![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 208% gewijzigd door Angeloonie op 09-08-2010 22:41 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 208% gewijzigd door Angeloonie op 09-08-2010 22:41 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Angeloonie op 02-08-2010 21:04 ]
En welk stuk hardware zou daarin de bottleneck kunnen zijn? CPU, Mem, grafische kaart of HD speed?Tormbo schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:04:
Waarschijnlijk het laden van de textures, dus als je het echt vervelend vind die even naar beneden schroeven.
[ Voor 52% gewijzigd door apNia op 02-08-2010 21:30 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Dat is niet zo zwart-wit te zeggen want dit ligt aan een aantal factoren en alle dingen die je opnoemt hebben er wel invloed op. Wat zijn je specs en wat voor resolutie speel je?apNia schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:30:
[...]
En welk stuk hardware zou daarin de bottleneck kunnen zijn? CPU, Mem, grafische kaart of HD speed?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Hehehe zo kan ik me met Starcraft 1 nog een potje herinneren met een vriend die 1:15 uur duurde. Je kon me echt m'n bed inrollen daarna. Was helemaal kapotBoeboe schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:37:
Wat een ongelofelijke stress. 5 1v1 matches na elkaar gespeeld en moet gewoon stoppen omdat ik het letterlijk niet langer volhou
Goed bezig wel, 10 matches gewonnen, 8 verloren tot nu toe.
In de meest logische setting worden textures weggeschreven in je memory van je grafische kaart. Het hangt er echter vanaf hoeveel je hier van hebt, en ook wat de snelheid er op is of het eventueel een bottleneck zou kunnen vormen. En daarnaast ook hoeveel mem SC2 gebruikt voor o.a. de textures. Zover ik weet kun je het in SC2 niet ingame zien, maar schat op highest res en beste kwaliteit dat het wrs rond de 512 zal liggen.apNia schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:30:
En om even m'n post te bumpen van deel 6
[...]
En welk stuk hardware zou daarin de bottleneck kunnen zijn? CPU, Mem, grafische kaart of HD speed?
PSN: Mondaatje
daanteb schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:40:
moet je om die portraits te unlocken weer opnieuw een campaign doen om de andere keuzes uit te spelen? de andere keuzes komen wel in de missie lijst maar je records worden niet opgeslagen.
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Anoniem: 358309
Microsoft Windows Vista (6.0) Home Premium Edition Service Pack 2 (Build 6002) Is het probleem denk ik, Vista is een draak van een OS, XP of Win7 lost meestal dit soort problemen op.apNia schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 23:10:
Nou ik heb 4GB mem geheugen en een redelijk OK videokaart (Nvidia 9600GT: http://www.nvidia.com/object/product_geforce_9600gt_us.html)
Met de specs van mijn PC had ik tbh wel snellere laadtijden verwacht. Niet dat het een hele nieuwe machine is, maar laden van vooral single player missies duurt echt ontzettend lang (denk aan tussen de 30 en 50 secs soms).
Anoniem: 303530
Als je hem op windowed en maximized zet heb je daar geen last meer vanAnoniem: 303530 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 23:22:
ik heb vooral last van beroerde alt-tab performance, ik zit bijna een minuut naar een zwart scherm te staren (wel 2) alvorens hetgene te laden waar ik mee bezig was.
staren naar het HDD ledje bied op dit soort momenten uitkomst, helaas zit er niet zo''n LED op mijn systeem...
Anoniem: 303530
held!CyCloneNL schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 23:35:
[...]
Als je hem op windowed en maximized zet heb je daar geen last meer van
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Anoniem: 155599
Ja het schokte bij mij ook.An1mA schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 23:27:
Jongens hebben jullie ook dikke lagg op bnet nu? Ik dacht dat me vader de lijn dicht trok met zn streams, wat ik niet echt kon geloven dat ie even 80/10 dicht trok. Blijkbaar had me opponent het ook, alleen nu ben ik me streak kwijt er door -..-
Cititzen of Ladonia
9800X3D | 3070
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Lol, 1 tip, ga niet campen in je basis zoals je met C&C gewend bent of je moet zelf snel willen techen naar een bepaalde unit. Wanneer ik je hoor praten over turrets en bunkers overal weet ik dat je er te lang over doet. In SC2 is er geen manier om je basis totaal af te schermen en er is altijd wel een tactiek om binnen te komen. Je leger is daarom je belangrijkste wapen omdat het mobiel is. Probeer de vijand te verrassen, het liefst elke zoveel minuten van de game. Het vereist een manier van denken, het lijkt heel erg risico vol maar het doel is om zoveel druk te zetten dat de tegenstander geen tijd heeft om jouw aan te vallen.ShadowBumble schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 08:39:
Ik voel me toch wel behoorlijk in de pan gehakt moet ik toegeven ik hoor iedereen over de campaign spelen op Brutal en noem maar op, ik ben nu gewoon even rustig aan het wennen op normal en wandel er redelijk simpel doorheen.
Dus ik had gister zo iets van weet je wat ik ga even een 1vs1 online doen, alles begon erg goed mijn econemy liep goed, ik had gelijk scouts erop uitgestuurd om een rond te snuffellen bij hem ( Zerg VS Terran (ik)).
Dus de match verliep ongeveer zo
Gelijk zooitje SCV's gebouwt om de economy te boosten werkte ansich prima.
- Eerst building barracks
- Missle Turrets op de meest gangbare aanvlieg routes ( blame C&C tactics )
- Alle toegang passes naar mijn basis bewaakt met Turrets.
Dus ik dacht dat zit wel snor langzamerhand lekker aan het techhen terwijl de infantrie en Maurenders aan de lopende band uit rolden, ik stuur een redelijk small team ( ongeveer 15 infantrie en 10 maurenders ) richting zijn basis, en halverwege spawn er opeens een berg met adds in mijn base. Die alle mijn SVC's weg vaagden en alle Supply Depots. Kortom economy weg en geen mogelijkheid tot bouwen meer aangezien ik de melding kreeg " need more supply depots ".
Kortom ik werd weggevaagt, heb de reply wel gesaved en vanavond maar eens kijken hoe ik erachter kan komen hoe hij speelde.
Dit was overigens mijn eerst match in de practice league.
Ik ben met eigenlijk 0 kennis van Starcraft halverwege beta begonnen, en kan nu goed mee komen in Platinum. Wat mij hielp was een paar standaard builds uit je hoofd leren, unit counters voor veel voorkomende units en veel spelen. HDStarcraft en HuskyStarcraft op youtube geven ook enorm veel informatie tijdens hun casts.Techno Overlord schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 08:52:
Vroeger hendig veel SC gespeeld. Heb daar tussenin alleen C&C als RTS gespeeld. Tot gisteravond nog steeds potjes C&C Generals Zero Hour gedaan. Ik wil nu ik bijna (vrijdag) ben afgestudeerd, gaan storten op een nieuwe RTS. SCII lijkt me dus supervet. Ik heb echter een paar vraagjes. Ik ben niet zo van de singleplayer en speel alleen online. Als ultranoob zijnde maak ik toch een kans? Is er een soort matchmaking systeem? Moet ik echt eerst de singleplayer met de Terrans afronden of kan ik mijn SCI kennis nog gebruiken en toch enkele potten breken?
[ Voor 45% gewijzigd door Spooof op 03-08-2010 08:58 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Cloud op 03-08-2010 09:06 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Forever raver!
Dankje ik zal het zeker in mijn achterhoofd houden, wat dat aan gaat is de benadering in tegenstelling tot C&C behoortlijk anders, foutje vanavond gewoon opnieuw wat campaign missies doen en weer een paar potjes online.MrFl0ppY schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 08:54:
[...]
Lol, 1 tip, ga niet campen in je basis zoals je met C&C gewend bent of je moet zelf snel willen techen naar een bepaalde unit. Wanneer ik je hoor praten over turrets en bunkers overal weet ik dat je er te lang over doet. In SC2 is er geen manier om je basis totaal af te schermen en er is altijd wel een tactiek om binnen te komen. Je leger is daarom je belangrijkste wapen omdat het mobiel is. Probeer de vijand te verrassen, het liefst elke zoveel minuten van de game. Het vereist een manier van denken, het lijkt heel erg risico vol maar het doel is om zoveel druk te zetten dat de tegenstander geen tijd heeft om jouw aan te vallen.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
ja, eerst moet je matches spelen en dan word je ingedeeld in een 'league' dan kom je vrijwel altijd tegen een gelijke speler.Techno Overlord schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 09:08:
Is er ook een matchmacking systeem die er voor zorgt dat je online alleen tegen lui komt te spelen die ongeveer dezelfde skills als jou hebben? Dus niet een lvl1 vs een lvl50 bij wijze van....
Als je je een beetje ingelezen had in de MP van SC2 dan had je die vraag zelf ook wel kunnen beantwoordenTechno Overlord schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 09:08:
Is er ook een matchmacking systeem die er voor zorgt dat je online alleen tegen lui komt te spelen die ongeveer dezelfde skills als jou hebben? Dus niet een lvl1 vs een lvl50 bij wijze van....
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Ja.Techno Overlord schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 09:08:
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Hmmm klinkt erg intressant. Er is nu wel het laatste uur een ontzettende drang ontstaan om die game te spelen en dat terwijl ik nog 4 dagen hier moet zijn en vrijdag eindpresentatie.... Ik kom voorlopig even niet meer in dit topic.Cloud schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 09:15:
[...]
Als je je een beetje ingelezen had in de MP van SC2 dan had je die vraag zelf ook wel kunnen beantwoordenJa er is een erg uitgebreid matchmaking systeem. Met verschillende leagues (volgens mij: diamond, platinum, gold, silver, bronze) met daarbinnen weer divisies. Zo schijn je meestal wel tegen ongeveer gelijkwaardige spelers te spelen. Maar het kan even duren voordat je in de juiste league/divisie geplaatst bent. Aan het begin zul je ongetwijfeld een paar keer op je virtuele donder krijgen. Ik wacht daar nog op
Forever raver!
Anoniem: 117217
Anoniem: 339794
Dat is inderdaad een goede vraag! Ik zie zelf ook vaak units een hogere rang krijgen (te zien bij de unit info) maar als ik alle specs vergelijk met een 'rookie unit' van hetzelfde type, dan is alles precies hetzelfde. Dus de HP, armor, shield, attack, etc. Wat is dan het voordeel dat een unit in rang stijgt? Voor zover ik op internet kan vinden, niets!FragNeck schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:32:
[...]
Gisteren zag ik voor het eerst dat ik een lvl5 unit had, een nieuwe unit begint met lvl0, hoe zit het daarmee?
[ Voor 5% gewijzigd door Greebs op 03-08-2010 10:46 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Blaat op 03-08-2010 11:13 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Anoniem: 315662
dat is het idee van het matchmaking systeem, gelijkwaardige spelers tegen elkaar zetten en om de zoveel matches een hogere speler om je vorderingen te testen.Techno Overlord schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 09:08:
Anoniem: 232381
Respect!MrFl0ppY schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 08:25:
Zo eindelijk gisteren het level Welcome to the jungle uitgespeeld op brutal. Helaas geen achievements maar met behulp van 18 saves was ik erg blij dat ik er was! Had de tip opgevolg om zoveel mogelijk marines te pompen en samen met medics en stim er doorheen te knallen. Ging over het algemeen wel goed, totdat ik een high templar en een collosus even over het hoofd had gezien. BOEM storm+laser en daar ging 90% van mijn leger. Reload...
Online sta ik nu 4e in gold en win constant van platinum kerels, ik verwacht dan ook wel een promotie 1 dezer dagen.
Gewoon wat hardware verkopen ;-)R420R schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:09:
Ik heb zelf van een vriend een trial key gehad en heb die 7 uur nu al volgespeeld. Ik heb de smaak te pakken! Nu nog het geld bij elkaar sprokkelen om het te kopen want ik ben een arme student. Ik wil heel graag verder spelen.
Samen met die vriend in kwestie een paar potjes 2v2 online gedaan en de laatste hebben we gewonnen. Ik merk zelf dat Terran mij erg ligt. We deden een "standaard schietventje" rush op de zwakste speler (zerg) dus die was met 10 minuten uitgeschakeld. Daarna hebben we onze 200 pop compleet volgegooid met thors, vikings en tanks en hebben we (met moeite, dit was een vrij ervaren verdediger, hij deed supply depots voor de ingang en tanks in siege modus langs de klif samen met wat anti-air) de tweede speler afgemaakt.
* wimpie007 wil meer!
Snellere laadtijden kan je beter behalen met een snellere hardeschijf. Ik heb zelf een SSD schijf en ben ben de eerste of een van de eerste die de game 100% geladen heeft.apNia schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 23:10:
Nou ik heb 4GB mem geheugen en een redelijk OK videokaart (Nvidia 9600GT: http://www.nvidia.com/object/product_geforce_9600gt_us.html)
Met de specs van mijn PC had ik tbh wel snellere laadtijden verwacht. Niet dat het een hele nieuwe machine is, maar laden van vooral single player missies duurt echt ontzettend lang (denk aan tussen de 30 en 50 secs soms).
YepGohan-san schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:53:
Het is misschien wat vaag, maar ik zit mij ineens te bedenken, is het in MP ook mogelijk om 1vs1vs1 te spelen online?
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
doh..... ik denk dat ik maar even in een hoekje moet gaan staan! thanks.
ik stuur je wel een DMfender89 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:40:
Heeft iemand toevallig nog een trial key over? Ik zou graag sc2 even willen testen, alvorens te kopen ( want het lijkt me wel een gaaf spel!)
heb afgelopen dagen de "i suck at starcraft 2" filmpjes bekeken, nu al veel van geleerd:-)
Anoniem: 355714
TIjdens beta(phase2) kreeg ik vaak geen melding dat mijn supply/food vol zat en nu heb ik het ook nog maar stukken minder omdat ik nu ook op mijn supply/food let opzich wel goedTappone schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:21:
Ik heb sinds 2 dagen enorm last van geluidsproblemen. Ik weet niet goed hoe het te omschrijven, maar om de haverklap heb ik gekraak en blijft het geluid hangen.. ook mis ik vaak gewoon geluiden (bijv. als er een unit klaar is hoor ik er niks van) Al van alles geprobeerd, maar geen idee hoe het op te lossen... Meer mensen last van?
Als in ware Blizzard stijl beantwoord : " When it's Done "Refragmental schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:59:
Al bekend wanneer de 2 andere campaigns uitkomen?
[ Voor 12% gewijzigd door TJHeuvel op 03-08-2010 13:08 ]
Anoniem: 155599
hij bedoelt APM = actions per minuteFlghter1982 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:08:
ik denk dat je bedoelt APM i.p.v. AMP = Attacks Per Minute
MMM = Marauders Marines Medivacs) Sterke combie
nog meer dingen die je wilt weten?![]()
Macro = goed je base en resources bij houden zodat je niet b.v. 1000 minerals en gas hebt.. ten alle tijden zo laag mogelijk blijven.
Micro is je troepen controlleren b.v. degene die aangevallen word naar achter zetten zodat die weer op de achterlinie verder kan knallen en de focus naar een andere unit met full health gaat etc.
Nu je het zegt , ik heb ook zoiets de laatste 2 dagen. Niet extreem of iets, begint met zacht gekraak naar luid dan is het geluid even weg , om vervolgens weer terug te komen.Tappone schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:21:
Ik heb sinds 2 dagen enorm last van geluidsproblemen. Ik weet niet goed hoe het te omschrijven, maar om de haverklap heb ik gekraak en blijft het geluid hangen.. ook mis ik vaak gewoon geluiden (bijv. als er een unit klaar is hoor ik er niks van) Al van alles geprobeerd, maar geen idee hoe het op te lossen... Meer mensen last van?
[ Voor 30% gewijzigd door Lukin op 03-08-2010 13:14 ]
Ik speel al heel lang strategie games zoals C&C en AoE, maar dit is eigenlijk anders omdat er veel meer diversiteit is. Althans, dat is mijn beleving.Betthen schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:31:
na het lezen van dit forum gelijk maar even langs het winkeltje gereden en het spel gehaaltvraagje alleen, stel je ben nieuw in dit genre spel, kan je dan beter Singleplayer of multiplayer/friendlys gaan spelen? Zit er iets van een tutorial in om de basis te leren kenneN? kan pas vanavond installeren dus beter wat info proberen te krijgen
[ Voor 8% gewijzigd door FragNeck op 03-08-2010 13:37 ]
Dan is het wel essentieel dat je je OS én SC2 op dezelfde schijf heb staan toch?admiral866 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:46:
[...]
Snellere laadtijden kan je beter behalen met een snellere hardeschijf. Ik heb zelf een SSD schijf en ben ben de eerste of een van de eerste die de game 100% geladen heeft.
Anoniem: 302269
Als je het hebt over de challenges (en dat lijkt me zo als ik naar je omschrijving kijk), zijn het er 27. 9 challenges, met allemaal 3 targets waarvoor je bronze, silver en gold kunt halen, en 3 maal 9 maakt 27...:)FragNeck schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:35:
[...]
[...]
Daarnaast zijn er nog 26 (?) speciale missies waarbij je op verschillende niveaus om te gaan tegen diverse tegenstanders en hoe je om moet gaan in diverse situaties.
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door VP. op 03-08-2010 13:56 ]
Je OS zou ik sowieso op de SSD zetten. En starcraft ook op een SSD. Op die manier wordt de game-data sneller in je geheugen geladen.Mag schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:39:
[...]
Dan is het wel essentieel dat je je OS én SC2 op dezelfde schijf heb staan toch?
Is de rest wel te doen op hard? Eergisteren wilde ik eens 'een' missie op hard spelen omdat normal veel te gemakkelijk is voor mij, maar Welcome to the jungle viel zwaar tegen ... Ik had de indruk dat het verschil tussen normal en hard heel groot was in die missie, hoe zit dat in de andere missies?Anoniem: 232381 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:43:
[...]
Respect!![]()
Ik probeerde het op Hard en het lukte me niet om én de missie te voltooien én te voorkomen dat Protoss shrines capte (hard achievement). Kwam er dan op neer dat ze dan opeens 'heel ver weg' iets capte en het mij gewoon niet lukte me op tijd daar een weg heen te banen en tegelijkertijd zelf gas te cappen en of Protoss basissen te slopen![]()
Maar ja ik zat ook Goliath's te spammen en ik lees dat dat een minder goed plan is. Binnenkort maar eens opnieuw proberen met marine spam.
Ik moet er niet aan denken deze missie op brutal te spelen.....
Dat verschil is ook groot.Bob schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:10:
[...]
Is de rest wel te doen op hard? Eergisteren wilde ik eens 'een' missie op hard spelen omdat normal veel te gemakkelijk is voor mij, maar Welcome to the jungle viel zwaar tegen ... Ik had de indruk dat het verschil tussen normal en hard heel groot was in die missie, hoe zit dat in de andere missies?
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Ik heb verschillende missies op hard gedaan en het is goed te doen. De Achievements op hard zijn soms heel erg lastig. Welcome to the jungle zat ik op gegeven moment met 4 SCVs dat spul te harvesten dat leek mij een veel efficientere manier van werken. Chokepoint en alles erachter is van mijBob schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:10:
[...]
Is de rest wel te doen op hard? Eergisteren wilde ik eens 'een' missie op hard spelen omdat normal veel te gemakkelijk is voor mij, maar Welcome to the jungle viel zwaar tegen ... Ik had de indruk dat het verschil tussen normal en hard heel groot was in die missie, hoe zit dat in de andere missies?
[ Voor 0% gewijzigd door Menace_1981 op 03-08-2010 14:30 . Reden: typo ]
Lol dat was op Brutal echt geen optieShadowhawk00 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:15:
[...]
Ik heb verschillende missies op hard gedaan en het is goed te doen. De Achievements op hard zijn soms heel erg lastig. Welcome to the jungle zat ik op gegeven moment met 4 SCVs dat spul te harvesten dat leek mij een veel efficientere manier van werken. Chokepoint en alles erachter is van mij
Fragneck:FragNeck schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:14:
[...]
Dat verschil is ook groot.
Ik merkte het zelf ook, in het begin gaat het allemaal wel, maar na lvl 4 of zo dan wordt het toch beduidend lastiger op hard.
Het verschil tussen hard en brutal schijnt ook noemenswaardig te zijn
Een DM?? Waarom krijg ik daar dan geen melding van?! Ik kijk meteen!wimpie007 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:47:
[...]
Fragneck:
Ik had je nog een DM gestuurd gisteren maar helaas geen reactie van je gehad ;-(
[ Voor 5% gewijzigd door FragNeck op 03-08-2010 15:11 ]
Je moet de replay inderdaad capturen met bijvoorbeeld FrapsMenace_1981 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:30:
Even een vraagje: hoe kun je een replay op Youtube zetten? Moet je de replay frapsen of iets dergelijks?
Thanks! En reply terug, stond je notification uit ofzo?FragNeck schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:50:
[...]
Een DM?? Waarom krijg ik daar dan geen melding van?! Ik kijk meteen!
Edit:DM gelezen en beantwoord.
Anoniem: 117217
Als je meer wil weten over het starcraft 2 ranking systeem is dit goeie lectuur: http://www.sirlin.net/blo...ft-2s-ranking-system.htmlTjaBske schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:53:
Iemand al promotie gehad naar een hogere league? Het is me nog een beetje onduidelijk hoe die skill bepaling van de leagues nou precies werkt.
Ik zit nu op bronze maar heb het idee dat ik silver wel aan kan... Na hoe veel potjes of win/loose ratio oid of wordt je skill op andere manieren bepaald? Tijdens selectie had ik 2/5 gewonnen en werd in bronze geplaatst terwijl een maat van mij dezelfde win aantal had in selectie en hij kwam in silver... Wordt er nog naar stats gekeken oid?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq