Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:26
HTC heeft niet altijd een zegelsticker, het verschilt echt per levering.
Soms kan je het, net als bij jou, zo uitschuiven en soms is het verzegeld met een witte sticker.
Dat is niet afhankelijk per toestel, maar per levering. Soms plaatsen ze zelfs een extra (witte) sticker in de doos, al is hij al verzegeld...

Dat van die 1GB kaartjes, dat kan zijn dat dit toch afhankelijk is van Vodafone, dat VF ze nu ineens gaat leveren met een 1GB kaartje, ook al zijn standaard HTC toestellen met een 4 of 8GB kaartje. Het kan zijn dat ze hier hun scherpe prijs mee kunnen compenseren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 19:15
brrrt schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:48:
Soms kan je het, net als bij jou, zo uitschuiven en soms is het verzegeld met een witte sticker.
Dat is niet afhankelijk per toestel, maar per levering. Soms plaatsen ze zelfs een extra (witte) sticker in de doos, al is hij al verzegeld...

Dat van die 1GB kaartjes, dat kan zijn dat dit toch afhankelijk is van Vodafone, dat VF ze nu ineens gaat leveren met een 1GB kaartje, ook al zijn standaard HTC toestellen met een 4 of 8GB kaartje. Het kan zijn dat ze hier hun scherpe prijs mee kunnen compenseren...
true, but...

De eerste toestelen, incl. die van mijzelf hebben gewoon een 8Gb sd kaart.
Even afwachten waar de mensen mee gaan komen die nu via Vodafone hebben besteld.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380116

Ja even een vraagje aan iedereen. Ik heb de mijne met een verlenging telefonisch bij Vodafone besteld en ik kreeg het toestel voor 154,99 euro met een 450 bels-sms-web abonnement voor 1 jaar. Is er iemand hier die hem ook met een verlenging telefonisch bij Vodafone heeft besteld? Dus niet online of los of nieuw abo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-06 12:04

Metian

Snert is vies

M-Opensource schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:47:
[...]

Pre-order bij Coolblue. Ook had ik netjes een 8gb kaartje :)
Bedankt. Was toevallig op zoek naar iemand die ervaring had met DHD van Coolblue, aangezien ik hem daar ver plan was te halen eind november.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil ook nog één ding zeggen. Dit is de eerste keer dat ik op tweakers zit en jullie zijn wel allemaal toffe behulpzame gasten/dames (die itt mijzelf wel wat van deze dingen afweten)! Tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Anoniem: 380116 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:52:
Ja even een vraagje aan iedereen. Ik heb de mijne met een verlenging telefonisch bij Vodafone besteld en ik kreeg het toestel voor 154,99 euro met een 450 bels-sms-web abonnement voor 1 jaar. Is er iemand hier die hem ook met een verlenging telefonisch bij Vodafone heeft besteld? Dus niet online of los of nieuw abo???
Zoals hier [ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic valt te lezen zijn er inderdaad een aantal mensen te vinden die de DHD met Vodafone verlenging telefonisch hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

Heb (nog) geen DHD, wel een 'gewone' D zeg maar. Nu lees ik over de samenwerking die Tomtom met HTC op dit toestel begint. Zit dat er al op? Werkt het? Ik lees er hier niet zoveel over. Dat verbaast me best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bullet NL schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:00:
[...]

Zoals hier [ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic valt te lezen zijn er inderdaad een aantal mensen te vinden die de DHD met Vodafone verlenging telefonisch hebben besteld.
Weet je wat zo grappig is..ik heb dit altijd met zulke dingen..ik verbaasde me al dat ik hem zo snel kreeg zonder gezeik...maar maakt niet uit ...ik houd hem gewoon en koop dan maar een kaartje. Ik ben in elk geval blij dat hij het gewoon (vooralsnog) doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Anoniem: 167272 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:00:
Heb (nog) geen DHD, wel een 'gewone' D zeg maar. Nu lees ik over de samenwerking die Tomtom met HTC op dit toestel begint. Zit dat er al op? Werkt het? Ik lees er hier niet zoveel over. Dat verbaast me best.
http://www.techzine.nl/ni...e-navigatie-software.html

Gezien de datum dat dit bericht naar buiten is gebracht en het feit dat ze zeggen dat ze er mee komen impliceert eigenlijk dat het er nu nog niet is.

Dus nee, het zit er nog niet op..... Later misschien te bestellen via HTCsense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 167272 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:00:
Dat zit er nog niet op, zit, voor zover ik weet, geen enkele software van TomTom op. Misschien heeft TomTom meegeholpen met de HTC maps?

Edit: Gezien vorige post, dat programma dat er nu op zit kan best al in samenwerking met TomTom gemaakt zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 20-10-2010 14:11 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286529

deding schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:27:
[...]
Wat betreft locations, ik heb nu de NL kaart gedownload, en nu heb ik inderdaad bij car panel wel locaties binnen Nederland. Ook kan ik daar prijzen op vragen voor de kaarten (30 euro voor onbeperkt BeNeLux bijv.). Maar wat ik niet snap, je kunt kaarten kopen, en navigatie.. wat is het verschil? Wat is uberhaupt het verschil tussen premium navigatie en google navigatie?
HTC heeft met locations een eigen software pakket gemaakt wat naadloos intergreerd in de sense interface, deze software is geleverd door route 66.

Google navigation gebruikt kaarten die online staan.
Je kunt locations offline gebruiken door de kaarte te downloaden. Op dat moment heb je alleen nog maar de kaarten en kan je aleen maar een route plannen en locations opzoeken, niet turn by turn navigeren.
Turn by turn navigatie kan je kopen in de locations app zelf.
Dus eigenlijk heb je de kaarten al, maar betaal je voor de navigatie optie.

Daarnaast kan je ook verkeers abonnementen afsluiten etc.

Ik zeg: een welkome aanvulling op sense, want icm footprints werkt het super, en offline navigatie is zoiezo beter dan online voor mij(rijd graag naar belgie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bullet NL schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:09:
[...]

http://www.techzine.nl/ni...e-navigatie-software.html

Gezien de datum dat dit bericht naar buiten is gebracht en het feit dat ze zeggen dat ze er mee komen impliceert eigenlijk dat het er nu nog niet is.

Dus nee, het zit er nog niet op..... Later misschien te bestellen via HTCsense.
Is wel raar want do locations app die nu op de desire hd zit is door route 66 gemaakt? dus misschien dat de relatie met route 66 niet goed is, en dat ze overstappen naar tomtom, maar mij lijkt dit een beetje een hoax verhaaltje van techzine

EDIT:

nieuws: TomTom levert kaarten voor Route66-navigatie op HTC-smartphones

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 286529 op 20-10-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeremyk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-06 23:08
Niet vaak zal ik een post maken over mijn ervaringen, normaal lees ik alleen maar :).
Bij deze wilde ik toch even mijn ervaringen delen met de Desire HD die ik gister heb opgehaald:

- Ik heb hem gister eerst volledig opgeladen. Daarna heb ik er constant mee zitten spelen (video, foto, internet, applicaties etc.), de batterij ging met deze constante bezigheden ongeveer 3-4 uur mee.

- Ik heb geen last van de sensor, bellen lijkt bij mij prima. Alleen skype lijkt nogal te haperen ook al zit ik op Wifi.

- De kleur is zwart van de voorkant, in TL verlichting is de achterkant grijs van kleur. In normaal daglicht heeft ie een donkerbruine kleur. De kleur valt in ieder geval zeker niet tegen, het heeft echt een dure uitstraling.

- Ik kom zelf van een Nokia N95 af, voor mij is Android dan ook het verschil tussen een Windows 95 machine en Windows 7. Android FTW!

- De camera lijkt redelijk oké. Hij is natuurlijk ontzettend gevoelig voor beweging en slechte belichting maar als je in daglicht zit en je houd hem goed stil dan mogen de filmpjes er best zijn.

- Mijn Nokia N95 had niet bepaald betere geluid uit de speakers dan de HTC Desire HD. Voor mij valt het dus reuze mee. Oké, het is in principe niet echt waardig om er zo muziek mee te luisteren maar dit heb ik nog met geen enkel apparaat gehad. Het geluid uit mijn Dell Precision laptop (3-4x zo duur) is niet veel beter.

- Verder ben ik vandaag eff naar me Pa gegaan, die heeft een Galaxy S. We hebben het scherm vergeleken. Ik ging er vanuit dat na de vele, toch wel negatieve reacties hier op tweakers, het AMOLED scherm van de Galaxy S de Desire HD LCD zou out performen. Voor mij is niets minder waar. De realistische en heldere kleuren van mijn Desire HD vind ik vele male mooier dan het over-saturated scherm van de Galaxy. In de zon leken beide toestellen overigens nog goed leesbaar, mits je recht erop kijkt.

- Ik heb overigens nog geen probleem met lag gehad, foto's laden ook niet traag, alles lijkt piko bello te gaan.

Als het aan mij ligt kunnen de mensen die twijfels hebben gekregen door dit topic deze weer aan de kant leggen. Het is gewoon een top toestel! Natuurlijk blijft dit een mening maar ik ben in ieder geval positief overtuigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:36
Anoniem: 286529 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:13:
[...]Je kunt locations offline gebruiken door de kaarte te downloaden. Op dat moment heb je alleen nog maar de kaarten en kan je aleen maar een route plannen en locations opzoeken, niet turn by turn navigeren.
Turn by turn navigatie kan je kopen in de locations app zelf.
Damn, ik dacht dat navigeren turn by turn wel gratis was, maar zonder stemmen etc,...

Als dit klopt is dit toch weer een serieuze tegenvaller, kan iemand met het toestel dit bevestigen?

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:16

martjah

Appel

brrrt schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:48:

bij mij zat er een losse verzegelsticker los in de doos :)

Zetten jullie iets van anti diefstal op jullie DHD's ? ik heb dat wel altijd op mijn WM apparaatje gehad. Ben mij nu nog aan het oriënteren want htcsense.com lijkt nog niet echt te werken bij mij en mist bepaalde functionaliteiten zoals nieuw nummer mailen/smsen als deze verandert wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:25

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Bullet NL schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:48:
weet iemand of er een manier is om de icoontje van het andriod menu naar eigen inzicht in is te delen?

Standaard heeft android al veel programma's in dit scherm, ik zou ze graag willen organiseren, bepaalde bij elkaar en/of sommige geclusterd in een map
long-press en dan slepen?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Dan zet hij ze in de Sense interface, ik bedoel dus het Iphone achtige van Android zelf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinosys
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-12-2023
Largamelion schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:33:
[...]
Damn, ik dacht dat navigeren turn by turn wel gratis was, maar zonder stemmen etc,...

Als dit klopt is dit toch weer een serieuze tegenvaller, kan iemand met het toestel dit bevestigen?
is ook wel gratis, maar de kaarten staan niet offline. Dus loop je tegen dure buitenlandse roaming kosten aan als je regelmatig naar belgie gaat.

Verder doet de gratis navigatie het perfect, alleen de text to speech werkt voor geen meter met nederlands straat namen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-06 10:11
Voor de mensen die het toetsel al hebben, hoe is de accu met normaal gebruik?
Lees een paar posts hierboven dat met heel intensief gebruik de accu aardig snel leeg is..ben dat ondertussen van mijn ipod touch gewent maar die gaat bij 'normaal' gebruik nog aardig lang mee. Hoop dat dat bij de DHD toch ook zo is!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-06 16:54
nieuws: TomTom levert kaarten voor Route66-navigatie op HTC-smartphones

TomTom en route 66 gaan nu toch samenwerken. Wat goed zeg!.

De DHD begint toch nu heel aantrekkelijk te worden, wacht ff 2 weken en dan haal ik hem bij telfort >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
schaapiej schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:52:
Lees een paar posts hierboven dat met heel intensief gebruik de accu aardig snel leeg is..ben dat ondertussen van mijn ipod touch gewent maar die gaat bij 'normaal' gebruik nog aardig lang mee. Hoop dat dat bij de DHD toch ook zo is!
Batterijgebruik is niet heel objectief in kaart te brengen helaas. Kijk op xda, daar staat een topic met allerlei bevindingen van verschillende mensen. Dan krijg je nog een beetje een inzicht.

Ik had vroeger ook een iTouch, als ik hem hier mee moet vergelijken... Tja, moeilijk. Het scheelt in ieder geval niet heel veel, maar aangezien dit apparaat groter is, en veel meer kan, vind ik het normaal dat de DHD minder lang mee gaat dan de iTouch.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148697

Als ik via galerij de foto's in mappen wil bekijken, dan gaat dat niet.
Ik krijg alleen de optie alle foto's en camera-opnames.
Ik heb foto's in verschillende mappen geplaatst, hoe kan ik nu alleen de foto's bekijken in een bepaalde map en niet 1040 foto's in 1 scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 14:49
Anoniem: 148697 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:04:
Als ik via galerij de foto's in mappen wil bekijken, dan gaat dat niet.
Ik krijg alleen de optie alle foto's en camera-opnames.
Ik heb foto's in verschillende mappen geplaatst, hoe kan ik nu alleen de foto's bekijken in een bepaalde map en niet 1040 foto's in 1 scherm.
Gallery 3D downloaden uit de Market :)

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

jeremyk schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:29:
Niet vaak zal ik een post maken over mijn ervaringen, normaal lees ik alleen maar :).
Bij deze wilde ik toch even mijn ervaringen delen met de Desire HD die ik gister heb opgehaald:

[reuzenknip]

Als het aan mij ligt kunnen de mensen die twijfels hebben gekregen door dit topic deze weer aan de kant leggen. Het is gewoon een top toestel! Natuurlijk blijft dit een mening maar ik ben in ieder geval positief overtuigd!
Bedankt voor deze review! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:16
Ik heb mijn toestel sinds vandaag binnen, ligt nu aan de lader! Ik vind alleen de kleur niet geweldig mooi, misschien moet ik er gewoon nog even aan wennen. Ik vind de overgang naar zwart / zilver niet zo geweldig mooi.

Kan wel wat vergelijkings foto's maken met een hd2 als iemand daar intresse in heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379611

jamiev90 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:37:
Ik heb mijn toestel sinds vandaag binnen, ligt nu aan de lader! Ik vind alleen de kleur niet geweldig mooi, misschien moet ik er gewoon nog even aan wennen. Ik vind de overgang naar zwart / zilver niet zo geweldig mooi.

Kan wel wat vergelijkings foto's maken met een hd2 als iemand daar intresse in heeft?
Graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 00:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Is al eens voorbij gekomen in dit topic..... Er valt nog weinig te zeggen over de uiteindelijke batterij duur, niemand heeft de DHD langer dan 2 weken in gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
Bullet NL schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:03:
[...]

Is al eens voorbij gekomen in dit topic..... Er valt nog weinig te zeggen over de uiteindelijke batterij duur, niemand heeft de DHD langer dan 2 weken in gebruik...
ok, gemist. Maar kan me wel bij je aansluiten om even te stoppen met speculeren en te wachten op betrouwbare resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212858

schaapiej schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:52:
Ik heb mijne gister binnen gekregen en voor mn gevoel gaat hij veel langer mee dan de accu in mijn iphone3g. ben er nu al zn 8 uur regelmatig mee bezig en heb nog 30 a 40% accu. Valt me niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02:00

Cybergamer

Wanna Play a Game?

jamiev90 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:37:
Wij zijn Tweakers! Natuurlijk hebben wij daar interesse in! :)

Enne, hoe bevalt die? (Gezien je van WinMo af komt? Ik heb zelf een diamond2).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218643

De DHD volgens CNET UK
http://reviews.cnet.co.uk...esire-hd-review-50000752/

Verdict
We loved the HTC Desire, and its big brother is even better. The HTC Desire HD may be too large for some, but if you think bigger is better, this is the uber-smart phone you've been waiting for.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:16

martjah

Appel

mijn telefoon is vandaag sinds 11uur van de lader af.

- 5 minuten angry birds
- 10 smsjes
- 9,5 minuut bellen
- 10 minuten igo gedraaid
- wifi de hele tijd aan
- 5 minuten de market liggen afsnuffelen
- 30 000 keer scherm aan en uit gedaan om gewoon ff te kijken. (in het echt zo'n 30 keer denk ik:P)
- BT staat de hele tijd uit
- schermsterkte op auto staan

Ik heb nu nog 80% van mijn batterij over

[ Voor 8% gewijzigd door martjah op 20-10-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Laatst online: 23-06 12:21
babyxl schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:10:
je had het wel niet tegen mij, maar wat een verademing is android tov WM!!... tering he..

en qua HTC locations, nieuws: TomTom levert kaarten voor Route66-navigatie op HTC-smartphones Dus toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamiev90
babyxl schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:10:
[...]

Wij zijn Tweakers! Natuurlijk hebben wij daar interesse in! :)

Het is echt een GEWELDIG toestel! Heb al een flinke tijd android op mijn hd2 gedraaid, dat heeft ervoor gezorgd dat ik zwaar android fan ben geworden! Ik merk dat het scherm bij de desire een stuk beter reageerd en aanvoelt! en het android draaid echt geweldig snel :)

dus ik zeg, zeker als je vanaf een diamond 2 komt: DOEN!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Even een vraag hier over de DHD.
Ben ook 1 van de vele die op het punt staat deze telefoon te kopen, maar ik ben niet zo'n fan van Sense!
Dus men vraag is dan ook;
Heeft iemand LauncherPro/ADW al op zen telefoon geïnstalleerd?

En wat zijn hun ervaringen dan?

Greetz

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
murphylee schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:27:
Ben ook 1 van de vele die op het punt staat deze telefoon te kopen, maar ik ben niet zo'n fan van Sense!

Greetz
Yup! Redelijk snel ADW erop gezet en dat werkt gewoon perfect. De sense launcher is naar mijn smaak veel te traag met het bladeren door de verschillende homescreens.

Na een dag nog steeds geen problemen met de light sensor btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-06 17:28
Iemand info over de trilfunctie van de DHD btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:07
verkeerde topic

[ Voor 94% gewijzigd door JackPoint op 20-10-2010 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-04 01:21
Update: Verkrijgbaar @ Belcompany. Mail binnen gehad en even gevoeld at de winkel. Helaas vroegen ze 40 euro teveel toestelkosten. €100 euro bij 2 jaar Relax 25 en Inet bundel. Tmobile Zwolle verwacht hem in week 44.
|
Ookal lijkt me dat stug, tenzij ze hem branden en stigmatiseren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraGment
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-03 16:39
Vandaag opgehaald bij de vodafone winkel.

De telefoon is echt ontzettend snel (in vergelijking met mijn oude iphone 3g).
het enige minpuntje wat mij de eerste 5 minuten al opviel is dat het klepje waar de simkaart achter zit, ZO makkelijk los komt dat ik hem al kwijt was bij het uitzoeken van een hoesje want daar bleef het klepje in zitten.

Ben bereid van alles te testen, fire away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
FraGment schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:42:
Ben bereid van alles te testen, fire away.
doet hij het ook onder de douche? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
M-Opensource schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:47:
[...]
Pre-order bij Coolblue. Ook had ik netjes een 8gb kaartje :)
Eindelijk iemand met een niet-vodafone toestel, zou je eens kunnen kijken naar je software-versie en deze hier posten om 'm te kunnen vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:03

m-buurman

hmmm...coffee!!

Ptoeneigh schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:55:
[...]

Eindelijk iemand met een niet-vodafone toestel, zou je eens kunnen kijken naar je software-versie en deze hier posten om 'm te kunnen vergelijken?
In het DHD leveringstopic is dit reeds besproken, de software is gelijk.
Wel schijnt het zo te zijn dat HTC aan het serienr/IMEI(?) kan zien of het een toestel van een Vodafone batch betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:26

Sorcerer8472

Mens sana?

Heb vandaag in de winkel de SGS en de DHD beide naast elkaar getest. Even dezelfde internetpagina op beide toestellen geopend enzo...

Alles via HSDPA getest (Vodafone, bijna-volle ontvangst). De DHD laadde de pagina merkbaar sneller (kan toeval zijn, toevallig netwerkdrukte oid). Het grote beeld is wel relaxed... het toestel zelf is nauwelijks groter dan de SGS. Wat ik wel merkte, bij beide toestellen, was dat ik per ongeluk met mijn vingers de zijkant van het touchscreen intoetste, waardoor bijv. ineens het onscreen toetsenbord wegging toen ik een url wilde intoetsen. Beetje vervelend :+

Wat me bij de usability opviel is dat HTC Sense een fijnere feel had in hoe het werkt en hoe je het gebruikt. Het heen en weer gaan tussen de screens bij de SGS is ook niet verkeerd verder.

Wat ik wel heel fijn vond bij de HDH is dat er een / op het onscreen toetsenbord zit! Dat scheelt 2 extra knopjes die je moet indrukken. Kan misschien ook aan de android-versie liggen tho :?

Wat betreft de kleuren: inderdaad, de SGS heeft fellere kleuren. Een beetje té fel zelfs vond ik: de rode balk boven aan GoT/T.net bovenaan was echt te fel, felrood ipv donkerrood tintje (op de standaard skin dus, mocht je een custom look hebben ingesteld). Het contrast is wel heel erg mooi, en het diepe zwart ook. Echter zelfs als ik de DHD ernaast hou moet ik zeggen dat ik het verschil bij normaal gebruik helemaal niet zo opvallend vind. Je moet er echt op letten. De SGS had zelfs een vervelend blauwig tintje bij witte pagina's vond ik, dat heeft de DHD weer minder. Weet iemand toevallig of helderheid/contrast wel nog in te stellen zijn op de DHD? Zo ja dan zou ik iig de helderheid iets omlaag bijstellen vanaf standaardwaarden.

De "cheape feel" van de SGS vond ik wel meevallen. Voor een plastic behuizing is het gewoon erg goed. De DHD voelt inderdaad degelijker aan, maarja, de SGS voelt zeker niet overdreven cheap aan...

Heb ook op beide video's afgespeeld, en de SGS geeft het toch wel wat mooier mee, hoewel je ook eerder blokjes/artifacts in beeld ziet door het hoge contrast. Op de DHD zie je dit wat minder (tenzij dit weer komt door verschillen in Android-versie, dat kan ook nog).

Hoe dan ook heeft het de keuze niet heel veel makkelijker gemaakt nu. Alleen wat nadelen die hier langskomen voor beide toestellen blijken (veel) minder groot zijn dan sommigen doen denken...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
m-buurman schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:02:
[...]
In het DHD leveringstopic is dit reeds besproken, de software is gelijk.
Wel schijnt het zo te zijn dat HTC aan het serienr/IMEI(?) kan zien of het een toestel van een Vodafone batch betreft.
Dat was ik idd die dat schreef, de medewerker van HTC merkte dat op toen ik belde.
Dus nu ben ik bang dat de vodafone mensen "gekloot" zijn als early-adopters en mogelijk opgezadeld worden met vertragingen van software updates.

Je kunt er wel op rekenen dat er altijd 1 bugfix update komt, daarna een grote update naar 3.x en daarna nog een laatste bugfix.
Gelukkig is Vodafone dan wel weer sneller dan t-mobile als we naar de historie van de gewone Desire kijken.
Toch een beetje stom van mezelf om niet het geduld op te brengen een weekje langer te wachten en zeker te zijn van een schone batch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 24-06 15:49

Blerf

VroomVroom

Net binnen. En wat dingen gedaan zoals contacten en dingen. Werkt zoveel beter als de iphone vind ik nu al.
Maar moet nog wel even wennen hoor aan hoe en wat...

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamiev90
Ptoeneigh schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:55:
[...]

Ik heb hem ook van smartphoneshop.nl :)

Denk dat de buildnummer belangrijk is?

1.28.405.1 CL266215 release-keys staat daar, wil je nog meer weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand ook hoe je de sms jes van de samsung wave (bada) naar de HTC Desire HD krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met de DHD onderweg (mogelijk volgende week geleverd, aldus winkel Belnu) zit ik te overwegen om Sense straks uit te zetten. Hou erg van een strak en functioneel vormgegeven OS, vandaar, en misschien dat stock-android daaraan voldoet.

Heeft een van de nieuwe eigenaren dit al geprobeerd, en zo ja, wat zijn de ervaringen? (Voor de methode, zie bijvoorbeeld YouTube: Turning an HTC Desire into a Nexus One )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M-Opensource schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:07:
[...]

Gallery 3D downloaden uit de Market :)
Dit is al een stuk beter maar hier duurt het een eeuwigheid voordeat die de maps heeft ingelezen.
Als je afsluit en weer start dan duurt het weer heel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380223

Vandaag 2 DHDs ontvangen bij het eerste toestel hadden we problemen met de battery cover die we niet terug konden plaatsen nadat we het elastiek verwijderd hadden van de batterij. Bij het tweede toestel deed dit probleem zich niet voor. Dan is er nog de cover van de sum/sd kaart, deze is vervaardigd van een zeer dunne en dus gemakkelijk breekbare plastiek. Bij het tweede toestel moesten we een beetje kracht uitoefenen om de klep (volgens de instructies trouwens) los te maken en hierdoor plooide de klep. Het gevolg is een beschadigde onderklep (barst) in een splinternieuwe toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299404

Mark Moons: We weten van Desire HD sensor af en we nemen het zeer serieus! Morgen meer...

http://twitter.com/markmoons/status/27959255485

Ben beniewd

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 299404 op 20-10-2010 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Laatst online: 23-09-2024
Anoniem: 380223 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:41:
Vandaag 2 DHDs ontvangen bij het eerste toestel hadden we problemen met de battery cover die we niet terug konden plaatsen nadat we het elastiek verwijderd hadden van de batterij. Bij het tweede toestel deed dit probleem zich niet voor. Dan is er nog de cover van de sum/sd kaart, deze is vervaardigd van een zeer dunne en dus gemakkelijk breekbare plastiek. Bij het tweede toestel moesten we een beetje kracht uitoefenen om de klep (volgens de instructies trouwens) los te maken en hierdoor plooide de klep. Het gevolg is een beschadigde onderklep (barst) in een splinternieuwe toestel.
Hoera, ik ben niet meer de enige.

:)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Anoniem: 218643 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:22:
Met de DHD onderweg (mogelijk volgende week geleverd, aldus winkel Belnu) zit ik te overwegen om Sense straks uit te zetten. Hou erg van een strak en functioneel vormgegeven OS, vandaar, en misschien dat stock-android daaraan voldoet.

Heeft een van de nieuwe eigenaren dit al geprobeerd, en zo ja, wat zijn de ervaringen? (Voor de methode, zie bijvoorbeeld YouTube: Turning an HTC Desire into a Nexus One )
Zojuist die methode van het filmpje geprobeerd. Werkt helaas niet, er staat 2 keer htc sense in de lijst en heb beide proberen stop te zetten maar er gebeurd niks. Mocht iemand anders weten hoe het wel moet, dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook leuk om alvast te lezen, de volledige handleiding (engels,pdf)
http://kaipee.co.uk/dhd/DHD_manual.pdf

@Tenshu, wellicht iets voor de topicstart?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 218643 op 20-10-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timhtc
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:24

timhtc

Home Energy Management

Ik heb een vraagje,
Morgen kan ik eindelijk mijn toestel ophalen bij vodafonewinkel i.v.m. nummerbehoud, maar nou is het toestel wat ik krijg al een keer aan geweest omdat de verkoper mij wou laten zien wat je er allemaal mee kan en nu heb ik denk ik het 'getting started' gedeelte overgeslagen. (Of begint dat pas als je je simkaart erin doet?)
Hoe krijg ik het toestel weer in de staat van de eerste keer opstarten?

XC40SMER|11kWp|HA Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamiev90
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2i1l847.jpg
Zoals je kunt zien een Desire HD een HD2 en een touch HD, het scherm van de Desire HD is ook in het echt de felste / helderste

Afbeeldingslocatie: http://oi52.tinypic.com/29ghjm0.jpg

Zoals je kunt zien is de desire ongeveer even groot als de hd2

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2nqf8ro.jpg

Met de filts aan word het beeld van de hd2 en touch hd bijna 'weggedrukt' de desire minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
Hij is er. En wat een beest very nice!!!

Nu ben ik aan het spelen en instellen enzo. Nu wil een een lock screen dat je een combinatie moet maken om de screen lock eraf te halen. Deze moet je instelen onder Instellingen/beveiliging maar deze word aleen gevraagd als je het toestel opstart niet als je hem wakker maakt. Doet ik wat fout of moet ik een ander app hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-06 17:28
@ XDA
LeonM1234 ||| Today, 10:10 PM
Reports about DHD's suddenly working are coming in on other forums as well... Sure looks like a silent update...
(De fabel gaat ook rond dat blazen tegen je sensor schijnt te werken :P 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02:00

Cybergamer

Wanna Play a Game?

jamiev90 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:46:
[afbeelding]
Zoals je kunt zien een Desire HD een HD2 en een touch HD, het scherm van de Desire HD is ook in het echt de felste / helderste
Ik denk dat het vooor mij ook een hele grote stap in de goeie richting is met het scherm (Nu een Diamond2). De Galaxy S heb ik in mijn handen gehad, maar het scherm was teveel van het goeie voor mij. Eigenlijk nog niet eens het scherm zelf, maar meer de kleuren (hoewel zwart/wit erg mooi waren!).

Can't wait!

Net even met een vriend van mij WhatsApp getest (ik heb android op me kaart staan) en dat werkt ook erg leuk! 1e app die ik er op ga zetten als ik me foon krijg!

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esak
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-08-2024
Zijn er ook al mensen die swype hebben geinstalleerd (als dit mogelijk is?). Dit lijkt mij een erg leuke extra :).

Het typen op de DHD gaat goed maar volgens mij kan het nog beter met swype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
esak schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:32:
Zijn er ook al mensen die swype hebben geinstalleerd (als dit mogelijk is?). Dit lijkt mij een erg leuke extra :).

Het typen op de DHD gaat goed maar volgens mij kan het nog beter met swype.
Jazeker, werkt prima. Weet alleen niet meer waar ik het vandaan heb helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303254

Hoi,

na veel negatieve reacties wil ik mijn ervaringen toch ook even delen;

Dit is echt een supertoestel! Geen last van de gebruikelijke problemen!

+Ik had hiervoor een amoled samsung i8910,ook wel omnia hd. Dat scherm is wel iets mooier door de verzadigde kleuren en het lijkt iets scherper te zijn. Toch is het DHD scherm nog steeds geweldig, geen heimwee naar amoled.

+De batterij valt me alleszins mee , gister de hele dag wifi aan gehad, foto's, video's gemaakt, gesurft en gegamed! Na een uur of 6 was DHD leeg.Het was ook de bedoeling om zoveel mogelijk energie te verbruiken, ik wil proberen om de batterij te "wennen" aan hoog verbruik zodat hij straks bij normaal gebruik langer mee gaat (experimentje aangezien geen van de accu tips op de internets enig effect lijken te hebben) Nu heb ik vandaag de DHD normaal gebruikt tijdens mijn werk in de keuken, btj surfen via hsdpa Afbeeldingslocatie: https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=9cf38b7f5f&view=att&th=12bcc01e81cf0783&attid=0.1&disp=inline&zw , smsen, bellen, friend stream updates een keer of 3 en ongeveer 2 uur muziek geluisterd. Na 11 uur zit ik nu op 50% batterij. Ik heb ook het zoeken naar open wifi aanstaan. De standby optie lijkt erg goed te werken (gewoon 1 x kort op de aan/uit knop) en verbruikt dan nauwelijks energie, wat zo hoort te zijn natuurlijk, maar dit was bij mijn omnia hd wel anders.

-Friend stream loopt wel vaak vast, waardoor ik deze moet force stoppen. Ook andere programma's hangen soms. Niets wat tot een algehele vastloper leidt.

- De uitstekende camera is vervelend als je je phone op tafel legt, dan wiebelt deze zodat je eigenlijk niet kan typen. De kwaliteit van foto's en video's is op het eerste gezicht duidelijk minder dan die van de omnia hd, ook een 8mp. De 2 video's die ik heb geschoten, hadden lags tijdens het opnemen en ook in de video zelf tot 5 seconden waarbij het beeld stilstaat. Meer tests nodig om daar iets zinnigs over te zeggen.

Ik kreeg een onverzegeld pakket en zelfs mijn batterijklepje zat niet goed dicht en ook de sticker zat niet op de batterij. heb het idee dat iemand DHD dus eerder in z'n bezit heeft gehad, maar heb geen flauw idee waarom deze geretourd is.Wel een 8gb kaartje. 1 jaar telefonisch/via mail verlengd bij vodafone op 15 oktober en 19 oktober binnen gekregen.Volgens mij zijn er wel 2 kleuren, ik heb de "bruine". Maar ja dit kleurverschil kan ook aan de foto liggen, hmmm.
Afbeeldingslocatie: http://img.gsmarena.com/vv/pics/htc/htc-desire-hd-new-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cyberindian.net/wp-content/images10/htc-desire-hd-android-powered-smartphone.jpg

DHD wordt na een tijdje en het openen van 20+ apps (gokje) wel een stuk trager. Een reset verhelpt dit!

Qua bouw is het een mooi toestel, met wat stomme foutjes, die klepjes zijn niet handig, maar ja, als je voorzichtig bent, is er niks aan de hand en hoe vaak gebruik je die dingen nu eigenlijk? De aan/uit knop vind ik erg onhandig, slecht voelbaar en je moet hem echt "actief" indrukken. Blind zoeken en indrukken is lastig. Zelfde geldt voor de volume rocker, maar in iets mindere mate omdat deze iets uitsteekt. Het scherm is ook onhandig geplaatst in de behuizing, je raakt iedere keer de rand van de behuizing als je bijvoorbeeld swypt. Niet erg ergonomisch doordacht ofzo.

De browser is geweldig! Ik was gewend aan opera mobile 10 s60 en die komt binnenkort ook voor android uit, waar ik naar uitkeek, maar ik weet niet of opera de android browser kan toppen. Pagina's laden snel, scrollen is snel en video's op bijvoorbeeld dumpert werken goed.

Waar ik achter kwam is dat dnla ook goed werkt. Ik heb een hdx1000 mediaplayer in mijn netwerk en ik was op de DHD een beetje door alles heen aan het spacen en klikte select player onder menu bij een foto aan en prompt stopte m'n serie met spelen en werd de foto op mijn tv geopend! Geniaal!

Al met al is dit een fantastisch, snel en mooi multimediatoestel waar ik een jaar lang van ga genieten!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 303254 op 21-10-2010 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Anoniem: 303254 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 02:16:
DHD wordt na een tijdje en het openen van 20+ apps (gokje) wel een stuk trager. Een reset verhelpt dit!
Mijn PC wordt ook altijd wat trager als ik 80+ programma's heb draaien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 06-06 09:47
WooW, heb mijn desire HD gisteren bij VF opgehaald.....
Wat een super vet toestel....nog geen probelemen ondervonden, telefoonzoeker op htcsense gaf wel bericht dat het niet aan stond, maar da's slechts kwestie van je DHD restarten....
echt vet, heb gelijk wat apps erop gegooid, copilot, swype (krijg ik nog niet aan de praat), angry birds, rockplayer, simpsons find it (omdat het kan), astro file manager, en nog veel meer.
Heb ook een divx erop gezet om te kijken hoe dat beviel en is echt super mooi....heb er ook 1/2 GB aan muziek op gezet. Oordopjes zijn ok die er bij zitten, niet geweldig, maar ook niet enorme bagger wwat mij betreft.
Wifi instellen kostte meer tijd aangezien imk macfiltering aan heb staan en je het mac adres pas kunt zien als je wifi aanzet op de DHD (waar ik natuurlijk in 1e instantie niet aan dacht :S)...

Vanavond lekker verder klooien met m'n DHD.....nu vooral heeeeel voorzichtig en hopen dat mijn gelcase inderdaad gisteren was bezorgd (maar die ik vandaag kan ophalen omdat ik niet thuis was) :D

vet toestel, echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
joblamie schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:35:
[...]

Jazeker, werkt prima. Weet alleen niet meer waar ik het vandaan heb helaas.
Hey ik heb swype, tig versies ook (wel de 480*800 versie daarvan weer)...maar uh, ik krijg het echt niet aan de praat.....heb het via HTC sync al geprobeerd, via astro file manager etc, lukt niet....doe ik iets fout? blijf ook dat HTC toetsenbord houden en die "swyped" niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:58
Goed om te lezen dat er ook positieve ervaringen zijn. Ik heb een vraagje over de camera. Bijna iedereen vindt de kwaliteit tegenvallen. Zelf heb ik een normale Desire, is er iemand die de camera kwaliteit van de Desire HD kan vergelijken met die van de normale Desire? Welke is beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
paulus_01 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 08:03:
Doe ik iets fout? blijf ook dat HTC toetsenbord houden en die "swyped" niet.....
Met een HTC keyboard kun je niet Swypen natuurlijk.. Dus als je ergens tekst in kan voeren,
druk je even 3 seconden op dat tekstvak en kiest voor 'Swype' als invoer ;) Tadaa lekker Swypen =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
murphylee schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:27:

Greetz
Ik draai LauncherPro omdat ik na een middagje Sense al zat was, LauncherPro draait als een trein, geen enkel probleem mee. Het mooie is dat je wat meer iconen kwijt kan op je schermen, bij Sense ben je beperkt tot 4(b)x4(h) iconen, met LauncherPro gebruik ik 4x5. Ziet er nog steeds prima uit en heb meer op het scherm :D

Aanrader dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
En daar staat het op? Want ik zie alleen maar nieuws van HTC telefoons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traders
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-05 07:17
Problemen met Proximity sensor zijn bij mij ineens opgelost. Silent hotfix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
M-Opensource schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 08:45:
[...]

Ik draai LauncherPro omdat ik na een middagje Sense al zat was, LauncherPro draait als een trein, geen enkel probleem mee. Het mooie is dat je wat meer iconen kwijt kan op je schermen, bij Sense ben je beperkt tot 4(b)x4(h) iconen, met LauncherPro gebruik ik 4x5. Ziet er nog steeds prima uit en heb meer op het scherm :D

Aanrader dus :)
Dan moet je er wel even bij vermelden dat je de HTC Sense widgets niet meer kan gebruiken. Dus geen klok, agenda, bookmarks, etc. Mijn ervaring is dat er voldoende alternatieven zijn, maar eigenlijk allemaal net niet zo goed als de widgets van HTC zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
josr76 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:19:
Problemen met Proximity sensor zijn bij mij ineens opgelost. Silent hotfix?
Yep, bij iedereen. Zie andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je die widgets nooit gebruikt heb mis je niks... Ik vind het namelijk niet echt uberwidgets, die van HTC.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je die widgets nooit gebruikt hebt mis je niks... Ik vind het namelijk niet echt uberwidgets, die van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Ik had wel verwacht dat dat inmiddels toch wel bekend was bij de Android community, maar inderdaad. Sense widgets zijn niet meer mogelijk bij gebruik van een andere launcher! Echter biedt LauncherPro Plus (betaalde versie, 3 hele dollars) een flink aantal widgets die erg lijken op de widgets van Sense.

Er zijn verschillende widgets voor:
- people
- bookmarks
- calendar
- messaging
- twitter
- facebook
- friends

De ontwikkeling is actief en er komen steeds meer widgets bij.
bron: http://www.launcherpro.com/

[ Voor 3% gewijzigd door M-Opensource op 21-10-2010 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:25
lauw8 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:01:
[...]

En daar staat het op? Want ik zie alleen maar nieuws van HTC telefoons!
Hm, raar, die link ging naar een forum-post, nu komt je blijkbaar gewoon op de hoofdpagina van Modaco uit... :?

Hier staat er ook wat uitleg over:
http://theunlockr.com/201...-vision-visionary-method/

Het komt er basically op neer dat je uit de Android Market de app Visionary installeert en dan op het icoontje clickt en it's done. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Laatst online: 23-06 09:29
ik was eigenlijk benieuwd of iemand al een hoesje heeft voor de HD of een Screenprotector. zo ja, welke dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

zo ik ben nu een nachtje verder met me HD en damn wat een fijn toestel. Moet nog steeds wel wennen want ben die iphone gewend...... dus soms ga ik links waar je rechts moet hahahaha.
Maar dat scherm,android, ik ben wel verbaasd en blij er mee.

heb soms alleen dingen die ik niet helemaal begrijp. zo heb je talk er op staan voor je google talk. Ik heb 2 gmail accounts 1tje zakenlijk, daar staan ook al me contacten in gesynced etc... en 1 prive waar ik ook me chat voor gebruik. Maar krijg het dus niet voor elkaar dat chat account aan te passen in de phone.

En die folders die je kunt aan maken snap ik nog niet echt... maar zal wel een kwestie van wennen zijn denk ik dan.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:36
Vendrom schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:03:
ik was eigenlijk benieuwd of iemand al een hoesje heeft voor de HD of een Screenprotector. zo ja, welke dan?
Accessoires voor de HTC Desire HD

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Tussendoor even een korte evaluatie van de Premium Navigation van HTC, gisteravond even geprobeerd op weg naar een basketballwedstrijd.

Moet bekennen dat het erg fijn werkt, kaart klopte op deze rit (Utrecht > Muiden) en de navigatie stem is duidelijk te volgen en kan met een optie over je speakers worden uitgesproken middels bluetooth.

Kortom, erg tevreden en wordt steeds blijer van m'n DHD :)

(edit) ik heb zojuist een vervelend nadeel gevonden, ik heb adressen bij contacten staan, deze kan ik niet bereiken vanuit Premium Navigation. Zou wel een fijne toevoeging zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door M-Opensource op 21-10-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Weet iemand wanneer de break out box voor de desire HD uit komt?
Dit ding dus:
Afbeeldingslocatie: http://content.modaco.net/dropzone/dlnabox1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Subz schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:00:
Weet iemand wanneer de break out box voor de desire HD uit komt?
Dit ding dus:
[afbeelding]
nee dat weet ik niet, is ook nog niet aangekondigd dacht ik.
Maar die streaming app werkt echt heerlijk icm xbox en media center extender, wanneer ik een filmpje wil laten zien aan iemand stream ik hem naar mn xbox, echt supervet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
Anoniem: 286529 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:12:
[...]
nee dat weet ik niet, is ook nog niet aangekondigd dacht ik.
Die is wel aangekondigd, tegelijk met de officiele presentatie van de Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Net swype geinstalleerd en dat werkt ook top! erg blij mee en maakt het toestel nog beter als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:26

Sorcerer8472

Mens sana?

Opmerking over de OP trouwens: alle 'testvideos' zijn afkomstig van de 'gewone' Desire. Dus niet van de Desire HD. Zie onder andere de commentaren en de datums van de video... Lang leve het spatiegebruik in het Engels...

Misschien kan iemand hier wat video's opnemen met de Desire HD en kunnen die in de OP geplaatst worden? :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldschool69
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-04 13:27
Kan iemand my vertellen of het mogelijk is om op je email snelkoppeling het aantal mails te krijgen?

als ik meerdere berichten binnen krijg staat er een groen cijfer op de berichten (knop) snelkoppeling. Als ik meerdere mails binnen krijg (via gmail) zie ik alleen het icoontje in de status balk bovenin.

Voor de duidelijk heid gebruik dus niet de gmailkoppeling maar de mail

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Wanneer ik op mijn Desire HD de camera in of uit schakel hoor ik een tikje, ook bij gebruik van de barcode scanner hoor ik het zelfde tikje. Doet jullie exemplaar dit ook?

De camera werkt overigens wel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-06 10:22

JeeVee

Mens agitat molem

Vendrom schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:03:
Net een besteld lijkt op een hoesje van de HD2 :)

http://www.b2ctelecom.nl/...IqUm8rD46QCFQgw3god3FAOKA

Ook besteld een gel case black in Engeland via eBay:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=150506304658

Bij dezelfde firma een zestal screenprotectors:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=170544589595

*O* Ik heb nog geen DHD en de bestelde spullen moeten nog aankomen, dus nog geen review over de levering of kwaliteit. -O-

Update: Vandaag (21-10) de screenprotectors ontvangen, zien er goed uit. Pakketje bevat 6 screen protectors en een extra schoonmaaksponsje. Elke screenprotector heeft twee beschermfolies (aan de bovenkant en de 'plak'-kant), lijkt sterk op de Brando screen protector. :Y Geen gebruiksaanwijzing. :?

[ Voor 16% gewijzigd door JeeVee op 21-10-2010 14:22 ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Beetje jammer dat Hotmail Activesync niet werkt met de HTC Mail app. Andere mail clients geprobeerd waar het wel werkt, maar die hadden of geen widget, of het zijn betaalde (en dure!) versies (Touchdown, Roadsync etc).

Overigens vind ik het grootste pluspunt van Launcher Pro dat deze widgets kan resizen en dat je het grid kan aanpassen. Helaas moet je voor deze functionaliteit ook weer betalen. Verder vind ik HTC sense toch wel een stuk mooier en slicker. Die Widgets vind ik erg fijn moet ik zeggen. Ben erg blij dat ik (bijna) van die suffe icoontjes af ben, zoals op m'n iPhone.

Dus voor het moment houdt ik het op HTC Sense.

[ Voor 4% gewijzigd door AmonTobin op 21-10-2010 12:27 . Reden: appel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
CLB schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 08:15:
[...]

Met een HTC keyboard kun je niet Swypen natuurlijk.. Dus als je ergens tekst in kan voeren,
druk je even 3 seconden op dat tekstvak en kiest voor 'Swype' als invoer ;) Tadaa lekker Swypen =)
Damn..../feels stupid:

kon die invoermethode maar niet vinden, zat in geen enkele optie en als ik op dat vak klikte een tijdje, kwam er ook niks...haha, 3 seconden dus...dat werkte wel, super! echt relaxed dat swype!

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Laatst online: 23-06 12:21
Blerf schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:33:
Net swype geinstalleerd en dat werkt ook top! erg blij mee en maakt het toestel nog beter als je het mij vraagt.
waar heb je die vandaan? (eventueel via pm ;) ) Heb namelijk net een versie geïnstalleerd maar die begint te mauwen dat ik de verkeerde resolutie heb, terwijl ik gewoon een WVGA versie heb dacht ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
deding schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:45:
[...]

waar heb je die vandaan? (eventueel via pm ;) ) Heb namelijk net een versie geïnstalleerd maar die begint te mauwen dat ik de verkeerde resolutie heb, terwijl ik gewoon een WVGA versie heb dacht ik zo..
beetje google en je weet niet meer welke je moet kiezen, zo vaak vind je het....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
JeeVee schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:56:
[...]

Net een besteld lijkt op een hoesje van de HD2 :)

http://www.b2ctelecom.nl/...IqUm8rD46QCFQgw3god3FAOKA

Ook besteld een gel case black in Engeland via eBay:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=160447968627

Bij dezelfde firma een zestal screenprotectors:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=170544589595

*O* Ik heb nog geen DHD en de bestelde spullen moeten nog aankomen, dus nog geen review over de levering of kwaliteit. -O-
wil niet lullig doen maar die link naar de gel case is voor een Desire als ik het plaatje en de titel moet geloven.

bol heeft ook een skin: http://www.bol.com/nl/p/e...05000010900316/index.html

[ Voor 7% gewijzigd door bas_vdl op 21-10-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:55:
Wanneer ik op mijn Desire HD de camera in of uit schakel hoor ik een tikje,
ook bij gebruik van de barcode scanner hoor ik het zelfde tikje. Doet jullie exemplaar dit ook?
Doet mijn Motorola Milestone ook.. Is voor zo ver ik weet het lensje, wat gewoon normaal is dus =)
paulus_01 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:44:
Damn..../feels stupid:

kon die invoermethode maar niet vinden, zat in geen enkele optie en als ik op dat vak klikte een tijdje, kwam er ook niks...haha, 3 seconden dus...dat werkte wel, super! echt relaxed dat swype!

Bedankt!
No problem =) Swyp'se!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Wanneer ik op mijn Desire HD de camera in of uit schakel hoor ik een tikje, ook bij gebruik van de barcode scanner hoor ik het zelfde tikje. Doet jullie exemplaar dit ook?

Is denk ik de lens ja, ik had het op m'n Hero en heb het met m'n DHD ook. Wanneer ik iets met de camera gebruikt kwam er een zachte klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89380

Supertelefoon tot nu toe :-)

Heb per ongeluk FAVORIETEN gewist omdat ik alleen 1 "snelkeuze" hieruit wilde wissen maar sleepte de hele "scene" naar de prullenbak. Weet iemand hoe deze favorieten (snelkeuze tel.nrs.) terug te zetten?

Heb HTC als start scene.

/edit/
Zo had het dus gemoeten, geen idee hoe ze terug te zetten, bij de andere "scenes" staan de favorieten nog wel;

How to remove a contact from the Favorites widget
- Accidentally added a person to your Favorites widget? Go to People> Groups. Long press on Favorites>Edit group. Press the ‘X’ to remove the person from favorites. This can work with other groups as well.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 89380 op 21-10-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-06 12:04

Metian

Snert is vies

Is dat niet een bescherm-kapje voor de lens ?.. tenminste dat heb ik op me Samsung Pixon, dat maakt ook een 'tik' geluid bij aan en uit gaan. Kan me vergissen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374945

Anoniem: 303254 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 02:16:
Hoi,
na veel negatieve reacties wil ik mijn ervaringen toch ook even delen;
Dit is echt een supertoestel! Geen last van de gebruikelijke problemen!
+Ik had hiervoor een amoled samsung i8910,ook wel omnia hd.
Ik ben ook in het bezit van een 8910 en jouw camerabevindingen vind ik best wel jammer, want dat betekent dan sowieso een achteruitgang. Zou je mij/ons op de hoogte wilen houden ? Is de video door die lag in zijn geheel niet meer lip-sync? Wat voor kaartje heb je erbij gekregen, class 2 , 4 of ...? Dat kan nl. van invloed zijn op de kwaliteit van de video.
Pagina: 1 ... 14 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels, accessoires en al het andere dat niet met de telefoon zelf te maken heeft hoort hier niet thuis. Offtopic-berichten worden verwijderd.

[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic

Accessoires mogen hier