Vandaag weer even bezig geweest met wat scriptjes en Tablet interface.
En moet zeggen zo langzamerhand begint alles weer goed vorm te krijgen.
Aardig to-do lijstje afgewerkt en laatste componenten ga ik morgen overzetten. Wake-up light script heb ik ook weer af en daarnaast gelijk voorbereid om op meerdere manieren getriggert te worden. De manieren zijn simpel gezegd, Tasker die een URL aanroept, input veld in HsTouch interface of door spraak ingesteld.
Hieronder ook nog even een opzetje wat ik in de tussentijd heb gemaakt.

De verlichte knopjes geven simpel gezegd aan dat het apparaat aan is. Ik zou namelijk ook nog verschillende kleuren opgeven voor specifieke dim-level niveau maar dat heb ik nu nog niet ingesteld. Tevens moet er nog een regelaar in voor dim-level van de dimbare lampen.
De knop homeserver stuurt bij het toetsen ervan een WOL naar de server. Uitzetten is een heel ander verhaal maar misschien dat ik mij er ooit nog in ga verdiepen
Hieronder nog wat meer foto's maar dan van de webinterface (die eigenlijk alleen voor beheer is / simpele bediening)
Als eerste een stukje van event(scene) welke getriggert word wanneer alarm word uitgeschakeld
Hier onder zie je dat je het geheel vrij overzichtelijk kunt indelen
Klein overzicht van de apparaten welke ik zoal heb (audio onderdelen heb ik er even uit gefilterd om het een beetje overzichtelijk te houden

)

In het bovenstaande device management kun je zelf aangeven welke etage en kamer je wilt weergeven en daarnaast ook nog in de laatste kolom welk type apparaat. Zo zou je dus kunnen zeggen ik wil elke etage en alle kamers hebben maar alleen de dimbare lampen, of dimbare lampen en de on/off lampen etc.
[
Voor 35% gewijzigd door
The-Source op 10-08-2014 22:14
. Reden: Wat extra foto's ]