![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 102% gewijzigd door Zeror op 02-08-2010 16:49 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 102% gewijzigd door Zeror op 02-08-2010 16:49 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik geef toe, als disc heal ik holy er zonder problemen uit (kwa throughput gewoon de beste raidhealer die er nu is), maar kwa tank healing zijn ze gewoon zwakker dan holy.Ben het grotendeels wel met je eens, maar toch niet helemaal
De meeste throughputs hebben, op dit moment, disc priests. Heb aardig wat cijfertjes gezien en het ligt een beetje aan de fights (liefst van die AoE fights a la BQ of Sindra), dan absorb je veel, heel veel. Heb een parse van 6k HPS gezien waarbij ik ook nog eens 3k HPS deed. Natuurlijk zijn het estimates, healing is heel moeilijk te vergelijken omdat het ook van de andere healers en het aantal afhangt, maar ik weet zeker dat ik, wanneer ik beiden specs vergelijk, meer "throughput" zou hebben met disc (zou op zo'n 6-7k HPS uitkomen in zo'n aura fight). Maargoed dat is beiden AoE/support healen.
Priests zijn inderdaad de laatste die je zou nemen voor tank healing (al vind ik druids ook niet bijzonder goed, die doen het op dreamwalker alleen maar goed vanwege de hots imho), maar met een goede serendipity rotatie is het zeker wel te doen mits je gear het toelaat, het is alleen onvergelijkbaar met pallies (simpelweg OP atm)Dan tank healing, het grote probleem, want de single target throughput van priests is gewoon zielig. Ja disc heeft lagere throughput, maar holy heeft ook helemaal niks om spikes op te vangen. Ga jij nog Greater Heals lopen cancel casten dan? Zo ging het in Sunwell maar da's nu niet meer te doen. Kijk fights als Festergut heroic, Saurfang heroic, echt de tanks worden geraped. Als jij niet contstant aan het spammen bent gaan ze gewoon dood. Dit is ook de reden dat iedereen de priests als laatste op healing van Dreamwalker zet. Pallies > shammies > druids > priests voor de portals, helaas.
Disc was marginaal beter toen penance nog geen cd had, maar met een lekkere serendipity rotatie (in icc kun je zonder problemen 14-15k crit flashheals krijgen in holy) kun je best lekker healen, alleen in vergelijking met de andere classes (zelfs hybrids) is het gewoon niet echt bijzonder.De flashheals van zowel holy als disc priests voldoen dan simpelweg niet, allebei, disc kan met Penance en een shield e.e.a. redden en holy moet het eigenlijk puur van de grotere heals hebben en hopen dat het lukt (desnoods GS/PS maja da's normaal voor de verwachte bursts a la Fester's 3e stack, LK Soul Reapers, dat soort shit).
Heeft ook veel te maken met de content, dit is pas zo geworden na het introduceren van bepaalde gevechtstypen die bijvoorbeeld sterk op druids waren gericht (eind toc25 en ICC25) en de nerf van poh (waardoor je wel bent gedwongen om renew spec te gaan > overigens niet slecht want zo leren de coh spammers ook eens spelen). Overigens is dit altijd wel een beetje geweest (behalve in de korte periode dat coh geen cd had), priests staan duidelijk onderaan wat betreft liefde van blizzard, ik hoop dat ook dat die nieuwe trances in holy wat meer compensatie geven tov de goodies die bijvoorbeeld shammies en pallies krijgen. (anders kan ik net zo goed een van die fotm classes rollen en facerollen over mn keyboard)Dat was de min of meer priestrant die ik eerder postte, priests doen het hardstikke goed maar zijn eigenlijk altijd in iedere rol support healers. Ze zijn slecht om tanks te healen (ze doen het niet geweldig en kunnen vrijwel niks anders doen dan) en zijn on par ongeveer met druids/shammies met raidhealing/shielding. Gewoon jammer
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
[ Voor 13% gewijzigd door Divak op 20-07-2010 00:02 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik heb nog wel alle gear liggen die nodig is... welke server dan transfer ik onmiddelijk.RichardvdD schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 00:02:
Hmm, een paar mensen op mijn realm willen voor Herald of the Titans gaan, slechts een paar mensen hebben er al wat gear voor, en nu ga ik ook beginnen. Nu nog een handjevol andere mensen vinden die er zin in hebben om de gear bij elkaar te sprokkelenLijkt mij erg leuk als we een volle groep krijgen, zo niet, dan ben ik nu geld en emblems aan het verspillen aan gear
Is tenminste weer eens iets anders dan ICC.. daar heb ik nu wel eerlijk gezegd een beetje genoeg van gezien.
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Anoniem: 57942
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Ja, een kruisboog is niet hetzelfde als een boogAnoniem: 57942 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 06:50:
Vraagje.
Heb net een nieuwe alt aangemaakt een hunter met een 2hander herloom zwaardje en ik heb ook een herloom bow gehaald. echter kan ik die niet equipen. terwijl ik toch echt crossbow skill hebt aangeleerd in undercity.
Zit er een verschil in crossbow en een bow? alvast dank!
Ik dacht dat heirlooms alleen verkrijgbaar waren als je een ander character naar 80 had gebrachtAnoniem: 57942 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 06:50:
Vraagje.
Heb net een nieuwe alt aangemaakt een hunter met een 2hander herloom zwaardje en ik heb ook een herloom bow gehaald. echter kan ik die niet equipen. terwijl ik toch echt crossbow skill hebt aangeleerd in undercity.
Ja, want voor elke andere class dan de hunter is het verschil tussen bows en crossbows interessant en relevantKaap schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:06:
Ik dacht dat heirlooms alleen verkrijgbaar waren als je een ander character naar 80 had gebracht
[ Voor 11% gewijzigd door Dricus op 20-07-2010 08:21 ]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Ja. Je kunt Bow mastery halen in Silvermoon.Anoniem: 57942 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 06:50:
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
http://hawvie.deviantart.com/
Anoniem: 57942
Anoniem: 63072
Moet je inderdaad doen, is een leuke uitdaging. Wij hebben er ook een 10 mans groepje voor met de gear. We hebben nu 3 avonden pogingen gedaan en we halen de laatste fase steeds. Alleen die laatste fase nog even onder de knie krijgen. Helaas heb je maar een uur per avond/week anders had hij al plat gelegen.RichardvdD schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 00:02:
Hmm, een paar mensen op mijn realm willen voor Herald of the Titans gaan, slechts een paar mensen hebben er al wat gear voor, en nu ga ik ook beginnen. Nu nog een handjevol andere mensen vinden die er zin in hebben om de gear bij elkaar te sprokkelenLijkt mij erg leuk als we een volle groep krijgen, zo niet, dan ben ik nu geld en emblems aan het verspillen aan gear
Is tenminste weer eens iets anders dan ICC.. daar heb ik nu wel eerlijk gezegd een beetje genoeg van gezien.
De een is horizontaal, de ander verticaal?Anoniem: 57942 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 06:50:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Endgame is crossbow de middelmaat qua snelheid, nu weet ik alleen even niet of het een gun of een bow was die sneller was.Anoniem: 57942 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 06:50:
Gratz man!HawVer schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:01:
Mijn main is 80!En nu ben ik hard aan het sparen voor fatsoenlijke gear. Shit wat duur.
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
Als ik tank heb ik een regel, You pull it you tank it, ofwel gewoon dood laten gaan die gasten, en ook je vriendin melden dat ze geen mana moet verspillen aan die gasten. Anders leren ze het nooit. Ben het wel met je eens, op low lvl met pala tanken is redelijk traag, al krijg je op lvl 30 BoS, wat het al iets makkelijker maakt, gewoon meer pullenCarthrax schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:31:toon volledige bericht
Gisteren eens bezig gegaan met mijn low level paladin tank (ja ik moet er toch eens mee oefenen). Eindelijk een keer aangedurft om een instance te gaan tanken. Mijn paladin was lvl28 dus gekozen voor Stormwind Keep, lekker laag allemaal. Mijn vriendin had haar lvl28 holy pally meegenomen en daar gingen we.
Net aangekomen begint de warlock te pullen als een mafkees en zo ging hij bijna de hele instance door. Als ik zat te drinken dan kon hij niet wachten en pullde groep na groep. Ik heb er aan gedacht om hem dood te laten gaan maar kon het toch niet over mijn hart krijgen.
Uiteindelijk gewoon gered en de boss was nog niet down of die warlock leaved zonder wat te zeggen.
Naar de volgende instance dan want het ging best wel goed. SM Undead en hoppa een shadowpriest die groep na groep zat te pullen ook al was ik door mijn mana heen (wtb low level divine plea)
En ook direct na de laatste boss weg zonder wat te zeggen, ik kan echt moeilijk tegen dat volk.
De rest van de groep die toch een level of 5 boven mij zaten wilden nog wel een instance doen dus weer lekker in de queue en gaan maar wat is het toch met die figuren die geen geduld in de kont hebben
Nu snap ik waarom tanks op hoger level af en toe een kort lontje hebben met die mafkezen erbij.
Precies! Gewoon dood laten gaan! Ik doe precies hetzelfde met dps die voor geen meter uit z'n doppen kan kijken in raids, dan wipen we maar.Yerap schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:38:
[...]
Als ik tank heb ik een regel, You pull it you tank it, ofwel gewoon dood laten gaan die gasten, en ook je vriendin melden dat ze geen mana moet verspillen aan die gasten. Anders leren ze het nooit. Ben het wel met je eens, op low lvl met pala tanken is redelijk traag, al krijg je op lvl 30 BoS, wat het al iets makkelijker maakt, gewoon meer pullen
Wat ben ik blij dat ik een rogue speel zegYerap schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:38:
[...]
Als ik tank heb ik een regel, You pull it you tank it, ofwel gewoon dood laten gaan die gasten, en ook je vriendin melden dat ze geen mana moet verspillen aan die gasten. Anders leren ze het nooit. Ben het wel met je eens, op low lvl met pala tanken is redelijk traag, al krijg je op lvl 30 BoS, wat het al iets makkelijker maakt, gewoon meer pullen
"Don't let your dreams be memes"
[ Voor 108% gewijzigd door SinergyX op 20-07-2010 11:29 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
SinergyX schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:15:
9-6-9-6-9Zeker met retri Seal of Command is eerste lvls tanken met een pala heel erg simpel. Zorg gewoon dat alle je attackskills op cooldown blijven
WarriorGister iig me warrior naar 58
Revenge>Shield slam>Devastate voor single target en Heroic Struike boven ongeveer 45-50 rage.
Die abomination kan je gewoon healen hoortsjiller schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:18:
Gister ook icc 10 in geweest (normal mode) en voor het eerst voor mij professor putricide geprobeerd.
Ik was verantwoordelijk voor t tanken / kiten van de boss wat opzich niet moeilijk is...
Alleen niet down gekregen, sterker nog slechts 2x in p3 gekomen.. Raid wipte elke keer in p2 meestal doordat de abomination steeds op een ongelukkig moment dood ging en dus moest switchen...
en de keren dat we p3 waren was er nog 1 ooze levend wat weer leiden tot een wipe..
pff best een moeilijk gevecht : )
[ Voor 48% gewijzigd door Darkwand3r3r op 20-07-2010 11:20 ]
Nou, leuk is dat. In plaats van onze battle group aan hordezijde wat te versterken komt er alleen maar méér alliance bijVivaladen schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 06:28:toon volledige bericht
Zooo van het weekend maar weer eens begonnen met WoW,Internet is weer up en alle stekkerjes hebben vanuit de verhuisdozen de weg naar mn Nieuwe PC ook weer gevonden.
Tevens neergestreken op ons Nieuwe Realm "Auchindoun" en lach me helemaal ziek daar haha
gelijk ook de Zusterguild vd <the Stormwind Crusaders> opgericht genaamd <The Stormwind Crusaders> (ja origineel he?) en maar eens de BG's en WG ingedoken en ik geloofde mn ogen niet haha
in WG viel de Horde daar als een stel Japanners steeds op dezelfde kant van de muur aan en deden totaal geen poging om het zuiden vd kaart te bezetten/hun torens te verdedigen..ze liepen gewoon masaal het RPGG vuur in zonder enige vorm van tactiek (was nieuw voor me aangezien ik meestal hetzelfde onderging in WG op mn oude realm)
daarna een aantal randommetjes gedaan vol goede moed en wederom was het totaal een ander plaatje:
eerst wsg en vervolgens 2x ab en 2x sota en allemaal gewonnen met een aardig voorsprongetje,bij AB zelfs een keer met 1100 punten verschil
conclussie: Auchindoun en de Vindication battlegroup is totaal het omgekeerde van mijn oude realm+battlegroup, alwaar wij in de Cruelty battlegroup (voorheen nightfall) alleen een beetje controle hebben op AV en WG is het hier precies andersom..dus de verhaaltjes zijn waar haha er is wel degelijk een Alliance paradijs
nu nog even de guild opbouwen en vervolgens gaan we lekker vanouds premade's runnen,arena teams maken en world pvp events houden en omdat het een pvp server is waar we nu zitten hoe ik gelukkig niet meer afk tussen crossroads te gaan zitten met 1 rogues in stealth achter mij om een hordie te verleiden zn pvp aan te doen haha vooral leuk om nietsvermoedende hordies te gaan pakken bij een of andere summoning stone
Trouwens iemand die post op WoW.com gezien over holy pallies? (the meest recente "the light and how to swing it post?) gaat erop lijken dat de holy pally enorm veel pvp utility gaat krijgen als ik het zo laslekker mee dmg doen in de frontlinies en tergelijkertijd healen (lekker met crusader strike erbij als base spell)
Worden leuke tijden!
Ah kijk eens aan. thanks !Darkwand3r3r schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:19:
[...]
Revenge>Shield slam>Devastate voor single target en Heroic Struike boven ongeveer 45-50 rage.
Dit is een prioriteit, geen rotatie.
Aoe uiteraard thunderclap, shockwave en cleave. Dit zal je het meeste doen op trash.
[...]
Die abomination kan je gewoon healen hoorDat is ook nodig want anders gaat hij dood!
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 20-07-2010 11:33 ]
Ehh ja Speel al vanaf warcraft 1 Alleen Alliance (alleen in warcraft3 werd je gedwongen om horde lvls te doen)garagaholic schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:25:
[...]
Nou, leuk is dat. In plaats van onze battle group aan hordezijde wat te versterken komt er alleen maar méér alliance bij. Maar goed, wat je zegt klopt wel. Komt doordat iedereen die een beetje intelligent pvp speelt bij horde erg snel van server wisselt. Dan blijven alleen de tards maar over o.O
[ Voor 3% gewijzigd door Vivaladen op 20-07-2010 11:36 ]
Was het niet een tijd geleden al dat crossrealm battlegrounds zijn? Of praten we nu langs elkaar?garagaholic schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:25:
[...]
Nou, leuk is dat. In plaats van onze battle group aan hordezijde wat te versterken komt er alleen maar méér alliance bij. Maar goed, wat je zegt klopt wel. Komt doordat iedereen die een beetje intelligent pvp speelt bij horde erg snel van server wisselt. Dan blijven alleen de tards maar over o.O
Zou niet eens weten wat glyph of shockwave doet....Wootlock schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:28:
[...]
Ah kijk eens aan. thanks !
Glyphs ? Cleave / Shockwave zijn een must gok ik ?
als de Abbo bij putri dood gaat betekend dat 2 dingen
- Je DPS slacked
- uh je DPS slacked !
Met de 25% moet je hem na 1 green ooze toch wel in P2 krijgen. P2 duurt ook max 6 oozes
P3 is gewoon burnen en goed opletten op flesjes en goo
Crossrealm wel, niet cross Battlegroup.P-Storm schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:35:
[...]
Was het niet een tijd geleden al dat crossrealm battlegrounds zijn? Of praten we nu langs elkaar?
[ Voor 15% gewijzigd door Darkwand3r3r op 20-07-2010 11:38 ]
Ja maar die zijn dus verenigd in een Battlegroup... En sommige battlegroups is Allience overheersend andere Horde, ligt maar net hoe de verdeling is op de betreffende servers... en de interesse in pvp uiteraard... Kan nog veel veranderen straks met rated BG's...P-Storm schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:35:
[...]
Was het niet een tijd geleden al dat crossrealm battlegrounds zijn? Of praten we nu langs elkaar?
nee geloof ik nog niet ennuh dat is straks toch alleen van toepassing op de Rated BG's?P-Storm schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:35:
[...]
Dit is mijn warrior, moet je maar even kijken naar de build + glyph's.Wootlock schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:28:
[...]
Ah kijk eens aan. thanks !
Glyphs ? Cleave / Shockwave zijn een must gok ik ?
als de Abbo bij putri dood gaat betekend dat 2 dingen
- Je DPS slacked
- uh je DPS slacked !
Met de 25% moet je hem na 1 green ooze toch wel in P2 krijgen. P2 duurt ook max 6 oozes
P3 is gewoon burnen en goed opletten op flesjes en goo
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Zijn al verschillende oud guildies of van realm veranderd of alliance gegaan vooral vanwege pvpVivaladen schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:35:
[...]
Ehh ja Speel al vanaf warcraft 1 Alleen Alliance (alleen in warcraft3 werd je gedwongen om horde lvls te doen)
ennuh iedereen die intelligent is bij de horde van servers wisselt?waar baseer je dat op dan?en werkt het toevallig ook de andere kant op?aangezien ik voor zover ik het nu heb gezien een hoop mensen ben tegengekomen daar die een wat meer volwassen indruk op mij achterlieten dan op mijn vorige realm (uitzonderingen daar gelaten)..
maarja na 5 jaar flinke tegenstand te hebben ervaart lijkt het nu echt als een mes door de boter te gaan
maar jij ook vd vindication bg?welke server kom je van dan?
Volgens mij zit ik ook in die battlegroup hehe, en inderdaad. Sota verliezen we wel constant en AV ook praktischMektheb schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:53:
Batllegroup Black out = WSG / EoS / en all die andere winnen de horde 8/10 alleen AV wint de alliance.
Huilen met de pet op
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Yup. heb gewoon de hoop op achievments opgegeven haha, voor wsg etcWootlock schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:02:
Ik zit ook in de BG idd en ally's spelen gewoon als zoutzakken
EoTS: OMG FLAG SHINY GO GET IT !!! terwijl de horde lekker 3 torens overneemt zonder problemen
AB: defend bases !! NO MUST KILL HORDE.
Lekker kansloosdit terwijl ik met mijn horde toon toch redelijk vaak in AV lvl en daar worden teminsten tactics afgesproken en 9 van de 10 keer houden mensen zich eraan
dat klinkt allemaal zo bekend in de oren haha,in mijn oude battlegroup was het precies hetzelfde zoals jij het ongeveer beschreef maar dan aan de alliance kant,je kon roepen wat je wou maar niemand luisterde en pas aan het eind schreeuwde er altijd zo'n retard iets van "you suck ,alliance suckz" maar op auchindoun gebeurt er een hoop goeds met minimale comunicatie,alsof iedereen weet wat ie moet doen,voel me na 5 lange jaren het onderspit gedelft te hebben echt als een vis in het water,doet me denken aan een oud gezegde:garagaholic schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:51:
[...]
Zijn al verschillende oud guildies of van realm veranderd of alliance gegaan vooral vanwege pvp. In BG's en dergelijke is het vaak huilen met de pet op. Geen tactiek en vooral hersenloos 1 voor 1 een groep van 10 allied spelers inlopen
. Als je dan de enige of één van de enige spelers die het redelijkerwijs begrijpt en degene bent die constant loopt te roepen "nee, niet doen. Nee, niet zomaar rushen. Pas op, daar staan 25 man. Nee, het heeft nu geen zin om met die flag rond te sjokken. Dan frustreer je jezelf nogal snel
Dus die mensen gaan gewoon pleite
.
Auchindoun is overigens een erg goede server met, vooral aan de alliance side, een sterke community. Volgens mij staan ze nummer twee op de wereldranglijst qua PvE, dus best aardig. Ik zit op ghostlands, de grootste failserver uit de battlegroup
.
Ik ken niemand die zo trots zegt dat hij alliance is als jij, en niemand die het zo doet voordoen alsof alliance echt machtig is op je server etc.Vivaladen schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:05:
[...]
dat klinkt allemaal zo bekend in de oren haha,in mijn oude battlegroup was het precies hetzelfde zoals jij het ongeveer beschreef maar dan aan de alliance kant,je kon roepen wat je wou maar niemand luisterde en pas aan het eind schreeuwde er altijd zo'n retard iets van "you suck ,alliance suckz" maar op auchindoun gebeurt er een hoop goeds met minimale comunicatie,alsof iedereen weet wat ie moet doen,voel me na 5 lange jaren het onderspit gedelft te hebben echt als een vis in het water,doet me denken aan een oud gezegde:
"Hard training --> Easy war , Easy training --> Hard war"
in een woord "Kickass"! (maar mis de mensen van Dutchtwilight wel hoor,en de guildies die achterbleven in de moederguild maar heb alweer een hoop aardige mensen leren kennen)
Thorval,Coast,Warsnor en Nachtvlindertje
[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 20-07-2010 12:09 ]
oow ehh ik weet niet goed wat ik daarop moet antwoorden maar bedankt man,ik doe gewoon mn werk als Paladin natuurlijkMektheb schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:07:
[...]
Ik ken niemand die zo trots zegt dat hij alliance is als jij, en niemand die het zo doet voordoen alsof alliance echt machtig is op je server etc.
/respect.
En ik krijg altijd maar l2p te horen als ik over alliance begin :<
[ Voor 6% gewijzigd door Vivaladen op 20-07-2010 12:18 ]
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Je beseft dan hopelijk wel dat je tegenwoordig honor krijgt ipv badges... Met verliezen duurt het miss nog wel langer dan voorheen om zo je doel te bereiken...Auredium schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:25:
Ik zat gisteren in Wasrsong Gulch en de groep deed daadwerkelijk moeite om te winnen aan de zijde van de Alliance. Daar was ik het niet helemaal mee eens aangezien ik alleen de badges wilde hebben voor de mounts en een typische alliance BG instelling hebt. Dat houdt in dat ik liever drie keer snel verlies en drie badges heb dan de battleground bespeel.
Anoniem: 243052
dus die battlegroup van auchindoun (misery toch ?) is wel wat op alliance?garagaholic schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:25:
[...]
Lijkt een beetje op mijn oude raid regel. "the repairbill will teach them".Yerap schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:38:
[...]
Twisting Nether --> Horde = 90% win rate @ WG ;-)Anoniem: 243052 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:34:
[...]
dus die battlegroup van auchindoun (misery toch ?) is wel wat op alliance?
zit nu op Reckoning en zoek eingelijk een nieuwe realm / battlegroup om mijn toekomstige nieuwe main op te planten. lekker pvpen / pvpen en geen zin om hopeloos 80% te verliezen. (wintergrasp on myn realm 90% loss rate)
kan je idd lang farmen hehe want die droppen niet meer,gaat je 50k honor kostenAuredium schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:25:
Ik zat gisteren in Wasrsong Gulch en de groep deed daadwerkelijk moeite om te winnen aan de zijde van de Alliance. Daar was ik het niet helemaal mee eens aangezien ik alleen de badges wilde hebben voor de mounts en een typische alliance BG instelling hebt. Dat houdt in dat ik liever drie keer snel verlies en drie badges heb dan de battleground bespeel.
nee Vindication geloof ik maar zit er net een paar dagen op maar tot nu toe een prachtige battlegroupAnoniem: 243052 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:34:
[...]
dus die battlegroup van auchindoun (misery toch ?) is wel wat op alliance?
zit nu op Reckoning en zoek eingelijk een nieuwe realm / battlegroup om mijn toekomstige nieuwe main op te planten. lekker pvpen / pvpen en geen zin om hopeloos 80% te verliezen. (wintergrasp on myn realm 90% loss rate)
Serieus?UdiBenLudi schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:31:
[...]
Je beseft dan hopelijk wel dat je tegenwoordig honor krijgt ipv badges... Met verliezen duurt het miss nog wel langer dan voorheen om zo je doel te bereiken...
Voor Horde staat hij buiten die PVP kamer waar je ook honor gear kan halen, in Orgrimmar.Auredium schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:44:
Serieus?
Ik heb 70k Honor
Maar hoe kun je dan die mounts krijgen, door honor voor badges in te leveren of de mounts voor honor te halen?
Dat is zon waste.. eerder waren die mounts 35 badges maar nu 50k honor..Justin2000 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:47:
Die badges kun je nog inruilen voor honor volgens mij.
Wordt sowieso een makkie. Ik heb 70k honor.Mektheb schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:48:
Yup die kan je inwisselen en 1 mount kost 50k honor tegenwoordig.
Elke dag 1 mount makkelijk
jammer dat het niet helemaal waar is, het is nl 2k honor /30 shards anders zou het idd super overpowered zijnSinergyX schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:53:
[...]
Voor Horde staat hij buiten die PVP kamer waar je ook honor gear kan halen, in Orgrimmar.
Ik heb mijn forsaken mount nog gehaald op de moeilijke manier, 30 emblems van de 3 BGs
Ook met stonekeeper shard's gaat het belachelijke snel, heb ik nu 120 tokens (2k honor elk) klaar liggen, maar heb geen pvp gear meer nodig
let wel op dat de max honor wat je mag hebben maar 75k is, dus eerst inwisselen dan pas je badges inleveren.Wordt sowieso een makkie. Ik heb 70k honor.
40 WG badges * 2k = 80k honor
Daarlangs heb ik nog iets van 40 badges van o.a. Eye of the Storm e.d. waarvan ik al zag dat ik ze kon inwisselen dus 200k honor haal ik wel.
Aangezien ik de Black War Tiger en Mammoth al heb...Nice dat het is aangepast, geen BG meer runnen ervoor!
[ Voor 29% gewijzigd door Yerap op 20-07-2010 13:02 ]
Wat is er niet waar aan?Yerap schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:00:
jammer dat het niet helemaal waar is, het is nl 2k honor /30 shards anders zou het idd super overpowered zijn
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Anoniem: 316512
Lees je eens een beetje in op de Rogue forums op de officiële wow-europe.com website, daar kan je een hoop tips meepakken.Justin2000 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:38:
iemand advies om goeie gear te krijgen om mijn main, rogue 40. ben nog niet erg thuis op wow gebied
WoW.com gok ik, WoWhead laat zich niet gauw overnemen denk ik, maja je weet het nooit zeker.junglebeast schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:07:
hmm MMO-C overgenomen door Curse.com. Die hebben ook WoR als nieuwssite.
Vraag me af wat welke site Curse nu verder op het oog heeft. Wowhead, of wow.com?
indeed, maar Mmo-champ blijft wel voor 90% in de handen van de geen die het nu ook al doet, dus ik denk er weinig verandert kwa inhoudt etcSinergyX schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:21:
Dan wordt het enkel nog wow.com lezen voor de time being, ik vind die curse site zo slecht leesbaar (en die klote 'click here to continue' banners).
Wowhead zal niet worden overgenomen door Curse, die zit al erders ondergebracht.junglebeast schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:07:
Vraag me af wat welke site Curse nu verder op het oog heeft. Wowhead, of wow.com?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Nou..Mektheb schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:23:
[...]
indeed, maar Mmo-champ blijft wel voor 90% in de handen van de geen die het nu ook al doet, dus ik denk er weinig verandert kwa inhoudt etc
Toch best wel veel veranderingen....quote: MMO-Champion0. Me!toon volledige bericht
For the 3rd time, I'm not going anywhere. I'll still be here to post the news each day, ban you each day because you made fun of Garfield in the forums, and pretend that I know stuff about the codename Titan.
1. Redesign
Redesign means "make the site pretty", not completely change the layout of the page. If you want more details:
•The site won't change to a fixed width because it sucks to read wall of texts (=80% of my news posts)
•You will never get "AWESOME NEW STUFF RELEASED! Click the link below to actually see the news", everything will stay on the front page, simple and clean.
•I want the blue tracker latest posts on the front page.
•We might add a couple of extra features like a separate box to track new posts in Off-Topic forums, etc ...
•We have to hunt down all the terrible bugs we have on the design. I mean, did you try to open the current site with IE7? Or did you try to edit your forum preferences without killing yourself because of how bad it looks? That's what I meant by "the current design sucks"
•Visually, we can probably do much better than that without changing the structure of the site too much.
There is no plan to change the "core" design of the site, news will always be on the front page, high enough to be visible without scrolling down, and always fully expanded without the need to click to see the entire post.
2. Premium
I'm not going to bullshit you, premium might happen but it's really not a top priority for the moment. I would hardly call it premium, more like "Donator/Sponsor" for people who would like to help, I would also like to explore new features through that like user generated blogs or user groups on forums, etc ... But really, I don't see it happening in 2010.
If I ever add a Premium feature to the site, it will be because it can bring something more without penalizing people who don't want to pay, it won't be just because I'm jealous of Ghostcrawler and want to buy a bigger yacht than his. If something is free today, it will stay free. It's that simple.
Doesn't sound attractive or well-thought? Good, that's because we have no immediate plan to do that. Exactly my point.
3. Control over the site
I still take 99% of the decisions on the site, MMO-Champion is the biggest WoW news site out there and it means that the people I now work with know I'm not stupid when it comes to WoW websites. You don't just buy a site that works just fine with a plan to change everything, it's not worth the hassle, the only major change we could do to boost the traffic is to offer Night Elf porn to the users, and I was told I can't do that.
4. Current plans with the site
A lot of people are scared of the future, I'll try to layout the current plan for the next months.
•Reactivate the search function.
•Stabilize the site and make sure we stay online on patch days.
•Clean up the forums, add a moderator application form to the site, recruit more moderators and open a couple of extra forums.
•Redesign slightly and improve the Blue Tracker. (Search Function, etc ...)
•Redesign the site to make it good looking, see 1. Redesign
•Stronger support on all the tools I use to work on news each day, you have no idea how fucked up some of them are. I can't really post all the super secret stuff here but I can assure you that the sale will be a huge relief for me on that point.
•Possibly go full-scale with db.mmo-champion.com because I'm pretty sure you're all bored of the item pages with just a tooltip and no drop location or screenshot. (But we still have to decide that)
If everything goes well, I will end up having a lot more time to work on news posts and the site will only get better, I think some people just underestimate the technical shitstorm behind each Beta patch or every single news. Having the backup of a WoW-focused company with tons of WoW-focused developers is a pretty huge thing for me.
If you remember the last beta patch, there wasn't anything on the front page for 10 hours. That's the time I currently spend on tech stuff that I could spend on pretty screenshots of mechanic bunnies.
Jij heel veel succes op Auchindon and keep up the good work!! En doe de groeten aan Lothunter!!Vivaladen schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:05:
[...]
"Hard training --> Easy war , Easy training --> Hard war"
in een woord "Kickass"! (maar mis de mensen van Dutchtwilight wel hoor,en de guildies die achterbleven in de moederguild maar heb alweer een hoop aardige mensen leren kennen)
Thorval,Coast,Warsnor,Dragano/Exano,Makron en Nachtvlindertje
Snap alleen nog niet waarom wowhead en thottbot niet gewoon samen gaan, zou de hele data-site aardig goed doen.Species5618 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:54:
Wowhead zal niet worden overgenomen door Curse, die zit al erders ondergebracht.
Er zijn 2 grote "netwerken" van WoW-gerelateerde sites, Curse (Curse, WowAce, WorldOfRaids en nu dus MMO-C) en ZAM (Tankspot, Wowhead, Thottbot, WoWInterface). Beide zullen proberen de populaire onafhankelijke sites op te kopen, maar ik zie ze niet snel onderdelen aan elkaar verkopen.
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 20-07-2010 15:05 ]
ik ben een moderator van mmo-c en de lay out van de site blijft hetzelfde. je hoeft niet bang te zijn dat die veranderdSinergyX schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:03:
[...]
Snap alleen nog niet waarom wowhead en thottbot niet gewoon samen gaan, zou de hele data-site aardig goed doen.
Zal het vechten worden om wow.com, ZAM versus Curse. (was MMO-C niet van nogwat Gaming League?)
Maar van wie is nu wow-wiki eigelijk? Als er 1 site is die echt bagger inlaad door de trashload aan banners en flash crap, is het die site wel.
Ik gebruik beide, maar dat alleen voor het vergelijken van average AH price voor items.Dricus schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:06:
Zijn er nog mensen die thottbot gebruiken dan? Ik vind dat echt zo'n verschrikkelijk onhandige site vergeleken met wowhead...
Hahahaha, dat was de hunter met spellpower gear toch?Morrar schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:07:
Echt te brilliant! Een tijdje geleden hadden we het over een hunter met een spec en gear om hoofdpijn van te krijgen:
RichardvdD in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."
Sta ik vandaag in Dalaran te slapen en wat zie ik langskomen:
\[2] [Hornette]: Any top ranged Hunters like the best, can help me out wiv me talents plz, im stick n tired of ppl tellin me dps is poop
Haha, mooi toch! Heb hem meteen maar even naar EJ verwezen en wat tips gegevenMisschien helpt het.
Nu over paar dagen kijken, of het wat verbeterd isMorrar schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:07:
\[2] [Hornette]: Any top ranged Hunters like the best, can help me out wiv me talents plz, im stick n tired of ppl tellin me dps is poop
Haha, mooi toch! Heb hem meteen maar even naar EJ verwezen en wat tips gegevenMisschien helpt het.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Anoniem: 160920
Al'Akir = Horde autowinDakreal schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:36:
[...]
Twisting Nether --> Horde = 90% win rate @ WG ;-)
https://niels.nu
zoals ik al zei, gaat niet gebeurenHydra schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:35:
Ik denk dat het met MMO champ wel losloopt. Het zijn nog steeds dezelfde mensen en van zon drukbezochte site de layout compleet overhoop gooien is gewoon virtuele zelfmoord.
Het zal niet in 1 keer gebeuren... Curse is geen liefdadigheidsinstelling en daarom zullen ze vast een plan hebben om het meeste uit MMO-C te halen. Dat zal niet direct worden ingevoerd omdat grote veranderingen vaak de bezoekers afschrikken. Maar ik kan me niet voorstellen dat er niet meer koppelingen komen met wat Curse doet, links naar hun addons, wellicht een koppeling naar hun Premium systeem, enz...patrickos85 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:43:
[...]
zoals ik al zei, gaat niet gebeuren
de lay-out blijft hetzelfde. de site zelf wordt alleen gesponsord door Curse. + dat de technicians van Curse helpen om de (kleine) bugs te verwijderen van de site.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Al mocht zoiets komen als premium van curse, dan is het niet nodig om te posten maar gewoon voor iets extra's.Species5618 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:58:
[...]
Het zal niet in 1 keer gebeuren... Curse is geen liefdadigheidsinstelling en daarom zullen ze vast een plan hebben om het meeste uit MMO-C te halen. Dat zal niet direct worden ingevoerd omdat grote veranderingen vaak de bezoekers afschrikken. Maar ik kan me niet voorstellen dat er niet meer koppelingen komen met wat Curse doet, links naar hun addons, wellicht een koppeling naar hun Premium systeem, enz...
Met MLG zag je al iets dergelijks, bij ieder tournament werden er forse newsposts met livestreams en uitslagen gepost terwijl je anders vrij weinig PvP/arena nieuws op MMO-C ziet.
En dan te bedenken dat ik overwogen heb om naar Alliance te charchangen op Al'AkirKaap schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:34:
[...]
Al'Akir = Horde autowin
Die 3 allies die defenden wonen op de graveyard
Tenzij je een Faction Change hebt gedaan, lijkt het me stug dat je quests voor de tweede keer aan het doen bent. Ik geloof dat quests van World Events ook voor Loremaster meetellen, dus bijvoorbeeld Lunar Festival (dat je die Coins of Ancestry moet ophalen van Elders) heeft mij tientallen quests erbij laten tellen. Geloof dat het met Summer Festival ook zo was, met die grote bonfires enzo.DarkKnight schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 16:42:
Vraagje voor de Loremaster mensen onder ons:
Heeft één van jullie ook EveryQuest gebruikt om Loremaster te voltooien?
En zoja, hadden jullie ook zo veel quests 'over', want ik las altijd veel klagende mensen die veel moeite moesten doen om Loremaster te halen. Nu moet ik nog 2 quests in Kalimdor om het te voltooien, maar ik heb nog 'gigantisch' veel quests over in Eastern Kingdom en Kalimdor.
Zijn er zoveel quests bijgekomen de laatste tijd of doe ik echt quests voor de tweede keer? Want ik heb nu al redelijk wat quests gedaan de laatste paar dagen, waarvan ik 95% zeker weet dat ik ze in vanilla al gedaan had (met zelfde character). Dus vraag ik me af of dat een gevolg is van migration, of dat het mijn verbeelding is, of dat er gewoon erg veel quests bijgekomen zijn de laatste paar maanden?
Tja, ik snap het ook niet helemaal. Nouja, zolang ik mijn achievement krijg, vind ik het bestSeditiar schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:17:
[...]
Tenzij je een Faction Change hebt gedaan, lijkt het me stug dat je quests voor de tweede keer aan het doen bent. Ik geloof dat quests van World Events ook voor Loremaster meetellen, dus bijvoorbeeld Lunar Festival (dat je die Coins of Ancestry moet ophalen van Elders) heeft mij tientallen quests erbij laten tellen. Geloof dat het met Summer Festival ook zo was, met die grote bonfires enzo.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq