"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Het zou kunnen maar als je een beetje degelijk wachtwoord heb, authenticator en geen rare dingen doet met vage blizzard e-mails..... ID zou je technisch gezien nog wat problemen mee kunnen hebben als het mis gaat echter heeft hij vast wel een vriend die zijn naam/adres aan die account wil kopellen. Het moet er natuurlijk wel een zijn die je vetrouwd.ShadowBumble schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:52:
[...]
Zou dat geen problemen geven met bevoorbeeld password problems en dergelijke ? Aangezien je geen ID kan aanleveren of woonplaats gegevens vanuit de VS ?
Daarnaast heb je ook de betaal gegevens (e-mail + Blizz DB) op basis van je CC en het e-mail adres bij de account is nog altijd ook van jou, als bewijs.
[ Voor 17% gewijzigd door Lukin op 05-08-2010 11:00 ]
Verwijderd
Microsoft Windows XP Home Edition
Systeemtype Op x86 gebaseerde pc
Processor x86 Family 15 Model 3 Stepping 4 GenuineIntel ~3391 Mhz
Totaal fysiek geheugen 2.559,48 MB
Beschikbaar fysiek geheugen 1,73 GB
Totaal virtueel geheugen 2,00 GB
Beschikbaar virtueel geheugen 1,96 GB
Ruimte voor wisselbestand 3,10 GB
Videokaart: NVIDIA GeForce 6700 XL
Thanks!
Ja ik kan ook een echt adres gebruiken van iemand. Het zou te simpel zijn on je "Variables.txt" aan te passen op:Lukin schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:57:
[...]
Het zou kunnen maar als je een beetje degelijk wachtwoord heb, authenticator en geen rare dingen doet met vage blizzard e-mails..... ID zou je technisch gezien nog wat problemen mee kunnen hebben als het mis gaat echter heeft hij vast wel een vriend die zijn naam/adres aan die account wil kopellen. Het moet er natuurlijk wel een zijn die je vetrouwd.
Daarnaast heb je ook de betaal gegevens (e-mail + Blizz DB) op basis van je CC en het e-mail adres bij de account is nog altijd ook van jou, als bewijs.
localeidassets=enUS
localeiddata=enUS
Tijdens aanmaken account zie je een waarschuwing dat ze accounts nakijken en het enige pech daarin misschien later
Misschien is het KEY afhankelijk omdat ik op de EU heb geregistreerd en niet op de US site. De trials keys dat ik heb kunnen gebruiken staat denk ik los van EU site of niet (US). Ik heb Amsterdam kunnen kiezen en de KEY ingevoerd en stond op NA en drie keer tot nu toe.
Ps: is een echt adres echt noodzakelijk? Ik kom niet eens uit Amsterdam met straatnaam "yep".
[ Voor 16% gewijzigd door XRayXI op 05-08-2010 11:23 . Reden: iets meer uitleg en adres vraag ]
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Gast, je kan gewoon Googelen op de minimale vereisten van het spel.Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:02:
Hey tweakers, starcraft 2 is uit in ik ben van plan ie te kopen. zelf ben ik een console gamer waardoor mijn pc bijna antiek is. Mijn vraag is of ik op mijn antieke bak starcraft 2 kan spelen met 25+ frames/seconde als ik alles op minimale settings zet.
Thanks!
dat helemaal geen gebouwen had ik tegen een terran laatst, die had zijn command centre gelijk gelift naar een eilandje aan de rand. gelukkig had ik dat vrij snel door, anders sta je raar te kijken als je aan komt vallen met je ground-forceslukaso schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:25:
[...]
die barracks staan er idd altijd wel, maar vooral de volgende stap is interessant:
maakt hij een techlab aan zn eerste barracks => verwacht mogelijk reapers
maakt hij nog een tweede barracks => verwacht infantrie
maakt hij een factory => verwacht mech of hij gaat door naar air
ook het aantal refineries is interessant, als het er nul zijn, zal hij waarschijnlijk snel aan komen vallen met wat marines, zijn het er twee, dan kun je later wat geavanceerder spul verwachten.
staan er helemaal geen gebouwen, dan zou ik me ernstig zorgen gaan maken en eens rondom mn eigen basis gaan zoeken
dit zijn natuurlijk wel allemaal worst-case scenarios waarin je tegen een ervaren speler speelt, maar het kan natuurlijk nooit kwaad om op het ergste voorbereid te zijn
-niks-
De minimum systeemeisen die nodig zijn om het spel enigszins normaal te kunnen spelen zijn:Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:02:
Hey tweakers, starcraft 2 is uit in ik ben van plan ie te kopen. zelf ben ik een console gamer waardoor mijn pc bijna antiek is. Mijn vraag is of ik op mijn antieke bak starcraft 2 kan spelen met 25+ frames/seconde als ik alles op minimale settings zet.
Thanks!
* Windows XP/Windows Vista/Windows 7 (volledig geüpdate versies) met DirectX 9.0c.
* 2.6 GHz Processor (Pentium IV of gelijkwaardige AMD processor)
* 1 GB RAM voor Windows XP gebruikers, 1.5 GB RAM voor Windows Vista/Windows 7 gebruikers.
* 128MB Videokaart, bijv. NVIDIA GeForce 6600 GT of ATI Radeon 9800 PRO of beter.
* DVD-ROM speler.
* 12GB Harde schijf ruimte
* Internetverbinding.
* Minimale resolutie van 1024x720 moet mogelijk zijn.
Voor de beste ervaring worden de onderstaande specificaties aanbevolen ten opzichte van de minimale:
* Windows Vista/Windows 7
* DualCore 2.4GHz Processor
* 2 GB RAM
* 512MB Videokaart, bijv. NVIDIA GeForce 8800 GTX of ATI Radeon HD 3870 of beter.
http://www.pcgamespecial....sion/index.php/t2720.html
Kort: ja je voldoet aan de minimale systeemeisen.
Geen id echter of je voldoet aan de 12GB vrijeschijfruimte, daar is mijn glazenbol te beslagen voor...
[ Voor 4% gewijzigd door Dutch2007 op 05-08-2010 11:26 ]
Hahahahaha wat heb ik toch genoten van deze replays.Pindamann schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 05:24:
Als je deze 2 vids bekijkt hebt je haast het idee dat Terran wat aan de sterke kant is:
YouTube: IdrA vs. Silver g1 - StarCraft 2 Commentary (#66)
YouTube: IdrA vs. Silver g2 - StarCraft 2 Commentary (#67)
Waarbij in de eerste Terran wint zonder te scouten en gewoon mech te bouwen. Idra is een van de beste Zerg spelers :0
Hier ook hard gelachenapNia schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:32:
[...]
Hahahahaha wat heb ik toch genoten van deze replays.
spoiler:Die reacties van IdrA zijn echt golden, zo pissed off als ie reageert. Zat hier hardop te lachen
Verwijderd
De building placement van Silver had ik nog niet gezien... erg leuk gedaan. Moet ik ook eens proberen.Amafi schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:48:
[...]
Hier ook hard gelachen
spoiler:Dat die zich zo op de kast gejaagd voelt. En dan zulke onzin gaat spuien. Heerlijk jezelf te kakken zetten voor iedereen die de replay bekijkt.

Geen flauwekulletjes
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Daar ken ik 'm idd van, gast wordt flink geprezenCloud schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:01:
Silver is inderdaad een leuke speler om naar te kijken. Toevallig had day\[9] gister ook een Daily met Silver vs HuK. Ook erg leuk om te zien
Denk iemand waar we wel rekening mee moeten gaan houden
Accounts nakijken mogen ze van mij, legale kopie, bestaand adres. Dit is de enige manier om op beide realms te spelen volgens mij. Dus tsjah.... Het is zo en zo Key afhankelijk wat dat betreft, je hebt een US Key nodig om op NA region te spelen, EU key maakt hij automatisch EU Region van. Volgens mij doet hij dit echter voor je volledige account en houdt hij dit bij niet bij per spel. Dus EU spel + US spel op één account = gezeur volgens mij.Modest71 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:03:
[...]
Ja ik kan ook een echt adres gebruiken van iemand. Het zou te simpel zijn on je "Variables.txt" aan te passen op:
localeidassets=enUS
localeiddata=enUS
Tijdens aanmaken account zie je een waarschuwing dat ze accounts nakijken en het enige pech daarin misschien later.
Misschien is het KEY afhankelijk omdat ik op de EU heb geregistreerd en niet op de US site. De trials keys dat ik heb kunnen gebruiken staat denk ik los van EU site of niet (US). Ik heb Amsterdam kunnen kiezen en de KEY ingevoerd en stond op NA en drie keer tot nu toe.
Ps: is een echt adres echt noodzakelijk? Ik kom niet eens uit Amsterdam met straatnaam "yep".
Verwijderd
Dank u vanmiddag dan maar bestellen, 12GB vrij ruimte heb ikDutch2007 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:25:
[...]
Kort: ja je voldoet aan de minimale systeemeisen.
Geen id echter of je voldoet aan de 12GB vrijeschijfruimte, daar is mijn glazenbol te beslagen voor...
Heb al heel wat uren naar day9, hdh en psystarcraft gekeken. Ook volg ik de sc1 pro-scene regel matig, hopelijk is het niet voor niet geweest
day[9] is inderdaad heel erg positief over Silver zijn speelstijl.apNia schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:12:
[...]
Daar ken ik 'm idd van, gast wordt flink geprezen
Denk iemand waar we wel rekening mee moeten gaan houden
Overigens zijn de achievements die ik gister in de SP heb gehaald alsnog bijgeschreven op mijn account. Dus het kan toch wel goed gaan, ondanks de flinke problemen van gisteravond.
Ik kwam er overigens achter dat op de Intel Extreme Masters in Duitsland binnenkort, een Italiaan speelt met de nickname 'ClouD'. Daar gaat mijn carrière als pro
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Armies aangevuld met immortals/collossus kan ik mestal wel aan. Mijn mix van zergling/roach/hydra is dan meestal groot genoeg om hem de baas te zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 05-08-2010 12:51 ]
is het misschien een idee om de usernames te koppelen aan het sc2 profiel op pagina 1?
Ik wilde een berichtje sturen om mezelf in de lijst te laten zetten, maar dat lukte helaas niet
Als je inlogt op battle net (website)
Kun je door op je eigen naam te klikken je profiel zien:
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/335603/1/Fleddo/
Krijg je wat mij betreft een beter overzicht!
Ze zijn wel aan het bekijken of ze crossrealms gaan toevoegen via een patch, de status hierover is nog onduidelijk.Lukin schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:42:
[...]
Yup. Kan een US versie gewoon kopen via de battle.net site hij registreert hem onmiddelijk voor je. Voor de zekerheid zou ik je account dubbel checken op de status "NA Region" wanneer je het koop proces begint. Bij mij werkte het in ieder geval goed. Alleen een EU en US versie tegelijk op je PC willen hebben, daar deed de installer wat moeilijk over bij mij echter na wat renamen en maar voor lief hebben dat hij een aantal mappen leeghaald gaat alles nu goed zo te zien.
Als je via de weg hierboven 'professioneel' zou willen spelen en in de toernooien meedoen wordt je gediskwalificeerd zodra ze erachter komen en grote kans je account suspended. Dus gooi je in principe alleen maar geld weg
Maar voor de fun, weet ik niet of ze er echt op uit zijn om deze accounts op te sporen en dicht te gooien
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Soort van 12,50 key voor een andere regio oid, zodat niet iedereen het zo doet, maar de "pro spelers" makkelijker internationaal kunnen oefenen.
Vrienden van WoW eu zitten nu ook in SC2 eu, dus ik lig er niet wakker van.
Dat zou wel het toppunt van een naai streek zijn zo ongeveer.3xNix schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:58:
Toch denk ik niet dat het heel lang gaat duren voordat Blizzard komt met een variant, zodat je toch ook in andere regio's kan spelen.
Soort van 12,50 key voor een andere regio oid, zodat niet iedereen het zo doet, maar de "pro spelers" makkelijker internationaal kunnen oefenen.
Vrienden van WoW eu zitten nu ook in SC2 eu, dus ik lig er niet wakker van.
Zou wat zijn zeg. Er zijn mensen (niet ik) dat zowel in Europa en in USA wonen en hierbij geblokkerd worden. Wat befreft "crossrealms gaan toevoegen via een patch" dan zou het betekenen dat de regel niet in de EULA beschreven staat en je dus recht hebt op je account d.w.v. je aanschaf.nickko schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:54:
Ze zijn wel aan het bekijken of ze crossrealms gaan toevoegen via een patch, de status hierover is nog onduidelijk.
Als je via de weg hierboven 'professioneel' zou willen spelen en in de toernooien meedoen wordt je gediskwalificeerd zodra ze erachter komen en grote kans je account suspended. Dus gooi je in principe alleen maar geld weg
Maar voor de fun, weet ik niet of ze er echt op uit zijn om deze accounts op te sporen en dicht te gooien
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

[ Voor 21% gewijzigd door FragNeck op 05-08-2010 13:09 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
En laten we eerlijk wezen als de Diamond League alleen maar Aziaten inzitten is het toch ook niet leuk meer ?
Mijn veronderstelling is dat de regio locks er hooguit voor zijn om in het begin
1) De capaciteit te verdelen
2) Beter service kunnen verlenen in de launch periode.
3) Europa en de states kunnen laten wennen aan de gameplay en dergelijke.
Alvorens ze de regio locks verwijderen.
Das je random character ID heeft niks te maken met je League positionFragNeck schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:09:
699, grappig.. Heb alleen nog maar practice leagues gedaan
[afbeelding]
[ Voor 21% gewijzigd door ShadowBumble op 05-08-2010 13:13 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Klinkt niet logisch, meestal kan je met zerglings/roaches de early zealot en stalkers juist wel aan, maar tegen immortals/collussus kan je nog zo'n groot leger roach,hydra of zerg hebben, je wordt dan afgeslacht.ImdaMned schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:45:
Wat is eigenlijk het beste als zerg tegen een early mass zealot/stalker mix? Op dat moment heb ik meestal zerglings+roaches en eventueel een paar hydra's. Hiermee word ik meestal in elkaar gehakt. Banelings kan ik natuurlijk proberen maar daar heb ik slechte ervaringen mee.
Armies aangevuld met immortals/collossus kan ik mestal wel aan. Mijn mix van zergling/roach/hydra is dan meestal groot genoeg om hem de baas te zijn.
Facts don't care about your feelings
Waarom naaistreek?furby-killer schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:02:
[...]
Dat zou wel het toppunt van een naai streek zijn zo ongeveer.
Je koopt een spel, je weet dat het is wat het is en jij de regels niet bepaald.
Dan kan je dingen anders vinden tot je een ons weegt, maar als het commercieel niet aantrekkelijk is... pech gehad.
Het werkt toch ook met WoW... net iets anders, maar toch.
Ik zie de updates nu al voor me, ala wow...
Payed name change.
Payed region change.
Games worden nogsteeds gemaakt om geld te verdienen.
Wat maakt het nu uit of er alleen Aziaten in de Diamond zitten? Het maakt mij echt niets uit of dat Europeanen, Amerikanen of Aziaten zijn.ShadowBumble schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:12:
Ik denk dat de regio locks er alleen maar zijn vanwege het feit dat zowel Europa als Amerika nooit zullen kunnen mee komen tegen Azie in deze game.
En laten we eerlijk wezen als de Diamond League alleen maar Aziaten inzitten is het toch ook niet leuk meer ?
Als de lock er niet zou zijn zou dit betekenen dat echt de top in de Diamond zit. Zo hoort het toch.
Als je dat kunt aantonen zal het niet al te veel problemen opleveren.Modest71 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:03:
[...]
Zou wat zijn zeg. Er zijn mensen (niet ik) dat zowel in Europa en in USA wonen en hierbij geblokkerd worden. Wat befreft "crossrealms gaan toevoegen via een patch" dan zou het betekenen dat de regel niet in de EULA beschreven staat en je dus recht hebt op je account d.w.v. je aanschaf.
Maar het illegaal meedoen in toernooien in een land waar je niet woont is iets van gezegt, zal is even opzoeken waar ik het heb gelezen
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Da's volgens mij gewoon je spelernummer(ben ff de naam kwijt), niet je rank.FragNeck schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:09:
699, grappig.. Heb alleen nog maar practice leagues gedaan
[afbeelding]
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
Unique ID iddTappone schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:27:
[...]
Da's volgens mij gewoon je spelernummer(ben ff de naam kwijt), niet je rank.

Zet ie er bij mij nie bij!
Verwijderd
http://starcraftreborn.com/team.htmlMrVegeta schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 03:41:
[...]
Trouwens, weet iemand een site waar veel modders op zitten? Ik ben nog altijd benieuwd of er wordt gewerkt aan een SC 1 conversion.
http://starcraftreborn.com/ hmm...
Uh-Oh! Something went wrong!
The page you are looking for can not be found!
Gaat lekker
sc2mapster is de enige die ik ken, maar goed die ken je al.
Meedoen in een tournooi, waarbij specifiek gezegd wordt dat het alleen voor inwoners van een bepaalde regio is, heeft weinig te maken met Blizzard policy (tenzij het Blizz tournooi is) en ben je de boel zo en zo al aan het oplichten. Dit staat los van de rechtmatigheid van een US account als je EU burger bent. Tournooi regels zijn bijna altijd voor "inwoners" van een regio en maar zelden voor "account houders" van een regio.nickko schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:26:
[...]
Als je dat kunt aantonen zal het niet al te veel problemen opleveren.
Maar het illegaal meedoen in toernooien in een land waar je niet woont is iets van gezegt, zal is even opzoeken waar ik het heb gelezen
De Esports organisatoren hebben hier ook eigen regels voor, neem het HDH invitantional only, je wordt als EU speler uitgenodigd en je moet tegen een amerikaan of korean, 2000 dollar op het spel. Je zou dan ergens anders een account moeten "lenen" om mee te spelen. Waarom zou het dan verboden zijn om je eigen account te gebruiken voor die regio? In één woord, niet. Blizzard heeft feitelijk nog maar weinig met Profesioneel SC2 spelen te maken (buiten het leveren van het spel
[ Voor 6% gewijzigd door Lukin op 05-08-2010 13:48 ]
Daar ben ik het zeker mee eens,Lukin schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:41:
[...]
Meedoen in een tournooi, waarbij specifiek gezegd wordt dat het alleen voor inwoners van een bepaalde regio is, heeft weinig te maken met Blizzard policy (tenzij het Blizz tournooi is) en ben je de boel zo en zo al aan het oplichten. Dit staat los van de rechtmatigheid van een US account als je EU burger bent. Tournooi regels zijn bijna altijd voor "inwoners" van een regio en maar zelden voor "account houders" van een regio.
De Esports organisatoren hebben hier eigen regels voor, neem het HDH invitantional only, je wordt als EU speler uitgenodigd en je moet tegen een amerikaan of korean, 2000 dollar op het spel. Je zou dan ergens anders een account moeten "lenen" om mee te spelen. Waarom zou het dan verboden zijn om je eigen account te gebruiken voor die regio? In één woord, niet.
Ik heb het over de ingame toenooien, niet waar je letterlijk word uitgenodigd.
Ze zijn van plan wat toernooien te regelen via het ingame ranking systeem, Met prijzen... Waar waarschijnlijk nog een placement systeem voor zal komen?_?
Had ik er misschien even bij moeten zetten
De forums zijn down, dus ik kan niet vinden waar ik het heb gelezen
@edit:
Het gebeurt inderdaad vrijwel altijd dat dit geleverd/geregeld word door een 3e (buitenliggende) partij.
Ze zijn in dit geval zelf van plan om het eea te hosten/in te richten.
[ Voor 6% gewijzigd door nickko op 05-08-2010 13:58 ]
Ik heb mijn resterende 34 practice leagues maar geskipt, en heb daarna mijn eerste 2 placements matches gedaan. De eerste werd ik vrij kansloos gecheesed door protoss. Helaas had ik het pas door toen zijn eerste toren al stond. GAME OVER
De tweede pot was Terran vs Terran, en ik wilde voor de reapers gaan. Helaas scande hij mijn base precies waar mijn twee reapers stonden, dus was dat vrij kansloos. Ik ben toch maar even gaan jennen toen ik er 3 had, ik heb hem in ieder geval goed afgeleid en wat SCVs gesloopt. Toen hij met zijn legertje Marines en Marauders aankwam had ik al een sterker leger staan. Toen was het eigenlijk al gespeeld, 5 minuutjes later was het voorbij 1-1, vanavond misschien weer verder!
Ik denk dat ik het gevonden heb:Lukin schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:41:
[...]
Meedoen in een tournooi, waarbij specifiek gezegd wordt dat het alleen voor inwoners van een bepaalde regio is, heeft weinig te maken met Blizzard policy (tenzij het Blizz tournooi is) en ben je de boel zo en zo al aan het oplichten. Dit staat los van de rechtmatigheid van een US account als je EU burger bent. Tournooi regels zijn bijna altijd voor "inwoners" van een regio en maar zelden voor "account houders" van een regio.
De Esports organisatoren hebben hier ook eigen regels voor, neem het HDH invitantional only, je wordt als EU speler uitgenodigd en je moet tegen een amerikaan of korean, 2000 dollar op het spel. Je zou dan ergens anders een account moeten "lenen" om mee te spelen. Waarom zou het dan verboden zijn om je eigen account te gebruiken voor die regio? In één woord, niet. Blizzard heeft feitelijk nog maar weinig met Profesioneel SC2 spelen te maken (buiten het leveren van het spel)dit doen vaak derde partijen met hun eigen regelset.
http://www.incgamers.com/...-starcraft-ii-friendships
"Blizzard's VP of product development, Frank Pearce, has confirmed to IncGamers that there are no current plans to let EU players play against NA players unless they buy the game in that region as well.
"It'll be structured very similarly to World of Warcraft, where you've got the European region and players matched against the other players within their region," Pearce told us.
Bob Colayco, one of Blizzard's main PR reps noted "We haven't promised anything like that," but added "that's something we'll look into."
Pearce went on to stress that it's not all doom and gloom for intercontinental friends and "if you're a European player and you've got friends that are in another region that you want to be able to connect with, we definitely want to support that," although "it might mean that you have to access it through the US client."
The main issue is just that you need a separate Battle.net account for each region, and a game associated to that region. Seeing how you need a mandatory physical address for your account, we were wondering if that might not be against the TOS or EULA on principle. Pearce cleared it up by saying he's "pretty sure that's not against the TOS or EULA, but you'd be subject to the terms of the EULA for the region in which you're playing."
As well as our full StarCraft II Single Player Preview, we will shortly release the full interview with Frank, so stay tuned!"
Alleen dat de automatisch matchmaking je alleen matched met mensen van je eigen continent?
Nvm, zie hierboven al, foute aannames
[ Voor 8% gewijzigd door Valkyre op 05-08-2010 13:57 ]
Zijn er meerdere die hier last van hebben? Want ik vind het ontzettend irritant..
Ik zie niets nieuws staan. Wil je op US spelen heb je een US versie en account nodig, natuurlijker gewijs accepteer je dan ook de EULA en TOS van die regio. Alles wat ik heb gezegd gaat nog steeds op.Modest71 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:55:
[...]
Ik denk dat ik het gevonden heb:
http://www.incgamers.com/...-starcraft-ii-friendships
Vrijwel geen last van hoor?Rprp schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:59:
Goed, ik heb nu ongeveer 30 games gespeeld en heb gemerkt dat +- 50% van deze games toch wel lagg heeft.
Zijn er meerdere die hier last van hebben? Want ik vind het ontzettend irritant..
Verder ook de ghost verkozen en dus Tosh vermoord zien worden (heel cool), en daarna de eerste Zeratuhl missies gedaan, dus 2 stealth missies met weinig units achter elkaar. Heel cool om puur bezig te zijn met micro over zo`n klein team.
Ook de eerste langere filmpjes gezien met Zerathul en Kerrigan, en het ziet er allemaal weer heel vet uit, percies zoals we het van Blizzard gewend zijn
Af en toe moeilijk om de zin te vinden met vrienden multiplayer te doen, puur omdat ik het verhaal verder wil zien ontwikkelen en meer cinematics wil kijken.
En toch schieten er veel door mijn gedachtes heenGohan-san schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:56:
Ik neem aan dat wanneer je iemand in je friendlist heb staan (en ik neem ook aan dat je dan mensen vanuit NA/Korea) kan toevoegen, je zelf toch een game kan hosten en tegen/met elkaar te spelen?
Alleen dat de automatisch matchmaking je alleen matched met mensen van je eigen continent?
Nvm, zie hierboven al, foute aannames
Wat ze nu echt met US client bedoelen. Een vriend toevoegen dat uit USA komt en toch matches kunt doen of een USA key/region
Laat maar en waarschijnlijk is dit waar : "There are different versions of the game for each region"
http://rts-sanctuary.com/lofiversion/index.php?t185811.html
[ Voor 11% gewijzigd door XRayXI op 05-08-2010 14:06 ]
Met client wordt de installatie van SC2 bedoelt in combinatie met een key, de US client installatie is anders dan de EU versie. Daar kwam ik recent achter toen ik dacht hetzelfde trucje voor region wisseling te gebruiken als in de beta. Helaas ging die vlieger niet op.Modest71 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:02:
[...]
En toch schieten er veel door mijn gedachtes heen
Wat ze nu echt met US client bedoelen. Een vriend toevoegen dat uit USA komt en toch matches kunt doen of een USA key/region
raar - ik heb nu bijvoorbeeld weer 3 games gehad, waarbij ze alle 3 laggen. Iedereen in de game heeft er dan last van.
De keys zijn vergeven aan :Gotcoast en tig3rclaw.
[ Voor 16% gewijzigd door mystie op 05-08-2010 15:29 ]
Verwijderd
Ik lees het ja en had het aangepast hierboven.Lukin schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:07:
[...]
Met client wordt de installatie van SC2 bedoelt in combinatie met een key, de US client installatie is anders dan de EU versie. Daar kwam ik recent achter toen ik dacht hetzelfde trucje voor region wisseling te gebruiken als in de beta. Helaas ging die vlieger niet op.
Ik wil hierbij iedereen bedanken voor de reacties en hulp en ik denk dat het nu wel gaat lukken.
(eerst maar snoepen van de trial keys tot ik het kan kopen)
nickko schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:31:
[...]
Unique ID idd
[afbeelding]
Zet ie er bij mij nie bij!

Bij mij wel?
Wie heeft trouwens nog meer een fake achternaam en adres bij battle.net? Je adres kan je zo weer wijzigen.. Maar je achternaam kan je dus niet meer corrigeren.. geen probleem hoop ik?
[ Voor 22% gewijzigd door Imperium op 05-08-2010 14:32 ]
Een strategy of iets wat eigenlijk nooit werkt... cheesy dusVerwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:23:
Wat is het toch met dat woord cheesy wat opeens iedereen gebruikt? Nieuw mode woordje ofzo?
Maar vaak wordt er cheesy gezegt terwijl de strategy regelmatig werkt. Dus komplete onzin als je het mij vraagt
Verwijderd
Cheese is a pejorative expression which refers to a strategy that is highly unconventional and designed to take one's opponent by surprise. In general, cheese is nearly impossible to defeat if it is not scouted but easy to defeat if it is scouted.nickko schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:31:
[...]
Een strategy of iets wat eigenlijk nooit werkt... cheesy dus
Maar vaak wordt er cheesy gezegt terwijl de strategy regelmatig werkt. Dus komplete onzin als je het mij vraagt
Niet iets "wat niet werkt".
Het werkt juist wel als je het niet op tijd scout.
Ik heb drie accounts en dus 3 verschillende zaken ingevuld o.a. adres en achternaamImperium schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:30:
[...]
[afbeelding]
Bij mij wel?
Wie heeft trouwens nog meer een fake achternaam en adres bij battle.net? Je adres kan je zo weer wijzigen.. Maar je achternaam kan je dus niet meer corrigeren.. geen probleem hoop ik?
Nu net alvast 1 account vast op USA gezet met adres van 'dicht in de buurt' van mijn makker in de USA. Toch vraag ik me af qua "billing address" of dat niet een te persoonlijke informatie bevat qua privacy.
[ Voor 11% gewijzigd door XRayXI op 05-08-2010 14:39 ]

Adres en echte naam zijn wel handig voor wanneer je gebruik maakt van Blizzard Support. Ik krijg bijvoorbeeld een presentje thuis gestuurd vanwege wat fouten van hun kant. Ik blij dat ik m´n echte adres heb ingevuld.Imperium schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:30:
[...]
[afbeelding]
Bij mij wel?
Het is een nieuw woord dat zowat IEDEREEN plots is beginnen gebruiken nadat een of andere commentator erover begon jaVerwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:23:
Wat is het toch met dat woord cheesy wat opeens iedereen gebruikt? Nieuw mode woordje ofzo?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Tenzij er updates uitgevoerd, zou het kunnen zijn dat er weer router problemen zijn. Het hoeft niet persé aan het spel zelf te liggen. Ik doel puur op de laaste 2 maanden dat ik 'lag' of zelfs 1 van onze 20 >XI< gameservers via HLSW op 'time-out' staat, terwijl er mensen gewoon spelen en niets aan de hand is.SuX DeLuXe schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:38:
lol wat een fucking lag overal opeens. Ik heb 3 potjes gedaan, alle 3 dikke dikke lag. Anyone?
Verwijderd
Bs, het woord word al tijden gebruikt in SC 1 & 2.Boeboe schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:41:
[...]
Het is een nieuw woord dat zowat IEDEREEN plots is beginnen gebruiken nadat een of andere commentator erover begon ja
Nu wat meer "mainstream" mensen SC2 beginnen te spelen word het iets "populairder".
Als je email correct is hier op Tweakersmystie schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:20:
Geweldig spel. Vooral de campaign is geweldig om te spelen. Mochten er nog mensen een guest key willen. mail me even. Heb er nog 2 liggen.
/OfftopicVerwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:43:
[...]
Bs, het woord word al tijden gebruikt in SC 1 & 2.
Nu wat meer "mainstream" mensen SC2 beginnen te spelen word het iets "populairder".
Doet me denken aan het woord "zuigt" waaraan ik me erger. Ik zie "cheesy" als een woord dat stinkt
[ Voor 28% gewijzigd door XRayXI op 05-08-2010 14:51 ]
Verwijderd
Was meer sarcasme. Aangezien het woord zo oud is als rts. En het zo gegoogled is en deze vraag 200keer voorbij is gekomen.Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:43:
[...]
Aha! Volgens mij hoorde ik in een replay precies het omgekeerde van husky >_MVerwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:36:
[...]
Cheese is a pejorative expression which refers to a strategy that is highly unconventional and designed to take one's opponent by surprise. In general, cheese is nearly impossible to defeat if it is not scouted but easy to defeat if it is scouted.
Niet iets "wat niet werkt".
Het werkt juist wel als je het niet op tijd scout.
Dit lijkt me idd een betere betekenis!
Ik kan op de officiele websites niets vinden hierover, ook op google is het resultaat allemaal van de Beta
Ik wil eigenlijk gewoon een handige flowchart ofzo waar ik dat in kan zien
[ Voor 12% gewijzigd door ElmarNieser op 05-08-2010 14:48 ]
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Het wordt in veel meer spellen gebruikt, ook in niet computer spellen... warhammer bijvoorbeeld...Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:43:
Less = more
De leagues zijn:ElmarNieser schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:48:
Ik vroeg me af of er ergens duidelijk uitgelegd staat hoe de Leages en Divisions werken, en welke divisions er allemaal zijn in een Leage en welke Leages er allemaal zijn...
[...]
- Pro
- Diamond
- Platinum
- Gold
- Silver
- Bronze
Verwijderd
Diamond kun je gewoon inkomen door in platinum goede zaken te verichten.Cloud schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:51:
Mensen, google eens op het woord 'cheesy' of 'cheesy tactic', het heeft geen donder te maken met SC in het bijzonder. Het wordt er alleen vaak bij gebruikt.
[...]
De leagues zijn:Waarvan volgens mij de eerste twee genoemde leagues invite only zijn. Welke divisies er zijn valt niet te zeggen, want voor zover ik weet worden divisies automatisch aangemaakt naar gelang er meer nodig zijn. Ze proberen het aantal spelers per divisie laag te houden, zodat je niet 69241th in je divisie wordt. Dat is slecht voor je zelfvertrouwen
- Pro
- Diamond
- Platinum
- Gold
- Silver
- Bronze
En ik vind het echt zo lame dat ze omdat ze de casual gamer niet op hun teentjes willen trappen iedereen maar in een divisie gestopt hebben met 100 man.
Laat mij maar gewoon 53.347ste zijn van de wereld. Om vervolgens te proberen in de top 50.000 te komen.
Tja, aan de andere kant is het ook wel handig. Op deze manier houden ze veel meer gamers (casual) vast. Promoveren naar een "hogere" leage van brons naar zilver en dan naar goud. Dat hebben meer mensen een gevoel bij.Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:56:
[...]
Diamond kun je gewoon inkomen door in platinum goede zaken te verichten.
En ik vind het echt zo lame dat ze omdat ze de casual gamer niet op hun teentjes willen trappen iedereen maar in een divisie gestopt hebben met 100 man.
Laat mij maar gewoon 53.347ste zijn van de wereld. Om vervolgens te proberen in de top 50.000 te komen.
Ook de opdeling in continenten draagt daar meer aan bij. De verschillen zitten dan toch meer in de top van de spelers dan onderin. Als je diversiteit houd aan de ondergens en in het midden heb je een veel bredere basis voor je game.
Sta nu niet gerankt, vrees ergens brons of max zilver te worden....
Maar misschien dat Blizzard op termijn wel meer gegevens over je eigen positie bekend gaat maken. Ik kan zelf nu nog niet kijken omdat ik ook nog niet Ranked ben. Ik wil nog een aantal practise games doen en dan voor de placements gaan. Maar ik neem aan dat ik in eerste instantie gewoon in Bronze terecht kom
ik protos tegen zerg Platinum match.
snelle scout zag dat zerg meteen voor 1 gas gegaan was terwijl ze pool aan het spawnen was. dan weet je meestal al genoeg
ik dus me ramp dichtgegooit met wat zealots zodat een early zerg rush voorkomen kan worden hen hem het idee geeft dat ik ground units ga.
ondertussen een stargate gemaakt en tal van 5-6 phoenixen gepompt.. toen de 1e aanval van 10 muta's kwam is het een kwestie van een hele goede micro en je molt al ze mutas zonder losses met je phoenix.. het enige wat hij kan doen is hopeloos toekijken hoe ik op hem blijf knallen terwijl ik net out of range ben van zijn muta attacks
daarna meteen voor al ze overlords gegaan. inmiddels 9 gateways staan en na 2 minuten 35 zealots met charge de basis laten wegvegen
iets anders dan Well Played en GG kon die niet zeggen. wel sportief dus
Verwijderd
Waar zei ik dat het een exclusief woord was voor SC?IWriteCode schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:48:
[...]
Het wordt in veel meer spellen gebruikt, ook in niet computer spellen... warhammer bijvoorbeeld...
Gaf gewoon een voorbeeld, waarom imho het woord nu zo "populair" is.
3 vragen:
1- krijg ik problemen als ik mijn warez versie -proper- eraf haal en dan starcraft 2 straks opnieuw installeer?
2- kan ik met de legale versie zowel op de mac als pc verder spelen? maw wordt mijn account online opgeslagen met alle saves etc?
3- iemand ondertussen nog strakkere deals gevonden waar ik alleen een key kan kopen? (en spel eventueel kan downloaden)? of werkt het niet zo?
1. denk het niet, ik zou wel zorgen dat alles eraf is van die niet-legale versietennisbal schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:21:
spel 2 dagen via warez gespeeld en nu wil ik hem kopenis warez toch nog ergens goed voor.
3 vragen:
1- krijg ik problemen als ik mijn warez versie -proper- eraf haal en dan starcraft 2 straks opnieuw installeer?
2- kan ik met de legale versie zowel op de mac als pc verder spelen? maw wordt mijn account online opgeslagen met alle saves etc?
3- iemand ondertussen nog strakkere deals gevonden waar ik alleen een key kan kopen? (en spel eventueel kan downloaden)? of werkt het niet zo?
2. Denk wel dat je je savegames kwijt ben, ik weet niet of het bij blizzard word opgeslagen
3. Key moet je registreren bij blizzard, spel downloaden werkt niet, je moet het via de client van blizzard dan doen
1. Geen idee, maar lijkt me geen probleem als je je documenten opschoont en 'clean' install uitvoert.tennisbal schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:21:
spel 2 dagen via warez gespeeld en nu wil ik hem kopenis warez toch nog ergens goed voor.
3 vragen:
Je had ook een backup kunnen maken van de overgeschreven files (in je game folder)en dat je helaas illigaal speelde.
2. Gezien de posts hier en dat de server even offline waren, denk ik dat je deze lokaal bewaard in je documenten.
3. Ik schaf de NA Region versie(USA) aan d.m.v. een credit card en omgerekend nu is 60 dollar rond de 45 euro.
[ Voor 0% gewijzigd door XRayXI op 05-08-2010 15:32 . Reden: typies ]
Nope, ik ga hem vanavond halen bij de saturn voor 44 euriestennisbal schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:21:
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Wat een stink donk dan. 10 muta's ownen 6 phoenix wel... en jij wint met 6 zonder losses? Ja dag... speelde je tegen een asperger ofzo?Flghter1982 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:10:
ondertussen een stargate gemaakt en tal van 5-6 phoenixen gepompt.. toen de 1e aanval van 10 muta's kwam is het een kwestie van een hele goede micro en je molt al ze mutas zonder losses met je phoenix.. het enige wat hij kan doen is hopeloos toekijken hoe ik op hem blijf knallen terwijl ik net out of range ben van zijn muta attacks
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Met 6 phoenixen veeg je 10 mutas met gemak vooral als de zerg speler terugtrekt wat zowiezo vaak gebeurt.YoshiBignose schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:35:
[...]
Wat een stink donk dan. 10 muta's ownen 6 phoenix wel... en jij wint met 6 zonder losses? Ja dag... speelde je tegen een asperger ofzo?
Is het niet zo dat je 'm gewoon kunt kopen en binnenhengelen via battle.net? Was van plan om dat te doen vanavond namelijkDamien2004 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:35:
[...]
Nope, ik ga hem vanavond halen bij de saturn voor 44 euries
Very niceRedruM schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 17:17:
Hmm 5 placement matches 2v2 gedaan met een IRL vriend, alles gewonnen; platinum league geplaatst. Wij echt bang dat we geowned zouden worden, die vriend heeft minder gespeeld dan ik ook, maar 3 vd 4 matches gewonnen so far, nice
heb jij toevallig ook sc1 gespeeld? (kon de pm knop niet vinden -.-)
Heb het idee dat ik samen met je gespeeld heb.. kan goed zijn dat je naam vaker gebruikt is ofc
Oh wist ik niet, maar waarom zou je gaan terugtrekken als je weet dat de phoenix sneller zijn?Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:43:
[...]
Met 6 phoenixen veeg je 10 mutas met gemak vooral als de zerg speler terugtrekt wat zowiezo vaak gebeurt.
Kan vast, maar dat kost €59,95.Darkwings schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:44:
[...]
Is het niet zo dat je 'm gewoon kunt kopen en binnenhengelen via battle.net? Was van plan om dat te doen vanavond namelijk
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ze kunnen schieten terwijl je terugtrekt!YoshiBignose schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:44:
[...]
Oh wist ik niet, maar waarom zou je gaan terugtrekken als je weet dat de phoenix sneller zijn?
Dat hebben ze weer toegevoegd, dit konden corsairs ook in SCBW geloof ik. Naar een hoop geklaag van toss spelers is dit weer toegevoegd
Ze schieten alleen op Air units, maar ze hebben wel een graviton beam, waarmee ze units kunnen oppakken, zodat deze ook in de lucht hangen en hier door andere phoenix op geschoten kan worden.YoshiBignose schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:41:
Nee, maar dat kan nu toch niet meer? Is Phoenix eigenlijk alleen AA?
Een Ja op download en betalen, maar via creditcard en jammer voor mij dat het niet via PayPal kan.Darkwings schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:44:
[...]
Is het niet zo dat je 'm gewoon kunt kopen en binnenhengelen via battle.net? Was van plan om dat te doen vanavond namelijk
Dat kan, ik heb hem gekocht uit een amerikaanse shop (49 dollar, 38 euro) en toen nog een code gevonden voor 2 euro kortingDarkwings schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:44:
[...]
HOI.
2] Is nog maar een paar bladzijden geleden ook gevraagd, dus een simpele search had je dat antwoord al gegeven (ook Google is daar erg goed in, schijnt het...). Maargoed, ja, je kan op alle pc/macs spelen die je wilt, je saves worden opgeslagen lokaal opgeslagen, maar voortgang wordt opgeslagen in 'the Cloud that is B.net'.tennisbal schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:21:
3] Alleen key verkoopplaatsen zijn meestal was obscurer, om eerlijk te wezen. Sowieso is er de directe verkoop via battle.net, maar deze heeft de adviesprijs welke nogal hoog is. Goedkoopste wat ik gezien/gehoord heb ik zijn toch shops die stunten met <€50,- aanbiedingen.
Maar om ook een ander antwoord op je vraag te geven: Als je een plaats vind waar je een key kan kopen, dan kan je daarmee inderdaad het spel gewoon downloaden vanaf battle.net. Daarom kan je ook makkelijk op andere pc's/macs spelen, want je hebt alleen toegang tot battle.net nodig (en de benodigde datalimiet natuurlijk
Tja, F5 knop was kapot..., maar nu doet het weer wonderbaarlijk genoeg
[ Voor 4% gewijzigd door DarkKnight op 05-08-2010 15:52 . Reden: F5 knop... use it more often, love it more... ]
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Ah oke, maar mutalisk zijn inderdaad in dat opzicht stukken beter omdat ze goed zijn om werkers te slachten. Tegen corrupters denk ik dat phoenix stukken minder kans maken.Sneezydevil schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:46:
[...]
Ze schieten alleen op Air units, maar ze hebben wel een graviton beam, waarmee ze units kunnen oppakken, zodat deze ook in de lucht hangen en hier door andere phoenix op geschoten kan worden.
http://gamecard.nu/produc...t_2_wings_of_liberty.html
Ze zijn ook ontzettend snel altijd met de code mailen na je iDeal betaling. Heb er vaker zaken mee gedaan en is betrouwbare shop
9800X3D | 3070
Mwoah.. Bij mij stond de eerste letter van m'n achternaam er niet bij.Imperium schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:30:
[...]
[afbeelding]
Bij mij wel?
Daarna een gescande paspoort gemailed via hun formulier en gevraagd of ze 't ff recht konden zetten.
Dus beetje creatief met photoshop en je kan je naam zo wijzigen.
Op zich is dat een beetje appels met peren vergelijken toch? Ik vind het in elk geval niet zo eenvoudig om te zeggen dat Mutalisks beter zijn dan Phoenix, want ze zijn niet voor hetzelfde doel gemaakt. Of vind je ze misschien bruikbaarder? Dat zou natuurlijk wel kunnenYoshiBignose schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:52:
[...]
Ah oke, maar mutalisk zijn inderdaad in dat opzicht stukken beter omdat ze goed zijn om werkers te slachten. Tegen corrupters denk ik dat phoenix stukken minder kans maken.
Wat bedoel je hier nou weer mee? Die paar MB's voor online gamen vallen toch wel mee?DarkKnight schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:48:
[...]
(en de benodigde datalimiet natuurlijk).
Ik leech al 500GB per maand
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nee, bijna 20MrVegeta schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:32:
Je hebt nog nooit een RTS gespeeld? Hoe oud ben je? 8
Ik heb altijd FPS's gespeeld of RPG's
ik heb eig SC 2 gekocht door de hype errond en vindt et wel een leuk spelletje
Ik betwijfel of het wel die reden is, het kan ook nog een technische beslissing geweest zijn. Het ranking systeem zal sneller kunnen werken met een set van 100 spelers dan een van 50.000 bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:56:
Leuk als je maar één zinsdeel quote, maar als ik me niet vergis is SCII zo'n ~10GB (geen idee hoeveel het precies is om te downloaden). En ik kan me best voorstellen dat er genoeg mensen zijn die nog met datalimiet/FUP werken, welke geen 500GB per maand mogen/kunnen downloaden. En dan denk ik nog niet eens aan de wat langzamere verbindingen waar die 10GB toch weer al even kan duren om te downloaden.wimpie007 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:18:
[...]
Wat bedoel je hier nou weer mee? Die paar MB's voor online gamen vallen toch wel mee?
Ik leech al 500GB per maand
Voor de duidelijkheid, ik had het TOTAAL niet over het dataverbruik van gamen. Ik had het puur over downloaden van games via Battle.net. Stel dat je SCII, WoW (met alle uitbreidingen en patches) op meerdere pc's/macs gaat installeren via downloads, dan kan ik me voorstellen dat je dataverbruik flink omhoog gaat. En ja, dat zou zelfs significant zijn bij 500GB per maand (wat nog altijd meer is dan een gemiddeld persoon per maand verbruikt, heb ik zo'n vermoeden).
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Wil geen reclame maken ofzo.. maarre, http://www.onlinekeystore.com/Starcraft-II.html niks? hoor dr goede dingen over. Maar voor 5 euro meer heb je er een doosje bij in de winkel,Darkwings schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:44:
[...]
Is er trouwens iemand die zin heeft om 2v2 matches te doen? (Ben niet goed, maar ook zeker niet slecht) Doe ff DM sturen
[ Voor 19% gewijzigd door Imperium op 05-08-2010 16:43 ]
Verwijderd
de DVD is 7.08GB groot en bevat zowel de PC als de mac versieDarkKnight schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:34:
[...]
Leuk als je maar één zinsdeel quote, maar als ik me niet vergis is SCII zo'n ~10GB (geen idee hoeveel het precies is om te downloaden). En ik kan me best voorstellen dat er genoeg mensen zijn die nog met datalimiet/FUP werken, welke geen 500GB per maand mogen/kunnen downloaden. En dan denk ik nog niet eens aan de wat langzamere verbindingen waar die 10GB toch weer al even kan duren om te downloaden.
Voor 45 euro kan je hem ook gewoon in de winkel kopen (iig heb ik gedaan).Imperium schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:37:
[...]
Wil geen reclame maken ofzo.. maarre, http://www.onlinekeystore.com/Starcraft-II.html niks? hoor dr goede dingen over. Maar voor 5 euro meer heb je er een doosje bij in de winkel,
Is er trouwens iemand die zin heeft om 2v2 matches te doen? (Ben niet goed, maar ook zeker niet slecht) Doe ff DM sturen
welke winkel?furby-killer schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:48:
[...]
Voor 45 euro kan je hem ook gewoon in de winkel kopen (iig heb ik gedaan).
Dit topic is gesloten.
- Houd het nuttig + ontopic
- Bedelen om trialkeys valt onder spam
- Posten van je account + id nummer valt daar eveneens onder
- Wil je in de spelerslijst komen te staan, stuur een DM naar Angeloonie