markmart33 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 20:40:
Hoi nadat ik [mattc Leo + Froyo w/Sense RC1.3] had gedraaid wat lekker liep, had alleen geen HSDPA, ben ik overgegaan naar [mattc Leo + Froyo w/Sense RC1.4] waar HSDPA wel werkt (althans de H verschijnt).
Nu heb heb ik echter steeds het probleem dat ik de volgende error krijg
De applicatie Instellingen (proces com.android.settings) is onverwacht gestopt Probeer het opnieuw.
Dit krijg ik vanaf de eerst opstart en na een herstart verschijnt deze melding ook en bij meldingen krijg ik de op merking SIM kaart gewzijgd Tik om de instellingen te veranderen.
En als ik dan vervolgens bij settings wil kijken en klik onder Mobiele netwerken op op namen provider verschijnt deze melding ook direct, dus kan niks aan deze settings veranderen.
Gisteravond heb ik deze (RC1.4) ook geprobeerd met hetzelfde resultaat....
1e keer booten duurde superlang en daarna kreeg ik deze error... Toen kon ik hem niet wegklikken, dus ik moest de accu eruit halen om weer opnieuw op te starten.
2e keer opstarten ging mis. Kreeg een wit scherm en verder gebeurde er niets meer. Weer batterij eruit...
3e keer opstarten ging goed. Sneller dan de eerste keer, maar toch nog de error, die ik nu wel kon wegklikken. Ik heb er een uurtje mee zitten klooien: paar smsjes, internetten en een paar apps installeren en een beetje door de settings heen lopen.
Na een uurtje stond mijn accu op ±60% terwijl ik op ±90% was begonnen... Telefoon wordt ook gelijk na starten android behoorlijk warm aan de achterkant. Met de code die ik eerder poste kreeg ik een accutemp van 36 graden te zien...
Verder werkte alles wel zo te zien, alleen vind ik het nogal laggy allemaal. Het duurt soms erg lang voordat er een ander scherm verschijnt, en de touchscreen werkt ook maar matig. Soms moet je meerdere keren drukken op een toets voordat er wat gebeurd.
Maar er zitten ook grappige features in die ik in WM wel een beetje mis. De widgets die je op je homescreen kan plaatsen bv, zijn wel handig, en de interactieve achtergronden vind ik ook leuk.
Verder heb ik de multibuild loader (2.0b) geprobeerd, maar die werkt bij mij niet. Ik krijg een nullexception error ofzoiets...
Een ouder versie (1.02) werkte wel goed.
Al met al ziet het er leuk uit dat Android, maar ik wacht nog wel effe een tijdje totdat ze weer wat verder zijn met ontwikkelen.
Zoals ik het nu getest heb, is het voor mij nog niet geschikt voor dagelijks gebruik...