@Gohan-san..
Ziek melding?
Ziek melding?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Niet lullig bedoeld hoor, maar als jij holy/prot bent, waarom ben jij dan de eerste in je guild die Shadowmourne krijgt?Vangelis schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:28:
Dus ik zit nu op 8/50 voor shadowmourne. Gaat niet echt snel maar we komen er wel!
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik dacht dat er één gepland staat voor in Oktober.Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:34:
Tja ik weet het ook niet hoor. Las ik vaag ergens, weet niet pcies mee waar. Maarja niets is zeker tot dat blizzard het bekend maakt. Zal vast wel op blizzcon ofzo zijn. Hoop dat die zo snel mogelijk komt.
http://blizzcon.comHiroj schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:35:
[...]
Ik dacht dat er één gepland staat voor in Oktober.
Ik ben onlangs geswitched naar 2xT10. En nu doet me Wild Growth de meeste healing met daaronder Regrowth (pre heal casts). Maar dit was op de LK fight met een paladin dus cast ik Nourish niet zo vaak.Chefbierrr schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:05:
OK Vraagje voor de pro resto druids onder ons. de vraag: Hoe goed is de 4 x tier9 set bonus t.o.v van 4 x ilvl264 gear? Op Elitistjerks waar ze nou juist zo geil zijn op statweights en set weights kan ik hier geen duidelijk antwoord op vinden. Als ik kijk naar mn ICC25 breakdown in healing is het duidelijk dat Rejuv gewoon DE spell waarmee ik verreweg mn meeste healing doe. Daarna komt wild growth en daarna Regrowth.
Ik heb de nu 4 x ilvl232 tier9 en inmiddels in mijn bags 2 x sanctified tier 10 tokens en 2 x non set ilvl 264 pieces met haste erop. Je zou zeggen switchen die handel, maar als ik naar mijn healing done kijk: 55% healing overall = Rejuvs. Ik gooi dus 35% crit chance op mn mainspell weg voor ruwweg 150 SP 150 haste en een zooi spirit erbij. Eerlijk gezegd zie die stats het niet opnemen tegen de setbonus. Ooh ja ik krijg dan ook 2 x tier 10. De bonus op Wild growth klinkt nice maar wat ik veelal ervaar is dat metname Resto Shammies te snel gaten dichten met Chainheal spams om voor Wild Growth tot zn recht te komen.
Ik hoop dat iemand in deze slecht geschreven lap tekst me op een paar belangrijke punten kan wijzen en zodoende ik een knoop kan doorhakken
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Omdat Prot mijn offspec is en Holy mijn off-offspec. Daarom moest ik hiervoor letterlijk respeccen bij de trainer. Mijn mainspec blijft retributionNMe schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:30:
[...]
Niet lullig bedoeld hoor, maar als jij holy/prot bent, waarom ben jij dan de eerste in je guild die Shadowmourne krijgt?
Indien Blizzard tijdens de BlizzCon Cataclysm release date bekend maakt, komen ze enorm dichtbij mijn voorspelling : 23 november 2010.NMe schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:41:
[...]
http://blizzcon.com22-23 oktober. Lijkt me sterk dat ze dan pas de release date bekend maken.
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2010 14:39 ]
Wabbawabbawabbawabba
Verwijderd
De snelste weg is naar Booty Bay toe.Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:54:
Wat is de snelste route voor een level 1 Horde om al rennend naar een neutral Auction House te komen (Winterspring, Tanaris of Booty Bay)? Ik kan hem begeleiden met een alliance character op een 2e account, dus door vijandig gebied lopen is niet erg.
Ik had eerst bedacht, dat via een portal naar Dalaran en dan via Caverns of Time naar Tanaris het snelste is, maar het lukt me niet om zonder goud een portal te krijgen... (Zijn er nog Horde spelers op Aggramar? Ik leen graag 50g van je, je krijgt het dubbel van me terug zodra ik in de Neutral Auction House ben!)
PS. Zojuist een mooie klapper gemaakt! Ik had gisteren in chat een Battered Hilt voor 6.6k gekocht en vandaag voor 11k op de AH verkocht! Da's een mooie winst voor nul moeite. Als ik een Hilt vind voor 5k, dan hou ik hem trouwens om de quest te zien (en omdat mijn warrior wel een 251 weapon kan gebruiken).
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 06-08-2010 15:59 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
maak een orc of troll en ga via de "secret passage" oid naar ratchet (die gebruiken gold sellers veel want er zijn daar altijd doden, dan spawn je bij de spirit healer in ratchet) en dan naar booty bay met de bootVerwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:54:
Wat is de snelste route voor een level 1 Horde om al rennend naar een neutral Auction House te komen (Winterspring, Tanaris of Booty Bay)? Ik kan hem begeleiden met een alliance character op een 2e account, dus door vijandig gebied lopen is niet erg.
Ik had eerst bedacht, dat via een portal naar Dalaran en dan via Caverns of Time naar Tanaris het snelste is, maar het lukt me niet om zonder goud een portal te krijgen... (Zijn er nog Horde spelers op Aggramar? Ik leen graag 50g van je, je krijgt het dubbel van me terug zodra ik in de Neutral Auction House ben!)
PS. Zojuist een mooie klapper gemaakt! Ik had gisteren in chat een Battered Hilt voor 6.6k gekocht en vandaag voor 11k op de AH verkocht! Da's een mooie winst voor nul moeite. Als ik een Hilt vind voor 5k, dan hou ik hem trouwens om de quest te zien (en omdat mijn warrior wel een 251 weapon kan gebruiken).
Verwijderd
Verwijderd
Ik verwacht wel dat er hooguit een geupdate Battlechest met WoW, TBC en Wotlk erin. Cataclysm zal je apart moeten kopen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:00:
• Komt er een Complete pack van WOW,Burning,Wrath en Cataclysm dus alle delen?
Welke level je ook bent of hoeveel je expansions je ook hebt, de wereld veranderd sowieso.• Zal de oude wow wereld veranderen na de release of is het zo als je lvl 80 bent dat je dan de mogelijkheid hebt om naar de nieuwe wow wereld te gaan.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:59:
maak een orc of troll en ga via de "secret passage" oid naar ratchet (die gebruiken gold sellers veel want er zijn daar altijd doden, dan spawn je bij de spirit healer in ratchet) en dan naar booty bay met de boot
Bedankt. Dat klinkt als een wel heel snelle route. Ik ga het vanavond proberen!Rakkerzero schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:58:
De snelste weg is naar Booty Bay toe.
Begin als een Orc of een Troll. Via het weggetje, dat Shamans moeten pakken voor hun starter class quest, kun je Valley of Trials verlaten. Net buiten Valley of Trials ligt dan al Ratchet. Daar pak je dan de boot naar Booty Bay.
Er komt voorlopig géén compleet pakket (Battle Chest) waar WoW, TBC, WotLK en Cataclysm in zitten.Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:00:
- Komt er een Complete pack van WOW,Burning,Wrath en Cataclysm dus alle delen?
De oude wereld veranderd voor iedereen, er wordt hierbij geen onderscheid gemaakt van welke uitbreidingen je wel of niet hebt. Immers zal iedereen een patch moeten downloaden voordat zij weer gebruik kunnen maken van WoW.Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:00:
- Zal de oude wow wereld veranderen na de release of is het zo als je lvl 80 bent dat je dan de mogelijkheid hebt om naar de nieuwe wow wereld te gaan.
Ik kan je best gratis een portal geven. Lenen begin ik niet aan. Stuur maar ff een DM als je interesse heb.Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:54:
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ja, ze zijn vast heel blij met Eye for an Eye in de raid.Vangelis schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:45:
[...]
Omdat Prot mijn offspec is en Holy mijn off-offspec. Daarom moest ik hiervoor letterlijk respeccen bij de trainer. Mijn mainspec blijft retributionDie spec ga ik ook niet weg doen voor een raid
Gamescon zijn ze over een paar weekjes ook bij aanwezig, denk dat we dan mogelijk wel een release date kunnen gaan verwachten. Daarnaast verwacht ik ook een announcement wat inhoud van CE binnenkort zal zijn.NMe schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:41:
[...]
http://blizzcon.com22-23 oktober. Lijkt me sterk dat ze dan pas de release date bekend maken.
Misschien zit deze er wel inpsychodude schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 00:46:
Daarnaast verwacht ik ook een announcement wat inhoud van CE binnenkort zal zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Conscience NL op 07-08-2010 10:59 ]
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
[ Voor 43% gewijzigd door London op 07-08-2010 14:34 ]
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Om voor de Beta geselecteerd te worden, moet gewoon geluk hebben dat Blizzard je uitnodigt.Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:32:
waarom negeert iedereen mijn vraag of je iets nodig hebt om voor de beta geselecteerd te kunnen worden (lvl 80 oid)
Je moet een active subscription hebben en daarnaast in je account ook instellen dat je aan de beta wilt deelnemen.Rakkerzero schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:35:
[...]
Om voor de Beta geselecteerd te worden, moet gewoon geluk hebben dat Blizzard je uitnodigt.
[ Voor 134% gewijzigd door London op 07-08-2010 17:54 ]
Tesla M3LR '21
Hij heeft ook wel iets warms. Grappig, veel leuke dingetjes zitten erin.Las Vegas schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:50:
Onze entry die ons 10 beta keys heeft opgeleverd:
[afbeelding]
http://hawvie.deviantart.com/
[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 08-08-2010 01:01 ]
Verwijderd
Op lv 68 kreeg ik al mijn Achiev. van 1.000 quests, zit momenteel op Lv. 75 (Nog maar 5 te gaan!Grudgie schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:54:
Vandaag level 78 geworden! Jeeeeej!
Denk dat ik de laatste 2 levels gewoon dungeons ga doen.. totaal geen behoefte om te questen echt..
Valt me op dat heel veel mensen niet veel questen.. ik heb er al bijna 1500 gedaan.. en soms zie ik sommige lui in mn guild ofzo met achiev komen dat ze 250 of 500 quest achiev hebben gehaald..
1
2
3
4
5
6
7
| Huidige Quest reward +69 Int +49 Haste (1.49%) +50 Sta +47 Crit (1.02%) +136 Hit (4.15%) +2 Sockets (yellow, red) |
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
[ Voor 89% gewijzigd door Gropah op 08-08-2010 13:44 ]
Tja... ik zou niet meer kunnen leven met 5k g als totaal. Het ligt er maar aan wat je gewend bent en wat je leuk vindt. In vanilla kwam ik altijd gold te kort, wat ik uiterst irritant vond. In TBC ging het al een stuk beter met farmen en dailies. Maar dit werd ik uiteindelijk zo beu, dat ik daar ook gewoon mee stopte. Gelukkig kreeg ik via een vriendin wat goldmaking blogs en fora links en sindsdien hoef ik me niet echt meer zorgen te maken om gold, of farmen, of grindentemp00 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 14:31:
Ok hilt verkocht voor 10K. Niet slechtSoms hoor/lees ik wel eens verhalen van mensen die 50K, 100K of goud-cap hebben, mijn totale amount ligt meestal zo rond de 5K, dus dit is mooie bonus
[ Voor 22% gewijzigd door DarkKnight op 08-08-2010 20:02 . Reden: Scam stuff toegevoegd. ]
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
hahaha Gz voor iedereenVudwig schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 20:00:
Wij hebben ook de guild contest gewonnen!
Vandaag een tijdje de beta gespeeld, die world servers liggen wel vaak plat zeg. En er moet nog een hoop gebeuren voordat je dit in de schappen gaat zien.
Dit was onze entry:
http://www.bridgeburnersg...crnShot_070610_194238.jpg
Ach ik heb ooit een waarschuwing daar gehad omdat ik "i" als in ik niet met een hoofdletter had geschreven beetje over de top tegenwoordig daar dus ik log niet eens meer op mijn account in ik lees wel alleen[b]DarkKnight schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 15:28:[/b
Oh, trouwens net mijn eerste warning ooit op EJ gekregen. *Zucht* Blijkbaar was de post waarop ik antwoordde té slecht. Ach, gelukkig alleen een warning.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Op Poxx:Bitbron schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:34:
Ik zou nog voor Cata een paar dingetjes willen halen:
- Tiger Mount uit Z'G (ik heb daar maar mijn huis gebouwd, zo vaak als ik daar geweest ben ondertussen)
- Mr. Pinchy opvissen (ik kijk nu met een schuin oog naar Neelon...;))
- Giant Sewer Rat opvissen.
- Die laatste golden coin opvissen voor de achievement.
- Mage misschien naar 80 levelen
- minimaal 10k gold sparen voor Cataclysm
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Algalon dan?Neelon schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 08:24:
[...]
Dat zijn de enige bosses die ik ik Wrath nog niet neer heb zien gaan voor me. Maakt me niet uit op 10/25 mans, titel boeit me niet, items boeien me niet..
Lekker zijn is een gave :)
Je bent daarmee een terechte winnaar van die mount, kon me in zon' raid geen char bedenken die hem harder kon gebruiken.Thrillseeka schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:07:
gisteren eindelijk mijn achievment voor 100 mounts gehaald
Had wel een epic dagjeEerst smorgen begonnen aan mijn dailies zoals bijna elke dag sinds ongeveer een week na de wotlk release de daily voor de white polar mount in storm peaks. En gisteren dropte hij dan eindelijk. Denk dat ik die quest wel een keer of 500 gedaan heb. Maar goed heb hem eindelijk binnen. Dat was mount 99.
Smiddags zag ik in /2 in dalaran een pug in de maak voor os25+3d. Dus denk weet je wat ik probeer het gewoon. Na iets meer dan 40 minuten hadden we een volle groep en gingen we er dan voor. 1 shot op hem. Toen de loot. De raid leader vroeg of we een zelf roll wilde of groep roll. Dus ik onder andere een zelf roll. En dat werd het dan ook, en ik rolde eindelijk een keer nice. Ik rolde 100 op de mount en won hetDING mountain o mounts
Wel jammer dat die 100 mounts mount geen 310% speed mount is.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Mja, de hardmode boss. Ulduar zien we nog amper, laat staan die boss. Ik heb die in de optionele lade gestopt, ergens onderin.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Ik heb laatst met mn DK nog de laatste HM achievement gehaald die ik moest doen, dat was alleen nog Yogg. Daarna toch ook maar even Algalon gedaan als beloning, leuke bossfightNeelon schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:21:
[...]
Mja, de hardmode boss. Ulduar zien we nog amper, laat staan die boss. Ik heb die in de optionele lade gestopt, ergens onderin.
AfwW en Psych nog bedankt voor de tips voor lich king. Gisteren om 22:40 hebben we hem down gekregen, koste een 15 tal wipes ongeveer (+15 van andere tries). Grootste deel van het gevecht is niet zo moeilijk als je er goed op reageert. We hebben het nog steeds zonder disc priest gedaan, maar de healers konden het goed aan.defiler1974 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:46:
[...]
Ik denk dat we inderaad wat beter op de richting van de Val'kyr moeten sturen en defile wordt op het moment nog overal gedropped. Raidaansturing gaat via Raidleader op vent(tank in dit geval).
We gaan zondag weer een volle avond tries proberen.
Edit: Hierboven. Thanks voor de tips. De pala tank had inderdaad moeite met taunten van de adds bij de LK tank. Lastige is dat een pala tank niet veel ranged damage/taunt kan doen om de adds op te pikken en maar een single taunt heeft, combineer dat met een druid tank die een dubbele maul doet. We zullen in ieder geval de posities beter gaan neerzetten op fase 2, zodat alles wat meer geordend gaat. We posten waarschijnlijk wel een filmpje met resultaat a.s. zondag
[ Voor 4% gewijzigd door defiler1974 op 09-08-2010 11:32 ]
Als het legale manieren zijn van gold verzamelen ben ik wel nieuwsgierig, ik heb altijd gold te kort en het handelen op de AH gaat me niet zo best afDarkKnight schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 15:28:
[...]
Tja... ik zou niet meer kunnen leven met 5k g als totaal. Het ligt er maar aan wat je gewend bent en wat je leuk vindt. In vanilla kwam ik altijd gold te kort, wat ik uiterst irritant vond. In TBC ging het al een stuk beter met farmen en dailies. Maar dit werd ik uiteindelijk zo beu, dat ik daar ook gewoon mee stopte. Gelukkig kreeg ik via een vriendin wat goldmaking blogs en fora links en sindsdien hoef ik me niet echt meer zorgen te maken om gold, of farmen, of grinden. Speelt een stuk beter moet ik zeggen,
.
Oh, trouwens net mijn eerste warning ooit op EJ gekregen. *Zucht* Blijkbaar was de post waarop ik antwoordde té slecht. Ach, gelukkig alleen een warning.
Hmm... het lijkt er bijna op dat ik gescammed ben van 12.7k g en de rest van de mats voor een chopper... Nouja, aangezien de persoon in kwestie in één van de bekende guilds van de server zit, zal ik hem/haar nog even voordeel van de twijfel geven. Maar als ik geen chopper zie in een uur, zal ik maar een GM contacteren.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Verwijderd
Verwijderd
Ik maak me op dit moment niet zo druk meer om gold, ben van 15k naar 5k teruggegaan. Voornamelijk omdat flasks zo shit goedkoopzijn nu je Frost Lotussen kan kopen voor orbs.Cidolfas schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:58:
[...]
Als het legale manieren zijn van gold verzamelen ben ik wel nieuwsgierig, ik heb altijd gold te kort en het handelen op de AH gaat me niet zo best af
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 10:33 ]
Verwijderd
Het kan ook anders. Van het weekend heb ik op mijn DK als DPS voor het eerst ICC 10 gedaan. Normaal vragen ze voor iedere icc raid een idioot hoge gearscore en achievements, dus die raids kom ik niet in. Stond er iemand te adverteren voor een alt raid, 4.8k gs en geen achievements nodig.patrickos85 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:55:
wow...verhaal over faal icc 10 raid
Mooi dat het gelukt is, prettig dat je groep de concentratie kon opbrengen om de dingen te leren tijdens 15 tries.defiler1974 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:57:
[...]
AfwW en Psych nog bedankt voor de tips voor lich king. Gisteren om 22:40 hebben we hem down gekregen, koste een 15 tal wipes ongeveer (+15 van andere tries). Grootste deel van het gevecht is niet zo moeilijk als je er goed op reageert. We hebben het nog steeds zonder disc priest gedaan, maar de healers konden het goed aan.
Defile bleek de grootste wiper achteraf te zijn, vooral defiles op de tank en op iemand die net gedropped is door een valk'yr die waren de grootste problemen. Maar de laatste run hadden we het goed onder controle, goed positioneren voor de defiles is de sleutel.
Ik weet dat hier mensen zijn die LKhc al een tijdje down hebben, maar het voelt toch goed als je het als groep presteert. Ik hoop dat cataclysm meer van deze gevechten krijgt, wipen is frustrerend, maar hoe meer je wiped des te beter is het gevoel als je hem down krijgt!
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Nu speel ik al sinds TBC Sub op mijn rogue, maar ik ben blij dat ze hem iets gaan buffen ten opzichte van plate characters.. dat was en is echt een issueFrerk schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:17:
Warlock alt naar 30 gekregen en +30 spellpower enchant op staff gekocht. Mijn god wat is SL/DL combo toch overpowered
Ik kill zonder moeite 2-3 beesten tegelijk, want je krijgt er zoveel HP bij en 't gaat zo snel dood, geweldig.
Trouwens @ alle rogues:
http://forums.wow-europe....topicId=14332934770&sid=1
Looks promising
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
dat is waar. ik heb ook meerdere goeie pugs gehad, maar deze spande de kroon. ik denk dat 7/10 van mijn raid normaal gesproken vriend van de GM is. degene die alle achievements krijgt + gear ookal weten ze totaal niet wat ze doen.Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:49:
[...]
Ik heb altijd een beetje een twijfelachtig gevoel bij pugs, maar deze pug viel ontzettend mee.
erhmm.
Er zijn 2 manieren om goed te verdienen:Cidolfas schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:58:
[...]
Als het legale manieren zijn van gold verzamelen ben ik wel nieuwsgierig, ik heb altijd gold te kort en het handelen op de AH gaat me niet zo best af
[ Voor 3% gewijzigd door CyberSpeedy op 09-08-2010 12:21 ]
"Don't let your dreams be memes"
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 13:44 ]
kan me daar helemaal in vinden ik vind 25 man lekker raiden maar 10 man is leuker (is smaak denk ik ) ik vind dat mensen in 10 man meestal iets meer uit hun char halen dan in 25 slacken is geen optie dat merk je gelijk .Wootlock schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:24:
Oude guild verlaten en een nieuwe gejoined
De guild waar ik inzat was een beetje aan het doodbloeden (GM inactief mensen leaven en geen vers bloed) en dus weer naar een andere 10m guild.
25mans zijn leuk maar je raakt nooit echt ingespeeld op elkaar dus met dat als hoofdreden een 10m guild gejoined.
Deze hebben gister voor het eerst de LK op 10m omgelegt en beginnen nu aan hardmodes
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Die tijden heb ik helaas gemist, lijkt me wel erg grappig om eens te doen, maar dat zal er voor mij nooit van gaan komen.. Neem niet aan dat Blizz nog een 40-man raid in cata gaat stoppen.svdplas schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:04:
Ik vond 40 man raiding de bomb, dat is al tijden weg helaas.
ja maar dan wel met de oude bossen en minder movement dan is het idd wel het leukste hahahasvdplas schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:04:
Ik vond 40 man raiding de bomb, dat is al tijden weg helaas.
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
[ Voor 3% gewijzigd door ItMeAedri op 09-08-2010 14:52 ]
hahaha ./agree maar ik moet zeggen dat de 40 best gaaf waren het heeft iets epic achtigs om met zoveel mensen een raid te doenBlistimo schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:34:
40-man raids zijn eigenlijk nooit echt 40-man raids geweest't was pas ten tijde van AQ40 en Naxx40 dat je ook echt 40 man wakker nodig had om verder te komen. Ergens is het maar goed dat er tijdens Vanilla nog niet echt goede logging tools waren voor raids, want ik denk dat er toentertijd meer geslackt werd dan tegenwoordig het geval is. Ik herinner me nog wel dat bepaalde gevechten makkelijker werden als er een x aantal man dood was. Gek genoeg waren dat ook altijd dezelfde mensen...
Ik sta er nog steeds van te kijken dat mensen die tijd van vroeger zo vet vonden. Ik vond het organiseren van een 40m raid maar niks... Doe mij maar 9 vrienden en een biertje op vent
ik heb ook veel defence op mijn DK. kijk maar naar Drogmathas op Blade's Edge. (kan niet linken op me werk) helaas komt dat vanwege de keuze die ik heb uit de gear en niet onkundeZhalix schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:51:
Net een instance gedaan met een pug, tank met 570 defense cap! En hij kreeg behoorlijk veel damage in vergelijking met een 540 capped tank.
*mompelt iets over nooby tanks en 570 raid cap*
Even voor mijn duidelijkheid, is over-cap dan negatief t.o.v. je aan de cap houden? (Ben geen tank dus geen kennis hiervanZhalix schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:51:
Net een instance gedaan met een pug, tank met 570 defense cap! En hij kreeg behoorlijk veel damage in vergelijking met een 540 capped tank.
Default blanke hetero
Is niet erg. Beter tevell defense dan te weinig. op huidige tier gear zit zoveel dat je haast moeite moet doen om bij de 540 in de buurt te blijven.Ebayzo schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:26:
[...]
Even voor mijn duidelijkheid, is over-cap dan negatief t.o.v. je aan de cap houden? (Ben geen tank dus geen kennis hiervan)
Verwijderd
Niet zozeer negatief, maar na de def cap kun je beter voor andere stats gaan zoals parry/dodge/shield block.Ebayzo schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:26:
[...]
Even voor mijn duidelijkheid, is over-cap dan negatief t.o.v. je aan de cap houden? (Ben geen tank dus geen kennis hiervan)
Het kost niet veel geld, het kost veel tijdDarkKnight schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:27:
Jewelcrafting omdat het gewoon veel gold kost voordat je alle recipes hebt, of ten minste toch de interessante (welke niet per sé de populairste hoeven te zijn, vaak zit de meeste winst op de wat minder populaire gems).
Praat je dan over 2 tanks van hetzelfde type (warrior/paladin/druid/DK)Zhalix schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:51:
[ Voor 30% gewijzigd door sabriel op 09-08-2010 15:57 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Dus... 2 van de 3 kosten geld (of je moet een miner hebben, natuurlijk. Alhoewel je dan nog veel geld verliest aan het prospecten van titanium ore)? Waarbij de damaged necklace optie 320*200g = 64k g. Hmmmmmsabriel schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:47:
[...]
Het kost niet veel geld, het kost veel tijd
Ik miss in totaal nog 80 recipies uit Dalaran, met een gemiddelde van 4 tokens per recipy zijn dit 320 tokens.
Er zijn 3 manieren om deze tokens te verkrijgen:
Elke dag de JC-daily voor 1 token --> nog 320 dagen te gaan
damaged necklaces --> geeft 1 token --> gemiddelde necklace kost 200+ gold op AH
Titanium ore --> 5 ore voor 1 prospect --> 10 titanium dust = 1 token (alleen geen 100% dropchange voor dust)
Afhankelijk van je budget ga je dus JC-dailies doen of bijna 800g/recipy uitgeven door het kopen van "damaged necklaces" of titanium ore
Ik twijfel er zelf nog over, ik laat mijn DK tank rustig over de cap heen gaan. Defense is geen slechte stat, in cijfers is het ietsje slechter als directe parry-dodge rating, maar je bufft daarnaast wel je Icebound fortitude ermee. Dat rekenen een hoop DK's niet mee. En als ik op een makkelijk gevecht zit kan ik wat dps items aandoen zonder onder de 540 grens te komenVerwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:29:
[...]
Niet zozeer negatief, maar na de def cap kun je beter voor andere stats gaan zoals parry/dodge/shield block.
Die maken in proportie meer verschil.
Het was een warrior, met zijn gearlevel is het veel beter om voor stamina te gemmen, ipv voor defense rating... aangezien dat z'n gear al voor een over-cap zorgt van minstens 550 en in ICC blijkt vaak stamina beter te zijn dan avoidance stats...sabriel schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:47:
[...]
Praat je dan over 2 tanks van hetzelfde type (warrior/paladin/druid/DK)
Als priest in een PUG heb ik liever een warrior dan bijv een DK, warrior krijgt meer gelijkmatige damage binnen terwijl een DK meer spike-damage is.
Als je dus een warrior met def 540 vergelijkt vergelijkt met een DK met def 570 op melee-bosses is het vergelijken van appels met peren.
Wat een onzin. Hoe goed een tank is zegt niets over hoeveel damage hij krijgt of omgekeerd. Vooral bij druids (bijvoorbeeld) is het behoorlijk spikey. De ene fight dodge ik 70% van de inkomende melee attacks, de volgende fight 30% terwijl mijn stats zeggen dat ik 50% zou moeten dodgen, bij wijze van spreken. Bovendien zegt hoeveel defense je hebt niks over de rest van je gear en kan het zoals mensen hierboven al zeggen best moeilijk zijn om niet over de cap heen te gaan. Als druid heb ik geen defense nodig (crit-immune door talents) maar ik krijg er door ringen en necklaces toch nog wat van binnen. Niks aan te doen.Zhalix schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:51:
Verwijderd
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
[ Voor 3% gewijzigd door Thrillseeka op 09-08-2010 18:53 ]
Verwijderd
Yup helaas ken ik dat maar al te goed.. Ik ga ook steeds meer en meer tanken op mn paladin, gaat prima, 45k hp UB.Thrillseeka schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 18:53:
hou op over mensen die niks weten.. gisteren nog een random.. ik op me paladin tank me vriendin op haar resto shaman.. krijgen we 3 dpsers alle rond de 3k gs, maar ja boeien. Alleen 1 van die 3 was een lock en heeft de hele instance maar 1 skill gebruikt: rain of fire. ook op boss fights
Valt nog mee, had vorige week een hunter die had de hele instance enkel auto-attack gebruiktThrillseeka schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 18:53:
hou op over mensen die niks weten.. gisteren nog een random.. ik op me paladin tank me vriendin op haar resto shaman.. krijgen we 3 dpsers alle rond de 3k gs, maar ja boeien. Alleen 1 van die 3 was een lock en heeft de hele instance maar 1 skill gebruikt: rain of fire. ook op boss fights
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
moet zeggen dat ik op mijn prot pala bijna ook altijd wel boven aan sta of op nummer 2. Zeker met trash packs. Kan je lekker aoe en retri aura helpt ookVerwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:45:
[...]
Yup helaas ken ik dat maar al te goed.. Ik ga ook steeds meer en meer tanken op mn paladin, gaat prima, 45k hp UB.Maarja, dan heb ik (best vaak ook) van die mensen die echt geen DPS doen, en dat ik dan bovenaan dps meter sta met mn 3-3,5k dps.. En dat zijn dan soms mensen met nog wel ICC gear, dan denk ik echt, hoe lui ben je dan dat je in HC gaat maar amper wat gaat doen
Ik heb geen disc priest maar is het niet zo naar mate je meer SP hebt je shields meer absorbensabriel schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 07:58:
Even een vraag hier voor PvE Disc-priests
Waarom stackt iedereen volledig op SP en niet op andere stats ?
Ik ben nu holy priest met shadow offspec, en we zijn nu nog maar 1 boss verwijderd van LK. Aangezien ik de enigste priest ben in ICC10, zullen ze me waarschijnlijk gaan vragen om disc te gaan speccen en zit te denken aan disc/shadow. (Voor PvE ben ik al 5 jaar holy, dus zal wel even wennen worden)
Dit betekend dat ik mijn gear qua gems aan moet gaan passen.
Om nu maar blind SP te gaan gemmen zonder te weten wat het doel is, betekend dat ik waarschijnlijk niet het volledig potencieel van de disc-priest zal gaan gebruiken, dus vandaar deze vraag in dit kennis-topic.
"Don't let your dreams be memes"
ik denk omdat disc priest shields sterker worden met meer SP. zeker weten doe ik het niet want ik heb geen end-game priestsabriel schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 07:58:
Ik ben nu holy priest met shadow offspec, en we zijn nu nog maar 1 boss verwijderd van LK. Aangezien ik de enigste priest ben in ICC10, zullen ze me waarschijnlijk gaan vragen om disc te gaan speccen en zit te denken aan disc/shadow. (Voor PvE ben ik al 5 jaar holy, dus zal wel even wennen worden)
Om nu maar blind SP te gaan gemmen zonder te weten wat het doel is, betekend dat ik waarschijnlijk niet het volledig potencieel van de disc-priest zal gaan gebruiken, dus vandaar deze vraag in dit kennis-topic.
Des te meer SP, des te meer crit chance van je shield en daarmee weer des te meer chance op divine aegis. Zolang als je in je fights niet door je mana pool gaat kun je dus goed SP stacken om die reden.sabriel schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 07:58:
Hey maar zij hebben als dps wel 10 minuten gewacht op een dungeon. Dan mogen ze natuurlijk wel even uitrusten tijdens de dungeon en de tank laten werken! Dat is tenminste eerlijk.Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:45:
[...]
En dat zijn dan soms mensen met nog wel ICC gear, dan denk ik echt, hoe lui ben je dan dat je in HC gaat maar amper wat gaat doen
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Dat vond ik wel meevallen, 3x in de week 3uurtjes met dezelfde 39 mensen bosses doen.Blistimo schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:34:
Ik sta er nog steeds van te kijken dat mensen die tijd van vroeger zo vet vonden. Ik vond het organiseren van een 40m raid maar niks... Doe mij maar 9 vrienden en een biertje op vent
[ Voor 9% gewijzigd door M_G op 10-08-2010 09:23 ]
Verwijderd
Ja Pure sp zou beter zijn voor disc priest , je absorbt meer.sabriel schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 07:58:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq