Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 224 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 45.633 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Anoniem: 286258 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:23:
Nee MC en BWL zullen net zoals Lower en Upper blackrock spire en BRD verdwijnen omdat die berg namelijk kapot gaat....

Wat een kromme omschrijving van mezelf maar je snapt hemn :P
oow dat is interesant dus dan neem ik aan dat Rend en Maim Blackhand ook uit de Warcraft geschiedenis worden geschreven?

zijn na Ogrimm doomhammer (die het stokje ietswat geforceert overname) de laastste erfgenamen van de beruchte Blackrock clan

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:48
Nee MC en BWL zullen net zoals Lower en Upper blackrock spire en BRD verdwijnen omdat die berg namelijk kapot gaat....
Waar haal jij de informatie vandaan dat de Blackrock Mountain dungeon/raids zullen verdwijnen in cata? Ik heb nergens iets gelezen dat er dungeons gaan verdwijnen namelijk. Of ik heb niet goed genoeg gezocht.....

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 11-08-2010 11:52 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

Ik kan er helemaal langs zitten , maar dacht dat die dungeons juist zouden blijven

Zal er vanavond wel eens heen vliegen en kijken of ze nog in beta zittn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Anoniem: 15813 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:52:
Ik kan er helemaal langs zitten , maar dacht dat die dungeons juist zouden blijven

ja had ook filmpjes op youtube gezien waar men gewoon over ZG heen kon vliegen in de beta en dat was niet instanced ofzo..ben echt als de dood dat ZG eruit klapt haha

iemand trouwens ervaring met die Battletank mounts?is dat solo al een beetje te doen? en heb je er nog enige vorm van atunement voor nodig of is het zo dat als de gates open zijn iedereen er met een raidgroup in kan? (neem aan dat je net als zg er als raid in moet) en moet je dan AQ20 of AQ40 in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286258

Hmm ik had dus begrepen dat die instances gingen verdwijnen. Nu begin ik toch ernstig te twijfelen .... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 286258 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:08:
Hmm ik had dus begrepen dat die instances gingen verdwijnen. Nu begin ik toch ernstig te twijfelen .... :(
Zover ik weet gaan er geen instances verdwijnen. Ze worden hooguit aangepast aan de nieuwe cataclysm lore.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05:36
Vivaladen schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:05:
[...]

ja had ook filmpjes op youtube gezien waar men gewoon over ZG heen kon vliegen in de beta en dat was niet instanced ofzo..ben echt als de dood dat ZG eruit klapt haha

iemand trouwens ervaring met die Battletank mounts?is dat solo al een beetje te doen? en heb je er nog enige vorm van atunement voor nodig of is het zo dat als de gates open zijn iedereen er met een raidgroup in kan? (neem aan dat je net als zg er als raid in moet) en moet je dan AQ20 of AQ40 in?
in AQ40 droppen ze (blue/red/green/yellow qiraji resonating crystals) van trash-mobs. Afhankelijk van je class zijn ze wel solo te doen, op bv Pala gaat dat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Euh zou trouwens wel raar zijn hoor, gezien Ragnaros straks world tree aan gaat vallen. Hoe kan die dan ook nog in MC zijn? En nefarian komt ook terug toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 286258 op 11-08-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Rakkerzero schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:10:
[...]

Zover ik weet gaan er geen instances verdwijnen. Ze worden hooguit aangepast aan de nieuwe cataclysm lore.
lijkt mij ook maar toch ben ik bang haha (beetje het amani warbear principe) maar net zoals bijv. de nieuwe battleground die plaats gaat vinden tussen de Dragonmaw clan en de wildhammer dwarfs:

die Dragonmaw orcs zijn nu voornamelijk actief als fel orcs die daar bij die black temple rondhangen als illidan's ehh legertje en als die bij de nieuwe horde komen onderleiding van Garrosh valt daar neem ik aan ook een gat (of ze gaan het zo doen dat de halve clan overloopt ofzo)

en net zoals het verdwijnen van baron rivendare..ben toch meer benieuwd naar reports van mensen in de beta die in de instance zijn geweest dan mensen die er enkel overheen vliegen..

zag wel wat screenies op die mooie mount site die Neelon my adviseerde van een Thunderlizzard mount maar dat is volgens de site een tijdelijke placeholder voor de nog te komen mount..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

its was merely a set back rings a bell ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
Anoniem: 286258 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:15:
Euh zou trouwens wel raar zijn hoor, gezien Ragnaros straks Hyal aan gaat vallen. Hoe kan die dan ook nog in MC zijn? En nefarian komt ook terug toch?
Ach er zijn wel meer personages die je op meerdere plaatsen tegenkomt hoor. Denk bv. aan Nesingwary die je op 3 verschillende continenten tegenkomt, en bepaalde questgivers die je zowel in Vanilla als in de expansions tegenkomt. Ook instance bosses kom je op verschillende plaatsen tegen, denk maar aan Baron Rivendare die naast in Stratholme ook in Naxx te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

stefanass schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:11:
[...]

in AQ40 droppen ze (blue/red/green/yellow qiraji resonating crystals) van trash-mobs. Afhankelijk van je class zijn ze wel solo te doen, op bv Pala gaat dat prima.
ja ik ben een pally :) probeer ik wel hetzelfde truukje als in ZG -->Seal en Judgement of Light Ftw!
maar ik kan dr zo naar binnen wandelen?
Anoniem: 286258 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:15:
Euh zou trouwens wel raar zijn hoor, gezien Ragnaros straks world tree aan gaat vallen. Hoe kan die dan ook nog in MC zijn? En nefarian komt ook terug toch?
wat dacht je van dat als je deathwing verslaat hij ineens naar zijn Uberform gaat -->Hogger!
haha nee had wel iets gelezen dat hogger terugkomt in de Stockades ofzo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Kent iemand de client van WowHead? Is die te vertrouwen (ivm wachtwoord enzovoorts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn idd screenies dat Hogger in Stockades staat hehe.

@Stefanass

Klopt heb je gelijk in, Baron Riverdare staat idd op 2 plaatsen. Was ik enig sinds vergeten, mjah we zullen het zien... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
Anoniem: 286258 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:27:

@Stefanass

Klopt heb je gelijk in, Baron Riverdare staat idd op 2 plaatsen. Was ik enig sinds vergeten, mjah we zullen het zien... :(
Wss halen ze ragnaros gewoon weg en geven ze iemand anders de nieuwe functie in MC en buffen ze de rest een beetje, ala onixya style

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
Vivaladen schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:20:
[...]

ja ik ben een pally :) probeer ik wel hetzelfde truukje als in ZG -->Seal en Judgement of Light Ftw!
maar ik kan dr zo naar binnen wandelen?

[...]
Zolang je in raid zit wel, geen attunement nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

@Stefanass

Rivendare heeft toch zo'n beetje overal rond gehangen?
-Stratholme (boss)
-DK starting area
-Ebon hold (kan ik naast zitten maar dacht dat ie daar ook stond toen het nog onder LK control was)

en hij was toch in het begin ook 1 van de 4 horseman in naxx?
stefanass schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:35:
[...]

Zolang je in raid zit wel, geen attunement nodig.
oow kijk das mooi dankjewel :D toch weer 4 mounts daar vd thrash geloof ik :D

[ Voor 17% gewijzigd door Vivaladen op 11-08-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Laatst online: 04-04 23:17
Anoniem: 286258 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:51:
Maar even om terug te komen op mijn eerdere vraag. Bedankt voor antwoord Britbron

Maar iemand een goede rotation voor Survival+MM hunter :)
MM
Priority:
Kill Shot(wanneer beschikbaar)
Serpent sting ( wordt automatisch refreshed door chimera shot, alleen weer applien als er veel damage procs up zijn)
Chimera shot
Aimed shot
Arcane shot ( kan je laten vallen zodra je genoeg ArP hebt waardoor steady meer damage doet)
Steady shot
_Peter2_ schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:20:
[...]
Als je TNT procced gebruik dan een Steady Shot na Elke ES om je ES nog wel te laten Dotten.
het is de LnL proc. zou het knap vinden als je TNT talent procced:P

anyway

Je kan beter wachten tot ES zijn volledig dot tijd heeft getikt en dan na 2 sec(0.5 sec na GCD) de volgende ES. Dit levert iets meer damage op dan dat je er iedere keer een steady shot tussen zet en het kost je minder mana aangezien de 2 extra ES gratis zijn door de proc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Gropah schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:21:
Kent iemand de client van WowHead? Is die te vertrouwen (ivm wachtwoord enzovoorts)
Tot nu toe geen problemen van gehoord en de client is van een erg bekende website.
Maar je hebt altijd een risico als je dit soort progjes installeert, heb zelf curse draaien en dat is altijd goed gegaan.

Zolang je een authenticator hebt kan er weinig fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass

@Stefanass

Anders laten ze de NPC gewoon in een andere 'form' terugkomen, dat doen ze ook wel vaker. Archmage Arugal, eindbaas in SFK kom je in Grizzly Hills ook weer tegen als "Shade of Arugal". Verder hoop ik zelf wel dat de oude instances / raids blijven. Pas nog een "echte" MC en BWL raid gedaan met alleen maar lvl 60/61 chars, blijft toch leuk ook al levert het gearwise niets op :) Fun > Loot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:57

Grvy

Bot

Vivaladen schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:46:
[...]

oow dat is interesant dus dan neem ik aan dat Rend en Maim Blackhand ook uit de Warcraft geschiedenis worden geschreven?

zijn na Ogrimm doomhammer (die het stokje ietswat geforceert overname) de laastste erfgenamen van de beruchte Blackrock clan
Heb je hier ook een bron van? Ik vind het namelijk nogal onwaarschijnlijk dat Orgrim Doomhammer opeens de blackrock clan overneemt. Van wat ik weet heeft hij juist enorm veel respect voor de Horde en tjah die spelen nou eenmaal niet aardig met de blackrock clan ;)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okay zal eens kijken hoe ik dit ga verwerken in een eventuele macro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_G
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-07 16:37

M_G

Anoniem: 286258 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:27:Er zijn idd screenies dat Hogger in Stockades staat hehe.
Jep, heb em al verslagen daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Pietjepot schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:51:
[...]

Heb je hier ook een bron van? Ik vind het namelijk nogal onwaarschijnlijk dat Orgrim Doomhammer opeens de blackrock clan overneemt. Van wat ik weet heeft hij juist enorm veel respect voor de Horde en tjah die spelen nou eenmaal niet aardig met de blackrock clan ;)
ja meerdere Kijk maar op wowwiki of lees "Warcraft : Tides of darkness"

Ogrimm doomhammer was altijd al lid vd Blackrock clan en al gauw 2e in command onder Blackhand the Destroyer die toen die tijd de chieftain was van de grootste orc clan,hij werd echter gemanipuleerd door Gul'dan en zijn shadow council waardoor eigelijk Gul'dan de baas was en Niet Blackhand zelf..

Ogrimm doomhammer kwam hier achter en om zijn eer te behouden heeft hij Blackhand uitgedaagd voor een duel op leven en dood met als prijs het leiderschap..ogrimm won dat gevecht,doode iedereen vd shadowcouncil op gul'dan en Cho'gall na (die in feite vd twilight's hammer clan was) en besloot Gul'dan te gebruiken want die had hem onoverwinnelijke soldaten beloofd : de 1e generatie Deathknights (gevallen alliance soldaten met de geest van een gevallen warlock vd shadow council erin,zie ook terron gorefiend)

later veraade gul'dan ogrimm en nam een gedeelte van de troepen mee de tempel van sargeras in waar hij de dood vond en mede de ondergang vd horde had veroorzaakt.

ogrimm doode in het laatste gevecht nog wel anduin lothar maar werd gevangengenomen door zijn luitenant en 2e in command Turalyon rend en maim zijn hem toen met een groot aantal vd blackrock clan de blackrock spire ingepeerd waar ze nu nog zijn..

maar nadat ogrimm gevangen was door turalyon is ie nog onsnapt en werktie ie samen met thrall om de huidige horde op te richten en voor ie stierf gaf hij zijn doomhammer en uitrusting nog aan thrall..

Dus : nee Ogrimm was, en niet Ogrimm is (dood als een pier die orc)

en : tja orgimm was de laatste officiele leider vd Blackrock clan en neem aan dat dat overgegaan is op rend en maim? er zullen er zich heus wel een aantal bij de horde hebben aangesloten zoals wij die nu kennen..maar er is ook een aardig aantal nog in Brd aanwezig die de officiele clan naam uit warcraft 2 nog dragen..

ennuh de Blackrock clan bestaat niet uit geboefte ofzo hoor het is gewoon een Originele clan uit draenor net zoals de Dragonmaw clan en de Warsong clan,en aangezien Garrosh Hellscream ook de dragonmaw clan opnieuw gaat inlijven in de nieuwe horde lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat ie dat met de blackrock clan ook gaat doen?was vroeger de grootste clan vd horde en tja met die blackrock mountain aan gort...ben benieuwd

ennuh

[ Voor 17% gewijzigd door Vivaladen op 11-08-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja maar omdat die blackrock mountain aan gort gaat vraag ik me af of die instances nog wel blijven bestaan? Daarom twijfel ik dus ook :S :(

Of ben ik nu gewoon niet goed wijs?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 286258 op 11-08-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PpN
  • Laatst online: 13-01-2023

PpN

Zijn er hier nog mensen die spelen aan de alliance kant van de server: The burning Crusade ?
Ik heb daar samen met een paar RL vrienden een alt gestart dus als je mee wilt lvlen voeg dan "Pepain" toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
Anoniem: 286258 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:31:
Ja maar omdat die blackrock mountain aan gort gaat vraag ik me af of die instances nog wel blijven bestaan? Daarom twijfel ik dus ook :S :(

Of ben ik nu gewoon niet goed wijs?
Volgens wowwiki komen er in Blackrock mountain juist 2 instances bij in Cataclysm en komt het totaal dan op 6; naast BRD/ BRS / MC / BWl komen daar nog Blackrock caverns (5man) en Blackwing Descent (10/25) bij, met Nefarian als boss in laastgenoemde raid.

[ Voor 2% gewijzigd door stefanass op 11-08-2010 14:21 . Reden: typooo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-07 17:12
Voor diegenen die nog een cataclysm beta key willen hebben, 9lives.be verloot er in totaal ook 1000 de komende 5 dagen. Heb er al 2 kunnen krijgen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-06 20:59
Yv3z schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:27:
Voor diegenen die nog een cataclysm beta key willen hebben, 9lives.be verloot er in totaal ook 1000 de komende 5 dagen. Heb er al 2 kunnen krijgen O-)
Wat moet ik doen om die andere key van je te krijgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Uhh.. 2?
Bedankt voor de tip in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Gropah schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:21:
ja is gewoon te vertrouwen, upload data die je verzamelt naar je wowhead account incl je chars etc. doe er gewoon een authenticator op als je het niet vertrouwd (ook als je dat wel doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:34
Anoniem: 15813 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:52:

Check dan ook even als je wil of er nog rep gain moht MC nog bestaan, want sinds azshara ook op de schop gaat kan het ook nog zijn dat de waterlords web zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-07 17:12
Frerk schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:39:
[...]

Uhh.. 2?
Bedankt voor de tip in ieder geval :)
Ja, heb 2x meegedaan om maar een invite te hebben voor een vriend van me, voor dat ze op zijn. Maar wees gerust, ze zullen goed gebruikt worden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-06 14:26
Vivaladen schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:36:
en hij was toch in het begin ook 1 van de 4 horseman in naxx?
Als je met in het begin Naxx40 bedoelt, nee, dat was Alexandros Mograine.
Bedoel je in het begin van WotLK, dan ja. Daar heeft hij Mograine's plaats overgenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-06 10:14

DarkKnight

Narf

Tip met betrekking to de verschillende clients (zoals Curse client, WoWhead client, WoWReader... als die nog bestaat): Zorg dat ze niet op de achtergrond draaien als je inlogt. Draai ze gewoon voordat je inlogt en/of nadat je uitlogt en dan kan er vrij weinig gebeuren.
Waarom ik het afraad om op de achtergrond te laten draaien? Omdat zeer waarschijnlijk via die manier mijn account gecomprised werd. Toen de Curse client was gehacked, zat er een keylogger in die dus 'meelas' als je inlogde terwijl de curse client op de achtergrond draaide. Het was toen stom toeval dat ik net vergeten was om dat ding af te sluiten rond dezelfde tijd dat ze gehacked waren. Nouja, je leert ervan zullen we maar denken.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dennism schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:46:
[...]

Check dan ook even als je wil of er nog rep gain moht MC nog bestaan, want sinds azshara ook op de schop gaat kan het ook nog zijn dat de waterlords web zijn :(
GhostCrawler heeft maanden geleden al bevestigd dat MC niet weggaat en dat alleen Ragnaros een nieuw thuis gaat vinden in MH. Wat er met Ragnaros in MC gaat gebeuren weet ik niet. En zo'n hele faction gaan ze ook echt niet weghalen, desnoods verplaatsen ze de rep vendors gewoon naar MC ofzo.
DarkKnight schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:12:
Tip met betrekking to de verschillende clients (zoals Curse client, WoWhead client, WoWReader... als die nog bestaat): Zorg dat ze niet op de achtergrond draaien als je inlogt. Draai ze gewoon voordat je inlogt en/of nadat je uitlogt en dan kan er vrij weinig gebeuren.
Waarom ik het afraad om op de achtergrond te laten draaien? Omdat zeer waarschijnlijk via die manier mijn account gecomprised werd. Toen de Curse client was gehacked, zat er een keylogger in die dus 'meelas' als je inlogde terwijl de curse client op de achtergrond draaide. Het was toen stom toeval dat ik net vergeten was om dat ding af te sluiten rond dezelfde tijd dat ze gehacked waren. Nouja, je leert ervan zullen we maar denken.
Mensen die via zo'n client een keylogger weten te installeren hebben ook echt wel de know-how om te zorgen dat die keylogger doorloopt nadat je je client hebt afgesloten. Vals gevoel van veiligheid dus.

[ Voor 47% gewijzigd door NMe op 11-08-2010 15:18 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Je zou ook een authenticator op je account kunnen zetten dan ben je van al die ellende ook af :X

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik vrees toch echt dat je 'm dan ergens gedownload hebt waar je 'm niet hoort te halen. Ik heb die client al vanaf het begin, altijd up to date gehad en ben nooit 'gehacked'. En ik laat 'm constant op de achtergrond lopen...

Ik ken het verhaal ook van een officer uit een vorige guild. Het was bij hem ook gebeurd, maar dit had achteraf te maken met het feit dat hij z'n client niet bij Curse zelf had gedownload.

Hoe dan ook, een authenticator is niet duur. Geen CC? Er zijn vast wel mensen die je er bij willen helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

detheavn schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:34:
[...]

Ik vrees toch echt dat je 'm dan ergens gedownload hebt waar je 'm niet hoort te halen. Ik heb die client al vanaf het begin, altijd up to date gehad en ben nooit 'gehacked'. En ik laat 'm constant op de achtergrond lopen...

Ik ken het verhaal ook van een officer uit een vorige guild. Het was bij hem ook gebeurd, maar dit had achteraf te maken met het feit dat hij z'n client niet bij Curse zelf had gedownload.

Hoe dan ook, een authenticator is niet duur. Geen CC? Er zijn vast wel mensen die je er bij willen helpen :)
Of je draait gewoon de gratis versie op je smartphone.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
DenniZ schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:41:
Of je draait gewoon de gratis versie op je smartphone.
Zijn die inmiddels allemaal gratis dan? In eerste instantie was hij alleen gratis voor iPhone/iPod Touch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-06 10:14

DarkKnight

Narf

Mensen... we hebben het hier over een tijd toen er nog geen authenticators waren. (Ja, die tijd is er geweest ;)).
En true, waarschijnlijk hebben ze de knowhow om een keylogger te laten runnen als het uitstaat...

Dan heb je echt geluk gehad, want er waren veel mensen die toen via de officiele Curse website/client dodgy troep binnenkregen. En dit is ook toegegeven door Curse-admins.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
DarkKnight schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:46:
Mensen... we hebben het hier over een tijd toen er nog geen authenticators waren. (Ja, die tijd is er geweest ;)).
En true, waarschijnlijk hebben ze de knowhow om een keylogger te laten runnen als het uitstaat...
In die tijd dat die curse client faalde waren er anders wel authenticators. Ik had er zelf al een en die officer van ons had er een dag later een besteld.
Dan heb je echt geluk gehad, want er waren veel mensen die toen via de officiele Curse website/client dodgy troep binnenkregen. En dit is ook toegegeven door Curse-admins.
Zoals ik al zei, ik had al een authenticator, dus mazzel zal het niet zijn geweest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 10-07 14:50

Wootlock

Evilution

Ingevuld, kijken of ik een gelukkige winnaar word :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gedaan, lets c ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 08-07 00:48
Wat zal er dan gebeuren met reputations die er nu zijn? Zoals die in Molten Core, Thorium Brotherhood, de AQ reps etc. Worden dat feats of strenght, tellen ze nog mee in Cataclysm, zijn ze nog te behalen? Ik probeer een beetje reps te grinden de laatste tijd, maar als deze reputations eruit gaan scheelt mij dat een hoop gekloot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
RichardvdD schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:32:
Wat zal er dan gebeuren met reputations die er nu zijn? Zoals die in Molten Core, Thorium Brotherhood, de AQ reps etc. Worden dat feats of strenght, tellen ze nog mee in Cataclysm, zijn ze nog te behalen? Ik probeer een beetje reps te grinden de laatste tijd, maar als deze reputations eruit gaan scheelt mij dat een hoop gekloot :D
Fears of strength gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
RichardvdD schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:32:
Voorals nog zitten ze er nog in, dus lekker farmen tussen het raiden door :P

Zou alleen wel jammer zijn bijv MC te missen op 1 week na (mocht dezeeruit gaan, wat dus niet zeker is). Achievements die niet meer te behalen zijn worden eigenlijk altijd een FoS zie bij Ony lvl 60, de verschillende TBC raid titles, de daily achievements uit wrath e.t.c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dennism schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 18:12:
[...]

Voorals nog zitten ze er nog in, dus lekker farmen tussen het raiden door :P

Zou alleen wel jammer zijn bijv MC te missen op 1 week na (mocht dezeeruit gaan, wat dus niet zeker is). Achievements die niet meer te behalen zijn worden eigenlijk altijd een FoS zie bij Ony lvl 60, de verschillende TBC raid titles, de daily achievements uit wrath e.t.c.
Nadeel is er echt amper iemand is die dat doet in een pug(bij mijn server) en me guild die denkt zoiezo al van heb wel wat beters te doen dan achievments :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
MC 2 man ik met prot pala als het moet. AQ wordt was lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
*PvP-dagboek*

Heb er lang op moeten wachten maar eindelijk is het zover.
Op 28Nov 2009 mijn eerste WG-win, en jawel 11-augustus 2010 mijn 100ste win en eindelijk mijn WG-achievement. (in de tussentijd heeft elke horde zijn 9 alts al op 100 wins zitten maar mag de pret niet drukken,

Samen met een paar vrienden nog wat WSG-runs gedaan om 1 van de laatste 4 achievements te doen, helaas moet battlemaster nog even wachten.

Wel een lekker gevoel om niet verplicht meer elke WG-battle af te moeten gaan en maar hopen dat we geen 6 tenecity buff hebben.

*einde dagboek*

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dennism schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 18:34:
2-man? Op mijn druid kan ik het meeste spul soloen. De puppies voor Magmadar zijn even pittig en Harbringer duurt vooral heel erg lang omdat ik moet wachten tot de priests OOM zijn, maar verder lukt soloën best aardig. Maar goed, ik doe meestal een 2-man met een vriend van mij. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dennism schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 18:34:
helaas ben ik een clothie en helaas iedereen die pally is ik ken of druid hebben geen zin erin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Ik ben ook een clothie :P zie sig. dus solo wordt em ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-07 11:04
Mij lijkt de kans vrij groot dat Molten Core zal worden verwijderd, gezien de rol die Ragnaros speelt in Cataclysm. Maar het hoeft natuurlijk niet. Naxx is indertijd verwijderd omdat er een nieuwe versie van dezelfde instance voor in de plaats kwam. Bij Molten Core is dat anders, maar toch lijkt het mij een beetje vreemd als Ragnaros een boss is op lvl60 en op lvl85. Ondanks dat er wel eens vaker een npc meerdere keren voorkomt in de wereld, zou dat toch wel heel gek zijn. Dus rep grinders kunnen maar beter aan de slag de komende maanden :D

[ Voor 8% gewijzigd door geert1 op 11-08-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Maargoed dan nog zou het bijvoorbeeld oneerlijk zijn tegenover mensen die voor 'The Extalted' gaan, omdat vanilla chars dan reputations hebben behaald die nieuwe spelers nooit kunnen halen. Dus simpel er een FoS van maken lijkt mij nogal oneerlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Laatst online: 21:57

Grvy

Bot

Ragnaros wordt wss gewoon vervangen door Ragnaros The Younger, Shade of Ragnaros. Avatar of Ragnaros. Blabla <Son of Ragnaros> of w/e.

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:34
RichardvdD schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 19:24:
Maargoed dan nog zou het bijvoorbeeld oneerlijk zijn tegenover mensen die voor 'The Extalted' gaan, omdat vanilla chars dan reputations hebben behaald die nieuwe spelers nooit kunnen halen. Dus simpel er een FoS van maken lijkt mij nogal oneerlijk?
Daarentegen komen er via cata ook weer nieuwe reps bij, en als ze de titel voor exalted op 40 behouden en daarbij geen nieuwe stages toevoegen is het zo heel slecht nog niet. Het zal namelijk voor nieuwere spelers beter zijn om op nieuwe factions rep te behalen waar het nog meer in lijn zit met hun spel, en minder grind is van oude quests, dan alle oude trash quests en factions van weleer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Hmm, dat is waar. Net als met de 100-mount achievement, die in Cataclysm een makkie is. Maar het lijkt mij dat daar ook weer achievements bij komen die een stapje verder gaan (60 reps exalted, 150 mounts etc.).

Vandaag trouwens HC Bryntroll mogen looten :D Nu nog wat geluk met andere drops (cloak, gloves, ring, belt boots :P ).

http://eu.wowarmory.com/c...?r=Trollbane&cn=Trezorier

En bijna mijn Herald of the Titans set compleet, we zoeken nu alleen nog een resto shaman om de groep compleet te krijgen, de gear hebben we allemaal voor 80% al.

[ Voor 7% gewijzigd door Divak op 11-08-2010 23:29 ]

• Zeror
geert1 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 19:17:
Mij lijkt de kans vrij groot dat Molten Core zal worden verwijderd, gezien de rol die Ragnaros speelt in Cataclysm. Maar het hoeft natuurlijk niet. Naxx is indertijd verwijderd omdat er een nieuwe versie van dezelfde instance voor in de plaats kwam. Bij Molten Core is dat anders, maar toch lijkt het mij een beetje vreemd als Ragnaros een boss is op lvl60 en op lvl85. Ondanks dat er wel eens vaker een npc meerdere keren voorkomt in de wereld, zou dat toch wel heel gek zijn. Dus rep grinders kunnen maar beter aan de slag de komende maanden :D
Ragnaros was in Molten Core niet zijn volledige vorm te zien. We hebben hem daar niet gedood, maar enkel terug gestuurd naar de elemental place of fire. Nu is hij pissed neemt wraak vanuit The Firelands in Mount Hyjal.

Zelfde ga je straks zien met Kil'jaeden. Die hebben we ook niet gedood, maar enkel terug gestuurd van waar ie vandaan kwam. Kil'jaeden komt nog terug in full power mogelijk in de expansion waar we ook weer teruggaan naar Outlands (Althans ik had iets over gelezen dat deze kans er in zit). :)

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 12-08-2010 01:25 ]

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Gisteren dan eindelijk Excalted met Netherwing geworden en de Grens van 80 mounts gepasseert :) de laaste quest was zeer leuk,ben Highlord vd Dragonmaw clan geworden en illidan kwam ook nog even kijken,die kwam er uiteraart meteen achter dat ik geen fel orc was en beveelde mijn dood,werd gered door de troll npc die in werkelijkheid een draak bleek te zijn,mocht ook gelijk mn eerste draakje gratis uitkiezen

nu maar argent tournament dailies gaan doen en natuurlijk die swift zulian tiger scoren haha dropte gisteren weer niet maar wel een epic lvl 60 tank zwaard,was wel leuk om te zien droppen..

daarnaast voor het eerst geganked en gepakt op een van mijn eigen tactieken haha stond een belf paladin in deadly pvp gear maar dat was natuurlijk een lokeend want voor ik bij hem was werd ik gedeath gripped vanachter de trap naar zg toe,ik kon ZG niet in omdat ik nog niet in een raidgroup zat en vluchten had geen enkel nut aangezien ik niet in een Bg zat waar de"who runs from certain death away,lives to fight another day"
tactiek eventueel kan bijdragen aan een een overwinning..dus besloot ik het gevecht aan te gaan,helaas was het 4 tegen 1 maar gelukkig kon ik de belf nog te pakken nemen :) daarna gesneuvelt maar de Dk ook nog goed kunnen bechadigen..ik verwachte een corpse camp maar die bleef uit gelukkig,wel kreeg mijn lijk een aantal /salute's..

vervolgens dus zg ingegaan met een aantal guildies die het ook willen gaan soloen om ze even de weg te laten zien,de hordies bij de poort nog een /salute gegeven en het bevel gegeven om niet aan te vallen..aangezien zij naar mijn inziens eervol hebben gestreden en ik niet zo van het ganken ben..

ook nog druk gepvped en wintergrasp 3x achter elkaar geworden waarvan de laastste keer echt de meest belachelijke ooit was..we hadden onze nummers echt ziekelijk in het voordeel waarbij 10 alliance vs 1 hordie nog een krappe schatting was :P

vanavond ook maar even AQ40 induiken om die Battletanks te scoren vd thrash daar,dragen wel weer bij voor de weg naar de 100 mounts :)

ook nog de alt van Coast mogen verwelkomen die even een kijkje komt nemen op Auchindoun en weer 2 guildies van het "oude swc" mogen verwelkomen die ons achterna gestransfered zijn van anachronos naar auchindoun :) daarnaast nog laat een commando aanval van 5 man Thunderbluff ingeleid waardoor we dr weer wat kills en fun hadden :) echt een fijn realm,in iedere major city lopen wel hordies en je hebt niet het idee dat de steden vd Vijand alleen NPC gecontroleerd worden,toen keken we op de klok en schrokken we..bedtijd! haha dus stukje voor stukje weer naar de great lift bewogen en naar huis gegaan :) was een leuke avond

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-06 11:41
Vraagje:

ik kreeg laatst een vraag ingame of ik meeging met een quest om een draak te scoren ?

is er een quest om aan een vliegende draak te komen ?

• stefanass
geert1 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 19:17:
AQ20 kan wel solo op een lock, AQ40 zal niet gaan. Dus voor de rep is het geen probleem, voor de achievement van de instance hoef je AQ40 dan maar 1x te doen met wat hulp.
BruntFCA schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 08:37:
Vraagje:

ik kreeg laatst een vraag ingame of ik meeging met een quest om een draak te scoren ?

is er een quest om aan een vliegende draak te komen ?
Geen quest voor zo ver ik weet, maar je kunt wel de timed run in Caverns of Time, Stratholme doen.

[ Voor 25% gewijzigd door stefanass op 12-08-2010 08:48 ]

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

He stef, volgende week nog maar een keer MC doen met zn 2en, good ole times... I miss vanilla :(

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Wat een kromme omschrijving van mezelf maar je snapt hemn :P
Die berg staat er gewoon nog in beta, met screenshots ;p
Afbeeldingslocatie: http://img838.imageshack.us/img838/5474/wowscrnshot081210094908.th.jpg
Enige wat ik nieuw zag was dat je nu naar de 'throneroom' van BWL kon vliegen , dat daar een summonstone stond maar nergens portals dus ooit zal daar wat komen gok ik (blackwing descent waarschijnlijk) .
Afbeeldingslocatie: http://img94.imageshack.us/img94/3382/wowscrnshot081210095148.th.jpg
portals voor alle oudere (bwl , MC , UBRS etc) instances zijn gewoon aanwezig, niks anders als normaal daar binnen..

.Quod me nutrit me destruit.

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 19:15
Mijn hunter is nu 1 week level 80 en heb vorige week een beetje badge gear gefixt.
Dus gister maar eens een keer VOA25 ingedoken, eenmaal de ice boss down, dropte de T10.5 die ik won met een roll van 85. Vervolgens VOA10 ingegaan met wat lui uit de VOA25 raid en als enige hunter won ik de T10 gloves.

Nadat ik eergister een guild gejoined ben, zijn we gister avond ICC10 ingegaan. Bij Deathwhisper kreeg ik een nieuwe boog. en bij saurfang? een nieuwe chest. en gelijk de Ashen Verdict ring genomen.

Toen richting Rotface en festergut gegaan en won de roll voor Precious's Ribbon!

Dus ben gister van 4800 naar 5200 gearscore gegaan :D

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-06 20:59
hawker schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:21:
Mijn hunter is nu 1 week level 80 en heb vorige week een beetje badge gear gefixt.
Dus gister maar eens een keer VOA25 ingedoken, eenmaal de ice boss down, dropte de T10.5 die ik won met een roll van 85. Vervolgens VOA10 ingegaan met wat lui uit de VOA25 raid en als enige hunter won ik de T10 gloves.

Nadat ik eergister een guild gejoined ben, zijn we gister avond ICC10 ingegaan. Bij Deathwhisper kreeg ik een nieuwe boog. en bij saurfang? een nieuwe chest. en gelijk de Ashen Verdict ring genomen.

Toen richting Rotface en festergut gegaan en won de roll voor Precious's Ribbon!

Welke versie van rollbot gebruik je? :+

• Mektheb
iemand al weer een beta key bemachtigd ?, :D zit nog steeds in spanning te hopen :D

• M_G
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-07 16:37

M_G

Zeg doe mij eens wat van die mazzel! Mijn hunter is al weken op zoek naar upgrades :P

• hawker
M_G schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:35:
[...]

Zeg doe mij eens wat van die mazzel! Mijn hunter is al weken op zoek naar upgrades :P
you can touch me if you want! :P

Tis allemaal wel leuk enzo dat nieuwe gear, ik zit alleen 300 over hitcap heen en kan er eigenlijk niks aan veranderen, iedere upgrade die ik tot nu toe heb gehad bracht extra hit met zich mee.

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-07 13:41

avotar

P0werd by Black Coffee

hawker schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:42:
[...]

you can touch me if you want! :P

Tis allemaal wel leuk enzo dat nieuwe gear, ik zit alleen 300 over hitcap heen en kan er eigenlijk niks aan veranderen, iedere upgrade die ik tot nu toe heb gehad bracht extra hit met zich mee.
Tuurlijk wel.. re-gemmen, nieuwe enchantjes..
Er zal vast wel iemand kijken voor je als je je armory linkt.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024

Die ribbon is sinds de tijd dat wij ICC elke week clearen (ergens in Januari?) 3 keer gedropped. 1x had de persoon die hem al had voor de gein need gedaan en weer gewonnen. En het item kon dus niet getrade worden..GG. Mij boeit het niet maar sommige mensen gaan elke week weer helemaal door het lint als hij niet valt :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Zumbaba
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-06-2022
Mektheb schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:29:
iemand al weer een beta key bemachtigd ?, :D zit nog steeds in spanning te hopen :D
heb gistere mailtje gestuurd en vandaag al, maar voorlopig nog zonder succes.
Ik hoop echter niet dat ze selecteren op basis van het forumgebruik.. zou beetje stom zijn voor de mensen zoals ik die meer gewoon lezen dan zelf posten.

Maarja fingers crossed :>

Agoniser lvl 60 barb

• Mektheb
Zumbaba schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:49:
[...]

heb gistere mailtje gestuurd en vandaag al, maar voorlopig nog zonder succes.
Ik hoop echter niet dat ze selecteren op basis van het forumgebruik.. zou beetje stom zijn voor de mensen zoals ik die meer gewoon lezen dan zelf posten.

Maarja fingers crossed :>
my thoughts exactly

• hawker
avotar schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:46:
[...]

Tuurlijk wel.. re-gemmen, nieuwe enchantjes..
Er zal vast wel iemand kijken voor je als je je armory linkt.
naja, ik heb geen hit enchants of gems, het is puur het gear dat zo achterlijk veel hit geeft :P
ik kan hier niet op armory, maar mijn hunter heet Boertjuh op bronze dragonflight.

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-06 11:41
Als ik m'n greater BOK als Pala activeer krijg ik hem alleen op mezelf of op een aangeklikte persoon, en niet op meerdere personen in de groep doe ik iets fout of hebben meerdere mensne hier last van

• hawker
BruntFCA schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:04:
Als ik m'n greater BOK als Pala activeer krijg ik hem alleen op mezelf of op een aangeklikte persoon, en niet op meerdere personen in de groep doe ik iets fout of hebben meerdere mensne hier last van
Greater Blessings buffen alleen dezelfde classes tegelijk en niet heel de raid/party.
Dus als je bijvoorbeeld Greater blessing of kings op 1 hunter doet, doet hij het automatisch op iedere hunter in je raid/party.

[ Voor 14% gewijzigd door hawker op 12-08-2010 11:07 ]

• Mektheb
Bah :<, zie iedereen al keys krijgen en ik heb nog nada sadpanda.

Hopen dat tweakers lief voor mij vrijdag !

• hawker
Mektheb schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:23:
Bah :<, zie iedereen al keys krijgen en ik heb nog nada sadpanda.

Hopen dat tweakers lief voor mij vrijdag !
Is dit aan actie ofzo?

of is dit gewoon vanuit blizzard?

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Gisteren weer iets nieuws gehad in plaats van het normale raiden. Dit keer was het raiden en entertainment. We deden icc25 zoals elke reset en recentelijk zijn we begonnen om hier en daar een heroic te doen. Vorige week was het voor het eerst Festergut en Rotface op heroic wat ik had verwacht niet veel problemen op te leveren maar uiteindelijk toch een kleine 5-6 wipes per stuk (triest). Deze week gingen ze een stuk beter, nog niet vlekkeloos maar wel allebei een oneshot. Daarbij hebben we ook Saurfang een paar keer op heroic geprobeerd maar daar kwamen nog echt niet aan te pas. Ik heb daar letterlijk binnen 5 seconden 2x een Mark zien gecast worden. Vaak hadden we al 4-5+ marks voordat we uberhaupt de 50% gepasseerd hadden. Na een paar pogingen maar op normal gedaan, we zaten duidelijk nog niet op het niveau om daar een kans te maken. Dreamwalker zijn we nu ook op heroic aan het leren en zijn daar weer wat op aan het wipen. Meestal met nog een kleine 10% te gaan wanneer we helemaal overwhelmed worden.

Nu voor het stuk entertainment. We hadden een aantal trails bij ons die als groep waren gejoined. Bij geen van alle kreeg ik de indruk dat ze top spelers waren maar één specieke (een mage) maakte het soms wel heel bont. Bij veel gevechten was hij degene die dood ging en zijn dps was vaak bedroevend. Het werd me wat duidelijker toen ik eenmaal naar zijn gear had gekeken. 650 (nu zelfs 695) hit rating. 1pc t10(.5) maar wel body, hands, belt, 2x trinket en een cape van frosties (dat is al 385 die hij had kunnen besteden aan t10). Toen ik hem wat tips gaf over hoe hij beter kan gearen kreeg ik alleen een attitude terug (goh wat vreemd!). Bovendien, en dat was toch wel het leukste, gaf hij ook de officers een flinke attitude. Safe to say, hij kwam niet door z'n trail heen. Het helpt ook niet als je eenmaal gaat dreigen met het feit dat als hij gekicked zou worden dat zijn vrienden mee zouden gaan (fair enough, het zijn je vrienden). Na wat (niet openbare ;() verbale schermutselingen zag ik 2 van de 3 uit het groepje vertrekken. Ik ben benieuwd of die derde nog zal blijven :o

Overigens, kudo's aan die mage :) Hij loopt immers wel weg met iig 1 token en een nette 277 pants van festergut :P

• Vangelis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-07 12:37
Gister weer icc ingedoken. Voor de verandere mocht ik dit keer van holy terug speccen naar prot!
Marrowgar hc, 1 shot. Geen speciale loot maar toch wel een Shadowfrost Shard
Deathwhisper normal, 1 shot. Weekly raid quest en de tweede Shadowfrost Shard van de avond.
Lootship hc, 1 shot. I'm on a Boat achievement gedaan en weer een Shadowfrost Shard
Saurfang hc, geen idee hoeveel attempt. Dit gevecht nooit eerder gedaan op heroic. Eerste try kwamen we tot 18% maar kan niet zeggen dat het daarna veel beter is geworden. Laatste try van tactic veranderd door met melee 1 add te zergen maar na deze try toch maar op normal gekilled. Elke try eindigde ik wel als eerste of tweede op de dmg done en dps lijst O-) En geloof het of niet. Weer een Shadowfrost Shard!!

Trash naar rotface gecleared hadden maar tijd voor 1 try. Precies toen we bij rotface aankwamen moest ik voor paar minuten afk gaan want haar moest geknipt worden. Moment dat ik terug kwam leek het redelijk goed te gaan maar uiteindelijk een wipe op 2000k. Als ik er bij was hadden we het dus wel gehaald. Maar dat komt vanavond wel.

Dus uiteindelijk 4/4 shards gister uit icc kunnen halen. waarvan maar 2 bosses op heroic. Hopelijk blijft de rng deze lijn aanhouden want vanavond gaat we weer verder!

[ Voor 15% gewijzigd door Vangelis op 12-08-2010 12:20 . Reden: Laatste gedeelte van raid vergeten neer te zetten ]

Anoniem: 355517

Hoe kom je dan aan die beta key?

Ik zie nergens op de frontpage een actie vermeld staan :)

Edit: Ik lees dit topic dagelijks maar reply eigenlijk nooit, zal me mss eens voorstellen.

Ik speel een fire mage en ben assistant officer in een casual 25 man guild op darksorrow.
onze progress is 12/12 icc 25 normal en 7/12 icc 25 heroic, ICC 10 volledig gecleared alle heroics en achivements inclusief.

Guildsite: Muffinmilitia.net
Armory: armorylite.com/eu/darksorrow/clarise

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 355517 op 12-08-2010 12:45 ]

• hawker
dropchance van shadowfrost shard is dubbel zo hoog als je heroic doet volgens mij :P dus dat zou het wel kunnen verklaren.

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 11:19
Beta key gewonnen. :*) Ik weet al wat ik vanavond ga doen. :o
Anoniem: 355517 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:29:
Hoe kom je dan aan die beta key?

Ik zie nergens op de frontpage een actie vermeld staan :)
Morgen begint pas de Tweakers.net verloting en op 9Lives.be is gisteren de verloting begonnen.

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Zooooo iemand die nieuwe engineering recipes in de beta al in het echt gezien?
De goggles komen weer helemaal terug net als in TBC :) tevens worden de engineer only enchants wat uitgebreid naar "bepaalde stat voor X-seconden iedere cooldown/ click on use spull" en komen er Cogs en Pumps: dat zijn bijv. in het geval vd cogs een soort van gems die je in de zogenaamde Cogwheel sockets kan doen die je ook weer kan maken via engineering! dat ik combinatie met de extra normale sockets van blacksmitting is wel lekker

daarnaast is er al een polearm recipe uitgekomen waar zonder alle andere stats al 512 Stam op zit !en kan je een leuke pvp starter set maken (net als nu) maar deze kan je ieder seizoen upgraden naar een hogere tier (kan je iedere keer als er een nieuwe pvp set uitkomt de voorafgaande maken :) (of die van daarvoor) en natuurlijk een hele zooi aan wapens en andere leuke gear stukjes om een beginnetje te maken op lvl 85 in pve en pvp

twee voorbeeldjes van data geminde gegevens van mmo-champion met leuke holy paladin hebbe dingetjes -->

Elementium Hammer (EPIC quality 1h mace)
binds when equipped
main hand
615-1142 damage
(462.4 damage per second)
+146 intellect
+97 Spirit
+219 Stamina
Durability 105/105
Requires level 85
item level 359
Equip: increases your mastery rating by 97

en

Elementium Stormshield (Epic quality shield)
Binds when equipped
off hand
11.896 armor
+190 intellect
+127 Spirit
+286 Stamina
Durability 120/120
requires level 85
item level 359
Equip: improves haste rating by 127
[b]

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-07 15:29
tja zo farm je de crusaderrecipe voor anderhal uur met 2 chars op de 2 locaties (WP en EP) en vind je niks. Maat vraagt om ff wat arena te doen--> 1 uur later log ik beide chars vind ik 2 recipes in 5 minuten tijd xD.

• Wootlock
  • Laatst online: 10-07 14:50

Wootlock

Evilution

Nadat mijn nieuwe guild vorige week de eerste LK10 kill hadden gescoord gisteren ICC ingedoken voor de heroic shizzle :)
Marrowjaw 2 shot
Deathwhisper 2 shot
Gunship 1 shot.
Saurfang hier klapte de instance server eruit ;( toen zijn we maar naar RS10 gegaan maar die helaas niet down gkregen.
Gekke roze draak !

"Don't let your dreams be memes"

Woot RS 10 is redelijk faceroll, in phase 3 gewoon de ranged terug de portal laten nemen en de melee in de shadow realm :)
En in de normale realm gebruiken wij een tactic dat als er een vuurbal valt aan de kant waar wij staan lopen we door de boss zodat het vuur ons niet belemerd.

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
ik heb eraan zitten denken om BS te droppen voor engineering, maar ik wacht nog even totdat alles duidelijk is en wat de voor en- nadelen zijn.

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Via 9lives.be nog niks :(
Weten we eigenlijk al hoe Tweakers ze weg gaat geven? Zegt men wel leuk stay tuned maar is verder niets meer over verteld? :p

Anoniem: 369828

Via 9lives.be net een e-mail gekregen met de key! IM SO HAPPY! Maar moet werken tot 10 blurgh! :(

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-07 12:55
Anoniem: 369828 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:33:
Via 9lives.be net een e-mail gekregen met de key! IM SO HAPPY! Maar moet werken tot 10 blurgh! :(
geef dan maar aan mij ;)
ik heb vanmorgen ook geregistreerd en een mail gestuurd maar noppes :(

• Mektheb
Anoniem: 369828 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:33:
lucky you :D, ik nog niks ! :<

Heb mij met 3 accounts geregistreerd! Mocht er nog een key mijn kant opkomen, dan geef ik dat wel aan. 1e pm is dan mijn persoonlijke winnaar :P

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

patrickos85 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:24:
[...]

ik heb eraan zitten denken om BS te droppen voor engineering, maar ik wacht nog even totdat alles duidelijk is en wat de voor en- nadelen zijn.
ik heb ze allebij en weet nog niet of ik er 1 ga droppen,maar als ik het zo lees niet hehe

naar welk email adres moet je een mail sturen en wat er in vermelden? kan niet op 9lives op mijn werk :P

wedstrijd@gunk.be vermeldt daar in CATACLYSM en je 9lives nickname

beantwoord de vraag: Welke 2 nieuwe speelbare races komen erbij.

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-07 16:04

Neelon

FOR PONY!!!

Om even voort te borduren op het verhaal van Detwisj.

Zoals gezegd, 2 van de 3 van die groep zijn gisteren uit de guild gestapt om bovengenoemde reden. De namen kwamen me tot het begin van de trial absoluut niet bekend voor, dus ik weet ook niet of het transfers zijn. Wat ik net wel zag is dat ze nu beiden bij Misty in de guild zitten, wat me doet vermoeden dat het transfers zijn.

Over de shaman kan ik weinig zeggen, over de mage iets meer. Zoals gezegd, wilde hij totaal niet luisteren naar advies over hit-rating, hij vroeg zelfs in gchat wat de hit-cap uberhaupt was. Daar is het "gezeur" over hit mee begonnen.

Gisteren heb ik zelf meermalen last gehad van het gebrek aan situational awareness van de mage, bleef vaak op mn lippen staan (bij Saurfang, Festergut/Rotface), hij ging erg vaak dood, Bloodbeasts komen niet op z'n scherm voor (0,24% damage daarop dacht ik), target prio was ook niet geweldig.

Ook was hij het niet eens met de tps van onze main-tank, daardoor zou hij vaak zijn doodgegaan. Als er 1 ding is wat niet het probleem is, is het echter de tps van de tank. Andere redenen van doodgaan waren vaak dingen als teveel Mallable Goo's eten etc.

Bleh, ga niet verder ranten, heeft toch weinig nut. In het kort, reden van kick: niet goed genoeg zijn en niet willen toegeven als je een fout maakt.

En als positief nieuws, 277 Bone Sentinel's Amulet en 277 Plague Scientiest's Boots gewonnen, 2e als dps op Festergut HC (shadow is mijn offspec, moet nog wat aan de rotatie werken). Al met al ging het best lekker, zelfs als Anzu weer geen mount op voorraad had staan...

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Vangelis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-07 12:37
hawker schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:30:
dropchance van shadowfrost shard is dubbel zo hoog als je heroic doet volgens mij :P dus dat zou het wel kunnen verklaren.
ik weet dat er hogere drop chance op heroic is. Maar heb dus ook 2 bosses op normaal gedaan en deze dropte ook beide een shard

Drop chance voor shards:
Normal 25-50%
Heroic 51-99%

Anoniem: 369828 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:44:
wedstrijd@gunk.be vermeldt daar in CATACLYSM en je 9lives nickname

beantwoord de vraag: Welke 2 nieuwe speelbare races komen erbij.
super!
bedankt

^^
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.