Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-04 10:49
Bensimpel schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:37:
Alleen kan iemand mij een goede addon link geven om van dat spam/scam rotzooi af te komen? Ik heb spammenot geprobeerd te installeren maar die werkt niet op een andere reden :/ Nog andere addons een must waard? :P
Badboy / Spamsentry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05 20:20

junglebeast

hier staat iets

Spamsentry wordt al een tijdje niet meer geupdate en heb deze er ook afgegooid. Nu kijken of Badboy goed werkt.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:18

Rmg

DeadKnight schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:16:
Sinds van de week ook maar weer eens begonnen met WoW, toch wel weer even wennen :)
Maarja nog even verslaven als eerst :x

Alleen zojuist krijg ik een mail, dat iemand mijn mailadres wil veranderen van mijn battlenet-account?

[...]

Hoe kan dit ik gebruik gewoon een Authenticator en heb tevens mij computer al gescanned voor trojans/spyware of eventuele keyloggers :-(
Daarnaast heb ik gelijk mij mail weer verandert naar mijn mailadres en ook mijn wachtwoord weer verandert.

Hoop niet als ik morgen inlog dat al mijn gear/gold weg is...
Fake mailtje, ook gehad, kijk maar eens goed naar de links ;)

edit* firefox report ook een webforgery inmiddels op die links

[ Voor 4% gewijzigd door Rmg op 01-08-2010 04:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-05 23:14
DeadKnight schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:16:
Alleen zojuist krijg ik een mail, dat iemand mijn mailadres wil veranderen van mijn battlenet-account?
Wen maar aan dat soort berichten, in-game en via je e-mail adres. Berichten dat iemand een wachtwoordaanvraag heeft gedaan, een emailwijziging, dat je account gebanned wordt, dat je mag meedoen in de cataclysm beta etc.

En allemaal negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Is er trouwens een site voor DK's waar op staat wat bv. de hit cap en is?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
:( Zat al in dat topic te kijken, gewoon overheen gekeken dus.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Startpost update!!

Dwarf en Troll Warlock staan er nu bij in de startpost. Bleek een tijdje terug nog bevestigd te zijn door Ghostcrawler. Die melding had ik echter over het hoofd gezien, maar is nu dus alsnog aangepast in de startpost.

Verder heb ik nog groot nieuws wat betreft de startpost, namelijk een nieuwe toevoeging in de startpost:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BnWe8GW192q2G8qXgOODANyU/full.jpg

Altijd al afgevraagd wat, waar en hoe iedereen van Tweakers speelt. Dankzij Splendid hebben we nu een spelerslijst. Deze spelerslijst wordt gehost op de website WoW Nederland.nl, welke ook onder zijn beheer valt. Deze website had al een algemene spelerslijst en Splendid heeft speciaal voor ons een Tweakers-tag aangemaakt om ons de onderscheiden van de rest. Wij willen hem heel erg bedanken daarvoor. d:)b

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OopFLpy4VxAskHUaRS2wIVYP/full.jpg

Om een karakter te kunnen toevoegen moet je inloggen via het forum van WoW Nederland en daarna kun je via de link van de spelerslijst je character toevoegen en je koppelen aan de tweakers-tag.

Note: De spelerslijst is niet in mijn beheer, maar in die van Splendid.
Eventuele fouten/opmerkingen/suggesties kunnen gestuurd worden naar hem
via: DM of de site

Note 2: Servernamen met leestekens, zoals quotes en spaties heeft het systeem nog problemen. Deze worden z.s.m. opgelost. Zou opgelost moeten zijn nu.
toon volledige bericht

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 01-08-2010 21:22 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Hmm mooie site. Zeker een 'concurrent' voor wowforum.nl en wow-nl.com. :)
Al lijkt me het lastig om die 2 Nederlandse sites te achterhalen. Hopelijk komen er serieuze mensen op af en niet zoals bij wowforum waar er meer over andere dingen gekletst wordt dan WoW zelf. Maar die armory feature is super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-04 08:50
Bedankt voor de complimenten!

Ik probeer nu die vervelende server ondersteuning erin te krijgen met single quotes, hoe verzinnen ze het! Wat een hel :'(

Mensen met een server naam met een single quote erin moeten nog heel even geduld hebben :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Splendid schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 18:32:

Ik probeer nu die vervelende server ondersteuning erin te krijgen met single quotes, hoe verzinnen ze het! Wat een hel :'(

Mensen met een server naam met een single quote erin moeten nog heel even geduld hebben :|
Alle andere mensen ook lijkt het, want ik krijg geen activatiemailtje, ook niet in mijn spamfilter. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
NMe schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 18:42:
[...]

Alle andere mensen ook lijkt het, want ik krijg geen activatiemailtje, ook niet in mijn spamfilter. :P
Daar heeft het niks mee te maken, die zou je gewoon moeten krijgen. Je aanmelding is goed gegaan in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:18

Magic666

No one's neighbour!

na een crash van de HD mocht ik WoW weer eens installen.... en uiteraard bijbehorende add-ons...

Ik ben er echter een paar "kwijt"... ik dacht een addon te hebben die mij liet zien welke quests ik al gedaan had in een gebied (haalde die van de blizz servers) en waar ik nog resterende quests kon halen... kan iemand mij de naam vertellen of was het een combi van een aantal addons? (staat mij ook iets van bij n.l...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is Everyquest.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

@Splendid, hmm ben je al bezig met aanpassen.. zie dat de karakter pagina wat invul mogelijkheden mist. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
junglebeast schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 18:53:
@Splendid, hmm ben je al bezig met aanpassen.. zie dat de karakter pagina wat invul mogelijkheden mist. :)
PM me maar als je aanvullingen/opmerkingen hebt of doe dat via de website want anders wordt het zo'n zooitje in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ach zet je de Mods ook hier aan het werk om wat slowchat edits te maken.. of niet PromoX, Fuelke, TheZeroorez, psycho :) Die trouwens goed werk doen en mag ook eens gezegd worden.

/ontopic

Maar vanmiddag mijn eerste stapje gezet in de Arena met me shaman (skirmish). Tja wil toch proberen om die 1800 rating te halen voor wat leuke wapens met een leuk team natuurlijk. Hopelijk vind ik wat leuke PvE wapens/shield die ik kan gebruiken.

Heb inmiddels zo'n 11-12 stukjes PvP gear verzameld. 699 resi, 22k health., 2.6k healing met earthliving.

Zitten hier trouwens wel wat Arena spelers die eventueel nog wat tips hebben qua addons, macroes en sites? Zit meestal op arenajunkies.com te kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 01-08-2010 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 07:05

Croga

The Unreasonable Man

Conscience NL schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:28:
Zo, eerst nooit verder gekomen dan 4/12 in ICC, net met een PUG gewoon 10/12 gehaald :D. En nog wat mooie drops, Ramaladni's Blade of Culling en Collar of Haughty Disdain.
heh :) Afgelopen week is op Turalyon een initiatief voor GDKP runs gestart. Afgelopen Vrijdag de tweede keer geweest, in 5 uur tijd 11/12 gehaald en 2 tries op LK. 5200 gold per persoon uiteindelijk in de pot.

Groot voordeel dat degene die het organiseert al 6 jaar een goede naam op deze server heeft. Er is geen schijn van kans dat dit mis gaat. Ikzelf heb in 2 runs ondertussen m'n gear van Naxx niveau naar 70% ICC niveau getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:42
Das best knap, 6 jaar ;)

GDKP runs zie je op veel van de grote servers. Het is een handige manier om je alt te gearen of als main om extra cash binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
Splendid schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 18:32:

Mooie site, zou ik niet beter kunnen. Ik hou wel van het rustige overzichtelijke, maar wel goede interactie, zoeken naar chars. Knap. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
HawVer schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:17:
[...]

Mooie site, zou ik niet beter kunnen. Ik hou wel van het rustige overzichtelijke, maar wel goede interactie, zoeken naar chars. Knap. :)
Bedankt voor de complimenten! Mocht je nog tips en/of opmerkingen hebben dan hoor ik dat altijd graag. Geldt overigens voor iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Och, klein beetje naar boven afronden heh.... :)
(damn, ik dacht echt dat we in 2004 al begonnen waren....)
GDKP runs zie je op veel van de grote servers. Het is een handige manier om je alt te gearen of als main om extra cash binnen te halen.
En het gaat wreed hard... Hadden afgelopen Vrijdag meer dan 70 inschrijvingen en met dit soort succes zal dat alleen maar groter worden. (en bij 70 inschrijvingen niet één holy priest!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-06-2024
Splendid schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:24:
Bedankt voor de complimenten! Mocht je nog tips en/of opmerkingen hebben dan hoor ik dat altijd graag. Geldt overigens voor iedereen :)
Ik zou beginnen met reclame maken over de site. Verder zou ik alvast een plan maken, want ik heb wel het idee dat je site goed zou kunnen aanslaan. Mits je een goede community op kunt bouwen uiteraard.

Verder vind ik de site er goed uit ziet. Hier en daar vind ik het menu soms toch nog wel wat apart, maar het went snel. Bovendien erg gaaf hoe je dat hebt gedaan met de armory op je site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:18

Magic666

No one's neighbour!

Dat lijkt er wel op ja!

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

dotslasher schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:40:
[...]

Ik gebruik de Badboy Antispam addon
Doet alles automatisch en werkt zeer goed.
Thanks! Werkt als een zonnetje 8)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:31
Badboy heb ik dit weekend ook geïnstalleerd. Ik werd de spam meer dan zat.
Hij werkt inderdaad als een trein.

Ik zit trouwens nog met een puzzle: ik weet niet waarom ik met mijn hunter niet mag queuen voor HoR hc (volgens de dungeon tool moet hij beter egear krijgen).
Zo slecht is hij toch niet gegeared? (average itemlevel 216). Weet een van jullie waaraan je moet voldoen om wel te mogen queuen voor HoR hc? (Ik heb daar wel chars gezien die veel minder gegeared zijn dan mijn hunter)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-05 21:55
Van het weekend was het Call to Arms: AV, dus ik heb mijn Shaman van 75 naar 80 geleveld en een beetje kunnen gearen. :)

Enhancement is een leuke uitdaging op 80 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-05 09:43
junglebeast schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 19:04:

Maar vanmiddag mijn eerste stapje gezet in de Arena met me shaman (skirmish). Tja wil toch proberen om die 1800 rating te halen voor wat leuke wapens met een leuk team natuurlijk. Hopelijk vind ik wat leuke PvE wapens/shield die ik kan gebruiken.

Heb inmiddels zo'n 11-12 stukjes PvP gear verzameld. 699 resi, 22k health., 2.6k healing met earthliving.

Zitten hier trouwens wel wat Arena spelers die eventueel nog wat tips hebben qua addons, macroes en sites? Zit meestal op arenajunkies.com te kijken.
Ik zou dan toch elemental gaan en een 3v3 team maken met een Destruction warlock en een restodruid, en dan samen op skype iets opblazen in 3seconden. Zo je rating halen en dan misschien in 2v2 resto spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-05 22:19

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren ToTc raid gedaan, maar niet voltooid. Vallen er bij de beasts twee items, grijpt een shaman een epic item via need...oke, kan ik mee leven. Roll ik need op de cloth chest die valt, rolt diezelfde shaman als eniste ook need en wint!! Ik pissed natuurlijk, maar goed gebleven tot na de demoon (Lord Jaraxass of zoiets) daarna was de MS constant in dc. Dus na de uiteindelijke roll voor de trophy geleaved (meer dan de helft had toen al geleaved)
Beetje jammer allemaal, vooral van die Shaman en het niet afgesteld hhebben van de drops bij het vallen van de eerste boss. (overigens deed de shaman ook een need-roll op een mail item bij Lord Jaraxxas, gewoon een ninja dus)

Ach, ik join wel een ICC groep vanaaf.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Muskalade schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 08:25:
Van het weekend was het Call to Arms: AV, dus ik heb mijn Shaman van 75 naar 80 geleveld en een beetje kunnen gearen. :)

Enhancement is een leuke uitdaging op 80 :).
Ik ben ook met m'n Enhancement shaman bezig. Werkt als een trein in pvp!

Ik heb nog weinig pvp gear maar wel wat aanvullend pve gear. Gaat uitstekend, gisteren al lekker kunnen pielen. Uiteraard zal full PvP gear een hoop verschil maken.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Gisteren een zeer zure WoW-dag gehad. Ik beleef veel plezier met het healen op mijn resto druid en zodoende probeer er nogal wat pugs mee te doen. Nu kwam ik gisteren in een ICC25 raid op mijn resto druid en het ging redelijk goed. Ik moest voor de verandering eens tank healen wat in het begin even wat wennen was. Na het gunship gevecht zat er een Althor's Abacus tussen de loot, een van de betere throughput trinkets. Ik roll natuurlijk ena hoogste erop, zuur. Vervolgens bij Saurfang (die overigens een DBW dropte) rollde ik wederom ena hoogste op een token... echt. Daarna begon de lootdrama (niet over de DBW maar een token notebene) en ging er al iemand /ragequit. Nog voor we bij festergut uitkwamen moesten er nog 2 personen weg en ging er één AFK lang genoeg dat hij uit het spel geschopt werd. Hierdoor moesten we festergut met maar iets van 21 man doen wat 2x tot een enrage heeft geleid voordat mensen ermee stopte. Balen want ik had erg graag nog rotface geprobeerd (trauma). Daarna nog wat VoA's gedaan (het is een wonder) zonder enig geluk, maar dat ga je met VoA's automatisch al van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
deTwisj schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:05:
Gisteren een zeer zure WoW-dag gehad. Ik beleef veel plezier met het healen op mijn resto druid en zodoende probeer er nogal wat pugs mee te doen. Nu kwam ik gisteren in een ICC25 raid op mijn resto druid en het ging redelijk goed. Ik moest voor de verandering eens tank healen wat in het begin even wat wennen was. Na het gunship gevecht zat er een Althor's Abacus tussen de loot, een van de betere throughput trinkets. Ik roll natuurlijk ena hoogste erop, zuur. Vervolgens bij Saurfang (die overigens een DBW dropte) rollde ik wederom ena hoogste op een token... echt. Daarna begon de lootdrama (niet over de DBW maar een token notebene) en ging er al iemand /ragequit. Nog voor we bij festergut uitkwamen moesten er nog 2 personen weg en ging er één AFK lang genoeg dat hij uit het spel geschopt werd. Hierdoor moesten we festergut met maar iets van 21 man doen wat 2x tot een enrage heeft geleid voordat mensen ermee stopte. Balen want ik had erg graag nog rotface geprobeerd (trauma). Daarna nog wat VoA's gedaan (het is een wonder) zonder enig geluk, maar dat ga je met VoA's automatisch al van uit.
Ik had gisteren VoA25 getracht te doen, maar Ranged failde op de Frozen orbs..
Wat dus resulteerde in een wipe.. en je weet, na een wipe moet je leaven.. want het ligt aan iedereen behalve jezelf ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-05 11:54

Wootlock

Evilution

junglebeast schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 19:04:

Tip: meer HP en meer resilience stacken. zeker als healer zijnde
Met de gear die je nu hebt ben je dood in 1 stun rotatie van een rogue ;)

Ben ook weer een beetje actief met me rogue aan het pvpen en dat blijft toch wel leuk, niets vermoedende pve geared mages 2 shotten met Ambush + Muti <3

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wootlock schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:15:
[...]

Tip: meer HP en meer resilience stacken. zeker als healer zijnde
Met de gear die je nu hebt ben je dood in 1 stun rotatie van een rogue ;)

Ben ook weer een beetje actief met me rogue aan het pvpen en dat blijft toch wel leuk, niets vermoedende pve geared mages 2 shotten met Ambush + Muti <3
De echte skillrogue speelt geen Roflspec als Muti, maar gaat voor Sub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dakreal schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:08:
[...]

Ik had gisteren VoA25 getracht te doen, maar Ranged failde op de Frozen orbs..
Wat dus resulteerde in een wipe.. en je weet, na een wipe moet je leaven.. want het ligt aan iedereen behalve jezelf ;-)
Da's net zo goed ook een healer fail dan. Veel groepen laten het killen van die orbs zitten, ze maken zichzelf wel dood en zijn redelijk makkelijk te outhealen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
NMe schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:23:
[...]

Da's net zo goed ook een healer fail dan. Veel groepen laten het killen van die orbs zitten, ze maken zichzelf wel dood en zijn redelijk makkelijk te outhealen. :)
ook goed, anyways ;-) normaal gesproken worden ze neergeschoten door ranged. dat zou de tactiek moeten zijn. Misschien vanavond meer geluk, ben iig niet saved. dus dat scheelt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-05 21:55
Dakreal schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:01:
[...]

Ik ben ook met m'n Enhancement shaman bezig. Werkt als een trein in pvp!

Ik heb nog weinig pvp gear maar wel wat aanvullend pve gear. Gaat uitstekend, gisteren al lekker kunnen pielen. Uiteraard zal full PvP gear een hoop verschil maken.
Enhancement PvP is inderdaad erg leuk! :D

Altijd grappig als een ret paladin je stunned, tot 50 procent krijgt en dat je dan je wolven popt met hero.
Meestal rennen ze dan gelijk weg. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Dakreal schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:16:
[...]

De echte skillrogue speelt geen Roflspec als Muti, maar gaat voor Sub :)
Sub ligt me totaal niet, dus ik ga met "rofl" muti ;)
Nu nog even 700 arena punten verzamelen zodat ik me laatste stukje relentless kan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wootlock schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:39:
[...]

Sub ligt me totaal niet, dus ik ga met "rofl" muti ;)
Nu nog even 700 arena punten verzamelen zodat ik me laatste stukje relentless kan fixen.
hah :P wel veel meer Utility met sub though.

Mijn Rogue is atm al Full relentless, volgende upgrade kost me 1400 arena rating. welke ik nog niet heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gisteren mijn halve guild gepest met wat achievement spam vanwege Mini Thor op alletien mijn karakters. De "fuck you's" vlogen me om de oren. :D

Ik moet zeggen, het is de eerste mini pet die ik leuk vind. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Dakreal schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:44:
[...]

hah :P wel veel meer Utility met sub though.

Mijn Rogue is atm al Full relentless, volgende upgrade kost me 1400 arena rating. welke ik nog niet heb :(
Ik zit op een 1200 rating :P
Moet alleen nog een goede priest zien te scoren voor wat 2vs2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Dit weekend ging ik mijn kamer opnieuw behangen - wat overigens een rot klus is - dus had ik niet zoveel tijd om te spelen. Gelukkig had ik de gehele week vrij genomen van mijn werk om in ieder geval het behangen goed voor te kunnen bereiden. Dit was mij dus ook gelukt, dus was ik met hulp van mijn ouders en mijn zus binnen 4 uurtjes klaar.

Zaterdag avond en zondag heb ik AV (holiday) gespammed met twee gasten waar ik inmiddels al vier jaar mee samen speel, klinkt als echte liefde of niet soms? :9~

Begonnen als level 63 en geëindigd als level 70 in anderhalve dag. Het viel mij enorm op hoe rete veel XP je krijgt als je AV wint gedurende een AV weekend. Het beviel mij eigen wel om op deze manier te levelen om zo een paar quest gebieden in Outlands over te slaan. Nu maar Northrend in en de cash pakken :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:13

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NMe schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:27:
Gisteren mijn halve guild gepest met wat achievement spam vanwege Mini Thor op alletien mijn karakters. De "fuck you's" vlogen me om de oren. :D

Klinkt erg bekend ;), bij ons in de guild waren er nog 4 die de CE van SC2 hadden en die gingen gelijk doe je ID even zodat we eens een potje echt mannewerk kunnen verzetten ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ShadowBumble schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:23:
[...]

Klinkt erg bekend ;), bij ons in de guild waren er nog 4 die de CE van SC2 hadden en die gingen gelijk doe je ID even zodat we eens een potje echt mannewerk kunnen verzetten ;)
Die laatste stap kon ik overslaan, want als officer had ik al de halve guild in mijn vriendenlijst staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Dagboekje,

afgelopen weekend maar weer eens even een stuk of 20 heroics er doorheen geknald op m'n DK, gear begint erop te lijken @ 5.1k GS (ja, ik weet t: GS :')) zonder te "cheaten" met brakke 245 hittrinkets.

Gisteren geen behoorlijke setup voor Halion25HC progress dus de TOGC10-50 achievement eindelijk binnengeharkt. Best simpel tegenwoordig met maar 1 burrow phase, pff... gewoon zergen die hap, maar ja competente mensen er voor vinden is tegenwoordig ook lastig dus ondanks dat ik de mount niet gewonnen heb wel blij dat ik de achievement binnen heb na zo'n lange tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_G
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-10-2024

M_G

Buiten de raids om speel ik eigenlijk alleen nog maar Cataclysm beta. Afgelopen weekend stond in het teken van de Worgen. Afgezien van de saaie en kleurloze start is de worgen zone erg cool. Ik heb ondertussen een mage en een warrior geprobeerd en ik moet zeggen dat beide erg leuk speelden. De warrior heeft ook een behoorlijk stuk van Westfall gedaan, welke ook groots is aangepakt. Overigens, de nieuwe Victory Rush = awesome.

Vanavond weer verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
*Dagboek weekendverslag*

Vrijdag voor het eerst Ruby Sanctium, helaas door de vakantie een tank moeten puggen.
Helaas had deze tank wel het IQ van ongeveer 60 en retesloom.

Na het killen van de 3 generals (alle 3 1-shots) 10min pauze om tactics door te nemen.
Komt de pug-tank na 10 min, oh ik ga tactics and movie maar eens kijken.
4 whipes in P2, daarna maar opgegeven. Hoorde daarna dat hij waarschijnlijk ook zou komen voor onze ICC10 run, dus heb de RL vriendelijk verzocht om een andere te zoeken, omdat deze tank zeer hoog op mijn agro-table stond (130+)

Zaterdag een beer-tank gepugged, was pas 5 dagen (played) lvl 80, maar wat een verschil.
Was zijn eerste run in ICC10 en gewoon 9/12 neer. Wel een keer een whipe op fester, maar voor de rest perfecte kills. Gewoon 2 min uitleg per boss, wanneer tank het niet begreep vroeg hij verder door en deed het gewoon perfect.

Daarna met een vriend (RET-paladin) nog heroic Mechnar gedaan en eindelijk dropte de alchemy recipy.
Nog maar 1 boss-drop (Mana-tombs) en 1 world drop verwijderd voor 100% alchemy recipies in mijn bezit.

Zondag een family day, dus was even gauw dailies doen voor de frost en daarna afk voor de rest van de dag.

Al met al een geslaagd weekend.

*einde dagboek*

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 14:46
kan een lvl80 prot pally zonder high end gear alle normal lvl60-70 instances solo doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 10:13

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Yokidrink schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:43:
kan een lvl80 prot pally zonder high end gear alle normal lvl60-70 instances solo doen?
" Skills beats gear"

Is de slogan die eigenlijk voor alles geld.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 14:46
ShadowBumble schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:50:
[...]

" Skills beats gear"

Is de slogan die eigenlijk voor alles geld.
tuurlijk, vroeg me gewoon af of het uberhoubt mogelijk is. maar ik ga deze week maar eens een poging wagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:16
Yokidrink schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:56:
[...]

tuurlijk, vroeg me gewoon af of het uberhoubt mogelijk is. maar ik ga deze week maar eens een poging wagen
Moet makkelijk te doen zijn, de meeste bosses zijn niet erg moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Heb alle lvl70 dungeons gedaan als retribution op Heroic, dus moet een makkie zijn als prot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Yokidrink schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:43:
sommige 70 instances zijn nog best pittig hoor zeker met stuns gaat het erg hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Laatst online: 05-03 13:26
NMe schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:27:

Aan de signups te zien denk ik dat inmiddels 80% SCII aan het spelen is hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-05 12:55
Tweakers!
Ik ben na 2 jaar terug gekeerd naar WoW
Nu ik bijna mijn lvl 80 binnen heb, heb ik een vraagje

Wat is de leukste realm/battlegroup om te pvpen. Ik pvp eigenlijk alleen maar. heb te weinig tijd voor pve

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312121

Als retri kun je alle level 70 hc dungeons wel zergen. Ik kan nu ook mgt hc alleen voor de mount farmen. Van het weekend nog geprobeerd om wat mounts te scoren uit instances maar zg/kara/mgt en sethek werken maar niet mee om mijn lijstje uit te breiden. En occulus had al niet veel zin om in m'n random dungeon queue voorbij te komen en ook geen mount gescoord.
Gisteren maar gaan pvpen met wat guildies omdat onze tank dc'de voor rs10hc en dat was toch wel weer leuker dan ik me kon herinneren. Gewoon in m'n pve setje met een halve pvp spec bg's lopen zergen met een persoonlijke healer in full wrathful gear. Vooral wsg met berserker buff, AW en heroism de hele horde attack omver blazen is grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Dr.Snuggles schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:09:
[...]

Aan de signups te zien denk ik dat inmiddels 80% SCII aan het spelen is hoor :P
In Atlas Shrugged? Zou ik haast niet zeggen tbh. btw leuk om te zien dat er nog meer mensen van Doomhammer af komen :-)

Add me if you like to :
Hiroj - Alliance - Rising Angels
Enojado - Alliance - Hyperion
Hæly - Alliance - Rising Angels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hiroj schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:38:
[...]

In Atlas Shrugged? Zou ik haast niet zeggen tbh.
We hebben wat tegenslagen gehad deze expansion. Het feit dat letterlijk de helft van het raiding team vlak voor de expansion Devious Intentions oprichtte heeft AS redelijk kreupel achtergelaten. Toen DI omver viel kregen we weer een paar spelers terug en toen Jotunheim in de problemen kwam hebben we het grootste deel van hun raiders opgevangen, maar vervolgens zijn wij als officers niet helemaal goed omgegaan met de overbezetting en dus vertrokken veel van die ex-Jotunheimers toen we op Sindy bleven steken in ICC.

Uiteindelijk hebben we voor Cata wat plannen om iets meer hardcore te worden en dus ook mensen wat harder af te rekenen op slechte prestaties. Niet om dan meteen super-hardcore te worden, maar meer om onze oude glorie terug te krijgen zeg maar. Van 4e guild server-wide naar 10e/11e terugvallen is pijnlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
NMe schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:46:
[...]

We hebben wat tegenslagen gehad deze expansion. Het feit dat letterlijk de helft van het raiding team vlak voor de expansion Devious Intentions oprichtte heeft AS redelijk kreupel achtergelaten. Toen DI omver viel kregen we weer een paar spelers terug en toen Jotunheim in de problemen kwam hebben we het grootste deel van hun raiders opgevangen, maar vervolgens zijn wij als officers niet helemaal goed omgegaan met de overbezetting en dus vertrokken veel van die ex-Jotunheimers toen we op Sindy bleven steken in ICC.

Uiteindelijk hebben we voor Cata wat plannen om iets meer hardcore te worden en dus ook mensen wat harder af te rekenen op slechte prestaties. Niet om dan meteen super-hardcore te worden, maar meer om onze oude glorie terug te krijgen zeg maar. Van 4e guild server-wide naar 10e/11e terugvallen is pijnlijk. :P
Ik kwam een maand voor de expansion (WotLK) op Doomhammer, ik kwam dus ook van een andere server af. Men had mij wel verteld dat er een aantal grote guilds aan het hervormen waren e.d. zoals jij verteld over AS. Best zonde dat jullie van de 4e plaats naar de 10/11e plaats af zijn gedaald.

Wat jullie is overkomen heb ik ook wel een beetje meegemaakt in The Patriots. Zij waren echter niet zo ver als jullie dat waren. Uiteindelijk is TP uit elkaar gegaan doordat er twee nieuwe guilds werden gevormd: <Lowlanders of Azeroth> en <Rising Angels>. Deze laatste zit ik momenteel nog steeds in, omdat ik al ruim 4 jaar samen met de guildmaster speel.

Ik kan mij eigen wel goed vinden in jullie plannen voor cata. Op Nordrassil (mijn oude server) speelde ik ook in een soort gelijke omgeving. Het bevalt me wel, maar ik kan me ook inleven als iemand zijn/haar dag niet heeft. Voel de kriebels inmiddels weer komen *O*

Mijn huidige guild Rising Angels is ook niet zonder slag of stoot verder gegaan. Wij hadden in het verleden twee guild masters. Hiervan is 1tje helemaal door het lint gegaan, waarna deze persoon samen met zijn familie de guild is geleaved en een nieuwe guild is gestart. Inmiddels zijn zij inactief of elders opnieuw begonnen.

[ Voor 8% gewijzigd door Hiroj op 02-08-2010 14:17 . Reden: beetje aangevuld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Chefbierrr schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 08:28:
[...]

Ik zou dan toch elemental gaan en een 3v3 team maken met een Destruction warlock en een restodruid, en dan samen op skype iets opblazen in 3seconden. Zo je rating halen en dan misschien in 2v2 resto spelen. :)
Ja heb ook een ele spec, en meeste gear is eigenlijk voor een ele, maar kan er prima mee healen in BG's.
Al ben ik het wel leuk gaan vinden als resto en vroeg me daarom af of gaat in de Arena. Ik heb wel hier en daar gelezen dat het best pittig is om goed te healen en in leven te blijven.
Croga schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 05:14:

En het gaat wreed hard... Hadden afgelopen Vrijdag meer dan 70 inschrijvingen en met dit soort succes zal dat alleen maar groter worden. (en bij 70 inschrijvingen niet één holy priest!)
Hmm wellicht dat ze dan 2x25 kunnen doen ofzo. Heb ook wel interesse. Meeste pugs komen niet verder dan 6-7/12. En MF doet al een tijdje geen 25mans meer. Ik zal wss dan met me resto shaman gaan en een 5-10k mee brengen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hiroj schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:15:
[...]

Ik kwam een maand voor de expansion (WotLK) op Doomhammer, ik kwam dus ook van een andere server af. Men had mij wel verteld dat er een aantal grote guilds aan het hervormen waren e.d. zoals jij verteld over AS. Best zonde dat jullie van de 4e plaats naar de 10/11e plaats af zijn gedaald.
Precies. :) We hebben dan wel de mazzel dat we nog steeds een goeie naam hebben, en dat we gewoon op sociaal vlak een superguild zijn. Mensen die om wat voor reden dan ook vertrekken komen vaak binnen een paar maanden weer terug, en als we plaats voor ze hebben kan dat ook gewoon zonder meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-04 15:36
Anoniem: 312121 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:24:
Als retri kun je alle level 70 hc dungeons wel zergen.
Zergen in je eentje? Knap! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
NMe schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:22:
[...]

Precies. :) We hebben dan wel de mazzel dat we nog steeds een goeie naam hebben, en dat we gewoon op sociaal vlak een superguild zijn. Mensen die om wat voor reden dan ook vertrekken komen vaak binnen een paar maanden weer terug, en als we plaats voor ze hebben kan dat ook gewoon zonder meer. :P
Hebben jullie toevallig ook een website?:P

Het is altijd goed om in ieder geval op een sociaal vlak een super guild te zijn. Persoonlijk denk ik toch dat men vaak op het sociaal zijn leunt dan op het raiden, al zeggen ze vaak het tegenovergestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
EnigmaNL schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:23:
[...]

Als Zerg, zerg je de hele dag door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EnigmaNL schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:23:
[...]

Als je maar genoeg dps doet kan je prima alleen zergen :) One man army. Bedoel het meer als er doorheen rennen zonder veel te stoppen dan massaal iets aan te vallen.
Retri pallies met seal of command en divine storm reset procs van t10 zijn echt ideaal voor dungeons.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 312121 op 02-08-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hiroj schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:32:
[...]

Hebben jullie toevallig ook een website?:P
http://atlas-shrugged.co.uk

Gaat binnenkort een keer op de schop, ben een nieuwe DKP interface aan het bouwen die plugt op phpBB dus dan kan daar ook wel een nieuwssysteem bij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
NMe schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:21:
[...]

http://atlas-shrugged.co.uk

Gaat binnenkort een keer op de schop, ben een nieuwe DKP interface aan het bouwen die plugt op phpBB dus dan kan daar ook wel een nieuwssysteem bij. :P
Thnx voor de link :)

Ik zit ook al heel lang te denken om de guildsite van Rising Angels (http://www.rising-angels.nl) aan te passen. Momenteel draait er alleen een forum op en deze wordt eigenlijk amper gebruikt, dat is dus ook mijn breekpunt om het nog niet te doen :P

Maak je nou een eigen DKP systeem?:o interessant ... ben benieuwd hoe dat eruit komt te zien :-)
Nieuws systeempje maken is niet zo moeilijk, dat is misschien een (halve) dag werk ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Pff, een paar mounts/pets aan het verzamelen, ben gelijk 8000g armer. En dan heb ik niet de dure mounts gekocht :P Aan de ene kant wel zonde (zeker omdat je de mounts op zich nooit gebruikt), aan de andere kant geef je het anders toch nergens aan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:43
Anoniem: 312121 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:42:
[...]

Als je maar genoeg dps doet kan je prima alleen zergen :) One man army. Bedoel het meer als er doorheen rennen zonder veel te stoppen dan massaal iets aan te vallen.
Retri pallies met seal of command en divine storm reset procs van t10 zijn echt ideaal voor dungeons.
Jij zergt niet, jij bettelkroesert ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook goed :P Uiteindelijk komt het er op neer dat je ze kunt solouh. ZG gaat nu ook wel als ret pally. Alleen voor kara moet ik nog naar m'n prot specje wisselen om attumen af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10:36
Anoniem: 312121 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:42:
Ook goed :P Uiteindelijk komt het er op neer dat je ze kunt solouh. ZG gaat nu ook wel als ret pally. Alleen voor kara moet ik nog naar m'n prot specje wisselen om attumen af te maken.
Woot ik had afgelopen weekend na run nr... 250 (? gokje :) na 210 niet meer geteld) m'n ZG raptor mount!!! Na jaren farmen yay!!! Enige nadeel... ik wilde eigenlijk liever de tiger ben niet zo van de raptors :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe nog 250 runs te gaan voor de tiger mount dan. Ik heb zo'n lucky bitch in de guild die ze allebei heeft maarjah die farmed alles. Heb wel van het weekend de travellers mammoth gekocht zodat ik m'n rommel overal kan verkopen.
In wotlk heb ik al wel meer geluk gehad. Ik heb mimi's hoofdje, allebei de sartherion drakes en alle proto drakes behalve die van nax25 omdat ik immortal niet voor de ulduar patch heb kunnen scoren.
Moet nu nog een lucky roll op LK krijgen voor zijn mount. Al 6 keer verloren maar in het tempo dat cataclysm gaat uitkomen moet ik die nog wel scoren in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Moet nu nog een lucky roll op LK krijgen voor zijn mount. Al 6 keer verloren maar in het tempo dat cataclysm gaat uitkomen moet ik die nog wel scoren in de toekomst.
Toch 1 mount per Shadowmourne, eenmalig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 06:42
RichardvdD schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:19:
[...]
Toch 1 mount per Shadowmourne, eenmalig?
Hij bedoeld Invincible, niet dat slappe DK mount aftreksel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ah ja :D Nice dan, 6x LK HC al down :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die account hackers worden wel creatief zeg. Kreeg net een een mailtje alsof ik Starcraft II in de Blizzard Store gekocht had. Ik moest alleen nog ff mijn serial key verifiëren via mijn account manager met de gegeven link.

Leuk geprobeerd, hackers, maar hier trap ik niet in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
Hey goeiemorgen allemaal! fijn weekend gehad allemaal?

Net eventjes aangemeld bij de site van splendid :D ziet er mooi uit allemaal man!
nu eventjes wat rondneuzen daar haha

@ kaap was gaaf je eens in het echt tegen te komen (echt?? ehh in wow bedoel ik)

[Editje:] brrrr woensdag is Auchindoun 24uur down :S

[ Voor 16% gewijzigd door Vivaladen op 03-08-2010 07:23 ]

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

junglebeast schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:18:
Hmm wellicht dat ze dan 2x25 kunnen doen ofzo. Heb ook wel interesse. Meeste pugs komen niet verder dan 6-7/12. En MF doet al een tijdje geen 25mans meer. Ik zal wss dan met me resto shaman gaan en een 5-10k mee brengen. :)
2*25 zit wel in de planning maar de eerste paar keer is het vooral uitproberen hoe het werkt :)
Het idee is op een gegeven moment één "n00b" run te doen met alleen normal encounters en één "pro" run met een aantal heroics er tussen. Op die manier kunnen de rijken die al redelijk wat 264 gear hebben ook nog wat geld uitgeven :D

De organisatie ligt bij de guildmaster van MM, in trade chat komt regelmatig de link langs, dus kom vooral naar de MM website forums (http://forums.mammae.eu/forum.php) als je geïnteresseerd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Lief dagboekje,

Gisteravond niet veel gedaan vwb het raiden. We hadden niet genoeg mensen online voor een 10man en uit eindelijk na 3 kwartier discussiëren van de raidleaders en officers, besloten we het maar om met 9 man te doen.

Nog geen 2 mobs gedood in ICC10 en één van de officers kreeg een disconnect. Hij kon ons op TeamSpeak vertellen dat zijn game time was verlopen. Dit betekende ook gelijk einde raid.

Grote pluspunt was wel, dat ik Dr.Snuggels tegenkwam bij de summon stone. /wave @ Dr.Snuggels :D

Dus gisteravond maar een co-op Starcraft 2 gedaan met 2 vrienden. We speelde easy mode, omdat één van ons pas 7 minuten had gespeeld. Dit was niet echt herkenbaar, want we werden iedere keer binnen 5 minuten helemaal overrompeld door de computer. Al met al was het toch nog leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Iemand hier enig idee wat de minimale requirements zijn (volgens de dungeon tool) om te mogen queuen voor HoR hc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Volgensmij moet je average itemlevel rond de 220 zitten ofzo. Niemand weet het precies volgensmij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
_Peter2_ schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 09:44:
Iemand hier enig idee wat de minimale requirements zijn (volgens de dungeon tool) om te mogen queuen voor HoR hc?
Je kunt de dungeontool gebruiken als je ~2800 gearscore of meer hebt. Dit is relatief eenvoudig te bereiken met greenies en blue's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Hiroj schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:06:
[...]

Je kunt de dungeontool gebruiken als je ~2800 gearscore of meer hebt. Dit is relatief eenvoudig te bereiken met greenies en blue's
Ik mag met mijn 4400+ GS hunter niet queuen voor HoR hc :D
Overige heroics wel gewoon (ook FoS en PoS) ik heb ook PoS afgerond, dus ik mag HoR in qua questline.

[ Voor 6% gewijzigd door _Peter2_ op 03-08-2010 10:17 . Reden: link naar wtfismygearscore toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
_Peter2_ schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:15:
Overige heroics wel gewoon (ook FoS en PoS) ik heb ook PoS afgerond, dus ik mag HoR in qua questline.
HoR heroic heeft geloof ik een GS requirement van 4500 GS..
Maar ik zie ook heel vaak gasten met maar 3800 GS of minder.

Zal het even uitpluizen voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Hiroj schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:23:
[...]

Als je via de vorige dungeon gewoon de portal naar de volgende neemt en dan queued werkt het sowieso (gedaan op destijds 3.6k GS oid). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Hiroj schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:23:
[...]

Ik kan je 1 ding vertellen: blizzard gebruikt geen GS om dit te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ding! Shammy level 80. :D En weer lekker gear bij elkaar rapen en gaan! Gister eerste rondje FoS al gelijk twee epixx te pakken en wat spul gekocht dus gaat alweer lekker. Samen met mijn prot-pala vriendje weer overal doorheen raggen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

porn* schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:08:
[...]

Woot ik had afgelopen weekend na run nr... 250 (? gokje :) na 210 niet meer geteld) m'n ZG raptor mount!!! Na jaren farmen yay!!! Enige nadeel... ik wilde eigenlijk liever de tiger ben niet zo van de raptors :)
Is ZG als frost mage solo ook al te doen? Heb er eigenlijk nooit zo aan gedacht om ZG solo te proberen. Sowieso al meer dan twee jaar niet geweest nadat we daar met het guild de verjaardag van het guild gevierd hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ebayzo schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:40:
Ding! Shammy level 80. :D En weer lekker gear bij elkaar rapen en gaan! Gister eerste rondje FoS al gelijk twee epixx te pakken en wat spul gekocht dus gaat alweer lekker. Samen met mijn prot-pala vriendje weer overal doorheen raggen.
Welke spec ga je mate?

En inderdaad, FoS is ERG makkelijk, en je pakt er zeker mooie upgrades!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Kreeg gisteren een whisper: "Dear players, your account is been compromised ..." Echt je lacht je rot dat er nog mensen in trappen zo amateuristisch zijn de meeste pogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-05 09:04
Ik ben na 6 maanden offline geweest te zijn weer begonnen met spelen!
Toch wel weer leuk om te doen hoor! :)

Helaas is mijn vorige guild, De Biergilde, omgevallen! deel getransfert naar andere server, andere rerolled naar Horde en een andere deel gemerged met een guild welke toendertijd opgericht werd omdat deze spelers niet het niveau hadden van De Biergilde.

Al met al dus 3 passen terug, en met mijn gear van ongeveer 6~7 maanden oud ik nog steeds op nr 1 Damage done en DPS sta :'( (Terwijl ik zwaar outgeared wordt..)
Ik zou graag weer beetje niveau raiden willen oppakken, maar met de huidige gear is het natuurlijk lastig om ook maar uberhaupt aan applies te denken!
En uitleggen dat ik toch redelijk wat skill in huis heb zal ook niet veel verschil maken! en dan nog ret paladin zijn bevordert het ook niet :P

Maar genoeg geklaagd :P

Gisteren verder gegaan met mijn 77 warlock, lekker hele tijd random dungeons gedaan met 2x 10% exp bonus van heirloom + rested bonus.
Geweldige groep! en we zijn de hele avond bij elkaar gebleven! netjes gedingt naar 78 :)
verder nog even dailys en daily heroics gedaan op mijn andere chars en de avond was alweer om :)

Daily heroic met paladin was wel grappig, de tank nam rustig zijn tijd om elke pull te analyzeren, en dat resulteerde in ongeveer 5 minuten pauze per pull.
Toen ik (in het nederlands naar guildmates) begon te klagen dat ik als tank de pull gemiddeld 19x sneller doe, bleek dat deze tank ook nederlands-talig is.. De beste tank pulled een pack, en roept vrolijk: Oké tank maar dan..
Ja mafketel.. moet je in een fight zeggen!
nadat ze allemaal down waren netjes tank gespect en zijn we als een Geoliede intercity on steroids er doorheen geschoten ... nog even wat complimenten in ontvangst genomen, een /flex'je naar de zogenaamde tank, en iedereen vriendelijk bedankt =)

[ Voor 23% gewijzigd door CyberSpeedy op 03-08-2010 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
Anoniem: 230001 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:44:
[...]

Is ZG als frost mage solo ook al te doen? Heb er eigenlijk nooit zo aan gedacht om ZG solo te proberen. Sowieso al meer dan twee jaar niet geweest nadat we daar met het guild de verjaardag van het guild gevierd hadden.
mmm geen idee wat je allemaal kan soloen maar denk dat je ZG niet volledig kan soloen als mage aangezien de Thekal encounter (tigerboss) uit 3 bazen bestaan waarvan er 1 een healer is en ze alledrie binnen 10 seconden neer moeten,tevens wordt er regelmatig een silence van 5 seconden naar je toe gegooid en dan sta je er als mage niet goed voor (als paladin kan ik dan alleen mn crusader strike en divine storm gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Dakreal schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:48:
[...]

Welke spec ga je mate?

En inderdaad, FoS is ERG makkelijk, en je pakt er zeker mooie upgrades!
Mainspec healer en offspec Elemental. Eindelijk het gevoel dat ik een leuke healer heb gevonden na mijn Priest, Paladin en Dr00d ;D Hoewel de priest en dr00d nog geen 80 waren dan. Laatste maanden met mijn mage bezig geweest in ICC etc, maar gaat me toch gauw vervelen DPS only. En zover ik weet kan een Elemental shammy ook leuke DPS eruit pompen dus dat is dan gelijk een mooie vervanging.

Wat betreft de specs, wat zijn de belangrijkste stats? Voor healing denk ik SP en MP5 en Haste?

Maargoed, het emblem grinden gaat weer beginnen! Maar nu ga ik verstandig zijn en mijn frosties niet inwisselen voor lagere emblems.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Bartske schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:37:
[...]

Ik kan je 1 ding vertellen: blizzard gebruikt geen GS om dit te bepalen.
Zij zullen de addon er niet voor gebruiken nee.
Blizzard bepaald het aan de hand van item levels die op je gear staat.
GearScore werkt ook zo ongeveer, maar dan nog spec bounded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ebayzo schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:59:
[...]
Mainspec healer en offspec Elemental. Eindelijk het gevoel dat ik een leuke healer heb gevonden na mijn Priest, Paladin en Dr00d ;D Hoewel de priest en dr00d nog geen 80 waren dan. Laatste maanden met mijn mage bezig geweest in ICC etc, maar gaat me toch gauw vervelen DPS only. En zover ik weet kan een Elemental shammy ook leuke DPS eruit pompen dus dat is dan gelijk een mooie vervanging.

Wat betreft de specs, wat zijn de belangrijkste stats? Voor healing denk ik SP en MP5 en Haste?

Maargoed, het emblem grinden gaat weer beginnen! Maar nu ga ik verstandig zijn en mijn frosties niet inwisselen voor lagere emblems.
Hehe, ik ben zelf geen elemental, dat was ik in classic. Ik speel lekker enhancement, healing doe ik met mijn priest en elemental met m'n lock.

Elemental kan overigens wel ERG veel dps eruit pompen.
volgens mij was het op een resto shaman Haste --> SP --> MP5, maar pin me er niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Vivaladen schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:57:
[...]

mmm geen idee wat je allemaal kan soloen maar denk dat je ZG niet volledig kan soloen als mage aangezien de Thekal encounter (tigerboss) uit 3 bazen bestaan waarvan er 1 een healer is en ze alledrie binnen 10 seconden neer moeten,tevens wordt er regelmatig een silence van 5 seconden naar je toe gegooid en dan sta je er als mage niet goed voor (als paladin kan ik dan alleen mn crusader strike en divine storm gebruiken)
Jammer, zo'n raptor of tiger als mount leek me wel wat als mount voor een gnome :) Heb het wel altijd een hele mooie sfeervolle raid gevonden, ook al viel ik vaak net buiten de boot om mee te mogen. Speelde toen nog warrior en we hadden genoeg tanks die al langer in het guild zaten.
Maar een raid solo voor een lvl 80 is dus eigenlijk nog een stap te ver, wellicht op lvl 85 wat makkelijker om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Peter2_ schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:15:
[...]

Klinkt niet echt logisch. Als je naar je gear kijkt moet je er makkelijk in kunnen. Volgens mij had ik nog wel mindere gear toen ik hor inging op mijn laatste alt.
Je hebt nog wel wat makkelijke verbeterpunten in de vorm van chest en een ring van badges. En je kunt ook een hit trinket kopen om je ilvl wat op te krikken voor hor. Hij kijkt nl. ook naar items in je bags. Verder heb je dat trinket alleen in raids nodig voor boss encounters natuurlijk.
Maar blijft raar dat je niet kan queuen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We gaan naar het volgende deel toe!

Voor die nog niet in de Tweakers spelerlijst staan kunnen dat dit nog doen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BnWe8GW192q2G8qXgOODANyU/full.jpg

Altijd al afgevraagd wat, waar en hoe iedereen van Tweakers speelt. Dankzij Splendid hebben we nu een spelerslijst. Deze spelerslijst wordt gehost op de website WoW Nederland.nl, welke ook onder zijn beheer valt. Deze website had al een algemene spelerslijst en Splendid heeft speciaal voor ons een Tweakers-tag aangemaakt om ons de onderscheiden van de rest. Wij willen hem heel erg bedanken daarvoor. d:)b

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OopFLpy4VxAskHUaRS2wIVYP/full.jpg

Om een karakter te kunnen toevoegen moet je inloggen via het forum van WoW Nederland en daarna kun je via de link van de spelerslijst je character toevoegen en je koppelen aan de tweakers-tag.

Note: De spelerslijst is niet in mijn beheer, maar in die van Splendid.
Eventuele fouten/opmerkingen/suggesties kunnen gestuurd worden naar hem
via: DM of de site

Note 2: Servernamen met leestekens, zoals quotes en spaties heeft het systeem nog problemen. Deze worden z.s.m. opgelost. Zou opgelost moeten zijn nu.
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
Anoniem: 230001 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:02:
[...]

Jammer, zo'n raptor of tiger als mount leek me wel wat als mount voor een gnome :) Heb het wel altijd een hele mooie sfeervolle raid gevonden, ook al viel ik vaak net buiten de boot om mee te mogen. Speelde toen nog warrior en we hadden genoeg tanks die al langer in het guild zaten.
Maar een raid solo voor een lvl 80 is dus eigenlijk nog een stap te ver, wellicht op lvl 85 wat makkelijker om te doen.
als je hem dan nog kan doen he? :) want stranglethorn gaat ernstig veranderd worden en er stond ook al een filmpje van een quest op youtube waarbij je de raptor baas weer tot leven gaat wekken..maar wat voor een rol ie verder heeft?geen idee maar 1 ding is zeker als je die quest nog niet hebt gedaan dan is ie volgens ergens tussen wotlk en cata dood verklaard haha

maar ik farm hem nogsteeds iedere keer als zg unlock,ben al een keer de tijger verloren doordat mn computer naar de knoppe ging,ik de dag erna op vakantie ging en toen ik terug kwam en mn pc gefixed had en een ticket had aangemaakt... :( was de data already purged uit het systeempje vd GM maar de raptor heb ik al gelukkig (die heeft ook een iets hogere droprate) en tegenwordig doe ik het ook wel samen met een maatje die de tijger niet mooi vind en de raptor wil hebben..ben je met 2 bazen net zo lang bezig als in je eentje met 1...

één lockoutje terug nog met mr.Kaap gedaan :D was lachen maar helaas geen tijger of raptor maar doe het in iedergeval met iemand die je vertrouwd en maak afspraken,zou zonde zijn als je hem in een Need roll zou verliezen..das niet zo goed voor de motivatie haha vooral als je al lang aan het farmen bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.