Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 225 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 48.225 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:56

Nibbz

Postmaster General

ik heb ook wel eens gelezen dat je na een server start (dus vandaag rond 12 uur) er een grotere kans is dat de Time Lost Proto Drake spawnt..

hoe zat het ook al eens weer? De TLPD deelt een spawntime met een andere draak (die ook rare is, die dus niet elke 5 minuten spawnt) en de TLPD heeft iets van 8% kans om te spawnen. En dat gebeurd elke 2 uur? (dus elke 2 uur 8% kans dat TLPD spawnt?)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Snuffel schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:04:
[...]

Copy een main met Heirlooms naar het PTR, rust je Worgen uit met Heirlooms en je gaat als een speer.
Ik heb nog geen leather heirlooms, daarnaast vind ik het ook niet zo spannend. Maar het gaat idd wel sneller op die manier.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Bitbron schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 07:56:
[...]

Verder ben ik gisteren van Orc hunter naar Tauren gegaan, dps loss maar een dikke gain on looks ;)
FAIL :X

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

uhm.. tauren = imba in pvp? (mijn tauren resto shaman gesocket op stamina, is echt niet neer te krijgen in een bg :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Nibbz schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:38:
uhm.. tauren = imba in pvp? (mijn tauren resto shaman gesocket op stamina, is echt niet neer te krijgen in een bg :))
dat zijn idd de lastigste der Druids :) en warstomp is ook een lekkertje voor de kritieke momentjes.

p.s. taurens zijn door hun formaat ook mooi te targetten voor de Click Targeters :)

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Vivaladen schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:42:
[...]
p.s. taurens zijn door hun formaat ook mooi te targetten voor de Click Targeters :)
dan ga ik stiekem in ghostwolf mode en ren ik weg :p (imba pvp ability).. of gewoon noggenfogger bij me hebben :p

* Nibbz heeft zin om te gaan pvp'en.. helaas nog tot 5 uur op kantoor :'(

[ Voor 17% gewijzigd door Nibbz op 18-08-2010 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben benieuwd wat voor character Denniz speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Nibbz schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:47:
[...]

dan ga ik stiekem in ghostwolf mode en ren ik weg :p (imba pvp ability).. of gewoon noggenfogger bij me hebben :p

* Nibbz heeft zin om te gaan pvp'en.. helaas nog tot 5 uur op kantoor :'(
hehe Gelukkig zijn ze niet allemaal als jou hehe :P en veel mensen zien wegrennen van een verloren gevecht in een BG als lafheid terwijl het zeer slim is mits het bijdraagt aan de overwinning
"who Runs from meaningless dead away, lives to fight another day"

in world pvp encounters blijf ik gewoon op de plaats en vecht ik tot de dood ook al zijn het er 10 tegenover me :P

p.s. heb ook zin om te gaan pvpen hehe helaas zelfde probleem als jou :P heb ook een ondersteunende spec nu als main..Holy pally :) mn retri offspec (wat de afgelopen 5 jaar mn mainspec was) gebruik ik alleen nog voor het soloen van spul en het runnen van dailies :P heb mn quel'delar ook middels een gm ticket omgewisseld van 2hand dps naar 1hand spellblade..
Bitbron schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:56:
[...]

ik ga voor Gnome Mage of lock :P

[ Voor 8% gewijzigd door Vivaladen op 18-08-2010 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Btw Mek, ben jij vanavond nog online op 1 van je ally chars? Ennuh, welk lvl is jouw low lvl char? ^^

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Bitbron schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:56:
[...]

Zie ondertitel. Gripz @ Balnazzar

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-07 15:51

Wootlock

Evilution

Nibbz schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:07:
ik heb ook wel eens gelezen dat je na een server start (dus vandaag rond 12 uur) er een grotere kans is dat de Time Lost Proto Drake spawnt..

hoe zat het ook al eens weer? De TLPD deelt een spawntime met een andere draak (die ook rare is, die dus niet elke 5 minuten spawnt) en de TLPD heeft iets van 8% kans om te spawnen. En dat gebeurd elke 2 uur? (dus elke 2 uur 8% kans dat TLPD spawnt?)
Ik heb hiervoor de addon Silverdragon gebruikt.
Maar naar 1 keer toen dat ding begon te schreeuwen "Time lost proto drake !!" en ik 5 sec te laat was met een Dot te plaatsen heb ik het opgegeven. ;(
Ooit krijg ik hem nog wel

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Even een vraagje over Cataclysm. Is het zo dat je die update (naar v4.0) gewoon kan downloaden? Want ik speel op een pc zonder DVD drive en als het neit zo is dan moet ik het via een iso gaan installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Gropah schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:04:
Even een vraagje over Cataclysm. Is het zo dat je die update (naar v4.0) gewoon kan downloaden? Want ik speel op een pc zonder DVD drive en als het neit zo is dan moet ik het via een iso gaan installeren...
update zal gewoon te downloaden zijn

laatste keer kon je ook de uitbreiding zelf vanaf dag 1-2 digitaal verkrijgen via de Blizz shop dacht ik

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Wootlock schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:01:
[...]

Ik heb hiervoor de addon Silverdragon gebruikt.
Maar naar 1 keer toen dat ding begon te schreeuwen "Time lost proto drake !!" en ik 5 sec te laat was met een Dot te plaatsen heb ik het opgegeven. ;(
Ooit krijg ik hem nog wel
ja dat ding wordt continu gefarmed door een hele hoop mensen,ik denk dat ik gewoon steeds 20 minuutjes voor ik naar mn werk ga ga farmen met een bakkie en een peukie (tussen 04.15 en 04.35) kijken of dat wat opleverd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:23
Gropah schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:04:
Ja, je kan als Cata uitkomt de client gewoon op de Blizz website vinden. Je hebt uiteraard wel een key nodig om je account te upgraden en een geldige subscription om te kunnen spelen.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@BlaSfem0n & psych

Ok, weet ik dat ook weer. Ik ga hem wel gewoon in de winkel halen. Vind die doosjes gewoon te tof om te laten liggen. Daarnaast is de blizz shop meestal ook duurder dan in de winkel. Kijk maar naar Starcraft 2. Blizz shop 60 euro. Adviesprijs nederland 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
Gropah schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:13:
@BlaSfem0n & psych

Ok, weet ik dat ook weer. Ik ga hem wel gewoon in de winkel halen. Vind die doosjes gewoon te tof om te laten liggen. Daarnaast is de blizz shop meestal ook duurder dan in de winkel. Kijk maar naar Starcraft 2. Blizz shop 60 euro. Adviesprijs nederland 50 euro.
Ja het doosje is altijd wel leuk. Wat je dus in jouw geval wel kan doen is het doosje kopen, de client downloaden (hoef je dus niet iets voor te betalen, online shop is alleen voor de key eigenlijk) en gewoon spelen op je DVD-loze computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Vyragosa.

Iedere keer dat Vyragosa spawned is er een kleine kans dat TLPD ervoor in de plaats spawnt.
Ze sharen ook dezelfde paths, zelfs zelfde loot(alleen dat TLPD dus een mount erbij dropt :P).
Er gaan inderdaad theorieën rond dat na server start er een grotere kans is dat hij spawned, maar grootste deel van dat soort geruchten zijn meer uit de lucht geplukt dan gebaseerd op feiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:10

Auredium

Informaticus Chaoticus

SE is aangekondigd. Je kunt erop rekenen dat die naast mijn andere SE komt te staan. Begin langzaam maar eens aan pre-orderen te denken.

Opmerkelijk is trouwens dat bij Bol.com de concept art hoes er al staat, dus die is alb ekend? Betkend dit ook dat de launch datum correct is?

[ Voor 34% gewijzigd door Auredium op 18-08-2010 10:20 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34

Sindragosa is zijn tegenbeeld rare...elke 2uur spawnd sindragosa geloof ik, en van de x aantal ze spawend per dag heb je geloof ik 3%kans het TLPD is.

Dus je kan 2dagen zonder slapen in SP vliegen zonder dat die ook maar die dag gespawned is ;). vandaar time lost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
DenniZ schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:01:
[...]
Zie ondertitel. Gripz @ Balnazzar
Je bent een Orc, vooruit, dan begrijp ik dat je fail zegt ;)

* bitpixl is stiekum erg blij met zijn TLPD >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Mektheb schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:19:
[...]

Sindragosa is zijn tegenbeeld rare...elke 2uur spawnd sindragosa geloof ik, en van de x aantal ze spawend per dag heb je geloof ik 3%kans het TLPD is.

Dus je kan 2dagen zonder slapen in SP vliegen zonder dat die ook maar die dag gespawned is ;). vandaar time lost.
Dat percentage is ook nooit bewezen :P

Sommige mensen beweren om en om, andere 1%, andere 10% etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Frerk schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:22:
[...]

Dat percentage is ook nooit bewezen :P

Sommige mensen beweren om en om, andere 1%, andere 10% etc.
Dat ook nog is, en ja je kent blizzard he kans van dus ookal heeft een mount 1% of 2% droprate je kan hem 1000x achter elkaar gedaan hebben en hij hoeft dan nog steeds niet te droppen.

rng is rng zeg ik maar zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 02-07 16:04

Neelon

FOR PONY!!!

Bitbron schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:21:
[...]

Je bent een Orc, vooruit, dan begrijp ik dat je fail zegt ;)

* Neelon is stiekum erg blij met zijn TLPD >:)
Nu die rode en die groene nog. :P

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Vanaf nu maar eens focussen voor mijn offspec melee shammy. Gister een mainhand fistweapon kunnen looten uit FoS Heroic volgens mij. Volgens mij is die wel aardig voor Shammy.Verder nog een old-school epic broekje uit HoL Heroic en een Neck ergens vandaan. Toch al 3 pieces voor mijn set ;) Ach ja, aangezien ik alle (niet-frost) badge-gear voor mijn healing spec al bij elkaar heb na een week kan ik me focussen op een set voor offspec! Kijken of ik het leuk vind, of toch weer terugval op Elemental.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 11:19
Neelon schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:24:
[...]

Die groene heb ik opgegeven na anderhalf jaar iedere week zo'n ei te hebben gehaald. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Auredium schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:18:
SE is aangekondigd. Je kunt erop rekenen dat die naast mijn andere SE komt te staan. Begin langzaam maar eens aan pre-orderen te denken.

Opmerkelijk is trouwens dat bij Bol.com de concept art hoes er al staat, dus die is alb ekend? Betkend dit ook dat de launch datum correct is?
Volgens mij is de hoes juist fout? Is niet diegene die je een paar pagina's terug kan vinden. BTW met 30 euro is bol.com wel een van de goedkoopste preorder die ik tot nu toe heb gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ebayzo schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:25:
Vanaf nu maar eens focussen voor mijn offspec melee shammy. Gister een mainhand fistweapon kunnen looten uit FoS Heroic volgens mij. Volgens mij is die wel aardig voor Shammy.Verder nog een old-school epic broekje uit HoL Heroic en een Neck ergens vandaan. Toch al 3 pieces voor mijn set ;) Ach ja, aangezien ik alle (niet-frost) badge-gear voor mijn healing spec al bij elkaar heb na een week kan ik me focussen op een set voor offspec! Kijken of ik het leuk vind, of toch weer terugval op Elemental.
Ik weet niet welke race je bent? Als je Orc bent, ga voor Night time, das de beste keuze voor enhancement shamans door de racial passive van + 5 expertise. Op die manier scoor je echt easy je expertise cap, en dat is echt veel dps increase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Neelon schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:24:
[...]
Fixed ;)

Voor die rode heb ik alleen wel wat hulp nodig... /puppy eyes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik kan btw weer inloggen, server Jeadenar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-07 15:29
iemand ervaring met highrated boomkin arena? Ik speel een Hpala op 2.1K en een disc op 2K rating atm, en wil met mn druid gaan BOOOOmkinnen ( 3e healer zie ik niet zo zitten). Alleen ik vraag me af hoe ik moet spelen.. Heel erg afwachtend of gewoon gelijk erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Chefbierrr schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:05:
iemand ervaring met highrated boomkin arena? Ik speel een Hpala op 2.1K en een disc op 2K rating atm, en wil met mn druid gaan BOOOOmkinnen ( 3e healer zie ik niet zo zitten). Alleen ik vraag me af hoe ik moet spelen.. Heel erg afwachtend of gewoon gelijk erop?
Voor zover ik weet moet je in stealth beginnen en dan afspreken welke target je nuked. Als boomkin ben je primairy target. Dus proberen te nuken en niet vergeten te cyclonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dark Phoenix Mount Reward
The guild rewards you guys are seeing in game are not hooked up yet. Guild rewards have 3 requirements that must be be met before you can use them. First and foremost, they must be unlocked via a guild achievement. Let's just say, that for example, you need to complete the new guild achievement "We are Legendary" in order to unlock the Dark Phoenix. That achievement requires the guild to gain access to all 6 legendary weapons currently available in the game. (note that all guild achievements start on Cataclysm launch, so anything you have now will not matter, it must be done with your guild after launch)

So, let's say that your guild get's this achievement and thereby unlocks the Dark Phoenix on the guild vendor. At this point anyone in the guild can see the item on the vendor, but they will need a specific amount of guild faction to be able to purchase it. In this case, let's say exalted. Now, once you have the guild faction, you can purchase the item for its gold price. (prices will vary based on the reward)

I am using the Dark Phoenix and the We are Legendary guild achievement as examples here but you should get the idea. Don't worry, we wont be handing out all the goodies so easily. =)

i like ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Bitbron schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:02:
[...]

Fixed ;)

Voor die rode heb ik alleen wel wat hulp nodig... /puppy eyes...
had al even gekeken en vergeleken met mn teddy beer. Komt redelijk overeen, nu alleen nog 3 anderen zo gek krijgen om mee te helpen.

Zitten enkele irritante tussen (watch him die, share the love, the incredible hulk) maar moet wel te doen zijn lijkt me.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-07 14:11
Gropah schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:04:
Ik kan btw weer inloggen, server Jeadenar
Dat zijn goede berichten :)

Vind het altijd redelijk vervelend dat hier mensen komen zeuren dat het weer eens extendit is :O .
Zit nog tot 16:15 op werk dus duurt nog even voor dat ik kan inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 09-07 16:33
Ik kan ook inloggen, server Anachronus & de server van Viva :) (naam ff vergeten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:56

mrsar

waar een sar is,is een wodka

het is ook wel te doen,alleen mensen mee krijgen is het grootste probleem :(

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Thommmyy schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:11:
[...]

Vind het altijd redelijk vervelend dat hier mensen komen zeuren dat het weer eens extendit is :O .
Het zijn idd goede berichten. Is volgens mij de eerste keer sinds ik speel (ongeveer 3 maand nu) dat het op tijd af is. Kan me btw ook woensdagen herrinneren dat er geen maintance was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

er stond ook lange tijd een waarschuwing bij de posting regels, dat dergelijke berichten hier niet gewenst zijn, dus ook dat de server weer up is, is niet gewenst!

spoiler:
Ik ben trouwens echt benieuwd hoe de complete WoW Community gaat reageren op het feit dat je nog maar zo een 36 talentpoints te besteden hebt :P Ik vind het zelf een grote vooruit gang, want elke expension kwamen er weer 10 talentpoints bij, en moesten ze de hele tree reviseren. Op deze manier is dat niet nodig aangezien je er gewoon een stuk minder krijgt en je er minimaal 31 van in 1 tree moet stoppen. Ze hebben ook logisch nagedacht over de plaatsing en je role en wat bereikbaar moet zijn in je andere tree om je class nog meer aan te vullen. Goed werk Blizzard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

[...]

Als je zelf thuis zou zitten, vrije dag bijvoorbeeld en de maintenance is extended zou je dat wellicht zelf ook vervelend vinden. Maar omdat je nu zelf tot 16:15 moet werken mag niemand het vervelend vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Ach laat het maar heel de dag duren die maintance :D
Vanavond lekker naar Limp Bizkit toe !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_G
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-07 16:37

M_G

Dakreal schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:07:
[...]

Voor zover ik weet moet je in stealth beginnen en dan afspreken welke target je nuked. Als boomkin ben je primairy target. Dus proberen te nuken en niet vergeten te cyclonen.
En probeer je starfall zoveel mogelijk te gebruiken wanneer de CC van de tegenstander op cooldown is of wanneer je pvp trinket beschikbaar is. Scheelt een hoop damage. Je zou het ook kunnen gebruiken om een CC op jezelf te forceren mocht dat nuttig zijn.

Niet dat ik een hoge rating heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
DenniZ schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:22:
[...]

Als je zelf thuis zou zitten, vrije dag bijvoorbeeld en de maintenance is extended zou je dat wellicht zelf ook vervelend vinden. Maar omdat je nu zelf tot 16:15 moet werken mag niemand het vervelend vinden.
Als je lang wow speelt weet je dat de maintenance vrijwel altijd uit loopt. dus daar ga je je uiteindelijk op instellen.
Natuurlijk zou ik het ook vervelend vinden als ik niet kon spelen en mensen mogen het best vervelend vinden. Maar wat heeft dat met het gezeur op dit forum te maken? als er zo nodig gezeurd moet worden, doe dat dan bij blizz.

Maar goed, ik heb weer mensen aangestoken om deze discussie op te zetten. Ik zal er verder dus niet meer op reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Even een vraagje (omdat ik achter een proxy zit kan ik geen games-sites bezoeken).
Gisteren is mijn IPod Touch gecrashed waardoor ik een herstel heb moeten doen op een andere PC.
Nu herkent ITunes mijn IPod niet meer.
Ik heb nu opnieuw de Mobile Autenticator geïnstalleerd alleen nu kan ik met geen mogelijkheid meer inloggen in WoW.
Ik heb al geprobeerd om Battlenet opnieuw toe te kennen aan de nieuwe serial die ik heb gekregen in de autenticator, maar ook op BattleNet moet je je code invoeren voordat je kan inloggen, laat staan verder je profiel kunt aanpassen.
Wat nu?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Volgens mij kan je alleen nog contact opnemen met Blizz hiervoor.
De reden waarom ik iig geen Authenticator vanaf mijn iphone gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

RaDKiLL schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:41:
Even een vraagje (omdat ik achter een proxy zit kan ik geen games-sites bezoeken).
Gisteren is mijn IPod Touch gecrashed waardoor ik een herstel heb moeten doen op een andere PC.
Ik heb nu opnieuw de Mobile Autenticator geïnstalleerd alleen nu kan ik met geen mogelijkheid meer inloggen in WoW.
Ik heb al geprobeerd om Battlenet opnieuw toe te kennen aan de nieuwe serial die ik heb gekregen in de autenticator, maar ook op BattleNet moet je je code invoeren voordat je kan inloggen, laat staan verder je profiel kunt aanpassen.
Wat nu?
Bellen met de helpdesk van Blizzard gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-06 11:41
bel met blizzard

[ Voor 6% gewijzigd door BruntFCA op 18-08-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:56

mrsar

waar een sar is,is een wodka

yup,bel met blizz, maak foto van originele wow + foto ID , en stuur die als bijlage mee nadat je heb gebelt en je een mailtje van hun krijgt. (en echt..de beller is sneller ondanks de wachtrij daar soms :+

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

GoTCoast schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:13:
Ik kan ook inloggen, server Anachronus & de server van Viva :) (naam ff vergeten)
Auchindoun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Dakreal schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:43:
[...]

Ik weet niet welke race je bent? Als je Orc bent, ga voor Night time, das de beste keuze voor enhancement shamans door de racial passive van + 5 expertise. Op die manier scoor je echt easy je expertise cap, en dat is echt veel dps increase.
Troll alert! :) Net race switch gedaan naar Troll. Night Time is ook een mooie inderdaad. Fist weapon i.c.m Nighttime dus?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Heb ik ook ooit gehad, hoefde niets te mailen, puur cd key nodig en secret answer. Unlocken ze hem voor je en kan je een nieuwe toevoegen.

Mijn rogue is inmiddels 73.. Ik heb mezelf zover gekregen niet meer op mijn andere characters in te loggen :P Jaja is moeilijk, vooral als 2 van de 6 chars op 11/12 25 HC zitten. Familie > wow. Dus doe nu alleen nog maar pvp op de rogue... Hopelijk snel 80 zodat ik wat serieuse BG kan doen en gear farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ebayzo schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:02:
[...]
Troll alert! :) Net race switch gedaan naar Troll. Night Time is ook een mooie inderdaad. Fist weapon i.c.m Nighttime dus?
Voor looks zou ik zeggen Nighttime, maar met troll maakt het niet zoveel uit aangezien die geen racial weapon prefference heeft. als je maar zorgt dat je wapens 2.6 speed of hoger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Dakreal schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:09:
[...]

Voor looks zou ik zeggen Nighttime, maar met troll maakt het niet zoveel uit aangezien die geen racial weapon prefference heeft. als je maar zorgt dat je wapens 2.6 speed of hoger zijn.
Ok, 2.6 op de Fist al dus dat is mooi. En ik maar denken dat ik snelle wapens moest hebben...

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 23:50
RaDKiLL schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:41:
Wat nu?
Als je een reservekopie van je ipod terugzet, zet hij ook de juiste authenticator id terug. Zo heb ik in het verleden mijn fout opgelost van "het eerst updaten daarna pas denken aan de authenticator".
Mocht je geen reservekopie hebben gemaakt (is mij ook al een keer overkomen) dan kun je idd alleen nog maar bij Blizz aankloppen. Ik heb toendertijd eerst via het webformulier de gevraagde gegevens verstuurd en vervolgens gebeld. Dan pakken ze je mail erbij en wordt het direct verwijderd

[ Voor 13% gewijzigd door CyPh op 18-08-2010 12:41 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ebayzo schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:35:
[...]
Ok, 2.6 op de Fist al dus dat is mooi. En ik maar denken dat ik snelle wapens moest hebben...
Yep, op je main doe je Windfury en op je offhand doe je LavalashFlametongue, deze gebruik je voor Lavalash (middels talent beschikbaar).

Thx @ SexyjustSexy

Ik heb nog wel een redelijke talentspec voor enhancement shamans, m'n gear is nog niet al te best ( ben ook gestopt op wotlk servers atm ).

http://armory.wow-europe....sting+Nether&cn=L%C3%ADes

de 17/54 spec is m'n pve spec.

[ Voor 6% gewijzigd door Dakreal op 18-08-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felsch
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-07 17:53
Dakreal schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:59:
[...]

Yep, op je main doe je Windfury en op je offhand doe je Lavalash, (middels talent beschikbaar).

Ik heb nog wel een redelijke talentspec voor enhancement shamans, m'n gear is nog niet al te best ( ben ook gestopt op wotlk servers atm ).

http://armory.wow-europe....sting+Nether&cn=L%C3%ADes

de 17/54 spec is m'n pve spec.
Je kan je dps uitmaxxen door niet voor mana regen te gaan, maar voor dps en full shields. Tenminste dat doe ik en dan elke minuut shamistic rage, en je bent weer vol. Lava lash is een spell en op je offhand enchant je flametongue ;) (tenminste dat dacht ik)

ik ben een wel wat nieuwere persoon op deze forums, maar heb veel gelurkt. Op het moment zo'n 4 lvl 80 chars en 1 ergens in de 70. Wegens geld problemen een tijdje niet aan het spelen etc :p Maar dat komt wel (hoop op volgende week). Overigens heb ik ook de beta te pakken en dus zit ik daar ook wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
SexyjustSexy schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:20:
[...]

Je kan je dps uitmaxxen door niet voor mana regen te gaan, maar voor dps en full shields. Tenminste dat doe ik en dan elke minuut shamistic rage, en je bent weer vol. Lava lash is een spell en op je offhand enchant je flametongue ;) (tenminste dat dacht ik)

ik ben een wel wat nieuwere persoon op deze forums, maar heb veel gelurkt. Op het moment zo'n 4 lvl 80 chars en 1 ergens in de 70. Wegens geld problemen een tijdje niet aan het spelen etc :p Maar dat komt wel (hoop op volgende week). Overigens heb ik ook de beta te pakken en dus zit ik daar ook wel op.
Welke server speel je? of ga je volgende week weer spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felsch
ik zit momenteel op bladefist(dk, hunter, druid) en me andere 2 'speel ik niet veel meer op' chars staan op Scarshield Legion(warlock, Shaman) en de beta gewoon de EU server :)

[ Voor 8% gewijzigd door Felsch op 18-08-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SexyjustSexy schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:20:
[...]

Ja klopt, dat had ik eerst ook, maar dat werkt alleen in Raids. In heroics doe je hiermee het meeste dps, simpel weg omdat je echt mana issue's krijgt anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felsch
Dakreal schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:38:
[...]

Ja klopt, dat had ik eerst ook, maar dat werkt alleen in Raids. In heroics doe je hiermee het meeste dps, simpel weg omdat je echt mana issue's krijgt anders.
Well... can't deny that, ... maar ik heal dan ook in heroics waarbij ik zomaar bijna in slaap val omdat de tank geen damage krijgt. en thus heb ik eigenlijk weinig tot geen mana issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_G

M_G

SexyjustSexy schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:32:
ik zit momenteel op bladefist(dk, hunter, druid) en me andere 2 'speel ik niet veel meer op' chars staan op Scarshield Legion(warlock, Shaman) en de beta gewoon de EU server :)
Horde hoop ik op SSL? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SexyjustSexy schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:32:
bladefist ? horde alliance ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felsch
hmm:
http://armory.wow-europe....rshield+Legion&cn=Duckkie
http://armory.wow-europe....hield+Legion&cn=Kaithlynn

denk het wel :D
Mektheb schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:44:
[...]

bladefist ? horde alliance ? :)
hmm x2, op bladefist zijn het deze chars:
http://armory.wow-europe....xml?r=Bladefist&cn=Felsch
http://armory.wow-europe....ml?r=Bladefist&cn=Zephyte
http://armory.wow-europe....=Bladefist&cn=Duut%C3%A0n
maar allemaal horde (in Cata I gonna get worg :))

[ Voor 46% gewijzigd door Felsch op 18-08-2010 17:08 . Reden: ah, weet me derede nog niet lvl 80 char weer ^^ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ah :)

ben alliance op bladefist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_G

M_G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felsch
hmm echt ? Pug of toch guild zijnde ?

@mektheb Next time I see you in wow, I will try to kill ye ^^ kan toch niet veel communiceren behalve dat en emoties dus :)

Ik had gister ook maar mijn hunter gekopieerd naar de test servers en daar kwamen toch wat leuke dingen vanaf... geen ammo meer; focus; snel vliegen in azeroth :3, pets etc. maar dan lees je de mastery bonus en dan denk je @#&%! waarom heb ik dan ook leather hands? ...

Grappig dat alle +20 arp gems + 20 crit geworden zijn, maar dat alle arp op gear haste is geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
SexyjustSexy schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:32:
hmm echt ? Pug of toch guild zijnde ?

@mektheb Next time I see you in wow, I will try to kill ye ^^ kan toch niet veel communiceren behalve dat en emoties dus :)

Ik had gister ook maar mijn hunter gekopieerd naar de test servers en daar kwamen toch wat leuke dingen vanaf... geen ammo meer; focus; snel vliegen in azeroth :3, pets etc. maar dan lees je de mastery bonus en dan denk je @#&%! waarom heb ik dan ook leather hands? ...

Grappig dat alle +20 arp gems + 20 crit geworden zijn, maar dat alle arp op gear haste is geworden
Zijn 20crit gems nog steeds geel of rood nu? Misschien is dat de verklaring? Anders ben je ook socket bonus kwijt e d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felsch
20 crit zijn nog steeds geel en qua socket bonus en de bonus van de head gem maakt het niet zoveel uit aangezien ik die sowieso al niet al had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

En ook Halion 25 eindelijk neer, niet meer geprobeerd sinds we stuk bleven lopen op LK in ICC. *O*

• bitpixl
  • Niet online
Neelon schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 23:32:
En ook Halion 25 eindelijk neer, niet meer geprobeerd sinds we stuk bleven lopen op LK in ICC. *O*
Zo gaat lekker deze week :)

Ik heb gisteravond [Mr. Pinchy] opgevist, nu maar bidden dat de minipet dropped.
Mijn eerste use was iig een level 80 guardian...

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:53

vhal

ಠ_ಠ

een lv 53 paladin in /played 1 day 12hours...

Tis best makkelijk zo...met die heirlooms :o

Strava

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:55

chromeeh

the Gnome

deadsy33 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 08:24:
Tis best makkelijk zo...met die heirlooms :o
Inderdaad, straks met guild exp nog meer :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Dakreal
Gisteren weer even tijd gehad om wat te gamen. Ben met mijn druid lvl 12 geworden en in het nieuwe dorp aangekomen
spoiler:
Auberdine is no more :(

Ook 3 heirloom items van m'n bankchar erheen gezet, waren caster items. maar goed, stats ownt geen stats, en daarnaast nog +20% xp ervan. Ook de nieuwe cloak + head gehaalt.

Wat ook grappig was, ik had een nieuw poppetje gemaakt om de nieuwe heirlooms te halen. Maarja.. dan heb je dus geen geld om mail te versturen. Wat blijkt nou, je kunt gratis die heirloom items halen, maar ze wel verkopen voor 1c :P dus dat ff 60 keer gedaan en toen had ik genoeg om ze te verzenden.

Vanavond ga ik weer ff verder in Darkshore :)

En Mek, ik had je nog toegevoegd gisteren, je was alleen niet online :) Misschien tot vanavond o.i.d.
Je had m'n vraag van paar pagina's terug ook gemist denk ik.

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Vanuit mijn mage oogpunt viel Halion best mee vergeleken met LK. Het lijkt mij vooral een healer/tank gevecht aangezien ik menig tank gibs gezien heb maar heb daar verder weinig zicht op gehad. Verder heeft het ons geholpen om in de twilight phase Halion langzaam om de rand heen te kiten in plaats van hem in het midden te positioneren en hem om zijn as laten bewegen. Er waren veel minder onthoofdingen dan de voorgaande Halion attempts die ik heb meegemaakt "lang" geleden.

Aangezien ik in dezelfde guild als Neelon zit heb ik ook LK25 (en nu dus RS25) kills gisteren en eergisteren gehaald. Al was voor mij de LK25 kill wel een beetje boring, want uitgerekend de attempt die we winnen werd ik en één fury warrior over de rand gegooid. Dit kwam voornamelijk wegens een defile op de tank gevolgd door een defile op een melee dps die niet snel genoeg aan de kant ging. Hierdoor stonden we een stuk dichter bij de rand dan normaal en waren de fury warrior en ik de pineut :( Volgende keer beter! Op zich ook wel weer grappig wanneer je even wat drinken pakt om vervolgens te zien dat ze in p3 zitten en al bijna LK neer hebben. Op ~15% nog 2 tank gibs gezien wat even voor een angstig moment zorgde (2 personen dood door soul harvest/inside frostmourne), gelukkig was er nog een br beschikbaar en waren er nog genoeg dps in leven voor de laatste paar %.

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik vraag me btw af hoe guilds dat gaan doen, want om guild xp te krijgen moet 75% van de spelers meedoen... Met allemaal alts in de guild haal je dat dus nooit. Of gaat het om de mensen die er aan mee kunnen doen, daar 75% van...

• Strikeman225
  • Laatst online: 25-06 14:23
Hoi allemaal,

Na 5,5 jaar heb ik toch maar besloten om (op z'n minst tijdelijk) m'n wow account te cancellen. Ik heb zo veel gezien, maar om een klein setje redenen vind ik het (op dit moment) niet waard om binnen wow (wotlk specifiek, zie redenen hieronder).

Redenen:
  1. Wat te doen wanneer je niet gegroepeerd bent? Je hebt een zeer beperkte set aan opties:
    • Dailies. Wordt je die ook niet een beetje zat wanneer je factie x al 3 times over op exalted hebt en dan nog steeds de marks moet halen voor die ene mount/pet/zooi?
    • Battlegrounds: Jeej Warsong Gulch... die deed ik ook al in juli 2005. En niets is veranderd (nou ja... gevloek e.d. is er wat meer op geworden :P)
    • Alt leveling: Ik heb geprobeerd een 6e 80'er te maken, maar m'n death knight is gewoon niet verder gekomen dan level 75 en ik heb totaal geen zin om weer 10 dingen te killen of op te pakken op coördinaat x,y in dragonblight. 'k kan zowat de zones wel dromen.
  2. Wat ga je doen 'zonder' mensen die je kent? Zonder vrienden wordt een MMO lastig om door te komen. True, ik heb vrienden (zowel in nederland als daarbuiten) gemaakt dmv WoW. Dat wil niet zeggen dat de vriendschap dan alleen loopt via die game. Daarnaast heb ik ook een hoop tumult meegemaakt, gehopt van guild naar guild. In original zat ik zelfs bij de #3 guild van de server, waar Al'Akir nog hoge ogen gooide (grim / zalgradis tijd (zie http://www.wowwiki.com/Server:Al%27Akir_Europe voor meer info)). Dagen van 16 uur wow spelen. In TBC heb ik niet extreem hardcore geraid maar nog wel BT helemaal gezien en verschillende guilds vooruit getrokken die uiteindelijk niet ver genoeg gingen. in wotlk heb ik iig 11/12 hc 10m icc gedaan en wat leuke pogingen op LK hc 10, vechtend voor server first voor die plaats. Was leuk totdat ik ziek werd en uit alles werd gezet waar de guild überhaupt tijd in stak.
  3. Progression: Progression kan blijkbaar alleen gedaan worden wanneer je een groep vormt (specifiek: een raid). Daarbij is het ook zeer moeilijk te progressen zonder daar sterke keuzes in te maken dat die groep bij elkaar blijft ofwel goeie mensen kent. Zonder goede mensen wordt het carry-en van bepaalde personen. Carry-en is op zich niets mis mee, ware het niet dat het wenselijk is dat mensen snel leren en dingen pro-actief oppakken (a.k.a. lees tactics tijdens trash, vraag mensen, bevestig hetgeen je gezegd wordt, stel vragen). Je komt immers in een geöliede machine, waar jij specifiek het 'probleem' bent als je niet mee probeert te werken. Bij pugs kan dit de doodsteek zijn of juist dat men door goede kennis en aanpasbaarheid ver komt. Dit soort groepen ben ik in 5,5 jaar niet veel tegen gekomen.
  4. Vriendelijkheid. Dit is een wat subjectieve mening, maar de vriendelijkheid is stukken gedaald sinds original WoW op Al'Akir. Jaja, ik hoor de antwoorden al komen: 'transfer naar een andere server'. Ik heb het niet echt geprobeerd, maar het opnieuw beginnen op een server houd me heel erg tegen, omdat ik ook niet 6 chars wil transferren (€120,= voor alle transfers heb ik namelijk geen zin in). Daarnaast voelt Al'Akir nu in Wotlk (na blizzards fout dat Alliance free kan transferren en horde nog steeds bij Al'Akir komt) als een dood zooitje ongeregeld. De spam in trade is zo erg dat spamthrottle gewoon nodig is. Het voelt een beetje als een zooitje opgefokte tieners die allemaal op je nek zitten te hijgen waar de (free) loot blijft en dood en ninja spammen in trade als je een bepaald item niet aan hun toekent, ook al heb je niets gedaan of hebben ze verloren in een roll.
  5. Cataclysm: Trolls en flamers hier is jullie voedsel: ja ik zit in de cata beta. En ja m'n main char zit in de welbefaamde moonglade teleport bug. Dus ik kan met m'n main char niet eens de zones bekijken. Ik heb 1x een dungeon gedaan als tank. En de onvriendelijkheid (en constante leaven) in blackrock caverns hebben mij stijl achterover laten vallen: JONGENS: HET IS EEN BETA! Maar nee: de zeurderige 12-year olds met 'I WANT FREE LOOT' hebben zich ook gesettled op de beta servers. Ik heb daar zo'n 3 uur rond gedoold en heb 4/5 bosses gekilled (ook al vind ik het wel leuk om nieuwe content te zien, de onvriendelijkheid, het continu weer opnieuw uitleggen, de running back (blackrock caverns ligt in blackrock mountain, we kunnen weer 5+ minuten terug gaan lopen jeej) enzovoort), het maakt het echt lastig om content te testen.
  6. Inhoudelijke (genre-veranderende) verbeteringen: Zo langzamerhand wordt WoW een beetje als Apple/Nvidia: achter de snelle jongens aanlopen. Tuurlijk: als je de grootste bent, ben je waarschijnlijk ook 'log' met wijzigingen, omdat de community niet zo heel erg staat te springen om wijzigingen. Echter, ook bedrijven met een minder grote playerbase kunnen vooruitgang boeken (Tweet van vakblad Control-Online: Control meldt: GDC Europe 2010: EVE's developers luisteren naar hun spelers http://is.gd/elf2N). Nou is het luisteren naar spelers niet per se mijn doel, maar innoveren op je genre lijkt me iets waardoor WoW überhaupt (naast de marktnaam) groot is geworden. Waarom nu niet meer? Cataclysm lijkt eerlijk gezegd een stap terug in de vrijheid, door volgende oorzaken:
    • Kleine quests worden volle chains: Dit is zo uitgegroeid. Op zich niet erg, alleen het aantal quests bij een questhub word nu geschat op 3. 3 quests per keer die je dus draagt.
    • Phasing. Bij WoW was het zo'n beetje de eerste keer dat ik het op (grote schaal) zag. De eerste innovatie sinds tijden, maar wat gaan we er nu mee doen? Volledig op ALLES implementeren. Ik kan m'n guildies/friends nu dus nergens meer zien omdat ik voor/achter lig op de questchains?
    • Destructable buildings: Jaja, het was groots in de trailer van Wotlk te zien: Destructable buildings. En waar is het gebleven? In Strand of the Ancients. Bijna nergens anders (ja, op heel specifieke plekken binnen Ulduar/ICC wel ja, maar daar houd het wel op) is het geïntegreerd in de gameplay.
    Ik zit meer te denken in de vorm van dynamische content, zoals EvE het doet: All out war om bepaalde zones, en dat daarmee ook een belangrijke stad/quest hubs daadwerkelijk gemoeid mee kan zijn. Niet een gecornerd gebiedje als sholazar basin of wintergrasp. Doe dat nu maar eens global ipv phasing. Daarnaast zou je toch met zo veel mensen bij blizzard toch wel een potje moeten kunnen improven. Het is nog steeds de moneymaker voor blizzard, laat ze er ook maar op innoveren.
Al met al ben ik van mening dat het 'misschien' allemaal wel beter word, maar ik zie op bepaalde onderdelen van de bovenste 6 voornamelijk achteruitgang ipv vooruitgang. Het meer lineair maken van dezelfde content maakt het minder wenselijk om een alt te levelen bijvoorbeeld.

Ik hoop hiermee deels ook een discussie te openen over wat jullie nu allemaal graag zouden willen zien van WoW, oftewel: wat zijn de redenen waarom jij wél blijft spelen?

PS: Wall of text hits you for 6910 chars

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:06
Strikeman225 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:22:
Ik hoop hiermee deels ook een discussie te openen over wat jullie nu allemaal graag zouden willen zien van WoW, oftewel: wat zijn de redenen waarom jij wél blijft spelen?

PS: Wall of text hits you for 6892 chars
Bizar, dit zijn mijn punten ook, waarom ik waarschijnlijk catalcysm niet ga halen (naast dat er een groot aantal andere games uit komen welke iets meer aandacht gaan krijgen).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

De reden dat ik blijf spelen?

* het sociale aspect met guildies en vrienden.
* samen met genoemde mensen encounters leren en neerhalen.
* lol hebben met genoemde mensen.

Daar komt het in het kort wel een beetje op neer.

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-07 10:38
Gropah schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 08:59:
Ik vraag me btw af hoe guilds dat gaan doen, want om guild xp te krijgen moet 75% van de spelers meedoen... Met allemaal alts in de guild haal je dat dus nooit. Of gaat het om de mensen die er aan mee kunnen doen, daar 75% van...
Guildexp kan verkregen worden door behalen van guildachivements.
Daily quests (cooking, fishing)
Guildgroups for dungeons (4/5, 8/10 , 20/25)

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-07 00:48
Ik blijf spelen omdat ik toch 'over 9000' nog wil halen voordat Cataclysm uitkomt :D Verder zit ik sinds kort in een raiding guild wat ik ook nog wel vermakelijk vind. Daarbij doe ik ook nog wekelijkse andere dingen om het leuk te houden, ToC10 HC mount runs, Ulduar voor de Herald of the Titans titel etc. Ook is er een groep voor andere raid achievements etc. Zo kom je eigenlijk iedereen op de realm wel tegen die endgame raid/achievements doet, op onze medium realm. En is het altijd wel gezellig als je weer met dezelfde mensen in de groep zit, of gewoon met vrienden uit de guild/vorige guilds etc. Want eigenlijk is WoW ook gewoon een veredelde chatbox en zit ik het grootste deel van de tijd te chatten in plaats van te spelen :P

Normaal speelde ik met 3 chars, elke week ICC10+25 en alle weeklies etc. Maar dat werd iets teveel :D Nu concentreer ik mij puur op 1 character en het blijft wel leuk. Alhoewel ik inderdaad doodziek begin te worden van dailies (Orgrila, Argent Tournement, en ik doe ook af en toe een paar Frostsaber runs).

[ Voor 26% gewijzigd door Divak op 19-08-2010 09:39 ]

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-06 14:14

Er is maar 1 reden waarom ik blijf spelen. Ik heb in de tijd dat ik speel eindelijk een guild gevonden waar we het allemaal goed met elkaar kunnen vinden. We komen uit heel europa en we doen regelmatig met elkaar een land aan om daar elkaar eens te ontmoeten.

in de avond zijn we bezig met raids. Het is een gezellig gebeuren. We hebben veel lol maken goede progress sinds we een 10 man only guild zijn (Damn Lich King HC :@)

Het spel zelf is niet zo zeer interessant meer, maar de mensen waarmee ik het speel maken het dat wel. We kunnen lol hebben in een 5 man instance die we al 10 000 keer hebben gedaan. Wij maken gebruik van mumble. Iedere avond is de hele guild daarom met elkaar aan het kletsen (Niet alleen over WoW. We spelen samen alle genre games die er zijn. Ik ben nu een UT99 toernooitje aan het starten en plannen bijvoorbeeld :P)

Het gaat niet langer zozeer over het spel (nieuwe boss down is wel fijn) maar meer om de mensen met wie je het speelt. (FYI de gemiddelde leeftijd in de guild is 30+. Ik ben 1 van de jongste met 25 jaar. We hebben meerdere mensen van 40+ :))

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Same.

Blijft voornamelijk spelen omdat ik het ook met 2 RL maten speel , met wie ik regelmatig BGs onveilig maak.

Voor de rest zit ik in een leuke guild , en is het altijd gezellig op ventrillo , zelf na 2 avonden LK HC wipen is er nog ruimte voor fun :P
De guild is eigenlijk meer een community geworden want er zijn veel meer games die we samen spelen :)

• Felsch

'klein setje zegt tie dan' :)

Als het op een gegeven moment gewoon blijkt dat ik er helemaal alleen in ben, niemand rondom mij speelt het meer etc, dan stop ik ook gewoon vanzelf. Of ik ga kijken of ik een goede guild kan vinden die best genoeg raid voor tijden dat het mij uit komt. Verder zijn er wel gewoon heelveel dingen waar jij gelijk in hebt.

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-07 16:40

ZeroCode

Woopie

Hoi allemaal,

Na 5,5 jaar heb ik toch maar besloten om (op z'n minst tijdelijk) m'n wow account te cancellen. Ik heb zo veel gezien, maar om een klein setje redenen vind ik het (op dit moment) niet waard om binnen wow (wotlk specifiek, zie redenen hieronder).

Redenen:
  1. Wat te doen wanneer je niet gegroepeerd bent? Je hebt een zeer beperkte set aan opties:
    • Dailies. Wordt je die ook niet een beetje zat wanneer je factie x al 3 times over op exalted hebt en dan nog steeds de marks moet halen voor die ene mount/pet/zooi?
    • Battlegrounds: Jeej Warsong Gulch... die deed ik ook al in juli 2005. En niets is veranderd (nou ja... gevloek e.d. is er wat meer op geworden :P)
    • Alt leveling: Ik heb geprobeerd een 6e 80'er te maken, maar m'n death knight is gewoon niet verder gekomen dan level 75 en ik heb totaal geen zin om weer 10 dingen te killen of op te pakken op coördinaat x,y in dragonblight. 'k kan zowat de zones wel dromen.
  2. Wat ga je doen 'zonder' mensen die je kent? Zonder vrienden wordt een MMO lastig om door te komen. True, ik heb vrienden (zowel in nederland als daarbuiten) gemaakt dmv WoW. Dat wil niet zeggen dat de vriendschap dan alleen loopt via die game. Daarnaast heb ik ook een hoop tumult meegemaakt, gehopt van guild naar guild. In original zat ik zelfs bij de #3 guild van de server, waar Al'Akir nog hoge ogen gooide (grim / zalgradis tijd (zie http://www.wowwiki.com/Server:Al%27Akir_Europe voor meer info)). Dagen van 16 uur wow spelen. In TBC heb ik niet extreem hardcore geraid maar nog wel BT helemaal gezien en verschillende guilds vooruit getrokken die uiteindelijk niet ver genoeg gingen. in wotlk heb ik iig 11/12 hc 10m icc gedaan en wat leuke pogingen op LK hc 10, vechtend voor server first voor die plaats. Was leuk totdat ik ziek werd en uit alles werd gezet waar de guild überhaupt tijd in stak.
  3. Progression: Progression kan blijkbaar alleen gedaan worden wanneer je een groep vormt (specifiek: een raid). Daarbij is het ook zeer moeilijk te progressen zonder daar sterke keuzes in te maken dat die groep bij elkaar blijft ofwel goeie mensen kent. Zonder goede mensen wordt het carry-en van bepaalde personen. Carry-en is op zich niets mis mee, ware het niet dat het wenselijk is dat mensen snel leren en dingen pro-actief oppakken (a.k.a. lees tactics tijdens trash, vraag mensen, bevestig hetgeen je gezegd wordt, stel vragen). Je komt immers in een geöliede machine, waar jij specifiek het 'probleem' bent als je niet mee probeert te werken. Bij pugs kan dit de doodsteek zijn of juist dat men door goede kennis en aanpasbaarheid ver komt. Dit soort groepen ben ik in 5,5 jaar niet veel tegen gekomen.
  4. Vriendelijkheid. Dit is een wat subjectieve mening, maar de vriendelijkheid is stukken gedaald sinds original WoW op Al'Akir. Jaja, ik hoor de antwoorden al komen: 'transfer naar een andere server'. Ik heb het niet echt geprobeerd, maar het opnieuw beginnen op een server houd me heel erg tegen, omdat ik ook niet 6 chars wil transferren (€120,= voor alle transfers heb ik namelijk geen zin in). Daarnaast voelt Al'Akir nu in Wotlk (na blizzards fout dat Alliance free kan transferren en horde nog steeds bij Al'Akir komt) als een dood zooitje ongeregeld. De spam in trade is zo erg dat spamthrottle gewoon nodig is. Het voelt een beetje als een zooitje opgefokte tieners die allemaal op je nek zitten te hijgen waar de (free) loot blijft en dood en ninja spammen in trade als je een bepaald item niet aan hun toekent, ook al heb je niets gedaan of hebben ze verloren in een roll.
  5. Cataclysm: Trolls en flamers hier is jullie voedsel: ja ik zit in de cata beta. En ja m'n main char zit in de welbefaamde moonglade teleport bug. Dus ik kan met m'n main char niet eens de zones bekijken. Ik heb 1x een dungeon gedaan als tank. En de onvriendelijkheid (en constante leaven) in blackrock caverns hebben mij stijl achterover laten vallen: JONGENS: HET IS EEN BETA! Maar nee: de zeurderige 12-year olds met 'I WANT FREE LOOT' hebben zich ook gesettled op de beta servers. Ik heb daar zo'n 3 uur rond gedoold en heb 4/5 bosses gekilled (ook al vind ik het wel leuk om nieuwe content te zien, de onvriendelijkheid, het continu weer opnieuw uitleggen, de running back (blackrock caverns ligt in blackrock mountain, we kunnen weer 5+ minuten terug gaan lopen jeej) enzovoort), het maakt het echt lastig om content te testen.
  6. Inhoudelijke (genre-veranderende) verbeteringen: Zo langzamerhand wordt WoW een beetje als Apple/Nvidia: achter de snelle jongens aanlopen. Tuurlijk: als je de grootste bent, ben je waarschijnlijk ook 'log' met wijzigingen, omdat de community niet zo heel erg staat te springen om wijzigingen. Echter, ook bedrijven met een minder grote playerbase kunnen vooruitgang boeken (Tweet van vakblad Control-Online: Control meldt: GDC Europe 2010: EVE's developers luisteren naar hun spelers http://is.gd/elf2N). Nou is het luisteren naar spelers niet per se mijn doel, maar innoveren op je genre lijkt me iets waardoor WoW überhaupt (naast de marktnaam) groot is geworden. Waarom nu niet meer? Cataclysm lijkt eerlijk gezegd een stap terug in de vrijheid, door volgende oorzaken:
    • Kleine quests worden volle chains: Dit is zo uitgegroeid. Op zich niet erg, alleen het aantal quests bij een questhub word nu geschat op 3. 3 quests per keer die je dus draagt.
    • Phasing. Bij WoW was het zo'n beetje de eerste keer dat ik het op (grote schaal) zag. De eerste innovatie sinds tijden, maar wat gaan we er nu mee doen? Volledig op ALLES implementeren. Ik kan m'n guildies/friends nu dus nergens meer zien omdat ik voor/achter lig op de questchains?
    • Destructable buildings: Jaja, het was groots in de trailer van Wotlk te zien: Destructable buildings. En waar is het gebleven? In Strand of the Ancients. Bijna nergens anders (ja, op heel specifieke plekken binnen Ulduar/ICC wel ja, maar daar houd het wel op) is het geïntegreerd in de gameplay.
    Ik zit meer te denken in de vorm van dynamische content, zoals EvE het doet: All out war om bepaalde zones, en dat daarmee ook een belangrijke stad/quest hubs daadwerkelijk gemoeid mee kan zijn. Niet een gecornerd gebiedje als sholazar basin of wintergrasp. Doe dat nu maar eens global ipv phasing. Daarnaast zou je toch met zo veel mensen bij blizzard toch wel een potje moeten kunnen improven. Het is nog steeds de moneymaker voor blizzard, laat ze er ook maar op innoveren.
Al met al ben ik van mening dat het 'misschien' allemaal wel beter word, maar ik zie op bepaalde onderdelen van de bovenste 6 voornamelijk achteruitgang ipv vooruitgang. Het meer lineair maken van dezelfde content maakt het minder wenselijk om een alt te levelen bijvoorbeeld.

^^ Precies dezelfde gedachte als hierboven, ik zit nu ook te twijfelen om even een break te nemen van wow. Het begint allemaal hetzelfde te worden, bedoel dat iedereen een beetje zit te wachten op leuke nieuwe content en innovaties die maar uitblijven.

Misschien over een tijdje maar weer opnieuw proberen of GW2...

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:29

avotar

P0werd by Black Coffee

Bij heeft wow nooit een dergelijke groot deel van mijn leven uitgemaakt, dat ik werkelijk hardcore heb kunnen raiden. Ik ben begonnen met spelen toen de meeste guilds vol in Karazhan bezig waren en mijn bijna eerste char was een Bloodelf.
Ik vind het raiden wel geinig. Heb hiervoor 2 keer bij een guild gezeten waar ik een paar keer meegegaan ben toen Ulduar en later ICC de progress raid waren, maar het kon me weinig boeien. Ik kan niet zo goed tegen een avond wipen.
Ik zit nu in een guild waar ik iedereen bij naam en van gezicht ken.. en ik vind het heerlijk. Ik vermaak me wel met m'n random dungeons en het levelen van een andere alt.

Iets wat me met de LFD wel tegenvalt, is dat vaak je party members niet eens meer de moeite nemen om hi te zeggen, of een praatje te maken tijdens een instance. Erg jammer, want voor mij staat het sociale aspect echt voorop.
Maar het is zo.. en ik merk ook aan mezelf dat als ik nog even snel voor het eten mijn tank log met nog 25 minuten op de klok... mezelf in de queue zet voor een instant instance en ik HoS of OK binnenstap.. ik ook echt niet alle bazen ga doen... Hoewel.. in HoS .. ik snap dat je Chrystallus niet wil doen vanwege alle trash van te voren.. maar de Maid of Sorrow.. why not.. 3 minuten.. en 3 mobs voordat je bij haar bent...
Maar goed.. :P

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
kowapanga schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:51:
Same.

Blijft voornamelijk spelen omdat ik het ook met 2 RL maten speel , met wie ik regelmatig BGs onveilig maak.

Voor de rest zit ik in een leuke guild , en is het altijd gezellig op ventrillo , zelf na 2 avonden LK HC wipen is er nog ruimte voor fun :P
De guild is eigenlijk meer een community geworden want er zijn veel meer games die we samen spelen :)
Voor mij ook hetzelfde. Leuk guild, af en toe progressie en altijd wel in voor iets anders.
Trouwens in de eerste post werd als innovatie EVE-online aangehaald, maar ga eens kijken op het forum daar, de mensen zijn ook niet echt happy met de laatste ontwikkelingen in EVE.

Ach, het komt er gewoon op neer dat als je een spel helemaal grijs speelt het op een gegeven moment saai wordt. Dat is met elk spel zo, alleen wow heeft zoveel content dat het iets langer duurt.
Ik vind de laatste ontwikkelingen in wow wel steeds beter, een hoop irritaties worden best wel goed aangepakt. (dungeon teleporting, dungeon/bg finder, raid extending, enchant scrolls, winged/non-lineair raids, betere gearmogelijkheden met badge systeem). En ja daar zitten ook fouten in en die pakken ze doorgaans goed op als er genoeg mensen wat over zeggen.

Ik speelde laatst LOTRO en daar zaten zoveel ergerlijke dingetjes in, waar mensen sinds het begin al over klagen (de horse-riding quest) en waar niks mee gebeurt. Ik was daarna weer blij om wow te spelen.

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Ach WoW staat voor mij sowieso al op een lager pitje, en ik kan me in sommige punten die aangehaald zijn door Strikeman225 wel vinden.
TBC had uitdagende raids - WoTLK heeft badge gear waardoor er eigenlijk geen sprake meer is van progress maken.

Nu log ik in casual me raidje mee te pakken en een beetje te pvpen/chatten in guildchat. Voor de rest SC2 :)
on a side note: Limp Bizkit was tof gister ! :D

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Redenen:

-Alterac Valley
-Arathi basin
-Eye of the Storm
-Strand of the Ancients
-Isle of Conquest

en dan heb je het alleen nog maar over de BG's in PvP kan je veel kanten op (Arena,World pvp,guild events etc) en ook progressie boeken,het lijkt mischien allemaal hetzelfde te blijven maar dan kijk je niet verder dan naar de mechanics en de looks..sinds 2005 zijn er alleen al door de nieuwe skills,nerfs,buffs en talents (en de resillience buff natuurlijk)

een hele hoop dingen veranderd daardoor dus in de battlegrounds en ik hoor je dan wel klagen over het gevloek enzo maar ga jij maar eens in een random dungeon..lopen net zoveel grof gemonde spelers rond :)

vergeet ook niet dat een battleground mischien hetzelfde blijft maar je constant je tactics aanpast op de situatie,je vecht namelijk niet tegen een voorgeprogrameerde NPC boss maar tegen speler gestuurde tegenstanders die over het algemeen een iets betere AI hebben haha als je dan een goede premade runned zal dat je pvp ervaring ten goede komen(en dan bedoel ik geen PUG premade die je in de /2 bij elkaar ronseld)

Anoniem: 359417

gister gehacked door een chineesje :( net me account terug gekregen, en ben 10k armer maar wel weer 204 saronite ore & 13 titanium ore rijker 0_o.

enige mogelijkheid dat ik dat goud nog terug krijg?
hoop dat iemand hier ervaring mee heeft

• Dakreal
Anoniem: 359417 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:37:
gister gehacked door een chineesje :( net me account terug gekregen, en ben 10k armer maar wel weer 204 saronite ore & 13 titanium ore rijker 0_o.

enige mogelijkheid dat ik dat goud nog terug krijg?
hoop dat iemand hier ervaring mee heeft
1. Je kunt niet gehacked worden.
2. Neem contact op met blizzard.
Vivaladen schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:23:
[...]

-Alterac Valley
-Arathi basin
-Eye of the Storm
-Strand of the Ancients
-Isle of Conquest

en dan heb je het alleen nog maar over de BG's in PvP kan je veel kanten op (Arena,World pvp,guild events etc) en ook progressie boeken,het lijkt mischien allemaal hetzelfde te blijven maar dan kijk je niet verder dan naar de mechanics en de looks..sinds 2005 zijn er alleen al door de nieuwe skills,nerfs,buffs en talents (en de resillience buff natuurlijk)

een hele hoop dingen veranderd daardoor dus in de battlegrounds en ik hoor je dan wel klagen over het gevloek enzo maar ga jij maar eens in een random dungeon..lopen net zoveel grof gemonde spelers rond :)
Is er nog World PvP dan? Volgens mij is dat uitgestorven nadat de BG's kwamen hehe.
PvP vind ik ook niet leuk meer, ik heb geen zin om 8 minuten in de queue te staan om het spel te spelen :p ook 1 van de redenen dat ik atm niet meer op Wotlk servers speel.

Je bent tegenwoordig langer aant wachten op pvp dan dat je bezig bent.

[ Voor 57% gewijzigd door Dakreal op 19-08-2010 10:45 ]

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:10

Auredium

Informaticus Chaoticus

Sowieso denk ik dat mensen WoW niet al te serieus moeten nemen. Ik klaag nooit echt tijdens raids of instances. Ja, als we vijf keer wipen op dezelfde boss en 50% van de raid besluit te leaven dan leave ik ook (maar wel zonder klagen). Ik wil inderdaad zien hoe phasing gaat uitpakken bij Cataclysm, bij WotLk is het alleen echt een probleem bij ICC aangezien je met summonen kunt beginnen als jij in phase 1 zit en je kamaraad in phase 2.

De lange questchains vind ik juist prettig omdat je meer betrokken raakt bij de lore van het spel. De korte questchains hekelden mij enorm, ondiep weinig interessant verhaal en weinig game-evolutie.

Anyways, ik ben op een nieuwe server begonnen Shattered Hand als Dwarf DK samen met een kamaraad die ook DK is geworden. Het is in voorbereiding van Cataclysm en ik ben voor de eerste keer als DK voor Unholy gegaan. Ik moet zeggen dat mij dat enorm bevalt, vooral de pet ghoul. :)

Ik heb nog geen flauw idee wat ik voor Worgen ga levelen. Misschien Warlock...of Paladin... of...of...

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Dakreal schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:43:
[...]

1. Je kunt niet gehackt worden.
wel degelijk, iemand heeft op mijn account lopen minen, en heeft alle passwords aangepast zelfs die van mijn hotmail. heb antwoordt van blizzard gekregen dat een gold farmer op mijn account heeft lopen spelen. meestal zijn deze niet gevaarlijk. want in de meeste gevallen houdt de speler het goud wat gefarmed is of de ore's. maar in mijn geval heeft die gefarmed en het goud van mij meegenomen en de ore's in me bag laten liggen.

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 11:19
Gisteren Random BG gedaan op mijn Lock samen met een vriend. Was AV, had er niet al te veel hoop in maar we hadden al best snel gewonnen :).

VoA 25 gedaan (PuG), helaas geen PvP gear voor mijn Lock erbij.

Later in de avond nog een VoA 10 poging gedaan (PuG) waarbij we 2 keer zijn gewhiped op de trash voor de frost boss.
Er werd amper tot niet gehealed, tja dan krijg je dat he.
Ik stond nog maar net 3rde in healing done, was bijna 2de scheelde niet veel (ben destro lock). |:(

• Dakreal
Anoniem: 359417 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:48:
[...]

wel degelijk, iemand heeft op mijn account lopen minen, en heeft alle passwords aangepast zelfs die van mijn hotmail. heb antwoordt van blizzard gekregen dat een gold farmer op mijn account heeft lopen spelen. meestal zijn deze niet gevaarlijk. want in de meeste gevallen houdt de speler het goud wat gefarmed is of de ore's. maar in mijn geval heeft die gefarmed en het goud van mij meegenomen en de ore's in me bag laten liggen.
Wat is jouw definitie van hacken of gehackt worden?

Waarschijnlijk ben je onzorgvuldig met je gegevens omgegaan en heb je ergens ingelogd waar je niet moet inloggen, of je hebt een trojan binnen gehaald.

Hacken is niet mogelijk met WoW, want dan blokkeerd blizzard gewoon de toegang tot je account.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:06
Anoniem: 359417 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:48:
Daar is je 'hack'. Je inloggegevens heb je mogelijk ingevult op 'grijze' site of virus etc, er is nooit sprake geweest van hacken, louter domme actie of goed gokken. (in dat geval, compromised).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Strikeman225
  • Laatst online: 25-06 14:23
sowieso dank voor de reacties e.d. keep the topic going :D

ff wat replies:
@Neelon, @papmetdeklonten, @kowapanga, @defiler1974:
Het punt van guilds/friends/social is niet per se gebonden aan WoW. dat kan er ook buiten om zijn. @Papmetdeklonten: Dat vind ik een zeer bijzonder iets, gezien er (vanuit mijn ervaring zowel als officers als member als social als raidmember) altijd wel een keer gezeik over progression komt of (wanneer die progression er wel is): loot
RichardvdD schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:36:
Ik blijf spelen omdat ik toch 'over 9000' nog wil halen voordat Cataclysm uitkomt :D
Had ik ook. Zit nu op 8520 ofzo, maar niemand weer meer oude content doen of op een specifieke manier.
RichardvdD schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:36:
Verder zit ik sinds kort in een raiding guild wat ik ook nog wel vermakelijk vind.
Geen demanding eisen van je guild die zegt dat je minstens 75% van de tijd aanwezig moet zijn tussen xx:xx en yy:yy of anders?
Tsja, je redenen wel een beetje funderen he :)
Vivaladen schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:23:
[...]

-Alterac Valley
-Arathi basin
-Eye of the Storm
-Strand of the Ancients
-Isle of Conquest

vergeet ook niet dat een battleground mischien hetzelfde blijft maar je constant je tactics aanpast op de situatie,je vecht namelijk niet tegen een voorgeprogrameerde NPC boss maar tegen speler gestuurde tegenstanders die over het algemeen een iets betere AI hebben haha als je dan een goede premade runned zal dat je pvp ervaring ten goede komen(en dan bedoel ik geen PUG premade die je in de /2 bij elkaar ronseld)
Zonder al te veel in de details te raken: ik ben het deels met je eens. Het punt dat je niet tegen npc's vecht is waar. Alleen dan gaat het wel afhangen van alle spelers: hoe motivated zijn zij (aan beide kanten). Ik heb ook wel eens met een goeie groep bg's gedaan, en wat meestal gebeurd is dat de andere groep gewoon niets doet of iig weinig moeite. Ook al zijn er idd tactics voor alle bg's, meestal zijn er maar 2/3 die zouden werken (max 5 ofzo), maar de kans dát er daadwerkelijk door iedereen aan beide kanten tactics gevoerd worden (zeker bij 40vs40 in AV/Conq) is zeer gering (zeker na cross-realm battlegrounds in patch 1.12 ofzo).

Mbt grouped pvp (arena, world pvp e.d.): ja, maar dan verwijs ik toch weer naar punt 1: wat te doen zonder groups. en daarbij is pvp altijd iets wat tijdelijk is, waarbij de samenstelling niet eens zeker is. als je met guild events bedoeld een leader aan te vallen: kill leader ga naar volgende. het is echt de moeite niet. World pvp is dood. Sinds battlegrounds in 1.4 eigenlijk al.

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

Wat me opvalt is dat de meeste hier "alles of niets" spelen. Of ze willen hardcore raiden, of ze hangen het account aan de wilgen. Ik speel nu 5 jaar met een aantal breaks. De laatste break was er een van een jaar. Maar ik blijf terugkomen, nu speel ik maar een aantal uur per week, gewoon gezellig met guildies beetje slap lullen.

Zolang de servers up blijven zal ik altijd wel terug blijven komen. En als ik het zat ben stop ik gewoon weer een paar maanden om daarna vrolijk weer in te loggen als ik zin heb :)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16
SinergyX schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:54:
[...]

Daar is je 'hack'. Je inloggegevens heb je mogelijk ingevult op 'grijze' site of virus etc, er is nooit sprake geweest van hacken, louter domme actie of goed gokken. (in dat geval, compromised).
Of je gebruikt hetzelfde wachtwoord op je hotmail als voor je battle.net login, ook niet verstandig.... 8)7
Roeligan schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:00:
Wat me opvalt is dat de meeste hier "alles of niets" spelen. Of ze willen hardcore raiden, of ze hangen het account aan de wilgen. Ik speel nu 5 jaar met een aantal breaks. De laatste break was er een van een jaar. Maar ik blijf terugkomen, nu speel ik maar een aantal uur per week, gewoon gezellig met guildies beetje slap lullen.

Zolang de servers up blijven zal ik altijd wel terug blijven komen. En als ik het zat ben stop ik gewoon weer een paar maanden om daarna vrolijk weer in te loggen als ik zin heb :)
Hou op man, straks is het mijn schuld nog dat je terug blijft komen :Y) Anders hebben we nix meer om over te praten op de zaak behalve poker & OSM...

[ Voor 47% gewijzigd door stefanass op 19-08-2010 11:07 ]

nee zo slim ben ik ook nog wel. ik kom thuis nooit op internet sites, dat doe ik op me laptop. om deze dingen te voorkomen. klik nooit op wispers van: You get a free epic mount if you log in at...
nergens anders me gegevens ingevuld dan het wow scherm of de armory. dus ....hacked

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:40
Roeligan schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:00:
Wat me opvalt is dat de meeste hier "alles of niets" spelen. Of ze willen hardcore raiden, of ze hangen het account aan de wilgen.
Aantal hardcore raiders hier kan je zover ik weet op maximaal 2 handen tellen. Het gros hier ziet progress nog als de daily heroic doen en wipen op Saurfang normal 25 :+
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.