Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:21:
[...]

Dit vermoed ik inderdaad ook. Tijdens een van mijn vele wachtwoordwijzigingen lukte het me niet om mijn wachtwoord te wijzigen op eu.battle.net. Op us.battle.net was het allemaal echter geen probleem.

Helaas mocht het allemaal niet baten :(

Overigens heb ik nog gewoon 2 trial keys liggen, voor wie het spel wil testen. Stuur maar een berichtje.
Met zo een trial zou je mij erg blij maken :) mn email is az-hunter@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imp4ct
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 22:19
Kan er mij iemand eens uitleggen waarom er zoveel verschillende prijzen zijn voor de gewone Starcraft 2 versie? Hier op Tweakers vind je hem al vanaf 42 euro, maar dan gaat het al snel naar de 50, 54 en Blizzard zelf laat je hem kopen voor 60 Euro... (Digitale download of gewoon pakket). Zit er toch een verschil in, of is't gewoon allemaal hetzelfde?

Is het bij SC 2 ook zo dat wanneer je dit registreert in je Battle.net account dat je, je spel ook digitaal kan downloaden zoals bv. bij WC3 en TFT?

[ Voor 0% gewijzigd door imp4ct op 27-07-2010 22:35 . Reden: typo ]

Bedrijf : Webtrix

Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als grote n00b dan toch mn eerste potje online gespeeld. wel die practice mode. die 50 die je eerst kan doen. had de single player tot de 6e missie gespeeld. 1e potje gewonnen.de ander was ook helemaal nieuw. de eerst sc ook niet gespeeld net als ik. hebben de replay maar niet bewaard.,..... haha. was een n00b onderonsje maar gelukkig wel winst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-08 20:34
imp4ct schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:34:
Kan er mij iemand eens uitleggen waarom er zoveel verschillende prijzen zijn voor de gewone Starcraft 2 versie? Hier op Tweakers vind je hem al vanaf 42 euro, maar dan gaat het al snel naar de 50, 54 en Blizzard zelf laat je hem kopen voor 60 Euro... (Digitale download of gewoon pakket). Zit er toch een verschil in, of is't gewoon allemaal hetzelfde?

Is het bij SC 2 ook zo dat wanneer je dit registreert in je Battle.net account dat je, je spel ook digitaal kan downloaden zoals bv. bij WC3 en TFT?
Online bij maker van het spel is altijd advies prijs, andere winkels bepalen zelf hun marge. Bij een verkoopprijs van €42 blijft er nog bar weinig over voor de retailer.

Ja, je kan de client van battle.net halen, als je de key hebt ingevoerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Heeft iemand de sp al uitgespeeld ben nu sown 10 uur bezig, maar wil graag de sp uitgespeeld hebben voordat ik weer aan de mp begin.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imp4ct
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 22:19
Vanx schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:38:
[...]

Online bij maker van het spel is altijd advies prijs, andere winkels bepalen zelf hun marge. Bij een verkoopprijs van €42 blijft er nog bar weinig over voor de retailer.

Ja, je kan de client van battle.net halen, als je de key hebt ingevoerd :)
Thx, dan maar ff zoeken naar de goedkoopste :)

Bedrijf : Webtrix

Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 21:20
Alweer 12 missies gespeeld en ben lyrisch :D morgen weer verder met de campaign

Net even gekeken bij custom maps en er staan al ontzettend veel leuke mods dus dat belooft veel voor de toekomst. Alleen zouden ze nog iets moeten maken dat je op meer categorieën kan zoeken zoals TD.

Edit:
Nog leuke info: About 1.000.000 players on battle.net _/-\o_
Moet je nagaan hoeveel de game nu al is verkocht als alleen nu 33% van de mensen online is die hem gekocht heeft.

[ Voor 24% gewijzigd door Pontifex op 27-07-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand anders ook last van een server die down is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Weet iemand waar je de bonus side mission kan zien?? Ik zie ze alleen achteraf....
Dan bedoel ik dus de achievements die je achteraf ziet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Nope hijs up.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:21:
[...]

Dit vermoed ik inderdaad ook. Tijdens een van mijn vele wachtwoordwijzigingen lukte het me niet om mijn wachtwoord te wijzigen op eu.battle.net. Op us.battle.net was het allemaal echter geen probleem.

Helaas mocht het allemaal niet baten :(

Overigens heb ik nog gewoon 2 trial keys liggen, voor wie het spel wil testen. Stuur maar een berichtje.
Heb je die trial key nog?

(Je DM staat uit zo te zien)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 10:52
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:01:
Ik krijg nog gewoon vrolijk de "game not associated" melding, bah.
Alle tips gevolgd, maakt geen fluit uit.

edit:
taal stond goed
adres aangepast (die had ik nog niet geprobeerd maar las ik op TL forum)
wachtwoord voor 20e keer aangepast

Nu kon ik inloggen, dat adres wijzigen deed 't hem lijkt het :D
werkte bij mij eindelijk! na resetten pw half uurtje wachten...
verder topspel! heb geen beta gedaan dus veel units zijn nieuw voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

eendje schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:26:
Lost Vikings even gespeeld, best geinig :D

beware the evil terratron
HE DOES NOT LIKE YOU!

_/-\o_

Het is nog een verrassend solide minigame eigenlijk. Had me aan een vrij brakke mod verwacht, maar het is echt nog een leuke uitdaging op zich.

Nu druk met singleplayer bezig. Mijn enige klacht tot nu toe is dat je absoluut geen overzicht hebt welke missie nu optioneel is en welke onderdeel is van het verhaal. Ik wil immers zoveel mogelijk in 1 playtrough doen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Weet iemand waar je de bonus side mission kan zien?? Ik zie ze alleen achteraf....
Weet niemand waar ik vantevoren kan zien welke achievements ik kan halen??

En wat kun je eigenlijk met die credits die je daarmee verdient... Heb er nu 125...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Boeboe schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:43:
[...]

HE DOES NOT LIKE YOU!

_/-\o_

Nu druk met singleplayer bezig. Mijn enige klacht tot nu toe is dat je absoluut geen overzicht hebt welke missie nu optioneel is en welke onderdeel is van het verhaal. Ik wil immers zoveel mogelijk in 1 playtrough doen.
Volgens mij is er niets optioneel en kom je langs alle 26 missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue_Fear schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:46:
[...]

En wat kun je eigenlijk met die credits die je daarmee verdient... Heb er nu 125...
Naar mijn weten niks. Soort gamerpoints op de Xbox... Gewoon voor je e-peen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2010 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Is er een mogelijkheid meer uitgezoomd te spelen? Heb echt het gevoel dat dit gewoon 1024x768 is terwijl ik 1920x1080 draai. Behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

PcManiaxx schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:58:
Is er een mogelijkheid meer uitgezoomd te spelen? Heb echt het gevoel dat dit gewoon 1024x768 is terwijl ik 1920x1080 draai. Behoorlijk irritant.
Meer mensen hebben hier last van (gehad). Het is een kwestie van eventjes wennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 00:36
Meer mensen hebben hier last van (gehad). Het is een kwestie van eventjes wennen
Helaas went het niet, voor multiplayer begrijp ik het wel maar waarom ze die limitatie ook bij single player hebben snap ik niet..

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54

Rannasha

Does not compute.

PcManiaxx schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:58:
Je schermresolutie heeft alleen invloed op hoe gedetailleerd de eenheden er uit zien, de hoeveelheid informatie op je scherm blijft hetzelfde. Op deze manier hebben mensen met kleinere schermen geen extra nadelen in multiplayer verband.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Nog een leuk interview met Grubby en of hij SC2 gaat spelen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WWH2H2OG4wY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

blouweKip schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 00:23:
[...]

Helaas went het niet, voor multiplayer begrijp ik het wel maar waarom ze die limitatie ook bij single player hebben snap ik niet..
Waarschijnlijk omdat geen hond aan de multi zou wennen op die manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 00:36
Waarschijnlijk omdat geen hond aan de multi zou wennen op die manier
En ik hoor net mensen zeggen dat het wel went...wat is het nu?

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 10:29
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:34:
als grote n00b dan toch mn eerste potje online gespeeld. wel die practice mode. die 50 die je eerst kan doen. had de single player tot de 6e missie gespeeld. 1e potje gewonnen.de ander was ook helemaal nieuw. de eerst sc ook niet gespeeld net als ik. hebben de replay maar niet bewaard.,..... haha. was een n00b onderonsje maar gelukkig wel winst :D
Ik als grote noob, nu 2 potjes al gespeeld in de practice league en tot grote verbazing 2x gewonnen. De eerste was tegen iemand die net als mij voort eerst SCII speelde, maar wel SCI had gespeeld en het 2de potje tegen iemand die er al 10 games op had zitten.

allebei de potjes het voordeel weten te behalen, doordat ik wel ik een hogere scv per mineral had en doordat de tegenstander niet of niet helemaal mijn base scoutte. Vooral dat laatste zorgde ervoor dat wanneer ik de tegenstander aanviel met mijn leger, dat ze een sneaky economy kill van banshees niet verwachtte, aangezien ze geen starport hadden gescout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

blouweKip schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 00:57:
[...]

En ik hoor net mensen zeggen dat het wel went...wat is het nu?
Dat is omdat je de hele game zo speelt, dan went het wel.

Als je de campaign in een compleet andere, betere resolutie (qua size) zou kunnen spelen dan wennen de mensen nooit aan zo'n 'kleine' view op de multi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

Vanmiddag mijn CE binnen gekregen en eigk tot net nonstop gespeeld! Sowieso eerst de SP want ik wil het verhaal spelen. Zit nu op missie 16/26 en ik moet zeggen dat ik erg impressed ben. De kwaliteit van het verhaal is enorm mooi in beeld gebracht en de playabillity van de game is gewoon top.

Veel afwisseling in het verhaal en hoe je de missie kan spelen. Ben blij dat ik de CE toch besteld had al die extra's maken het voor mij helemaal af.

Het enige wat ik tot nu toe jammer/raar vind is dat je speelt met units die niet in de MP zitten. Leuk om te zien dat ze gecancellede units/gebouwen toch erin hebben gedaan alleen je 'went' nu aan units die je dalijk in de MP niet zal zien. Maar goed voor het verhaal is het goed!
Boeboe schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:43:
[...]

HE DOES NOT LIKE YOU!

_/-\o_

Het is nog een verrassend solide minigame eigenlijk. Had me aan een vrij brakke mod verwacht, maar het is echt nog een leuke uitdaging op zich.

Het leuke is dus dit soort games kan je dus ook zelf bouwen!

EDIT: Wat hebben jullie voor de CE betaald?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDirk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-04-2017
Als het een beetje meezit krijg ik m'n nieuwe laptop morgen binnen, heeft iemand al wat ervaring met een ati 5470 mobile met stacraft 2 en wat ik mag verwachten aan qualiteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Alles op hoog etc.

Ik zal de game straks ook even installeren :'). Eerst zien hoe ik mijn HD ga backupen, ugh.

[ Voor 72% gewijzigd door MrVegeta op 28-07-2010 01:34 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 13:35
Blue_Fear schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:46:
[...]

Weet niemand waar ik vantevoren kan zien welke achievements ik kan halen??
in-game je achievements tabje openen, dan gaan zoeken op je missie-naam.

Wat een vette campaign trouwens zeg :D

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Ik heb zojuist lekker doorgespeeld naar missie 22/26, morgen heb ik het spel uitgespeeld :+ wel heel ziek gedaan! Daarna richting de challenges :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zhalix schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 02:48:
Ik heb zojuist lekker doorgespeeld naar missie 22/26, morgen heb ik het spel uitgespeeld :+ wel heel ziek gedaan! Daarna richting de challenges :D
alle achieves bij de missies gedaan? anders heb je het niet uit :PP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hogader schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 01:01:
[...]

Ik als grote noob, nu 2 potjes al gespeeld in de practice league en tot grote verbazing 2x gewonnen. De eerste was tegen iemand die net als mij voort eerst SCII speelde, maar wel SCI had gespeeld en het 2de potje tegen iemand die er al 10 games op had zitten.

allebei de potjes het voordeel weten te behalen, doordat ik wel ik een hogere scv per mineral had en doordat de tegenstander niet of niet helemaal mijn base scoutte. Vooral dat laatste zorgde ervoor dat wanneer ik de tegenstander aanviel met mijn leger, dat ze een sneaky economy kill van banshees niet verwachtte, aangezien ze geen starport hadden gescout.
Dan heb jij mazzel.. ;( 1 gewonnen en 4 verloren)
4 spelers die supersnel konden rushen.

Ik counterde dan ook net iets te laat gewoon. >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Krijg je in Nederland ook guest cards of heeft iemand hier van gehoord want ik heb een guest card gekregen van een maat van mij uit Zweden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 08:05

vleesjus

echte vleesjus!

Ja, je krijgt 2 guestcards in elke verpakking. Ik had het in elk geval wel. Het spel zelf bevalt me in elk geval best goed, ware het niet dat de moeilijkheidsgraad op normal eigenlijk best wel makkelijk is in de eerste levels. Ben nu rond level 6, dus echt ver nog niet :X

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Wat kun je precies met de trail key? Kunnen ze hiermee alleen de online spellen spelen? Of ook levels van de single player campaign?

Is het eigenlijk ook al duidelijk wanneer de andere 2 campaings uit komen?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
De trial key geeft recht op 7 uur speeltijd en tot 14 dagen na activatie. Welke eerder op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Pontifex schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 08:40:
De trial key geeft recht op 7 uur speeltijd en tot 14 dagen na activatie. Welke eerder op is.
Ok maar dat is dus ook 7 uur single player speeltijd?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Species5618 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 00:41:
[...]

Je schermresolutie heeft alleen invloed op hoe gedetailleerd de eenheden er uit zien, de hoeveelheid informatie op je scherm blijft hetzelfde. Op deze manier hebben mensen met kleinere schermen geen extra nadelen in multiplayer verband.
Maar het verschil is toch minimaal doordat er fog of war inzit? Tuurlijk heb je met meer scherm meer informatie, maar nu heb ik het gevoel alsof ik er met mijn neus tegen aan zit, een beetje uitgezoomt voor wat overzicht is nogal wenselijk bij zo'n strategisch spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
heb m gisteren gehaald maar nog niet kunnen spelen :(:(
hoop vanavond even iig 1 potje te kunnen doen! gisteren die day9 beta finals gekeken wat zijn die gasten goed pfff, voordat ik zo goed ben moet ik in een hol gaan wonen en geen daglicht meer zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

god, wat ben ik slecht, gisteren 3 potjes, 2 3v3 1 4v4, we werden simpelweg geownt. eerst maar is 500 potjes tegen A.I.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
DeepSeven schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 08:55:
[...]

Maar het verschil is toch minimaal doordat er fog of war inzit? Tuurlijk heb je met meer scherm meer informatie, maar nu heb ik het gevoel alsof ik er met mijn neus tegen aan zit, een beetje uitgezoomt voor wat overzicht is nogal wenselijk bij zo'n strategisch spel.
Zal je verbazen hoeveel verschil het maakt als je meer op je scherm kan zien.
Probeer voor de grap eens SubCom met 1 of 2 schermen, je ziet dan ook gewoon meer op het scherm, dat maakt echt een wereld van verschil.
Wel jammer dat alleen die resolutie erin zit maar goed ik zie vanavond ( hopenlijk ) wel hoe erg het is.
Morgen al onder voorbehoud vrij, zodra he spel binnen is begint mijn vrije tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• padawatje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-03-2022
Ik was gisteren even aan het rond kijken of ik nergens een demo kon downloaden. Dan kon ik het spel eerste even proberen, alvorens het te kopen. Maar ik heb nergens een demo gevonden. Wil dat zeggen dat die niet verkrijgbaar is, of dat ik niet goed gezocht heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Wat was die The Best Defense... achievement lastig zeg :P . Uiteindelijk wel gehaald maar in de tussentijd was wel mijn basis overrompeld omdat ik de hele defense meenam :) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Ik heb nu 10 missies gespeeld van de singleplayer, maar de fout die ik telkens weer maak is een veelste groot leger maken, en dan alles facerollen. Hierdoor duurt zo'n missie altijd erg lang :p

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warlock
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 19:10
CyCloneNL schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:26:
Ik heb nu 10 missies gespeeld van de singleplayer, maar de fout die ik telkens weer maak is een veelste groot leger maken, en dan alles facerollen. Hierdoor duurt zo'n missie altijd erg lang :p
Hehe ik doe precies hetzelfde! Zo speel ik ook in de MP maar daar werkt dit erg slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Yup, ik ben ook zo'n turtle player, vandaar dat ik ook altijd zoog in RTS games. Hopelijk leren de challenges mij dat af in SC2, die ik vooralsnog leuker vind als de campaign (mission 5 nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Face..rollen?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korntrae
  • Laatst online: 31-10-2024
Iemand een probleem met crashes?
M'n spel crasht nogal vaak midden in missies of eigenlijk denk ik nogal random....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:26
Korntrae schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:54:
M'n spel crasht nogal vaak midden in missies of eigenlijk denk ik nogal random....
Toevallig nieuwe vidkaart drivers geinstalleerd?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaniSuN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-03 19:51
Faceroll, is wanneer je de tegenstander overpowered. En vervolgens faceroll je over je keyboard dat de tegenstander zo zwak is, zo'n beetje als rolling over the floor laughing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Die achievements maken het wel leuk om over een tijdje weer de single player te gaan spelen maar dan op hard en alle achievements te halen :).

Ik weet nog steeds niet wat ik kan met die credits die je daar bij haalt. Weet iemand dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
PowerkTx schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:12:
[...]

Faceroll, is wanneer je de tegenstander overpowered. En vervolgens faceroll je over je keyboard dat de tegenstander zo zwak is, zo'n beetje als rolling over the floor laughing :+
Volgens mij gaat het er meer om dat je met je gezicht random keys raakt als je dat doet, en nog wint omdat je overpowered bent. Het maakt niet uit wat je doet, je wint toch wel.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

(Figuurlijk) met je gezicht over het toetsenbord rollen: Het maakt niet uit welke toetsen je indrukt, je wint toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Blue_Fear schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:12:
Ik weet nog steeds niet wat ik kan met die credits die je daar bij haalt. Weet iemand dat wel?
De achievement points zijn puur voor de show. Kun je vergelijken met andere spelers wie er meer heeft ^^ Niet erg nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik vind de SP echt prachtig! _o_ Mooi verhaal, het ziet er prachtig uit en speelt heerlijk weg. Het enige wat ik af en toe heb is dat de in-game cut-scenes soms hangen. Dan stopt het beeld gewoon een tijdje en de audio ook. En als de cut-scene dan afgelopen is, gaat het spel verder alsof er niets aan de hand is. Beetje weird.
Haha dat doe ik ook altijd :P En als er iets niet werkt in MP dan is dat het wel. Ik werd vroeger met SC1 ook altijd overrompeld omdat ik zo langzaam was. Co-op spelen lijkt me wel heel cool trouwens, ook 2vs2 of 3vs3 wel. Maar eerst maar eens zelf wat ervaring opdoen tegen de A.I. voordat ik anderen lastig val met mijn 'skillz'. :P En veel youtube video's kijken.

offtopic:
Toch maar online gekocht bij G2Play en dat ging prima! Keurige scan van de key in m'n mailbox en SC1 Anthology er als bonus gratis bij. En dat voor een prijs lager dan de andere webwinkels (het was nog net een pre-order). :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een trial key, maar ik kan ze nergens meer vinden... Iemand hier die mij er 1 kan geven?

Ben zeer geintresseerd in dit spel, maar wil het toch eerst testen voordat ik ook maar iets koop (ivm oude computer e.d).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Gropah schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:20:
Ik ben op zoek naar een trial key, maar ik kan ze nergens meer vinden... Iemand hier die mij er 1 kan geven?

Ben zeer geintresseerd in dit spel, maar wil het toch eerst testen voordat ik ook maar iets koop (ivm oude computer e.d).
Ook ik zou eerst willen testen of het wel "mijn" ding is, dus mocht iemand nog een key over hebben?
* HaterFrame kijkt lief!

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
TheKillingBean schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 08:53:
[...]

Ok maar dat is dus ook 7 uur single player speeltijd?
Denk ik wel, zou het knap vinden als je 50% kan doen in 7 uur :)

Straks ook eens die challenges proberen. Klinkt goed als ik het zo hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gister samen met een vriend wat 2 vs 2 gespeeld en we zijn letterlijk alleen maar gepwned. Ik denk dat ik misschien wat tijd moet steken in de werking van 't spel want dit leek echt nergens op :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Ik heb nog 2 guest keys over voor starcraft 2 (om het uit te proberen) , maak er liever hier iemand blij mee dan dat ze in me doosje blijven zitten :). PM maar even als je intresse hebt (eerste 2 krijgen hem).
Keys zullen vanavond als ik thuiskom verstuurd worden.

zijn vergeven.

[ Voor 4% gewijzigd door Diversity op 28-07-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gisteren ook een paar 2vs2 gespeeld met een maat.
Echter contstant als we aan het winnen waren kregen we de melding "Waiting for server" en dan is het enige wat je kan doen surrender in klikken :'(

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Snappen jullie al welke unit wat countert?

Ik ben Age of Empires 3 gewend en daar is het heel makkelijk (Rock, Papers Scissors)

Namelijk:
Paarden > light infantry
Heavy infantry > paarden
Light infantry > Heavy infantry

Hier snap ik er niet veel van... Waar moet ik naar kijken? Armor of attack, zijn er ook multipliers tegen bepaalde units bij attack??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:03
Korntrae schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:54:
Ja heel erg vaak 5 missies gespeeld en ongeveer ook 5 crashes gehad. Laatste drivers zijn geïnstalleerd.
Meer mensen met dit probleem? Heb een ATI 5850, I5, win 7 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in de platinum league. Hebben ze dat weer veranderd of blijft diamond het hoogst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 10:29
Blue_Fear schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:11:

Ik ben Age of Empires 3 gewend en daar is het heel makkelijk (Rock, Papers Scissors)

Namelijk:
Paarden > light infantry
Heavy infantry > paarden

Hier snap ik er niet veel van... Waar moet ik naar kijken? Armor of attack, zijn er ook multipliers tegen bepaalde units bij attack??
Dit kan je in de startpost zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
aalekss schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:18:
[...]

Ja heel erg vaak 5 missies gespeeld en ongeveer ook 5 crashes gehad. Laatste drivers zijn geïnstalleerd.
Ik heb het niet eens aangedurfd om met de nieuwe 10.7 drivers SC2 op te starten aangezien Plants vs Zombies al bevroor! 8)7
Heb alles weer teruggezet naar 10.3 waar ik nog geen problemen ben tegengekomen. Sinds driver 10.6 is het gewoon naadje pet om een 4870X2-kaart te hebben.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:12
aalekss schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:18:
[...]

Same! Laatste drivers geinstalleerd Ati 4890 Win 7 64 bit.
Nou ja vanavond maar eerst even proberen met oudere drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korntrae
  • Laatst online: 31-10-2024
ik weet niet precies welke drivers ik heb, zit nu op m'n werk, maar het versienummer is denk ik 1 à 2 versies terug. Speel veel wow op die pc en heb geen problemen gehad. Nu echt crashes, pc hangt volledig :-(
Heb radeon 4890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Dit kan je in de startpost zien
Is er geen vuistregel of moet ik die allemaal uit mijn hoofd leren>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 21:44

Namelijk:
Paarden > light infantry
Heavy infantry > paarden

Je kunt ingame onder help zien tegen welke units iets sterk is, en waartegen zwak. In singleplayer is dat makkelijk, paused het spel gewoon. In multiplayer is het iets wat je met de tijd zal moeten leren of op moeten picken uit matches tegen AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30

Namelijk:
Paarden > light infantry
Heavy infantry > paarden

Je kunt ook de basic challenges spelen, die spelen hier op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand die een trial key heeft? Zou het ook wel eerst eens willen proberen voor ik op de SC2 trein spring:)

Alvast bedankt! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8x4
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

8x4

Hallo, na heel lang geen pc-games meer gespeeld te hebben zit ik eraan te denken Starcraft 2 te kopen.

Ik heb alleen wel een verouderd systeem:
AMD Athlon 64 3000+
1 GB RAM
Radeon X850XT
120GB HDD

23" tft-scherm (1920x1080)
Windows XP SP3

Zou ik het spel hierop kunnen runnen (low/mid/high settings)? Bij voorbaat dank

[ Voor 3% gewijzigd door 8x4 op 28-07-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Om maar een balletje op te werpen: Zou bijv SC2 ooit een Olympisch onderdeel kunnen worden? Kijk als je vrouwen beachvolleybal kunt introduceren dan moet het toch ook niet zo moeilijk zijn om een andere sport te introduceren die veel mensen aanspreekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfrankel
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-08 07:58

djfrankel

It's a trap!

8x4, lees ook even de TS.

Gister al een paar MP matches gespeeld, 1e drie potjes waren echt tegen first day n00bs, (heb zelf de beta gespeeld, maar niet Sc1 en Sc:BW), 2 potjes daarna wel weer even op mn plaats gezet, wat resulteerde in een silver league placement. Maar tot nu toe dik tevreden over het spel. Die challenges zijn ook best leuk om te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

nee, e-gaming zal nooit een olympische sport worden, net zoals schaken of backgammon dat ook nooit gaat halen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
8x4 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:01:
Hallo, na heel lang geen pc-games meer gespeeld te hebben zit ik eraan te denken Starcraft 2 te kopen.

Ik heb alleen wel een verouderd systeem:
AMD Athlon 64 3000+
1 GB RAM
Radeon X850XT
120GB HDD

23" tft-scherm (1920x1080)
Windows XP SP3

Zou ik het spel hierop kunnen runnen (low/mid/high settings)? Bij voorbaat dank
Scherm, OS en HDD is allemaal prima

Schaf voor 200 euro redelijke dualcore aan, goedkoop videokaartje(eventueel 2e hands) en 1 extra GB en op medium moet het dan meer dan soepel lopen.

Is ook geen overbodige luxe voor algemeen gebruik van je desktop

[ Voor 5% gewijzigd door Pontifex op 28-07-2010 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Bij mij draait hij met alles op ultra op 1920x1080 nog prima op mijn 9600GT en E6600 core 2 duo. Zelfs counter strike of team fortress 2 draaait hier niet lekker op in high.

Ik ben bezig met de singleplayer, tot nu toe best leuk eigenlijk, ziet er goed uit en het verhaal is ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig spel. Helaas nog niet zo veel kunnen spelen.
Wel enorm zonde dat mijn 4870 nu al een half jaar stuk is. Nu ik weer op mijn 7600GT speel merk ik dat ik toch wel een nieuwe grafische kaart moet kopen....

Een volledige computer update komt eind dit jaar wel. Maar ik kan natuurlijk nu alvast een nieuwe graka kopen...
Athlon 64 X2 6000+ 3 ghz
2g Ram
7600GT

Ik zag voor 110euro in de Pricewatch een 4870 staan en voor 150 euro een 5770.
Wat is dan beter om te kopen aangezien de 4870 in veel benchmarks hoger uitkomt...

En nu weer verder met de campaign

Inderdaad niet de beste plek.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
Voor mensen met driver-problemen icm ATI-kaarten. Er is sinds eergisteren ook catalyst 10.8 beta uit, misschien fixed deze driver jullie problemen. Hij is hier te vinden iig: http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=325871

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:33:
Geweldig spel. Helaas nog niet zo veel kunnen spelen.
Wel enorm zonde dat mijn 4870 nu al een half jaar stuk is. Nu ik weer op mijn 7600GT speel merk ik dat ik toch wel een nieuwe grafische kaart moet kopen....

Een volledige computer update komt eind dit jaar wel. Maar ik kan natuurlijk nu alvast een nieuwe graka kopen...
Athlon 64 X2 6000+ 3 ghz
2g Ram
7600GT

Ik zag voor 110euro in de Pricewatch een 4870 staan en voor 150 euro een 5770.
Wat is dan beter om te kopen aangezien de 4870 in veel benchmarks hoger uitkomt...

En nu weer verder met de campaign
Hiervoor kan je beter in het Upgrade Topic zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Single player campaign offline spelen snap ik nog even niet, waar en hoe moet ik het spel starten.
Ik speel al online en heb alle updates al gedaan, maar ik ga binnenkort op vakantie, wel (game)laptop, geen internet ;(

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

http://www.starcraft2foru...s/showthread.php?p=358431

ja dus (je kan eht makkelijk even testen door je internet uit te zetten op je laptop en kijken of je dan kan spelen)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als iemand een key over heeft, dan houd ik me aanbevolen. Ik zou SC2 graag een keer willen proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:13:
als iemand een key over heeft, dan houd ik me aanbevolen. Ik zou SC2 graag een keer willen proberen :)
Ik heb er nog eentje voor je over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drpeer_holland schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:33:
[...]

Ik heb er nog eentje voor je over...
heb je een email gestuurd op je hotmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Hee Ik had ff een vraagie. Nu ben ik op internet aan het kijken voor taktieken etc. Maar ik snap geen ruk van al die afkortingen... Voorbeeldje: 10/10 pylon bouwen, 11/18 warpagate Nou dat is eigenlijk het enigste wat ik niet snap van al die taktiek uitleggen... Kan iemand het mij ff uitleggen wat hier dan precies mee bedoeld wordt

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pablo11392 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:54:
Hee Ik had ff een vraagie. Nu ben ik op internet aan het kijken voor taktieken etc. Maar ik snap geen ruk van al die afkortingen... Voorbeeldje: 10/10 pylon bouwen, 11/18 warpagate Nou dat is eigenlijk het enigste wat ik niet snap van al die taktiek uitleggen... Kan iemand het mij ff uitleggen wat hier dan precies mee bedoeld wordt
[current food count]/[available food count], een mooie manier om timing aan te geven.

Je moet dus als je 10/10 food hebt, moet je een pylon bouwen, daarna waarschijnlijk een probe, en als je dan op 11 food bent (van de 18 beschikbare), bouw je een warpgate.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-08 00:48
Dat heeft te maken met je supply. Dus de buildorder zoals jij die beschrijft bouw je een pylon wanneer je supply op 10 van 10 (wanneer je 10e probe gemaakt wordt door je nexus) zit en vervolgens een warpgate wanneer je supply op 11 van 18 zit (dat is dus direct nadat je pylon klaar is). Je supply kun je zien in de rechterbovenhoek van je scherm.

Edit: te traag :)

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:03
Gurneyhck schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:43:
Voor mensen met driver-problemen icm ATI-kaarten. Er is sinds eergisteren ook catalys 10.8 beta uit, misschien fixed deze driver jullie problemen. Hij is hier te vinden iig: http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=325871

Succes!
tnx voor de tip.. Ik ga het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
Pheace schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:46:
[...]

Hiervoor kan je beter in het Upgrade Topic zijn.
met een 7600GT is het al speelbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 17:21

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik heb toen het spel aangaf dat er een update voor mijn videokaart was de drivers gedownload (10.7) en het spel draait als een trein. Ik kwam geloof ik nog van de 9.xx serie drivers af. :P

HD4890Vapor-X op Win Vista x64. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Krizzie op 28-07-2010 14:17 ]

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

zonglew00 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:15:
[...]

met een 7600GT is het al speelbaar ;)
verandert niks aan het feit dat hij het blijkbaar niet genoeg vindt en vragen over een upgrade heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heloxide
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-01 13:53
Joarie schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:07:
[...]

Om maar een balletje op te werpen: Zou bijv SC2 ooit een Olympisch onderdeel kunnen worden? Kijk als je vrouwen beachvolleybal kunt introduceren dan moet het toch ook niet zo moeilijk zijn om een andere sport te introduceren die veel mensen aanspreekt?
Wtf? Vergelijk je SC2 nu met dames beachvolleybal? Dat wint SC2 nooit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Heloxide schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:22:
[...]

Wtf? Vergelijk je SC2 nu met dames beachvolleybal? Dat wint SC2 nooit :D
Kijk je wel Dames Beach Volleyball? Dat is nou niet echt Dead or Alive Beach Volleyball of zo xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieter.txt
  • Laatst online: 09:57
Ook ik heb SC2 inmiddels in mijn bezit. Ik krijg alleen na een tijdje spelen een foutmelding m.b.t. een tekort aan paged pool memory. Ik heb al geprobeerd de registry waarde aan te passen en heb de graphics-settings verlaagd van High naar Medium, maar ik krijg nog altijd deze melding. Wie weet raad?

Systeem specs:
Processor: E6300 @ 1.86 (eigenlijk aan de lage kant, maar lijkt goed te gaan)
Ram: 2GB
Videokaart: ATI HD 4670

O'Toole's Commentary on Murphy's Law: Murphy was an optimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Laatst online: 03-09 20:48

Pindamann

Human

Pieter.txt schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:25:
Ook ik heb SC2 inmiddels in mijn bezit. Ik krijg alleen na een tijdje spelen een foutmelding m.b.t. een tekort aan paged pool memory. Ik heb al geprobeerd de registry waarde aan te passen en heb de graphics-settings verlaagd van High naar Medium, maar ik krijg nog altijd deze melding. Wie weet raad?

Systeem specs:
Mogelijk te weinig videogeheugen? Probeer eens op low settings?

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieter.txt
  • Laatst online: 09:57
Pindamann schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:33:
[...]

Mogelijk te weinig videogeheugen? Probeer eens op low settings?
Kaart heeft 512 MB, dus dat zou voldoende moeten zijn volgens de specs.

O'Toole's Commentary on Murphy's Law: Murphy was an optimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Pieter.txt schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:25:

Systeem specs:
Als ik jou was zou ik is even al mn drivers opnieuw installeren. Het heeft iets te maken met of je videocard of zelfs je soundcard. En mocht je andere programma`s hebben lopen bijvoorbeeld msn o.i.d. uitschakelen.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  1. Houd het nuttig + ontopic
  2. Bedelen om trialkeys valt onder spam
  3. Posten van je account + id nummer valt daar eveneens onder
  4. Wil je in de spelerslijst komen te staan, stuur een DM naar Angeloonie