Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 224 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 45.402 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
RichardvdD schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:43:
TBC 1000 DPS, Naxx 2000 DPS, ICC 15000 DPS, CATA 100000 DPS.. Zo gaat het inderdaad snel. Slaat inderdaad nergens op, ze kunnen het ook geleidelijk laten toenemen, dit is bijna exponentieel :P Zeker met de buffs in de raid instances (ICC). De stats op de items zijn ook zo ziek, items met 500 stamina erop ofzo :+ Het zal allemaal wel, maar het wordt wel even wennen :P
mjoa ik weet het niet hoor. volgens mij word het dikke fail. ze zijn het hele spel aan het versimpelen waardoor het ook weer lastigere te balanceren is. die mastery rating is echt krom.

net zoals ik nu rond de 42% armor heb met een priest...... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-05 22:50
Het moet wel WoW blijven he mensen? Ik ben tot nu toe al behoorlijk wat vernieuwingen tegengekomen. Vooral voor low levels is het een stuk toegankelijker (en veel leuker) geworden. De omgevingen zien er ook adembenemend vet uit (verschilt per PC uiteraard). Ik ben tot nu toe aardig te spreken over de Beta, ik denk dat dit de beste expansion tot nu toe wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:41
Disfigured schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 01:03:
Het moet wel WoW blijven he mensen? Ik ben tot nu toe al behoorlijk wat vernieuwingen tegengekomen. Vooral voor low levels is het een stuk toegankelijker (en veel leuker) geworden. De omgevingen zien er ook adembenemend vet uit (verschilt per PC uiteraard). Ik ben tot nu toe aardig te spreken over de Beta, ik denk dat dit de beste expansion tot nu toe wordt. :)
Ik denk dat ze daar met deze expansion dan ook de kracht zullen plaatsen, het begin. Ze hebben in het verleden namelijk al eens aangegeven dat met de huidige starter zones het meerendeel bij verre het spel links liet liggen nog voor lvl 20 te hebben bereikt. En tsja, die starter zones zijn ook totaal niet interessant meer bij de huidige standaarden van MMO's en gaming in het algemeen.

Pak dat aan en je hebt een goede kans meer subs te behouden, is meer inkomsten en tsja.... geld is uiteindelijk toch waar het om draait ;).

Zag trouwens dat ze wat nieuwe achi's toegevoegd lijken te hebben onder questing, individuele achi's per zone in azeroth :). Zal loremaster behalen een stuk leuker maken, kun je tenminste zones aftaggen en hoef je niet hopeloos te blijven zoeken naar het laatste restje quests waar deze ook mogen liggen binnen de continenten :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

ik vind het gaar dat er maar zo weinig variatie in battlegrounds / arena`s zijn. pvp wise is het echt onwijs eentonig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
RichardvdD schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:11:
[...]
Heb je ze nu allemaal al dan? :D
Nee ;), maar dat bedoel ik zo van die dingen zijn al genoeg om je bezig te houden ;)
Anoniem: 57942 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 09:59:
ik vind het gaar dat er maar zo weinig variatie in battlegrounds / arena`s zijn. pvp wise is het echt onwijs eentonig.
Main event bij WoW is altijd PvE geweest dus PvP zou niet zoveel aandacht ervoor krijgen als PvE.
Maar dat was te verwachten, helaas

[ Voor 43% gewijzigd door Mektheb op 15-08-2010 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284868

Volgens mij is mijn char bugged, toen ik teleporte naar moonglade voor die quest op het begin (?) hing mijn spel vast, en nu kom ik er ook niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MrOizo2005 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 01:23:
[...]

yow Macdaddy! klopt zit nog steeds veel forum te lurken hoor :)
Je hebt geen beta key gescoord Oizo?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-05 09:42
Anoniem: 284868 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 12:04:
Volgens mij is mijn char bugged, toen ik teleporte naar moonglade voor die quest op het begin (?) hing mijn spel vast, en nu kom ik er ook niet meer in.
Heb dat ook, heb hem gedelete en opnieuw kopieren. Hopelijk gaat het dan terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160794

Anoniem: 284868 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 12:04:
Heb er zelf ook last van met 2 characters.

Een heel thread op de betabug forums: http://forums.worldofwarc...icId=26435396417&sid=2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-05 22:50
Yeah same here, erg irritant. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308200

Eindelijk mijn allereerste character op Lv. 80 :p
Gelijk wat Heroics gedaan.
Enig idee hoe je snel aan wat emblems komt? Gewoon de Dungeon Finder gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Anoniem: 308200 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 18:38:
Jup gewoon de dungeonfinder gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:41
Anoniem: 308200 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 18:38:
Yep, blijven farmen :p. Als je je er een paar uurtjes toe zet (en zeker als je met wat gegearde guildies gaat) trek je per uur zo'n 20 emblems zeker, een uurtje of 5 en je hebt al een aantal pieces binnen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
psychodude schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 18:57:
[...]

Yep, blijven farmen :p. Als je je er een paar uurtjes toe zet (en zeker als je met wat gegearde guildies gaat) trek je per uur zo'n 20 emblems zeker, een uurtje of 5 en je hebt al een aantal pieces binnen ;).
De tactiek die nu gebruik bij mijn nieuwe level 80 warlock is de nieuwe dungeons doen. Pit of Saron, Halls of Reflection, Trial of the Champion en The Forge of Souls. In paar uur tijd al gearscore 4000. Volgens mij wel redelijk :P

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kunnen we misschien een apart WoW Beta topic openen? Ik heb eigenlijk geen behoefte aan het zien van wie wat doet in de Beta en wat er vernieuwd is. Dat zie ik wel als het spel uit is :)

(Hopelijk zijn er meer die er zo over denken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo mensen, ik heb ooke en key voor de Cata beta kunnen bemachtigen via Tweakerts (Wew!)
Lekker getest van het weekend en geprut, het viel me trouwens als eerste op dat de Zul'Gurub raid gewoon nog bestaat!

Tevens zijn er helaas nog teveel bugs op high end content om dat fatsoenlijk te spelen :P 2 chars kwijt geraakt aan portal bugs hehe.

uiteindelijk maar een worgen gemaakt om mee te prutten. En ja, worgen is cool.. jammer dat het alliance is.. dus dat zal m'n enige char zijn die alliance wordt. Goblin heeft lamme racials, wel leuk voor finances.. altijd 20% korting op epic flight is toch weer een aardige money saver.

Tevens heb ik gezien dat er nu ook een Heirloom cloak is en helm, nog ff en je hebt alles heirloom en dan hoef je geen gear meer te verzamelen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
Dingen die voor my Cataclysm weer een top expansion gaan maken:

1. Rebuild van alle talent trees en nieuwe skills
2. Beter focus op echt tanken healen door grotere health pools en kleinere (in verhouding) manapools, het juist gebruiken van je tank en healer cooldowns is nu belangrijker door de mana schaarste.
3. Guild perks! Leuke uitbreiding van guild features
4. 2 nieuwe races en een alle quests bijgeschaafd in de oude wereld
5. Phasing, ik hoor hier een hoop gedoe over, maar hebben jullie icecrown goed gespeeld? Dat was een zone waar veel phasing inzat en een paar van de beste epic quests (Lich king versus illidan), hoop lol gehad daar met questen en een hoop lore.
6. Beter gear, betere stats, altijd leuk om oude content weer eens over te doen met ubergear, kijken hoever je solo komt.
7. Nieuwe outdoor en indoor battlegrounds, rated battlegrounds, leuk voor de casual pvp'er.

En ja, als je elke dag 5-6 uur aan wow besteed per dag dan wordt het saai, ken geen spel wat ik zoveel gespeeld heb zonder echt saai te worden. Ik wissel het af en toe ook af met navyfield of ander kleine spelletjes.

Mijn doelen voor cata:
1. pve dps spelen voor de raids (lock of DK)
2. tank voor offspec gearen op raidnivo (DK)
3. pvp char maken voor arena en battlegounds (lock of druid)
4. Mijn hele farm/crafting alts groepje levellen naar 85
5. pvp char op alliance kant maken om alle quests aan alliance kant te zien en horde spelers te ganken (ratio horde 80% - alliance% 20 op bloodscalp)

pfff, ik ben wel weer een jaartje zoet zo te zien. Heb helaas geen 5-6 uur per dag voor wow, alleen een paar dagen 4 uur ofzo per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Dakreal schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 08:58:
Zo mensen, ik heb ooke en key voor de Cata beta kunnen bemachtigen via Tweakerts (Wew!)
Lekker getest van het weekend en geprut, het viel me trouwens als eerste op dat de Zul'Gurub raid gewoon nog bestaat!

Tevens zijn er helaas nog teveel bugs op high end content om dat fatsoenlijk te spelen :P 2 chars kwijt geraakt aan portal bugs hehe.

uiteindelijk maar een worgen gemaakt om mee te prutten. En ja, worgen is cool.. jammer dat het alliance is.. dus dat zal m'n enige char zijn die alliance wordt. Goblin heeft lamme racials, wel leuk voor finances.. altijd 20% korting op epic flight is toch weer een aardige money saver.

Tevens heb ik gezien dat er nu ook een Heirloom cloak is en helm, nog ff en je hebt alles heirloom en dan hoef je geen gear meer te verzamelen.
Alleen jammer dat de hierlooms uit WOTLK tot 80 gaan en daarna niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
defiler1974 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 09:11:
[...]

Alleen jammer dat de hierlooms uit WOTLK tot 80 gaan en daarna niet meer werken.
Volgens mij werkt de XP nog uitstekend, maar idd.. hij gaat niet meer verder qua lvl. Dus dat is wel minder, maar je krijgt altijd meer xp ( 20% ), dus dat is zeker de moeite waard.

IN totaal kun je dan op:

10% van guild perk
5% van ring
5% van cloak
10% van helm
10% van shoulders
10% van chest
-----

50% extra xp 8), dat werkt echt wel als een tiet de eerste 80 lvls!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

Is er nog iets van een guild op de beta waar de meeste Tweakers in zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-05 21:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

defiler1974 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 09:08:
2. Beter focus op echt tanken healen door grotere health pools en kleinere (in verhouding) manapools, het juist gebruiken van je tank en healer cooldowns is nu belangrijker door de mana schaarste.
Dit wordt voor mij de dooddoener van cataclysm, 'schaarste' is er al onder tanks en healers, nu de focus nog verder op deze 2 leggen en ik zie nu al queue's van 20-30minuten voor uberhaubt de eerste dungeon.
5. Phasing, ik hoor hier een hoop gedoe over, maar hebben jullie icecrown goed gespeeld? Dat was een zone waar veel phasing inzat en een paar van de beste epic quests (Lich king versus illidan), hoop lol gehad daar met questen en een hoop lore.
Dit lijkt me enkel nog irritanter. Te vaak kom je in ICC raid, sta je bij de summon portal, zie je de helft van de mensen niet. Erg handig als je moet helpen met summonen :/ Wil je iemand helpen met een quest... phased content, gaat ook niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345994

SinergyX schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 09:52:
[...]

Dit wordt voor mij de dooddoener van cataclysm, 'schaarste' is er al onder tanks en healers, nu de focus nog verder op deze 2 leggen en ik zie nu al queue's van 20-30minuten voor uberhaubt de eerste dungeon.
Tja je kan het schaarste noemen, je kan het ook een overvloed aan DPS noemen. Mijn ervaring is gewoon dat heel veel mensen te lui of te slecht zijn om te tanken of healen en dus een DPS-er gaan spelen (en ja daarmee zeg ik dus dat je zo goed als alle DPS classes kan spelen door met je gezicht op je keyboard te slaan), om vervolgens te zeuren over de queue time van random HC's. Daarnaast kan je ook gewoon met 5 vrienden de queue in gaan, heb je helemaal nergens last van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 345994 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:07:
[...]

Tja je kan het schaarste noemen, je kan het ook een overvloed aan DPS noemen. Mijn ervaring is gewoon dat heel veel mensen te lui of te slecht zijn om te tanken of healen en dus een DPS-er gaan spelen (en ja daarmee zeg ik dus dat je zo goed als alle DPS classes kan spelen door met je gezicht op je keyboard te slaan), om vervolgens te zeuren over de queue time van random HC's. Daarnaast kan je ook gewoon met 5 vrienden de queue in gaan, heb je helemaal nergens last van :P
Ik weet niet wat jouw ervaring is met DPS, maar volgens mij speel je retridin?

Tanken/Healen is juist het makkelijkste met goede gear. Als je een goede tank hebt kun je slapen als healer. Nee, die vergelijking gaat niet echt op in Wotlk, misschien in classic en BC, maar in Wotlk is healing/tanking zo makkelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-05 18:49
Anoniem: 15813 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 09:41:
Is er nog iets van een guild op de beta waar de meeste Tweakers in zitten ?
Ik vroeg inderdaad nog een aantal keren in /trade of er nog tweakers waren (vrijdagavond, zaterdagavond en gisteravond), maar kreeg maar weinig respons...
2 of 3 mensen maar...

Van de week nog maar eens proberen.

Binnenkort verhuizen, dus zoveel tijd heb ik niet om een guild te beheren.. :X

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 370966

Dakreal schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:09:
[...]

Tanken/Healen is juist het makkelijkste met goede gear. Als je een goede tank hebt kun je slapen als healer. Nee, die vergelijking gaat niet echt op in Wotlk, misschien in classic en BC, maar in Wotlk is healing/tanking zo makkelijk..
Tanken mag dan wel makkelijk zijn maar het is wel het meest gear depended van alle 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-05 20:11

Auredium

Informaticus Chaoticus

Afgelopen weekend wat kleine achievements gehaald. Zoals bijvoorbeeld de knuckle sandwich achievement. Ben nu bezig met de master in arms achievement en de 75 companion achievement. Persoonlijk vind ik dat leukere achievements dan het halen an ICC 10/.25.

Wat mij vooral opvalt is dat je echt moet toeslaan bij 'zeldzame' raids en daarmee bedoel ik classic raids aangezien die achievements halen vaak nogsteeds niet solo te doen zijn en er vrij weinig groepen zijn die ze nog willen doen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ik speel het meest een Prot/Holy pally en Holy priest en speelde vanaf vanilla tot een paar maanden terug een Prot Warrior. Ik heb nooit gezegd dat tanken of healen moeilijk is (zeker in WotLK niet), alleen dat DPS gewoon vele malen makkelijker is. Daarnaast ben ik wel van mening dat een hoop WoW spelers niet goed genoeg zijn om te tanken of healen. Dat is de downside van een spel lekker makkelijk te maken voor de massa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
[...]

Ach, het zal wel hetzelfde pad volgen als in WOTLK, in het begin was nax en hc's voor een hoop tanks/healers ook wel nieuw en opletten geblazen. Zodra je alles overgeared, dan wordt het een stuk makkelijker.

Ik vind het af en toe wel een uitdaging hoor, slechte healer en dps, af en toe maak ik de baas gewoon zelf af als Blood DK tank, als de rest al dood is :). En ook een beetje de groep uitproberen hoever en hoeveel je kan chainpullen en welke shortcuts je kan vinden.

Ik zou het wel leuker vinden als ze iets aan die grind van de heroic dungeons deden, een soort van hardmodes die meer opleveren, alhoewel dit weer een scheiding zal maken tussen de pro's en scrubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:36
defiler1974 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:25:
[...]

Ach, het zal wel hetzelfde pad volgen als in WOTLK, in het begin was nax en hc's voor een hoop tanks/healers ook wel nieuw en opletten geblazen. Zodra je alles overgeared, dan wordt het een stuk makkelijker.

Ik vind het af en toe wel een uitdaging hoor, slechte healer en dps, af en toe maak ik de baas gewoon zelf af als Blood DK tank, als de rest al dood is :). En ook een beetje de groep uitproberen hoever en hoeveel je kan chainpullen en welke shortcuts je kan vinden.

Ik zou het wel leuker vinden als ze iets aan die grind van de heroic dungeons deden, een soort van hardmodes die meer opleveren, alhoewel dit weer een scheiding zal maken tussen de pro's en scrubs.
Vergeet niet dat de heroics eigenlijk al 'hardmodes' zijn he. De echte uitdaging moet je gewoon niet zoeken in de 5-mans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
SinergyX schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 09:52:
[...]

[...]

Dit lijkt me enkel nog irritanter. Te vaak kom je in ICC raid, sta je bij de summon portal, zie je de helft van de mensen niet. Erg handig als je moet helpen met summonen :/ Wil je iemand helpen met een quest... phased content, gaat ook niet.
Ik denk dat de verhouding tank/dps zich wel balanceert, ik queue nu ook wel eens als dps, omdat de queue maar 10 minuten is en ik makkelijk nog mijn cooking/fising daily daarin kan doen. Als de queue langer wordt, dan gaan er meer mensen als tank/healer spelen.

Volgens mij is de design-filosofie van blizzard dat je ook niet meer een char kan trainen met een high level char. Kijk maar naar Recruit a friend, dat werkt met 2 mensen van het zelfde level het beste, (maar je kan er nog een derde high level bij halen, je hebt keuze). Mischien komt blizzard nog wel met een feature om de phasing gelijk te schakelen voor 2 chars. (alhoewel dit technisch mischien nog wel een uitdaging wordt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 345994 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:24:
[...]

Ik speel het meest een Prot/Holy pally en Holy priest en speelde vanaf vanilla tot een paar maanden terug een Prot Warrior. Ik heb nooit gezegd dat tanken of healen moeilijk is (zeker in WotLK niet), alleen dat DPS gewoon vele malen makkelijker is. Daarnaast ben ik wel van mening dat een hoop WoW spelers niet goed genoeg zijn om te tanken of healen. Dat is de downside van een spel lekker makkelijk te maken voor de massa.
Beetje arrogant vind je niet? Tanken heb ik gedaan, healing ook. Tanken is alleen leuk op een prot warrior, op een paladin is het veelste makkelijk en DK's tja.. en druids is gewoon 4 in een dozijn.

Healing heb ik gedaan op m'n resto shaman/resto druid/disc priest en zelfs op een holy paladin. Toch vond ik er niet veel aan afgezien van m'n discpriest :) dat is leuk met bubbeltjes.

Tanken heb ik daarnaast best wel veel gedaan op mijn warrior, zelfs @ classic in Molten core! wew!
toen werd ik alleen ge1-shot toen de main tank dood ging en ik aggro overnam op Magmadar ( hij enragede en de hunters gebruikte geen tranquility :( ).

al met al, zat ervaring met alles en kan ook zeker zeggen dat een tank/healer netzoveel brains nodig heeft als een dps.

Inderdaad, Tank en healer zijn belangrijkere rollen. Maar als je 3x 500 dps mee hebt ga je het ook niet klaren. En om fatsoenlijke dps te doen, moet je op z'n minst een rotatie hebben. Wat dus ook enige hersenschudding nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Bartske schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:29:
[...]

Vergeet niet dat de heroics eigenlijk al 'hardmodes' zijn he. De echte uitdaging moet je gewoon niet zoeken in de 5-mans.
Naja, echte uitdaging, als je 3 mensen onder de 1000 dps hebt en een healer die maar 1 spel chaincast? Dan kan het nog wel leuk worden :)

Maar ik draai ze alleen nog voor de badges en ik heb af en toe nog wel een drang om scrubs iets te leren over hoe je je char moet spelen. Sommigen reageren er zelfs positief op.

Waar ik mischien wel zorgen over maak is dat we minder pro spelers in dungeon heroics zullen vinden. Een hoop spelers zullen 25mans gaan doen en hoeven dan waarschijnlijk geen extra badges meer via dungeons te halen aangezien er een cap zit op het aantal valor points wat je kan halen per week. Blizzard heeft gezegd dat je de cap kan halen met weekly, daily en 10man. Als je 25mans doet krijg je meer punten en hoef je geen daily/weekly waarschijnlijk meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Dakreal schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:33:
[...]

Beetje arrogant vind je niet? Tanken heb ik gedaan, healing ook. Tanken is alleen leuk op een prot warrior, op een paladin is het veelste makkelijk en DK's tja.. en druids is gewoon 4 in een dozijn.
...........

Inderdaad, Tank en healer zijn belangrijkere rollen. Maar als je 3x 500 dps mee hebt ga je het ook niet klaren. En om fatsoenlijke dps te doen, moet je op z'n minst een rotatie hebben. Wat dus ook enige hersenschudding nodig heeft.
Niet helemaal mee eens, je kan een raid hebben met een aantal slechte dps en toch goed draaien, maar als je healer of tank slecht is, dan haal je het niet.

Van de tank/healer wordt ook meestal verwacht dat hij een goede kennis heeft van de mechanics in het gevecht, de rol voor dps is af en toe een stuk simpeler. behalve als je op de high end raids kijkt, dan moet je als dps ook wel je best doen.

FYI, ik speel dps en tank

En waarom zijn warrior tanks moeilijk om te spelen? zij hebben toch ook rotatie en cd abilities? niks anders dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-06-2024
Ik ben inmiddels al een weekje gestopt, zonder ook maar één keer online te komen. Het blijft wel leuk om dit soort forums te lezen! :D

Waarom ben ik gestopt? Het werd gewoon enorm saai voor mij. Ik speel al 5 jaar en heb eigenlijk nooit wat bijzonders zien gebeuren aan WoW. Vanilla en TBC waren zeer zeker de leukere tijden, maar sinds WotLK heb ik moeite om te blijven spelen. Het is ons allemaal zo vreselijk simpel gemaakt, dat het gewoon niks meer aan is.
Toch geef ik toe, dat ik toch al kriebels heb voor Cataclysm. Ik verwacht opzich vrij veel van het spel, omdat er nieuwe content, nieuwe races komen. Iets om naar uit te kijken in ieder geval.

Hoe denken jullie dat Cataclysm wordt? Of hoe vind jij de beta? Geef geen spoilers svp, vinden sommige niet leuk -O-
defiler1974 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:43:
[...]

Niet helemaal mee eens, je kan een raid hebben met een aantal slechte dps en toch goed draaien, maar als je healer of tank slecht is, dan haal je het niet.
Ik denk dat hij het over een 10man set-up had. Als jij 3 van de 5 dps hebt die niet boven de 500 dps komt, dan ben jij gedoemd als raid. Natuurlijk is het ook extreem belangrijk dat de tanks en healers weten wat zij aan het doen zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Hiroj op 16-08-2010 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Als verstokt healer kijk ik erg uit naar Cataclysm. En dat alleen vanwege het feit dat je als healer weer je mana moet managen.

Sinds halverwege TBC is healen niet meer dan zo snel mogelijk heals eruit gooien en ben ik niet meer in mana problemen geweest.

Ook nu in ICC heroic is het niet anders. De normale damage is zonder problemen te healen zonder in mana problemen te komen. Ik kan op mijn boompje heals chaincasten zonder ooit in mana problemen te komen met alle buffs, procs en abilities die in een raid mana geven. Een wipe heeft eigenlijk nooit meer met healing te maken, de enige manier om te wipen is verkeerd lopen waardoor je damage krijgt die zo hoog is dat je er met heals spammen niet tegenaan kan healen.

Healen is geworden tot automatisch knopjes drukken en ondertussen goed opletten waar je loopt. Waar ik in classic nog continu heals caste maar deze afbrak om mana te besparen als ze niet (genoeg) healden laat ik hem nu gewoon gaan zelfs al is mijn target inmiddels al op 100% health.

Ik denk alleen dat een heleboel mensen die in WotLK of eind TBC zijn gaan healen erg door de mand gaan vallen in Cata :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
defiler1974 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:43:
[...]

Van de tank/healer wordt ook meestal verwacht dat hij een goede kennis heeft van de mechanics in het gevecht, de rol voor dps is af en toe een stuk simpeler. behalve als je op de high end raids kijkt, dan moet je als dps ook wel je best doen.

FYI, ik speel dps en tank

En waarom zijn warrior tanks moeilijk om te spelen? zij hebben toch ook rotatie en cd abilities? niks anders dus....
Warrior tanks zijn niet moeilijk om te spelen, wel het leukst in mijn mening. Ik heb ook nergens gezegd dat ze moeilijk waren :) Paladin tanking is daarentegen wel ERG makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dakreal schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:33:
[...]

Beetje arrogant vind je niet?
Tja wellicht kan het arrogant overkomen, maar ik vind het gewoon een constatering. Als je kijkt naar wat een healer of een tank moet doen in een gevecht is het nog altijd intensiever dan een DPS-er. Uiteraard heb je er mensen tussenzitten die gewoon echt goede DPS-ers zijn, maar het gross van wat ik tegenkom zijn gewoon een stel mafkezen die op 2 knoppen rammen zonder uberhaupt te weten wat ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 345994 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:07:
Natuurlijk, als het kan pak ik ook gewoon de guildruns voor HC's, maar ik kijk naar het hele plaatje 'interactie met de community'. Zo kom ik regelmatig parties tegen met een tank die toch netjes gegeared is voor een heroic (gemiddeld 213-219) en meteen leaven er zeker 2 'epic fail tank'.

Het gros van de spelers is 'verwend' met ICC10/25 geared mensen in heroics, belachelijk overgearde mensen die met de ogen dicht nog wel de heroic door kunnen huppelen, moeten ze keer iets doen met 'mindere' mensen is het meteen fail en /leave.

Maarja, in dat opzicht heb ik ook weinig recht van spreken, beta krijg ik niet geinstalleerd en Cata zelf ga ik niet kopen. Ik heb nog 1 doel, dan houd het ook voor mij op.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Anoniem: 63072 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:44:
Als verstokt healer kijk ik erg uit naar Cataclysm. En dat alleen vanwege het feit dat je als healer weer je mana moet managen.

Sinds halverwege TBC is healen niet meer dan zo snel mogelijk heals eruit gooien en ben ik niet meer in mana problemen geweest.

Ook nu in ICC heroic is het niet anders. De normale damage is zonder problemen te healen zonder in mana problemen te komen. Ik kan op mijn boompje heals chaincasten zonder ooit in mana problemen te komen met alle buffs, procs en abilities die in een raid mana geven. Een wipe heeft eigenlijk nooit meer met healing te maken, de enige manier om te wipen is verkeerd lopen waardoor je damage krijgt die zo hoog is dat je er met heals spammen niet tegenaan kan healen.

Healen is geworden tot automatisch knopjes drukken en ondertussen goed opletten waar je loopt. Waar ik in classic nog continu heals caste maar deze afbrak om mana te besparen als ze niet (genoeg) healden laat ik hem nu gewoon gaan zelfs al is mijn target inmiddels al op 100% health.

Ik denk alleen dat een heleboel mensen die in WotLK of eind TBC zijn gaan healen erg door de mand gaan vallen in Cata :)
Nou heb ik toch al een hele poos al zeer intensief gehealt op mijn priest. Meeste fights ging ik niet oom, maar zodra jij Tank + Raid moet healen kan het wel eens hard gaan. Dit was overigens één van de gebreken in mijn guild, er was geen dergelijke tactiek voor wie wat deed.

Zo heb ik wel eens Festergut de laatste 3 mins gesolo healt doordat de andere healers faalde en doodgingen. Geloof mij, na 1,5 minuten had ik de innervate nodig van de boomkin + Shadowfiend + mana potion om het in ieder geval nog 1 minuutje vol te houden. Want het is niet aan te slepen hoe hard het dan gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:52:
[...]

Maarja, in dat opzicht heb ik ook weinig recht van spreken, beta krijg ik niet geinstalleerd en Cata zelf ga ik niet kopen. Ik heb nog 1 doel, dan houd het ook voor mij op.
Wat gaat er fout? Misschien kan ik je helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Dakreal schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:46:
[...]

Warrior tanks zijn niet moeilijk om te spelen, wel het leukst in mijn mening. Ik heb ook nergens gezegd dat ze moeilijk waren :) Paladin tanking is daarentegen wel ERG makkelijk.
Sorry, las hem verkeerd, je vond warrior tanks leuk om te spelen. Ach, ik zie weinig verschil, heb zelf een druid, pala en DK tank. De DK vindt ik toch het leukst, je hebt best wel een lading cooldowns en 3 specs om uit te kiezen. Vooral Blood spec kan erg leuk zijn om falende healing halverwege bij te vullen. Ik heb heel wat kleine foutjes van healers zo kunnen corrigeren en toch de boss neer kunnen leggen. Met vampiric blood en rune tap kan ik mezelf in icc10 ongeveer met 20k healen en met een deathstrike er nog 10k bovenop , dat is doorgaans net 1 mep overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dakreal schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:57:
Wat gaat er fout? Misschien kan ik je helpen.
Elke download resulteert in soortgelijke fout:
The installer was unable to read the file "TILESET\ZulAman\ZulAmanGrassHighlight_s.blp". This error may be caused by problems with the media or drive at <unknown> --for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the installer. (The error code was 0.) : DecompressJob::Execute()

(zo rond de 30% gok ik).

Zelfs de upload van Rakker bleef ik dezelfde fout houden, ondanks ik elk andere download zonder problemen kan installeren/gebruiken/draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
MMO-Champion:

Glyphs

* All glyphs are now found in the spellbook of each class on beta servers. Ultimately, classes will learn glyphs as "spells" and will only have to buy the glyph once to definitely learn it and swap it at any time.

Auw, ikzelf juich het toe, kan je fatsoenlijk glyphs switchen in een raid, maar een hoop inscription traders gaan dit niet leuk vinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:45
Ben alweer helemaal klaar met de beta. Elke keer staat mijn char weer ergens vast, of heeft een soort rare debuff alsof ie half dazed is ofzo. Kan elke keer opnieuw een char copy doen en alle talents en keybinds weer instellen. Heb nog nauwelijks wat gezien van de nieuwe wereld.

Ben benieuwd hoe dat phasing gaat lopen. Zoals in Icecrown vind ik het maar rete irritant dat je het gros van de mensen niet ziet omdat hun nog niet alle quests hebben gedaan. Handig hoor als je iemand wil summonen voor ICC.
defiler1974 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:03:
MMO-Champion:

Glyphs

* All glyphs are now found in the spellbook of each class on beta servers. Ultimately, classes will learn glyphs as "spells" and will only have to buy the glyph once to definitely learn it and swap it at any time.

Auw, ikzelf juich het toe, kan je fatsoenlijk glyphs switchen in een raid, maar een hoop inscription traders gaan dit niet leuk vinden.....
Was mij ook al opgevallen in de beta. Kan ik die prof ook wel weer dumpen als ik ff alle glyphs 1 keer maak voor al mijn chars.

[ Voor 38% gewijzigd door Bulligan op 16-08-2010 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-02 17:51
Ik ben het wel met maiser eens. Dpsen vergt gewoon minder concentratie en is gewoon (in mijn ogen) minder uitdagend. Zelf heb ik in vanilla een warlock gespeec, tbc een resto shaman en in Wotlk hunter,lock en shaman. Ik kan me met alle 3 de classes prima vermaken. Als je als dps een heroic doet en je zuigt, heb je altijd nog 2 backup dpsers die dat verschil recht kunnen trekken. Zuig je als tank of healer, dan weet je al hoe laat het is. Hoevaak zie je een tank die niet ziet dat er per ongeluk een pack gepult wordt door bijvoorbeeld een dps en gewoon zijn eigen gangetje gaat? of een healer die niet door heeft dat een dps buiten line of sight is en vervolgens dood op de grond ligt?

In mijn ogen zijn alle dps classes te bespelen door met je hoofd over je keyboard te rollen. Zelfs boomkin die soms wisselt met (geloof ik eclipse), doe je dat niet, dan doe je nog aardig dps. Als ik geen cooldowns gebruik op men hunter of die slecht time, dan doe ik nog steeds goeie dps. Doe ik een cooldown op een priest verkeerd ( guardian spirit bijvoorbeeld) dan whipe je omdat de tank dood gaat.

Je zou eigenlijk zeggen dat een tank of healing meer verantwoording meebrengt dan een dps class en daarom spelen veel mensen het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

Net maar alvast cata pre-ordered bij gamersland. Iemand ervaring met pre-orders daar? Maw dat ik geen 3 dagen na release pas de game krijg.

Ik weet beetje laat om nu te vragen :+

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Roeligan schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:10:
Net maar alvast cata pre-ordered bij gamersland. Iemand ervaring met pre-orders daar? Maw dat ik geen 3 dagen na release pas de game krijg.

Ik weet beetje laat om nu te vragen :+
ik pre-order tegenwoordig niks meer, winkels hebben toch altijd voorraad teveel. Alleen als je CE edition wil, moet je het mischien wel doen.

Even kijken op tweakers shop review!
http://tweakers.net/shopreview/7969/gamersland.html

gemiddelde ervaring zo te lezen, sommigen kregen hem op tijd en sommigen niet.

[ Voor 7% gewijzigd door defiler1974 op 16-08-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-05 19:27
Hoe zit het met de populatie en community op server Azjol-Nerub ondertussen? Goldspammers en kiddos die de zaak komen verzieken, trekken niet bepaald aan om weer sub op te nemen... Heeft me destijds doen besluiten mijn account te freezen.

Welke server kan ik best joinen om horde te gaan lvllen? Wat raden jullie aan? Belangrijkste punten zijn
- beetje normale economie
- relaxte chats (maar zag al dat er addons zijn die de zaak voor je filteren; jammer dat blizz dan niet kan/doet/wil doen)
- beetje volwassen spelersbasis of guilds die casuals wensen

Van server lichte voorkeur voor pve.

edit: typo

[ Voor 7% gewijzigd door Hurtebise op 16-08-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hiroj schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:57:
[...]
Nou heb ik toch al een hele poos al zeer intensief gehealt op mijn priest. Meeste fights ging ik niet oom, maar zodra jij Tank + Raid moet healen kan het wel eens hard gaan. Dit was overigens één van de gebreken in mijn guild, er was geen dergelijke tactiek voor wie wat deed.

Zo heb ik wel eens Festergut de laatste 3 mins gesolo healt doordat de andere healers faalde en doodgingen. Geloof mij, na 1,5 minuten had ik de innervate nodig van de boomkin + Shadowfiend + mana potion om het in ieder geval nog 1 minuutje vol te houden. Want het is niet aan te slepen hoe hard het dan gaat :P
Normal ICC10 met twee healers staat de tweede healer minimaal de helft van de tijd te dps-en. Aantal bosses zijn te solo healen. LK 10 normal is met twee healers probleemloos te doen, nooit mana problemen. Solo zou me niet lukken, buiten de mana problemen zijn er gewoon momenten met teveel mensen tegelijk die damage krijgen.

Maar in een normale 2 healer setup ga je gewoon niet oom, ook niet in de meeste heroic gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

Dakreal schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:46:
[...]Paladin tanking is daarentegen wel ERG makkelijk.
Helaas is het toch voor sommige paladins te moeilijk om te tanken.

Zo zat ik dit weekend in een group met pally tank in VH en bij iedere portal ging als eerste een consecration neer. Ook al zat de tank onder de 50% mana. Divine plea, werd alleen gebruikt om mana aan te vullen, er werd geen enkele poging gedaan om de buff continue actief te houden. En zo nog een aantal andere dingen waardoor de threat van deze tank toch wat minder was dan dat je zou mogen verwachten. Dit was trouwens een van de weinige keren dat ik constant aggro van een prot pally kon pakken.

Maar ja zo zijn er bij iedere tank klasse wel mensen te vinden die er niets van kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PFlaton
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-07-2024
Anoniem: 94605 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:31:
[...]

Helaas is het toch voor sommige paladins te moeilijk om te tanken.

Zo zat ik dit weekend in een group met pally tank in VH en bij iedere portal ging als eerste een consecration neer. Ook al zat de tank onder de 50% mana. Divine plea, werd alleen gebruikt om mana aan te vullen, er werd geen enkele poging gedaan om de buff continue actief te houden.
Mag ik als Paladin wel even toevoegen dat de timers van de VH portals NET te lang zijn om je DP actief te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-05 19:27
Op hoeveel tijd lvl je nu van 1-70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:00:
[...]

Elke download resulteert in soortgelijke fout:
The installer was unable to read the file "TILESET\ZulAman\ZulAmanGrassHighlight_s.blp". This error may be caused by problems with the media or drive at <unknown> --for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the installer. (The error code was 0.) : DecompressJob::Execute()

(zo rond de 30% gok ik).

Zelfs de upload van Rakker bleef ik dezelfde fout houden, ondanks ik elk andere download zonder problemen kan installeren/gebruiken/draaien.
Is dit met die originele install package van pak 'em beet 700mb?
Of is dit met de updater die 15.7gb moet binnenhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-05 11:50

Wootlock

Evilution

Dakreal schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:41:
[...]

Install pack is ~654mb.
Je installeert dan de core files als ik me niet vergis.
Als die eenmaal geinstalleerd is gaat hij (schrik niet) 15gb aan data binnen halen, als je een ~15% binnen hebt kan je inloggen op de beta.

@SinergyX

Je kan ook de beta forums bezoeken en daar je probleem neerleggen, misschien dat die je meer informatie kunnen verschaffen.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
PFlaton schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:36:
[...]

Mag ik als Paladin wel even toevoegen dat de timers van de VH portals NET te lang zijn om je DP actief te houden ;)
Om dat tegen te gaan heb ik een button om ff al mijn gear uit te doen en weer aan te doen zodat ik veel HP mis en ff geheald kan worden. Meestal geeft dit zo een 20% mana terug, uiteraard wel even healer informeren dat je dit doet, en oppassen dat je niet net in combat raakt als je geen gear aan hebt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hurtebise schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:40:
Op hoeveel tijd lvl je nu van 1-70?
minder dan 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PFlaton schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:36:
[...]
Welke van deze twee is beter?

Je start je divine plea nadat de guardian dood is en terwijl je naar het volgende portal loopt is het uitgewerkt.

Of

Je start divine plea voor dat de guardian is gespawned en tijdens deze portal is je plea actief en met je laatste hit ververs je je plea zodat deze practisch gezien op hetzelfde moment is afgelopen als bij optie 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Yerap schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:45:
[...]

Om dat tegen te gaan heb ik een button om ff al mijn gear uit te doen en weer aan te doen zodat ik veel HP mis en ff geheald kan worden. Meestal geeft dit zo een 20% mana terug, uiteraard wel even healer informeren dat je dit doet, en oppassen dat je niet net in combat raakt als je geen gear aan hebt :).
Sinds 3.2 hebben prot pally's geen reden meer om Oom te gaan.
Wootlock schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:45:
[...]

Install pack is ~654mb.
Je installeert dan de core files als ik me niet vergis.
Als die eenmaal geinstalleerd is gaat hij (schrik niet) 15gb aan data binnen halen, als je een ~15% binnen hebt kan je inloggen op de beta.
Ik heb bij mij deze install pack op een cdtje geramt. en vervolgens naar m'n lokale schijf toe gekopieerd en daarna geinstalleerd.

Volgens mij mag je zelfs al op 5% inloggen. Werkte iig vrij rap. Enige nadeel, mocht je ergens heen gaan moet je even wachten.. want hij moet de content dan downloaden op het moment dat je zoned.
Zo duurde mijn zone naar Gilneas maar liefst 7 min :P
Met Raf + Heirlooms ben je in een klein weekje klaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Dakreal op 16-08-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
[quote]Dakreal schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:48:
[...]

En hoezo dat als je het hebt dat je de mana regen spel refresht met een hit, dan klopt dat voor meeste gevechten, echter bij VH zit er tussen de portals 20seconde tegenover een max duur van 15 sec van je spell, dus je hebt 2 opties, of ratten slaan, of gear changen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dakreal schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:41:
[...]

Die 600ish MB installatie, initiele installatie zegmaar.
Wootlock schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:45:
@SinergyX

Je kan ook de beta forums bezoeken en daar je probleem neerleggen, misschien dat die je meer informatie kunnen verschaffen.
Daar staan al aantal van dit soort topics, corrupte downloads, je HD is kapot, memory werkt niet goed etc. Ik ga niet eens moeite doen om te posten daar, komt toch weer hetzelfde antwoord waar ik niets aan heb. Ook de mogelijke check tijdens de install voor die 15,6GB zou geen probleem zijn, met nog ruim 500GB vrij op mijn schijf.

En kan die achtergrond muziek uberhaubt uit bij die installer? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Yerap schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:54:
[...]

En hoezo dat als je het hebt dat je de mana regen spel refresht met een hit, dan klopt dat voor meeste gevechten, echter bij VH zit er tussen de portals 20seconde tegenover een max duur van 15 sec van je spell, dus je hebt 2 opties, of ratten slaan, of gear changen.
Er zijn meer opties dan alleen divine plea he? dat zou je toch wel moeten weten.
Aggro problemen heb je sowieso niet, dus je kunt eventueel ook Seal of Wisdom gebruiken voor die ene instance.
SinergyX schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:59:
[...]

[...]

Daar staan al aantal van dit soort topics, corrupte downloads, je HD is kapot, memory werkt niet goed etc. Ik ga niet eens moeite doen om te posten daar, komt toch weer hetzelfde antwoord waar ik niets aan heb. Ook de mogelijke check tijdens de install voor die 15,6GB zou geen probleem zijn, met nog ruim 500GB vrij op mijn schijf.

Ja, minimaliseren.. :P best irritant dat dat niet uit kan bij die patcher/installer.. maarja.

Heb je hem al geprobeerd om die initial in een andere folder te kwakken?

[ Voor 33% gewijzigd door Dakreal op 16-08-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 19:27
SinergyX schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:59:
[...]

[...]

muziek is een kwestie van alt+tab :)

ik had bij het installeren bij 6% ook een foutmelding. ff googlen op die foutmelding, oplossing invoegen en daarna geen problemen meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dakreal schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:59:
Ja, minimaliseren.. :P best irritant dat dat niet uit kan bij die patcher/installer.. maarja.

Heb je hem al geprobeerd om die initial in een andere folder te kwakken?
Alle variaties al geprobeerd, op dezelfde schijf downloaden/installeren, van 1 HD naar de ander, via een USB stick (je weet maar nooit), HTTP en P2P download, via temp folder, via bureaublad, via user-downloads, continue dezelfde fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ff over de Tank/healer moelijker dan dps discusie.

Voor me zelf geldt dit toch zeker niet.

Als ik op het moment kijk in ICC.

Als Tank: ICC tank het regelmatig op me druid. De enigste 2 gevechten waar ik nog uberhaupt op moet letten zijn Sindra & LK. De rest gaat gewoon van zelf. Thread is nooit een probleem , alleen als druid heel ff in het begin. Maar daarna komt er ook niemand meer in de buurt. Dus moelijk... nah niet echt.

Als healer: zowel disc als Holy priest ook niet echt een gevecht waar ik het echt lastig vindt ( Heroic LK niet mee geteld) Tuurlijk zijn er een paar fights waar je nog wel wat moet op letten , maar je fout marge is vrij groot.

Als ik als Feral dps mee ga , Merk dat ik toch best wel meer gefocused ben dan als tank of healer.
Puur om me rotatie zo optimaal mogelijk te houden, buiten alle movement die je als healer en Tank ook hebt.
Ik merk dat als ik loopt te falen , dat meteen 1-2k dps schilt. Terwijl als healer of tank maakt het niet zo veel uit als je er een keer langs zit.

Mischien is het omdat ik Icc nu al zo vaak gedaan heb.

Moet wel zeggen dat als tank ik in heroics veel meer aan de bak moet. Maar dat heeft meer te maken met Guildies die vol overal op lopen te nuken wat in range is , ook als ik nog niet eens aan het tanken ben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:34

mrsar

waar een sar is,is een wodka

SinergyX schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:47:
[...]

Alle variaties al geprobeerd, op dezelfde schijf downloaden/installeren, van 1 HD naar de ander, via een USB stick (je weet maar nooit), HTTP en P2P download, via temp folder, via bureaublad, via user-downloads, continue dezelfde fout.
ook genoeg ruimte vrij op je winstallatie drive? volgens mij moet je daar ook min 1gb vrij hebben ofzo ondanks dat je niet op die schijf installeerd

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Yerap schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:54:
[...]

en dit is dan helemaal leuk in combo met een disc priest die je maar blijft shielden.. zodat je ook nog eens bijna niet gehealed word...

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dakreal schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:59:
[...]
Er zijn meer opties dan alleen divine plea he? dat zou je toch wel moeten weten.
Aggro problemen heb je sowieso niet, dus je kunt eventueel ook Seal of Wisdom gebruiken voor die ene instance.
Je doet behoorlijk minder aoe threat als je SoW gebruikt ipv SoV of SoC. Ik pik de prot pallies die SoW gebruiken er altijd makkelijk uit, dat zijn de tanks waar ik aggro krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:50:

Als Tank: ICC tank het regelmatig op me druid. De enigste 2 gevechten waar ik nog uberhaupt op moet letten zijn Sindra & LK. De rest gaat gewoon van zelf. Thread is nooit een probleem , alleen als druid heel ff in het begin. Maar daarna komt er ook niemand meer in de buurt. Dus moelijk... nah niet echt.

Als healer: zowel disc als Holy priest ook niet echt een gevecht waar ik het echt lastig vindt ( Heroic LK niet mee geteld) Tuurlijk zijn er een paar fights waar je nog wel wat moet op letten , maar je fout marge is vrij groot.

Als ik als Feral dps mee ga , Merk dat ik toch best wel meer gefocused ben dan als tank of healer.
Puur om me rotatie zo optimaal mogelijk te houden, buiten alle movement die je als healer en Tank ook hebt.
Ik merk dat als ik loopt te falen , dat meteen 1-2k dps schilt. Terwijl als healer of tank maakt het niet zo veel uit als je er een keer langs zit.

Mischien is het omdat ik Icc nu al zo vaak gedaan heb.

Moet wel zeggen dat als tank ik in heroics veel meer aan de bak moet. Maar dat heeft meer te maken met Guildies die vol overal op lopen te nuken wat in range is , ook als ik nog niet eens aan het tanken ben. :D
en jij vergelijkt de 3 classes die jij speelt met de overige 5 die ook kunnen tanken en healen??? gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoals ik al eerder zei is het ook niet makkelijk om je rotatie goed te houden. Dat maakt het verschil tussen rollface dps en goede dps.
Alleen moet ik uit persoonlijke ervaring wel zeggen dan als een healer of tank er een keer naast zit het grotere gevolgen kan hebben dan een dps die even minder dps doet. Als je even wegkijkt als healer kan er zomaar iets gebeuren waardoor je tank dood is. Als je als tank niet oplet en ziet dat er adds spawnen of wat dan ook kan je een halve raid wipen. Dat vind ik toch wel iets belangrijker dan even iets minder dps doen omdat een rotatie niet lekker gaat, of damage krijgen als je niet uit de smurrie op de grond loopt.

Al met al vind ik dus dat je met een dps vooral individuele gevolgen hebt als je even slacked, waar je als tank of healer meteen de hele raid beinvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Anoniem: 63072 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:44:

Ook ik heb dankzij de tweakers-actie een beta-key weten te bemachtigen, en het is echt bizar om te zien hoe verschillend live healt t.o.v. hoe het nu in de beta is (jij bent ook resto druid, toch?)

ICC10, fully buffed, haste capped etc. etc. en je bent inderdaad letterlijk iedere seconde een heal aan het casten. Wat ik tot nu toe in de beta heb gezien is een snelle Regrowth van... 1.4s casttijd uit mijn hoofd. En dat is dan je snelste heal. Nourish duurt langer, net als Healing Touch. Als die ontwerpfilosofie wordt volgehouden betekent het dat je GCD niet meer je knelpunt wordt, maar dat je casttijd dat wordt. Iets dat, in mijn ogen althans, een stuk prettiger healt dan gewoon GCDspammen zonder na te denken. Als je een grote heal aan het casten bent met 2s casttijd heb je ook gewoon de tijd om na te denken welke heal je daarna gaat casten... een korte, snelle op die DPS die bijna omvalt, of een HoT op iemand die inmiddels alweer in veiligheid is, of de DPS hun eigen boontjes laten doppen en de tank in leven houden.

Binnenkort wellicht eens echt gaan healen in een dungeon, kijken hoe dat voelt.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 94605 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:57:
[...]

Je doet behoorlijk minder aoe threat als je SoW gebruikt ipv SoV of SoC. Ik pik de prot pallies die SoW gebruiken er altijd makkelijk uit, dat zijn de tanks waar ik aggro krijg.
Die packs zijn maar 4 mobs geloof ik of 5, dus, HotR, Avengers shield en consecration. Hence repeat. Als je dan geen aggro hebt, dan moet je Righteous Fury aanzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 370966 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:25:
[...]

en jij vergelijkt de 3 classes die jij speelt met de overige 5 die ook kunnen tanken en healen??? gg
Ik noem er maar 2 , maar ok.

Speel wel meer classes , maar bewust even de 2 genoemd waar ik het meeste op speel en ook full icc clears mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05 23:30

Het hele probleem is dat je meteen afgerekend wordt op je fouten. Healers slacken -> tank/dps dood. Tanks slacken -> dps/healer dood of vervelende mechanics (Saurfang heals, Festergut blowup, etc). Niet alles is direct levensbedreigend maar als een healer of tank slackt dan ziet vrijwel heel de raid dat, en/of iedereen heeft een probleem.

Dat je als dps de boel vern##kt boeit geen zak omdat de timers vooral met de buff steeds vriendelijker zijn. En ja sommige dpssers letten wel goed op, maar vergeet niet dat de meeste dpssers JUIST dps zijn omdat ze geen zin hebben de verantwoordelijkheid van tanken/healen te dragen (zie de 524359385938593 dps warriors/dks/druids/etc altijd die weigeren te tanken in iets simpels als heroics).

Het is een meer verantwoordelijke rol en de meesten kunnen of willen dat simpelweg niet. Naja prima, ik vind healen en tanken juist wel een leuke uitdaging, tot ze gaan lopen bitchen, dan tanken ze zelf maar en gebruiken ze maar bandages :P Nog meer cries, eindelijk kicken yay!!! Fijn dat dat tegenwoordig wel beter gaat (het mag binnen de instance tijd :P).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-04 15:03
Beta vraagje,

hoe kopieer je een bestaand Caracter naar de beta servers dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad als je het over zwaar slacken hebt heeft dps het uiteraard makkelijker en heeft het minder grote gevolgen.

Ik ga uit van mijn eigen raid beleving , dat je toch wel normaal je best doet.
Om dan goed te presteren heb je als tank / Healer toch wel wat speel ruimte.
Terwijl als dps elke miss click telt.

Ik zit meestal meer te geinen op vent/ts of slap te ouwe hoeren in Raidchat als ik moet tanken / healen. Zelfs tijdens boss fights , Als ik als dps mee ben doe ik het veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:34

mrsar

waar een sar is,is een wodka

BruntFCA schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:19:
Beta vraagje,

log in op battle net,ga naar beta dingentje,en dan rechts bovenin => ptr character copy :) clicky clicky

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:26

Valkyre

Kitesurf FTW!

BruntFCA schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:19:
Beta vraagje,

Logon op jet battlenet account en dan naar wow beta en daar staat iets van copy to PTR

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Anoniem: 63072 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:30:
[...]

Normal ICC10 met twee healers staat de tweede healer minimaal de helft van de tijd te dps-en. Aantal bosses zijn te solo healen. LK 10 normal is met twee healers probleemloos te doen, nooit mana problemen. Solo zou me niet lukken, buiten de mana problemen zijn er gewoon momenten met teveel mensen tegelijk die damage krijgen.

Maar in een normale 2 healer setup ga je gewoon niet oom, ook niet in de meeste heroic gevechten.
Met de - wat is het ? - 30% buff is alles heel erg gemakkelijk te doen.
Ik deed festergut destijds met de 5% buff. Al hele poos niet meer gehealt, zie de uitdaging er niet meer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
defiler1974 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:03:
MMO-Champion:

Glyphs

bah dat zou niet zo mooi zijn..... voor mij :) Met glyphs van 15k naar 105k gold gegaan (in een jaar tijd, dat wel) maar is nog steeds een mooi inkomen. Maar goed, beetje vroeg om nu al te zeggen dat het niet nuttig meer is. Wellicht dat er andere mooie dingetjes te maken zijn (cards, epic items etc). We shall see.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dakreal schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:33:
[...]
Die packs zijn maar 4 mobs geloof ik of 5, dus, HotR, Avengers shield en consecration. Hence repeat. Als je dan geen aggro hebt, dan moet je Righteous Fury aanzetten :P
In VH zijn de packs maximaal 4 mobs. AS zit op een 30 seconden cooldown, met 20 seconden tussen de portals kun je al raden hoe vaak je dit kunt gebruiken. Consecration is alleen een aoe more. Je gebruikt het alleen als je meer dan 3-4 mobs hebt en dan alleen om de mobs van de healer af te houden. HotR is inderdaad een van de aoe skills van pallies die het meest wordt gebruikt. Maar dan wel met SoV of SoC.

Helaas zijn er dus wel degelijk prot pallies die geen threat kunnen houden op de groepen mobs en gewoon dik falen. Dat heeft niets te maken met RF. Maar meer met het verkeerd gebruiken van skills. Waarschijnlijk omdat ze steeds te horen krijgen dat het zo makkelijk is en daardoor zo maar wat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Anoniem: 15813 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:25:
Inderdaad als je het over zwaar slacken hebt heeft dps het uiteraard makkelijker en heeft het minder grote gevolgen.

Ik zit meestal meer te geinen op vent/ts of slap te ouwe hoeren in Raidchat als ik moet tanken / healen. Zelfs tijdens boss fights , Als ik als dps mee ben doe ik het veel minder.
Totaal mee eens, mede doordat we nu op 30% buff zitten is het allemaal wel makkelijker geworden.
Probleem wat hier mee komt is dat op alle fights iedereen wat slacked, focus is lager wan tja ze gaan toch niet snel dood.

Ik heal en dps met een priest (disc/shadow).

Healing wise is disc in ICC behoorlijk makkelijk.
30% health + 30% beter shields + 30% healing.
Tja, dat is shielden en wat spot healen of een PoH in een 2heal setup en verder slap ouwehoeren.

Weinig fights waar ik non stop heals moet spammen, festergut met 3 stacks + Shield + Pain Suppresion en je bent er al door heen zonder heals te moeten spammen.

DPS zijnde (shadow of mage), ben je gewoon meer gefocussed op dot timers rotatie en movement.
Typen in /raid tijdens dps scheelt je al gouw wat dps.

Tanken in icc heb ik nooit gedaan, maar wat ik er van zie is het in begin aggro opbouwen en daarna kan je best een beetje slacken zonder meteen je aggo te verliezen. Ook CD's die tanks hebben + 30% health buff is het ook niet echt een uitdaging om te healen. Behalve op de LK waar onze DK tank in half ulduar gear toch beste klappen kreeg maar goed te healen was.

Movement daar gelaten, niemand zou daar op moeten slacken maar dit gebeurd wel, mede doordat mensen met 2 fingers in de neus healen en even niet opletten op debuffs. Die 30% buff maakt het makkelijk maar zorgt ook voor wat concentratie problemen.

RS10 daar vallen de slackers door de mand ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-05 23:40
Als prot paladin denk je gewoon niet na als je consecration als eerste gebruikt. Zeker als dat in VH is. En inderdaad, Divine Plea kan je slim gebruiken om maximaal te profiteren, en je hebt nog Blessing of Sanctuary en Spiritual Attunement. Seal of Wisdom hoor je echt nooit te gebruiken, zelfs als threat geen probleem is. Het slaat gewoon nergens op en is totaal onnodig als je een beetje nadenkt over wat je doet. En als je even mana nodig hebt, gewoon met je rug naar de mobs toe staan; dan kan je niets blocken, krijg je damage, dat wordt gehealed en daarmee krijg jij ook weer mana terug dmv spiritual attunement. Of tussen de packs in een random heroic doe je even met de equipment manager al je gear uit en weer aan (van 60k hp naar 15k), die 35k wordt dan weer gehealed: 3500 mana kado.

[ Voor 12% gewijzigd door Divak op 16-08-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

RichardvdD schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:03:
Als prot paladin denk je gewoon niet na als je consecration als eerste gebruikt. Zeker als dat in VH is. En inderdaad, Divine Plea kan je slim gebruiken om maximaal te profiteren, en je hebt nog Blessing of Sanctuary en Spiritual Attunement. Seal of Wisdom hoor je echt nooit te gebruiken, zelfs als threat geen probleem is. Het slaat gewoon nergens op en is totaal onnodig als je een beetje nadenkt over wat je doet. En als je even mana nodig hebt, gewoon met je rug naar de mobs toe staan; dan kan je niets blocken, krijg je damage, dat wordt gehealed en daarmee krijg jij ook weer mana terug dmv spiritual attunement. Of tussen de packs in een random heroic doe je even met de equipment manager al je gear uit en weer aan (van 60k hp naar 15k), die 35k wordt dan weer gehealed: 3500 mana kado.
indeed laat je conescration uit je rotatie en its all good, en en besides het is VH... 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Anoniem: 15813 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:25:

Geloof me dat jij je aan die ene missclick stoort maakt je echt onderdeel van 0,01% van de complete dps bevolking. The others just don't care enough :P

Ach en normals ben ik helemaal met je eens, maar vooral de hardmodes is het weer hetzelfde als altijd. Dps kan lekker slacken (zo ver als de enrage timer toelaat) terwijl de healers harder moeten spammen, de tanks veel beter hun cds gebruikt/taunts coordineren etc).
Da's wat mij altijd stoorde tenminste en dat was ook bij de vorige instance steeds weer zo was: de healers worden het hardst gestraft, en soms de tanks ook, dps kon lekker z'n gang blijven gaan. Ja je had ook meer dps nodig door krappere timers/meer hp etc, maar hoe vaak wij dat weer niet op hebben moeten lossen door een healer minder mee te nemen... en dan worden de healers nog harder gestraft ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-05 11:50

Wootlock

Evilution

Hallion10 neer *O*

Eindelijk zeg, wat heb ik een peophekel aan roze draken :r
Overall vind ik dit wel een leuke encounter maar die shitty trashpacks maken hem meer een pain in de ass :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RichardvdD schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:03:
Wie zegt dat je consecration als eerste gebruikt? ik geef alleen aan dat Consecration erg goeie threat is op multiple mobs. Wat is het verschil als je aggro houdt tussen SoW en SoC/SoV ? enige verschil is threat. Dps hoort de dps te doen.

Vind je antwoord weer erg bekrompen, en het lijkt inderdaad zoals je het met je stats aangeeft dat je bij de elitaire groep hoort, en als je niet op jouw manier speelt ben je niet goed.

Ik ga me gear niet uittrekken in een gevecht ( kan trouwens ook niet ), je kunt idd met je rug naar mobs staan. Maarja, je kunt ook gewoon SoW gebruiken als het nodig is, het is gewoon een manier om mana te krijgen.

Dus ga andere niet afbranden omdat ze jou niet nadoen zeg ... ;(
Anoniem: 94605 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:34:
[...]

In VH zijn de packs maximaal 4 mobs. AS zit op een 30 seconden cooldown, met 20 seconden tussen de portals kun je al raden hoe vaak je dit kunt gebruiken. Consecration is alleen een aoe more. Je gebruikt het alleen als je meer dan 3-4 mobs hebt en dan alleen om de mobs van de healer af te houden. HotR is inderdaad een van de aoe skills van pallies die het meest wordt gebruikt. Maar dan wel met SoV of SoC.

Helaas zijn er dus wel degelijk prot pallies die geen threat kunnen houden op de groepen mobs en gewoon dik falen. Dat heeft niets te maken met RF. Maar meer met het verkeerd gebruiken van skills. Waarschijnlijk omdat ze steeds te horen krijgen dat het zo makkelijk is en daardoor zo maar wat doen.
Met 4 mobs kun je dus lekker HotR spammen, np there. As kun je gebruiken als initial pull en een taunt op de 4e mocht ie ergens anders heen gaan. Meestal sta je toch op de portal, dus dat is geen probleem. Als Blood Elf pala heb je trouwens ook nog Arcane torrent, wat ook weer een beetje mana geeft.

Als je aggro houdt maakt het geen moer uit hoe je het doet, en dat is voor mij het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Dakreal schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:11:
[...]

Wie zegt dat je consecration als eerste gebruikt? ik geef alleen aan dat Consecration erg goeie threat is op multiple mobs. Wat is het verschil als je aggro houdt tussen SoW en SoC/SoV ? enige verschil is threat. Dps hoort de dps te doen.

Vind je antwoord weer erg bekrompen, en het lijkt inderdaad zoals je het me stats aangeeft dat je bij de elitaire groep hoort, en als je niet op jouw manier speelt ben je goed.

Ik ga me gear niet uittrekken in een gevecht ( kan trouwens ook niet ), je kunt idd met je rug naar mobs staan. Maarja, je kunt ook gewoon SoW gebruiken als het nodig is, het is gewoon een manier om mana te krijgen.

Dus ga andere niet afbranden omdat ze jou niet nadoen zeg ... ;(

[...]

Met 4 mobs kun je dus lekker HotR spammen, np there. As kun je gebruiken als initial pull en een taunt op de 4e mocht ie ergens anders heen gaan. Meestal sta je toch op de portal, dus dat is geen probleem. Als Blood Elf pala heb je trouwens ook nog Arcane torrent, wat ook weer een beetje mana geeft.

Als je aggro houdt maakt het geen moer uit hoe je het doet, en dat is voor mij het belangrijkste.
Ehm met SOW tanken dat is echt geen goed idee, omdat je dan nauwelijk tps doet waardoor de dps weer niks kan.
Gebruik geen Conescration dat scheelt al bijna een halve mana pool.
Gebruik Seal of command (initeel is dat veel threat op meerdere targets)
Judge wisdom, en probeer een paar slagen op die mob te doen.
en inderdaad HotR (maar dat is redelijk standaard)

Als je Divine Plea een beetje goed timed kun je een heel einde komen, activeer hem voor de mobs spawnen zodat de cooldown meer tijd om weer van cooldown af te komen.

[ Voor 5% gewijzigd door Valkyre op 16-08-2010 15:20 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

porn* schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:09:
[...]

Geloof me dat jij je aan die ene missclick stoort maakt je echt onderdeel van 0,01% van de complete dps bevolking. The others just don't care enough :P
Storen niet echt , maar het streelt je ego natuurlijk wel als je top dps doet.
En het wordt helemaal leuk als je dan ook nog een Ranking haalt op Wol.
Niet dat je dat niet kunt "cheaten" door alle bufs mogelijk te stacken , maar blijft wel leuk als je het haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 15813 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:36:
[...]

Niet dat je dat niet kunt "cheaten" door alle bufs mogelijk te stacken , maar blijft wel leuk als je het haalt.
Dat is toch niet cheaten? dat is gewoon het optimale uit je raid composities halen? :S

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-05 21:28

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Anoniem: 15813 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:36:
[...]

Klopt, ik doe ook soms 'oude' raids (ulduar, toc etc) om mijn ranks een beetje te buffen ;) Dus heb ik nu 11 'top-20' rankings op diverse encounters waarvan 2 nr 1 (onyxia 10 man, en mimiron 10 man). Het enige jammere aan de WoL rankings is dat ze nu pas voor icc 'tellen' met de 30% buff.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hiroj schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:32:
[...]

Met de - wat is het ? - 30% buff is alles heel erg gemakkelijk te doen.
Ik deed festergut destijds met de 5% buff. Al hele poos niet meer gehealt, zie de uitdaging er niet meer in
Normal met twee healers gaat ook zonder de buff hoor hebeen aantal bosses gewoon zo gedaan omdat een of andere oetl*l de buff weggeklikt had en we niet op een soft reset wilden wachten.

Met dertig procent is het met je vingers in de neus nog te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet cheaten.. Zorgen dat je 3 Blood dk's bij hebt en die je dan ook allemaal Hysteria geven als feral druid is toch niet het maximale uit je raid comp halen. maar wel leuk :D .

Moet wel zeggen is me zelf nog niet gelukt hoor om een Ranking met me druid te halen , is dan ook maar een alt en main spec is tank dus verwacht het voorlopig ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-05 23:40
Dakreal schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:11:
[...]

Wie zegt dat je consecration als eerste gebruikt?
Dat zei de persoon net die de discussie op gang heeft gebracht.
ik geef alleen aan dat Consecration erg goeie threat is op multiple mobs. Wat is het verschil als je aggro houdt tussen SoW en SoC/SoV ? enige verschil is threat. Dps hoort de dps te doen.
Consecration is leuk en aardig, maar echt niet effectief VH waar je slechts 2 portals hebt waar meerdere mobs tegelijk uit spawnen. En dan nog heb je je Seal of Command, Hammer, Avenger's Shield, Holy Shield als AoE threat. Allemaal iets goedkoper/effectiever in een random als VH.
Vind je antwoord weer erg bekrompen, en het lijkt inderdaad zoals je het met je stats aangeeft dat je bij de elitaire groep hoort, en als je niet op jouw manier speelt ben je niet goed.
Elitair of effectief?
Tijdens een gevecht niet, tussen de gevechten door wel. En met je rug naar de mobs is een beetje een laatste redmiddel. Seal of Wisdom is gewoon super kut. Je verliest een enorm groot deel van je threat vergeleken met SoC of SoV. Heb vaak genoeg tanks gezien die SoW gebruiken en vervolgens zeiken om iemand met 3k DPS overaggro'd. En waarom zou je SoW uberhaupt gebruiken? Je hebt zoveel andere manieren om mana terug te krijgen zonder dat je er iets voor in hoeft te leveren. Waarom dan SoW gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Anoniem: 15813 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:22:
Niet cheaten.. Zorgen dat je 3 Blood dk's bij hebt en die je dan ook allemaal Hysteria geven als feral druid is toch niet het maximale uit je raid comp halen. maar wel leuk :D .

Moet wel zeggen is me zelf nog niet gelukt hoor om een Ranking met me druid te halen , is dan ook maar een alt en main spec is tank dus verwacht het voorlopig ook niet.
Dat soort dingen ja. Keertje op de DK forums een of andere belachelijke parse voorbij zien komen van een frost DK die van 2 Bloods Hysteria kreeg en constant tricks van rogues, waarmee je in die tijd ook nog eens je diseases kon rollen (met de dmg bonus). Totaal belachelijke dps (echt 20% hoger dan iedereen verwachtte - en dan ga je al uit van een bijna hoogste ter wereld) tot je dan ziet hoe 't tot stand gekomen was....

Ja 't is leuk voor de cijfertjes maar het zegt geen drol :p

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Derr_Hans schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:56:
[...]

Totaal mee eens, mede doordat we nu op 30% buff zitten is het allemaal wel makkelijker geworden.
Probleem wat hier mee komt is dat op alle fights iedereen wat slacked, focus is lager wan tja ze gaan toch niet snel dood.

Ik heal en dps met een priest (disc/shadow).

Healing wise is disc in ICC behoorlijk makkelijk.
30% health + 30% beter shields + 30% healing.
Tja, dat is shielden en wat spot healen of een PoH in een 2heal setup en verder slap ouwehoeren.

[..]

Movement daar gelaten, niemand zou daar op moeten slacken maar dit gebeurd wel, mede doordat mensen met 2 fingers in de neus healen en even niet opletten op debuffs. Die 30% buff maakt het makkelijk maar zorgt ook voor wat concentratie problemen.

RS10 daar vallen de slackers door de mand ;)
Ik begreep dat jij door het uit elkaar vallen van je guild helaas niet meer meedoet in de battle for 10strict World First LK HC (su! geef ons nog iets om mee bezig te zijn! :P), maar wij zitten nu als 10sctrict guildje nog steeds vast op LK HC. Gearwise zitten wij nu bijna allemaal wel goed in de 264-gear. Ikzelf kan nog een neck upgraden, maar daarna houdt het gewoon op. Toen LK voor het eerst neergelegd werd op HC hadden we te maken met 5% volgens mij. En no way dat degenen die daarbij aanwezig waren al vol in 264-gear zaten, hoewel ze er niet ver vanaf zouden moeten zijn met al 3 maanden de rest van ICC-25 farmen.

Anyway, wij zouden met 25% meer buff dus gewoon een voordeel moeten hebben. Ik wil hier niet persé een 10strict vs de rest van de wereld gaan houden, maar laten we het erop houden dat wij voornamelijk door onze group composition nog vast zitten. Dat, en vakantieslack. We're still trying though...

Wij doen LKHC met 2 healers; een Disc priest (omdat dat moet), en een Resto druid (moi). Als ik aan het eind van phase 1 een verkeerde heal plaats lopen we een gigantisch risico op een tankgib. En ik ben netjes haste-capped met een Balance druid en Elemental shaman in ons team. Dus ik spam iedere seconde een heal, op de korte momenten dat ik aan het rennen ben voor een Shadow Trap of een Plague delivery na. Hetzelfde geldt voor de priest; als hij iemand vergeet te shielden moet hij bijhealen na Infest, wat kan inhouden dat een tank niet snel genoeg weer op 100% zit... en dus risico op tank gib. Want soms heb je gewoon pech met 2 Shamblers en net te langzame enrage dispelling van de hunter (de andere verplichte class voor LK HC).

Dan kun je dit pre shielden en spot healing met twee vingers in de neus noemen, maar ik blijf 't best intens vinden. Er is werkelijk geen rustmomentje.. misschien als je je klaarmaakt voor de phase transitions, maar verder is het constant bezig zijn, waarbij 1 verkeerde heal het einde van je attempt betekent. Focus is dus wel degelijk nog altijd hard nodig, zij het in maar twee gevechten, degene die jij noemt, en degene die ik hier beschrijf :P

De soort healing die jij beschrijft, en die momenteel inderdaad net iets teveel standaard is geworden, is gewoon over in Cataclysm. Godzijdank. Want echt interessant is het niet. Ik juich het idee van harte toe dat healers weer moeten gaan nadenken ipv rejuv blanketing en pre shielden. Doordat healers niet meer constant aan het spammen zijn is het ook veel belangrijker dat DPS zichzelf in leven houden. De veranderingen aan de First Aid bandages zijn wat dat betreft al een teken aan de wand. De grotere health pools zijn het tweede teken.

Verder las ik in een eerdere post dat het scalen van health en damage nou niet echt spannend te noemen is. Healthpools gaan drastisch omhoog, HPS en DPS schalen VEEL minder stijl mee. Waar ik nu in ICC met een beetje mazzel iemand met 1 heal van 0 naar vol kan healen (met Healing Touch, dus zo vaak komt het niet voor), wordt dat in Cata gewoon niet meer mogelijk. Op dezelfde manier schaalt de DPS ook veel minder stijl mee. Spell Power coefficienten gaan naar beneden, waardoor je in een PvP situatie veul meer dan 2 lucky casts nodig hebt om iemand down te krijgen. Wat ook veel leuker is, lijkt mij, want dan kom je eindelijk weer eens in een situatie waar dispelling, CC enz. veel meer waard zijn.

Anyway, ik ben nog vol goede moed over waar Cata aan het heen bewegen is. Ik zie de toekomst nog wel zonnig in.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:33
Blistimo schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:07:
[...]
Ik begreep dat jij door het uit elkaar vallen van je guild helaas niet meer meedoet in de battle for 10strict World First LK HC (su! geef ons nog iets om mee bezig te zijn! :P), maar wij zitten nu als 10sctrict guildje nog steeds vast op LK HC.
Bad news everybody! Helaas is de LK HM ook op 10 strict niveau reeds neergehaald, door een andere guild. Ik ga even een linkje voor je zoeken.... bericht - log En met de vakantieperiode zitten we niet zozeer vast, 't is meer dat we nog maar weinig pogingen hebben gedaan :) We maken nog steeds kans op een top kill natuurlijk, world second zelfs, maar ik ben zelf al tevreden met de top 10!

[ Voor 18% gewijzigd door Dutchman! op 16-08-2010 17:27 ]

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:42
Dit topic is wel vol nu. We sluiten af met een clickable stripje gebaseerd op iets uit cataclysm :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SHmxYmqquThZPLoOeUeFsTVc/full.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.