Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 224 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 45.710 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gohan-san..

Ziek melding? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
OK Vraagje voor de pro resto druids onder ons. de vraag: Hoe goed is de 4 x tier9 set bonus t.o.v van 4 x ilvl264 gear? Op Elitistjerks waar ze nou juist zo geil zijn op statweights en set weights kan ik hier geen duidelijk antwoord op vinden. Als ik kijk naar mn ICC25 breakdown in healing is het duidelijk dat Rejuv gewoon DE spell waarmee ik verreweg mn meeste healing doe. Daarna komt wild growth en daarna Regrowth.
Ik heb de nu 4 x ilvl232 tier9 en inmiddels in mijn bags 2 x sanctified tier 10 tokens en 2 x non set ilvl 264 pieces met haste erop. Je zou zeggen switchen die handel, maar als ik naar mijn healing done kijk: 55% healing overall = Rejuvs. Ik gooi dus 35% crit chance op mn mainspell weg voor ruwweg 150 SP 150 haste en een zooi spirit erbij. Eerlijk gezegd zie die stats het niet opnemen tegen de setbonus. Ooh ja ik krijg dan ook 2 x tier 10. De bonus op Wild growth klinkt nice maar wat ik veelal ervaar is dat metname Resto Shammies te snel gaten dichten met Chainheal spams om voor Wild Growth tot zn recht te komen.
Ik hoop dat iemand in deze slecht geschreven lap tekst me op een paar belangrijke punten kan wijzen en zodoende ik een knoop kan doorhakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_G
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-07 12:23

M_G

Probeer het uit zou ik zeggen. Als je op dit moment healing te kort komt dan is het vast de moeite waard. En anders gewoon lekker wachten op nog twee stuks tier 10 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vangelis schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:28:
Dus ik zit nu op 8/50 voor shadowmourne. Gaat niet echt snel maar we komen er wel! :D
Niet lullig bedoeld hoor, maar als jij holy/prot bent, waarom ben jij dan de eerste in je guild die Shadowmourne krijgt? :o

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:34:
Tja ik weet het ook niet hoor. Las ik vaag ergens, weet niet pcies mee waar. Maarja niets is zeker tot dat blizzard het bekend maakt. Zal vast wel op blizzcon ofzo zijn. Hoop dat die zo snel mogelijk komt.
Ik dacht dat er één gepland staat voor in Oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hiroj schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:35:
[...]

Ik dacht dat er één gepland staat voor in Oktober.
http://blizzcon.com ;) 22-23 oktober. Lijkt me sterk dat ze dan pas de release date bekend maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Chefbierrr schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:05:
OK Vraagje voor de pro resto druids onder ons. de vraag: Hoe goed is de 4 x tier9 set bonus t.o.v van 4 x ilvl264 gear? Op Elitistjerks waar ze nou juist zo geil zijn op statweights en set weights kan ik hier geen duidelijk antwoord op vinden. Als ik kijk naar mn ICC25 breakdown in healing is het duidelijk dat Rejuv gewoon DE spell waarmee ik verreweg mn meeste healing doe. Daarna komt wild growth en daarna Regrowth.
Ik heb de nu 4 x ilvl232 tier9 en inmiddels in mijn bags 2 x sanctified tier 10 tokens en 2 x non set ilvl 264 pieces met haste erop. Je zou zeggen switchen die handel, maar als ik naar mijn healing done kijk: 55% healing overall = Rejuvs. Ik gooi dus 35% crit chance op mn mainspell weg voor ruwweg 150 SP 150 haste en een zooi spirit erbij. Eerlijk gezegd zie die stats het niet opnemen tegen de setbonus. Ooh ja ik krijg dan ook 2 x tier 10. De bonus op Wild growth klinkt nice maar wat ik veelal ervaar is dat metname Resto Shammies te snel gaten dichten met Chainheal spams om voor Wild Growth tot zn recht te komen.
Ik hoop dat iemand in deze slecht geschreven lap tekst me op een paar belangrijke punten kan wijzen en zodoende ik een knoop kan doorhakken :)
Ik ben onlangs geswitched naar 2xT10. En nu doet me Wild Growth de meeste healing met daaronder Regrowth (pre heal casts). Maar dit was op de LK fight met een paladin dus cast ik Nourish niet zo vaak.
Maar je rejuv word er wel minder op.

http://www.worldoflogs.co...65uah6gl/sum/healingDone/

In 25mans doe ik wel vaker rejuvs..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vangelis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 11:14
NMe schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:30:
[...]

Niet lullig bedoeld hoor, maar als jij holy/prot bent, waarom ben jij dan de eerste in je guild die Shadowmourne krijgt? :o
Omdat Prot mijn offspec is en Holy mijn off-offspec. Daarom moest ik hiervoor letterlijk respeccen bij de trainer. Mijn mainspec blijft retribution ;) Die spec ga ik ook niet weg doen voor een raid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
NMe schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:41:
[...]

http://blizzcon.com ;) 22-23 oktober. Lijkt me sterk dat ze dan pas de release date bekend maken. :)
Indien Blizzard tijdens de BlizzCon Cataclysm release date bekend maakt, komen ze enorm dichtbij mijn voorspelling : 23 november 2010.

Vaak is het al mogelijk om de dagen erna te pre-orderen en dan kunnen we hem binnen 1 á 2 maanden verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk niet dat het tijdens blizzcon wordt aangegeven maar eerder.

Er is toch ook nog de European Invitational?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Mijn dr00dhealer hangt op dit moment aan 2 deel tier9 + 2 deel tier 10 (sec.stat., malfurions + lasherweave garb) waarbij ik de redelijke voordelen van beide heb, echter merk ik wel dat als ik 4 delen tier 9 ga dat ik wat makkelijker in mijn eentje de 10mr's door kom. Mana supply blijft wat beter hangen. Tier 10 ga ik er redelijk hard doorheen, alleen zijn mijn criticals op WildGrowth wat lekkerder waardoor ik minder op de dps-ers hoef te letten en mijzelf meer kan focussen op de tanks :)

Maarja, het blijft een 2e talent...als boomkin (3x tier 10, deel sanctified, 2 keer tier 9) blijft dit voor mij toch het lekkerste werken, totaal geen mana-mis/verbruik, full crit en relatief snel casten (ten opzichte van full tier 9 malfurions welke ik ook nog heb liggen).

Jammer genoeg ben ik 3 maanden terug gestopt aangezien mijn guild ermee ophield...waardoor ik nu geen raids meer kan draaien (te weinig raid ervaring ten opzichte van andere guilds).

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de snelste route voor een level 1 Horde om al rennend naar een neutral Auction House te komen (Winterspring, Tanaris of Booty Bay)? Ik kan hem begeleiden met een alliance character op een 2e account, dus door vijandig gebied lopen is niet erg.

Ik had eerst bedacht, dat via een portal naar Dalaran en dan via Caverns of Time naar Tanaris het snelste is, maar het lukt me niet om zonder goud een portal te krijgen... (Zijn er nog Horde spelers op Aggramar? Ik leen graag 50g van je, je krijgt het dubbel van me terug zodra ik in de Neutral Auction House ben!)

PS. Zojuist een mooie klapper gemaakt! Ik had gisteren in chat een Battered Hilt voor 6.6k gekocht en vandaag voor 11k op de AH verkocht! Da's een mooie winst voor nul moeite. Als ik een Hilt vind voor 5k, dan hou ik hem trouwens om de quest te zien (en omdat mijn warrior wel een 251 weapon kan gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:54:
Wat is de snelste route voor een level 1 Horde om al rennend naar een neutral Auction House te komen (Winterspring, Tanaris of Booty Bay)? Ik kan hem begeleiden met een alliance character op een 2e account, dus door vijandig gebied lopen is niet erg.

Ik had eerst bedacht, dat via een portal naar Dalaran en dan via Caverns of Time naar Tanaris het snelste is, maar het lukt me niet om zonder goud een portal te krijgen... (Zijn er nog Horde spelers op Aggramar? Ik leen graag 50g van je, je krijgt het dubbel van me terug zodra ik in de Neutral Auction House ben!)

PS. Zojuist een mooie klapper gemaakt! Ik had gisteren in chat een Battered Hilt voor 6.6k gekocht en vandaag voor 11k op de AH verkocht! Da's een mooie winst voor nul moeite. Als ik een Hilt vind voor 5k, dan hou ik hem trouwens om de quest te zien (en omdat mijn warrior wel een 251 weapon kan gebruiken).
De snelste weg is naar Booty Bay toe.

Begin als een Orc of een Troll. Via het weggetje, dat Shamans moeten pakken voor hun starter class quest, kun je Valley of Trials verlaten. Net buiten Valley of Trials ligt dan al Ratchet. Daar pak je dan de boot naar Booty Bay.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 06-08-2010 15:59 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maak een orc of troll en ga via de "secret passage" oid naar ratchet (die gebruiken gold sellers veel want er zijn daar altijd doden, dan spawn je bij de spirit healer in ratchet) en dan naar booty bay met de boot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had als resto druid een tijdje twee t10 251 items in mijn tas die ik niet gebruikte. 4xT9 245 was beter dan 2x T9 245 + 2x T10 251. Na twee upgrade tokens had ik 2x T9 245 + 2x T10 264 en kwam hiermee op ongeveer dezelfde effectieve healing als met 4xT9. Ik had het merkbaar makkelijker met 2xT10 251 + 2x T10 264, dat is een no-brainer. Inmiddels ben ik aan het twijfelen of ik mijn tier items ga upgraden naar 277 of dat ik de dkp bewaar voor het upgraden van offset items. Als ik tier items updrage naar 277 dan alleen de items met haste, dan kan ik een paar haste gems vervangen voor spellpower zonder (te ver) onder de haste softcap te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

#Come back vraag.

Vanaf Burning Crusade heb ik geen wow gespeeld ben overigens niet verder gekomen dan lvl ±30.
Na de hype van starcraft 2 begint de blizzard kriebels weer in me te werken en wou weer gaan wowen. Mij leek het beste dat ik pas als Cataclysm komt begin, want dan zou ik gelijk met een nieuwe class kunnen beginnen
  • Komt er een Complete pack van WOW,Burning,Wrath en Cataclysm dus alle delen?
  • Zal de oude wow wereld veranderen na de release of is het zo als je lvl 80 bent dat je dan de mogelijkheid hebt om naar de nieuwe wow wereld te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:00:
Ik verwacht wel dat er hooguit een geupdate Battlechest met WoW, TBC en Wotlk erin. Cataclysm zal je apart moeten kopen.
• Zal de oude wow wereld veranderen na de release of is het zo als je lvl 80 bent dat je dan de mogelijkheid hebt om naar de nieuwe wow wereld te gaan.
Welke level je ook bent of hoeveel je expansions je ook hebt, de wereld veranderd sowieso.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:59:
maak een orc of troll en ga via de "secret passage" oid naar ratchet (die gebruiken gold sellers veel want er zijn daar altijd doden, dan spawn je bij de spirit healer in ratchet) en dan naar booty bay met de boot
Rakkerzero schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:58:
De snelste weg is naar Booty Bay toe.

Begin als een Orc of een Troll. Via het weggetje, dat Shamans moeten pakken voor hun starter class quest, kun je Valley of Trials verlaten. Net buiten Valley of Trials ligt dan al Ratchet. Daar pak je dan de boot naar Booty Bay.
Bedankt. Dat klinkt als een wel heel snelle route. Ik ga het vanavond proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Er komt voorlopig géén compleet pakket (Battle Chest) waar WoW, TBC, WotLK en Cataclysm in zitten.
Cataclysm zal vanaf release alleen worden verkocht als Collectors Edition en een normale uitvoering.

Wel is het hoogst waarschijnlijk dat er een pakket (ook wel Battle Chest genoemd) waarin WoW, TBC en WotLK in zitten.
De oude wereld veranderd voor iedereen, er wordt hierbij geen onderscheid gemaakt van welke uitbreidingen je wel of niet hebt. Immers zal iedereen een patch moeten downloaden voordat zij weer gebruik kunnen maken van WoW.
Jij zult merendeels hetzelfde zien als ieder ander, alleen je kunt bepaalde stukken niet zien door deze redenen: level requirement (bijv. je moet 80 zijn om deze zone in te kunnen), te laag level om er normaal doorheen te kunnen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik kan je best gratis een portal geven. Lenen begin ik niet aan. Stuur maar ff een DM als je interesse heb.

Ik heb overigens van de week ook een leuke meevaller gehad (wel van iets andere orde...maar toch)...Recipe: Savory Delight heb ik voor 2silver van AH gehaald :) Die is normaal toch meestal wel een paar honderd goud waard.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Vandaag level 78 geworden! Jeeeeej! :D

Denk dat ik de laatste 2 levels gewoon dungeons ga doen.. totaal geen behoefte om te questen echt..
Valt me op dat heel veel mensen niet veel questen.. ik heb er al bijna 1500 gedaan.. en soms zie ik sommige lui in mn guild ofzo met achiev komen dat ze 250 of 500 quest achiev hebben gehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
Vangelis schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:45:
[...]

Omdat Prot mijn offspec is en Holy mijn off-offspec. Daarom moest ik hiervoor letterlijk respeccen bij de trainer. Mijn mainspec blijft retribution ;) Die spec ga ik ook niet weg doen voor een raid
Ja, ze zijn vast heel blij met Eye for an Eye in de raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 19:59
NMe schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:41:
[...]

Gamescon zijn ze over een paar weekjes ook bij aanwezig, denk dat we dan mogelijk wel een release date kunnen gaan verwachten. Daarnaast verwacht ik ook een announcement wat inhoud van CE binnenkort zal zijn.

Denk dat blizzcon meer een melding zal krijgen dat het goud is gegaan, daarnaast veel in het teken van DIII en 1e expansion SC2 zal staan :p.

Ging weer lekker vandaag in ICC25, met alle leuke buffs gestacked tik ik toch steeds vaker tegen de 10k dps aan op bosses als Saurfang en Festergut. Toch een beetje jammer though om te zien dat de dps in skada verder snel zakte, bosses verder niet gedowned konden worden voor berserk en de raid weer eens uiteen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
psychodude schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 00:46:
Daarnaast verwacht ik ook een announcement wat inhoud van CE binnenkort zal zijn.
Misschien zit deze er wel in :P

Er is alleen nog niks bekend dat dit bevestigd, maar goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 12:17
Hoe vaak kan je een raid extenden?

[ Voor 12% gewijzigd door Conscience NL op 07-08-2010 10:59 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

World of Warcraft®: Cataclysm™ Beta Test Invitation
Congratulations! You’ve been selected to participate in the beta test of World of Warcraft®: Cataclysm™.
*O* *O* *O* *O*

Geen fake btw, op battle net staat nu ook;

World of Warcraft®: Cataclysm Beta
[WOW1]
Public Test Realm (PTR)

Woohoo _/-\o_

edit: Ok, het blijkt dus dat onze guildfoto heeft gewonnen met de Beta Contest :D. Want we hebben alle 10 een key, tof!

[ Voor 43% gewijzigd door London op 07-08-2010 14:34 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom negeert iedereen mijn vraag of je iets nodig hebt om voor de beta geselecteerd te kunnen worden (lvl 80 oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:32:
waarom negeert iedereen mijn vraag of je iets nodig hebt om voor de beta geselecteerd te kunnen worden (lvl 80 oid)
Om voor de Beta geselecteerd te worden, moet gewoon geluk hebben dat Blizzard je uitnodigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
Rakkerzero schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:35:
[...]

Om voor de Beta geselecteerd te worden, moet gewoon geluk hebben dat Blizzard je uitnodigt.
Je moet een active subscription hebben en daarnaast in je account ook instellen dat je aan de beta wilt deelnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Onze entry die ons 10 beta keys heeft opgeleverd:

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/or2lut.jpg

[ Voor 134% gewijzigd door London op 07-08-2010 17:54 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Las Vegas schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:50:
Onze entry die ons 10 beta keys heeft opgeleverd:

[afbeelding]
Hij heeft ook wel iets warms. Grappig, veel leuke dingetjes zitten erin. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
Echt, mensen zijn soms echt te dom om dingen relatief te zien. Sindragosa, normaal wordt de boss in het midden van de ruimte getanked. De eerste tomb naar de rechterkant, de tweede tomb naar links etc. Vervolgens is er een try waar de boss even iets opzij komt te staan maar de mensen alsnog gefixeerd zijn op de locatie waar de tombs moeten komen en ze dus gewoon simpel even de melee inlopen met een tomb op zich.. Kom op zeg.. denk na..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ach had net 3 slechte pogingen op Festergut 25. We hadden van voren aangeven dat er 2 resto shamans (waaronder ik) als ranged spore camps waren. Dus bij de totems.

Geen spore bij mij in de buurt gezien. Echt was om te lachen zo slecht ging het. ( de tranen liepen over me wangen) Alsof mensen niet begrijpen wat totems zijn en dat je daar in het midden moet gaan staan.

Ook 1 keer gezien dat alle 3 de spores op 1 plek bleven. :(

Maar zal wel de drank te maken hebben of iets met blowen denk ik..

[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 08-08-2010 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grudgie schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:54:
Vandaag level 78 geworden! Jeeeeej! :D

Denk dat ik de laatste 2 levels gewoon dungeons ga doen.. totaal geen behoefte om te questen echt..
Valt me op dat heel veel mensen niet veel questen.. ik heb er al bijna 1500 gedaan.. en soms zie ik sommige lui in mn guild ofzo met achiev komen dat ze 250 of 500 quest achiev hebben gehaald..
Op lv 68 kreeg ik al mijn Achiev. van 1.000 quests, zit momenteel op Lv. 75 (Nog maar 5 te gaan! :P ) dus geen idee hoeveel ik er nu al heb.

Gebruik overigens wel een ingame-guide die zich alleen maar richt op quests waarbij ik zelf regelmatig een Dungeon doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Vanavond The Battered Hilt-quest gewonnen. Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik de quest chain ga doen of dat ik 'm op AH zet. Het wapen dat ik nu als Mage heb equiped is deze (Sister Svalna's Aether Staff). Wat raden jullie aan? Een beetje goud is natuurlijk altijd prettig, maar degelijke gear natuurlijk ook. Als ik de reward (Quel'Delar, Lens of the Mind) vergelijk met m'n huidige weapon (zonder off-hand in de vergelijking mee te nemen), vind ik de stats niet zo schokkend. Maar aan de andere kant, zoveel hit als de staff met zich mee brengt hoef ik als Arcane Mage ook niet perse te hebben.

Ik speel pas sinds een paar weken weer (was gestopt net voor de LK-patch), dus ik weet niet echt hoe of wat.
code:
1
2
3
4
5
6
7
Huidige                                                            Quest reward

+69 Int                                                            +49 Haste (1.49%)
+50 Sta                                               
+47 Crit (1.02%)
+136 Hit (4.15%)                                                    
+2 Sockets (yellow, red)

Of zijn er nog andere rewards die ik over het hoofd zie?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
Lekker boeiend die lens of the mind, gewoon 83 SP enchant erop en 23 SP (rood) en 12sp/10haste (oranje) gem erin pompen. Dan kan je zelfs fire als offspec fire nemen : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Verkopen die Hilt. Eigenlijk is dat bedoelt voor casuals die toch nooit in ICC10/25 komen. Maarja nu kan elke kip zonder kop ICC in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Laat maar, weet het al

[ Voor 89% gewijzigd door Gropah op 08-08-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ok hilt verkocht voor 10K. Niet slecht :) Soms hoor/lees ik wel eens verhalen van mensen die 50K, 100K of goud-cap hebben, mijn totale amount ligt meestal zo rond de 5K, dus dit is mooie bonus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

temp00 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 14:31:
Ok hilt verkocht voor 10K. Niet slecht :) Soms hoor/lees ik wel eens verhalen van mensen die 50K, 100K of goud-cap hebben, mijn totale amount ligt meestal zo rond de 5K, dus dit is mooie bonus :)
Tja... ik zou niet meer kunnen leven met 5k g als totaal. Het ligt er maar aan wat je gewend bent en wat je leuk vindt. In vanilla kwam ik altijd gold te kort, wat ik uiterst irritant vond. In TBC ging het al een stuk beter met farmen en dailies. Maar dit werd ik uiteindelijk zo beu, dat ik daar ook gewoon mee stopte. Gelukkig kreeg ik via een vriendin wat goldmaking blogs en fora links en sindsdien hoef ik me niet echt meer zorgen te maken om gold, of farmen, of grinden :). Speelt een stuk beter moet ik zeggen, ;).

Oh, trouwens net mijn eerste warning ooit op EJ gekregen. *Zucht* Blijkbaar was de post waarop ik antwoordde té slecht. Ach, gelukkig alleen een warning :).

Hmm... het lijkt er bijna op dat ik gescammed ben van 12.7k g en de rest van de mats voor een chopper... Nouja, aangezien de persoon in kwestie in één van de bekende guilds van de server zit, zal ik hem/haar nog even voordeel van de twijfel geven. Maar als ik geen chopper zie in een uur, zal ik maar een GM contacteren.

[ Voor 22% gewijzigd door DarkKnight op 08-08-2010 20:02 . Reden: Scam stuff toegevoegd. ]

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist lv 76 geworden. Nog meer mensen die op Agrammar (Horde) spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vudwig
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-06-2024
Wij hebben ook de guild contest gewonnen :o !

Vandaag een tijdje de beta gespeeld, die world servers liggen wel vaak plat zeg. En er moet nog een hoop gebeuren voordat je dit in de schappen gaat zien ;) .

Dit was onze entry:
http://www.bridgeburnersg...crnShot_070610_194238.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
Vudwig schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 20:00:
Wij hebben ook de guild contest gewonnen :o !

Vandaag een tijdje de beta gespeeld, die world servers liggen wel vaak plat zeg. En er moet nog een hoop gebeuren voordat je dit in de schappen gaat zien ;) .

Dit was onze entry:
http://www.bridgeburnersg...crnShot_070610_194238.jpg
hahaha Gz voor iedereen :D
"en ik ben back van vakantie :D "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[b]DarkKnight schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 15:28:[/b
Oh, trouwens net mijn eerste warning ooit op EJ gekregen. *Zucht* Blijkbaar was de post waarop ik antwoordde té slecht. Ach, gelukkig alleen een warning :).
Ach ik heb ooit een waarschuwing daar gehad omdat ik "i" als in ik niet met een hoofdletter had geschreven beetje over de top tegenwoordig daar dus ik log niet eens meer op mijn account in ik lees wel alleen

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Bitbron schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:34:
Ik zou nog voor Cata een paar dingetjes willen halen:

- Tiger Mount uit Z'G (ik heb daar maar mijn huis gebouwd, zo vaak als ik daar geweest ben ondertussen :P)
- Mr. Pinchy opvissen (ik kijk nu met een schuin oog naar Neelon...;))
- Giant Sewer Rat opvissen.
- Die laatste golden coin opvissen voor de achievement.
- Mage misschien naar 80 levelen
- minimaal 10k gold sparen voor Cataclysm
Op Poxx:

Pinchy, check. Rat, check, Coins, Check. 10k Gold, check.

- LK kill halen.
- YoggSaron kill halen.
- Halion kill halen.

Dat zijn de enige bosses die ik ik Wrath nog niet neer heb zien gaan voor me. Maakt me niet uit op 10/25 mans, titel boeit me niet, items boeien me niet..

Ben op het moment voornamelijk met mn Druid bezig als er geen raids zijn.

- Raven Lord Mount halen
- Outland reps maxen.
- 25 tabards (moet even tellen of het zonder hangen en wurgen te bereiken is)
- Prive guild bank enigszins legen van Wrath items voordat ze niet meer aan de straatstenen te slijten zijn, en dat ik niet weer 4 tabs "moet" vendoren om ruimte te maken.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Laatst online: 03-09 21:48
Neelon schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 08:24:
[...]

Dat zijn de enige bosses die ik ik Wrath nog niet neer heb zien gaan voor me. Maakt me niet uit op 10/25 mans, titel boeit me niet, items boeien me niet..
Algalon dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Weekend verslagje

Dit weekend alweer niet veel bijzonders gedaan. Het WoW gevoel begint langzaam maar zeer zeker uit me te drijven. Iedere keer weer als ik mezelf inlog vraag ik me eigen af waarvoor ik nog speel. Daarboven op komt ook nog dat ik graag van guild wil gaan switchen om mijn doelstellingen te behalen. Maar toen ik dit met mijn twee beste ingame-vrienden erover sprak, werden hun er niet vrolijker op. Achteraf maar besloten om het niet te doen.

Verder heb ik dit weekend dus maar een reality check gedaan. Daaruit kwam dat ik wellicht toch echt stop met WoW door wat er zich momenteel in RL afspeelt bij mij.

Wat heb ik wel gedaan vwb WoW dit weekend? Ik heb weer een beetje gelevelt op mijn warrior, ben inmiddels bijna level 72, ik wou eigenlijk al 74 zijn maarja.

Dag, dagboekje <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

gisteren eindelijk mijn achievment voor 100 mounts gehaald :)

Had wel een epic dagje :) Eerst smorgen begonnen aan mijn dailies zoals bijna elke dag sinds ongeveer een week na de wotlk release de daily voor de white polar mount in storm peaks. En gisteren dropte hij dan eindelijk. Denk dat ik die quest wel een keer of 500 gedaan heb. Maar goed heb hem eindelijk binnen. Dat was mount 99.

Smiddags zag ik in /2 in dalaran een pug in de maak voor os25+3d. Dus denk weet je wat ik probeer het gewoon. Na iets meer dan 40 minuten hadden we een volle groep en gingen we er dan voor. 1 shot op hem. Toen de loot. De raid leader vroeg of we een zelf roll wilde of groep roll. Dus ik onder andere een zelf roll. En dat werd het dan ook, en ik rolde eindelijk een keer nice. Ik rolde 100 op de mount en won het :) DING mountain o mounts :)
Wel jammer dat die 100 mounts mount geen 310% speed mount is.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Thrillseeka schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:07:
gisteren eindelijk mijn achievment voor 100 mounts gehaald :)

Had wel een epic dagje :) Eerst smorgen begonnen aan mijn dailies zoals bijna elke dag sinds ongeveer een week na de wotlk release de daily voor de white polar mount in storm peaks. En gisteren dropte hij dan eindelijk. Denk dat ik die quest wel een keer of 500 gedaan heb. Maar goed heb hem eindelijk binnen. Dat was mount 99.

Smiddags zag ik in /2 in dalaran een pug in de maak voor os25+3d. Dus denk weet je wat ik probeer het gewoon. Na iets meer dan 40 minuten hadden we een volle groep en gingen we er dan voor. 1 shot op hem. Toen de loot. De raid leader vroeg of we een zelf roll wilde of groep roll. Dus ik onder andere een zelf roll. En dat werd het dan ook, en ik rolde eindelijk een keer nice. Ik rolde 100 op de mount en won het :) DING mountain o mounts :)
Wel jammer dat die 100 mounts mount geen 310% speed mount is.
Je bent daarmee een terechte winnaar van die mount, kon me in zon' raid geen char bedenken die hem harder kon gebruiken.

Gratz met je achievement.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Mja, de hardmode boss. Ulduar zien we nog amper, laat staan die boss. Ik heb die in de optionele lade gestopt, ergens onderin. :P

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Laatst online: 03-09 21:48
Neelon schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:21:
[...]

Mja, de hardmode boss. Ulduar zien we nog amper, laat staan die boss. Ik heb die in de optionele lade gestopt, ergens onderin. :P
Ik heb laatst met mn DK nog de laatste HM achievement gehaald die ik moest doen, dat was alleen nog Yogg. Daarna toch ook maar even Algalon gedaan als beloning, leuke bossfight :D Wel erg makkelijk met de huidige gear. Voorheen was Algalon een stuk lastiger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
wow...gisteren toch echt een fail pug icc10 gehad. ik ben op me DK tank. met de 30% buff zit ik op 53k unbuffed hp, best netjes dus. de dps zag er op zich redelijk geared uit dus ik dacht dat het wel goed zou komen.

op marrowgar ging het al tering traag. niemand boven de 4k dps ik als tank zijnde deed net geen 3k dps. totale dmg done net onder de laagste dps'er. alarm bellen gingen al af, maar ik ging maar door omdat er toch niet veel eisen zijn gesteld aan de dps tegenwoordig. ik ging er vanuit dat het wel zou verbeteren.

volgende stop was Deathwhisper. we zijn hier gewiped omdat er gewoonweg niet genoeg dps was op de adds. na de wipe ben ik boos geworden en gezegt dat ze eerst adds en dan de boss moeten doen. gelukkig ging het goed, maar alsnog duurde het belachelijk lang.

derde stop, lootship..raad het maar, wipe! sukkels die adds op ons eigen boot gaan afmaken ipv de mage op de andere boot...ik dus weer uit me plaat schieten en gezegt dat eerst de mage dood moeten maken en daarna pas de adds op ons eigen boot. eindelijk luisterde de meeste en het ging goed. bij de loot zaten de plate dps boots. we hadden een ret pala en DK met de boots van Deathwhisper 25m. welke duidelijk beter is. gaan ze alsnog op die boots rollen en de ML/RL geeft het alsnog aan de paladin terwijl hij wist dat die al betere had.

ik die pala /w en verteld dat hij al beter heeft en dat het onlogisch is dat hij de boots neemt. daarop vroeg hij of ik het wilde en trade de boots met mij. dat was wel aardig en een meevallertje in deze pug.

ondanks alle problemen toch nog geprobeerd om saurfang te doen. voordat hij op 50% zat had hij al 3 marks gedaan. _O-

ik had het gehad en wilde al stoppen. toevallig moest 1 van de faal dps spontaan weggaan en is de raid uit elkaar gevallen, gelukkig maar!

al in al 2 uur in icc10 geweest voor 3 bosses.. alsnog 1 tank neck en offspec boots, maar damn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
defiler1974 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:46:
[...]

Ik denk dat we inderaad wat beter op de richting van de Val'kyr moeten sturen en defile wordt op het moment nog overal gedropped. Raidaansturing gaat via Raidleader op vent(tank in dit geval).
We gaan zondag weer een volle avond tries proberen.

Edit: Hierboven. Thanks voor de tips. De pala tank had inderdaad moeite met taunten van de adds bij de LK tank. Lastige is dat een pala tank niet veel ranged damage/taunt kan doen om de adds op te pikken en maar een single taunt heeft, combineer dat met een druid tank die een dubbele maul doet. We zullen in ieder geval de posities beter gaan neerzetten op fase 2, zodat alles wat meer geordend gaat. We posten waarschijnlijk wel een filmpje met resultaat a.s. zondag :)
AfwW en Psych nog bedankt voor de tips voor lich king. Gisteren om 22:40 hebben we hem down gekregen, koste een 15 tal wipes ongeveer (+15 van andere tries). Grootste deel van het gevecht is niet zo moeilijk als je er goed op reageert. We hebben het nog steeds zonder disc priest gedaan, maar de healers konden het goed aan.

Defile bleek de grootste wiper achteraf te zijn, vooral defiles op de tank en op iemand die net gedropped is door een valk'yr die waren de grootste problemen. Maar de laatste run hadden we het goed onder controle, goed positioneren voor de defiles is de sleutel.

Ik weet dat hier mensen zijn die LKhc al een tijdje down hebben, maar het voelt toch goed als je het als groep presteert. Ik hoop dat cataclysm meer van deze gevechten krijgt, wipen is frustrerend, maar hoe meer je wiped des te beter is het gevoel als je hem down krijgt!

EDIT: en de links naar de movie:
http://www.youtube.com/watch?v=azf9r4o_zhw
http://www.youtube.com/watch?v=wGOAbyvTtQk

[ Voor 4% gewijzigd door defiler1974 op 09-08-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:31
DarkKnight schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 15:28:
[...]

Tja... ik zou niet meer kunnen leven met 5k g als totaal. Het ligt er maar aan wat je gewend bent en wat je leuk vindt. In vanilla kwam ik altijd gold te kort, wat ik uiterst irritant vond. In TBC ging het al een stuk beter met farmen en dailies. Maar dit werd ik uiteindelijk zo beu, dat ik daar ook gewoon mee stopte. Gelukkig kreeg ik via een vriendin wat goldmaking blogs en fora links en sindsdien hoef ik me niet echt meer zorgen te maken om gold, of farmen, of grinden :). Speelt een stuk beter moet ik zeggen, ;).

Hmm... het lijkt er bijna op dat ik gescammed ben van 12.7k g en de rest van de mats voor een chopper... Nouja, aangezien de persoon in kwestie in één van de bekende guilds van de server zit, zal ik hem/haar nog even voordeel van de twijfel geven. Maar als ik geen chopper zie in een uur, zal ik maar een GM contacteren.
Als het legale manieren zijn van gold verzamelen ben ik wel nieuwsgierig, ik heb altijd gold te kort en het handelen op de AH gaat me niet zo best af :P

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Warlock alt naar 30 gekregen en +30 spellpower enchant op staff gekocht. Mijn god wat is SL/DL combo toch overpowered :D
Ik kill zonder moeite 2-3 beesten tegelijk, want je krijgt er zoveel HP bij en 't gaat zo snel dood, geweldig.

Trouwens @ alle rogues:
http://forums.wow-europe....topicId=14332934770&sid=1
Looks promising :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een oops momentje. We wilden heroic LK 10 man gaan doen en in plaats van het extenden van een raid van eerder in de week verder. Alleen ... die had putricide niet op heroic gedaan, dus allemaal saved in een raid zonder heroic LK :/

Vervolgens voor de mount achievement maar even normal LK gedaan, wat is dat makkelijk zeg, die achievement stelt niets voor. En waar ooit LK een healing intensief gevecht leek voor drie healers, blijkt het makkelijker te zijn met twee.

Nog twee achievements voor de mount, helaas allebei sindragosa. Ik heb helaas alle Sindragosa heroic kills gemist en moet die dus nog EN All you can eat. En op heroic de laatste phase zergen is niet echt een optie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cidolfas schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:58:
[...]
Als het legale manieren zijn van gold verzamelen ben ik wel nieuwsgierig, ik heb altijd gold te kort en het handelen op de AH gaat me niet zo best af :P
Ik maak me op dit moment niet zo druk meer om gold, ben van 15k naar 5k teruggegaan. Voornamelijk omdat flasks zo shit goedkoopzijn nu je Frost Lotussen kan kopen voor orbs.

Als Cataclysm uitkomt dan neem ik een week vrij. level zo snel mogelijk mijn eigen professies (herb en alch op mn main, mining BS op mn alt) en ga dan herbs en ores verkopen. Altijd lekkere inkomsten aan het begin van een expansion doordat er mensen zijn met twee crafting professions die hun gathering alt nog niet geleveld hebben of er zelfs geen hebben.

Edit: Bleh, niet op zitten letten, dit had een edit van de vorige post moeten zijn :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Dit weekeind eigenlijk alleen op zaterdag een beetje gespeeld. Ik kwam met mijn resto boompje een icc25 pug in. Het ging acceptabel alleen was het QQ gehalte een beetje hoog. Altijd commentaar van de ene persoon op de andere hun prestaties ondanks dat we zonder problemen de bosses neer kregen. We hadden toevallig een persoon er tussen zitten die LK25 al eens dood had gekregen met z'n main en zodoende hebben we gunship nog op heroic kunnen doen. Van Saurfang heb ik nog een token kunnen looten, gelukkig deed niemand moeilijk omdat ik nog geen t10 aan had (zat wel ondertussen op bijna 310 frosties voor 4pc t10, ik wilde 4pc t9 niet kwijt raken voordat ik 4pc t10 aan kon). Daarna nog wat meer QQ over wat prestaties van bepaalde personen maar we gingen gewoon verder naar plagueworks. Gelukkig hebben we eerst Rotface gedaan welke meteen neer ging en een Trauma dropte. Ik rollde redelijk hoog en er was alleen een shadowpriest die hoger rollde dan ik met de melding dat hij normaal MS heal is en daarom op heal gear rollde. De RL vond dat niet acceptabel en zei dat hij dan niet als shadowpriest mee had moeten doen en kreeg ik nog een Trauma toe geworpen ook. Het viel me nog mee dat er nog geen /ragequit hieruit voortkwam en hebben we nog Festergut kunnen doen. Dit ging krap aan en nadat we hem neer kregen besloot de RL dat hij er genoeg van had (al dat QQ e.d.) en stopte ermee waardoor de raid uiteen viel. Wel jammer want ik had graag nog Dreamwalker willen proberen (moet nog steeds eens een keer NIET raidheal zijn op dat gevecht ... )

Na die raid even snel 4pc t10 opgehaald voor mijn resto boompje en meteen de body upgraded naar t10.5. Verder ook meteen de 264 crafted leather sp/haste feet laten maken en wat gems en enchants op de nieuwe gear en hij ziet er nu half zo slecht nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickos85 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:55:
wow...verhaal over faal icc 10 raid
Het kan ook anders. Van het weekend heb ik op mijn DK als DPS voor het eerst ICC 10 gedaan. Normaal vragen ze voor iedere icc raid een idioot hoge gearscore en achievements, dus die raids kom ik niet in. Stond er iemand te adverteren voor een alt raid, 4.8k gs en geen achievements nodig.
Na een tijdje hadden we een groep bij elkaar van een paar main characters en de rest alts. De raid leader legt voor iedere baas netjes uit wat er moet gebeuren. We gingen alleen voor de eerste vier bazen. Alles one-shot tot Saurfang, daar hadden we twee pogingen voor nodig. Er was wel een mage die constant de zaak aan het verkloten was dus die werd gekicked en loot ship en Saurfang hebben we met 9 man gedaan.

Ik heb altijd een beetje een twijfelachtig gevoel bij pugs, maar deze pug viel ontzettend mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 21:32
defiler1974 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:57:
[...]

AfwW en Psych nog bedankt voor de tips voor lich king. Gisteren om 22:40 hebben we hem down gekregen, koste een 15 tal wipes ongeveer (+15 van andere tries). Grootste deel van het gevecht is niet zo moeilijk als je er goed op reageert. We hebben het nog steeds zonder disc priest gedaan, maar de healers konden het goed aan.

Defile bleek de grootste wiper achteraf te zijn, vooral defiles op de tank en op iemand die net gedropped is door een valk'yr die waren de grootste problemen. Maar de laatste run hadden we het goed onder controle, goed positioneren voor de defiles is de sleutel.

Ik weet dat hier mensen zijn die LKhc al een tijdje down hebben, maar het voelt toch goed als je het als groep presteert. Ik hoop dat cataclysm meer van deze gevechten krijgt, wipen is frustrerend, maar hoe meer je wiped des te beter is het gevoel als je hem down krijgt!
Mooi dat het gelukt is, prettig dat je groep de concentratie kon opbrengen om de dingen te leren tijdens 15 tries.

Wij waren in de zomer teruggevallen van tries op LK25 naar 10mans runs (wel 10/12 heroic gehaald met de core raiders). Afgelopen week konden we doordat er veel recruits waren gekomen weer aan de 25mans beginnen. Helaas was het niveau toch wat te hoog voor velen en hadden we gisteren een stuk of 10 wipes op BQ25 en niet neergehaald :S Iedere try weer mensen die mindcontrolled werden.
En dan toch als je het niet goed beheerst wel voluit nuken in het begin zodat je de eerste vampire wordt :S

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Frerk schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:17:
Warlock alt naar 30 gekregen en +30 spellpower enchant op staff gekocht. Mijn god wat is SL/DL combo toch overpowered :D
Ik kill zonder moeite 2-3 beesten tegelijk, want je krijgt er zoveel HP bij en 't gaat zo snel dood, geweldig.

Trouwens @ alle rogues:
http://forums.wow-europe....topicId=14332934770&sid=1
Looks promising :D
Nu speel ik al sinds TBC Sub op mijn rogue, maar ik ben blij dat ze hem iets gaan buffen ten opzichte van plate characters.. dat was en is echt een issue :P

Vandaar dat de meeste mensen ook roflMuti zijn, zodat je alles makkelijk ownt met je poison.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:49:
[...]
Ik heb altijd een beetje een twijfelachtig gevoel bij pugs, maar deze pug viel ontzettend mee. :)
dat is waar. ik heb ook meerdere goeie pugs gehad, maar deze spande de kroon. ik denk dat 7/10 van mijn raid normaal gesproken vriend van de GM is. degene die alle achievements krijgt + gear ookal weten ze totaal niet wat ze doen.

1 huntard had nieteens een rocket pack genomen en was constant saurfang aan het aanvallen vanaf onze eigen boot. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:47

Multensor

wtf

Gisteren voor het eerst met een deel van de guild (6 man) en rest pug ICC10 gedaan. Ging eigenlijk verbazingwekkend goed. We hebben tot saurfang neergelegd waarbij we alleen op saurfang 1 keer zijn gewiped omdat er te veel mensen gehit werden en we dus op 3 marks uitkwamen :). Helaas geen tank loot maarja komt vanzelf een keer ;)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Cidolfas schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:58:
[...]

Er zijn 2 manieren om goed te verdienen:

A- het AH spel spelen, je komt echt de gekste dingen tegen waar veel winst op te behalen valt. Abbys crystals stacks met 30m resterend en een bid price van 30s bijv, kassa! Van het weekend bijv ook weer 6 icescale leg armors weten te pakken voor 10g op die manier en door verkopen voor 145g ea. Maar eigenlijk alles valt vaak winst op te behalen, zeker trade goods. Lage bidding prices, hoge buyouts, als je ze dan vlak voor het einde weet te behouden als hoogste bidder verkoop je lekker door. Van het weekend bijv. zeker 2k gold verdient aan resale.

B- farmen, zet gewoon lekker een filmpje op en ga mats farmen. Ben zelf herb/alchi op mijn main, dus kan maar 1 ding tegelijk farmen. Maar voor iedere 30 minuten farmen pak ik toch ruwweg 300g, een deel flask ik en verkoop ik op die manier. Een paar vrije uurtjes of wachtende tussen raids en ik pak toch ook al gauw hier zo'n 1.5k gold per dag. Op dagen dat ik vind dat ik echt geld nodig heb en ik zet het even op 10 uur farmen ofzo is het al snel 6-7k gold op een dag.

C- als AH en farmen je niet ligt, maar je vind questen wel leuk zie ook zeker dat niet over het hoofd. Je kunt er mee doen in het spel wat je dus leuk vind, maar tegelijk zijn de northrend quests ook redelijk goed betalend. Natuurlijk houdt het quest aanbod op een gegeven moment wel op, maar in een run van 25 quests welk vaak toch wel in een uurtje te doen is als je questhelper gebruikt is al gauw ook zo'n 400g te scoren in quest rewards en verkopen van equip rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 19:47
Vrijdag toch maar de stap gemaakt naar een nieuwe guild.
Ik ben sinds kort weer aan het spelen, en aangezien mijn vorige (semi-hardcore raiding guild .. naja voor ons doen dan) geklapt is in de tussentijd, zat ik in een nieuwe guild die voortgekomen is uit de mensen die eigenlijk niet goed genoeg met tactics om konden gaan.

Je kunt je voorstellen, is dus 3x keer niks. maargoed daarom naar een nieuwere raidguild verhuist ..

Vrijdag meteen (ninja) inv voor Icc10 (3e groep) ... Ik heb nog nooit in zo'n slechte raidgroep gezeten!!
Whipe op 1e boss :| :X
daarna ging het iets beter, maar het leek echt nergens op!
ik dreigde telkens de tanks te overaggro'en en kon niet eens losgaan, en dat terwijl mijn gear 8 maanden oud is! (ToTc25 / ToGC10) Ook Leuk nr1 dps/damage done ... Matig omdat ik zoals gezegd T9,5 heb, en ik redelijk outgeared werd door de rest ..

Maargoed volgens mn broer, welke al een tijdje in de guild zit, had ik het gewoon niet getroffen dus probeerde ik er zo min mogelijk aan te tillen.

Gisteravond Icc25, Wederom Nr1 DPS/Damage done (Overall), gelukkig werd ik er wel uitgeknalt door sommige op bossfights.. Maar het was echt dramatisch! Guildies die halverwege de raid gewoon de raid verlaten, verder ging het kwa raiden zelf wel goed, healing ging goed, Tanks deden goed hun werk, en Dps was over het algemeen redelijk.
Helaas hadden de officers besloten DKP te gaan gebruiken, en dit was dus absoluut niet goed doorgesproken, elke officer zei iets anders.. en er konden geen antwoorden op vragen gegeven worden..

na half uur bezig geweest te zijn met een teringzooi maken van alles, werd er toch maar besloten om te rollen.

Mja het zal wel groei-pijn zijn ..

Het leuke nieuws is dat ik direct gepromote ben naar raider \o/ en ingedeelt ben in de 1e Icc10 groep, wat natuurlijk de progress groep is.
Jammer alleen dat progress nog echt niks is, aangezien LK niet eens down is.
Maargoed ik mag niet klagen, meer dan 6 bosses heb ik nog niet gedaan, dus eerst dat maar eens vlekkeloos doen, en kijken hoe G1 het precies doet .. en dan daar mijn conclusies uit trekken.

Verder vrijdag nacht (om 4 uur) met mn warlock lvl80 gedingt :D
Zaterdag hele dag heroics gedaan en van 1.8K GS naar 3.8K GS gegaan :D

[ Voor 3% gewijzigd door CyberSpeedy op 09-08-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Oude guild verlaten en een nieuwe gejoined :)
De guild waar ik inzat was een beetje aan het doodbloeden (GM inactief mensen leaven en geen vers bloed) en dus weer naar een andere 10m guild.
25mans zijn leuk maar je raakt nooit echt ingespeeld op elkaar dus met dat als hoofdreden een 10m guild gejoined.
Deze hebben gister voor het eerst de LK op 10m omgelegt en beginnen nu aan hardmodes :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

@Cyberspeedy: Dat klinkt heel erg als mijn laatste guild... Wat heb ik me daar opgewonden. En ja, sarcasme werkt echt fantastisch in zulke situaties. Oké behalve toen ik het eens meende toen ik zei dat de mensen het goed hadden gedaan. Niemand geloofde me op Vent, :).

@Cidolfas: Ten eerste even een misverstand uit de wereld helpen mbt de AH: Het is niet "Buy low, Sell high" zoals bijna iedereen zegt, maar "Buy low, sell normal". Dat is 'mijn' (ik geloof dat ik het gelezen heb op justmytwocopper.org, welke een aanrader is, alhoewel de website 'iets' te veel gericht is op het verkopen van zijn guide) eerste advies van de dag. Laat je nooit verleiden door mensen die vertellen dat je iets ongelofelijk overpriced op de AH moet zetten, want 99% van de gevallen verlies je gewoon je deposit en vindt je het item weer terug in je mailbox. Het is veel makkelijker om veel te verkopen met een redelijke winst dan een paar items te verkopen met veel winst. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, zoals op het ogenblik de battered hilt, maar dat is echt een uitzonderlijk item.

Ten tweede: Gebruik je professions. Zowel farm professions als craft professions zijn goed te gebruiken voor goldmaking. Farm professions zijn wat makkelijker natuurlijk, want dat is gewoon een kwestie van langsgaan van nodes en dan farmen ervan. Craft professions zijn meestal wat duurder om op te starten, maar zijn over het algemeen wat beter in het genereren van winst. Op het ogenblik zijn volgens mij jewelcrafting en inscription nog steeds de professions met de hoogste potentiele winst, maar beiden vereisen een redelijk hoge investering. Jewelcrafting omdat het gewoon veel gold kost voordat je alle recipes hebt, of ten minste toch de interessante (welke niet per sé de populairste hoeven te zijn, vaak zit de meeste winst op de wat minder populaire gems). Inscription omdat het veel tijd kost. Het kost tijd om alle glyphs te leren, het kost veel tijd om ze allemaal te craften en het kost veel inspanning om genoeg herbs te verzamelen. Voordeel is wel dat het daarna zeer makkelijk bij te houden is met de juiste add-ons. Wat voor sommigen juist weer een turn-off is, aangezien je eigenlijk inscription niet kan doen zonder add-ons.
Welke professions je ook kiest om op te focussen, met allemaal kan je fatsoenlijk gold verdienen. Het lastigste is vooral het opstarten en het vinden van jouw niche waar je je gold wil gaan verdienen.
Voor een gratis forum heeft http://20kleveling.com/JMTCforum/index.php de meeste tips, hulp en guides. Elk profession heeft daar zijn eigen afdeling, ook is er een speculatie deel, een farm gedeelte etc. Zeker een aanrader als je wilt beginnen met het verdienen van gold buiten de dailies/quests om.

Houdt ook rekening mee dat elke server anders is. Zo is er een totaal andere dynamiek op een low pop server dan op een high pop server. Ook pvp vs pve vs rp is best een groot verschil. Maar het belangrijkste van allemaal zijn de raiding guilds. Vaak zijn zij een grote groep potentiele kopers, met vaak een grote zak gold die ze gaarne afstaan voor de juiste items ;).

Als er nog verdere vragen zijn: vuur maar af. Of stuur een DM, of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wooo

Onze guild is een tijdje geleden al gestopt met raiden, we hadden al 11/12 25 HC ten tijde van de 15% of 10% buff of iets dergelijks maar mensen waren de game zat, IRL en toen de zomer was de laatste klap :)

Nu zaterdag even een GDKP ingedoken met wat alts van onze guild en andere guilds op de server, 11/12 hardmodes 25 man down en ook Halion normal erbij

Pot met goud van 323.950! de man 12.958g

Toch lekker voor een zaterdag middag. Ga dit maar lekker doen tot Cataclysm elke week! :)

Kijk wel uit naar die expansion, lekker met onze 10 man guild..geen 25m drama meer!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
  • Laatst online: 01-05 07:23
Wootlock schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:24:
Oude guild verlaten en een nieuwe gejoined :)
De guild waar ik inzat was een beetje aan het doodbloeden (GM inactief mensen leaven en geen vers bloed) en dus weer naar een andere 10m guild.
25mans zijn leuk maar je raakt nooit echt ingespeeld op elkaar dus met dat als hoofdreden een 10m guild gejoined.
Deze hebben gister voor het eerst de LK op 10m omgelegt en beginnen nu aan hardmodes :)
kan me daar helemaal in vinden ik vind 25 man lekker raiden maar 10 man is leuker (is smaak denk ik ) ik vind dat mensen in 10 man meestal iets meer uit hun char halen dan in 25 slacken is geen optie dat merk je gelijk .

(dit kan overal anders zijn trouwens hoor maar dit is wat ik meemaak :) )

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdplas
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-10-2023
Ik vond 40 man raiding de bomb, dat is al tijden weg helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
svdplas schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:04:
Die tijden heb ik helaas gemist, lijkt me wel erg grappig om eens te doen, maar dat zal er voor mij nooit van gaan komen.. Neem niet aan dat Blizz nog een 40-man raid in cata gaat stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
svdplas schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:04:
ja maar dan wel met de oude bossen en minder movement dan is het idd wel het leukste hahaha
40 man op de mechanics van tegenwoordig is niet meer te doen :)

maar 40 was wel heavy idd alleen ik ben toch echt wel blij met mij grid nu hoor man wat een geauwehoer toen om normaal te kunnen healen

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

40-man raids zijn eigenlijk nooit echt 40-man raids geweest :P 't was pas ten tijde van AQ40 en Naxx40 dat je ook echt 40 man wakker nodig had om verder te komen. Ergens is het maar goed dat er tijdens Vanilla nog niet echt goede logging tools waren voor raids, want ik denk dat er toentertijd meer geslackt werd dan tegenwoordig het geval is. Ik herinner me nog wel dat bepaalde gevechten makkelijker werden als er een x aantal man dood was. Gek genoeg waren dat ook altijd dezelfde mensen...

Ik sta er nog steeds van te kijken dat mensen die tijd van vroeger zo vet vonden. Ik vond het organiseren van een 40m raid maar niks... Doe mij maar 9 vrienden en een biertje op vent :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:19
Net een instance gedaan met een pug, tank met 570 defense cap! En hij kreeg behoorlijk veel damage in vergelijking met een 540 capped tank.

*mompelt iets over nooby tanks en 570 raid cap*

[ Voor 3% gewijzigd door ItMeAedri op 09-08-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
40man raids heb ik nooit meegemaakt in Vanilla.
Maar ik kan me eigen nog wel herinneren dat tijdens de TBC tijden er nog wel eens 40 man pugs ontstonden voor AQ40, dat was best wel gaaf om mee te maken :P

Maar mijn voorkeur gaat net zoals vele uit naar 10 mans, met een biertje en TS/vent aan incl. droog humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
Blistimo schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:34:
40-man raids zijn eigenlijk nooit echt 40-man raids geweest :P 't was pas ten tijde van AQ40 en Naxx40 dat je ook echt 40 man wakker nodig had om verder te komen. Ergens is het maar goed dat er tijdens Vanilla nog niet echt goede logging tools waren voor raids, want ik denk dat er toentertijd meer geslackt werd dan tegenwoordig het geval is. Ik herinner me nog wel dat bepaalde gevechten makkelijker werden als er een x aantal man dood was. Gek genoeg waren dat ook altijd dezelfde mensen...

Ik sta er nog steeds van te kijken dat mensen die tijd van vroeger zo vet vonden. Ik vond het organiseren van een 40m raid maar niks... Doe mij maar 9 vrienden en een biertje op vent :P
hahaha ./agree maar ik moet zeggen dat de 40 best gaaf waren het heeft iets epic achtigs om met zoveel mensen een raid te doen
ik zou niet weer terug willen denk ik dat dan weer wel ik vind dat de bossen er beter op gewoden zijn en de techniek er achter veel mooier is
ik ho van van een ingewikkeld gevecht waar iedereen gedwongen word om goed te presteren niet zoals vroeger waar de ik sta op follow vaker voorkwam dan je gedacht had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Zhalix schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:51:
Net een instance gedaan met een pug, tank met 570 defense cap! En hij kreeg behoorlijk veel damage in vergelijking met een 540 capped tank.

ik heb ook veel defence op mijn DK. kijk maar naar Drogmathas op Blade's Edge. (kan niet linken op me werk) helaas komt dat vanwege de keuze die ik heb uit de gear en niet onkunde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Even voor mijn duidelijkheid, is over-cap dan negatief t.o.v. je aan de cap houden? (Ben geen tank dus geen kennis hiervan :$)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Ebayzo schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:26:
[...]
Even voor mijn duidelijkheid, is over-cap dan negatief t.o.v. je aan de cap houden? (Ben geen tank dus geen kennis hiervan :$)
Is niet erg. Beter tevell defense dan te weinig. op huidige tier gear zit zoveel dat je haast moeite moet doen om bij de 540 in de buurt te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:26:
[...]
Niet zozeer negatief, maar na de def cap kun je beter voor andere stats gaan zoals parry/dodge/shield block.
Die maken in proportie meer verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
DarkKnight schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:27:
Jewelcrafting omdat het gewoon veel gold kost voordat je alle recipes hebt, of ten minste toch de interessante (welke niet per sé de populairste hoeven te zijn, vaak zit de meeste winst op de wat minder populaire gems).
Het kost niet veel geld, het kost veel tijd
Ik miss in totaal nog 80 recipies uit Dalaran, met een gemiddelde van 4 tokens per recipy zijn dit 320 tokens.

Er zijn 3 manieren om deze tokens te verkrijgen:
Elke dag de JC-daily voor 1 token --> nog 320 dagen te gaan
damaged necklaces --> geeft 1 token --> gemiddelde necklace kost 200+ gold op AH
Titanium ore --> 5 ore voor 1 prospect --> 10 titanium dust = 1 token (alleen geen 100% dropchange voor dust)

Praat je dan over 2 tanks van hetzelfde type (warrior/paladin/druid/DK)
Als priest in een PUG heb ik liever een warrior dan bijv een DK, warrior krijgt meer gelijkmatige damage binnen terwijl een DK meer spike-damage is.

Als je dus een warrior met def 540 vergelijkt vergelijkt met een DK met def 570 op melee-bosses is het vergelijken van appels met peren.

[ Voor 30% gewijzigd door sabriel op 09-08-2010 15:57 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

sabriel schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:47:
[...]
Het kost niet veel geld, het kost veel tijd
Ik miss in totaal nog 80 recipies uit Dalaran, met een gemiddelde van 4 tokens per recipy zijn dit 320 tokens.

Er zijn 3 manieren om deze tokens te verkrijgen:
Elke dag de JC-daily voor 1 token --> nog 320 dagen te gaan
damaged necklaces --> geeft 1 token --> gemiddelde necklace kost 200+ gold op AH
Titanium ore --> 5 ore voor 1 prospect --> 10 titanium dust = 1 token (alleen geen 100% dropchange voor dust)

Afhankelijk van je budget ga je dus JC-dailies doen of bijna 800g/recipy uitgeven door het kopen van "damaged necklaces" of titanium ore
Dus... 2 van de 3 kosten geld (of je moet een miner hebben, natuurlijk. Alhoewel je dan nog veel geld verliest aan het prospecten van titanium ore)? Waarbij de damaged necklace optie 320*200g = 64k g. Hmmmmm ;). Voor de duidelijkheid ik ga alleen af op wat 2 vrienden van me uitgelegd hebben. Tezamen hadden ze ongeveer 80% van de gem markt op mijn server in handen voordat ze beiden stopten, dus ik vermoed dat ze wel een idee hadden wat ze deden. Maargoed, ja, je kan ook voor de dailies only gaan. Helaas is dat een langdradig iets, en dus is het beter om geld te investeren.
Om inscription als voorbeeld te nemen; daar is het zo dat je geen andere keus hebt om de research te doen als je alle glyphs wilt hebben én je moet de books verzamelen, wat geld/tijd kost. Dus, dat zie ik meer als tijd kostend dan jewelcrafting waar je nog de keuze hebt om er gewoon veel geld tegenaan te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:29:
[...]

Niet zozeer negatief, maar na de def cap kun je beter voor andere stats gaan zoals parry/dodge/shield block.
Die maken in proportie meer verschil.
Ik twijfel er zelf nog over, ik laat mijn DK tank rustig over de cap heen gaan. Defense is geen slechte stat, in cijfers is het ietsje slechter als directe parry-dodge rating, maar je bufft daarnaast wel je Icebound fortitude ermee. Dat rekenen een hoop DK's niet mee. En als ik op een makkelijk gevecht zit kan ik wat dps items aandoen zonder onder de 540 grens te komen :) (maar dat is niet echt een goede reden om defense te stacken).

Ik gem er niet speciaal voor, stack tegenwoordig toch alleen meer stamina met gems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:19
sabriel schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:47:
[...]

Praat je dan over 2 tanks van hetzelfde type (warrior/paladin/druid/DK)
Als priest in een PUG heb ik liever een warrior dan bijv een DK, warrior krijgt meer gelijkmatige damage binnen terwijl een DK meer spike-damage is.

Als je dus een warrior met def 540 vergelijkt vergelijkt met een DK met def 570 op melee-bosses is het vergelijken van appels met peren.
Het was een warrior, met zijn gearlevel is het veel beter om voor stamina te gemmen, ipv voor defense rating... aangezien dat z'n gear al voor een over-cap zorgt van minstens 550 en in ICC blijkt vaak stamina beter te zijn dan avoidance stats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat een onzin. Hoe goed een tank is zegt niets over hoeveel damage hij krijgt of omgekeerd. Vooral bij druids (bijvoorbeeld) is het behoorlijk spikey. De ene fight dodge ik 70% van de inkomende melee attacks, de volgende fight 30% terwijl mijn stats zeggen dat ik 50% zou moeten dodgen, bij wijze van spreken. Bovendien zegt hoeveel defense je hebt niks over de rest van je gear en kan het zoals mensen hierboven al zeggen best moeilijk zijn om niet over de cap heen te gaan. Als druid heb ik geen defense nodig (crit-immune door talents) maar ik krijg er door ringen en necklaces toch nog wat van binnen. Niks aan te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In icc gear niet over de 540 gaan is onmogelijk tenzij je dps items gaat dragen. Doe nogal eens wat offtank werk en nu we wat speedruns doen in icc 10 heb ik ook een threatsetje gebouwd. Haalde er gister nog 5k dps mee in single target boss dps in een hc. Kan nog wat meer halen door talents aan te passen maar ik heb maar 1 tank build dus die moet het allround behoorlijk doen :)
En icc tanks in hc's healen is zo saai als ze geen klappen vangen. Snap niet dat jullie dat nu juist fijn vinden. Zit toch geen uitdaging aan. Als ik moet healen heb ik liever dpswhores die ik kan healen of een tank die genoeg healing nodig heeft.

En np voor de LK tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zit in heroics doorgaans in DPS gear te tanken. :+ En dan nog klagen de healers dat ik niet genoeg damage neem. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ach,mensen moeten niet zo zeuren in de hc's :P laatst in de old kingdom een noob tank die nog niet lang 80 was :P was ook nooit in OK geweest en wist de weg ook niet :+ uitweindelijk was de healer leaved,maar de rest van ons hadden wel lol en wachtten uiteindelijk best lang voor we gingen dps'n.was goede training voor tank,en afgezien van de eerste healer had uiteindelijk iedereen er wel lol mee :P
Was nog een andere die ook nog redelijk kon tanken,dus als de mt doodging nam hij het over en konden we wel als gekken dps'n,tank weer ressen en verder gaan. vooral het rondjes laten lopen en niet zeggen waar die heen moest was wel lollig hehehehe

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

hou op over mensen die niks weten.. gisteren nog een random.. ik op me paladin tank me vriendin op haar resto shaman.. krijgen we 3 dpsers alle rond de 3k gs, maar ja boeien. Alleen 1 van die 3 was een lock en heeft de hele instance maar 1 skill gebruikt: rain of fire. ook op boss fights :S

[ Voor 3% gewijzigd door Thrillseeka op 09-08-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrillseeka schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 18:53:
hou op over mensen die niks weten.. gisteren nog een random.. ik op me paladin tank me vriendin op haar resto shaman.. krijgen we 3 dpsers alle rond de 3k gs, maar ja boeien. Alleen 1 van die 3 was een lock en heeft de hele instance maar 1 skill gebruikt: rain of fire. ook op boss fights :S
Yup helaas ken ik dat maar al te goed.. Ik ga ook steeds meer en meer tanken op mn paladin, gaat prima, 45k hp UB. :9 Maarja, dan heb ik (best vaak ook) van die mensen die echt geen DPS doen, en dat ik dan bovenaan dps meter sta met mn 3-3,5k dps.. En dat zijn dan soms mensen met nog wel ICC gear, dan denk ik echt, hoe lui ben je dan dat je in HC gaat maar amper wat gaat doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Thrillseeka schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 18:53:
Valt nog mee, had vorige week een hunter die had de hele instance enkel auto-attack gebruikt :p. Hadden hem voor boss fight gekicked zodat de slacker iig geen frosties meekreeg :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Even een vraag hier voor PvE Disc-priests

Waarom stackt iedereen volledig op SP en niet op andere stats ?
Ik ben nu holy priest met shadow offspec, en we zijn nu nog maar 1 boss verwijderd van LK. Aangezien ik de enigste priest ben in ICC10, zullen ze me waarschijnlijk gaan vragen om disc te gaan speccen en zit te denken aan disc/shadow. (Voor PvE ben ik al 5 jaar holy, dus zal wel even wennen worden)

Dit betekend dat ik mijn gear qua gems aan moet gaan passen.
Om nu maar blind SP te gaan gemmen zonder te weten wat het doel is, betekend dat ik waarschijnlijk niet het volledig potencieel van de disc-priest zal gaan gebruiken, dus vandaar deze vraag in dit kennis-topic.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:45:
[...]

Yup helaas ken ik dat maar al te goed.. Ik ga ook steeds meer en meer tanken op mn paladin, gaat prima, 45k hp UB. :9 Maarja, dan heb ik (best vaak ook) van die mensen die echt geen DPS doen, en dat ik dan bovenaan dps meter sta met mn 3-3,5k dps.. En dat zijn dan soms mensen met nog wel ICC gear, dan denk ik echt, hoe lui ben je dan dat je in HC gaat maar amper wat gaat doen 8)7
moet zeggen dat ik op mijn prot pala bijna ook altijd wel boven aan sta of op nummer 2. Zeker met trash packs. Kan je lekker aoe en retri aura helpt ook :)

Had laatst alleen 2x een furry warrior met 6.3k gs mee.. Ik had echt moeite om aggro te houden. Maar we hadden heel nexus is 8 minuten gedaan. Ging echt fantastisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

sabriel schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 07:58:

Ik ben nu holy priest met shadow offspec, en we zijn nu nog maar 1 boss verwijderd van LK. Aangezien ik de enigste priest ben in ICC10, zullen ze me waarschijnlijk gaan vragen om disc te gaan speccen en zit te denken aan disc/shadow. (Voor PvE ben ik al 5 jaar holy, dus zal wel even wennen worden)

Om nu maar blind SP te gaan gemmen zonder te weten wat het doel is, betekend dat ik waarschijnlijk niet het volledig potencieel van de disc-priest zal gaan gebruiken, dus vandaar deze vraag in dit kennis-topic.
Ik heb geen disc priest maar is het niet zo naar mate je meer SP hebt je shields meer absorben :?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85

ik denk omdat disc priest shields sterker worden met meer SP. zeker weten doe ik het niet want ik heb geen end-game priest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude

Des te meer SP, des te meer crit chance van je shield en daarmee weer des te meer chance op divine aegis. Zolang als je in je fights niet door je mana pool gaat kun je dus goed SP stacken om die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 21:32
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:45:
[...]
En dat zijn dan soms mensen met nog wel ICC gear, dan denk ik echt, hoe lui ben je dan dat je in HC gaat maar amper wat gaat doen 8)7
Hey maar zij hebben als dps wel 10 minuten gewacht op een dungeon. Dan mogen ze natuurlijk wel even uitrusten tijdens de dungeon en de tank laten werken! Dat is tenminste eerlijk.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Blistimo schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:34:
Dat vond ik wel meevallen, 3x in de week 3uurtjes met dezelfde 39 mensen bosses doen.
Leuke herinneringen van bosses.
FireElemental boss : MT krijgt de bomb en rent weg. Boss rent achter MT aan. Mellee rent achter boss aan, zag er gewoon lollig uit boom, mellee opeens in de war maar boss wel dood ( mellee ook )

Of een holy palading teven Vealstraz, krijgt de bomb en een lagspike resultaat holy paladin heeft het meeste damage gedaan van heel de raid alleen wel verkeerde team geraakt :P

Boss 1 in BWL was gewool leuk en creatief zeker voor die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_G
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-07 12:23

M_G

Gister avond nog LK10 heroic gedaan. 2e kill in mijn guild en het ging zoveel makkelijker dan de eerste. De vorige keer hadden we nog 41 pogingen nodig waar we deze keer juist nog 41 over hadden. Er waren 3 spelers verwisselt voor nieuwe. Dat is wat ik noem vooruitgang :)

[ Voor 9% gewijzigd door M_G op 10-08-2010 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Pure sp zou beter zijn voor disc priest , je absorbt meer.
Maar op dit moment met 30% buff zou ik de moete niet nemen om te regemmen.

Zelf speel ik holy/ Dis pve. Voornamelijk gemmed als Holy priest. Heb 2 of 3 items die ik switch voor als ik disc of holy sta ( Denk aan trauma voor holy en een staf zonder proc voor disc). Verder gewoon alles het zelfde. Die paar gems zullen het verschil niet maken

En op LK als je mana problemen hebt gebruik je zowiezo een downranked shield. Dus dan helpt extra spellpower toch niet :D
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.