![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 312121
Anoniem: 121555
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 03-08-2010 11:43 ]
helaas ben ik blijkbaar de enige op chamber of aspectsAnoniem: 121555 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:40:
Zo, chars toegevoegd op WoW Nederland.
Heb besloten dat ik tóch maar met m'n rogue verder ga en zo nu en dan m'n warrior uit het stof ga trekken. Die doet (relatief) toch wel bakken dps als arms.
[ Voor 20% gewijzigd door Dakreal op 03-08-2010 11:56 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Anoniem: 121555
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 03-08-2010 11:53 ]
volgens mij heb je gelijk iddHiroj schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:43:
PVP Battlegrounds : Battle for Gilneas City.. is dat een battleground?
Ik dacht dat het een Questline was, kan me eigen vergissen hoor.
Dit worden duidelijk wel battlegrounds: Tol'Barad en Twilight Peaks
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Zou je niet beter de ene druid cat + bear laten zijn en de andere moonkin + resto? Dat komt qua gear een stuk beter uit aangezien je dan sommige stukken armor voor beide specs kan gebruiken.detheavn schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:55:
Ik heb besloten in Cataclysm een 2de druid te rollen; het lijkt me niet dat Blizzard met triple of quadruple spec aan komt zetten. M'n huidige druid gaat dan denk ik over naar tank en heals en m'n 2de (worgen, leuke racials) gaat dan naar kitty en owlkin
Zijn er eigenlijk mensen hier die hetzelfde hebben gedaan?
De hit heb ik niet nodig op mijn hunter, hij is keurig hit capped voor raids (230 voor aan Draenei hunter door racial +1% hit bonus)Klinkt niet echt logisch. Als je naar je gear kijkt moet je er makkelijk in kunnen. Volgens mij had ik nog wel mindere gear toen ik hor inging op mijn laatste alt.
Je hebt nog wel wat makkelijke verbeterpunten in de vorm van chest en een ring van badges. En je kunt ook een hit trinket kopen om je ilvl wat op te krikken voor hor. Hij kijkt nl. ook naar items in je bags. Verder heb je dat trinket alleen in raids nodig voor boss encounters natuurlijk.
Maar blijft raar dat je niet kan queuen
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ik ga wel voor de 2e keer een druid rollen, maar niet vanwege dezelfde redenendetheavn schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:55:
Ik heb besloten in Cataclysm een 2de druid te rollen; het lijkt me niet dat Blizzard met triple of quadruple spec aan komt zetten. M'n huidige druid gaat dan denk ik over naar tank en heals en m'n 2de (worgen, leuke racials) gaat dan naar kitty en owlkin
[ Voor 32% gewijzigd door Mik! op 03-08-2010 12:12 . Reden: Shaman edit nav vorig topic ]
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Het gearen van beide druids wordt een stuk makkelijker als je boomkin/tree op de ene gaat en feral/feral op de andere.detheavn schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:55:
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Battle for Gilneas City en Twin Peaks worden battlegrounds. Tol Barad wordt een wintergrasp-like pvp-zone.Hiroj schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:43:
PVP Battlegrounds : Battle for Gilneas City.. is dat een battleground?
Ik dacht dat het een Questline was, kan me eigen vergissen hoor.
Dit worden duidelijk wel battlegrounds: Tol'Barad en Twilight Peaks
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 03-08-2010 12:12 ]
Als je het over WoW Nederland hebt dan kun je mij even een pm sturen welke characters je probeerd toe te voegen dan ga ik het voor je uitzoeken en fixen waar nodig.Dakreal schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:53:
Net even m'n rogue toegevoegd op dat forum. Tis jammer dat ie geen schuine streepjes op de i pakt... kan de helft van m'n chars niet toevoegen..
@ Hieronder: http://www.wowhead.com/talent#fGx00xZMtVb0cxqru0gRtc:khNcmV
Racial van worgen increased damage, dus dan lijkt me een dual DPS spec idealer.M_G schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:00:
[...]
Zou je niet beter de ene druid cat + bear laten zijn en de andere moonkin + resto? Dat komt qua gear een stuk beter uit aangezien je dan sommige stukken armor voor beide specs kan gebruiken.
Lekker zijn is een gave :)
Battle for Gilneas city : 40 man bg waarbij je bepaalde districten van gilneas moet veroveren (lvl 81-85) thema is worgen vs forsaken.Rakkerzero schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:12:
Battle for Gilneas City en Twin Peaks worden battlegrounds. Tol Barad wordt een wintergrasp-like pvp-zone.
Ik zal Twin Peaks vandaag nog even toevoegen aan de ts.
Mag ik daar guildox.com aan toe voegen. Kun je ook een lootrank bekijken en stats van spelers en hun score bijv.Anoniem: 312121 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:39:
Als ik even door die links naar externe sites kijk dan lijken wowjutsu.com en wow.qj.net niet meer te werken.
Voor een overzicht van guildprogressie is http://www.wowprogress.com/ een goeie site.
Andere website waarop je eigen toon t.o.v. anderen kan bekijken is http://www.wowranked.com/
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Thanks. Ok, Haste all the way dus. Scheelt me weer aanschaf van dure onnodige gemsMik! schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:02:
[...]
@Resto shaman vraag uit vorig topic: stats voor resto is haste all the way (tot haste cap trouwens en die ligt volgens mij rond de 1200 haste). Spellpower inderdaad als goede 2e en mp5 is niet geheel onbelangrijk, maar heeft minder focus dan haste en spellpower. Voor ele focus ik zelf meer op spellpower, maar ik zie ook veel ele shamans focussen op haste en in mindere mate spellpower. Zolang je op pak 'm beet 800 haste of hoger blijft dan zit je wel goed. Onder de 1 sec cast-time op je LB is sowieso niet wenselijk.
Ele shamans kunnen inderdaad best wel wat dps eruit gooien, maar lang niet zoveel als mages, warlocks, hunters, dk's etc. in vergelijkbare gear, tenminste niet wat ik zo gemiddeld meemaak. Ligt ook weer aan het soort fight (tank en spank of movement), de aanwezigheid van een demo lock (sp buff van warlock is beter dan ToW dus ToW alleen voor eigen buff als je de glyph hebt en dan searing totem droppen) en of je goed gebruik maakt van je cd's en abilities. Met de juiste specc kom je ook erg goed mee in aoe-damage op trash packs
Default blanke hetero
Goede aanvullende informatie!Vivaladen schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:40:
[...]
Battle for Gilneas city : 40 man bg waarbij je bepaalde districten van gilneas moet veroveren (lvl 81-85) thema is worgen vs forsaken.
Twin peaks: word een combinatie van wsg en ab en bied ruimte voor 2x 10 personen,thema is Wildhammer dwarfs vs Dragonmaw clan (ja die fel orcs van illidan komen weer bij de horde van garrosh)
Grim batol: word idd een soort van questhub achtige versie van wintergrasp die ook een 5man en een raid gaat bieden.
hoop lekkers voor de pvp liefhebber,kijk zelf het meest uit naar de Battle of Gilneas city aangezien Twin peaks geworden is wat EOTS wilde zijn ben vooral benieuwd naar de Asymetrische aanpak die volgens blizzard geen van beide partijen bevoordeeld zoals dat wel het geval is nu in AV (choke points)
Anoniem: 15813
NpEbayzo schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:54:
[...]
Thanks. Ok, Haste all the way dus. Scheelt me weer aanschaf van dure onnodige gems![]()
Wat betreft de DPS, ik hoef niet persé top DPS te hebben, als ik maar normaal mee kan komen.
hehe ik ook niet geloof ik,heb niet gekeken of ik een beta key heb,en ook al heb ik hem dan zou ik er geen gebruik van maken want ik wil de quests enzo pas zien als ik de game koop anders ben ik bang dat ik aan chronishe DejaVu ga lijden zodra ik cataclysm heb gekocht hahaHiroj schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:06:
[...]
Goede aanvullende informatie!
Ik had enkel een filmpje gezien van een Worgen die ook Battle for Gilneas deed, maar dan als Quest. Vandaar dat ik dacht dat het geen battleground was.
Helaas beschik ik niet over een BETA key, had maar al te graag gespeeld
Uiteraard, en beschouw mezelf toch wel als speler die het optimale uit zijn class weet te halen. We gaan het meemaken. Heb in iedergeval weer WoW fever na wat weekjes rust. Nieuwe class op 80 doet het altijd goed.Mik! schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:14:
[...]
Np![]()
Als ele shaman kom je prima mee hoor daar hoef je je niet druk om te maken. Gewoon zorgen dat je je class leert kennen, trucjes kent, optimaal gebruik maakt van raidsetup (buffs die anderen meebrengen) en sowieso, zodra je gear beter wordt, wordt ook je dps beter.
Default blanke hetero
Ergens ben ik ook wel bang dat als ik een beta key zou hebben, dat ik de retail versie niet leuk zal gaan vinden.Vivaladen schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:17:
[...]
hehe ik ook niet geloof ik,heb niet gekeken of ik een beta key heb,en ook al heb ik hem dan zou ik er geen gebruik van maken want ik wil de quests enzo pas zien als ik de game koop anders ben ik bang dat ik aan chronishe DejaVu ga lijden zodra ik cataclysm heb gekocht haha
maar ik haal selectief alles van het net zoals bijv. info over de battlegrounds,guild perks en de toekomst van ZG die nog onzeker is..maar geen beta
Ik heb nog een aantal chars op CoA, maar de main level 80 heb ik net getransferredYokidrink schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:41:
[...]
helaas ben ik blijkbaar de enige op chamber of aspects
Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"
Anoniem: 41017
Ik zit ook in de beta, zelfde server, ik zal je vanavond even toevoegen, HymzM_G schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:37:
Spelen er nog meer mensen op de beta? En zo ja, op welke server en welke characters? Ik level momenteel een worgen warrior op Mekkatorque genaamd Zengus. Voeg me maar toe ofzo
Anoniem: 230001
Ik speel dus alleen alliance-only content op de beta. op live speel ik horde. Er zal dus niet veel gespoiled wordenHiroj schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:30:
[...]
Ergens ben ik ook wel bang dat als ik een beta key zou hebben, dat ik de retail versie niet leuk zal gaan vinden.
Wat ik meestal bijhoud is hoe men het ervaart, dat vind ik persoonlijk vele malen interessanter dan wat je daadwerkelijk allemaal kan doen. Dat is iets wat ik liever zelf ontdek
Ik vind de beta juist de perfecte mogelijkheid om een nieuwe class (die ik nog nooit gespeeld heb) uit te proberen en zo te bepalen welke class ik met cata ga lvlen (zou zonde zijn om al die nieuwe quests onbenut te laten). Verder vlieg ik wat rond maar ik heb absoluut geen zin om nu al een class naar 85 te gaan lvlen en het met cata opnieuw te gaan doen.M_G schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:47:
[...]
Ik speel dus alleen alliance-only content op de beta. op live speel ik horde. Er zal dus niet veel gespoiled worden
Als ik een nieuwe class wil uitproberen wacht ik altijd op de PTR met premade characters. En anders zoek ik wel een realistische funserver op met instant level 80 en T9/10 gearBartske schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:12:
[...]
Ik vind de beta juist de perfecte mogelijkheid om een nieuwe class (die ik nog nooit gespeeld heb) uit te proberen en zo te bepalen welke class ik met cata ga lvlen (zou zonde zijn om al die nieuwe quests onbenut te laten). Verder vlieg ik wat rond maar ik heb absoluut geen zin om nu al een class naar 85 te gaan lvlen en het met cata opnieuw te gaan doen.
Dit is toch een PTR met premade characters?Hiroj schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:19:
[...]
Als ik een nieuwe class wil uitproberen wacht ik altijd op de PTR met premade characters. En anders zoek ik wel een realistische funserver op met instant level 80 en T9/10 gear
Anoniem: 15813
Anoniem: 316512
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 316512 op 03-08-2010 14:44 ]
Dat is niet waar. Waar haal jij je informatie vandaan?Mik! schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:02:
[...]
@Resto shaman vraag uit vorig topic: stats voor resto is haste all the way (tot haste cap trouwens en die ligt volgens mij rond de 1200 haste). Spellpower inderdaad als goede 2e en mp5 is niet geheel onbelangrijk, maar heeft minder focus dan haste en spellpower.
[ Voor 13% gewijzigd door thewizard2006 op 03-08-2010 15:28 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Ik zou zelf gewoon sp+haste gems nemen, en crit verder negeren. Crit haal je namelijk ook al uit je gear zelf.thewizard2006 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:21:toon volledige bericht
[...]
Dat is niet waar. Waar haal jij je informatie vandaan?
De softcap is 1269. Dit betekend dat je lesser healing wave op 1seconde zit en je globale cooldown ook (GCD). Meer haste betekend dus dat je onder de 1 seconde LHW krijgt terwijl je GCD niet lager kan. Dat heeft dus geen zin. Echter gebruik je toch meestal chainheal en die kan nog altijd sneller. Haste is veruit het beste om te gemmen en voor te gaan. Ook na de cap. (let op, de soft cap geldt als je alle haste buffs hebt zoals bijv je totem). De hardcap (1639haste) ga je denk ik niet halen
zie ook http://elitistjerks.com/f..._restoration/#Spell_Haste
Daarnaast is op de elitest jerks een stukje te vinden dat crit hoger waardeerd dan bijv spelpower. Helaas zie ik hier verder geen onderbouwing maar ik ga er voor het gemak van uit dat deze site door zo'n grote community wordt ondersteund dat ze geen onzin zullen verkondigen.
http://elitistjerks.com/f...#What_to_Wear--HEP_Values
Zeker met het oog op de 4 setbonus van resto shamans is crit interessant.
Waar spellpower eigenlijk alleen zorgt voor meer overhealing zorgt crit ook voor mana.
Om echt te zien wat voor jou geldt zou je een HEP tool moeten gebruiken (zie ook de link). Maar dat gaat redelijk ver
Cataclysm beta is geen PTR (Public Test Realm). Anders kon iedereen deelnemen aan de beta.Bartske schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:23:
[...]
Dit is toch een PTR met premade characters?Ik snap je punt niet. En aan die private server mogelijkheid had ik eigenlijk nog helemaal niet gedacht, maarja het is wel zo makkelijk zo.
Ja, zo'n "funserver" heb je wat aan als je de veranderingen aan de classes in Cata wil kunnen zien.Hiroj schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:19:
[...]
Als ik een nieuwe class wil uitproberen wacht ik altijd op de PTR met premade characters. En anders zoek ik wel een realistische funserver op met instant level 80 en T9/10 gear
Van wat ik begrepen heb, is dat je tijdens je questlines in Stranglethorn Vale ergens een quest hebt waarbij je in je eentje Zul'Gurub in moet. Alle mobs zijn dan aangepast aan jouw level. Je moet dan wat priesters enzo gaan killen. En waarschijnlijk is de tot leven wekken van die raptor-baas daar weer ergens een follow-up van. Ik denk wel dat Zul'Gurub een raid blijft verder.Anoniem: 230001 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:43:
als je hem dan nog kan doen he?want stranglethorn gaat ernstig veranderd worden en er stond ook al een filmpje van een quest op youtube waarbij je de raptor baas weer tot leven gaat wekken..maar wat voor een rol ie verder heeft?geen idee maar 1 ding is zeker als je die quest nog niet hebt gedaan dan is ie volgens ergens tussen wotlk en cata dood verklaard haha
Als die raptorbaas terug komt zal hij vast nog wel wat beestjes uitdelen (hoop ik).
Beta staat toch echt als PTR tussen je games, mits je een Beta hebt heet dat.Hiroj schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:49:
Cataclysm beta is geen PTR (Public Test Realm). Anders kon iedereen deelnemen aan de beta.
Uiteraard is het wel een "soort van" Test Realm, maar dan in een gesloten omgeving.
Bovendien een PTR is ook niet standaard met premade characters. Blizzard geeft altijd van te voren aan of zij deze optie hebben ingeschakeld of niet. Indien zij hebben besloten om deze optie niet in te schakelen, dan kan men nog altijd hun eigen characters naar de realm toe kopiëren.
De meeste veranderingen (talent tree's, UI, e.d.) zullen waarschijnlijk ook al worden doorgevoerd in pre-cataclysm patch. Dit was ook zo met TBC en WotLK, dus daar focus ik me eigen ook niet zo erg op wanneer ik naar een funserver ga.NMe schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:57:
[...]
Ja, zo'n "funserver" heb je wat aan als je de veranderingen aan de classes in Cata wil kunnen zien.Die zie je op zo'n funserver niet.
Sowieso heb ik de benaming "funserver" nooit begrepen. Als er één ding is dat die saaie dingen niet zijn, dan is het "fun". Een MMO zonder MM is niet hetzelfde.
Daar geef ik je volkomen gelijk indetheavn schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:11:
En dat PTR in de volksmond de Public Test Realm genoemd wordt, hoeft niet te betekenen dat dit niet gewoon een Private Test Realm kan zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Hiroj op 03-08-2010 16:15 ]
De alpha stond er ook als PTR in én werd "beta" genoemd. Dus wat daar staat zegt niet zoveel.detheavn schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:11:
[...]
Beta staat toch echt als PTR tussen je games, mits je een Beta hebt heet dat.
[ Voor 19% gewijzigd door NMe op 03-08-2010 16:17 ]
Default blanke hetero
Jammer dat we niet in dezelfde server zitten.Hiroj schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:36:
Wat gaan jullie allemaal eigenlijk doen totdat Cataclysm uit komt?
Dit staat nog op mijn ToDo lijstje:
- Lich King downen (10/25 man)
- Mijn warrior op level 80 hebben Mijn Druid
- 1 ZG Mount hebben (raptor/tiger)
Ooo lijstjes... best veel nog te doen:Hiroj schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:36:
Wat gaan jullie allemaal eigenlijk doen totdat Cataclysm uit komt?
Dit staat nog op mijn ToDo lijstje:
- Lich King downen (10/25 man)
- Mijn warrior op level 80 hebben
- 1 ZG Mount hebben (raptor/tiger)
Blijft het nog steeds een PTR, of niet? Het ging hier dan ook niet om alpha of beta zijnde, maar hoe het account aangeduid wordtNMe schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:17:
De alpha stond er ook als PTR in én werd "beta" genoemd. Dus wat daar staat zegt niet zoveel.
[ Voor 23% gewijzigd door detheavn op 03-08-2010 16:54 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Even een screenshotje vanaf mn battle.net account danHiroj schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:49:
[...]
Cataclysm beta is geen PTR (Public Test Realm). Anders kon iedereen deelnemen aan de beta.
Uiteraard is het wel een "soort van" Test Realm, maar dan in een gesloten omgeving.
Bovendien een PTR is ook niet standaard met premade characters. Blizzard geeft altijd van te voren aan of zij deze optie hebben ingeschakeld of niet. Indien zij hebben besloten om deze optie niet in te schakelen, dan kan men nog altijd hun eigen characters naar de realm toe kopiëren.
Check.junglebeast schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 17:06:
• LK 10/25 dood
Check.• Halion 10/25
Check.• Warlock naar 80
Check.• Priest naar 80
Bijna check.• Ongeveer 50k gold bezitten
Check @ alles behalve LK en Halion (die laatste niet eens geprobeerd nog, kan niet zoveel spelen de laatste tijd• Bonus zijn eventuele HM's.
Anoniem: 312121
Owja, ik weet nog dat Lichbloom, Icethorn en Adder's Tongue gewoon voor 200g per stack verkochten in het begin van WotLK. Deze keer maar even flink farmen als ik 85 ben.Anoniem: 312121 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 18:00:
Daarna rustig preparen voor cata in de vorm van flasks, food en genoeg gold om m'n profs te powerlevellen.
Anoniem: 160996
Ohh nog iemand op Eonar, wat is de naam van je char?detheavn schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:50:
[...]
Kijken wat ik morgen avond ga doen ... Eonar is (tot nader bericht) gewoon down tot 23.59 ... FFFFUUUUUUUUUUUUU~
Welke bronnen het zijn, geen idee, had ik ooit gelezenthewizard2006 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:21:toon volledige bericht
[...]
Dat is niet waar. Waar haal jij je informatie vandaan?
De softcap is 1269. Dit betekend dat je lesser healing wave op 1seconde zit en je globale cooldown ook (GCD). Meer haste betekend dus dat je onder de 1 seconde LHW krijgt terwijl je GCD niet lager kan. Dat heeft dus geen zin. Echter gebruik je toch meestal chainheal en die kan nog altijd sneller. Haste is veruit het beste om te gemmen en voor te gaan. Ook na de cap. (let op, de soft cap geldt als je alle haste buffs hebt zoals bijv je totem). De hardcap (1639haste) ga je denk ik niet halen
zie ook http://elitistjerks.com/f..._restoration/#Spell_Haste
Daarnaast is op de elitest jerks een stukje te vinden dat crit hoger waardeerd dan bijv spelpower. Helaas zie ik hier verder geen onderbouwing maar ik ga er voor het gemak van uit dat deze site door zo'n grote community wordt ondersteund dat ze geen onzin zullen verkondigen.
http://elitistjerks.com/f...#What_to_Wear--HEP_Values
Zeker met het oog op de 4 setbonus van resto shamans is crit interessant.
Waar spellpower eigenlijk alleen zorgt voor meer overhealing zorgt crit ook voor mana.
Om echt te zien wat voor jou geldt zou je een HEP tool moeten gebruiken (zie ook de link). Maar dat gaat redelijk ver
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
I know, maar waarom precies in dit geval?Hiroj schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 19:59:
Goed vanavond weer in ICC..
En NMe .. you are just one lucky bastard!
Op zich heb je gelijk je kunt de gear deels delen. Maar je moet het anders gemmen/enchanten. Ik heb 1 resto druid als main (en main spec) en OS is feral hybrid. Die laatste moet dan ff anders glyphen (3x4g) en heeft 2 gear sets. De talent tree kan hetzelfde blijven, tenzij het echt hardcore raiding betreft.M_G schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:00:
[...]
Zou je niet beter de ene druid cat + bear laten zijn en de andere moonkin + resto? Dat komt qua gear een stuk beter uit aangezien je dan sommige stukken armor voor beide specs kan gebruiken.
Ik doe zelf niet aan feral dus heb ook geen 2e druid met dat doel. Een collega van mij echter wel, en die heeft een resto+moonkin druid en een bear+cat druid.
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
Je hebt bijna iedereen hun ToDo's allemaal al gedaan
Weinigs bijzonders hoor LK 10 of 25 op normal. Zijn zo verschrikkelijk veel guilds die op 11/25 heroic zitten. Alleen denk ik wel eens dat het aantal dedicated raiders in dit topic zwaar overschaduwd wordt door het aantal casuals en een aantal nieuwe spelers. Wellicht dat daarom een LK normal kill als speciaal gezien wordtHiroj schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 22:04:
[...]
Je hebt bijna iedereen hun ToDo's allemaal al gedaandaarom!
Ben je toevallig niet zo vriendelijk om een mede-tweaker een free ICC10 LK kill gunt met je guild?(A)
Dat verbaasde mij laatst ook al, hoeveel mensen EJ als waarheid aan zien. Ik heb zelf dit topic op EJ tijdje terug gemaakt toen 3.3 uitkwam: http://elitistjerks.com/f...itemization_thread_3_3_a/Anoniem: 316512 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:43:
[...]
Ik zou zelf gewoon sp+haste gems nemen, en crit verder negeren. Crit haal je namelijk ook al uit je gear zelf.
Tevens zou ik toch niet te snel op EJ vertrouwen, helaas kan je lang niet altijd optimaal van die berekeningen gebruik maken.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Jep voor mij ook helaas --> Auchindoun is ook dichtAnoniem: 294608 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 00:20:
En daar gaan de servers dan, helaas voor mij 24 uur wachten :x
want gelukkig zit er op gear geen spelpower en haste.....Anoniem: 316512 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:43:
[...]
Ik zou zelf gewoon sp+haste gems nemen, en crit verder negeren. Crit haal je namelijk ook al uit je gear zelf.
Tevens zou ik toch niet te snel op EJ vertrouwen, helaas kan je lang niet altijd optimaal van die berekeningen gebruik maken.
[ Voor 59% gewijzigd door thewizard2006 op 04-08-2010 08:35 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Zit voornamelijk op een van de volgende, alles Alliance side:Anoniem: 160996 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 18:35:
Ohh nog iemand op Eonar, wat is de naam van je char?
Die van mij, Idanue.
Rogue vereist skill, misschien is Retri paladin wat voor je in pvp, dat zijn maar 3 knopjes.HStyles schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 00:19:
Net nog even wat ge pvped met mijn rogue...... wat iritant is dat zeg. als een rogue in de uitbreiding nog zo kut is dan is het Delete > confirm < Yes
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Tijdens TBC speelde ik ook op endgame niveau. Dit niveau zou ik nog steeds aankunnen, tenminste dat denk ik van mijzelf. In mijn huidige guild zitten we op 11/12 ICC10, maar doordat wij teveel lol kunnen en willen trappen in de raid is de focus soms zo dramatisch laag dat ik verwacht dat LK pas down gaat als wij de 35% buff hebben. Niks mis mee met lol trappen, maar iedereen in de guild wilt ook eindelijk een keer LK down hebben. Maar de reden waarom het ons niet lukt zien de meeste niet.Kaap schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 22:46:
[...]
Weinigs bijzonders hoor LK 10 of 25 op normal. Zijn zo verschrikkelijk veel guilds die op 11/25 heroic zitten. Alleen denk ik wel eens dat het aantal dedicated raiders in dit topic zwaar overschaduwd wordt door het aantal casuals en een aantal nieuwe spelers. Wellicht dat daarom een LK normal kill als speciaal gezien wordt
No offence, maar het aantal mensen hier die serieus endgame raiden is zeer minimaal vergeleken met vroegah
Op een beetje fatsoenlijke server komen er genoeg pugs naar 11/12 normal. Maar ja, je moet ze wel zoeken en niet zomaar een pug van koos "ilevel 200" kansloos joinen die soms al niet eens Saurfang down krijgen.
Ik zit op een totaal verkeerde server volgens mij, hehe. De betere pugs komen vrijwel zelden voorbij putricide en de trash pugs wipen vaak al op marrowgarKaap schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 22:46:
[...]
Weinigs bijzonders hoor LK 10 of 25 op normal. Zijn zo verschrikkelijk veel guilds die op 11/25 heroic zitten. Alleen denk ik wel eens dat het aantal dedicated raiders in dit topic zwaar overschaduwd wordt door het aantal casuals en een aantal nieuwe spelers. Wellicht dat daarom een LK normal kill als speciaal gezien wordt
No offence, maar het aantal mensen hier die serieus endgame raiden is zeer minimaal vergeleken met vroegah
Op een beetje fatsoenlijke server komen er genoeg pugs naar 11/12 normal. Maar ja, je moet ze wel zoeken en niet zomaar een pug van koos "ilevel 200" kansloos joinen die soms al niet eens Saurfang down krijgen.
erhmm.
Tuurlijk zit er wep sp+haste op je gear, maar toch is die 2 stats gemmen het beste vind ik zelf. (Heb zelf dus ook een R-Shaman) Verder ook handig als je eens Elemental wil spelen.thewizard2006 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 08:24:toon volledige bericht
[...]
want gelukkig zit er op gear geen spelpower en haste.....
ik zeg ook niet dat je voor crit moet gemmen. Je moet altijd altijd altijd altijd voor haste gemmen.
Daarnaast gem ik op socket kleur wat wellicht niet optimaal is voor HPS maar andere voordelen heeft (en uiteraard nadelen).
Er wordt wel lekker makkelijk op EJ afgegeven maar het is wat je er zelf van maakt. Genoeg mensen nemen de bijbel ook voor waarheid aan. Ik vind dit onzin, echter staan er wel degelijk interessante verhalen/lessen etc in. Het is wat je er zelf mee doet. Zelfde als EJ.
Daarnaast laat het HEP value overzicht ook een tabel zien van voor ICC. Zodra je dus ICC ingaat wordt crit interessant. Echter wanneer de HEP van sp = 1.0 en crit = 1.2. Dan gem je 10 haste/12sp of 10haste/10 crit.
12sp * 1.0 = 12 maar 10crit *1.2 = 12. Beide zitten dus op gelijke hoogte. Waarom er precies voor spelpower wordt gekozen weet ik niet maar waarschijnlijk omdat voor ICC dit de beste keus is.
Daarnaast zijn er behoorlijk wat mensen die simulaties en log files naspitten om de maximale troughput en breakpoints te berekenen. Dit wordt allemaal in de losse forums besproken. Hier zit ook onzin tussen. Echter zal er op een hoofdpagina zoals http://elitistjerks.com/f47/t99442-shaman_restoration/ echt wel nagedacht worden wat ze neerzetten en is alles onderbouwd door meerdere berekeningen en simulaties.
Nog een voorbeeld is de BiS lijst. Leuk als je alles BiS hebt maar dan heb je haast geen mana regen waardoor je oom raakt en niet kan healen. Mocht je zo "volwassen" genoeg zijn dat dit soort sites belangrijk voor jou gaan worden (LK HC raids) dan mag ik hopen dat je zelf ook even nadenkt voordat je alles direct overneemt.
Volgens mij gaat de buff niet verder als 30% voor IIC. Het gaat overigens om skill en niet om cijfertjes bij de 3 moeilijkste gevechten (putri, sindra en LK), al heb je 50% buff, als je fouten maakt ga je doorgaans dood, samen met de rest van de raid.Hiroj schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 09:43:
[...]
Tijdens TBC speelde ik ook op endgame niveau. Dit niveau zou ik nog steeds aankunnen, tenminste dat denk ik van mijzelf. In mijn huidige guild zitten we op 11/12 ICC10, maar doordat wij teveel lol kunnen en willen trappen in de raid is de focus soms zo dramatisch laag dat ik verwacht dat LK pas down gaat als wij de 35% buff hebben. Niks mis mee met lol trappen, maar iedereen in de guild wilt ook eindelijk een keer LK down hebben. Maar de reden waarom het ons niet lukt zien de meeste niet.
Met 30% heb je toch wel vrij veel ruimte om fouten te maken die op 5-10% echt niet mogelijk waren. Ook kan je bijv. een boss nog makkelijk killen op 30% buff als er één enkel iemand doodgaat. Ligt er natuurlijk wel aan wat voor fouten. Maar het wordt zeker een heel stuk makkelijker.defiler1974 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:21:
[...]
Volgens mij gaat de buff niet verder als 30% voor IIC. Het gaat overigens om skill en niet om cijfertjes bij de 3 moeilijkste gevechten (putri, sindra en LK), al heb je 50% buff, als je fouten maakt ga je doorgaans dood, samen met de rest van de raid.
moet je voor de grap een keer op de P knop drukken zie je nog veel meer spells die je kan gebruikenDakreal schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 09:40:
[...]
Rogue vereist skill, misschien is Retri paladin wat voor je in pvp, dat zijn maar 3 knopjes.
hou vol broeder! op een dag zal hij ook voor jou droppen (net als voor mij een 2e keer hoop ik)Bitbron schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:34:
Ik zou nog voor Cata een paar dingetjes willen halen:
- Tiger Mount uit Z'G (ik heb daar maar mijn huis gebouwd, zo vaak als ik daar geweest ben ondertussen)
[ Voor 36% gewijzigd door Vivaladen op 04-08-2010 10:42 ]
Feit is dat je geen skill nodig hebt met retri, terwijl je als Sub rogue bij praktisch elke encounter een uitdaging hebt ;-)Vivaladen schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:39:
[...]
moet je voor de grap een keer op de P knop drukken zie je nog veel meer spells die je kan gebruiken
dat onderscheid de PvPers van de LoLaDins en is zichtbaar zodra je er 1 tegenkomt..
Low populated zijn we danwel niet, maar er zijn gewoon zoveel mensen welk hun 'casual' mindset op deze vrij casual server definieren als ok-zijnde om mid-raid ff 30 minuten AFK te gaan om te gaan eten, voor guild raids waar je voor signed niet op te komen dagen omdat je besloot even iets te gaan drinken met je maten en in pugs na de 1e wipe direct de helft van je raid leavende hebt.Multensor schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:02:
het is vast niet zo erg als op Dentarg. Is geloof ik de meest low populated server dusja ook weinig goede mensen
Vivaladen schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:39:
[...]
moet je voor de grap een keer op de P knop drukken zie je nog veel meer spells die je kan gebruiken
dat onderscheid de PvPers van de LoLaDins en is zichtbaar zodra je er 1 tegenkomt..
nou die mening wil ik wel eens onderbouwd zien dan van jouDakreal schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:48:
[...]
Feit is dat je geen skill nodig hebt met retri, terwijl je als Sub rogue bij praktisch elke encounter een uitdaging hebt ;-)
ennuh als je engineering erbij neemt krijg je er nog wat knoppies bijVangelis schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:55:toon volledige bericht
[...]
Kijk tenminste die wel weet wat hij zegt over ret palas.
Hier leuk lijstje voor retribution paladin wat je allemaal wel gebruikt in pvp:
Crusader Strike, Judgement, Divine Storm, Exorcism, Sacred Shield, Flash of Light (samen met art of war gaat dit heel goed en met sacred shield nog een extra HoT erbij), Hammer of Justice, Repentance, Consecration, Hand of Freedom, Hand of Sacrifice, Hand of Protection (voor anderen natuurlijk) en natuurlijk komt er af en toe ook nog wel een Holy Light tussen door. en last but not least. Divine Shield!
(ja ik ben vast nog wel iets vergeten)
Dit zijn inmiddels al 14 spells, dus waarom 3 knoppen gebruiken als je ook met minimaal 14 kan werken?
Verder nog een goal voor cataclysm. Shadowmourne behalen! nog 46 shards te gaan.
[ Voor 64% gewijzigd door Vivaladen op 04-08-2010 11:08 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Ebayzo op 04-08-2010 11:06 ]
Default blanke hetero
Anoniem: 294608
Ik voel me toch zwaar in de minderheid hier als hordedetheavn schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 09:13:
[...]
Zit voornamelijk op een van de volgende, alles Alliance side:
Joanna - Tankadin
Thyrfing - Enhancement Shammy
Daanu - Pew x 2 Kitty Laz0r Shredz
En nu dus ook m'n lock aan het levelen... Tinklestein
Heb ook nog een Hunter (Yuriel) en een Warrior (Tinkle) op level 80 staan, maar die hebben op het moment gewoon een lange vakantie
Vandaag wordt wel vervelend met extended maintenance, maar ik ga maar eens een verse realm opzoeken en een hordy aanmaken samen met wat vrienden
Wat moet ik onderbouwenVivaladen schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:05:
[...]
nou die mening wil ik wel eens onderbouwd zien dan van jou...start!
Anoniem: 63072
HeartstoneVangelis schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:55:
[...]
Kijk tenminste die wel weet wat hij zegt over ret palas.
Hier leuk lijstje voor retribution paladin wat je allemaal wel gebruikt in pvp:
Crusader Strike, Judgement, Divine Storm, Exorcism, Sacred Shield, Flash of Light (samen met art of war gaat dit heel goed en met sacred shield nog een extra HoT erbij), Hammer of Justice, Repentance, Consecration, Hand of Freedom, Hand of Sacrifice, Hand of Protection (voor anderen natuurlijk) en natuurlijk komt er af en toe ook nog wel een Holy Light tussen door. en last but not least. Divine Shield!
(ja ik ben vast nog wel iets vergeten)
Ik heb heel lang geleden al geleerd dat het beter is to stick with de grote progress servers.psychodude schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 09:56:
[...]
Ik zit op een totaal verkeerde server volgens mij, hehe. De betere pugs komen vrijwel zelden voorbij putricide en de trash pugs wipen vaak al op marrowgar. De beste raiding guild op de server welk er was is een paar maanden terug uiteen gevallen, zij waren de enige bij ons welk 11/12 op heroic dusver bereikt hebben. De volgende op alliance side zit op 9/12 gevolgd door iets van 5/12 ofzo. En bij verreweg de meerderheid hangt op normal nog vast rond 5~9/12.
Had een andere server moeten rollen geloof ik xD.
[ Voor 38% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-08-2010 11:23 ]
Bnet pindle#2913
Aww, als ik je tegenkom geef ik je wel een knuffeltjeAnoniem: 294608 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:07:
Ik voel me toch zwaar in de minderheid hier als hordeOmgtoast - Horde - Eonar
dat vind ik persoonlijk best wel meevallen tegen je counter class leg je het nog steeds af bij gelijkwaardige skill en toen de class echt OP was was ie ook zo weer generfed..Dakreal schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:09:
Wat moet ik onderbouwenHet is algemeen bekend dat Retri paladin's Flavor of the Wotlk zijn.
Tuurlijk kan je ook skilled spelenMaar met gear heb je 3 knoppen nodig om mensen te ownen.
Crusader strike, Judgement en divine storm.
dat werkt idd zeer goed mits je de talent ervoor gebruikt anders issie zo opDakreal schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:09:
Sacred shield werkt inderdaad ook goed, en absorbed een hoop damage.
ik ga er niet van uit nee maar was wel benieuwd ja aagezien mensen die zulke dingen zeggen over een class hem niet maximaal benutten imo...als je PvPed dat ga je er 100% voor en niet met 3 knopjes want dan kom je er nietDakreal schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:09:
Je gaat er kennelijk vanuit dat ik nog nooit retri heb gespeelt? Ik heb Retri erg lang gespeeld in PvP, en ben ermee gestopt omdat je er duidelijk minder skill voor nodig hebt dan andere classes.
In vergelijking met Rogue's is Retri ECHT een lachertje.
"Don't let your dreams be memes"
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq