![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 101% gewijzigd door Zeror op 01-09-2010 15:09 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 101% gewijzigd door Zeror op 01-09-2010 15:09 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
And I'm the only one and I walk alone.
Beetje hypocriet om daarna "first" te posten hae
i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Daarom mogen wij ook blij zijn dat we in Nederland leven. Heb je niet dat soort achterlijke bedragen in de rechtspraak.motormuus schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:58:
Las net dat iemand een some van 88 Miljoen dollar(!!!) aan de kont heeft gekregen vanwege het runnen van een Private server..
Diegene had er 3 miljoen dollar aan verdient in de jaren.
Dat blizzard iemand aanklacht en die 3 miljoen terug eist is wat van te zeggen, maar om er een boete van 85 miljoen op te zetten.. Die gast kan z'n hele leven niks meer en eigelijk is zijn leven verkloot.
10.000 of iets in die richting was meer humaner geweest.
Vind het schofterig van Blizzard, maar zo zijn die amerikanen
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Bij de Kirin Tor Quartermaster in Violet Citadel.-Trouble- schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:44:
Ik heb begrepen dat je een faction tabard kunt kopen om reputation te halen voor Dalaran? Waar koop ik die tabard?
Anoniem: 214426
BedanktRakkerzero schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:52:
[...]
Bij de Kirin Tor Quartermaster in Violet Citadel.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
De dragon dropped nog steeds in Occulus.Vivaladen schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 07:08:
dropped er trouwens nog steeds een mount in de occulos?en is dat nog steeds een /leave heroic of hebben mensen nu door dat ie generfed is?
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
ja maar die instance is toch ook generfed?kan toch niet zo moeilijk meer zijn denk ik? en scalen die draken ook mee met je gear?en hoe gaat het precies in zijn werking met die draken?ben er niet geweest nogsabriel schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:20:
[...]
De dragon dropped nog steeds in Occulus.
En ja, nog steeds veel mensen die leaven of mensen die weer een run met 5 bronze drakes willen doen voor achievement.
Ik wil hier toch nog even op reageren.RichardvdD schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:03:
Als prot paladin denk je gewoon niet na als je consecration als eerste gebruikt. Zeker als dat in VH is. En inderdaad, Divine Plea kan je slim gebruiken om maximaal te profiteren, en je hebt nog Blessing of Sanctuary en Spiritual Attunement. Seal of Wisdom hoor je echt nooit te gebruiken, zelfs als threat geen probleem is. Het slaat gewoon nergens op en is totaal onnodig als je een beetje nadenkt over wat je doet. En als je even mana nodig hebt, gewoon met je rug naar de mobs toe staan; dan kan je niets blocken, krijg je damage, dat wordt gehealed en daarmee krijg jij ook weer mana terug dmv spiritual attunement. Of tussen de packs in een random heroic doe je even met de equipment manager al je gear uit en weer aan (van 60k hp naar 15k), die 35k wordt dan weer gehealed: 3500 mana kado.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Ja, hij is makkelijker juist omdat die draken scalen met je gear. Dus met de zware gear die iedereen meezeult de laatste tijd, zijn de meeste achievements a piece of cake.. mits je weet wat je doen moet.Vivaladen schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:47:
[...]
ja maar die instance is toch ook generfed?kan toch niet zo moeilijk meer zijn denk ik? en scalen die draken ook mee met je gear?en hoe gaat het precies in zijn werking met die draken?ben er niet geweest nogwant steeds leavede er mensen enzo..heel demotiverend haha
[ Voor 8% gewijzigd door avotar op 17-08-2010 08:53 ]
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Anoniem: 94605
Ja, ja en ja. Jammer gegnoeg willen er nu veel mensen inderdaad voor de achievments gaan terwijl ze geen flauw idee hebben hoe de verschillende draken werken.Vivaladen schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:47:
[...]
ja maar die instance is toch ook generfed?kan toch niet zo moeilijk meer zijn denk ik? en scalen die draken ook mee met je gear?en hoe gaat het precies in zijn werking met die draken?ben er niet geweest nogwant steeds leavede er mensen enzo..heel demotiverend haha
Jep... bijna elke occulus run probeer ik de tactics nog maar een keer uit te leggen voor het draken gevecht omdat er nog steeds mensen zijn die het nog nooit gedaan hebben.Anoniem: 94605 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:53:
[...]
Ja, ja en ja. Jammer gegnoeg willen er nu veel mensen inderdaad voor de achievments gaan terwijl ze geen flauw idee hebben hoe de verschillende draken werken.
Meh, dat heet hoog inzetten voor gemiddelde winst. Het bedrag zal een stuk lager uitvallen in het uiteindelijke oordeel of waarschijnlijker dat die gast een schikking krijgt die een stuk schappelijker is. Mischien wordt hij daarna wel in dienst genomen als server beheerderForn schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:49:
[...]
Daarom mogen wij ook blij zijn dat we in Nederland leven. Heb je niet dat soort achterlijke bedragen in de rechtspraak.
Vandaag nog even beta geprobeerd, maar was wel extreme lag. Dus morgen maar weer!
En het gaat er ook niet om wat hij er aan verdient heeft (3mil) maar wat Blizzard er mogelijk qua inkomsten door is misgelopen. Uiteraard is 88mil wel heel erg veel. Maar de schikking zal idd een stuk lager liggendefiler1974 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:02:
[...]
Meh, dat heet hoog inzetten voor gemiddelde winst. Het bedrag zal een stuk lager uitvallen in het uiteindelijke oordeel of waarschijnlijker dat die gast een schikking krijgt die een stuk schappelijker is. Mischien wordt hij daarna wel in dienst genomen als server beheerder
zou je ze mij mischien in een PM uit kunnen leggen hoe het precies werkt die tactics?avotar schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:55:
[...]
Jep... bijna elke occulus run probeer ik de tactics nog maar een keer uit te leggen voor het draken gevecht omdat er nog steeds mensen zijn die het nog nooit gedaan hebben.
Hehe, the Power of the moderators/admins!StupidMonkey schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 19:56:
[...]
Beetje hypocriet om daarna "first" te posten hae.
Anyway, bezig met alleen het verkennen en kijken naar alle veranderingen in de wereld van Azeroth nu de Cataclysm daar is!
Echt mooi wat er te zien is! Alleen laat ik het questen voor als mijn eigen char ermee gaat beginnen.... geen zin om die quests 20x te doen, bij wijze van spreken.
Hey het is op zich vrij simpel, je neemt de draken aan de hand van je roles.Vivaladen schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:09:
[...]
zou je ze mij mischien in een PM uit kunnen leggen hoe het precies werkt die tactics?
ik wil namelijk ook aan de slag gaan om dat draakje te scoren maar heb zoals boven vermeld ook geen idee hoe het allemaal werkt haha..
[ Voor 21% gewijzigd door Dakreal op 17-08-2010 09:16 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Systeem in amerika heeft vervolgens ook uitwegen om niet heel je leven vast te zitten aan zon boete.motormuus schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:58:
Las net dat iemand een some van 88 Miljoen dollar(!!!) aan de kont heeft gekregen vanwege het runnen van een Private server..
Diegene had er 3 miljoen dollar aan verdient in de jaren.
Dat blizzard iemand aanklacht en die 3 miljoen terug eist is wat van te zeggen, maar om er een boete van 85 miljoen op te zetten.. Die gast kan z'n hele leven niks meer en eigelijk is zijn leven verkloot.
10.000 of iets in die richting was meer humaner geweest.
Vind het schofterig van Blizzard, maar zo zijn die amerikanen
las in het bericht dat de 88 mil al een uitspraak is van de rechter, dus het bedrag staat al vast, tenzij ze in hoger beroep gaan. Daarna zal er wel een schikking komen. Maarja, vindt het bedrag wel hoog, maar blizzard heeft gelijk. Er is iemand met hun product geld aan het verdienen.Yerap schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:07:
[...]
En het gaat er ook niet om wat hij er aan verdient heeft (3mil) maar wat Blizzard er mogelijk qua inkomsten door is misgelopen. Uiteraard is 88mil wel heel erg veel. Maar de schikking zal idd een stuk lager liggen
De rode moet je even zelf proberen uit te pluizen.. die heb ik niet op mijn netvlies nu.. en ik zit op mijn werk achter een proxy, dus zoeken is lastig.Vivaladen schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:09:
[...]
zou je ze mij mischien in een PM uit kunnen leggen hoe het precies werkt die tactics?
ik wil namelijk ook aan de slag gaan om dat draakje te scoren maar heb zoals boven vermeld ook geen idee hoe het allemaal werkt haha..
Ehm.. nee..als je je hiertoe beperkt, en er is er meer dan 1 (zeker als dat de heals of tank is) die niet weet hoe het werkt, wipe je echt welDakreal schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:14:
[...]
Hey het is op zich vrij simpel, je neemt de draken aan de hand van je roles.
1 tank --> Red
1 healer --> Green
3 dps --> Amber
Op deze manier is je groep echt retard proof, ik heb hem op deze manier elke keer gecleared. Zelfs als er iemand dood gaat krijg je de boss nog dood.
[ Voor 9% gewijzigd door avotar op 17-08-2010 09:49 ]
Ik heb dit nu al zeker een keer of 10 gedaan op deze manier, en je kunt gewoon niet wipen. Met time-stop krijgt je healer genoeg tijd om alles te healen. Aangezien je attacks met time-stop ook 300% damage doen. Vervolgens laat je 1 gast nog amplyfien, waardoor je nog eens 100% extra damage doet ( 600% dus tijdens timestop ). Trust me ^^ hij ligt voordat ie z'n 2e balletjes kan afvuren.avotar schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:46:
[...]
lap text
[...]
Ehm.. nee..als je je hiertoe beperkt, en er is er meer dan 1 (zeker als dat de heals of tank is) die niet weet hoe het werkt, wipe je echt wel
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Anoniem: 94605
Even een paar extra opmerkingen over de draken.
Mage is in Cataclysm ook al snel overpowered. Met Arcane spec kun je op lvl 10 ook al mobs neerkrijgen met slechts 2 skills te gebruiken. Echt niet normaal. Had persoonlijk iets meer uitdaging gezien wat dat betreft.Dakreal schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:14:
Hieronder even een verhaaltje van ons avontuur in Cataclysm, ik heb het gespoilerd omdat sommige mensen er nog niets van willen weten
spoiler:Gisteren met een maat samen de Expension in gedoken (Cataclysm, duh) ennuh, hij starte een warrior en ik een druid worgen. Wat is mangle overpowered @ lvl 10 zeg, je 2-shot gewoon mobs. Niet dat ik dat erg vind. Hij had op zijn warrior Mortal strike gekozen. Bevalt echt goed zo.
Ik denk ook wel dat de aanpassing op dr00ds goed is geworden. Je kunt nu al op lvl 8 catform, en dan krijg je al ferocious bite en rake en claw. Zo gaat je dps echt als een malle omhoog van 7-8.
Dat ligt natuurlijk ook aan de gear die je op het moment draagt. Als je in volledig heirloom zit gaat het wel hardRakkerzero schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:00:
[...]
Mage is in Cataclysm ook al snel overpowered. Met Arcane spec kun je op lvl 10 ook al mobs neerkrijgen met slechts 2 skills te gebruiken. Echt niet normaal. Had persoonlijk iets meer uitdaging gezien wat dat betreft.
patrickos85 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:16:
[...]
Dat ligt natuurlijk ook aan de gear die je op het moment draagt. Als je in volledig heirloom zit gaat het wel hard
Way too casual. Va mij mag eerder het een viervoudige hoeveelheid van de tijd nodig zijn per level.
Met al die heirlooms zal het toch niet zo lang duren. Je krijgt ~ 20k xp per quest in Northrend. met + 50% zit je al op 30k xp.Rakkerzero schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:43:
[...]
Way too casual. Va mij mag eerder het een viervoudige hoeveelheid van de tijd nodig zijn per level.
Tja, dat is misschien leuk als je voor de eerste keer door de content heen loopt, maar de 2e, 3e en 10e keer wordt dat toch vervelendRakkerzero schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:43:
[...]
Heirlooms toegankelijker maken. Dat is het enige wat ze moeten doen.M_G schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:52:
[...]
Tja, dat is misschien leuk als je voor de eerste keer door de content heen loopt, maar de 2e, 3e en 10e keer wordt dat toch vervelend
ik ook niet hehe heb die female draenei premade char al verwijderd MekMektheb schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:55:
Uberhaudt 10 char's snap ik niet, alsof je ze alle 6/7 alts helemaal in TOP notch raiding gear krijgt en achievments als je main.
maar goed ik vergeet vaak dat anderen juist niet boeit. ik kan niet op een alt spelen die niet de mounts / achievments heeft van me main.
Deze lui zitten dus op de zelfde realm als ik, en toen ik nog in de 10man strict guild zat was het leuk om met deze mensen de rang lijsten van de onze realm in 10man strict aan te voeren.Bad news everybody! Helaas is de LK HM ook op 10 strict niveau reeds neergehaald, door een andere guild. Ik ga even een linkje voor je zoeken.... (The Typhoon Struggle @ Defias Brotherhood) En met de vakantieperiode zitten we niet zozeer vast, 't is meer dat we nog maar weinig pogingen hebben gedaanWe maken nog steeds kans op een top kill natuurlijk, world second zelfs, maar ik ben zelf al tevreden met de top 10!
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
hahahaVivaladen schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:07:
[...]
ik ook niet hehe heb die female draenei premade char al verwijderd Mek
voelde me zo ehhh raar toen ik jou tegen het lijf liep in stormwind haha
Speel jij Ally op Mekkatorgue?
Anoniem: 312121
Ik ben gisteren dus een Worgen op Mekkatorgue gestart
Krankenhelm des Todes!Anoniem: 312121 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:36:
Gisteren ook nog wat op de beta gespeeld. Ally side Mekkatorque, pally genaamd beftekkel.
Lag op de beta is wel behoorlijk momenteel maar heb nu hiyal en vashir gedaan en gisteren aan deepholme begonnen. Mooie zone
Zit in een duitse guild voor die guild buffs en die linken alles in het duits, wel grappig om te zien hoe dat dan vertaald is,
[ Voor 44% gewijzigd door Dakreal op 17-08-2010 12:38 ]
Ok coolDakreal schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:37:
[...]
Ik ben gisteren dus een Worgen op Mekkatorgue gestart
name: ínvictus
met schuin streepje op eerste i.
Zal je wel ff een whisper geven als ik weer online ben
Ik weet niet of ik er vanavond ben, maar als ik er ben zal ik je ff een whisper geven.
Zolang het allemaal niet Top notch hoeft...en sommige hebben zoveel chars nodig om hun ideale class te bepalen (Zucht... eindelijk mijn Shammy 80 en loving it). Maar ik mis soms ook wel al mijn achievements en mounts/pets op mijn "alts". Duur geintje om weer allemaal bij elkaar te gaan halen.Mektheb schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:55:
Uberhaudt 10 char's snap ik niet, alsof je ze alle 6/7 alts helemaal in TOP notch raiding gear krijgt en achievments als je main.
maar goed ik vergeet vaak dat anderen juist niet boeit. ik kan niet op een alt spelen die niet de mounts / achievments heeft van me main.
Default blanke hetero
Dan moet je niet op Azjol-Nerub zijn (10:1 ratio A:H ofzo).
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
't is op Jaedenar ook altijd dolle pret. Alliance met tenacity 20 paladins die alles 1 hittenNeelon schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:35:
[...]
Dan moet je niet op Azjol-Nerub zijn (10:1 ratio A:H ofzo).
Anoniem: 294608
heb je die Zeepaardjes ook al gezienAnoniem: 294608 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:05:
Net ff op mmochampion gekeken, en ik vind die nieuwe flying mounts er toch wel errug mooi uitzien, dacht niet dat ze Proto drake voorbij konden gaan in looks, maar toch wel zo..Ik wil dr wel eentje ^^
ach, zolang ze er maar voor zorgen dat je je sneller kan voortbewegen in vashjir boeien mij de looks nietVivaladen schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:09:
[...]
heb je die Zeepaardjes ook al geziendie vind ik toch wel een beetje ehh vaag en Spacey
[ Voor 20% gewijzigd door Mektheb op 17-08-2010 14:19 ]
Hmm nee die heb ik nog niet gezien, misschien moet ik die ook maar is bekijkenVivaladen schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:09:
[...]
heb je die Zeepaardjes ook al geziendie vind ik toch wel een beetje ehh vaag en Spacey
Protodrake > Frost Wyrm in looks voor mijMektheb schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:19:
Ach zolang ik me frostwyrm heb kunnen ze erin doen wat ze willen ik verander niet van mount !
Ja ik moet hem nog, maar dat komt wel goed
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 294608 op 17-08-2010 14:19 ]
Mja vindt ik nietAnoniem: 294608 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:19:
[...]
Hmm nee die heb ik nog niet gezien, misschien moet ik die ook maar is bekijken
[...]
Protodrake > Frost Wyrm in looks voor mij
Gear voor een Enhancement shaman dropt makkelijker dan de Elemental shaman gear. Gewoon omdat de meeste mail gear met spellpower allemaal +mp5 erbij heeft in plaats van +crit of +hit of iets bruikbaars. Wil je als elemental shaman dus ook leukere dps doen dan moet je dus zorgen dat je zogoed als al die mp5 vermijdt, en kom je dus wel is uit op cloth/leather gear.Ebayzo schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:15:
[...]
Zolang het allemaal niet Top notch hoeft...en sommige hebben zoveel chars nodig om hun ideale class te bepalen (Zucht... eindelijk mijn Shammy 80 en loving it). Maar ik mis soms ook wel al mijn achievements en mounts/pets op mijn "alts". Duur geintje om weer allemaal bij elkaar te gaan halen.
Wat is voor shammy nu de beste DPS spec? Elemental of die melee spec (Even naam kwijt). Voor de melee spec zie ik namelijk constant gear droppen als ik als healer ben, Elemental gear een stuk minder namelijk. Heb nu een paar pieces voor offspec DPS, terwijl ik als melee al volgens mij mijn volledige set aardig in orde had kunnen hebben.
[ Voor 2% gewijzigd door Freaky Maus op 17-08-2010 14:29 . Reden: link toegevoegd ]
Ik heb so far alleen de groene, en ik vind m by far al veel mooier dan al die andere drakes (bronze e.d.) dus kies ik er toch voor om die te gebruikenMektheb schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:25:
[...]
Mja vindt ik niet, tenzij je ironbound bedoeld
Heb nu een batterij aan protodrake's, maar alleen de gene die ik niet heb van achievments ( raid ) zijn mooi in mijn ogen.
Blauw / Groen / Rood / Time-Lost / Violet heb ze allemaal maar zijn niet echt mooi.
Naxx + Ulduar ones zijn wel weer nice
Anoniem: 355517
Goh, vreemd... </mijn main is level 77>avotar schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:55:
Jep... bijna elke occulus run probeer ik de tactics nog maar een keer uit te leggen voor het draken gevecht omdat er nog steeds mensen zijn die het nog nooit gedaan hebben.
...en je hebt 1.8M XP nodig per level... Ik ben nu al langer bezig met 7 levels 70+ dan dat ik nodig had voor 0..69Dakreal schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:52:
Met al die heirlooms zal het toch niet zo lang duren. Je krijgt ~ 20k xp per quest in Northrend. met + 50% zit je al op 30k xp.
[ Voor 3% gewijzigd door Paul op 17-08-2010 15:08 ]
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
ik vind de black proto drake uit naxxramas mooier dan de rustedM_G schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:30:
Ironbound proto drake ftw!
Sinds ik die heb neem ik niet eens meer de moeite op de icecrown achievements voor een draakje te doen
Ik denk dat dat gewoon onervarenheid is dan, 1-68 doe je wel eventjes over, vooral Azeroth. 58-68 is zo gedaan, 68-70 is ff lastig maar gaat best rap. 70 - 80 is hooguit een weekje als je vrij bentPaul Nieuwkamp schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:07:
[...]
Goh, vreemd... </mijn main is level 77>
[...]
...en je hebt 1.8M XP nodig per level... Ik ben nu al langer bezig met 7 levels 70+ dan dat ik nodig had voor 0..69En dat fully rested... Ik geef ook meteen toe dat ik de laatste tijd wat minder speel
Gelukkig kan ik ondertussen wel weer vliegen
Afgelopen weekeinde wel met een paar collega's een nieuw char begonnen, wel leuk om zo met zijn drieën rond te lopen
Het enige waar ik nog niet bij kan zijn battlegrounds. Ik heb er nu een 50 gedaan, en er letterlijk pas één gewonnen. Iedere keer hebben die Alliance eikels () allemaal spelers met level x8 en x9, en moeten wij het doen met x1, x2 en x3 lijkt het
Die keer dat ik won kreeg ik wel echt een hele lading XP, dat was wel leuk...
Zo, wat tegengewicht aan al die level 80s die het alleen maar over de endgame content hebben
Mijn main is ook lvl 77 nu, wel fijn dat je op dat level weer kan vliegen.Ik doe ook een stuk langer over 70-80 dan 0-69Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:07:
[...]
Goh, vreemd... </mijn main is level 77>
[...]
...en je hebt 1.8M XP nodig per level... Ik ben nu al langer bezig met 7 levels 70+ dan dat ik nodig had voor 0..69En dat fully rested... Ik geef ook meteen toe dat ik de laatste tijd wat minder speel
Gelukkig kan ik ondertussen wel weer vliegen
Afgelopen weekeinde wel met een paar collega's een nieuw char begonnen, wel leuk om zo met zijn drieën rond te lopen
Het enige waar ik nog niet bij kan zijn battlegrounds. Ik heb er nu een 50 gedaan, en er letterlijk pas één gewonnen. Iedere keer hebben die Alliance eikels () allemaal spelers met level x8 en x9, en moeten wij het doen met x1, x2 en x3 lijkt het
Die keer dat ik won kreeg ik wel echt een hele lading XP, dat was wel leuk...
Zo, wat tegengewicht aan al die level 80s die het alleen maar over de endgame content hebben
70/80 was geloof ik anderhalve dagmaxietheboss schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:37:
[...]
Mijn main is ook lvl 77 nu, wel fijn dat je op dat level weer kan vliegen.Ik doe ook een stuk langer over 70-80 dan 0-69
Dus: 80 uur of zo? Denk dat dat ook de tijd is die ik in de rest heb gestoken, maar ik zal eens kijken of WoW dat bijhoudtDakreal schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:24:
70 - 80 is hooguit een weekje als je vrij bent
1.5 mil @ 20k per Q is wel echt heel veel quests (75 per level, en op 77 en een beetje had ik de achievement 1000 quests. Als ik even uitga van evenveel XP voor de mobs als ik voor de quests krijg is dat dus 25% van de quests voor 10% van de levels. Ik vind 70+ vooralsnog veruit het langzaamste gaanDaarnaast is 70-71 1.5 mil en loopt dit op tot hooguit 1.7 mil @ 79-80.
Rhàshan - Aditu Sunlock
Dat komt omdat 70-80 de huidige content isPaul Nieuwkamp schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:01:
[...]
Dus: 80 uur of zo? Denk dat dat ook de tijd is die ik in de rest heb gestoken, maar ik zal eens kijken of WoW dat bijhoudt
[...]
1.5 mil @ 20k per Q is wel echt heel veel quests (75 per level, en op 77 en een beetje had ik de achievement 1000 quests. Als ik even uitga van evenveel XP voor de mobs als ik voor de quests krijg is dat dus 25% van de quests voor 10% van de levels. Ik vind 70+ vooralsnog veruit het langzaamste gaan
Rhàshan - Aditu Sunlock
De mensen die in BG"s het hardste schreeuwen bakken er over het algemeen zelf nooit iets van.Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:23:
Mja, ik vind het gewoon irritant dat iedereen me zit te pushen om 80 te worden (want dan begint het pas, schijnbaar?) en dat ik lekker op weg was daarheen en me nu al weken erger aan de hoeveelheid quests die ik moet doen om een klein stapje dichterbij lekker samen met mijn vrienden raiden en instances doen kom
Het kan goed dat er 100 quests per zone zijn, ik moet ze wel allemaal af om te levellenDaarom vind ik het ook zo jammer dat ik om een of andere reden alleen maar in fail-battlegrounds kom, ik weiger namelijk te geloven dat ik in mijn eentje degene ben die er voor zorgt dat we verliezen
Rhàshan - Aditu Sunlock
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik zou gewoon een Premade character maken op een PTR serverPaul Nieuwkamp schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:41:
Mja, ik heb wat vrienden die het al veel langer spelen, die vertellen me wat ik in de BG (verhaal gaat vooral over Warsong Gulch, die heb ik het meeste gedaan) moet doen, en als ze meedoen staan we eigenlijk alle drie bovenaan qua damage (level-corrected, als ik 5e overall sta op 73 doe ik het niet slecht) of healing (kan mijn hunter niet). Sowieso, er lijkt niemand te healen of defenden, iedereen rent maar naar de vlag of gaat op de vlakte in het midden staan matten
Ik vind het levellen ook wel leuk hoor, daar niet van, alleen omdat het zo lang duurt mis ik op de hogere levels wel het gevoel iets te bereikenInstant gratification jeweettoch
Anoniem: 57942
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
[ Voor 39% gewijzigd door Zeror op 17-08-2010 21:30 ]
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
[ Voor 37% gewijzigd door Frerk op 17-08-2010 22:32 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Sja ik kan er ook niks aan doen als ik afk sta in sp en op tweakers zit de TLPD tegen me aanvliegt en ik uit me speakers aggro hoor, en terug tab en hij voor me neus staat >.<Frerk schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:26:
Echt hé, wvan die mensen hier die TLPD hebben en hem niet eens mooi vinden. Ik zoek er al weken naar, niks
Edit:
Oh, dit is humor.
5 minuten later zegt NPCScan:
_NPCScan: Found "Time-Lost Proto Drake"!
Alleen de dooie versie -_-
* bitpixl is trots op z'n guildiesNeelon schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:43:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
9% wipe op LK25 (normal)
aka kill
finally.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat is dat voor een Addon?ben ook al een poosje met een vage /target macro aan het farmen maar daar word je ook niet echt gelukkig van..Frerk schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:26:
Echt hé, wvan die mensen hier die TLPD hebben en hem niet eens mooi vinden. Ik zoek er al weken naar, niks
Edit:
Oh, dit is humor.
5 minuten later zegt NPCScan:
_NPCScan: Found "Time-Lost Proto Drake"!
Alleen de dooie versie -_-
Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:41:
Mja, ik heb wat vrienden die het al veel langer spelen, die vertellen me wat ik in de BG (verhaal gaat vooral over Warsong Gulch, die heb ik het meeste gedaan) moet doen, en als ze meedoen staan we eigenlijk alle drie bovenaan qua damage (level-corrected, als ik 5e overall sta op 73 doe ik het niet slecht) of healing (kan mijn hunter niet). Sowieso, er lijkt niemand te healen of defenden, iedereen rent maar naar de vlag of gaat op de vlakte in het midden staan matten
ok daar gaan weAnoniem: 294608 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 01:10:
Hmm, dit is natuurlijk totaal niet goed.. Ben vanavond overgehaald om te beginnen met PvP terwijl ik daar sterk op tegen was.. Nou, na de eerste BG had ik het te pakken hoor, zonder enkele PvP gear toch keihard mensen neerhalen, en bovenaan staan in killing blows en damage done, dat is toch wel lekker.. Oftewel.. Helemaal into PvP, oh noes
Gratz man!Neelon schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:43:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
9% wipe op LK25 (normal)
aka kill
finally.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het precieze aantal punten wat je per week toegekent krijgt weet ik niet maar het zal je nog verbazen haha mijn LoL 5vs5 teampje steeg perongeluk toch nog tot de 1200 rating hahaAnoniem: 57942 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:40:
Vandaag maar een eigen 5v5 voor snelle arena puntjes begonnen. Is het nu zo dat ik iedere week met maar tien snelle rondjes 344 arena punten krijg? ik hoef alleen maar wat random zult te inviten in me 5v5 groepje en dan 1 keer per week 10 lamer rondjes te doen? dan is het 200g well spend
[ Voor 18% gewijzigd door Vivaladen op 18-08-2010 08:27 ]
http://wow.curse.com/down...rchResults.aspx?q=npcscanVivaladen schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 08:19:
[...]
wat is dat voor een Addon?ben ook al een poosje met een vage /target macro aan het farmen maar daar word je ook niet echt gelukkig van..
Ga hem ook maar eens proberen.NPCScan tracks seldom-seen rare mobs by proximity alone, making the old “/targetexact …” macros obsolete. It has the same range as those targeting macros, but you won't have to mash any buttons. Just go about your business and let _NPCScan alert you when it finds something.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Ja dat klinkt vet man,ga maar eens kijken dan haha heb in al die tijd dat ik aan wow doe maar 2 addons versletenMektheb schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 08:49:
is een addon die automatisch rare's voor je tracked viva, dus als jij rondjes in SP vliegt geeft die addon een melding met geluid erbij en een vakje met naam + uiterlijk van de rare die gevonden is.
Maar dat doet hij ook als hij al dood is ( de rare )beter als een macro
Copy een main met Heirlooms naar het PTR, rust je Worgen uit met Heirlooms en je gaat als een speer.Dakreal schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 08:52:
Hopelijk vanavond ff tijd om weer op m'n Worgen te spelenenige nadeel is dat je aan het begin van Worgen helemaal geen Inns hebt... dus rested krijg je er amper bij
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq