Vertel me maar hoe het moet, dan geef ik je een guestpass.
Ik heb geen idee. Heb je een guest pass gekregen met het spel?Florisx7 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 05:27:
Vertel me maar hoe het moet, dan geef ik je een guestpass.
Zou geweldig zijn
/Edit: kan je trouwens ook vanuit europa spelen tegen de americanen?
Ik hoorde iets van "match making system" dat aanwezig is en geen LAN support?
[ Voor 23% gewijzigd door XRayXI op 29-07-2010 05:46 ]
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
kun je als ik het spel aanschaf, daarna het spel ook weer van de hand doen als ik er niks aan vind of kan dat niet vanwege het battle.net gedoe?
[ Voor 49% gewijzigd door BazenKruistocht op 29-07-2010 05:51 . Reden: simplified ]
Bij aanschaf vd standard edition krijg je 2 guest passes for SC2 waarmee 7 uur of 14 dagen vanaf activiation gespeeld kan worden. Diegene met een guest pass kunnen na activatie via www.starcraft2.com/guest de free trial client downloaden of het spel installeren via een geleende DVD
Er zitten overigens ook 2 guest passes voor WoW bij :-) (goed voor 10 dagen)
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Ik zie het:Chief-XL schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 05:58:
Bij aanschaf vd standard edition krijg je 2 guest passes for SC2 waarmee 7 uur of 14 dagen vanaf activiation gespeeld kan worden. Diegene met een guest pass kunnen na activatie via www.starcraft2.com/guest de free trial client downloaden of het spel installeren via een geleende DVD
"Game Management
Activate a Game Key
Enter a game key to activate it for this Battle.net account, which will allow you to play and manage the game it is associated with.
Enter Game Key"
Alleen nog even afwachten als iemand deze mij per email kan versturen

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Ik heb de versie via de site van Blizzard gekocht, volgens mij komen alleen bij retail-versies van het spel guestpasses mee.Modest71 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 05:39:
[...]
Ik heb geen idee. Heb je een guest pass gekregen met het spel?
Zou geweldig zijn
/Edit: kan je trouwens ook vanuit europa spelen tegen de americanen?
Ik hoorde iets van "match making system" dat aanwezig is en geen LAN support?
Verwijderd
Nu is het niet meer "Mag ik een beta key plox!!~" maar instead "Mag ik een Guest pass?".
Kinda annoying.
Kinda annoying.
Wellicht een andere Chief met bijna zelfde nick? Ik post niet zoveel. Ben nl alleen geinsteresseerd in SC1 en SC2 :-) Speel ook nog wat op de PS3 maar mag geen naam hebbenModest71 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 06:05:
[...]
Ik zie het:
"Game Management
Activate a Game Key
Enter a game key to activate it for this Battle.net account, which will allow you to play and manage the game it is associated with.
Enter Game Key"
Alleen nog even afwachten als iemand deze mij per email kan versturenTrouwens Chief wat speel jij o.a. ? Ik zie je vaak bij spellen posten en ik was nieuwsgierig.
Overigens zijn mijn guest keys vergeven. Daarnaast weet ik niet je in Europa met een guest key uit Azie kan spelen (ik bevind mij momenteel in Azie)
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
zijn er nog mensen die de campaign op brutal spelen? kan het zelf pas vanmiddag spelen maar wil het wel proberen, voor de kerrigan portrait uiteraard
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Begon op normal tot missie 6 gekomen, maar ik ga vanavond opnieuw beginnen op hard.daanteb schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 07:35:
zijn er nog mensen die de campaign op brutal spelen? kan het zelf pas vanmiddag spelen maar wil het wel proberen, voor de kerrigan portrait uiteraard
Brutal heb ik 1 poging gedaan voor ik op normal begon, maar bij de 1e missie had ik halverwege nog maar 1 marine over >_< wel te doen hoor, maar dan moet ik wel wat beter micro'en
[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 29-07-2010 08:10 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Zodra je de key van het spel gebruikt zit die aan je battle.net account gelinked en kun je het spel dus niet wegdoen.BazenKruistocht schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 05:48:
kun je als ik het spel aanschaf, daarna het spel ook weer van de hand doen als ik er niks aan vind of kan dat niet vanwege het battle.net gedoe?
Wat je natuurlijk wel kunt doen is gewoon het spel aanschaffen, jezelf registreren met de guest pass in plaats van de full game key, 7 dagen uitproberen en dan alsnog weg doen. Zolang je full game key niet gebruikt is, mag dat geen probleem zijn.
Verwijderd
Ik zal wel een ontzettende n00b zijn nog, maar ik moet toch wel even wennen aan de gameplay in SC2.
Ben ook bezig met de campaign, maar op Hard krijg ik het nog niet echt voor mekaar.
Ook nog even 2 potjes tegen a.i. gespeeld op normal... Werd ik mooi in de pan gehakt, hehe...
Ik ben toch echt geen strategy-n00b, maar ik heb nog genoeg te leren zie ik al. Wat me wel opvalt is de closecombat. Eigenlijk alles vecht van dichtbij, heel anders dan bijvoorbeeld in de C&C reeks.
En de units van de terran die ontbreken in de multiplayer. Welke zijn dat precies? En waarom eigenlijk?
Ben ook bezig met de campaign, maar op Hard krijg ik het nog niet echt voor mekaar.
Ook nog even 2 potjes tegen a.i. gespeeld op normal... Werd ik mooi in de pan gehakt, hehe...
Ik ben toch echt geen strategy-n00b, maar ik heb nog genoeg te leren zie ik al. Wat me wel opvalt is de closecombat. Eigenlijk alles vecht van dichtbij, heel anders dan bijvoorbeeld in de C&C reeks.
En de units van de terran die ontbreken in de multiplayer. Welke zijn dat precies? En waarom eigenlijk?
Verwijderd
Eergisteren dan toch 'on a whim' Starcraft 2 online aangeschaft en geinstalleerd. Geen centje pijn met het activeren trouwens.
Nou ben ik helemaal geen RTS speler, en speel ik waarschijnlijk alleen de campaign en misschien wat potjes tegen de AI, maar god wat een solide spel weer. Is SC2 verrassend? Nee, tot nu toe niet en dat verwacht ik eigenlijk ook niet.
Maar het is net zoals de orignele SC zo een spel waar alles lekker op zijn plaats lijkt te vallen en een echte blizzard titel. Tot nu toe leuk verhaal (soms wel voorspelbaar of met ladingen overacting), veel filmpjes, humor en 17 lagen polish.
Zo vindt ik de 'intermission' locaties bijvoorbeeld erg leuk, en ik ken bijna de tekst van 'A zerg, a shotgun and you' uit mijn hoofd :-). Geniaal.
Qua missions lijken de 'hard achievements' inderdaad niet al te gemakkelijk, vwb 'rush hour' duurde het wel een aantal replays voordat ik daar de hard achievement voor mekaar kreeg. Maar wellicht speelt daar mij de onervarenheid met RTS's parten, zo heb ik een hekel aan units met abilities die je niet kan automaten, te veel hectisch geklik is niks voor mij. :-P
Verder vraag ik mij af of er nog 'hidden achievements' zijn. Las net iets over een hidden mission, meer mensen dat soort zaken gevonden?
@LeachiM: zie je post nu pas, herkenbaar!
Nou ben ik helemaal geen RTS speler, en speel ik waarschijnlijk alleen de campaign en misschien wat potjes tegen de AI, maar god wat een solide spel weer. Is SC2 verrassend? Nee, tot nu toe niet en dat verwacht ik eigenlijk ook niet.
Maar het is net zoals de orignele SC zo een spel waar alles lekker op zijn plaats lijkt te vallen en een echte blizzard titel. Tot nu toe leuk verhaal (soms wel voorspelbaar of met ladingen overacting), veel filmpjes, humor en 17 lagen polish.
Zo vindt ik de 'intermission' locaties bijvoorbeeld erg leuk, en ik ken bijna de tekst van 'A zerg, a shotgun and you' uit mijn hoofd :-). Geniaal.
Qua missions lijken de 'hard achievements' inderdaad niet al te gemakkelijk, vwb 'rush hour' duurde het wel een aantal replays voordat ik daar de hard achievement voor mekaar kreeg. Maar wellicht speelt daar mij de onervarenheid met RTS's parten, zo heb ik een hekel aan units met abilities die je niet kan automaten, te veel hectisch geklik is niks voor mij. :-P
Verder vraag ik mij af of er nog 'hidden achievements' zijn. Las net iets over een hidden mission, meer mensen dat soort zaken gevonden?
@LeachiM: zie je post nu pas, herkenbaar!
Verwijderd
Ik zou zeggen speel terran in multiplayer dan kom je heel snel achter.Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 08:23:
Veel oude units zijn vergelijkbaar met nieuwe units en sommige nieuwe units zijn ene mix tussen oude units. Kijk maar naar firebats + vulture = helions. Ik kan het wel mis hebben aangezien ik sc1 amper heb gespeeld

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2010 08:59 ]
Ik heb wel op een map een Tauren-marine
gevonden, maar die rende snel een wc huisje in
Ga die mission vanavond nog maar eens doen, kijken of ik dat huisje of hem kapot kan schieten voordat hij erin zit... want erna is het huis iig indestructable.
Edit.
Ik vraag me af of je je upgrades behoud als je eerdere missions nog een keer doet, of dat je dat alleen maar upgrades hebt die oorspronkelijk beschikbaar waren...
Ga die mission vanavond nog maar eens doen, kijken of ik dat huisje of hem kapot kan schieten voordat hij erin zit... want erna is het huis iig indestructable.
Edit.
Ik vraag me af of je je upgrades behoud als je eerdere missions nog een keer doet, of dat je dat alleen maar upgrades hebt die oorspronkelijk beschikbaar waren...
[ Voor 25% gewijzigd door 3xNix op 29-07-2010 09:05 ]
w000t ik heb gisteren een potje tower defence gespeeld(of hoe het ook heet) , dat is wel onwijs grappig
.
Zit nu ergens op missie 6 in de campaign, doe het allemaal lekker op me dooie gemakkie. Vanavond weer even 1/2 missies doen.
Zit nu ergens op missie 6 in de campaign, doe het allemaal lekker op me dooie gemakkie. Vanavond weer even 1/2 missies doen.
Jongens jongens, wat een heerlijk spel toch. Ik ben nog niets tegengekomen wat niet geweldig was! 
Heb gisteravond de Mar Sara portrait unlocked. Ga ik me vanavond maar eens plaatsen 1v1
Of 2v2? Of toch de single player? Of toch de challenges?
Heb gisteravond de Mar Sara portrait unlocked. Ga ik me vanavond maar eens plaatsen 1v1
Of 2v2? Of toch de single player? Of toch de challenges?
Verwijderd
Zag ik ook... en dan was er een countdown (3 minuten), maar dan gebeurde er niks3xNix schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 08:59:
Ik heb wel op een map een Tauren-marinegevonden, maar die rende snel een wc huisje in
Ik meen dat dat wel de opzet van het spel was, dat je later als je sterker bent makkelijker oudere levels kunt overdoen om bepaalde challenges te halen. Kan alleen niet zo snel vinden waar het stond3xNix schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 08:59:
Edit.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Verwijderd
Welke missie was dat?Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:51:
[...]
Zag ik ook... en dan was er een countdown (3 minuten), maar dan gebeurde er niks
van de 5 placement 1vs1 matches al 3 gewonnen, maar ja toen was het 0230 uur vannacht, dus toen toch maar even slapen.
Maar het intro verhaaltje waarin je Jim Raynor zijn battlesuit aankrijgt die voice over, ben ik nu gek of is dat dezelfde kerel als die in WoW King Menethil voict?
Maar het intro verhaaltje waarin je Jim Raynor zijn battlesuit aankrijgt die voice over, ben ik nu gek of is dat dezelfde kerel als die in WoW King Menethil voict?
Gatverdamme nog steeds Starcraft2 nog niet binnen. Heb het besteld bij Gamersland en deze geven aan het afgelopen maandag te hebben verstuurd. Nog echter niets in de bus liggen en tevens geen bericht van TNT dat het opnieuw wordt aangeboden of hoe dan ook. Gamersland geeft aan pas na 7 dagen een klacht in te mogen dienen en eventueel een nieuw exemplaar te mogen versturen. Kan ik (als het even tegen zit) dus niet spelen dit weekend. Ondanks dat ik eerder nooit problemen had met Gamersland/TNT overweeg ik de volgende keer toch gewoon even de stad in te gaan en daar een exemplaar te kopen.. Waardeloos..
Verwijderd
Ik heb de game online aangeschaft, maar mij is niet helemaal duidelijk hoe dat met die guest passes werkt, ik kan er zo namelijk niet echt veel van vinden. Iemand een tip?
Ik heb gister ook 2 van m'n 5 placement matches gewonnen, maar ik moest tegen totale naabs. Als het zo door gaat, ga ik gewoon expres verliezen om te voorkomen dat ik in platinum ingedeeld word.Gohan-san schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:57:
van de 5 placement 1vs1 matches al 3 gewonnen, maar ja toen was het 0230 uur vannacht, dus toen toch maar even slapen.
Tijdens de beta speelde ik Terran, maar M&M&M word nogal saai
Welk ras is jullie favoriet?
maar je kan toch gewoon bellen om de status van je bestelling te vragen? dat is geen klachtrilla schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:59:
Gatverdamme nog steeds Starcraft2 nog niet binnen. Heb het besteld bij Gamersland en deze geven aan het afgelopen maandag te hebben verstuurd. Nog echter niets in de bus liggen en tevens geen bericht van TNT dat het opnieuw wordt aangeboden of hoe dan ook. Gamersland geeft aan pas na 7 dagen een klacht in te mogen dienen en eventueel een nieuw exemplaar te mogen versturen. Kan ik (als het even tegen zit) dus niet spelen dit weekend. Ondanks dat ik eerder nooit problemen had met Gamersland/TNT overweeg ik de volgende keer toch gewoon even de stad in te gaan en daar een exemplaar te kopen.. Waardeloos..
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Weet iemand of je online je idcode kan zien?
Dit is mijn profiel, maar ik kan daar volgens mij niet mijn charactercode achterhalen...
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/354125/1/Dwergie/
Dit is mijn profiel, maar ik kan daar volgens mij niet mijn charactercode achterhalen...
Ik heb niet zo'n 3S code dus volgens mij kan dat niet. Hopelijk wordt het vanmiddag aangeboden of ligt er iets in de bus zodat ik het vrijdag op kan halen.
Verwijderd
Zero Hour denk ikVerwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:56:
[...]Welke missie was dat?
Je characternummer zie je als je met je muis over je character hoverRonnieB82 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:09:
Weet iemand of je online je idcode kan zien?
[ Voor 9% gewijzigd door Rockvee2 op 29-07-2010 10:12 ]
Is het iemand van jullie gelukt om de achievements voor "Belly of the Beast" te unlocken? Ik heb hem 2x op normal en 1x op hard uitgespeeld en krijg nog steeds geen achievements...
spoiler:
Wat zijn overigens alle objectives in die missie? Toch alleen die 3 punten opblazen? Want zelfs die achievement krijg ik dus niet...
De guest passes zitten alleen bij de fysieke versie vziw.Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:01:
Ik heb de game online aangeschaft, maar mij is niet helemaal duidelijk hoe dat met die guest passes werkt, ik kan er zo namelijk niet echt veel van vinden. Iemand een tip?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Mag schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:14:
Is het iemand van jullie gelukt om de achievements voor "Belly of the Beast" te unlocken? Ik heb hem 2x op normal en 1x op hard uitgespeeld en krijg nog steeds geen achievements...
spoiler:Wat zijn overigens alle objectives in die missie? Toch alleen die 3 punten opblazen? Want zelfs die achievement krijg ik dus niet...
spoiler:
Misschien ook het redden van die marines? Soms komen die bonus objectives pas als je ergens komt
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Jij geeft één van die codes aan een vriend/vriendin. Deze maakt vervolgens een battle.net account aan (of logt op zijn/haar battle.net account in). Vervolgens voert deze de gegeven code in in het "add game" schermpje en vervolgens kan er met het desbetreffende battle.net een aantal dagen Starcraft 2 worden gespeeld (hetzelfde geldt trouwens ook voor World of Warcraft, en waarschijnlijk ook voor Diablo III)Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:01:
En zoals al eerder gemeld: je krijg ze waarschijnlijk alleen bij boxed copies
[ Voor 6% gewijzigd door mindcrash op 29-07-2010 10:23 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Verwijderd
Ah... daar zit dus het prijsverschil...Species5618 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:15:
[...]
De guest passes zitten alleen bij de fysieke versie vziw.

Je buren al gecheckt?rilla schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:11:
Ik heb niet zo'n 3S code dus volgens mij kan dat niet. Hopelijk wordt het vanmiddag aangeboden of ligt er iets in de bus zodat ik het vrijdag op kan halen.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Wiebbe schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:17:
[...]
spoiler:Misschien ook het redden van die marines? Soms komen die bonus objectives pas als je ergens komt
spoiler:
Ik heb een groepje marines+medic, 2 firebats+medic en 4 marines aan het eind, gered, dat was alles toch?
Wel enkele. Woon met ong. 25 appartementen in een soort hofje dus het zou bij iedereen kunnen liggen. Maar dan nog dacht ik dat de TNT verplicht was om een kennisgeving hiervan in je bus te doen. Toen ik lang, lang geleden als postbesteller bij TNT werkte was dit nl. gewoon wel het geval..
bij mij was het laatst zo dat het bij mijn ma d'r buren lag... terwijl ik al ergens anders woonrilla schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:27:
[...]
Wel enkele. Woon met ong. 25 appartementen in een soort hofje dus het zou bij iedereen kunnen liggen. Maar dan nog dacht ik dat de TNT verplicht was om een kennisgeving hiervan in je bus te doen. Toen ik lang, lang geleden als postbesteller bij TNT werkte was dit nl. gewoon wel het geval..
postbode onthoudt mijn oude adres voor als ik niet thuis ben.
maar laatst was deze vergeten zo'n briefje op de bus te doen
Ik heb hetzelfde bij 12game.com. Maandag een verzend bevestiging gekregen, ik dacht mooi die is dinsdag binnen maar tot op de van vandaag nog steeds niets. Inmiddels online de game nogmaals aangeschaft, had de installer al klaar staan. 12game.com krijgt de game mooi terug zodra die er is.rilla schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:59:
Weet niet of het al gepost is maar dit stond op de Twitter van Catalystmaker:
Binnenkort dus AA in SC2 voor ATi gebruikersOn vacation - but just got an email saying that Starcraft 2 AA is almost ready. Just getting tested now. Hotfix soon.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
beetje raar dit maar oke.JJerome schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:42:
[...]
Ik heb hetzelfde bij 12game.com. Maandag een verzend bevestiging gekregen, ik dacht mooi die is dinsdag binnen maar tot op de van vandaag nog steeds niets. Inmiddels online de game nogmaals aangeschaft, had de installer al klaar staan. 12game.com krijgt de game mooi terug zodra die er is.
Dank u Blizzard, was ik eindelijk van mijn WoW verslaving af (enkele maanden droog al ondertussen
) komen ze weer met een klepper van een spel af. Ik heb SC2 aangeschaft omdat ik wil leren RTS spelen, een genre dat mij al lang interesseert maar waar ik gewoon slecht in ben.
Ik probeer van meet af aan met keyboard shortcuts te werken om mijn 'bouw snelheid' op te drijven,
maar ik ben er nog redelijk onhandig mee. Het zal wel beteren vermoed ik
Verder ben ik blij om te zien dat de typische Blizz humor ook in dit spel zit, ik heb al heel wat verwijzingen gezien naar Diablo en WoW.
Bring on the good times!
Ik probeer van meet af aan met keyboard shortcuts te werken om mijn 'bouw snelheid' op te drijven,
maar ik ben er nog redelijk onhandig mee. Het zal wel beteren vermoed ik
Bring on the good times!
Clowns to the left of me, Jokers to the right
klein beetje maar
Dat is niet Jim RaynorGohan-san schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:57:
Dat was ook mijn motivatie, maar het verschil met Hard is echt immens. De eerste missie is me na wat pijn en moeite nog gelukt, maar bij de 2e moest ik al afhaken. Het lijkt me niet leuk om van meet af aan de campaign zo door te spelen, je gaat letterlijk 100 keer moeten reloaden, en op Hard moet dat ook al regelmatig genoeg. Denk dat ik ze achteraf op Brutal ga spelen, dan heb ik m'n upgrades en zo, als dat tenminste zo werktdaanteb schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 07:35:
Ik was iets te enthousiast hiermee, m'n wow guest pass al op gemaaktmindcrash schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:18:
[...]
Jij geeft één van die codes aan een vriend/vriendin. Deze maakt vervolgens een battle.net account aan (of logt op zijn/haar battle.net account in). Vervolgens voert deze de gegeven code in in het "add game" schermpje en vervolgens kan er met het desbetreffende battle.net een aantal dagen Starcraft 2 worden gespeeld (hetzelfde geldt trouwens ook voor World of Warcraft, en waarschijnlijk ook voor Diablo III)
En zoals al eerder gemeld: je krijg ze waarschijnlijk alleen bij boxed copies
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Brutal is mij redelijk goed gelukt tot missie 15. Daarna maar op hard gaan spelen. Werd soms irritant moeilijkBomin schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:11:
[...]
Dat was ook mijn motivatie, maar het verschil met Hard is echt immens. De eerste missie is me na wat pijn en moeite nog gelukt, maar bij de 2e moest ik al afhaken. Het lijkt me niet leuk om van meet af aan de campaign zo door te spelen, je gaat letterlijk 100 keer moeten reloaden, en op Hard moet dat ook al regelmatig genoeg. Denk dat ik ze achteraf op Brutal ga spelen, dan heb ik m'n upgrades en zo, als dat tenminste zo werkt
Ow ik heb de SP nog niet aangeraakt (nog geen tijd voor gehad) maar die gozer die uit crysleep komt en enigzins geboeit is, en die cigaar het suit inneemt, dat is toch Jim Raynor of ben ik nu gek?Flowmo schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:08:
[...]
Dat is niet Jim RaynorJim Raynor is die gozer die aan het begin van de campagin aan de bar tv zit te kijken.
Maar goed mijn punt ging over die voice over
Verwijderd
Lol als je 2 van de 5 placement matches hebt gewonnen hoef je echt geen zorgen te maken dat je in platinum komt hoorCyCloneNL schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:04:
[...]
Ik heb gister ook 2 van m'n 5 placement matches gewonnen, maar ik moest tegen totale naabs. Als het zo door gaat, ga ik gewoon expres verliezen om te voorkomen dat ik in platinum ingedeeld word.
Tijdens de beta speelde ik Terran, maar M&M&M word nogal saaiOp dit moment speel ik 'toss, warpgates en voidrays galore!
Welk ras is jullie favoriet?
Zal eerder bronze league zijn >_<
Je bent gekGohan-san schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:18:
[...]
Ow ik heb de SP nog niet aangeraakt (nog geen tijd voor gehad) maar die gozer die uit crysleep komt en enigzins geboeit is, en die cigaar het suit inneemt, dat is toch Jim Raynor of ben ik nu gek?
Maar goed mijn punt ging over die voice overniet zozeer over de dude in dat pak
Stem zou ik niet kunnen zeggen.
[ Voor 3% gewijzigd door Maldred op 29-07-2010 11:22 ]
Die gast met de sigaar is iemand anders, Tychus J. Findlay. Komt uiteraard ook voor in de SP.Gohan-san schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:18:
[...]
Ow ik heb de SP nog niet aangeraakt (nog geen tijd voor gehad) maar die gozer die uit crysleep komt en enigzins geboeit is, en die cigaar het suit inneemt, dat is toch Jim Raynor of ben ik nu gek?
heb m sinds dinsdag al liggen en pas een 1/2 potje kunnen doen want toen kwam visite alweer (net papa geworden) dus vanavond ga ik nog een poging wagen! iig als die kleine ook papa even laat spelen
Verwijderd
Nee hoor, die kerel in het pak is een ouwe vriend van JimmyGohan-san schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:18:
[...]
Nee, dat is niet Jim Raynor, maar Tychus Findlay; een oude vriend van Jim.Gohan-san schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:18:
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Wat? Hij lijkt in de verste niet op Jimmy RaynorGohan-san schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:18:
[...]

*edit* volgende pagina dus

De optionele missies met Zerathul zijn trouwens ook vrij cool. De missie waar je overal naartoe moet blinken met je hero unit gaf me flashbacks naar de eerste missie van de Frozen Throne uitbreiding van WC3
[ Voor 19% gewijzigd door boe2 op 29-07-2010 11:27 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Heb van begin af aan op hard gespeeld, en het is inderdaad best pittig, maar ik heb nog maar 1x een missie opnieuw moeten starten (die met die treinen)Bomin schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:11:
[...]
Dat was ook mijn motivatie, maar het verschil met Hard is echt immens. De eerste missie is me na wat pijn en moeite nog gelukt, maar bij de 2e moest ik al afhaken. Het lijkt me niet leuk om van meet af aan de campaign zo door te spelen, je gaat letterlijk 100 keer moeten reloaden, en op Hard moet dat ook al regelmatig genoeg. Denk dat ik ze achteraf op Brutal ga spelen, dan heb ik m'n upgrades en zo, als dat tenminste zo werkt
Verder gaat het me wel goed af gelukkig, haal ook regelmatig nog wat achievements binnen
dat is niet jim raynor.Gohan-san schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:18:
[...]
zoals eerder vermeld
Het gaat niet alleen om mij, maar ook voor anderen. Ik heb wel vaker iemand aan een "key" geholpen of voor iemand gewonnen en een "dank je wel, tof!" is altijd leuk te horen. Natuurlijk kan je verwachten dat iedereen om een "redeem" key schreeuwt, maar mensen willen hun vrienden of "vrienden" online plezier hebben. Niemand hoeft alles te lezen hier of alle replies. En dit valt nog steeds onder "no spam" regelementen.Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 06:16:
Nu is het niet meer "Mag ik een beta key plox!!~" maar instead "Mag ik een Guest pass?".
Kinda annoying.
Fun = plezier en met vrienden het dubbele.
Maybe ben ik dan niet zo gemaakt hier voorRonnieB82 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:24:
[...]
Heb van begin af aan op hard gespeeld, en het is inderdaad best pittig, maar ik heb nog maar 1x een missie opnieuw moeten starten (die met die treinen)
Verder gaat het me wel goed af gelukkig, haal ook regelmatig nog wat achievements binnen
Lijkt wel of ik meer moeite heb om tegen AI te spelen dan tegen gewoon other people, 1v1 gaat me wel goed af op Gold/Plat, maar ja ik speel ook P dan, had voor de SP nog nooit T aangeraakt.
Spelen de mensen die meededen aan de GoT Kryptonite League in de beta het spel eigenlijk nog? Ik zoek vrienden
Ben gisteren bezig geweest de boel te installeren op een (oudere) Windows machine. Zelf ben ik al een tijd over op de Mac, maar op m'n macbook draait het niet erg soepel.
Nu heb ik gisteren een verse WinXP installatie gedaan op m'n PC, maar daar draait de boel ook niet zo soepel als ik had verwacht. Tevens begon het spel te klagen dat mijn video driver oud was, maar een nieuwere heb ik niet kunnen vinden. En ook had ik last van artifacts en knipperende buttons in het menu.
Specs van de machine:
Intel Core 2 Duo E6600 (2.4Ghz)
2GB Ram
ATi X1900
Na de installatie van WinXP heb ik alle updates (t/m service pack 3) geinstalleerd en drivers voor:
- chipset (intel)
- Ati kaart vanaf de amd site
- geluid (soundblaster audigy)
Ben ik iets vergeten te installeren misschien kwa drivers? Zijn er bekende problemen met de X1900 kaart en StarCraft 2? Op de AMD site zag ik dat ze de X1900 serie niet meer actief supporten (en dus geen nieuwe driver hoef te verwachten).
Meer mensen met een X1900 kaart die ook problemen of juist niet hebben? Met google wel wat dingen kunnen vinden met betrekking op de X1900 serie en de SC2 beta, maar of dat gefixed is kon ik niet achterhalen.
Nu heb ik gisteren een verse WinXP installatie gedaan op m'n PC, maar daar draait de boel ook niet zo soepel als ik had verwacht. Tevens begon het spel te klagen dat mijn video driver oud was, maar een nieuwere heb ik niet kunnen vinden. En ook had ik last van artifacts en knipperende buttons in het menu.
Specs van de machine:
2GB Ram
ATi X1900
Na de installatie van WinXP heb ik alle updates (t/m service pack 3) geinstalleerd en drivers voor:
- chipset (intel)
Ben ik iets vergeten te installeren misschien kwa drivers? Zijn er bekende problemen met de X1900 kaart en StarCraft 2? Op de AMD site zag ik dat ze de X1900 serie niet meer actief supporten (en dus geen nieuwe driver hoef te verwachten).
Meer mensen met een X1900 kaart die ook problemen of juist niet hebben? Met google wel wat dingen kunnen vinden met betrekking op de X1900 serie en de SC2 beta, maar of dat gefixed is kon ik niet achterhalen.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Ik heb SC2 gisteren geïnstalleerd op mijn vrij oude systeem athlon 3500+, X1950 PRO. Dit draaide tijdens de beta vrij aardig nog op medium settings.Cidolfas schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:44:
Ben gisteren bezig geweest de boel te installeren op een (oudere) Windows machine. Zelf ben ik al een tijd over op de Mac, maar op m'n macbook draait het niet erg soepel.
Specs van de machine:
2GB Ram
ATi X1900
- chipset (intel)
De default graphics settings die ik kreeg met de final SC2 zaten kennelijk toch wat te hoog want ik haalde max 5 fps. Na uitzetten van shadows, physics op low draaide het weer zoals in de beta.
Ik kreeg overigens ook die driver warning maar er zijn volgens mij geen nieuwere voor dit soort kaarten. Levert voor mij nu geen probleem op verder.
Ik speel zelf eerst de campaign eens op normal door voor ik me aan hard ga wagen, doe ik tegenwoordig altijd met nieuwe spellen. Eerst wil ik het verhaal een keertje meemaken, daarna ga ik voor de uitdaging 
Ook al wat practice league matches gespeeld, 4 keer gewonnen 1 keer verloren, ik hou van protoss
Heeft iemand anders eigenlijk het idee dat de build orders die je op internet vind met de trage snelheid van de practice league hun functie een beetje verliezen? Ik houd steeds veel te veel minerals over als ik een build doe
Ook al wat practice league matches gespeeld, 4 keer gewonnen 1 keer verloren, ik hou van protoss
Heeft iemand anders eigenlijk het idee dat de build orders die je op internet vind met de trage snelheid van de practice league hun functie een beetje verliezen? Ik houd steeds veel te veel minerals over als ik een build doe
ah, ik geloof dat die gozer van de intro niet Jim Raynor
mijn pc is soms wat instabiel, kwam om 2300 thuis, en wou toen gelijk SC2 spelen installeren, maar het installeren met de instabiliteit heeft mij ongeveer 1.5 uur gekost... was enigzins gefrustreerd, hopenlijk van de week meer tijd om mij ook eens op de SP te kunnen gaan focussen
mijn pc is soms wat instabiel, kwam om 2300 thuis, en wou toen gelijk SC2 spelen installeren, maar het installeren met de instabiliteit heeft mij ongeveer 1.5 uur gekost... was enigzins gefrustreerd, hopenlijk van de week meer tijd om mij ook eens op de SP te kunnen gaan focussen
Neil Kaplan ... Tychus Findlay
Robert Clotworthy ... Jim Raynor
Robert Clotworthy ... Jim Raynor
[ Voor 30% gewijzigd door Ienni1983 op 29-07-2010 12:09 ]
dit is aardig raar 
http://img101.imageshack.us/img101/3181/errrrwhat.png
Maak echte thumbnails van je plaatjes want deze is te groot.
http://img101.imageshack.us/img101/3181/errrrwhat.png
Maak echte thumbnails van je plaatjes want deze is te groot.
[ Voor 35% gewijzigd door psychoclown op 29-07-2010 12:45 ]
Okay, ik heb uiteindelijk een oude save file gebruikt van 2 missies daarvoor, toen opnieuw tot Belly of the Best gespeeld en de missie opnieuw uitgespeeld. Pas toen kreeg ik achievements...Mag schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:14:
spoiler:Wat zijn overigens alle objectives in die missie? Toch alleen die 3 punten opblazen? Want zelfs die achievement krijg ik dus niet...
Bestelling van gamersland nog steeds niet binnen... (alhoewel hij al sinds maandag op verstuurd staat)
*zucht* is ook de laatste keer dat ik pre-order.
Waarschijnlijk staat de specifieke (versie van de) processor die jij hebt niet tussen hun lijstje van ondersteund, vandaar de waarschuwing. Ik neem aan dat je gewoon kan spelen?
nou dit is dus het grappige...
ik heb ook windows 7 op deze laptop staan.
en daar gaf hij de melding niet bij
xD
en daar gaf hij de melding niet bij
Vraagje, gisteren nog een een collectors edition kunnen scoren. Nu kan ik alleen niet de code voor de Baby Thor vinden, zit deze erbij of mailen ze die code later naar je toe?
Volgens de ati website zou dit de laatste driver zijn toch: http://support.amd.com/us...t=2.4.1.3.13&lang=EnglishCidolfas schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:44:
Specs van de machine:
2GB Ram
ATi X1900
- chipset (intel)
Ik neem aan dat je het over de WoW pet "Mini Thor" hebt? Deze krijg je in-game toegestuurd zodra je een SC2 CE hebt toegevoegd aan je battle.net account.-Mike- schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:48:
Vraagje, gisteren nog een een collectors edition kunnen scoren. Nu kan ik alleen niet de code voor de Baby Thor vinden, zit deze erbij of mailen ze die code later naar je toe?
Ik heb het pre-orderen afgeleerd na de recenste WoW expansion. Elke multimedia achtige winkel hier in de buurt heeft de grote game titels steeds op voorraad vanaf de 'launch date'. Voor het prijsverschil moet ik het niet laten, want dat is er meestal toch niet. Zo heb ik dus afgelopen dinsdag gewoon mijn kopie afgehaald in de lokale CD/DVD/... winkel, en die had er nog massa's op voorraad.kivela schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:40:
Bestelling van gamersland nog steeds niet binnen... (alhoewel hij al sinds maandag op verstuurd staat)
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Omdat in Windows XP je minimaal SP 3 moet hebben.Ienni1983 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:48:
nou dit is dus het grappige...
en daar gaf hij de melding niet bijxD
Verwijderd
Doet zo'n mini thor ook damage/nut?M_G schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:52:
[...]
Ik neem aan dat je het over de WoW pet "Mini Thor" hebt? Deze krijg je in-game toegestuurd zodra je een SC2 CE hebt toegevoegd aan je battle.net account.
Nee, het is een vanity pet. Ziet er overigens wel erg vet uit, en ik wou dat de echte Thors ook zo konden vliegen
altijd leuk zo'n nutteloze pet voor in wowM_G schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:06:
[...]
Nee, het is een vanity pet. Ziet er overigens wel erg vet uit, en ik wou dat de echte Thors ook zo konden vliegen
Verwijderd
Jammer.M_G schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:06:
[...]
Als die thor nou ook gewoon 3 verdiepingen groot was. Je hem kon mounten van binnenin. Kon customizen met plasma rifles, rocketlaunchers, jet packs en andere goodies. En als de fantasy setting werd losgelaten voor een sci-fi future mech setting. Dan zou ik best WoW willen gaan spelen.
^ Denk het niet, die limited edition pets zijn meestal alleen om mee te pronken.
Ik heb hem ook gekocht, vooral omdat het Starcraft is. Ben zelf geen hardcore strategie speler.
Maar de campaign bevalt me erg goed, Meeslepende cinematics en verhaal lijn en leuke missies.
Online bak ik er nog niks van, Practice league sta ik op 2 winst 3 verlies geloof ik, alleen nog met Terran gespeeld. Maar van wat ik tot nu heb gespeeld denk ik dat ik me er toch wat meer in ga verdiepen
Ik heb hem ook gekocht, vooral omdat het Starcraft is. Ben zelf geen hardcore strategie speler.
Maar de campaign bevalt me erg goed, Meeslepende cinematics en verhaal lijn en leuke missies.
Online bak ik er nog niks van, Practice league sta ik op 2 winst 3 verlies geloof ik, alleen nog met Terran gespeeld. Maar van wat ik tot nu heb gespeeld denk ik dat ik me er toch wat meer in ga verdiepen
Ik heb hem woensdag overdag bij de Mediamarkt in Zoetermeer, gehaald en ik kreeg er zelfs nog een t-shirt bij! niet dat mij dat heel erg veel kan schelen, maar er waren echt kopieen in overvloed. en dus zelfs nog een shirt, toch best leuk.Kapoen schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:55:
[...]
Ik heb het pre-orderen afgeleerd na de recenste WoW expansion. Elke multimedia achtige winkel hier in de buurt heeft de grote game titels steeds op voorraad vanaf de 'launch date'. Voor het prijsverschil moet ik het niet laten, want dat is er meestal toch niet. Zo heb ik dus afgelopen dinsdag gewoon mijn kopie afgehaald in de lokale CD/DVD/... winkel, en die had er nog massa's op voorraad.
Hahaha
De multiplayer is even goed als in de beta en de singleplayer cutscenes zien er bijna uit als offline renders. Voor iedereen die zegt dat blizzard een engine heeft gemaakt die geen mooie graphics aan kan, think again.
Zit nu in platinum. Dat is toch wat anders dan gold.. 3 potjes verloren en maar 1 kunnen winnen. Maar het begint beter en beter te lukken
. Scouten en harassen zijn echt een must als je in het spel wilt blijven ( 4 hellions met pre ignitor = alle probes dood + tech gezien)
men char code is 549 btw
De multiplayer is even goed als in de beta en de singleplayer cutscenes zien er bijna uit als offline renders. Voor iedereen die zegt dat blizzard een engine heeft gemaakt die geen mooie graphics aan kan, think again.
Zit nu in platinum. Dat is toch wat anders dan gold.. 3 potjes verloren en maar 1 kunnen winnen. Maar het begint beter en beter te lukken
men char code is 549 btw
Dat is niet de bedoeling, daarvoor hebben we de spelerslijst, DM Angeloonie
[ Voor 86% gewijzigd door psychoclown op 29-07-2010 13:39 ]
Altijd leuk, je 1e potje ooit met zerg spelen en zien dat je tegenstander voidrays maakt, ok.. hmmmm hoe de fuck maak ik hydra's/muta's? : )
/s gg
F12
Surrender
Daarna met een DT rush, eeek!! detection. Met Terran is dat toch wat makkelijker.
/s gg
F12
Surrender
Daarna met een DT rush, eeek!! detection. Met Terran is dat toch wat makkelijker.
selecteer drone
v s
selecteer larves
c
of zo.
v s
selecteer larves
c
of zo.
[ Voor 13% gewijzigd door Castor385 op 29-07-2010 13:38 ]
Study everything, You'll find something you can use
Mischien kan je ze kopen op de AH, gold zat tochImdaMned schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:33:
Altijd leuk, je 1e potje ooit met zerg spelen en zien dat je tegenstander voidrays maakt, ok.. hmmmm hoe de fuck maak ik hydra's/muta's? : )
/s gg
F12
Surrender
Maar inderdaad altijd als ik zerg speel doe ik over elke actie 2 tot 3x zo lang zeg maar omdat ik eerst moet gaan uitzoeken hoe het ook alweer zat altijd daarom speel ik eigenlijk alleen terran of toss. Hoewel ik zerg wel erg leuk vind, maar moet dan teveel nadenken
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
net placements gedaan, 3 van de 5 gewonnen, kwam in bronze terecht, eerste potje meteen vernietigd door een baneling _ zerg rush
. moeilijk dat online gebeuren, maar we blijven proberen
maar daarvoor heb je toch skirmish......altijd handig om alles te vinden/bekijken etc (eerst ai op easy
)
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Net SC2 in een lokale gameshop gaan halen tijdens de middagbreak. Gamersland krijgt hun exemplaar verzegeld terug, wanneer het dan ook toekomt...Gohan-san schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:23:
[...]
Ik heb hem woensdag overdag bij de Mediamarkt in Zoetermeer, gehaald en ik kreeg er zelfs nog een t-shirt bij! niet dat mij dat heel erg veel kan schelen, maar er waren echt kopieen in overvloed. en dus zelfs nog een shirt, toch best leuk.
Hallo CS2 mensen, en oud WoWers 
Ik wilde er eigenlijk niet aan, maar heb toch maar besloten SC2 te gaan spelen.
Ondertussen lees ik al heel wat dagen mee met dit topic, en het klinkt allemaal veelbelovend!
Ben vroeger zeer hardcore online Tiberian Sun speler geweest, daarom lijkt het me heerlijk weer online te gaan spelen. Ik heb wel een paar vraagjes waar ik nog niks van heb gezien:
1 - Als deel 2/3 en 3/3 uitkomen, moet je die dan kopen om online te kunnen blijven spelen, of zijn dat alleen extra campaigns die je erbij koopt?
2 - Komt er een online ranking systeem naast de verschillende leagues (ladders via websites?)
3 - Komt er een soort chat/ lobby voor tussen het spelen van de games door?
Bedankt voor de antwoorden, en veel plezier met spelen!
Ik wilde er eigenlijk niet aan, maar heb toch maar besloten SC2 te gaan spelen.
Ondertussen lees ik al heel wat dagen mee met dit topic, en het klinkt allemaal veelbelovend!
Ben vroeger zeer hardcore online Tiberian Sun speler geweest, daarom lijkt het me heerlijk weer online te gaan spelen. Ik heb wel een paar vraagjes waar ik nog niks van heb gezien:
1 - Als deel 2/3 en 3/3 uitkomen, moet je die dan kopen om online te kunnen blijven spelen, of zijn dat alleen extra campaigns die je erbij koopt?
2 - Komt er een online ranking systeem naast de verschillende leagues (ladders via websites?)
3 - Komt er een soort chat/ lobby voor tussen het spelen van de games door?
Bedankt voor de antwoorden, en veel plezier met spelen!
Een video die mij erg heeft geholpen mbt online spelen is deze, aflevering 132 van de videolog van Day[9]. Ik heb hem dit topic al meerdere keren genoemd, het is dan ook een uitstekende video.Eduardboon schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:04:
net placements gedaan, 3 van de 5 gewonnen, kwam in bronze terecht, eerste potje meteen vernietigd door een baneling _ zerg rush. moeilijk dat online gebeuren, maar we blijven proberen
Ik zal Angeloonie eens een DM sturen met de suggestie deze video op te nemen in de topicstart ^^
Eerste playthrough gaat op hard, daarna brutal. Sommige missies zijn wel "makkelijk" en anderen zijn wel wat uitdagenddaanteb schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 07:35:
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Grappig potje gehad tegen een Zerg (als Terran) op redelijk laag niveau (was brons, werd gepromo'ed naar zilver rond die tijd vanwege een lange win-streak). Het was op een van de maps die niet in de beta zat, waar je ee nexpansion plek hebt met destructible rocks die niet over land te bereiken is door de vijand zonder door je main te gaan.
Dus ik mezelf ingraven in m'n main, muurtje op de ramp. MMM erachter en langzamerhand een Tank/Thor legertje bouwen. De zerg speler heeft 3 baneling busts en 2 "reguliere" aanvallen geprobeerd en hij werd steeds gefrustreerder toen ze iedere keer nauwelijks schade deden aan m'n verdediging. Uiteindelijk maar met de tank/thor groep erop uit getrokken en hem platgewalst. In de replay zag ik dat hij erg langzaam exande. Omdat ik aan het turtlen was had hij 100% map control (op een paar Viking hit-and-runs van mij na), maar daar maakte hij geen gebruik van waardoor er te veel tijd tussen zijn aanvallen zat en ik kon herstellen.
Maar het leukste was de frustraties die over de chat kwamen. Na een tijdje kreeg ik te horen dat ik maar tower defense moest gaan spelen
Dus ik mezelf ingraven in m'n main, muurtje op de ramp. MMM erachter en langzamerhand een Tank/Thor legertje bouwen. De zerg speler heeft 3 baneling busts en 2 "reguliere" aanvallen geprobeerd en hij werd steeds gefrustreerder toen ze iedere keer nauwelijks schade deden aan m'n verdediging. Uiteindelijk maar met de tank/thor groep erop uit getrokken en hem platgewalst. In de replay zag ik dat hij erg langzaam exande. Omdat ik aan het turtlen was had hij 100% map control (op een paar Viking hit-and-runs van mij na), maar daar maakte hij geen gebruik van waardoor er te veel tijd tussen zijn aanvallen zat en ik kon herstellen.
Maar het leukste was de frustraties die over de chat kwamen. Na een tijdje kreeg ik te horen dat ik maar tower defense moest gaan spelen
[ Voor 6% gewijzigd door Rannasha op 29-07-2010 14:31 ]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
lal hij wer dus dik geowndSpecies5618 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:30:
Grappig potje gehad tegen een Zerg (als Terran) op redelijk laag niveau (was brons, werd gepromo'ed naar zilver rond die tijd vanwege een lange win-streak). Het was op een van de maps die niet in de beta zat, waar je ee nexpansion plek hebt met destructible rocks die niet over land te bereiken is door de vijand zonder door je main te gaan.
Verwijderd
Zie de topicwaarschuwing die staat er niet voor niets.
[ Voor 84% gewijzigd door psychoclown op 29-07-2010 15:31 ]
kun je trouwens ergens zien hoeveel uur je gespeeld hebt? lijkt me wel handig te zien
Klopt, maar over die driver klaagt de game dusViper® schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:51:
[...]
Volgens de ati website zou dit de laatste driver zijn toch: http://support.amd.com/us...t=2.4.1.3.13&lang=English
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
ja dat doen weleens meerdere games. maar dan zit ik ook raar te kijken van wtf dat IS de laatste...
dan is de game nog niet bepaald geupdate
dan is de game nog niet bepaald geupdate
Zo net even de placement matches van 1v1 afgemaakt. 2/5 gewonnen en bijna 3/5 maar die dan weer net niet (ook al zei de tegenstander al GG, hij bleek nog een kans te hebben)
Daarna gelijk even wat puntjes weten te scoren. Kreeg in de brons league ineens een match tegen iemand uit de gold league. Terran vs Terran. Door de scans zag ik dat hij voor een marauder rush ging. Ik dacht, dit wordt winst want ik was al bezig die soort rush te counteren. Paar bunkers met marines en zelf wat marauders deden de truck. Ondertussen me eigen soort tactiek verder doorgevoerd. Techen naar Banshees met cloak (ideaal om enemy economy omver te rapen). Zag met scouts dat hij voor meer marauders ging en wat siege tanks, dus zetten zelf wat siege tanks in siege mode neer bij men base.
Ik bleek precies op tijd te zijn met banshees, want vlak voor mij aanval scoutte hij mijn secret placed starport en begon hij massive anti air/detection turrets te plaatsen rondom zijn main building. Ik kwam naar binnen met cloak en kon ze net allemaal afmaken terwijl de tegenstander nog bezig was ze te bouwen. Daarna de economy om zeep geholpen en het was gg voor mij.
Tevens zijn aanvalsleger flink beschadigd toen hij bij mij binnen probeerde te komen
Gelijk 42 punten erbij. 21 voor winnen en 21 bonus omdat ik tegen iemand uit Gold moest.
als zoiets lukt dan begin je ineens te klappen in je handen XD
Daarna gelijk even wat puntjes weten te scoren. Kreeg in de brons league ineens een match tegen iemand uit de gold league. Terran vs Terran. Door de scans zag ik dat hij voor een marauder rush ging. Ik dacht, dit wordt winst want ik was al bezig die soort rush te counteren. Paar bunkers met marines en zelf wat marauders deden de truck. Ondertussen me eigen soort tactiek verder doorgevoerd. Techen naar Banshees met cloak (ideaal om enemy economy omver te rapen). Zag met scouts dat hij voor meer marauders ging en wat siege tanks, dus zetten zelf wat siege tanks in siege mode neer bij men base.
Ik bleek precies op tijd te zijn met banshees, want vlak voor mij aanval scoutte hij mijn secret placed starport en begon hij massive anti air/detection turrets te plaatsen rondom zijn main building. Ik kwam naar binnen met cloak en kon ze net allemaal afmaken terwijl de tegenstander nog bezig was ze te bouwen. Daarna de economy om zeep geholpen en het was gg voor mij.
Tevens zijn aanvalsleger flink beschadigd toen hij bij mij binnen probeerde te komen
Gelijk 42 punten erbij. 21 voor winnen en 21 bonus omdat ik tegen iemand uit Gold moest.
als zoiets lukt dan begin je ineens te klappen in je handen XD
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Houd het nuttig + ontopic
- Bedelen om trialkeys valt onder spam
- Posten van je account + id nummer valt daar eveneens onder
- Wil je in de spelerslijst komen te staan, stuur een DM naar Angeloonie