En welk stuk hardware zou daarin de bottleneck kunnen zijn? CPU, Mem, grafische kaart of HD speed?Tormbo schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:04:
Waarschijnlijk het laden van de textures, dus als je het echt vervelend vind die even naar beneden schroeven.
Ja dat van die novice maps had ik al gelezen, maar bij het spelen had ik gelijk in de gaten dat het langzamer ging.Wussie schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:29:
De practice matches draaien volgens mij op 'Normal' speed, maar vergeet niet dat je op de Novice maps zit waar iedere main basis is afgeschermd door de destructable rocks.
Ladder matches gaan op Faster.
Ik snap alleen niet waarom ze voor de practice matches andere settings hebben, dan raak je toch helemaal gewend aan die normal speed.
Bedankt voor de info in ieder geval, op naar de placement matches.
Wat ik zo gauw niet kan vinden; Aangezien dit van blizzard is, moet ik net als wow weer aan abo afsluiten?
Nee.mcsluis schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:51:
Wat ik zo gauw niet kan vinden; Aangezien dit van blizzard is, moet ik net als wow weer aan abo afsluiten?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
http://tinyurl.com/3xgcd8mmcsluis schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:51:
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verder: [PC] StarCraft 2 - Deel 7
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
En we gaan hier dus verder: [PC] StarCraft 2 - Deel 7
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Houd het nuttig + ontopic
- Bedelen om trialkeys valt onder spam
- Posten van je account + id nummer valt daar eveneens onder
- Wil je in de spelerslijst komen te staan, stuur een DM naar Angeloonie