ik heb het eerder gevraagd dat ik na het flaschen van de nand rom geen verbinding kan krijgen tussen telefoon en pc nu heeft Prulleman mij proberen te helpen met ditSmarron schreef op zondag 02 januari 2011 @ 11:25:
[...]
Dan klopt het wat ik al vermoedde. Die is zonder Sense en daar werkte het met een SD-installatie ook al goed mee.
Het enige wat mij bevalt met Sense is de favoriete contactpersonen en de USB-tethering wanneer de stroom eraan wordt gezet (veel makkelijker dan die losse tooltjes). De rest gebruik ik eigenlijk vrijwel niet en kan ik missen. Ik ben al op zoek geweest naar contacten-widgets die het Sense idee nabootsen, maar heb nog eigenlijk geen goede vervanger kunnen vinden.
Orginele rom downloaden, exe uitpakken met bv winrar, grootste bestand hernoemen naar leoimg.nbh, deze in de root van je sd zetten en dan toestel aanzetten met volume down knop ingedrukt.
Je bent dan wel alles kwijt, je moet dan opnieuw aan de slag met hspl etc. je telefoon is dan weer als uit de doos
oke de orgine rom downloaden exe uitpakken is geen probleem maar hoe kan ik de rom op de sd zetten ,
ik ben niet beroerd om het uit zoeken maar ik kom er echt niet uit want ik wil een andere rom erop zetten.
Ik zie dat jij wel goed overweg kan en misscjien dat jij een andere oplossing weet.