Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 224 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 45.632 views

Anoniem: 369828

OW GOD! KENNETHVD! w8 ff! In het onderwerp moeten CATACLYSM en 9lives nick staan!

Je kan trouwens gewoon een nieuwe mail maken hoor, was mezelf namelijk ook overkomen! :) :P

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 369828 op 12-08-2010 14:04 ]

• vikingjunior
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-07 08:31
ook maar eens een mailtje gestuurd voor een beta key :)

hopelijk vind ik er binenkort 1 in mijn malbox :p

*edit* ook maaar een nieuwe mail gemaakt ;)

[ Voor 18% gewijzigd door vikingjunior op 12-08-2010 14:08 ]

PSN : runeviking

Anoniem: 355517

Anoniem: 369828 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:02:
OW GOD! KENNETHVD! w8 ff! In het onderwerp moeten CATACLYSM en 9lives nick staan!

Je kan trouwens gewoon een nieuwe mail maken hoor, was mezelf namelijk ook overkomen! :) :P
haha, np had ik al gedaan :P

DOH! Ja sorry! Klanten beantwoorden en tweakeren tegelijk is niet mijn ding haha

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:55
oef pijnlijk... ik had hem gestuurd naar 'edstrijd@gunk.be' ipv wedstrijd :d

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-06 20:59
Klanten beantwoorden, Mailen en Tweakers lezen is ook niet mijn ding.

1e mail: goede adres, CATACLYSM in onderwerp, antwoord ingevuld, nergens profiel neer gezet
2e mail: Verkeerde adres ..
3e mail: Goede adres, CATACLYSM in onderwerp, antwoord ingevuld, profiel naam in bericht gezet ..
4e mail: Goede adres, CATACLYSM in onderwerp, antwoord ingeuld, Profielnaam in subject ..

Kanonnen jongens.. is het al weekend? pfff
(btw jaaa laatste werkdag, dan 3 weken non-stop wowen :P:P)

Overigens had ik nog niet van 9lives gehoord, dus net maar profiel aangemaakt.. kans lijkt me dan ook klein dat ik een key mag ontvangen.
Maar wie niet waagt wie niet wint.

[ Voor 15% gewijzigd door CyberSpeedy op 12-08-2010 14:42 ]

• Zumbaba
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-06-2022
Anoniem: 369828 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:02:

je profielnaam hoeft niet in het subject te staan, zoals ik het lees op 9lives staat er dat je het antwoord en je nick in de mail moet zetten en als onderwerp CATACLYSM. Maar ik neem aan als je je nickname in subject bijzet dat het iets sneller opvalt omdat de titel langer is en wie weet is de persoon die de keys uitdeeld wel geneigd om sneller op die mails te klikken dan op de andere :)

edit: Ik heb mijn key toegekregen op een adres waarmee ik een mail had gestuurd maar eigenlijk geen account mee heb op 9lives.. dus ze controleren alleen nickname denk ik

[ Voor 11% gewijzigd door Zumbaba op 12-08-2010 14:44 . Reden: iets vergeten :p ]

Agoniser lvl 60 barb

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:41

avotar

P0werd by Black Coffee

Zumbaba schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:43:
[...]

je profielnaam hoeft niet in het subject te staan, zoals ik het lees op 9lives staat er dat je het antwoord en je nick in de mail moet zetten en als onderwerp CATACLYSM. Maar ik neem aan als je je nickname in subject bijzet dat het iets sneller opvalt omdat de titel langer is en wie weet is de persoon die de keys uitdeeld wel geneigd om sneller op die mails te klikken dan op de andere :)

edit: Ik heb mijn key toegekregen op een adres waarmee ik een mail had gestuurd maar eigenlijk geen account mee heb op 9lives.. dus ze controleren alleen nickname denk ik
Of hij voldoet niet aan het filter en hij verdwijnt in the twisting nether :D

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Ja echt erg he, klanten helpen en mailtje maken voor een key haha :D

Naja ik heb gisteren gemaild met mij en mn vriendin dr account. Vandaag gemaild en tien minuten later een key binnen :D Mijn vriendin is hem nu aant installen voor mij :D moet tot tien werken, dan zal hij wel geinstalled zijn denk ik :P

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:57
ga ook maar eens mijn ouwe account activaten eens kijken of ik hooked kan worden wat ik in het begin niet kon...speelde everquest hiervoor maar dat is redelijk dood...heb een 67 druid...wat is tegewoordig druid zn sterkste form? weet dat vroeger (3 jaar terug ofzo) een druid in bear form sterker was dan een tank. dat nog zo?

• M_G
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-07 16:37

M_G

Bears zijn meer dan degelijke tanks ;)

Daarnaast doen cats sterke dps, moonkins draaien ook mooi mee en trees zijn nog altijd super ;)

[ Voor 6% gewijzigd door M_G op 12-08-2010 15:16 ]

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:55
MrHarry schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:02:
ga ook maar eens mijn ouwe account activaten eens kijken of ik hooked kan worden wat ik in het begin niet kon...speelde everquest hiervoor maar dat is redelijk dood...heb een 67 druid...wat is tegewoordig druid zn sterkste form? weet dat vroeger (3 jaar terug ofzo) een druid in bear form sterker was dan een tank. dat nog zo?
een druid in bear form = tank ;)
maar ik neem aan dat je het vergelijkt met een warrior tank? mijn guess... het is situational maar ik hou persoonlijk niet van warriors en beertjes, geef mij maar een prot pally.
kijk even in de TS, daar staan veel links per klasse en speel wat je het leukste lijkt

• MrHarry
goed om te horen dat druids nog steeds goed zijn :)
was niet helemaal van plan om weer vanaf 0 te beginnen tijd is niet mijn vriend :p

Time is money friend!

• Thommmyy
  • Laatst online: 01-07 14:11
in wow term's

Time is Gold m8 :P

• MrHarry
lol en zo is het maar net dat time money..ehrrr gold is :p

Money is toch gold? :P haha

• MrHarry
als ik die chats mag geloven van die sellers wel ja :p

Haha man daar wordt je tot op de dag van vandaag echt mee doodgespammed zeg...

Ze worden wel beleefder..

"Hey are you there, may I ask you an question"

Yeah sure you can, whazap?

"We got 100k gold on your server available, would you like to buy gold"

DOH...

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-07 16:04

Neelon

FOR PONY!!!

Eerder deze week was er even een gold-seller (naar eigen zeggen dan) geinvite in de guild. Hij had alleen niks te verkopen.

Some gold-seller... lag er binnen het uur ook weer uit, was gewoon voor shits'n'giggles geinvite. Engelse taal beheersing was wel goed trouwens.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• MrHarry
ik logde in en dacht die zijn nu ondertussen wel allemaal weg die figuren maar een vd eerste berichten die ik zag was...buy our gold now cheap gold blabla...booming biz geloof ik voor die lui!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 369828 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:39:
Haha man daar wordt je tot op de dag van vandaag echt mee doodgespammed zeg...

Ze worden wel beleefder..

"Hey are you there, may I ask you an question"

Yeah sure you can, whazap?

"We got 100k gold on your server available, would you like to buy gold"

DOH...
"Epicwarrior: hey, are you there? may i ask you a question?"
/who epicwarrior
Epicwarrior, level 1 warrior, Elwynn Forest
"NMe: only if you're not selling gold"
*silence*

;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Thommmyy
Gold sellers zijn idd vervelend.

Tussen alle trade spam van LFM tank!!! LF Healer!!! wat over het algemeen nog redelijk gaat, gwn je oproep herhalen nadat hij uit je chatwindow is verdwenen.
Maar die goldsellers spammen gelijk 10 berichten met vage kut tekens. das echt zo irritant.

Ik report dan ook gelijk 2x ofzo. als ze het nou 1 berichtje een keer in trade zet heb ik er verder geen last van en zalik ze verder ook niet reporten, maar wat ze tegenwoordig doen is gwn zwaar irritant!

Tis idd best kloten om je LF oproep ineens uit het scherm te zien verdwijnen met 1 gold oproep :( mjah... helaas valt er weinig aan te doen :D

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:34

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Thommmyy schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 16:09:

Tussen alle trade spam van LFM tank!!! LF Healer!!! wat over het algemeen nog redelijk gaat, gwn je oproep herhalen nadat hij uit je chatwindow is verdwenen.
Maar die goldsellers spammen gelijk 10 berichten met vage kut tekens. das echt zo irritant.

Ik report dan ook gelijk 2x ofzo. als ze het nou 1 berichtje een keer in trade zet heb ik er verder geen last van en zalik ze verder ook niet reporten, maar wat ze tegenwoordig doen is gwn zwaar irritant!
'je oproep herhalen als hij uit je chatwindow is verdwenen' << daar kan ik mij zo aan ergeren, ik heb trade nu maar in een apart window gezet, want bv gisteren rond 20:00 gaat de trade zo snel dat je niet eens kan lezen wat er gespammed wordt.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:50

Wootlock

Evilution

Thommmyy schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 16:09:

Heb je mij ook al een keer gereport ? :D

/2 Lets play a game, last one to link [random legendary] in trade wins 6k gold !

:+

/edit 6-6*6= ??? doet het ook goed in /2 :D

[ Voor 3% gewijzigd door Wootlock op 12-08-2010 16:52 ]

"Don't let your dreams be memes"

Zes nullen? :P

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mijnheer Van Dale Wacht Op Antwoord. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Werd vanochtend wakker, keek in mijn mail en ja hoor! Een beta invite :). Momenteel zit de server te laggen dus kan niet echt spelen. Maar het ziet er erg goed uit!

Als iemand vragen over de uitbreiding heeft, vraag ze gerust en ik zal het proberen uit te zoeken!

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Anoniem: 160996

Kees schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 16:41:
[...]

'je oproep herhalen als hij uit je chatwindow is verdwenen' << daar kan ik mij zo aan ergeren, ik heb trade nu maar in een apart window gezet, want bv gisteren rond 20:00 gaat de trade zo snel dat je niet eens kan lezen wat er gespammed wordt.
Probeer eens SpamThrottle addon, ik gebruik hem in combinatie met BadBoy en BadBoy Levels filter. :)

Afbeeldingslocatie: http://media.curse.com/Curse.Projects.ProjectImages/21481/18031/SpamThrottle_Screenshot.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 160996 op 12-08-2010 17:44 ]

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-07 00:48
Een guildie van mij is met zijn PVP char getransferred, echte madness op zijn nieuwe realm in /2, verschillende ICC pugs, enorm veel gespam voor trade goods, weekly, random hc, en anal spam, en dan nog alle goldspammers erbij.. Hij kan de normale whispers niet eens lezen omdat /2 zo snel gaat..

Damn.. dan ben ik ECHT blij dat ik op een rustige realm zit.
Wootlock schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 16:47:
[...]
/edit 6-6*6= ??? doet het ook goed in /2 :D
Ja, en in de discussie die volgt heeft 90% het antwoord fout :P

Het moet -30 zijn natuurlijk!

[ Voor 27% gewijzigd door Divak op 12-08-2010 20:48 ]

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-07 18:25
RichardvdD schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 20:46:
Een guildie van mij is met zijn PVP char getransferred, echte madness op zijn nieuwe realm in /2, verschillende ICC pugs, enorm veel gespam voor trade goods, weekly, random hc, en anal spam, en dan nog alle goldspammers erbij.. Hij kan de normale whispers niet eens lezen omdat /2 zo snel gaat..

Damn.. dan ben ik ECHT blij dat ik op een rustige realm zit.

[...]
Ja, en in de discussie die volgt heeft 90% het antwoord fout :P

Het moet -30 zijn natuurlijk!
offtopic: Hmm... ik heb totaal geen wiskunde knobbel, maar was het niet zo dat je dan het zo moest noteren: 6-(6*6) ? anders is het toch inderdaad 0? :p

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

• Nef
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-02-2024

Nef

StupidMonkey schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 21:03:
[...]

offtopic: Hmm... ik heb totaal geen wiskunde knobbel, maar was het niet zo dat je dan het zo moest noteren: 6-(6*6) ? anders is het toch inderdaad 0? :p
Nee, standaart regel is zoals hierboven vermeld;
Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord
oftwel in volgorde van boven naar beneden;
Machtsverheffen
Vermenigvuldigen
Delen
Worteltrekken
Optellen
Aftrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelbuuu
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06 09:51
dat was vroeger, tegenwoordig is het Hoe moeten wij van de onvoldoendes afkomen?

dus: haakjes, machtsverheffen en worteltrekken, vermenigvuldigen en delen, optellen en aftrekken.

heeft hier geen consequenties maar kan het wel hebben bij andere sommen.

12 : 4 x 3 was 1, terwijl dat nu 9 is.

<Got>Endurat#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat de party announcement alleen wordt weer gegeven wanneer ik niet een raid zit? Ik wil dus dat ik alleen een party announcement doe wanneer ik niet in een raid zit. Als ik wel in een raid zit, wil ik wel een raid announcement maar geen party announcement.
code:
1
2
3
/cast Ritual of Refreshment
/raid tekst komt hier
/party tekst komt hier

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07 23:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hmm /2 :D.

Wekker zetten over 8 uurtjes, zien of ik die beta key kan scoren. Trouwens, hoe lang loopt die beta nog? Of is daar (nog) niets over bekend?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Wootlock schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 16:47:
[...]

Heb je mij ook al een keer gereport ? :D

/2 Lets play a game, last one to link [random legendary] in trade wins 6k gold !

:+
Whaha, nee mede tweakers report ik niet uit respect :+
Maar heb je idd wel eens voorbij zien komen.

Gister waren er jammer genoeg te weinig mensen online in de guild om de ICC25run te hervatten, dus werd het bankzitten omdat er geen 2 icc10 groepen gemaakt konden worden.
Nouja had ik lekker de tijd om een filmpje te checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-07 11:10

Auredium

Informaticus Chaoticus

Logboek,

gisteren was een super dagje. Ik wist een PuG ICC10 in te gaan die compleet schoon was. Marrowgraw, Lady Deathwisper en de gunship battle waren een oneshot en ik haald EINDELIJK mijn achievement voor het doen van de eerste vier bosses op ICC 10 (ik had Saurfang al eens gedaan). Nog beter was dat ik van MarrorGraw Frost Sting wist te looten en nu dus een ICC 10 epic zwaard heb wat vele malen sterker was dan Seeth.
Bij Saurfang ging er iets mis, we hadden de halve maan opstelling met mij aan de rechterkant als mage RDPS en een andere mage aan de linkerkant. Tijdens het gevecht stond diezelfde mage plotseling rechts van mij terwijl ik niet had bewogen...wipe dus. De tweede keer ging Saurfang wel neer en had ik genoeg Emblems of Frost om de T10 shoulders te halen, die ik direct heb voorzijn van een gem en een enchantment, mijn sword trouwens ook.

Tijdens de daily HC haalde ik verder nog de achievement voor 1000 soulkeeper shard's. Vanaaf hoop ikd e ICC 10 raid te kunnen voortzetten.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wahahah enkel de eerste 4 bosses in icc 10? :P dat deden ze bij ons als er nog geen +*% buff was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Niet iedereen is l33t en speelt de game op dezelfde manier... ^^

[ Voor 40% gewijzigd door bitpixl op 13-08-2010 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

Nef schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 21:41:
[...]

Nee, standaart regel is zoals hierboven vermeld;
Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord
oftwel in volgorde van boven naar beneden;
Machtsverheffen
Vermenigvuldigen
Delen
Worteltrekken
Optellen
Aftrekken
Dit leren ze tegenwoordig niet meer. Het moet allemaal simpel. Probleem is dat de kinderen en som zonder haakjes niet meer kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
MrVegeta schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 03:20:
Hmm /2 :D.

Wekker zetten over 8 uurtjes, zien of ik die beta key kan scoren. Trouwens, hoe lang loopt die beta nog? Of is daar (nog) niets over bekend?
onbekend nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Gisteren maar weer verder gegaan met het lvlen van mijn fishing skill :) en pas gestopt totdat ik op 325 skill zat,ondertussen in de Queue voor AV gezeten (die is aardig lang doordat er veel meer alliance dan horde in mijn nieuwe battlegroup zit) dus kon ik lekker doorvissen :) ga tegenwordig ipv die dalaran fontein/sewers nu de Scholen met vis af in Scholazar zodat ik ook nog een beetje kans maak op de Sea Turtle mount!

ook nog een krab minipet mogen looten uit mn bag met fishing treasures...maar ff 2 vraagjes voor de wat meer ervaren vissers onder ons:

-klopt het dat die Sea turtle mount alleen dropt uit Scholen met vis?
-kan je naast de bag met fishing treasure van de daily uit dalaran ook nog de daily uit shattrath doen en nog een bag of fishing treasures in ontvangst nemen?

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bitbron schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 08:30:
true, no pun intended

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Anoniem: 355517 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 08:25:
wahahah enkel de eerste 4 bosses in icc 10? :P dat deden ze bij ons als er nog geen +*% buff was
Toen ICC uit kwam stopte ik met spelen voor vier maanden...
Bovendien ben ik geen raider van origine. Ik raid omdat ik zo-ongeveer al het andere in WotLk heb gedaan.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=34512337,noline]
-klopt het dat die Sea turtle mount alleen dropt uit Scholen met vis?
-kan je naast de bag met fishing treasure van de daily uit dalaran ook nog de daily uit shattrath doen en nog een bag of fishing treasures in ontvangst nemen?
Ik ben atm ook bezig met de sea turtle mount, het klopt niet dat hij alleen uit scholen dropt... et is natuurlijk wel aan te raden dat je in scholen vist omdat je dan meer vissen zal vangen :) ik heb een zalig plekje in borean tundra waar de schools blijven spawnen( bij amber ledge).
Ja, je kan beide fishing dailys doen net zoals je alle 2 de cooking dailys kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:36
Bitbron schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 08:30:
De eerste 6 bosses in ICC 10 en 25 is niks 1337's aan. Eerder tegenovergesteld, als je met 30% buff de eerste 6 bosses niet kan killen val je of in ieder geval een groot gedeelte van je raid in de categorie retards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Anoniem: 355517 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 08:38:
Ik ben atm ook bezig met de sea turtle mount, het klopt niet dat hij alleen uit scholen dropt... et is natuurlijk wel aan te raden dat je in scholen vist omdat je dan meer vissen zal vangen :) ik heb een zalig plekje in borean tundra waar de schools blijven spawnen( bij amber ledge).
Ja, je kan beide fishing dailys doen net zoals je alle 2 de cooking dailys kan doen.
ooow ok dankje man! ik heb voornamelijk op die handige wow vis site zitten kijken en werd helemaal gemotiveerd daardoor haha ( www.elsanglin.com ) echt een leuke site!

had geen zin in een Kalu'ak rep farm dus even een hengeltje gescoord bij nat pagle in dustwallow marcg met +25 fishing erop en die fishing hat & Lijn en gepimpte bling nling hengel zie ik wel droppen in de bags met fishing treasures..

heb ook mn track fish skill nog niet maar die kan ook in een bag met fishing goodies droppen en anders vis ik hem wel een keer op uit een krat..had ook gelezen dat je de lockboxes niet weg moet gooien,zit vaak een epic gem en wat bláuw spul in :)

ik hou het voorlopig even bij de pools in scholazar daar zijn bijna alleen maar Nettlefish scholen en het verkoopt lekker op de AH samen met die Pygmy suckerfish :) krijg ik ook weer wat inkomen erbij haha want verdien nu alleen maar aan de WG quests en iedere 10k honor een gem die er voor +/- 105 gold uit gaat..
nu zie ik mijn cashflow wat sneller gaan haha tja is ook zo weer weg haha koop ik mountjes van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Anoniem: 94605 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 08:30:
[...]

Dit leren ze tegenwoordig niet meer. Het moet allemaal simpel. Probleem is dat de kinderen en som zonder haakjes niet meer kunnen oplossen.
Ondertussen leren ze haakjes in sommen te zetten op re rekenmachine en word het verder halg uitgelegd waarom dat is.

De Pug's op Aggramar ally komen meestal tot 6/12 omdat Rotface voor sommige toch wel erg moeilijk is, of gwn niet luisteren wat de RL te vertelen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 11:58
Vivaladen schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 08:57:
[...]

ik hou het voorlopig even bij de pools in scholazar daar zijn bijna alleen maar Nettlefish scholen en het verkoopt lekker op de AH samen met die Pygmy suckerfish :) krijg ik ook weer wat inkomen erbij haha want verdien nu alleen maar aan de WG quests en iedere 10k honor een gem die er voor +/- 105 gold uit gaat..
nu zie ik mijn cashflow wat sneller gaan haha tja is ook zo weer weg haha koop ik mountjes van :D
Verkopen alle gems nog zo goed dan? Bij ons zijn de prijzen gezakt van 60-99g ofzo, 99 als je echt veel mazzel hebt meestal raak je ze niet kwijt :|

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

porn* schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:46:
[...]

Verkopen alle gems nog zo goed dan? Bij ons zijn de prijzen gezakt van 60-99g ofzo, 99 als je echt veel mazzel hebt meestal raak je ze niet kwijt :|
op Auchindoun verkoop ik ze meestal ergens tussen Vrijdag en Dinsdag, woensdag heeft iedereen zn WG weeklies weer gedaan en gaat Auchindoun massaal naar de champions hall om gems te kopen om ze daarna op de AH te dumpen met als gevolg dat de prijzen een dag of 2 lang tussen de 80 en 100 g liggen.
tussen vrijdag en dinsdag raak ik ze meestal tussen de 100 en 120 g kwijt maar het schommelt als een gek die prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-07 13:27

Tweakjur

Redacteur
Voor wie het nog niet door had... om 12:00 uur gaat de actie waarbij we betakeys voor Cataclysm weggeven live op de frontpage. First come, first serve, dus zorg dat je op tijd bent!

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

JJJur schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:07:
Voor wie het nog niet door had... om 12:00 uur gaat de actie waarbij we betakeys voor Cataclysm weggeven live op de frontpage. First come, first serve, dus zorg dat je op tijd bent!
Ik dacht dat het 11 uur was? Voor niets zo vroeg opgestaan in mn vakantie! :P :(

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe :D

Maarem!

Wie heeft er al een key weten te bemachtigen van 9lives.be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 11:59
Wordt het trouwens een twitter actie of komen de minder hype gevoelige "luddite's" ook in aanmerking :)

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Dutchman! schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:13:
Wordt het trouwens een twitter actie of komen de minder hype gevoelige "luddite's" ook in aanmerking :)
Ik hoop het 2de ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:34

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dutchman! schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:13:
Nee, gewoon een 'klik hier voor de key' actie

[ Voor 14% gewijzigd door Kees op 13-08-2010 11:23 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Laatst online: 27-06 10:14

DarkKnight

Narf

Tja, op mijn server gaan de populaire uncut gems voor 120-140g en de wat mindere voor rond de 100g.
Trouwens, ik zou willen dat ik random idiots zou kunnen blocken, zodat ze me niet kunnen whisperen. Eergisteren had ik 6 whispers van mensen die mijn Battered Hilt wilden kopen voor alles tussen de 4k en 6.5k g... Ik ben best bereid om de prijs te verlagen als het vriendelijk wordt gevraagd én het een redelijk bod is. Maar als ik iets op de AH zet voor ~8.3k, dan denk je toch zelf niet dat ik het ga verkopen voor 6.5k? Vreemde mensen.

ps. Hopelijk ben ik al terug van koffiepauze voor de Cata key actie. (Stomme uur verschil ook). Nouja, ik wens in ieder geval iedereen die een key wil succes.

[ Voor 13% gewijzigd door DarkKnight op 13-08-2010 11:27 ]

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
Kees schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:23:
[...]

Nee, gewoon een 'klik hier voor de key' actie
dan hoop ik ik in de buurt kom, heb namelijk een begravenis straks en dat is natuurlijk om 12:30 en ik moet er ook nog heen >.>, dus ik heb tot 12:05 gok ik

edit: in de zin van heen gaan rijden

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 13-08-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan niet wachten!!!!!! ik moet constant plassen!!
i know TMI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

porn* schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:46:
[...]

Cardinal Ruby 110G bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-06 19:57
Mektheb schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:27:
[...]

dan hoop ik ik in de buurt kom, heb namelijk een begravenis straks en dat is natuurlijk om 12:30 en ik moet er ook nog heen >.>
Tenzij het van iemand is die je niet kent vind ik jouw opmerking belachelijk en verdien je echt geen key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Negaiido schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:29:
[...]

Tenzij het van iemand is die je niet kent vind ik jouw opmerking belachelijk en verdien je echt geen key.
hoezo?, ik zeg alleen ik moet er ook nog heen in de zin van ER HEEN RIJDEN.
"misschien had ik het er beter neer moeten zetten >.>excuse me"

[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 13-08-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zumbaba
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-06-2022
Negaiido schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:29:
[...]

wat is dat nu voor een reactie?

Agoniser lvl 60 barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@negaiddo... alhoewel het respectloos over kan komen wat hij zegt... er is niet bij gezegd dat hij geen zin heeft in de begrafenis... want daar heeft niemand zin in maargoed... dat heeft toch niets te maken dat hij geen key verdient?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 369828 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:33:
@negaiddo... alhoewel het respectloos over kan komen wat hij zegt... er is niet bij gezegd dat hij geen zin heeft in de begrafenis... want daar heeft niemand zin in maargoed... dat heeft toch niets te maken dat hij geen key verdient?
ik heb het er waarschijnlijk te snel neergezet, maar bedoel meer in de zin van tijd gebrek van een key hopen te krijgen en er heen rijden en optijd komen.

Dus om het maar hierbij te houden, verkeerd gepost en daarna geedit. excuse me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geven jullie 1K keys weg? en max 1 per acount? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.wintermans
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Kwestie van miscommunicatie. Hij bedoelt "ik moet er ook nog heen" als in "ik ben er nog extra tijd mee kwijt om erheen te rijden, dus kan ik om 12u niet online zijn".

Negaiido (en ik zelf in eertse instantie ook) pakte het op als "ik moet er zowaar ook nog naar toe ook *zucht*" waardoor het dus leek dat hij er geen zin in had etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Zumbaba schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:31:
[...]

wat is dat nu voor een reactie?
Ik las gewoon zoals het er stond. Sorry als hij dat zo niet bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Grappig, straks heel die stroom accounts die hiervoor speciaal een account hebben aangemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
r.wintermans schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:37:
Kwestie van miscommunicatie. Hij bedoelt "ik moet er ook nog heen" als in "ik ben er nog extra tijd mee kwijt om erheen te rijden, dus kan ik om 12u niet online zijn".

Negaiido (en ik zelf in eertse instantie ook) pakte het op als "ik moet er zowaar ook nog naar toe ook *zucht*" waardoor het dus leek dat hij er geen zin in had etc.
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en waar ga je die actie kunnen vinden? gewoon op de frontpage bij nieuws? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Anoniem: 355517 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:41:
JJJur schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:07:
Lezen is af en toe best pittig ! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 355517 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:41:
denk het wel :)
keihard f5é dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

Mektheb schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:42:
[...]

1000 keys, zou toch niet ZO hard moeten gaan toch :+

Refresh, refresh

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Osxy schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:53:
[...]

Refresh, refresh
ben bang van wel ;), voorall accounts die vandaag gemaakt zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Osxy schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:53:
[...]

Refresh, refresh
Wat doe jij hier :< Kom je onder je steen vandaan voor een key :p

Je hebt trouwens zeker wel een paar minuten hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Frerk schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:54:
[...]

hoop het :D, heb namelijk al ingecalculeerd ik exact 4 min heb na 12:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312121

nog ff wachten dan he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318669

spannend..... bijna net zo spannend als 5 jaar geleden met de eerste beta keys ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

Frerk schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:54:
[...]

Heb eigenlijk een WoW break :P Maar voor de beta kom ik daar graag uit O-) Ook de Wotlk Beta meegedaan maar toen had ik de key via Blizz.

[ Voor 9% gewijzigd door Osxy op 13-08-2010 11:56 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Osxy schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:55:
[...]

Heb eigenlijk een WoW break :P Maar voor de beta kom ik daar graag uit O-)
Je neemt geen WoW break, je hebt gewoon geprobeerd te stoppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
stoppen probeer ik niet, lukt toch niet ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SRY TUNNELVISION ATM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
me too, m'n GF speelt het erg veel, helaas moest ze vandaag werken, dus neem ik even de honeurs waar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

ETA 3 minutes, 4x zo hoge activiteit.. Tjongejonge lijkt extended maintenance wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Frerk schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:57:
ETA 3 minutes, 4x zo hoge activiteit.. Tjongejonge lijkt extended maintenance wel :p
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:18
En dan klapt internet eruit :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
backup laptop met wifi van de buren ! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Koning moment :D
Ik wil de nerdrage zien bij degene die dat gebeurt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
first ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Serieus... gaat om 12 uur hier de servers plat wegen vervanging van hardware :/ Mobiel internet ftw :P
Minuut al te laat al!!!one!1

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2010 12:01 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318669

niks nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:15
Lol zie iedereen hier vechten om een key, ik heb er lekker al een :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
downloading beta ! :D dank u tweakers <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

_O_ beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 02-07 16:04

Neelon

FOR PONY!!!

Mektheb schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:42:
[...]

*krak* ging de f5 toets. :P

donderdagboekje:

Random HC, was UK geworden.Snel zat gebeurd, mass pulling ftw. Kwam er weer uit met tot damage done maar dat is als redelijk gegearde beer tank geen enkel punt.

Hierna, een semi-spontane scrub raid night, was eigenlijk voor maandag maar naar voren geplaatst.

Als eerste VOA25, we hadden hem zowaar. Snelle kills, geen drops voor mezelf behalve frostie emblems. Weet alleen nog niet wat er mee te gaan doen.

Daarna ToC25, alleen een wipe op Anoob omdat ranged de frost patches vergat. Loot ontvangst Juggernaught's Vitality en Lurid Manifestation. Even wat verwarring en wtf omdat ik de roll op de trinket won maar deze naar de DK alt (van de GM) ging. Beetje slechte communicatie, maar hij wou deze voor de volgende 2 gevechten gebruiken en daarna heb ik hem gekregen. Alle token rolls verloren, maar wat wil je met een raid met 15-20 alts? :P

Vervolgens bij madam Onyxia op de koffie geweest, geen drops, weer 20 rolls ofzo op sack of gems, hide bag en hoofd, niks gewonnen. :P Altijd grappig om de loot-roll spam te zien.

En als afsluiter Noth maar een bezoekje gebracht. Hij speelde alleen vals, afgesproken was dat er niet met ziektes gegooid zou worden, dus niemand was aan het dispellen (iedereen was aan het dps-en, shadowpriests ftw), en toen opeens *KABOOM*, WTF, raid dood. :P Vervolgens na het lachen maar omgelegd.

Als laatste m'n TBC daily HC gedaan (Old Hillsbrad deze keer), gevolgd door Sethekk Halls, maar de mount vendor bleek weer eens niet te weten wat voorraad management is.

Heerlijk dit soort avond-vullende programma's. Even weg van de "hektiek" van progressie raids, even iets anders spelen (rol of klasse) in redelijke rust.
Bartske schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:01:
Lol zie iedereen hier vechten om een key, ik heb er lekker al een :+
Niks vechten, heb al een paar maanden toegang. :P Behalve goblin area nog vrij weinig gedaan, wil niet alles weten voordat het live gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Neelon op 13-08-2010 12:03 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.