Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Pindamann schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:38:
Denk dat het wel belangrijk is niet exact bread and butter build orders te gaan zitten leren. Doormiddel van de scout constateer je iets en dan ga je bedenken. Vroeg druk zetten of doortechen.

Makkelijker gezegd dan gedaan maar misschien goed om even bewust van te blijven :)
Nou... build orders oefenen... is een prima manier om snel(ler) te worden in het spel... en ervaring op te doen in het spel... pas als je een bepaalt niveau hebt... leer je meer wat je aan scouting hebt... en wat je kan doen om te counteren... een standaard build order is prima om mee te beginnen... en als basis om vanuit te gaan varieren...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
StarCraft II: Wings of Liberty - Patch 1.0.2

Bug Fixes

Fixed an issue where campaign mission victories would not always trigger properly.
Fixed an issue where some players were unable to access single-player features

Iemand hier last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-09 10:37

Pindamann

Human

Das waar. Overigens is vroeg scouten ook een goed middel om een "cheese" tactic te spotten. Als hij niks lijkt te hebben is er een grote kans dat hij bij jou in de buurt een cannon rush doet of barrack rush.

Viel me al op dat pro's nooit apart de randen van de basis scoutten. Maar dat zien ze natuurlijk aan die scout in hun main basis.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Eindelijk alle challenges op Gold :).
De lastigste vond ik "Opening Gambit" (30 marines/8 ghosts/8 tanks en 4 min overlaten). Daar heb ik een paar keer over moeten doen (gehaald met 4:02 :P). De rest was best makkelijk.
De laatste missie (Rush Defense) is alleen pittig in het begin (veel micro), maar als je eenmaal een bunker+marines heb staan is die ook zo gedaan.

Straks maar eens een keer beginnen met multiplayer :).
Unain (893), voeg me maar toe als je wilt.

En ja, ik ben nog bezig met singleplayer :P. Ik ga er een beetje rustig aan doorheen :).

[ Voor 8% gewijzigd door Jerry op 06-08-2010 14:59 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 14:25
Pindamann schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:38:
Denk dat het wel belangrijk is niet exact bread and butter build orders te gaan zitten leren.
Dat is ook niet wat ik bedoel.
Ik bedoel te zeggen dat je jezelf een paar openingen aanleert die als basis dienen voor de rest van je spel.

Dit zodat je over de basis niet meer na hoef te denken en meer tijd kunt besteden aan de followup die je gaat gebruiken nav je scouting informatie.

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 13:46

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Rockvee2 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:52:

Bug Fixes

Fixed an issue where campaign mission victories would not always trigger properly.

Alleen eergister, maar toen was battle net gewoon raar aan het doen.
Voor de rest nooit SP bugs gehad eigenlijk

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:46

PromWarMachine

Forsaken Archer

Jerry schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:57:
Eindelijk alle challenges op Gold :).
De lastigste vond ik "Opening Gambit" (30 marines/8 ghosts/8 tanks en 4 min overlaten). Daar heb ik een paar keer over moeten doen (gehaald met 4:02 :P). De rest was best makkelijk.
De laatste missie (Rush Defense) is alleen pittig in het begin (veel micro), maar als je eenmaal een bunker+marines heb staan is die ook zo gedaan.

Straks maar eens een keer beginnen met multiplayer :).
Unain (893), voeg me maar toe als je wilt.

En ja, ik ben nog bezig met singleplayer :P. Ik ga er een beetje rustig aan doorheen :).
Vond je deze echt moeilijker dan die Sentry / Templar mission?
Blijkbaar is mijn macro een stuk beter dan mijn micro, want die "Opening Gambit" had ik in 2x, maar die templar mission heb ik al 3x geprobeerd en ik faal iedere keer vrij hard.

Om over die Ghost mission nog maar te zwijgen. Daar heb ik nu echter wel 2 goede replays van, dus als ik die nog eens doe, dan haal ik hem probably wel.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 00:17

Maduth

Probeersel

Build order leren en oefenen... hebben we het dan over de tech tree lijn die je volgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:03
Ik vind die met die templars/sentries ook de lastigste. Ik heb wel veel hulp gehad met dit filmpje YouTube: ‪Kanaal van PsyStarcraft‬‎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maduth schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:22:
Build order leren en oefenen... hebben we het dan over de tech tree lijn die je volgt?
wanneer je wat bouwt, dus 9/11 supply 11/18 barracks 14/18 refinery, of iets in die aard.
9/11 slaat op je food supply

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat denken jullie trouwens in een PvZ matchup over het dichtbouwen van je choke? Ik hoor daar steeds verschillende verhalen over. De een roept dat het slecht is omdat je de afstand met je probe moet afleggen naar je choke = verspilde tijd, omdat je een eerste rush afkan met je 1/2 Zealots en probes.

Ander zegt dat je beter zorgt dat je probes op je line blijven. En je dus beter je choke kan dichtbouwen.

Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Ik zet mijn gateway wel altijd bij m'n choke, om ook direct te kunnen zien wat m'n basis in komt wandelen.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:05:

En ook de gouden tip gisteren/eergisteren om je medics/SCV's mee te sturen door ze met "m" toe te wijzen aan een unit....ik was altijd van select all en alles onder 1 hotkey te gooien waardoor SCV's ook gingen aanvallen 8)7
Hmm, dat is handig inderdaad en had ik tot nu toe ook niet door.. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:01
PromWarMachine schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:20:
[...]

Blijkbaar is mijn macro een stuk beter dan mijn micro, want die "Opening Gambit" had ik in 2x, maar die templar mission heb ik al 3x geprobeerd en ik faal iedere keer vrij hard.

Om over die Ghost mission nog maar te zwijgen. Daar heb ik nu echter wel 2 goede replays van, dus als ik die nog eens doe, dan haal ik hem probably wel.
Die HT/Sent is niet zo heel moeilijk, 1 storm + guardian shield kom je een heel eind. Collosus summ en kloar :D.

Die Ghost missie is nog makkelijker :D.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 14:43
Rockvee2 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:52:

Bug Fixes

als je bij The Dig alle protoss sloopt stopt de laser ermee en kun je niet winnen :D
apNia schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:28:
Wat denken jullie trouwens in een PvZ matchup over het dichtbouwen van je choke? Ik hoor daar steeds verschillende verhalen over. De een roept dat het slecht is omdat je de afstand met je probe moet afleggen naar je choke = verspilde tijd, omdat je een eerste rush afkan met je 1/2 Zealots en probes.

Ander zegt dat je beter zorgt dat je probes op je line blijven. En je dus beter je choke kan dichtbouwen.

Wat jullie?
kwam laatst ook terug in commentaar van een of andere match, bij maps met meerdere spawnposities is het wel handig om je choke dicht te bouwen omdat het daar wat extra tijd kost om te scouten. in kleine maps waar je maar 2 spawnpoints hebt is het handiger om dichtbij je basis te bouwen omdat je workers dan heel snel kunnen helpen en je gateway kan gecovered worden door 2 pylons ipv 1 bij je choke. heeft wel wat opzich, maar als de zerg helemaal voor veel zerglings gaat heb je wel een probleem.

ik probeer me hier wel aan te houden, 2 spawnpoints = close bij je nexus en grotere maps zoals lost temple block ik wel.

wat misschien ook wel interessant is zijn die matches van silver vs idra (is wel tvz) paar pagina's terug. hij blockt onderaan zijn ramp zodat de tegenstander ook helemaal geen vision kan krijgen. hij is terran dus dan kan dat wel (liftoff) maar voor toss moet je toch een gaatje houden denk ik als je probes naar je 1e uitbreiding stuurt.

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:28:

Wat jullie?
Ik vind het altijd maar onzin om te doen, ik heb er ook 0,0 last van als mijn tegenstander zijn chokepoint afsluit, het geeft mij zelfs een voorsprong omdat ik mijn resources aan units uitgeef en hij aan defense en er zijn 101 manieren om zijn defense in een chokepoint te omzeilen of door te breken zonder ook maar een unit te verliezen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

PromWarMachine schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:20:
[...]

Sentry/templar missie is goed te doen. Hier wat tips:
- Alle sentries in een controlgroep (Ctrl+1) en alle templars in een controlgroep (Ctrl+2).
- Gebruik keyboard shortcuts (F = Forcefield, G = Guardian Shield, F = Feedback, T = Storm).
- Forcefields altijd gebruiken (3 rechtsbovenin en je hebt er maar 2 nodig rechtsonderin).
- Zorg ervoor dat de Reapers nooit bovenop komen (Forcefields beneden voor de wall neergooien).
- Ghosts en banshees gebruik Feedback van de Templars op deze :) (one-shot).
- Als die Ultralisk eventueel doorkomt dan maak je een Hallucination om deze te tanken terwijl je sentries hem afmaken.

Succes :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Jerry schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:21:
[...]

Sentry/templar missie is goed te doen. Hier wat tips:
- Alle sentries in een controlgroep (Ctrl+1) en alle templars in een controlgroep (Ctrl+2).
Doe ik al
- Gebruik keyboard shortcuts (F = Forcefield, G = Guardian Shield, F = Feedback, T = Storm).
Doe ik al
- Forcefields altijd gebruiken (3 rechtsbovenin en je hebt er maar 2 nodig rechtsonderin).
Doe ik al
- Zorg ervoor dat de Reapers nooit bovenop komen (Forcefields beneden voor de wall neergooien).
Goede tip. Bij die reapers verlies ik altijd wel 1 of 2 units inderdaad...
- Ghosts en banshees gebruik Feedback van de Templars op deze :) (one-shot).
Goede tip. Volgens mij ben ik nooit zo ver gekomen of waren m'n templars al veranderd in Archons, omdat ik geen energie meer had.
- Als die Ultralisk eventueel doorkomt dan maak je een Hallucination om deze te tanken terwijl je sentries hem afmaken.
Hallucination had ik al veel eerder nodig. Volgens mij net na de Reapers.

Succes :).
Zie mijn tekst in jouw quote.
Met deze tips ga ik het nog eens proberen vanavond. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 10:12
Mja en alleen storm gebruiken als het echt moet, tegen melee groepen kan je gewoon 2 forcefields plaatsen en je sentries het werk laten doen zonder energy te wasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

halluciate een archon of imortal om de reapers te tanken ;) werkt erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

RedruM schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:32:
Mja en alleen storm gebruiken als het echt moet, tegen melee groepen kan je gewoon 2 forcefields plaatsen en je sentries het werk laten doen zonder energy te wasten.
Ja klopt. Ook tegen Roaches werkt dat nog, omdat Sentries een grotere range hebben. Wel zorgen dat je Templars out of range zijn. Dat ging de eerste keer mis. Had maar één controlgroup dus alles stond tegen de forcefield aan te huggen. Die Templars hebben maar 40 hp dus ging vrij snel dood.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:34:
halluciate een archon of imortal om de reapers te tanken ;) werkt erg goed
De vorige keer werd ik compleet verrast door die Reapers. Ik stond netjes te wachten achter m'n forcefield en verwachtte units aan de voorkant. Ineens stonden ze naast m'n templars en maakte ze er een of twee dood. Daarna moest ik haasten om bij de volgende groep aan de andere kant te komen. Toen was het vrij snel over.

Nu zal ik die Reapers verhinderen om binnen te komen, dan heb ik ook tijd om aggro te pakken op een hallucination.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saven, saven, en nog eens saven, dan hoef je niet telkens 10 makkelijke waves opnieuw te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:47:
saven, saven, en nog eens saven, dan hoef je niet telkens 10 makkelijke waves opnieuw te doen.
De gouden tip is dit :). Save als je een wave zonder kleerscheuren doorkomt en je kan op die moeilijke wave 10 keer in 5 minuten oefenen ipv 1 keer. Dit was de laatste challenge die ik op gold had en toen ik dit eenmaal ging doen duurde het niet lang meer tot ik de challenge achievements complete had.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin toch te twijfelen over het matchmaking systeem, ik heb nu een 9 win streak in solo.. platinum. Is er geen archievement voor 10? :P

Edit: nee, geen 10 archievement, zojuist WEER gewonnen :O

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:47:
Inderdaad, die vergat ik even te melden 8)7
Kwam ik helaas pas achter bij de laatste challenge :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand tips om te winnen tegen een Terran die 4 barracks gaat en MM pompt? Ik speel zelf Protoss, en mn stalkers/sentries/zealots redden het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Immortals/Collo.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:29:
Heeft iemand tips om te winnen tegen een Terran die 4 barracks gaat en MM pompt? Ik speel zelf Protoss, en mn stalkers/sentries/zealots redden het niet.
Afhankelijk van hoe snel hij rusht zou ik zeggen dat Collossi wel een goede optie zijn. Maar daar moet je dan wel de tech voor hebben. :) En zorgen dat je die medics uitschakelt.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:29:
Wanneer kwam je er achter dat hij 4 barracks had?
Om 4 barracks + 4 attachments constant aan het werk te houden, heb je sowieso een exp nodig.

Mijn vermoeden is dat je er te laat achter kwam door gebrek aan scouten. Je kunt proberen een vroege zealotrush te doen met 6 stuks. Als hij te vroeg z'n attachments bouwt, heeft hij op dat moment 2 of 3 marines op z'n ramp staan en is het een early win.

Als je ziet dat hij >3 barracks heeft: snel techen naar Colossus. Beter 6 zealots, 6 stalkers, 2 sentries en 2 colossi dan 6 zeals en 14 stalkers.

DT zou ook kunnen werken, maar dan wel via een Warp Prism, want DT's tegen het leger zelf werkt niet in verband met z'n scan abilities.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 10:10
Ik heb nog nooit een cheese tactiek gebruikt maar voor alles is een eerste keer, vond het wel zielig voor men tegenstander :(
Al moet ik zeggen dat het een goeie cheese was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Er zijn weinig dingen leuker dan een proxy reaper rush :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 13:35
YouR schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:42:
Ik heb nog nooit een cheese tactiek gebruikt maar voor alles is een eerste keer, vond het wel zielig voor men tegenstander :(
Al moet ik zeggen dat het een goeie cheese was :D
Vertel! :D

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
MrVegeta schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:43:
Er zijn weinig dingen leuker dan een proxy reaper rush :').
Dat ligt er aan of je de aanvallende of de verdedigende partij bent...

* Shadrin verdringt nare herinneringen

:)

Edit: En ik zie net dat Craftcup om 19.00 begint. Wordt live uitgezonden door GLHV.tv

[ Voor 22% gewijzigd door Shadrin op 06-08-2010 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
gewoon photon cannons in zen basis bouwen (was een goeie map daarvoor), maar de meeste mensen die dat doen blijven op een plek maar je moet juist meer richting de basis gaan bouwen en ik had men economie ook al redelijk op peil zodat ik pylons en cannons kon blijven bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:19:
[...]

Ik vind het altijd maar onzin om te doen, ik heb er ook 0,0 last van als mijn tegenstander zijn chokepoint afsluit, het geeft mij zelfs een voorsprong omdat ik mijn resources aan units uitgeef en hij aan defense en er zijn 101 manieren om zijn defense in een chokepoint te omzeilen of door te breken zonder ook maar een unit te verliezen.
Ik ben redelijk bagger dus neem mijn advies met een korreltje zout, maari k zou toch zeker wel op zijn minst zorgen dat je genoeg bij je chokepoint bouwt dat je het verder met zealots kan blokkeren. Anders kan je proberen zerglings in te halen met zealots terwijl ze je probes aan het uitmoorden zijn.

Zoveel manieren hebben zerg ook niet aan het begin om langs een chokepoint heen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Alweer een pot gewonnen met dezelfde tactiek, ik ga ff kijken hoe effectief dit is en hoe hoge win streak ik kan krijgen. (ik speel silver league)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had vandaag ook twee irritante dealer spelers, voortaan ga ik dan voor photon. Tijd die het kostte blink te researchen en achter ze aan te blijven lopen is niet de moeite waard imo. Verlies je hoop tijd die je beter kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Shadrin schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:45:
[...]

Edit: En ik zie net dat Craftcup om 19.00 begint. Wordt live uitgezonden door GLHV.tv
Ik heb me net opgegeven, kijken hoe ver ik kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

..
Hehe die game was vermakelijk om te observen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
YouR schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 18:21:
[...]

Ik heb me net opgegeven, kijken hoe ver ik kom :)
Succes!

Ik kan helaas niet deelnemen aangezien ik vanavond moet werken. En ik begin niet aan een tournooi waarvan ik zeker weet dat ik het niet kan afmaken.
Niet dat ik de illusie heb dat ik de finale zou halen ofzo, maar toch :)

Maar ik geloof dat het een wekelijks tournooi is, dus ik doe volgende week denk ik wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Shadrin schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 18:36:
[...]

Succes!

Ik kan helaas niet deelnemen aangezien ik vanavond moet werken. En ik begin niet aan een tournooi waarvan ik zeker weet dat ik het niet kan afmaken.
Niet dat ik de illusie heb dat ik de finale zou halen ofzo, maar toch :)

Maar ik geloof dat het een wekelijks tournooi is, dus ik doe volgende week denk ik wel mee.
ik denk ook niet ver te komen :P maar ja ik zie wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:43

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb de digitale versie gekocht van Starcraft 2 en inmiddels gedownload, geinstalleerd en de tutorial gespeel. Waar kan ik de keys vinden waarmee je 2 vrienden voor 10 uur online kan laten gamen?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Volgens mij zitten die trial keys alleen bij de retail versie en niet bij de digitale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Dat zou toch echt schandalig zijn! Heb er gvd 60euro voor gelapt met CC en dan niet eens dezelfde extra's die de retail versie heeft die ook nog eens goedkoper is... :(

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Techno Overlord schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 18:51:
Dat zou toch echt schandalig zijn! Heb er gvd 60euro voor gelapt met CC en dan niet eens dezelfde extra's die de retail versie heeft die ook nog eens goedkoper is... :(
8)7 _O- Tsja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
[...]

19;00, klapt die server er uit :D. Ey grappig, er zit een Martijn bij...

[ Voor 3% gewijzigd door MrVegeta op 06-08-2010 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

ik word gewoon uitgelachen....

;(

:o

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
MrVegeta schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:03:
[...]

19;00, klapt die server er uit :D. Ey grappig, er zit een Martijn bij...
idd, ik heb al wel een pot gespeeld maar nu is de site helemaal offline :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
En hoe is het gegaan?

Fuck, ik haat het zo hard, mijn plays zijn zoveel slechter dan halverwege eerste beta! Man, ik zat net op 4000 minirals :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 19:48
Zijn de buildtimes veranderd sinds beta? Ik doe er veel langer over tot mijn eerste gateway dan day9 in zijn filmpje, en zoveel kan ik echt niet verkeerd doen :p.

Erg handig om even te oefenen die maps, thx voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
MrVegeta schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:30:
En hoe is het gegaan?

Fuck, ik haat het zo hard, mijn plays zijn zoveel slechter dan halverwege eerste beta! Man, ik zat net op 4000 minirals :').
toernooi is gecanceld door overbelaste site :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

YouR schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 20:00:
[...]

toernooi is gecanceld door overbelaste site :P
Hebben ze een keer groot publiek weer niet goed ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezydevil schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:36:
Zijn de buildtimes veranderd sinds beta? Ik doe er veel langer over tot mijn eerste gateway dan day9 in zijn filmpje, en zoveel kan ik echt niet verkeerd doen :p.

Erg handig om even te oefenen die maps, thx voor de tip.
Uhmm.. Nee?
misschien vergeet je chrono boost, misschien speel je op een andere gamespeed? :P
Is het toernooi echt gecancelled? Jammer, er waren toch al meer dan 500 spelers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 20:12:
[...]

Uhmm.. Nee?
misschien vergeet je chrono boost, misschien speel je op een andere gamespeed? :P
Is het toernooi echt gecancelled? Jammer, er waren toch al meer dan 500 spelers..
nu een showmatch tussen HuK en Dimaga op die stream :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

[...]

Uhmm.. Nee?
Ze zijn nog steeds bezig op de stream. Misschien pakken ze alleen de mensen die ze opgeschreven hebben?

Edit: ^^ Hierboven, blijkbaar een showmatch :P

[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 06-08-2010 20:19 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daanteb schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:19:
[...]

spoiler:
ik heb het ook met iets van 6-7 thors gedaan + scvs om te repareren. probeer in het eerste stuk de factories en de starports te slopen, kan als het goed is net binnen de tijd :P en het gaat erom ff een min op de beacon te staan, je hoeft niet alles te slopen. scheelt ook weer tijd :)
Woei :Y)
spoiler:
Heb hem net gehaald in 19:07. Alleen maar Thors gepompt :Y) Eerst de tank basis gesloopt, toen een stukje Starport basis (command centre, factory & barracks vanaf het lagere niveau), en daarna eerst de rechterbasis leeggeruimd (niet de tower gedaan), toen de linker basis gedaan met nog meer Thors, en toen de middelste. Als laatste de rechtse basis, met gemak :P

Alle achievements binnen voor alles tot de Final Missions :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 06-08-2010 20:21 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me ingeschreven voor de zotac cup aanstaande zondag: http://sc2.cups.gamesports.net/en/cup/17/, benieuwd of ik mee kan doen (maar 512 slots), iemand hier al ervaring mee (je kan 100 euro winnen ^^, niet dat ik ver kom :P )

Ennuh wanneer is het volgende blizzboys toernie? ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 19:48
[...]

Uhmm.. Nee?
..
Het is gametime, dus als ik mijn gamespeed verander gaat die timer op de map ook mee.

Ik zal dadelijk es kijken naar de pylon, of daar al tijdverschil in zit, die maken we toch echt beiden op 9 supply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 20:29:
Heb me ingeschreven voor de zotac cup aanstaande zondag: http://sc2.cups.gamesports.net/en/cup/17/, benieuwd of ik mee kan doen (maar 512 slots), iemand hier al ervaring mee (je kan 100 euro winnen ^^, niet dat ik ver kom :P )

SignUps: 347 / 1024
Zijn wel veel 1on1's :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

net een (voor mijn niveau :P) een epic battle tegen zerg...

de aanvallen schommelen een aantal keer heen en weer, dan weer bij zijn basis, en erna direct een counter waarmee hij in mijn basis zit... gelukkig heb ik een paar keer zijn 2e expansion kunnen slopen, en verras ik hem daarna om met gecloakte banshees zijn techbuildings te slopen :)

als reward promoveer ik naar gold, ben benieuwd hoe ik het daar nu vanaf ga brengen :D

Toch moet ik nog wel goed aan mijn micro werken, in battle met siegetanks, marines, marauders en midvacs bezig zijn, gaat nog niet zo vloeiend als ik zou willen... (want ik bedenk altijd pas in battle dat ik ze even apart moet hotkeyen, lekker chaos is dat dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:02
Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 20:29:

Sneek is net op vakantie, maar misschien wil alu (mrvegeta) wat in z'n eentje doen? : P
YouR schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 18:11:
[...]

gewoon photon cannons in zen basis bouwen (was een goeie map daarvoor), maar de meeste mensen die dat doen blijven op een plek maar je moet juist meer richting de basis gaan bouwen en ik had men economie ook al redelijk op peil zodat ik pylons en cannons kon blijven bouwen.
Had vandaag een knakker die in kulas ravine cannons voor m'n choke bouwde. Ehm, ok, wat nu? Was ik ook gelijk aan het chatten met iemand die me de tip gaf en een nydus worm te bouwen... oooh, goed idee. Was een easy win : D

[ Voor 39% gewijzigd door ImdaMned op 06-08-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ik en Sneek hebben het er over gehad een poosje geleden, het "HWH" (Haters will Hate) maar ik was "gay" want ik wilde eerst de SP uitspelen :D. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe lang Sneek weg is en ik ben bezig een opzetje te maken voor een nieuw (niet Starcraft) channel op youtube... maar ik vond het vorige toernooi wel leuk op het "gedoe" na dus er komt sowieso nog wel wat :). Het casten was altijd wel leuk om te doen en nu de game uit is kan het wat relaxter allemaal.

Ghe Imda, hoe is het in Lingering? Jammer dat SCII geen /trade heeft :(

[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 06-08-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Sneek en Ik he meneer de aso

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
/me Kijkt naar HWH, ja toch de juiste naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die comments bij de stream ook _O-
yes, geert wilders is an ex-pornstar
:') :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk nu in de platinum league, dat veel spelers toch niet echt een antwoord hebben op de M&M&M tactiek met stimpack, ze worden simpelweg overrompeld.

Daarnet ook, er waren wat gevechten tussen mij en een protoss speler met zealots, stalkers, immortals en een enkele collosus maar uiteindelijk, toen ik mijn expansion had kon ik mass marines en een groepje marauders uit mijn barracks pompen, om vervolgens met de stimpack en shield upgrade zijn complete basis af te slachten.

doe ik het nou zo goed, of doen zij het nou zo fout? Ik gok het tweede

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daanteb schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 20:18:
[...]

nu een showmatch tussen HuK en Dimaga op die stream :)
stream? waar? URL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.ustream.tv/channel/thegunrun

heb je grandioos gemist, helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn die laatste missie was vet :D Mooie eindcinematic, beloofd wat voor het volgende deel 8) _/-\o_

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-09 10:37

Pindamann

Human

Informatief filmpje over Zerg play met een aantal voorbeelden:
YouTube: ‪How to play Tactical Zerg In Starcraft 2‬‎

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:09
Diamond league is niet bepaald een stelletje zwakke spelers bij elkaar, zo blijkt.

In Platinum overrompelde ik elke Protoss en elke Zerg met mijn 2Gate maar dat lijkt niet zo goed meer te werken in Diamond. Wel een free win tegen een Terran noob doe begon met "Protoss is op", waar ik wel om moest lachen omdat ik Terran op vind door de vele strategien die ze kunnen uitvoeren.

Anyway, 2gate is een veel riskantere build dan in Platinum, maar ik vermoed dat dat is waar ik naar terug word gezet, binnenkort.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

coptician schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 03:24:
Diamond league is niet bepaald een stelletje zwakke spelers bij elkaar, zo blijkt.

In Platinum overrompelde ik elke Protoss en elke Zerg met mijn 2Gate maar dat lijkt niet zo goed meer te werken in Diamond. Wel een free win tegen een Terran noob doe begon met "Protoss is op", waar ik wel om moest lachen omdat ik Terran op vind door de vele strategien die ze kunnen uitvoeren.

Anyway, 2gate is een veel riskantere build dan in Platinum, maar ik vermoed dat dat is waar ik naar terug word gezet, binnenkort.
Gister mijn Placement matches gespeelt 2 gewonnen 3 verloren kortom in Bronze geplataste maar nu komt het grappig Bronze is makelijker dan de pratisce league met die irritante rotsen overal.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-09 22:32
zo hee wat een bruut spel is dit! Ik zit nu al een tijdje de campaign te spelen maar wat issie cool. Alleen wel jammer dat ik regelmatig een bsod krijg op nvlddmkm.sys vreemd dat dat alleen in starcraft 2 gebeurt en niet in crysis ofzo. Maar wat is ie cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Tripwire999 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:09:
zo hee wat een bruut spel is dit! Ik zit nu al een tijdje de campaign te spelen maar wat issie cool. Alleen wel jammer dat ik regelmatig een bsod krijg op nvlddmkm.sys vreemd dat dat alleen in starcraft 2 gebeurt en niet in crysis ofzo. Maar wat is ie cool!
Als je bsod krijgt van de nvidia drivers, dan zou ik toch eens kijken of er updates zijn om eerlijk te wezen.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Nieuwste drivers staan er al op misschien even uninstallen, cleanen en reinstallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 14:11
Tripwire999 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:09:
ik heb hetzelfde..
was eerst bang dat het nv4disp.dll was, maar die heb ik als het goed is gefixed.
Ik heb in het begin geen problemen gehad; soms denk ik dat het aan de missie ligt...

ik heb een 8600 GTS met nieuwste drivers; Tripwire999 laat je ff wat weten als jij een fix hebt gevonden? ik spit nog even het internet door :)

edit: http://forums.techpowerup.com/showthread.php?p=1976283

[ Voor 4% gewijzigd door Scarify op 07-08-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet echt niet meer wat ik fout doe. Was altijd redelijk in RTS, doe build orders die redelijk lijken op wat andere doen, toch zit ik in silver en wordt keer op keer afgeslacht door bronze, zonder ook maar een schijn van kans te hebben.

Raid ze, kill wat gatherers, geen verliezen zelf. Heb bunker in hun basis met mooi legertje erbij, en dan komt hij ineens met 5 void rays aan die mijn basis overhoop schieten en tegelijkertijd heeft hij in zijn eigen basis nog een sterker leger dan dat ik heb. Terwijl ik veel meer resources heb binnen gehaald en nauwlijks over had, had niet een paar 1000 nog liggen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
furby-killer schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:54:
Ik weet echt niet meer wat ik fout doe. Was altijd redelijk in RTS, doe build orders die redelijk lijken op wat andere doen, toch zit ik in silver en wordt keer op keer afgeslacht door bronze, zonder ook maar een schijn van kans te hebben.

Raid ze, kill wat gatherers, geen verliezen zelf. Heb bunker in hun basis met mooi legertje erbij, en dan komt hij ineens met 5 void rays aan die mijn basis overhoop schieten en tegelijkertijd heeft hij in zijn eigen basis nog een sterker leger dan dat ik heb. Terwijl ik veel meer resources heb binnen gehaald en nauwlijks over had, had niet een paar 1000 nog liggen ofzo.
kijk naar de replay, kijk waar het fout ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van degene daarna waar ik weer was ingemaakt (en degene daarna ook ingemaakt) gekeken, maar ik zie echt niet wat ik fout doe. (nou ja de laatste had ik teveel resources over, maar die daarvoor heb ik replay gekeken, had veel meer resources, had niks over de hele tijd, was compleet ingemaakt door tegenstander die letterlijk 2x groter leger had, en ik had geen enkele upgrade verder behalve stimpack). Beide bronze weer. (Edit: en weer).

[ Voor 55% gewijzigd door Sissors op 07-08-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Ben van zerg naar protoss gegaan en op 1 potje na alles nog gewonnen (silver league) ik moet alleen zorgen dat ik genoeg warp gates heb om te blijven produceren (en niet in de 4 cijfers te staan met minerals :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Scarify schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:47:
[...]

ik heb hetzelfde..
was eerst bang dat het nv4disp.dll was, maar die heb ik als het goed is gefixed.
Ik heb in het begin geen problemen gehad; soms denk ik dat het aan de missie ligt...

ik heb een 8600 GTS met nieuwste drivers; Tripwire999 laat je ff wat weten als jij een fix hebt gevonden? ik spit nog even het internet door :)

edit: http://forums.techpowerup.com/showthread.php?p=1976283
mja ik denk zelf dat het komt omdat me kaart te heet word maar dat zou dan ook in andere games moeten voorkomen en dat is nog niet gebeurt. Vreemde zaak ik ga de temps even controleren als ik starcraft 2 aan t doen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:54:

Had ie niet ergens een verborgen expansion? Ik zou zeker de replay kijken bij zulke games, altijd leerzaam. En gebruik de resources/army/production/spending tabs, zeer handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Tripwire999 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:25:
[...]

mja ik denk zelf dat het komt omdat me kaart te heet word maar dat zou dan ook in andere games moeten voorkomen en dat is nog niet gebeurt. Vreemde zaak ik ga de temps even controleren als ik starcraft 2 aan t doen ben.
Sc2 heeft geen fps limit waardoor je kaart te warm kan worden, ik weet niet meer wat je precies moet doen maar dat weet iemand anders vast wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:30:
[...]

Had ie niet ergens een verborgen expansion? Ik zou zeker de replay kijken bij zulke games, altijd leerzaam. En gebruik de resources/army/production/spending tabs, zeer handig :)
Had hij niet.

Maar ik keek gewoon naar resources in score scherm. Ik heb dan een hoop meer, niks aan tech gedaan, toch had hij 15 marines toen ik er 6 had en ik had helemaal niks over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:02
MrVegeta schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:22:

Ghe Imda, hoe is het in Lingering? Jammer dat SCII geen /trade heeft :(
Al 2 maanden geen raids meer. Summer + WK + sc2 killed wow !

Zo nog even proberen of ik van plek 2 bronze af kan komen om silver te gaan : (. Krijg nu continue turtling terrans + banshee rush op m'n dak : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

furby-killer schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:31:
[...]

Had hij niet.

Maar ik keek gewoon naar resources in score scherm. Ik heb dan een hoop meer, niks aan tech gedaan, toch had hij 15 marines toen ik er 6 had en ik had helemaal niks over.
Dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan de build order ;) Maar je hebt het nu over Marines en eerder over Void Rays? In ieder geval, als je in het begin te weinig units hebt, wil je waarschijnlijk too much in het begin. Bijv. een reactor aan je barracks bouwen duurt net zo lang als het bouwen van 2 marines. Natuurlijk kun je daarna veel sneller marines bouwen, maar als hij al aan komt wandelen als je reactor aan het bouwen is heb je daar zo weinig aan.

Als je dus uit je replays niet 1, 2, 3 iets zinnigs kunt halen, zoek het eens in de build order, en zoek eens wat build orders van anderen op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:01
Hebben alle videokaarten problemen met het overhit probleem van SC2? Ik probeer wat meer informatie hierover te vinden maar dit lukt niet zo goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bomin schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:38:
[...]

Dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan de build order ;) Maar je hebt het nu over Marines en eerder over Void Rays? In ieder geval, als je in het begin te weinig units hebt, wil je waarschijnlijk too much in het begin. Bijv. een reactor aan je barracks bouwen duurt net zo lang als het bouwen van 2 marines. Natuurlijk kun je daarna veel sneller marines bouwen, maar als hij al aan komt wandelen als je reactor aan het bouwen is heb je daar zo weinig aan.

Als je dus uit je replays niet 1, 2, 3 iets zinnigs kunt halen, zoek het eens in de build order, en zoek eens wat build orders van anderen op :)
Heb er een hoop verloren :P

Mjin build order lijkt redelijk op wat andere doen, dus denk ik eerder ik het het in verdere taktiek met de units moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:36
Ik heb zo iets geks.. alle missies uitgespeeld, inclusief alle keuze missies (dus spectre/ghost, nydus worms/platform, safe haven/haven's fall). Toch vind het spel dat ik maar 25/26 missies heb afgemaakt. Als ik alle missies doorscroll, dan valt me op dat bvb bij één van de keuze missies niet staat dat ik hem uitgespeeld (rechts, net boven de easy,normal,hard,brutal knop staat dan "hardest level completed : none", terwijl ik wel de achievements heb!).

Als ik die missie dan nog eens speel, dan heb ik nog steeds maar 25/26 missies gedaan en vind het spel opeens dat ik een andere keuzemissie nog niet heb uitgespeeld (daar stond dan eerst bvb 'hardest level completed : hard' en nu 'hardest level completed : none')

Wtf is er aan de hand?

[ Voor 5% gewijzigd door WVL_KsZeN op 07-08-2010 12:51 ]

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

WVL_KsZeN schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:48:
Ik heb zo iets geks.. alle missies uitgespeeld, inclusief alle keuze missies (dus spectre/ghost, nydus worms/platform, safe haven/haven's fall). Toch vind het spel dat ik maar 25/26 missies heb afgemaakt. Als ik alle missies doorscroll, dan valt me op dat bvb bij één van de keuze missies niet staat dat ik hem uitgespeeld (rechts, net boven de easy,normal,hard,brutal knop staat dan "hardest level completed : none", terwijl ik wel de achievements heb!).

Als ik die missie dan nog eens speel, dan heb ik nog steeds maar 25/26 missies gedaan en vind het spel opeens dat ik een andere keuzemissie nog niet heb uitgespeeld (daar stond dan eerst bvb 'hardest level completed : hard' en nu 'hardest level completed : none')

Wtf is er aan de hand?
Er is 1 geheime misssie in het spel, mogelijk heb je die nog niet gespeeld?

spoiler:
Die zit in Media Blitz en kan je alleen unlocken tjidens het spelen van de campaign, niet meer achteraf.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:36
GoUdViS schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:54:
[...]

Er is 1 geheime misssie in het spel.

spoiler:
Die zit in Media Blitz en kan je alleen unlocken tjidens het spelen van de campaign, niet meer achteraf.
Maar waarom wordt bij Ghost of a Chance and Haven's Fall iedere keer de 'hardest level completed' gereset naar 'none'?

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

WVL_KsZeN schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:55:
[...]

Maar waarom wordt bij Ghost of a Chance and Haven's Fall iedere keer de 'hardest level completed' gereset naar 'none'?
Ik denk omdat het keuze missies zijn en je tijdens de campaign de andere missies gespeeld hebt. Ik ben mijn campaign opnieuw begonnen dus kan het niet checken of het bij mij ook zo is.

D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 14:11
Tripwire999 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:25:
[...]

had het net weer, las ergens dat je bij Nvidia config de kaart op prestaties moet zetten ipv kwaliteit.. d8 eerst dat het hielp maar helaas :(

echt stront vervelend als ik de hele tijd mn PC moet restarten om 10 min later het weer te moeten doen..
(overigens vaak saven lijkt ook te helpen :S)

edit: ik ga dit proberen; (citaat)
- Go in your bios.
- Set your memory freq to 666mhz. note: 333mhz if your motherboard sets the DDR timing and not the DDR2 (you may have to set the freq in "unlinked mode" to do this.)
- Enjoy

I've tested it on several rigs and it works 100%.

-- ben echt een complete leek op dit gebied maar ik probeer het wel :+

[ Voor 21% gewijzigd door Scarify op 07-08-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:10

Bezulba

Formerly known as Eendje

wtf doe je tegen die exploderende pleuris zerg? ik kan marines bouwen tot ik een ons weeg, maar 50 marines, 1 zo'n ding en hop, 50 dode marines.. en hij heeft ze al voordat ik uberhaupt iets heb wat ze op afstand kan neer schieten... ik haat dit spel

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Dat heet en ik zeg het duidelijk. Een hard counter. Banelings zijn de hardcounter tegen marine spammende Terran. Wat jij kan doen zijn 2 dingen (of meer). Marauders zijn al iets sterker dan Marines en overleven een baneling klap wel. Back up met een medivac en je kan een eind komen. Je kan proberen een Thor te maken want die merkt er ook weinig van. Maar beter scout je zijn basis, zien of die geen Hydra Den/Spire hebt en je maakt 2 banshees en gaat daarmee zijn workers killen.

"De beste manier om je tegenstander uit te schakelen is niet door zijn leger te verslaan maar door zijn economie om zeep te helpen."
- Alucardu / Blizzboy cast #39.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
YouR schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:30:
[...]

Sc2 heeft geen fps limit waardoor je kaart te warm kan worden, ik weet niet meer wat je precies moet doen maar dat weet iemand anders vast wel :)
je moet in variables.txt (Documents/Starcraft II) dit toevoegen:
frameratecap=60
frameratecapGlue=30

door die cap zou het overhittings probleem opgelost moeten zijn. anders moet je ff googlen voor het hele verhaal :)
furby-killer schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:31:
[...]

Had hij niet.

je kan ff je replay uploaden, kan iedereen em kijken :P
WVL_KsZeN schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:55:
[...]

dat zijn idd die keuze missies, tijden worden blijkbaar niet opgeslagen maar hij slaat wel op of je em uitgespeeld hebt. ik heb de andere keuze missies tijdens mijn campaign gedaan en ik kreeg na de laatste missie gewoon al mn portraits terwijl er nu nog steeds geen tijden bijstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:24:
wtf doe je tegen die exploderende pleuris zerg? ik kan marines bouwen tot ik een ons weeg, maar 50 marines, 1 zo'n ding en hop, 50 dode marines.. en hij heeft ze al voordat ik uberhaupt iets heb wat ze op afstand kan neer schieten... ik haat dit spel
Hoe kan dat nou, zo'n baneling word al afgeschoten voordat het in de buurt kan komen bij marines. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je bent niet de enige... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:09
MrVegeta schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:28:
Dat heet en ik zeg het duidelijk. Een hard counter. Banelings zijn de hardcounter tegen marine spammende Terran. Wat jij kan doen zijn 2 dingen (of meer). Marauders zijn al iets sterker dan Marines en overleven een baneling klap wel. Back up met een medivac en je kan een eind komen. Je kan proberen een Thor te maken want die merkt er ook weinig van. Maar beter scout je zijn basis, zien of die geen Hydra Den/Spire hebt en je maakt 2 banshees en gaat daarmee zijn workers killen.

"De beste manier om je tegenstander uit te schakelen is niet door zijn leger te verslaan maar door zijn economie om zeep te helpen."
- Alucardu / Blizzboy cast #39.
Hard counters bestaan niet. Banelings zijn goed tegen Marines, maar met goede micro kunnen marines zich verspreiden en de banelings kunnen dan veel minder goed functioneren. Marauders zijn zelfs zeer goed tegen banelings omdat ze niet light zijn (en bijna niemand gaat voor pure Marines), dus Banelings zijn niet 'het antwoord' tegen Marines, dus geen hard counter. Strategien kunnen andere strategien verslaan, maar dat gebeurt zelden op basis van een enkele unit en veel meer op de juiste plaats en de juiste tijd.

Als je je bezig houdt met counters heb je snel de neiging om 'het perfecte' leger op te bouwen. Voorbeeld: Je Protoss tegenstander houdt de Overlords tegen en je hebt geen idee wat 'ie doet. Je ziet vier Stalkers en je bent bang voor Void Rays, dus je gooit een Hydra den neer en maakt een zooitje Hydras, maar dan ben je bang voor Colossi en maak je een Spire en een zooitje Corruptors, en dan ben je bang dat 'ie mass Stalker gaat dus gooi je een Infestation Pit neer en maak je een Hive en gooi je een Ultralisk Cavern neer en heb je zoveel tech structures gemaakt dat je tegenstander je gemakkelijk verslaat met pure ground-units, omdat je al je geld uitgaf aan tech structures.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-09 20:37

Kingpinda

Citizenship is earned.

pff. hele week bezig geweest om mijn videokaart temp e.d. te testen. volle week goed kunnen spelen totdat ik ineens uit het niets reboot kreeg en hij niet meer wilde opstarten. Dacht eerst temp. maar kreeg 88 post errors. vaak half uur moeten laten staan cmos clearen en bij aanzetten ging hij door een cycle van zo'n 10 of meer korte reboots. soms korter dan 2 seconden. todat ik c1 zag en hij verder doorstarte. Windows log er op nagekeken. event 41. dus computer weet het ook niet behalve dan onverwachts powerloss. Hier voor zat ik te denken aan die gruwelverhalen van graka maar alle diodes werden ingame en inmenu nooit warmer dan 70 graden. ook even aan mobo gedacht. corrupte bios chip of iets... maar blijkbaar mijn 2 jaar JONGE voeding ocz 600 watt die er de brui aan geeft.

Nu nieuwe 700 watter erin en ik kan weer gamen jay.

Verder is gameplay ontzettend gaaf. met een maat 2vs2 geprobeerd. zitten in bronze. behoorlijk wat verschil tussen players toch wel. De ene keer maken we ze in en de andere x worden we zelf super hard geowned. Laatste tijd ownen zij ons meer hehe ff nog wat meer oefenen.

Life is like living only without the peaches

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  1. Houd het nuttig + ontopic
  2. Bedelen om trialkeys valt onder spam
  3. Posten van je account + id nummer valt daar eveneens onder
  4. Wil je in de spelerslijst komen te staan, stuur een DM naar Angeloonie