![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 115% gewijzigd door Angeloonie op 01-08-2010 14:03 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 115% gewijzigd door Angeloonie op 01-08-2010 14:03 ]
Less = more
Anoniem: 272351
Opnieuw installeren is verplicht.IWriteCode schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:00:
Is de beta client ook te gebruiken om het spel te spelen? Of is opnieuw installeren verplicht?
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Anoniem: 76109
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat zou zomaar kunnen.Anoniem: 76109 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:43:
Ik heb ook de CE pre-ordered bij Bol.com Als ik naar tracking and tracing ga staat de status op in collectieHet zal toch niet dat ik nog een dag extra moet wachten.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wet Koop op Afstand. Je mag binnen 7 werkdagen na ontvangst kostenloos retourneren. Ik denk dat als je ze dat vertelt, ze het niet erg vinden om gewoon direct de bestelling te annuleren. Scheelt beide partijen tijd en geld.Omdat ik het dus al betaald heb via internet... En dus lastig wordt om het te cancelen... rare regels allemaal bij de frs.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Er moet in elk geval 1 patch gedownload worden...hmr schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:12:
ik heb op dit moment dankzij de belachelijke levertijd van kpn/upc hier geen internet in mijn nieuwe huisje behalve blackberry inet via tether.. kan ik daarmee SC al spelen singleplayer of moet ik eerst al 30 patches downloaden ? en heeft het geen zin voor mij om al te spelen?
Ik weet niet hoe dat zit met 'verbruikbare' goederen, zoals game-keys. Grote kans dat dat niet onder de wet verkoop op afstand valt...Species5618 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:15:
Wet Koop op Afstand. Je mag binnen 7 werkdagen na ontvangst kostenloos retourneren. Ik denk dat als je ze dat vertelt, ze het niet erg vinden om gewoon direct de bestelling te annuleren. Scheelt beide partijen tijd en geld.
[ Voor 35% gewijzigd door IWriteCode op 27-07-2010 12:17 ]
Less = more
Ik heb hem een tijd geleden bij bol besteld en net gezien dat die thuis is afgeleverd.Gonadan schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:13:
[...]
Dat zou zomaar kunnen.
Mijn ervaring is dat preorderen bij een webshop om het snel in huis te willen hebben de minst snelle manier is om het in huis te hebben.
Het is voor hun een manier om kopers binnen te harken maar uiteindelijk is gewoon ophalen in een winkel nog altijd het snelst.
Mits het product niet heel erg schaars is natuurlijk, maar dat valt over het algemeen wel mee.
Negen van de tien keer worden software en media uitgesloten van de Wet Koop op Afstand.IWriteCode schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:16:
Ik weet niet hoe dat zit met 'verbruikbare' goederen, zoals game-keys. Grote kans dat dat niet onder de wet verkoop op afstand valt...
Dan heb jij mazzel.TJVB schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:20:
Ik heb hem een tijd geleden bij bol besteld en net gezien dat die thuis is afgeleverd.
[ Voor 20% gewijzigd door Gonadan op 27-07-2010 12:22 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Anoniem: 170122
Grootste misvatting ooit. Dit geld alleen voor producten die je niet hebt open gemaakt. Dit is om te voorkomen dat mensen impulsaankopen doen, en heeft niks te maken met het wel of niet tevreden zijn over een product.Species5618 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:15:
[...]
Wet Koop op Afstand. Je mag binnen 7 werkdagen na ontvangst kostenloos retourneren. Ik denk dat als je ze dat vertelt, ze het niet erg vinden om gewoon direct de bestelling te annuleren. Scheelt beide partijen tijd en geld.
bij mij belden ze net aan toen er niemand thuis was. komen ze het morgenvroeg weer proberen ... OH NP!11TJVB schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:20:
[...]
Ik heb hem een tijd geleden bij bol besteld en net gezien dat die thuis is afgeleverd.
[ Voor 6% gewijzigd door Rannasha op 27-07-2010 12:24 ]
Hoe groot is die patch?IWriteCode schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:16:
[...]
Er moet in elk geval 1 patch gedownload worden...
[...]
Ik weet niet hoe dat zit met 'verbruikbare' goederen, zoals game-keys. Grote kans dat dat niet onder de wet verkoop op afstand valt...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
30 MB of iets in die richting. Stelt weinig voor.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik kreeg gisteravond ongeveer 50mb aan patches binnen, ging als de bliksem. Verder moet je nog een eerste keer inloggen via battle.net en vervolgens kan je als het goed is de offline mode spelen. Voor zover ik heb gehoord kan je wel niet saven in die offline mode, dus misschien kan je beter oefenen tegen een AI tegenstander of een build-order-tester spelen oid.
Anoniem: 36835
neepartyondude schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:31:
Net besteld bij Battle.net, ben heel erg benieuwd. Dit is de eerste keer dat ik Star Craft speel, ga ik het snappen zonder de kennis en ervaring van deel 1?
hier ga ik niet eens op antwoordenEnne, hoe zijn ze bij Blizzard in het bijhouden/patchen van het spel? Ik heb daar met EA/Dice nou niet de allerbeste ervaring mee namelijk
Hangt er van af wat je snel noemt. Als er iets echt gamebreaking is brengen ze daar meestal zsm een hotfix of kleine patch voor uit, verder wachten ze met het uitbrengen van een patch tot ze echt tevreden zijn.partyondude schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:31:
Net besteld bij Battle.net, ben heel erg benieuwd. Dit is de eerste keer dat ik Star Craft speel, ga ik het snappen zonder de kennis en ervaring van deel 1?
Enne, hoe zijn ze bij Blizzard in het bijhouden/patchen van het spel? Ik heb daar met EA/Dice nou niet de allerbeste ervaring mee namelijk
[ Voor 32% gewijzigd door Pontifex op 27-07-2010 12:55 ]
Anoniem: 102704
Je gaat een awesome tijd tegemoet man! Als ik denk aan die eene keer dat ik starcraft voor het eerst speelde mijn god wat een ervaring. Qua patchen is blizzard gewoon koning. Het gaat ook om balans vooral bij SC, blizzard zal alles op alles zetten om het zo goed mogelijk te balanceren. Mijn special edition is trouwens net aangekomen hoorde ik van mijn vriendin (bol.com).partyondude schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:31:
Enne, hoe zijn ze bij Blizzard in het bijhouden/patchen van het spel? Ik heb daar met EA/Dice nou niet de allerbeste ervaring mee namelijk
Dit jaar nog een patchCronax schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:34:
[...]
Wel zal er nog LANG gepatcht worden waarschijnlijk, voor SC1 kwam vorig jaar geloof ik nog een patch, terwijl dat spel al 12 jaar oud is ofzo?
Ik kan deze vanmiddag beantwoorden, gisteren ook verstuurd vanuit Gamersland, ik ben vandaag wel thuisrilla schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:34:
Gisteren mailtje gehad van Gamersland dat het is verstuurd. Verwacht het daarom vandaag maar ik ben niet thuis dus hoop dat het pakketje door de brievenbus past. Iemand ervaring hiermee?
[ Voor 9% gewijzigd door drpeer_holland op 27-07-2010 13:30 ]
Anoniem: 76109
Met alle andere spellen van blizzard kun je zowel op OSX als op windows spelen. Je kunt zelfs beide versies van battle.net downloaden zodra je key geregistreerd is. Ik neem aan dat dit met SC2 ook zo is. (Ik speel zelf ook op OSX en heb de beta van SC2 zowel op OSX als windows 7 geprobeerd)Polster schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:52:
Ik heb begrepen dat je op de cd de OSX en Win versie krijgt. Ik zit nu tijdelijk op een Mac, kan ik het nu gewoon installeren en de key registreren en over een week gewoon nog op windows installeren? Of wordt na registreren je key gekoppeld aan de OSX of Win versie?
http://tinyurl.com/5sdar8p
Ik heb daar ook maanden op gehoopt, echter heeft het er alle schijn van dat je alleen samen kunt spelen als je er twee koopt.CyCloneNL schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:58:
Kan je van Starcraft2 ook een spawn versie installeren? Of op meerdere PC's installeren?
Ik heb net mijn special edition ontvangen, en zal vanavond nog graag met wat collega's een potje willen doen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Spawn versies zijn er deze keer niet, maar er zitten wel 2 guest passes in de retailbox. Daarmee kunnen je vrienden / collega's de volledig game installeren en in totaal 7 uur spelen over een maximum van 14 dagen.CyCloneNL schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:58:
Kan je van Starcraft2 ook een spawn versie installeren? Of op meerdere PC's installeren?
Ik heb net mijn special edition ontvangen, en zal vanavond nog graag met wat collega's een potje willen doen
*edit* ben bang van niet... Jammer.
"The greatest harm can result from the best intentions"
Aaah super dan verneem ik dat graag! Ben benieuwd!drpeer_holland schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:47:
[...]
Ik kan deze vanmiddag beantwoorden, gisteren ook verstuurd vanuit Gamersland, ik ben vandaag wel thuis
en je hebt wel je serienummer aan je b.net account gekoppeld?Maldred schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:07:
Begint lekker. Kan niet eens inloggen. Krijg deze error: "No Starcraft II version associated with this account" ofzoiets. Op bnet forums staat dat je je account pass moet resetten. Nu echt al 10 keer gedaan... Iemand dit ook gehad en oplossing.
Trouwens ook echt handig. Kan niet eens posten op bnet forum voor dit probleem. Want je moet eerst ingame komen om een character te maken. Mja dat lukt natuurlijk niet...
Jup, staat tss mijn andere blizz spellen. Status active.RonnieB82 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:11:
[...]
en je hebt wel je serienummer aan je b.net account gekoppeld?
[ Voor 21% gewijzigd door Maldred op 27-07-2010 13:21 ]
Alsof je je eerste MDMA ervaring beschrijftAnoniem: 102704 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:36:
[...]
Je gaat een awesome tijd tegemoet man! Als ik denk aan die eene keer dat ik starcraft voor het eerst speelde mijn god wat een ervaring. Qua patchen is blizzard gewoon koning. Het gaat ook om balans vooral bij SC, blizzard zal alles op alles zetten om het zo goed mogelijk te balanceren. Mijn special edition is trouwens net aangekomen hoorde ik van mijn vriendin (bol.com).
Anoniem: 232381
Heh, zit dat erin? Ik kan me dat spel nog wel herinneren....Species5618 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:00:
Hah, dat Lost Viking arcade spelletje in de Cantina is nog best grappig
http://tinyurl.com/5sdar8p
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Nu je het zegt, Zerg is het zwakste ras! Blizzard weer echt geen zak van balancen!Gonadan schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:31:
Ik zit de TS eens te bekijken, als je ziet welke units gecounterd worden dan is Zerg ontieglijk de sjaak, die hebben bijna nergens een counter voor.
Nee, Lost Vikings zit er niet in. Lost Viking is een schmup die je kan vinden op de arcade kast in de cantineAnoniem: 232381 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:23:
[...]
Heh, zit dat erin? Ik kan me dat spel nog wel herinneren....
Vanavond pas laat thuis, en dan maar hopen dat het activeren in één keer goed gaat. Ben erg benieuwd naar de campaign. (En stiekum wil ik met Protoss een campaign spelen eigenlijk. Bloody Bli$$ard.![]()
)
In jouw geval had je misschien beter een fysiek exemplaar gekocht...als je iemand kent die het ook heeft kan je misschien ff het schijfje lenen, de patches zijn maar iets van 50-60mb ofzo dus dat krijg je wel binnen over je 2mbitKettrick schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:29:
Ik heb het op battle.net de game gekocht en doe nu een poging om het zaakje op kantoor te downloaden, waar torrents uiteraard dicht staan.
Zijn er meer mensen die trouble hebben met de http downloads, anders moet ik het thuis op 2mbit downloaden en is de eerste patch uit tegen de tijd dat ik kan beginnen
Je hoeft niet zo cynisch te doen hoor.apNia schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:27:
Nu je het zegt, Zerg is het zwakste ras! Blizzard weer echt geen zak van balancen!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik gok dat ik die vandaag op weg naar huis niet meer tegenkom, en ik heb geen zin om de hele stad door te vliegenCronax schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:33:
In jouw geval had je misschien beter een fysiek exemplaar gekocht..
Ik ga maar ff wat rondvragen idd, vreemd genoeg doet steam het hier wel gewoon en kan me zelfs herinneren wow patches te hebben gedownload op kantoor, vandaar dag ik het idee kreeg dat de servers overvol zaten.als je iemand kent die het ook heeft kan je misschien ff het schijfje lenen, de patches zijn maar iets van 50-60mb ofzo dus dat krijg je wel binnen over je 2mbit
Ik heb in de Beta ook veel Protoss gespeeld en dat bevalt prima!synx6 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:29:
Heb wat gespeeld, bevalt goed. Helaas trekt mn vid kaart niet de shadows... Bummer!!
Protoss online blijft mn favoriet! ID: Synx (605)
Weinig Nederlanders online trouwens!
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Zoals day9 ooit zei, je moet niet denken in counters.Gonadan schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:38:
[...]
Je hoeft niet zo cynisch te doen hoor.
Misschien hebben ze wel geen specifieke counters maar is het hele ras allround, lekker makkelijk spelen.
roggel een guestpass bij die lui en je kunt het zelf spelenfurby-killer schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:51:
Ik zit nog te twijfelen of ik hem wel of niet zal kopen. Spelers waarmee ik vroeger AOE speelde zitten al op msn me te vertellen dat ik het moet kopen, maar van het beetje van wat ik van SC1 weet is dat vooral military micro, en dat is niet bepaald mijn sterke/favoriete punt, heb liever de (economic) macro.
Hoe is dat bij SC2?
spelers als IdrA spelen erg op macro, het is mogelijk. Maar tbh is micro wel een sterk onderdeel van SC. Probeer de demo inderdaad zou ik zeggenfurby-killer schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:51:
Ik zit nog te twijfelen of ik hem wel of niet zal kopen. Spelers waarmee ik vroeger AOE speelde zitten al op msn me te vertellen dat ik het moet kopen, maar van het beetje van wat ik van SC1 weet is dat vooral military micro, en dat is niet bepaald mijn sterke/favoriete punt, heb liever de (economic) macro.
Hoe is dat bij SC2?
Same here. Meerdere keren geprobeerd in IE en Firefox, verschillende mailadressen/password etcPeertje schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:10:
Ik probeer een battle.net account aan te maken maar loop tegen een HTTP 500 server error aan en kan dus geen account aanmaken
Whatever
Geen idee wie day9 is maar ik gok dat je doelt op het feit dat je niet moet counteren maar moet zorgen dat je sneller bent zodat de tegenstander moet counteren.apNia schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:47:
Zoals day9 ooit zei, je moet niet denken in counters.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als het je gaat om de beschikbaarheid, volgens mij heeft blizzard meer dan genoeg exemplaren voorzien van de normale editie, maar rondvragen scheelt natuurlijk dubbele aanschafkostenKettrick schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:41:
[...]
Ik gok dat ik die vandaag op weg naar huis niet meer tegenkom, en ik heb geen zin om de hele stad door te vliegen
[...]
Ik ga maar ff wat rondvragen idd, vreemd genoeg doet steam het hier wel gewoon en kan me zelfs herinneren wow patches te hebben gedownload op kantoor, vandaar dag ik het idee kreeg dat de servers overvol zaten
Day[9] is een speler die high-end matches van nuttig commentaar voorziet en een dagelijkse videolog bijhoudt, vooral aflevering 132 van zijn videolog vond ik uitermate nuttig als speler die nooit echt veel SC1 gespeeld heeft.Gonadan schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:03:
[...]
Geen idee wie day9 is maar ik gok dat je doelt op het feit dat je niet moet counteren maar moet zorgen dat je sneller bent zodat de tegenstander moet counteren.
[ Voor 46% gewijzigd door Cronax op 27-07-2010 14:12 ]
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
CD key aan je account toevoegen, vervolgens kun je een installer downloaden.jor1972 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:06:
vraagje voor degenen die hem al hebben geinstalleerd:
Ik wil hem ook gaan spelen op mijn alienware m11x, daar zit echter geen drive ingebouwd. is het verplicht met de disk te spelen of is online verificatie ook prima?? ik verwacht dat ik hem vandaag eind van de dag binnen ga krijgen.
alvast bedankt.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Dan moeten er wel verdomd veel bugs in dat spel gezeten hebben als ze 12 jaar na datum nog altijd moeten patchen.Cronax schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:34:
[...]
Hangt er van af wat je snel noemt. Als er iets echt gamebreaking is brengen ze daar meestal zsm een hotfix of kleine patch voor uit, verder wachten ze met het uitbrengen van een patch tot ze echt tevreden zijn.
Wel zal er nog LANG gepatcht worden waarschijnlijk, voor SC1 kwam vorig jaar geloof ik nog een patch, terwijl dat spel al 12 jaar oud is ofzo?
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
wachtwoord veranderen werkte bij mij.Maldred schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:07:
Begint lekker. Kan niet eens inloggen. Krijg deze error: "No Starcraft II version associated with this account" ofzoiets. Op bnet forums staat dat je je account pass moet resetten. Nu echt al 10 keer gedaan... Iemand dit ook gehad en oplossing.
Trouwens ook echt handig. Kan niet eens posten op bnet forum voor dit probleem. Want je moet eerst ingame komen om een character te maken. Mja dat lukt natuurlijk niet...
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Vandaar ook dat Idra het King of the Beta tournament heeft gewonnen!apNia schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:27:
[...]
Nu je het zegt, Zerg is het zwakste ras! Blizzard weer echt geen zak van balancen!
Dure grap, daar kost het 60 euro. Dan koop ik het liever via een andere partij voor 45.Anoniem: 170122 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:21:
Ik heb Starcraft 2 overigens via de Battle.net store gekocht. Erg fijn en snel! Credit card gegevens inkloppen, keertje op OK klikken en de Starcraft 2 licentie is aan mijn account toegevoegd
Anoniem: 232381
offtopic: ik voorspel weer vele 'coole' nicks als Kill0r en -=TheShit=- en dat soort bagger.TheKillingBean schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:12:
Handige tip:
Denk goed na over je profile naam voordat je dit in gaat vullen. Je profile naam wordt ook online gebruikt, en het is niet mogelijk om je profile (nog) te wijzigen.
Heb gelukkig de naam die ik wilde kunnen gebruiken en was nog niet bezet. Zal vanavond wel anders zijnTheKillingBean schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:12:
Handige tip:
Denk goed na over je profile naam voordat je dit in gaat vullen. Je profile naam wordt ook online gebruikt, en het is niet mogelijk om je profile (nog) te wijzigen.
Anoniem: 44492
Volgens mij niet, aangezien je ook ieder een "aparte" character code hebt.Pontifex schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:30:
[...]
Heb gelukkig de naam die ik wilde kunnen gebruiken en was nog niet bezet. Zal vanavond wel anders zijn
Wow, hij kan echt aan een stuk door praten zeg, het houdt maar niet op.Cronax schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:03:
Day\[9] is een speler die high-end matches van nuttig commentaar voorziet en een dagelijkse videolog bijhoudt, vooral aflevering 132 van zijn videolog vond ik uitermate nuttig als speler die nooit echt veel SC1 gespeeld heeft.
Wat Day\[9] in dit verband aangeeft (en daarin is hij bepaald niet de enige) is dat bepaalde units wel eens waar sterk zijn tegen bepaalde andere units, maar dat het meestal al te laat is om die sterke units te maken als je tegenstander er al 20 ofzo heeft en het begrip 'counter' dus niet echt van toepassing is. Daarnaast kan je met goed gebruik van de sterke punten van je units met 'zwakke' units van sterke winnen.
De eerste keer tijdens de beta moest je 2 namen invullen en later in de beta nog maar 1. Volgens mij hebben ze dat laatste aangehouden?Anoniem: 44492 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:31:
[...]
Volgens mij niet, aangezien je ook ieder een "aparte" character code hebt.
ja die eerste was nick en id meen ik... was een beetje een rot systeem omdat iedereen ineens IdrA of HDStarcraft kon zijnPontifex schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:34:
[...]
De eerste keer tijdens de beta moest je 2 namen invullen en later in de beta nog maar 1. Volgens mij hebben ze dat laatste aangehouden?
Dit is mijn profiel in ieder geval:
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/271254/1/Pontifex/
Alles wordt instant ge-update werk fantastischtot nu toe 4 missies gedaan en het is helemaal top!
Als je het spel voor het eerst start en inlogt wordt je gevraagd om een naam in te voeren. Dit wordt je Battle.net naam. Om er voor te zorgen dat je een unieke identifier hebt, worden er 3 random cijfers achter geplaatst.Pandemic schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:39:
Volgens mij heet ik dan straks mijn normale naam + achternaam. Dat zou ik nou niet echt heel prettig vinden.
Update, is net binnengekomen door de brievenbus, ik ben even gamen....laters...rilla schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:06:
[...]
Aaah super dan verneem ik dat graag! Ben benieuwd!
Waar vind je die code precies? dus er kunnen 999 legolassen zijnAnoniem: 44492 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:44:
Iedereen heeft een aparte character code, zonder die code kun je hem niet toevoegen.
Ik ben vorenii, ook al heeft niemand deze nick. Maar toch heb ik character code 280, deze is verplicht in te vullen als je mij (of iemand anders) wilt toevoegen.
Bedankt en veel plezierdrpeer_holland schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:44:
[...]
Update, is net binnengekomen door de brievenbus, ik ben even gamen....laters...
Helaas, geen uniek gekleurde Thor unit ingame voor jou dan xDredfoxert schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:48:
Bleh, ik hoor net van mn vriendin dat ik de code voor de CE _NIET_ mag invoeren in mn eigen bnet account aangezien zij de pet wil hebben. Die had ik haar ook eigenlijk al beloofd maar nu zijn de pets dus aan de SC2-CE key gekoppeld in plaats van een losse key om de pet toe te voegen aan een bnet account.
Kan ik dus nog niet spelen en moet ik een gewone halen bij de Bart Smit ofzo
Nahjah ... zolang ik de dogtag usb stick maar kan houden!
Je krijgt daarom ook een 'spoiler warning' voordat je in je DVD menu komtVP. schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:00:
Waarschuwing!
Als je de gelukkige eigenaar van een CE bent, kijk niet naar de making of DVD! Er staan echt gigantisch veel spoilers op
[ Voor 4% gewijzigd door Chester op 27-07-2010 15:07 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Dit probleem had ik ook. Heeft kennelijk iets te maken met het te langzaam updaten van de accounts. Blizzard adviseert je password enkele malen te resetten. BronPandemic schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:03:
Ik kan niet inloggen op Bnet in SC2 zelf ondanks het feit dat ik Bnet net account heb waaraan SC2 toegevoegd is.
Hij geeft zelfs aan dat SC2 "Active" is.
Als ik probeer ingame in te loggen zegt ie doodleuk dat er geen SC2 geassocieerd is met het gebrukikte account om me vervolgens door te sturen naar mijn Bnet pagina waar SC2 wel doodleuk bij staat!
Ik kan dus gewoon niet spelen nu.
[ Voor 10% gewijzigd door Shadrin op 27-07-2010 15:10 ]
"The greatest harm can result from the best intentions"
Ik antwoord hier wel oppartyondude schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:31:
Ja de mijne is ook het zelfde.Shadrin schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:08:
[...]
Edit: Ik merkte net trouwens dat m'n character code (889) hetzelfde is gebleven als in de 2e fase van de beta. Is dat bij de andere betaspelers ook zo, of is het puur toeval?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq