Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358309

Anoniem: 155599 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 02:10:
[...]

:P anders zei ik wel armory.

Anyways degene die zei dat je een avatar unlocked door alle missies te halen in brutal. FU :D
50 puntjes that's it.
Die laatste missie op brutal ging ook niet over rozen
[afbeelding]

spoiler: laatste missie
De 2de keer mijn 3de gas meteen gepakt ipv er later pas achter komen dat er nog een was en de grond volgebouwd tegen die irritante wormen.
Dan heb je missies overgeslagen want als je alles doet krijg je de Sarah Kerrigan avatar, kijk maar in je lijst me avatars en klik op de avatar van kerrigan links onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Anoniem: 358309 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 02:18:
[...]

Dan heb je missies overgeslagen want als je alles doet krijg je de Sarah Kerrigan avatar, kijk maar in je lijst me avatars en klik op de avatar van kerrigan links onder.
Ah complete all 29 missions.
Die 3 keuze missies dus ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168987

Species5618 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:33:
[...]

Ik heb de missie gewonnen door gewoon m'n units thuis te houden en veel te bouwen. De eerste paar droppods die dichtbij zijn pak ik nog wel, maar daarna laat ik ze gewoon gaan.

Zodra je op 100 supply aan units zit, gaat het door naar het 2e objective, waar je de generaal moet vinden. Dan moet je een redelijk legertje hebben om te kunnen pushen.

Ik zet Siege Tanks aan beide kanten van de basis, met een bunker vol met marines. Daarnaast een aantal Missile Turrets tegen de fliers. Ik bouw een MMM bal op om te helpen waar het nodig is. 1 SCV aan iedere kant stilzetten met auto-repair aan. Daarnaast tech ik door naar Battlecruisers met 1-2 Science Vessels.Pas op zodra ze met Broodlords komen (tegen het eind), dan moet je de Siege Tanks even unsiegen omdat ze anders alles kapot schieten met friendly fire als ze de Broodlings targeten. Met je anti-air even de Broodlords focus-firen.

Toen ik de 100 supply had gehaald ben ik erop uit gegaan met 5 BCs, 2 Science Vessels en een MMM bal. De BCs deden het grootste gedeelte van het slopen, de MMM was er voornamelijk voor de support. Langzaam pushen en zorgen dat je geen units verliest.
Dankuwel voor de moeite :p, maar ik had het ondertussen al :+ . Mijn excuses, nu moet ik de missie all in nog fixen, ik neem aan dat deze de laatste is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-04 10:43
@outcast

spoiler:
Je krijgt wel een avatar, alleen dan voor alle 29 missies, voor elke moeilijkheidsgraad 1. Dus normale, secret missie, en de 3 keer dat je tussende missies moet kiezen (uit m'n hoofd, SC2 staat niet op de laptop) Haven missie. de Nova/tosh missie, en de eénnalaatste missie

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Leuk artikel over de geschiedenis van Starcraft's populariteit in Korea
http://askakorean.blogspo...aft-popular-in-korea.html

[ Voor 13% gewijzigd door Slashdotter op 02-08-2010 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Echoes of the Future speedrun op hard, 3 minuut 20 seconden _/-\o_
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CZlHRczozgA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Hotkey tutorial voor beginners

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aOoCTp0Mvwk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Starcraft 2 soundboard voor Android
http://www.appbrain.com/app/com.jleo.sc2.enus

Thor lijkt me leuk, get to da dropship!!!! :)
nee, die bestaat helaas niet

[ Voor 23% gewijzigd door Slashdotter op 02-08-2010 04:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Erg handig inderdaad dankjewel, heb gister nog even met die Lava missie zitten klooien maar clicking en slecting al die SVC's die aan het minen waren is gewoon bagger.

Dus ook ik ga maar even aan de hotkeys again ;) nug nog even kijken of het mogelijk is om bevoorbeeld alle "resource" SVC's in 1 hotkey group te proppen zodat ik met 1 key alles selecteer, en een hotkey group voor een enkele zodat we fast building kunnen doen.

^^ Edit:

CTRL Click dus om alle units te selecteren on screen van een bepaalt type :s

[ Voor 12% gewijzigd door ShadowBumble op 02-08-2010 07:50 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

ShadowBumble schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 07:46:
[...]

CTRL Click dus om alle units te selecteren on screen van een bepaalt type :s
Dubbelklikken op een unit doet hetzelfde :).

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 21:39

Maduth

Probeersel

... en bedankt mede-tweakers.... ben dus nu officieel eigenaar van een editie SCII. Waarom laat ik me nu weer zo meeslepen in de hype :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Toch maar op normal verder gegaan eerst, maar merk dat ik best veel terugval op de mmm, alledrie geupgrade en dan alleen een paar andere units erbij voor support of scouting.

Lang geleden dat ik me zo vermaakt hebt met een rts.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-05 16:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zo, zaterdag middag Starcraft 2 gehaald. Ik moet zeggen dat het een aardig spel is. Ik vind de cutscenes en het verhaal tussen de missies door echt super gemaakt. Ik heb inmiddels al met de protoss gespeeld en ga nu voor wat volgens mij het laatste artifact is.

De upgrade tree is echt een leuke aanvulling moet ik zeggen. Merk toch wel door de tree wat voor soort speler ik ben. tot nu toe geen missie gefaald in normal mode, viel allemaal goed te doen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Vinden jullie die training modus online ook zo slecht ontworpen.
Die rotsen zorgen ervoor dat je eigenlijk niet met mellee de tegenstanders kan aanvallen op een normale manier, je defend gewoon je rotsen.
Als zerg wordt je dan gewoon keihard genaait helaas :(

Ben nu ook met de hardmode achievements bezig, er zijn ook extra achievements ( feats of strength ) die je kan halen maar die je niet weet.
Iemand een lijstje met wat je ervoor moet doen of valt dat onder spoilers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:28
Meer mensen last van het feit dat ze de eisen van de achievements wel halen maar dat ze kennelijk niet actief worden? Ze blijven grijs bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Mijn placement matches afgerond. Laatste match was epic!
Ik was terran en mijn opponent speelde zerg. Ik had redelijk standaard mijn ingang toegegooid met 2 supply depots en één barracks. Een scan verried een banelingbust, maar ik was net iets te laat om mijn ingang te versterken waardoor een aantal speedlings mijn scv's aan het slopen waren. Met moeite de speedlings kunnen killen, maar al mijn scv's waren weg. Gelukkig had ik wat energy over op mijn command center en een paar mules later waren de scv's terug vrolijk aan het minen.

Mijn ingang had ik ondertussen goed dichtgegooid zodat de volgende banelingbust er niet door kwam. Ondertussen kon ik met mijn 3 banshees de zerg wat harassen en zag ik dat hij mutalisk ging. Ik had tijd genoeg om vikings te bouwen en mijn expansion te securen.
Dan een MMM ball opbouwen om zo de zerg te zergen!

Ik denk dat hij alles op z'n banelingbust had ingezet, want eens die niet volledig gelukt was leek hij een beetje verloren te lopen en ondanks z'n grote economische voorsprong wist hij toch geen winst veilig te stellen. Hij has ook slechts één expansion, wat als zerg toch niet geweldig veel is.

Nu zit ik in gold... benieuwd of ik daar wat kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat hij alles op z'n banelingbust had ingezet, want eens die niet volledig gelukt was leek hij een beetje verloren te lopen en ondanks z'n grote economische voorsprong wist hij toch geen winst veilig te stellen.
Redelijke kans dat hij gewoon een build order gejat/gekopieerd had van een pro, die doet hij netjes na en zal hij redelijk vaak mee winnen. Maar als het faalt dan kunnen die mensen vaak helemaal niks meer zelf voor strategie verzinnen.

Ik zit jammer genoeg nog steeds met een key die weigerd te activeren, iemand enig idee hoe lang het blizzard normaal gesproken kost om op zulk soort dingen te reageren via mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:39

VP.

wimpie007 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:17:
Meer mensen last van het feit dat ze de eisen van de achievements wel halen maar dat ze kennelijk niet actief worden? Ze blijven grijs bij mij.
Vreemd. Heb je misschien een cheat gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:48
Shadowhawk00 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:14:
Vinden jullie die training modus online ook zo slecht ontworpen.
Die rotsen zorgen ervoor dat je eigenlijk niet met mellee de tegenstanders kan aanvallen op een normale manier, je defend gewoon je rotsen.
Als zerg wordt je dan gewoon keihard genaait helaas :(
Als je last begint te krijgen van de rotsen, is het tijd om te beginnen aan je placement matches. De rotsen zijn in de practice league er juist voor bedoeld om op je gemak alles uit te proberen. Ik heb, als Zerg speler, de practice matches overgeslagen.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:39

VP.

Shadowhawk00 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:14:
Ben nu ook met de hardmode achievements bezig, er zijn ook extra achievements ( feats of strength ) die je kan halen maar die je niet weet.
Iemand een lijstje met wat je ervoor moet doen of valt dat onder spoilers?
Google is your friend.

http://www.starcraft-sour...ment/category/view/?id=25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Ik heb de Campain op (Hard) Completed. die laatste missie was echt een Pain in the Ass.

Iemand alles al op Brutal gehaald? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:23

3xNix

golfr in hart en nieren

Gister echt 3-4 uur bezig geweest met Zero hour, ik dacht dat geen bunkers verliezen een achievement was...
Maar probeerde tegelijkertijd ook 4 hatcheries en alle marines te redden. (Hard)

Stom stom stom, geen gebouw verliezen is geen achieve... en onmogelijk als je de rest wil halen.
Ik beloof mezelf vanaf nu maar 1 achieve per mission te gaan halen.

Maar boven alles, eerst te lezen wat de achieves precies zijn, scheelt een hoop "restart mission" uses. :F

edit:
Persoonlijk vind ik het jammer dat rally points van gebouwen geen attack move meer zijn.
Toch een stuk makklijker als marines die 2-3 zerglings onderweg naar m'n main force zich verdedigen.

[ Voor 17% gewijzigd door 3xNix op 02-08-2010 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-05 13:04
Mensen, ik heb al zitten googlen maar kan het echt niet vinden. Kan je je Battle.net account gebruiken voor Battle.net 2.0 en dus Starcraft 2?
Ik heb via het oude Battle.net een account aangemaakt voort Starcraft 1 en vraag me af of ik deze dan ook ga/moet gebruiken voor Battle.net 2.0.

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 21:58

ShadowBumble

Professioneel Prutser

breminem schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:14:
Mensen, ik heb al zitten googlen maar kan het echt niet vinden. Kan je je Battle.net account gebruiken voor Battle.net 2.0 en dus Starcraft 2?
Ik heb via het oude Battle.net een account aangemaakt voort Starcraft 1 en vraag me af of ik deze dan ook ga/moet gebruiken voor Battle.net 2.0.
Volgens mij zijn die nog gescheiden heb er igg nog niks over gelezen dat deze al samen zijn gegaan

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Laatst online: 15:10
breminem schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:14:
Oude battlenet accounts zijn niet compatibel met SCII battlenet. Je zult dus een nieuw account aan moeten maken op [url]http://http://eu.battle.net/en/[/url]

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-05 13:04
Shadrin schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:29:
[...]

Oude battlenet accounts zijn niet compatibel met SCII battlenet. Je zult dus een nieuw account aan moeten maken op [url]http://http://eu.battle.net/en/[/url]
Het is me helemaal duidelijk. Bedankt voor de snelle reactie!

Nu nog een nieuwe PC om de game smooth te kunnen draaien. 8)

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
3xNix schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:12:...
edit:
Persoonlijk vind ik het jammer dat rally points van gebouwen geen attack move meer zijn.
Toch een stuk makklijker als marines die 2-3 zerglings onderweg naar m'n main force zich verdedigen.
Dat is toch wel zo? Of?

Juist nog een potje PvsZ, ik als zerg. Hij had zijn ingangen geblockt, dus ik af en toe wat checken. Komt ie met een paar carriers en een mothership aanvallen, maar dat kon ik nog goed tegenhouden en afmaken. Val ik hem aan, hij verliest heel zijn leger. Met zijn laatste carrier komt ie mijn basis aanvallen, wat natuurlijk niet echt goed lukt :). Begint ie daarna te janken en mij uit te schelden :)

Ahh heerlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Laatst online: 20:33
Goede morgen!

Voor de mensen die twijfelen of hun computer SC2 trekt of niet, mijn oude pc (amd3500+ 2,2gig – 2GB - Asus 7600 GS 256 MB) trekt SC2 best prima. Zelfs 4 tegen 4 online ging nog net. Natuurlijk wel alles op low (helaas).

Ik kan duidelijk merken dat ik nog een ontzettende newbie ben. Ik ken de counters nog niet, en na 20 minuten weet ik eigenlijk nog niet zo goed wat ik moet doen. Ondertussen ken ik de terran units steeds beter, maar heb ik nog geen idee wat de protoss en de zerglings doen. Alles op zijn tijd denk ik dan maar! Ik concentreer me veel op 2on2 en 3on3 om op die manier snel wat online skills te krijgen. De campaign komt later wel, ik zit nu pas in de 3de missie :)

Het is tot nu toe een erg leuk spel, met veel zaken die nog ontdekt moeten worden! Helaas ben ik wel al veel mensen tegengekomen die je voor van alles en nog wat uitmaken als je van ze wint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

3xNix schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:12:
edit:
dat is inderdaad minder, vind het jammer dat je minder controle hebt over de ralley points.

plus nog wat andere kleine dingen, medic AI bijvoorbeeld, als er 1 marine blijft steken blijven al die medics daar omheen ouwehoeren terwijl er toch maar 1 tegelijk kan healen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 10:45
hulkie schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:43:

Het is tot nu toe een erg leuk spel, met veel zaken die nog ontdekt moeten worden! Helaas ben ik wel al veel mensen tegengekomen die je voor van alles en nog wat uitmaken als je van ze wint...
:D Hoewel ik na de 1e beta nog niet online heb gespeeld kan ik hier toch zo van genieten he, mensen die je uitschelden als je wint, heerlijk!

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

M1lamb3r schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:57:
[...]

:D Hoewel ik na de 1e beta nog niet online heb gespeeld kan ik hier toch zo van genieten he, mensen die je uitschelden als je wint, heerlijk!
Laat ze :)... betekent namelijk dat ik een keer zou winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Flghter1982 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:56:
Ik heb de Campain op (Hard) Completed. die laatste missie was echt een Pain in the Ass.

Normal voelde aan als very easy dus ik ben nu al een behoorlijk eind op brutal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flghter1982 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:56:

Afbeeldingslocatie: http://img844.imageshack.us/img844/6436/97169056.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Laatst online: 23:02
Kun je trouwens nergens op de SC2 site de ladder rankings zien? Ik zou ook de rankings van de hoogste divisies wel eens willen bekijken, maar ingame is dat zo goed als onmogelijk natuurlijk en op de SC2 site kan ik het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Laatst online: 15:10
Op de site van blizzard zelf kan ik het ook niet vinden, maar onderstaande site verzameld alle gegevens van alle servers:

http://rts-sanctuary.com/...tal=RTS&act=sc2Statistics

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Laatst online: 23:02
Mja, zulke sites ben ik ook vaker tegengekomen op teamliquid.net. Thanks anyway :).
Ik kwam er net wel achter dat je je eigen ladder kunt zien op de SC2 site en vanuit die ladder weer naar andere spelers kunt doorklikken (net als ingame, kut dus).

Het is behoorlijk slecht dat er niet gewoon een overzicht is van alle divisies / leagues en dat je niet kunt zoeken op spelersnamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Laatst online: 05-05 15:03

DarkKnight

Narf

Klein vraagje: Hoe kan ik vantevoren weten of een missie een keuzemissie zal zijn (en dan bedoel dat je tussen twee opties/zijden moet kiezen)? En/of is er een manier om de missie te annuleren als je bij de keuzes bent aangekomen?

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:03
Kan er weer een toernooitje begonnen worden? tijdens de beta vond ik deze geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Laatst online: 11-05-2024
Maldred schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:39:
[...]

Dat is toch wel zo? Of?

Juist nog een potje PvsZ, ik als zerg. Hij had zijn ingangen geblockt, dus ik af en toe wat checken. Komt ie met een paar carriers en een mothership aanvallen, maar dat kon ik nog goed tegenhouden en afmaken. Val ik hem aan, hij verliest heel zijn leger. Met zijn laatste carrier komt ie mijn basis aanvallen, wat natuurlijk niet echt goed lukt :). Begint ie daarna te janken en mij uit te schelden :)

Ahh heerlijk :+
Nog veel leuker, nidus channal maken en gewoon achter in zijn basis uitkomen met je leger.
Surprise, "we zijn van zerg cleaning ltd en we hoorden van een protos plaag :P"
Kost wel wat maar het is zo leuk als je het goed kan plaatsen, de meeste zetten allemaal defence bij hun ramp en hebben weinig units als ze aan het techen zijn, en 10 hydras met wat support is best leuk tegen een leger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

heeft iemand hier voip werkend gekregen.. hier lukt het echt niet.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291856

Een BMT #3 zou inderdaad leuk zijn, sneek? alu? hebben jullie weer tijd? :) Vorige toernooien waren leuk gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05 10:32
3xNix schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:12:
Gister echt 3-4 uur bezig geweest met Zero hour, ik dacht dat geen bunkers verliezen een achievement was...
Maar probeerde tegelijkertijd ook 4 hatcheries en alle marines te redden. (Hard)

Stom stom stom, geen gebouw verliezen is geen achieve... en onmogelijk als je de rest wil halen.
Ik beloof mezelf vanaf nu maar 1 achieve per mission te gaan halen.

Maar boven alles, eerst te lezen wat de achieves precies zijn, scheelt een hoop "restart mission" uses. :F

edit:
Geen gebouwen verliezen is toch wel een achievement (op normal)?
"Hold the Line" heet ie volgens mij.

Die "The Best Defence..." achievement is wel een pain in the ass!!
Maar het was me na 4-5 keer proberen eindelijk gelukt.

Ik moet wel zeggen dat je door deze achievements vaak nieuwe tactieken bedenkt die later goed van pas kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-03 22:09

Mandor

Lord of Chaos

DarkKnight schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:24:
Klein vraagje: Hoe kan ik vantevoren weten of een missie een keuzemissie zal zijn (en dan bedoel dat je tussen twee opties/zijden moet kiezen)? En/of is er een manier om de missie te annuleren als je bij de keuzes bent aangekomen?
Het spel maakt een autosave op het moment van de keuze. Die kan je dus herladen op het moment dat je een andere keuze wil maken. Er is volgens mij geen mogelijkheid om te annuleren.

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:33
Mandor schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:35:
[...]

Het spel maakt een autosave op het moment van de keuze. Die kan je dus herladen op het moment dat je een andere keuze wil maken. Er is volgens mij geen mogelijkheid om te annuleren.
Had nou niet echt het idee dat die keuzes erg veel verschillende uitkomsten gaven.

spoiler:
1. De keuze om de die kolonie geinfecteerde wetenschappers zelf uit te roeien resulteerde in dat die laborante muteerde (ik vermoed dat ze dat dat haar ook was overkomen als je de keuze maakte om haar aan een tegengif te laten werken).
2. De keuze Spectre vs Ghost levert toch gewoon een ghost-unit op met 1 andere ability (mindblow vs ??).

Maar kan er natuurlijk ook naast zitten aangezien ik niet beide opties gespeeld heb.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Joarie schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:43:
[...]
spoiler:
1. De keuze om de die kolonie geinfecteerde wetenschappers zelf uit te roeien resulteerde in dat die laborante muteerde (ik vermoed dat ze dat dat haar ook was overkomen als je de keuze maakte om haar aan een tegengif te laten werken).
2. De keuze Spectre vs Ghost levert toch gewoon een ghost-unit op met 1 andere ability (mindblow vs ??).

Maar kan er natuurlijk ook naast zitten aangezien ik niet beide opties gespeeld heb.
spoiler:
Nope. Als je de Protoss besluit te bevechten eindigt het anders namelijk je neemt afscheid van haar bij een airlock en ze vraagt je subtiel of je misschien niet wilt settlen met haar op die planeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
gewoon benieuwd, stel ik heb nooit warcraft/starcraft gespeeld, en ga ik hieraan beginnen, heb ik dan kans als ik gnoeg speel om in de beste "divisie" te komen als ik er tijd insteek.... of is dit eigelijk al niet het proberen waaard omdat warcraft/starcraft zoveel op sc2 lijkt, en ik dus 12jaar "training/ervaring" mis...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lukin schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:11:
[...]

spoiler:
Nope. Als je de Protoss besluit te bevechten eindigt het anders namelijk je neemt afscheid van haar bij een airlock en ze vraagt je subtiel of je misschien niet wilt settlen met haar op die planeet.
Wat voor het verdere spelverloop weinig uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Betthen schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:18:
gewoon benieuwd, stel ik heb nooit warcraft/starcraft gespeeld, en ga ik hieraan beginnen, heb ik dan kans als ik gnoeg speel om in de beste "divisie" te komen als ik er tijd insteek.... of is dit eigelijk al niet het proberen waaard omdat warcraft/starcraft zoveel op sc2 lijkt, en ik dus 12jaar "training/ervaring" mis...?
Als je nu 12 of 13 jaar oud bent, zou ik het een poging geven :+

@Lukin/Outcast Within
Thx :) Dan vond ik die andere keuze toch leuker

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:32

Rannasha

Does not compute.

Joarie schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:43:
[...]

Had nou niet echt het idee dat die keuzes erg veel verschillende uitkomsten gaven.

spoiler:

Er is nog een 3e keuze-missie tegen het einde van de campaign:

spoiler:
Je kunt kiezen om het Nydus netwerk van de zerg binnen te vallen met een klein groepje of om een aerial platform te infiltreren. Aan de hand van de keuze zijn er 1 of 2 soorten units die niet meedoen met de laatste missie. Nydus worms of Brood Lords / Corruptors

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26306

Jemig wat verslavend weer... binnen 24 uur iets van 13 missies in campaign mode gespeeld, en nog wat challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Engine of Destruction of brutal....was echt brutal :D
spoiler:
heb op een gegeven moment maar gewacht tot ik BC's en SV's had, Yamato op vijandelijke BCs help echt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Species5618 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:37:
[...]

Er is nog een 3e keuze-missie tegen het einde van de campaign:

spoiler:
Je kunt kiezen om het Nydus netwerk van de zerg binnen te vallen met een klein groepje of om een aerial platform te infiltreren. Aan de hand van de keuze zijn er 1 of 2 soorten units die niet meedoen met de laatste missie. Nydus worms of Brood Lords / Corruptors
Hmm...in eerste instantie lijkt het een makkelijke keuze, totdat je de voor- en nadelen gaat afwegen. Is toch lastig als je niet weet hoe het laatste level eruit ziet (en nee, ik ga niet kijken :+).

spoiler:
Die Broodlords zijn natuurlijk een pain in the ass voor bunkers en turrets, die moet je echt uit de lucht halen met wat dedicated air support, maar aan de andere kant die Nydus worms belemmeren je om al je troepen op chokepoints te zetten en moet je je interne basis versterken....lastig lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:34
Joarie schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:54:
[...]

Hmm...in eerste instantie lijkt het een makkelijke keuze, totdat je de voor- en nadelen gaat afwegen. Is toch lastig als je niet weet hoe het laatste level eruit ziet (en nee, ik ga niet kijken :+).

spoiler:
Die Broodlords zijn natuurlijk een pain in the ass voor bunkers en turrets, die moet je echt uit de lucht halen met wat dedicated air support, maar aan de andere kant die Nydus worms belemmeren je om al je troepen op chokepoints te zetten en moet je je interne basis versterken....lastig lastig
spoiler:
Die Nydus Worms stellen niks voor. Maak een stuk of zes Banshees en cloak ze als je een zwaar gebied in moet om de Worm te killen. Je hebt er bijna geen last van. Brood Lords lijken me een stuk irritanter.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:49
Heb hier gezocht maar even geen antwoord kunnen vinden. Ben nu met campaign in level The Dig bezig met dat laserkanon. Op de map staan 3 tempels (Xel'naga) aangegeven, maar kan ik hier nog iets mee? Voor de bonus moeten er als het goed is nog 3 monsters ergens van genomen worden, maar dacht dat dat hier mee te maken had....

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:28
VP. schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:31:
[...]

Vreemd. Heb je misschien een cheat gebruikt?
Nee geen cheat gebruikt wellicht dat het door de NO_CD patch komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Monda schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:16:
Heb hier gezocht maar even geen antwoord kunnen vinden. Ben nu met campaign in level The Dig bezig met dat laserkanon. Op de map staan 3 tempels (Xel'naga) aangegeven, maar kan ik hier nog iets mee? Voor de bonus moeten er als het goed is nog 3 monsters ergens van genomen worden, maar dacht dat dat hier mee te maken had....
Wel, zie het zo: die laser knalt een grote tempel kapot. Die kan natuurlijk ook kleinere tempels kapot maken. Probeer dat eens :)
wimpie007 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:21:
[...]

Hmm, daarvoor is geen crack nodig, dat is al automatisch zo ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Maldred op 02-08-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05 10:32
Monda schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:16:
Je moet met je units naar die tempels toe om ze zichtbaar te maken.
Vervolgens moet je er met je laserdrill op vuren. Voorwaarde is wel dat de tempel in de line-of-sight van 1 van je units is.

Leuke missie overigens.
Yippie kajee!!! 50 protoss gebouwen slopen op Hard!
Was niet makkelijk, maar is me toch gelukt, ook hier, beste defence is offence!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:49
Oke duidelijk! bedankt Maldred en Refragmental.
Nooit strategie spellen gespeeld, er gaat een wereld voor me open. Wat een spel!

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139386

Joepie, al mijn 5 placement matches gewonnen ....

probleem is dus dat ik nu in platinum league zit en dadelijk compleet geslacht ga worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Ik zit momenteel in de gold league, en win nu ongeveer 50% van de tijd. Echt super die matchmaking :)

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]

No_Cd patch voor een spel dat geen cd nodig heeft :?

Maw, je hebt zitten prutsen, maar je wil niet zeggen wat :z

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
CyCloneNL schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:55:
Ik zit momenteel in de gold league, en win nu ongeveer 50% van de tijd. Echt super die matchmaking :)
ik zit op platinum met 66% winst ofzo, maja nog geen 20 matches gespeeld. Maar het werkt goed, en kom tegen mensen van mijn skill level heb ik het gevoel.
Goed bezig Blizzard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ik heb nog nooit verloren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 14:17
Iemand ook last van constante connectie problemen?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Boeboe schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:56:
[...]

No_Cd patch voor een spel dat geen cd nodig heeft :?

Maw, je hebt zitten prutsen, maar je wil niet zeggen wat :z
Er zit een repairtool bij volgens mij, en anders kun je altijd opnieuw installeren.

OT: Ik zit er aan te denken om ook het spel aan te schaffen.
Ik begreep dat blizzard er 60 euro voor vraagt, maar dat hij in de winkel voor beduidend minder te koop ligt.

Ik speel het nu offline, mensen begrijpen wel wat ik bedoel, en ik moet zeggen dat het spel me uitstekend bevalt. Eindelijk weer een goeie RTS.
Ben WoW ook beu, en ben al enkele maanden offline, dus dit is een mooie vervanger om m'n tijd te verdoen. :P

Leuk vind ik de singleplayer campaign, maar ik denk dat de multiplayer ook veel fun met zich mee brengt.

Ik heb alleen een vraag, zoals in de singleplayer kun je research punten besteden aan upgrades. Is er ook zoiets in de mutiplayer modus? Of valt er uberhaupt iets te verdienen in de MP met uitzondering van de ranks?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Betthen schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:18:
Je word ingedeeld met mensen van je eigen niveau daarna ga je gewoon ervaring opdoen door veel te spelen, als je de tijd en strategisch inzicht en intelligentie ervoor hebt kan je prima aan de top komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FragNeck schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:34:
[...]

Er zit een repairtool bij volgens mij, en anders kun je altijd opnieuw installeren.

OT: Ik zit er aan te denken om ook het spel aan te schaffen.
Ik begreep dat blizzard er 60 euro voor vraagt, maar dat hij in de winkel voor beduidend minder te koop ligt.

Ik speel het nu offline, mensen begrijpen wel wat ik bedoel, en ik moet zeggen dat het spel me uitstekend bevalt. Eindelijk weer een goeie RTS.
Ben WoW ook beu, en ben al enkele maanden offline, dus dit is een mooie vervanger om m'n tijd te verdoen. :P

Leuk vind ik de singleplayer campaign, maar ik denk dat de multiplayer ook veel fun met zich mee brengt.

Ik heb alleen een vraag, zoals in de singleplayer kun je research punten besteden aan upgrades. Is er ook zoiets in de mutiplayer modus? Of valt er uberhaupt iets te verdienen in de MP met uitzondering van de ranks?
Waarom speel je niet gewoon de trail ipv het spel illegaal te spelen? Met de trail kan je ook online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

[...]

Nee. En dat is juist het punt. Blizzard wil van SC 2 een e-sport maken op de manier dat SC:BW dat nu is (vooral in Korea). Als je dingen kunt upgraden of verdienen in multiplayer krijg je verschillen in sterkte tussen nieuwe spelers en ervaren mensen. Daarnaast kan het voorkomen dat een bepaalde strategie ontdekt wordt en populair wordt. Als je dan een research/upgrade keuze hebt gemaakt die hier niet goed bij past dan ben je de pineut.

Je kunt wel achievements verdienen met de MP. En sommige van de achievements geven je toegang tot andere portretten (die zie je wanner de MP map aan het laden is onder andere) en decals (logo's op je gebouwen). Alleen cosmetische benefits dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242718

[...]
Koop em dan gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Anoniem: 358309 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:38:
[...]

Waarom speel je niet gewoon de trail ipv het spel illegaal te spelen? Met de trail kan je ook online.
Goeie vraag, ik zag hem staan, en dus gedownd. Ik had geen idee dat er ook trials waren.
Maar waarschijnlijk ga ik deze week (of zo meteen :D) het spel nog kopen.

Maar even terug op m'n vraag, zijn er punten te gebruiken in het upgraden van items in de multiplayer?
Want dat zou de gameplay nog verder verfraaien denk ik..

@ Species5618: dank je voor de info

@ mdb00x, alsof jij nooit iets binnenhaalt.

[ Voor 7% gewijzigd door FragNeck op 02-08-2010 16:52 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242718

FragNeck schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:50:
[...]
@ mdb00x, alsof jij nooit iets binnenhaalt.
Klopt, maar als ik een spel goed vind koop ik em zsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:25
Punten besteden in de multiplayer zou imo het domste idee ooit zijn. Dit gebeurt bij CnC 4 ook als ik me herriner (beta even gespeeld tot ik het al gelijk weggooide omdat het niet fijn te spelen was)

Zoiets zorgt ervoor dat de gene die de game 1 maand later kopen, online al achterlopen en de kans is dus groot dat de community nooit verder zal groeien en alleen maar zal afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Starcraft 2 valt me tot nu toe 100 % mee. Ik vond de graphics niet zo overtuigend op de screenshots en filmpjes maar eenmaal zelf in-game vind ik het toch wel redelijk goed. En de gameplay heeft me tot nu toe toch wel overtuigd, al is er nog veel te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Zojuist eerste practice online potje gedaan.. komen er ineens 7 battle cruisers aankakken..

offtopic:
maar als je dan ook ziet dat ik 7k resources had en mijn opponent 20k dan snap ik dat ook wel. Iemand nog tips hoe zo goed efficient mogelijk resources te verzamelen?

[ Voor 15% gewijzigd door Webgnome op 02-08-2010 17:13 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Webgnome schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:12:
Zojuist eerste practice online potje gedaan.. komen er ineens 7 battle cruisers aankakken..

offtopic:
maar als je dan ook ziet dat ik 7k resources had en mijn opponent 20k dan snap ik dat ook wel. Iemand nog tips hoe zo goed efficient mogelijk resources te verzamelen?
Niet alleen je eigen economie efficiënter maken maar ook de economie van je tegenstander dwars zitten is de key, als hij tijd heeft om 7 battlecruisers te bouwen heeft hij veel te veel tijd gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

offtopic:
je moet zoveel mogelijk SCV's (of iets anders, ligt aan je race) maken zonder dat dit lijdt onder de verdediging. Hoeveel had jij er aan het einde van het potje en hoeveel had hij er? is denk ik trouwens niet echt offtopic, het gaat toch over de game
[...]

het is niet echt een patch, een CD is gewoon niet nodig. en weet je dan zeker dat je alles hebt? bonus objectives zijn nodig voor de "standaard" achievement.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 02-08-2010 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Je moet gewoon veel meer units maken. Heb je een berg units, val dan ook eens aan. Niet altijd wachten totdat je alles en echt alles hebt. Heb je teveel geld? Maak dan meer productiegebouwen, pomp meer ventjes en aanvallen die handel. Natuurlijk ook nog je economie niet verwaarlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Bekijk de replay en kijk wat hij doet. Over het algemeen kan je veel leren van de potjes waar je in verloren hebt. Dit heb ik bij SC1 al vaak gedaan in ieder geval.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-04 13:58

Greebs

inert

offtopic:
Als je 7k resources hebt dan kun je best zoals iemand boven mij ook al zei wat meer productiefaciliteiten bouwen. Het is zonde om resources in je "bank" te hebben staan tenzij je op 200/200 supply zit.

Dus als je merkt dat je teveel resources hebt, doe er iets mee, wat dan ook. Bouw nieuwe gebouwen, research wat, produceer meer units.

Het is zeker in het begin heel moeilijk, maar wel een van de belangrijkste dingen om goed door te krijgen. Op een gegeven moment krijg je er ook een beetje gevoel voor hoeveel productiegebouwen je kunt supporten (continu units in trainen, zonder dat er 5 gequeued staan) met de economie die je op dat moment hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bomin schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:54:
[...]

Als je 7k resources hebt dan kun je best zoals iemand boven mij ook al zei wat meer productiefaciliteiten bouwen. Het is zonde om resources in je "bank" te hebben staan tenzij je op 200/200 supply zit.
Ik denk dat hij totaal in het potje bedoelde, niet in de bank.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Angeloonie schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 18:21:
[...]

Ik denk dat hij totaal in het potje bedoelde, niet in de bank.
Inderdaad het hele potje door had meneer al 20k resources. Nu heb ik inderdaad even de replay bekeken en alleen al qua svc had hij meer units. 25 vs 7 you do the math.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-04 13:58

Greebs

inert

Ah, excuses in dat geval :) Dan is het devies meer dat je Command Center gewoon altijd een SCV aan het trainen moet zijn, totdat er genoeg SCV's op die plek aan het minen zijn. Tenzij je natuurlijk met opzet enkele SCV's laat vallen of uitstelt omdat je een of andere rush gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Webgnome schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 18:24:
[...]

Inderdaad het hele potje door had meneer al 20k resources. Nu heb ik inderdaad even de replay bekeken en alleen al qua svc had hij meer units. 25 vs 7 you do the math.
Om de beste resultaten uit je basissen te halen heb je 3 workers (SCV, Drone, Probe) nodig per Vespene Gas plek. Daarnaast tussen de 2 en 3 workers per mineral node. Tot en met 2 workers per mineral node lopen je inkomsten lineair op met het aantal workers. Vanaf 2 per node (dus 16 in je begin-basis) beginnen ze elkaar wat in de weg te lopen en krijg je nog wel extra inkomsten door meer workers op de minerals te zetten, maar de toegevoegde waarde neemt af. Vanaf 3 workers per node (dus 24 voor alle 8 mineral nodes bij elkaar) win je er niets meer mee door extra workers in te zetten.

Dus zorg dat je in je eerste basis minstens 22 workers hebt (8 x 2 + 2 x 3). Bouw daarna vrolijk verder qua workers, want zodra je je expansion pakt, kun je meteen een treintje workers van je main naar je expansion sturen zodat ze daar 100% efficient aan de slag kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Inderdaad gewoon in eerste instantie je supply volgooien met SCV's, als je er 10 hebt een supply depot en barracks neer stampen zodat je ook iets van verdediging tegen een (erg) vroege rush hebt.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb m'n settings omhoog gegooid naar high en ultra, en heb nu echt last van hele lange laadtijden. Welke factor bepaalt de lange laadtijd tussen scenes/games door in dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Waarschijnlijk het laden van de textures, dus als je het echt vervelend vind die even naar beneden schroeven.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139386

Mijn voorspelling is uitgekomen, ze laten me alle hoeken van de platinum league zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Hier al mensen die hun graka geroosterd hebben? (zie frontpage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007

Pindamann

Human

Anoniem: 139386 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:18:
Mijn voorspelling is uitgekomen, ze laten me alle hoeken van de platinum league zien!
Haha ach maakt niks uit toch :D Je blijft vanzelf op een bepaald niveau hangen
Tormbo schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:51:
Hier al mensen die hun graka geroosterd hebben? (zie frontpage)
Dat lijkt me ook alleen het geval als je videokaart niet (eens) 100% vermogen kan blijven draaien? Dan ligt het probleem toch al gedeeltelijk bij je videokaart?

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
Anoniem: 139386 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:18:
hahaha, hier ook, al 2x afgeslacht gelijk na placement :P

Mijn graka trekt het ook moeilijk qua temperatuur.. continu ventilator op open kast gezet; hij crashed nu iig niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Laatst online: 28-11-2024
Ik ben ook maar eens aan de multiplayer begonnen, maar ik vroeg mij af of die 50 oefen matches op een lagere snelheid gespeeld worden.

Wat is de snelheid van normale ladder game?

Als de snelheid namelijk lager ligt, ga ik er geen meer spelen en begin ik gelijk, aan mijn placement matches

Tijdens mijn eerste oefenpotje had ik veel meer tijd dan normaal en normaal speel ik op "fast".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
De practice matches draaien volgens mij op 'Normal' speed, maar vergeet niet dat je op de Novice maps zit waar iedere main basis is afgeschermd door de destructable rocks.

Ladder matches gaan op Faster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tormbo schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:04:
Waarschijnlijk het laden van de textures, dus als je het echt vervelend vind die even naar beneden schroeven.
En welk stuk hardware zou daarin de bottleneck kunnen zijn? CPU, Mem, grafische kaart of HD speed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Laatst online: 28-11-2024
Wussie schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:29:
De practice matches draaien volgens mij op 'Normal' speed, maar vergeet niet dat je op de Novice maps zit waar iedere main basis is afgeschermd door de destructable rocks.

Ladder matches gaan op Faster.
Ja dat van die novice maps had ik al gelezen, maar bij het spelen had ik gelijk in de gaten dat het langzamer ging.

Ik snap alleen niet waarom ze voor de practice matches andere settings hebben, dan raak je toch helemaal gewend aan die normal speed.

Bedankt voor de info in ieder geval, op naar de placement matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Laatst online: 16:36
Wat ik zo gauw niet kan vinden; Aangezien dit van blizzard is, moet ik net als wow weer aan abo afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
mcsluis schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:51:
Wat ik zo gauw niet kan vinden; Aangezien dit van blizzard is, moet ik net als wow weer aan abo afsluiten?
Nee.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Laatst online: 16:36
Mooi, morgen naar de winkel en maar proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 22:03

m0nk

16-09-2003 15.15

mcsluis schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:51:
http://tinyurl.com/3xgcd8m

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
En we gaan hier dus verder: [PC] StarCraft 2 - Deel 7

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: