MysticSnake schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 08:54:
Zojuist weer Wintergrasp gedaan. Mijn God waar gaat dit eindigen. We speelden met 4 Alliance tegen 65 Hordes...20 tenacity. Afgelopen 2 weken maakte nog eens 35 Alliances hun overstap naar Horde. De vraag luidt nu of er straks nog wel PvP mogelijk is, want dan bestaat de gehele realm uit Hordes en zijn alle Alliances verdwenen. Gekeken naar gehele community op PvP servers zijn Hordes zo gigantisch in de meerderheid dat een FCM-Alliance only gewoon niet eens meer kan.
Ik zit me toch te bedenken hoe dit toch kan, natuurlijk zijn Horde racials zwaar overpowered in PvP, maar ik denk toch dat de meeste mensen PvE doen en dus niet echt selecteren op die racials, Dus waarom is Horde zoveel populairder dan Alliance, aanvankelijk was de Horde:Alliance ratio 2:1 op onze realm, dat is inmiddels 8:1 geworden dankzij Faction Change.
Blizzard moet dit soort fenomen toch snel gaan stoppen, straks in Wintergrasp kunnen er niet meer dan xx aantal Hordes zijn dan Alliances en dan is het voor hen ook niet eens leuk meer om te spelen.
Wat je zegt klopt niet helemaal er is best een enorme diversiteit in de verhoudingen tussen de 2 facties maar op een groot aantal van die pvp realms zitten er gewoon of : een enorm aantal hordies of een enorm aantal alliance..
ik zit inmiddels alweer een poosje op Auchindoun en daar zijn de hordie's weer flink in de minderheid.
zelfs als ze zo vaak verloren hebben dat iedereen met een hoop tenacity en een instant Lieutenant rank rondloopt weten ze nog te verliezen gewoonweg omdat ze te ernstig outnumbered zijn..dan kan je doen wat je wilt maar maak je gewoon geen kans want je bent mischien een stuk sterker enzo met je tenacity maar dat wordt totaal teniet gedaan doordat je nogsteeds vatbaar bent voor CC..
wel lekker zieltjes farmen daar haha maar als je dan weer in dalaran kijkt lopen er best wat hordies rond hoor maarja kijk in iedergeval niet naar die lame Warcraftrealms site want daar klopt geen ruk van,ik ben zelf de pvp realms afgegaan met nog iemand uit de guild om een leuk plekje te zoeken en die vonden we met Auchindoun,echt alliance paradijsje,op mn vorige realm was de WG een beetje fifty/fifty verdeeld maar was de battlegroup weer enorm lame,op auchindoun is dat stukken beter maarja dat maakt niks uit als ze de plannen voor de Rated BG's op dezelfde koers houden (dan worden alle Battlegroups aan elkaar gelinkt)
verder trouwens niet echt veel speciaals gedaan haha :
ZG tiger dropte weer niet

Polar bear zat weer niet in mn Quest reward (ook maar 1x daily

) en voor de rest ben ik een beetje dailies aan het doen om wat geld te verdienen om nog wat mounts te kopen die ik nog niet had aangeschaft (nog 2x argent tournament mount,die van 5 crusader dingentjes + 500g , Red drake vd wyrmcrest,2x mamoet vd sons of hodir,white gryphon van mei francis en morgen kijken of mn green proto uit het eitje komt) en dan moet ik voor het laatste beetje mounts wat ik nog nodig heb voor de 100 mount achievement nog een berg argent tournament dailies doen.. want zit nu op zo'n 85 mounts

TLPD ga ik niet actief op jagen maar als ik in stormpeaks aan het questen ben en hij in de buurt is is het wel handig dat ik die addon heb..geeft ie addon ook een locatie aan waar ie vliegt?
oow gisteren ook nog eventjes in een daily heroic geweest ,heb me van te voren netjes verontschuldigt voor mijn pvp gear,en dat viel in goede aarde..was die heroic waar je voor de LK moest vluchten en vond vooral het stukje met die waves lastig omdat de warrior dps steeds te vroeg om het hoekje vloog en alles agroede voordat de tank er grip op had maar 0 mensen dood dus ik had gelukkig op de juiste moment op de juiste heal knopjes gedrukt haha maar je bent lekker actief bezig als pvp healer in de pve..het is fout ik weet het maar goede training haha hele instance alleen flash of light en holy shock gebruikt

maar dat komt door mn build/gems
gratz btw met mr.pinchy is een hard one hehe
p.s. iemand nog tips om een leuke berg mounts mee te scoren?
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 24-08-2010 08:45
]