Ik heb er eentje!!!!!
Ik voorzie deel 225 en deel 226 binnen 1 week al vol zitten 
3 accounts, ik ga multiboxend de beta in
[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2010 12:07 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Damn, wordt hard werken voor mijSinergyX schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:07:
Ik voorzie deel 225 en deel 226 binnen 1 week al vol zitten
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Hoe lang zou het duren voordat ze op zijn.
Yeah Ik heb ook een betakey. I love you tweakers
Anoniem: 86212
Bedankt Tweakers! Ik weet wel wat menig tweaker dit weekend gaat doen! 
Morgen een nieuwe monitor halen (was ik toch al van plan) en dan lekker full HD Cata testen!
Morgen een nieuwe monitor halen (was ik toch al van plan) en dan lekker full HD Cata testen!
Gelukkig een key weten te bemachtigen, wordt de komende maanden dus leuk af en toe wat rondneuzen in de nieuwe content
.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Key binnen
Dank u tweakers
Dank u tweakers
"Don't let your dreams be memes"
Ey Savage, grats. Zitten we allemaal trouwens op dezelfde server? Of zijn er meerdere beta servers?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Hartstikke Bedankt Tweakers!
ondanks dat ik geen DejaVu Gevoel wil ervaren als ik Cata op de deurmat krijg heb ik toch een key aangevraagd,ga me lekker verdiepen in PvP land
Neem aan dat je een character kan importeren en niet eerst naar 80 of 85 hoeft te lvlen??iemand een idee hoe het precies zit?
bah zit nog op mn werk vanaaf ff downloaden hehe
daarna maar eens kijken naar de nieuwe pvp features
ondanks dat ik geen DejaVu Gevoel wil ervaren als ik Cata op de deurmat krijg heb ik toch een key aangevraagd,ga me lekker verdiepen in PvP land
Neem aan dat je een character kan importeren en niet eerst naar 80 of 85 hoeft te lvlen??iemand een idee hoe het precies zit?
bah zit nog op mn werk vanaaf ff downloaden hehe
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Er is 1 EU server, 1 US en 1 KOR ofzo, dus ja, maar misschien komt er nog wel een server bij als ze zoveel keys gaan weggeven.MrVegeta schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:18:
[...]
Ey Savage, grats. Zitten we allemaal trouwens op dezelfde server? Of zijn er meerdere beta servers?
[ Voor 12% gewijzigd door Bartske op 13-08-2010 12:19 ]
Je krijgt waarschijnlijk net zoals in PTR een lvl 85 character met Tier 10 ofzo. Ik heb wel eens in een beta gezeten maar kan me niet meer herinneren.Vivaladen schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:19:
bah zit nog op mn werk vanaaf ff downloaden hehedaarna maar eens kijken naar de nieuwe pvp features
Installing... 8%
Hij mag weleens opschieten. Ik wil alles bekijken
Hij mag weleens opschieten. Ik wil alles bekijken
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Is er ook een /2?
.
Ik zal mijn oude WoW installatie maar opsnorren
Ik zal mijn oude WoW installatie maar opsnorren
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Keykeykeykeykey!! 
Tweakers!
Helaas nog op werk dus moet de pret nog even uitstellen... DOH!

Helaas nog op werk dus moet de pret nog even uitstellen... DOH!
Anoniem: 57942
jeuj nieuw goudmijntje op AH gevonden. verkopen voor dubbele prijs! 
Verder mijn wepskill archieves behaald. en mijn 50 pets achievement. nu bijna mijn wooly mount binnen. En dan even door bikkelen om de 5k gold te halen om epic flying te kunnen kopen.

Verder mijn wepskill archieves behaald. en mijn 50 pets achievement. nu bijna mijn wooly mount binnen. En dan even door bikkelen om de 5k gold te halen om epic flying te kunnen kopen.
ooow ok das wel gaaf ik heb mezelf nooit aangemeld voor een beta van wow (wel voor de beta van Stargate worlds maar dat gaat er niet meer van komen) omdat ik bang was dat ik het lvlen niet mee leuk zou vinden aangezien ik nu al bij een alt lvlen niet eens de quest omschrijving lees omdat ik dan last krijg van het DejaVu complex hahaNegaiido schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:20:
[...]
Je krijgt waarschijnlijk net zoals in PTR een lvl 85 character met Tier 10 ofzo. Ik heb wel eens in een beta gezeten maar kan me niet meer herinneren.
maareh ben zeer benieuwd! kijken wat er allemaal mogelijk is en of ik al in de nieuwe BG's kan kijken en beschikking heb over nieuwe spells enzo
Nice ik heb er ook 1 aangevraagd
Toch weer eens leuk om casual wat te bekijken...
Nog andere oud Ravenblood/Blackraven mensen dan die erop zitten? (Savage & Alu ken ik zeker nog wel
)
Nog andere oud Ravenblood/Blackraven mensen dan die erop zitten? (Savage & Alu ken ik zeker nog wel
je kon volgens mij een premade lvl 80 importeren. 85 nog niet aangezien de cap nog op 83 zit(of dit moet onderhand verhoogt zijn).Vivaladen schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:19:
bah zit nog op mn werk vanaaf ff downloaden hehedaarna maar eens kijken naar de nieuwe pvp features
Geen idee, heb nog niet gehoord van andere die een key hebben bemachtigdJaguar645 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:26:
Nice ik heb er ook 1 aangevraagdToch weer eens leuk om casual wat te bekijken...
Nog andere oud Ravenblood/Blackraven mensen dan die erop zitten? (Savage & Alu ken ik zeker nog wel)
[ Voor 22% gewijzigd door Savageone op 13-08-2010 12:30 ]
Ik zou net roepen ja. Jaguar, jij bent ehm...
haha wat een spam, ik had echt geen idee van die beta key actie, dus maar even geklikt om 12:10 en zowaar er was nog een key over, dus damn ik weet wat ik dit weekend ga doen
Goed idee. Ik stel voor om twee guilds te maken, voor:Anoniem: 270932 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:27:
Uit respect moeten we een TWEAKERS GUILD opzetten!
- Alliance: <Tweakers Leeuwen>
- Horde: <Tweakers Wolven>
Zo zijn met beide faction herkenbaar voor elkaar
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 13-08-2010 12:31 ]
I call for Gathering of Templars "nee, die naam is niets voor horde!!~@" haha.
Ice Cream Vendors.
// doe dan Gathering of Wolves. Wolven klinkt zo ugh.
Ice Cream Vendors.
// doe dan Gathering of Wolves. Wolven klinkt zo ugh.
[ Voor 22% gewijzigd door MrVegeta op 13-08-2010 12:32 ]
Zijn al die beta keys nu gewoon hetzelfde? Een vriend zij dat hij precies dezelfde key had gekregen als mij. Of is dit gewoon één code die maar 1000 keer gebruikt mag worden?
een waardig eerbetoon aan een gevallen heldRakkerzero schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:30:
[...]
Goed idee. Ik stel voor om twee guilds te maken, voor:
- Alliance: <Tweakers Leeuwen>
- Horde: <Tweakers Wolven>
Zo zijn met beide faction herkenbaar voor elkaar
Kan niet vanuit hier een key aanvragen helaas
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
keys op, zo te zien hadden ze er niet zo heel erg veel?
iemand een extra key over? graag pm sturen als je er 1 over hebt
iemand een extra key over? graag pm sturen als je er 1 over hebt
[ Voor 37% gewijzigd door Ryatzu op 13-08-2010 12:39 ]
1000 stuks.Ryatzu schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:38:
keys op, zo te zien hadden ze er niet zo heel erg veel?
Ook ik wil Tweakers hartelijk danken voor de beta-key! Top actie! \o/
Dit weekend maar even de installer downloaden en rondsnuffelen in de nieuwe content!
Dit weekend maar even de installer downloaden en rondsnuffelen in de nieuwe content!
Denk het niet aangezien er in dat Pdf bestandje met instructies staat:We.are.cake schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:33:
Zijn al die beta keys nu gewoon hetzelfde? Een vriend zij dat hij precies dezelfde key had gekregen als mij. Of is dit gewoon één code die maar 1000 keer gebruikt mag worden?
PLEASE NOTE: Each beta key can be used only once, so please make sure you are upgrading
the Battle.net account you wish to use to play the WoW Cataclysm beta. Once claimed, your
beta key cannot be transferred to another Battle.net account
In de reacties valt te zien dat ze al op zijn. binnen 29 minuten waren er 1000 weg.. Dat is ongeveer 1 per 2 seconde... Dat ging best rap.
Haha idd, ik heb volgende week vakantieGohan-san schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:30:
haha wat een spam, ik had echt geen idee van die beta key actie, dus maar even geklikt om 12:10 en zowaar er was nog een key over, dus damn ik weet wat ik dit weekend ga doen
Ach heb toch geen tijd om de Beta te bekijken. Hou me lekker bezig met Live en het draaiend houden van de guild waar er steeds meer mensen er mee kappen of niet meer inloggen zonder iets te zeggen. 
Er is wel een mooie core groep waarmee we alle kanten op kunnen maar zou leuk zijn om ook wat verder te geraken in ICC25.
Er is wel een mooie core groep waarmee we alle kanten op kunnen maar zou leuk zijn om ook wat verder te geraken in ICC25.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Je kan je huidige live-characters kopieren naar de beta-server. Daarnaast kan je premade lvl80s 'kopieren' (geen goblin of worgen, of de nieuwe class/race combinaties). Lvlcap is nu nog steeds 83.Negaiido schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:20:
[...]
Je krijgt waarschijnlijk net zoals in PTR een lvl 85 character met Tier 10 ofzo. Ik heb wel eens in een beta gezeten maar kan me niet meer herinneren.
Je kan toch ook een Worgen/Goblin starten als je wilt?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Toch ook maar geprobeerd om een key te bemachtigen en is ook gelukt. Moet wel zeggen dat ik het per toeval op de main page zag staan.
Maar tweakers bedankt voor deze actie. Vanavond maar de installer downloaden en van het weekend eens even spieken. Ben wel heel benieuwd.
Maar tweakers bedankt voor deze actie. Vanavond maar de installer downloaden en van het weekend eens even spieken. Ben wel heel benieuwd.
Time spend gaming is time spend well
Ja, starten uiteraard wel, er zijn echter geen goblin/worgen pre-made lvl80s
Anoniem: 339974
Damn, was ook net te laat..
Mocht iemand nog een cataclysm beta-key overhebben,. Ik hou me aanbeloven!
Mocht iemand nog een cataclysm beta-key overhebben,. Ik hou me aanbeloven!
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 339974 op 13-08-2010 12:50 ]
idem, en toen ik op het knopje drukte had ik niet verwacht dat er nog eentje over zou zijnDampie schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:49:
Toch ook maar geprobeerd om een key te bemachtigen en is ook gelukt. Moet wel zeggen dat ik het per toeval op de main page zag staan.
Ik was net op tijd voor een voor de laatste keys. Nu is het alweer bijna 2 jaar geleden dat ik wow gespeeld heb.
Ben nu de beta client van cataclysm aan het downloaden maar ik neem aan dat ik daarnaast ook nog de full game client moet installeren inclusief alle updates?
Kan ik in de beta gewoon met een nieuwe character beginnen of moet ik er een kopieren van mijn account? Liever maak ik een nieuwe start.
Ben nu de beta client van cataclysm aan het downloaden maar ik neem aan dat ik daarnaast ook nog de full game client moet installeren inclusief alle updates?
Kan ik in de beta gewoon met een nieuwe character beginnen of moet ik er een kopieren van mijn account? Liever maak ik een nieuwe start.
Ik ook niet en dat was ook zoD-rez schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:51:
[...]
idem, en toen ik op het knopje drukte had ik niet verwacht dat er nog eentje over zou zijn
Dus als iemand nog een key over heeft of mij gewoon een lieve jongen vindt en mij een key gund
Ik snap nu ook waarom er mensen zijn die het spel al starten met maar 15% gamedata. (snapte niet zo goed waarom je niet wacht op 100%)
Maar de nieuwe cataclysm launcher is nu 15,7 GB van het spel aan het downloaden met een geweldige 300 kb/s de ETA is 14 uur
Overigens is Lowlanders ook nog een optie als alliance guildnaam. Dat was de tweakers alliance guild op Bloodscalp bij de release van WOW.
Maar de nieuwe cataclysm launcher is nu 15,7 GB van het spel aan het downloaden met een geweldige 300 kb/s de ETA is 14 uur
Overigens is Lowlanders ook nog een optie als alliance guildnaam. Dat was de tweakers alliance guild op Bloodscalp bij de release van WOW.
Kan/wil iemand een Scroll of Resurection op mijn account gooien? DM me even als je dat kan
. Kans is groot dat ik daarna minimaal 1 maand koop
.
Via een collega een 2e code gevraagd voor m'n broertje, en het zijn 1000 unieke codes.Vivaladen schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:39:
[...]
Denk het niet aangezien er in dat Pdf bestandje met instructies staat:
PLEASE NOTE: Each beta key can be used only once, so please make sure you are upgrading
the Battle.net account you wish to use to play the WoW Cataclysm beta. Once claimed, your
beta key cannot be transferred to another Battle.net account
Moet ik nu 15.6GB downloaden om de beta te kunnen spelen? Das best wel veel
Heb er één
Maar ga alleen kijken als ik een pre-made 85 kan aanmaken. Levellen is voor de release
Default blanke hetero
Ach, mogelijk voor de belgen onder ons vervelend maar je hoort mij niet klagen.Asskicker schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:57:
Eerst download je de installer van ongeveer 650 MB.Asskicker schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:57:
vervolgens installeer je die en bij de eerste keer starten begint de client de nieuwste update binnen te halen die dus zo'n 15.7 GB is.
Mhh is het verstandiger eerst ff de lich king disks in de drive te gooien en daarna nog een paar GB te downloaden? Of is de peer to peer snelheid hoog genoeg om alles via de download te doen in een acceptabele tijd want dan wacht ik wel tot morgen.Slamdance schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:01:
[...]
Eerst download je de installer van ongeveer 650 MB.
vervolgens installeer je die en bij de eerste keer starten begint de client de nieuwste update binnen te halen die dus zo'n 15.7 GB is.
mja heb beetje zelfde gevoel,zit al tijdje in de beta,maar heb nog maar een x aantel Q's gedaan gewoon om te kijken,verder een worgen en goblin aangemaakt om tot 10 te levelen om te kijken hoe ze in elkaar stekenEbayzo schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:58:
Heb er éénMaar ga alleen kijken als ik een pre-made 85 kan aanmaken. Levellen is voor de release
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Anoniem: 369828
Mijn naam is Markie! Voeg mij ook maar even toe! Gezellig gamen!
Je kan al spelen vanaf 15% ja, heb het gisteren gedaan. Het laden duurt wat langer en soms zie je even niets, echter speelt het prima hoor.
Maar het duurt echt een eeuwigheid, ene moment ging hij 2mb's en andere momenten 100kb/s
mjah
Heb een premage mage met tier 10, 5k gold en mn bags vol met shards enz...
Je kan al spelen vanaf 15% ja, heb het gisteren gedaan. Het laden duurt wat langer en soms zie je even niets, echter speelt het prima hoor.
Maar het duurt echt een eeuwigheid, ene moment ging hij 2mb's en andere momenten 100kb/s
Heb een premage mage met tier 10, 5k gold en mn bags vol met shards enz...
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 369828 op 13-08-2010 13:06 ]
Hoe zit het nou precies met je account? Ik heb gewoon via mijn normale battle.net account ingelogt en ik kon meteen een char aanmaken. (Goblin Priest Alucardu!) Maar mijn payment staat al een jaar stil. Toen ik net op de trial WoW account probeerde in te loggen kon ik kiezen tussen mijn eigen account en een trial account. Toen ik mijn eigen account koos zei die "lol, eerst betalen!".
De Cataclysm beta vraagt daar niet om. Kan ik de beta gratis spelen of speel ik via mijn trial account? En heeft het voordeel als ik mijn account dus ga betalen, kan ik mijn eigen priest overzetten of maakt dat niet uit en kan ik gewoon een 2e priest (oid) maken "Draculia" en zit die op level 80+ etc.
Ugh, wat is de default WoW interface toch lelijk en saai, time to mod.
De Cataclysm beta vraagt daar niet om. Kan ik de beta gratis spelen of speel ik via mijn trial account? En heeft het voordeel als ik mijn account dus ga betalen, kan ik mijn eigen priest overzetten of maakt dat niet uit en kan ik gewoon een 2e priest (oid) maken "Draculia" en zit die op level 80+ etc.
[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 13-08-2010 13:13 ]
Ook een Betakey gekregen.
Loop rond als Mage: Ikje
Loop rond als Mage: Ikje
Don't judge me on my creatifity, my genie is mentaly challenged.
je kan kiezen voor een premade character iig,al heb ik mijn eigen over laten zetten (blijft toch je kindje he
) en ik heb een worgen +goblin aangemaakt
Zit nog op me werk, maar al vast 3 premade chars gecopy'ed
"Don't let your dreams be memes"
als het goed is kun je je eigen priest idd kopieren. Alle progress die je maakt echter, is voor niets. Want na de sluiting worden alle characters gedelete. Je houdt dan dus alleen nog je oude priest over van voor de beta.
De beta kan best niet betaald zijn, dat weet ik niet. Maar als hij verder niet gevraagd heeft om trial of payment, dan zal het wel goed zijn lijkt me.
Voor wat ik kan zien en weet, kun je alleen je eigen high level characters kopieren.
De beta kan best niet betaald zijn, dat weet ik niet. Maar als hij verder niet gevraagd heeft om trial of payment, dan zal het wel goed zijn lijkt me.
Voor wat ik kan zien en weet, kun je alleen je eigen high level characters kopieren.
beta krijg je om te testen (voor blizz) dus kost je niets.
Oké dus als de beta is afgelopen dan wordt je character weer terug gezet naar je oude realm zoals die daar al stond?
Hm, mijn account is ooit gehacked en ik geloof dat je dan minder succes hebt om je account naar de PTR te zetten. Tenminste, zoiets was er aan de hand. Maar goed, ik kan net zo goed een nieuwe Priest maken
. Bedankt, nu even opzoek naar wat goede addons.
Ohja, verschrikkelijk. LOLMrVegeta schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:08:
Eens kijken wat ik daar aan addons kan installeren. Ik wil niet teveel moeite insteken iig.
Cataclysm staat los van je normale account.
Ik heb Cata al een paar maanden.
En cap is nog steeds 83. Premades zijn level 80 goblin en worgen zijn er nog niet.
Goblin questline is trouwens geniaal
Guild oprichten is wel een goed idee
En we zouden het gewoon Ravenblood moeten noemen
<- Shalandur, btw
En cap is nog steeds 83. Premades zijn level 80 goblin en worgen zijn er nog niet.
<- Shalandur, btw
Ach gaat wel lekker aan 1,8MB/s ben blij dat men telenet abo nu zonder limiet is en dat fair use policy dit zeker wel toelaat.Osxy schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:00:
[...]
Ach, mogelijk voor de belgen onder ons vervelend maar je hoort mij niet klagen.
Worden je professions toevallig ook geboost naar max level als je je char kopieert?
Default blanke hetero
Bespaar je de moeite om naar addons te zoeken, addons zijn disabled in de beta.
Shala, wat is je ingame nick? Ik heb wel interesse om <Ravenblood> nieuw bloed te geven.HyperActivE schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:21:
Cataclysm staat los van je normale account.
<- Shalandur, btw
Alucardu trouwens. Maar dat weet je wel
lol :xRudi schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:22:
Bespaar je de moeite om naar addons te zoeken, addons zijn disabled in de beta.
[ Voor 14% gewijzigd door MrVegeta op 13-08-2010 13:23 ]
Anoniem: 370361
Downloader is lekker traag. 150kb/s waar ik normaal rond de 1.8-2.0 mb/s zit. Wordt voor mij ook een premade kopieren en een goblin starten, heb nog geen 80 op de live servers, speel pas 2 maanden
Nee je oude char bestaat altijd naast het kopie ervan en de twee zijn volkomen onafhankelijk. Progressie die je maakt op het origineel zie je niet terug in de beta en omgekeerd zal progressie in de beta niet terug te zien zijn in je originele char. Als de beta afloopt wordt de kopie gewoon gedelete en houd je alleen je originele character over. Met andere woorden; alles wat je in de beta doet gaat uiteindelijk weer verloren (maar het spelplezier heb je natuurlijk wel gratis gehad).EJSchuiteman schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:19:
Oké dus als de beta is afgelopen dan wordt je character weer terug gezet naar je oude realm zoals die daar al stond?
Even Cataclysm af...
Speelt iemand op Tarren Mill?
Zou wel leuk zijn om eens met mede-tweakers te WoWen.
Speelt iemand op Tarren Mill?
Zou wel leuk zijn om eens met mede-tweakers te WoWen.
Weet iemand hoe dit gaat als je 2 wow-accounts hebt? Kun je dan van beide accoutns characters kopieren voor de Beta of maar van 1 van de accounts?
Sipha, hunter van een andere server, die ik wél naar 80 heb gespeeld.MrVegeta schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:23:
[...]
Shala, wat is je ingame nick? Ik heb wel interesse om <Ravenblood> nieuw bloed te geven.
Alucardu trouwens. Maar dat weet je wel.
En tuurlijk weet ik dat jij alu bent
Ga je straks ook weer gitaar spelen op vent?
Ik vermoed enkele characters van de account waaraan je beta is gelinkt.stefanass schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:28:
Weet iemand hoe dit gaat als je 2 wow-accounts hebt? Kun je dan van beide accoutns characters kopieren voor de Beta of maar van 1 van de accounts?
Anoniem: 369828
Hmm topic was de laatste paar dagen nogal rustig, Tweakers geeft keys weg en BAM boost op het forum
Van alle wow-accounts die op het battle.net account staan waar je de beta aan heb toegevoegd, kan je karakters kopiëren.stefanass schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:28:
[ Voor 52% gewijzigd door Rudi op 13-08-2010 13:34 ]
Dat zou wel vet zijn een nieuwe RavenbloodMrVegeta schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:23:
[...]
Shala, wat is je ingame nick? Ik heb wel interesse om <Ravenblood> nieuw bloed te geven.
Alucardu trouwens. Maar dat weet je wel.
[...]
lol :x
<-- Chrno/Xephon/Vivacio btw
Kon ik een beta key krijgen, zit ik met rijles
andere keer meer geluk dan.
Ach, vanavond ulduar 25 man heroic
ben ik wel even zoet mee. *hoopt op een goeie groep*
Ach, vanavond ulduar 25 man heroic
De beta is gekoppeld aan een battle.net account, aan welke je dan weer meerdere WoW keys kan koppelen. Je kan characters kopiëren zolang ze maar op hetzelfde battle.net account staan.stefanass schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:28:
Edit: blijkbaar was ik te langzaam
[ Voor 4% gewijzigd door M_G op 13-08-2010 13:40 ]
Dit topic is gesloten.