Klein dagboekje.
Gister een vanaf begin in icc weer begonnen. Voor de raid werd ik gevraagd naar protection te respeccen voor Faceroller achievement en dat het alvast voor de raid was gedaan. Dit gedaan en gelukkig kregen we eadric the pure in totc5 en achievement was zo binnen.
Een half uurtje later stonden we "klaar" in icc. We waren met 1 healer en 1 dps te weinig begonnen. Voor we bij Marrowgar waren was de dps spot gevuld en zijn begonnen. Dit was een 1-shot, niet clean kill en er dropte hele mooie loot. Spell dmg dagger en bryntroll (was heroic kill). Helaas roll op bryntroll verloren en ook nog is geen shadowfrost shard
Door naar Lady Deathwhisper. Dit gevecht op normal gedaan en daarbij Full House achievement gehaald. Inmiddels was de groep ook al helemaal vol dit konden we doorgaan naar lootship. Deze uiteraard weer op heroic gedaan. Helaas geen loot.
Saurfang niks bijzonders. Normal kill, ging snel dood weinig opmerkingen.
Door naar Plaguewing waar we met Rotface heroic begonnen. Hier moest ik weer terug naar Holy respeccen maar het ging allemaal prima. Niet helemaal clean kill maar wel 1-shot met maar een paar doden.
Festergut, hierbegon het leuk te worden. Eerste keer dat we op heroic gingen proberen. Het begon met uitleg van tactics en maar een try gegeven. Hierbij was het een wipe op eerste exhale doordat mensen te veel op andere dingen aan het focusen waren dan de spores en hierdoor deze hadden gemist.
Tweede try ging goed. Hadden net de enrage niet gehaald, maar de derde try ging alles goed en hebben we het gehaald!
Door naar putricide. Down zonder al te veel problemen, toch nog gefaal op goo hierdoor waren begin phase 3 paar mensen door gegaan en de abomnation had het niet goed gedaan er lag heel veel slime op de grond waardoor we alsnog bijna zonder ruimte overbleven.
Op naar Blood wing. Blood council simpel one shot. op 2 dode warlocks door overaggro op keleseth was het clean. en door naar Lena'Thel. we hadden niet lang meer tot einde van de raid en wouden hier ook heroic gaan doen voor de eerste keer. We hadden dit al eerder geprobeerd met de 25% buff en kwamen toen tot enrage met 1000k hp left. De try ging goed. Wel paar doden op eerste airphase waaronder ik,. (kwam een lieve druid constant bij me staan ook als ik stukje verder liep). Maar we hebben het wel gehaald en hierdoor onze eerste heroic tier token in de guild!
We hadden nog 10 minuten voor trash naar dreamwalker en 1 try op dreamwalker. Dit was ook onze eerste poging maar dit ging niet goed. Niks werd goed gecommuniceerd en ik vergat zelfs de 2e portal te nemen waardoor ik mijn stacks weer kwijt was. Maar volgende keer beter. Als nog goede progress gehad deze raid. 2 extra bosses down op heroic, en zelf ben ik 2 healing items en 4 shards rijker. Dus ik zit nu op 8/50 voor shadowmourne. Gaat niet echt snel maar we komen er wel!
het kleine dagboekje is toch een wat groter dagboekje geworden