Wel leuk dat die AoE abilities getweaked worden enzo maar ik hoop echt dat het kapot generfed wordt en Crowd Control weer belangrijke wordt voor in 5man instances ..
Multishot kan ik niet bepaald gelijk trekken naar Volley, multishot is vooralsnog een cone waar je bv in close combat helemaal niets aan heb. Daarnaast heb je relatief niets aan een 0sec cooldown (dat heeft arcane shot en killcommand*-BM spec namelijk ook), met een max 2-3 shots is het afgelopen met je focus (behalve als je bestial wrath talented heb, die geeft een reduce op alle focus-cost).
Goed, huidige PTR is zeker nog niet klaar, geen autoshot in melee range maar wel skills kunnen doen, kill command werkt niet op grote mobs (pet staat buiten die 5yrd), interupt van cast (aimed/viper/steady) als mob in melee komt etc, maar dit is even op basis van wat ik heb gezien.
Goed, huidige PTR is zeker nog niet klaar, geen autoshot in melee range maar wel skills kunnen doen, kill command werkt niet op grote mobs (pet staat buiten die 5yrd), interupt van cast (aimed/viper/steady) als mob in melee komt etc, maar dit is even op basis van wat ik heb gezien.
Verschil dat op dit moment juist Warlock nog betere AoE krijgt, Hell Inferno (of hoe die heet) op dit moment kan je zelfs rennend channelen en seed of corruption verspreid nu ook Agony.Ketho schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:59:
Wel leuk dat die AoE abilities getweaked worden enzo maar ik hoop echt dat het kapot generfed wordt en Crowd Control weer belangrijke wordt voor in 5man instances ..
[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 31-08-2010 15:06 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Multishot wordt zoals FOK, dus dat komt waarschijnlijk wel goed.
Link: http://blue.mmo-champion.com/t/26560569308/multi-shot/
Link: http://blue.mmo-champion.com/t/26560569308/multi-shot/
[ Voor 33% gewijzigd door Inferno op 31-08-2010 15:29 ]
Ik snap niet waarom mensen zo moeilijk doen over de hunter AOE, is alleen interesant op trash en totaal niet op bazen waar multishot waarschijnlijk beter op werkt al en nog beter wordt gemaakt. Wat betreft de mana -> focus verandering, komt het meer in de buurt met warriors en rogues inderdaad. dat je niet meer blind door kan spammen is een goede verandering, welke ze overigens voor alle classes doorvoeren (warriors rage normalisatie, mana classes verbruiken daadwerkelijk mana, rogues met energy en nu dus hunters met focus)
Devastate, Cleave, revenge zijn geen area of effect. Ze hitten een extra target maar niet alle targets die in een gebied staan. Daarnaast is de shockwave een frontal cone en niet de omgeving rondom de warrior. Eigenlijk vind ik alleen thunderclap een fatsoenlijke aoe abbility.SinergyX schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:45:
[...]
Lijkt inderdaad op een 'basic to basics', waar de oud-gedienden nog de tijd kennen waar heroics ook echt heroics waren. Gros van de tankers kent enkel 'ik pull er minimaal 5 en de healer trekt het wel', dat gaat een leuke domper worden
Klopt wel in de lijn met Hunter, verlies van 1 AoE en de cooldown increase van Consecration, echter Warrior krijgt een AoE talent erbij (rend -> thunderclap -> AoE rend, soort van DK principe), terwijl die toch al een behoorlijk arsenaal aan aoe agro hebben (cleave, TC, shockwave, revenge).
http://hawvie.deviantart.com/
In den ghoede oude tijd...Hiroj schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:39:
Indien andere het net zo graag willen zoals jij? Ja, helaas wel.
Je kunt ze vaak ook wel overkopen van andere (gedurende raid), maar ga niet over 200 goud.
Heb nog een paar keer 4k mogen vangen voor zo'n ding. Dus mij heb je nooit horen klagen
Haha ik heb ook voor me priest er 3 gekocht voor 3k per stuk ofzo in 1 run, boeien gold cap works for everybodydetheavn schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:13:
[...]
In den ghoede oude tijd...
Heb nog een paar keer 4k mogen vangen voor zo'n ding. Dus mij heb je nooit horen klagen
Zelf had ik zo'n ding een keer voor 5k en 100 dkp verkochtdetheavn schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:13:
[...]
In den ghoede oude tijd...
toch maar even vragen, heeft iemand anders ook problemen met het inloggen op mekkatorque (cataclysm beta server ) hij blijft hier hangen in de launcher of login sinds vanochtend.
I7 10700K - Scythe Mugen 5 - Corsair DDR4 Vengeance 32GB - MSI MPG Z490 gaming plus - MSI Armor GTX 1080 - Kingston A2000 1TB ssd m.2 - Seagate 3TB - Corsair RM650x - ASUS VG248QE - Fractal Design Define R4
Dinsdag is doorgaans de US patch dag, en daar vallen de beta servers ook onder. Grote kans dus dat je er vanavond laat weer op kan...nadat je hebt gepatchedLilinin schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:20:
toch maar even vragen, heeft iemand anders ook problemen met het inloggen op mekkatorque (cataclysm beta server ) hij blijft hier hangen in de launcher of login sinds vanochtend.
Mee eens. Volley was puur een filler voor trash. Heel soms kan je het gebruiken op bosses, maar het is en zal nooit een key ability zijn. Multishot dat als FoK gaat werken lijkt mij een goede optie...zolang er geen deathzone op zit dat isDrFlash schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:06:
Ik snap niet waarom mensen zo moeilijk doen over de hunter AOE, is alleen interesant op trash en totaal niet op bazen waar multishot waarschijnlijk beter op werkt al en nog beter wordt gemaakt. Wat betreft de mana -> focus verandering, komt het meer in de buurt met warriors en rogues inderdaad. dat je niet meer blind door kan spammen is een goede verandering, welke ze overigens voor alle classes doorvoeren (warriors rage normalisatie, mana classes verbruiken daadwerkelijk mana, rogues met energy en nu dus hunters met focus)
Na maanden 11/12 icc10 hm vanavond LK10 hm tijd! Starcraft 2 release/zomer zorgde ervoor dat we geen deftige raids meer kregen, zelfs niet eens 10 signs
.
Heb nog wat filmpjes gezien maar ik twijfel nog wat een paar dingen (als warrior tank),
Welke trinkets ik best zou gebruiken, sowieso Key voor stamina maar 2de trinkets Brewfest stamina of armor van putricide (264 versie). Ik tank wss de horrors in P1 en dan taunten in P3 (damage soaken) => Stamina ftw?
Over mn spec, iemand suggesties over welke talents een must zijn specifiek voor dit encounter? Natuurlijk Safeguard voor mn medetank te redden bij reapers, verder nog iets? En zijn cooldownsglyps de moeite?
Groep samenstelling
Disc Priest
Holy paladin
boomkin
Rogue
blood dk
unholy dk
feral druid (tank)
protection warrior
MM hunter
Ele shammy
Lijkt dit een beetje ok, we hebben best veel buffs zo. Disc + holy pala wordt overal aangeraden als healer combo maar de holy pala heeft beter dpsgear en de resto druid heeft beter healing gear. Werkt Disc + resto ook of is het veel eenvoudiger met Disc + pala?
Mn armory => http://eu.wowarmory.com/c...tulon&cn=Stainomo&group=2 (spec is niet goed atm, heb perongeluk die spec geaccepteerd
)
Heb nog wat filmpjes gezien maar ik twijfel nog wat een paar dingen (als warrior tank),
Welke trinkets ik best zou gebruiken, sowieso Key voor stamina maar 2de trinkets Brewfest stamina of armor van putricide (264 versie). Ik tank wss de horrors in P1 en dan taunten in P3 (damage soaken) => Stamina ftw?
Over mn spec, iemand suggesties over welke talents een must zijn specifiek voor dit encounter? Natuurlijk Safeguard voor mn medetank te redden bij reapers, verder nog iets? En zijn cooldownsglyps de moeite?
Groep samenstelling
Disc Priest
Holy paladin
boomkin
Rogue
blood dk
unholy dk
feral druid (tank)
protection warrior
MM hunter
Ele shammy
Lijkt dit een beetje ok, we hebben best veel buffs zo. Disc + holy pala wordt overal aangeraden als healer combo maar de holy pala heeft beter dpsgear en de resto druid heeft beter healing gear. Werkt Disc + resto ook of is het veel eenvoudiger met Disc + pala?
Mn armory => http://eu.wowarmory.com/c...tulon&cn=Stainomo&group=2 (spec is niet goed atm, heb perongeluk die spec geaccepteerd
Frag_Zero
Even wachten dus, bedankt voor je reactieasaki schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:24:
[...]
Dinsdag is doorgaans de US patch dag, en daar vallen de beta servers ook onder. Grote kans dus dat je er vanavond laat weer op kan...nadat je hebt gepatched
I7 10700K - Scythe Mugen 5 - Corsair DDR4 Vengeance 32GB - MSI MPG Z490 gaming plus - MSI Armor GTX 1080 - Kingston A2000 1TB ssd m.2 - Seagate 3TB - Corsair RM650x - ASUS VG248QE - Fractal Design Define R4
O-M-G wat een briljant verhaal!
Ik hoop trouwens dat de 5mans weer uitdagend gaan worden in Cata; wordt tanken weer leuk (al bereid ik me nu alvast voor op de nerdrage van -sorry- hunters die schreeuwen om heals / aggro terwijl ze in voidzones blijven staan en alles bij elkaar AOE-en wat ze maar kunnen).
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Lijkt erg veel op onze first kill setup alleen hadden we een mage en de hunter Surv laten speccen.Frag_Zero schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:38:
Na maanden 11/12 icc10 hm vanavond LK10 hm tijd! Starcraft 2 release/zomer zorgde ervoor dat we geen deftige raids meer kregen, zelfs niet eens 10 signs.
Groep samenstelling
Disc Priest
Holy paladin
boomkin
Rogue
blood dk
unholy dk
feral druid (tank)
protection warrior
MM hunter
Ele shammy
Mn armory => http://eu.wowarmory.com/c...tulon&cn=Stainomo&group=2 (spec is niet goed atm, heb perongeluk die spec geaccepteerd)
Disc+Holy pally is echt de beste combo , Ele shammy laten dispellen , gl
Waarom? Ik ben niet zo op de hoogte van hunters (of van andere niet warrior classes), hunter wil vast wel respeccen als dat beter zou zijn!
Frag_Zero
Laat de hunter SV respeccen, anders heb je te weinig replenishment. Het kan zijn dat de hunter alleen maar ArP gear heeft...in dat geval wordt het lastig omdat zijn DPS dan lager zal zijn. (MM hunters stacken ArP, SV hunters stacken Agi...omdat ArP alleen maar werkt met phisical damage heeft die stat weinig nut voor SV hunters daar hun damage vooral fire damage is)Frag_Zero schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:14:
[...]
Waarom? Ik ben niet zo op de hoogte van hunters (of van andere niet warrior classes), hunter wil vast wel respeccen als dat beter zou zijn!
Hunter op shamblers (om enrage te dispellen), shaman op plagues. Ik heb geen idee meer wat mijn first kill setup was...maar met de 30% buff maakt het zowiezo niet zo heel erg veel meer uit denk ik.
[ Voor 50% gewijzigd door asaki op 31-08-2010 17:23 ]
Zo wat een lekker avondje,
vond een ToC25 pug.. RL zat redelijk bezopen in de gear (greens/blues)
maar toch maar gejoined want rest was mogelijk wel aardig en ben eigenlijk toch aan het jagen op dat schield van de dierentuin (1st boss).
RL had gek genoeg 3 tanks geregeld, waarvan 1 ook net zo bezopen als RL in gear zat op het 251 Lootship shield na. Mooi voor mij dus
Andere tank ook op zoek naar dat shield.
Boss gaat gek genoeg in 1 keer neer ondanks dat de andere tank zn mob redelijk verloor tijdens swtich van de 2 wormen en die van mij begon na te jagen.
Shield dropped!
War rolled 20,
ik roll 64!
Binnen denk ik,
251 shield rolled 65 -_- omdat hij volgens hem block nodig had.
Gelijk commentaar van rest v raid dat ik hem moet krijgen, en ja hoor ik krijg shield!
EINDELIJK van mn 219 shield af
De ofspec alts van raid members oma's hebben al de 251 of HC264 van lootship maar ik nog niet en werd er constant gek mee gemaakt lol. Heeft elke keer gedropt op de weken dat ik net met vakantie was lol en voorderest dropt hij maar niet als ik er bij ben.
Andere war bood mij zelfs 5K voor dat shield! Best veel, en zou er epic flying van kunnen kopen, maar care, ik heb een shield
Vervolgens ik super blij en gek genoeg gaat lord 1shot neer, maar zelfs faction champs in 1shot! Ondanks dat dit normaal redelijk failwipe is op Nagrand Horde.
Valkyrs dan, behalve een boomkin en een shammy die ik nog elke run dood heb zien liggen blijft iedereen staan en gaan ook de valkyrs in 1 keer plat.
Anub dan, de groep nog steeds niet uit elkaar gevallen!
Boomkin weet het tijdens eerste submerge voor elkaar om plat te liggen door gewoon niet uit pad te gaan en niet op frost te staan. Ja leek dat je dan #4 dps bent, erg lang houd je het niet vol door gewoon niet op te letten
Op 30% gaat het mis, healers kennen schijnbaar niet het feit dat je iedereen maar op 50% moet houden en healen ons dood > enrage.
Vervolgens na 1e wip natuurlijk toch een paar mensen die leaven (2 slechts)
en worden vervangen, tank opeens ook weg.
Gelukkig is daar een nieuwe ret dps, die ook wel tank specje heeft; half 277 lol!
En anub gaat neer! Achievement voor veel mensen, en de eerste pug die ik gezien heb die anub neer krijgt, zelfs op 10 niet eerder gezien.
En ik natuurlijk super blij met shield, maar nu zul je zien dat morgen de HC dropt
maar CARE!
vond een ToC25 pug.. RL zat redelijk bezopen in de gear (greens/blues)
maar toch maar gejoined want rest was mogelijk wel aardig en ben eigenlijk toch aan het jagen op dat schield van de dierentuin (1st boss).
RL had gek genoeg 3 tanks geregeld, waarvan 1 ook net zo bezopen als RL in gear zat op het 251 Lootship shield na. Mooi voor mij dus
Andere tank ook op zoek naar dat shield.
Boss gaat gek genoeg in 1 keer neer ondanks dat de andere tank zn mob redelijk verloor tijdens swtich van de 2 wormen en die van mij begon na te jagen.
Shield dropped!
War rolled 20,
ik roll 64!
Binnen denk ik,
251 shield rolled 65 -_- omdat hij volgens hem block nodig had.
Gelijk commentaar van rest v raid dat ik hem moet krijgen, en ja hoor ik krijg shield!
EINDELIJK van mn 219 shield af
De ofspec alts van raid members oma's hebben al de 251 of HC264 van lootship maar ik nog niet en werd er constant gek mee gemaakt lol. Heeft elke keer gedropt op de weken dat ik net met vakantie was lol en voorderest dropt hij maar niet als ik er bij ben.
Andere war bood mij zelfs 5K voor dat shield! Best veel, en zou er epic flying van kunnen kopen, maar care, ik heb een shield
Vervolgens ik super blij en gek genoeg gaat lord 1shot neer, maar zelfs faction champs in 1shot! Ondanks dat dit normaal redelijk failwipe is op Nagrand Horde.
Valkyrs dan, behalve een boomkin en een shammy die ik nog elke run dood heb zien liggen blijft iedereen staan en gaan ook de valkyrs in 1 keer plat.
Anub dan, de groep nog steeds niet uit elkaar gevallen!

Boomkin weet het tijdens eerste submerge voor elkaar om plat te liggen door gewoon niet uit pad te gaan en niet op frost te staan. Ja leek dat je dan #4 dps bent, erg lang houd je het niet vol door gewoon niet op te letten
Op 30% gaat het mis, healers kennen schijnbaar niet het feit dat je iedereen maar op 50% moet houden en healen ons dood > enrage.
Vervolgens na 1e wip natuurlijk toch een paar mensen die leaven (2 slechts)
en worden vervangen, tank opeens ook weg.
Gelukkig is daar een nieuwe ret dps, die ook wel tank specje heeft; half 277 lol!
En anub gaat neer! Achievement voor veel mensen, en de eerste pug die ik gezien heb die anub neer krijgt, zelfs op 10 niet eerder gezien.
En ik natuurlijk super blij met shield, maar nu zul je zien dat morgen de HC dropt
Afkicktijd! Doomhammer is de komende 23 uur en 20 minuten down.
Niet dat ik de laatste tijd nog meer dan een uurtje per dag speel, maar goed.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
trouwens, mocht je de ZG mounts nog niet hebben, dan is het nu de tijd om er achter aan te gaan..
Zul'gurub gone as a raid in Cataclysm
Originally Posted by Valnoth (Source)
Zul'Gurub is gone as a raid instance come Cataclysm.
http://forums.worldofwarc...icId=26560871177&sid=2000

ik probeer het al weken, maar zonder succesdeadsy33 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 07:19:
trouwens, mocht je de ZG mounts nog niet hebben, dan is het nu de tijd om er achter aan te gaan..
echt super irritant!
Tell me about it, jammer dat beide bosses niet worden gelogged in de statistics (anders kon ik pimpen met mijn kill count) maar ik begin het een beetje zat te worden om elke reset (sinds eind TBC) beide bosses te clearen in de hoop dat er een mount dropt. Gelukkig had ik wel iets meer geluk met de MgT mount en de Deathcharger.patrickos85 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 08:00:
[...]
ik probeer het al weken, maar zonder succes
echt super irritant!
Nouja, misschien de komende resets, anders is het pech hebben
[ Voor 5% gewijzigd door vhal op 01-09-2010 08:25 ]
wij geven de voorkeur aan disc + boom, is fijn want de boom kan goed doorhealen tijdens het rennenkowapanga schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:58:
[...]
Lijkt erg veel op onze first kill setup alleen hadden we een mage en de hunter Surv laten speccen.
Disc+Holy pally is echt de beste combo , Ele shammy laten dispellen , gl
Kom, dan gaan we samen naar Keith Bakker om er over te praten! hahaNMe schreef op woensdag 01 september 2010 @ 00:41:
Afkicktijd! Doomhammer is de komende 23 uur en 20 minuten down.Niet dat ik de laatste tijd nog meer dan een uurtje per dag speel, maar goed.
Maakt mij niet uit dat Doomhammer 24 uur offline is, gisteravond eindelijk LK 10 neergekregen.
Was zo blij dat het ons (Rising Angels) is gelukt.
GZ met je shield! leuk verhaal.JBplap schreef op woensdag 01 september 2010 @ 00:21:
Zo wat een lekker avondje,
Ik had gister het tegenovergestelde,
Join een ToC25 want met me warrior tank, heeft nu 4.8K gs en kan erg goed de tank spullentjes gebruiken die bij de eerste 2 bossen droppen. na 20min is de groep compleet en word gesummond. Stap ik de dungeon in en krijg een melding of ik mij wil saven voor 2/5. Is er iemand saved.. Zucht. kortom half raid is saved en de rest leaved de groep.
Vervolgens maar even op een alt bezig geweest en 66 gedingt. Daarna maar weer gekeken of er een toc25 in trade gespamd werd, maar er werd een tank gevraagd voor ICC10, dacht bij mijzelf 'laat ik eens proberen'
Yo, i am a tank with 4.8K gs, no achiev on thios one but did 7/12 on main. En er maar bij verteld dat ik bijna friendly was en dus bijna een grote ring upgrade kon halen.
Kreeg zo waar een inv,
Stapte naar binnen en beginnen op trash, de helft van de raid stond letterlijk uit zijn neus te eten en stond met 4K dps op de 3de plek op de lijst. en opeens leaven er 2 healers en de laatste overgebleven healer had een dc. en de raid viel weer uit elkaar. Jammer want was bijna friendly en wilde wel proberen te tanken met me lage gs.
Toen maar de weekly gedaan met wat guildies en toen de pc maar uit gezet.
EDIT:
Wat is eigenlijk de rede dat vele realms de hele dag offline gaan? ( heb de begin post in wow niet gelezen)
[ Voor 4% gewijzigd door Thommmyy op 01-09-2010 09:21 ]
Ze onderhouden momenteel alle servers.Thommmyy schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:01:
[...]
EDIT:
Wat is eigenlijk de rede dat vele realms de hele dag offline gaan? ( heb de begin post in wow niet gelezen)
Dit keer blijven er veel servers offline de hele dag offline, voor de cataclysm onderhoud.
Voorgaande keren waren dit er een stuk minder, deze servers werden gebruikt om te kijken hoe snel zo'n onderhoud kan gaan.
[ Voor 55% gewijzigd door Hiroj op 01-09-2010 09:38 ]
met name hardware upgradesThommmyy schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:01:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door vhal op 01-09-2010 09:38 ]
Ze laden de pre-cataclysm patch in de servers. Als alle servers zijn geweest komt dat gebeuren rond gnomeregan/echo isles.deadsy33 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:38:
[...]
met name hardware upgradesEr staat ergens een blue post op mmo-champion
Ok bedankt,Hiroj schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:33:
[...]
Ze onderhouden momenteel alle servers.
Dit keer blijven er veel servers offline de hele dag offline, voor de cataclysm onderhoud.
Voorgaande keren waren dit er een stuk minder, deze servers werden gebruikt om te kijken hoe snel zo'n onderhoud kan gaan.
Ik dacht eerst dat er een grote voor update kwam voor cataclysm, maar dat had ik dus verkeerd gedacht.
Wat er nog mensen met een doel voordat Cataclysm uit komt?
Ik zou graag nog LK willen killen, gwn om echt het gevoel te krijgen dat k wow echt een keer end game heb gespeeld.
Ben net voor de release van TBC begonnen met wow en nooit tot raiden of end game content gekomen, Ben pas gaan raiden in Nax, daarna met Ulduar weer gestopt. en paar maandjes geleden weer terug gekomen.
24 Hour MaintenancesZhalix schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:44:
[...]
Ze laden de pre-cataclysm patch in de servers. Als alle servers zijn geweest komt dat gebeuren rond gnomeregan/echo isles.
The 24 hour maintenances have all been related to large scale hardware upgrades.
http://blue.mmo-champion....about-the-loading-freeze/
Ouch , word aardig pittig voor die boom als de disc opgepakt word dan ^_^DrFlash schreef op woensdag 01 september 2010 @ 08:39:
[...]
wij geven de voorkeur aan disc + boom, is fijn want de boom kan goed doorhealen tijdens het rennen
Die 24 uur maintenance kan behoorlijk meevallen. Ik zelf zit op Steamwheedle Cartel, wij hebben deze maintenance al gehad maar ik geloof dat om 16:00 's middags de server alweer up was (of rond 18:00 weet niet zeker)
Niet erger als voor de paladin, of voor de disc als de ander opgepakt wordtkowapanga schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:56:
[...]
Ouch , word aardig pittig voor die boom als de disc opgepakt word dan ^_^
Wij doen 't ook met Disc + Boom (<< moi!)kowapanga schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:56:
[...]
Ouch , word aardig pittig voor die boom als de disc opgepakt word dan ^_^
Vanavond gaan wij ons er weer 4 uur tegenaan gooien, ben benieuwd.
Wat betreft de situatie dat de Disc wordt opgepakt... Als het maar niet de allereerste Val'kyr is is het geen probleem. Meestal heeft de priest iedereen al netjes preshielded voordat hij opgepikt wordt. Als hij gedropped wordt heeft hij meestal nog tijd zat om z'n rotation weer up te krijgen voor de volgende Infest. En als het écht hairy wordt hebben wij gelukkig een Ele shaman en een Balance druid die wat slack kunnen oppikken.
Hebben jullie dit al gezien?
Dat ie weg is als raid instance wil overigens niet zeggen dat ie helemaal weg is. Wellicht is het nu een normale dungeon geworden, maar of dat waar is, is niks over bekend. Wel dat je ZG in moet voor een bepaalde questline.Originally Posted by Valnoth (Source)
[ Voor 30% gewijzigd door Zeror op 01-09-2010 10:33 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
stond al een aantal posts terug.Rakkerzero schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:31:
[...]
Dat ie weg is als raid instance wil overigens niet zeggen dat ie helemaal weg is. Wellicht is het nu een normale dungeon geworden, maar of dat waar is, is niks over bekend. Wel dat je ZG in moet voor een bepaalde questline.
WIj hebben ook een ele shammy en boomkin die infest healen als de disc word opgepakt.DrFlash schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:26:
[...]
Niet erger als voor de paladin, of voor de disc als de ander opgepakt wordt
Lijkt mij alleen zeer pittig voor een boom om MT/OT alleen te healen met soul reaper
dus de mounts misschien ookRakkerzero schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:31:
[...]
Dat ie weg is als raid instance wil overigens niet zeggen dat ie helemaal weg is. Wellicht is het nu een normale dungeon geworden, maar of dat waar is, is niks over bekend. Wel dat je ZG in moet voor een bepaalde questline.

Ik heb het een paar keer meegemaakt, maar wij hebben tot nu toe vrij veel geluk gehad met wie er opgepikt werden. Full HoTs op beide en spam Nourish tot je priest-vriendje weer terug is. Waar wij voorlopig nog op wipen is tank deaths doordat de OT (warrior) nog bezig is met Raging Spirits en de MT dus in zn eentje de Soul Reapers moet eten. Als je even niet oplet ligt je MT dus gewoon de grond te kussen. En dan kun je nóg zo goed met Infest en de Val'kyr en Defiles aan het dealen zijn, als je tank plat is is 't negen van de tien keer gewoon over. Zelfs met 2 CRs die wij hebben (naja, 3, maar als het beertje zelf tapijt ligt te spelen kan hij niet ressen natuurlijkkowapanga schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:33:
[...]
WIj hebben ook een ele shammy en boomkin die infest healen als de disc word opgepakt.
Lijkt mij alleen zeer pittig voor een boom om MT/OT alleen te healen met soul reaper
Zelf had ik ook de doelstelling om LK nog te killen voor Cataclysm. Deze doelstelling is gisteren echter volbracht, dus heb ik weer nieuwe verzonnen voor mijzelf:Thommmyy schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:45:
Wat er nog mensen met een doel voordat Cataclysm uit komt?
Ik zou graag nog LK willen killen, gwn om echt het gevoel te krijgen dat k wow echt een keer end game heb gespeeld.
Ben net voor de release van TBC begonnen met wow en nooit tot raiden of end game content gekomen, Ben pas gaan raiden in Nax, daarna met Ulduar weer gestopt. en paar maandjes geleden weer terug gekomen.
- Minimaal 1 van de 2 Zul'Gurub mounts looten
- MGT Mount (mijn geliefde kip)
- 50k Gold farmen (zit momenteel op 18,2k)
- Warrior op level 80 hebben (atm lvl 72); Warrior ziet er behoorlijk vet uit om te spelen in Cata
- Wat heroic modes in ICC10 doen
Toen ik het nog tankte (lang geleden) had de tank met soul reaper nauwelijks healing nodig, zolang de andere tank maar snel een taunt deed kon de debuff gewoon rustig aflopen, berg health kwijt maar dat is zo weer terug. Soul reaper doet voor zover ik weet zelfs in heroic geen 1shot, anders heeft de tank altijd nog z'n eigen cooldowns om te gebruiken mocht het nodig zijn, het is niet alleen de healer groep die moet zorgen dat mensen in leven blijven, is ook je eigen verantwoording.kowapanga schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:33:
[...]
WIj hebben ook een ele shammy en boomkin die infest healen als de disc word opgepakt.
Ik was afgelopen weekend er wel geweest, heel zul'gurub is nu gewoon onderdeel van de wereld geworden (in de bergen).
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
v/h weekend geprobeerd op de Cata server in te loggen, maar krijg als ik erin zit nog steeds de foutmelding en word er dan uitgegooit, iemand hier al een goede oplossing voor, heb geprobeerd de cash weg te gooien maar dat bied helaas geen oplossing
Heb je addons draaien? Geen van die werken op Cata, dus niet proberen aan te zetten.
ik heb hier geen addons onder gezet dus dat kan het probleem niet zijnSinergyX schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:50:
Heb je addons draaien? Geen van die werken op Cata, dus niet proberen aan te zetten.
Kan je met geen enkel character inloggen? Ik heb namelijk geen enkel probleem om in te loggen. Probeer anders even een nieuwe character copy en probeer daarmee in te loggen.BruntFCA schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:44:
v/h weekend geprobeerd op de Cata server in tel oggne, maar krijg als ik erin zit nog steeds de foutmleding en word er dan uitgegooit,
iemand hier al een goede oplossing voor, heb geprobeerd de cash weg te gooien maar dat bied helaas geen oplossing
Misschien hero gebruiken in P2.5 transition als je Raging spirits problemen hebt?Blistimo schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:41:
[...]
Waar wij voorlopig nog op wipen is tank deaths doordat de OT (warrior) nog bezig is met Raging Spirits en de MT dus in zn eentje de Soul Reapers moet eten. Als je even niet oplet ligt je MT dus gewoon de grond te kussen.
Eerste soulreaper mag je MT wel eten inprincipe , is wel aan diegene om dan ook een CD te gebruiken ofc
Gratz, voor ons (Ærror - Doomhammer) was het toen (ergens voor de zomer) ook wel een hele gebeurtenis, zeker gezien het aantal pogingen de weken ervoorHiroj schreef op woensdag 01 september 2010 @ 08:56:
[...]
Kom, dan gaan we samen naar Keith Bakker om er over te praten! haha
Maakt mij niet uit dat Doomhammer 24 uur offline is, gisteravond eindelijk LK 10 neergekregen.
Was zo blij dat het ons (Rising Angels) is gelukt.
Ik zat vroeger (jaartje of 3 geleden) ook in RA
In de cataclysm beta kun je er nog gewoon in. Dus ik twijfel de echtheid van dit bericht.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Oh, zover zijn we nog niet gekomen. We hebben in eerste instantie een 3-healer setup geprobeerd. Dat ging soms goed met de eerste transition voordat de derde Shambler spawnde, maar vaak ook niet. De keren dat we het wél haalden ging het daarna vaak ook wel ok in P2, maar misten we overduidelijk de DPS om de fase een beetje sneller over te laten zijn, waardoor we op een gegeven moment gezegd hebben dat we 't met twee healers gingen doen. Logs lieten ook zien dat we healer mana aan het verspillen waren met 3 healers, want we konden de HPS er ook uit krijgen met z'n tweeën.kowapanga schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:53:
[...]
Misschien hero gebruiken in P2.5 transition als je Raging spirits problemen hebt?
Eerste soulreaper mag je MT wel eten inprincipe , is wel aan diegene om dan ook een CD te gebruiken ofc
Anyway, sindsdien hebben we misschien twee uur tries gehad, vanavond gaan we dus voor het eerst op weg naar P3 (Vile Spirit/Frostmourne room). Hopen we.
Klopt het trouwens dat in 10HM iedereen de Frostmourne room ingezogen wordt, en dus iedereen die 40k dmg krijgt voordat je binnen bent? Da's wel... leuk dan
Ik heb ook enorme problemen ermee...BruntFCA schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:44:
v/h weekend geprobeerd op de Cata server in te loggen, maar krijg als ik erin zit nog steeds de foutmelding en word er dan uitgegooit, iemand hier al een goede oplossing voor, heb geprobeerd de cash weg te gooien maar dat bied helaas geen oplossing
Vaak genoeg zegt ie dan "character not found" na het selecteren van een char, en regelmatig crashed het spel gewoon (na 10 minuten of als ik op de Map button klik) waarna er netjes een bugreport komt te staan (die ik natuurlijk netjes invul en verzend)...
Mijn ervaringen tot nu toe zijn zeer negatief wat betreft stabiliteit.. De pc kan het makkelijk aan en is met alle andere games (incl natuurlijk wow zelf) rete-stabiel...
YouTube: Zul'Gurub in Cataclysm (beta)Dakreal schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:09:
In de cataclysm beta kun je er nog gewoon in. Dus ik twijfel de echtheid van dit bericht.
http://forums.worldofwarc...1177&pageNo=1&sid=2000#18
Valnoth lijkt me toch wel een aardige vorm van 'echtheid' van het bericht.
Thanks!TIGER79 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:07:
[...]
Gratz, voor ons (Ærror - Doomhammer) was het toen (ergens voor de zomer) ook wel een hele gebeurtenis, zeker gezien het aantal pogingen de weken ervoor
Ik zat vroeger (jaartje of 3 geleden) ook in RAmooi om te zien dat ie nog steeds bestaat, destijds was ie helemaal uit mekaar gevallen
Vanaf begin dit jaar hadden wij het ook vrij moeilijk. Door een conflict stond de guild ook op springen, maar gelukkig is één van de twee kampen weggegaan. Daarna kwam de last eigenlijk pas een beetje opgang. We moesten nieuwe members zoeken en met succes!
Het feit dat je eroverheen kan vliegen maakt echt niet uit. Zul'farrak kan je ook overheen vliegen, maar die kun je ook gewoon in. Als je de normale portal pakt, kun je de raid instance in ( als je in een raid zit, duh ). Ik heb er express nog naar gekeken omdat zoveel mensen hier nog in dubio waren ivm mountsSinergyX schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:21:
[...]
YouTube: Zul'Gurub in Cataclysm (beta)
http://forums.worldofwarc...1177&pageNo=1&sid=2000#18
Valnoth lijkt me toch wel een aardige vorm van 'echtheid' van het bericht.
Ah, zie idd dat het een blue post is.
iig, hij zit er nu nog in in de huidige beta versie.
[ Voor 6% gewijzigd door Dakreal op 01-09-2010 11:47 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
"Zul'Gurub is gone as a raid instance come Cataclysm"
Er staat dat het geen raid instance meer zal zijn, misschien maken ze er een 5 mans van
Er staat dat het geen raid instance meer zal zijn, misschien maken ze er een 5 mans van
Oh dacht dat je het over P2.5 transition had , P1.5 transition zou je geen raging spirits problemen moeten hebben..Blistimo schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:09:
[...]
Oh, zover zijn we nog niet gekomen. We hebben in eerste instantie een 3-healer setup geprobeerd. Dat ging soms goed met de eerste transition voordat de derde Shambler spawnde, maar vaak ook niet. De keren dat we het wél haalden ging het daarna vaak ook wel ok in P2, maar misten we overduidelijk de DPS om de fase een beetje sneller over te laten zijn, waardoor we op een gegeven moment gezegd hebben dat we 't met twee healers gingen doen. Logs lieten ook zien dat we healer mana aan het verspillen waren met 3 healers, want we konden de HPS er ook uit krijgen met z'n tweeën.
Anyway, sindsdien hebben we misschien twee uur tries gehad, vanavond gaan we dus voor het eerst op weg naar P3 (Vile Spirit/Frostmourne room). Hopen we.
Klopt het trouwens dat in 10HM iedereen de Frostmourne room ingezogen wordt, en dus iedereen die 40k dmg krijgt voordat je binnen bent? Da's wel... leuk dan
En ja P3 word iedereen frostmourne room ingezogen ,je krijgt wel wat dmg maar of het 40k is... lijkt me sterk ook (misschien zo op 25m?)
Anoniem: 15813
Over ZG , klopt dat je er met de laatste beta build er nog in kon.
Maar met de nieuwe die Gisteren/vandaag ge update wordt is ZG als raid weg.
Wat dus ook confirmed is door Blizzard. Dus hier over bestaat geen twijfel meer.
Wel is het nog mogelijk dat het als 5 mans of als quest hub terug komt.
Zelf vorige week gelukkig na 2 jaar farming de tiger mogen Looten op me druid. Raptor had ik al langer.
Eigenlijk wil ik de tiger nog op me priest , maar das nogal lastig te farmen. Dus dat zal wel niets meer worden.
Maar met de nieuwe die Gisteren/vandaag ge update wordt is ZG als raid weg.
Wat dus ook confirmed is door Blizzard. Dus hier over bestaat geen twijfel meer.
Wel is het nog mogelijk dat het als 5 mans of als quest hub terug komt.
Zelf vorige week gelukkig na 2 jaar farming de tiger mogen Looten op me druid. Raptor had ik al langer.
Eigenlijk wil ik de tiger nog op me priest , maar das nogal lastig te farmen. Dus dat zal wel niets meer worden.
Die ZG Youtube is een beetje onzin. Je kan nu simpelweg aan de rechter kant (live server) over de bergjes heen springen en dan zit je daat, in een oudere versie van ZG dan de instanced versie. Dat is wat dat filmpje laat zien, en is gelijk aan nu.
Ik heb wel even een roulatie op gezet voor de CD van de instance om mijn onfortuinlijke altjes te voorzien van mounts, gezien hij wel gewoon weg gaat.
Ook maak ik me zorgen over de Ashes mount, naar wat ik gezien heb valt deze makkelijk te solo-en op lvl85, echter nu heb ik nog steeds 3 anderen nodig. Het zou zeer vervelend zijn als deze mount ook uit het spel verwijderd zou worden (en de 0 lights...).
Ik heb wel even een roulatie op gezet voor de CD van de instance om mijn onfortuinlijke altjes te voorzien van mounts, gezien hij wel gewoon weg gaat.
Ook maak ik me zorgen over de Ashes mount, naar wat ik gezien heb valt deze makkelijk te solo-en op lvl85, echter nu heb ik nog steeds 3 anderen nodig. Het zou zeer vervelend zijn als deze mount ook uit het spel verwijderd zou worden (en de 0 lights...).
0 light gaat niet wegDarkangle schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:55:
Die ZG Youtube is een beetje onzin. Je kan nu simpelweg aan de rechter kant (live server) over de bergjes heen springen en dan zit je daat, in een oudere versie van ZG dan de instanced versie. Dat is wat dat filmpje laat zien, en is gelijk aan nu.
os3d gaat niet weg
ashes gaat niet weg.
worden gewoon allemaal chance of
is allang aangekondigd
hm aangezien de soul harvest in normal mode het doel geen vrijheden meer geeft (kan geen spel casten) lijkt het me heel sterk dat de 40k damage ook op hard mode van toepassing is. Zelfs met full HoTs en shields op alle raidmembers zal je er dan een aantal verliezen als er in de frostmourne room ook maar iets van damage te verwachten is. Tijd voor onderzoek..
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Volgens WoWInterface kan je vanaf vandaag wel addons gebruiken in de betaSinergyX schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:50:
Waar ik op hoop is dat CT is gaat werken in de Beta, dat werkte tot vorige week niet. Reden dat ik ook gestopt ben met testenKetho schreef op woensdag 01 september 2010 @ 12:13:
[...]
Volgens WoWInterface kan je vanaf vandaag wel addons gebruiken in de beta
Combat log aanzetten helpt, maar als het onscreen is gaat het wat makkelijker.
klopt het dat er momenteel geen servers aanwezig zijn? (beta that is)
Thanks. Ik heb MMO enzo niet meer zo trouw gevolgd de laatste maanden. We hebben een pup (2 jaar wachten, EINDELIJK!) genomen, en veel meer dan onze woensdag 2-3 uurtjes door ICC25 crossen kom ik niet meer aan toe. Misschien maar beter ookMektheb schreef op woensdag 01 september 2010 @ 12:05:
[...]
0 light gaat niet weg
os3d gaat niet weg
ashes gaat niet weg.
worden gewoon allemaal chance of, iets wat nu 100% drop is gaat gewoon 1% worden, zoals mount van arthas etc op heroic 25.
is allang aangekondigd
Jup alle beta realms zijn offline. Als er nieuws is verschijnt het hier:Paterpor schreef op woensdag 01 september 2010 @ 12:21:
klopt het dat er momenteel geen servers aanwezig zijn? (beta that is)
http://forums.worldofwarc...icId=26560871337&sid=2000
Wel jammer dat ook mijn live realm momenteel 24hr maintainance heeft...
Hahah niceDarkangle schreef op woensdag 01 september 2010 @ 12:32:
[...]
Thanks. Ik heb MMO enzo niet meer zo trouw gevolgd de laatste maanden. We hebben een pup (2 jaar wachten, EINDELIJK!) genomen, en veel meer dan onze woensdag 2-3 uurtjes door ICC25 crossen kom ik niet meer aan toe. Misschien maar beter ook.
Zit echt te wachten op een glory of the icecrown raider run en dan hou ik het voor gezien.
met een beetje geluk lost dat ook alle foutmeldingen op, en word je er niet binnen 5 minuten uitgegooid door een foutmeldingKetho schreef op woensdag 01 september 2010 @ 12:13:
[...]
Volgens WoWInterface kan je vanaf vandaag wel addons gebruiken in de beta
Het is ook een beta he, dus die logs moet je op het forum zetten.BruntFCA schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:05:
[...]
met een beetje geluk lost dat ook alle foutmeldingen op, en word je er niet binnen 5 minuten uitgegooid door een foutmelding
Sommige mensen dat de beta moet fungeren als gratis spel en dat er geen fouten in mogen zitten.
Zo hoorde ik ook constant gejank op die servers wat er allemaal niet werkte, maar niemand dacht erbij na dat het een beta server was, en dat eventuele foutmeldinge op het FORUM gepost moesten worden. Maarja, klagen is makkelijker dan actie ondernemen.
Ik kreeg wel halverwege een survey-popup, met de vraag over quest 'talk to elemenalist nogwat'. Zonder enige details en geen mogelijkheid om dat scherm even weg te klikken, moet je maar beetje gaan zitten gokken hoe die quest ook al weer was.Dakreal schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:11:
Zo hoorde ik ook constant gejank op die servers wat er allemaal niet werkte, maar niemand dacht erbij na dat het een beta server was, en dat eventuele foutmeldinge op het FORUM gepost moesten worden. Maarja, klagen is makkelijker dan actie ondernemen.
(meteen ergenis nr. 1, het niet kunnen slepen van schermen, wat irritant is dat zeg).
Meh al dat gepraat over beta , en ik maar elke dag braaf me battle.net checken voor een invite 
Wil echt zo graag ele shammie uitproberen, volgens mij gaan we er echt dik op vooruit
Wil echt zo graag ele shammie uitproberen, volgens mij gaan we er echt dik op vooruit
Ik kijk bewust juist niet. Ik wil Cata verkennen op het moment dat het uit komt, en hopelijk dus ook aardig af is. Beta is altijd een grote spoiler en wat werk met alle bugs na lopen.kowapanga schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:00:
Meh al dat gepraat over beta , en ik maar elke dag braaf me battle.net checken voor een invite
Met de beta's in 2004 heb ik ook een boel gespoiled, wat ik naderhand liever gaanderweg had uitgevonden.
ik blijf er wel bij dat WoTF de beste racial(racial, passive) was toen
Wil je het echt verklappen voor jezelf, of is het juist leuk te wachten en te genieten wanneer het gereleased word.
Ik ben het wel met je eens hoor, toch is het leuk om al even rond te kijken.Darkangle schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:07:
[...]
Ik kijk bewust juist niet. Ik wil Cata verkennen op het moment dat het uit komt, en hopelijk dus ook aardig af is. Beta is altijd een grote spoiler en wat werk met alle bugs na lopen.
Met de beta's in 2004 heb ik ook een boel gespoiled, wat ik naderhand liever gaanderweg had uitgevonden.
ik blijf er wel bij dat WoTF de beste racial(racial, passive) was toen.
Wil je het echt verklappen voor jezelf, of is het juist leuk te wachten en te genieten wanneer het gereleased word.
Wotf is tegenwoordig niet meer racial waardig. Waar het eerst altijd gewoon een sterke racial was. Wordt ie nu keihard voorbijgestreeft door de human free trinket racial.
ben nog steeds SW niet uit geweest en bij de horde alleen durotar gezienDakreal schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:15:
[...]
Ik ben het wel met je eens hoor, toch is het leuk om al even rond te kijken.
Wotf is tegenwoordig niet meer racial waardig. Waar het eerst altijd gewoon een sterke racial was. Wordt ie nu keihard voorbijgestreeft door de human free trinket racial.
anders verveel ik me als die uit komt !
En btw we krijgen dus wel weer realms firsts !, hopen het me dit jaar gaat lukken !
Het zijn samen nog steeds de beste voor elke kant, humand racial heeft weinig nut voor de horde kantDakreal schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:15:
Ik ben het wel met je eens hoor, toch is het leuk om al even rond te kijken.
Hmmm... mijn ervaringen beperken zich tot wat ik op de beta servers heb gedaan. Ik heb wel een lvl 80 shaman met een elemental spec, maar daar heb ik nooit competitief mee gespeeld.kowapanga schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:00:
De rotation lijkt wat spannender door de veranderingen. Flame Shock > Unleash Weapon (lvl 81 skill die door je Flametongue enchant een 30% extra fire damage op je next fire spell geeft) > Lava Burst > Lightning Bolt totdat Lava Surge proct voor Lava Burst. Iets minder voorspelbaar, en doordat je Lightning Overload op AL je casted spells geldt kan het een boel burst opleveren, maar... soms ook niet
Ik heb tijdens het levelen gerust twee mobs zonder enige Overload proc staan casten, en dan valt de damage output dus een beetje tegen. Helaas kun je nog niet zien wat voor damage je doet, maar ik gok dat dat met de huidige betapatch opgelost gaat worden, waardoor ik dus wat nummertjes zou kunnen toevoegen. Daarentegen hoeft dat ook nog niets te zeggen, want Blizzard heeft al gezegd dat ze voornamelijk op het gebied van damage output nog een boel te tunen hebben.
Je krijgt wel damage als je die room ingaat maar zeker geen 40k, ik als clothie overleef zelfs 1 explosie als ik binnen ben dus kwa damage valt het wel mee, het enige risico in die phase waar je op moet letten is dat als je terug komt je meteen een defile krijgt.hm aangezien de soul harvest in normal mode het doel geen vrijheden meer geeft (kan geen spel casten) lijkt het me heel sterk dat de 40k damage ook op hard mode van toepassing is. Zelfs met full HoTs en shields op alle raidmembers zal je er dan een aantal verliezen als er in de frostmourne room ook maar iets van damage te verwachten is. Tijd voor onderzoek..
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
@Reacties hierboven
Begrijpelijk ben er ook niet happig op om de nieuwe content te gaan doen , of quest lines spoilen voor mezelf.
Wil gewoon me shammie uitproberen , als ik de changes elke keer lees spring ik een gat in de lucht zowat , zo goed zijn ze
Begrijpelijk ben er ook niet happig op om de nieuwe content te gaan doen , of quest lines spoilen voor mezelf.
Wil gewoon me shammie uitproberen , als ik de changes elke keer lees spring ik een gat in de lucht zowat , zo goed zijn ze
Ik zou het persoonlijk ook enkel voor de class changes doen. En wellicht ook wel beetje verkennen wat er nieuw is. Questline, instances, raids houd ik liever over voor wanneer het op de echte servers beschikbaar is!kowapanga schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:47:
@Reacties hierboven
Hiroj is bij, want dit is zijn 100ste forum post!
Er zit een lvl cap op van lvl 83, dus raiden zul je sowieso niet kunnen doenHiroj schreef op woensdag 01 september 2010 @ 15:00:
[...]
Ik zou het persoonlijk ook enkel voor de class changes doen. En wellicht ook wel beetje verkennen wat er nieuw is. Questline, instances, raids houd ik liever over voor wanneer het op de echte servers beschikbaar is!
Hiroj is bij, want dit is zijn 100ste forum post!
-voorlopig.Dakreal schreef op woensdag 01 september 2010 @ 15:05:
[...]
Er zit een lvl cap op van lvl 83, dus raiden zul je sowieso niet kunnen doen
Ik meen te herinneren dat de eerste raid content ook al beschikbaar was in een latere fase van de WotLK beta... of vergis ik me daarin?
Met de laatste patch kun je naar lvl 85. Tevens zijn de laatste twee zones, Uldum en Twilight Highlands, nu open om te testen.Dakreal schreef op woensdag 01 september 2010 @ 15:05:
[...]
Er zit een lvl cap op van lvl 83, dus raiden zul je sowieso niet kunnen doen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Lol, wanneer is die patch uitgekomen? ik zal m'n patcher vanavond ff aanzetten! Ben benieuwd!Rakkerzero schreef op woensdag 01 september 2010 @ 15:11:
[...]
Met de laatste patch kun je naar lvl 85. Tevens zijn de laatste twee zones, Uldum en Twilight Highlands, nu open om te testen.
Gistere avond een big gz to sanity (ex trauma ) op onze server bladefist die heroic lk 25man neerhoekte als servers first 
altijd leuk om te zien die alle servers firsts heeft gehaald op onze server behalve 0-light.
altijd leuk om te zien die alle servers firsts heeft gehaald op onze server behalve 0-light.
Kan je ergens je server achievements checken?
Op wow heroes kan je wel zien welke guilds wat gedaan hebben, maar staat er niet direct een overzicht alle encounters.
Op wow heroes kan je wel zien welke guilds wat gedaan hebben, maar staat er niet direct een overzicht alle encounters.
guildox 'hall of fame' voor je server, heeft echter vooral betrekking op ICC content.
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
GuildOx heeft volgens mij ook gewoon een lijst voor alle achievements, anders wowprogress wel per tier.
Patch kan wel gedownload worden, maar de Beta servers zijn verder nog offline.Dakreal schreef op woensdag 01 september 2010 @ 15:31:
[...]
Lol, wanneer is die patch uitgekomen? ik zal m'n patcher vanavond ff aanzetten! Ben benieuwd!
Ehm ja het is een beetje laat nu .. maar ik heb net mijn Leveling addon geupdated naar v0.5
Je kan een custom ding message invoeren en het laat je een overzichtje zien van je level tijden
Linkje: Curse / WoWInterface

Je kan een custom ding message invoeren en het laat je een overzichtje zien van je level tijden
Linkje: Curse / WoWInterface

Zooo nou dat kan 2 kanten op werken die Addon,je gaat sneller lvlen als je ziet dat het einde bijna daar is maar als je net lvl 79 bent kan het ietswat demotiverend werken haha (bij mij wel,ben niet zo'n lvler)
pfff weer Druk geweest,gisteren Engineering gedropped en mn zuur verdiende centjes uitgegeven om Tailoring te levelen voor de 3 Vliegende tapijten ook nog die swift white Gryphon gescoord bij Mei Francis in dalaran en nu net weer begonnen met het lvlen van mining ,dat vond ik wel handig met het oog op Cataclysm en de ore Prijzen (pak op een later en rijker tijdstip engineering wel weer op)
gisteren ook nog voor 50 EOT die tank legs gekocht om mijn ilvl 200 legs te vervangen en ga nu sparen voor de ilvl 245 head en shoulders van de EOT vendor..
heb nu een Holy mainspec (pvp healer) en een Tank offspec..queue's zijn heerlijk hehe heb die tank offspec opgepakt eigelijk om EOT's te sparen voor de heirloom staff maar het werkt ietswat verslavend dus heb ik besloten om het tank gebeuren wat te gaan gearen
en in pvp trek ik gewoon mn Retri setje aan met de tank trinkets en 1hand+shield..werkt perfect en is weer een nieuwe uitdaging natuurlijk om dat meester te worden 
gisteren in COS heroic in een beetje een uber groep gekomen waarvan de healer de hele tijd zat te zeiken op de dpsers die volgens zijn addon maar 1k dps deden en dat hij het niet normaal vond dat ik de dps lijst leide,hij bestookte mij ook steeds met allemaal moeilijke pve vragen waarop ik maar antwoorde dat ik een pvper ben en geen idee heb waar ie het over had haha (gebruik ook geen addons)
toen ik ineens een berichtje zag dat die boss bijna weg was waar je die mount kan scoren had ik door wat ie bedoelde met de dps haha
toen ik aangaf dat ik een pvper was vroeg ie of ik van anachronos kwam haha bleek die healer een oud realm genootje te zijn die ook mee was geweest op een paar world pvp events maar hij is nu getransfered
hij dacht dat ik een andere vivaladen was omdat ik nu op Auchindoun zit maar wel leuk om een oude bekende tegen te komen haha aan het eind vd heroic nog even zitten lullen daarna bedankt voor het lekkere healen en weer verder gegaan..
Maar ben echt pissed hoop dat ze die ZG tijger dr niet uithalen hoor,farm hem iedere keer als ie weer open is en heb hem nog steeds niet
is wel lelijk als je dan in dalaran iets van 5 mannetjes bij elkaar ziet staan op die ZG tijger (waarvan 3 DK's !!) baal er echt van dat ik hem toen misgelopen ben en gewoon niet kreeg omdat ie info na de laastste maintenance uit de databanken van de GM was verdwenen
maar ik ga fanatiek door tot het eind!
p.s. Bijna 100 mounts nu! zit nu op 96 dankzij de 3 vliegende tapijten en White gryphon! naast de green proto van het mysterieuze ei, de polar bear en hopelijk die ZG tijger dus alleen nog even crusader seals sparen en mountjes scoren ibij de Argent tournament!
pfff weer Druk geweest,gisteren Engineering gedropped en mn zuur verdiende centjes uitgegeven om Tailoring te levelen voor de 3 Vliegende tapijten ook nog die swift white Gryphon gescoord bij Mei Francis in dalaran en nu net weer begonnen met het lvlen van mining ,dat vond ik wel handig met het oog op Cataclysm en de ore Prijzen (pak op een later en rijker tijdstip engineering wel weer op)
gisteren ook nog voor 50 EOT die tank legs gekocht om mijn ilvl 200 legs te vervangen en ga nu sparen voor de ilvl 245 head en shoulders van de EOT vendor..
heb nu een Holy mainspec (pvp healer) en een Tank offspec..queue's zijn heerlijk hehe heb die tank offspec opgepakt eigelijk om EOT's te sparen voor de heirloom staff maar het werkt ietswat verslavend dus heb ik besloten om het tank gebeuren wat te gaan gearen
gisteren in COS heroic in een beetje een uber groep gekomen waarvan de healer de hele tijd zat te zeiken op de dpsers die volgens zijn addon maar 1k dps deden en dat hij het niet normaal vond dat ik de dps lijst leide,hij bestookte mij ook steeds met allemaal moeilijke pve vragen waarop ik maar antwoorde dat ik een pvper ben en geen idee heb waar ie het over had haha (gebruik ook geen addons)
toen ik ineens een berichtje zag dat die boss bijna weg was waar je die mount kan scoren had ik door wat ie bedoelde met de dps haha
toen ik aangaf dat ik een pvper was vroeg ie of ik van anachronos kwam haha bleek die healer een oud realm genootje te zijn die ook mee was geweest op een paar world pvp events maar hij is nu getransfered
Maar ben echt pissed hoop dat ze die ZG tijger dr niet uithalen hoor,farm hem iedere keer als ie weer open is en heb hem nog steeds niet
p.s. Bijna 100 mounts nu! zit nu op 96 dankzij de 3 vliegende tapijten en White gryphon! naast de green proto van het mysterieuze ei, de polar bear en hopelijk die ZG tijger dus alleen nog even crusader seals sparen en mountjes scoren ibij de Argent tournament!
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Zow,
Gisteren de eerste 3 heroic modes gedaan.
Het is allemaal weer een beetje wennen voor mij als tank. Ik kwam pas 2 weken geleden weer terug om weer actief te spelen en was toen het tanken al een beetje ontvreemd.
Heb nog de mooie tanking neck mogen ontvangen een zeer mooie upgrade van 219 naar 264.
Nu moet ik nog één trinket vervangen en dan ben ik helemaal happy!
Gisteren ook zowel skinning als leatherworking gedropt op mijn paladin. Hiervoor heb ik Herbalism en Inscription voor teruggenomen. Ik heb weliswaar al Herbalism op mijn priest, maar die wil ik daar gaan droppen voor iets anders. Iemand een leuk idee dat ik kan hebben naast Tailoring?
Met mining hoef je niet aan te komen, dit heb ik al op mijn hunter. Waar ik waarschijnlijk ook nog Jewelcrafting erbij neem.
Gisteren de eerste 3 heroic modes gedaan.
Het is allemaal weer een beetje wennen voor mij als tank. Ik kwam pas 2 weken geleden weer terug om weer actief te spelen en was toen het tanken al een beetje ontvreemd.
Heb nog de mooie tanking neck mogen ontvangen een zeer mooie upgrade van 219 naar 264.
Nu moet ik nog één trinket vervangen en dan ben ik helemaal happy!
Gisteren ook zowel skinning als leatherworking gedropt op mijn paladin. Hiervoor heb ik Herbalism en Inscription voor teruggenomen. Ik heb weliswaar al Herbalism op mijn priest, maar die wil ik daar gaan droppen voor iets anders. Iemand een leuk idee dat ik kan hebben naast Tailoring?
Met mining hoef je niet aan te komen, dit heb ik al op mijn hunter. Waar ik waarschijnlijk ook nog Jewelcrafting erbij neem.
Anoniem: 373533
Naast Tailoring zo ik enchanting nemen als 2e prof. Alles wat je maakt met tailoring kun je disenchanten.
makelijker lvlen.
Ik heb mijn tailoring al op 450 staan. Ik kan weliswaar de stuff maken, daar zit wat in.Anoniem: 373533 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 09:34:
Naast Tailoring zo ik enchanting nemen als 2e prof. Alles wat je maakt met tailoring kun je disenchanten.makelijker lvlen.
Maar ik zou er bijv. ook geen moeite mee hebben om een boost DM te geven als Priest zijnde.
Hi,
Ik heb een vraag aan de mensen hier die LK al down hebben.
We gaan zondag eindelijk beginnnen aan onze eerste LK-tires en heb veel video's en tactics gezien.
Echter, 1 ding is me nog niet helemaal duidelijk, en dat heeft te maken met defile.
Wat ik begrijp is dat als LK defile cast, je een 2s castwindow ziet. komt de defile nu op de plek waar de "target" persoon stond, of kan je in deze 2s weglopen van de groep (net zoals RS), droppen van de defile aan de buitenzijde en daarna zo gauw mogelijk eruit omdat elke damage-tick defile doet groeien ?
We gaan zondag eindelijk beginnnen aan onze eerste LK-tires en heb veel video's en tactics gezien.
Echter, 1 ding is me nog niet helemaal duidelijk, en dat heeft te maken met defile.
Wat ik begrijp is dat als LK defile cast, je een 2s castwindow ziet. komt de defile nu op de plek waar de "target" persoon stond, of kan je in deze 2s weglopen van de groep (net zoals RS), droppen van de defile aan de buitenzijde en daarna zo gauw mogelijk eruit omdat elke damage-tick defile doet groeien ?
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Defile wordt op een persoon gecast.sabriel schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:28:
Hi,
Zorg dat je als groep wat uitspreid 5 sec voor defile gecast word.
Spreiden en heel snel eruit
"Don't let your dreams be memes"
De persoon zelf plaatst hem wanneer hij Defile krijgt. Dus als LK Defile cast kan de persoon nog naar een betere plek rennen om de defile te plaatsen.sabriel schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:28:
Hi,
Wellicht nog een paar extra tips voor jullie
- Laat de warlocks hun teleport ding plaatsen. Als zij worden opgepakt door de Val'Kyr kunnen zij terug teleporten en hoeft de dps er niet op te meppen. Let wel dat de warlock richting zijn eigen teleport moet staan
- Je tank moet tegen de Vile Spirits (de geestjes in de lucht) aanlopen/springen, ze zijn niet tauntable. Ga als groep achter de tank staan die dit moet doen.
Even een vraagje hier aangezien er hier nogal wat TukUI gebruikers aanwezig zijn.
Ik ben net naar de nieuwe mod van Eclipse overgestapt, maar healcom werkt niet en ik kan zo snel in de lua files niet vinden waar ik het zou moeten aanpassen. Iemand hier die het weet? Anders moet ik een account aanmaken op TukUI forums. Healcom wil ik wel werkend hebben, is erg fijn als healer om te zien of er al ergens heals op gecast worden.
Ik ben net naar de nieuwe mod van Eclipse overgestapt, maar healcom werkt niet en ik kan zo snel in de lua files niet vinden waar ik het zou moeten aanpassen. Iemand hier die het weet? Anders moet ik een account aanmaken op TukUI forums. Healcom wil ik wel werkend hebben, is erg fijn als healer om te zien of er al ergens heals op gecast worden.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
edit; oops verkeerde deel
[ Voor 75% gewijzigd door Divak op 02-09-2010 11:22 ]
edit: oeps, verkeerde deel
[ Voor 87% gewijzigd door TheZeroorez op 02-09-2010 11:39 ]
Dit topic is gesloten.