Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hoelaat is de serveronderhoud? Want via google kom ik niet te weten wat 1.00 CET is in onze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn collectors edition is dan ook eindelijk binnengekomen. Wil de game nu registreren, ligt de site van battle.net plat. :( Anyway, collectors edition is bruut, heb net de comic opengeslagen. Flink dik artbook erbij ook. Daarmee kom ik de tijd wel door tot battle.net weer up is en ik kan gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:08
Rockvee2 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:43:
Hoelaat is de serveronderhoud? Want via google kom ik niet te weten wat 1.00 CET is in onze tijd.
1:00 CET = 13:00 uur (Central European Time)

tenzij ze 1:00 am bedoelen ipv 1:00 pm, dan is het om 1 uur 's nachts

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Rockvee2 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:43:
CET is Central European Time, hetzelfde als GMT+1 waar Nederland en Belgie in zit. In de zomer hebben we CEST hetgeen Central European Summer Time is, dus zomertijd. CET en CEST worden, uitzonderingen daargelaten, bijna altijd in 24u formaat uitgedrukt, dat AM en PM is typisch amerikaans :P

Het server onderhoud om 1:00u is dus 's nachts.

[ Voor 12% gewijzigd door Cronax op 28-07-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal, (lange lezer,net gejoind :P)

Ik ben ook wel benieuwd naar dit spel. hoor er al jaren over en lijkt me best vet het enige probleem is dat de standaard rts mij nooit zo boeit al hoop ik dat dit anders is :) en daar ga ik ook wel bijna van uit. echter wil ik toch vragen of iemand nog een trail key voor me heeft O+ .

alvast bedankt :7 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Cronax schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:53:
[...]

CET is Central European Time, hetzelfde als GMT+1 waar Nederland en Belgie in zit. In de zomer hebben we CEST hetgeen Central European Summer Time is, dus zomertijd. CET en CEST worden, uitzonderingen daargelaten, bijna altijd in 24u formaat uitgedrukt, dat AM en PM is typisch amerikaans :P

Het server onderhoud om 1:00u is dus 's nachts.
Bedankt, nachts is de perfecte tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:58:
Hey allemaal, (lange lezer,net gejoind :P)

Ik ben ook wel benieuwd naar dit spel. hoor er al jaren over en lijkt me best vet het enige probleem is dat de standaard rts mij nooit zo boeit al hoop ik dat dit anders is :) en daar ga ik ook wel bijna van uit. echter wil ik toch vragen of iemand nog een trail key voor me heeft O+ .

alvast bedankt :7 :>
mail me maar, ik heb er nog 2 :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 14:11
Hoi,
Ik wil dit spel ook gaan kopen, maar ik vroeg mij 1 ding af; ik heb de nv4_disp.dll error (redelijk beroemd) en ik geloof dat hij onderhand al gefixed is. Maar het zou natuurlijk kut zijn als ik er straks achterkom dat SC2 onspeelbaar is op mijn PC. Dus mijn eerste vraag: heeft iemand ook ervaring met deze error; en belangrijker; werkt SC2?
Ohja en ik heb een Macbook 13"inch 2.13ghz (model vorig jaar oktober-) waar ik het anders maar op moet spelen :)

Bedankt!

Overigens: http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=4432

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrGrr
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-04-2022
Ik gisteren een aantal single player missies gedaan met veel plezier. De eerste missie op *normal* was echter zo simpel dat ik de volgende maar op *hard* heb gezet en dit maakte de missies ook een stuk interessanter. Vervolgens begin je geld te verdienen die je aan upgrades kan uitgeven. Mercenaries kopen leek mij de minst aantrekkelijke optie. Dus ik heb mijn marines stim pack gegeven en betere healing voor medics. Ik dacht die gebruik ik waarschijnlijk in elke missie dus dat kan nooit slecht zijn. Ik heb ook gekozen voor meer hitpoint voor mijn bunkers, maar achteraf had ik misschien beter voor die turret op bunkers moeten gaan.

Voor welke armory upgrades gaan jullie?

[ Voor 33% gewijzigd door GrrGrr op 28-07-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54

Rannasha

Does not compute.

GrrGrr schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:23:
Ik gisteren een aantal single player missies gedaan met veel plezier. De eerste missie op *normal* was echter zo simpel dat ik de volgende maar op *hard* heb gezet en dit maakte de missies ook een stuk interessanter. Vervolgens begin je geld te verdienen die je aan upgrades kan uitgeven. Mercenaries kopen leek mij de minst aantrekkelijke optie. Dus ik heb mijn marines stim pack gegeven en betere healing voor medics. Ik dacht die gebruik ik waarschijnlijk in elke missie dus dat kan nooit slecht zijn. Ik heb ook gekozen voor meer hitpoint voor mijn bunkers, maar achteraf had ik misschien beter voor die turret op bunkers moeten gaan.

Voor welke armory upgrades gaan jullie?
Stims op marines was ook mijn eerste keuze. Die gebruik ik in MP sowieso al veel en in combinatie met medics (met healing upgrade) is het een sterk team.

Ik heb overigens wel een aantal mercs in dienst genomen. Deze kunnen soms best handig zijn als het even lastig is (je hebt net je leger weggestuurd en je wordt aangevallen in je basis). Het groepje mercs wordt direct bij het gebouwtje gedropped, dus je hoeft niet te wachten voordat je units getrained zijn.

Daarnaast is het inhuren van de mercs redelijk goedkoop ten opzichte van de unit upgrades. Per soort kost het iets van 25-35K credits, waar upgrades toch al snel richting de 100K gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Rannasha op 28-07-2010 15:28 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Uit mijn hoofd, stim pack, riot shield, bunker +hp, medic vereiste mindering, stun grenade en marauder health, firebat dmg + vergroot damage veld, +40 dmg en splash voor tank, beide voor goliath (range + tegelijk schieten), vikings beide (range + meer missles?).

[ Voor 18% gewijzigd door Lukin op 28-07-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
Even update mbt ATi drivers, binnenkort komt er een driver-update (hotfix) voor starcraft die AA(anti-aliasing) mogelijk maakt (of verbeterd..).
CatalystMaker:
"On vacation - but just got an email saying that Starcraft 2 AA is almost ready. Just getting tested now. Hotfix soon. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

pablo11392 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:54:
Hee Ik had ff een vraagie. Nu ben ik op internet aan het kijken voor taktieken etc. Maar ik snap geen ruk van al die afkortingen... Voorbeeldje: 10/10 pylon bouwen, 11/18 warpagate Nou dat is eigenlijk het enigste wat ik niet snap van al die taktiek uitleggen... Kan iemand het mij ff uitleggen wat hier dan precies mee bedoeld wordt
Waarbij 10/10 pylon bouwen niet zo aan te raden is :) 9/10 is vele malen beter, anders supply block je jezelf een tijdje en vooral in het prille begin van een match kun je je dat eigenlijkt niet veroorloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
Bomin schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:49:
[...]

Waarbij 10/10 pylon bouwen niet zo aan te raden is :) 9/10 is vele malen beter, anders supply block je jezelf een tijdje en vooral in het prille begin van een match kun je je dat eigenlijkt niet veroorloven.
bij 8,5 probe, pylontje bouwen ;) en daarna chrono ergooien als die pylon klaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 14:57
Heb em net gekocht.. helemaal happy, kom thuis. installer doet niks :S
Als ik via explorer kijk zie ik op de schijf de installer a 2.5 mb en de map a 12mb (rest hidden?).

Nu heb ik wel al op google gevonden dat kennelijk Blizzard faalt met de installer. Dat deze het op sommige pc's gewoon niet doet. Maar ik krijg niet eens een fout melding.

klinkt dit iemand bekend in de oren of word het toch een tripje naar de winkel? (wat fuckedup zou zijn ivm de key natuurlijk |:( )

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 15:31
LordMithril schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:56:
Als ik via explorer kijk zie ik op de schijf de installer a 2.5 mb en de map a 12mb (rest hidden?).

Nu heb ik wel al op google gevonden dat kennelijk Blizzard faalt met de installer. Dat deze het op sommige pc's gewoon niet doet. Maar ik krijg niet eens een fout melding.

klinkt dit iemand bekend in de oren of word het toch een tripje naar de winkel? (wat fuckedup zou zijn ivm de key natuurlijk |:( )
Evt. je key reggen op battle.net en dan daar de installer downloaden?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta er echt versteld van hoe populair dit spel is zeg. Wat heeft dit spel wat andere RTS'en dan niet hebben?

Warcraft 3 vond ik zelf nooit zo leuk. Zal ik dan Starcraft 2 ook niet leuk vinden? RTS games zoals Zero Hour en Age of Empires vond ik echter wel leuk. Lijkt Starcraft 2 meer op Warcraft 3 of meer op games zoals Zero Hour of Age of Empires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:28

of je key registreren of battle.net en daar de client downloaden. misschien werkt de installer dan wel.

meteen na het registreren komt er een link te staan om de client te downloaden btw.

[ Voor 5% gewijzigd door Crysania op 28-07-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47

Je kan ook het installatie van het web afhalen... wel de key registeren bij het website ;). Het is nu.... Software is gratis... maar spelen kost geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
M1lamb3r schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:58:
[...]

Evt. je key reggen op battle.net en dan daar de installer downloaden?
Kan, maar ik koop niet voor niets een hardcopy he ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
LordMithril schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:00:
[...]

In dat geval, probeer het in een andere pc en kijk of het daar ook fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

LordMithril schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:00:
[...]

Nee die heb je dan toch nog steeds thuis? :? Of moet jij een gekocht spel van de DVD installeren? :P

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 17:36
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:59:
Ik sta er echt versteld van hoe populair dit spel is zeg. Wat heeft dit spel wat andere RTS'en dan niet hebben?

Warcraft 3 vond ik zelf nooit zo leuk. Zal ik dan Starcraft 2 ook niet leuk vinden? RTS games zoals Zero Hour en Age of Empires vond ik echter wel leuk. Lijkt Starcraft 2 meer op Warcraft 3 of meer op games zoals Zero Hour of Age of Empires?
Het is een beetje van bijde, ik vind het zelf ook erg veel lijken op warhammer (2). Maar het is duidelijk minder rpg dan warcraft (geen hero's die levellen en geen items).

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verderf schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:13:
[...]

mail me maar, ik heb er nog 2 :)
zo, ik reageer op 1 iemand, nog geen 5 min later heb ik ongeveer 6 pm's met "trail" key request.

mensen, het is trial, niet trail -ik heb namelijk geen trailer sleutels. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verderf op 28-07-2010 16:11 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Xenomorphh schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:05:
[...]

Nee die heb je dan toch nog steeds thuis? :? Of moet jij een gekocht spel van de DVD installeren? :P
jah, dan hoef ik em niet eerst te downloaden he ;) scheelt weer wachten.
En ja ik ben em intussen aan het downloaden. Maar ik mag er toch vanuit gaan dat als ik iets koop dat het werkt he ;)
Of heeft echt niemand hier nog naar zn dvdtje gekeken?
en andere pc, mja.. server heeft geen dvd-speler :P

[ Voor 5% gewijzigd door LordMithril op 28-07-2010 16:11 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Een goede balans tussen de verschillende rassen zonder dat de rassen min of meer kopieen van elkaar zijn. In veel RTSen hebben de verschillende facties weliswaar andere units, maar als je naar de stats (hp, damage, enz...) kijkt zijn het eigenlijk redelijk dezelfde dingen met andere namen / graphics. Er zitten wel kleine verschillen hier en daar, maar het heeft allemaal dezelfde basis.

In SC (2) zijn de units niet alleen wezenlijk anders, ook heeft ieder ras een wat andere manier van bouwen. Oke, resources harvesten door workers die ook de gebouwen bouwen is een gezamelijke eigenschap, maar bij de Terrans zie je dat een worker continu bezig is met bouwen van een gebouw en na afloop weer beschikbaar is. Een Zerg worker transformeert tot het gewenste gebouw en is daarna verloren. Een Protoss worker markeert alleen de plek van het gebouw, waarna het automatisch "ingewarped" wordt terwijl de worker weer verder gaat.

Dergelijke verschillen in de basis gameplay zie je op veel meer plekken in het spel. Maar desondanks slaagt Blizzard er in om de rassen onderling gebalanceeerd te houden. En dat is de kracht van het spel (het multiplayer gedeelte in ieder geval).
Het is meer WC3 dan AoE, maar ik vond WC3 zelf ook niet super en SC 2 wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
LordMithril schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:10:
[...]

En ja ik ben em intussen aan het downloaden. Maar ik mag er toch vanuit gaan dat als ik iets koop dat het werkt he ;)
Tja bij mij werkte de dvd wel.. dus voor de rest kan ik je niet helpen..

Geen spyware/adware/drm op je PC staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik vond alle spellen die jij hier noemt tot nu toe erg leuk waarbij SC1 en nu SC2 met kop en schouder boven uit komen. Het blijft gewoon heel persoonlijk allemaal. SC lijkt als je dan echt moet vergelijken toch meer op warcraft ook al speelt het qua gevoel echt heel anders. Warcraft is veel meer gebasseerd op spells en heroes.

Anyway geef SC de kans dus niet na 20 potjes multiplayer opgeven. Kijk bv eens naar youtube met commentary van Husky en HD starcraft op youtube dat zijn leuke gasten die goed commentaar geven van pro sc matches. Leer je erg veel van en je ziet er de meest EPIC games ooit :0

YouTube: Kanaal van HuskyStarcraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:08
Species5618 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:10:
[...]
In SC (2) zijn de units niet alleen wezenlijk anders, ook heeft ieder ras een wat andere manier van bouwen. Oke, resources harvesten door workers die ook de gebouwen bouwen is een gezamelijke eigenschap, maar bij de Terrans zie je dat een worker continu bezig is met bouwen van een gebouw en na afloop weer beschikbaar is. Een Zerg worker transformeert tot het gewenste gebouw en is daarna verloren. Een Protoss worker markeert alleen de plek van het gebouw, waarna het automatisch "ingewarped" wordt terwijl de worker weer verder gaat.
In Red Alert 3 probeerde ze het spel ook interessanter te maken door de 3 fracties verschillende manier van bouwen te geven, maar ik persoonlijk vond dat niet echt lekker uit de verf komen.

In C&C 4 had ik constant het gevoel dat er maar iets van 10 verschillende units waren en dat ze die voor elke van de 3 fracties een andere skin hadden gegeven.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-09 20:48

Pindamann

Human

Heeft iemand een goed alternatief om de camera te "pannen"? Dit kan op 3 manieren zover ik weet:
-Muis naar rand van scherm bewegen
-Pijltjes
-Indrukken van het scrollwieltje en slepen

Maar geen van alle 3 vind ik écht fijn. Is er geen mogelijkheid om de rechtermuisknop zo te binden dat je die kunt inhouden en slepen net als in de meeste RTS games?

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Laatst online: 06-09 13:25
Ge-wel-dig! :D
Heb zojuist mijn CE open kunnen maken, en alleen al de solide doos en de epische metalen dog tag is gewoon geweldig!
Zometeen maar eens de campaign spelen :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Ik vond de doos zelf ook al vet, net zo'n bay door als je hem open doet. Eigenlijk had ik wel verwacht dat er rook uit zo komen :D

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
LordMithril schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:10:
[...]

Moahhww bij mij startte de auto installer niet op, waardoor ik zelf ff op de G schijf moest klikken. Daarna werkte de installatie naar behoren. No probs 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Zijn er meer mensen die het jammer vinden dat het spel 'Lost Viking' dat je in de Cantina kunt spelen niet het échte spel The Lost Vikings is van Blizzard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:04
BramSd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:05:
Zijn er meer mensen die het jammer vinden dat het spel 'Lost Viking' dat je in de Cantina kunt spelen niet het échte spel The Lost Vikings is van Blizzard?
Misschien maar een nes/snes? rom downloaden kan ook makkelijk, ik vond dit wel geinig.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Heerlijke campaign so far :P Echt een verademing om al die oude SC1 units terug te zien, en die mercenaries.. heerlijk.. siege breakers :9~

En dan ook nog nieuwe units.. ik had niet verwacht dat ze zoveel nieuwe stuff in de campaign zouden stoppen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier absolute Starcraft 2 Noobs die misschien zin hebben in een potje vanavond? :)

Andere mensen mogen me uiteraard ook altijd toevoegen mijn accountname is Franko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Success!
You’ve successfully activated StarCraft II: Wings of Liberty. Use your Battle.net account to log into and play the game. If you need to download the StarCraft II: Wings of Liberty client, click the download link below.

Score! Vanmiddag eindelijk spelen...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Ik twijfel heel erg om hem aan te schaffen. Tegenwoordig game ik alleen nog maar op een Xbox aangezien ik een macbook heb. Bewuste keuze, ik was het zat om altijd maar te upgraden voor games. Aangezien ik vroeger een groot RTS fan was (vooral RA, RA2 (!!!) en AoE) zou ik graag nu Starcraft II spelen.

Ten eerste, geen idee of ik het (nog) leuk vind. Ten tweede, draait mijn macbook dit prachtige stuk software wel? Ik heb een Macbook Unibody late 2008 met een 9400m gpu. Iemand enig idee? Ik heb even gezocht maar geen directe ervaringen, enkel vergelijken met (zogenaamd tragere) andere gpu's. En heeft iemand nog een trail code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EQJim schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:14:
Ik twijfel heel erg om hem aan te schaffen. Tegenwoordig game ik alleen nog maar op een Xbox aangezien ik een macbook heb. Bewuste keuze, ik was het zat om altijd maar te upgraden voor games. Aangezien ik vroeger een groot RTS fan was (vooral RA, RA2 (!!!) en AoE) zou ik graag nu Starcraft II spelen.

Ten eerste, geen idee of ik het (nog) leuk vind. Ten tweede, draait mijn macbook dit prachtige stuk software wel? Ik heb een Macbook Unibody late 2008 met een 9400m gpu. Iemand enig idee? Ik heb even gezocht maar geen directe ervaringen, enkel vergelijken met (zogenaamd tragere) andere gpu's. En heeft iemand nog een trail code?
Ik ben zelf een fanatieke RA2 speler geweest. En dit is echt wel leuk, dont take my word for it.
Want ik wil je best een Guest pass geven als je me een DM stuurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EQJim schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:14:

Ik heb m gisteren geinstalleerd op mijn Macbook Unibody late 2008, met ook een 9400m gpu erin. Alles op low en hij draait aardig, stottert een beetje bij het laden van een nieuw level in de campaign. Ook het laden bij missies duurt lang. Als hij eenmaal doorgeladen is, speelt hij prima (kleine glitches bij de autosave).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Zo die install duurt wel even zeg..

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:19:
[...]

Ik heb m gisteren geinstalleerd op mijn Macbook Unibody late 2008, met ook een 9400m gpu erin. Alles op low en hij draait aardig, stottert een beetje bij het laden van een nieuw level in de campaign. Ook het laden bij missies duurt lang. Als hij eenmaal doorgeladen is, speelt hij prima (kleine glitches bij de autosave).
Bedankt voor de info. Heb nu een trail gescoord dus zal straks eens proberen thuis. Als ik hoor dat mensen dit spel 12 jaar na dato nog zoveel spelen ben ik erg benieuwd en kan het alleen maar een goede koop zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoB
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-08-2022

CoB

Install duurt lang inderdaad. Heb het spelletje ook sinds gisteren, eerste indruk is wel goed. Is beetje té macro naar m'n smaak maar dat komt wel goed. (Wisten we vantevoren he). Had bèta acces maar moest op nieuwe pc wachten om te kunnen spelen, gelukkig ook nu het spel uitgekomen.

Nu vraag ik me af of een iets meer ervaren speler me wat zou kunnen leren en me een beetje door de newbie-fases zou kunnen mentoren.
Ik ben niet nieuw met RTS maar al die macro gaat me toch allemaal wat te snel.
Vrijwilligers melden graag! Alvast bedankt!

ps. ras wordt waarschijnlijk Terran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EQJim schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:25:
[...]

Bedankt voor de info. Heb nu een trail gescoord dus zal straks eens proberen thuis. Als ik hoor dat mensen dit spel 12 jaar na dato nog zoveel spelen ben ik erg benieuwd en kan het alleen maar een goede koop zijn!
Veel plezier, en laat weten of het iets voor je was! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Elk potje dat ik online hebt gespeeld heb ik verloren. Zelfs met een team-maat. Ben ik nou zo slecht of speel ik gewoon tegen profs? Ik ben nog in de practice (beginner friendly) . Ik vind er niks beginner friendly aan als je na 20 minuten al dood ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:30:
Elk potje dat ik online hebt gespeeld heb ik verloren. Zelfs met een team-maat. Ben ik nou zo slecht of speel ik gewoon tegen profs? Ik ben nog in de practice (beginner friendly) . Ik vind er niks beginner friendly aan als je na 20 minuten al dood ben.
Veel mensen hebben SC gespeeld, en toch enige ervaring wat ze moeten doen.
In het begin word je veel "geowned".
Maar laat dat je niet weerhouden, het gaat vanzelf beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik zit nou een aantal replays te kijken en zie toch wel weer wat ik mis, maar twijfel er een beetje aan of het weer zo weg speelt als vroeger. Uiteraard hoor je alleen maar goede verhalen en dat het iedereen bevalt, jammerlijk is er geen demo, nu vroeg ik me af of iemand nog een trial key over zou hebben, zodat het even te testen is hoe het weg speelt.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
CoB schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:26:
Install duurt lang inderdaad. Heb het spelletje ook sinds gisteren, eerste indruk is wel goed. Is beetje té macro naar m'n smaak maar dat komt wel goed. (Wisten we vantevoren he). Had bèta acces maar moest op nieuwe pc wachten om te kunnen spelen, gelukkig ook nu het spel uitgekomen.

Nu vraag ik me af of een iets meer ervaren speler me wat zou kunnen leren en me een beetje door de newbie-fases zou kunnen mentoren.
Ik ben niet nieuw met RTS maar al die macro gaat me toch allemaal wat te snel.
Vrijwilligers melden graag! Alvast bedankt!

ps. ras wordt waarschijnlijk Terran
Check de tutorials van HDStarcraft/HuskyStarcraft op youtube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Rockvee2 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:30:
De leagues zijn nog niet helemaal goed geordend omdat alles zo nieuw is. Erg sterke spelers die pech hadden met hun placement matches zitten nu nog in de onderste leagues bijvoorbeeld. Dat zal allemaal langzaam gaan verschuiven zodat iedereen op de juiste plek zit qua niveau

Daarnaast zullen veel van de mensen die het spel nu al hebben, wat fanatiekere gamers zijn met SC1 of SC2-beta ervaring. De gemiddelde speler die zal in de komende tijd het spel een keer kopen en wellicht eerst een met de singleplayer campaign beginnen enzo...

De ladder is momenteel nog niet representatief voor wat het hoort te zijn, maar dat komt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

RedruM schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:35:
[...]

Check de tutorials van HDStarcraft/HuskyStarcraft op youtube :)
Check ook de videos van TotalHalibut/TotalBiscuit (erg grappige Brit). De "I suck at Starcraft 2"-serie is erg leuk om te zien. Eerste aflevering hier: http://www.youtube.com/watch?v=92Rv-s-7rNk

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Laatst online: 06-09 13:25
Ik weet niet of het al gezegd is, maar de Medics:

'Please state the nature of the medical emergency' :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

HotFix schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:56:
Ik weet niet of het al gezegd is, maar de Medics:

'Please state the nature of the medical emergency' :D
Jep! Wat een nostalgie toen ik de campaign door speelde :) Alle oude bekende units komen weer even kijken. En wat een humor ook, haha :D

Binnenkort maar eens op de Multiplayer storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat de cut scenes niet geprerendered zijn ziet er nogal bagger uit op mijn laptop :(
Trouwens het boekje in de dvd case legt duidelijk de lore uit van starcraft (uitgebreider dan tijdens de install) en kan het ook nooit laten om even te ruiken aahh the smell of fresh print.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serudian
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06 19:33
Ik heb ook nog 2 trial keys
P.m. maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Laatst online: 11-09 21:20
Heb me net eens aan de multiplayer gewaagd. Eerste potje kansloos verloren tegen een roach rush.

Tweede potje zerg rush maar kon ik me net op tijd ingraven om stiekem bovenin de map op het eiland een basis te bouwen. Na tijdje kwam mijn tegenstander met redelijk wat air en was mijn startbasis half weggevaagd en leeggemined. Wat hij niet wist is dat ik ondertussen 3 andere productie plekken had en 12x Battlecruiser en 12x Viking op hem afstuurde :D haha wat een fantastisch gevoel.

30 seconden daarvoor had ie nog het gevoel mij bijna verslagen te hebben :)
nog 3 matches te gaan maar zal wel uitkomen op 2/3 win van de 5 want ik ben niet zo goed in MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Laatst online: 08-09 11:12
Serudian schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:04:
Ik heb ook nog 2 trial keys
P.m. maar.
DM gestuurd.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 11-09 17:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Laatst online: 03-09 20:48

Pindamann

Human

Iemand met wat minder ervaring zin om te oefenen tegen elkaar, AI of samen tegen anderen?

Voeg me toe op MSN (nigeldokter - hotmail - com) of ingame Pindaman ID:131

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
Ik zou SC2 heel graag willen proberen. Dus als iemand een spare trial heeft. DM me :)

Ik kan em ook ruilen tegen een kopie van de volledige versie van Half-Life 2 als je wilt (niet dat iemand die nog niet heeft gespeeld, maar ja -_-')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:31:
[...]
In het begin word je veel "geowned".
Veel gecheesed bedoel je :P.

Ik merk dat veel mensen de kans hebben om te winnen van mij, niet doordrukken of een verkeerde keuze maken, en dan alsnog tenonder gaan.

Net was iemand (7 pool) met zijn 6 zerglings bang van mijn ene zealot....

Oh en dan nog mijn naam in-game voor wie mij toe wil voegen: "TabascoMild".

[ Voor 8% gewijzigd door Pandemic op 28-07-2010 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de prijs van de digitale (lees:download) versie? Kan dat niet vinden op http://eu.battle.net/sc2/en/

Ten tweede, is er een verschil in de prijs voor Amerikanen en Europeanen?

--edit: misschien iets voor in de TS?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:12:
Wat is de prijs van de digitale (lees:download) versie? Kan dat niet vinden op http://eu.battle.net/sc2/en/

Je was er bijna, je moest alleen nog ff op dat bannertje klikken, aan de rechterkant, waarop staat (druk gedrukt) BUY NOW!

Anders ben je met 2 klikken bij deze

[ Voor 10% gewijzigd door Gropah op 28-07-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 10:29
Pff, net even mijn 2de placement match gedaan voor de 1v1 league. De eerste dik gewonnen en de 2de duurde 45 minuten tot ik verloor.

Merkte aan de replay dat als ik 2 dingen had omgedraait, ik eerder kon rushen en hem zker had gehad. Echter had ik dat niet gedaan waardoor ik uit eindelijk verloor toen de carriers van de tegenstander kwam, en mijn anti air daar blijkbaar niks fatsoenlijks tegen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Zo! Leuke game zeg, net de eerste 3 missies gedaan en kan binnenkort upgraden :). Erg leuk, baal er nog wel wat van dat ik niet veel weet van deel 1 maar dat komt nog wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Pandemic schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:10:
[...]

Oh en dan nog mijn naam in-game voor wie mij toe wil voegen: "TabascoMild".
Je moet zowel je naam als je 3-cijferige identifier opgeven voordat mensen je kunnen toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:15:
[...]

Je was er bijna, je moest alleen nog ff op dat bannertje klikken, aan de rechterkant, waarop staat (druk gedrukt) BUY NOW!

Anders ben je met 2 klikken bij deze
Had ik al gezien. Dit is de retailprijs. De digitale staat hier vermeld http://eu.battle.net/en/info/digital-purchase

Maar dan moet je inloggen op je battle.net account. (Heb ik niet, ga er niet een aanmaken voordat ik weet of ik SC2 ga kopen)

--edit: En wat ik belangrijk vind is of Blizzard mensen niet keihard verneukt door regionale prijzen in te stellen. (Lees: 60 dollar voor US, 60 EURO voor Europa == mega kutactie voor een digitaal distributed item)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:12:

digitale versie kost €59,99

edit: al behandeld - laat maar O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Wussie op 28-07-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:24:
[...]
--edit: En wat ik belangrijk vind is of Blizzard mensen niet keihard verneukt door regionale prijzen in te stellen. (Lees: 60 dollar voor US, 60 EURO voor Europa == mega kutactie voor een digitaal distributed item)
Dat verschil komt vooral door het feit dat er geen BTW in de US-prijs zit. Officieel moeten mensen wel een zogenaamde "state tax" betalen op internetbestellingen, maar dat moeten ze zelf regelen en dat doet dus vrijwel niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

MrVegeta schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:19:
Zo! Leuke game zeg, net de eerste 3 missies gedaan en kan binnenkort upgraden :). Erg leuk, baal er nog wel wat van dat ik niet veel weet van deel 1 maar dat komt nog wel!
WAT!!!?? inleveren SC2 en eerst SC1 spelen :P

Achievements zijn wel grappige, zitten leuke 'challenges' bij ben bij missie 6 ofzo. Ga later wel een keer specifiek voor die achievements.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
ik wist helemaal niet dat hij al 'uit' was. Nu aan het downloaden om te kijken of hij het ook echt waard is om te kopen :9 (kan bijna niet anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Laatst online: 11-09 21:20
About 1,250,000 players online :D

Iemand al een hoger aantal gezien? ze tellen met 250k zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Iemand enig idee hoe je zelf kunt kiezen op welke speed je wilt spelen in ranked matches? Ik krijg telkens potjes met de speed op het hoogst en dan valt er niet meer normaal te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Zo, ik heb net de gehele campaign op Hard uitgespeeld. Alle missies op hard gedaan :)

Moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van het gehele spel. Het is een prachtig goed afgemaakt spel. Het enige wat ik jammer vind is dat je die research niet kan resetten op een of andere manier. Ik had toch graag wat andere dingen gezien/gekozen op het laatst :P

Moet zeggen dat er echt pittige missies tussen zaten op Hard. Vooral de laatste :>

spoiler: Over laatste missie
Die laatste missie heb ik wel 20x opnieuw gedaan volgens mij.. Echt absurd moeilijk op Hard. Kan me amper voorstellen hoe je dat moet doen op Brutal :P

Heb wel alle mogelijke tactics geprobeerd, het probleem waar ik tegen aanliep is dat kerrigan super armor heeft ofzo. Alles wat haar raakt (zelfs mijn volledig geupgrade siege tanks en yamato cannons) deden maar 4/5 damage per hit.

Uiteindelijk gegaan voor mass banshee's met aan elke entrance een bunker en 1 siege tank. Daarnaast 2 science vessels voor de heals van de banshee's. Verder alle minerals (want die heb je dan in overvloed, gas is het probleem) marines pompen uit 3 barracks met reactors. Hiermee kon ik makkelijk kerrigan pakken, want met al die marines doe je ook steeds 2/3 damage per hit op kerrigan.

Wel goed opletten op die "storm" die ze doet!

spoiler: over laatste zeratul missie
Deze was ook aardig pittig zeg.. 2000 units killen! en dan blijven ze maar komen! Gasp! Ik heb uiteindelijk gehaald met 2500 units killed op de teller. Maar heb het dan ook goed slim aangepakt (al zeg ik het zelf ;) ) Ik heb bij elke entrance een muur van Dark Templar gemaakt. Hierdoor kunnen alle grote unit er sowieso niet door en ze vallen de DT's niet aan omdat ze de DT's niet zien. Wel goed opletten doormiddel van observers dat je de Overlords die detecten zo snel mogelijk sloopt. Hiermee uitgehouden tot het mothership eraan komt, daarna terug getrokken naar de rest van de ramps met dezelfde opstelling. Qua range iets van 10/15 collosi die movede van plek naar plek.

spoiler: over het algemene einde
Ik vind het wel jammer dat Tychus dood moest op het einde :( Aardig leuke character, maar ja, je zat het wel al jaren van te voren aankomen! Er waren natuurlijk maar 2 einde mogelijk, 1. Kerrigan gaat dood door het device, of ze werd human.

Ben toch wel benieuwd hoe ze nu dan de Xel'Naga gaan stoppen, want een Kerrigan die geen zerg overmind meer is, kan natuurlijk niet echt heel veel meer dan een normale Ghost :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woah, hoe lang heb je erover gedaan? Doe zelf ook op hard maar ben maar overgestapt op multiplayer totdat ik een betere pc heb zodat ik beter van de graphics kan genieten (alles textures op low is redelijk fugly tijdens de cutscenes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:36:
Woah, hoe lang heb je erover gedaan? Doe zelf ook op hard maar ben maar overgestapt op multiplayer totdat ik een betere pc heb zodat ik beter van de graphics kan genieten (alles textures op low is redelijk fugly tijdens de cutscenes)
Ik denk iets van 25 uur ofzo?

Ben gister begonnen om 08:30 ongeveer, daarna hele dag gespeeld, paar keer tussen door wat uurtjes gestopt (eten ed) en door gegaan tot 02:00. En vanochtend weer verder gegaan om 09:00 tot 22:15. Vandaag wel stuk minder kunnen spelen, iets van 8/9 uur ofzo.

Klinkt alsof ik een vreselijke addict nolifer ben, maar had het afgesproken met het vrouwtje dat ik mezelf ging opsluiten en singleplayer ging spelen. Ze begreep dat ik er al 13 jaar op aan het wachten was :P Ik heb toch vakantie aangezien ik een docent ben, dus kan makkelijk een keertje wat langer spelen dan normaal ^^

Ook is mijn vrouw lekker de twee dagen wat met de kids gaan doen zodat ik mocht door spelen ;) Fanatische meid is het toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Ik ben een missie of 6/7 in de SP campaign en kan nu kiezen uit de 2e tier Zerg research upgrades; Ibiks cannon of perdition turret. Wat kiezen jullie? Over het algemeen komt de enemy niet zo dichtbij je command center dat je zo'n kanon kunt gebruiken lijkt me. En die turret; bunkers als defense hebben als voordeel dat je de units eruit kunt halen voor een aanval... Kortom, ik twijfel. :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Ik ben voor de Turrets gegaan, die zien er cooler uit.

Looks > stats.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THA1icarus
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-07-2020
Ik heb een 7 uur guest pass dus wie hem wil PM me of reageer op dit bericht en de eerste krijgt hem...

Ik zoek ook wat mensen voor me vrienden lijst dus als je me wil toevoegen me en is:
character name: Pharaoh
ID No.: 109

Ik ben een noob dus tot nu toe heb ik nog geen een match gewonnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Niet online
estorino schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:45:
Ik ben een missie of 6/7 in de SP campaign en kan nu kiezen uit de 2e tier Zerg research upgrades; Ibiks cannon of perdition turret. Wat kiezen jullie? Over het algemeen komt de enemy niet zo dichtbij je command center dat je zo'n kanon kunt gebruiken lijkt me. En die turret; bunkers als defense hebben als voordeel dat je de units eruit kunt halen voor een aanval... Kortom, ik twijfel. :)
turret gekozen, ibiks cannon lijkt me vrij nutteloos, als ze je command center aanvallen doe je toch wel iets fout denk ik.

Ik heb zelf de missies van de kolonisten en Tosh al uitgehaald en ga nu voor de laatste dominion missies. In het begin speelde ik op normal, maar toen kreeg ik het idee dat ik een stom suf console spel aan het spelen was. Op Hard moet je wel degelijk nadenken over je acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:45:
[...]

Ik denk iets van 25 uur ofzo?

Ben gister begonnen om 08:30 ongeveer, daarna hele dag gespeeld, paar keer tussen door wat uurtjes gestopt (eten ed) en door gegaan tot 02:00. En vanochtend weer verder gegaan om 09:00 tot 22:15. Vandaag wel stuk minder kunnen spelen, iets van 8/9 uur ofzo.
_/-\o_ *hands out campaign speed run and best wife badge* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Ik heb nu aardig wat geld en research punten maar ik heb geen idee wat ik moet kiezen. is het mogelijk om alles te halen? bij research moet je altijd kiezen en kan je niet meer terug zeker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Lordsauron schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 23:03:
Ik heb nu aardig wat geld en research punten maar ik heb geen idee wat ik moet kiezen. is het mogelijk om alles te halen? bij research moet je altijd kiezen en kan je niet meer terug zeker..
Nee, je kan zeker niet alles kiezen. Bij research kan altijd maar 1x kiezen per "rij". De ander kan je daarna nooit meer selecteren. Je kan ze niet eens even uitproberen :((

Bij de upgrades kan je wel veel kopen, maar ook lang niet alles. Ik heb geen mercenaries gekocht, en had denk ik iets van 60% van de upgrades ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 11:10
Zojuist tijdens de eerste missie voor Tosh heb ik een Feat of strength gehaald. namelijk The Scenic Route.
Was blij verrast toen ik m tijdens het level spontaan haalde.

Helaas heb ik weinig tijd om te spelen, maar wat ik tot nu toe heb gezien is echt geweldig. Al zijn de missies tot nu toe nog niet zo heel moeilijk. (op normal)
Aan multiplayer ga ik me voorlopig niet wagen. Dat heb ik in de beta al gespeeld en wil niet meer de tijd en energie steken in een spel steken om er goed in te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Met dank aan de trial key die ik vandaag van Dr Daan mocht ontvangen heb ik kunnen vaststellen dat een videokaart upgrade nog niet persé nodig is :D

De eerste 4 missies gedaan, loopt als een tiet. Wel op medium, maar ach, ziet er evengoed prima uit voor m'n eerste PC spel in tijden. Nu kan ik in iede rgeval tot na m'n vakantie wachten met upgraden en toch StarCraft 2 doen :D

Meteen de hele versie maar besteld.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:49

Edd

Vanavond zelf ook (eindelijk) begonnen met de campaign-mode. Ik moet zeggen dat het lekker wegspeeld (op casual dan ;)) Had dat eerlijk gezegd niet zo verwacht.

Mocht er iemand trouwens willen mp-en met een bronze beta-speler: Donder.653

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Niet online
Slamdance schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 23:11:
Zojuist tijdens de eerste missie voor Tosh heb ik een Feat of strength gehaald. namelijk The Scenic Route.
Was blij verrast toen ik m tijdens het level spontaan haalde.

Helaas heb ik weinig tijd om te spelen, maar wat ik tot nu toe heb gezien is echt geweldig. Al zijn de missies tot nu toe nog niet zo heel moeilijk. (op normal)
Aan multiplayer ga ik me voorlopig niet wagen. Dat heb ik in de beta al gespeeld en wil niet meer de tijd en energie steken in een spel steken om er goed in te worden.
op normal zullen ze ook nooit moeilijk gaan worden. Na een tijdje worden de missies dan ontzettend saai omdat je dan al wint door gewoon een paar marines en maraudes en medics richting de vijand te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tehsojiro schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 23:23:
[...]

op normal zullen ze ook nooit moeilijk gaan worden. Na een tijdje worden de missies dan ontzettend saai omdat je dan al wint door gewoon een paar marines en maraudes en medics richting de vijand te sturen.
Leuk om te horen dat de M&M&M bal ook in de single player OverPowered is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Om de verhaallijn een beetje synchronisch te houden raad ik je aan om de missies bij de research lab z.s.m. te spelen en niet wachten helemaal tot het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 23:26:
[...]

Leuk om te horen dat de M&M&M bal ook in de single player OverPowered is ;)
Nou op hard niet hoor :>

Dan krijg je zo 3/3 upgraded Ultralisks en broodlors tegen je en die hakken je ball de pan in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Ben amper van de campaign weg te houden op het moment, maar toch even iets delen hier :)

Net in een van de talloze missies iets ontdekt wat al een klein beetje suspicious was, op een gegeven moment:
"SECRET FOUND
Secret Mission unlocked"

Nou die missie was het wel waard ook moet ik zeggen :) Vrij lang en goed uitgewerkt ook, waarschijnlijk een missie die net de campaign niet gehaald heeft zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Bomin schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 23:46:
Ben amper van de campaign weg te houden op het moment, maar toch even iets delen hier :)

Net in een van de talloze missies iets ontdekt wat al een klein beetje suspicious was, op een gegeven moment:
"SECRET FOUND
Secret Mission unlocked"

Nou die missie was het wel waard ook moet ik zeggen :) Vrij lang en goed uitgewerkt ook, waarschijnlijk een missie die net de campaign niet gehaald heeft zeg maar.
Oi! Tell me how! :D

Plaats het in spoiler tags voor de mensen die het niet willen weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Wiebbe schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 00:54:
[...]

Oi! Tell me how! :D

Plaats het in spoiler tags voor de mensen die het niet willen weten :P
spoiler:
In de Media Blitz missie, waar je Odin hebt en je bij 3 towers moet broadcasten, zit helemaal rechtsonderin een gebouw dat neutraal lijkt van de Khoral Civilians, maar op je minimap is hij wel rood. Als je die force attacked en vernietigt dan krijg je de missie unlocked.

Dit was op Hard, maar ik neem niet aan dat de moeilijkheidsgraad iets te maken heeft met het wel of niet spawnen van dat gebouw.

[ Voor 0% gewijzigd door Greebs op 29-07-2010 01:55 . Reden: dt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
Ok, what the...

Je kan dus bij Starcraft 2 maar 1 profile hebben? En die naam niet veranderen/deleten?

Dat is echt naar... had gewoon even snel een naam aangemaakt omdat ik snel wilde spelen, en daar zit ik dus de rest van m'n battle.net carrière aan vast?

En je kan dus ook niet met twee mensen los van elkaar de single player spelen (op 1 account)?

Echt belachelijk die restricties, valt me tegen van Blizzard zeg. Verder wel erg leuk maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ MMM overpowerd , speel de singleplayer dan op een deftige difficulty :) en om het wat spannend te maken ga voor de achieves , MMM is niet OP vind ik maar hey terran speaking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 02:43:
@ MMM overpowerd , speel de singleplayer dan op een deftige difficulty :) en om het wat spannend te maken ga voor de achieves , MMM is niet OP vind ik maar hey terran speaking ;)
BC+SV is op. Maar bij de laatste missie loop ik wel goed vast @ hard :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje wazig, 1vs1 won ik er 3 vd 5. En sta ik @ gold.
3vs3 winnen we er 4 vd 5 en staan we bronze?

Liek wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
WaWaWiiiiWa schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 01:42:
Ok, what the...

Je kan dus bij Starcraft 2 maar 1 profile hebben? En die naam niet veranderen/deleten?

Dat is echt naar... had gewoon even snel een naam aangemaakt omdat ik snel wilde spelen, en daar zit ik dus de rest van m'n battle.net carrière aan vast?

En je kan dus ook niet met twee mensen los van elkaar de single player spelen (op 1 account)?

Echt belachelijk die restricties, valt me tegen van Blizzard zeg. Verder wel erg leuk maar toch..
Het wordt vrij duidelijk vermeld dat je een permanente naam maakt...

Je zou via save games misschien met zijn 2en verschillende campaign's doorlopen of misschien als guest? Ik weet niet maar ik vind dit ook wel wat vervelend. Niet voor mezelf maar als ik een klein broertje zou hebben...

Ik vind de game zelf wel heel gaaf trouwens, laatste single player RTS die ik speelde was Warhammer 40.00 2K (oid) die nieuwe iig, met elite soldaten mappen schoonvegen. Natuurlijk niet te vergelijken maar daar had je constant dezelfde missies. In starcraft heb je steeds wat anders. Tot nu toe heb ik 6 missies gedaan op hard en alle achievements in de missies gescoord! Ben benieuwd of ik dit kan volhouden haha.

[ Voor 19% gewijzigd door MrVegeta op 29-07-2010 04:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisx7
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-07 21:16
Toch even leuk om te melden, ookal zegt het natuurlijk niets zo kort na de release: ik sta momenteel eerste in de 2 vs 2 bronze-league. :P En dat met 7 wedstrijden gespeeld, 3 gewonnen en 4 verloren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Als iemand mij een "guest pass" kan sturen ben ik daar blij mee :)

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  1. Houd het nuttig + ontopic
  2. Bedelen om trialkeys valt onder spam
  3. Posten van je account + id nummer valt daar eveneens onder
  4. Wil je in de spelerslijst komen te staan, stuur een DM naar Angeloonie