Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314200

Smarron schreef op zondag 02 januari 2011 @ 11:25:
[...]
Dan klopt het wat ik al vermoedde. Die is zonder Sense en daar werkte het met een SD-installatie ook al goed mee.

Het enige wat mij bevalt met Sense is de favoriete contactpersonen en de USB-tethering wanneer de stroom eraan wordt gezet (veel makkelijker dan die losse tooltjes). De rest gebruik ik eigenlijk vrijwel niet en kan ik missen. Ik ben al op zoek geweest naar contacten-widgets die het Sense idee nabootsen, maar heb nog eigenlijk geen goede vervanger kunnen vinden.
ik heb het eerder gevraagd dat ik na het flaschen van de nand rom geen verbinding kan krijgen tussen telefoon en pc nu heeft Prulleman mij proberen te helpen met dit

Orginele rom downloaden, exe uitpakken met bv winrar, grootste bestand hernoemen naar leoimg.nbh, deze in de root van je sd zetten en dan toestel aanzetten met volume down knop ingedrukt.

Je bent dan wel alles kwijt, je moet dan opnieuw aan de slag met hspl etc. je telefoon is dan weer als uit de doos

oke de orgine rom downloaden exe uitpakken is geen probleem maar hoe kan ik de rom op de sd zetten ,
ik ben niet beroerd om het uit zoeken maar ik kom er echt niet uit want ik wil een andere rom erop zetten.
Ik zie dat jij wel goed overweg kan en misscjien dat jij een andere oplossing weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 23:04

Smarron

The bend

Waarom quote je mij precies?

Maar je moet ervoor zorgen dat je in het tri-color scherm komt. Dit doe je door de telefoon te resetten, of aan te doen als deze uitstaat met de volume down knop ingedrukt.

Dan zorg je ervoor dat je hem via USB hebt aangesloten. In je scherm zou nu USB zichtbaar moeten worden. Als dat zo is, dan herkent je PC het apparaat en kun je via een officiele rom weer flashen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02-2021
Anoniem: 314200 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:10:
[...]

ik heb het eerder gevraagd dat ik na het flaschen van de nand rom geen verbinding kan krijgen tussen telefoon en pc nu heeft Prulleman mij proberen te helpen met dit

Orginele rom downloaden, exe uitpakken met bv winrar, grootste bestand hernoemen naar leoimg.nbh, deze in de root van je sd zetten en dan toestel aanzetten met volume down knop ingedrukt.

Je bent dan wel alles kwijt, je moet dan opnieuw aan de slag met hspl etc. je telefoon is dan weer als uit de doos

oke de orgine rom downloaden exe uitpakken is geen probleem maar hoe kan ik de rom op de sd zetten ,
ik ben niet beroerd om het uit zoeken maar ik kom er echt niet uit want ik wil een andere rom erop zetten.
Ik zie dat jij wel goed overweg kan en misscjien dat jij een andere oplossing weet.
card reader misschien 8)7 Doe alles via card reader, werkt altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240916

Op 31-12 NAND op mijn Vodafone branded HTC HD2 gezet:

- Radio 2.15.50.14.
- Hardspl 2.08.
- Magldr 1.11.
- NAND 0.2. Gauner [dec 31] (XDA)

Werkt tot nu toe perfect, erg soepel zonder problemen. Enige minpunt is dat voor mij gevoel de batterij snel leeg gaat. Dit kan ook komen doordat ik sinds ik android draai me telefoon veel meer gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarron schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:36:

Maar je moet ervoor zorgen dat je in het tri-color scherm komt. Dit doe je door de telefoon te resetten, of aan te doen als deze uitstaat met de volume down knop ingedrukt.

Dan zorg je ervoor dat je hem via USB hebt aangesloten. In je scherm zou nu USB zichtbaar moeten worden. Als dat zo is, dan herkent je PC het apparaat en kun je via een officiele rom weer flashen.
het color scherm krijg ik maar heel even met een harde reset en dan springt het weg, normaal zou je na een harde reset al je instellingen kwijt zijn maar bij mij blijven gewoon al die instellingen staan.
ik heb het dus nog steeds niet voor mekaar kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Guru1000 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:37:
[...]

card reader misschien 8)7 Doe alles via card reader, werkt altijd.
ik dacht dat ik een card reader op de laptop had maar dat is niet het geval dus ik ik moet het maar anders zien te doen.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 314200 op 02-01-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarron schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:36:

het vreemde is dat bij het opstarten eerst het logo van energy rom verschijnt en dan pas het dft logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 314200 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:54:
[...]

het color scherm krijg ik maar heel even met een harde reset en dan springt het weg, normaal zou je na een harde reset al je instellingen kwijt zijn maar bij mij blijven gewoon al die instellingen staan.
ik heb het dus nog steeds niet voor mekaar kunnen krijgen.
Je moet ook geen hard reset doen. Je moet enkel het tricolor scherm in.

Doe anders een softreset (via rode knopje achterop de telefoon) en houdt dan eens de volume down knop ingedrukt. Hier moet ook zichtbaar zijn welke SPL versie je geinstalleerd hebt staan. Normaal gesproken blijf je dit scherm houden totdat je weer een soft reset doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-04 20:34
Dat energy logo is nog achter gebleven van de rom. Je kunt ook gewoon een standaard wit htc scherm installeren.
Het beste kun je gewoon een rom van gauner1986 nemen of de dft rom of de cm 6.1 rom van ocm of als laatste de nexus hd2 rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:56
Anoniem: 314200 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 16:29:
[...]

het vreemde is dat bij het opstarten eerst het logo van energy rom verschijnt en dan pas het dft logo.
Als je nou gewoon eens het topic goed doorleest ipv alles te vragen wat al bekend is. Hetzelfde geld voor dat logo, is ook al besproken en heel normaal dat het eerste logo op je HD2 blijft, dit logo kan je zelf dus gewoon veranderen Camiel in "Android op de HTC HD2 - Deel 1"

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04 18:25

RammY

Dát!

Zo :)
Ook ik moet er maar aan geloven dan ;)

Zojuist MDJ Revolution HD v2.2 er maar even opgezet... eens kijken...
Vond trouwens de SuperRam wat flexer zonder tierelantijntjes.... maja.. waarschijnlijk word die ook nog wel om-ge-nand ;)

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarron schreef op zondag 02 januari 2011 @ 16:48:
[...]
Je moet ook geen hard reset doen. Je moet enkel het tricolor scherm in.

Doe anders een softreset (via rode knopje achterop de telefoon) en houdt dan eens de volume down knop ingedrukt. Hier moet ook zichtbaar zijn welke SPL versie je geinstalleerd hebt staan. Normaal gesproken blijf je dit scherm houden totdat je weer een soft reset doet.
ik kan op geen enkel manier in tricolor scherm komen en soft reset doet het ook niet via rode knopje achterop de telefoon) en houdt dan eens de volume down knop ingedrukt..
echter ik probeer alles wat ik weet em heb heel veel gegoogeld en hier het topic doorelezen maar het wil niet lukken en ik weet niet hoe ik dit voor mekaar zal krijgen.
ik heb zoveel roms geflascht en heb nooirt problemen gehad tot deze probleem na de nand rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Als je het tricolor scherm niet inkomt, ben ik bang dat je telefoon niet helemaal goed meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-05 20:55
Anoniem: 314200 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:46:
[...]

ik kan op geen enkel manier in tricolor scherm komen en soft reset doet het ook niet via rode knopje achterop de telefoon) en houdt dan eens de volume down knop ingedrukt..
echter ik probeer alles wat ik weet em heb heel veel gegoogeld en hier het topic doorelezen maar het wil niet lukken en ik weet niet hoe ik dit voor mekaar zal krijgen.
ik heb zoveel roms geflascht en heb nooirt problemen gehad tot deze probleem na de nand rom.
probeer eens je telefoon uit te zetten door de batterij eruit te halen en dan aan te zetten (met de call-end knop gewoon) en direct daarna de volume-down knop ingedrukt houden. Dat zou gewoon moeten werken en als dat niet werkt is je telefoon kapot.

Reset knop heeft volgens mij ook niks met de rom te maken, net zoals reset op de computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarron schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:50:
Als je het tricolor scherm niet inkomt, ben ik bang dat je telefoon niet helemaal goed meer is.
het fijne is dat ik dan nog alles met de telefoon kan doen met de nand rom, als ik dit wist zou ik nooit flaxhen want ik had deze rom op mijn sd kaart maar goed je weet nooit wat je zal overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-05 17:10
Heb een deel 2 aangemaakt!

Android op de HTC HD2 - Deel 2

Daar graag verder gaan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004