hmz das minder, al andere bekende/onbekende merken die dit wel van plan zijn?poing schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:04:
Carcomm gaat geen actieve auto holder uitbrengen met AUX
Alweer een teleurstelling.
Als ik kijk bij Info over telefoon > Software-informatie > ROM versie staat er: 1.48.404.2 (71294) NLDJan888 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:54:
Net iets aparts meegemaakt!
Haal mn HD2 uit mn broekzak, wil m aanzetten. Gaat ie niet meer aan! Gebeurde helemaal niets. Even gekeken wat er gebeurde als ik m aan de oplader deed (usb naar pc kabel), ging niet eens een lampje branden. Heb toen de batterij er opnieuw ingedaan en toen deed ie het weer na opgestart te zijn. Vreemd.
Meer mensen die dit hebben gehad?
Surineeslander schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:51:
[...]
Welke ROM draai je momenteel?
[ Voor 44% gewijzigd door Jan888 op 21-01-2010 10:25 ]
Je kan gewoon veel meer tweaken op WM, de mogelijkheden zijn groter.Elwin23 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:17:
[...]
wordt idd ook een beetje moe van het eeuwige gebash... maar 1 ding klopt wel, Windows heeft een flinke inhaal slag te doen sinds 2 jaar op de interface... en daar zijn ze zover ik kan lezen ook hard mee bezig
en ja, een wm phone kan gek gaan doen als je allerlij zelfgemaakte rommel installeerd (tweaken), maar daar tegenover staat dat WM op super veel telefoons goed draait, terwijl apple alleen rekening hoeft te houden met zn eigen hardware (net zoals desktops)
conclusie: er wordt sowieso veel te snel/veel geklaagd, HD2 is een geweldige phone als je er goed mee omgaat! kinderziektes zijn al grotendeels eruit op de belangrijkste na, en daar zijn ze vast heel hard mee bezig nogsteeds...
En applicaties, tja, als je goed zoekt zijn er een heleboel applicaties voor WM, ze staan alleen niet in 1 omgeving.
Oh en WM kan natuurlijk al eeuwen multitasken, wat de iPhone binnenkort pas kan.
Verwijderd
Ik daar geen last van. Volgens mij zijn er een paar spelregels: Voor muziek moet je geen MP3 of WMA gebruiken met variabele bitrate, daar houdt ie niet van... ik 'duw' ze via Windows Media/Active Sync allemaal met een vaste bitrate van 320 kbps (andere bitrates heb ik niet) naar de phone en het draait als een zonnetjebamoah schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:32:
Zou iemand mij kunnen vertellen wat de oplossing was voor het steeds vastlopen van de music player in sense? Ik word er moedeloos van ?
Voor films heeft ie de voorkeur voor MP4 bestanden. Heb er een stuk of twaalf op staan en ze draaien stuk voor stuk prima.... zoek op Iphone, PSP if IPOD formaat. Die draaien allemaal op de HD2.
Gebruik gewoon Nitrogen.. die gaat gewoon met "alle" mp3 vormen om
Of voor MP4 pak een converter a la MP4forHD. Werkt erg goed.Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:17:
[...]
Ik daar geen last van. Volgens mij zijn er een paar spelregels: Voor muziek moet je geen MP3 of WMA gebruiken met variabele bitrate, daar houdt ie niet van... ik 'duw' ze via Windows Media/Active Sync allemaal met een vaste bitrate van 320 kbps (andere bitrates heb ik niet) naar de phone en het draait als een zonnetje![]()
Voor films heeft ie de voorkeur voor MP4 bestanden. Heb er een stuk of twaalf op staan en ze draaien stuk voor stuk prima.... zoek op Iphone, PSP if IPOD formaat. Die draaien allemaal op de HD2.
Zelf gebruik ik CorePlayer sowieso voor zowel mijn muziek als videos.
Ik had dit ook. Gebeurde toen ik bijna 7 gig aan muziek op m'n kaartje had staan.bamoah schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:32:
Zou iemand mij kunnen vertellen wat de oplossing was voor het steeds vastlopen van de music player in sense? Ik word er moedeloos van ?
Nu heb ik nog geen 3 gig en doet ie het gewoon weer.
Op XDA heb ik iets gelezen dat als je het erop zet via WMP het wel goed werkt, maar dat heb ik niet geprobeerd.
Iemand nog enig idee over mijn probleem?glennvho schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:32:
Vandaag ben ik mij een micro sd kaartje gaan halen van 8GB, mijn vorig was een beetje krap en ik kon er niet meer al mijn gewenste muziek op zetten. Nu heb ik dus zo een sandisk ultra ding dat class 6 is geloof ik.
Maar natuurlijk nu komt het, ik kopieer dus alles van mijn vorig kaartje naar het nieuw. En daarna heb ik er ook nog al mijn muziek bijgezet die ik al wou. Mij muziekmapje is nu zo'n 4GB groot en er zitten ongeveer 1000 liedjes in.
Nu natuurlijk ik steek het kaartje in de telefoon en ik ga naar muziek in sense. Maar alles ging behoorlijk traag, dus ik dacht ok hij is de bibliotheek aan het bijwerken enzo. Maar ondertussen ben ik al bijna 4u verder en loopt het nog altijd supertraag.![]()
Daarmee bedoel ik dus dat de animatie die je krijgt te zien als je naar het volgends liedje gaat altijd zo schokkerig gaat.
Iemand nog ervaring mee? En is dit normaal?
Op xda heb ik wel al gevonden dat het beter is om je music in allemaal apparte kleine mapjes zet via wmp dus. Dit heb ik ook gedaan en dan heb ik mijn Audiomanager_eng.vol van naam verandert zodat hij een volledig nieuwe index zou aanmaken.
Nu start de music player al iets rapper op (ong in 20sec ipv 1min) Maar toch dit vind ik nog altijd behoorlijk irritant.
Sinds vandaag de HD2 binnen met een leuk abbonement
Relax 30+internet+onbeperkt sms 1e jaar 38 euro
2e jaar 42 euro
.. Geweldig toestel, en ... zo snel. Rest mij 1 vraag. Ik vind het jammer dat het beeldscherm zo vol staat. Nu kun je sense uitschakelen, maar ik wil alleen de agenda en snelkoppelingen weg van mijn homescreen. Al veel gegoogled maar zonder resultaat. Vandaar mijn vraag hier
2e jaar 42 euro
.. Geweldig toestel, en ... zo snel. Rest mij 1 vraag. Ik vind het jammer dat het beeldscherm zo vol staat. Nu kun je sense uitschakelen, maar ik wil alleen de agenda en snelkoppelingen weg van mijn homescreen. Al veel gegoogled maar zonder resultaat. Vandaar mijn vraag hier
Live by the drop
Wat jij wil kan met max manila (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=551489).Kebabkever schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:18:
2e jaar 42 euro
Snelkoppingen kun je weglaten of kiezen voor 12, 16 of 20. Kalender kan weg, of uitgebreid en je kunt call history aan en uit zetten. Verder heb je dan ondersteuning voor verschillende klokken, fullscreen etc.
Ik vind het een geweldige uitbreiding op manila. Let als je hem gaat proberen even op dat je de versie voor jou manila versie gebruikt. (1921xx of 1922xx).
What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...
Verwijderd
Ja ze gebruiken die HD2 ook voor alles. Installeren van alles en nog wat erop en verwachten dat het nog steeds goed doet. Een gesloten systeem zoals Iphone werkt zonder risico maar daar heeft MS niet voor gekozen.panikiniki schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 08:58:
[...]
Ik sluit mij hier volledig bij aan de HD2 geeft mij een enorm plezier voor deze taken met de extra gadget functies toch wel een van de meest complete en vooral snelste smartphone op dit moment.
Uiteraard heeft de HD2 kinderziekten en moet gefinetuned worden zeg me welke high end smartphone dit niet nodig heeft?
Als we nog een update mogen verwachten dan zou het een upgrade/nieuwe versie van Winmo zijn welke voor meer touchscreen vriendelijkheid moet zorgen.
Overall ook een zeer tevreden HD2 gebruiker.....
g@dzijdank zijn er kennelijk wel nog een aantal gelijkgestemden hier
Ik heb versie 2.5.19211619.0 van Manilla, kan ik deze ook updaten naar 2.5.1922... of moet ik dan echt ROM flashen?
PSN: Mondaatje
Nee, je moet echt de rom flashen...Monda schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:10:
Ik heb versie 2.5.19211619.0 van Manilla, kan ik deze ook updaten naar 2.5.1922... of moet ik dan echt ROM flashen?
ff een mischien hele domme vraag. een softreset, kan dat ook door de telefoon een keer gewoon af te sluiten en weer aan te zetten? of moet je het knopje onder de cover gebruiken?
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Verwijderd
Ik blijf het probleem houden dat wanneer ik mijn "Data connectie afbreek" deze telkens vanzelf weer aangaat.
Uit moet gewoon uit zijn, iemand een idee?
Uit moet gewoon uit zijn, iemand een idee?
@nwolsink.. misschien even HD2tweak installeren en optie 4.1 auto disconnect uit zetten (zo even uit het hoofd).
De default setting is dat..
Verwijderd
Via welke site/leverancier?Kebabkever schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:18:
2e jaar 42 euro
waarom zegt iedereen altijd oeh geen holder voor men telefoon.poing schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:04:
Carcomm gaat geen actieve auto holder uitbrengen met AUX
Alweer een teleurstelling.
ik heb gewoon een universele van hooguit 3 euro en had op men mda vario een mini usb van 5 euro ofzo.
en heb net een aux kabeltje binnen van 1,5 m (iets te lang maarja) voor bij men radio.
hartstikke goed en goedkoop
Verwijderd
Heb je ook een linkje naar XDA? ik draai wel een custom ROM, hopen dat het dan ook werkt.Chutney schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 18:22:
@nwolsink.. misschien even HD2tweak installeren en optie 4.1 auto disconnect uit zetten (zo even uit het hoofd).
Is nl zwaar onnodig als ik thuis op Wifi zit en hij springt telkens weer op 3G
noData installerenVerwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 18:29:
[...]
Heb je ook een linkje naar XDA? ik draai wel een custom ROM, hopen dat het dan ook werkt.
Is nl zwaar onnodig als ik thuis op Wifi zit en hij springt telkens weer op 3G
die hd2tweak is voor veel meer, nodata puur voor jou probleem (of meer puur voor data problemen)
Linkje: www.google.nl, dan NoData intypen, of NoData XDA
[ Voor 6% gewijzigd door Elwin23 op 21-01-2010 18:53 ]
Verwijderd
hd2tweak doet het ook niet, ik draai een custom 1.61 ROM waar NoData overigens al inzit.Elwin23 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 18:53:
[...]
noData installeren
die hd2tweak is voor veel meer, nodata puur voor jou probleem (of meer puur voor data problemen)
Linkje: www.google.nl, dan NoData intypen, of NoData XDA
Dit is echter vrij omslachtig om het op deze manier te doen, ik wil simpelweg dat de funtie in het "afsluitscherm" het doet.
Ik heb zojuist eens swype geïnstalleerd en ik moet echt wel zeggen dat dit super is om te typen. Vind het veel gemakkelijker dan het standaard toetsenbord. 
Alleen het enige nadeel is wel dat er geen nederlands woordenboek inzit.
Heeft iemand soms een goeie nederlandse woordenboek?
Live by the drop
Verwijderd
lama off topic
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2010 20:32 . Reden: off topic ]
Verwijderd
Aan en uitzetten is geen softreset. Knopje onder de cover is ook moeilijk te bereiken.HellStorm666 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 18:06:
ff een mischien hele domme vraag. een softreset, kan dat ook door de telefoon een keer gewoon af te sluiten en weer aan te zetten? of moet je het knopje onder de cover gebruiken?
Een oplossing hiervoor is te vinden op xda-developers. Je kunt een klein Soft-reset programmatje downloaden voor in je startmenu, die moet je even zoeken. Of als je BSB tweaks hebt gedownload kun je ook soft resetten via de menu. Google maar even naar BSB tweaks.
Verwijderd
Ik kan op de een of andere manier geen verbinding maken met andere apparaten via bluetooth. Het pairing proces wordt nooit succesvol afgerond. De code is niet 0000. Weet iemand of het toevallig een andere code is? Verder heb ik namelijk alle instellingen goed staan.
Wat denk je dat een softreset doet, gewoon je phone uit en aan zetten. Dus ja, uit en aan zetten is hetzelfde als een softreset.Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:17:
[...]
Aan en uitzetten is geen softreset. Knopje onder de cover is ook moeilijk te bereiken.
Een oplossing hiervoor is te vinden op xda-developers. Je kunt een klein Soft-reset programmatje downloaden voor in je startmenu, die moet je even zoeken. Of als je BSB tweaks hebt gedownload kun je ook soft resetten via de menu. Google maar even naar BSB tweaks.
Verwijderd
Code is nooit een vaste code: als je op beide apparaten maar dezelfde code ingeeft. Een apparaat waar geen code op ingegeven kan worden, geeft meestal zelf een code bij het pairen, of heeft een vaste code welke dan beschreven staat in de handleiding.Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:21:
Ik kan op de een of andere manier geen verbinding maken met andere apparaten via bluetooth. Het pairing proces wordt nooit succesvol afgerond. De code is niet 0000. Weet iemand of het toevallig een andere code is? Verder heb ik namelijk alle instellingen goed staan.
Arda4 bedoelde met aan- en uitzetten (buiten het feit dat het uit- en aanzetten moet zijnBarfman schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:49:
[...]
Wat denk je dat een softreset doet, gewoon je phone uit en aan zetten. Dus ja, uit en aan zetten is hetzelfde als een softreset.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Bij sommige apparaten, zoals een parrot, is het soms 1234 als 'standaard' code.Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:21:
Heb je een versie van TomTom geinstalleerd?
Verwijderd
Ik zit met het volgende:
Wanneer ik thuis ben zit ik natuurlijk op wifi. Wanneer ik dan mijn mail wil ophalen moet ik dat in de instellingen van de mail eerst wijzigen door op netwerk internet gebruiken. Wanneer ik dan weer op weg ben moet ik deze instellingen weer terugzetten op netwerk vodafone live gebruiken. Is hier misschien een handig programmaatje voor ? Of is er een instelling voor ? Tevens kan ik wanneer ik op microsoft marketplace zit kan ik dat alleen via 3g verbinding van vodafone doen. Wanneer ik op wifi zit geeft hij aan dat er geen internet connectie aanwezig is. Is hier ook een instelling of programma voor zodat ik via wifi op marketplace kan komen ?
Hopelijk heeft iemand een idee
Bvd
Wanneer ik thuis ben zit ik natuurlijk op wifi. Wanneer ik dan mijn mail wil ophalen moet ik dat in de instellingen van de mail eerst wijzigen door op netwerk internet gebruiken. Wanneer ik dan weer op weg ben moet ik deze instellingen weer terugzetten op netwerk vodafone live gebruiken. Is hier misschien een handig programmaatje voor ? Of is er een instelling voor ? Tevens kan ik wanneer ik op microsoft marketplace zit kan ik dat alleen via 3g verbinding van vodafone doen. Wanneer ik op wifi zit geeft hij aan dat er geen internet connectie aanwezig is. Is hier ook een instelling of programma voor zodat ik via wifi op marketplace kan komen ?
Bvd
Is er een manier om bij een vergadering (of een andere afspraak/herinnering) het alarm in te stellen op een zelf te kiezen tijd i.pv. een vast aantal minuten/uren voor de afspraak ?
Als ik bv een afspraak heb om 19:30u dan wil ik bv om 9:01 uur 's ochtends een herinnering hiervan krijgen en niet 3 uur, 6 uur of 12 uur van te voren, daar heb ik niks aan....
Als ik bv een afspraak heb om 19:30u dan wil ik bv om 9:01 uur 's ochtends een herinnering hiervan krijgen en niet 3 uur, 6 uur of 12 uur van te voren, daar heb ik niks aan....
Ik denk dat jij hier al veel aan hebt:Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:07:
Ik zit met het volgende:
Bvd
http://www.winmo.nl/wifilocations/
Deze zet bijvoorbeeld WIFI aan op basis van de locatie waar je je bevindt.
Gebruik je ook wel de comm manager te gebruiken, die je bereikt via onderstaande volgorde:
Druk bovenaan in je homescreen op de 'startbalk' op één van de icoontjes (niet op start), vervolgens:
op het 'zendmast icoontje (rechtsbovenin). Dan kom je in het comm manager scherm.
Daar kan je instellen of je 3G (gegevensverbinding) of WIFI aan of uit wilt zetten.
Misschien is dit een makkelijkere en snellere manier voor je.
Verwijderd
Nee je begrijpt me verkeerdNovadecasa schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:24:
[...]
Ik denk dat jij hier al veel aan hebt:
http://www.winmo.nl/wifilocations/
Deze zet bijvoorbeeld WIFI aan op basis van de locatie waar je je bevindt.
Gebruik je ook wel de comm manager te gebruiken, die je bereikt via onderstaande volgorde:
Druk bovenaan in je homescreen op de 'startbalk' op één van de icoontjes (niet op start), vervolgens:
op het 'zendmast icoontje (rechtsbovenin). Dan kom je in het comm manager scherm.
Daar kan je instellen of je 3G (gegevensverbinding) of WIFI aan of uit wilt zetten.
Misschien is dit een makkelijkere en snellere manier voor je.
Beetje lastig uitgelegd maar dat is nou eenmaal het probleem.
iig bedankt voor jouw antwoord
Sorry, dan begreep ik het inderdaad verkeerd.Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:37:
[...]
Nee je begrijpt me verkeerdIk kan wanneer ik 3g uitschakel en wifi inschakel mijn mail niet ophalen. Dan moet ik eerst in de instellingen van de mail de server die de mail gebruikt van vodafone live op internet zetten. Dan pas kan ik de mail via wifi ontvangen. Probeer zelf maar eens je mail op te halen via wifi of via 3g zonder de server instellingen aan te passen. Dan zul je zien dat wanneer je wifi aanstaat het mail programma ook je 3g aanzet. En als de instelling al op internet staat kan je de mail niet via 3g ophalen maar alleen via wifi.
Maar het probleem wat jij noemde, kende ik niet, heb het zojuist getest maar ik heb dat probleem ook helemaal niet.
Welke server instellingen pas je aan dan?
Misschien dat ik daar eens kan kijken waar het opstaat bij mij.
Hallo allemaal,
Ik heb nu 2 weken mijn HTC. Prachtig toestel, echter gaat het erg snel met mijn accu. Ik heb nog geen internet abbo, heb alle services uitstaan (althans dat hoop ik) die gebruik willen maken van internet. Na 1 avondje zonder gebruik te maken van mijn toestel is hij nagenoeg leeg. Soms ook weer niet maar meestal wel. Zijn er mensen die dit herkennen? Of moet ik gewooon terug gaan want is mijn toestel gewoon defect.
Ik hoor graag jullie adviezen, want ik snap het niet meer
Dank en groeten,
Keith
Ik heb nu 2 weken mijn HTC. Prachtig toestel, echter gaat het erg snel met mijn accu. Ik heb nog geen internet abbo, heb alle services uitstaan (althans dat hoop ik) die gebruik willen maken van internet. Na 1 avondje zonder gebruik te maken van mijn toestel is hij nagenoeg leeg. Soms ook weer niet maar meestal wel. Zijn er mensen die dit herkennen? Of moet ik gewooon terug gaan want is mijn toestel gewoon defect.
Dank en groeten,
Keith
Verwijderd
Wanneer je in postvak in zit van je mail klik je op menu => extra => opties=> ik klik dan mijn gmail account aan (jouw geval jou mail account dus) => account instellingen bewerken => volgende =>volgende=> volgende=>volgende=>geavanceerde serverinstellingen => pulldown menu kan je je netwerkverbinding selecteren. Dat menu moet ik dus telkens aanpassen of op vodafone live of wanneer ik wifi wil gebruiken om mijn mail binnen te halen moet ik hem op internet zetten.Novadecasa schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:49:
[...]
Sorry, dan begreep ik het inderdaad verkeerd.
Maar het probleem wat jij noemde, kende ik niet, heb het zojuist getest maar ik heb dat probleem ook helemaal niet.
Welke server instellingen pas je aan dan?
Misschien dat ik daar eens kan kijken waar het opstaat bij mij.
Waar staat hij bij jouw op dan ?
Alvast bedankt !
Verwijderd
Ik moet de mijne eens in de 2 dagen opladen bij intensief gebruik. Dus ik mail, sms, bel, youtube en internet. Dus je batterij leeg na 1 avondje niks te hebben gedaan met jouw HD2 is niet goed. Je kan eventueel bij taakbeheer kijken welke programma's er op de achtergrond meedraaien en die eventueel beëindigen. Anders mee terug naar de winkel.keith_007 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:51:
Hallo allemaal,
Dank en groeten,
Keith
Sorry, ik heb mijn account via live messenger ingesteld en krijg dus andere instellingen te zien wanneer ik via extra 'opties' heb bereikt.Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:05:
[...]
Wanneer je in postvak in zit van je mail klik je op menu => extra => opties=> ik klik dan mijn gmail account aan (jouw geval jou mail account dus) => account instellingen bewerken => volgende =>volgende=> volgende=>volgende=>geavanceerde serverinstellingen => pulldown menu kan je je netwerkverbinding selecteren. Dat menu moet ik dus telkens aanpassen of op vodafone live of wanneer ik wifi wil gebruiken om mijn mail binnen te halen moet ik hem op internet zetten.
Waar staat hij bij jouw op dan ?
Alvast bedankt !
Installeer een taakmanager die je kan bereiken vanaf je homescreen, kijk daarvoor even op XDA (forum.xda-developers.com) of zoek de andere topics van de HD2 hier even door. (bijv op dutty's taskmanager)keith_007 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:51:
Hallo allemaal,
Dank en groeten,
Keith
Als je wifi,3g,bluetooth,weer updates, aandelen en email updates hebt uitstaan heb je de meest belangrijke onderdelen toch wel uitstaan die veel batterij kunnen vreten.
Als je de telefoon de hele dag op standby hebt staan moet je dan de hele dag wel kunnen redden natuurlijk.
Bij mij staat hij op internet, en ik kan gewoon mijn email ophalen via wifi, of via 3G (ook vodafone), ik hoef dus helemaal niet te switchen. Het lijkt me ook een beetje vreemd om zo omslachtig te moeten doen om je email te kunnen ophalen.Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:37:
[...]
Nee je begrijpt me verkeerdIk kan wanneer ik 3g uitschakel en wifi inschakel mijn mail niet ophalen. Dan moet ik eerst in de instellingen van de mail de server die de mail gebruikt van vodafone live op internet zetten. Dan pas kan ik de mail via wifi ontvangen. Probeer zelf maar eens je mail op te halen via wifi of via 3g zonder de server instellingen aan te passen. Dan zul je zien dat wanneer je wifi aanstaat het mail programma ook je 3g aanzet. En als de instelling al op internet staat kan je de mail niet via 3g ophalen maar alleen via wifi.
[ Voor 5% gewijzigd door Barfman op 21-01-2010 23:29 ]
Verwijderd
Ja daarom stel ik die vraag ookBarfman schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:26:
[...]
Bij mij staat hij op internet, en ik kan gewoon mijn email ophalen via wifi, of via 3G (ook vodafone), ik hoef dus helemaal niet te switchen. Het lijkt me ook een beetje vreemd om zo omslachtig te moeten doen om je email te kunnen ophalen.
Zie ik iets over het hoofd ?
Ik zag idd iets over het hoofd ! Heb de instellingen nu goed gezet zowel de mail als de automatische verbindingen en nu werkt het perfect !
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2010 00:24 ]
Hier te vinden, 3e post:glennvho schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 19:37:
Ik heb zojuist eens swype geïnstalleerd en ik moet echt wel zeggen dat dit super is om te typen. Vind het veel gemakkelijker dan het standaard toetsenbord.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=598633
Maar eens naar kijken als ik tijd heb.
Ik heb ook maar eens een gokje gewaagd en een mail naar de HTC service desk gestuurd en ik kreeg het volgende antwoord:
Ze lijken er nu vaart achter te zettenGeachte,
Dank u wel voor uw email betreffende het SMS probleem. Er is al eerder een hotfix voor geweest, echter bleek deze niet voor iedereen te werken. Wij zijn dan ook hard bezig hiervoor een oplossing te vinden en stellen uw hulp bij het identificeren van de fout zeer op prijs.
Bij deze ontvangt u het bestand ErrorRep. U kunt deze via uw computer op uw telefoon downloaden. Deze verzamelt informatie tijdens het verzenden van smsjes en houdt bij wat er mis gaat.
Wilt u tijd een datum aangeven. Wanneer er een paar keer errors zijn geweest stuur dan deze informatie naar ons, deze zal dan door gegeven worden aan het onderzoeks team.
Het installeren gaat als volgt:
1. Instaleer de cab op het toestel en zet deze even uit en weer aan.
2. Stuur een sms (wanneer u het sms probleem kunt nabootsen), noteer de tijd en datum van de error, en stuur deze mee in een email wanneer u de informatie naar ons terug stuurt.
3. De ErrorRep folder kunt u vinden onder Mijn Apparaat.
4. Kopieer & ZIP “ ErrorRep “ folder naar ons per email via ons systeem op de HTC website.
Het is absoluut niet verplicht om mee te werken aan de oplossing d.m.v. het ErrorRep bestand en als u het liever niet doet is dat natuurlijk geheel aan u. De informatie wat betreft de fout die u ons hiermee verschaft is zeer bruikbaar en wordt zeker op prijs gesteld, maar het is begrijpelijk als u niet de mogelijkheid ziet om hieraan mee te werken.
Momenteel verwachten wij voor eind januari een SMS hotfix te hebben die het probleem zal verhelpen. Ik raad u aan de website in de gaten te houden; een nieuwe update zal eerst op de htc.com/nl website verschijnen.
Met vriendelijke groet,
Wanneer je (officieel gezien) niets doet met je phone, alles staat uit en je raakt em vrijwel niet aan. Dan zou je 20 dagen (volgens HTC) het toestel moeten kunnen gebruiken (standby).keith_007 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:51:
Hallo allemaal,
Dank en groeten,
Keith
Gezien de load van het scherm e.d. kan je uitgaan van 4 dagen accutijd bij 'normaal' gebruik. Bij intensief gebruik gaan ze dan uit van 2 dagen accutijd (veel bellen, smsen, zo nu en dan een video maken/kijken). Als ik jou was zou ik asap dit melden bij HTC, aangezien je nu nog aanspraak kan maken op het één en ander.
Tevens wat ik iedereen kan aanraden is je goed in te lezen omtrent de accu welke wordt meegeleverd (type) en hoe je hier het beste mee om kan gaan. De manier van laden, wanneer e.d. om het meest uit je accu te halen. Het belangrijkste is dat je dit vanaf het begin doet, voor je je accu om zeep helpt.
Bedankt.Vincentio schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 00:04:
[...]
Hier te vinden, 3e post:
Maar ik heb wel een porbleem denk ik, ik heb dus die dictionary gedownload en dan open ik die in word bv en ik selecteer alles. Daarna zeg ik kopieren en vervolgens ga ik dus naar de sms editor. Daar probeer ik dan alle woorden te plakken maar dit lukt jammergenoeg niet omdat de hoeveelheid tekst gewoon veel te groot is denk ik.
En ookal porbeer ik met maar een paar woordjes dan kan ik ze wel plakken maar als ik ze dan allemaal selecteer dan en ik druk dan op die swype info toets dan doet hij vervolgens niets behalve dan de tips weergeven. En ik had gelezen dat je toch echt een melding zou moeten krijgen dat de woorden zijn toegevoegd dus ja. En als ik vervolgens eens probeer met een woord te typen met swype dan zit het er ook niet in zoals ik wel al gedacht had.
Vanavond ophalen die HD2 (van Vodafone..)!
Iemand nog tips betreft de eerste keer accu-gebruik?? Lees daar ook veel te veel verschillende dingen over..
Iemand nog tips betreft de eerste keer accu-gebruik?? Lees daar ook veel te veel verschillende dingen over..
Tips? Ja gewoon je telefoon aan de lader leggen na uitpakken, uurtje of twee wat anders gaan doen (evt. deze topics goed doorlezen of -gruwel en ongebruikelijk- de handleiding openen, dan telefoon aan en de setup doorlopen. FF lekker mee spelen, batterij niet helemaal leegtrekken, ff gebruiken kan geen kwaad. En daarna alsnog zorgen dat ie een flinke tijd aan de lader kan hangen tot ie helemaal vol is en nog een paar uur extra. Niet te krampachtig vasthouden aan "eerste keer minimaal twaalf uur opladen" ofzo, kan echt geen kwaad om er vanavond al mee te spelen.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ander probleempje.
Gisterenavond heb ik mijn achtergrond op het lockscherm veranderd. Maar nu heeft mn HD2 die afbeelding ook als afbeelding op Twitter gezet, heel vreemd. Een dag eerder had ik een afbeelding getwitterd, en toen veranderde hij die afbeelding ook als mijn profielafbeelding bij Twitter. Iemand die dit ook mee heeft gemaakt?
Gisterenavond heb ik mijn achtergrond op het lockscherm veranderd. Maar nu heeft mn HD2 die afbeelding ook als afbeelding op Twitter gezet, heel vreemd. Een dag eerder had ik een afbeelding getwitterd, en toen veranderde hij die afbeelding ook als mijn profielafbeelding bij Twitter. Iemand die dit ook mee heeft gemaakt?
Ik heb juist het tegenovergestelde: ik was best een beetje bang dat de accu heel snel leeg zou lopen, maar het valt me alleszins mee. Mijn nieuwe abonnement (met web n walk) gaat pas over een paar weken in dus ik moet er wel bij zeggen dat ik overdag geen weerupdates of email binnenhaal. Ik zet ook de wifi uit als ik van huis ga. Eenmaal thuis gaat de wifi aan en wordt alles binnengehaald. ’s Nachts lig ik meestal te slapen, dus heb ik ook geen telefoon nodig en gaat hij dus uit. Zo doe ik het al sinds maandag en de batterij geeft nog 67% aan!keith_007 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:51:
Hallo allemaal,
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Wow, je gebruikt m wel weinig dan maar dat is toch wel heel goed! Ik laad m bijna iedere dag wel op.
Hmm, ik had dit niet verwacht bij een officiële ROM. Ik zou dit gedrag zeker even in de gaten houden, aangezien het een niet vaak voorkomende bug is. Ik kan niet thuisbrengen of dit hardwarematig of softwarematig is...Jan888 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:24:
[...]
Als ik kijk bij Info over telefoon > Software-informatie > ROM versie staat er: 1.48.404.2 (71294) NLD
Verwijderd
Ik had en heb dit ook nog steeds welke instelling heb jij gevonden en goed gezet ?????Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:54:
[...]
Ja daarom stel ik die vraag ookHet is veel te omslachtig om dat elke keer weer in te stellen. Heb hem ook al op internet gezet maar wanneer ik dan via 3g mijn mail wil binnenhalen geeft ie aan dat de verbindings instellingen niet goed zijn. Dit heb ik zowel bij pop mail als bij imap mail.
Zie ik iets over het hoofd ?
Ik zag idd iets over het hoofd ! Heb de instellingen nu goed gezet zowel de mail als de automatische verbindingen en nu werkt het perfect !
chris
Bedankt voor je reactie. Ik zal het in de gaten houden. Heb het na die eerste keer niet meer meegemaakt dus ik hoop dat het meevalt.Surineeslander schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:44:
[...]
Hmm, ik had dit niet verwacht bij een officiële ROM. Ik zou dit gedrag zeker even in de gaten houden, aangezien het een niet vaak voorkomende bug is. Ik kan niet thuisbrengen of dit hardwarematig of softwarematig is...
Haha, kijk hier heb ik wat aan.. was al bang dat ik hem vanavond met rust moest laten!SnoeiKoei schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 08:32:
Tips? Ja gewoon je telefoon aan de lader leggen na uitpakken, uurtje of twee wat anders gaan doen (evt. deze topics goed doorlezen of -gruwel en ongebruikelijk- de handleiding openen, dan telefoon aan en de setup doorlopen. FF lekker mee spelen, batterij niet helemaal leegtrekken, ff gebruiken kan geen kwaad. En daarna alsnog zorgen dat ie een flinke tijd aan de lader kan hangen tot ie helemaal vol is en nog een paar uur extra. Niet te krampachtig vasthouden aan "eerste keer minimaal twaalf uur opladen" ofzo, kan echt geen kwaad om er vanavond al mee te spelen.
Vanavond gewoon spelen, de hele nacht aan de lader en morgen weer verder. Vanaf dan zal het wel elke nacht aan de lader zijn denk ik
Ik ben tevreden over het uithoudingsvermogen van de batterij zeker in vergelijking met mijn HTC hero. Ik hoef mijn HD 2 maar 1 keer in de 3 dagen aan de stroom te hangen, mijn hero bijna elke dag. Naar mijn weten zijn er maar weinig smartphones die het echt lang uit houden op 1 volle accu, zou er eigenlijk geen kunnen noemen. Als je kijkt naar de specificaties van de HD2 vind ik het eigenlijk wel top.
De WM market is wel een drama naar mijn mening, het lijkt wel of er bijna niets bij komt. Is er misschien een alternatief?
De Telegraaf applicatie werkt bij mij niet. Hij roept telkens dat er geen verbinding tot stand gebracht kan worden. Het internetten en bijv. buienradar werken prima. Zou iemand mij kunnen vertellen waar het aan zou kunnen liggen? De eerste keer dat ik hem installeerde deed hij het trouwens wel. Helaas had ik een keer een total crash en moest ik alles terug zetten, toen was het voorbij.
De WM market is wel een drama naar mijn mening, het lijkt wel of er bijna niets bij komt. Is er misschien een alternatief?
De Telegraaf applicatie werkt bij mij niet. Hij roept telkens dat er geen verbinding tot stand gebracht kan worden. Het internetten en bijv. buienradar werken prima. Zou iemand mij kunnen vertellen waar het aan zou kunnen liggen? De eerste keer dat ik hem installeerde deed hij het trouwens wel. Helaas had ik een keer een total crash en moest ik alles terug zetten, toen was het voorbij.
Hierbij een tip om de standaard taskmanager op je hoofdscherm te krijgen (dus zonder installatie 3rd party software):
- Start het programma 'Verkenner'.
- Open de locatie "Mijn apparaat/Windows".
- Zoek naar het bestand TaskMgr (er bestaan er 2, maar kies voor die met hoofdletters waarvan de grootte ca. 27B is).
- Druk gedurende een paar seconden op dit bestand zodat een keuzemenu opent en kies hierin voor "Kopiëren".
- Open de locatie "Mijn apparaat/Windows/Startmenu/Programma's" en klik rechtsonder op 'Menu'. Kies hierin voor 'Bewerken' en hierna 'Plakken'.
- Nu staat de snelkoppeling van de taskmanager in het startmenu en kan je het toevoegen als favoriet aan je hoofdscherm.
Zelf heb ik dit al enige tijd ingesteld en het werkt perfect!
- Zoek naar het bestand TaskMgr (er bestaan er 2, maar kies voor die met hoofdletters waarvan de grootte ca. 27B is).
- Druk gedurende een paar seconden op dit bestand zodat een keuzemenu opent en kies hierin voor "Kopiëren".
- Open de locatie "Mijn apparaat/Windows/Startmenu/Programma's" en klik rechtsonder op 'Menu'. Kies hierin voor 'Bewerken' en hierna 'Plakken'.
- Nu staat de snelkoppeling van de taskmanager in het startmenu en kan je het toevoegen als favoriet aan je hoofdscherm.
Het is hier al eens eerder (kort) voorbij gekomen, maar probeer OpnMarket eens. Ik heb het er nu een paar dagen op staan en al aardig wat dingetjes gedownload.cassiekai schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 10:42:
http://www.freewarepocketpc.net/opnmarket/
Na installatie van de radio hotfix werd mijn batterijduur echt enorm verbeterd. Waar ik eerst om 19.00 uur 's avonds een batterijlevel van 30% had, had ik na de installatie nog 75% batterij.
Nu, na 2 weken en geen extra geinstalleerde apps, merk ik dat mijn batterij weer veel sneller leeg loopt. Het is nu 11.25 uur en ik heb nog maar 75%. Ik heb 2 smsjes ontvangen en 1 verzonden, niet gebeld..
Meer mensen hier die hier last van hebben?
Nu, na 2 weken en geen extra geinstalleerde apps, merk ik dat mijn batterij weer veel sneller leeg loopt. Het is nu 11.25 uur en ik heb nog maar 75%. Ik heb 2 smsjes ontvangen en 1 verzonden, niet gebeld..
Meer mensen hier die hier last van hebben?
IK heb gisteravond eindelijk dan ook een HD2 besteld en zal binnen een aantal dagen hoop ik mee kunnen gaan "zeuren" en discussiëren
Is ook goed de eerste 3x leegmaken de batterij of maakt dat niks uitSherlock schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:04:
[...]
Ik heb juist het tegenovergestelde: ik was best een beetje bang dat de accu heel snel leeg zou lopen, maar het valt me alleszins mee. Mijn nieuwe abonnement (met web n walk) gaat pas over een paar weken in dus ik moet er wel bij zeggen dat ik overdag geen weerupdates of email binnenhaal. Ik zet ook de wifi uit als ik van huis ga. Eenmaal thuis gaat de wifi aan en wordt alles binnengehaald. ’s Nachts lig ik meestal te slapen, dus heb ik ook geen telefoon nodig en gaat hij dus uit. Zo doe ik het al sinds maandag en de batterij geeft nog 67% aan!
kan em helaas niet downloaden op de oficiele site.Vincentio schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 00:04:
[...]
Hier te vinden, 3e post:
zij zeggen:
Swype is not an application that you can download because we have a special business approach where we pre-load the software onto the specific phone and work out and kinks that could possibly occur to ensure the best performance of Swype for our customers. If you do have the phone with Swype on it already there are specific upgrades that can be downloaded.
Dus wie kan mijn helpen
1e hit op google bij de combinatie: "Swype HD2"
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=5120490
Iets meer effort mag wel...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=5120490
Iets meer effort mag wel...
Bedankt voor de tip! Werkt perfect inderdaad.Strikeforce schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 10:44:
Hierbij een tip om de standaard taskmanager op je hoofdscherm te krijgen (dus zonder installatie 3rd party software):
- Nu staat de snelkoppeling van de taskmanager in het startmenu en kan je de het toevoegen als favoriet aan je hoofdscherm.
\0/
Rom 1.66 komt er zeer waarschijnlijk snel aan.
Op de HTC site van South East Asia is ie al te zien:
http://www.htc.com/sea/Su...?p_id=297&cat=2&dl_id=854
Op de HTC site van South East Asia is ie al te zien:
Lol, net via Exchange webmail aan het kijken naar de mobiele apparaten. Zie ik een kopje "Alle gegevens van het apparaat wissen". Ik denk, dat wil ik uitproberen.
Nou ik ben blij dat ik van te voren van alles een back-up heb gemaakt.
Nou ik ben blij dat ik van te voren van alles een back-up heb gemaakt.
Net erop gezet. Ging snel en makkelijk. Staan erg veel dingen op! Zal vanmiddag is wat gaan downloaden. Werkt tot nu toe erg goed en makkelijk.Valleyman schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:22:
[...]
Het is hier al eens eerder (kort) voorbij gekomen, maar probeer OpnMarket eens. Ik heb het er nu een paar dagen op staan en al aardig wat dingetjes gedownload.
die is echt geniaal trouwens, sinds een paar dagen erop staan en werkt heerlijk...Valleyman schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:22:
[...]
Het is hier al eens eerder (kort) voorbij gekomen, maar probeer OpnMarket eens. Ik heb het er nu een paar dagen op staan en al aardig wat dingetjes gedownload.
meestal ook gewoon de vraag om op SD te installeren (vreemd genoeg niet bij IMDB, maar ik kwam erachter dat dit ook geldt bij een losse install, dus ligt niet aan openmarket)
lekker pocketuno aan t spelen nu
batterij gaat bij mij redelijk goed, maar ik verwacht er ook niet al te veel van met een phone met zo'n groot/mooi scherm en zoveel applicaties erop die regelmatig dingen doen met internet/BT/GPS/enz.
gewoon lekker standaard elke avond in de lader gooien!
Verwijderd
Nice! Domme vraag misschien..maarreh Is die ook te gebruiken voor bezitters van HD2 in NL ?Valleyman schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:01:
\0/
Op de HTC site van South East Asia is ie al te downloaden:
Heb nu 2 dagen 1.66.405.1 runnen, en moet zeggen de Snelheid is goed, maar nog niks vergeleken met de 2.02 ROM. Hoop dat bepe snel met HSPL 2.0 komt.
Verder heb ik nu ook Radio 2.7 draaien 1 dag, en de signaal is bijna overal 5 bars, en de batterij is ook vrij goed.
De Release date van de ROM is eind deze maand ofzo, echter is dit wel een test editie, die HTC zelf gaat uitbrengen is iets nieuwer en zonder de HTC Debug Tools & Qualcomm Programms.
Verder heb ik nu ook Radio 2.7 draaien 1 dag, en de signaal is bijna overal 5 bars, en de batterij is ook vrij goed.
De Release date van de ROM is eind deze maand ofzo, echter is dit wel een test editie, die HTC zelf gaat uitbrengen is iets nieuwer en zonder de HTC Debug Tools & Qualcomm Programms.
neeVerwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:22:
[...]
Nice! Domme vraag misschien..maarreh Is die ook te gebruiken voor bezitters van HD2 in NL ?
Welke serial number heb je opgegeven om deze rom te downloaden? Mijn NLD serial werkt nietValleyman schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:01:
\0/
Op de HTC site van South East Asia is ie al te downloaden:
[ Voor 3% gewijzigd door Chutney op 22-01-2010 12:37 ]
Ah sorry voor de verwarring. Hij is niet te downloaden (ja, alleen voor bezitters van een south east asia toestel). Bedoel er alleen mee dat als ie daar beschikbaar is, dat de NL of WWE ROM waarschijnlijk ook snel officieel beschikbaar komt.Chutney schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:36:
[...]
Welke serial number heb je opgegeven om deze rom te downloaden? Mijn NLD serial werkt niet
Ok.. dan moeten we iemand vinden met een Asia'n serial xD
Waar kun je die radio 2.7 downloaden en hoe moet je die dan installeren? Heb wat zitten zoeken op xda al maar ik kan het nergens vinden.Xmoo schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:30:
Heb nu 2 dagen 1.66.405.1 runnen, en moet zeggen de Snelheid is goed, maar nog niks vergeleken met de 2.02 ROM. Hoop dat bepe snel met HSPL 2.0 komt.
Verwijderd
ga op je sense bar naar instellingen => menu => meer=> verbindingen=> verbindingen=>geavanceerd=> netwerken selecteren=> pulldown menu van programma's die autom. verb. maken met internet moeten gebruikmaken van: die zet je op vodafone MMS.Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:53:
[...]
Ik had en heb dit ook nog steeds welke instelling heb jij gevonden en goed gezet ?????
chris
Dan ga je naar je mail op je sense bar: =>meer=>menu=> extra=>opties=> tik daarna je mail acount aan (mijn geval is het gmail) => accountinstellingen bewerken=>volgende=>volgende=> volgende=>volgende=> geavanceerde serverinstellingen=> pulldown menu selecteer je internet=>gereed=>volgende=> voltooien
En voila dan moet het werken !
Laat me ff weten of het bij jouw ook gelukt is !
Het pre-orderen van de extended accu met kickstand is begonnen in de UK: http://www.engadget.com/2...-up-for-pre-order-in-the/
ht9c2nw04056Chutney schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:43:
Ok.. dan moeten we iemand vinden met een Asia'n serial xD
Ik zie dat hij nu official is, we WWE Asia versie: http://www.htc.com/sea/Su...?p_id=297&cat=2&dl_id=854glennvho schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:47:
[...]
Waar kun je die radio 2.7 downloaden en hoe moet je die dan installeren? Heb wat zitten zoeken op xda al maar ik kan het nergens vinden.
ht9c2nw04056
Have fun
Zit die radio 2.7 in die rom upgrade dan ofzo?Xmoo schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:53:
[...]
Ik zie dat hij nu official is, we WWE Asia versie: http://www.htc.com/sea/Su...?p_id=297&cat=2&dl_id=854
ht9c2nw04056
Have fun
RUU_Leo_hTC_Asia_WWE_1.66.707.1_Radio_Signed_15.30 .50.07U_2.06.51.07_Shipglennvho schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:59:
[...]
Zit die radio 2.7 in die rom upgrade dan ofzo?
Nee in die nog niet.
[ Voor 15% gewijzigd door Xmoo op 22-01-2010 13:04 ]
Verwijderd
weet iemand misschien of het mogelijk is dat de trilfunctie uitgeschakeld wordt wanneer hij aan de lader ligt?
heb hem dan namelijk niet in m'n zak zitten dus hoeft hij ook niet te trillen.
heb hem dan namelijk niet in m'n zak zitten dus hoeft hij ook niet te trillen.
die zit verstopt in de laatste sms fix (die ze volgens mij weer verwijderd hebben van de site)glennvho schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:59:
[...]
Zit die radio 2.7 in die rom upgrade dan ofzo?
Verwijderd
Super! Deze heeft 2x de capaciteit van de huidige..Ben benieuwd!turbojonny schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:50:
Het pre-orderen van de extended accu met kickstand is begonnen in de UK: http://www.engadget.com/2...-up-for-pre-order-in-the/
Zover ik weet niet hoor, want de rom die ik heb zit 2.7 erin.... Dus lijkt me sterk. Maar kan best zijn hoor...Elwin23 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:08:
[...]
die zit verstopt in de laatste sms fix (die ze volgens mij weer verwijderd hebben van de site)
Dit klopt niet hoor. Ik heb die laatste sms fix er op staan en heb toch echt radioversie 2.06.51.07.Elwin23 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:08:
[...]
die zit verstopt in de laatste sms fix (die ze volgens mij weer verwijderd hebben van de site)
Verwijderd
Na aanleiding van Chutney zijn ervaring over de Brando Ultra Clear screenprotector
heb ik er 2 besteld om te proberen. Vandaag binnen en werkelijk binnen 10 sec zat de Brando op mijn scherm zonder luchtbubbels e.d. Daarna met de HD2 aan de slag gegaan en in 1 woord Geniaal ! Geen vet scherm meer, scherm is beschermd tegen krassen (ook al staan er op youtube filmpjes dat het schroevendraaier bestendig is, is het toch fijn om te weten dat je mooie scherm nu echt niet beschadigd) en last but not least het scherm werkt nu erg fijn met mailtjes en smsjes typen. Geen last meer van ghost-typing !
Dus 16e voor 2 screenprotectors is het geld meer dan waard !
Als je nog twijfelt niet meer doen en kopen !
heb ik er 2 besteld om te proberen. Vandaag binnen en werkelijk binnen 10 sec zat de Brando op mijn scherm zonder luchtbubbels e.d. Daarna met de HD2 aan de slag gegaan en in 1 woord Geniaal ! Geen vet scherm meer, scherm is beschermd tegen krassen (ook al staan er op youtube filmpjes dat het schroevendraaier bestendig is, is het toch fijn om te weten dat je mooie scherm nu echt niet beschadigd) en last but not least het scherm werkt nu erg fijn met mailtjes en smsjes typen. Geen last meer van ghost-typing !
Dus 16e voor 2 screenprotectors is het geld meer dan waard !
Als je nog twijfelt niet meer doen en kopen !
Ok dan mijn volgende vraag.Xmoo schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:00:
[...]
RUU_Leo_hTC_Asia_WWE_1.66.707.1_Radio_Signed_15.30 .50.07U_2.06.51.07_Ship
Nee in die nog niet.
Welke rom is dan het beste en is ook in het nederlands. Ik bedoel dan ook de niet officiële roms maar de die vanop xda. Maar op xda staan er precies superveel roms en topics en ik weet maar niet wat ik moet kiezen.
Hij steekt ook een stukje uit als ik het goed zie. Dat vind ik wel een groot nadeel aangezien de HD2 van zichzelf al vrij groot is, maar wel heel plat. Met zo'n batterij heb je dan echt een koelkast van een telefoon, al zou dubbele capaciteit natuurlijk niet mis zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:08:
[...]
Super! Deze heeft 2x de capaciteit van de huidige..Ben benieuwd!
Is echt wat je zelf leuk vind. Op mijn echte HD2 heb ik de rom van Laurentius, Multilanguage 1.66 roms van hem komen eraan.glennvho schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:16:
[...]
Ok dan mijn volgende vraag.![]()
Welke rom is dan het beste en is ook in het nederlands. Ik bedoel dan ook de niet officiële roms maar de die vanop xda. Maar op xda staan er precies superveel roms en topics en ik weet maar niet wat ik moet kiezen.
En op m'n PRO.THREE heb ik de 1.66 test rom staan.
Radio kan ik je sturen, maar niet hier.....
Verwijderd
nee lukt niet, met de WIFI lukt de mail en internet altijd, maar op GPRS lukt wel internet maar geen mail !!!!?Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:47:
[...]
ga op je sense bar naar instellingen => menu => meer=> verbindingen=> verbindingen=>geavanceerd=> netwerken selecteren=> pulldown menu van programma's die autom. verb. maken met internet moeten gebruikmaken van: die zet je op vodafone MMS.
Dan ga je naar je mail op je sense bar: =>meer=>menu=> extra=>opties=> tik daarna je mail acount aan (mijn geval is het gmail) => accountinstellingen bewerken=>volgende=>volgende=> volgende=>volgende=> geavanceerde serverinstellingen=> pulldown menu selecteer je internet=>gereed=>volgende=> voltooien
En voila dan moet het werken !
Laat me ff weten of het bij jouw ook gelukt is !
en terwijl ik zit te typen valt het kwartje het probleem zit ik de mail instelling ........ even wachten. aangepast en draaien maar !!!!!!!!
Thanks voor het meedenken !!!!!
chris
De sys.txt aanpassen. Althans ja gewoon die txt aanpassen met de juist configuraties.Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:42:
Ik was verslaafd aan m'n IGO 8 op m'n HTC 3600. ik heb daarop versie 8.0.0..... Deze wil ik natuurlijk op m.n HTC HD2 laten draaien hoe krijg ik dit voor elkaar????
Dat gaat niet lukken, pas bij versie 8.3.X.X werkt IGO goed op de HD2. Dus even een update doen van de igo site af. Dan kan je gewoon navigeren, want in de update zit al het juiste sys.txt bestand.Xmoo schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:48:
[...]
De sys.txt aanpassen. Althans ja gewoon die txt aanpassen met de juist configuraties.
Igo werkt zo goed op de HD2, ben er zeer tevreden mee
Sinds 2 dagen heb ik een HTC HD2. Fijn toestel. Het enige waar ik tegenaanloop is dat de favoriete contactpersonen telkens verdwijnen!. Ik heb er 9 toegevoegd, en soms zie ik er 3, en zijn de andere 6 vakjes leeg. Soms zie ik er 5, dan weer 1 en dan weer 8. Erg vreemd.
In de lege vakjes is dan een + te zien om een favoriet toe te voegen.
Het toestel heeft de laatste officiele Rom.
Iemand een idee wat hier aan de hand is?
Verwijderd
Ok np ! Het is erg relax dat het nu op wifi en 3g wil (H)Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:38:
[...]
nee lukt niet, met de WIFI lukt de mail en internet altijd, maar op GPRS lukt wel internet maar geen mail !!!!?
en terwijl ik zit te typen valt het kwartje het probleem zit ik de mail instelling ........ even wachten. aangepast en draaien maar !!!!!!!!
Thanks voor het meedenken !!!!!
chris
ROM 1.48 als ik het goed heb?w.d schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:09:
Sinds 2 dagen heb ik een HTC HD2. Fijn toestel. Het enige waar ik tegenaanloop is dat de favoriete contactpersonen telkens verdwijnen!. Ik heb er 9 toegevoegd, en soms zie ik er 3, en zijn de andere 6 vakjes leeg. Soms zie ik er 5, dan weer 1 en dan weer 8. Erg vreemd.
Dit probleem werd veroorzaakt door exchange synchronisatie (althans dat deed het bij mij).
Idd Rom 1.48. Is het bij jou opgelost? En zo ja, hoe?Xmoo schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:16:
[...]
ROM 1.48 als ik het goed heb?
Dit probleem werd veroorzaakt door exchange synchronisatie (althans dat deed het bij mij).
Thanks!
Nou ik ben een soutert, en heb erna 1.61 geflashes, 1.66, 2.01 en 2.02, en elke custom rom die gabasseerd is op 1.61 en of hoger. En kan je bevestigen dat ik die probleem daar niet ben tegen gekomen.w.d schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:28:
[...]
Idd Rom 1.48. Is het bij jou opgelost? En zo ja, hoe?
Thanks!
Als je geen stoutert wilt zijn, moet je even wachten tot 1.66 NLD officieel uit komt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees de FAQ van de topicstart als je wat toe wil laten voegen aan de topicstart (tip: zoek naar 'Gegevens toevoegen aan de FAQ').
Lees de FAQ van de topicstart als je wat toe wil laten voegen aan de topicstart (tip: zoek naar 'Gegevens toevoegen aan de FAQ').