Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 224 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 45.711 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Shadowhawk00 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:17:
[...]

Dat vond ik wel meevallen, 3x in de week 3uurtjes met dezelfde 39 mensen bosses doen.
Leuke herinneringen van bosses.
FireElemental boss : MT krijgt de bomb en rent weg. Boss rent achter MT aan. Mellee rent achter boss aan, zag er gewoon lollig uit boom, mellee opeens in de war maar boss wel dood ( mellee ook )

Of een holy palading teven Vealstraz, krijgt de bomb en een lagspike resultaat holy paladin heeft het meeste damage gedaan van heel de raid alleen wel verkeerde team geraakt :P

Boss 1 in BWL was gewool leuk en creatief zeker voor die tijd.
.

Het mooiste wat ik op dat stuk in MC heb mee gemaakt was een hunter maatje van me die de opdracht had gekregen om baron gaddon te gaan pet pullen (we hadden alleen de eerste 2 trash packs gedaan) wat denk je komt ie terug met Shazzrah heel de raid in de war :P echt genieten.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:42
Hm, de crit chance van je shields wordt niet door spell power maar door spell crit bepaald lijkt me.

Mijn priest is niet zo actief dus vraag het niet aan mij, maar ik zie disc priests naast spellpower ook nog een hoop intelect gemmen en hier en daar int/mp5 als er een interessante bonus te halen is. Denk alleen dat hier (net als bij resto druids) toch een verschil in beleid is tussen 10 mans priests en 25 mans priests. Als je in 25 mans eigenlijk enkel bezig met met het rondstrooien van schields met weinig direct healing dan is spellpower meer waard, als je een groter deel van je toolkit gebruikt (flash heals, penance, PoH/PoM etc) dan gaat je mana pool een stuk harder.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:23:
En op LK als je mana problemen hebt gebruik je zowiezo een downranked shield. Dus dan helpt extra spellpower toch niet :D
Downranken is toch al een hele expansie uit het spel? Voor zover ik weet kost een lvl X spel evenveel mana als het zelfde spel van lvl X-Y.

[ Voor 21% gewijzigd door Dutchman! op 10-08-2010 09:56 ]

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
Dutchman! schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:54:
Downranken is toch al een hele expansie uit het spel? Voor zover ik weet kost een lvl X spel evenveel mana als het zelfde spel van lvl X-Y.
Ja, maar je krijgt mana terug als je shield volledig damage absorpt, via Rapture. Dus als je 10k dmg krijgt, is het handiger om een lower ranked 9k shield te gebruiken, dan een goede rank 12k shield (puur qua mana return).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gisteravond met 2 bekenden van hier even wat Heroics gerund (had een nieuwe pet om te levelen). Wat is het toch prettig om met een paar skilled players die Heroics door te rossen :)
Eens kijken of ze vanavond weer zin hebben, kan zijn dat ik nog eens van tank pet ga switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een handigheid op het Lk gevecht om P1 & p2 met 100% mana door te komen :D

Raptor heeft in internal cooldown van ( ff uit me hoofd) 6 sec.
Maar raptor kan wel meerdere malen tegelijk procen.

Aangezien Infest op de Lk fight op idereen tegelijk komt. Shield je dus iedereen (behalve de tanks uiteraard) met een low rank shield.
Je mikt het zo dat je raid tussen de 90%-99% health uit komt na infest. Dan is infest meteen weg en heb je 8 raptor procs teglijk. Knappe disc priest die dan oom kan raken.

Met 30% buf doe ik het zelf niet meer. 0 mana problemen en te lui om uit te zoeken welke rank shield ik dan moet hebben. Mischien op heroic wel weer. Gaan we binnen kort ook een keer aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Shadowhawk00 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:17:
[...]

Dat vond ik wel meevallen, 3x in de week 3uurtjes met dezelfde 39 mensen bosses doen.
Leuke herinneringen van bosses.
FireElemental boss : MT krijgt de bomb en rent weg. Boss rent achter MT aan. Mellee rent achter boss aan, zag er gewoon lollig uit boom, mellee opeens in de war maar boss wel dood ( mellee ook )

Of een holy palading teven Vealstraz, krijgt de bomb en een lagspike resultaat holy paladin heeft het meeste damage gedaan van heel de raid alleen wel verkeerde team geraakt :P

Boss 1 in BWL was gewool leuk en creatief zeker voor die tijd.
Grappig dat je nu allerlei mechanics opnoemt die voor die tijd inderdaad redelijk uniek waren, maar die niet echt spectaculair uniek voor Vanilla WoW waren. Baron Geddon moet ik je meegeven, was inderdaad een apart gevecht, maar uiteindelijk is het niet meer dan 'get out of AoE, run the fuck away when you get a debuff'. Vael was hetzelfde: 'run the fuck away when you get a debuff', en ik vond daar het meest unieke aan het gevecht wel dat je voor het eerst een aggromanagement-gevecht had. Iets wat het gevecht daarna nog beter was uitgewerkt in Broodlord Lashlayer.
Razorgore was de eerste add-fight. Nefarian was wat dat betreft behoorlijk hetzelfde als Razorgore, alleen was de boss in het Nefarian-gevecht ook nog enigszins interessant :P

Al de bovengenoemde elementen zijn in een of andere variant teruggekomen in latere bossencounters. Dat je bepaalde gevoelens hebt bij de eerste gevechten waar je het tegenkwam kan ik me voorstellen, maar voor mij boeit het dan niet echt of ik unieke nieuwe bossencounters heb meegemaakt met 9 andere of 39 andere mensen.

En ik vind de huidige rendities van 'boss gimmicks' toch wel beter uitgevoerd dan vroegâh. Baron Geddon was een rukgevecht. Je priests stonden te chaindispellen, je melee stond met hun pik bow of gun te spelen, tenzij ze op tijd weg konden rennen, en als je, zoals ik, de boss mocht pullen kon je het hele gevecht vanaf de vloer bekijken (althans, later in Vanilla, in het begin stonden onze shamans AFK te zijn tot er iemand geresst moest worden). De mechanics waren allemaal vrij binair in oplossingen. Dat wil zeggen... je behandelt ze op 1 manier, of niet. Tegenwoordig zijn er genoeg mechanics waar je op meerdere manieren een oplossing voor kunt vinden. En dat trekt mij toch wat meer.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Bitbron schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:32:
Gisteravond met 2 bekenden van hier even wat Heroics gerund (had een nieuwe pet om te levelen). Wat is het toch prettig om met een paar skilled players die Heroics door te rossen :)
Eens kijken of ze vanavond weer zin hebben, kan zijn dat ik nog eens van tank pet ga switchen.
Zal er denk ik max 1 zijn, 19:30 raid tijd.

* volgende Anzu kill afgeturft, mount was niet op voorraad...

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Neelon schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:45:
[...]
Zal er denk ik max 1 zijn, 19:30 raid tijd.

* volgende Anzu kill afgeturft, mount was niet op voorraad...
Raiden...tis zomertijd, doet toch niemand meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_G
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-07 12:23

M_G

Weet er iemand nog grappige/toepasselijke raid muziek? Serieuze en minder serieuze suggesties welkom :P

Healer Music:
Bee Gee's - Staying Alive
John Hiatt - Have a Little Faith in Me

Dps Music:
Nine Inch Nails - The Great Destroyer

Warlock Music:
Devin Townsend - Planet Smasher
Moby - Why Does My Heart Feel So Bad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 09:59
M_G schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:56:
Weet er iemand nog grappige/toepasselijke raid muziek? Serieuze en minder serieuze suggesties welkom :P

Healer Music:
Bee Gee's - Staying Alive
John Hiatt - Have a Little Faith in Me

Dps Music:
Nine Inch Nails - The Great Destroyer

Warlock Music:
Devin Townsend - Planet Smasher
Moby - Why Does My Heart Feel So Bad?
Tank muziek;

Youve got the power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bitbron schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:51:
[...]

Mwah genoeg mogelijkheden. Wij krijgen het nog voor elkaar om een alt en een main icc25 raid op te zetten deze weken. En dan zijn er ook nog wat icc10 runs. Als je een beetje doorwerkt heb je in 2 a 2,5 uur de boel leeggeruimd op heroic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Raid Music: Rage Against The Machine - Killing In The Name Of!

En dan vooral "F... I Won't do what you told me" door Vent/TS ten gehore brengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Bitbron schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:51:
[...]

Nou, zondag hadden we zelfs 29 man !!! . Dus denk dat het wel goed zit.

en raid muziek? Ik wissel vaak tussen ;

Cripper
Otep
Heidevolk
Exodus
Eluveitie
Knorkator
Arch Enemy

etc

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

ding!ding!ding!ding!

Mijn eerste lvl 80 (mage Irnük). Eerst maar eens wat geld verdienen profs omhoog helpen en Trial of Champion doen. Dan zie ik wel wat ik wil gaan doen.

Ik wil met Cata wel gaan mee draaien met 10-mans, dus als iemand nog een leuke guild weet op Jaedenar, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
psychodude schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:08:
[...]

Des te meer SP, des te meer crit chance van je shield en daarmee weer des te meer chance op divine aegis. Zolang als je in je fights niet door je mana pool gaat kun je dus goed SP stacken om die reden.
complete onzin natuurlijk

SP maakt je shields sterker

shields zelf kunnen niet critten, met een glyph kunnen ze wel een klein heal effect als bonus krijgen, dat heal effect kan wel critten, als je die kans wilt verhogen moet je voor crit gaan (int draagt ook bij maar veel minder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Qua muziek is het net in welke mood ik ben maar over het algemeen:

PvP: Hardcore / Hard techno en schranz, lekkere harde kicks die mij aansporen om shit snel om te leggen
Raid: laidback muziek; Hip-hop of wat house muziek
Questen / idelen; hardcore :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mensen die in mijn raids muziek aan hebben staan en daarnaast ook nog eens niet luisteren op Vent krijgen een virtuele schop. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
NMe schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:39:
Mensen die in mijn raids muziek aan hebben staan en daarnaast ook nog eens niet luisteren op Vent krijgen een virtuele schop. :P
7/10 van de tijd luister ik niet naar vent omdat ik wel weet wat ik moet doen. geen zin om de hele discussie nog eens aan te horen :P

als ik iets niet weet dan luister ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

jij bent dus een nazi raidleader ;(
Als je je muziek gewoon zacht heb staan zodat jij alles goed kan horen heb ik er totaal geen moeite mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Wootlock schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:53:
[...]

Als je je muziek gewoon zacht heb staan zodat jij alles goed kan horen heb ik er totaal geen moeite mee
Wat zou je dan met mij doen, ik heb nooit muziek op, maar ik luister ook nooit : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

ImdaMned schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:00:
[...]

[...]

Wat zou je dan met mij doen, ik heb nooit muziek op, maar ik luister ook nooit : D
jij bent een Troll, die doen toch waar ze zelf zin in hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wootlock schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:53:
[...]

Nee, ik ben een raid leader die graag wil dat mensen luisteren naar wat hij zegt. Als ik drie keer om heroism moet vragen en het dan nog steeds niet krijg (ondanks drie shammies in de raid) of als ik tot drie keert toe vraag of druid x asjeblieft speler y wil rezzen en het dan nog niet gebeurt, dan word ik boos. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

NMe schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:05:
[...]

Nee, ik ben een raid leader die graag wil dat mensen luisteren naar wat hij zegt. Als ik drie keer om heroism moet vragen en het dan nog steeds niet krijg (ondanks drie shammies in de raid) of als ik tot drie keert toe vraag of druid x asjeblieft speler y wil rezzen en het dan nog niet gebeurt, dan word ik boos. ;)
Hehe, onze raidleader moest zondag soms 10-20 keer spammen in /RW voordat de BLARGHARGARGH te horen was. :P

Vent is bij ons optioneel en wordt meer voor social gebruik ingezet, heeft schijnbaar met iets in het verleden te maken maar wat weet ik niet, toen zat ik er nog niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

NMe schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:05:
[...]

Als je 3 keer om iets vraagt en je krijgt het niet dan kan je wellicht de persoon in kwestie een whispertje sturen met de vraag of hij heroism of een battle res wil poppen.
Na de encounter erop aanspreken dat hij op Vent moet luisteren ;)

Boos worden als iets niet gedaan wordt ? * Wootlock ziet beelden van een nerdrage'ende raidleader voor zich :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Wootlock schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:18:
[...]

Als je 3 keer om iets vraagt en je krijgt het niet dan kan je wellicht de persoon in kwestie een whispertje sturen met de vraag of hij heroism of een battle res wil poppen.

Boos worden als iets niet gedaan wordt ? * Wootlock ziet beelden van een nerdrage'ende raidleader voor zich :Y)
op LK 25m hc, laatste try en op 35% word gevraagd voor en BL/hero. shamans horen het niet. casttijd van healers duurt te lang -> dode tank/dps/healer -> wipe -> :'(

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond eindelijk de Healing Power enchant geleerd. Ik had het recept al een tijdje op het oog, maar vond 3k nog wat teveel. Uiteindelijk heb ik een whisper gestuurd naar iemand die hem voor 2k aanbood, en ik mocht hem voor 1.5k overnemen. Gelijk al 3 enchants verkocht voor 60g winst per stuk. Nog maar 22 scrolls verkopen en ik heb de aankoop eruit!

Ik heb trouwens de 30k gold aangetikt, en gelijk afgezakt naar 4k.... Ik kwam een verkoper tegen, die van een grote voorraad gems, eternals, orbs en enchanting mats af moest. (Hij is een AH bottomscanner, hij pakt alles op de AH wat tegen te lage prijzen wordt gepost. Voor mij even saai als grinden, de g/hour ligt ook vrij laag. Het mooie is, dat hij regelmatig zo'n voorraadje kan verkopen!)

Onder andere Cardinal Ruby's en Majestic Zircon's voor 90g, wie kan dat laten liggen (normale prijs is zo'n 105g op AH, 100g in chat)... Dit weekend al gelijk een groot deel van de voorraad verkocht, waardoor ik nu weer comfortabel op 15k zit. Ik heb mijn omzet nu aardig omhoog gekregen, door te verkopen op zowel Alliance als Horde AH.

Verder alleen een pug gedaan in ICC25 en gestrand op Festergut. Healing was goed, tanks waren redelijk, dps was te laag. Kudos voor Masylis (mede-tweaker) trouwens, hij deed heel goede dps en stond in de top5 ondanks zijn gear.

Wootlock, naar welk guild ben je nu gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:22:
Gisteravond eindelijk de Healing Power enchant geleerd. Ik had het recept al een tijdje op het oog, maar vond 3k nog wat teveel. Uiteindelijk heb ik een whisper gestuurd naar iemand die hem voor 2k aanbood, en ik mocht hem voor 1.5k overnemen. Gelijk al 3 enchants verkocht voor 60g winst per stuk. Nog maar 22 scrolls verkopen en ik heb de aankoop eruit!

Ik heb trouwens de 30k gold aangetikt, en gelijk afgezakt naar 4k.... Ik kwam een verkoper tegen, die van een grote voorraad gems, eternals, orbs en enchanting mats af moest. (Hij is een AH bottomscanner, hij pakt alles op de AH wat tegen te lage prijzen wordt gepost. Voor mij even saai als grinden, de g/hour ligt ook vrij laag. Het mooie is, dat hij regelmatig zo'n voorraadje kan verkopen!)

Onder andere Cardinal Ruby's en Majestic Zircon's voor 90g, wie kan dat laten liggen (normale prijs is zo'n 105g op AH, 100g in chat)... Dit weekend al gelijk een groot deel van de voorraad verkocht, waardoor ik nu weer comfortabel op 15k zit. Ik heb mijn omzet nu aardig omhoog gekregen, door te verkopen op zowel Alliance als Horde AH.

Verder alleen een pug gedaan in ICC25 en gestrand op Festergut. Healing was goed, tanks waren redelijk, dps was te laag. Kudos voor Masylis (mede-tweaker) trouwens, hij deed heel goede dps en stond in de top5 ondanks zijn gear.

Final Step.
Ik ben gister ook gevraagt voor die ICC25 run, had alleen die avond al een guildrunnetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:00:
[...]

[...]

Raid je wel eens dan ? , ik heb je zefls nog helemaal niet online gezien sinds ik in lingering zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die niet reageren op vent is vrij irritant. Bij ons is een mic zo ongeveer verplicht. Als je met weinig raiddagen wel progressie wil maken moet iedereen er gewoon bij zijn met z'n koppie.
Wel eens wat mensen geholpen met lk progressie met een alt en dat was echt dramatisch. Voelde me op een gegeven moment echt zo'n drillsergeant.
Kwaad worden op vent gebeurd niet zo snel als er wat foutjes gebeuren tijdens progression qua tactics maar als mensen inderdaad combatres/hero's/cd's op tank niet uitvoeren die op vent gevraagd worden dan heb je boze raidleaders hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
  • Laatst online: 01-05 07:23
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:17:
Mensen die niet reageren op vent is vrij irritant. Bij ons is een mic zo ongeveer verplicht. Als je met weinig raiddagen wel progressie wil maken moet iedereen er gewoon bij zijn met z'n koppie.
Wel eens wat mensen geholpen met lk progressie met een alt en dat was echt dramatisch. Voelde me op een gegeven moment echt zo'n drillsergeant.
Kwaad worden op vent gebeurd niet zo snel als er wat foutjes gebeuren tijdens progression qua tactics maar als mensen inderdaad combatres/hero's/cd's op tank niet uitvoeren die op vent gevraagd worden dan heb je boze raidleaders hoor :)
haha ja wij hebben alles op vent met mic op onze tanks na hahaha het is echt te gek voor woorden maar goed toch doen we het leuk zolang ze maar luisteren
ik moet wel zeggen dat het niet veel nut heeft dat mensen een mic hebben op de bosses hebben we een verbod op spreken of het moet iets van de healers of mij zijn
ik ben niet zo geintereseerd in wat de dps zonodig moet vertellen namelijk :)
(uitzondringen op bossen daargelaten natuurlijk )

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Voordeel #2 van raiden met vrienden: iedereen zit op vent, en vindt het leuk om te babbelen. Tijdens gevechten is iedereen meestal gefocust en worden alleen de belangrijke dingen gemeld. Er wordt nog wel eens bestraffend een vingertje opgeheven tegen mensen die iets doms doen, maar meestal wordt er positief kritisch gediscussieerd over wat er fout ging en wat er beter kan.

Top raiding guilds halen geen World Firsts op deze manier, die moeten echt strak geregisseerd worden, anders is er geen houden aan :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:17:
Gelukkig is onze raidleader een shaman dus met de hero zit het wel goed bij ons :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wootlock schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:18:
[...]

...die vervolgens ook niet gelezen worden. Als het überhaupt al mogelijk is om te whisperen want ik heb meestal wel wat anders te doen dan tikken tijdens een encounter waar zo'n call voor een BR/heroism daadwerkelijk verschil maakt. Maar whispers/raid warnings zijn inderdaad stap twee. Gebeurt meestal niets mee.
Doe ik ook, maar het zijn verrassend genoeg meestal dezelfde mensen.
Er zijn verschillen tussen boos worden en mensen uitschelden of überhaupt laten merken hoe boos je wel niet bent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Pfff.. sinds een tijdje is het vaak zo ingame dat mijn muis en toetsenbord absoluut niet reageren of heeeeel traag! en buitendat WoW heb ik er geen last van!
Weet iemand hoe dat komt? word er gek van.. :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:26:
[...]

Er zijn verschillen tussen boos worden en mensen uitschelden of überhaupt laten merken hoe boos je wel niet bent. ;)
Ik heb vroeger met een raidleader gespeeld die heel strak leidde en goed kwaad kon worden op mensen die fouten maakten. 1 of 2 foutjes en hij wisselde iemand al voor een ander die op standby stond. Lag altijd erg veel druk bij trialists om niet te failen. Nu hebben we een ander die wat rustiger is maar nu en dan ook lekker uit z'n slof kan schieten. Maar een goede raidleader is wel het verschil tussen progress en stilstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
  • Laatst online: 01-05 07:23
NMe schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:26:
[...]

...die vervolgens ook niet gelezen worden. Als het überhaupt al mogelijk is om te whisperen want ik heb meestal wel wat anders te doen dan tikken tijdens een encounter waar zo'n call voor een BR/heroism daadwerkelijk verschil maakt. Maar whispers/raid warnings zijn inderdaad stap twee. Gebeurt meestal niets mee.

[...]

Doe ik ook, maar het zijn verrassend genoeg meestal dezelfde mensen.

[...]

hmmm bij ons vrij simpel 1 keer niet luisteren is mij pissig krijgen 2 keer is eruit
het maakt wel verschil of iets precies op tijd gebeurt en omdat iemand anders met zijn hoofd ergens anders zit wipen 24/9 andere mensen dat is niet toelaatbaar

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De jongen die mij heeft vervangen als standaard raid leader doet dat inderdaad een stuk beter dan ik. En nu hebben we iemand "aangenomen" voor Cata en die belooft ook een harde hand zonder oneerlijk te zijn. Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Neelon schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:08:
[...]

Hehe, onze raidleader moest zondag soms 10-20 keer spammen in /RW voordat de BLARGHARGARGH te horen was. :P

Vent is bij ons optioneel en wordt meer voor social gebruik ingezet, heeft schijnbaar met iets in het verleden te maken maar wat weet ik niet, toen zat ik er nog niet bij.
Dan zit jij vast in Dark Crusaders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, vanmiddag UK HC getanked op mn Paladin, samen met een warrior full 277 en dk full 264 in een party die los gingen met cleave en DnD, ik had toch nog wat moeite met mn aggro houden :9 Maar maakt het tanken nog is interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

W00T! Heeft 2 dagen (geloof ik, of is het alweer 3 dagen geleden?) geduurd, maar antwoord op mijn GM Ticket met betrekking tot de scam van mijn chopper mats + gold:
Greetings,

We have recovered the items that were stolen from you and they will come back to your through the in game mail.

Regards,

Xaptrione
(ja, de typo zat in het antwoord ;)).
Trouwens, antwoorden GMs nu altijd gewoon in je ticket, ipv het sturen van een ingame mail? Want ik heb nu twee tickets gemaakt deze week en beiden hadden een antwoord in ticketstyle terug, wat ik hiervoor nog nooit had gezien.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:26

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Spam:

Wil jij WoW Cataslysm spelen? @tweakers geeft vrijdag de 13e vanaf 12 uur maar liefst 1000 bètakeys weg. Stay tuned! #gelukbijeenongeluk

:)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
1000 keys??? Ik mag toch hopen dat iedere actieve poster in dit topic er 1 krijgt. Bedoel, zou erg zonde zijn als lui die hele dagen MW2 spelen die beta mogen spelen.

[ Voor 33% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-08-2010 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
Kees schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:52:
Spam:

Wil jij WoW Cataslysm spelen? @tweakers geeft vrijdag de 13e vanaf 12 uur maar liefst 1000 bètakeys weg. Stay tuned! #gelukbijeenongeluk

Vrijdag de 13e ? Hoax ? :P
Maar uhm kees, <3 ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 19:59
Spam:

12 uur, midden tijdens spreekuur nog :(. Zal vast wel weer allemaal op zijn zodra er tijd is.

Waarom worden dat soort beta events op tweakers trouwens altijd gedurende werktijden gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

psychodude schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:47:
[...]

12 uur, midden tijdens spreekuur nog :(. Zal vast wel weer allemaal op zijn zodra er tijd is.

Waarom worden dat soort beta events op tweakers trouwens altijd gedurende werktijden gedaan?
Waarschijnlijk omdat zij zelf dan werken.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kaap schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:04:
1000 keys??? Ik mag toch hopen dat iedere actieve poster in dit topic er 1 krijgt. Bedoel, zou erg zonde zijn als lui die hele dagen MW2 spelen die beta mogen spelen.
Je hebt sowieso een actieve WotLK-enabled account nodig om zo'n key te kunnen activeren, dus daar zou ik me niet al te druk over maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowgrunn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 08:47
hey iedereen ik kom er nu net achter dat er ook een wow topic op tweakers is... _/-\o_
zal me ff voorstellen ik ben john en speel op de server alonsus.. (alliance)

heb meteen ff een vraagje:
ik ben nu bezig met een priest te lvlen, maar mijn vraag is waarin kan ik het beste mijn offspec zetten (ben nu shadow en niets :'( )
zit heel erg te twijfelen tussen holy en dis... wat is de beste spec voor dungeon heals totaan lvl 80..
alvast bedankt.

btw? zijn er meer die op alonsus spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 12:17
Huh, World Server is down opeens. Meer mensen last van?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Laatst online: 17-09 19:59
DarkKnight schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:51:
[...]

Waarschijnlijk omdat zij zelf dan werken.
Het zijn tweakers :p, als iemand zoiets time based van start moet kunnen laten gaan.... dan zijn zij het wel toch? :p
wowgrunn schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:08:
hey iedereen ik kom er nu net achter dat er ook een wow topic op tweakers is... _/-\o_

ik ben nu bezig met een priest te lvlen, maar mijn vraag is waarin kan ik het beste mijn offspec zetten (ben nu shadow en niets :'( )
zit heel erg te twijfelen tussen holy en dis... wat is de beste spec voor dungeon heals totaan lvl 80..
alvast bedankt.
Zal niet zo gek veel uitmaken denk ik, dungeons zijn over het algemeen vrij eenvoudig. Heb zelfs runs gehad met shadow specced healers wat vrij goed ging als de tank maar wel geared is :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
wowgrunn schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:08:

alvast bedankt.

btw? zijn er meer die op alonsus spelen??
Ik zit toevallig ook op Alonsus! Niet veel Tweakers die verder op Alonsus spelen volgensmij (1tje geloof ik). Voeg me maar toe: main is Bartske (dk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
NMe schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:56:
[...]

Je hebt sowieso een actieve WotLK-enabled account nodig om zo'n key te kunnen activeren, dus daar zou ik me niet al te druk over maken. ;)
Volgens mij niet. Een (gratis!) battle.net account is nodig.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kees schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:31:
[...]

ik zit in iedergeval vanaf 1100 achter tweakers tot ik een key bemachtig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kees schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:31:
[...]

Voor de WotLK-beta had je een TBC-activated account nodig, en voor de Cata-alpha moest ik een WotLK-account hebben. Geen idee of ze dat voor de beta nog aangepast hebben maar bij mijn weten kom je er zonder WotLK dus niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
NMe schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:51:
[...]

Voor de WotLK-beta had je een TBC-activated account nodig, en voor de Cata-alpha moest ik een WotLK-account hebben. Geen idee of ze dat voor de beta nog aangepast hebben maar bij mijn weten kom je er zonder WotLK dus niet in.
Het is een apart spel in je battle.net account, het is aan een battle.net account gekoppeld, en dus niet aan een WoW account zoals bij de vorige beta's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Dat beta evetn gaat via twitter ofzo? Zag een soort van link langskomen, of keyword-search ding.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Om een beta key te activeren heb je alleen een battle.net account nodig, om ze via Blizzard te krijgen heb je een actieve(dus zonder uitbreidingen kan ook!) subscriptie nodig.

Maar goed, die MW2 spelers kijken hier toch nooit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Toch aardig dat t.net ook aan mijn verjaardag denkt vrijdag :+ Alvast bedankt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Spam:

Voor het maken van de mooiste startpost van heel GoT heb ik er toch wel eentje verdiend toch? O-)

Damn, ik wil zóó graag die Cataclysm Beta in. :9~

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 10-08-2010 23:40 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Waar is dat ene lijstje ook alweer met de actieve posters in dit forum gedeelte?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ben benieuwd hoe het in ze werk gaat de 1e die post in het FP topic krijgt er 1 ofzo ? :P
of krijgen we steek proeven.

Geef AUB lore vragen haha ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:34

Grvy

Bot

Mektheb schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 00:47:
Ben benieuwd hoe het in ze werk gaat de 1e die post in het FP topic krijgt er 1 ofzo ? :P
of krijgen we steek proeven.

Geef AUB lore vragen haha ! :P
Ja idd; wowikki ernaast en gaan :P

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Mektheb schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:42:
[...]

ik zit in iedergeval vanaf 1100 achter tweakers tot ik een key bemachtig :P
Same here! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

junglebeast schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 00:43:
Waar is dat ene lijstje ook alweer met de actieve posters in dit forum gedeelte?
Dan beter posters key's geven die in deel 1 hebben gepost :D. Aangezien ik WoTLK niet zoveel aan vind heb ik subscription vorig jaar stop gezet maar ben erg benieuwd of nieuw Azeroth weer oude gevoelens kan terug brengen :).

[ Voor 25% gewijzigd door MrVegeta op 11-08-2010 04:25 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
och och...geen beta key hebben moet vast vervelend zijn >:)

zo boeiend is de beta ook niet. ik kijk alleen hoe mijn rotatie is veranderd en voor de rest wacht ik wel tot alles officieel is. ik wil niet teveel spoilers e.d. hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:55

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren was PuG horror. Een Pug VOA 10 faalde, een PuG TotC 10 faalde en uiteindelijk kwam ik bij een PuG ICC 25 die bij de tweede boss uit elkaar viel. Nouja, toch nog twee frostbadges. Vandaag de reset, Met de weekly raid voldoende frostbadges voor nieuwe shoulders T10 te halen. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Gisteren niet verder kunnen gaan in ICC wegens lack of ICC geared tanks online. In plaats daarvan hebben we met een mix van alts en mains een roundtrip WotLK gemaakt. Eerst ToC25, daarna Ony25, vervolgens Naxx25(alleen saph+kt) met een sidedish van OS3D om het af te maken met een Maly25. Alleen Ulduar hebben we overgeslagen wegens weekly. Ik ben daar maar met m'n DK dps mee gegaan en heb zelfs nog 2 leuke upgrades op kunnen pikken uit ToC25 en Ony25 (feet uit ToC, 1h axe uit Ony).

Was wel een leuke afwisseling eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Aan de ene kant klinkt een Beta key wel gaaf, maar aan de andere kant heb ik ook wel iets wat me tegenhoudt. Ik ben nu nog volop bezig met bepaalde dingen in WoW en ben bang dat die dan blijven liggen... Ook lijkt het me fijner om Cata bij de release te spelen wanneer die af is...

Maar ja, waarschijnlijk speelt mijn nieusgierigheid harder op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anda
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 15:43
Ik vond zomaar een Beta uitnodiging in mijn mailbox vanmorgen. Maar eens installeren, en kijken of het de moeite waard is ^^. Ik ga er in elk geval niet te veel tijd in steken, het is toch zonde als je het meeste al gezien hebt bij de echte release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

detheavn schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 08:44:
Aan de ene kant klinkt een Beta key wel gaaf, maar aan de andere kant heb ik ook wel iets wat me tegenhoudt. Ik ben nu nog volop bezig met bepaalde dingen in WoW en ben bang dat die dan blijven liggen... Ook lijkt het me fijner om Cata bij de release te spelen wanneer die af is...

Maar ja, waarschijnlijk speelt mijn nieusgierigheid harder op :p
Hier eigenlijk een beetje hetzelfde.. merkte het bij mij ook toen ik mijn eerste char naar lvl 80 bracht vond ik alle quest geweldig. De 2e keer dat ik het met me priest deed had ik eigenlijk toch meer iets van pff. geef me de xp en dan kan ik snel 80 worden en bij de 3e, 4e en 5e helemaal.
Alhoewel mijn laatste lvl 80 me paladin tank was die ik samen levelde met mijn vriendin die een resto druid maakte dus we zaten meer in instances dan echt questen. Heb op me paladin niet eens 1 achievment met betrekking tot alle quests doen in 1 landje.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiesmorgens allemaal!

Gisteren eventjes druk geweest met een Reputation dagje :) Oracles naar Revered gelvled zodat ik nu ook eitjes uit kan gaan broeden en voor Netherwing kwam ik net 1k rep tekort voor excalted en had niet zoveel zin om op eieren jacht te gaan aangezien er al een stuk of 5 man daar rond vloog dus die bewaar ik voor vandaag

zit nu op 77 mounts dus daar kunnen morgen de netherdrakes bij opgesteld worden en hopelijk snel weer die Swift Zulian tiger uit zg (mag ik vanavond weer in hehe) voor de rest heb ik dan alleen die argent tournament mounts nodig denk ik om bij de 100 te komen..

verder nog wat ge-PvPed maar heb weer een nieuwe verslaving haha -->Vissen!
had dat eigelijk nooit gedaan en heb me aardig vermaakt bij die Vijver in dalaran,ook nog even een Hengeltje van Nat Pagler (ofzoiets) uit dustwallow march gescoord met +25 fishing erop en wat stamina omdat ik geen zin had in nog een Rep farm voor die epic hengel..sta met die walrussen op 500 rep points na op revered en dat gaat me weer eits van 2 weken rep farm kosten...ikke ben dr ff te lui voor haha

maar leuk al die wish coins die je op kan vissen :) staan weer wat leuke lore weetjes op en had zelfs het muntje opgevist die het zusje van arthas erin had gegooid en die van mijn grote held Uther!
daarnaast nog een beetje geslacked in de G-chat

moet zeggen dat mijn ehhh Retirement als Guildmaster en installatie als Consigliere me prima bevalt..heb bakken van tijd over nu haha maar fungeer wel als raadgever vd Guildmaster (die ik pasgeleden ingewerkt heb)en natuurlijk als Premade leader en Keeper of the Lore :P we hebben besloten om onze guild op anachronos dood te laten bloeden en om op Auchindoun verder te gaan aangezien nu meer dan de helft vd guild ons al achterna is gereist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Jaaaa, lore vragen. Ben ik dol op :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:01:
Goeiesmorgens allemaal!

verder nog wat ge-PvPed maar heb weer een nieuwe verslaving haha -->Vissen!
had dat eigelijk nooit gedaan en heb me aardig vermaakt bij die Vijver in dalaran,ook nog even een Hengeltje van Nat Pagler (ofzoiets) uit dustwallow march gescoord met +25 fishing erop en wat stamina omdat ik geen zin had in nog een Rep farm voor die epic hengel..sta met die walrussen op 500 rep points na op revered en dat gaat me weer eits van 2 weken rep farm kosten...ikke ben dr ff te lui voor haha
Bij die walrussen is het 1500 rep oid p/d ben die nu ook aan het doen,vanavond ga ik naar honored :+ nog ff te gaan :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gisteren met wat andere pallies in m'n guild bezig geweest om te kijken wat een beetje lekker werkt voor threat qua items. Magtherdion met 3 tanks en een shaman healer was wel grappig. Daarna ook nog met 3 tank specs een hc gejoined. Was wel grappig. Bleven gewoon doorpullen de hele instance door. In 5 minuutjes gundrak gecleared met maar 1 dps :)

Maar beta keys klinkt goed. Eens zien of ik vrijdagmiddag in de buurt van m'n pc ben op de zaak.
Heb eigenlijk weinig meer te doen behalve wat gold farmen en oude instances runnen voor items/mounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand trouwens nog Ideen om makkelijk mounts te scoren? (liefst solo)
heb de alle faction mounts al,de netherays,alle gryphons,talboks(allen de halaa talboks niet),pvp mounts+av ram,Deathcharger,raptor,winterspring frostsaber,red bearon mount en 2x Raf mount (en vanmiddag ook de netherwing drakes) oow heb die Strat timed drake ook en de mount uit menethil harbour..

nog mount verzameleraars hier met goede tips?of word het gewoon argent tournament farmen?

want wil nou die 100 mounts nog wel een keer halen voordat cataclysm uitkomt (staat op mn to do list samen met de 100k kill achievement haha)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Laatst online: 30-06 11:19
Gisteren op mijn Shaman en Lock nog snel even VoA 25 en weekly gedaan voor de reset. Voor de rest een beetje lol gemaakt met vrienden in heroics . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:01:
[..]

maar leuk al die wish coins die je op kan vissen :) staan weer wat leuke lore weetjes op en had zelfs het muntje opgevist die het zusje van arthas erin had gegooid en die van mijn grote held Uther!
Uther's Gold Coin was voor mij degene die mij vanaf de bodem van die fontein heeft liggen taunten... Ik had, denk ik, alle gold coins al minstens 5 keer gezien, alle silver coins wel 20 keer, en de bronze ook zoiets voordat Uther het eindelijk tijd vond mij zijn coin te laten vangen...

Haunted memories.... :/

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:29:
[...]

Uther's Gold Coin was voor mij degene die mij vanaf de bodem van die fontein heeft liggen taunten... Ik had, denk ik, alle gold coins al minstens 5 keer gezien, alle silver coins wel 20 keer, en de bronze ook zoiets voordat Uther het eindelijk tijd vond mij zijn coin te laten vangen...

Haunted memories.... :/
hehe ja ik dacht eerst zo van "hey! die dingen ga ik verzamelen" totdat ik erachter kwam dat er best wel veel van die coins waren,er geen speciale coinbags zijn om die dingen in te doen (zoals een mining bag) en je vd gold coins een buff krijgt..maar die van bekende paladins blijven lekker in mijn bags :)

zal ten strijde trekken met Uther aan mijn zijde (zijn coin en dat boek met een gedicht aan hem gewijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh... ik lees 2 pagina's terug iets over vrijdag en keys? Hoe wat en waar?? Zag een # staan... toch geen Mirc kanaal he? Zou kloten zijn gezien ik achter een proxy zit.... bah! ;)

Btw ff voor mijn mede huntards.

Ben vanmorgen omgespecced naar Survival en mm. Echter vraag ik mij af wat is nu de beste volgorde van acties??

Zou normaliter wel op internet kijken, nogmaals achter proxy :( En vanmorgen hak geen tijd meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:50:
Euh... ik lees 2 pagina's terug iets over vrijdag en keys? Hoe wat en waar?? Zag een # staan... toch geen Mirc kanaal he? Zou kloten zijn gezien ik achter een proxy zit.... bah! ;)
het gaat over dit bericht:
http://twitter.com/tweakers
waarschijnlijk moet je iets retweeten ofzo om kans te maken op de key

nu maar hopen dat vrijdag de 13e eindelijk een geluksdag wordt voor velen van ons

[ Voor 8% gewijzigd door Yerap op 11-08-2010 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow balen :/ dan moet ik dus duidelijk een twitter account aanmaken :P Want ik moet gewoon de beta in! :P

Maar ik d8 dat het niets meer met keys te maken had, maar je account gewoon werd geupgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Ik dacht gisteravond laat ik eens zo'n diseased Black bear gaan tamen in Western Plaguelands, zijn al die beren um gesmeerd. Zijn ze nu helemaal uit het spel verdwenen? (die zwarte versie dan he?). I.p.v bears lopen daar nu spiders rond. (Dacht zelfs nog even aan een 1st subtiele change naar cataclysm toe... :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:42
Bitbron schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:18:
Ik dacht gisteravond laat ik eens zo'n diseased Black bear gaan tamen in Western Plaguelands, zijn al die beren um gesmeerd. Zijn ze nu helemaal uit het spel verdwenen? (die zwarte versie dan he?). I.p.v bears lopen daar nu spiders rond. (Dacht zelfs nog even aan een 1st subtiele change naar cataclysm toe... :P)
Die lopen er wel, ze zijn zelfs nodig voor een quest. Volgens mij delen ze spawnpoints met de spinnetjes & wolven die daar rondlopen, dus kill de boel een beetje en er spawnt er wel weer 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Yerap schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:54:
[...]

het gaat over dit bericht:
http://twitter.com/tweakers
waarschijnlijk moet je iets retweeten ofzo om kans te maken op de key

nu maar hopen dat vrijdag de 13e eindelijk een geluksdag wordt voor velen van ons
Hmm dan maar een twitter accountje aanmaken morgen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Mistymo schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:52:
[...]

Ja, bevalt me eigenlijk nog best goed, alleen LK wil niet meewerken door gevarieerde omstandigheden. :p

Ik zie dat je een eigen guild opgezet hebt, jammer dat het niet in DC gelukt is. Veel succes ermee.
deTwisj schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 08:36:
Gisteren niet verder kunnen gaan in ICC wegens lack of ICC geared tanks online. In plaats daarvan hebben we met een mix van alts en mains een roundtrip WotLK gemaakt. Eerst ToC25, daarna Ony25, vervolgens Naxx25(alleen saph+kt) met een sidedish van OS3D om het af te maken met een Maly25. Alleen Ulduar hebben we overgeslagen wegens weekly. Ik ben daar maar met m'n DK dps mee gegaan en heb zelfs nog 2 leuke upgrades op kunnen pikken uit ToC25 en Ony25 (feet uit ToC, 1h axe uit Ony).

Was wel een leuke afwisseling eigenlijk :)
Heb zelf 2 "upgrades" eruit kunnen vissen.

- druid spellpower helm van Ony. Ben net een eland nu,
- trophy token uit toc25. eindelijk iets te kopen voor eigen gebruik van de 660+ triumphs die ik inmiddels had.

Maar, was een erg leuke avond.

[ Voor 54% gewijzigd door Neelon op 11-08-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:50:

Btw ff voor mijn mede huntards.

Ben vanmorgen omgespecced naar Survival en mm. Echter vraag ik mij af wat is nu de beste volgorde van acties??

Zou normaliter wel op internet kijken, nogmaals achter proxy :( En vanmorgen hak geen tijd meer :(
Ik ben MM/BM dus kan je geen advies geven over SV, maar mijn rotation is als volgt:
(heb wel redelijke gear, dus Arcane is voor mij niet meer nodig)

- Blood Fury (ben een Orc)
- Rapid Fire
- Serpent Sting
- Silencing Shot
- Chimera Shot
- Aimed Shot
- Readiness
- Steady Shot

- en natuurlijk Kill Shot when available

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Oh, komt mijn ye olde twitter account toch nog van pas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Heb geen twitter, gaat er ook niet komen.

Voor de mensen die wel meedoen, veel geluk met het bemachtigen van een beta key. Vooral de goblin start area is hilarisch. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:22:

Bedankt Zaluthar! Vond me dps idd niet onaardig maar met betere gear gaat het me nog wel lukken om meer dan 7K dps te doen.
Groepje viel idd een klein beetje tegen, de rede dat de raid uit elkaar viel was dat er veel mensen gwn offline, Als er echt iets vervelends is dan is het dat. dan heb 25man bij elkaar na zeker een uur spammen op /Trade en wil je beginnen zijn er een aantal AFK waar je nog eens 15min op moet wachten. En wat is het een ramp om überhaupt Tanks en Healers te vinden.

Denk dat het tijd word voor een raiding guild. Alleen zit ik schaars met tijden en vaste dagen. Maandag en woensdag avond actief sporten, vrijdag waarschijnlijk competitie sporten. Daarnaast Vriendinnetje tevreden houden.
Aggramar lijkt er nog lang niet aan toe om ICC tot LK te puggen maar wil de LK wel graag nog killen.

Miss dat ik me oude raiding guild kan joinen, zit daar nog met een altje als social dus dat moet waarschijnlijk wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik ga wel een twitter aanmaken als ik zown key kan krijgen. Vraag me af wat de bedoeling is straks.. lore vragen zou wel logisch zijn. Mjah dan moeten ze of per vraag veel keys weggeven of ze stellen ontzettend veel vragen mjah 1000 vragen lijkt me sterk :P Misschien wel de 1e 1000 die iets posten op dat account vanaf 12 uur.. dan moet ik zorgen dak daar dus duidelijk bij hoor haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:21:
Iemand trouwens nog Ideen om makkelijk mounts te scoren? (liefst solo)
heb de alle faction mounts al,de netherays,alle gryphons,talboks(allen de halaa talboks niet),pvp mounts+av ram,Deathcharger,raptor,winterspring frostsaber,red bearon mount en 2x Raf mount (en vanmiddag ook de netherwing drakes) oow heb die Strat timed drake ook en de mount uit menethil harbour..

nog mount verzameleraars hier met goede tips?of word het gewoon argent tournament farmen?

want wil nou die 100 mounts nog wel een keer halen voordat cataclysm uitkomt (staat op mn to do list samen met de 100k kill achievement haha)
www.warcraftmounts.com

kan je snel zien welke waar te halen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:13

avotar

P0werd by Black Coffee

Thommmyy schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:39:
[...]

Bedankt Zaluthar! Vond me dps idd niet onaardig maar met betere gear gaat het me nog wel lukken om meer dan 7K dps te doen.
Groepje viel idd een klein beetje tegen, de rede dat de raid uit elkaar viel was dat er veel mensen gwn offline, Als er echt iets vervelends is dan is het dat. dan heb 25man bij elkaar na zeker een uur spammen op /Trade en wil je beginnen zijn er een aantal AFK waar je nog eens 15min op moet wachten. En wat is het een ramp om überhaupt Tanks en Healers te vinden.

Denk dat het tijd word voor een raiding guild. Alleen zit ik schaars met tijden en vaste dagen. Maandag en woensdag avond actief sporten, vrijdag waarschijnlijk competitie sporten. Daarnaast Vriendinnetje tevreden houden.
Aggramar lijkt er nog lang niet aan toe om ICC tot LK te puggen maar wil de LK wel graag nog killen.

Miss dat ik me oude raiding guild kan joinen, zit daar nog met een altje als social dus dat moet waarschijnlijk wel goed komen.
@Aggramar: Nee... je ziet nu de eerste pugs die 6/12 + willen gaan, maar vaak alleen nog maar 10 mans... tenminste.. aan de alliance kant dan... ik weet niet aan welke kant jij zit ;)

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar even om terug te komen op mijn eerdere vraag. Bedankt voor antwoord Britbron

Maar iemand een goede rotation voor Survival+MM hunter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avotar schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:46:
[...]

@Aggramar: Nee... je ziet nu de eerste pugs die 6/12 + willen gaan, maar vaak alleen nog maar 10 mans... tenminste.. aan de alliance kant dan... ik weet niet aan welke kant jij zit ;)
Wootlock (Wootsauce), Thommyyy (Masylis) en ik (Zaluthar) zitten op Alliance. Daarnaast is er ook een mede-tweaker op Horde (ben zijn naam kwijt).

Wat is jouw ingame naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:13

avotar

P0werd by Black Coffee

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:58:
[...]

Wootlock (Wootsauce), Thommyyy (Masylis) en ik (Zaluthar) zitten op Alliance. Daarnaast is er ook een mede-tweaker op Horde (ben zijn naam kwijt).

Wat is jouw ingame naam?
Een hoop, maar tegenwoordig zit ik vooral op Rickje (mijn nieuwe projectje, pally tank met een heal os), Morningelf of Warlockrick.
Ik zit zelf in een heel klein social guild met wat vrienden, nadat ik uit Tempest Dawn gestapt ben.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:41
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met bijv Molten Core in Cataclysm c.q. Cata Beta. Ben druk bezig mijn rep's aan het omhoog werken. Incl sinds 2 weken terug begonnen met een wekelijkse MC clear (sinds vanilla niet meer gedaan, op 1 run na voor de achievement toen die patch uitkwam (op deze char nooit ragna loot mogen ontvangen).

Nu moet ik nog 13 weken @ 1155 rep per clear, dus mocht Cata in november komen en MC verdwijnen zal ik het niet meer halen. Vandaar dat ik benieuwd ben of Molten Core en AQ (die ik ook nog moet voltooien rep wise) beschikbaar blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
avotar schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:04:
[...]

Een hoop, maar tegenwoordig zit ik vooral op Rickje (mijn nieuwe projectje, pally tank met een heal os), Morningelf of Warlockrick.
Ik zit zelf in een heel klein social guild met wat vrienden, nadat ik uit Tempest Dawn gestapt ben.
Leuk om te weten dat je ook op Aggramar zit :) Zal je wel eens ingame /w geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:51:
Maar even om terug te komen op mijn eerdere vraag. Bedankt voor antwoord Britbron

Maar iemand een goede rotation voor Survival+MM hunter :)
SV:
Priority:
KS > ES > AS (aimed) / MS > SS (Steady)
Probeer wel BA en Serpent Sting op je target te houden.
Als je TNT procced gebruik dan een Steady Shot na Elke ES om je ES nog wel te laten Dotten.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee MC en BWL zullen net zoals Lower en Upper blackrock spire en BRD verdwijnen omdat die berg namelijk kapot gaat....

Wat een kromme omschrijving van mezelf maar je snapt hemn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Mistymo schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:52:
[...]
En wie is u dan op Azjol-Nerub? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

avotar schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:46:
[...]

10m ? ze gaan echt wel voor de LK hoor ;)
Je moet alleen je mensen kennen O-) zelfs RS10 + RS25 gaan goed.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.