Zo wat een lekker avondje,
vond een ToC25 pug.. RL zat redelijk bezopen in de gear (greens/blues)
maar toch maar gejoined want rest was mogelijk wel aardig en ben eigenlijk toch aan het jagen op dat schield van de dierentuin (1st boss).
RL had gek genoeg 3 tanks geregeld, waarvan 1 ook net zo bezopen als RL in gear zat op het 251 Lootship shield na. Mooi voor mij dus
Andere tank ook op zoek naar dat shield.
Boss gaat gek genoeg in 1 keer neer ondanks dat de andere tank zn mob redelijk verloor tijdens swtich van de 2 wormen en die van mij begon na te jagen.
Shield dropped!
War rolled 20,
ik roll 64!
Binnen denk ik,
251 shield rolled 65 -_- omdat hij volgens hem block nodig had.
Gelijk commentaar van rest v raid dat ik hem moet krijgen, en ja hoor ik krijg shield!
EINDELIJK van mn 219 shield af

De ofspec alts van raid members oma's hebben al de 251 of HC264 van lootship maar ik nog niet en werd er constant gek mee gemaakt lol. Heeft elke keer gedropt op de weken dat ik net met vakantie was lol en voorderest dropt hij maar niet als ik er bij ben.
Andere war bood mij zelfs 5K voor dat shield! Best veel, en zou er epic flying van kunnen kopen, maar care, ik heb een shield
Vervolgens ik super blij en gek genoeg gaat lord 1shot neer, maar zelfs faction champs in 1shot! Ondanks dat dit normaal redelijk failwipe is op Nagrand Horde.
Valkyrs dan, behalve een boomkin en een shammy die ik nog elke run dood heb zien liggen blijft iedereen staan en gaan ook de valkyrs in 1 keer plat.
Anub dan, de groep nog steeds niet uit elkaar gevallen!

Boomkin weet het tijdens eerste submerge voor elkaar om plat te liggen door gewoon niet uit pad te gaan en niet op frost te staan. Ja leek dat je dan #4 dps bent, erg lang houd je het niet vol door gewoon niet op te letten

Op 30% gaat het mis, healers kennen schijnbaar niet het feit dat je iedereen maar op 50% moet houden en healen ons dood > enrage.
Vervolgens na 1e wip natuurlijk toch een paar mensen die leaven (2 slechts)
en worden vervangen, tank opeens ook weg.
Gelukkig is daar een nieuwe ret dps, die ook wel tank specje heeft; half 277 lol!
En anub gaat neer! Achievement voor veel mensen, en de eerste pug die ik gezien heb die anub neer krijgt, zelfs op 10 niet eerder gezien.
En ik natuurlijk super blij met shield, maar nu zul je zien dat morgen de HC dropt

maar CARE!