Gisteren dan eindelijk Excalted met Netherwing geworden en de Grens van 80 mounts gepasseert

de laaste quest was zeer leuk,ben Highlord vd Dragonmaw clan geworden en illidan kwam ook nog even kijken,die kwam er uiteraart meteen achter dat ik geen fel orc was en beveelde mijn dood,werd gered door de troll npc die in werkelijkheid een draak bleek te zijn,mocht ook gelijk mn eerste draakje gratis uitkiezen
nu maar argent tournament dailies gaan doen en natuurlijk die swift zulian tiger scoren haha dropte gisteren weer niet maar wel een epic lvl 60 tank zwaard,was wel leuk om te zien droppen..
daarnaast voor het eerst geganked en gepakt op een van mijn eigen tactieken haha stond een belf paladin in deadly pvp gear maar dat was natuurlijk een lokeend want voor ik bij hem was werd ik gedeath gripped vanachter de trap naar zg toe,ik kon ZG niet in omdat ik nog niet in een raidgroup zat en vluchten had geen enkel nut aangezien ik niet in een Bg zat waar de"who runs from certain death away,lives to fight another day"
tactiek eventueel kan bijdragen aan een een overwinning..dus besloot ik het gevecht aan te gaan,helaas was het 4 tegen 1 maar gelukkig kon ik de belf nog te pakken nemen

daarna gesneuvelt maar de Dk ook nog goed kunnen bechadigen..ik verwachte een corpse camp maar die bleef uit gelukkig,wel kreeg mijn lijk een aantal /salute's..
vervolgens dus zg ingegaan met een aantal guildies die het ook willen gaan soloen om ze even de weg te laten zien,de hordies bij de poort nog een /salute gegeven en het bevel gegeven om niet aan te vallen..aangezien zij naar mijn inziens eervol hebben gestreden en ik niet zo van het ganken ben..
ook nog druk gepvped en wintergrasp 3x achter elkaar geworden waarvan de laastste keer echt de meest belachelijke ooit was..we hadden onze nummers echt ziekelijk in het voordeel waarbij 10 alliance vs 1 hordie nog een krappe schatting was
vanavond ook maar even AQ40 induiken om die Battletanks te scoren vd thrash daar,dragen wel weer bij voor de weg naar de 100 mounts
ook nog de alt van Coast mogen verwelkomen die even een kijkje komt nemen op Auchindoun en weer 2 guildies van het "oude swc" mogen verwelkomen die ons achterna gestransfered zijn van anachronos naar auchindoun

daarnaast nog laat een commando aanval van 5 man Thunderbluff ingeleid waardoor we dr weer wat kills en fun hadden

echt een fijn realm,in iedere major city lopen wel hordies en je hebt niet het idee dat de steden vd Vijand alleen NPC gecontroleerd worden,toen keken we op de klok en schrokken we..bedtijd! haha dus stukje voor stukje weer naar de great lift bewogen en naar huis gegaan

was een leuke avond