Bij gebrek aan mogelijkheid om te spelen (dat noemen ze werk) de soundtrack maar aan het luisteren... Best heel aardig... en... minder kans op RSI!
Less = more
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Less = more
Species5618 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:15:
[...]
Wet Koop op Afstand. Je mag binnen 7 werkdagen na ontvangst kostenloos retourneren. Ik denk dat als je ze dat vertelt, ze het niet erg vinden om gewoon direct de bestelling te annuleren. Scheelt beide partijen tijd en geld.
Het is juist een grote misvatting dat je producten niet mag openen, echter valt het openen van audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur niet onder het ontbinden van de overeenkomst binnen 7 dagen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:21:
[...]
Grootste misvatting ooit. Dit geld alleen voor producten die je niet hebt open gemaakt. Dit is om te voorkomen dat mensen impulsaankopen doen, en heeft niks te maken met het wel of niet tevreden zijn over een product.
[ Voor 5% gewijzigd door datkanveelbeter op 27-07-2010 15:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
In dat geval kan je beter eerst wat (p)reviews lezen en als je nog vragen hebt ze hier stellen, hier worden vooral veel ervaringen uitgewisseldEmersion schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:54:
Ik keek hier even, omdat ik intresse had in het spel en wat ervaringen over de game kon lezen.
Deze game gaat dus over het registreren en inloggen op ene battlenet server?
Verwijderd
Ik heb hem gister ngo even besteld @12game.com en zoals altijd (bestel daar altijd) is ook deze game netjes op release dag in huis. Heb je een verzendbevestiging van 12game gehad, zo ja dan ligt het probleem bij TnTVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:54:
Is er iemand die van 12game een pre order had en m vandaag nog niet binnen heeft?
Zeer frustrerend..
Ik heb ook daar besteld, CE is in ieder geval binnen, normale die ik ook besteld had weet ik niet, maar was wel tegelijk verzonden (gisteren), dus ik ga er wel vanuit.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:54:
Is er iemand die van 12game een pre order had en m vandaag nog niet binnen heeft?
Zeer frustrerend..
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Ja ik was ook al op zoek. Maar is dit volgens de mensen die de beta gespeeld hebben een instant buy of moet ik nog ff wat reviews afwachten. Ik heb SC1 nooit gespeeld.TheKillingBean schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:02:
Wat me wel opvalt is dat nog geen 1 review is van Starcraft 2. De reviewers hebben zo te zien niet een review versie gekregen.
Instant buy, je zal nog maanden of zelfs jaren plezier hebben van dit spel (beta player & SC1 playerGame Error schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:04:
[...]
Ja ik was ook al op zoek. Maar is dit volgens de mensen die de beta gespeeld hebben een instant buy of moet ik nog ff wat reviews afwachten. Ik heb SC1 nooit gespeeld.
[ Voor 10% gewijzigd door Redblader op 27-07-2010 16:08 ]
Dat klopt. Blizzard heeft zelf aangegeven dat er pas reviews konden verschijnen op de dag van de release. Het is wel mogelijk dat reviewers gisteren al een kopie werkend hadden.TheKillingBean schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:02:
Wat me wel opvalt is dat nog geen 1 review is van Starcraft 2. De reviewers hebben zo te zien niet een review versie gekregen.
[ Voor 4% gewijzigd door BramSd op 27-07-2010 16:08 ]
Verwijderd
Verwijderd
Wat valt te reviewen? Je kan al maanden gewoon meekijken met de beta. Team Liquid heeft continu live streams, Xfire Live Video heeft live streams.TheKillingBean schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:02:
Verwijderd
Dit is al een paar keer gevraagd, en ook beantwoord:Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:09:
@LoloftheRings
Ik heb em net binnen gehad via 12game
Probleem is nu dat ik em geinstaleerd heb, aangemeld op mijn battle.net account maar een error krijg bij het inloggen.
"The Battle.net account does not include an associated copy of starcraft2. Please log in to your battle.net account management and ad this game to your account"
Iemand enig idee? Op mijn battle.net account staat ie gewoon als actief.
Net trouwens m'n placements afgerond, 5-0 Platinum.Dit probleem had ik ook. Heeft kennelijk iets te maken met het te langzaam updaten van de accounts. Blizzard adviseert je password enkele malen te resetten. Bron
Bij mij werkte het na de 4e of 5e reset van m'n password.
[ Voor 16% gewijzigd door Shadrin op 27-07-2010 16:16 ]
"The greatest harm can result from the best intentions"
Heb last van exact hetzelfde probleem. Onderhand mijn password al 6x verandert, maar geen geluk. Word er eigenlijk best een beetje boos om; koop je een spel netjes in de winkel, krijg je te maken met deze onzinnige activeringsprocessen...Wayland schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:52:
begint nu vervelend worden
Als ik probeer in te loggen zegt hij "this battle.net account does not include an assosiated copy of starcaft 2, Please log in to your Battle.net account managemtn and add the game to your account"
Ik heb starcraft 2 geactiveerd, en hij staat ook bij "your game accounts"
Ik heb de EU versie en een EU account. Ik heb ook al mn password en E-mail 10x veranderd.....
Dit vind ik echt slecht aan dat online activeren..zelfs voor de single player!
Moet ik ook even op reageren. Zoals jij het schrijft vat ik het verkeerd op. Wat jij bedoelt (en wat ook klopt) is dat je met het openen van goederen niet je rechten verspeeld, maar dat dit wél het geval is als het gaat om audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur.quote: datkanveelbeterHet is juist een grote misvatting dat je producten niet mag openen, echter valt het openen van audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur niet onder het ontbinden van de overeenkomst binnen 7 dagen.
zie artikel 46d lid 4
link
(wel offtopic, maar het kwam hier ter sprake)
Je zou ook even de rest van de pagina kunnen lezen...sommige mensen hebben dit probleem hier al gemeld, als je je wachtwoord een aantal keer veranderd zou het na een paar keer wel weer moeten werken.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:09:
@LoloftheRings
Ik heb em net binnen gehad via 12game
Probleem is nu dat ik em geinstaleerd heb, aangemeld op mijn battle.net account maar een error krijg bij het inloggen.
"The Battle.net account does not include an associated copy of starcraft2. Please log in to your battle.net account management and ad this game to your account"
Iemand enig idee? Op mijn battle.net account staat ie gewoon als actief.
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
[ Voor 9% gewijzigd door Redblader op 27-07-2010 16:19 ]
Ik snap dat het frustrerend is als je niet kan spelen maar die activatieservers krijgen het nu natuurlijk wel verschrikkelijk zwaar te verduren...en het is niet eens zo erg als bij de meeste games, als het eenmaal geactiveerd is ben je verder klaar.prototype schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:12:
[...]
Heb last van exact hetzelfde probleem. Onderhand mijn password al 6x verandert, maar geen geluk. Word er eigenlijk best een beetje boos om; koop je een spel netjes in de winkel, krijg je te maken met deze onzinnige activeringsprocessen...
ervaar hetzelfde, pw al een keer gewijzigd, geen reactie.Wayland schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:52:
begint nu vervelend worden
Als ik probeer in te loggen zegt hij "this battle.net account does not include an assosiated copy of starcaft 2, Please log in to your Battle.net account managemtn and add the game to your account"
Ik heb starcraft 2 geactiveerd, en hij staat ook bij "your game accounts"
Ik heb de EU versie en een EU account. Ik heb ook al mn password en E-mail 10x veranderd.....
Dit vind ik echt slecht aan dat online activeren..zelfs voor de single player!
hm.Cronax schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:17:
[...]
Ik snap dat het frustrerend is als je niet kan spelen maar die activatieservers krijgen het nu natuurlijk wel verschrikkelijk zwaar te verduren...en het is niet eens zo erg als bij de meeste games, als het eenmaal geactiveerd is ben je verder klaar.
voor zover ik weet kan je na de 1x activeren gewoon offline spelen hoor.Z0di4k schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:21:
[...]
ervaar hetzelfde, pw al een keer gewijzigd, geen reactie.
probeer het over een uur wel ff, hoe frustrerend ook.
zelfs de single player is niet toegankelijk, beetje jammer weer.
als i-net eruit ligt ben je zeker ook de sjaak! kan je mooi geen missies of skirmish spelen
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
GoT-naam | Battle.net ID | Character Code | Type | League |
---|---|---|---|---|
Angeloonie | Angeloonie | 469 | Co-op vs AI | - |
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Oh die servers krijgen het ongetwijfeld zwaar te verduren nu, maar ik zie dat niet als een excuus om voor mij als consument "sympathie" te moeten krijgen; als je X kopietjes verkoopt weet je ook dat je Y servers nodig hebt... Heb sites die tientallen tot honderd miljoenen requests per uur aan moeten kunnen geschaald en snap dan ook niet wat hier het probleem is. Des de meer doordat er doodleuk active staat in de webpanel van Battle.net maar in de game zelf je medegedeeld wordt dat hij nog niet active is. Nu alweer een uur of 1.5 verder en geen geluk. Tijd om maar telefonisch m'n beklag te doen.Cronax schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:17:
[...]
Ik snap dat het frustrerend is als je niet kan spelen maar die activatieservers krijgen het nu natuurlijk wel verschrikkelijk zwaar te verduren...en het is niet eens zo erg als bij de meeste games, als het eenmaal geactiveerd is ben je verder klaar.
Verwijderd
ff bij de Intertoys in de stad geweest. Stond nog een CE in een display. 55 euro gewoon of 90 euro voor een CE .... goed, dan nog maar een CE. Kan er nog wel bij dan zeg maarPheace schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:52:
[...]
Helaas, geen uniek gekleurde Thor unit ingame voor jou dan xD
Het probleem is dat er nergens onjuiste informatie staat. Voor je Battle.Net account IS het spel actief, je zou de client kunnen downloaden met je account hetgeen niet zou kunnen als de key niet actief was. Het probleem is waarschijnlijk dat ze ofwel andere servers hebben voor de 'ingame' activatie check, ofwel dat ze het activatieverkeer hebben gethrottled tussen SCII en de battle.net servers om te garanderen dat die battle.net servers niet volledig down gaan...prototype schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:32:
[...]
Oh die servers krijgen het ongetwijfeld zwaar te verduren nu, maar ik zie dat niet als een excuus om voor mij als consument "sympathie" te moeten krijgen; als je X kopietjes verkoopt weet je ook dat je Y servers nodig hebt... Heb sites die tientallen tot honderd miljoenen requests per uur aan moeten kunnen geschaald en snap dan ook niet wat hier het probleem is. Des de meer doordat er doodleuk active staat in de webpanel van Battle.net maar in de game zelf je medegedeeld wordt dat hij nog niet active is. Nu alweer een uur of 1.5 verder en geen geluk. Tijd om maar telefonisch m'n beklag te doen.
[ Voor 67% gewijzigd door Cronax op 27-07-2010 16:42 ]
Verwijderd
Exact. Ik schaf een product aan en verwacht simpelweg dat ik daar gebruik van kan maken. Hoe ze daarvoor zorgen en tegen welke hobbels ze aanlopen zal me een zorg zijn. Hun probleem, niet het mijne.prototype schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:32:
[...]
Oh die servers krijgen het ongetwijfeld zwaar te verduren nu, maar ik zie dat niet als een excuus om voor mij als consument "sympathie" te moeten krijgen; als je X kopietjes verkoopt weet je ook dat je Y servers nodig hebt...
Verwijderd
Voor de basics zitten er in het spel zelf tutorials bij het 'help' gedeelte. Daar staan ook de tech-trees(welk gebouw heb ik nodig om gebouw X te maken en welke units kan ik er produceren) en een globaal overzicht van welke unit sterker is dan welke andere unit, hoewel dit niet zaligmakend is.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:50:
Ace heeft maar de retail versie van SC2 gekocht!
dus wie wilt vrienden woorden ! of deze sc noob helpen..
[ Voor 26% gewijzigd door Cronax op 27-07-2010 16:56 ]
Wat dan weer volstrekt irrelevant is als het product nog niet eens is verstuurd. (en dat was het punt)BramSd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:13:
Die laatsten kan je dus níet openen als je ze krachtens de Wet Koop op Afstand het product wilt terugsturen.
Verwijderd
Bedankt!Cronax schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:55:
[...]
Voor de basics zitten er in het spel zelf tutorials bij het 'help' gedeelte. Daar staan ook de tech-trees(welk gebouw heb ik nodig om gebouw X te maken en welke units kan ik er produceren) en een globaal overzicht van welke unit sterker is dan welke andere unit, hoewel dit niet zaligmakend is.
Als je al wel wat ervaring hebt maar graag beter wil worden, probeer de video's van Totalbiscuit die in de eerste post van de thread te vinden zijn, en daarnaast helpt video 132 van Day\[9] waarschijnlijk een hoop.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Verwijderd
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, moet volgens mij wel lukken, maar de 'recommended' vereisten zijn ietsje hoger.Cidolfas schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:28:
Iemand die al aan de gang is op een Macbook? Ik heb zelf een Macbook Unibody 13" (2Ghz, 2G, 9400M) en vraag me af of deze de game een beetje fatsoenlijk kan draaien.
Heb er wel zin in namelijk
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2010 17:35 ]
Ik speel vlekkeloos op een macbook pro op vrij hoge instellingen, jouw macbook moet het denk ik wel trekken op lagere instellingen...probeer anders ff een trial key van iemand te regelen dan kan je het proberenCidolfas schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:28:
Iemand die al aan de gang is op een Macbook? Ik heb zelf een Macbook Unibody 13" (2Ghz, 2G, 9400M) en vraag me af of deze de game een beetje fatsoenlijk kan draaien.
Memories of yesterday, will grow, but never die
Goed plan!Cronax schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:35:
[...]
Ik speel vlekkeloos op een macbook pro op vrij hoge instellingen, jouw macbook moet het denk ik wel trekken op lagere instellingen...probeer anders ff een trial key van iemand te regelen dan kan je het proberen
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
telefonisch beklag doen werkt voorlopig niet, heb net gebeld.prototype schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:32:
[...]
Oh die servers krijgen het ongetwijfeld zwaar te verduren nu, maar ik zie dat niet als een excuus om voor mij als consument "sympathie" te moeten krijgen; als je X kopietjes verkoopt weet je ook dat je Y servers nodig hebt... Heb sites die tientallen tot honderd miljoenen requests per uur aan moeten kunnen geschaald en snap dan ook niet wat hier het probleem is. Des de meer doordat er doodleuk active staat in de webpanel van Battle.net maar in de game zelf je medegedeeld wordt dat hij nog niet active is. Nu alweer een uur of 1.5 verder en geen geluk. Tijd om maar telefonisch m'n beklag te doen.
Verwijderd
Ik heb de beta gespeeld op mijn macbook pro uit 2008. (Core2 Duo 2.5, 2gb 8600M GT) en daar draaide hij goed op. Niet de hoogste instellingen maar ook niet alles op het laagste. Retail versie kan ik niet uitproberen omdat hij nog steeds niet geleverd isCidolfas schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:28:
Het is een probleem genaamd "eventual consistency" vermoed ik; account informatie blijft te lang in de caches zonder dat deze expired worden over alle machines tegelijk. Heb onderhand m'n wachtwoord een tig keer verandert, maar dit lijkt niet te helpen. Wat wel bleek te helpen was om EERST je communication preferences te veranderen naar een EU taal en DAN je wachtwoord aanpassen. Dit lijkt de juiste propogatie te bewerkstelligen.Cronax schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:37:
[...]
Het probleem is dat er nergens onjuiste informatie staat. Voor je Battle.Net account IS het spel actief, je zou de client kunnen downloaden met je account hetgeen niet zou kunnen als de key niet actief was. Het probleem is waarschijnlijk dat ze ofwel andere servers hebben voor de 'ingame' activatie check, ofwel dat ze het activatieverkeer hebben gethrottled tussen SCII en de battle.net servers om te garanderen dat die battle.net servers niet volledig down gaan...
Ik vermoed eigenlijk het eerste aangezien bij veel mensen het veranderen van hun password het probleem oplost, waarschijnlijk wordt daarmee replicatie tussen de twee servers geforceerd.
Klagen zal niet veel oplossen denk ik maar de technical support zal je misschien wel kunnen helpen.
Ik dus ook, geen idee wat er aan de hand is en hoe het verder moet eigenlijkKrizzie schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:04:
Meer mensen die bij (het laden naar) stap 4 van de registratie procedure een errorpagina krijgen?
Heb zowel IE als FF geprobeerd beide werken niet, de site verder is gewoon snel dus overbelasting lijkt mij wat vreemd.
/me Krizzie wilt spelen
Wel problemen bij het inloggen met FF. Met IE ging het vlekkeloos.Krizzie schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:04:
Meer mensen die bij (het laden naar) stap 4 van de registratie procedure een errorpagina krijgen?
Heb zowel IE als FF geprobeerd beide werken niet, de site verder is gewoon snel dus overbelasting lijkt mij wat vreemd.
/me Krizzie wilt spelen
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Campaign is compleet anders dan multiplayer, maar wel tof. en je leert de basis, dus doe dat maar.Game Error schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:31:
Ik heb hem na wat positieve reacties als starcraft leek ook maar gekocht. Nu is mijn vraag, hoe kan ik het best beginne. Skirimish Campaign of meteen online zodat jullie me kunnen ownen?
[ Voor 60% gewijzigd door Eduardboon op 27-07-2010 18:43 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Eduardboon op 27-07-2010 18:43 . Reden: Dubbelpost, heel stom ]
Toevallig geen "title" ingevuld? (Mr/Mrs)Krizzie schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:04:
/me Krizzie wilt spelen
Whatever
Dat moet lukken. Ik speel op het randje van speelbaar met een MacBook uit 2007 (met Intel X3100 graphics) onder Mac OS X. Die 9400M van jou is in ieder geval een heel stuk krachtiger.Cidolfas schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:28:
Zelf heb ik een i5 750 met 4GB en Radeon 5850. Draai alles op Ultra in 1920*1200 op W7x64 en alles werkt vloeiend.VP. schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:14:
Hmm, het spel draait toch niet zo lekker als in de Beta. Zelfs als ik de shaders, terrain, lighting en shadows op High zet, gaat het soms niet helemaal goed. Vaak lijkt het aan een type map te liggen (lava maps, twilight fortress), want soms loopt alles wel weer smooth.
Ik speel op een i7 920 geclocked op 3.5ghz, 6gb triple channel en een HD4890. Ik zou hiermee toch wel alles op Ultra moeten kunnen spelen? Ik heb gister nieuwe drivers gedownload voor mijn HD4890, misschien is dat de boosdoener..
Hebben meer mensen hier problemen mee?
Verwijderd
Die nieuwe drivers zorgden bij mij voor een BSOD, dus het zou zo maar kunnen dat het niet helemaal goed zit.VP. schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:14:
Hmm, het spel draait toch niet zo lekker als in de Beta. Zelfs als ik de shaders, terrain, lighting en shadows op High zet, gaat het soms niet helemaal goed. Vaak lijkt het aan een type map te liggen (lava maps, twilight fortress), want soms loopt alles wel weer smooth.
Ik speel op een i7 920 geclocked op 3.5ghz, 6gb triple channel en een HD4890. Ik zou hiermee toch wel alles op Ultra moeten kunnen spelen? Ik heb gister nieuwe drivers gedownload voor mijn HD4890, misschien is dat de boosdoener..
Hebben meer mensen hier problemen mee?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2010 19:10 ]
Verwijderd
Ik heb begrepen dat je nick definitief is. Misschien komt hier nog een betaalde service voor...Rockvee2 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:09:
Hoe kan je je nickname veranderen in het spel? Ik heb een paar jaar geleden bij het aanmaken van het account mijn echte gegevens ingevuld en nu zie ik dat als ik op het vriendenknopje in Sc2 drukt dat mijn echte voor en achternaam er staan. Hoe krijg ik dit weg naar mijn nickname? Vind het niet echt prettig.
Bedankt
[ Voor 26% gewijzigd door Redblader op 27-07-2010 19:18 ]
Ik heb zelf een E6600, 2gb, 8800GTS en ik draai met alles op high en 1920x1200, hij draait erg vlot!Mastasidaz schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:13:
Denken jullie dat ik met deze configuratie sc2 op de hoogste instellingen kan spelen? Dan bedoel ik op 1920x1200....
Proc: E6700 2.6ghz
mem: 2gb
Vid: 8800GTX
Ik heb een 8800GT in mn desktop en red ultraRedblader schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:16:
Hoe zou SC2 draaien op mijn aanstaande laptop met een T6600 @ 2,2Ghz en een GTS 160m?
Ik heb begrepen dat een GTS 160m ongeveer even snel is als een 8800GT dus ik neem aan dat medium wel vloeiend moet lukken op 1680x1050?
SC2 op medium ziet er eigenlijk bijna hetzelfde uit als op ultra, vooral de sprong van low>medium is gigantisch in kwaliteit, op low is het net WC3
Verwijderd
Dit vermoed ik inderdaad ook. Tijdens een van mijn vele wachtwoordwijzigingen lukte het me niet om mijn wachtwoord te wijzigen op eu.battle.net. Op us.battle.net was het allemaal echter geen probleem.prototype schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:59:
[...]
Het is een probleem genaamd "eventual consistency" vermoed ik; account informatie blijft te lang in de caches zonder dat deze expired worden over alle machines tegelijk. Heb onderhand m'n wachtwoord een tig keer verandert, maar dit lijkt niet te helpen. Wat wel bleek te helpen was om EERST je communication preferences te veranderen naar een EU taal en DAN je wachtwoord aanpassen. Dit lijkt de juiste propogatie te bewerkstelligen.
Blijf er echter bij dat het slordig is van Blizzard. Je zou denken met WoW etc... dat ze wel ervaring hebben met veel gebruikers aankunnen etc... Het is maar dat het spel zo verdomde goed is.
Verwijderd
Gewoon custom spelen. tegen de A.I met een maatje.Game Error schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:31:
Ik heb hem na wat positieve reacties als starcraft leek ook maar gekocht. Nu is mijn vraag, hoe kan ik het best beginne. Skirimish Campaign of meteen online zodat jullie me kunnen ownen?
Medium is nog niks, wacht maar tot je aan insane begintVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:26:
[...]
Gewoon custom spelen. tegen de A.I met een maatje.
daar leer je het snelste mee.
heb net medium verslagen. en dit is pas me derde rondje.
Niet mee eens. De snelste manier om te leren is om gewoon direct alleen maar 1v1 tegen mensen te spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:26:
[...]
Gewoon custom spelen. tegen de A.I met een maatje.
daar leer je het snelste mee.
heb net medium verslagen. en dit is pas me derde rondje.
Als je 2v2/3v3 doet kan je natuurlijk ook een beetje afkijken bij je maatjes mocht je dat willenBazzPsychoNut schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:34:
[...]
Niet mee eens. De snelste manier om te leren is om gewoon direct alleen maar 1v1 tegen mensen te spelen.
dit is de oplossing. thanksDigiK-oz schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:45:
[...]
Toevallig geen "title" ingevuld? (Mr/Mrs)
Been there, done that
hmm ok, dan maar geen onbekende mensen toevoegenVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:11:
[...]
Ik heb begrepen dat je nick definitief is. Misschien komt hier nog een betaalde service voor...
Zo lang je mensen toevoegt met behulp van de character codes maakt het niet uit. Ze zien je naam alleen wanneer je vrienden toevoegt middels Real-ID (het e-mailadres van je Bnet account).Rockvee2 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:56:
[...]
hmm ok, dan maar geen onbekende mensen toevoegen
Dat was het gewoon.DigiK-oz schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:45:
[...]
Toevallig geen "title" ingevuld? (Mr/Mrs)
Been there, done that
Bedankt voor de uitleg , dit wist ik nietShadrin schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:03:
[...]
Zo lang je mensen toevoegt met behulp van de character codes maakt het niet uit. Ze zien je naam alleen wanneer je vrienden toevoegt middels Real-ID (het e-mailadres van je Bnet account).
Wanneer iemand je toevoegt met behulp van characternaam + 3-cijferige code zie je alleen hun Nick en zij zien niet eens dat je hen togevoegd hebt.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Verwijderd
Je nick is niet uniek. Afgezien van je nick heb je namelijk ook een automatisch gegenereerde 3-cijferige code. Als je ingame op add friend klikt zie je ook je eigen code.Blue_Fear schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 21:00:
Ik hoor hier allemaal berichten over de multiplayer nickname.
Is het zo dat de naam die je helemaal in het begin kiest je multiplayer naam wordt?
Ik heb gekozen voor Peacemaker, betekent dit dat er verder niemand anders Peacemaker heet? Lijkt me sterk dat ik als eerste ben met deze nick toch???
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves
Dat is gaar, dan zijn er dadelijk 1000 Peacemakers....Je nick is niet uniek. Afgezien van je nick heb je namelijk ook een automatisch gegenereerde 3-cijferige code. Als je ingame op add friend klikt zie je ook je eigen code.
Hierdoor kunnen meerdere personen dezelfde nick gebruiken.
Mja, zo goed ziet de game er dan ook niet uit. Dawn of war II zag er 3x beter uit. En waarom is die interface zo immens groot, ik draai hem op 1920x1200 ultra maar heb meer het gevoel dat ik 1024 draai, neemt bijna 1/3 van het scherm in.DarthDavy schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:55:
E6600, 2GB RAM (zelfs nog PC5300, geen PC6400), Radeon HD4870, Win XP SP3.
Resolutie 1920x1200, alles op Ultra en het draait als een zonnetje. Blizzard did it again.
Geen flauwekulletjes
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2010 22:16 ]
Had ik ook, ongv een uur met zitten kloten. Toen ik het voor de 6de keer ofzo mijn wachtwoord veranderde werkte het opeens meteen. Dit was wel een compleet ander wachtwoord, de anderen leken erg op elkaar, maar geen idee of dat het hem was. Volgens een blue post op de bnet forums moet je ook bij settings > communication preferences op EU zetten, maar dat helpte bij mij niet.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:01:
Ik krijg nog gewoon vrolijk de "game not associated" melding, bah.
Alle tips gevolgd, maakt geen fluit uit.
blup
ik weet niet of dit echt een spoiler is dus toch maar in spoilers...
[ Voor 15% gewijzigd door MrOleo op 27-07-2010 22:29 ]
erutangiS
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq