Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 225 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 48.291 views

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:05:
nee zo slim ben ik ook nog wel. ik kom thuis nooit op internet sites, dat doe ik op me laptop. om deze dingen te voorkomen. klik nooit op wispers van: You get a free epic mount if you log in at...
nergens anders me gegevens ingevuld dan het wow scherm of de armory. dus ....hacked
Doet me denken aan het welbekende blok beton :) Er zijn nu al meerdere mensen die aangeven dat je niet gehacked kunt worden. Jij hoeft er niet opgeklikt te hebben. Maar misschien andere computer gebruikers wel.

Hacken is op 1 manier mogelijk, een brute force hack met een number generator op login scherm.
Blizzard kan dit detecteren en blocked het IP + account van toegang op het B.net/Wow servers.

Comprimised is hier het geval, niet iets anders.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

stefanass schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:03:
[...]

Of je gebruikt hetzelfde wachtwoord op je hotmail als voor je battle.net login, ook niet verstandig.... 8)7
ja enige wat op mijn hotmail is aangemeld is me wow account:P voor dagelijks mail of msn gebruik ik een andere

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
Natuurlijk, je 'denkt' nooit wat fout te hebben gedaan, dus het is maar hacked.

Ok, STEL dat die 'chinees' de database van Hotmail én van Battle.net is binnengekomen. Stel dat hij daar de MD5 (of welke andere variant) heeft terugkunnen halen via Rainbow. STEL dat hij dan ook nog jou geheime vraag heeft 'gehackt' en dit 100% zonder gezien te worden door Blizzard/MS.

Denk nu nog eens na.. toegang tot de database van Blizzard en Microsoft.. en ze halen JOUW account eruit?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
nee zo slim ben ik ook nog wel. ik kom thuis nooit op internet sites, dat doe ik op me laptop. om deze dingen te voorkomen. klik nooit op wispers van: You get a free epic mount if you log in at...
nergens anders me gegevens ingevuld dan het wow scherm of de armory. dus ....hacked
Pleaaaaase ga de nutteloze discussie die hier op gaat volgen niet aanwakkeren!

• Strikeman225
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-06 14:23
Roeligan schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:00:
Wat me opvalt is dat de meeste hier "alles of niets" spelen. Of ze willen hardcore raiden, of ze hangen het account aan de wilgen. Ik speel nu 5 jaar met een aantal breaks. De laatste break was er een van een jaar. Maar ik blijf terugkomen, nu speel ik maar een aantal uur per week, gewoon gezellig met guildies beetje slap lullen.

Zolang de servers up blijven zal ik altijd wel terug blijven komen. En als ik het zat ben stop ik gewoon weer een paar maanden om daarna vrolijk weer in te loggen als ik zin heb :)
Tsja. Klopt. Maar:
Dat is enigszins wel waar blizzard op mikt. Dat zie je terug in heel veel onderdelen. Neem bijvoorbeeld dailies: die zorgen er niet voor dat je alles binnen 1 dag (of 1 week, take your pick) kan halen.
of achievements: Probeer maar eens loremaster te halen zonder er voor te gaan.
of raids: in 1 raid krijg je niet alle ervaring/loot. Je wordt gepushed om meer te doen (zowel social als gamewise).

Kortweg: als je in de game zit om hogerop te komen (op elk vlak) zal je er tijd aan moeten besteden. En het wordt gemotiveerd om hierin keuzes te gaan maken tussen WoW en andere zaken, zeker wanneer het een groep mensen betreft die jij nodig hebt/jou nodig hebben.
ik denk: hogerop --> progression --> demand (je wordt geacht dingen te doen die je zelfs misschien niet goed uitkomen) --> breakpoint --> 'in the red' (te veel opgeven voor WoW) OF quit (al dan niet groep, guild, wow etc).

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:21
Ook niet toevallig een erg makkelijke "secret question"?
Een ex-guildie van me is daarmee wel eens gehacked..

Het vervelende is helaas wel dat het lastig is om er achter te komen hoe het nu precies gebeurd is. Zelf ook 1x gehacked, zodra de authenticators er waren er gelijk 1 gehaald. Nooit achter gekomen hoe het nu precies is gebeurd.

[ Voor 3% gewijzigd door stefanass op 19-08-2010 11:11 ]

Verwijderd

ja snap ik..

maar leg me maar eens uit dan.

- nooit op internetsites
- wow account is het enige wat gekoppeld is aan me hotmail account
- virus scanner altijd up-to-date
- enige gebruiker op het netwerk bij mij thuis.

als ik sites bezoek is dat op me laptop via een dongle van kpn(aangezien ik die van de zaak heb)

Verwijderd

stefanass schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:10:
[...]

Ook niet toevallig een erg makkelijke "secret question"?
Een ex-guildie van me is daarmee wel eens gehacked..

Het vervelende is helaas wel dat het lastig is om er achter te komen hoe het nu precies gebeurd is. Zelf ook 1x gehacked, zodra de authenticators er waren er gelijk 1 gehaald. Nooit achter gekomen hoe het nu precies is gebeurd.
ja heb ik nu ook. werkt wel mooi

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
PS: Wall of text hits you for 6910 chars
Wel geinig om dit te lezen. Mijn account is 'frozen' sinds: Game Time Expires: 12 October 08 20:06 CEST
En ik heb net vandaag WoTLK besteld en mijn PC aan het downloaden gezet voor de Client.

Na twee jaar afwezigheid wil ik gewoon weer eens een kijkje nemen. Mijn oude guild weer eens opzoeken. En met de vrienden van toen (waarmee ik nu nog steeds contact heb in RL en andere games mee speel) weer eens rondlopen.
Waarschijnlijk niet meer dan een maand of twee. Want toen ik stopte was ik wel verslaafd met >32 uur per week (naast mijn werk...)
De enige reden dat ik nu weer begin is omdat ik nu wel echt ook weer kan stoppen.

There is no place like 127.0.0.1

• Mektheb
  • Laatst online: 18-09 21:37
Strikeman225 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:22:
Hoi allemaal,

Na 5,5 jaar heb ik toch maar besloten om (op z'n minst tijdelijk) m'n wow account te cancellen. Ik heb zo veel gezien, maar om een klein setje redenen vind ik het (op dit moment) niet waard om binnen wow (wotlk specifiek, zie redenen hieronder).

Redenen:

PS: Wall of text hits you for 6910 chars
Jammer ! :<

Maar mijn antwoord erop :)
1) Achievments ! bezigheids therapie :P
2) WoW is geen Solo spel, het is een MMO ;)
3) Zie 2e, alles hoort gedaan te worden in een group het is een spel wat op die manier gemaakt is dat was 5jaar terug ook al zo
4)Niveau is enorm gedaald in de scene naar mijn mening ook imho er zijn er nog weinig over van de oude garde die vanaf het begin er zijn, en helaas games veranderen en de spelers ook.
5) Mee eens..sucks indeed
6) Helemaal mee eens, we worden rijk gemaakt met een dooie mus ;)

Mijn persoonlijke rede om nog te spelen, ik ben er 1 van de oude garde ik speel al sinds vanilla.
Ik speel nog samen met enkelen van de oudegarde en ken ook de oude garde van mijn server zowel horde als alliance.
Ik hou er van dingen te farmen en te doen zoals achievments, pug's doe ik niet vanwege de mentaliteit en het me ook niet trekt iets te doen zonder me guild.
Het farmen van spulletjes en het bereiken of proberen te bereiken van doel X houdt mij bezig.
Ik ignore 90% van de ingame community vanwege A het zijn noobs ( ik ook :P ) B ik heb niks met die mensen en ken ze niet en ga al zeker niet een RAID doen met mensen die niet in mijn guild zitten met 99% kans alles voor je neus weg geninjad gaat worden.
Cloth en alles wat cloth kan krijgen rolled inclusief pally's.

Cataclysm kijk ik zeer naar uit niet alleen omdat het verandert gaat worden, maar meer een deel om te kijken waar het heen gaat. Persoonlijk vindt ik het dus erg tof om nog rond te gaan lopen in oude setjes in oude gear.
Beetje roleplaying gevoel om het maar als een nerd te zeggen ;).
Dat de veranderingen in Cataclysm niet zo heel erg speciaal zijn had ik al verwacht, het is bij wow al jaren zo bin here done that en als je end game content doet dan ben je zoiezo al snel bored tegenwoordig.
En dat komt mede omdat alles "voor het oprapen ligt" en daar bedoel ik mee vroeger had je nogal vrije tijd nodig om gear / mats / pots te farmen voor je raids dat is niet meer zo.
Rep krijg je door een tabard aan te trekken en rond te wandelen en je hoeft maar X aantal keer instance X te doen en je bent exalted.
Vroeger was dat anders en voor me gevoel kreeg je ook veel minder rep met dingen dan nu.

Ik ben niet vies van veranderingen en sta er voor open en ik ben het met je eens het niet altijd goed is geweest maar ik bekijk het maar zo, iedereen zeurt dat we nu alleen ICC en RS hebben tot Cataclysm uit komt (5maanden nog of 4 w/e).
Ideaale break time :)

[ Voor 53% gewijzigd door Mektheb op 19-08-2010 11:17 ]

Verwijderd

Muskalade schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:52:Later in de avond nog een VoA 10 poging gedaan (PuG) waarbij we 2 keer zijn gewhiped op de trash voor de frost boss.
Er werd amper tot niet gehealed, tja dan krijg je dat he.
Ik stond nog maar net 3rde in healing done, was bijna 2de scheelde niet veel (ben destro lock). |:(
Het kan dan ook makkelijk met een enkele healer, maar iets doet me denken dat je niet zo'n mazzel had ;)

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Strikeman225 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:57:
sowieso dank voor de reacties e.d. keep the topic going :D

ff wat replies:
@Neelon, @papmetdeklonten, @kowapanga, @defiler1974:
Het punt van guilds/friends/social is niet per se gebonden aan WoW. dat kan er ook buiten om zijn.
Ja, kan. Doe ik gedeeltelijk ook. Maar dan nog is het voor mij een integraal iets binnen de game. Het is niet voor niets een community game. :)

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• vikingjunior
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-08 23:20
Auredium schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:48:
Anyways, ik ben op een nieuwe server begonnen Shattered Hand als Dwarf DK samen met een kamaraad die ook DK is geworden. Het is in voorbereiding van Cataclysm en ik ben voor de eerste keer als DK voor Unholy gegaan. Ik moet zeggen dat mij dat enorm bevalt, vooral de pet ghoul. :)

Ik heb nog geen flauw idee wat ik voor Worgen ga levelen. Misschien Warlock...of Paladin... of...of...
welkom op shattered hand :-)

zit ik ook met de meeste van mijn chars,

leuk om te weten dat er wat meer nederlands op de server is, met al die stomme zweden er op :p

PSN : runeviking

• Strikeman225
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-06 14:23
Mektheb schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:17:
[...]

Jammer ! :<

Maar mijn antwoord erop :)
1) Achievments ! bezigheids therapie :P
2) WoW is geen Solo spel, het is een MMO ;)
3) Zie 2e, alles hoort gedaan te worden in een group het is een spel wat op die manier gemaakt is dat was 5jaar terug ook al zo
4)Niveau is enorm gedaald in de scene naar mijn mening ook imho er zijn er nog weinig over van de oude garde die vanaf het begin er zijn, en helaas games veranderen en de spelers ook.
5) Mee eens..sucks indeed
6) Helemaal mee eens, we worden rijk gemaakt met een dooie mus ;)

Mijn persoonlijke rede om nog te spelen, ik ben er 1 van de oude garde ik speel al sinds vanilla.
Ik speel nog samen met enkelen van de oudegarde en ken ook de oude garde van mijn server zowel horde als alliance.
Ik hou er van dingen te farmen en te doen zoals achievments, pug's doe ik niet vanwege de mentaliteit en het me ook niet trekt iets te doen zonder me guild.
Het farmen van spulletjes en het bereiken of proberen te bereiken van doel X houdt mij bezig.
Ik ignore 90% van de ingame community vanwege A het zijn noobs ( ik ook :P ) B ik heb niks met die mensen en ken ze niet en ga al zeker niet een RAID doen met mensen die niet in mijn guild zitten met 99% kans alles voor je neus weg geninjad gaat worden.
Cloth en alles wat cloth kan krijgen rolled inclusief pally's.

Cataclysm kijk ik zeer naar uit niet alleen omdat het verandert gaat worden, maar meer een deel om te kijken waar het heen gaat. Persoonlijk vindt ik het dus erg tof om nog rond te gaan lopen in oude setjes in oude gear.
Beetje roleplaying gevoel om het maar als een nerd te zeggen ;).
Dat de veranderingen in Cataclysm niet zo heel erg speciaal zijn had ik al verwacht, het is bij wow al jaren zo bin here done that en als je end game content doet dan ben je zoiezo al snel bored tegenwoordig.
En dat komt mede omdat alles "voor het oprapen ligt" en daar bedoel ik mee vroeger had je nogal vrije tijd nodig om gear / mats / pots te farmen voor je raids dat is niet meer zo.
Rep krijg je door een tabard aan te trekken en rond te wandelen en je hoeft maar X aantal keer instance X te doen en je bent exalted.
Vroeger was dat anders en voor me gevoel kreeg je ook veel minder rep met dingen dan nu.

Ik ben niet vies van veranderingen en sta er voor open en ik ben het met je eens het niet altijd goed is geweest maar ik bekijk het maar zo, iedereen zeurt dat we nu alleen ICC en RS hebben tot Cataclysm uit komt (5maanden nog of 4 w/e).
Ideaale break time :)
Hey Mek! long time no see

ff reply op jouw reply:
1) k ff checken: http://eu.wowarmory.com/c...n=Bloodystrike&gn=EndGame . 'k zal 't ff samenvatten: de achievements die ik kan halen, zijn of lastig, of duren erg lang (rep grind), of is een groep voor nodig, wat het punt van vraag 1 natuurlijk ook is: mensen willen het niet doen
2) true. 'k doe nu aion om te kijken of het wat is (lvl25+) en daar heb ik het gevoel dat ik opties heb: kan zowel single content doen als multiple. Maar ja, dat moet zich nog bewijzen :P.
3) so true. wil niet zeggen dat een groep een set eisen heeft (iedereen is er om een bepaalde reden) en dat kan wel eens conflicterend zijn met jouw redenen.
4) denk jij dat het om te draaien valt?
5&6 uhuh

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:06:
[...]

Aantal hardcore raiders hier kan je zover ik weet op maximaal 2 handen tellen. Het gros hier ziet progress nog als de daily heroic doen en wipen op Saurfang normal 25 :+
idd ennuh als je weer een GDKP run aan het doen bent en er zijn nog geen bieders voor die "Bulwark of smoldering steel" (1e baas van icc25) dan hoor ik het wel he? ga ik ff gold stockpilen maareh heb er geen 18k voor over zoals die gast van eerst waarover je me vertelde whahaha :) was een lekker ehh money runnetje toen voor je toch?hoeveel hadden jullie de man binnengehaald?
sowieso dank voor de reacties e.d. keep the topic going :D

ff wat replies:
Zonder al te veel in de details te raken: ik ben het deels met je eens. Het punt dat je niet tegen npc's vecht is waar. Alleen dan gaat het wel afhangen van alle spelers: hoe motivated zijn zij (aan beide kanten). Ik heb ook wel eens met een goeie groep bg's gedaan, en wat meestal gebeurd is dat de andere groep gewoon niets doet of iig weinig moeite. Ook al zijn er idd tactics voor alle bg's, meestal zijn er maar 2/3 die zouden werken (max 5 ofzo), maar de kans dát er daadwerkelijk door iedereen aan beide kanten tactics gevoerd worden (zeker bij 40vs40 in AV/Conq) is zeer gering (zeker na cross-realm battlegrounds in patch 1.12 ofzo).

Mbt grouped pvp (arena, world pvp e.d.): ja, maar dan verwijs ik toch weer naar punt 1: wat te doen zonder groups. en daarbij is pvp altijd iets wat tijdelijk is, waarbij de samenstelling niet eens zeker is. als je met guild events bedoeld een leader aan te vallen: kill leader ga naar volgende. het is echt de moeite niet. World pvp is dood. Sinds battlegrounds in 1.4 eigenlijk al.
Allemaal mee eens..zonder een vaste groep/Guild premade gaat het niet werken,omdat veel mensen in random bg's aan het chuck norris syndroom lijden (te ongeduldig en te Solo minded)..

ik houd idd ook een max van 5 verschillende tactics aan omdat het anders te verwarrend wordt,iedereen dient deze tactics te kennen uiteraart zodat je niet steeds aan het uitleggen bent en je bij het vermelden van bijv "Tac1!" in de /bg of over de headset de juiste handelingen worden uitgevoerd..

world pvp is idd behoorlijk dood maar er is wel animo naar en met world pvp bedoel ik voornamelijk de world pvp uit de oude dagen zoals de battles tussem Southshore en Tarren Mill die inmiddels Cult zijn!
essentieel is daarbij ook het informeren van de andere factie waarbij ik op anachronos nog gebruik maakte van een alt om bepaalde afspreken te maken zoals bij de felle strijd om warsong hold waarbij Garrosh is gesneuveld hehe

maar bij de Southshore vs Tarren Mill event heb ik WoW.com als media gebruikt en is er ook een post aan ons gewijd door lisa poisso (die onze guild de bijnaam "An island of pvp in a pve world" gaf )..

maarja we zijn net verhuisd naar een nieuwe Realm "Auchindoun" en net begonnen met recruteren daar,staat in de meest recente "Classifieds" post ook een recruterings berichtje (helemaal onderaan haha) en een link naar de post met het Southshore vs TM verhaal (was een succes) nu ff druk recruiteren dus en dan gaan we weer de monopoly van het world pvp oppakken tezamen met de Premades uiteraart (nu al druk aan het recruiteren om een mooie premade pool te maken voor de Rated Bg's die onderweg zijn)

maareh om even tot een persoonlijke conclussie te komen,je hebt idd gelijk als je het vanuit een individueel standpunt bekijkt (persoon zonder toegang tot een pvp guild/premades) alleen ben je nergens

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik heb voor mezelf ook een wowbreak ingelast, toen net de eerste wing van ICC open was. Dat is nu ook weer een aantal maanden geleden en sinds een maand ongeveer speel ik weer en het bevalt me weer supergoed 8)

Af en toe een break is goed, heb je er daarna weer helemaal zin in.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• Mektheb
Strikeman225 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:28:
[...]

Hey Mek! long time no see

ff reply op jouw reply:
1) k ff checken: http://eu.wowarmory.com/c...n=Bloodystrike&gn=EndGame . 'k zal 't ff samenvatten: de achievements die ik kan halen, zijn of lastig, of duren erg lang (rep grind), of is een groep voor nodig, wat het punt van vraag 1 natuurlijk ook is: mensen willen het niet doen
2) true. 'k doe nu aion om te kijken of het wat is (lvl25+) en daar heb ik het gevoel dat ik opties heb: kan zowel single content doen als multiple. Maar ja, dat moet zich nog bewijzen :P.
3) so true. wil niet zeggen dat een groep een set eisen heeft (iedereen is er om een bepaalde reden) en dat kan wel eens conflicterend zijn met jouw redenen.
4) denk jij dat het om te draaien valt?
5&6 uhuh
Hiya ;)

Ja ik heb het zelfde wat je moet doen is groep nodig ;). irritant maja het moet maar.
en over 4. Nee dat denk ik niet, simpel omdat het om $$ gaat de meer mensen van moeilijke gamers to goeie gamers de meer $$$ er binnenkomt. dus zullen ze dat met beide handen aangrijpen
Als het spel te moeilijk of te lastig gaat worden of weer zoals vanilla met eindeloos grinden etc kappen teveel mensen en krijg je QQ en dan gaan de $$$ omlaag.

Aion heb ik ook geprobeerd, en dat is inderdaad wel een spel met farmen en het doen met of zonder mensen, nadeel persoonlijk vondt ik dus de ristricties en ja als je wow hebt gespeeld miss je de gameplay erg snel.
Aion voelde voor mij als een gepimpte guildwars, en daar had ik het ook snel mee gehad.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik zit met een probleem. Ik kan niet meer inloggen op mijn account... Ik heb de hele ochtend zitten spelen. Ben uitgelogd. Even later wou ik weer online, maar kan niet inloggen. Die link komt uit op de webpage dat hij geen verbinding kan zoeken.

Hij kan dus niet connecten, is ook te zien, aangezien hij niet verder komt dan connecting. Het enig wat ik heb veranderd is een USB erin voor ReadyBoost. Verder niks.

Wat ik al heb geprobeerd:
USB stick eruit gehaald, zowel via software en via hardware.
PC opnieuw opstarten
Firewall (Comodo) log gechecked of hij hem niet blokkeert. Laatste melding van WoW was op 30 juni, en dat was de updater
WoW opnieuw toegevoegd aan firewall
WoW repair draait op het moment

• SinergyX
Mektheb schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:35:
Aion heb ik ook geprobeerd, en dat is inderdaad wel een spel met farmen en het doen met of zonder mensen, nadeel persoonlijk vondt ik dus de ristricties en ja als je wow hebt gespeeld miss je de gameplay erg snel.
Aion voelde voor mij als een gepimpte guildwars, en daar had ik het ook snel mee gehad.
Het enige wat ik echt nooit mis van WoW is de gameplay :P Of beter gezegt, die diversiteit erin. Ik kom bij elke MMO wel voor en nadelen tegen, van verslavende factoren tot zware irritaties dat je gewoon direct uitlogt.

Iemand uit andere game zei dat wel mooi: WoW wordt je beoordeeld op wat je hebt gedaan, niet op wie je bent.
En juist daar zit mijn grote ergenis, ik speel altijd met minimaal 3-4 characters een MMO, als het kan nog meer. Je kiest daarbij automatisch om dus veel dingen links en rechts niet te doen, of juist over te slaan. En dat komt met de tijd je weer duur te staan, als je tot een punt komt dat je de 'grote overstap' moet gaan maken om nog enige progressie binnen te halen binnen je character en/of end-content. Dan kies je maar om de focus op een ander element te leggen (achievements, diversiteit binnen de classes, nog meer alts), maar je 'hoge character' komt dan wel op het 'alles of niets' principe te zitten. De community helpt dan ook nog eens erg mee om alles wat onder de 'algemene standaard' ligt ook flink de grond in te trappen, of elke afwijken van het 'gemiddelde' meteen als retart weg te zetten.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mektheb
SinergyX schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:45:
[...]

Het enige wat ik echt nooit mis van WoW is de gameplay :P Of beter gezegt, die diversiteit erin. Ik kom bij elke MMO wel voor en nadelen tegen, van verslavende factoren tot zware irritaties dat je gewoon direct uitlogt.

Iemand uit andere game zei dat wel mooi: WoW wordt je beoordeeld op wat je hebt gedaan, niet op wie je bent.
En juist daar zit mijn grote ergenis, ik speel altijd met minimaal 3-4 characters een MMO, als het kan nog meer. Je kiest daarbij automatisch om dus veel dingen links en rechts niet te doen, of juist over te slaan. En dat komt met de tijd je weer duur te staan, als je tot een punt komt dat je de 'grote overstap' moet gaan maken om nog enige progressie binnen te halen binnen je character en/of end-content. Dan kies je maar om de focus op een ander element te leggen (achievements, diversiteit binnen de classes, nog meer alts), maar je 'hoge character' komt dan wel op het 'alles of niets' principe te zitten. De community helpt dan ook nog eens erg mee om alles wat onder de 'algemene standaard' ligt ook flink de grond in te trappen, of elke afwijken van het 'gemiddelde' meteen als retart weg te zetten.
Inderdaad dat is zo.

Goed of niet goed ik doe er waarschijnlijk ook onbewust aan mee, heb 1 main lvl 80 en een priest 80 en een warlock lvl 75 en ik speel 99% op me mage verder interreseert een alt me helemaal niks.
Heb een bank char en wat verlaten lvl 30's 40's 50's waar ik absoluut niks mee doe :P

• kowapanga
Gropah schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:43:
Ik zit met een probleem. Ik kan niet meer inloggen op mijn account... Ik heb de hele ochtend zitten spelen. Ben uitgelogd. Even later wou ik weer online, maar kan niet inloggen. Die link komt uit op de webpage dat hij geen verbinding kan zoeken.

Hij kan dus niet connecten, is ook te zien, aangezien hij niet verder komt dan connecting. Het enig wat ik heb veranderd is een USB erin voor ReadyBoost. Verder niks.

Wat ik al heb geprobeerd:
USB stick eruit gehaald, zowel via software en via hardware.
PC opnieuw opstarten
Firewall (Comodo) log gechecked of hij hem niet blokkeert. Laatste melding van WoW was op 30 juni, en dat was de updater
WoW opnieuw toegevoegd aan firewall
WoW repair draait op het moment
Hm is wel een storing aan de hand bij XS4all en kpn , misschien dat het verbindings problemen naar de WoW server oplevert voor je?

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

kowapanga schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:55:
[...]

Hm is wel een storing aan de hand bij XS4all en kpn , misschien dat het verbindings problemen naar de WoW server oplevert voor je?
Dat zou kunnen als ik ADSL had, maar zit op de kabel bij ziggo. Repair is klaar, maar kan nog steeds niet connecten. Zal nog maar een restart doen... Als dat niet werkt zal ik even de ubee en router herstarten.

*edit Laat maar. Doet het nu wel.

[ Voor 21% gewijzigd door Gropah op 19-08-2010 12:07 ]

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
Mektheb schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:53:
[...]

Inderdaad dat is zo.

Goed of niet goed ik doe er waarschijnlijk ook onbewust aan mee, heb 1 main lvl 80 en een priest 80 en een warlock lvl 75 en ik speel 99% op me mage verder interreseert een alt me helemaal niks.
Heb een bank char en wat verlaten lvl 30's 40's 50's waar ik absoluut niks mee doe :P
Toch blijf ik steeds weer terug naar wow komen. Ik heb onlangs alles weer eens opgepakt, LOTRO, Conan, EVE, GW, enzz. Maar ik ben bij allemaal bij de trial periode weer gestopt. Ik kom er steeds weer bij terug dat het spel een zwakke afspiegeling is van wow of gewoon niet leuk genoeg is.

Ik vraag me af hoelang de houdbaarheidsdatum van wow nog duurt. De graphics-engine zal toch in de komende jaren stevig aangepakt moeten worden. Wanneer zal blizzard met wow 2 gaan komen?

Verwijderd

defiler1974 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:12:
[...]

Toch blijf ik steeds weer terug naar wow komen. Ik heb onlangs alles weer eens opgepakt, LOTRO, Conan, EVE, GW, enzz. Maar ik ben bij allemaal bij de trial periode weer gestopt. Ik kom er steeds weer bij terug dat het spel een zwakke afspiegeling is van wow of gewoon niet leuk genoeg is.

Ik vraag me af hoelang de houdbaarheidsdatum van wow nog duurt. De graphics-engine zal toch in de komende jaren stevig aangepakt moeten worden. Wanneer zal blizzard met wow 2 gaan komen?
ja zelfde hier maar ben toch zeer benieuwd naar warhammer 40k : dark millenium :P

ennuh denk niet dat er een wow2 komt , wordt hooguit nog een paar keertjes grafisch opgepoetst maar blizz is ook met een andere mmorpg bezig..dus ben benieuwd

denk eerder dat er een nieuwe rts komt : warcraft 4 en dat ze daarop weer de verhaallijn uitbreiden net zoals ze met wow vanilla hebben gedaan (uitbreiding van warcraft 3 was duidelijk een voorbereiding op wow)

• Mektheb
defiler1974 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:12:
[...]

Ik gok niet geen WoW2, zelfs met de graphic's zoals nu blijft iedereen het spelen en zolang ze er geld aan verdienen en ze lore kunnen maken, blijven ze bezig.
Ze zijn al bezig met een 2e MMO maar niemand weet wat waar of hoe.

Maar WoW2 ?. nee never gonna happan puur omdat ik niet geloof ze iedereen dit alles willen laten doen en dan vervolgens in WoW 2 hetzelfde alleen dan +2000 jaar misschien en betere looks en alles opnieuw begint met het zelfde riedeltje.

• Dakreal
Mektheb schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:19:
[...]

Ik gok niet geen WoW2, zelfs met de graphic's zoals nu blijft iedereen het spelen en zolang ze er geld aan verdienen en ze lore kunnen maken, blijven ze bezig.

Maar WoW2 ?. nee never gonna happan puur omdat ik niet geloof ze iedereen dit alles willen laten doen en dan vervolgens in WoW 2 hetzelfde alleen dan +2000 jaar misschien en betere looks en alles opnieuw begint met het zelfde riedeltje.
Wordt vast Warcraft 40k!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Felsch
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:33
SinergyX schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:45:
[...]

Nou moet ik zeggen dat dat wel klopt. Ik heb nog een tijdje warhammer gespeelt samen met een vriend en dat was gewoon leuk om te spelen. en dan heb ik echt alleen voor de pvp aspect gespeelt(nooit een hoge lvl geworden.)

Hier in wow speel ik mee pve aangezien dat beter is in WoW. en als je dan idd even niet verder komt omdat je afhankelijk bent van andere ga je idd andere dingen doen. Bij mij was het alt lvlen aangezien ik op de 1 of andere manier nooit mijn hoofd erbij kan houden om dailies te doen. Ben immers wel begonnen in pvp met andere vrienden toendertijd, maar wou meer... en als je meer wilt etc ga je meer doen en dan komt dat verslavende aspect naar boven. Je wilt meer, de community laat je meer doen, je maakt vrienden in een guild en/of er buiten om en je wilt ze niet teleurstellen. Dat laatste is nog best 1 van de meeste dingen waarom mensen toch wow blijven spelen. Er zijn ook nog gewoon genoeg mensen die daar schijt aan hebben tho.

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 20:53
Ook nog leuke Nl guild op saurfang actief, met niet teveel "jonkies" en waar gezelligheid en teamgeest voorop staan ? (alliance)

PV opbrengst

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Wat vinden jullie van het nieuwe healen in cataclysm?
Ik heb op dit moment alleen ervaring met m'n holy pala.

Op live heb je 3 healing spells die je "veel" gebruikt, flash of light, holy light en holy shock.
Met cata op level 80 6 healing spells, waarbij holy light nog maar 300 mana kost ofzo maar niet zoveel healt en de nieuwe spel divine light die net als holy light dezelfde cast time heeft maar 4x zoveel mana kost en voor 2-3x zoveel healt.
Vervolgens een instant heal dat holy power gebruikt en een heal dat schaalt met holy power en in een cone met een range van 30 yds gecast wordt. Deze vind ik persoonlijk het minste tot nu toe.
Op level 81 meteen een soort van AoE heal erbij met een 1 minute cooldown.

Overall lijkt het healen dus wat meer denkwerk te worden, maar ik weet niet of ik dat nou helemaal m'n ding vind. Vaak heb je als healer al wat meer om naar om te kijken en dan vind ik lekker mindless spammen van holy light en af en toe wat bufs refreshen wel fijn :P

Oja en ff offtopic:
misschien een stomme vraag en excuses als dat hier niet mag, maar iemand nog een key over? M'n vriendin wilt graag meespelen. De addict haha :D

• stefanass
Mektheb schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:19:
[...]

Misschien als ze een import-optie er in bouwen waarmee je je WoW1 chars kan importeren, zoals bij de oude Quest for Glory-reeks ;)

Enne hier inderdaad ook een altoholic, zie de 7x lvl 80's in mn sig, daarnaast ook nog een lvl 70 rogue, warrior, mage en DK. Shammy wordt nu geleveld. Raiden vond/vind ik leuk om te doen, maar het probleem was dat onze guild er gewoon niet groot genoeg voor is. En uiteindelijk speel ik dan liever een HC met guildies waar ik het goed mee kan vinden dan een raid te puggen. In de tijd die over is dus altjes levelen :)

[ Voor 22% gewijzigd door stefanass op 19-08-2010 13:36 ]

• Mektheb
stefanass schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:24:
[...]

Misschien als ze een import-optie er in bouwen waarmee je je WoW1 chars kan importeren, zoals bij de oude Quest for Glory-reeks ;)
Ja dat zou kunnen, maar ik denk niet het gebeurt.

• stefanass
Mektheb schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:25:
[...]

Ja dat zou kunnen, maar ik denk niet het gebeurt.
Eerlijk gezegd denk ik het ook niet, maarwat er met WoW gebeurt zal denk ik voor 95% afhangen van hoe de nieuwe Blizz-MMO het zal doen. Als die goed genoeg loopt verwacht ik dat WoW zijn langste tijd gehad heeft, als dat niet het geval is zie ik nog een toekomst voor WoW.

Verwijderd

stefanass schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:38:
[...]

Eerlijk gezegd denk ik het ook niet, maarwat er met WoW gebeurt zal denk ik voor 95% afhangen van hoe de nieuwe Blizz-MMO het zal doen. Als die goed genoeg loopt verwacht ik dat WoW zijn langste tijd gehad heeft, als dat niet het geval is zie ik nog een toekomst voor WoW.
nou denk voorlopig niet dat de Warcraft franchise is uitgedooft hoor, bestaat als sinds Warcraft: Orcs & Humans (DOS pc game) en die kwam in 1994 uit als ik het goed heb..

we zijn nu al 16 jaar verder en we zijn nog steeds zeer gelukkig samen :P
(alhoewel ik nu na sc2 toch wel naar een warcraft 4 begin te snakken haha)

maar de franchise heeft zich inmiddels uitgebreid van RTS game naar een totaal universum met tonnen lore
heb ook nog de originele warcraft 2 en warcraft 2 battlenet edition met bijbehorende art boekjes die nog vol staan met de schetsen van Chris Metzen,vooral ook leuk hoe de Humans/Alliance vd good guys naar de bad guys gingen aan het eind van warcraft/begin van warcraft 3

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 13:34
@Neelon, @papmetdeklonten, @kowapanga, @defiler1974:
Het punt van guilds/friends/social is niet per se gebonden aan WoW. dat kan er ook buiten om zijn.

@Papmetdeklonten: Dat vind ik een zeer bijzonder iets, gezien er (vanuit mijn ervaring zowel als officers als member als social als raidmember) altijd wel een keer gezeik over progression komt of (wanneer die progression er wel is): loot
We waren eerst een 25 mans guild. Er zijn op een gegeven moment heel veel members geleaved. We hadden nog net genoeg man om een succesvol 10 man team te maken. De mensen die bleven waren de mensen die graag een progress zien, maar heel erg neutraal zijn als het niet lukt. We zijn ook een social guild. We doen alles samen en we spelen voor de lol. Is de lol weg dan spelen we liever niet dan wel.

Loot is eigenlijk nooit het probleem. Het is zelfs zo erg dat ik soms loot aan mensen moet geven omdat ze constant het aan elkaar willen geven en uiteindelijk zegt iedereen "pass" :P

Ik besef me heel goed dat we een speciaal groepje zijn. We hebben precies dezelfde ideeën over hoe we moeten spelen en waar onze prioriteiten liggen. Signups zijn ook geen probleem. Als we er teveel hebben vraag je gewoon om vrijwilligers die deze avond uit willen stappen (tijdens de zomer slack ongeveer 14 signups, daarvoor meestal 16-18 signups per avond). Het is allemaal heel gemoedelijk.

GM zijn in zo'n guild is dan ook goed te doen. recruiten is wat lastiger. je moet namelijk niet alleen op skill beoordelen, maar ook of ze een beetje in de groep passen.

Al met al ben ik blij met mijn guild, en dat zal ook wel zo blijven.

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:05
Na een tijd geen WoW gespeeld te hebben wil ik het weer eens proberen. Heb het zo'n 5 jaar gespeeld.
Iemand toevallig nog een scroll of resurrection over? :)

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 17:55
Nou ik eindelijk ook maar is ingelogd op de cataclysm beta, me 2 characters die level 80 waren getransferred. Blijkt dat ik gehacked ben op de live servers! Maar me subcription is al inactief sinds 25/03! En zover ik me kan herinneren heb ik toen niks weggegeven want ik wou nog terug komen toen der tijd maar ik had het nogal druk. Ik kreeg wel een mailtje 2 maanden geleden me password changed was en dat hb ik toen snel ongedaan gemaakt maar dat was in de tijd van SC2 beta dacht ik... hopelijk kunnen ze alles nog restoren anders wordt het een premade char :p

• kowapanga
Ryan_ schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:04:
Na een tijd geen WoW gespeeld te hebben wil ik het weer eens proberen. Heb het zo'n 5 jaar gespeeld.
Iemand toevallig nog een scroll of resurrection over? :)
Sure . DM je mail maar even :)

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:03
@Pap je beschrijft ook het recept voor de perfecte raidgroep: mensen die goed met elkaar op kunnen schieten en nog belangrijker, hetzelfde idee hebben bij een raid. Hoe groter de guild hoe lastiger, en als je 25m raids doet heb je altijd een verschil tussen verwachting; de een wil de hardmodes wel een goede poging geven terwijl de ander zoiets heeft van veeg het maar normal schoon en dan gaan we lekker op tijd naar bed vandaag.

Het is gewoon erg moeilijk om 30-35 (overlap voor 25m raids) mensen die vrijwel precies hetzelfde verwachten te vinden, die ook nog eens enigszins skilled zijn en dat dan bij elkaar te houden. Ben zo blij met de Cata 10 mans raids :)

Bnet pindle#2913

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:07
Overall lijkt het healen dus wat meer denkwerk te worden, maar ik weet niet of ik dat nou helemaal m'n ding vind. Vaak heb je als healer al wat meer om naar om te kijken en dan vind ik lekker mindless spammen van holy light en af en toe wat bufs refreshen wel fijn
Healen wordt juist generiek, ze voegen weer wat moeilijkheid tot door manamanagement weer in te voeren (zonder downranking terug te geven overigens), blizzard vind healers schijnbaar niet zo belangrijk.
Denken is content gerelateerd, de mechanics van healen (en dps/tank) zijn niet zo bijster complex.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 13:34
porn* schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:31:
@Pap je beschrijft ook het recept voor de perfecte raidgroep: mensen die goed met elkaar op kunnen schieten en nog belangrijker, hetzelfde idee hebben bij een raid. Hoe groter de guild hoe lastiger, en als je 25m raids doet heb je altijd een verschil tussen verwachting; de een wil de hardmodes wel een goede poging geven terwijl de ander zoiets heeft van veeg het maar normal schoon en dan gaan we lekker op tijd naar bed vandaag.

Het is gewoon erg moeilijk om 30-35 (overlap voor 25m raids) mensen die vrijwel precies hetzelfde verwachten te vinden, die ook nog eens enigszins skilled zijn en dat dan bij elkaar te houden. Ben zo blij met de Cata 10 mans raids :)
Perfecte raidgroep, niet helemaal. Maar wel een gezellige :P

Is niet altijd zo geweest. We hebben er een hoop rot vlees uit moeten snijden voordat het weer goed ging. We zitten nu als 10 mans guild op LK HC. Eens kijken wat we daar van kunnen bakken ..... zucht.

We zien wel weer wat er gaat gebeuren. Er zijn een paar mensen die geen zin hebben in hardmodes. Teveel gedoe om hetzelfde te bereiken. Maar als we ze aardig vragen dan gaan ze wel mee.

Even een voorbeeld van tolerantie. We hebben een BM hunter in onze raids zitten. Hij zit iets te laag in de dps, maar het wel onze human jukebox. Zeer gezellig in raids ;) BM is niet echt een spec om mee te raiden. maar hij perst er toch wat uit, heeft er lol aan en wij ook. Wat wil je nog meer?

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

papmetklonten schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:49:
[...]

Perfecte raidgroep, niet helemaal. Maar wel een gezellige :P

Is niet altijd zo geweest. We hebben er een hoop rot vlees uit moeten snijden voordat het weer goed ging. We zitten nu als 10 mans guild op LK HC. Eens kijken wat we daar van kunnen bakken ..... zucht.

We zien wel weer wat er gaat gebeuren. Er zijn een paar mensen die geen zin hebben in hardmodes. Teveel gedoe om hetzelfde te bereiken. Maar als we ze aardig vragen dan gaan ze wel mee.

Even een voorbeeld van tolerantie. We hebben een BM hunter in onze raids zitten. Hij zit iets te laag in de dps, maar het wel onze human jukebox. Zeer gezellig in raids ;) BM is niet echt een spec om mee te raiden. maar hij perst er toch wat uit, heeft er lol aan en wij ook. Wat wil je nog meer?
Items zijn maar pixels op je scherm, en 0en en 1en op een Blizzard server. De uiteindelijke ervaring en herinnering (voor mij althans) is de lol, lief en leed, en de gezelligheid die je met random mensen, vrienden, guildies beleefd (hebt).

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Mektheb
helaas is die denkwijze 1 op de 50 zo.

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Dagboekje,

Vandaag voor het eerst Icecrown Citadel ingeweest. Gelijk doorgeschoten naar Saurfang, maar op de weg daarnaartoe even een Whispering Fanged Skull meegenomen. Heroic Gunship gaf helaas niks leuks, maar wel 3 leuke achievements(Boned, I've gone and made a mess) gehaald :)

Hopelijk vervolgt :)

Verwijderd

Weet er al iemand of, en zo ja waar, het mogelijk is om de CE te bestellen van Cataclysm?

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 22:31
Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:41:
Weet er al iemand of, en zo ja waar, het mogelijk is om de CE te bestellen van Cataclysm?
Ga gewoon naar een aantal lokale gamestores toe en preorder hem daar. Als je preorder op meerdere plaatsen heb je sowieso meer kans dat je hem hebt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:45:
[...]

Ga gewoon naar een aantal lokale gamestores toe en preorder hem daar. Als je preorder op meerdere plaatsen heb je sowieso meer kans dat je hem hebt.
Das nu net mijn probleem. Dit heb ik voorgaande jaren wel gedaan maar ben momenteel op vakantie in het buitenland en dat gaat nog ff duren :(

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Eventjes inhaken op de posts van 1/2 pagina's terug. Ik post hier weliswaar niet veel, en het lijkt soms misschien dat ik alleen post als ik wat van mijzelf te melden heb, maar ik wil toch eventjes een duit in het zakje doen.

Ik speel nu toch ook al een goeie 5 jaar lang WoW. Goeie ups en downs meegemaakt, en als ik terug ga reflecteren moet ik toch bekennen meer downs dan ups te hebben meegemaakt. Soms door eigen schuld, soms ook door de guild(s) waar ik in heb gezeten. Ik heb nu 6 level 80's, een dps DK, protection Paladin, feral Druid, retri Pally, elemental Shaman en een protection warrior. Laat ik beginnen bij het begin, het gearen.

In vanilla was gearen echt een hele opgave. t1, t2 of t3 was echt een hel om te krijgen, hell, zelfs t0,5 was klote. Tegenwoordig deck je je char in epics in een goeie week. Zo hebben al mijn chars 5k+ GS. (DK 6.4, Druid 6k, Pally 5.9k, Warrior 5.3k, Shaman 5.8k). GS, de beroemde GS. In eerste instantie had ik echt een verschrikkelijk afkeer tegen deze addon, en met mij vele anderen. Maar ik ben toch wel enigszins het nut ervan gaan inzien. Nee, het is nog niet zo ver dat ik daadwerkelijk vraag om GS bij het zoeken naar mensen voor bijv. VoA. Maar het is toch een handig hulpmiddel om een indicatie te geven van iemand zijn/haar gear. Neemt niet weg dat de ontwerper van de skillscore addon van mij een nobelprijs mag winnen, dát zou nog 'ns een uitvinding zijn _/-\o_

Afijn, gearen is niet zo issue meer. Iedere week het vaste riedeltje op alle chars. Weekly, ICC10/25, VoA10/25 en natuurlijk dailies doen. Ik ben er een beetje zat van. En dat komt echt niet alleen door de saaiheid, verre van. Voorbeeldje wat nog geen anderhalf uur oud is. Ik queue voor een random daily op m'n druid (gesigned als resto/dps). Krijg Oculus, meneer de tank is gelijk vertrokken en dus besluit ik ook maar te leaven omdat wachten op een tank echt verschrikkelijk lang duurt. Ik log m'n paladin, queue as tank en krijg, zoals het hoort, gelijk een dungeon. Wat the fuck? Oculus! Mijn oculus! Waar ik zojuist uit ben vertrokken. Ik dacht ook, ik ga die 3 dps'jes geen 2de keer een leavende tank aandoen, dus heb netjes de dungeon afgemaakt. Maar m'n Druid moet nog 2 frosties hebben!

Terug naar m'n druid dus. Queue, 10 minuten wachten als healer (wtf?!) en krijg HoS. Ik scan de party leden, 5k GS, 4k GS, 3k GS. Oeh, 3k. En dan is het nog de tank ook. DK tank, meneer had 27k HP buffed en vergat bij de eerste pull gelijk z'n frost presence te gebruiken. Begrijp me niet verkeerd, GS is geen skill indicatie, maar jammer genoeg lijkt het toch vaak dat de mensen met een lage GS ook weinig skill hebben (en dat komt echt niet omdat ze amper goeie gear hebben). Ik wijs hem erop, en we gaan verder. In de volgende kamer pulled 'ie zo'n giant, en een pack die meekomt. Ik probeer 'm te healen maar wordt gecharged door zo'n big dude, gevolg; tank splashed. Echt 3 schoten en hij was weg, ongelooflijk. Hij QQ'en, ik hem vriendelijk vertellen dat ik er niets aan kan doen als hij in een fractie van een seconde weg is. ''... has left the dungeon group''. Daar, ook weer weg. Toen was ik zo kwaad dat ik ook maar ben geragequit en Fifa ben gaan doen (ander verhaal, ook vol frustratie overigens).

Ik heb zojuist pas m'n 2 frosties kunnen scoren op m'n druid, door met een paar vrienden ff snel PoS te doen. Saillant detail: trinket dropte na 6 runs weer niet.

De gemiddelde ICC groep op mijn server (Aszune) is ook geniaal. Had vandaag nog een hunter in ICC25 die het klaar wist te spelen 4.8k DPS te doen op Marrowgar (meneer had 5.6k GS). Ik als tank deed 6k, 'nuf said.

Contacten, toch wel een belangrijk aspect in een game als WoW. Ik heb in zo'n 10 guilds gezeten in die 5 jaar WoW en heb toch wel enkele nare dingen meegemaakt. Zowel RL gevolgen na aanleiding van WoW als ingame dingen die gewoon niet door de beugel kunnen. Recent voorbeeld was het moeten uitzitten de try voor de eerste LKHC 25 man kill, terwijl ik er vrijwel alle 361 wipes bij ben geweest. RL voorbeeld is het verneuken van 2 schooljaren als gevolg van raiden (iets wat overigens compleet m'n eigen schuld is geweest, moge dat duidelijk zijn).

Het komt er toch op neer dat die guildies of ''vrienden'' als het er echt op aankomt geen echte vrienden blijken te zijn, tenminste niet bij mij. En da's toch erg jammer. In mijn vorige guild was dit toch minder het geval dan in m'n huidige guild. Ook erg jammerlijk dat ik m'n oude guildies nooit meer spreek omdat ik ben gemigrate. Als ik nu nog in die guild had gezeten had ik nu m'n Icecrown mounts, Shadowmourne en Tribute to Immortality gehad. Dat heb ik allemaal misgelopen omdat ik zo nodig oude herinneringen wou ophalen op m'n vanilla realm. God, wat een kut beslissing was dat zeg.

Maarja, dan moet je er maar het beste van maken. Je regelt wat TCG mounts, pets om je char wat op te leuken, blijkt dat je de char kutter dan kutter vindt. Toch een goeie ~500-1000 euro in m'n DK gestoken, terwijl ik in Cataclysm misschien niets een meer op haar wil spelen. Tof hoor!

Over Cataclysm gesproken, ik moet nog maar zien of het wat wordt. Ook ik speel de beta, en ik ben nog niet zo overtuigt.

1 ding is duidelijk voor mij, het stoppen met raiden afgelopen week is een van de beste beslissingen in WoW geweest in 5 jaar tijd.

Tesla M3LR '21

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
Na na bijna 4 maanden eindelijk de laatste Shadowmourne shards bij elkaar. Nu nog maar eens kijken of ik er Cataclysm mee ga spelen. Ben niet meer zo enthousiast als bij de 2 andere expansions :z

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Las Vegas schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 23:14:
Ik speel nu toch ook al een goeie 5 jaar lang WoW. [..] Toch een goeie ~500-1000 euro in m'n DK gestoken
Hoe doe je dat? 5 jaar subscription a 13 euro is inderdaad 780 euro, maar je hebt wel 5 chars en 5 jaar plezier (neem ik aan) gehad?

Ik ben zojuist gedingt naar 78, /played van 11d 14h, zal vast sneller kunnen, maar dat boeit me niet zo heel veel :P Sowieso eerste char dat boven 58 uit komt, dus heel veel nieuw en heel weinig vliegen in Northrend :+

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Paul Nieuwkamp schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 00:17:
[...]
Hoe doe je dat? 5 jaar subscription a 13 euro is inderdaad 780 euro, maar je hebt wel 5 chars en 5 jaar plezier (neem ik aan) gehad?

Ik ben zojuist gedingt naar 78, /played van 11d 14h, zal vast sneller kunnen, maar dat boeit me niet zo heel veel :P Sowieso eerste char dat boven 58 uit komt, dus heel veel nieuw en heel weinig vliegen in Northrend :+
De rest aan TCG kaartjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ach, Bronze Dragonflight is niet veel beter.

(Dit is maar recentelijk ik speel ook al sinds (closed beta) classic en heb eigelijk in classic en TBC weinig/geen drama meegemaakt).

Ik zat in Eternal Darkness, maar doordat de GM rare beslissingen begon te nemen zoals alleen maar z'n 'vriendjes' meenemen in icc10 runs, de focus lag op ICC25
Aangezien ik toch zat alts had besloot ik maar icc te puggen en dit was ineens verboden want ik moest 'toestemming vragen' ookal had ik 6 chars met gelijkwaardige gear, mijn 'main' was net wat beter gegeared en dit werdt gelijk breed uit besproken in het officer channel en gelijk aan de 'guild rules' toegevoegd.
Aangezien de progress redelijk was (geen buff) en we toch al marrowgar de eerste poging neerhadden besloot ik me maar aan deze regeltjes te houden. Uiteindelijk gingen er 2 groepen naar icc10 om de 'gaatjes' te vullen, waar de 'main group' dus uit de GM en z'n vriendjes bestond.

De GM besloot zijn druid ook maar mee te nemen op raids toen we al een aantal maanden in ICC25 bezig waren en ineens was de druid zijn 'main' als het op needen van gear ging, dit demotiveerde een groot aantal spelers en progress lag op zijn gat, weinig/geen signups etc. Ineens begon de GM allemaal mailtjes te sturen dat ze moesten signen en ook echt moesten komen anders ging er DKP af.
Aangezien de progress meestal stopte op Fester of Rotface om over PP maar te zwijgen begonnen mensen zich te irriteren aan het gedrag van de nieuwe recruits die gewoon niet opletten/progress verder verziekten.

Uiteindelijk klapte de bom, een aantal spelers verliet het guild en begon een eigen guild (Catalyst geloof ik) en ineens zaten daar alleen maar de 'vriendjes' van de GM in en de rest werdt genegeerd. Een 2de afsplitsing (Misantrophy geloof ik) begon zich te vormen. Aangezien er een aantal NLers in beide guilds zaten probeerde ze alsnog een aantal spelers te strikken om de 1 of de ander te joinen. (Ben niet helemaal bekend met het volledige drama want 1 van de officers die wel voor 'andere' opkwam en informatie doorspeelde was het zat en was em gepeerd)

Een aantal vrienden van mij zijn niet naar deze guilds gegaan en zijn hun geluk ergens anders gaan zoeken, een aantal zijn guildless verder gegaan en puggen nu eigenlijk alleen maar, waaronder ik.
Ik heb dan zelf de tijd genomen om met zoveel mogelijk chars raids te bezoeken, zo zat ik 2 weken geleden in 2 icc10 pugs op 10/12, op 3 andere chars op 4/12 en 6/12, helaas is het puggen van ICC25 onmogelijk om verder te komen dan 5/12. In sommige enorme faal groepen mag je blij zijn dat je voorbij de eerste kamer komt.

Wat ik merk is dat er weinig 'guild gevoel' meer is, waar het in classic een soort van 'familie' was, en ja in een familie is er ook weleens wat. Maar nu is het echt meer gezeik dan plezier, ik heb gewoon het idee dat de grens te laag ligt om te kunnen raiden.
Waar je in classic eigenlijk 'iedereen' kende die raide wist je ook of ze goed waren of niet. Nu zie (je) ik 5.7k GS warlocks nog geen 4k dps doen in ICC25, mensen die de hele dag in trade zitten te trollen/schelden en een enorme lading aan goldseller spam.

Misschien dat ik nog een poging waag in Kink, 1 van de betere/gezelige guilds op BDF maar als dat niets wordt denk ik dat ik rustig afwacht op Cata en daar met een 10man vrienden guild verder ga.

Sommige zullen het zien als een zeik verhaaltje, andere zullen er misschien iets in herkennen, maar als ik moest kiezen had ik liever op de wijze van Classic verder gegaan, natuurlijk was het moeilijk om je setje compleet te maken, ja het koste meer tijd/moeite om ergens te komen.
Dit alles gaf mij wel voldoening, had je geen zin om moeite te doen om 'raid klaar' te worden of bepaalde gear/pots te grinden dan kwam je ook nergens. Wilde je dit wel dan had je meestal wel een goede 'hardcore' groep waarmee je nog eens wat kon doen.

Weltruste :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Well said! Ik ben recent ook uit een guild gestapt, omdat een officer, twee andere officers kwijt wou, wat doet ie? Invite al z'n alts, leave guild als iemand online komt en zo uiteindelijk guild leadership overgenomen, vervolgens een 'vriendje' uitgenodigd en Senior Officer gemaakt, ineens 2 kicks.... :/ ..... :F

Vervolgens is het gros van de guild weggegaan, niemand had zin in de 14 jarige officers die gekozen werden :+ Ja, letterlijk 14 jaar... I mean, come on. Dan weet je nauwelijks wat van je class... en dan moet ie naar bed van z'n mammie.

Na dit hele drama heb ik besloten om raiden en guilds even op te geven, komt toch heel veel troep uit. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen was het eindelijk zover,mailtje terug gehad van die gasten van het WoW magazine..
had deel 1 al ontvangen en zat braaf op deel 2 te wachten tot ik met Coast in gesprek raakte over het wow magazine en hij mij vertelde dat deel 3 er al bijna aankwam haha ik gemailed en nu dus iets van 6 dagen later bericht terug: Deel 2 komt er nu aan,sorry voor het ongemak :D Thx CoasT!

Vanavond mag ik eindelijk ZG weer in (jammer dat je die niet iedere dag inkan haha) ,Green proto is ook nog niet uit het ei gekomen en die Polar bear ook nog niet uit de bag...is daar maar 1 daily quest voor???

moet ook weer even werken aan mn Honor kills,laatste week veels te veel bezig geweest met Rep farms en daily quests voor dingen..nog +/- 8,500 kills te gaan voor de 100k achievement! :D

nu die ZG tijger nog en dan mag van mij cata komen :P wil Rated Bg's!! de nieuwe BG's en premades haha en Garrosh als Bokszak! ben benieuwd waneer die grootgemonde orc aan zijn einde komt..dat kan niet goed blijven gaan haha

(kan saurfang hem niet een glimlach van oor tot oor geven?als ie een duel op leven en dood aanvraagd kan ie op legale manier leider worden hehe in ieder geval vd warsong clan zo is Ogrimm doomhammer ook aan de Blackrock clan gekomen destijds)

Uniforms of the Kor’Kron Guard are camouflaged in order to protect their wearers by hiding them from sight.
The principle is that what the enemy cannot see he cannot kill. This is not the way of the <Stormwind Crusaders>. A Crusader’s armour is bright with heraldry that proclaims his devotion to his Guild and the beloved King Varian of Stormwind. Our principle is that what the enemy can see, he will soon learn to fear…

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2010 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Gisteren heb ik met mijn paladin BRD gedaan. Ben de level 80 content helemaal zat en dit is een leuke afwisseling om de lowbie dungeons weer eens te doen. Van te voren had ik een dualspec aangeschaft zodat ik als protectionspec deze dungeon kon doen.
Ok, het gaat helemaal nergens meer over maar BRD heeft toch iets 'epic' itt de WotLK heroic zergs. En toch nog een paar leuke items gelooted (for what it's worth..)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
deadsy33 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:23:
Gisteren heb ik met mijn paladin BRD gedaan. Ben de level 80 content helemaal zat en dit is een leuke afwisseling om de lowbie dungeons weer eens te doen. Van te voren had ik een dualspec aangeschaft zodat ik als protectionspec deze dungeon kon doen.
Ok, het gaat helemaal nergens meer over maar BRD heeft toch iets 'epic' itt de WotLK heroic zergs. En toch nog een paar leuke items gelooted (for what it's worth..)
En, om verder te komen in BRD, MOEST je doodgaan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ik kan me wel een beetje terug vinden in het verhaal van Prutser001. Iig met puggen van icc wat ik gisteren toch weer geprobeerd heb.

uiteindelijk waren er 2 dps die een beetje capabele dps deden en de anderen zeer slecht tot slecht. als je maar 3k dps doet met de 30% buff is het best wel triest.

(Bijna) zoals gewoonlijk zat er een DK in met een slechte keus van talent trees. als ik hem /w om hem dat te vertellen krijg ik geen reactie.

In een ander geval was er een DK die mensen voor ICC25 zocht. Eis was dat je 5.3k GS moet hebben. Na hem inspect te hebben op gear zag het er redelijk uit. Helaas dat zijn spec slecht is...Dual Wield de icc10 mace van marrowgar, maar met een blood spec. Wie DK's kent weet dat het goeen goeie combinatie is. ook hem heb ik advies gegeven over zijn spec, maar ik weet niet of hij geluisterd heeft.

Ik moet toch maar eens een goede guild zoeken die een beetje willekeurige raids doet. Iemand die op Blade's Edge server zit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Dakreal schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:31:
[...]

Die mag je even uitleggen :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:31:
[...]

ik zie ineens een dooie dwarf op een stenen doodskist met een uitroepteken boven zn hoofd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Atlas schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:35:
[...]

Die mag je even uitleggen :P
Hah, nou.. je moest een questline op pakken om de key van Blackrock te krijgen.
Deze quest NPC was een ghost, en alleen zichtbaar als je dus dood was.
Hij leidde je geloof ik naar een bepaalde NPC in de instance. En deze dropte het quest item.
Vervolgens moest je weer dood om de quest in te leveren en daarna kreeg je de key.

Hiermee kon je de door unlocken om door te stomen naar deel 2 van BRD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha Kent iemand nog die Jailbreak questline die je nodig had voor de Onyxia attunement? damm veel runnetjes gedaan toen om de hele guild attuned te krijgen (General drakkisath uit ubrs was er ook voor nodig)

....KickAss!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:41:
Haha Kent iemand nog die Jailbreak questline die je nodig had voor de Onyxia attunement? damm veel runnetjes gedaan toen om de hele guild attuned te krijgen (General drakkisath uit ubrs was er ook voor nodig)

....KickAss!
Ik kende alleen de horde versie, die was een stuk lastiger :(

Drakkisath alleen gedaan voor Attunement @ BWL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb

....KickAss!
./nod

en ja er is maar 1 daily voor je beertje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:47:
[...]

./nod

en ja er is maar 1 daily voor je beertje ;)
oow lol dat is best wel ruk haha
(kijken of ik ook hated kan worden met die blauwe gemuteerde mensen,gelijk na het behalen van mn ijsbeer een crusade die kant op beginnen en de aarde zuiveren daar :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
ik had op me paladin geluk dat ik die beer de 1e daily quest kreeg. daarnaast wist ik nieteens dat ik daar een beer voor kon krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gister niet heel veel gedaan. Nog een keertje een rondje AT dailies op mijn druid voor voldoende seals voor een heirloom trinket. Vervolgens een Orc rogue aangemaakt en die volledig in heriloom gestoken (2x haste trinket, chest (met +100 HP enchant), 2x dagger (primary met crusader, off hand met +15 AGI) en PVP shoulders (die geven AGI ipv alleen sta). Eens zien hoe het bevalt als horde op mijn server

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 18:40

vhal

ಠ_ಠ

....KickAss!
Inderdaad, was best grappig omdat er ALTIJD wel 1 debiel was die de escort quest startte voordat iedereen zijn prequest had ingeleverd. BRD, LBRS en UBRS...the good old days. Met mijn hunter Drakkisath kiten naar The Beast room zodat de rest de adds kon killen. De quest voor de UBRS key was ook best grappig.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Als ik zo de verhalen lees van prutser001 en Las Vegas kan ik mijn eigen hier prima in leven. Zelf speel ik inmiddels bijna 5 jaar (sinds 2 november 2005).

De afgelopen 5 jaren heb ik een hoop mee gemaakt qua veranderingen in het spel, zowel in de mentaliteit van alle spelers. Waar het in vanilla tijden nog om samenhorigheid ging, gaat het nu in wotlk nog enkel om ieder voor zich. Ik kan mij de dagen nog goed herinneren dat ik Stockades group q's had en men vroeg in de trade chat of zij mij konden helpen. Nog geen 2 minuten later had ik toen al reactie.
Tegenwoordig als iemand om een boost vraag moet hij of goud ervoor betalen of hopeloos lang bedelen voordat iemand gehoor hieraan geeft.

Als ik in het verhaal van Las Vegas lees over dat men heel snel in de gear kan komen, kan ik hem niets anders dan gelijk geven. De GM had zo'n 5 weken geleden zijn plotseling nieuwe main naar 80 geleveld en begon direct met het gearen ervan. Hij deed dit gelukkig via pugs en liet de guild niet voor zijn plezier werken. Echter had hij al na anderhalve week een gearscore van 5,6k. Hier kwam voor hem ook een hoop geluk bij kijken (in 1 VoA25 zowel de T10 hands als legs).

Voor mij is de keuze makkelijk om te stoppen. In de afgelopen 5 jaar heb ik mijn complete sociale leven laten klappen en had ik mooie uitdagingen laten liggen om zo te kunnen blijven spelen. Hier stond ik natuurlijk zelf achter en ik kan dan ook niemand anders de schuld geven dan mezelf. Maar ik merk wel, nu ik al twee weken niet meer ingelogd te zijn geweest dat ik weer beter tot rust kom, dat ik weer stukken socialer ben en misschien wel het belangrijkste; de kilo's vliegen eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deadsy33 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:13:
[...]

Inderdaad, was best grappig omdat er ALTIJD wel 1 debiel was die de escort quest startte voordat iedereen zijn prequest had ingeleverd. BRD, LBRS en UBRS...the good old days. Met mijn hunter Drakkisath kiten naar The Beast room zodat de rest de adds kon killen. De quest voor de UBRS key was ook best grappig.
ooow geweldig! ja onze ehh Hunter deed hem ook altijd kiten haha die gast vergeet ik nooit meer Anufaex heete die op mijn realm van geboorte -->khadgar

die kreeg het ook altijd voor elkaar om door zo'n orc met knockback tussen alle draken eieren terecht te komen waardoor er een blob draakjes iedereen af kwam maken :P was geloof ik rond de tijd dat het beroemde Leeroy filmpje op youtube was gezet haha geweldig!!

dat je als RetLoLer nog op need moest drukken als er weer iets van de valor set dropte :P en the Unstoppable force nog heer en meester was in AV en geen vergeten rep reward bij een vergeten alterac valley quarter master,waar je toen ook nog een Stormpike battle ram kon scoren met een excalted reputatie en 8 goud!
patrickos85 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:03:
ik had op me paladin geluk dat ik die beer de 1e daily quest kreeg. daarnaast wist ik nieteens dat ik daar een beer voor kon krijgen :+
= jaloers..zit nog steeds op 84 mounts,road to 100 gaat niet echt hard voor mij maarja ook druk met vanalles en nog wat,en bezig met de wat rare mounts (laatste aanwinst -->Sea turlte,was niet echt een lijdensweg )
Hiroj schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:15:

Tegenwoordig als iemand om een boost vraag moet hij of goud ervoor betalen of hopeloos lang bedelen voordat iemand gehoor hieraan geeft.
mooi voorbeeldje is Hawver (in wow bekend als warsnor) die heeft op zijn weg naar lvl 80 de tijd ervoor genomen en voor zover ik weet alle instances zo'n beetje doorlopen,goede maar ook minder goede ervaringen gehad,veel van ons hier hebben zijn verhalen gezien vanaf de eerste post dat ie zich voorstelde tot nu..waarbij hij zijn raiding ervaringen deelt.. :) onze kleine jongen is volwassen geworden snik snik :P vond het leuk om zo zijn carriere hier te volgen haha

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2010 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 19:15
Ik speel zelf ook op bronze dragonflight en heb een paar maanden terug ( was nog in het naxx tijdperk ) ook in eternal darkness gezet en heb het 1 hele raid daat uitgehouden. Ik als blue geared warlock kwam in de guild en ging meeraiden, het eerste dat me toen al op viel was de houden van bepaalde mensen en de vriendjespolitiek. Raids zelf waren een zootje, veel slack etc. in de raid waren ruim 20 personen vol naxx25 gegeared waarvan 12 dpsers ofzo en als ik als blue geared lock nummer 1 of 2 sta in 90% van de boss encounters, dan weet ik wel hoe laat het is.Dus die raid heb ik een flinke berg gead gehad en ze vervolgens verteld wat ik ervan vond en ben toen opgerot.

Daarna heb ik me lock gemigreerd en ben The magnificent gejoined op stormreaver. Prima naar me zin gehad daar, 3 dagen hardcore en mensen werden 3 dagen in de week verwacht. Kleine raiders base van 30 man en het ging heerlijk in Ulduar. een week niet opdagen zonder melding was insta guildkick. dus toen een weekje door omstandigheden niet op kunnen dagen en het was game over.

Na een aantal maanden gestopt geweest te zijn, ben ik weer begonnen en ook weer op bronze dragonflight. Maat van me speelt ook inderdaad in die guild catalyst en ik doe gewoon mijn eigen ding om me voor te bereiden op catclysm en men goblin warrior :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
serieus, zoek hulp!!

je bent echt helemaal afgedwaald en niet meer ok in het hoofdje, het zal waarschijnlijk beetje bij beetje gebeurd zijn, maar waar je nu staat lijkt me niet de plek waar je graag wilt zijn als je daar later op terugkijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Sandor Scheffer schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:03:
[...]

serieus, zoek hulp!!

je bent echt helemaal afgedwaald en niet meer ok in het hoofdje, het zal waarschijnlijk beetje bij beetje gebeurd zijn, maar waar je nu staat lijkt me niet de plek waar je graag wilt zijn als je daar later op terugkijkt
Toch handig dat we dan mensen zoals jouw hebben die hem erop kunnen wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stel mezelf beschikbaar om hem te begeleiden middels een goed ouderwets pvp kuurtje in een vriendelijke omgeving..

maareh @ las Vegas mocht je er behoefte aanhebben kan je me altijd een PMetje sturen hoor ;) we leave no men behind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Gisteravond niet veel gedaan in de wondere wereld van WoW, ik had wel een uitnodiging gehad van onze gl om mee te gaan naar ICC25, maar ik had andere r/l plannen (uit eten en zo, blijft toch leuker uiteindelijk ;)). Wel wat later nog online gekomen en wat zitten spelen met de target dummy in TBluff en mijn (MM) rotation nog wat verbeterd. Ben benieuwd of het straks in een raid echt merkbaar zal zijn.

Verder ben ik sinds vandaag weer terug naar Orc (...dus DenniZ, je had gelijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Sandor Scheffer schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:03:
[...]

serieus, zoek hulp!!

je kan het overdrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:25:
Ik stel mezelf beschikbaar om hem te begeleiden middels een goed ouderwets pvp kuurtje in een vriendelijke omgeving..

maareh @ las Vegas mocht je er behoefte aanhebben kan je me altijd een PMetje sturen hoor ;) we leave no men behind!
Vivaladen jij bent echt de beste Allience in hart en nieren O-) _/-\o_

En Las Vegas, kop op! probeer eens zonder verplichtingen lekker te wowen. Probeer je ook niet zo te ergeren aan de negatieve aspecten die de game bijna iedereen levert(hoef ze niet op te noemen, zijn algemeen bekent)
Komt wel goed m8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 13:03
@Las Vegas: Het lijkt wel erg alsof je hele leven om dit spelletje draait. Probeer wat meer te balanceren: Enkele uren per dag WoW, en verder je ups en downs halen uit school, familie, vrienden, andere games, andere hobbies, sport, enzovoort. Dit is natuurlijk een grote open deur, maar het mag blijkbaar wel eens gezegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

geert1 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:42:
@Las Vegas: Het lijkt wel erg alsof je hele leven om dit spelletje draait. Probeer wat meer te balanceren: Enkele uren per dag WoW, en verder je ups en downs halen uit school, familie, vrienden, andere games, andere hobbies, sport, enzovoort. Dit is natuurlijk een grote open deur, maar het mag blijkbaar wel eens gezegd worden.
Pardon? Sorry als m'n post zo'n beeld creëert, maar dat is echt verre van de waarheid. Ik heb weliswaar 2 schooljaren min of meer verneukt, maar dat was echt in het begin. Inmiddels gaat het prima hoor, heb zat hobbies naast WoW hoor.. Ben inmiddels 3 jaar ouder en 3 jaar wijzer hoor. Die dagen van 10 uur WoW per dag zijn over..

Blijkbaar gaf m'n post nogal een selectief beeld van mij als persoon, had er ook maar wat ups bij moeten zetten dan :P...

[ Voor 5% gewijzigd door London op 20-08-2010 10:52 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Las Vegas schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:51:
[...]

Pardon? Sorry als m'n post zo'n beeld creëert, maar dat is echt verre van de waarheid. Ik heb weliswaar 2 schooljaren min of meer verneukt, maar dat was echt in het begin. Inmiddels gaat het prima hoor, heb zat hobbies naast WoW hoor.. Ben inmiddels 3 jaar ouder en 3 jaar wijzer hoor. Die dagen van 10 uur WoW per dag zijn over..

Blijkbaar gaf m'n post nogal een selectief beeld van mij als persoon, had er ook maar wat ups bij moeten zetten dan :P...
Sommige mensen lezen af en toe is hier op het forum, en proppen dan maar meteen hun eerste ingeving hierzo. Niet echt veel waarde aan hechten. Frustratie kun je ook van gamen krijgen. Dat heeft niets te maken met je social life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dakreal schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:53:
[...]

Sommige mensen lezen af en toe is hier op het forum, en proppen dan maar meteen hun eerste ingeving hierzo. Niet echt veel waarde aan hechten. Frustratie kun je ook van gamen krijgen. Dat heeft niets te maken met je social life.
Ja, dat blijkt wel. Ik schrik er gewoon zelf van wat mensen gelijk van je denken na aanleiding van 1 post. Misschien ook niets de meest positieve post, maar toch. Ik wou gewoon ff wat momenten delen van het fijne pug leven op mijn server van gister, en hoe sommige guilds met je om gaan. Blijkbaar draait dan gelijk je hele leven om WoW..

En om de vraag van Paul Nieuwkamp te beantwoorden, ik ben zeker gelukkig hoor als ik WoW speel. Zijn zat kleine momentjes waarvan je een lekker gevoel krijgt. Al m'n rare mounts zijn stuk voor stuk waardevol voor me _/-\o_ . Weet nog goed dat ZG tiger dropte, realm 1st DK ermee. En de Lich King 25 heroic kill van 3 weken terug was ook echt super. Weken, maanden gestreden en eindelijk down _/-\o_ . Zelfde geldt overigens voor Nefarian en Ragnaros in vanilla.

Ben inmiddels gestopt met raiden though, en doe casual ICC op altjes om te kijken wat ik wil spelen in Cataclysm. :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las Vegas schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:01:
[...]

Ja, dat blijkt wel. Ik schrik er gewoon zelf van wat mensen gelijk van je denken na aanleiding van 1 post. Misschien ook niets de meest positieve post, maar toch. Ik wou gewoon ff wat momenten delen van het fijne pug leven op mijn server van gister, en hoe sommige guilds met je om gaan. Blijkbaar draait dan gelijk je hele leven om WoW..

En om de vraag van Paul Nieuwkamp te beantwoorden, ik ben zeker gelukkig hoor als ik WoW speel. Zijn zat kleine momentjes waarvan je een lekker gevoel krijgt. Al m'n rare mounts zijn stuk voor stuk waardevol voor me _/-\o_ . Weet nog goed dat ZG tiger dropte, realm 1st DK ermee. En de Lich King 25 heroic kill van 3 weken terug was ook echt super. Weken, maanden gestreden en eindelijk down _/-\o_ . Zelfde geldt overigens voor Nefarian en Ragnaros in vanilla.

Ben inmiddels gestopt met raiden though, en doe casual ICC op altjes om te kijken wat ik wil spelen in Cataclysm. :)
IDD! ik las je mount verhalen altijd met plezier man! ennuh /Respect voor je collectie,ben dr ook mee bezig en vind het niet echt gemakkelijk om even naar die 100 toe te fietsen maarja ben dan ook eerst een beetje de Rares die voor mij bereikbaar zijn aan het farmen hehe moet nog heel wat "koop mounts" maar wil die rares gewoon eerst hebben..met name die vervloekte ZG tiger haha heb hem nu nog vaker gefarmed dan die Deathcharger van Rivendare voordat de droprate buff er was :P

Viel me trouwens ook op dat er ineens sinds die Beta Key actie een Hoop nieuwe mensen hier posten:
Welcome / Welcome back! :*)

Ennuh Mr.LasVegas? mocht je de pvp kant op draaien dan houd ik me aanbevolen hehe (kan ik ook stiekem meegenieten van je Collectie mounts _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:37:
[...]

IDD! ik las je mount verhalen altijd met plezier man! ennuh /Respect voor je collectie,ben dr ook mee bezig en vind het niet echt gemakkelijk om even naar die 100 toe te fietsen maarja ben dan ook eerst een beetje de Rares die voor mij bereikbaar zijn aan het farmen hehe moet nog heel wat "koop mounts" maar wil die rares gewoon eerst hebben..met name die vervloekte ZG tiger haha heb hem nu nog vaker gefarmed dan die Deathcharger van Rivendare voordat de droprate buff er was :P

Viel me trouwens ook op dat er ineens sinds die Beta Key actie een Hoop nieuwe mensen hier posten:

Ennuh Mr.LasVegas? mocht je de pvp kant op draaien dan houd ik me aanbevolen hehe (kan ik ook stiekem meegenieten van je Collectie mounts _/-\o_ )
Haha thanks man ;). Pvp? Nee, daar doe ik sinds TBC niet meer aan :P. Af en toe een random om wat gastjes te slachten op m'n DK.

En de collectie is aardig, 118 and counting. Rogue op m'n server heeft 130 mounts inmiddels, daar zit ik echt nog lang niet aan. Maar ben wel heel benieuwd wat Cataclysm gaat brengen qua mounts!

Over ZG gesproken, wordt wel 'ns tijd dat de tijger dropped op m'n druid :9

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las Vegas schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:43:
[...]

Haha thanks man ;). Pvp? Nee, daar doe ik sinds TBC niet meer aan :P. Af en toe een random om wat gastjes te slachten op m'n DK.

En de collectie is aardig, 118 and counting. Rogue op m'n server heeft 130 mounts inmiddels, daar zit ik echt nog lang niet aan. Maar ben wel heel benieuwd wat Cataclysm gaat brengen qua mounts!

Over ZG gesproken, wordt wel 'ns tijd dat de tijger dropped op m'n druid :9
OMG ik kom bij jou inwonen om dat mount farmen maar eens meester to worden haha 118?!
wat is je geheim? (op die TCG mounts na dan want daar heb ik er maar 1 van haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:48:
[...]

OMG ik kom bij jou inwonen om dat mount farmen maar eens meester to worden haha 118?!
wat is je geheim? (op die TCG mounts na dan want daar heb ik er maar 1 van haha)
Je weet toch dat Las Vegas een beroemde mount fluisteraar is?
Vaak legt hij gewoon een stuk vlees op de grond neer en wacht hij tot zijn doelwit er op af komt. Dit kan soms dagen, weken of maanden duren! Maar Las Vegas heeft het geduld. Wanneer het beest dan eindelijk te voor schijn komt, springt hij op de rug van het beest en temt hij het.

Soms vraag ik me bovendien wel af waarom mensen een bepaalde ding wilt verzamelen. Mounts en mini-pets vind ik persoonlijk ook leuk, maar ik heb er zelf geen zin om ze te zoeken noch ze te kopen.

Dus mijn vraag luidt voor jullie: Waarvoor loop jij al die achievements af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hiroj schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:59:
[...]

Je weet toch dat Las Vegas een beroemde mount fluisteraar is?
Vaak legt hij gewoon een stuk vlees op de grond neer en wacht hij tot zijn doelwit er op af komt. Dit kan soms dagen, weken of maanden duren! Maar Las Vegas heeft het geduld. Wanneer het beest dan eindelijk te voor schijn komt, springt hij op de rug van het beest en temt hij het.

Soms vraag ik me bovendien wel af waarom mensen een bepaalde ding wilt verzamelen. Mounts en mini-pets vind ik persoonlijk ook leuk, maar ik heb er zelf geen zin om ze te zoeken noch ze te kopen.

_/-\o_ Haha!

En tsja, waarom.. Omdat ik niets beters te doen had ingame. Zelfde reden als waarom ik the Insane heb gefarmed, gebrek aan andere dingen om te doen ingame. En sommige achievements zijn gewoon leuk om te farmen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:37:
[...]

Zit op 105mounts ofzo, en ik kan er nog zo 3 kopen en die van argent tournament halen ( die 100 seals kosten ) dus er zijn der zat ;)
Heb geen meta mounts behalve glory of the raider ( rooie ).
En heb geen fishing mount ofzo.

Eigenlijke enige speciale die ik heb zijn:
Rivendare
Raptor
Polar bear ( niet echt rare )
TLPD ( rare )
Brewfest kodo
Brewfest Ram
dat is het wel eigenlijk :P witte kip still no drop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja. Hoe je WoW speelt ligt helemaal aan de doelen die je voor jezelf stelt! Als je te veel wilt loop je inderdaad het gevaar om eraan verslaafd te raken.

Had van de week ook iemand in mijn RP guild zitten die naast dat ook Raiden en PvP (Arena) op het hoogste niveau doet. Ze (ja mensen, vrouwen zijn er ook plenty ;)) was nogal depressief over het feit dat ze te veel dingen aan haar hoofd had zoals kinderen, raiden, RP en de PvP. Vervolgens zei ik dat ze misschien eens wat minder moest gaan raiden of PvPen zodat ze wat minder stress zou krijgen. Hierbij beantwoorde ze natuurlijk dat ze nog de Lich King wilde verslaan voordat Cataclysm uitkwam en dat ze daar een hoop voor over had.

Persoonlijk vind ik dat je gewoon een goede balans moet vinden. Zo doe ik de laatste tijd wat PvP erbij (Wintergrasp en BG's) om voor Stonekeeper Shards te sparen zodat ik die Honor heirlooms kan kopen. Vervolgens stuur ik die dan naar mijn Horde character om zo de level 60 blue PvP set te kopen. Ziet er goed uit op een Orc in RP. :) Gewoon lekker casual rondrennen aangezien je in een paar maanden toch niks meer aan die Northrend Gear heb. Daarnaast is die ook spuuglelijk.
Voor het gevoel dat je grote delen van het spel heb voltooid. Het voelt een beetje als in het begin van WoW. Hoog levellen naar de cap om zo meer E-Peen te krijgen. Je kunt er grapjes over maken maar dat is toch waar het uiteindelijk om gaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:12:
Tsja. Hoe je WoW speelt ligt helemaal aan de doelen die je voor jezelf stelt! Als je te veel wilt loop je inderdaad het gevaar om eraan verslaafd te raken.

Had van de week ook iemand in mijn RP guild zitten die naast dat ook Raiden en PvP (Arena) op het hoogste niveau doet. Ze (ja mensen, vrouwen zijn er ook plenty ;)) was nogal depressief over het feit dat ze te veel dingen aan haar hoofd had zoals kinderen, raiden, RP en de PvP. Vervolgens zei ik dat ze misschien eens wat minder moest gaan raiden of PvPen zodat ze wat minder stress zou krijgen. Hierbij beantwoorde ze natuurlijk dat ze nog de Lich King wilde verslaan voordat Cataclysm uitkwam en dat ze daar een hoop voor over had.

Persoonlijk vind ik dat je gewoon een goede balans moet vinden. Zo doe ik de laatste tijd wat PvP erbij (Wintergrasp en BG's) om voor Stonekeeper Shards te sparen zodat ik die Honor heirlooms kan kopen. Vervolgens stuur ik die dan naar mijn Horde character om zo de level 60 blue PvP set te kopen. Ziet er goed uit op een Orc in RP. :) Gewoon lekker casual rondrennen aangezien je in een paar maanden toch niks meer aan die Northrend Gear heb. Daarnaast is die ook spuuglelijk.

[...]

Voor het gevoel dat je grote delen van het spel heb voltooid. Het voelt een beetje als in het begin van WoW. Hoog levellen naar de cap om zo meer E-Peen te krijgen. Je kunt er grapjes over maken maar dat is toch waar het uiteindelijk om gaat. ;)
inderdaad en voorall in je oude setjes wat doen etc.

Bank char pally full t6 met alles erop en eraan :)
Me eigen char ze fishing outfit : Tier 5 full met epic fishing pole.
Nostalgy setje voor in ironforge etc : Tier 1
E-peen set als ik afk op de FP sta in dalaran : Full T6 met sunwell items
En als ik zelf ga banken doe ik deze set aan http://www.wowhead.com/itemset=81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:12
Mektheb schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:06:
[...]

Zit op 105mounts ofzo, en ik kan er nog zo 3 kopen en die van argent tournament halen ( die 100 seals kosten ) dus er zijn der zat ;)
Heb geen meta mounts behalve glory of the raider ( rooie ).
En heb geen fishing mount ofzo.

Eigenlijke enige speciale die ik heb zijn:
Rivendare
Raptor
Polar bear ( niet echt rare )
TLPD ( rare )
Brewfest kodo
Brewfest Ram
dat is het wel eigenlijk :P witte kip still no drop
Ik heb 1 rare mount, de headless horseman's mount. Ideaal dingetje, kan gewoon vliegen en ook in non flying area's gewoon lopen. En zeg nou zelf, een vliegend paard is toch vet :P. Alleen jammer dat hij geen 310% is, daar zou ik er nog wel 1tje van willen.

Heb wel de achievement van 50 pets maar dat is ook weinig bijzonders, meeste gewoon van AH afgetrokken of van vendors gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felsch
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:33
*denkt is blij dat tie de brewfest ram heeft* en de bronze drake niet te vergeten lol(op 4 chars :))* Maar serieus... alles wat ik binnen haal qua mounts is gewoon op geluk etc. Besteed nooit de tijd aandacht om ff te gaan grinden (zoals voor de maghar, zou gaan grinden, nooit verder gekomen dan standaard honored ofzo)

verder heb ik ff geen wow gespeelt van de week... hoop dat ik volgende week nieuw pc kan kopen en dat ik dan gewoon weer rustig kan gaan spelen (en natuurlijk andere dingen dan alleen wow :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn favorieten die ik nu heb zijn toch nog wel :

-Winterspring frostsaber (oldschool behaald! enorme farm tour toen)
-Rivendare's Deathcharger (oldschool roll verloren, +/- 40e try in wotlk (buffed dropchance) pas gekregen)
-ZG Raptor
-Big Battle Bear (tcg gekregen van mn neefje,hij kreeg een nieuw deck terug haha +de gebruikte kaart)
-Beiden Raf mounts
-de Choppah ofc! (me engineer!)
-Sea turtle (niet al te lang gefarmed,in een pool in scholazar)

en straks hopelijk nog voor cata mijn kroontje op mn werk de Swift Zulian Tiger..damm verlieft op die mount haha

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:40:
Mijn favorieten die ik nu heb zijn toch nog wel :

-Winterspring frostsaber
-Rivendare's Deathcharger
-ZG Raptor
-Big Battle Bear
-Beiden Raf mounts
-de Choppah ofc!
-Sea turtle

en straks hopelijk nog voor cata mijn kroontje op mn werk de Swift Zulian Tiger..damm verlieft op die mount haha
Hehe chopper is inderdaad wel leuk :D gebruik hem alleen never :P
-Winterspring moet ik nog farmen, och wat slecht
- Raf mounts heb ik alleen de zebra
- Kip moet ik hebben ! ! ! ! !
- Waarom zit je niet op mijn realm konden we gezellig samen farmen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Op mijn lock heb ik ook de mount van de Headless Horseman...
Precies het char wat hem moet hebben... als ze ooit besluiten om de locks een class flying mount te geven.. mogen ze deze nabouwen... incl. het groene vuur.. :)

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Ik was in Vanilla WoW zo trots op me swift saber op me gnome mage, die had me runecloth gekost :P
Om terug te komen op Jailbreak, dan moet ik terugdenken aan het volgende moment:
ik: Hey, shouldn't we clear that passage first?
Guildie: Nah that's ok, we'll do it during the escort.
....<insert batman style POW's BAM's>
Guildie: Hmmmmz maybe we should have
Gevolgd in de try waar we liepen te vloeken tegen Windsor dat hij niet door liep :) Wat een lol op TS en party chat

[ Voor 18% gewijzigd door CyPh op 20-08-2010 13:01 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Bitbron schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:32:
Gisteravond niet veel gedaan in de wondere wereld van WoW, ik had wel een uitnodiging gehad van onze gl om mee te gaan naar ICC25, maar ik had andere r/l plannen (uit eten en zo, blijft toch leuker uiteindelijk ;)). Wel wat later nog online gekomen en wat zitten spelen met de target dummy in TBluff en mijn (MM) rotation nog wat verbeterd. Ben benieuwd of het straks in een raid echt merkbaar zal zijn.

Verder ben ik sinds vandaag weer terug naar Orc (...dus DenniZ, je had gelijk ;))
O man, verzoek Blizzard om die opties op je account page te disablen. :P

Verder niet veel speciaals gisteren. Alt run ICC25, 1e wing + festergut + rotface + dreamwalker. Tank neck van dreamwalker meegenomen, 10k rep naar exalted. Komen er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Tof lijstje Viva, en damn you Mek! Ik wil ook TLPD :'( . Tis wel hilarisch overigens, heb de Brewfest kodo op pally en druid, maar niet op m'n ''mountchar''.

ff kijken:

- ZG Tijger (3 runs, was echt nog nooit zo blij geweest, helemaal omdat ik 'm in vanilla al had verloren met een 96 roll tegen een 100 roll. Winnaar quitte een week later)
- ZG Raptor (24 runs op DK, 16 runs op Druid, overigens puur geluk dat ik 'm won op Druid aangezien m'n buddy er ook op rollde)
- MGT kip (26 runs, en doe nu nog iedere dag MGT voor m'n broer, helaas nog geen 2de keer gezien)
- Raven Lord (8 runs, inmiddels zit ik op run 66 op m'n DK en nog altijd geen 2de keer gezien)
- Thunderfury (8 runs ook, kreeg de 2de binding op m'n verjaardag, timing! :P)
- Sulfuras (1 run, binding dropte op m'n eerste run, woei!)
- VoA mount (2de run op Druid, 10de run op Pally maar toen werd 'ie geninjaed terwijl ik 100 rollde en heb 'm moeten kopen voor 2k op m'n DK)
- Fishing turtle (44 uur vissen en toen mocht ik 'm eindelijk ontvangen, god wat een opluchting was dat _/-\o_ )
- Oculus mount (3 runs sinds die bag er kwam, lucky!)
- Sarth 10 mount (5000g moeten betalen)
- Sarth 25 mount (96 rollen en 'm winnen op een legit kill toen het nog lastig was _/-\o_ )
- Stratholme paard (146 runs op Druid in TBC, 75 runs op DK in WOTLK)
- Winterspring Saber, faction change en woei, gratis mount!

En tsja, voor de rest alle TCG mounts, maar daar is geen luck bij involved.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Las Vegas schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:50:
Tof lijstje Viva, en damn you Mek! Ik wil ook TLPD :'( . Tis wel hilarisch overigens, heb de Brewfest kodo op pally en druid, maar niet op m'n ''mountchar''.

ff kijken:

- ZG Tijger (3 runs, was echt nog nooit zo blij geweest, helemaal omdat ik 'm in vanilla al had verloren met een 96 roll tegen een 100 roll. Winnaar quitte een week later)
- ZG Raptor (24 runs op DK, 16 runs op Druid, overigens puur geluk dat ik 'm won op Druid aangezien m'n buddy er ook op rollde)
- MGT kip (26 runs, en doe nu nog iedere dag MGT voor m'n broer, helaas nog geen 2de keer gezien)
- Raven Lord (8 runs, inmiddels zit ik op run 66 op m'n DK en nog altijd geen 2de keer gezien)
- Thunderfury (8 runs ook, kreeg de 2de binding op m'n verjaardag, timing! :P)
- Sulfuras (1 run, binding dropte op m'n eerste run, woei!)
- VoA mount (2de run op Druid, 10de run op Pally maar toen werd 'ie geninjaed terwijl ik 100 rollde en heb 'm moeten kopen voor 2k op m'n DK)
- Fishing turtle (44 uur vissen en toen mocht ik 'm eindelijk ontvangen, god wat een opluchting was dat _/-\o_ )
- Oculus mount (3 runs sinds die bag er kwam, lucky!)
- Sarth 10 mount (5000g moeten betalen)
- Sarth 25 mount (96 rollen en 'm winnen op een legit kill toen het nog lastig was _/-\o_ )
- Stratholme paard (146 runs op Druid in TBC, 75 runs op DK in WOTLK)
- Winterspring Saber, faction change en woei, gratis mount!

En tsja, voor de rest alle TCG mounts, maar daar is geen luck bij involved.
Nou zou ik maar is beginnen dan :P

-TLPD vloog tegen mij aan ik had de moed al opgegeven hem te vinden, dus ja uhm no efford pure luck
-Raptor 1e kill drop ./flex
-Tiger 66kills nu geen drop :<
-MGT Kip 67 kills 5x zien droppen ( 4 mensen hem eerder gehad als ik daarna zijn ze gekapt,) en 1x 1ekill drop op me alt ( leuk he :@ )
-Oculus nooit gehad :<
-Sarth 10 ( roll van 89 gehad maar niet gekregen omdat hij geninja'd werd)
-Sarth 25 ( nooit gewonnen )
-Stratholme +40 runs
-Winterspring nooit gefarmed geen zin nog
-Voa mount nooit gezien maar ik doe ook nooit voa of wg of daily's
-Turtle wil maar niet komen :<
- Shettek hall's mount zit nu op 10runs en nog niet gedropped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damm LasVegas :P wat ben jij een mazzelaar man! zulke mounts en zo weinig tries :P

en idd jammer Mek dat een dunne lijn tussen onze 2 realms ons gescheiden houd haha maar ga maar niet mountjes farmen op die beta server waar ik na 5 minuten ofzo pas door had dat je /bow deed whahaha :P

die onyxia mount lijkt me ook wel vet trouwens,vind het alleen jammer dat de invincible mount vleugels heeft weet ook niet wanneer arthas die erop geplakt heeft maar vind het maar niks :S

TLPD : Kwijl Kwijl :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Gisteren om 20:59(genoteerd) Vyragosa gekilled na weken campen, nu hopen dat TLPD eens spawned :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Frerk schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:38:
Gisteren om 20:59(genoteerd) Vyragosa gekilled na weken campen, nu hopen dat TLPD eens spawned :P
Och dat zegt niks ;), heb vyragosa wel is 3x op een dag gesloopt :P
zelfs met 1x binnen 10min 2x achter elkaar, echt trust me rng is rng we wil never know

En @ Viva, hahah beter opletten !
./respect

[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 20-08-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Weekrapport

Deze week weer aan het werk, minder tijd om te gamen dus zoals in m'n vakantie. Heb in m'n laatste week vakantie nog een nieuwe paladin op een nieuwe server tot level 30 gekregen, verder voor de 2de keer LK heroic neergehaald (guild 3rde) en "Glorenzelg, High-Blade of the Silver Hand" mogen looten. aangezien ik voorlopig geen aanspraak mag maken op shadowmourne zijn deze en Cryptmaker die ik al had het beste wat ik qua wapens kan krijgen. Prima voorlopig, Nu alleen nog wat andere gear verzamelen om mezelf weer volledig in de heroic gear te steken.

Met m'n alts gaat het wat minder tegenwoordig aangezien ik stukken minder speel. log nouwelijks nog buiten raid tijden, en als ik m'n alts al log is het meestal om de transmute daily te doen. Heb gisteren wel m'n warlock van lightbringer naar silvermoon verhuist om weer naast m'n main te komen staan. wil met de tijd nog wel even m'n druid (level 67) op 80 brengen, en uiteraard m'n nieuwe paladin die ondertussen level 33 is geworden, rustig maar zeker komem die er wel.

Deze reset begonnen met ruby sanctum heroic in plaats van de gebruikelijke icc farm. We hebben RS25Hc nog niet neergehaald al zijn we wel heel dicht in de buurt elke keer (al wipes gehad van 6 en 7%) Het begint wel redelijk vervelend te worden dat die niet neergaat. veel erger als LK heroic nog al hadden we daar veel meer tijd voor nodig zit je bij halion al gewoon in de laatste fase elke try sinds de eerste week maar hij wil maar niet kapot.

Gisteren op m'n warrior exhalted geworden met sha'tari skyguard. dit is helaas pas m'n 2de faction in TBC daar ik redelijk aan het eind van TBC begonnen ben (zelfs pas net voordat woltk uit was) Ben er wel blij mee, was weer een redelijk aantal mounts wat ik kon toevoegen en uiteraard een tabart en pet.

Dat was het verslagje.

Dan heb ik nog wat advies voor de figuren hier die nogal slechte ervaringen hebben.

- slechte ervaring met pugs... doe ze dan niet, of ga samen met iemand van de guild, zowiezo als je geen guild heb zie volgende punt. Als je wel pugs moet doen om de een of andere reden, bouw een vriendenlijst.

- Geen guild.. simpel zoek een guild, of je nou wilt raiden, casual wilt ouwehoeren of role play er is altijd een guild voor je, zie het als een soort uitgebreide vriendenlijst. Zat mensen dan om mee te spelen mocht je dat willen. vooral in de casual wereld zijn er enorme guilds, er is simpelweg geen reden om geen guild te hebben.

- Vrienden, die krijg je niet zomaar toegeworpen, een leuk groepje om buiten de guild mee te spelen of met dezelfde interesses. Deze zijn verder wel simpel om te krijgen. in random dungeons (mensen van jouw server uiteraard) of op de oude manier, er is niks op tegen om met een groepje mensen die je bij elkaar gezocht hebt in dalaran een random dungeon te doen. vooral ook praten en sociaal doen helpt, samen maak je een beter azeroth

Wowhead profiel

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.