't leuke aan RNG is dat technisch gezien ieder moment een TLPD voor m'n neus kan spawnenMektheb schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:41:
[...]
Och dat zegt niks, heb vyragosa wel is 3x op een dag gesloopt
zelfs met 1x binnen 10min 2x achter elkaar, echt trust me rng is rng we wil never know
En @ Viva, hahah beter opletten !
./respect
Verwijderd
Haha net wat leuks gezien op Youtube na het linkje van wow.com te hebben gescoord :
is gebaseert op de Broedmoeder vd rode Dragonflight: Alexstrasza op de melodie van lady gaga's aleandro
YouTube: Alexstrasza [WoW Parody]
start van het filmpje is een beetje ehh boring maar wacht het begin ff af hij is echt gaaf haha
[Editje]: kan het niet laten om mijn favoriete wow filmpje ook nog te posten..een tribute van een held die we nooit zullen vergeten,werd er helemaal emotioneel van
Enjoy :
YouTube: In memory of Uther the Lightbringer
is gebaseert op de Broedmoeder vd rode Dragonflight: Alexstrasza op de melodie van lady gaga's aleandro
YouTube: Alexstrasza [WoW Parody]
start van het filmpje is een beetje ehh boring maar wacht het begin ff af hij is echt gaaf haha
[Editje]: kan het niet laten om mijn favoriete wow filmpje ook nog te posten..een tribute van een held die we nooit zullen vergeten,werd er helemaal emotioneel van
YouTube: In memory of Uther the Lightbringer
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2010 13:51 ]
Ik heb wel ondekt op de beta dat ik de Goblins een zeer leuk ras vind en ondanks dat ik normaal alleen Alliance speel denk ik dat ik straks maar eens bij Catalism een horde ga maken
Persoonlijk gesproken denk ik dat veel mensen die nu teleurgesteld zijn zich veel meer in WoW hebben laten zuigen dan de zogenaamde 'casuals' zoals ondergetekende. Ik heb nog nooit mijn sociale leven laten schieten voor WoW. Ik acht mijn sociale leven gewoon belangrijker dan het vermaak van een spelletje.
Toen ik WoW ging spelen had dat een reden; ik kocht iedere maand een nieuw computerspel a 40-50 euro en was na een maand erop uitgekeken. Na WoW te hebben gespeeld op een private server besloot ik om WoW te spelen aangezien 12 euro de maand een stuk voordeliger is dan 40 euro de maand en ik had gelijk. Dankzij WoW ging ik een stuk minder spellen kopen.
Ik ben zelf WoW een maand of vier gestopt pas geleden omdat ik WoW even zat was. Ik ben zelf geen raider (wat verklaard waarom ik Ulduar en ICC niet heb heb uitgespeeld en geen haast ermee heb). Ik heb in het verleden wel gezeten in een paar guilds op Blade's Edge. De eerste guild was een pretguild met alleen maar mana klasses. We hadden plus 200 leden en de sfeer was gezellig maar raiden ofzo was er niet bij, Als je hulp vroeg voor het downen van elite monsters voor quests kreeg je die wel. Ik was on-officieel second in command. Op een dag kwam ik online en was ik plotseling GM zonder waarschuwing van een guild met 200+ leden en 3 banktabs. (waar overigens voornamelijk Trash in stond) Dit was pre-WotLk, de guild stortte in elkaar en ik hefde de guild op.
Met de komst van WotLK ging ik bij [Warriors of Light] en deze deed raiden waaraan ik mee deed. Het ging erg goed tot de GM capsones kreeg, Tijdens een raid waar ik niet bij was had de GM besloten om de loot aan zijn vriendin te geven zonder de gebruikelijke rolls. De raidtop maakte een nieuwe groep genaamd [Heroes of Light] (of zoiets) en WoL leek dood te bloeden dus ging ik daar bij. Een tijd lang ging het goed tot ook die raidgroep zich deed disbanden.
Ik besloot toen de guild te quitten en ben guildloos geworden. Ik maak zonder guild nogsteeds dezelfde gearprogressie als zonder guild. Raiden is echt /care bij mij ik speel eigenlijk altijd spellen voor de joeks en het leifst spellen die veel vrijheid bieden zoals WoW of free roaming games. Ik kan best teamplayen en luister graag naar advies van anderen (zoals specwijzigingen en tactics) maar mijn leven laten leiden door een game? Never!
Toen ik WoW ging spelen had dat een reden; ik kocht iedere maand een nieuw computerspel a 40-50 euro en was na een maand erop uitgekeken. Na WoW te hebben gespeeld op een private server besloot ik om WoW te spelen aangezien 12 euro de maand een stuk voordeliger is dan 40 euro de maand en ik had gelijk. Dankzij WoW ging ik een stuk minder spellen kopen.
Ik ben zelf WoW een maand of vier gestopt pas geleden omdat ik WoW even zat was. Ik ben zelf geen raider (wat verklaard waarom ik Ulduar en ICC niet heb heb uitgespeeld en geen haast ermee heb). Ik heb in het verleden wel gezeten in een paar guilds op Blade's Edge. De eerste guild was een pretguild met alleen maar mana klasses. We hadden plus 200 leden en de sfeer was gezellig maar raiden ofzo was er niet bij, Als je hulp vroeg voor het downen van elite monsters voor quests kreeg je die wel. Ik was on-officieel second in command. Op een dag kwam ik online en was ik plotseling GM zonder waarschuwing van een guild met 200+ leden en 3 banktabs. (waar overigens voornamelijk Trash in stond) Dit was pre-WotLk, de guild stortte in elkaar en ik hefde de guild op.
Met de komst van WotLK ging ik bij [Warriors of Light] en deze deed raiden waaraan ik mee deed. Het ging erg goed tot de GM capsones kreeg, Tijdens een raid waar ik niet bij was had de GM besloten om de loot aan zijn vriendin te geven zonder de gebruikelijke rolls. De raidtop maakte een nieuwe groep genaamd [Heroes of Light] (of zoiets) en WoL leek dood te bloeden dus ging ik daar bij. Een tijd lang ging het goed tot ook die raidgroep zich deed disbanden.
Ik besloot toen de guild te quitten en ben guildloos geworden. Ik maak zonder guild nogsteeds dezelfde gearprogressie als zonder guild. Raiden is echt /care bij mij ik speel eigenlijk altijd spellen voor de joeks en het leifst spellen die veel vrijheid bieden zoals WoW of free roaming games. Ik kan best teamplayen en luister graag naar advies van anderen (zoals specwijzigingen en tactics) maar mijn leven laten leiden door een game? Never!
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
GrappigBruntFCA schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:46:
Ik heb wel ondekt op de beta dat ik de Goblins een zeer leuk ras vind en ondanks dat ik normaal alleen Alliance speel denk ik dat ik straks maar eens bij Catalism een horde ga maken
Ik speel normaal Horde, maar wil voor de Worgen toch wel een uitzondering maken. Lorewise is het uiteraard Ally, maar qua looks toch wel horde !
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Worgen komt er zoiezo in bij mij
.
Me priest gaat zoiezo richting gnome
Me mage is en blijft human !
En blizzard if your reading this for god sake please change animations of old races !
Me priest gaat zoiezo richting gnome
Me mage is en blijft human !
En blizzard if your reading this for god sake please change animations of old races !
Inderdaad ik zit altijd bij de Horde maar de Worgen kan me zomaar eens naar de Alliance gaan halen (al blijven mijn Horde characters toch favoriet denk ik zo) vooral toen ik die cutscene zag dat je van Human naar Worgen 'evolueert' is echt geweldig!
---
Verwijderd
ja en met veranderen bedoelen we niet ALLEEN dragonball Z kapseltjes toevoegen! ik wil een echte baard nu net als Uther! (en zn armor set ook,of die van arthas in de culling of stratholme)Mektheb schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:55:
Is dat niet een beetje een combi van het welbekende Valor setje?Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:05:
[...]
ja en met veranderen bedoelen we niet ALLEEN dragonball Z kapseltjes toevoegen! ik wil een echte baard nu net als Uther! (en zn armor set ook,of die van arthas in de culling of stratholme)
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Graag gedaan, ben blij dat je hem hebtVerwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 07:44:
Vanmorgen was het eindelijk zover,mailtje terug gehad van die gasten van het WoW magazine..
had deel 1 al ontvangen en zat braaf op deel 2 te wachten tot ik met Coast in gesprek raakte over het wow magazine en hij mij vertelde dat deel 3 er al bijna aankwam haha ik gemailed en nu dus iets van 6 dagen later bericht terug: Deel 2 komt er nu aan,sorry voor het ongemakThx CoasT!
[...]
Kom binnenkort maar weer eens kijken op mijn Rogue, ben nu verslaafd aan mijn Shaman!
De Worgen twijfel ik nog over hangt er vanaf welke classes ik nog wil doen, heb wel gemerkt dat ik toch een DPS-er ben en daarna een healer, maar dat zien we wel weer als Catalysm uitkomtDakreal schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:53:
[...]
GrappigIk heb precies hetzelfde bij de Worgen.
Ik speel normaal Horde, maar wil voor de Worgen toch wel een uitzondering maken. Lorewise is het uiteraard Ally, maar qua looks toch wel horde !
Als er mensen op anachronos zitten ff vraagje voor jullie, merken jullie de laatste tijd ook al een boost in Druids, er komen er steeds meer en meer. eerst was het pala en nu druid. miss komt dat omdat druids gewoon geweldig zijn 
misschien dat mensen uit andere rhealms ook stijgingen zien in druids?
[ Voor 13% gewijzigd door Hajame op 20-08-2010 15:08 ]
Er worden voornamelijk druids gelvld omdat ze met gear zo verschikkelijk overpowered zijn in PvP.fenylalaline schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:01:
Als er mensen op anachronos zitten ff vraagje voor jullie, merken jullie de laatste tijd ook al een boost in Druids, er komen er steeds meer en meer. eerst was het pala en nu druid. miss komt dat omdat druids gewoon geweldig zijn
Gelukkig weten deze mensen waarschijnlijk niet dat de Resto druid in Cataclysm keihard generft wordt.
niet echt keihard generft hoor, vindt het wel jammer dat tree form een 30 sec buff wordt
Dit vind ik nou ook... Ik vind ze worgen op de beta ook gewoon best lekker spelen atm. Als ik de goblin bekijk dan heb ik toch eerder zoiets van, het begin is wel aardig, maar daarna ? en worgen worden tenminste worgenDakreal schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:53:
[...]
GrappigIk heb precies hetzelfde bij de Worgen.
Btw, voor de mensen die het intresseerd en voor de gezelligheid spelen.
Ik zit vanavond op mijn Worgen dr00d genaamd ínvictus op Mekkatorgue. (Cataclysm Beta)
Ben lvl 13.5, dus mocht je ook zin hebben om ff wat te chatten of misschien op lvl 15 wat random instances te doen, laat het weten. Vanaf 15 zou ik in principe kunnen tanken in bearform.
Ik zit vanavond op mijn Worgen dr00d genaamd ínvictus op Mekkatorgue. (Cataclysm Beta)
Ben lvl 13.5, dus mocht je ook zin hebben om ff wat te chatten of misschien op lvl 15 wat random instances te doen, laat het weten. Vanaf 15 zou ik in principe kunnen tanken in bearform.
Nu heb ik behoorlijk wat lore gelezen van Warcraft, maar mischien is het gewoon een feature?Mektheb schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:55:
Ik bedoel, mischien is het echt zo dat wanneer je rondhuppelt met een huge-ass 2h zwaard en je 'cast' een holy light, jou zwaard echt verdwijnt zolang je cast en wanneer je klaar bent hij opeens weer verschijnt? Of wanneer je de hele raid rond huppelt met een schild en mace, tijdens het healspammen je compleet zonder enig wapen of schild je handjes in de lucht staat te wapperen?
Mischien klopt het wel dat je in een zeer speciale 'poep' richthouding moet gaat staan om met een stukje hout met glazen balletje vuurballetjes te kunnen schieten? De damage van een enh shaman (tauren) komt ook puur door het aaien van een boss, ipv het bruut rondhakken van je 2 axes
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dan heb ik het inderdaad wat te pessimistisch opgevat, excusesLas Vegas schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:51:
[...]
Pardon? Sorry als m'n post zo'n beeld creëert, maar dat is echt verre van de waarheid. Ik heb weliswaar 2 schooljaren min of meer verneukt, maar dat was echt in het begin. Inmiddels gaat het prima hoor, heb zat hobbies naast WoW hoor.. Ben inmiddels 3 jaar ouder en 3 jaar wijzer hoor. Die dagen van 10 uur WoW per dag zijn over..
Blijkbaar gaf m'n post nogal een selectief beeld van mij als persoon, had er ook maar wat ups bij moeten zetten dan...
Niets wordt keihard generfed, het wordt wel gebalanceert. Daarom lach ik ook altijd meewarig naar mensen die nu op hun achterste benen gaan staan als $insert-ability ineens minder powerfull is.Dakreal schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:16:
[...]
Er worden voornamelijk druids gelvld omdat ze met gear zo verschikkelijk overpowered zijn in PvP.
Gelukkig weten deze mensen waarschijnlijk niet dat de Resto druid in Cataclysm keihard generft wordt.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
indeed 
En als een andere class X meer dps doet als ik of X meer healing of X meer dit of X meer dat.
Leuk maar maakt het nog steeds een teamgame
En PvP sja who cares i dont
En als een andere class X meer dps doet als ik of X meer healing of X meer dit of X meer dat.
Leuk maar maakt het nog steeds een teamgame
En PvP sja who cares i dont
Persoonlijk ben ik iemand die voornamelijk houd van de kleine dingen. HC's runnen lukt toch uiteindelijkw el met gemak. de raid endcontent zou vet zijn maar als ik hem 1 keer volledig zou doen ben ik er wel klaar mee, daarom investeer ik meer in dingen zoals fishing, cooking en ik weet zeker dat archelogy iets wordt waar ik vol voor ga.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Dat voor mij ookAuredium schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:08:
Persoonlijk ben ik iemand die voornamelijk houd van de kleine dingen. HC's runnen lukt toch uiteindelijkw el met gemak. de raid endcontent zou vet zijn maar als ik hem 1 keer volledig zou doen ben ik er wel klaar mee, daarom investeer ik meer in dingen zoals fishing, cooking en ik weet zeker dat archelogy iets wordt waar ik vol voor ga.
En ja andere games zijn der ook nog, en nee ik heb geen leven ./next
Sjah wat mij betreft mag er een andere MMO op de markt gaan komen. WoW is aardig tijdsverdrijf maar na 5 jaar is het toch wel saai geworden, en daar gaat een nieuwe expansion maar slechts tijdelijk iets aan veranderen. Ook het hele community en guild gevoel vind ik sinds WOTLK compleet verdwenen.
Hydra, if you're reading this, DAOC 2 AUB
Hydra, if you're reading this, DAOC 2 AUB
Is dat niet precies wat ik zeg?Kees schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:54:
[...]
Niets wordt keihard generfed, het wordt wel gebalanceert. Daarom lach ik ook altijd meewarig naar mensen die nu op hun achterste benen gaan staan als $insert-ability ineens minder powerfull is.
Verwijderd
weet iemand nog een site waar je een beta key kan winnen? (doe mee op wow-nl.com/wowhead.com en wowinterface.com)
ik wil echt graag in de beta, als ik het gevoel heb dat ik help een game beter te maken vind ik het 100x leuker:)
ik wil echt graag in de beta, als ik het gevoel heb dat ik help een game beter te maken vind ik het 100x leuker:)
Ik wou dat ik de mijne nog kon weggeven, beta client krijg ik maar niet geinstalleerd en key is wel in mijn battle.net gebruikt. Beetje zonde achteraf
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Echt vaag dat bij jouw cata beta niet werkt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ja indeed, ik heb hem nu bij 4 mensen erop gezet en ja ze hebben alle 3 een key ikzelf ben nummer 4Rakkerzero schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 08:39:
Echt vaag dat bij jouw cata beta niet werkt.
en dat is bij Vista / XP / W7 geweest.
Waar het dan ook aan ligt by sinergyX ?
Oh, schurft.....
Met die nieuwe beta patch die vannacht is uitgebracht werkt mijn Beta client ook niet meer.
Net nadat ie gepatched was deed ie het wel, maar kreeg ik een WoW Error in het character selection screen. Ik krijg nu een WoW Error als ik de beta opstart.
Edit: ik lees net op Cata beta forum dat er blijkbaar veel meer mensen last hebben van constant crashes enzo. Hopelijk wordt dit snel gefixed.
Met die nieuwe beta patch die vannacht is uitgebracht werkt mijn Beta client ook niet meer.
Net nadat ie gepatched was deed ie het wel, maar kreeg ik een WoW Error in het character selection screen. Ik krijg nu een WoW Error als ik de beta opstart.
Edit: ik lees net op Cata beta forum dat er blijkbaar veel meer mensen last hebben van constant crashes enzo. Hopelijk wordt dit snel gefixed.
[ Voor 87% gewijzigd door Zeror op 21-08-2010 10:00 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Grote nieuwe patch voor de Beta, mooi natuurlijk want er waren een hoop bugs. Minder mooi is dat al mijn horde characters verwijderd zijn 
Bij het aanmaken van een Goblin crashed de game ook. Eerst eens alle 500mb binnen halen voordat ik nog een keer kijk.
Bij het aanmaken van een Goblin crashed de game ook. Eerst eens alle 500mb binnen halen voordat ik nog een keer kijk.
[ Voor 30% gewijzigd door Pontifex op 21-08-2010 10:51 ]
Ook mijn kleine goblin is helaas verwijderd, nouja het was ook wel te verwachten dat zoiets zou gebeuren en daarmee ging ik ook akkoord toen ik intekende voor de beta. Is er ergens een lijst met bugfixes te vinden voor deze patch
overall is het een hele instabiele build. na 5 crashes achter elkaar ben ik maar ff op het forum gaan kijken en daar stond dat je de "World of Warcraft Beta\Data\Cache" even een andere naam moet geven zodat je met een lege cache begint. 3 crashes later kon ik inderdaad inloggen.
Echte release notes zijn er niet, maar de known issue lijst met een kopje fixed issues is zoals gewoonlijk op het cataclysm beta forum te vinden.
edit:
Worldofraids heeft wel onofficiele Patchnotes
Echte release notes zijn er niet, maar de known issue lijst met een kopje fixed issues is zoals gewoonlijk op het cataclysm beta forum te vinden.
edit:
Worldofraids heeft wel onofficiele Patchnotes
[ Voor 14% gewijzigd door Slamdance op 21-08-2010 11:46 ]
Verwijderd
alleen daar krijg je wel weer dingen voor terug, het is niet zo dat tree of life een 30 sec buff wordt en dan klaar, alles veranderd.fenylalaline schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:17:
niet echt keihard generft hoor, vindt het wel jammer dat tree form een 30 sec buff wordt
Verwijderd
Vraagje, ik zou graag op een andere server als waar ik nu speel een horde character beginnen. Zou m'n eerste ooit worden dan
. Welke server heeft zo wat een goeie verdeling wat betreft Alliance/Horde en zijn er veel mensen actief?
Ik wil namelijk ook niet op een uitgestorven realm gaan beginne
. Ik heb zelf al ff rondgekeken en Outland blijkt precies wel niet slecht te zijn? Iemand ervaringen over deze realm?
Ps : liefst ook een pvp , zit nu op een pve , maar wil toch ook eens de pvp sfeer opsnuiven
Ik wil namelijk ook niet op een uitgestorven realm gaan beginne
Ps : liefst ook een pvp , zit nu op een pve , maar wil toch ook eens de pvp sfeer opsnuiven
Mijn Goblin is ook wegmaxietheboss schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 10:57:
Ook mijn kleine goblin is helaas verwijderd, nouja het was ook wel te verwachten dat zoiets zou gebeuren en daarmee ging ik ook akkoord toen ik intekende voor de beta. Is er ergens een lijst met bugfixes te vinden voor deze patch
En toen ik met mn hunter inlogde net kon ik niet lopen, geen heartstone gebruiken, niks. Zelfs mn bags waren leeg en verdwenen.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 21-08-2010 13:23 ]
magische vraag, ik weet het ook niet. Als test zelfs de normale client nog via de updater binnengehaald, deze installeert zonder problemen. Nu bezig met 7GB voor Starcraft 2, ook via de updater, lijkt vooralsnog ook goed te gaan.Mektheb schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 08:46:
[...]
Ja indeed, ik heb hem nu bij 4 mensen erop gezet en ja ze hebben alle 3 een key ikzelf ben nummer 4
en dat is bij Vista / XP / W7 geweest.
Waar het dan ook aan ligt by sinergyX ?
Installatie Beta, 100% kans op read-error.
http://forums.worldofwarc...icId=26560567253&sid=2000maxietheboss schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 10:57:
En de fix voor de Client crashes:
http://forums.worldofwarc...icId=26399119878&sid=2000
[ Voor 12% gewijzigd door Dakreal op 21-08-2010 13:27 ]
Haha, iemand wil de Tabard of the Lightbringer kopen van iemand uit onze guild, voor de gold cap
wtf ? dat ding is nog lelijk ook !RichardvdD schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:19:
Haha, iemand wil de Tabard of the Lightbringer kopen van iemand uit onze guild, voor de gold cap![]()
Ik vroeg me af of er tweakers zijn die op de realms Doomhammer of Darkspear spelen? Ik en een paar gasten die ik ken via WoW zijn namelijk bezig een guild te maken en we zijn opzoek naar een nieuwe realm. Eentje die goede balance heeft en waar wel wt te beleven is zeg maar? Iemand tips?
Over de beta client, mijne werkt gewoon heb nergens problemen mee gehad. Nou heb ik ook nog niet veel gespeeld dus
Moest is weer beetje inkomen op de live servers en daar weer is een UI bouwen etc! Had alles van WoW tijdje terug verwijderd maar had ik beter niet kunnen doen...
Over de beta client, mijne werkt gewoon heb nergens problemen mee gehad. Nou heb ik ook nog niet veel gespeeld dus
Ik vind Jaedenar een leuke realm, balance is prima en is wel wat te beleven.GrandDestroyer schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:37:
Ik vroeg me af of er tweakers zijn die op de realms Doomhammer of Darkspear spelen? Ik en een paar gasten die ik ken via WoW zijn namelijk bezig een guild te maken en we zijn opzoek naar een nieuwe realm. Eentje die goede balance heeft en waar wel wt te beleven is zeg maar? Iemand tips?
Over de beta client, mijne werkt gewoon heb nergens problemen mee gehad. Nou heb ik ook nog niet veel gespeeld dusMoest is weer beetje inkomen op de live servers en daar weer is een UI bouwen etc! Had alles van WoW tijdje terug verwijderd maar had ik beter niet kunnen doen...
Moet alleen oppassen voor trade hier, is een van de ergste spamrealms
Ik speel op Doomhammer en volgens mij is het het afvoerputje van wow, er zijn een aantal goede guilds, maar die dat wordt redelijk overschaduwd door het stupiditeits gehalte in trade en pugs tbh.
Nondeju!
Net Kingslayer (25) geworden in een semi pug/raid community. Ook nog 6 bosses op HC gedaan
Zo die kan ik teminste nog van het lijstje schrappen. Op Yogg en Alganon na.
Ook mooie staff(Distand Land) gewonnen voor bearspec.
Net Kingslayer (25) geworden in een semi pug/raid community. Ook nog 6 bosses op HC gedaan
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
vandaag nog een wipe gehad op yog +0 helaas :< Q-Qjunglebeast schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 00:37:
Nondeju!
Verwijderd
Net 80 geworden op mijn Rogue.
http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Saurfang&cn=Hirohito
Wat voor gear kan ik het beste kopen van mijn emblems? Ik heb nu wat pvp gear omdat ik veel cta deed.
En hoe zijn mijn builds? primary is PvE en secondary pvp
Wat voor gear kan ik het beste kopen van mijn emblems? Ik heb nu wat pvp gear omdat ik veel cta deed.
Zojuist weer Wintergrasp gedaan. Mijn God waar gaat dit eindigen. We speelden met 4 Alliance tegen 65 Hordes...20 tenacity. Afgelopen 2 weken maakte nog eens 35 Alliances hun overstap naar Horde. De vraag luidt nu of er straks nog wel PvP mogelijk is, want dan bestaat de gehele realm uit Hordes en zijn alle Alliances verdwenen. Gekeken naar gehele community op PvP servers zijn Hordes zo gigantisch in de meerderheid dat een FCM-Alliance only gewoon niet eens meer kan.
Ik zit me toch te bedenken hoe dit toch kan, natuurlijk zijn Horde racials zwaar overpowered in PvP, maar ik denk toch dat de meeste mensen PvE doen en dus niet echt selecteren op die racials, Dus waarom is Horde zoveel populairder dan Alliance, aanvankelijk was de Horde:Alliance ratio 2:1 op onze realm, dat is inmiddels 8:1 geworden dankzij Faction Change.
Blizzard moet dit soort fenomen toch snel gaan stoppen, straks in Wintergrasp kunnen er niet meer dan xx aantal Hordes zijn dan Alliances en dan is het voor hen ook niet eens leuk meer om te spelen.
Ik zit me toch te bedenken hoe dit toch kan, natuurlijk zijn Horde racials zwaar overpowered in PvP, maar ik denk toch dat de meeste mensen PvE doen en dus niet echt selecteren op die racials, Dus waarom is Horde zoveel populairder dan Alliance, aanvankelijk was de Horde:Alliance ratio 2:1 op onze realm, dat is inmiddels 8:1 geworden dankzij Faction Change.
Blizzard moet dit soort fenomen toch snel gaan stoppen, straks in Wintergrasp kunnen er niet meer dan xx aantal Hordes zijn dan Alliances en dan is het voor hen ook niet eens leuk meer om te spelen.
Verwijderd
horde racials zwaar overpowered valt best wel mee hoor, maar ik herken het probleem wel, ik speel horde en we spelen altijd tegen 10 alliance met 20-30 tenacy, moet idd wat aan gedaan worden.MysticSnake schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 08:54:
Zojuist weer Wintergrasp gedaan. Mijn God waar gaat dit eindigen. We speelden met 4 Alliance tegen 65 Hordes...20 tenacity. Afgelopen 2 weken maakte nog eens 35 Alliances hun overstap naar Horde. De vraag luidt nu of er straks nog wel PvP mogelijk is, want dan bestaat de gehele realm uit Hordes en zijn alle Alliances verdwenen. Gekeken naar gehele community op PvP servers zijn Hordes zo gigantisch in de meerderheid dat een FCM-Alliance only gewoon niet eens meer kan.
Simpel kunnen ze het oplossen gewoon andere servers met een andere server laten mergen, en de gene die leeg is NEW maken.
Opgelost, alleen doen ze dat niet en krijg je wel weer een free migration na 30jaar voordat je kan moven
Bij ons op bladefiist is het sinds de laatste free migrations weer goed te doen, veel alliance maar ook veel horde weer.
Denk we tegenwoordig wel aardig rond de zelfde ratio's zitten horde wel mee, maar goed
Horde wint toch altijd met alles met PvP met name in bg's
Opgelost, alleen doen ze dat niet en krijg je wel weer een free migration na 30jaar voordat je kan moven
Bij ons op bladefiist is het sinds de laatste free migrations weer goed te doen, veel alliance maar ook veel horde weer.
Denk we tegenwoordig wel aardig rond de zelfde ratio's zitten horde wel mee, maar goed
Horde wint toch altijd met alles met PvP met name in bg's
Frost emblems opsparen, op 60 moet je Herkuml war Token halen, is al helemaal voor Mutilate een ziek item.Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 03:08:
Net 80 geworden op mijn Rogue.
Ik zou trouwens Quick Recovery inruilen voor Fleet Footed, verder is 't wel prima.
Verwacht trouwens geen al te hoge DPS in HCs met Mutilate, daar is 't gewoon niet voor gemaakt.
Back to gear; die T9 set is als begin niet verkeerd, mede doordat ie zo goedkoop is :P(50 triumphs zo uit m'n hoofd per deel.).
Probeer de Unsharpened Ice Razor uit FoS HC te krijgen(trash) en Blood Weeper uit ToC5 HC.
Verder is RED en Nightmare Tear in je helm een hele sterke combo.
En ik zou op www.elitistjerks.com even rondkijken bij Rogue en iDPS downloaden, is een java APP spreadseet achtig iets, perfect voor EP en nieuwe gear uitzoeken.
Verwijderd
Bedankt, zou combat beter zijn voor heroics?Frerk schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 11:47:
[...]
Frost emblems opsparen, op 60 moet je Herkuml war Token halen, is al helemaal voor Mutilate een ziek item.
Ik zou trouwens Quick Recovery inruilen voor Fleet Footed, verder is 't wel prima.
Verwacht trouwens geen al te hoge DPS in HCs met Mutilate, daar is 't gewoon niet voor gemaakt.
Back to gear; die T9 set is als begin niet verkeerd, mede doordat ie zo goedkoop is :P(50 triumphs zo uit m'n hoofd per deel.).
Probeer de Unsharpened Ice Razor uit FoS HC te krijgen(trash) en Blood Weeper uit ToC5 HC.
En ik zou op www.elitistjerks.com even rondkijken bij Rogue en iDPS downloaden, is een java APP spreadseet achtig iets, perfect voor EP en nieuwe gear uitzoeken.
het is een visuele circel. allaince wil ook wel eens een voa spelen, na elke keer met 4 vs 80 te spelen, gaan ze maar horde. Kunnen ze iig voa in en creeeren daarmee een nog grotere imbalance.MysticSnake schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 08:54:
Je moet wetene dat veel mensen gaan voor achievements en meer dan een jaar doen voor WG achievement zien de meeste niet zitten.
Ik heb nu ook de eindelijk de achievement maar 9 maanden voor 100 wins waarvan de helft tussen 22:00 - 8:00 geeft wel aan hoe frusterrend het kan zijn als constante underdog
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ja, Mutilate is single target en heeft een soort set-up time(Slice and dice, Hunger for Blood) terwijl combat alleen Slice and Dice en dan Sinister Strike/Eviscerate.Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:08:
[...]
Bedankt, zou combat beter zijn voor heroics?
Alleen Combat gearen is heel anders
Werkt voor zowel Mutilate als Combat.
Vreemd, op Outland heb ik sinds de begintijd geen Tenacity meer gezien, en ook heb ik medelijden met de mensen die nog eens een Wintergrasp succesvol moeten verdedigen, want ik heb sinds de begintijd van wotlk niet meer een verdeigende battle gewonnen

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Niet echt een mijlpaal voor de meeste hier.
Maar net Yog+0 op 10man gedaan, erg leuke fight ! zonder keepers
en me rusted binnen
Maar net Yog+0 op 10man gedaan, erg leuke fight ! zonder keepers
5 min geleden kwam er een patch van 500MB +- binnen voor de cat beta
Start spell op. valt me op dat de muis niet 100% smooth over het beeld gaat, de video options zien er weer uit als voorheen ( de oude interface )
dan dan probeer ik een toon te laden....
error die ik krijg, maar deze error's zijn random. kan met geen enkele toon inloggen

meer mensen hier last van?
Start spell op. valt me op dat de muis niet 100% smooth over het beeld gaat, de video options zien er weer uit als voorheen ( de oude interface )
error die ik krijg, maar deze error's zijn random. kan met geen enkele toon inloggen

120?!?!
Ik heb al moeite om aan de 75 te komen
bij mij wil die maar niet zichzelf gevenBitbron schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:55:
Jaaaaaa, ik heb Mr. Pinchy mogen toevoegen aan mijn collectie!
120 minipets
Deze patch in zijn geheel is gewoon extreem instabiel.HStyles schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 19:56:
5 min geleden kwam er een patch van 500MB +- binnen voor de cat beta
error die ik krijg, maar deze error's zijn random. kan met geen enkele toon inloggen![]()
[afbeelding]
Wat je zou kunnen proberen is om de "World of Warcraft Beta\Data\Cache" en "World of Warcraft Beta\Cache" map even te hernoemen naar "CacheOLD" ofzo.
Daar is hij bij mij iets stabieler door geworden al crached hij nog steeds af en toe spontaan.
Vooral als alliance defend komt het op Outland nog wel eens voor, omdat alliance daar blijkbaa niet zoveel zin in heeft.Kees schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 19:32:
Vreemd, op Outland heb ik sinds de begintijd geen Tenacity meer gezien, en ook heb ik medelijden met de mensen die nog eens een Wintergrasp succesvol moeten verdedigen, want ik heb sinds de begintijd van wotlk niet meer een verdeigende battle gewonnen
[Signature]
Vergeet daarbij niet te melden dat de grotere guilds ook vaak een enorme ego hebben. Kijk maar naar sommige gasten in Eternal Gathering..Dr.Snuggles schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:36:
Ik speel op Doomhammer en volgens mij is het het afvoerputje van wow, er zijn een aantal goede guilds, maar die dat wordt redelijk overschaduwd door het stupiditeits gehalte in trade en pugs tbh.
Qua Alliance:Horde ratio gaat het wel gelijk op.
Maar voor wie overweegt naar Doomhammer te komen: wees welkom, maar begin niet je eigen guild zonder een dergelijk structuur.
Verwijderd
Zelf ben ik alweer 2 maandjes gestopt met wow.
Ik had het wel gezien.. Speel het vanaf het begin, alles gedaan en veel gehaald.
Heb maar een Xbox360 aangeschaft om af en toe wat te gamen, en vorige week dacht ik de game te missen, dus toch maar ff ingelogt, maar nee.. dat werd hem toch niet.
Dus bij deze, defenitief gestopt
Veel plezier nog allen in Cataclysm.
Ik had het wel gezien.. Speel het vanaf het begin, alles gedaan en veel gehaald.
Heb maar een Xbox360 aangeschaft om af en toe wat te gamen, en vorige week dacht ik de game te missen, dus toch maar ff ingelogt, maar nee.. dat werd hem toch niet.
Tot snel waarschijnlijk dan heVerwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:14:
Zelf ben ik alweer 2 maandjes gestopt met wow.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Dat heb ik weer met MountsRichardvdD schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:01:
120?!?!
Die Ice Razor dropt in alle 3 ICC 5 man instances en Blood Weeper dropt van de laatste boss in FoS.Frerk schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 11:47:
[...]
Frost emblems opsparen, op 60 moet je Herkuml war Token halen, is al helemaal voor Mutilate een ziek item.
Eindelijk 80
En redelijk geluk gehad met de instances waar ik doorheen geboost ben op 79.5 want ik begin met 3 epics en een gs van ~3600.
Daarna 7x Trial of Champions gedaan zonder ook maar één hunter-drop, en gisteren met wat vrienden een zooitje Heroics gedaan. HoR Heroic was alleen toch even net te veel voor die groep
En nu maar emblems sparen zo
Al ben ik wel benieuwd hoe snel dat gaat vervelen, met questen doe je in principe steeds wel hetzelfde, maar is het toch iedere keer net anders, en om nu -tig keer Hor normal te gaan doen of zo
Daarna 7x Trial of Champions gedaan zonder ook maar één hunter-drop, en gisteren met wat vrienden een zooitje Heroics gedaan. HoR Heroic was alleen toch even net te veel voor die groep
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Weet iemand een goeie addon om je UI meer een geheel te geven? Ik heb eigenlijk al m'n addons nu mooi op z'n plek maar 't lijkt niet echt een geheel..
Gister ook maar beide accounts gecancelled. Behalve elke reset een ICC25 pug deed ik niks meer in het spel ondanks dat ik vakantie had en dus tijd zat ter beschikking had. Als mijn vakantie voorbij is zal er ook geen tijd voor serieus WoW zijn. 3 dagen raiden is inmiddels al te veel. Maar ach, wat ik eerder al postte het hele WoW is zo saai geworden. Wordt echt tijd voor een nieuwe MMO. Ik zie mezelf met Cata ook niet teruggekomen.
mmmm net de volgende mail in mijn spam
Dear customer,
Due to suspicious activity, the Battle.net account xxx@hotmail.com has been locked. You tried to login your account on 2010-8-21 from several different IP.
We are concerned about whether your account has been stolen. In order to guarantee the legitimacy of your account, we need you follow these steps:
Step 1: Secure Your Computer
In the event that your computer has been infected with malicious software such as a keylogger or trojan, simply changing your password may not deter future attacks without first ensuring that your computer is free from these programs. Please visit our Account Security website to learn how to secure your computer from unauthorized access.
Step 2: Secure Your E-mail Account
After you have secured your computer, check your e-mail filters and rules and look for any e-mail forwarding rules that you did not create. For more information on securing your e-mail account, visit our Support page.
Step 3: Restore access to Your account
We now provide a secure website for you to verify whether you have taken the appropriate steps to secure the account, your computer, and your email address. Please follow this site to restore the access to your account: http ://www. blizzard. accountissue. us/battl elogin .htm?ticket= zotewhcbzjhase9hsihgns ge2c sqibzeyzqmfohvzpyo
If you still have questions or concerns after following the steps above, feel free to contact Customer Support at http ://us. blizzard.com /support/article.xm l?locale=en_ US&articleId=20606 .
Sincerely,
The Battle.net Account Team
Online Privacy Policy
Gestuurd van: From: WoW AccountEU @review. blizzard.com (WoW AccountEU @review. blizzard.com)
Toch vervelend idee dat ze dus je email hebben en je zo proberen te hacken (of hoe je het ook wilt noemen).
Gisteren nog gespeeld dus voor degene die het niet doorhadden.... het is een phising mail
Dus be aware.
Wat ik me wel altijd afvraag, wat gebeurd er als je op die linkjes klikt. Zit nu op me werk (pc) maar wil het risico niet lopen dat te infecteren enzo.
EDIT: links aangepast zodat je er niet op kan klikken. DUS NIET NAAR DE LINKS GAAN!
Dear customer,
Due to suspicious activity, the Battle.net account xxx@hotmail.com has been locked. You tried to login your account on 2010-8-21 from several different IP.
We are concerned about whether your account has been stolen. In order to guarantee the legitimacy of your account, we need you follow these steps:
Step 1: Secure Your Computer
In the event that your computer has been infected with malicious software such as a keylogger or trojan, simply changing your password may not deter future attacks without first ensuring that your computer is free from these programs. Please visit our Account Security website to learn how to secure your computer from unauthorized access.
Step 2: Secure Your E-mail Account
After you have secured your computer, check your e-mail filters and rules and look for any e-mail forwarding rules that you did not create. For more information on securing your e-mail account, visit our Support page.
Step 3: Restore access to Your account
We now provide a secure website for you to verify whether you have taken the appropriate steps to secure the account, your computer, and your email address. Please follow this site to restore the access to your account: http ://www. blizzard. accountissue. us/battl elogin .htm?ticket= zotewhcbzjhase9hsihgns ge2c sqibzeyzqmfohvzpyo
If you still have questions or concerns after following the steps above, feel free to contact Customer Support at http ://us. blizzard.com /support/article.xm l?locale=en_ US&articleId=20606 .
Sincerely,
The Battle.net Account Team
Online Privacy Policy
Gestuurd van: From: WoW AccountEU @review. blizzard.com (WoW AccountEU @review. blizzard.com)
Toch vervelend idee dat ze dus je email hebben en je zo proberen te hacken (of hoe je het ook wilt noemen).
Gisteren nog gespeeld dus voor degene die het niet doorhadden.... het is een phising mail
Wat ik me wel altijd afvraag, wat gebeurd er als je op die linkjes klikt. Zit nu op me werk (pc) maar wil het risico niet lopen dat te infecteren enzo.
EDIT: links aangepast zodat je er niet op kan klikken. DUS NIET NAAR DE LINKS GAAN!
[ Voor 5% gewijzigd door thewizard2006 op 23-08-2010 12:23 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Ik heb dit weekend nUI geinstalleerd, bevalt me goed. Heb er wel FuBar bij gedaan, Prat, WIM, Omen, DBM en Recount en nog wel wat dingen, maar de basis ligt er dan gewoon alFrerk schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:03:
Weet iemand een goeie addon om je UI meer een geheel te geven? Ik heb eigenlijk al m'n addons nu mooi op z'n plek maar 't lijkt niet echt een geheel..
| 17 December 1991 | De Nerdette |
tukui.orgFrerk schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:03:
En dan een van de geeditte packages van een ander, staan er zat tussen;)
Ik gebruik LUI, wel mooi als je er niet te veel aan wilt kloten (kan natuurlijk wel). http://wow-lui.com/. Al je addons zullen wel op de shop moeten danFrerk schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:03:
Hiervan krijg ik er ook een x aantal van per week.thewizard2006 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:17:
mmmm net de volgende mail in mijn spam
Dear customer,
Gisteren nog gespeeld dus voor degene die het niet doorhadden.... het is een phising mailDus be aware.
Komt omdat ik er 1x in getrapt ben en toen alles kwijt was.
Nu authenticator geinstalleerd en ben ik ervoor behoed.
Mischien voor de zekerheid de URL's aanpassen om de nieuwsgierigen onder ons te beschermenthewizard2006 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:17:
Fishing mail met URL's
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Wel handig als je even alle links naar die phishing site eruit haalt misschien?thewizard2006 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:17:het is een phising mailDus be aware.
Hehe heb een klein beetje hetzelfde maar andere spellen boeien me sowieso niet echt meer... log meer in om wat te ouwehoeren met guildies terwijl een een heroicje doen ofzo. 't Wordt of Cata of, als 't er eenmaal is, Diablo 3Kaap schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:03:
Gister ook maar beide accounts gecancelled. Behalve elke reset een ICC25 pug deed ik niks meer in het spel ondanks dat ik vakantie had en dus tijd zat ter beschikking had. Als mijn vakantie voorbij is zal er ook geen tijd voor serieus WoW zijn. 3 dagen raiden is inmiddels al te veel. Maar ach, wat ik eerder al postte het hele WoW is zo saai geworden. Wordt echt tijd voor een nieuwe MMO. Ik zie mezelf met Cata ook niet teruggekomen.
Bnet pindle#2913
Er gebeurt over 't algemeen niets. De pagina bestaat soms niet eens meer óf je krijgt van je browser (in ieder geval fx) een phishing/fraude mededeling. De ene keer is het een pagina die voor bijna 100% lijkt op de 'officiele' b.net pagina, de andere keer gewoon een onopgemaakte pagina met een paar invoerveldjes. Als je die overigens invult (nee, niet met je echte gegevensthewizard2006 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:17:
Gisteren nog gespeeld dus voor degene die het niet doorhadden.... het is een phising mailDus be aware.
Ik krijg tegenwoordig per dag een stuk of 6 mailtjes als dat. Ze hebben mij enkele maanden terug 'te pakken gehad' en sindsdien wordt ik dus met mails doodgegooid. Heb nu wel een authenticator, dus veel zin heeft het voor hen niet meer, maar ik verdom het om al die mails te beantwoorden ;-).
uberhaupt die mails invullen..sorry maar als je WoW al een tijd speelt weet je dat ze je proberen te hacken dmv die valse mailtjes. als je dan alsnog mailtjes gaat beantwoorden doe je het toch verkeerd.garagaholic schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:52:
[...]
Er gebeurt over 't algemeen niets. De pagina bestaat soms niet eens meer óf je krijgt van je browser (in ieder geval fx) een phishing/fraude mededeling. De ene keer is het een pagina die voor bijna 100% lijkt op de 'officiele' b.net pagina, de andere keer gewoon een onopgemaakte pagina met een paar invoerveldjes. Als je die overigens invult (nee, niet met je echte gegevens) krijg je een foutmelding of wordt je gewoon doorgestuurd naar de officiele blizzard inlogpagina (zodat mensen 'niets door hebben').
Ik krijg tegenwoordig per dag een stuk of 6 mailtjes als dat. Ze hebben mij enkele maanden terug 'te pakken gehad' en sindsdien wordt ik dus met mails doodgegooid. Heb nu wel een authenticator, dus veel zin heeft het voor hen niet meer, maar ik verdom het om al die mails te beantwoorden ;-).
Hier ook.. een aantal maanden geleden is mijn gmail account wat ik voor wow gebruik ook gehacked.. vanuit China zelfs als ik google mag geloven.garagaholic schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:52:
[...]
Er gebeurt over 't algemeen niets. De pagina bestaat soms niet eens meer óf je krijgt van je browser (in ieder geval fx) een phishing/fraude mededeling. De ene keer is het een pagina die voor bijna 100% lijkt op de 'officiele' b.net pagina, de andere keer gewoon een onopgemaakte pagina met een paar invoerveldjes. Als je die overigens invult (nee, niet met je echte gegevens) krijg je een foutmelding of wordt je gewoon doorgestuurd naar de officiele blizzard inlogpagina (zodat mensen 'niets door hebben').
En nu is de frequentie van dat soort mailtjes ook verhoogd van 1 in de paar weken naar verscheidene per dag. Ik lees ze allemaal, puur omdat ik het grappig vindt wat voor URL ze nu weer gebruiken.
Overigens gooit gmail ze eigenlijk automatisch allemaal in de spam folder.
Ik meot er niet aan denken wat er had gebeurd als ik geen authenticator had gehad...
of als ik mijn paypal ooit eens had geupdate zodat ik het kon gebruiken voor mijn huidige CC.. maar dat is een ander verhaal
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
ja ik heb ook 1x gehad dat een chinees blijkbaar in me gmail is geweest, maar daar hebben ze nog weinig aan bij mij. ik heb een ander mailadres voor me wow account en daar is nog niets mee gebeurtavotar schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:58:
[...]
Hier ook.. een aantal maanden geleden is mijn gmail account wat ik voor wow gebruik ook gehacked.. vanuit China zelfs als ik google mag geloven.
En nu is de frequentie van dat soort mailtjes ook verhoogd van 1 in de paar weken naar verscheidene per dag. Ik lees ze allemaal, puur omdat ik het grappig vindt wat voor URL ze nu weer gebruiken.
Overigens gooit gmail ze eigenlijk automatisch allemaal in de spam folder.
Ik meot er niet aan denken wat er had gebeurd als ik geen authenticator had gehad...
of als ik mijn paypal ooit eens had geupdate zodat ik het kon gebruiken voor mijn huidige CC.. maar dat is een ander verhaal
Het is toch grappig dat heelveel mensen die mails krijgen, terwijl ik ze echt nooit krijg (of ze gaan rechtstreeks naar de spamfolder waarin ik niet kijk) Ik ben tevens ook niet gehacked etc.
Een vriend van mij krijgt die mailtjes wel en gaat ze doodleuk ff tracken. Weet niet meer waar hij laatst uit kwam, maar het blijft grappig om te zien hoe en wat en dat het een best wel fakemail is
.
Een vriend van mij krijgt die mailtjes wel en gaat ze doodleuk ff tracken. Weet niet meer waar hij laatst uit kwam, maar het blijft grappig om te zien hoe en wat en dat het een best wel fakemail is
8/10 perdag op een email waar WoW nooit op heeft gezeten.SexyjustSexy schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:25:
Het is toch grappig dat heelveel mensen die mails krijgen, terwijl ik ze echt nooit krijg (of ze gaan rechtstreeks naar de spamfolder waarin ik niet kijk) Ik ben tevens ook niet gehacked etc.
Een vriend van mij krijgt die mailtjes wel en gaat ze doodleuk ff tracken. Weet niet meer waar hij laatst uit kwam, maar het blijft grappig om te zien hoe en wat en dat het een best wel fakemail is.
Jeej, 25 mans Kingslayer...
Best knap met een 5000GS Resto Shammy
Leve guild runs waarmee je meegetrokken wordt. Heb alleen de laatste 3 encounters meegedaan nu. En dat met een FPS van 2 de eerste twee bosses. Lekker healen zo
Maargoed, beetje tweaken en kon met de LK tenminste nog iets betekenen. Maar de phase transitions zijn best lastig met lag en een brakke framerate. Sigh...
Best knap met een 5000GS Resto Shammy

Default blanke hetero
Hehe gz xDEbayzo schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:01:
Jeej, 25 mans Kingslayer...
Best knap met een 5000GS Resto ShammyLeve guild runs waarmee je meegetrokken wordt. Heb alleen de laatste 3 encounters meegedaan nu. En dat met een FPS van 2 de eerste twee bosses. Lekker healen zo
Maargoed, beetje tweaken en kon met de LK tenminste nog iets betekenen. Maar de phase transitions zijn best lastig met lag en een brakke framerate. Sigh...
brakke pc of laptop ?
Naja zelfs op een dikke PC halveert m'n normale (vsync) fps van 60 naar 25-30 ofzo... WoW trekt gewoon teveel op sommige momenten in 25 man raids, 10 mans zijn superstrak -.-
Bnet pindle#2913
Daarom zet men vsync uitporn* schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:02:
Naja zelfs op een dikke PC halveert m'n normale (vsync) fps van 60 naar 25-30 ofzo... WoW trekt gewoon teveel op sommige momenten in 25 man raids, 10 mans zijn superstrak -.-
"Don't let your dreams be memes"
Heb toch echt nergens last van, en ik neem ondertussen ook nog de video's op voor de guildporn* schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:02:
Ik ben zelf bezig met het verzamelen van companions want ik wilde 75 companions halen. Dus ik koop op AH een [proto drake welp] voor 175G. Vervolgens tik ik mijn oracles eitje open en wat zit erin...juist ja, een [proto drake welp] dus maat op AH gezet voor 190G en verkocht. 
Ach, toch nog goed uitgepakt uiteindelijk. Nog zes companions te gaan, de meeste zal makkelijk lukken via Ah waarschijnlijk.
Verder tijdens het maken van flasks de recipie van '[flask of pure death] ontdekt.
Ach, toch nog goed uitgepakt uiteindelijk. Nog zes companions te gaan, de meeste zal makkelijk lukken via Ah waarschijnlijk.
Verder tijdens het maken van flasks de recipie van '[flask of pure death] ontdekt.
Oh, ik dacht dat ze wel zouden ophouden als ik ze dat vriendelijk vroeg!patrickos85 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:56:
[...]
uberhaupt die mails invullen..sorry maar als je WoW al een tijd speelt weet je dat ze je proberen te hacken dmv die valse mailtjes. als je dan alsnog mailtjes gaat beantwoorden doe je het toch verkeerd.
Naja dat kan maar ik heb een hekel aan dat gevouw dat je dan soms ziet. Bovendien zorgt het er niet voor dat je min fps lager is, alleen maar dat je max gecapped is
Wat voor bakkie heb je dan? Heb een (ja ok inmiddels niet meer super hi-tech) C2D 3Ghz en een 4870 en heb met 4x tragere kaarten vroeger 120 fps gehaald maja... 't wordt zwaarder blijkbaarMektheb schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:15:
[...]
Heb toch echt nergens last van, en ik neem ondertussen ook nog de video's op voor de guild
Bnet pindle#2913
Q9550 op 3.6ghzporn* schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:30:
[...]
Naja dat kan maar ik heb een hekel aan dat gevouw dat je dan soms ziet. Bovendien zorgt het er niet voor dat je min fps lager is, alleen maar dat je max gecapped is
[...]
Wat voor bakkie heb je dan? Heb een (ja ok inmiddels niet meer super hi-tech) C2D 3Ghz en een 4870 en heb met 4x tragere kaarten vroeger 120 fps gehaald maja... 't wordt zwaarder blijkbaar
8gb ram
2x 285GTX in SLI
en simpele raid setup
Gister even de Cata beta gespeeld. Ben nou niet echt onder de indruk. Eerste quest in cata was van het type "breng mij 10 van X". Dat heb ik nou wel gezien, het is weinig revolutionair.
Het start gebied van de worgen heeft wel iets speciaals vanwege de phasing en er was iig 1 soort group quest. Jammer dat ze zoiets niet meteen doen bij het begin van cata.
De graphics van WoW worden met cata ook niet echt geupgrade wat voor mij ook een flink minpunt is. Het ziet nu wel erg karig uit vergeleken met andere games/mmorpgs.
Het start gebied van de worgen heeft wel iets speciaals vanwege de phasing en er was iig 1 soort group quest. Jammer dat ze zoiets niet meteen doen bij het begin van cata.
De graphics van WoW worden met cata ook niet echt geupgrade wat voor mij ook een flink minpunt is. Het ziet nu wel erg karig uit vergeleken met andere games/mmorpgs.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Dat wow zwaarder wordt is eigenlijk gewoon best hard te merken. Of je nou een zware pc heb of een simpel ding. Alleen speelt het vaak niet lekker op zo een simpel ding (heb ervaring... pijnlijk voor mijn ogen.) Maar zet je er een vidkaart in met de 3d besturing etc dan haal je wellicht geen full fps, maar wel een bespeelbaar resultaat.porn* schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:30:
[...]
[...]
Wat voor bakkie heb je dan? Heb een (ja ok inmiddels niet meer super hi-tech) C2D 3Ghz en een 4870 en heb met 4x tragere kaarten vroeger 120 fps gehaald maja... 't wordt zwaarder blijkbaar
Het zal trouwens nog leuk gaan worden met Cata. Ze hebben sowieso wel de engine vernieuwt, maar betwijfel dat de minimun specs van 5 jaar geleden het toch niet meer zo goed zullen doen
WoW gaat nooit zoals Aion / Guildwars etc worden.pingkiller schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:35:
Gister even de Cata beta gespeeld. Ben nou niet echt onder de indruk. Eerste quest in cata was van het type "breng mij 10 van X". Dat heb ik nou wel gezien, het is weinig revolutionair.
Simpel omdat het zoals nu prima werkt en loopt.
Why changing a working formula
maar goed dat zal wel zo blijven.
bol.com zegt dat ze Cataclysm op 18.11.2010 kunnen leveren
dynabyte zegt dat het 11.11.2010 is
gamemania schat nov.2010
en eigenlijk lijkt dat bij meer shops de maand te zijn waarin ze Cataclysm verwachten. dat blizzard de release datum officieel maakt op blizzcon zal niemand verbazen maar een beetje speculeren is altijd wel leuk. dus wie denkt er net als mij dat Cataclysm niet meer in Q3 komt maar ergens in nov. 11 en 18 zijn beide een donderdag en zijn voor mij de 2 belangrijkste release datums die in aanmerking komen. en 11-11-2010 staat wel mooi en voorkomt ook een hoop verwarring (in Amerika schrijven ze mm-dd-yyyy en in europa dd-mm-yyyy)
gamemania schat nov.2010
en eigenlijk lijkt dat bij meer shops de maand te zijn waarin ze Cataclysm verwachten. dat blizzard de release datum officieel maakt op blizzcon zal niemand verbazen maar een beetje speculeren is altijd wel leuk. dus wie denkt er net als mij dat Cataclysm niet meer in Q3 komt maar ergens in nov. 11 en 18 zijn beide een donderdag en zijn voor mij de 2 belangrijkste release datums die in aanmerking komen. en 11-11-2010 staat wel mooi en voorkomt ook een hoop verwarring (in Amerika schrijven ze mm-dd-yyyy en in europa dd-mm-yyyy)
11-11-2010Mili schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:41:
bol.com zegt dat ze Cataclysm op 18.11.2010 kunnen leveren
gamemania schat nov.2010
Heb altijd al november gezegt
En dan je min fps? Nooit drops onder de 40-50? Magoed zou m'n proc nog eens kunnen oc-en doe ik alleen al jaren niet meer ben niet meer zo'n echte tweakertMektheb schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:34:
[...]
Q9550 op 3.6ghz
8gb ram
2x 285GTX in SLI
en simpele raid setup
Neem aan dat je trouwens 1920 speelt? Of 1650?
@de gfx ach het kan misschien niet mee met de nieuwste spellen maar imo moet je een MMO sowieso niet (alleen) spelen voor de uberstrakke gfx. Dat je 100en mensen op hun mount in een stad nog enigsinds vloeiend over je scherm ziet bewegen vind ik al helemaal geen slechte prestatie
Bnet pindle#2913
1920x1200 en soms 2560x1440porn* schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:44:
[...]
En dan je min fps? Nooit drops onder de 40-50? Magoed zou m'n proc nog eens kunnen oc-en doe ik alleen al jaren niet meer ben niet meer zo'n echte tweakert
Neem aan dat je trouwens 1920 speelt? Of 1650?
@de gfx ach het kan misschien niet mee met de nieuwste spellen maar imo moet je een MMO sowieso niet (alleen) spelen voor de uberstrakke gfx. Dat je 100en mensen op hun mount in een stad nog enigsinds vloeiend over je scherm ziet bewegen vind ik al helemaal geen slechte prestatie
ik heb meestal rond de 50/60fps en in rustige gebieden boven de 80 / 90. en zodra ik record dan zit ik op rond de 30 wat nog voldoende is om perfect te spelen.
en een ui van 4.5mb scheeld ook een hoop.
Ik heb altijd strak 60 tot ik in 25 man raids zit en grafisch ineens alles uit de kast gehaald wordt (Festergut met z'n troep op de grond terwijl 25 man aan het nuken is is het ergst geloof ik, drops tot 25 fps en dan speel ik niet eens met alles vol open). En dan is ie neer en heb ik weer strak 60 fps hoe hard ik m'n muis ook rondspin. Heb ook het idee dat sommige effecten in WoW gewoon zo veel zwaarder zijn voor je vidkaart/cpu dan ze eigenlijk zouden moeten zijn.Mektheb schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:46:
[...]
1920x1200 en soms 2560x1440
ik heb meestal rond de 50/60fps en in rustige gebieden boven de 80 / 90. en zodra ik record dan zit ik op rond de 30 wat nog voldoende is om perfect te spelen.
en een ui van 4.5mb scheeld ook een hoop.
Magoed mijn UI is 20 ofzo zou het ook aan kunnen liggen, te lui om hem op te schonen
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Ik heb net Onyxia verslagen op mijn combat rogue en dit dropte http://www.wowhead.com/item=49297
Welk wapen kan ik het best vervangen met bovengenoemde?
Welk wapen kan ik het best vervangen met bovengenoemde?
Dit topic is gesloten.