is het op tweakers verboden om over deze dingen te praten. Dus ik zou zeggen gebruik je fantasie met google.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:35

Ik had juist hetzelfde probleem met bsb. De oplossing is hem gewoon op on zetten, dan softreset zoals bsb vraagt. Dan als je dus geen lockscreen meer krijgt moet je gewoon naar het startmenu gaan en dan zie je linksonder in het scherm de knop Vergrendelen (gewoon dus een functietoets of hoe het ook mag noemen) indrukken.
Als je dit doet dan krijg je normaalgezien het lockscherm terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmoo schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:53:
[...]

ht9c2nw04056

[...]

Ik zie dat hij nu official is, we WWE Asia versie: http://www.htc.com/sea/Su...?p_id=297&cat=2&dl_id=854

ht9c2nw04056
Kan je die wel installeren op de nederlandse taal htc hd2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmoo schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:56:
[...]
Dit is idd door BsB, hoe je het kunt fixen weetik niet, BsB zorgt bij sommige ROMs (had er zelf in 1.48 last van) dat de lockscreen of weg is, of delay heeft.
THX! goed BsB dr af gehaald, blokkeren gaat nog steeds alleen via windows>blokkeren.
vervolgens ontgrendeling veranderd van 'windows klassiek' naar 'windows standaard' via instellingen>meer. Opnieuw opstarten en...een keer locken en dan is hij weer terug!

vraag me nu toch af of dat niet de instelling was die ik zocht... en dat het toch niet aan BsB lag. straks proberen. Steeds een stukje verder, verdwaal nog steeds veel in de instellingen menu's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:32:
[...]

Kan je die wel installeren op de nederlandse taal htc hd2?
Ja dat kan, alleen moet je wel de aziatische taal machtig zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
  • Laatst online: 19-10-2021
Beetje jammer dat je bij dat OPN-Market heel veel dingen op de site ziet staan die je vervolgens op je app niet kunt vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Op de een of andere manier werkt Outlook Push niet meer. Zowel via wifi als mobiel internet komen de berichten niet meer automatisch bij mij binnen.

Dit terwijl de berichten wel direct in Outlook op de computer binnen komen en de berichten van Hotmail ook wel direct naar de telefoon gepusht worden.

De berichten komen wel binnen als ik de telefoon om de x minuten de Outlook mail laat pollen, maar dat is niet het idee achter de push mail. Heeft iemand enig idee hoe het komt dat de mail niet meer correct gepusht wordt naar mijn HD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
bartbh schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:53:
Op de een of andere manier werkt Outlook Push niet meer. Zowel via wifi als mobiel internet komen de berichten niet meer automatisch bij mij binnen.

Dit terwijl de berichten wel direct in Outlook op de computer binnen komen en de berichten van Hotmail ook wel direct naar de telefoon gepusht worden.

De berichten komen wel binnen als ik de telefoon om de x minuten de Outlook mail laat pollen, maar dat is niet het idee achter de push mail. Heeft iemand enig idee hoe het komt dat de mail niet meer correct gepusht wordt naar mijn HD2?
Check de datum en tijd van je telefoon, dit kan problemen veroorzaken bij push.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Jan888 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:43:
Beetje jammer dat je bij dat OPN-Market heel veel dingen op de site ziet staan die je vervolgens op je app niet kunt vinden...
sjonge jonge, de eeuwige half-leeg personen...

OpenMarket zal vast ook wel moeten controleren of iets 'legaal' gratis is of niet...
is bij lange na een flinke voorruitgang dan Microsoft zijn versie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Mijn oprechte excuses voor mijn eerdere reactie. Het was niet de bedoeling één of meerdere personen hiermee te kwetsen respectievelijk te irriteren.

Ik ben er verder ook blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 17:19

Contagio

Vullend

Hoi jongens,

Naar aanleiding van het 'sms probleem' (verzonden smsjes die blijven vastzitten in het postvak-uit) heb ik een mail gestuurd naar de support afdeling van HTC.

Daar het verhaal uitgelegd etc. en daar kreeg ik het volgende antwoord:
Geachte heer ***,

Aangezin dat u heeft alles geprobeerd om het problemen te verhelpen, het lijkt op uw telefoon moet naar ons reparatie center gebracht worden voor nadere onderzoek en eventueel voor reparatie. Graag wil ik u vragen om contact op te nemen met ons klantservice voor het afhalen procedure. U kunt de onderstaande nummer bellen:
+31-207-157-310
wij zijn bereikbaar op Maandag tot met Zaterdag vanaf 09:00- 18:00

Met Vriendelijk groet/Kind regards
Nu heb ik nog geen contact met HTC opgenomen, ik wilde eerst jullie mening even horen.

Ik weet dat er verschillende mensen die in dit topic posten ook last hebben van hetzelfde probleem. Hebben jullie ook contact met HTC gehad?
En hebben jullie de telefoon ook opgestuurd voor 'reparatie'? Of erover nagedacht?

Mijn probleem hiermee is natuurlijk dat ik de telefoon kwijt ben, voor wie weet hoe lang.
En aangezien ik nog niet van een oplossing van dit probleem heb gehoord, in hoeverre zal dit gaan helpen als ik de telefoon ga opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Contagio schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:35:
Hoi jongens,

Naar aanleiding van het 'sms probleem' (verzonden smsjes die blijven vastzitten in het postvak-uit) heb ik een mail gestuurd naar de support afdeling van HTC.

[...]

Nu heb ik nog geen contact met HTC opgenomen, ik wilde eerst jullie mening even horen.

Ik weet dat er verschillende mensen die in dit topic posten ook last hebben van hetzelfde probleem. Hebben jullie ook contact met HTC gehad?
En hebben jullie de telefoon ook opgestuurd voor 'reparatie'? Of erover nagedacht?

Mijn probleem hiermee is natuurlijk dat ik de telefoon kwijt ben, voor wie weet hoe lang.
En aangezien ik nog niet van een oplossing van dit probleem heb gehoord, in hoeverre zal dit gaan helpen als ik de telefoon ga opsturen?
Als ik jou was zou ik toch wachten op de hotfix van HTC, stuur je hem op dan ben je hem zeker meer dan 3 weken kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan888 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:43:
Valt toch wel mee, niet vinden op het apparaat.., als je de apllicatie niet zelf op de storagecard kan opslaan dan staat de apllicatie in je programmabestanden op je device...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:50:
[...]
Als ik jou was zou ik toch wachten op de hotfix van HTC, stuur je hem op dan ben je hem zeker meer dan 3 weken kwijt...
Zou ik ook doen, als je hem opstuurt, weet je vrij zeker dat het niet opgelost wordt (er is namelijk nog geen oplossing voor) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:33:
[...]
THX! goed BsB dr af gehaald, blokkeren gaat nog steeds alleen via windows>blokkeren.
vervolgens ontgrendeling veranderd van 'windows klassiek' naar 'windows standaard' via instellingen>meer. Opnieuw opstarten en...een keer locken en dan is hij weer terug!

vraag me nu toch af of dat niet de instelling was die ik zocht... en dat het toch niet aan BsB lag. straks proberen. Steeds een stukje verder, verdwaal nog steeds veel in de instellingen menu's!
Ik denk niet dat het aan BsB lag hoor. Overigens, ook van klassiek naar standaard is denk ik stapje te ver. Gewoon locken op 'aan' en dan eenmalig via WIndows Start Button het toestel 'locken' rechtsonderin. En dan staat hij als het goed is aan. Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:53:
[...]

Valt toch wel mee, niet vinden op het apparaat.., als je de apllicatie niet zelf op de storagecard kan opslaan dan staat de apllicatie in je programmabestanden op je device...
Dat bedoelde ik niet. Never mind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Hoi jongens,

[...]

Als je hem opstuurt gaat hij punt 1 toch niet gemaakt worden (htc support is vrij dom).
Punt 2, als je hem opstuurt mogen ze het tot 3 maanden houden....
Punt 3, wil je het heel snel gefixed hebben, ga dan zelf met je telefoon naar de HTC repair in Hasselt Belgie. De repair zit onder Euro-Twice, Als je daar heen gaat mogen ze je telefoon maar max 3 dagen houden :)

MVG,
Moo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:31
Soms wanneer ik een sms heb gekregen of een telefoontje heb gemist komt er een slide button bij op het lockscreen, nu vind ik dit wel gemakkelijk want je bent direct waar je wezen moet. Ondanks dat ik al een hoop sms'jes en gemiste oproepen heb, heb ik deze extra slideknop nog maar een paar keer gezien. Is dit op te lossen, een instelling of gewoon een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmoo schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:53:
[...]

ht9c2nw04056

[...]

Ik zie dat hij nu official is, we WWE Asia versie: http://www.htc.com/sea/Su...?p_id=297&cat=2&dl_id=854

ht9c2nw04056

Have fun :)
weet iemand of de hd2 met de "dikke" accu in de brodit/carcomm houder past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• panikiniki
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-05-2021
Xmoo schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 19:40:
[...]

Als je hem opstuurt gaat hij punt 1 toch niet gemaakt worden (htc support is vrij dom).
Punt 3, wil je het heel snel gefixed hebben, ga dan zelf met je telefoon naar de HTC repair in Hasselt Belgie. De repair zit onder Euro-Twice, Als je daar heen gaat mogen ze je telefoon maar max 3 dagen houden :)

MVG,
Moo
Nu geef je wel overduidelijk aan dat je bij een phoneshop werkt. >:)
Desalniettemin wil ik aan de hand van dit voorbeeld opmerken dat HTC zich wat meer moeten focussen op customer service in plaats van de pure verkoop. Dit is namelijk nodig voor het lang termijn vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Oke dan!

a.s maandag krijg ik mijn HTC HD 2 geleverd van T-mobile.. Ik kan niet wachten om hem te flashen naar een custom rom.. Wat zijn de ervaringen tot nu toe ? >:) O-)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio
  • Laatst online: 04-09 17:19

Contagio

Vullend

Xmoo schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 19:40:
[...]

MVG,
Moo
Nou dat probleem is ook een beetje mijn angst. Ben ik die telefoon weer zo lang kwijt en ik heb ook niet het idee dat ze het kunnen oplossen.
België is ook niet een optie..
Ik denk dat ik gewoon wacht op een eventuele hotfix, zoals iemand hierboven ook al noemde.

Ik heb nog een vraagje met betrekking tot het internet.
Er zijn wat mensen die problemen hebben met het internet. Dus dat het uitvalt etc. Dit is meestal op te lossen door even opnieuw op te starten.

Nu zag ik het volgende staan in de OP:
Q: Mijn Hi internet verbinding valt dood na tiental minuten. Alleen het aan en uit zetten van de dataverbinding zorgt ervoor dat de verbinding weer tot leven komt. Kan ik dit verhelpen?
A: Ja. Door de naam van het toegangspunt te wijzigen van 'mmmportal.nl' naar 'internet', via:
(Sense Instellingen->Menu->Meer)->Verbindingen->Verbindingen->"Mijn bestaande verbindingen beheren"->Bewerken->Volgende-> Naam toegangspunt wijzigen van 'mmmportal.nl' naar 'internet'
Zou deze oplossing ook kunnen werken als je internet hebt van KPN, zoals ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik heb volgens mij peep verwijderd. Ik zie hem niet meer in de lijst staan. Iemand een idee hoe ik het terug krijg of ergens kan downloaden?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:49
Hoi jongens,

[...]

Ze willen graag toestellen hebben die het probleem ondervinden om zo beter onderzoek te kunnen doen..... Ik weet ook uit ervaring dat je het toestel minimaal een week of 2 a 3 kwijt bent.

Ik heb er met een Vodafone abo geen last van. Wel heb geregeld dat mijn internetverbinding wegvalt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Stranglem schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 21:31:
Ik heb volgens mij peep verwijderd. Ik zie hem niet meer in de lijst staan. Iemand een idee hoe ik het terug krijg of ergens kan downloaden?
Kan niet, Peep zit in ROM, Probeer de Twitter Tab te activeren, waarschijnlijk heb je de snelkopeling verwijderd. Je kunt het trug halen door te: "File Explorer, alle bestanden laten zien, Windows directory Peep snelkopling kopieren en in Windows/Start menu/Programms te plakken.
panikiniki schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 20:58:
[...]

Nu geef je wel overduidelijk aan dat je bij een phoneshop werkt. >:)
Desalniettemin wil ik aan de hand van dit voorbeeld opmerken dat HTC zich wat meer moeten focussen op customer service in plaats van de pure verkoop. Dit is namelijk nodig voor het lang termijn vertrouwen.
Heb je het toch fout, Ik werk bij de Kwantum als tapijt chef :)
Ondertussen doe ik toestellen testen voor HTC, Sony Ericsson en Acer. Alleen Windows Mobile en Android toestellen :)

Vandaar dat ik het af en toe over PRO.THREE heb, dat is de proto type toestel van de HD2, Echter heb ik zelf wel een nieuwe HD2 gekocht, de PRO.THREE heeft af en toe signaal problemen, hebben tevens veele prototype toestellen.
Possible schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 21:07:
Oke dan!

a.s maandag krijg ik mijn HTC HD 2 geleverd van T-mobile.. Ik kan niet wachten om hem te flashen naar een custom rom.. Wat zijn de ervaringen tot nu toe ? >:) O-)
De Roms van Laurentius26 zijn heel erg snel! Een aanrader.

[ Voor 7% gewijzigd door Xmoo op 22-01-2010 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09

Pinobigbird

doesn't share food!

Xmoo schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 22:01:
[...]

De Roms van Laurentius26 zijn heel erg snel! Een aanrader.
De NLD-versie komt er binnenkort aan:
Januari 22
L26LEOV2.1 Other languages
I'm getting closer to the mail-reply-bugger in the other language roms thanks to a fellow chefin who's helping me with here kitchen buildlog and advise. She was suffering the same mail reply bugger in here rom but solved it, so I'm running through her buildlog and package numbers atm. It won't take long anymore before I roll out the other languages. Great!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnix91
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-06 18:35
Ik zit al best even te googlen, maar kan eigenlijk niets vinden betreffende mijn vraag.
Ik wil de piep-toon, die de ander hoort als ik diegene in de wacht zet, veranderen naar een gewoon muziekje ofso. Heb inmiddels al een file 'CallWait' gevonden, maar dat is volgens mij de toon die IK hoor als iemand mij belt, als ik al in een gesprek ben.

Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01:40

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Als je ff je ophang key wat langer indrukt, krijg je ene menu. Hier kan je ook je device locken, doe het 1 keer en het werkt weer :). Heb dit ook soms gehad met BsB 1.6

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn zoon heeft vandaag met mijn nieuwe hd2 zitten spelen en de copilot op duits ingesteld :( daarna heeft hij het ook voor elkaar gekregen om mijn activatie voor 15 dagen in een half uur te beeindigen. mijn proefperiode is nu dus over. Als ik de officiele bestel kan ik dan weer terug naar Nederlands?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Zijn er mensen die Manila TV Player geïntegreerd hebben en een ManilaTV.xml file hebben om te delen. Heb zelf nog niet zoveel goede tv zenders kunnen vinden met redelijke kwaliteit, maar wat ik heb werkt wel perfect.

Klik voor groter plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/vn14s9.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Barfman op 23-01-2010 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Stranglem schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 21:31:
Xmoo schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 22:01:
[...]

Kan niet, Peep zit in ROM, Probeer de Twitter Tab te activeren, waarschijnlijk heb je de snelkopeling verwijderd. Je kunt het trug halen door te: "File Explorer, alle bestanden laten zien, Windows directory Peep snelkopling kopieren en in Windows/Start menu/Programms te plakken.
Dit kan ook wat eenvoudiger, het in of uitschakelen van tabbladen in het beginscherm:
Ga naar het tabblad instellingen (onderin je scherm via de slide balk)
Klik op "aanpassen (beginscherm en tabbladen" > Tabbladen Beginscherm
Hier kan je tabbladen aan en uit vinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Laatst online: 12-09 13:32
Barfman schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 23:50:
Zijn er mensen die Manila TV Player geïntegreerd hebben en een ManilaTV.xml file hebben om te delen. Heb zelf nog niet zoveel goede tv zenders kunnen vinden met redelijke kwaliteit, maar wat ik heb werkt wel perfect.

[afbeelding]
Hmmmm dat ziet er wel erg tof uit.. Ik ga dat ook maar eens even bekijken.. Heb je toevallig ook een lijst van streams die je gebruikt? Of is dit illegaal?

[ Voor 57% gewijzigd door Possible op 23-01-2010 00:18 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Laatst online: 19-03-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 23:25:
mijn zoon heeft vandaag met mijn nieuw hd2 zitten spelen en de copilot op duits ingesteld :( daarna heeft hij het ook voor elkaar gekregen om mijn activatie voor 15 dagen in een half uur te beeindigen. mijn proefperiode is nu dus over. Als ik de officiele bestel kan ik dan weer terug naar Nederlands.
Als je even een hardreset doet heb je je 15 dagen proefperiode weer, die zit namelijk ingebakken in de telefoon software. (ROM) Kun je ook je taal weer kiezen :)

start->instellingen->beveiliging->fabriekswaarden

[ Voor 7% gewijzigd door -Magnat- op 23-01-2010 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
Voor mensen die graag spelletjes spelen.
Een playstation emulator voor de HD2! _/-\o_

Programma heet FpseCE 0.10

[ Voor 9% gewijzigd door -Magnat- op 23-01-2010 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Magnat- schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 00:30:
[...]

Als je even een hardreset doet heb je je 15 dagen proefperiode weer, die zit namelijk ingebakken in de telefoon software. (ROM) Kun je ook je taal weer kiezen :)

start->instellingen->beveiliging->fabriekswaarden
dank je wel, werkt nu weer in het Nederlands _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Hoi jongens,

... uw telefoon moet naar ons reparatie center gebracht worden voor nadere onderzoek en eventueel voor reparatie...

(...) Hebben jullie ook contact met HTC gehad?
(...) in hoeverre zal dit gaan helpen als ik de telefoon ga opsturen?
Ik heb al twee keer contact opgenomen via de website. Wat je hier leest "stuur maar op ter reparatie" is het tweede standaard antwoord. Het eerste is: doe een hard-reset. Mijn advies: blijf geduldig en leg alles uit.

Wat je sms-probleem betreft: het is heeel onwaarschijnlijk dat dat in de hardware zit. Heel veel mensen hebben er last van (ik ook). Opsturen is in dit geval zinloos. Als het een hardware probleem is, zullen ze een recall moeten doen, dat merken we vanzelf wel. Tot die tijd is het goed als iedereen die er last van heeft een berichtje stuurt, dan krijgt HTC een idee van de urgentie van dit probleem, en hopelijk komen ze dan een keer met beter werkende software, want laten we eerlijk zijn, de HD2 had wel erg veel bugs bij het verschijnen (haastklus?), beduidend meer dan de HD. Enneh, een telefoon die zelf kiest wanneer die sms-jes verstuurd, dat is zoooo 2001 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Possible schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 00:17:
[...]

Hmmmm dat ziet er wel erg tof uit.. Ik ga dat ook maar eens even bekijken.. Heb je toevallig ook een lijst van streams die je gebruikt? Of is dit illegaal?
Het is gewoon legaal, anders post ik het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
-Magnat- schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 00:42:
Voor mensen die graag spelletjes spelen.
Een playstation emulator voor de HD2! _/-\o_

[video]

Programma heet FpseCE 0.10
Ook goede morgen, dit was een een maand of 2 bekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
Barfman schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 01:06:
[...]

op XDA ja, maar hier was ik het nog niet tegen gekomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
Barfman schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 01:06:
[...]

*edit* nevermind dubbelpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
-Magnat- schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 01:28:
[...]

op XDA ja, maar hier was ik het nog niet tegen gekomen :D
Deeltje 4 misschien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
lol @ Jan, geen probleem, ik wilde je niet aanvallen :)
vinnet alleen zo jammer dat in fora's altijd vooral de negatieve punten voorbij komen, en dat veel nieuwe mensen dan vaak denken dat het een 'vol met bugs' toestel is, wat echt niet zo is... het is een geniaal toestel, met zoals gewoonlijk enkele maandagmorgen modellen, en idd enkele kinderziektes nog die langzaam maar zeker opgelost worden...
zoals ook in alle posts weer hierboven over negatieve houding van HTC enzo... wees blij dat ze zo'n super toestel op de markt gooien!!! moest is weten hoe erg Apple is!! (bij een dealer gewerkt)

manilla tv ziet er vet uit, maar dan moet ik de manilla rom erop zetten zeker? (is zeker zelfde principe als spbtv, met maar enkele bagger NL zenders, maar ook veel andere content uit usa en engeland enzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
btw, is het niet handig om sommige mensen ook gewoon die telefoon op te laten sturen? als ze een toestel hebben waar ze het op kunnen reproduceren zullen ze het veel sneller kunnen fixen lijkt me... alhoewel ik me telefoon daar idd niet voor wil opgeven! (lees: even kwijt zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo

[afbeelding]
Ik heb dit geprobeert, leuk en aardig, maar werkt niet altijd.
Ik wacht op SPB TV, een compatible versie voor de HD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:53
Ik las in een review dat de videokwaliteit wat tegen valt. De kleuren zouden soms blocken vertonen (posterisatie) door de maar 65000 kleuren en af en toe zijn er ook haperingen bij het spelen.

Klopt dit? Kun je hier goede kwaliteit films op zien?

Ik wil de phone vooral gebruiken als een multimedia device voor films en als PDA.

(de Iphone heeft 16 milj kleuren, maar is wel weer kleiner.)

[ Voor 10% gewijzigd door honey op 23-01-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Xmoo schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 04:24:
[...]

Ik heb dit geprobeert, leuk en aardig, maar werkt niet altijd.
Ik wacht op SPB TV, een compatible versie voor de HD2.
Wat werkt er niet dan, hier werkt het prima. Ik heb ook SPB TV gehad, maar dat is niet mooi geïntegreerd, en je kan daar ook geen zenders toevoegen. Bij Manila TV kan je zelf je zenders toevoegen, en zelf kiezen met welke player of explorer hij moet openen.
Elwin23 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 02:19:
manilla tv ziet er vet uit, maar dan moet ik de manilla rom erop zetten zeker? (is zeker zelfde principe als spbtv, met maar enkele bagger NL zenders, maar ook veel andere content uit usa en engeland enzo?)
Nee hoor, je kan hem ook op je stock rom installeren. Ik heb zelf een aangepaste versie gemaakt zodat hij het prima doet zonder files te moeten verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Barfman schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 10:07:
[...]

Wat werkt er niet dan, hier werkt het prima. Ik heb ook SPB TV gehad, maar dat is niet mooi geïntegreerd, en je kan daar ook geen zenders toevoegen. Bij Manila TV kan je zelf je zenders toevoegen, en zelf kiezen met welke player of explorer hij moet openen.

[...]

Nee hoor, je kan hem ook op je stock rom installeren. Ik heb zelf een aangepaste versie gemaakt zodat hij het prima doet zonder files te moeten verwijderen.
Bij mij, bij ROM 1.01 toen ik hem getest had, kreeg ik nooit beeld te zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Xmoo schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 10:29:
[...]

Bij mij, bij ROM 1.01 toen ik hem getest had, kreeg ik nooit beeld te zien :(
ROM 1.01 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Nieuwe ROM update is nu te downloaden op htc.com :

http://www.htc.com/sea/Su...?p_id=297&cat=2&dl_id=854

Iemand deze al gedownload? Wat zijn de bevindingen?

Is het mogelijk op deze ROM nederlandse taal in te stellen, of moeten we echt nog even wachten op een original NL rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

DaFreakR schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 10:56:
Nieuwe ROM update is nu te downloaden op htc.com :

http://www.htc.com/sea/Su...?p_id=297&cat=2&dl_id=854

Iemand deze al gedownload? Wat zijn de bevindingen?

Is het mogelijk op deze ROM nederlandse taal in te stellen, of moeten we echt nog even wachten op een original NL rom?
Is het ooit mogelijk geweest om van een ROM de taal achteraf te veranderen? Nee. Dus ook nu niet. Deze South East Asia (SEA) versie dus ook niet. Wil je zelf de SEA-versie proberen, succes!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
[...]

[...]

Kan je iets meer vertellen over dat Manilla TV, klinkt erg interessant!
Of kan ik ergens specifieke info vinden over de versie die je gebruikt, kan je die aangepaste versie delen?
Zijn daarbij andere aanpassingen die zich voordoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
[...]

[...]

jij bent echt goed :) wil je hem ook delen met ons :$ Heb nl ook de stockrom er nog opstaan.

trouwens nog bedankt voor de info om de vodafone.live site aan het werk te krijgen op de opra brouwser

ik had vodafone een mail gestuurd 2 weken geleden maar behalve dat het antwoord wat langer ging duren heb ik nog niets vernomen :( .maargoed voorlopig werkt het goed met de instellingen die jij gegeven hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob

[afbeelding]
Hoi, ziet er goed uit zeg. Wil je jouw xml en logo's delen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Possible schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 21:07:
Oke dan!

Ik draai nu Duttys Leo Sense 2.5 Multi-Lang |WWE|FRA|GER|ITA|NLD|PTG|NOR|SVE|SPA|DAN|
Based Rom 1.61 ( CE OS Build 5.2.21889.5.0.87 )

Draai de Nederlandse versie en heb één keer een cab. voor een fix van bleutooth en wifi moeten installeren maar voor de rest geen bugs aangetroffen. Draait heel goed en snel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mgear
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 21:31
Hoi jongens,

[...]

Qua sms problemen zal het vermoedelijk niet veel helpen. Als je echter ook last hebt van de spontane toetsenindruk bug of andere touchscreen issue's zou ik hem wel ter reparatie insturen. Je bent hem overigens 2 weken kwijt is mij verteld. Die van mij gaat in elk geval terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:49
Novadecasa schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 11:15:
[...]

Of kan ik ergens specifieke info vinden over de versie die je gebruikt, kan je die aangepaste versie delen?
Ik ben ook wel zeer geïnteresseerd!

Alvast bedankt voor de info....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Mgear schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 12:27:
[...]

Qua sms problemen zal het vermoedelijk niet veel helpen. Als je echter ook last hebt van de spontane toetsenindruk bug of andere touchscreen issue's zou ik hem wel ter reparatie insturen. Je bent hem overigens 2 weken kwijt is mij verteld. Die van mij gaat in elk geval terug.
Het touchscreen issue zou dus hardware matig zijn?
Is het eerste wat ik daarover hoor...

Meer informatie wat betreft de Manilla TV zoals eerder hier beschreven is denk ik vergelijkbaar of volledig hier te vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=534185
Toch ben ik benieuwd naar informatie en ervaringen van de huidige gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Novadecasa schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 11:15:
[...]

Heb je een PM gestuurd voor te testen. Wanneer die bij jou werkt, zal ik wel een link plaatsen voor de andere. Weet iemand of dat mag, het is gratis te downloaden op XDA, ik heb hem alleen iets aangepast voor de HD2 en de nederlandse taal toegevoegd. Na mij weten is het gewoon een branded tv player die uit een eerdere rom van orange is gehaald en door meerdere mensen is aangepast voor hun toestel.

[ Voor 14% gewijzigd door Barfman op 23-01-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Novadecasa schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 12:39:
[...]

Meer informatie wat betreft de Manilla TV zoals eerder hier beschreven is denk ik vergelijkbaar of volledig hier te vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=534185
Dat is inderdaad het topic, alleen hebben veel mensen het probleem dat ze het tabje in de slider niet hebben. Ik heb zelf de xml files en wat manila files aangepast waardoor het nu wel werkt zonder dat je files achteraf hoeft te verwijderen. Ook heb ik de nederlandse taal toegevoegd wat er niet in zat. Wie hem wil testen moet mij maar even een PM sturen, dan hoor ik het wel. Ik zal even vragen aan de Topic starter of hij deze dan kan toevoegen en eventueel de xml file kan plaatsen zodat we allemaal de zenders kunen delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draai nu Duttys rom maar denk dat deze rom het gaat worden!

Artemis HD2 ROM Ver 2.7
Release date: ETA 24-1-2010

Artemis for HD2 is HIGH-TECH ROM.
Combines the latest WM 6.5.5 version with latest Manila 2.5.1922 user interface.
This ROM is stable , fast and very close to stock ROM philosophy.
Is for Every Day Use.

I test ALL ROM versions with my HD2 phone, before the final release (look at screenshots).
I am NOT making “VIRTUAL or BLIND COOKING” …

Languages Versions:

-SPA Spanish
-WWE English
-GER German
-FRA French
-ITA Italian
-ELL Greek
-PTG Portugese
-NLD Dutch

More Languages on request...

ROM INFO FOR ALL LAG Versions

-HTC Manila: 2.5.19222911.0 (LEO 2.02)

Extra Applications for ALL versions
Stock ROM Applications PLUS:
(+).NET Compact Framework 3.5.
(+) NoData connection.
(+) BsB Tweaks 1.6
(+) X2 TaskManager
(+) Office Mobile 10
(+) Reset.
(+) Sun Java Micro Edition v3.1
(+) Google Maps Mobile v3.3.1
(+) Artemis Green Black WM 6.5.x Theme v1

More applications on request...

--------------------------------------------------------------------------------

Changes-Log

[24-01-2010] Ver 2.7
-Add default stock ROM folders Icons to Start menu
-Add more programs to “Start menu\Tools” folder
-Add Bing App (working fantastic)
-Update Digital Compass App
-Update Facebook App
-Update Appointment Editor App
-Update HTC Messaging Client App
-Update Camera App
-Update zlibce compression library
-Update GPS drivers (Extreme GPS performance need reports for this).
-Update FM Radio drivers (need reports for this).
-Update Some OS Drivers
-Small Tweak to manila interface for speed (I think is fast)
-Fix Footprints crash (a lot of work here)
-Fix Email Sort graphic problem (manila hack)
-Extend/Hack the HTC “Documents Tab” from Leo 2.02, with Translation of all Documents Tab strings for versions SPA-GER-FRA-ITA-PTG-NLD (this is unique). Only ELL version has English menus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wreckage1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-09 17:44
Wow, vanochtend is de HD2 bij mij bezorgd, wat een gaaf toestel.
Als vervanger voor mijn Touch Cruise aangeschaft en het valt alles behalve tegen!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen nog maar de wifi, activesync en camera heb gebruikt, maar hij kan nu al niet meer stuk bij mij.

Nou maar hopen dat mijn collega maandag de bestelde screenprotector en autohouder/lader meeneemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max Manilla geinstalleerd :Y

Moet zeggen dat de layout me nog beter bevalt als eerst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Laatst online: 08-09 20:57
ff een vraag over updaten.
ze zeggen dat als je telefoon kapot is en je stuurt hem op ze kijken naar spl,
en je gewoon een originele kunt flashen.
maar wat als hij zo kapot is dat je geen originele kunt flashen.
zou hij dan ook zo kapot zijn dat htc het iet kan zien?

erik

[ Voor 5% gewijzigd door erik23 op 23-01-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Laatst online: 12-09 08:05
Wat ik even niet kan vinden: Hoe is de FPS van de camera als je in een ruimte bent waar het vrij donker is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Kunnen jullie uitsluitsel geven?

Jullie hebben vast al een DVD-rip/film gezien op de HD2. Als je kritisch kijkt merk je dan iets van de beperkte kleuren of is het gewoon goed. (Ik heb de HD2 nog nooit live gezien, dus moet het hebben van jullie).
Ik las in een review dat de videokwaliteit wat tegen valt. De kleuren zouden soms blocken vertonen (posterisatie) door de maar 65000 kleuren (De IPhone 16milj) en af en toe zijn er ook haperingen bij het spelen.

Klopt dit? Kun je hier goede kwaliteit films op zien?

Ik wil de HD2 vooral gebruiken als een multimedia device voor films en als PDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
honey schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:23:
Kunnen jullie uitsluitsel geven?

Jullie hebben vast al een DVD-rip/film gezien op de HD2. Als je kritisch kijkt merk je dan iets van de beperkte kleuren of is het gewoon goed. (Ik heb de HD2 nog nooit live gezien, dus moet het hebben van jullie).

[...]
65K kleuren beperking, in de praktijk maakt dat echt niets uit. Knap als iemand het verschil kan zien op een 4.3 inch scherm. Op dit moment heeft de HD het beste scherm wat er is met de mooiste kleuren, en wint het van de iPhone ook al heeft die 65.000.000 kleuren, dit is al in verschillende reviews naar voren gekomen. Dit heeft zeker te maken met het feit dat het scherm van glas is.

[ Voor 20% gewijzigd door Barfman op 23-01-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Groentenman schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 20:03:
Soms wanneer ik een sms heb gekregen of een telefoontje heb gemist komt er een slide button bij op het lockscreen, nu vind ik dit wel gemakkelijk want je bent direct waar je wezen moet. Ondanks dat ik al een hoop sms'jes en gemiste oproepen heb, heb ik deze extra slideknop nog maar een paar keer gezien. Is dit op te lossen, een instelling of gewoon een bug?
Als je n sms of mail of gemiste oproep e.d. krijgt als je foon op standby staat, dan krijg je die extra slides erbij.
Enige wat je dan moet doen is op de "hoofd" slider te klikken en de rest verschijnt eronder.
Dit had je ook kunnen lezen in de handleiding.....

Over de SMS-bug:
Ik kreeg ook eerst de opmerking om de telefoon ter reparatie aan te bieden, maar heb gezegd dat ik dat niet wil omdat het een software probleem is!

Gisteren werd ik zowaar gebeld door HTC!
Met de vraag of ik voortaan smsjes wil versturen met 0031 voor telefoonnummers ipv +31.

Denk niet dat het wat uitmaakt, maar ik probeer het maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het met nokia ook weleens gehad hoor dat met een 06 ervoor niks verzonden werd en met +316 wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

erik23 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 16:56:
ff een vraag over updaten.
ze zeggen dat als je telefoon kapot is en je stuurt hem op ze kijken naar spl,
en je gewoon een originele kunt flashen.
maar wat als hij zo kapot is dat je geen originele kunt flashen.
zou hij dan ook zo kapot zijn dat htc het iet kan zien?

erik
waarschijnlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 23:14
Mijn HD2 is ook besteld.
Als ik dit hier lees ga ook ik zeer waarschijnlijk last krijgen van HD2-verslaving.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.s donderdag krijg ik mijn toestel! Kan nu al niet meer wachten eigenlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mgear
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 21:31
Novadecasa schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 12:39:
[...]

Als het software matig zou zijn waarom hebben dan de meeste mensen die problemen niet? Wat opvalt is dat het vooral mensen van het eerste uur hier last van hebben. Vriend van mij heeft hem in december gehaald en geen enkel probleem met zijn touchscreen evenals een andere vriend van mij. Zelfde rom versie zelfde software (lees 1.48 met de updates). Dan zou dat probleem ofwel bij hen ook moeten voorkomen ofwel bij mij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Berichten zoals deze, laten me toch twijvelen, omdat film toch een van de belangrijkste functies is. Het bellen mogen ze er wel uitslopen ;)

Edit: ik heb mijn monitor even ingesteld op high color (16-bit), dus 65000 kleuren, maar dat was wel even schrikken. Echt heel veel banding artefacten. Een film was niet om aan te zien. Is het scherm wel 21 inch breedbeeld, maar toch. :?
Barfman schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:41:
[...]

65K kleuren beperking, in de praktijk maakt dat echt niets uit. Knap als iemand het verschil kan zien op een 4.3 inch scherm. Op dit moment heeft de HD het beste scherm wat er is met de mooiste kleuren, en wint het van de iPhone ook al heeft die 65.000.000 kleuren, dit is al in verschillende reviews naar voren gekomen. Dit heeft zeker te maken met het feit dat het scherm van glas is.

[ Voor 14% gewijzigd door honey op 23-01-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 11:01:
[...]

Is het ooit mogelijk geweest om van een ROM de taal achteraf te veranderen? Nee. Dus ook nu niet. Deze South East Asia (SEA) versie dus ook niet. Wil je zelf de SEA-versie proberen, succes!
FYI, ik heb hem vanmiddag geflashed. Uiteraard is dit geen NL versie maar een SEA editie maar ook WWE oftewel Engelstalig, dus als je de meest recente officiele ROM wilt kan dat maar dan wel in het engels.

Geen SMS bug by the way;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
honey schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 19:55:
Berichten zoals deze, laten me toch twijvelen, omdat film toch een van de belangrijkste functies is. Het bellen mogen ze er wel uitslopen ;)

[...]
Ga naar de shop en bekijk daar het promo filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
Beste Tweakers, volgende gedurende 2 dagen gaat mijn display om de 3 á 5 seconden aan en uit!!!
Toestel is ook vergrendeld.

Wie kan mij helpen of herkent dit voor mij nieuwe fenomeen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreft vodafone branded toestellen:

Heb een mailtje gestuurd naar vodafone over de updates voor de HD2. Ik kreeg in het antwoord een link van vodafone waar updates te dowloaden zijn wanneer vodafone ze uitbrengt. Dus mensen met een branded HD2 kunnen via deze link updates downloaden wanneer deze beschikbaar zijn. ( ff toevoegen in favo ;)

http://www.vodafone.nl/za...port/windows_mobile_email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 00:24:
Betreft vodafone branded toestellen:

Heb een mailtje gestuurd naar vodafone over de updates voor de HD2. Ik kreeg in het antwoord een link van vodafone waar updates te dowloaden zijn wanneer vodafone ze uitbrengt. Dus mensen met een branded HD2 kunnen via deze link updates downloaden wanneer deze beschikbaar zijn. ( ff toevoegen in favo ;)

http://www.vodafone.nl/za...port/windows_mobile_email
Als er updates komen, in engeland gaat vodafone geen updates uitbrengen voor de HD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:01

Smarron

The bend

CRXed schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:49:
Over de SMS-bug:
Ik kreeg ook eerst de opmerking om de telefoon ter reparatie aan te bieden, maar heb gezegd dat ik dat niet wil omdat het een software probleem is!

Gisteren werd ik zowaar gebeld door HTC!
Met de vraag of ik voortaan smsjes wil versturen met 0031 voor telefoonnummers ipv +31.

Denk niet dat het wat uitmaakt, maar ik probeer het maar...
Zojuist even geprobeerd, maar het lijkt vooralsnog niet te werken.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkevdbos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03 14:08
Beste Tweakers,

Sinds vandaag in het bezit van mijn HD2. Heb aan de onderkant van het scherm, waar de soft-keys Telefoon en Menu zitten een klein beetje backlight bleeding. Dit kun je zien als je er vanaf de bovenkant van het toesten schuin naar de onderkant kijkt. Best te zien op een volledig wit scherm.

Wanneer geen van jullie dit heeft.. Terugsturen maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor het SMS probleem lijkt dit ook te helpen :
1. Kies Start > Instellingen > Menu > Meer > Verbindingen > Netwerk geavanceerd.
2. Ga naar het tabblad SMS dienst.
3. Als daar voorkeur GSM staat, verander dit dan in GSM.
4. Kies Ok en sluiten tot u terug bent in het begin scherm.
5. Zet het toestel uit en dan weer aan om de nieuwe instellingen te activeren.

Thanks to http://www.htcforum.nl/forum/viewforum.php?f=133

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
He.. nieuwe Windows Live versie beschikbaar... (via Marketplace, maar als backup maar zelf even een cabje gemaakt :))

Dus het gaat om versie: 10.7.0060.2300.3000 released op de 22ste.

Moet zeggen dat ik nog niet heel veel verschil zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Laatst online: 08-09 20:57
nou kun je gaan zeggen ja maar als je scherm en/of usb poort en micro sd porrt kapot zijn.
maar zo diep moet je niet kijken.

erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 09:12:
voor het SMS probleem lijkt dit ook te helpen :
1. Kies Start > Instellingen > Menu > Meer > Verbindingen > Netwerk geavanceerd.
2. Ga naar het tabblad SMS dienst.
3. Als daar voorkeur GSM staat, verander dit dan in GSM.
4. Kies Ok en sluiten tot u terug bent in het begin scherm.
5. Zet het toestel uit en dan weer aan om de nieuwe instellingen te activeren.

Thanks to http://www.htcforum.nl/forum/viewforum.php?f=133
Ook maar even geprobeerd en dit lijkt te werken! Al 2 :+ SMS-jes verstuurd die direct aankwamen en niet in de outbox bleven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Smarron schreef op zondag 24 januari 2010 @ 11:45:
[...]
Ook maar even geprobeerd en dit lijkt te werken! Al 2 :+ SMS-jes verstuurd die direct aankwamen en niet in de outbox bleven hangen.
Dit had je eerdder geweten als je de zoekfunctie gebruikt had, dit is namelijk allang al een paar keer vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
na wat gebruik van google en de zoekfunctie in dit topic kwam ik er nog niet uit, dus bij deze dan maar mijn vraag:
Hoe kan ik de instellingen voor mijn mail zo veranderen dat hij meteen het volledige bericht binnenhaalt ipv. slechts een kleine preview..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

rjvisje schreef op zondag 24 januari 2010 @ 12:07:
na wat gebruik van google en de zoekfunctie in dit topic kwam ik er nog niet uit, dus bij deze dan maar mijn vraag:
Hoe kan ik de instellingen voor mijn mail zo veranderen dat hij meteen het volledige bericht binnenhaalt ipv. slechts een kleine preview..
Pinobigbird schreef op zondag 29 november 2009 @ 10:37:

[...]
Ik neem aan dat je bedoelt dat de gehele e-mail wordt gedownload i.p.v. de eerste 2 of 5 kB? Dat stel je in met de accountinstellingen van WM, dat kan niet via de HTC accountinstellingen. Je komt daar als volgt:
Voor een pop3- of imap-account:
Start > E-mail > Opties (rechts onder) > [Selecteer account] > Instellingen voor downloadgrootte > Downloadlimiet voor berichten > Volledig bericht.
Voor een Outlook-account:
Start > E-mail > Opties (rechts onder) > [Selecteer account] > Volgende > Volgende > [Selecteer E-mail] > Instellingen... > Maximale downloadgrootte > Volledig bericht.
Voor een Windows Live-account:
Start > Windows Live > Menu > Opties > E-mail > Formaat van berichtvoorbeeld: > 30.000 [Dit is het maximum].
[...]
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Barfman schreef op zondag 24 januari 2010 @ 12:00:
[...]

Dit had je eerdder geweten als je de zoekfunctie gebruikt had, dit is namelijk allang al een paar keer vermeld.
Denk je dat ik dat niet gedaan heb. Loop al een tijdje in dit topic rond en weet van het probleem. De echte oplossing is er nog niet, vandaar ook de tig posts die je ziet over het SMS-probleem in dit topic en de voorgaande delen.

Maar goed, laat maar zien waar het staat in dit topic, want een zoekopdracht op "SMS" leverde niet dat resultaat op welke chris13 hierboven aanhaalde.

En anders mag de OP ge-update worden met de werkende oplossing. Is ook wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:05
Smarron schreef op zondag 24 januari 2010 @ 12:47:
[...]
Denk je dat ik dat niet gedaan heb. Loop al een tijdje in dit topic rond en weet van het probleem. De echte oplossing is er nog niet, vandaar ook de tig posts die je ziet over het SMS-probleem in dit topic en de voorgaande delen.

Maar goed, laat maar zien waar het staat in dit topic, want een zoekopdracht op "SMS" leverde niet dat resultaat op welke chris13 hierboven aanhaalde.

En anders mag de OP ge-update worden met de werkende oplossing. Is ook wel handig.
Het is wel voorbij gekomen in Deel 4:, maar wat je zegt: dé oplossing, die voor iedereen werkt, is nog niet vermeld. Maar ik heb redelijk goede hoop dat het met ROM 1.66 is opgelost. Op XDA zijn er nog wel meldingen van andere sms problemen met de 1.66 ROM, maar volgens mij zijn die vrij gebruiker-specifiek en eigenlijk niemand geeft aan dat de sms outbox bug nog aanwezig is. Hopen dus dat de gewone WWE en NL ROM snel gereleased worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 13:15:
Draai nu Duttys rom maar denk dat deze rom het gaat worden!

Artemis HD2 ROM Ver 2.7
Release date: ETA 24-1-2010

Artemis for HD2 is HIGH-TECH ROM.
Combines the latest WM 6.5.5 version with latest Manila 2.5.1922 user interface.
This ROM is stable , fast and very close to stock ROM philosophy.
Is for Every Day Use.

I test ALL ROM versions with my HD2 phone, before the final release (look at screenshots).
I am NOT making “VIRTUAL or BLIND COOKING” …

Languages Versions:

-SPA Spanish
-WWE English
-GER German
-FRA French
-ITA Italian
-ELL Greek
-PTG Portugese
-NLD Dutch

More Languages on request...

ROM INFO FOR ALL LAG Versions

-HTC Manila: 2.5.19222911.0 (LEO 2.02)

Extra Applications for ALL versions
Stock ROM Applications PLUS:
(+).NET Compact Framework 3.5.
(+) NoData connection.
(+) BsB Tweaks 1.6
(+) X2 TaskManager
(+) Office Mobile 10
(+) Reset.
(+) Sun Java Micro Edition v3.1
(+) Google Maps Mobile v3.3.1
(+) Artemis Green Black WM 6.5.x Theme v1

More applications on request...

--------------------------------------------------------------------------------

Changes-Log

[24-01-2010] Ver 2.7
-Add default stock ROM folders Icons to Start menu
-Add more programs to “Start menu\Tools” folder
-Add Bing App (working fantastic)
-Update Digital Compass App
-Update Facebook App
-Update Appointment Editor App
-Update HTC Messaging Client App
-Update Camera App
-Update zlibce compression library
-Update GPS drivers (Extreme GPS performance need reports for this).
-Update FM Radio drivers (need reports for this).
-Update Some OS Drivers
-Small Tweak to manila interface for speed (I think is fast)
-Fix Footprints crash (a lot of work here)
-Fix Email Sort graphic problem (manila hack)
-Extend/Hack the HTC “Documents Tab” from Leo 2.02, with Translation of all Documents Tab strings for versions SPA-GER-FRA-ITA-PTG-NLD (this is unique). Only ELL version has English menus.
Ik draai nu de Artemis 2.5 en deze bevalt mij tot op heden het beste, heb er iets van 5 geprobeert waaronder ook een (oudere) Dutty's.

Maandag gaat de 2.7.1 erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds afgelopen week ben ik ook de trotse bezitter van een HD2. Fantastisch toestel, maar....

Ik heb problemen met de internetverbinding. Dit is volgens mij al wel eerder naar voren gekomen in dit forum, maar ik heb geen goed antwoord kunnen vinden.

Ik maak gebruik van de HD2 icm met Vodafone abonnement met internet. Nu komt het meerdere keren per dag naar voren dat internet niet werkt. Ik moet dan de dataconnectie verbreken (kan bij het drukken op de uit knop) of ik moet het toestel opnieuw opstarten. Dit zorgt er meestal voor dat ik gewoon weer internet heb (voor zolang het duurt..).

Ik heb de internet instellingen al gechecked en gewerkt met en zonder proxy (wat is trouwens het verschil, het werkt allebei)..

Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rijsbol
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2021
Chutney schreef op zondag 24 januari 2010 @ 10:00:
He.. nieuwe Windows Live versie beschikbaar... (via Marketplace, maar als backup maar zelf even een cabje gemaakt :))

Dus het gaat om versie: 10.7.0060.2300.3000 released op de 22ste.

Moet zeggen dat ik nog niet heel veel verschil zie :)
Schrijft deze de oude versie over of installeerd deze ernaast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Barfman schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:41:
Op dit moment heeft de HD het beste scherm wat er is met de mooiste kleuren
_O- Ik wil niet veel zeggen, maar kleinere schermen met hogere resolutie en meer kleuren zijn echt wel mooier

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Valleyman schreef op zondag 24 januari 2010 @ 13:06:
[...]

Het is wel voorbij gekomen in Deel 4:, maar wat je zegt: dé oplossing, die voor iedereen werkt, is nog niet vermeld. Maar ik heb redelijk goede hoop dat het met ROM 1.66 is opgelost. Op XDA zijn er nog wel meldingen van andere sms problemen met de 1.66 ROM, maar volgens mij zijn die vrij gebruiker-specifiek en eigenlijk niemand geeft aan dat de sms outbox bug nog aanwezig is. Hopen dus dat de gewone WWE en NL ROM snel gereleased worden.
Daarom. De 1 heeft geen probleem, de ander wel. Bij de 1 is de SMS-fix wel goed, bij de ander weer niet. En het vreemde is, is dat die post door CRXed geplaatst is uit deel 4, maar hij nog steeds last lijkt te hebben sindsdien. Zie deze post: CRXed in "HTC HD2 - Deel 6"

Ik heb nu geprobeerd:

-SMS-fix
-0031 ipv +31
-voorkeur GSM naar GSM.

Het lijkt na de laatste wijziging wel te werken, dus in mijn geval zou dat de oplossing zijn. Even afwachten hoe dat vandaag verder gaat.
CLB schreef op zondag 24 januari 2010 @ 13:17:
_O- Ik wil niet veel zeggen, maar kleinere schermen met hogere resolutie en meer kleuren zijn echt wel mooier
Theoretisch natuurlijk wel, maar is dat altijd te zien dan in de praktijk ?

[ Voor 11% gewijzigd door Smarron op 24-01-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
CLB schreef op zondag 24 januari 2010 @ 13:17:
[...]

Dat is jouw mening, de mening van heel veel mensen zijn toch heel anders :P

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees de FAQ van de topicstart als je wat toe wil laten voegen aan de topicstart (tip: zoek naar 'Gegevens toevoegen aan de FAQ').